Command & Conquer: The First Decade*

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.204 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
PhoeniXnr1 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 13:24:
[...]

Ik ongeveer 2 weken geleden, naja straks als ik thuis ben maar eens kijken of er pakketje is voor mij :P
Is er btw nog een grafische vooruitgang of is het echt zo als het was?
ik een week geleden besteld. Bij bol.com zouden ze de 16de pas binnenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evaarties schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 15:42:
[...]

Moet je hier even lezen: http://www.planetcnc.com/...htroopers/tibdawnovertcp/ (emuleren van COM port via TCP/IP)

En deze is misschien nog wel beter, pas uitgekomen: http://www.forumplanet.co....asp?fid=1913&tid=1735265 (C&C95 over TCP/IP :D )
en de link naar het te downloaden bestand
http://www.planetcnc.com/...inglefile=yes&fileid=1654
Bedankt! nou kan ik eindelijk C&C wel normaal spelen, zonder problemen.
Nieuwe versie: http://www.understorm.net/dump/thipx32.dll

Volgens http://strike-team.net kan je net als Command and Conquer 95 ook
Red Alert 1 spelen als je First Decade hebt.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2006 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniXnr1
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
PowerCow schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 23:38:
[...]

Klopt en het is inmiddels al de 17de en de bestelstatus bij mij is nog steeds Wordt verwerkt.
Bij verwachte levertijd staat nog steeds Gereserveerde titel.

ik zal wel weer te ongeduldig zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:30
PowerCow schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 23:38:
[...]

Daarom stond ik er ook zo raar van te kijken, dat ik hem al de 15e heb binnengekregen. Inzake de soundtracks: deze kun je toch gewoon afspelen, als je bijvoorbeeld een skirmish game aan het spelen bent. Je moet het alleen wel even apart aanzetten, maar dan komt het oude gevoel weer helemaal terug :D

Of worden er aparte soundtracks op de DVD bedoeld :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
nextware schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 08:57:
[...]

Daarom stond ik er ook zo raar van te kijken, dat ik hem al de 15e heb binnengekregen. Inzake de soundtracks: deze kun je toch gewoon afspelen, als je bijvoorbeeld een skirmish game aan het spelen bent. Je moet het alleen wel even apart aanzetten, maar dan komt het oude gevoel weer helemaal terug :D

Of worden er aparte soundtracks op de DVD bedoeld :?
Dat bedoelde ik ja.
De kwaliteit van de in-game muziek is ook niet zo goed als een standaard CD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08 21:16
Misschien een domme vraag, maar als Red Alert 1 en C&C 1 het met die box doen onder windows XP, doen ze het dan ook met win 2K?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
TheTMC schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 14:54:
Misschien een domme vraag, maar als Red Alert 1 en C&C 1 het met die box doen onder windows XP, doen ze het dan ook met win 2K?
Misschien wel, maar ik garaneer niets. Achter op de doos staat bij de benodigde specs: OS: Windows XP with Admin Rights.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Nja het kan best dat die systeemeisen voor 1 onderdeeltje zijn en de rest wel goed werkt onder Win2k.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
Captain Pervert schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 18:37:
Nja het kan best dat die systeemeisen voor 1 onderdeeltje zijn en de rest wel goed werkt onder Win2k.
Zou kunnen ja. Ik kom net op EA Forums het volgende topic tegen. Hieruit blijkt dat in elk geval C&C95 niet werkt op Win2000. http://forums.easports.co...s=2&threadID=45339#390611

Er is trouwens ook een petitie online gezet voor patches voor C&C The First Decade voor verbetering van de gameplay en voor netwerkopties.
http://www.petitiononline.com/decade/

[ Voor 18% gewijzigd door Jozz op 17-02-2006 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jozz schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 18:48:
[...]

Zou kunnen ja. Ik kom net op EA Forums het volgende topic tegen. Hieruit blijkt dat in elk geval C&C95 niet werkt op Win2000. http://forums.easports.co...s=2&threadID=45339#390611

Er is trouwens ook een petitie online gezet voor patches voor C&C The First Decade voor verbetering van de gameplay en voor netwerkopties.
http://www.petitiononline.com/decade/
Bezoek http://www.understorm.net/ voor deze stuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 01:10

Kleintje81

Blaat

Heb het spel gister ook maar eens bij de Free Record Shop gehaald.
Net Command en Conquer gespeeld, toen het nummer Act on Instinct kwam dacht ik: wauw wat een vette oldschool game! :P

Heb deze naast Red Alert erg veel gespeeld vroeger, dat laatste heb ik van de week een paar keer via LAN met maten van me gedaan. Deze box kon ik dan ook niet in de winkel laten liggen. :)

BF2 stats Systemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 20:05

BHQ

Goffedomme. Hopen dat GCshop 'm morgen versturen doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
Ik zie net dat deze verzameling bij de Dixons te koop is voor 30 euro, wow, *rent naar winkel*.

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Yapser schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 22:01:
Goffedomme. Hopen dat GCshop 'm morgen versturen doet.
Inderdaad, hij staat gewoon op 16/2 en er is nu nog niets verstuurd :(

Morgen versturen heb je nog niets aan, heb je hem toch dinsdag pas ;(

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio9a
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-07 12:49

Scorpio9a

Understorm

Leuk om te zien dat de patch hier zo snel is gekomen :P
Anyways, de patch werkt ook voor de originele C&C95 en RA1, je hebt dus niet TFD nodig.

-Scorpio9a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 00:42

Ulti23

Quality Time

Heb hem vandaag ook gekocht, nou installeer ik Red Alert om wat nostalgie te proeven, het spel werkt prima, alleen het beeld trilt verschrikkelijk, het is wel speelbaar, maar na 5 minuten beginnen mijn ogen gewoon pijn te doen... Weet zo ook effe niet waar je een eventuele resolutie kunt wijzigen, maar dit is eigenlijk niet speelbaar zo.... Meer mensen die dit ervaren? Ook de beginfilpjes zeg maar zien er gewoon niet uit. Strepen door het beeld en het trilt.

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Misschien wel, maar ik garaneer niets. Achter op de doos staat bij de benodigde specs: OS: Windows XP with Admin Rights.
Dat is vooral voor de copy protection drm stuff die er op zit. ( waardoor 1 van mijn dvd drives hem niet eens ziet )

Ben al weer helemaal verslaaft, alleen jammer dat iedereen online zo goed is.( of ik zo slecht )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Bigbadkip schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 23:55:
Dat is vooral voor de copy protection drm stuff die er op zit. ( waardoor 1 van mijn dvd drives hem niet eens ziet )
Volgens mij zat er helemaal geen copy protection op.
Maar games als Red Alert verwachten schrijfrechten in de Program Files directory en die heb je niet als normale gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
ik heb een vaag probleem met ra2 (van de box). Ik heb een amd 64 3000+ met radeon 9800pro. en bij ra2 hapert het spel. Echt vreemd. Ik heb een triple monitor setup, maar heb 2 monitoren uit staan. kan het hieraan liggen>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:32

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
damn, 30 euro is echt geen geld voor zo'n box. Gewoon grappig om alle c&c games te hebben. Ga ik ook maar eens bestellen :). Ben ik de enige die dit wel heel erg goedkoop vind ?

[ Voor 4% gewijzigd door We Are Borg op 18-02-2006 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
tennisbal schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 00:19:
ik heb een vaag probleem met ra2 (van de box). Ik heb een amd 64 3000+ met radeon 9800pro. en bij ra2 hapert het spel. Echt vreemd. Ik heb een triple monitor setup, maar heb 2 monitoren uit staan. kan het hieraan liggen>?
Nee, bij mij hapert RA2 ook. Mijn broertje deed gisteren een skirmish met Yuri's revenge en het haperde ook behoorlijk. Toen hij de een na laatste vijand verslagen had liep het ineens een stuk beter.

Op de EA fora is hier ook al een discussie over, omdat er meerdere mensen last van dit probleem hebben.
http://forums.easports.co...&messageID=393339&#393339
We Are Borg schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 00:26:
damn, 30 euro is echt geen geld voor zo'n box. Gewoon grappig om alle c&c games te hebben. Ga ik ook maar eens bestellen :). Ben ik de enige die dit wel heel erg goedkoop vind ?
Aan de ene kant is het wel goedkoop ja, maar ze hoeven er maar weinig voor te doen. De spellen zijn allemaal al klaar en hoeven enkel op een DVD geplet te worden. Nog wat filmpjes erbij op een andere DVD en klaar is Kees EA.

[ Voor 28% gewijzigd door Jozz op 18-02-2006 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Jozz schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 11:18:
[...]

Nee, bij mij hapert RA2 ook. Mijn broertje deed gisteren een skirmish met Yuri's revenge en het haperde ook behoorlijk. Toen hij de een na laatste vijand verslagen had liep het ineens een stuk beter.

Op de EA fora is hier ook al een discussie over, omdat er meerdere mensen last van dit probleem hebben.
http://forums.easports.co...&messageID=393339&#393339

[...]

Aan de ene kant is het wel goedkoop ja, maar ze hoeven er maar weinig voor te doen. De spellen zijn allemaal al klaar en hoeven enkel op een DVD geplet te worden. Nog wat filmpjes erbij op een andere DVD en klaar is Kees EA.
hm das op zich wel gunstig, was bang dat het aan mijn systeem lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 12:08

markvt

Peppi Cola

ik heb een probleem met de resolutie van C&C en Red Alert, op een of andere manier is het scherm niet goed waardoor een stuk buiten beeld valt o.a. de knoppen bovenin en onderin van de 'bouw balk'

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

chucky666 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 16:45:
[...]

ik heb ff gekeken voor je maar inet doet het in ieder geval.
is er alleen bij c&c en ra uit gehaald maar niet bij de rest ;)
ik krijg RA2 en YR niet goed draaiend onder XP en updates kan ik niet vinden die het werkend maken...
kan je me helpen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
GoldenSample schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 14:09:
[...]

ik krijg RA2 en YR niet goed draaiend onder XP en updates kan ik niet vinden die het werkend maken...
kan je me helpen!?
zie mijn posts hierboven, schijnt een bekend probleem te zijn. Hoop dat er snel een patch voor komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
Ulti23 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 23:11:
Heb hem vandaag ook gekocht, nou installeer ik Red Alert om wat nostalgie te proeven, het spel werkt prima, alleen het beeld trilt verschrikkelijk, het is wel speelbaar, maar na 5 minuten beginnen mijn ogen gewoon pijn te doen... Weet zo ook effe niet waar je een eventuele resolutie kunt wijzigen, maar dit is eigenlijk niet speelbaar zo.... Meer mensen die dit ervaren? Ook de beginfilpjes zeg maar zien er gewoon niet uit. Strepen door het beeld en het trilt.
Die strepen door het beeld bij de filmpjes was altijd al zo bij C&C en bij Red Alert, ook bij de oude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

tennisbal schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 14:13:
[...]

zie mijn posts hierboven, schijnt een bekend probleem te zijn. Hoop dat er snel een patch voor komt
ja ik dacht omdat chucky het wel lukt ;) want hij loopt soms bij de instal al vast en als ik hem wel heb geinstalleerd heb gekregen als ik net een spel ben begonnen (of dan ga ik vanzelf defeat ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Heb 'm ook gehaald :) Wilde 'm bij de FRS afrekenen toen ik bedacht dat het wel eens lastig kon zijn om die grote sticker van de kartonnen doos af te peuteren. De Bart Smit is dus de gelukkige geworden :) Vraag me af hoeveel omzet FRS misloopt door de producten zo te mishandelen.

C&C is tot nu toe genieten, maar eigenlijk vind ik het wel bedroevend dat zo'n oude uitgave nieuwe bugs bevat, compatibility problemen heeft en functionaliteit mist ten opzichte van het origineel.

Het is met name en goede koop omdat je het helemaal compleet hebt. Voor 30 euro koop je wel een boel los (RA voor EUR 5, Generals voor EUR 10), maar het lukt je nooit om alles incl. uitbreidingen zo te vinden dat je minder dan 30 euro kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:20

Cyphax

Moderator LNX
Jozz schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 14:16:
[...]

Die strepen door het beeld bij de filmpjes was altijd al zo bij C&C en bij Red Alert, ook bij de oude.
Alleen de Windows '95 versie van C&C had dat, in de DOS versie was het allemaal niet-interlaced enzo. Wel wat blokkeriger dus.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
Ok, de DOS versie heb ik nooit gespeeld, dus dat wist ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Jozz schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 15:17:
Ok, de DOS versie heb ik nooit gespeeld, dus dat wist ik niet.
dos versie speelde je volgens mij in 320-240, waardoor interlaced niet nodig is. Win versie is vga, waardoor filmpjes interlaced werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 03:10
geweldig, RA1 vroeger nog gedaan :P hellmarch is vet :]

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoke
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:37

Smoke

Maverick Reploid

Rukapul schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 15:12:
Wilde 'm bij de FRS afrekenen toen ik bedacht dat het wel eens lastig kon zijn om die grote sticker van de kartonnen doos af te peuteren.
Die stickers van de FRS heb ik nog nooit problemen mee gehad, altijd makkelijk te verwijderen met een beetje handigheid. Ik vind het zelf veel irritanter als een bedrijf plakband gebruikt om het prijskaartje vast te zetten, want dat spul krijg je vaak nooit goed los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die grote gele stickers zijn inderdaad van die speciaale die je zonder schade/lijmresten er af kan trekken :) .

Ik heb ham vandaag ook gekocht speciaal voor me laptop om te gaan lannen waneer ik bij iemand anders thuis ben :) . Hopelijk heb je alleen voor het lanne geen meerdere keys nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toolskyn
  • Laatst online: 22-06 11:01

Toolskyn

€ 500,-

markvt schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 13:30:
ik heb een probleem met de resolutie van C&C en Red Alert, op een of andere manier is het scherm niet goed waardoor een stuk buiten beeld valt o.a. de knoppen bovenin en onderin van de 'bouw balk'
Helpt dit misschien?

gewooniets.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
tennisbal schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 16:15:
dos versie speelde je volgens mij in 320-240, waardoor interlaced niet nodig is. Win versie is vga, waardoor filmpjes interlaced werden.
320 x 200. Horizontaal wordt wel interpolatie toegepast, verticaal helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 10:47:
C&C was gewoon je van het destijds, en het begon al bij de installatie. Je wilde bij wijze van gewoon 10x de boel installeren en deinstalleren, zo mooi was die installatie.

Vervolgens werd je verlekkerd met een goede verhaallijn, cutscenes met acteurs en overall gewoon voor die tijd bloedgeile movies (wie herinnert zich nog het landhuis waar in de tuin de Tiberium begint te groeien, en de scene waarin een flamethrower tank de straten in denderd), bad ass Kane, en de spanning van een rode laserstraal van de Obelisk of Light uit de zwarte cloud, of het ontsnappen aan samsites was echt de bomb.
Prachtig verwoord, herrineringen komen spontaan omhoog ;) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Ik heb hem ook vandaag maar gehaald, de verleiding was gewoon te groot. Ik ben nu aan het installeren, maar ik merk wel dat op de bonus DVD op sommige plekken de naam Virgin(originele uitgever C&C en Red Alert 1) en het bijbehorende logo zijn weggesoept.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Ik heb hem vandaag gekocht in de Usenet shop en je ziet precies waar ze ook maar is aan kopieer beveiliging hebben gedaan. De hele serie tot aan C&C RA2 kan je zonder problemen opstarten en vanaf C&C RA2-Yuri's Revenge tot C&C Generals Zero Hour niet. Heb ze wel aan de praat gekregen daar niet van :)

C&C is wel héél erg oud. Ook erger ik me eraan bij het starten van bijvoorbeeld RA2 dat je eerst verplicht dat intro filmpje moet bekijken terwijl ik die al 10x gezien heb... Renegade is helemaal waardeloos. Dat spel heb ik nog nooit gespeeld en in de 'Commando'-mode rende ik zo door de levels heen... Tiberian Sun moet ik nog uitproberen. Generals vond ik toch maar prut dus die laat ik maar lekker links liggen. Al met al een leuke verzamelbox voor als je gewoon een stuk game-geschiedenis wilt bezitten en/of goedkoop aan o.a RA2 (+YR) en Generals (+ZH) te komen maar verder niks spectaculairs :)

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb de c&c serie erg mooi gevonden en om ze nu allemaal in 1 box te hebben tegen een prijs van 30 euro leek me erg leuk. Heb hem vier dagen terug dan ook besteld bij gcshop, maar helaas nog steeds niks binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Heb hem vandaag ook gehaald. Mijn bevingen tot nu toe:

- Alles werkt echter moet ik bij Yuri's revenge, Generals en Zero hour de DVD erin hebben.
- Multiplayer kan alleen via internet. En bij CC en RA heb je daar Westwood chat bij nodig.
- RA2 vind nog steeds dat je je tijd moet verdoen aan het intro filmpje.

Ik heb voor zowel CC en RA de thipx32.dll vervangen. Dit heeft mn online RA problemen verholpen. Als ik namelijk via westwood chat een inet game wou spelen tegen een pc in mijn LAN kreeg die pc constant een fatal error. Daarna niet meer.

Hopelijk komt er nog een patch waardoor alles gewoon via LAN te spelen is.

Beetje overbodig om te zeggen maar natuurlijk nostalgie ten top :) :) Voor €29.99 kon ik deze niet laten liggen.

[ Voor 6% gewijzigd door seamus21 op 18-02-2006 19:48 ]

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik heb 'm gisteren gekocht in FRS, ze hadden gelukkig een volledig ingepakt-in-plastic versie
liggen achter de balie, dus geen gezooi met stickers (zoals ik eerder in deze thread las).
Heb 'm nog niet geïnstalleerd omdat 'k ook SW:EAW gekocht heb ...
Ik hoop wel dat 't allemaal werkt onder XP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

webfreakz.nl schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 18:20:

Renegade is helemaal waardeloos. Dat spel heb ik nog nooit gespeeld en in de 'Commando'-mode rende ik zo door de levels heen...
Renegade is altijd wel heel erg afgekraakt, maar online was het spel echt geweldig. Helemaal toen die Helicopters ook uit kwamen was het een super spel. Online werkte alleen na een tijdje nietmeer want de westwood servers gingen eraf. Heb deze collectie box niet gekocht, aangezien ik alle C&C spellen nog gewoon heb, maar als je weer online kan met renegade ga ik hem zeker weer is instaleren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor die link voor RA online te doen!

Met Renegade kun je nog online :) Tenminste gister had ik het even geprobeerd en er waren servers met spelers en het werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

GoldenSample schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 14:16:
[...]

ja ik dacht omdat chucky het wel lukt ;) want hij loopt soms bij de instal al vast en als ik hem wel heb geinstalleerd heb gekregen als ik net een spel ben begonnen (of dan ga ik vanzelf defeat ;) )
als ie bij instal al vastloopt dan klopt er zowiezo al iets niet.
ik heb gewoon de dvd erin gedaan en gekozen om zelf te kiezen wat ik wilde installeren.
dus alles behalve renegade :r .
c&c en red alert deden het gewoon zo gelijk goed.
red alert2 heb ik alleen de ra2.ini aangepast voor me 1280x1024 resolutie en de movies verandert naar yes zodat ze uitgerekt zijn.
en hij doet het hier gewoon goed, geen happeringen zoals er hier over gesproken wordt geen weigeringen of wat dan ook.
kon ook gewoon gelijk een potje op inet doen, dus wat er dan mis is bij jouw weet ik niet :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
seamus21 schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 19:47:
Ik heb voor zowel CC en RA de thipx32.dll vervangen. Dit heeft mn online RA problemen verholpen. Als ik namelijk via westwood chat een inet game wou spelen tegen een pc in mijn LAN kreeg die pc constant een fatal error. Daarna niet meer.

Hopelijk komt er nog een patch waardoor alles gewoon via LAN te spelen is.
Met die nieuwe thipx32.dll zou je juist weer LAN moeten kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Not gonna happen...

[ Voor 94% gewijzigd door Crash op 18-02-2006 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ik gebruik gewoon de non cd patch en die werken gewoon ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Crash op 18-02-2006 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 12:08

markvt

Peppi Cola

Ja dit is de oplossing dankje voor de tip !

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Laatst online: 13-09 20:10
RA1 ligt nu bij de Kruidvat voor € 1,99 en RA2 ligt bij de Bart Smit voor € 4,00 Bye the way....
Generals scoor je bij de FRS idd voor € 10,00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bent hier al langer een bezoeker, dan zou je moeten weten dat om hulp vragen ivm warez niet kan

[ Voor 172% gewijzigd door Fuelke op 18-02-2006 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 21:27:
RA1 ligt nu bij de Kruidvat voor € 1,99 en RA2 ligt bij de Bart Smit voor € 4,00 Bye the way....
Generals scoor je bij de FRS idd voor € 10,00.
dat is dan 16 euro.
dan moet je nog :
c&c
c&c the covert operations
red alert the aftermatch
red alert counterstrike
tiberian sun
firestorm
renegade
yuri's revenge
zero hour.
dan moet je deze nog vinden voor minder dan 14 euro bij elkaar en je bent goedkoper uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ

BHQ

Jammer dat GCshop nog niets verstuurd heeft. Maandag beter hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
chucky666 schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 21:31:
[...]

dat is dan 16 euro.
dan moet je nog :
c&c
c&c the covert operations
red alert the aftermatch
red alert counterstrike
tiberian sun
firestorm
renegade
yuri's revenge
zero hour.
dan moet je deze nog vinden voor minder dan 14 euro bij elkaar en je bent goedkoper uit.
Zo bedoelde ik het ook niet. Het was meer voor mensen die alleen RA1 of RA2 of Generals nog goedkoop zochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 12:59
Hmm, ik kan me van vroeger echt herinneren dat m'n neef altijd ra1 op een hogere res. speelde met z'n 20" beeldscherm (toen al :P). Ik had hem ook nog gevraagd, en hij dacht dat je dat in options destijds kon veranderen.

Ik zal wel een bagger geheugen hebben, maar ik weet het haast wel zeker omdat hij meer vierkantjes met units/gebouwen had staan.

Enniehoe, ik heb nog wat gegoogled, alleen niets bruikbaars gevonden om de res. te verhogen. Hopelijk komt er een patch uit van ea..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
flappie27 schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 22:12:
Hmm, ik kan me van vroeger echt herinneren dat m'n neef altijd ra1 op een hogere res. speelde met z'n 20" beeldscherm (toen al :P). Ik had hem ook nog gevraagd, en hij dacht dat je dat in options destijds kon veranderen.

Ik zal wel een bagger geheugen hebben, maar ik weet het haast wel zeker omdat hij meer vierkantjes met units/gebouwen had staan.

Enniehoe, ik heb nog wat gegoogled, alleen niets bruikbaars gevonden om de res. te verhogen. Hopelijk komt er een patch uit van ea..
Ik denk niet dat er een patch uit komt waarin je de resolutie kunt verhogen. Volgens EA wilden de fans dat zelf niet.

Ik heb zelf ook nog nooit een patch of iets dergelijks gezien waarin je de resolutie voor RA1 kon verhogen. 640x480 is volgens mij het maximale, maar als je een oplossing hebt dan hoor ik het graag.

Voor degenen die nog wat extra informatie, extra maps en dergelijken willen voor Red Alert, bekijk deze site maar eens: http://ra.afraid.org
Tot voor kort was het niet mogelijk deze link hier te posten, maar omdat ze alle illegale stuff verwijderd hebben neem ik aan dat het nu geen probleem zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C&C Tiberian Sun werkt nog steeds niet goed op me laptop.

Oplosing van EA games,
"uninstall the game, then reinstall, and wait to upgrade after a new patch is released. This will ensure that your game will continue to work properly."
Jammer genoeg is de versie op DVD al 2,03 waardoor ik niet kan proberen of de oudere versie.

Via het forum van heb heb ik begrepen dat het aan de safedisc beveiliging licht die ze gebruiken.
"This is most likely a problem with the copy protection, which is SafeDisk I belive. Or perhaps that it doesn't work well with your DVD-drive. My friend only has one DVD, and it's his DVD- burner, which it doesn't work on."
"People, people. Im a manual reader, and it tells you in da manual that copy protection doesn't work wid some kinds of dvd drives, witch is kinda stupid not to tell da public first. I think it also ses about da lan problem, dat u need sum kinda protocol thingy, woteva. Oh, and for you smellybrains, the manual is in the TFD jewel case."

Of het ligt aan windows,
"Safedisc does NOT work with XP SP2 (Unless you get a special patch) so that could be the problem."

Bij me werkt Tiberian Sun wel waneer ik me laptop opnieuw opstart waneer ik de dvd drive heb aangesloten ik vermoed dat het probleem niet bij me dvd drive ligt maar bij windows (Win2k SP4 + rollupdate).

Even voor de duidelijkeid ben ik niet opzoek naar illigale crack, warez , enz.
Maar naar mensen met het zelfde probleem,
windows update die het probleem oplost,
hoe je Tiberian Sun kan downgraden,
bij wie het spel wel goed werkt waneer je dvd drive niet hab aangesloten tijdens het opstarten van je computer.

Alvast bedankt en ik hoop dat de andere dit probleem niet hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2006 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
* anandus kan niet wachten tot stufi binnen is :P

Ook al is het makkelijk voor EA om zomaar een verzamelaartje in elkaar te draaien en op een DVD te zetten, ik koop het puur uit respect voor wijlen Westwood.
(heb al RA1 en RA2, maarja, weg ermee dan :P RA1 ben ik toch al kwijt).

* anandus kan niet wachten om de filmpjes van RA1 weer te zien.

Dat moet ongetwijfeld het geilste trailer/introfilmpje allertijden zijn :9
"Time will tell... time will tell...." _o_

[ Voor 6% gewijzigd door anandus op 19-02-2006 16:36 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan is dit wat je moet weten, (want anders werken somige filmpjes niet :( );

Finally figured out a way to get the Soviet movies to play.
What you need to do is make two 'virtual discs', or in other words, two versions of MAIN.MIX. I'll number the steps I took sequentially to do this.

1. Create a copy of MAIN.MIX and name it 'MAIN (SOVIET)'
2. Rename the first MAIN.MIX to 'MAIN(ALLIES)'
3. Go to http://xccu. sourceforge.net/ and download the XCC MIXER and the XCC MIX EDITOR
4. Using the XCC MIXER, extract movies1.mix and movies2.mix and export both files to your Red Alert drive.
5. Rename movies1.mix to moviesallied.mix and movies2.mix to moviessoviet.mix (just for categorization)
6. Open both MAIN.MIX's from Step 2. and delete movies1.mix and movies2.mix from the MAIN.MIX's
7. Rename moviesallied. mix back to movies1. mix
8. Open XCC MIX EDITOR and add the movies1.mix to the MAIN (ALLIES).MIX and save
9. Delete (or rename) movies1. mix
10. Rename moviessoviet.mix back to movies1.mix
11. Open XCC MIX EDITOR and add the movies1. mix to the MAIN (SOVIET).MIX and save
12. Delete (or rename) movies1. mix

That should be it (worked for me anyway)
Now whenever you want to play either Soviet or Allies, just rename the corresponding MAIN(*).MIX back to MAIN.MIX and the movies should play fine.

Thanks to driveninhifi1 for the idea

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2006 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Dat klinkt behoorlijk complex. Het lijkt er dus op dat de game voor de soviet movies ook naar movies1.mix kijkt in plaats van naar movies2.mix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
Iemand een idee hoe de RA map editor aan de praat te krijgen? Zowel de edwin.exe en eddos.exe willen beide een red alert cd. Ook als de dvd erin zit.

[ Voor 3% gewijzigd door seamus21 op 19-02-2006 18:59 . Reden: zie mn post eronder. heb de editor werkend ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enigste wat ik kan zeggen is kijk hier even,
http://forums.ea.com/mboa...b3ogAAKDw.&categoryID=34&

Er zitten in iedergeval veelste veel bugs in. Mischien kon ik toch beter de C&C spellen los kopen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2006 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
Oke ik heb de RA map editor werkend:

- Maak een shortcut van je edwin.exe
- Ga naar properties van je shortcut
- Plaats -cd. achter de target (puntje achter cd is belangrijk)

Je kunt nu gewoon lekker editen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieltju
  • Laatst online: 13-09 16:20
Wat doe je dan precies?

<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
seamus21 schreef op zondag 19 februari 2006 @ 18:56:
Oke ik heb de RA map editor werkend:

- Maak een shortcut van je edwin.exe
- Ga naar properties van je shortcut
- Plaats -cd. achter de target (puntje achter cd is belangrijk)

Je kunt nu gewoon lekker editen :)
Hey perfect, daar was ik nu naar op zoek :)
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:34
Ik denk dat je hem dan direct van de DVD draait. Normaal gesproken ook wel misschien, maar oorspronkelijk werd het meegeinstalleerd op de HD.

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
. staat in dit geval voor de huidige directory. Die gebruikt die in plaats van de CD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoothcrimineel
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-08 09:25
DnY! schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 08:31:
Tof! Volgens mij is het Tiberian Sun, aangezien dat GDI logo :) Had laatst Tiberian Sun weer geinstalleerd, blijf toch een leuk spel :D Ben beniewd hoe deze wordt.

Idd, die eerste was echt tof, helaas heb ik die box niet meer :(
ik heb de box nog wel :D vet groot

First decade!!!!!!!!!!!!! Stond zoiets niet als een verborgen hint in de laaste generals patch? (check readme patchinfo maar) :Y)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~smink361/c&ctiberian.JPG

[ Voor 16% gewijzigd door Smoothcrimineel op 19-02-2006 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Ik ook. En een doos van Red Alert 2. En een TS Collectors Edition (helaas beschadigd). En een RA2 Collectors Edition. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-07 18:53
Heb ook van alles die collector editions.. metalen beeldjes, soundtrack etc... Echt leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toolskyn
  • Laatst online: 22-06 11:01

Toolskyn

€ 500,-

Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 16:53:
Dan is dit wat je moet weten, (want anders werken somige filmpjes niet :( );

...uitleg...
Dat EA daar zelfs niet een kleine fix voor uitbrengt. Blijkbaar hebben ze ergens in de code een 1 vergeten te vervangen door een 2 (want movies2 werkt niet, maar movies1 wel). Dat lijkt met 5 minuten gefixt :?

gewooniets.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Laatst online: 10:40
Ik heb onderstaande delen allemaal al orgineel in mijn bezit. Voor mij is The First Decade dus niet heel erg interessant. Ik zou wel graag mijn verzameling compleet maken, maar wel liever met de orginele versies.

- C&C Tiberian Dawn
- C&C Covert Ops
- C&C Red Alert
- C&C Tiberian Sun
- C&C Tiberian Sun: Fire Storm
- C&C: Red Alert 2
- C&C Red Alert 2: Yuri's revenge
- C&C Generals
- C&C Generals: Zero Hour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
FallenAngel666 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 10:16:
Ik heb onderstaande delen allemaal al orgineel in mijn bezit. Voor mij is The First Decade dus niet heel erg interessant. Ik zou wel graag mijn verzameling compleet maken, maar wel liever met de orginele versies.

- C&C Tiberian Dawn
- C&C Covert Ops
- C&C Red Alert
- C&C Tiberian Sun
- C&C Tiberian Sun: Fire Storm
- C&C: Red Alert 2
- C&C Red Alert 2: Yuri's revenge
- C&C Generals
- C&C Generals: Zero Hour
Dat heb ik ook gedaan inderdaad. Al heb ik Generals en RA2 niet origineel maar eigenlijk boeit alleen RA2 me, Generals vind ik er niet echt deel van uitmaken. Sole survivor mis ik trouwens ook.
Ik zou gewoon even op marktplaats ofzo kijken, Counterstrike en Aftermath vind je daar nog wel. En Renegade trouwens ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Laatst online: 10:40
Cyphax schreef op maandag 20 februari 2006 @ 10:36:
[...]

Dat heb ik ook gedaan inderdaad. Al heb ik Generals en RA2 niet origineel maar eigenlijk boeit alleen RA2 me, Generals vind ik er niet echt deel van uitmaken. Sole survivor mis ik trouwens ook.
Ik zou gewoon even op marktplaats ofzo kijken, Counterstrike en Aftermath vind je daar nog wel. En Renegade trouwens ook.
Ja, ik kijk ook regelmatig nog in budgetbakken of bij online winkels.
Sole Survivor en Renegade zijn de enige C&C games die ik niet perse hoef te hebben, omdat de eerste dramatisch slecht is en de tweede geen RTS game is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08 21:16
Ik heb de folder van de Dixons binnen, en daar staat hij nu voor €27,99.
Misschien is dit nog interessant voor de mensen die hem nog niet gekocht hebben, en hem nog willen kopen ;) Scheelt maar €2,- maar tog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
  • Laatst online: 12-09 07:46
hmm ik heb hier al Het C&C Combatpack liggen met:

- Tiberian Sun
- Tiberian Sun Firestorm
- Red Alert 2
- Red Alert 2 Yuri's Revenge
- Renegade

ik denk toch dat ik The first decade ga kopen :) omdat ik generals er ook bij wil hebben enzo.. dan verkoop ik het C&C Combat pack wel door ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Laatst online: 05-09 11:00
Heb hem zojusit klaar laten leggen bij FRS.. strax na mn werk ff ophalen :)
gister ra1 ff geprobeert.. die intro.. legendarisch.. ;)

maar als ik alle problemen zo lees hier op GoT en de TFD-forums zelf.. wat slecht dat ze deze box zo af durven leveren.. zelfs voor EA :P

dat de soviet-filmpjes niet werken.. geen LAN in RA1.. om nog maar niet te beginnen over de andere 'minor' bugs..

mede dankzij het beetje hoop dat Apoc op de TFD-forums geeft dat men bezig is met deze bugs op te lossen ga ik hem denk ik toch maar halen..

RA is me heilig .. ;)

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Is RA1 ook tegen elkaar te spelen ( 2 laptop's ) als je geen serieele of paralle poort hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
FallenAngel666 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 10:43:
[...]

Ja, ik kijk ook regelmatig nog in budgetbakken of bij online winkels.
Sole Survivor en Renegade zijn de enige C&C games die ik niet perse hoef te hebben, omdat de eerste dramatisch slecht is en de tweede geen RTS game is :)
In de budgetbakken liggen meestal van die echte budgetuitgaven :(
Ik heb er van RA eentje, maar ik heb later toch van iemand anders RA + Counterstrike en Aftermath gekocht (en dan die oude originele uitgaven), dat staat wel zo leuk bij de rest. Nu is alleen Renegade een DVD doosje (en m'n 2e RA dan), de rest staat leuk naast elkaar, allemaal jewelcases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 15:22
OlafvdSpek schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 13:10:
[...]

Is dat inclusief Counterstrike en Aftermath?
Sorry, beetje laat :+
Het is zonder expansions. Gewoon de 2-disk editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
WiLLoW_TieN schreef op maandag 20 februari 2006 @ 14:45:
Is RA1 ook tegen elkaar te spelen ( 2 laptop's ) als je geen serieele of paralle poort hebt ?
Dit is dus het probleem met die nieuwe box.. de lan optie is eruit gestripped..

er is geloof ik wel een fix voor, evenals de soviet movie-bug..

volg deze link http://www.cncden.com/ind...ews&showcomments=1&id=120 en kijk onderaan.

of het werkt weet ik niet zeker.. ik geloof dat er mensen zijn waarbij het al wel gelukt is :) de lan fix zou moeten werken bij zowel de originele ra1 versie als die van TFD, zoals ik zowel op dit forum als die van TFD zelf gelezen heb..

naar ik dacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C&C95 and RA1 LAN Patch. Eerst zoeken, dan pas vragen. Het is namelijker eerder in dit topic langsgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avalanche_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 21:52
wat zou kunnen is met 2 bluetooth dingen connecten en dan een seriele poort laten geven volgens mij moet dat kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

TheTMC schreef op maandag 20 februari 2006 @ 14:11:
Ik heb de folder van de Dixons binnen, en daar staat hij nu voor €27,99.
Misschien is dit nog interessant voor de mensen die hem nog niet gekocht hebben, en hem nog willen kopen ;) Scheelt maar €2,- maar tog :P
bart smid folder : 27 euro.
is weer een euro goedkoper ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
  • Laatst online: 12-09 07:46
euhm... heeft iemand toevallig een oplossing voor het té snel lopen van Tiberian Sun ?

sinds ik de laatste patch heb geïnstalleerd heb ik dit probleem.. ik heb gamespeed en scrollsnelheid al op slowest gezet maar het helpt niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Tiberian Sun op die dvd is al versie 2.03. Naar welke versie ben jij hem dan wezen updaten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Moet C&C nog gepatched worden, of zit alles vanaf de dvd met de meest recente versie?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Gunner schreef op maandag 20 februari 2006 @ 16:56:
Moet C&C nog gepatched worden, of zit alles vanaf de dvd met de meest recente versie?
dvd zijn de meest recente versies.
moet alleen nog een patch uitkomen voor wat probleempjes.

[ Voor 12% gewijzigd door chucky666 op 20-02-2006 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-09 20:44
Ik hoop toch echt dat ik hem morgen in huis heb. M'n orderstatus bij GCshop staat al een tijdje op betaald; in behandeling. Ik heb de game op 15 februari besteld. Is er al iemand die hem van de GCshop binnen heeft gekregen? Ik kan niet wachten op de nostalgie van C&C en RA :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lochtejans schreef op maandag 20 februari 2006 @ 18:02:
Ik hoop toch echt dat ik hem morgen in huis heb. M'n orderstatus bij GCshop staat al een tijdje op betaald; in behandeling. Ik heb de game op 15 februari besteld. Is er al iemand die hem van de GCshop binnen heeft gekregen? Ik kan niet wachten op de nostalgie van C&C en RA :9~
nope :/ had hem drie dagen van te voren besteld, maar nog steeds in behandeling, betaald

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2006 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Newjersey schreef op maandag 20 februari 2006 @ 16:07:
euhm... heeft iemand toevallig een oplossing voor het té snel lopen van Tiberian Sun ?

sinds ik de laatste patch heb geïnstalleerd heb ik dit probleem.. ik heb gamespeed en scrollsnelheid al op slowest gezet maar het helpt niks..
heb je cool & quiet uit staan? of als je intel hebt speedstep (of je hebt nog een oudere processor maar vaak zijn dit soort dingen aan speedstep of C&Q gerelateerd door foute detectie en het harderlopen van de proc als je hem vol belast als je een game start)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieltju
  • Laatst online: 13-09 16:20
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 18:15:
[...]

nope :/ had hem drie dagen van te voren besteld, maar nog steeds in behandeling, betaald
Hier ook, iets van de 10e of 12e besteld. Ik hoopte er op dat ze het gelijk de 16e verstuurde. Dus niet :|

Misschien hebben ze het druk.

Edit:
Ik kreeg net een mailtje terug van GCshop dat er wat problemen waren met de leverancier en dat ze het spel morgen binnen krijgen.

[ Voor 17% gewijzigd door kieltju op 20-02-2006 22:13 . Reden: toevoegsel ]

<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kieltju schreef op maandag 20 februari 2006 @ 18:39:
[...]

Hier ook, iets van de 10e of 12e besteld. Ik hoopte er op dat ze het gelijk de 16e verstuurde. Dus niet :|

Misschien hebben ze het druk.

Edit:
Ik kreeg net een mailtje terug van GCshop dat er wat problemen waren met de leverancier en dat ze het spel morgen binnen krijgen.
idd ik heb daar ook een mailtje over gehad. Vond het al vreemd, want normaal gesproken ligt het pakketje bij release op je deurmat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ

BHQ

Hrm, dan heb ik het spel woensdag hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Woei da XWIS online werkt als een zonnetje :D
Geweldig RA online.. Mensen hier die menig TFD-game online spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glival
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-09 11:43
Speek schreef op maandag 20 februari 2006 @ 23:53:
Woei da XWIS online werkt als een zonnetje :D
Geweldig RA online.. Mensen hier die menig TFD-game online spelen?
Ah cool, ik ga C&C weer online spelen :)
Ik zag trouwens geen ladders voor C&C en RA (alleen RA2), zijn die er niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Glival schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 11:06:
[...]

Uhhmm ik doe nooit echt meer aan ladders.. herinnerde me toevallig iets op de XWIS site..
check dit even, misschien is het wat voor je: http://xwis.net/xcl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Glival schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 11:06:
Nee. Zijn er weer genoeg spelers om serieus tournament te spelen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
OlafvdSpek schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 12:17:
[...]

Nee. Zijn er weer genoeg spelers om serieus tournament te spelen dan?
hee .. heb jij niet voor XWIS gezorgd .. ??

If so .. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Speek schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 12:21:
[...]

hee .. heb jij niet voor XWIS gezorgd .. ??

If so .. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
XWIS is a community server created by Olaf van der Spek for several Westwood Studios games.
XWIS and XCL now have their own domain: http://xwis.net/

XWIS supports these games:
Command & Conquer: Tiberian Dawn & Covert Operations
Command & Conquer: Red Alert, CounterStrike & AfterMath
Command & Conquer: Tiberian Sun & FireStorm
Command & Conquer: Red Alert 2 & Yuri's Revenge
Command & Conquer: Renegade
Dune 2000
Emperor: Battle for Dune
Nox

Accounts for the games that don't use serials (TD, CO, RA, CS, AM and D2k) need to be created with a game that does use serials (TS, FS, RA2, RG or EBFD).
Chat is enabled.
Ladders for TS, RA2, YR and EBFD are available.

[ Voor 11% gewijzigd door Jay-v op 21-02-2006 12:48 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste