Command & Conquer: The First Decade*

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 10:51
spydoggie schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 12:47:
[...]

XWIS is a community server created by Olaf van der Spek for several Westwood Studios games.
XWIS and XCL now have their own domain: http://xwis.net/

XWIS supports these games:
Command & Conquer: Tiberian Dawn & Covert Operations
Command & Conquer: Red Alert, CounterStrike & AfterMath
Command & Conquer: Tiberian Sun & FireStorm
Command & Conquer: Red Alert 2 & Yuri's Revenge
Command & Conquer: Renegade
Dune 2000
Emperor: Battle for Dune
Nox

Accounts for the games that don't use serials (TD, CO, RA, CS, AM and D2k) need to be created with a game that does use serials (TS, FS, RA2, RG or EBFD).
Chat is enabled.
Ladders for TS, RA2, YR and EBFD are available.
uhu I knew that.. maja.. never know.. had iem met ongeveer dezelfde naam kunnen zijn.. mss vergezocht, I admit :P maar had gekund..

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glival
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-06 14:01
OlafvdSpek schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 12:17:
[...]

Nee. Zijn er weer genoeg spelers om serieus tournament te spelen dan?
Ik heb geen idee, maar er zijn wel constant aardig wat games. En als er een ladder zou komen, en daar bekendheid aan wordt gegeven, zal dat denk ik alleen maar meer worden.

Oh en _/-\o_ trouwens :)

Om C&C en RA via een LAN te spelen moet je die DLL vervangen, maar dat hoeft voor RA2 toch niet? Ik krijg het hier niet aan de praat; op allebei de PC's is IPX geïnstalleerd, Windows Firewall staat uit, in de Network Settings in RA2 hetzelfde nummer ingevuld onder "Destination Network" (en dat nummer ook onder "Nummer van intern netwerk" bij de protocol-eigenschappen in Windows). We zien elkaar wel in de lobby, en wanneer er een game gemaakt wordt verdwijnt de ander wel uit de lobby maar zien ik de game niet. Iemand een idee? Frametype in Windows staat op "Auto", was daar ook niet iets mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Glival schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 13:33:
[...]

Ik heb geen idee, maar er zijn wel constant aardig wat games. En als er een ladder zou komen, en daar bekendheid aan wordt gegeven, zal dat denk ik alleen maar meer worden.

Om C&C en RA via een LAN te spelen moet je die DLL vervangen, maar dat hoeft voor RA2 toch niet? Ik krijg het hier niet aan de praat; op allebei de PC's is IPX geïnstalleerd, Windows Firewall staat uit, in de Network Settings in RA2 hetzelfde nummer ingevuld onder "Destination Network" (en dat nummer ook onder "Nummer van intern netwerk" bij de protocol-eigenschappen in Windows). We zien elkaar wel in de lobby, en wanneer er een game gemaakt wordt verdwijnt de ander wel uit de lobby maar zien ik de game niet. Iemand een idee? Frametype in Windows staat op "Auto", was daar ook niet iets mee?
Indien je een router hebt kun je misschien proberen send delay aan te zetten. Dit zit bijvoorbeeld ook bij generals. Het zit in de netwerk opties in het spel zelf. Bij mij werkt het voor generals wel.. weet echter niet of ik het voor RA2 behoorde te gebruiken..

anders misschien poorten instellen? of is dat in RA2 niet te doen zoals in generals.. ?
ik zal vanavond als ik weer thuisben alle games es online gaan testen..

tot nu toe heb ik CnC, RA en CnC;TS;FS al aan de praat gekregen

EDIT: voor RA is die DLL editen trouwens niet nodig, dit is alleen voor CnC zelf.

[ Voor 5% gewijzigd door speek1984 op 21-02-2006 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik zal een ladder overwegen. :)

En IPX is gewoon een ramp. Helaas heeft EA geen IP voor LAN toegevoegd. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:31

BHQ

Yay, GCShop heeft m'n bestelling verstuurd!

De game is er ook €2 duurder geworden, Heb 'm lekker op tijd dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-06 19:56
Yapser schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 16:40:
Yay, GCShop heeft m'n bestelling verstuurd!

De game is er ook €2 duurder geworden, Heb 'm lekker op tijd dus :)
Hier hetzelfde. Morgen dus in huis :9
Ik kan niet wachten op het online geweld >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-06 12:59

aapelite

Do the kirby!

[...]

Je probeerd een network game te maken? Die gebruikt nl alleen IPX. Je moet niet bij beiden dat ik weet hetzelfde destination adres in te voeren. Ze hebben tenslotte elkaar als destination dus als je het mij vraagt moeten ze verschillend zijn. Ik weet van vroeger dat je trouwens het best gewoon van die settings af kan blijven, ze staan standaard al goed tenzij je meerdere netwerk kaarten hebt.
Voor over internet zou Send delay verder ook wel nut kunnen hebben, maar voor wat ik gemerkt heb kan het werken met en zonder send delay wanneer je een router hebt. Makkelijkste optie is nog altijd tijdelijk DMZ aanzetten naar de pc die wil gamen :)

Ik vind het zo jammer dat ik ra2 nog altijd niet kan installeren :( Stomme setup blijft crashen, opnieuw installeren van windows nog altijd enige remedie. Voorlopig mezelf maar vermaken met ra1 met een cd van veel jaar oud :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik heb First Decade ook maar even gehaald. Onze Red alert (2) cd's zijn namelijk vrijwel allemaal kapot. Niet door slechte cd's, maar eerder door slecht gebruik van mijn familie, zoals cd's niet in de doosjes doen maar gewoon op de tafel neerleggen. :X

[ Voor 7% gewijzigd door Satch op 21-02-2006 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-05 10:26
[...]

Volgens mij moet het frametype bij beiden op 802.2 of 802.3 staan, als het op auto staat kan je weleens problemen krijgen.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05 09:40
Jozz schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 19:20:
[...]

Volgens mij moet het frametype bij beiden op 802.2 of 802.3 staan, als het op auto staat kan je weleens problemen krijgen.
Ik heb RA2 ook wel via netwerk (IPX) gespeeld, en toen heb ik gewoon niks ingesteld. Gewoon 1 pc laten hosten, en de andere laten joinen. Zo heeft hij het bij mij altijd gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:22

RMB

Nee, geen right mouse button!

Lees eerst even het topic door voordat je iets vraagt

[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 21-02-2006 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119903

Man, ik ben zo blij dat ik red alert weer kan doen (beste rts ooit imo) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glival
Anoniem: 119903 schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 20:01:
Man, ik ben zo blij dat ik red alert weer kan doen (beste rts ooit imo) 8)
Nah C&C was beter :P
Maar je hebt gelijk, ik speel nou bijna geen RTS meer, de nieuwere zijn gewoon niet zo verslavend ofzo. De enige games daarna die ik veel gespeeld heb zijn Warcraft (1&2), Starcraft en Age of Empires 2. En de laatste twee alleen multiplayer, C&C en RA waren singleplayer ook goed.
Jozz schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 19:20:
Speek schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 13:50:
Indien je een router hebt kun je misschien proberen send delay aan te zetten. Dit zit bijvoorbeeld ook bij generals. Het zit in de netwerk opties in het spel zelf. Bij mij werkt het voor generals wel.. weet echter niet of ik het voor RA2 behoorde te gebruiken..

anders misschien poorten instellen? of is dat in RA2 niet te doen zoals in generals.. ?
ik zal vanavond als ik weer thuisben alle games es online gaan testen..

tot nu toe heb ik CnC, RA en CnC;TS;FS al aan de praat gekregen

EDIT: voor RA is die DLL editen trouwens niet nodig, dit is alleen voor CnC zelf.
aapelite schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 17:29:
Je probeerd een network game te maken? Die gebruikt nl alleen IPX. Je moet niet bij beiden dat ik weet hetzelfde destination adres in te voeren. Ze hebben tenslotte elkaar als destination dus als je het mij vraagt moeten ze verschillend zijn. Ik weet van vroeger dat je trouwens het best gewoon van die settings af kan blijven, ze staan standaard al goed tenzij je meerdere netwerk kaarten hebt.
Voor over internet zou Send delay verder ook wel nut kunnen hebben, maar voor wat ik gemerkt heb kan het werken met en zonder send delay wanneer je een router hebt. Makkelijkste optie is nog altijd tijdelijk DMZ aanzetten naar de pc die wil gamen :)
Ok thanks, ga ik morgen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
aapelite schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 17:29:
[...]
Ik vind het zo jammer dat ik ra2 nog altijd niet kan installeren :( Stomme setup blijft crashen, opnieuw installeren van windows nog altijd enige remedie. Voorlopig mezelf maar vermaken met ra1 met een cd van veel jaar oud :D
Misschien heb je hier wat aan ..
http://www.ntcompatible.c...ems_rare_case_t34131.html

Ik denk dat je het al wel geprobeert hebt.. Maar misschien CD-contents kopieren naar HD en vandaar runnen? Of image maken? Het is een omweg.. Maar het is iets..
Je probeert een network game te maken? Die gebruikt nl alleen IPX.
Das een punt.. Voor CnC en RA is IPX nodig.. Ik weet eerlijk gezegd weinig van het protocol en wat het doet.. Maar kijk eens of het protocol op je Netwerkkaart geinstalled is. Eigenschappen van je netwerkkaart, dan kijken of er iets als "NWLink IPX/SPX/NetBIOS-compatibel transport protocol" staat. Zo niet, probeer die dan te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
1 Dom vraagje hoor, deze DVD vol met alle oude C&C titels.. super vet natuurlijk. Maar zijn ze nu WEL allemaal speelbaar in Windows XP? En is er ook een online mogelijkheid voor de C&C en Red Alert titels?

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
NLuna schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 22:20:
1 Dom vraagje hoor, deze DVD vol met alle oude C&C titels.. super vet natuurlijk. Maar zijn ze nu WEL allemaal speelbaar in Windows XP? En is er ook een online mogelijkheid voor de C&C en Red Alert titels?
Domme vragen bestaan niet.. zegt men :+

Maarre.. Ze zijn allemaal klaargemaakt voor Windows XP, zonder omweg of wat dan ook..
En wat betreft de online mogelijkheid, die is er voor alle games op de DVD, behalve CnC en RA..

Officieel dan, want voor RA en CnC heeft men iets anders verzonnen, wat echter niet bij iedereen werkt..

Zoals je uiteraard al gelezen hebt.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ

BHQ

Hiermee zou je moeten kunnen prutsen om RA2 op een LAN via TCP/IP werkend te krijgen: maar pin me er niet op vast.

http://www.yapser.nl/fsgs.htm

Klik het google dingetje ff ;), Ik weet niet eens of ik er echt wat voor krijg maargoed.

[ Voor 55% gewijzigd door BHQ op 21-02-2006 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Speek schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 22:15:
[...]

Misschien heb je hier wat aan ..
http://www.ntcompatible.c...ems_rare_case_t34131.html

Ik denk dat je het al wel geprobeert hebt.. Maar misschien CD-contents kopieren naar HD en vandaar runnen? Of image maken? Het is een omweg.. Maar het is iets..
offtopic:
Je kent me toch wel goed genoeg idd :w ik wil eigenlijk binnekort weleens potje gamen ofzo met u, tis al veel te lang stil.....

Anyhoe, ik heb dat inderdaad geprobeerd. Wat ik nog wel wilde proberen is het installeren met de setup van first decade, weet alleen niet of dat een losse is voor ra2. Als het echt niet anders kan koop ik first decade ook gewoon, heb ik altijd een reserve dvd aangezien die dingen al zwaar aan het verslijten zijn, de prijs valt me erg mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
aapelite schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 00:36:
[...]

offtopic:
Je kent me toch wel goed genoeg idd :w ik wil eigenlijk binnekort weleens potje gamen ofzo met u, tis al veel te lang stil.....

Anyhoe, ik heb dat inderdaad geprobeerd. Wat ik nog wel wilde proberen is het installeren met de setup van first decade, weet alleen niet of dat een losse is voor ra2. Als het echt niet anders kan koop ik first decade ook gewoon, heb ik altijd een reserve dvd aangezien die dingen al zwaar aan het verslijten zijn, de prijs valt me erg mee :)
offtopic:
How very right you are.. En of ik wil gamen met u :Y) Ik kijk er al naar uit _/-\o_ Jammer dat het destijds zo is gelopen.. En voor het overgrote deel mijn fout, I admit ;(

Voor de setup van TFD krijgt je eerst een screen waarin je kan aan/uitvinken welke game je wilt installeren, waarna je een scherm krijgt om vervolgens daarvoor de cd-keys in te voeren.

Als je dan verder gaat installeert 'ie in een bulk alle games die je aangevinkt hebt. En op het bureaublad krijg je één snelkoppeling die een menutje tevoorschijn brengt waarin je je game kunt kiezen die je wil spelen.

Met andere woorden.. Gezien het feit dat je verschillende games aan kunt vinken, dus ook bijvoorbeeld alleen RA2, en vervolgens voor die games de serials in kunt voeren zijn het wel aparte installaties. Je mag mn DVD best proberen en je kunt dus ook je eigen key gebruiken. Misschien dat het werkt.

Let me know ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-06 09:13
Speek schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 13:03:
[...]

uhu I knew that.. maja.. never know.. had iem met ongeveer dezelfde naam kunnen zijn.. mss vergezocht, I admit :P maar had gekund..
Umm nee dat is Wez_db

Is er bij dit laatste pack eigelijk iets aan de graphics van de oude games gedaan, of is het nog steeds even lelijk? :P

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Sluuut schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 10:48:
[...]

Umm nee dat is Wez_db

Is er bij dit laatste pack eigelijk iets aan de graphics van de oude games gedaan, of is het nog steeds even lelijk? :P
Waarom zou je de graphs van de oude games willen veranderen? Daar heb je toch de nieuwere games voor? (red alert 2 is al wat beter.. en natuurlijk generals)
Deze pack is bedoeld als nostalgie, lekker retro :P

EDIT: Sorry, niet echt een antwoord op je vraag .. Zijn dus inderdaad hetzelfde gebleven allemaal, behalve dat ze nu XP-compatible zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door speek1984 op 22-02-2006 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glival
Speek schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 10:55:
[...]

EDIT: Sorry, niet echt een antwoord op je vraag .. Zijn dus inderdaad hetzelfde gebleven allemaal, behalve dat ze nu XP-compatible zijn.
"XP-compatible" werkt bij TFD zo:

Afbeeldingslocatie: http://www.glival.nl/cnc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Wat is Wez_db precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Glival schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 11:03:
[...]

"XP-compatible" werkt bij TFD zo:

[afbeelding]
True, maar je hoeft het zelf niet aan te passen. Voor de rest is het mooi voor degene die de CnC serie nog niet compleet had, of zoals velen ook zeggen.. ter vervanging van bekraste, zoekgeraakte CD's..

Voor mij is het grootste voordeel dat je alles op 1 DVD hebt.. Heb dit al bij een paar spellen zelf gedaan, maar voor de CnC-serie wilde me niet echt lukken.. Deze box komt dus mooi uit :Y)
Dat is een user hier op GoT dus.. maar ik snap het verband ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 13:30

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Waarom post niemand screenshots? :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91634

Anoniem: 91634 schreef op zondag 19 februari 2006 @ 16:21:
C&C Tiberian Sun werkt nog steeds niet goed op me laptop.
Ik heb de oplosing gevonden voor mij :)

Als je de orginele C&C TS heb liggen dan moet je die instaleren, updaten naar 2.03. Kopier dan het bestand game.exe naar de C&C TS+Firestorm die je van de dvd heb geinstaleerd.

Nu kan je het spel voortaan spelen met de orginele C&C TS CDrom die geen problemen geeft met me DVDdrive van me laptop. Op deze manier kan je hem ook spelen op computers met alleen een CDrom drive.

Oja, hier kan je de meeste updates vinden.
http://www.gamevillage.nl/showthread.php?t=243

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Omdat het een pack is van games die reeds allang uitgebracht zijn :P De screens zijn niet nieuw meer..

Hier voor jou dan..

EA Hall Of Fame van funny screenshots:
http://www.ea.com/officia....jsp?src=CandC_HallofFame

"Normale" screens:
http://www.strategyinform...hot-viewer.html?id=113604

Have phun..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glival
Speek schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 11:19:
[...]

True, maar je hoeft het zelf niet aan te passen. Voor de rest is het mooi voor degene die de CnC serie nog niet compleet had, of zoals velen ook zeggen.. ter vervanging van bekraste, zoekgeraakte CD's..

Voor mij is het grootste voordeel dat je alles op 1 DVD hebt.. Heb dit al bij een paar spellen zelf gedaan, maar voor de CnC-serie wilde me niet echt lukken.. Deze box komt dus mooi uit :Y)
Ja dat ben ik met je eens, ik heb 'm zelf ook gekocht :)
Ik wilde alleen aangeven dat er weinig of niets is veranderd tov de "oude" versies.
Speek schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 11:19:

[...]

Dat is een user hier op GoT dus.. maar ik snap het verband ook niet..
Hij heet ook Olaf en is ook in 1980 geboren B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:10
Ik wil eigenlijk The First Decade kopen maar... heb al:

Red Alert + uitbreidingen
Tiberian Sun + Firestorm
2 x Red Alert 2
Yuri´s Revenge
Renegade
Generals + Zero Hour

Dus als ik dan die DVD koop heb ik alles 2 of 3 keer 8)7

En mijn oude zooi is natuurlijk niet meer te verkopen nu deze voordelige DVD er is... :/ Mischien dat ik hem gewoon ga halen :) Mis de originele C&C nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

had zelf :
red alert + 2 uitbreidingen
red alert 2 + uitbreiding
tiberian sun + uitbreiding
renegade
en generals de luxe met uitbreiding dus.
heb deze box wel gekocht, vindt het wel makkelijk dat alles op 1 dvd staat.
en had c&c niet meer, heb hem ooit gehad op de PS met muis ;)
heb nu gewoon me oude spellen naar me broer gedaan want die had er nog geen 1.
is die ook weer blij ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Glival schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 11:28:
[...]

Ja dat ben ik met je eens, ik heb 'm zelf ook gekocht :)
Ik wilde alleen aangeven dat er weinig of niets is veranderd tov de "oude" versies.

[...]

Hij heet ook Olaf en is ook in 1980 geboren B)
Inderdaad.. aan de ene kant wel jammer dat er niets veranderd is en er zoveel bugs inzitten..
Het is onderhand wel erg duidelijk dat het EA niet te doen is om een mooi jubileumstuk af te leveren, maar gewoon keihard voor de cash..

Al moet ik wel zeggen dat op de EA forums wel geluisterd wordt naar de kritieken en men lijkt er deze keer ook daadwerkelijk iets aan te doen.. ( Thx Apoc .. ! _/-\o_ )

Oke dan, das ook mooi voor die andere Olaf.. :+

EDIT: Linkje naar het betreffende EA-forum --> http://forums.ea.com/mboa...0&threadID=44843&start=45

[ Voor 10% gewijzigd door speek1984 op 22-02-2006 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ

BHQ

Ik heb m'n game binnen via de pakketdienst :). Net doosje, 2 dvd's, alleen jammer dat er bij m'n manual een soort kreukel is ontstaan in een hoek. Ik denk door de TPG uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Yapser schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 11:59:
Ik heb m'n game binnen via de pakketdienst :). Net doosje, 2 dvd's, alleen jammer dat er bij m'n manual een soort kreukel is ontstaan in een hoek. Ik denk door de TPG uiteraard.
:(

* Angeloonie gaat kijken of er al iets ligt beneden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Angeloonie schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 12:13:
[...]

Heb maandagochtend gebeld naar de FRS op het station in Eindhoven.. Vlakbij waar ik werk.. Ze hadden er toen nog 1 liggen en heb die klaar laten leggen.. Smiddags na mn werk opgehaald.. heb dus niets hoeven bestellen >:)

[ Voor 10% gewijzigd door speek1984 op 22-02-2006 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40990

Als ik Red Alert aan het spelen ben krijg ik na een tijdje, of soms al heel snel, allemaal rare kleuren...
Op het speelveld soms wat raar gekleure sprites, en waar je moet bouwen/trainen ziet t er helemaal niet uit.. als ik dan abort mission doe, dan is het main menu ook heel raar gekleurd..
Iemand enig idee hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ

BHQ

Angeloonie schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 12:13:
[...]

Ga er van uit dat er wordt aangebeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb een custom map (Bangola City) voor Generals, alleen zou ik deze ook graag (online) spelen in Zero Hour.

Ik heb al geprobeerd om hem gewoon te kopieren van mijn Generals Data na mijn Zero Hour data maar dit gaat niet werken

Iemand een oplossing hiervoor ?

Bangola City is een map waarbij super wapens zijn disabled en er een no rush timer loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Speek schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 11:44:
Al moet ik wel zeggen dat op de EA forums wel geluisterd wordt naar de kritieken en men lijkt er deze keer ook daadwerkelijk iets aan te doen.. ( Thx Apoc .. ! _/-\o_ )
Ik zou zeggen: eerst zien dan geloven. Beloftes voor patches zijn vaker gedaan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
xienator schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 12:42:
Ik heb een custom map (Bangola City) voor Generals, alleen zou ik deze ook graag (online) spelen in Zero Hour.

Ik heb al geprobeerd om hem gewoon te kopieren van mijn Generals Data na mijn Zero Hour data maar dit gaat niet werken

Iemand een oplossing hiervoor ?

Bangola City is een map waarbij super wapens zijn disabled en er een no rush timer loopt
Heb ff gegoogled op "convert generals map to zero hour" en de eerste die enigzins op je vraag aansluit die ik tegenkwam was deze .. --> [url]http://http://www.cncgames.com/cfaq/index.php?qid=75&catid=5[/url]

Heb weinig verstand van map editing wat betreft generals.. maar misschien heb je er wat aan :*)
OlafvdSpek schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 13:14:
[...]

Ik zou zeggen: eerst zien dan geloven. Beloftes voor patches zijn vaker gedaan. :(
Hier moet ik je jammergenoeg gelijk in geven.. ;(

[ Voor 16% gewijzigd door speek1984 op 22-02-2006 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Woei :D Eindelijk binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-06 23:14
bij mij blijft hij bij CC1 om de cd vragen :$:$:$

;)

Zonderdollen, een spel om zeker te overwegen om te kopen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ

BHQ

Damn, zowel Tiberian Sun als RA2 als Yuri willen niet opstarten. Generals wel.

Did I say I hate EA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
blup schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 13:29:
bij mij blijft hij bij CC1 om de cd vragen :$:$:$

;)

Zonderdollen, een spel om zeker te overwegen om te kopen. :D
Yapser schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 13:32:
Damn, zowel Tiberian Sun als RA2 als Yuri willen niet opstarten. Generals wel.

Did I say I hate EA?
Helaas bekende bugs.. Heb zelf nog geen enkel probleem ondervonden, maar komt bij verschillende mensen voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de oplosing.

Instaleer de CDrom versie van Tiberian sun, update naar 2.03. Kopier de game.exe naar de ginstaleerd Tiberian sun + FirestromThe First Decade DVD editie.
(De zelfde oplsoning werkt verschijnlijk ook voor de andere games, jammer genoeg heb ik alleen daarvan niet de CDrom versie of iemand die hem heeft.)

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 91634 op 22-02-2006 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ

BHQ

Hoeveel versies zijn er trouwens? Is er een 'alleen dvd-box' versie en een 'mooi doosje' versie, of is die laatste de enkele?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je heb de orginele ouwe Tiberian sun die op twee cd's was uitgebracht in 199..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ

BHQ

Ik heb het over First Decade ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

zover ik kan zien is er maar 1 versie van.
dus mooie doos met daarin een dvd doosje.

JC Ken, van welke wil je dan de gewone cd versie exe bestanden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jep, de cdrom versie. Als je ze naar me toe wilt mailen dan doe je me daarmee een groot plezier.

@Yapser
Weet ik, om die aan te praat te krijgen om computer die problemen heeft met de dvd safedisc moet je de game.exe gebruiken van de CDrom versie. Moch je die niet hebben email me dan even, comhollander at hotmail.com
(Tot nu toe heb ik alleen nog de oplosing voor TS.)

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 91634 op 22-02-2006 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Anoniem: 91634 schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 14:30:
Weet ik, om die aan te praat te krijgen om computer die problemen heeft met de dvd safedisc moet je de game.exe gebruiken van de CDrom versie. Moch je die niet hebben email me dan even, comhollander at hotmail.com
ja die heb ik zelf ook, maar bij mij werkt ts wel gewoon zo.
maar ik bedoelde : wil je nog een exe hebben van een cd rom versie van 1 van de andere.
ik weet niet of je hetzelfde probleem hebt met andere dan alleen ts.

van welke wil je ze dan hebben ?

[ Voor 4% gewijzigd door chucky666 op 22-02-2006 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog niet geprobeerd, ik ga het wel even uitproberen.

Maar je mag die bestanden me elktijd wel mailen, dan laat ik het wel horen of het daarmee ook is op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Laatst online: 24-06 18:40
Ben het hier nu aan het installeren. Wat een lachertje trouwens, al die cd-keys :D

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Adagio schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 15:57:
Ben het hier nu aan het installeren. Wat een lachertje trouwens, al die cd-keys :D
Inderdaad :P En dan ook echt die van Zero Hour apart 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ

BHQ

Zero Hour apart idd, moet je ook bij edit intikken :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glival
Glival schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 20:25:
[...]

Ok thanks, ga ik morgen proberen.
We hebben in Windows bij de eigenschappen van het IPX/SPX-protocol aangegeven dat het Frametype "Ethernet 802.3" is, en allebei bij zowel "Nummer van intern netwerk" als "Netwerknummer" een uniek nummer opgegeven, en nu werkt het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ

BHQ

Verdomme, dit is echt het laatste product wat ik ooit van :r EA :r koop. Alle games behalve Generals en Renegade werken niet.

"XP Compitable" yeah right :r FU EA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Yapser schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 16:20:
Verdomme, dit is echt het laatste product wat ik ooit van :r EA :r koop. Alle games behalve Generals en Renegade werken niet.

"XP Compitable" yeah right :r FU EA!
Exactly.. dat is dus precies wat ik bedoelde met het afleveren van een oncompleet product.. en dat voor een franchise als CnC.. Zoals ik al zei.. Die gozers bij EA zien puur cash, meer niet.. Jammer, heel jammer.. En ongelooflijk dom.. |:(

Dan heb ik nog het gelukt dat het bij mij werkt.. Geloof dat ik alles getest heb.. misschien alleen generals nog niet.. :|

[ Voor 15% gewijzigd door speek1984 op 22-02-2006 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waneer gaat het dan bij je fout ? tijdens het instaleren of bij het opstarten / in de game.

Tot nu toe heb ik werkend gekregen,
Red alert 1
Red alert 2 (Yuri's Revenge heb ik echter geen oplosing voor kunne vinden (heb wel de CDrom versie van iemand kunne lenen die bij mij al crasht tijdens het instaleren)
Tiberian Sun & FireStorm
Renegade

Bij Command & Conquer + cover operations kreeg ik steeds de melding insert CDrom waar voor ik nog geen oplosing heb gevonden.

De rest ga ik een ander kee rnog proberen.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 91634 op 22-02-2006 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ

BHQ

[quote]Anoniem: 91634 schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 16:32:
Waneer gaat het dan bij je fout ? tijdens het instaleren of bij het opstarten / in de game.
/quote]

Opstarten van de game.

Hoe heb jij eea. werkend gehad?

-edit- kan ook niet reggen voor Generals online :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan is het volgens mij die safedisc beveiling waarmee het fout gaat, ik heb het opgelost door de exe te vervangen van de CDrom versie. Dan moet je alleen wel de cdrom versie hebben voor het opstarten of een andere alternatiefe oplosing voor gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

;(

Zit je net ver in een missie in RA2, crashed het spel "due to an internal error" :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Ik heb ook xp+sp2 en updates en heb gewoon alles werkend. Heb complete install gedaan vanaf de dvd.

Alles waar hij van zegt als je het via het menu opstart dat je de cd erin moet hebben start ik op met de dvd erin. Als hij nog zegt dat er een cd moet zijn voeg ik aan de shortcut target van het betreffende spel -cd. toe (punt is belangrijk)

Voor het spelen via internet (C&C en RA) gebruik ik westwood chat (apart geinstalleerd).

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ

BHQ

Anoniem: 91634 schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 17:03:
Dan is het volgens mij die safedisc beveiling waarmee het fout gaat, ik heb het opgelost door de exe te vervangen van de CDrom versie. Dan moet je alleen wel de cdrom versie hebben voor het opstarten of een andere alternatiefe oplosing voor gebruiken.
Wat volstrekt belachelijk, dus ik -moet- illigaal bezig gaan zijn om het te kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Laatst online: 17:44

Rhapsody

In Metal We Trust

Heb hem vandaag ook binnengekregen en tot zover werkt alles prima hoor.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105761

Ik heb nu ook alles werkend, misschien kan ik de mensen die C&C em RA1 niet werkend krijgen helpen:

Probeer met CCSETUP uit de C&C folder even 640x480 aan te klikken, doe daar ook nog (want het werkte bij mij) een vinkje bij "Allow hardware filled bits" bij en voila.

Het zal niet bij iedereen werken, maar ik had problemen met C&C en RA1 dat ze een wit (of soms zwart) scherm gaven, maar dat er wel geluid op de achtergrond kwam. Dit was snel opgelost door de bovenstaande handeling uit te voeren.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:02

Entity

9000rpm

Grrr, was lekker bezig met de GDI in C&C95, kom ik bij missie 7 met de commando, loopt het spel vast zodra je linksboven in de map loopt :( Krijg een dikke error melding en het spel klapt eruit.

Op de EA forums zijn meer mensen met dit probleem, sommigen lossen het op door de GENERAL.MIX, SOUNDS.MIX en SCORES.MIX van Covert Operations naar de directory van het spel zelf te kopieëren (en de originele dus te overschrijven), maar dit helpt bij mij helaas niet :( Erg irritant. De C&C Gold edition (wat feitelijk dezelfde versie zou zijn) schijnt dit probleem weer niet te hebben. Erg jammer...

EA had toch wat meer tijd moeten steken in het testen van de games, ze zeggen wel dat alles XP compatible is, maar ondertussen kom je wel allerlei vage errors tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ

BHQ

Hm, games bij mij werken nu -wel- door de games vanuit de folders op te starten. Het menu deugt dus niet.

-edit- behalve Tiberian Sun. Godverre :(

-edit 2- nu werken alle games, wazig? :D

[ Voor 31% gewijzigd door BHQ op 22-02-2006 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Dit blijft gewoon niet toegestaan op GoT

[ Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 22-02-2006 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Laatst online: 24-06 18:40
Fijn, en ik heb het spel net 2 uurtjes uit de doos en Tiberian Sun loopt in level 2 al vast. Matig allemaal...

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cossy nl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-06 17:59
Net het spel gekocht, heb nu eindelijk de serie compleet :> miste een paar delen (had bijna alles (natuurlijk legaal) van deze zeer goede serie) nu heb ik ze zonder krassen op DVD, en alles speelt perfect op windowsXP sp2 _/-\o_

Oftewel :9~ heerlijk spelen tot in de late uurtjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:26

Croga

The Unreasonable Man

Ook hier weigeren nagenoeg alle spellen. Allen C&C1, RA1 en Renegade starten goed, de rest geeft allemaal de "Verkeerde CD" melding.

De .exe van de CD versie er op zetten is geen optie, die heb ik namelijk niet. De .exe uit de folders opstarten levert dezelfde problemen. Ik heb EA maar eens gemaild, mischien weten die wat er aan te doen is.

Ik ben, persoonlijk, diep, diep teleurgesteld. Wederom wordt bevestigd dat het toevoegen van een kopieer beveiliging aan een spel er voor zorgt dat het spel niet meer speelbaar is... Waarom leren ze het nou nooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ

BHQ

Personen met games vragend om cd's: probeer je andere drive eens.

Iemand het al gelukt om een Generals account te maken? Hier blijft ie zeiken om een password. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
C&C classic uitgespeeld, alleen hij loopt om de x aantal minuten compleet vast...(EA$%#$%#$) Veel saven dus ;)

wat een topspel, het origineel, alleen wel heel makkelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door maratropa op 22-02-2006 18:11 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ

BHQ

EA heeft weer net zo'n geweldig product als de rest van wat ze uitbrengen.

maw: Blijf nergens voor nodig met je poten van Westwood af! :(

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 22-02-2006 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

Yapser schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 18:07:
Ik heb geen andere drive......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

De "Help, ik zoek de cdrom"-melding bij Command & Conquer: Tiberian Dawn (de originele) is weg te krijgen door als parameter dit mee te geven: -cdDirectoryVanHetSpel, waardoor je bijvoorbeeld dit krijgt. "D:\C&C\Command & Conquer(tm)\C&C95.EXE" -cdD:\C&C\Command & Conquer(tm).

De melding krijg ik ook niet als ik de boel vanuit het launcher menu start.

Bij de Windows Red Alert heb ik geen melding, ook zonder parameters. Doet 'ie dat bij jou wel, dan heb ik het vermoeden dat de -cd parameter daar ook bij werkt.

Bij Renegade zou ik het niet weten, maar dat spel is toch niet leuk :+

Overigens was deze hint al eerder gegeven, maar een punt is niet altijd voldoende. Dat hangt er maar net van af of Windows of je shortcut snapt welke werkdirectory hij moet hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 22-02-2006 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-06 19:56
Yapser schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 18:07:

Iemand het al gelukt om een Generals account te maken? Hier blijft ie zeiken om een password. :(
Dat had ik in het begin ook maar na een paar keer opnieuw proberen (oa. Generals opnieuw opstarten) werkte het wel. Gewoon je gewenste gebruikersnaam en password invoeren, een emailadres en je geboortedatum. Toen werkte het wel.

De overige games werken ook allemaal. Ik heb alleen C&C Renegade niet geprobeerd omdat ik er toch niks aan vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

lochtejans schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 19:14:
[...]

Dat had ik in het begin ook maar na een paar keer opnieuw proberen (oa. Generals opnieuw opstarten) werkte het wel. Gewoon je gewenste gebruikersnaam en password invoeren, een emailadres en je geboortedatum. Toen werkte het wel.

De overige games werken ook allemaal. Ik heb alleen C&C Renegade niet geprobeerd omdat ik er toch niks aan vind.
Let op dat je bij generals eigenlijk gewoon een gamespy acount aanmaakt. Misschien dat als je een gebruikersnaam van jezelf invoert met een ander wachtwoord hij een probleem geeft. Je kan het gewoon testen door een testacount te maken met nieuwe naam ofzo en kijken of die wel gemaakt wil woren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Alles werkt hier perfect. Ik hoor veel klachten over EA dit en EA dat maar ik weet nog goed dat mijn broer met Tiberian sun thuiskwam en eerst van alles moest editten om hem aan de praat te krijgen waarna hij haperde als een gek. Nu kunnen we eindelijk stabiel alles draaien. Ook RA2 was een feest omdat het spel op mijn toenmalige cyrix 200 nauwelijks draaide hadden we in een cfg bestandje de speed van 6 op 200 gezet waardoor we gewone snelheid kregen vond de PC alleen niet zo fijn :p Daarom vind ik dat het geknoei om dingen draaiend te krijgen er gewoon bij hoort.

Alleen jammer dat er geen TCP/IP lan netwerk in RA1 en C&C zit IPX is makkelijk met Windows XP te verhelpen. Maar dat Westwood online gebeuren wil maar niet werken weet iemand een andere manier om een RA1/C&C LAN optie werkend te krijgen? Of moeten we de seriele kabels maar weer van zolder halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ

BHQ

Anoniem: 104593 schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 21:15:
Alleen jammer dat er geen TCP/IP lan netwerk in RA1 en C&C zit IPX is makkelijk met Windows XP te verhelpen. Maar dat Westwood online gebeuren wil maar niet werken weet iemand een andere manier om een RA1/C&C LAN optie werkend te krijgen? Of moeten we de seriele kabels maar weer van zolder halen :P
Misschien kan het FSGS linkje hierboven uitkomst bieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben benieuwd wat doet het precies?
Helaas bied ook geen uitkomst

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 22-02-2006 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ

BHQ

Het schijnt te werken iig als 'tussengap' voor Internet Play, maar in XP heb ik het nog niet werkend gehad helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143719

De installatie van deze C&C is niks vergeleken met de originele DOS installatie van C&C1. 8)

Ik mis EVA nu al. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha ik vond inderdaad de westwood Instalaties ook altijd top van RA2 ook enzo. RA1 had dacht k een nucleare bom die zich vulde o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Laatst online: 12:37

bonzz.netninja

Niente baffi

Afbeeldingslocatie: http://sg1archive.sg-rt1.ru/mozglab/clipart/vectors/games/thumb/eva.gif
eva....mmm

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ

BHQ

EVA was geniaal idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Laatst online: 03:15
Ik ben ook eindelijk aan het spelen, echt leuk om C&C intro weer te zien, ik mis inderdaad ook eve, maar ik heb het origineel hier ook liggen, dus kijken kan altijd. Bij mij werkt alles wel zo'n beetje. Ben nu aan het knoeien met westwood online geval om RA1 multiplayer te spelen, tis alleen niet zo druk op de server wat ik wel had verwacht :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:38

Bergie

Lekker belangrijk...

hmm, C&C liep net ineens vast toen ik net aan mijn 2e missie was begonnen.

Het ziet er niet uit, beeld flikkert ook wat, maar wat een heerlijke nostalgie zeg :D Die filmpjes cq bewegende brokken pixels waar je vroeger met open mond naar zat te kijken, heerlijk :)

Yamaha MT-09

• TheBlasphemer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-06 12:09
Weet niet of dit onder de C&C titel valt, maar ik had het eigenlijk wel leuk gevonden als Dune & Dune 2 er ook bijzaten!
Maarja, dat heeft me er nog niet van weerhouden om hem alsnog te kopen ;)
Kijken op de LAN morgen of we misschien klein potje RA1 kunnen doen :P

[img=http://www.web2messenger.com/smallstatus/w2m/theblasp.png]

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:38

Bergie

Lekker belangrijk...

TheBlasphemer schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 00:32:
Weet niet of dit onder de C&C titel valt, maar ik had het eigenlijk wel leuk gevonden als Dune & Dune 2 er ook bijzaten!
Maarja, dat heeft me er nog niet van weerhouden om hem alsnog te kopen ;)
Kijken op de LAN morgen of we misschien klein potje RA1 kunnen doen :P
Als deze box goed verkoopt (en dat doet hij volgens mij wel :P) zou het me niks verbazen als er straks ook een Dune box uitkomt.

Hmmm, ik zou best Dune 1 weer eens willen spelen. Wat een toffe mix tussen adventure en strategy was dat zeg _/-\o_

Yamaha MT-09

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 24-06 15:40

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Zo te lezen wacht ik maar 1 a 2 patches af alvorens deze box te kopen.

Jammer dat men weer niet in staat blijkt te zijn een goed werkend product af te leveren. Misschien denk ik te simpel hoor, maar veel dingen hadden ze mijn inziens tijdens het testen kunnen vinden.

Godfather Bodybuilding topic reeks

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

MrJ schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 09:44:
Zo te lezen wacht ik maar 1 a 2 patches af alvorens deze box te kopen.

Jammer dat men weer niet in staat blijkt te zijn een goed werkend product af te leveren. Misschien denk ik te simpel hoor, maar veel dingen hadden ze mijn inziens tijdens het testen kunnen vinden.
mja ze zullen ook wel getest hebben denk ik.
alleen ieder systeem is anders, ook al zal er dezelfde hardware inzitten.
zo kan het zijn dat de 1 er een heleboel problemen mee heeft, terwijl hij bij mij alles gewoon goed doet.
installeerd in 1x . geen vastlopers geen vertragingen enz....

• MrJ

MrJ

Tuurlijk zijn er wel tests gedaan. Ben alleen van mening dat over het algemeen er maybe iets breder en langer getest mag worden alvorens een product op de markt te zetten. :)

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

MrJ schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 09:58:
Tuurlijk zijn er wel tests gedaan. Ben alleen van mening dat over het algemeen er maybe iets breder en langer getest mag worden alvorens een product op de markt te zetten. :)
mja maar het is EA ;)
bij hun is het altijd zo van: snel uitbrengen.
er zijn mischien nog wat foutjes maar daar brengen we later wel een patch voor uit.
wat ze dan vervolgens niet meer doen want ze hebben dan weer genoeg verdiend en anders kost het weer geld om het te laten onderzoeken en testen ;)

• YouKnow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Anoniem: 40990 schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 12:34:
Als ik Red Alert aan het spelen ben krijg ik na een tijdje, of soms al heel snel, allemaal rare kleuren...
Op het speelveld soms wat raar gekleure sprites, en waar je moet bouwen/trainen ziet t er helemaal niet uit.. als ik dan abort mission doe, dan is het main menu ook heel raar gekleurd..
Iemand enig idee hoe dit komt?
Ik heb precies hetzelfde..! Speel op m'n laptop met een Ati Mobility X600. Een oplossing heb ik nog niet..

• MrJ

MrJ

chucky666 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 10:01:
[...]

mja maar het is EA ;)
bij hun is het altijd zo van: snel uitbrengen.
er zijn mischien nog wat foutjes maar daar brengen we later wel een patch voor uit.
wat ze dan vervolgens niet meer doen want ze hebben dan weer genoeg verdiend en anders kost het weer geld om het te laten onderzoeken en testen ;)
I know.

De grootste aanfluiting was mijn inziens nog Unreal2. De halve wereld kon het spel pas spelen na de patch die het geluid fixte.

• Entity

Entity

9000rpm

MrJ schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 10:16:
[...]

I know.

De grootste aanfluiting was mijn inziens nog Unreal2. De halve wereld kon het spel pas spelen na de patch die het geluid fixte.
Unreal2 is niet van EA, maar goed, zelfde verhaal. De meeste grote producenten zijn veel te commercieel, werken onder grote druk met een krappe deadline waardoor dit soort problemen ontstaan.

Helaas is de tijd van kleine onafhankelijke spelontwikkelaars achter ons, de meeste nieuwe spellen hebben behoorlijke budgetten nodig om het spel interessant te maken voor de doorsnee gamer, waardoor de kleine ontwikkelaars weinig kunnen zonder grote geldschieter als EA, die vervolgens wel eisen stelt aan release dates e.d..

• MrJ

MrJ

Sander Prinsen schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 10:56:
[...]

Unreal2 is niet van EA, maar goed, zelfde verhaal. De meeste grote producenten zijn veel te commercieel, werken onder grote druk met een krappe deadline waardoor dit soort problemen ontstaan.
Nee? Zal vanavond even thuis op de doos kijken dan. :P
Helaas is de tijd van kleine onafhankelijke spelontwikkelaars achter ons, de meeste nieuwe spellen hebben behoorlijke budgetten nodig om het spel interessant te maken voor de doorsnee gamer, waardoor de kleine ontwikkelaars weinig kunnen zonder grote geldschieter als EA, die vervolgens wel eisen stelt aan release dates e.d..
True.

Gelukkig zijn er nog ontwikkelaars als Valve en Blizzard die zich niet op de kop laten zitten door de uitgevers (al wat de stotter bug in HL2 ook wel erg hoor :X ).

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

Anoniem: 104593 schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 21:15:
Alles werkt hier perfect. Ik hoor veel klachten over EA dit en EA dat maar ik weet nog goed dat mijn broer met Tiberian sun thuiskwam en eerst van alles moest editten om hem aan de praat te krijgen waarna hij haperde als een gek. Nu kunnen we eindelijk stabiel alles draaien. Ook RA2 was een feest omdat het spel op mijn toenmalige cyrix 200 nauwelijks draaide hadden we in een cfg bestandje de speed van 6 op 200 gezet waardoor we gewone snelheid kregen vond de PC alleen niet zo fijn :p Daarom vind ik dat het geknoei om dingen draaiend te krijgen er gewoon bij hoort.
errrrr..... Jij vind dat het geknoei er bij hoort omdat één bedrijf systematisch iedere keer weer troep uit brengt?....
Dit soort gezeik heb ik nooit bij spellen van Blizzard of Stardock. Hoe kan het dan dat EA Games het iedere keer weer voor elkaar krijgt om dit soort problemen te veroorzaken?

Wat je eigenlijk doet is simpelweg bevestigen dat EA al meerdere keren bagger afgeleverd heeft. En daarmee probeer je de bagger van deze release goed te praten?

• Entity

Entity

9000rpm

MrJ schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 11:26:
[...]

Nee? Zal vanavond even thuis op de doos kijken dan. :P
Het is van Epic Games, Atari is de publisher.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste