Hey Smarty77, als je TT legaal hebt (maar dat heb ik nergens gelezen en ik gaf al aan dat -en waarom- ik dat niet waarschijnlijk acht), neem ik mijn woorden nederig terug.
Mijn reactie was wat pissig. Misschien was ik wat geprikkeld door je manier van vragen:
"Ik had de vraag al eens gesteld maar nog geen reactie op gehad.. ". Het was verder toch al een kl*tedag voor me OK?
Wat wie ik ben of mijn leeftijd hiermee van doen heeft, begrijp ik niet zo goed. Nofi, maar je kan hiervan geen idee hebben, dus hou dat er maar verder buiten svp?
Natuurlijk ben ik ook benieuwd of we die PNA100 beter kunnen maken. Of sneller draaien ook beter zou zijn, is voor mij nog maar de vraag. Vooral met GPS aan, vind ik hem nu al niet echt zuinig met de accu omgaan. Hoewel ik niet echt bekend sta als een slome chauffeur, draait de Medion Navigator op "personenauto normaal" bij mij prima. Ik heb nog nooit een afslag gemist iig, en als de audio dan al eens achterloopt bij een herberekende route, wijzen de pijlen wel de juiste route aan. De overige PDA-functies zijn mij ook snel zat.
Opstarten van de navigatie en het verkrijgen van een fix zou wat sneller mogen, maar zelfs 2x zo snel -wat niet haalbaar lijkt- zou niet echt veel schelen. denk ik.
Verder heb ik bij
Conrad een lederen tasje -met riemclip- besteld, waarvan ik hoop dat mijn PDA100 erin gaat passen. Voor wie de gok wil nemen: bestelnummer 772597 - 89 € 19,95. Tot en met 17 dec. geen verzendkosten, vanaf € 20,= daar.
Update 18-12-05: De actie is voor bestellingen via internet verlengd t/m 19 december 2005. Suggestie: schrijf je in op de nieuwsbrief en krijg € 5 korting en/of koop iets voor > € 0,05 erbij, bijv,. een reedcontact voor € 0,29, bestelnummer 436186-89, als je niks van je gading kan vinden. Zelf bestelde ik er een cd-adapter-cassette (best.nr. 323268-89) bij om zonodig het geluid van de PNA100 te kunnen versterken en eventeel een mp3player op mijn wat-antieke-maar-merkgebonden-autoradio-met-cassettespeler-en-CD-wisselaar aan te kunnen sluiten.
Disclaimer: Toff kocht al via snailmail bij Conrad toen het nog "de Windmolen" heette, maar heeft GEEN commerciële of andere belangen bij deze onderneming.
[
Voor 4% gewijzigd door
Toff op 18-12-2005 00:49
]