Medion navigatie-systeem bij de scapino 185 euro

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 16.241 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brotherlouie99
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-12-2020
TD-er schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 17:04:
[...]

Had ik van de week ook ineens last van.
Toen ik 'm in een USB-hub gehangen had, die een eigen adapter heeft, had ik er geen last meer van.
Mogelijk dat alleen het loshalen van de stekker en weer inprikken voldoende was geweest.
Ik heb 'm zojuist een hard reset gegeven en nu doet ie t weer gelukkig :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even offtopic:

Kan ik iemand via dit forum een 'persoonlijk' bericht sturen??? Ik wil namelijk even iets aan iemand vragen zonder iedereen er lastig mee te vallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:29
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 18:48:
Even offtopic:

Kan ik iemand via dit forum een 'persoonlijk' bericht sturen??? Ik wil namelijk even iets aan iemand vragen zonder iedereen er lastig mee te vallen :)
offtopic:
Nee, dat kan niet, maar sommige gebruikers hier hebben wel een mail-adres, of MSN-naam in hun profiel staan.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een algemene handige tip (ik weet niet of deze al voorbij gekomen is hier?):

Het komt bij iedereen vroeg of laat wel eens voor (soms zelfs meerdere keren) dat je een harde reset uit moet voeren waarna de hele handel weer opnieuw ingesteld moet worden.

Maak, na volledige installatie en juiste instellingen, een volledige backup naar je SD-kaartje (of ander geheugen medium) waarop je navigatie-mappen staan.

Nu hoef je, na een harde reset, enkel de standaard apparaat instellingen te doen en vervolgens zet je de volledige backup weer terug naar het apparaat zodat niet alleen je navigatie-programma weer werkt maar tevens al je software instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nilski schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 03:19:
Terwijl jullie aan de zuip waren heb ik ff een 2e handleidinkje gemaakt.
Geweldige handleiding

Indien hij helemaal zwart blijft dus een harde reset werkt niet meer, kan je altijd nog de batterij een 30 minuten eruit halen. Als de interne 2de batterij helemaal leeg is, ben je ook je hele wince kwijt. Hij flasht dan opnieuw je hele OS in het geheugen. Let wel op, je moet opnieuw alles instellen en installeren. Backup terugzetten kan helpen.

Normaal gesproken heb je bij de org. HP pda's een trick met 2 buttons vasthouden en harde reset om je pda opnieuw te flashen. Geen idee hoe dat met de medion werkt

groet,
paul

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2005 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
pauann: "Geen idee hoe dat met de medion werkt"

Moet je toch je handleiding eens openslaan op pag. 26:
"Houd de aan/uittoets ingedrukt en voer een soft-reset uit".
Licht je aan/uit lampje even rood op en klaar is Klara...

Heb ik vandaag ook moeten doen, want blijkbaar maakte de accu even geen contact meer; alles weg. Dacht ik slim te zijn en mijn PPC even een nieuwe naam in te geven. Was ActiveSync niet blij mee (@brotherlouie99: zie pag 23 manual).
Na wat geklooi (je moet dus NIET opnieuw pairen, maar als gast de opgeslagen backup terughalen, weet ik nu) ging alles bijna goed. Een file (MNavToday.dll) wilde niet terug. Weet niet of het daaraan lag, maar de sync met Outlook gaf daarna problemen. De afspraken/contacten etc van na de backup moest ik uit de map verwijderde items van Outlook terughalen.

Vandaag kreeg ik ook mijn per e-mail bestelde Brodit ProClip binnen (ja, wel eerst een voucher gekocht natuurlijk). Was echt ongehoord snel, binnen twee dagen in huis!
Hierop heb ik een HR-kogelgewricht geplakt/schroefd, met daarop de originele Medion houder. Het geheel zit nu naast de radio op de middenconsole, in plaats van links op de ruit, waar het conflicteerde met de zij-airbag en ook alleen door de bestuurder afleesbaar was.
Dat kogelgewricht kocht ik bij Halfords, met een Palm-houder (samen € 13,50). Die laatste gebruik ik nu, met de originele zuignap op een CD-doosje, als soort van craddle op mijn bureau.

BTW paul (pauann), "tweakers doen elkaar altijd al de groeten", dus dat kan je weglaten hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Toff schreef op zondag 20 november 2005 @ 02:37:
pauann: "Geen idee hoe dat met de medion werkt"

Moet je toch je handleiding eens openslaan op pag. 26:
"Houd de aan/uittoets ingedrukt en voer een soft-reset uit".
Licht je aan/uit lampje even rood op en klaar is Klara...
Hij vroeg toch om een harde reset geloof ik? Volgens mij moet je tijdens het aanzetten met het pennetje ook de reset knop ingedrukt houden. Verder is het allemaal wel hetzelfde (rood lampje tijdens installeren enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben trouwens echt super blij met mijn speeltje, op internet staat een hoop leuks voor de PocketPC. Dus het is zeker meer dan alleen navigatie.

Zwerft Smarty77 nog ergens rond in dit topic? Ik wil hem wat vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:17
TD-er schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 12:56:
[...]

Heb je in WinFast ook op OK gedrukt. De instellingen zoals dat programma ze weergeeft hoeven nog niet zo ingesteld te staan in je GPS-ontvanger.
Dus in feite deze stappen volgen.
td-er, ik weet niet wat ik anders heb gedaan...
Maar het werkt !!
bedankt.

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:44:
mijn vader klaagt dat het zo lang duurt om eindelijk gps signaal te krijgen (vanmorgen gekeken, en duurt ook best lang.. minuut of 10 a 15 :X). Is dit normaal ? (ik heb hiet niet over de 1e gps fix, ik weet dat die lang kan duren).

Ik heb nu maar het programma niet helemaal afgesloten (gewoon kruisje) in de hoop dat hij het dan wel sneller doet morgenochtend, maar dit is natuurlijk ook niet ideaal (ivm stroomverbruik).

Iemand hier ervaringen mee?
niemand met dit probleem, of een oplossing oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik heb dit navigatiesysteem niet, dus ook geen ervaring ermee, maar mijn pa heeft hier ook last van, maar dit is alleen als ie al met de auto aan het rijden is. Als hij stilstaat dan krijgt hij veel sneller een GPS signaal.

Ik weet niet of je vader in beweging is tijdens het wachten op een GPS signaal, maar als hij dat wel is dan zou je het ns kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

ps,

Medion pocket-pc met mobiel GPS-navigatiesysteem
· Startklaar
· Totaal 320 MB geheugen
· Heldere TFT-display
· Navigatiesoftware 2004
199.00

Ook bij je super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op zondag 20 november 2005 @ 15:27:
Ik heb dit navigatiesysteem niet, dus ook geen ervaring ermee, maar mijn pa heeft hier ook last van, maar dit is alleen als ie al met de auto aan het rijden is. Als hij stilstaat dan krijgt hij veel sneller een GPS signaal.

Ik weet niet of je vader in beweging is tijdens het wachten op een GPS signaal, maar als hij dat wel is dan zou je het ns kunnen proberen.
nee hij staat dan gewoon stil met pda onder de autoruit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weeraanmelden schreef op zondag 20 november 2005 @ 16:11:
ps,

Medion pocket-pc met mobiel GPS-navigatiesysteem
· Startklaar
· Totaal 320 MB geheugen
· Heldere TFT-display
· Navigatiesoftware 2004
199.00

Ook bij je super!
Welke is dit? Dit is namelijk wel een andere PocketPC dan die wij hebben... Ook de navi softw. is wat ouder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het de MDPPC 250 is...dus heb je hem bij de scapino gemist en wil je nog wat leuks ;)

De GPS ontvanger is ditmaal extern!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-08 13:12
Ik heb nu tomtom geinstalleerd en heb hierbij GPS signaal ingeschakeld echter er wordt een vraag gesteld

Welke soort GPS-apparaat gebruikt u?
-TomTom draadloze GPS
- TomTom kabel-GPS
- Andere draadloze GPS en als ik deze kies dan heb ik de keuze voor "GPS is verbonden met:"
COM3:
SC2410 USB Cable:
S2410 IRDA2410
S2410 COM1
S2410 COM2

Welke van al deze opties moet ik hebben??

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:17
S2410 COM1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zorg wel dat je winfast heb gedraaid en de eerder genoemde stappen hebt gevolgd!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 20:13:
Zorg wel dat je winfast heb gedraaid en de eerder genoemde stappen hebt gevolgd!!!!
kun je alsteblieft iets uitgebreider vertellen, want van die stappen snap ik niet zoveel en dat winfast??

ps. ik heb tomtom 5.1 gedownload en geinstalleerd maar zie nog steeds 5.0 staan :r

[ Voor 2% gewijzigd door DeeD2k2 op 20-11-2005 22:38 ]

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

babybox, is je tomtom misschien niet helemaal legaal en dat ie daarom de upgrade niet pakt?

Over WinFast:

http://www.pocketfms.com/2-knownissues-b.asp

Onder de link staat precies wat je moet doen, succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 21:07:
babybox, is je tomtom misschien niet helemaal legaal en dat ie daarom de upgrade niet pakt?

Over WinFast:

http://www.pocketfms.com/2-knownissues-b.asp

Onder de link staat precies wat je moet doen, succes!
Nou ik heb de Winfast geinstalleerd en precies gedaan zoals in de stappen vermeld maar hij blijft zeggen geen GPS-Apparaat

via view >development zie ik zelfs na
portsetting en omzetting naar 4800 Baud nog steeds geen GGA, GSV, GSA en RMC alleen maar GPVTG, GPRMC, GPVTG enzovoort enzovoort 8)7 :'(

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brotherlouie99
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-12-2020
Verdomme zeg!
M'n TomTom software liep gisteravond onderweg naar Amersfoort compleet vast.
Ik wilde hem een softReset geven, maar hoe hard ik er ook op drukte, hij deed helemaal niks meer.

Nu heb ik maar weer Medion Navigator erop gezet in de hoop dat het wat beter zal gaan (misschien is TomTom toch te zwaar)
Nu heb ik alleen eeen zeer groot probleem, en dat is dat de softReset knop het niet meer doet!
Ik vind dit vreselijk balen, heb 'm gister toch te hard ingedrukt vrees ik.

Bovendien heb ik ook dat als ik het scherm aan wil doen (als ik 'm uit de accu haal) binnen 3 seconde weer uitgaat.

Heeft er iemand al ervaring met deze gigantische vastloper bij TomTom 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

brotherlouie99 schreef op zondag 20 november 2005 @ 23:01:
Nu heb ik alleen eeen zeer groot probleem, en dat is dat de softReset knop het niet meer doet!
Ik vind dit vreselijk balen, heb 'm gister toch te hard ingedrukt vrees ik.
Hmm, da's inderdaad jammer. Maar er zijn software workarounds:
http://www.freewareppc.co...ardresetforpocketpc.shtml
http://www.freewareppc.co...oftresetforpocketpc.shtml
Bovendien heb ik ook dat als ik het scherm aan wil doen (als ik 'm uit de accu haal) binnen 3 seconde weer uitgaat.
Misschien dat dat na een reset met een van bovenstaande weer opgelost is.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 19:32:
Ik denk dat het de MDPPC 250 is...dus heb je hem bij de scapino gemist en wil je nog wat leuks ;)

De GPS ontvanger is ditmaal extern!
Yep, en volgens mij is de software alleen 2D.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilski
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-07-2021
brotherlouie99 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 16:47:
Ik heb een groot probleem!
Windows herkend mijn Pocket PC niet meer. Ik krijg steeds de melding onbekend apparaat.

Wie kan me hierbij helpen??
Gebruik je wel activesync 3.8? http://www.microsoft.com/...wnloads/activesync38.mspx
Bij mij is uit- en weer aanzetten van de PDA al voldoende.

Ik heb een ander probleem; mijn inbox wil niet meer syncen.. (heb nog niet gezocht waarom, zag wel dat er geen accounts ingesteld staan op de PDA na een cold restore)
Afbeeldingslocatie: http://www.nilski.net/angelite/files/sync-inbox.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door nilski op 21-11-2005 02:34 ]

WAZUUUUUUUP!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 10:46
;)
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 12:01:
Ik ben trouwens echt super blij met mijn speeltje, op internet staat een hoop leuks voor de PocketPC. Dus het is zeker meer dan alleen navigatie.

Zwerft Smarty77 nog ergens rond in dit topic? Ik wil hem wat vragen...
Ik zwerf idd hier nog rond..! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Hmmm die van de albert heijn die nu in de bonus is, wat is het verschil met die van de scapino ??

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-09 23:03
Firecow schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:50:
Hmmm die van de albert heijn die nu in de bonus is, wat is het verschil met die van de scapino ??
Afbeeldingslocatie: http://reviews.zdnet.co.uk/i/z/rv/2004/07/medion-ppc-i1.gif
Full specs van die MD PPC250 zijn:

General
  • Processor type Samsung S3C2410
  • Processor speed 266 MHz
  • Installed RAM 64 MB
  • Battery type Li-ion
  • Number of batteries 1 (removable)
  • Expansion slot(s) SD/MMC
Physical
  • Dimensions (WxDxH) 7.1 x 11.4 x 1.3 cm
  • Weight 124 g
Display
  • Display size 3.5 in.
  • Display type colour TFT
  • Display resolution (pixels) 240 x 320
  • Display colour depth 16 bits
  • Backlit display yes
Audio
  • Microphone yes
  • Speaker yes
  • Headphone jack yes
Connectivity
  • Docking cradle no
  • Synchronisation cable yes
  • Cable connection USB
  • Infrared port yes
Software
  • Operating system Windows Mobile 2003 for Pocket PC
  • OS upgradeability via Flash ROM
  • Handwriting recognition software Transcriber, Letter Recognizer, Block Recognizer
  • Bundled applications Pocket Outlook, Pocket Internet Explorer, Pocket Word, Pocket Excel, Windows Media Player 9, games (Jawbreaker, Backgammon, Cruel, Merrills, Poker, Snake, Solitaire, Tetragon, Yachtzee)
  • Extra applications MEDION-Navigator, backup utility
  • Synchronisation software ActiveSync
  • Desktop software Outlook
  • Host system requirements PC with Windows 98/ 98SE/ME/2000/XP
Other
  • Other features / comments GPS receiver, car mounting lit
En verschilt dus niet veel van die Scapino PPC. Hier zit dus de GPS er niet in maar los bij.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenzie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-08 02:14

Koenzie

Never leave, just go

Firecow schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:50:
Wegge-edit

Ik vind de autohouder van scapino beter dan deze zwanehals

[ Voor 30% gewijzigd door Koenzie op 21-11-2005 13:13 . Reden: :( je was me voor ]

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Er zit dacht ik geen losse poweradapter bij, waarschijnlijk kun je alleen via sync-cable of via de autolader opladen.

Die MD250 is veel handzamer en daardoor beter als pocketpc te gebruiken. Als navigatiesysteem is het duidelijk minder handig dat de gpsmuis extern is (ook kansloos op de fiets bijv.) Zeker ook een heel leuke aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarty77 zou jij mij willen mailen, ik heb een vraagje?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2005 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 20:24
Zijn ze bij Scapina nog ergens te koop trouwens? (centraal NL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Bigfoot: Nee, ik heb alle scapino's in gelderland en utrecht gebeld. Allemaal geen resultaat. Tot slot via een tip op het forum naar Lelystad gebeld en daar had ik de laatste. (Dat is alweer 1 week geleden)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2005 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 10:46
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 16:52:
Smarty77 zou jij mij willen mailen, ik heb een vraagje?

leuke mailtjes at 2ekamer punt nl ;)
Mail is onderweg..... :/ Ben benieuwd wat de vraag is.. als het al niet in het forum past... :D

Mail adres ge-eddit ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Smarty77 op 21-11-2005 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankjewel Smarty77, ik heb terug gemaild.

Nu kunnen we in het forum weer ONTOPIC :)

Zijn er al mensen die bij de AH geweest zijn voor de Medion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:17
Is het mogelijk om de Medion navigator software
op een ander merk pda te installeren ?

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drogba
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 08:06
Gianni Rombios schreef op maandag 21 november 2005 @ 15:27:
Die MD250 is veel handzamer en daardoor beter als pocketpc te gebruiken.
Als navigatiesysteem is het duidelijk minder handig dat de gpsmuis extern is (ook kansloos op de fiets bijv.) Zeker ook een heel leuke aanbieding.
Op de fiets enzo ben ik het met je eens.
Maar voor in de auto is dit toch een zeer acceptabele oplossing!?
En die externe gps is niet zo'n probleem, denk misschien wel dat je een betere ontvangst hebt omdat je hem zo goed mogelijk in het bereik van de satellieten kunt plaatsen (dicht onder de ruit).

Ik ben dus wel er benieuwt hoe hij in de praktijk werkt.

Stelling/vraag:

Is deze PDA een goede deal als je hem hoofdzakelijk als navigatie wil gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
drogba schreef op maandag 21 november 2005 @ 18:17:
[...]

Op de fiets enzo ben ik het met je eens.
Maar voor in de auto is dit toch een zeer acceptabele oplossing!?
En die externe gps is niet zo'n probleem, denk misschien wel dat je een betere ontvangst hebt omdat je hem zo goed mogelijk in het bereik van de satellieten kunt plaatsen (dicht onder de ruit).

Ik ben dus wel er benieuwt hoe hij in de praktijk werkt.

Stelling/vraag:

Is deze PDA een goede deal als je hem hoofdzakelijk als navigatie wil gebruiken?
De GPS-ontvanger lijkt als 2 druppels water op de ontvanger die ik hier heb (ik heb dus niet deze PDA van de Scapino, maar die van de Aldi van een tijd geleden.)
Dat is een Royaltek RGM-2000.
De ontvangst daarvan is behoorlijk goed (een andere ontvanger die ik heb heeft een stuk sneller een fix), maar heeft 2 kleine nadelen.

• hij heeft een magnetische voet, dus meenemen uit de auto is een beetje lastig omdat je dus uit moet kijken dat het bolletje niet bij je pasjes of horloge komt (mechanisch horloge)
• hij verbruikt net iets te veel om verantwoord continue op de accu aangesloten te houden, zodat je je fix behoud.

Dat verbruik is 92 mA op 12V (gemeten, op de ontvanger staat 200mA op 5V), oftewel na 10 dagen heeft 'ie een 44Ah accu voor 50% leeggetrokken. (0,092*24*10 = 22.08)
Bij dagelijks gebruik van je auto is dat geen probleem, maar je kunt na een dag of 10 dus startproblemen krijgen.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Hee dat is nuttige info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-07 18:19
Ben ook trotse eigenaar van dit beesje.. maar heb nu problemen met het connecten naar me PC, krijg hem voor geen mogelijkheid aangesloten, kabel zit er "volgens mij" goed in, diverse ándere computer geprobeert, maar ook daar vind de computer het beesje niet,

voorheen deed hij het gewoon
harde reset en soft reset niet geholpen

iemand een oplossing?

(--=) Peace For Everybody (=--)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het beestje van de Scapino of de AH?

Heb je de laatste versie van ActiveSync gedownload?

Heb je de usb kabel een keer los gehad en opnieuw geprobeerd?

PC een keer gereboot en het geprobeerd, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 22:06:
Het beestje van de Scapino of de AH?

Heb je de laatste versie van ActiveSync gedownload?

Heb je de usb kabel een keer los gehad en opnieuw geprobeerd?

PC een keer gereboot en het geprobeerd, etc...
ik heb het beesje van de scapino,
active sync 3.9
usb kabel meerdere malen los gehad en opnieuw geconnect, ook op de andere systemen
pc gereboot.. active sync reinstall

niets :(, ik denk dat me usb connector gesneuveld is, want het connecten ging vroeger veel moeilijker, nu kan ik hem er gewoon recht erin steken terwijl dat eerst schuin moest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blaatpaal schreef op maandag 21 november 2005 @ 22:08:
[...]

active sync 3.9
usb kabel meerdere malen los gehad en opnieuw geconnect, ook op de andere systemen

niets :(, ik denk dat me usb connector gesneuveld is, want het connecten ging vroeger veel moeilijker, nu kan ik hem er gewoon recht erin steken terwijl dat eerst schuin moest..
Activesync 3.9?? Waar heb je die vandaan? Linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilski
Ayay.. ik ben na een nieuwe cold reboot / restore al m'n outlook contacts kwijt.. |:(
Nou ja, ik moest toch eens opschonen dus.. Nu dus maar. :'(

WAZUUUUUUUP!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 22:51:
[...]

pardon, ik bedoel 3.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-09 23:03
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 22:51:
[...]

Activesync 4.1 is zelfs al uit.
linkje

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

Hmm ik ga morgen denk ik dat ding van appie bestellen..... Maar voordat ik dit hele topic ga doorspitten... Kan erbijv ook tomtom op met de huidige gps ontvanger die erbij zit ?? of moet ik dan die speciale van tomtom erbij kopen ?? ME n00b op pda/navigatie gebied :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Firecow schreef op maandag 21 november 2005 @ 23:35:
Hmm ik ga morgen denk ik dat ding van appie bestellen..... Maar voordat ik dit hele topic ga doorspitten... Kan erbijv ook tomtom op met de huidige gps ontvanger die erbij zit ?? of moet ik dan die speciale van tomtom erbij kopen ?? ME n00b op pda/navigatie gebied :)
Het lijkt me vrij waarschijnlijk dat je voor TomTom dezelfde stappen met de GPS-ontvanger moet ondernemen als met deze van de Scapino en die ik thuis heb.
Dus met WinFast Navigator de instellingen in de GPS ontvanger aanpassen en dan TomTom installeren.
Ik weet zo even niet wat voor kaartje erbij deze van de AH zit (ik vermoed 256 MB SD), dus een losse kaartlezer en eventueel een groter kaartje lijkt me niet onverstandig. Het installeren van files via Active Sync gaat namelijk vrij traag. (vandaar die kaartlezer)
De Medion Navigator neemt vrijwel het hele 256 MB kaartje in, dus dan is er niet veel ruimte meer voor de TomTom. Met 512 MB kun je zowel TomTom als die van Medion erop kwijt en dan heb je zo'n 110 - 160 MB vrij. (afhankelijk van de versie TomTom benelux-kaarten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4.1 moet je alleen installeren voor windows mobile 5 pda's

het beste voor alle anderen is 3.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 02:10:
4.1 moet je alleen installeren voor windows mobile 5 pda's

het beste voor alle anderen is 3.8
De transfersnelheid van 4.1 is beduidend hoger1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Nog niet geprobeerd maar de snelheid met 4.0 was een ramp. Ook in combinatie met ZoneAlarm werkte het vaker niet dan wel... maar deze problemen schijnen met 4.1 idd opgelost te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er ergens in Nederland nog een Scapino versie te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Denk dat het lastig gaat worden... zou het kunnen proberen met een mailtje naar Scapino HQ omdat ze een centraal voorraadsysteem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scapino Headquarters :+
You crack me up :D

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2005 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilski
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 08:05:
[...]

De transfersnelheid van 4.1 is beduidend hoger1
Weet je dit uit ervaring? Wat ik las geldt dat alleen voor Mobile 5..

WAZUUUUUUUP!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

nog steeds geen tasje...:(

ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope,

ik heb hem ook niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilski
Ook nog steeds geen tasje :(
Wel wat gevonden voor landscape modus :)
http://www.dotpocket.com/index.html
Navigator werkt hier perfect mee, je moet de PDA wel soft-resetten na het tilten.
(de rest van Mobile werkt minder in landscape maar goed, ben ff aan het uitproberen)

[ Voor 47% gewijzigd door nilski op 22-11-2005 12:27 ]

WAZUUUUUUUP!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
Zerveza schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:40:

ben ik de enige?
heb ook nog nix, al 2 keer gebeld, hij is onderweg zeggen ze dan.

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Zerveza schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:40:

ben ik de enige?
De mijne had er uiterlijk gisteren moetn zijn :/

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Net gebeld voor het tasje door de grote vraag staat het tasje in bestelling. Het kan nog wel even duren voor hij er is, wel waren alle gegevens correct doorgekomen (via email aangevraagd). Kan nog wel enkele weekjes duren dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
blaatpaal schreef op maandag 21 november 2005 @ 22:08:
[...]

active sync 3.9

Weet iemand of ik voor de garantie naar scapino moet of medion moet contacteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blaatpaal schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 13:57:
[...]

Weet iemand of ik voor de garantie naar scapino moet of medion moet contacteren?
Via Medion lijkt me het wat sneller/makkelijker ;) !
http://www.medion.com/nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn 2 tasjes vrijdag ontvangen(in Belgie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:26

Spotmatic

Ken sent me

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 14:04:
Heb mijn 2 tasjes vrijdag ontvangen(in Belgie).
En wanneer en hoe heb je ze aangevraagd?

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spotmatic schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 14:11:
[...]

En wanneer en hoe heb je ze aangevraagd?
Telefonisch op dinsdag 8/11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 14:04:
[...]

Via Medion lijkt me het wat sneller/makkelijker ;) !
http://www.medion.com/nl/
ik ga wel bellen met het nummer Telefoon: 0900 - 633 466 0 (0,15 € / min.)
over meer informatie aangaande mijn probleem, hopelijk red ik het binnen de garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Je hebt twee jaar garantie. Meer exemplaren gingen in het begin ERG stroef, die van mij ook. Met wat pech was die ook gesneuveld. Het ding is wel wat slordiger in elkaar gezet dan een iPAQ (schermverlichting knippert ietwat, aan/uit toets niet geweldig, usb aansluiting niet loepzuiver (met name de usb kabelaansluiting, die stekker is niet recht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Ik heb geen enkel probleem met de USB stekker (aan de PDA-kant). Eerder in dit topic werd gezegd dat je hem schuin in moest steken, maar het enige wat ik hoef te doen is de stekker tijdens het aansluiten wat heen en weer te bewegen. En klik, vast zit de stekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

Heb net dat ding van de AH besteld.... Hij komt morgen avond binnen als het goed is... Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
iemand een idee wat voor type accu het is?? ik zie het type-nummer er op staan maar google en ebay leveren geen hits op en ik wil wel graag een reserve-accu. via de medionshop vind ik het een beetje duur dus als iemand een vergelijkbaar type weet: tell me plz.

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
blaatpaal schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 14:32:
[...]

ik ga wel bellen met het nummer Telefoon: 0900 - 633 466 0 (0,15 € / min.)
over meer informatie aangaande mijn probleem, hopelijk red ik het binnen de garantie
ik heb contact gehad met medion, hierin aangegeven wat het probleem was, ( dit was bekend bij hun) ik kan hem opsturen, en dan maken ze hem.

ik hou jullie op de hoogte

(8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hemiparo schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 08:58:
Nog niet geprobeerd maar de snelheid met 4.0 was een ramp. Ook in combinatie met ZoneAlarm werkte het vaker niet dan wel... maar deze problemen schijnen met 4.1 idd opgelost te zijn.
4.1 doet het (tot nu toe) prima met een Medion 40600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
ik wil een nieuwe card als extra er bij kopen maar twijfel nog even:
- wat is het wezenlijke verschil tussen een mmc- en een sd-card??
- wat voor card zit er nou in: een sd met een adapter zodat het in de mmc-opening past??

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

marco_sire schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 20:12:
ik wil een nieuwe card als extra er bij kopen maar twijfel nog even:
- wat is het wezenlijke verschil tussen een mmc- en een sd-card??
- wat voor card zit er nou in: een sd met een adapter zodat het in de mmc-opening past??
Het verschil tussen een MMC en een SD card is in een paar woorden samen te vatten: SD geheugen is veel sneller dan MMC geheugen (al zal je het verschil pas bij grote bestanden merken). Voor de MDPNA100 zal het niet veel uitmaken. Er zit trouwens een 256MB MMC kaartje bij de Medion. Ik zou zelf voor een SD kaartje gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) Maakt het verschil om een Ultra II sd card of Ultra III sd card te gebruiken ???

Maar werken deze snellere SD geheugen kaartjes wel op deze PDA, ???,

De snelheid van ulta II is nl. 10mb/s lezen en 9mb/s schrijven.

Heeft iemand hier ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 21:08:
:) Maakt het verschil om een Ultra II sd card of Ultra III sd card te gebruiken ???

Maar werken deze snellere SD geheugen kaartjes wel op deze PDA, ???,

De snelheid van ulta II is nl. 10mb/s lezen en 9mb/s schrijven.

Heeft iemand hier ervaring mee.
Waar zou je het voor nodig hebben? Voor het geval je heel hard door DL rijdt..?

nog steeds geen tasje.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Zerveza schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 21:15:
[...]

Waar zou je het voor nodig hebben? Voor het geval je heel hard door DL rijdt..?

nog steeds geen tasje.. :(
Mischien het in en uitzoomen en opzoeken van adressen en het berekenen van een route.
Ik heb hier een 256 MB MMC (van Medion) en een 512 MB SD 50x van Kingston.
Die laatste is voor mijn gevoel echt een stukje sneller in gebruik, vooral bij zoom-acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
marco_sire schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 18:10:
iemand een idee wat voor type accu het is?? ik zie het type-nummer er op staan maar google en ebay leveren geen hits op en ik wil wel graag een reserve-accu. via de medionshop vind ik het een beetje duur dus als iemand een vergelijkbaar type weet: tell me plz.
iemand een idee??

enne......van een sd-card kan je toch gewoon een mmc-card maken als je er een tussenstukje opzet??

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilski
marco_sire schreef op woensdag 23 november 2005 @ 08:02:
[...]

iemand een idee??

enne......van een sd-card kan je toch gewoon een mmc-card maken als je er een tussenstukje opzet??
Bijgeleverde kaart is een MMC met opzetstukje...

WAZUUUUUUUP!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenzie

Koenzie

Never leave, just go

marco_sire schreef op woensdag 23 november 2005 @ 08:02:
[...]

iemand een idee??

Bijgeleverde kaart is een MMC met opzetstukje...
Hier klopt niets van.
Een SD kaart heeft dezelfde eigenschappen als een MMC kaart, ze zijn even groot en zien er hetzelfde uit. Het SD kaartje dat bij de Medion PDA zit is een miniSD kaartje met SD Extrender, dit houd in dat het kaartje ook in sommige mobiele telefoons past. De extender maakt van miniSD geen MMC maar van miniSD gewoon SD.
SD is eigenlijk gewoon een nieuwer standaart dan MMC, een SD kaart is sneller en bevat encryptie.
Als je slim bent en een nieuw kaartje wilt kopen, haal dan een snel (Ultra) SD kaartje, dit bevordert vooral het schrijven naar het kaartje, dit is erg handig als je grote bestanden erop wilt zetten.

[ Voor 11% gewijzigd door Koenzie op 23-11-2005 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
Koenzie schreef op woensdag 23 november 2005 @ 10:34:
[...]

[...]

Hier klopt niets van.
Een SD kaart heeft dezelfde eigenschappen als een MMC kaart, ze zijn even groot en zien er hetzelfde uit. Het SD kaartje dat bij de Medion PDA zit is een miniSD kaartje met SD Extrender, dit houd in dat het kaartje ook in sommige mobiele telefoons past. De extender maakt van miniSD geen MMC maar van miniSD gewoon SD.
SD is eigenlijk gewoon een nieuwer standaart dan MMC, een SD kaart is sneller en bevat encryptie.
Als je slim bent en een nieuw kaartje wilt kopen, haal dan een snel (Ultra) SD kaartje, dit bevordert vooral het schrijven naar het kaartje, dit is erg handig als je grote bestanden erop wilt zetten.
sjo, je hebt het wel onoverzichtelijker (voor mij dan hè) gemaakt ;)

weet je zeker dat mmc en sd even groot zijn>?>

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Koenzie schreef op woensdag 23 november 2005 @ 10:34:Het SDMMC kaartje dat bij de Medion PDA zit is een miniSDMMC kaartje met SD Extender, dit houd in dat het kaartje ook in sommige mobiele telefoons past.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilski
Koenzie schreef op woensdag 23 november 2005 @ 10:34:
[...]

[...]

Hier klopt niets van.
Hmm, ok. Ik meende ergens gelezen te hebben dat het een MMC kaartje was.. Niet dus.

WAZUUUUUUUP!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

marco_sire schreef op woensdag 23 november 2005 @ 11:07:
[...]

sjo, je hebt het wel onoverzichtelijker (voor mij dan hè) gemaakt ;)

weet je zeker dat mmc en sd even groot zijn>?>
Ja. Uiterlijke verschillen: SD is iets dikker en heeft een contact meer.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilski
Zpottr schreef op woensdag 23 november 2005 @ 11:09:
[...quote:
Koenzie schreef op woensdag 23 november 2005 @ 10:34:Het SDMMC kaartje dat bij de Medion PDA zit is een miniSDMMC kaartje met SD Extender, dit houd in dat het kaartje ook in sommige mobiele telefoons past.]
Ja hallo, wat is het nou?! 8)7

[ Voor 42% gewijzigd door nilski op 23-11-2005 11:13 ]

WAZUUUUUUUP!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
ikke nie snap meer. :?

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03:22
volgens de beschrijving op pagina 1 (linkje naar scapino site )gaat het om een mmc kaartje van 256 mb.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Het is een MMC-kaart. Tenminste, het kaartje dat bij mijn exemplaar meegeleverd is.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenzie

Koenzie

Never leave, just go

Ik heb het nog even nagekeken en bij mij zit er toch echt een miniSD kaartje in.
Het kan natuurlijk zijn dat het bij iemand anders een MMC kaartje is.
Ik vermoed dat Medion hiervoor een oudere partij kaartjes heeft gebruikt ofzo.

Medion maakt het voor jullie inderdaad niet echt makelijker.

SD en MMC hebben hetzelfde formaat.
De mini variant daarop (een soort half kaartje) zit bij de Medion.
Er zit een extender bij die er een volledig kaartje van maakt wat in de Medion past.
Dat het een half kaartje is zegt dus niets over de standaart die gebruikt wordt.

Als je een nieuw kaartje koopt ben dan slim en leg 2 tientjes meer neer voor een SD Ultra kaartje
met hogere snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Koenzie schreef op woensdag 23 november 2005 @ 11:26:
Ik heb het nog even nagekeken en bij mij zit er toch echt een miniSD kaartje in.
Het kan natuurlijk zijn dat het bij iemand anders een MMC kaartje is.
Ik vermoed dat Medion hiervoor een oudere partij kaartjes heeft gebruikt ofzo.
Mazzelaar :)
'Gelukkig' is mijn MMC-kaart defect en gaat die terug, wie weet krijg ik SD terug.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilski
Ik heb een MMC kaartje.. Nou ja, hij doet het vooralsnog goed.
Je adviseert om een SD Ultra kaartje te kopen voor 20,- meer maar waar heb je die performance voor nodig? (de performance winst zit voornamelijk in het schrijven)

[ Voor 59% gewijzigd door nilski op 23-11-2005 11:56 ]

WAZUUUUUUUP!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilski
Misschien een domme vraag maar zou het mogelijk moeten zijn om te internetten op de PDA via de USB kabel?

WAZUUUUUUUP!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

nilski schreef op woensdag 23 november 2005 @ 12:03:
Misschien een domme vraag maar zou het mogelijk moeten zijn om te internetten op de PDA via de USB kabel?
Ja, als je een werkende ActiveSync connectie hebt dan zou je moeten kunnen internetten. Mits je internetinstellingen verder kloppen enzo. In mijn geval kon ik gelijk naar GOT surfen zonder verder wat aan de PDA veranderd te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
@zpottr/koenzie: bedankt voor de discussie over de kaart :)

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilski
Spotmatic schreef op woensdag 23 november 2005 @ 12:05:
[...]

Ja, als je een werkende ActiveSync connectie hebt dan zou je moeten kunnen internetten. Mits je internetinstellingen verder kloppen enzo. In mijn geval kon ik gelijk naar GOT surfen zonder verder wat aan de PDA veranderd te hebben.
Hmm, bij mij vraagt ie om een modem.. Ik gebruik de freeware versie van Kerio firewall, die ondersteund geen gateway mode. Als ik deze uitschakel krijg ik dezelfde melding.
Wat moet ik dan instellen?
Iki heb geprobeert het IP adres van mijn PC als proxy in te stellen, nu krijg ik "Directory Listing Denied" :|

[ Voor 10% gewijzigd door nilski op 23-11-2005 12:25 ]

WAZUUUUUUUP!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Koenzie schreef op woensdag 23 november 2005 @ 11:26:
[...]

Als je een nieuw kaartje koopt ben dan slim en leg 2 tientjes meer neer voor een SD Ultra kaartje
met hogere snelheid.
Zijn die MMC-kaartjes dan zo goedkoop?
Mijn 512 MB Kingston 50x SD kaartje kostte 33 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenzie

Koenzie

Never leave, just go

nilski schreef op woensdag 23 november 2005 @ 11:54:
Ik heb een MMC kaartje.. Nou ja, hij doet het vooralsnog goed.
Je adviseert om een SD Ultra kaartje te kopen voor 20,- meer maar waar heb je die performance voor nodig? (de performance winst zit voornamelijk in het schrijven)
Ik vind het wel handig om snel te kunnen schrijven, dit vooral in verband met de grote kaarten van TomTom en het op het kaartje zetten daarvan, en ik heb gemerkt dat hij ook sneller kaarten laadt.
Zijn die MMC-kaartjes dan zo goedkoop?
Mijn 512 MB Kingston 50x SD kaartje kostte 33 euro.
Ik heb het even voor je opgezocht.
Type : Geheugen : Schrijven : Lezen : Prijs :
MMC Plus 1gb 15mbps 11mbps 74,95
SD High Speed 1gb 15mbps 23mbps 79,95

Dit zijn goede kaartjes bij de mycom

[ Voor 44% gewijzigd door Koenzie op 23-11-2005 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saxion
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08-2023
Is dit navigatiesysteem nu ook te koop bij de Albert Heijn? of is het een andere type? anders is die nu voor 199 euro te koop.

sorry ik zie het al.....

[ Voor 10% gewijzigd door saxion op 23-11-2005 15:38 ]

check de homepage button> ICT portal: techtuts.host.sk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenzie

Koenzie

Never leave, just go

saxion schreef op woensdag 23 november 2005 @ 15:28:
Is dit navigatiesysteem nu ook te koop bij de Albert Heijn? of is het een andere type? anders is die nu voor 199 euro te koop.
staat al in dit topic beschreven, is een heel ander type... lees de draad voor je blaat

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste