Toon posts:

[Algemeen] ATi Nieuwsdiscussie Topic - Deel 27 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste
Acties:
  • 2.580 views sinds 30-01-2008

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Anoniem: 107308 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 18:48:
Ja, tuurlijk. :? Eh, als Komplett die kaart wil aanbieden voor een staaf goud dan kan nVidia daar dus niets aan doen. Dat is de keuze van Komplett. Dat nVidia de gemiddelde marktprijs kan proberen te beinvloeden door genoeg kaarten op de markt te brengen en die aan verschillende verkopers te leveren is ook een waarheid. Doch bepaalt nVidia dan nog steeds niet de verkoop prijs in de winkels. Als je dit wel beweert dan zou ik zeggen babbel maar even met een econoom.
Wat is je punt nu eigenlijk? Dat het vooralsnog gebrekkige aanbod van nVidia geen significante invloed heeft op die prijzen? :?
Dit zou ik graag zwart op wit zien want ik heb namelijk iets geheel anders geleerd.
Zwart op wit... natuurlijk, ik ga gelijk aan de gang. Maar laat anders even weten wat jij geleerd hebt want ik leer graag bij. Ik ken mijn plek wel....
Tuurlijk de goedkoopste min goedkoopste. Ik zeg ten eerste duidelijk gemiddelde prijs ten tweede zou je dan ook nog eens komplett van komplett moeten afhalen. Eerlijk vergelijken heet dat, is wel zo netjes en verkomt een hoop nodeloos gezever.
Handige, jij reageert op mijn post. In mijn post trek ik idd de goedkoopste van elkaar af. Dus?

Jij mag gerust de gemiddelden van elkaar af gaan trekken hoor maar ik denk dat de "gemiddelde" koper gewoon de laagste prijzen in de PW van elkaar af trekt mits aan de randvoorwaarden wordt voldaan:
- de aanbieder staat goed bekend
- er is geen verschil in leverbaarheid.
Het lijkt mij dat hier aan voldaan wordt.

Bovendien bieden drie goed bekend staande winkels de XT512 voor EUR 512 aan dus niet 1 of andere louche klantentrekker.

En dan zou ik ook nog Komplett van Komplett moeten af trekken. Na je arrogante en zelfingenomen opmerkingen kan ik alleen maar heel erg verbaasd zijn over zo'n opmerking.
Alsof het ook maar iemand kan schelen of die kaart van Komplett, Alternate, Icomputers of welke andere goed aangeschreven winkel komt. Zeer specifieke, individuele gevallen daargelaten.

Maar goed jij bepaalt dus in excel de gemiddelden van alle aanbieders om jouw reeele prijsverschil te bepalen..... :?
Trouwens, de GTX 512 Mb is beter leverbaar dan de XT(welke smaak dan ook), vraag maar aan de distributeurs. Doch ik geef toe dat ik de GTX ook in iets grotere supplies verwacht had, maar ik kan niet inschatten wat de vraag naar de GTX is terwijl de vraag naar XT's al duidelijk was uit preorders.
Toch raar dan dat de GTX 512 nergens, en ik heb heel wat sites gecheckt, leverbaar is in Nederland.

Noem alsjeblieft 5 sites die hem op voorraad hebben..... Dat moet niet moeilijk zijn gezien je contacten met de distributeurs.... :+.

[Voor 204% gewijzigd door Help!!!! op 15-11-2005 19:42]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-06 13:42
Ik ga toch maar eens kijken of ik een X1800 XT kan krijgen. ook al is i slecht leverbaar. De prijs is voor mij in dit geval een belangrijk punt.

[Voor 42% gewijzigd door Astennu op 15-11-2005 20:05]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:12

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Deze is over de 500 heen - CJ, aan jou de eer voor een volgende weer? :)

Soittakaa Paranoid!

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er worden teveel basic vraagjes gesteld in grote topics als dit. De GoT Huisregels gelden ook in grote topics. Als je vraag te simpel is voor in een aparte topic, is hij ook te simpel voor hier.

POST DUS GEEN 'SIMPELE VRAAGJES' MAAR DOE EVEN ZELF DE MOEITE IETS UIT TE ZOEKEN.

Doe je dat niet en post je hier alsnog, dan riskeer je sancties :o

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee