Medion navigatie-systeem bij de scapino 185 euro

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 16.238 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus sinds vandaag ook die Medion (De laatste uit Lelystad, speciaal een uur in de auto gezeten :) )

Even een vraagje. Heeft het indrukken van de 4 puntsknop ook nog een functie?

Verder: Heeft iemand al getest of Navigon kaarten werken met deze speciale Medion versie? (Iemand roept één keer van niet, maar onderbouwd dit verder niet)

Ook hebben vele van jullie al TomTom geinstalleerd. Neemt dit meer / minder ruimte in? En bevat dit ook zoveel POI zoals in de Medion Navigator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 22:05:
Even een vraagje. Heeft het indrukken van de 4 puntsknop ook nog een functie?
Selecteren van dingen uit een lijst, bv. startmenu, verkenner, e.d.
Verder: Heeft iemand al getest of Navigon kaarten werken met deze speciale Medion versie? (Iemand roept één keer van niet, maar onderbouwd dit verder niet)
Net getest, werkt niet. "Kaart kon niet worden gelezen".

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlan
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-09 02:18
Waar kan ik die nog kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:08
"die" als in de medion PDA? Gewoon stug rondbellen bij vestigingen in je buurt of ze er nog 1 hebben of kunnen bestellen.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraagje:
Als ik een ander navigatiesysteem wil gebruiken bv TT, is het dan nog mogelijk om met behulp van TMC Medion kabel gratis TMC te ontvangen.
Dit vraag ik omdat ik bij gebruik van het Medion navigatiesysteem Navigon, voor elk land weer een andere kaart moet laden en ik heb liever een systeem met meer landen er op zodat ik grens kan passeren zonder kaartwissel.

gr Gerard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Een omgekeerd vraagje:
Is er een manier om de meegeleverde Benelux kaart op te delen, hoe kleiner hoe sneller denk ik zo. Bij Navigon kun je de kaarten net zo klein maken als je wilt, kan dat hier ook niet? Zou wel leuk zijn...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlan
  • Laatst online: 01-09 02:18
B0MBACI schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 01:53:
Voor de geinteresseerden ik breng morgen mijn pna terug naar de scapino Schiedam.
Niet omdat ik er niet blij mee was maar heb een Orange m500 op de kop weten te tikken dus ga ik die gebruiken voor navigatie. En aan een stereo navigatie heb ik niks aan ;)
Ik heb interessen in die medion gps kan je die gewoon naar mij opsturen ik zal u uitteraard vooruit uitbetalen. laat mij iets weten
hier is mijn email: borz@telenet.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen heeft het hier over Tom Tom 5 maar kan iemand mij iets over Route66 vertellen? Werkt Route66 op deze PDA? Is Route66 beter dan Tom Tom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt TT5 bij jullie??
Ik heb em ook gekocht, maar hij ziet geen gps. Bij die navigon heb ik binnen 10 seconden bereik, maar TT niet :'(
Wat zijn de instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2005 @ 00:59:
Werkt TT5 bij jullie??
Ik heb em ook gekocht, maar hij ziet geen gps. Bij die navigon heb ik binnen 10 seconden bereik, maar TT niet :'(
Wat zijn de instellingen?
Neem eerst eens de moeite om deze hele post door te lezen. Is al voorbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:50
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 22:34:
Nog een vraagje:
Als ik een ander navigatiesysteem wil gebruiken bv TT, is het dan nog mogelijk om met behulp van TMC Medion kabel gratis TMC te ontvangen.
Dit vraag ik omdat ik bij gebruik van het Medion navigatiesysteem Navigon, voor elk land weer een andere kaart moet laden en ik heb liever een systeem met meer landen er op zodat ik grens kan passeren zonder kaartwissel.

gr Gerard
Bij TT moet je ook kaarten wisselen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0stradamus
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Niemand die reageerde op de vraag van Spotmatic over de IR functionaliteit... dus waag ik het nog maar eens...
Heeft iemand al de PNA100 als afstandsbediening voor a/v apparatuur kunnen gebruiken met wat voor programma dan ook???

Ik heb trouwens een 1GB SD kaartje van APACER gekocht rated 150x en heb een paar kleine testjes gedaan:

Actie omschrijvingMedionApacer
Copy PC -> SD (10MB)93s40s
Copy SD -> PC (10MB)38s30s
Install Medion BeneluxFAILFAIL

De installatie van de benelux maps deed ik eerst op de Apacer. Toen deze op 25% weer opnieuw begon met de installactie en dit 6 keer herhaalde (uurtje later...) dacht ik dat het aan de combinatie Medion & Apacer 1GB zou liggen, maar...
Toen ik vervolgens hetzelfde wilde doen met het meegeleverde Medion 256MB kaartje gebeurde er precies hetzelfde. Vervolgens maar via SD kaartlezer op USB2 gedaan en dat werkte wel.

Als ik het echt allemaal van te voren wist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
N0stradamus schreef op zondag 13 november 2005 @ 02:04:
Niemand die reageerde op de vraag van Spotmatic over de IR functionaliteit... dus waag ik het nog maar eens...
Heeft iemand al de PNA100 als afstandsbediening voor a/v apparatuur kunnen gebruiken met wat voor programma dan ook???

Ik heb trouwens een 1GB SD kaartje van APACER gekocht rated 150x en heb een paar kleine testjes gedaan:

Actie omschrijvingMedionApacer
Copy PC -> SD (10MB)93s40s
Copy SD -> PC (10MB)38s30s
Install Medion BeneluxFAILFAIL

De installatie van de benelux maps deed ik eerst op de Apacer. Toen deze op 25% weer opnieuw begon met de installactie en dit 6 keer herhaalde (uurtje later...) dacht ik dat het aan de combinatie Medion & Apacer 1GB zou liggen, maar...
Toen ik vervolgens hetzelfde wilde doen met het meegeleverde Medion 256MB kaartje gebeurde er precies hetzelfde. Vervolgens maar via SD kaartlezer op USB2 gedaan en dat werkte wel.
Misschient werkt het met

http://www.pdawin.com/

of

http://www.wincesoft.com/index.html

Ik heb hem zelf nog niet binnen....maar laat ff weten of het werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat met die flitspalen, duidelijke handleiding, maar zou iemand een werkende versie met alle flitpalen en geluidjes etc, ergens online kunnen zetten of kunnen mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03:22
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2005 @ 11:46:
Dat met die flitspalen, duidelijke handleiding, maar zou iemand een werkende versie met alle flitpalen en geluidjes etc, ergens online kunnen zetten of kunnen mailen?
www.flitspaal.nu . DAar staan geluidjes, handleiding voor poiedit etc. WErkt uitstekend

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zeg ik, maar ik ben lui....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:29
Goede instelling, krijg je hier veel mee voor elkaar.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Dan ga je naar het TomTom-boertje en koop je een pakketje TomTom. Lui zijn mag, maar het is wel wat duurder.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KloyenZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:41
iemand zei hier dat je sommige dingen enkel kan aanpassen in de geavanceerde modus van de medion navi soft maar hoe zet je deze modus aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat kan.... Maar mijn pda hangt wel steeds als ik dit soort progies gebruik! (TV Remote 5.5 e.d.) Bereik sensor is ook niet echt groot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vorige post ging natuurlijk over AB gebruik van PDA!

Ik ben benieuwd wat voor leuke proggies iedereen gebruikt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-08 13:12
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2005 @ 12:35:

Ik ben benieuwd wat voor leuke proggies iedereen gebruikt!
ik kan dit programma aan iedereen aanraden is echt een topper en had ingebouwd moeten zijn in windows mobile:
Afbeeldingslocatie: http://www.imagetiger.com/thumb/img2131105520012.jpg

het is dus een freeware taskswitch programma: "switchen van programma's "

magic button pocket pc: http://www.trancreative.com/mb.aspx

Hier houd ik mij graag aanbevolen voor handige programma's voor windows mobile 2003

[ Voor 19% gewijzigd door babybox op 13-11-2005 12:45 ]

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2005 @ 12:34:
Ja, dat kan.... Maar mijn pda hangt wel steeds als ik dit soort progies gebruik! (TV Remote 5.5 e.d.) Bereik sensor is ook niet echt groot...
Tja de IR sensor van PDA's zijn dan ook niet gemaakt om een signaal dwars door een kamer te zenden. Maar ik ben ook benieuwd wat er mogelijk is. Zodra die van mij binnen is zal ik zelf eens kijken wat er werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een andere vraag: Ik heb een programmaatje op mijn PDA gezet dat verder geen installatie nodig heeft.

Hoe krijg ik dit in het menu? Want om nou elke keer via file explorer het proggie te zoeken is niet handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

kloyenz schreef op zondag 13 november 2005 @ 12:18:
iemand zei hier dat je sommige dingen enkel kan aanpassen in de geavanceerde modus van de medion navi soft maar hoe zet je deze modus aan ?
Instellingen -> Gebruikersmodus -> Uitgebreid

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 21:45
ik las ergens dat geheugenkaartjes niet groter konden zijn dan 256mb.
Ik heb nu een RS-MMC van Kingston er in met 512 en die schijngt gewoon goed te werken!

Ik ben tevens ook wel geinteresseerd in zo'n TMC module!

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Laatst online: 08-01-2023
het kan aan mij liggen maar ik kan geen enkel programma installeren.... 8)7

wat gebruiken jullie om je prog-jes te installeren: gewoon de file-explorer toch??

en wat andere n00bs-vragen:

welke mediaplayer ipv wmp kan ik gebruiken die wel avi, mpeg e.d. afspeelt??

welke resolutie moet de film hebben: 640 x 320 of nog iets anders??

met welk prog. kan ik een resolutie van een film aanpassen (dus van 1024 x 768 naar de passende resolutie van x x x zodat het bestand een stukje kleiner wordt)??

hopelijk heeft iemand een goede oplossing voor mij.

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het cab bestanden zijn gewoon op de pda zetten en dan dubbelklikken (File explorer)

Maar veel proggies hebben gewoon een setup die je in windows draait en dan direct via active sync de boel op je pda zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2005 @ 16:07:
Als het cab bestanden zijn gewoon op de pda zetten en dan dubbelklikken (File explorer)

Maar veel proggies hebben gewoon een setup die je in windows draait en dan direct via active sync de boel op je pda zetten!
het gaat om .exe bestanden.....maar als ik deze vanuit de file exloprer open dan krijg ik toch echt telkens foutmeldingen.....wat kan ik fout doen??

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

marco_sire schreef op zondag 13 november 2005 @ 16:28:
[...]

het gaat om .exe bestanden.....maar als ik deze vanuit de file exloprer open dan krijg ik toch echt telkens foutmeldingen.....wat kan ik fout doen??
Probeer ze eens op je pc te openen (met je PDA aangesloten op de usb)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yups, die exe bestanden zijn waarschijnlijk installatie bestanden.

Iemand nog een goede PDA site met proggies en games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben jullie ook dat de aangegeven snelheid veel te laag is (5 km/h lager bij 50 km/h)??

ik vind het erg jammer..want wilde hem erg graag voor snelheidsmetingen op het strand gaat gebruiken..:(

Verder vind ik het een top dingetje..
heb er nog 2 in de wacht weten te slepen..een voor mezelf en 1 voor me tante (dankzij het lid hier dat m terug had gebracht :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op zondag 13 november 2005 @ 17:28:
hebben jullie ook dat de aangegeven snelheid veel te laag is (5 km/h lager bij 50 km/h)??

ik vind het erg jammer..want wilde hem erg graag voor snelheidsmetingen op het strand gaat gebruiken..:(
Bij mij klopt het wel aardig, ik weet niet precies wat de tellerafwijking van m'n autootje is maar andere GPS units zaten er ongeveer evenveel onder.

Je weet toch dat autotellers altijd iets te veel aangeven he?

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
marco_sire schreef op zondag 13 november 2005 @ 15:47:

wat gebruiken jullie om je prog-jes te installeren: gewoon de file-explorer toch??

welke mediaplayer ipv wmp kan ik gebruiken die wel avi, mpeg e.d. afspeelt?? tcpmp

met welk prog. kan ik een resolutie van een film aanpassen (dus van 1024 x 768 naar de passende resolutie van x x x zodat het bestand een stukje kleiner wordt)??

1 vraag inmiddels zelf opgelost :) de rest kan ik nog wel hulp bij gebruiken >:)

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

POI handleiding netjes gevolgd, geeft uiteindelijk flitpalen prima aan, maar ik krijg die extra informatie van POIObserver onderin niet weg. Heb in de ini file netjes overal // voor gezet, maar mag niet baten...
Iemand een oplossing?

EDIT: Maar goed dat ik een beetje Duits kan, op Navifriends gevonden: POIObserver terminaten en weer opstarten en hij pakt de aangepaste .ini file wel...

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2005 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 november 2005 @ 17:54:
POI handleiding netjes gevolgd, geeft uiteindelijk flitpalen prima aan, maar ik krijg die extra informatie van POIObserver onderin niet weg. Heb in de ini file netjes overal // voor gezet, maar mag niet baten...
Iemand een oplossing?
Ik heb Nilski z'n handleiding ook gevolgd, tot het punt "laat navigator op COM0 luisteren", en dat krijg ik niet voor elkaar:

ik zie alleen:

COM1: s2410 COM1
COM2: s2410 COM2
COM3: IrCOMM
COM4: s2410 IRDA2410
COM8: sc2410 USB cable

Kan iemand kijken of ie wel COM0 te pakken kan krijgen? En zo ja, waar kan het bij mij aan liggen dat dit niet werkt? Alvast bedankt.

EDIT:

ik had virtcomm nog niet aanstaan, problem gefixed

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2005 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zpottr schreef op zondag 13 november 2005 @ 17:39:
[...]

Bij mij klopt het wel aardig, ik weet niet precies wat de tellerafwijking van m'n autootje is maar andere GPS units zaten er ongeveer evenveel onder.

Je weet toch dat autotellers altijd iets te veel aangeven he?
dat weet ik..maar 5 km/h verschil bij m'n eigen autootje..en 10 km/h verschil bij onze bus..

misschien ff naar delft kachelen..ik weet daat zo;n snelheidsmeter te staan die aangeeft ho hard je ridjt..ff teste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 november 2005 @ 18:47:
[...]

dat weet ik..maar 5 km/h verschil bij m'n eigen autootje..en 10 km/h verschil bij onze bus..

misschien ff naar delft kachelen..ik weet daat zo;n snelheidsmeter te staan die aangeeft ho hard je ridjt..ff teste :)
Eerlijk gezegd heb ik iets meer vertrouwen in de GPS data dan in de snelheidsmeters in beide voortuigen. Mijn Mondeo geeft bij 100 Kmh + 5 en mijn Sable bij dezelfde snelheid - 4 als afwijking aan. Dit met hetzelfde PDA-tje zowel met TT5 alsook met Navigon 5 en nu ook met deze Medion versie van Navigon 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Als je een constante snelheid rijdt op een recht stuk weg, dan denk ik dat de afwijking van de gemeten snelheid met GPS < 1km/h is, zeker bij snelheden >30km/u
Je hebt namelijk een meet-afwijking van zo'n 10m per gemeten positie, maar je routeplanner zal daar een 2e-orde polynoom tussen leggen en zodoende een vrij nauwkeurige bepaling kunnen doen.
Wanneer je dus niet van richting of snelheid veranderd zal die meetwaarde van de snelheid heel erg nauwkeurig worden.
Daarnaast heb je bij het rondrijden heel vaak >5 satellieten in het zicht en dan kun je echt wel stellen dat de gemeten waarde de juiste is.
De snelheidsmeter in mijn auto geeft exact aan hoe hard ik rijd (vergeleken met GPS-meting), maar als je gewoon met het verkeer meegaat, zit je heel vaak zo'n 5 tot 10 km onder de toegestane snelheid.
In een aantal auto's waarin in gereden heb, met een routeplanner erbij was de afwijking gemiddeld zo'n 5 - 10 km/u.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben dus ff naar delft getuft om eens te testen..(daar staat een meetpaal)
en voor zover ik zie zit deze GPS er 10% onder..(dus geeft 90% van de snelheid aan)..

GPS gaf 45 aan, terwijl er op het bord 50 stond aangegeven (het bord is volgens mij redelijk precies en rond af op hele kilometers --> 47,48,49,50 enz.)

Op de snelweg trok ik vrolijk met het verkeer mee --> 120, GPS meldde 108,nogwa..

Dit is bij de medion navigatie, maar ook bij GPSdash (deze heeft als voordeel dat je een fullscreen km-teller op je scherm kan zetten)

ik denk toch dat het aan de precisie(schrijf je dat zo??:P) van de GPS ligt..

Hoewel ik later toch met een referentietool heb gekeken en m'n positie over 60 punten op 0,4 meter werd gezet heb ik toch m'n twijfels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikTW
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:36
Als het aan de precisie zou liggen dan zou je verwachten dat het verschil de ene keer positief en de andere keer negatief zou zijn; dat lijkt niet het geval hier.
Dat het totale verkeer 10% onder de maximum snelheid rijdt lijkt me meer voor de hand liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RikTW schreef op zondag 13 november 2005 @ 23:19:
Als het aan de precisie zou liggen dan zou je verwachten dat het verschil de ene keer positief en de andere keer negatief zou zijn; dat lijkt niet het geval hier.
Dat het totale verkeer 10% onder de maximum snelheid rijdt lijkt me meer voor de hand liggen.
vind het zo apart...want dat betekend dat ik ruim 135 mag rijden (op de teller..) voor ik de 120 limiet overschrijdt..

lijkt me stug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikTW
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2005 @ 23:25:
[...]
vind het zo apart...want dat betekend dat ik ruim 135 mag rijden voor ik de 120 limiet overschrijdt..

lijkt me stug :)
Misschien wel aardig om als reden op te geven in een bezwaarschrift ;)
Ik ben nu wel benieuwd eigenlijk wat de reden precies is, ik denk niet de precisie omdat de afwijking altijd negatief is; het is natuurlijk zo dat je hemelsbreed wat minder afstand lijkt af te leggen dan je in werkelijkheid doet (door slingeren, bochtige wegen): zolang deze afwijkingen klein zijn t.o.v. de precisie van het apparaat zullen ze niet geregistreerd worden, terwijl je banden/kilometerteller deze extra meters wel registreren (indirect toch door de precisie dus :P ), maar 10% lijkt me wat veel hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Je kunt natuurlijk zelf ook gaan meten (eigenlijk met een bijrijder dus) door met een stopwatch te timen hoe lang je over een bepaalde afstand doet.
Dus de afstand, geteld aan de hand van het aantal hm-paaltjes, niet je teller in de auto.
Neem dan een redelijke afstand, bijv een paar km en probeer zo constant mogelijk te rijden, dus bij voorkeur 's nachts, aangezien je anders teveel mensen op de weg hebt om constant te kunnen rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 10:46
Even een herhaling van 1 van mijn vragen:

Ik heb nog steeds last dat bij TOMTOM 5.1 de spraak zo in 1 keer midden in een zin wegvalt?!

Ik herstart tomtom en dan gaat het weer goed.... heel vreemd?

Iemand ook deze problemen of misschien een oplossing? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:03
Ik zag het apparaat al op marktplaats, 250 euro wordt er voor geboden.. Leuk winst maken..

Maar ik denk niet dat je tellers langs te weg 100% kan vertrouwen. Als je je snelheidsmeter echt precies wil hebben moet je hem even laten ijken.. Is ook niet zo vreselijk duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenzie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-08 02:14

Koenzie

Never leave, just go

Mijn Medion heeft kuren :( al meteen vanaf het begin. Maar misschien hebben jullie er wel een oplossing voor die ik nog niet gelezen heb in het topic.

Als ik de PDA aan de lader hang (auto of 230v) en hem dan aanzet en de stekker eruit trek en dan de PDA weer uitschakel is er niets aan de hand. Zet ik echter de PDA uit en trek daarna de stekker eruit dan kan ik deze niet meer aanzetten, maar alleen opnieuw opstarten met een reset. En dan zijn dus de instellingen weg...

Iets heel vaags.... TomTom werkt gewoon alleen in het navigatie scherm zie ik bij de GPS-status balkjes geen sattalieten... dat balkje is dus gewoon leeg... erg vreemd...

Nog een vraag... weet iemand of bij een harde reset ook de GPS wijzegingen die je voor TomTom aan moet brengen (met dat andere progje) weg zijn ? Dus dat ik eerst dat progje en daarna TomTom opnieuw moet installeren of dat dat niet hoeft.

En dan heb ik ook nog wel intresse in 2x een TMC ontvanger (Inkoopactie ;))

[ Voor 11% gewijzigd door Koenzie op 14-11-2005 11:20 . Reden: probleem toegevoegd ]

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

beetje afhankelijk van de prijs, ander heb ik zeker ook wel interesse in zo`n unit.

Ik zoek een prog voor PPC.. nl iets waarmee ik WinAMP (of WMP) kan bedienen op PPC.. Dus dat play, stop, playlist etc op ppc in cradle staat en ik op mijn desktop rustig kan werken. De player draait dan wel op PC (niet op PPC)

Kandidaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raamhouderprobleempje.
Als ik 's ochtends de raamhouder in een koude auto tegen het raam plak dan zit ie in eerste instantie goed vast. Na een minuut of 40 zit ie echter zo los dat de hele boel naar beneden komt zetten. Dat was dus vanochtend een niet geplande valproef. Gelukkig is er niets beschadigd meer het lijkt me niet bevordelijk voor de levensduur. Het komt omdat wanneer je de boel vastzet de auto koud is en de vastgezogen lucht dus ook. Na een tijdje warmt de auto op en de vastgezogen lucht gaat uitzetten met als gevolg minder kleefkracht. Hebben meer mensen dit probleem? Iemand een idee voor een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Zorgen dat je hem er opplakt als het raam warm is en dan lekker laten zitten. Wordt het kouder dan komt dat de kleefkracht alleen maar ten goede, warm geen probleem meer dat hij er dan afvalt. Misschien anders een stuk dubbelzijdig klitteband aan je ruit vast maken ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De GPS geeft bij voldoende satelieten een goede weergave van de snelheid, maar als je deze snelheid aan zou houden is de marge 0 en wordt je bij het minste geringste geflitst. Je kunt er van uitgaan dat niet geijkte snelheidsmeters een iets lagere snelheid aangeven om claims naar de fabrikanten toe te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikTW
Ze geven dus een iets hogere snelheid aan dan je werkelijk rijdt, zodat je iets te langzaam gaat rijden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 10:56:
Raamhouderprobleempje.
Als ik 's ochtends de raamhouder in een koude auto tegen het raam plak dan zit ie in eerste instantie goed vast. Na een minuut of 40 zit ie echter zo los dat de hele boel naar beneden komt zetten. Dat was dus vanochtend een niet geplande valproef. Gelukkig is er niets beschadigd meer het lijkt me niet bevordelijk voor de levensduur. Het komt omdat wanneer je de boel vastzet de auto koud is en de vastgezogen lucht dus ook. Na een tijdje warmt de auto op en de vastgezogen lucht gaat uitzetten met als gevolg minder kleefkracht. Hebben meer mensen dit probleem? Iemand een idee voor een oplossing?
Oplossing is erg simpel. In het begin viel hij er bij mij ook af. Echter na een beetje vocht aan de randen smeren en goed stevig vast drukken, vervolgens de hendel overhalen valt hij er niet meer af. Sterker nog hij zit zo muur vast dat ik hem niet meer er af kan krijgen.
Je moet zo stevig drukken dat er helemaal geen lucht meer tussen het plastic enhet raam zit. Als het raam vochtig is maak hem dan droog.
gr.
Paul

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2005 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Virtualdub kan de resolutie aanpassen. Zoek op virtualdub. Ik weet dat er filters zijn om de resolutie voor archos mediaplayer aan te passen.

bij www.snapfiles.com staat nog een alternatief voor winamp.
Voor het installeren van progjes kan je gewoon de filemanager gebruiken. Er is ook een totalcommanderCE die je kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:51

Om avi en mpeg etc. mee af te spelen kan ik je de Core Pocketmediaplayer aanraden
http://tcpmp.corecodec.org/about

Hier staat tevens Pocketdivxencoder om ze in de juiste resolutie om te zetten speciaal voor de PPC

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
@Turismo / pauann:
bedankt voor het advies, ik probeer het vanavond even :)

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie
  • Laatst online: 08:17
Zerveza schreef op maandag 14 november 2005 @ 10:52:
beetje afhankelijk van de prijs, ander heb ik zeker ook wel interesse in zo`n unit.

Ik zoek een prog voor PPC.. nl iets waarmee ik WinAMP (of WMP) kan bedienen op PPC.. Dus dat play, stop, playlist etc op ppc in cradle staat en ik op mijn desktop rustig kan werken. De player draait dan wel op PC (niet op PPC)

Kandidaten?
Zoek eens naar remoteamp. Werkt bij mijn Qtek S100 perfect via bluetooth. Zal over een kabel ook wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Laatst online: 08-09 11:42
inmiddels rij ik ook dolblij rond met mn Medion systeempje. In huis doet ie gewoonweg niet en in tuin moet ik m neerliggen wil ie signaal oppikken maar gelukkig zodra ik in open ruimte loop of in auto in houder plaats doet ie het prima!

Ik heb alleen 2 dingetjes;

1) de display gaat na zeker tijd op zwart terwijl ik onderweg ben (backlight uit) terwijl in de Backlight settings toch echt niks aangevinkt staat dat ie na bepaald aantal minuten uit moet gaan. In Navigatiesoftware van Navigon kon ik ook niks in settings vinden.

2) Waar vind in de map 'Personal folder' op de Medion. Als ik m aan mn pc hang heb ik geprobeerd wat mp3s over te knallen maar kreeg niks over althans verliep zeer vreemd. Daarna op PDA kijken en folder niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

funrider schreef op maandag 14 november 2005 @ 16:11:
inmiddels rij ik ook dolblij rond met mn Medion systeempje. In huis doet ie gewoonweg niet en in tuin moet ik m neerliggen wil ie signaal oppikken maar gelukkig zodra ik in open ruimte loop of in auto in houder plaats doet ie het prima!

Ik heb alleen 2 dingetjes;

1) de display gaat na zeker tijd op zwart terwijl ik onderweg ben (backlight uit) terwijl in de Backlight settings toch echt niks aangevinkt staat dat ie na bepaald aantal minuten uit moet gaan. In Navigatiesoftware van Navigon kon ik ook niks in settings vinden.

2) Waar vind in de map 'Personal folder' op de Medion. Als ik m aan mn pc hang heb ik geprobeerd wat mp3s over te knallen maar kreeg niks over althans verliep zeer vreemd. Daarna op PDA kijken en folder niet vinden.
op nummertje 1 --> allebei de "uitgaan na bepaalde tijd" uitvinken...(op batterij zowel als autolader)

nummertje 2 --> je moet de map zetten in de "personal device" oid..(gewoon via deze computer naar je PDA en vervolgens op blabla device klikken..en m daar neer denderen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb medion vandaag gebeld voor een tasje.

Goede service: het was lekker snel geregeld en de vrouw bood zelfs haar excuses aan omdat er geen tasje bij zat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:11

Spotmatic

Ken sent me

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 19:59:
Ik heb medion vandaag gebeld voor een tasje.

Goede service: het was lekker snel geregeld en de vrouw bood zelfs haar excuses aan omdat er geen tasje bij zat!
Over tasjes gesproken: het is al zeker een week geleden dat ik een fax heb gestuurd naar Medion over het tasje. De fax was incl. kopieen van de aankoopbewijzen, klantnummer, etc., maar het tasje heb ik nog steeds niet ontvangen.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spotmatic schreef op maandag 14 november 2005 @ 21:29:
[...]

Over tasjes gesproken: het is al zeker een week geleden dat ik een fax heb gestuurd naar Medion over het tasje. De fax was incl. kopieen van de aankoopbewijzen, klantnummer, etc., maar het tasje heb ik nog steeds niet ontvangen.
En bij mij zat deze keurig bovenop de doos geplakt toen mijn bestelling via de winkel afgeleverd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
hmm point flare dat eerste had ik al gedaan maar bedankt in ieder geval.
en wat dat 2e betreft moet ik nog eens checken.

overigens iemand een manier om dat ding een soort toetsblokkering te geven als ie een bepaalde tijd niet gebruikt wordt of om te voorkomen dat ie in je zak weer aan springt.. ik moet mn hoesje nog krijgen maar voorlopig werkt t sowieso los NIET. Ik begreep al uit de boekjes en eerder verhalen dat ie sowieso altijd standbye staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koenzie schreef op maandag 14 november 2005 @ 10:05:
Mijn Medion heeft kuren :( al meteen vanaf het begin. Maar misschien hebben jullie er wel een oplossing voor die ik nog niet gelezen heb in het topic.

Als ik de PDA aan de lader hang (auto of 230v) en hem dan aanzet en de stekker eruit trek en dan de PDA weer uitschakel is er niets aan de hand. Zet ik echter de PDA uit en trek daarna de stekker eruit dan kan ik deze niet meer aanzetten, maar alleen opnieuw opstarten met een reset. En dan zijn dus de instellingen weg...

Iets heel vaags.... TomTom werkt gewoon alleen in het navigatie scherm zie ik bij de GPS-status balkjes geen sattalieten... dat balkje is dus gewoon leeg... erg vreemd...

Nog een vraag... weet iemand of bij een harde reset ook de GPS wijzegingen die je voor TomTom aan moet brengen (met dat andere progje) weg zijn ? Dus dat ik eerst dat progje en daarna TomTom opnieuw moet installeren of dat dat niet hoeft.

En dan heb ik ook nog wel intresse in 2x een TMC ontvanger (Inkoopactie ;))
Hallo,

Als je op Pocketinfo.nl kijkt, dan kun je daar lezen dat je inderdaad bij TT op de medion geen satellietbalkjes kan zien, maar dat het wel functioneert(en dat is het belangrijkst toch?)

gr Gerard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een oplichters zijn er toch..mensen die op marktplaats gewoon 250€ vragen voor iets waar ze zelf 184,50 voor hebben betaald..

het is nog niet duur..maar wat een bullshit hey.. :/
kom 'm op meerdere sites tegen..allemaal dezelfde persoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

funrider schreef op maandag 14 november 2005 @ 21:40:
overigens iemand een manier om dat ding een soort toetsblokkering te geven als ie een bepaalde tijd niet gebruikt wordt of om te voorkomen dat ie in je zak weer aan springt.. ik moet mn hoesje nog krijgen maar voorlopig werkt t sowieso los NIET. Ik begreep al uit de boekjes en eerder verhalen dat ie sowieso altijd standbye staat.
Je kunt ergens uitzetten dat ie met de gewone knoppen aan gaat ("userkeys" oid?). Dan zet je 'm dus alleen nog uit met de aan/uit knop (en waarom dat standaard niet aanstaat bij een mobiel apparaat maak Jozef weten).

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:54
Zitten in het standaard pakket de MRE (main road europe) ?

Ik ga over drie weken naar oostenrijk. vandaar.

(nee, ik kan zelf nog niet kijken..... hij is besteld)

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Zerveza schreef op maandag 14 november 2005 @ 10:52:

Kandidaten?
Er bestaat een http-server voor Winamp waarmee je dus via een html-interface in pocket-IE oid je muziek kunt bedienen. Even zoeken.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

driel24 schreef op maandag 14 november 2005 @ 23:59:
Zitten in het standaard pakket de MRE (main road europe) ?

Ik ga over drie weken naar oostenrijk. vandaar.

(nee, ik kan zelf nog niet kijken..... hij is besteld)
Benelux + stukje D + stukje F.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Zpottr schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 00:00:
[...]

Er bestaat een http-server voor Winamp waarmee je dus via een html-interface in pocket-IE oid je muziek kunt bedienen. Even zoeken.
zoek ff op remoteamp, tis wel betaald dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Spam is niet de bedoeling. Zonde dat je je hiervoor hebt geregistreerd...

[ Voor 123% gewijzigd door DeeD2k2 op 16-11-2005 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:54
Zpottr schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 00:01:
[...]

Benelux + stukje D + stukje F.
Ja hallo, kan het niet wat sneller ? ;) anwoord in dezelfde minuut !!!
wel jammer, moet ik toch maar tomtom erop zetten.

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
PB's op dit forum kunnen niet en je hebt geen mail in je profiel, zou je mij even kunnen mailen?

[ Voor 54% gewijzigd door DeeD2k2 op 16-11-2005 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Laatst online: 07:18
Ik heb dit leuke hebbeding nu ook een weekje. Maar huppakee, je auto wordt gelijk een magneet voor het dievengilde. Ik denk laat ik die autolader lekker onzichtbaar in m'n midden armsteun zitten, mooi niet, die is nu weg. Zij ruit ingetikt. Gelukkig had ik de Medion zelf wel mee naar binnen genomen. Waarschijnlijk is die zuignap voor op je raam toch een goed herkennigspunt? Die hebben ze laten zitten, maar ik heb hem er maar afgehaald.

Weet iemand of zo'n autolader een beetje betaalbaar is?

* tiguan is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
kan me niet voorstellen dat die erg duur is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
418O2 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 01:49:
kan me niet voorstellen dat die erg duur is..
Valt wel mee idd. Kijk hier maar eens. Komen nog wel verzendkosten bij maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 23:02:
wat een oplichters zijn er toch..mensen die op marktplaats gewoon 250€ vragen voor iets waar ze zelf 184,50 voor hebben betaald..

het is nog niet duur..maar wat een bullshit hey.. :/
kom 'm op meerdere sites tegen..allemaal dezelfde persoon..
Oplichters??? waar denk je dat onze economie op draait?

De prijs van een product wordt niet puur door de kostprijs bepaald maar meer door het spanningsveld tussen de waarde perceptie van de koper en die van de verkoper.. als ik er een aantal had, had ik de prijs ook omhoog geschroeft.. zoals je zelf al zegt, de prjis is nog steeds erg goed te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikTW
Dat dacht ik ook meteen ja. Als iemand hem koopt voor deze prijs (wat me zeker niet onmogelijk lijkt) dan was ie dus niet te duur. :P Als jij het te duur vindt dan koop je hem toch gewoon niet voor 250,-

Wel makkelijk verdiend ja, en als deze persoon er 10 heeft gekocht om ze met winst door te verkopen ook best wel lame. Maar aan de andere kant neemt ie dan wel een financieel risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prantiC
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-01-2022
Heb hem vorige week donderdag ook gekocht voor het luttele bedrag van 185 euro. Prachtig ding inderdaad. Functioneert erg goed en ook over de standaard navigatiesofware ben ik tevreden. Nog even wat leuke software erop pompen en de POI's. prachtig ding. In breda hadden ze er nog 4 over op donderdag. Misschien het proberen waard voor iemand die hem nog wil?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
hemiparo schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 06:53:
[...]

Valt wel mee idd. Kijk hier maar eens. Komen nog wel verzendkosten bij maar goed.
Ok thanks. :) Valt idd wel mee qua prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
denk dat je voor 250 euro wel wat beters kan krijgen.. Acer ofzo heb je voor 230 en dat is wss net iets beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brotherlouie99
  • Laatst online: 23-12-2020
Wannapuf schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:50:
[...]

Ok thanks. :) Valt idd wel mee qua prijs.
Oh, lekker kut dan. Is het bij je werk of thuis gebeurt?
Ik laat die stekker namelijk ook in m'n auto zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wannapuf schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 01:09:
Ik heb dit leuke hebbeding nu ook een weekje. Maar huppakee, je auto wordt gelijk een magneet voor het dievengilde. Ik denk laat ik die autolader lekker onzichtbaar in m'n midden armsteun zitten, mooi niet, die is nu weg. Zij ruit ingetikt. Gelukkig had ik de Medion zelf wel mee naar binnen genomen. Waarschijnlijk is die zuignap voor op je raam toch een goed herkennigspunt? Die hebben ze laten zitten, maar ik heb hem er maar afgehaald.

Weet iemand of zo'n autolader een beetje betaalbaar is?

/me is :(
Welke dief denkt nu dat jij je PDA in de autolaat? Beetje naïef....

Ik denk (en hoop voor mezelf) dat het toeval is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Grote kans dat die lader ergens verderop in de bosjes ligt.
Hij zal je auto doorzocht hebben en alvast de lader gepakt hebben, maar dus je PDA niet gevonden hebben.
Ik zou dus even in de buurt rondzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
brotherlouie99 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 11:27:
[...]

Oh, lekker kut dan. Is het bij je werk of thuis gebeurt?
Ik laat die stekker namelijk ook in m'n auto zitten...
Dit was bij mij thuis gebeurt.

@waterstof: Waarschijnlijk was me auto beslagen en dan zie je alleen dat ronde zuignappie van de houder. Maar idd, ik zou nooit dure shit in me auto laten liggen. Ben er al eerder mee geconfronteerd. Maar er zijn nog steeds zat mensen die wel spullen in hun auto laten liggen hoor.

@TD-er: Ja die kans is groot natuurlijk maar dat is zoeken naar een speld in een hooiberg. Bovendien heb ik de lader nu al opnieuw besteld.

[ Voor 47% gewijzigd door tiguan op 15-11-2005 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
ik heb tomtom er nu opstaan.
installatie ging snel en tomtom werkt op het 1ste gezicht veel sneller als Navigon!

2 dingen.

X Hij vindt wel satalieten, maar het GPS balkje is leeg. Als je gaat rijden dan zie je jezelf ook over de kaart gaan.

X Als ik een route wil ingeven zegt die "Kan geen route vinden" of iets dergelijks!
Ik navigeer dan naar een plek, en die berekend die heel snel, en dan komt die melding! Je ziet wel dat die ergens naar toe navigeerd op de kaart, van waar je bent naar het routepunt. Maar verder daarna geen aanwijzingen ofzo.

Wat kan dit zijn? Houdt punt 1 verband met punt 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 11:31:
[...]

Welke dief denkt nu dat jij je PDA in de autolaat? Beetje naïef....

Ik denk (en hoop voor mezelf) dat het toeval is...
boeit zo'n dief dat nu. Als hij niets vindt dan gaat hij gewoon naar de volgende auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenzie

Koenzie

Never leave, just go

Stinger_Ventura schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 13:02:

X Hij vindt wel satalieten, maar het GPS balkje is leeg. Als je gaat rijden dan zie je jezelf ook over de kaart gaan.
Heb net uit een paar posts hierboven begrepen dat dat zo hoort (medion bekend probleempje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:51

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 00:03:
Ik heb nog 3 nieuwe Medion PDA's op voorraad voor de aktie prijs van 184,95 incl. btw incl. garantie.
Incl. oplader, bevestiging voor in de auto, op de fiets (ja,ja), ingebouwde GPS, Navteq navigatie software met Benelux kaart, uitbreiding landen via www.medion.nl ,Windows CE 2003, 256 mb geheugenkaart, kortom heel erg compleet voor deze prijs.

Stuur een PB, of vraag naar Marc in de winkel.

Te koop bij:
Big Boss Heesch
Cereslaan 9
5384 VT Heesch

OP=echt OP :9~
Zou je me kunnen mailen? Mijn mailadres is Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/9967/FFFFFF/5C5850 :)

Als je een mailadres hebt waar ik op kan mailen kan dat ook natuurlijk

[ Voor 12% gewijzigd door HaaZ op 15-11-2005 13:37 ]

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenzie

Koenzie

Never leave, just go

HaaZ schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 13:36:
[...]

Zou je me kunnen mailen? Mijn mailadres is [afbeelding] :)

Als je een mailadres hebt waar ik op kan mailen kan dat ook natuurlijk
Ik heb ook intresse, mail staat in m'n profiel, en ik woon in de buurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
Zo! Tom Tom werkt, weet niet wat het nou was met dat route niet kunnen berekenen, maar nu doet het ut!

Wat gaat dat trouwens rete rap zeg, TomTom 5.0. Zoveel sneller als Navigon, die is echt een slak bij TomTom.
Denk dat ik het blijf gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

ik heb kennis gemaakt met GPSdash, wat een geweldig progje voor de GPS bezitter!! Jammer alleen van de datalimiet!

Kent iemand een freeware tool met gelijkwaardige / betere functionaliteit?
(ik betaal liever niet voor software)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

Stinger_Ventura schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 16:46:
Zo! Tom Tom werkt, weet niet wat het nou was met dat route niet kunnen berekenen, maar nu doet het ut!

Wat gaat dat trouwens rete rap zeg, TomTom 5.0. Zoveel sneller als Navigon, die is echt een slak bij TomTom.
heb jij tomtom en navigon beide geinstalleerd staan? ik krijg tomtom niet eens ge-installeerd.. (kan aan mijn "versie" liggen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:11

Spotmatic

Ken sent me

Stinger_Ventura schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 16:46:

Idem dito. Alleen heb ik gemerkt dat de kaarten van TomTom5.1 (de plusmappen) bij lange na niet zo recent zijn. De Beneluxkaart van Navigon was bij mij, althans in mijn buurt (Zuidwest Veluwe) veel beter bijgewerkt. TomTom toont bijv. gewone kruisingen die in Navigon en in werkelijkheid rotondes zijn, de helft van de straten in mijn (nieuwbouw)wijk is in TomTom niet bekend en in Navigon wel, etc. Ik ga bijna weer terugverlangen naar Navigon ;)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Wacht maar tot je bij werkelijk iedere afslag op de rijksweg hoort: "Hier de Linker Banen Aanhouden"

Daar wordt je volkomen gestoord van. Ik hoor liever: "Deze weg 196 km aanhouden" en daarna stilte.

Ik heb ze alletwee gebruikt en ben als een haas naar Navigon terug gegaan vanwegen de betere aanwijzingen en de duidelijker kaart. Dat hij bij het opstarten 15 seconden meer nodig heeft vind ik geen bezwaar

[ Voor 3% gewijzigd door Ortep op 15-11-2005 16:55 ]

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
Ortep schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 16:54:
[...]

Wacht maar tot je bij werkelijk iedere afslag op de rijksweg hoort: "Hier de Linker Banen Aanhouden"

Daar wordt je volkomen gestoord van. Ik hoor liever: "Deze weg 196 km aanhouden" en daarna stilte.

Ik heb ze alletwee gebruikt en ben als een haas naar Navigon terug gegaan vanwegen de betere aanwijzingen en de duidelijker kaart. Dat hij bij het opstarten 15 seconden meer nodig heeft vind ik geen bezwaar
ik heb nu zowel ervaring met Navigon als route 66 ( op Ngage).
Route66 reed gewoon om, dat was een feit!

Navigon heb ik daar nog niet op weten te betrappen, maar houdt wel van grote wegen.

Nu met TomTom zie ik dat hij ook mijn favoriete binnendoor weggetjes pakt als ik naar vaste route punten navigeer! Hij rekend dus acurater dan R66 of Navigon in mijn opinie!
Ik rij die routes nl al jaren en weet dus dat dat de snelste weg is.

Ik heb het in de praktijk nog niet gebruikt, alleen even wat routes ingeklopt en even door de straat gereden.
Ik heb het op een apart kaartje geinstalleerd, terwijl Navgion ook geinstalleerd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
Ik heb nu 2 avonden achter elkaar mn Medion opgeladen. Alleen aan netstroom. zonder er uitvoerig gebruik van te maken. Nu merk ik nu ik thuis kom dat ie weer leeg is terwijl ie heel de dag thuis heeft gelegen. Hoe krijg je m op een normale manier uit? Hij zuigt iedere keer hele accu leeg? GPS Power springt ook automatisch aan klopt dat? Toestblokkering ook ergens in te stellen misschien??

(op het scherm zie ik nu dat de 'Main battery' volledig leeg is de Backup is 100% vol trouwens. Maar opstarten ho maar). Moet ik soms bij Power > Advanced t spul aanvinken zodat ie uitgaat na bepaalde tijd. Moet toch ook met knop op apparaat aan buitenkant kunnen? Ben alleen bang dat ie dat dan ook doet als ie navigeert of ziet ie dat ook al activiteit zonder dat iemand schermpje regelmatig aanraakt.

Help!
Ik ga m maar weer aan de stroom hangen en opladen maar dit moet niet mogen. Moet ik soms iedere keer de accu eruithalen?

[ Voor 52% gewijzigd door funrider op 15-11-2005 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
funrider schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 19:45:
Ik heb nu 2 avonden achter elkaar mn Medion opgeladen. Alleen aan netstroom. zonder er uitvoerig gebruik van te maken. Nu merk ik nu ik thuis kom dat ie weer leeg is terwijl ie heel de dag thuis heeft gelegen. Hoe krijg je m op een normale manier uit? Hij zuigt iedere keer hele accu leeg? GPS Power springt ook automatisch aan klopt dat? Toestblokkering ook ergens in te stellen misschien??

(op het scherm zie ik nu dat de 'Main battery' volledig leeg is de Backup is 100% vol trouwens. Maar opstarten ho maar). Moet ik soms bij Power > Advanced t spul aanvinken zodat ie uitgaat na bepaalde tijd. Moet toch ook met knop op apparaat aan buitenkant kunnen? Ben alleen bang dat ie dat dan ook doet als ie navigeert of ziet ie dat ook al activiteit zonder dat iemand schermpje regelmatig aanraakt.

Help!
Ik ga m maar weer aan de stroom hangen en opladen maar dit moet niet mogen. Moet ik soms iedere keer de accu eruithalen?

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
funrider schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 19:45:

Help!
http://www.snapfiles.com/get/pocketpc/xpshutdown.html

volgens mij gaatie dan helemaal uit. hoe het met de navi zit weet ik niet. zou je eens moeten proberen met dit tooltje geinstalleerd op je pda.

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
@Funrider Pagina 11 van het manual:
(6) Aan/uit schakelaar (Power)... Schakelt de Pocket PC in of uit door kort te drukken.
Achtergrondlicht... Schakelt het achtergrondlicht door drukken en houden uit.
Beetje krom taalgebruik, maar toch wel begrijpelijk?
Knop (6) is die groene rechtsboven.

Als het goed is, duurt het in stand-by ruim 500 uur, voor de accu leeg is.
Je moet wel opletten, dat je niet per ongeluk op en hardware-button, bijvoorbeeld de rechtonder drukt, want dan gaat ie aan, inclusief GPS, en dan is het met een paar uurtjes wel gebeurd.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste