Command & Conquer: The First Decade*

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 14.117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203301

Als ik sommige spellen uit dit pakket wil opstarten, gaat het even goed. Tot een bepaald moment en dan gaat die uit het spel, en krijg ik zo'n Microsoft fout met verzenden en niet verzenden.

Bij de volgende spellen is het:
- Tiberian Sun + Firestorm (bij de campain, 1ste level, meteen wanneer ik controle krijg over het spel)
- Red Alert 2 + Yuri's Revenge(bij Skirmish, als ik net een basis heb gebouwd)

En als ik bij de details van de Microsoft fout ga kijken, staat er dxdiag.exe. Maar ik weet echt niet wat ik hiermee moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196151

Installeer directX eens opnieuw, nieuwste versie :)
Installeer ook meteen even de laatste videokaart drivers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196151 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 13:21:
Installeer directX eens opnieuw, nieuwste versie :)
Installeer ook meteen even de laatste videokaart drivers
De nieuwste DirectX is toch 9.0C? Die heb ik geintalleerd, en als ik hem opnieuw wilt installeren zegt die dat ik dat niet kan.
En ik heb de laatste videokaart drivers

EDIT:
Voor de duidelijkheid hieronder mijn systeemeisen:
- AMD Athlon 2700+ (2,18 Ghz)
- Point-of-view Nvidia Geforce FX 5700 LE (256 MB)
- Gateway 2000 EV700 (17")
- 1024 MB DDR333
- WD 80 GB 7200RPM (windows enz) + Maxtor 120 GB 7200RPM (daar staan de spellen op)
- WinXP Pro
- WinVista Ultimate

En ik heb dit probleem niet met C&C Generals, Renegade, Red Alert 1, C&C

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 203301 op 04-01-2007 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-06 20:11

evaarties

Powerball @ 12.582

Anoniem: 203301 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 13:01:
Als ik sommige spellen uit dit pakket wil opstarten, gaat het even goed. Tot een bepaald moment en dan gaat die uit het spel, en krijg ik zo'n Microsoft fout met verzenden en niet verzenden.

Bij de volgende spellen is het:
- Tiberian Sun + Firestorm (bij de campain, 1ste level, meteen wanneer ik controle krijg over het spel)
- Red Alert 2 + Yuri's Revenge(bij Skirmish, als ik net een basis heb gebouwd)

En als ik bij de details van de Microsoft fout ga kijken, staat er dxdiag.exe. Maar ik weet echt niet wat ik hiermee moet.
Zorg dat je het volgende proces killed:

ctfmon.exe

Dit is van Advanced Text Input Services en kan evt ook compleet worden uitgeschakeld. Het proces wordt standaard weer herstart na een half uur - uur of bij een herstart van je windows.

Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

evaarties schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 20:59:
[...]

Zorg dat je het volgende proces killed:

ctfmon.exe

Dit is van Advanced Text Input Services en kan evt ook compleet worden uitgeschakeld. Het proces wordt standaard weer herstart na een half uur - uur of bij een herstart van je windows.
Ik heb hem gekilled. Maar het helpt niks, hij gaat nu uit het spel zonder foutmelding. Kan hemnog steeds dus nie spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNdM
  • Laatst online: 25-06 13:27

MaNdM

1000-dingen-doekje

Ik heb slechts een simpel vraagje, kon het zo met de zoeck niet vinden. Het punt is namelijk dat ik graag Tiberian Sun of Red Alert 2 in een venster zou draaien. Iemand een idee hoe dat zou moeten?

To be determined...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:35
Modbreak:Willen de heren en dames er even op letten dat problemen en/of technische vragen _niet_ in dit topic thuis horen! Dank u :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177698

Vraagje, ik heb weinig zin om het hele topic door te nemen.

Ik hoor van een paar mensen dat de online / LAN functie niet beschikbaar is.. Kun je met deze set Renegade onder XP draaien, + online / lan functie? Dan wil ik er wel 3 tientjes voor neertellen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-06 12:11

charrel

Cortisol4life..

MaNdM schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 10:22:
Ik heb slechts een simpel vraagje, kon het zo met de zoeck niet vinden. Het punt is namelijk dat ik graag Tiberian Sun of Red Alert 2 in een venster zou draaien. Iemand een idee hoe dat zou moeten?
U got mail, volgens mij heb ik wel zo'n programma dat dat voor elkaar krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187183

Hey ik heb een vraagje is het mogelijk om allies te maken met de computer in skirsmish mode bij tiberian sun? Heb het al meerdere keren geprobeerd maar doet niks.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:55

Cyphax

Moderator LNX
Niet in-game, wel vantevoren in het setupschermpje waar je map instelt en dergelijke; geef jezelf hetzelfde team (nummer) als een van de computers en that's it.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkopf
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-04 12:53
Onlangs heb ik ook TFD geïnstalleerd en wat een geweldige serie is dit toch...
Ik ben begonnen met het spelen van C&C '95, omdat die bovenaan het lijstje van het opstartscherm staat. Maar, wat is eigenlijk de 'beste' keuze om te beginnen als je het C&C-verhaal wilt volgen? Volgens mij zou je dan bij RA1 moeten beginnen, dan RA2, dan C&C '95 en Renegade, dan Tiberian Sun (en dan C&C3). Of zijn het toch echt twee losstaande verhaallijnen?

wild mutant space hamsters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Laatst online: 23-06 20:11

evaarties

Powerball @ 12.582

Het zijn uiteindelijk 2 losse verhaallijnen geworden.. dus ik zou eerst C&C doen en dan RA.

Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkopf
evaarties schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:58:
Het zijn uiteindelijk 2 losse verhaallijnen geworden.. dus ik zou eerst C&C doen en dan RA.
Ja klopt..of eigenlijk zijn het er 3, Generals kun je niet echt aan een verhaallijn knopen en staat meer op zichzelf. Eerst C&C was ook de route die ik me had ingedacht, vooral omdat ik al bijna klaar ben met C&C '95. Ik vroeg me af of meer mensen zich af vroegen bij welk deel te beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:55

Cyphax

Moderator LNX
RA2 zit ook niet echt in die verhaallijn, of wel? RA is een prequel die in principe wel echt in de C&C-verhaallijn hoort. Daar begint het allemaal mee, het alternatieve universum van C&C. Generals heeft eigenlijk helemaal niets met C&C te maken (zelfs het logo is anders). Ik denk dat je het beste C&C kan spelen en daarna RA, omdat RA wat geavanceerder is in sommige dingen. Dan zou C&C een stapje terug zijn. C&C, RA, TS en dan C&C3 zou ik aanhouden (C&C3 zit alleen niet in TFD).
Tussen C&C en C&C2 speelt zich nog ergens Renegade af. Ook een leuk spel. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:26

Auredium

Informaticus Chaoticus

RA kan bijna los worden gezien van C&C 95. Alleen op het laatst bij eht uitspelen van RA met de Russen krijg je (tadadada!!!!) Kane te zien.

RA moest verklaren waarom de wereld van C&C afwijkt t.o.v. onze 'echte' wereld.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkopf
Ik zag het ook altijd als losse spellen, totdat je ze dan in TFD allemaal na elkaar kunt spelen.
Leuk om te zien dat meer mensen zich wel druk kunnen maken over een 'verhaallijn' in TFD.

En Renegade is idd ook een leuk spel!Best knap dat die jongens van Westwood dat toch even zelf gemaakt hebben. Ben ook benieuwd naar de RA-mod (A Path beyond)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:56

GeeBee

Oddball

Ale je toevalig ook nog een een RA2mod wilt spelen: ik heb altijd erg genoten van Deezire.
http://www.deezire.net

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste