Medion navigatie-systeem bij de scapino 185 euro

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 16.236 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
TD-er schreef op donderdag 10 november 2005 @ 09:45:
[...]

Vergeet de vrijwel continue lees-acties van de flashkaart niet. Flashgeheugen is ook niet echt zuinig.
Bij spelletjes zal je het vrijwel altijd wel vanuit het RAM kunnen spelen.
Maar goed, wat is de capaciteit van de accu?
Wat je natuurlijk ook zou kunnen proberen is de PDA alleen op de adapter te laten werken en dan meten wat de stroom is die je uit de adapter trekt.
Dan kun je prima vaststellen of alleen het berekenen van een route dwars door heel NL meer kost dan alleen een spelletje, of niet. en het wel of niet gebruiken van de GPS ook erg veel uitmaakt.

Ik vermoed dat de GPS-ontvanger hooguit evenveel zal verbruiken als de rest van de PDA.
De batterij is 1350mAh op zich netjes. Je kunt in principe de gps power aanzetten zonder verder iets te doen, ik weet niet zeker of hij dan aan blijft staan, zal eens kijken. Op zich lijkt me die schatting niet zo gek dat de gps hooguit de helft van het stroomgebruik voor zijn rekening neemt.

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Verwijderd schreef op zondag 06 november 2005 @ 16:32:
Voor degene die TOM TOM werkend willen krijgen

http://forum.pocketinfo.nl/showthread.php?t=52950

Instelling:
Ander kabel-NMEA-GPS
S2410 op com1
4800 baud.

De bovenstaande instelling invoeren. Je moet wel eerst de navtek software sluiten, ook niet in het actieve geheugen houden aangezien de com poort wordt vastgehouden.

Let wel op dat je na het instellen een rondje gaat rijden.
Betekent dit dat je een nieuwe kabel moet hebben om TT te kunnen installeren?? of alleen dat je je de instellingen moet maken?

Waar maak je die instellingen? (in TT zelf?

(`k heb TomTom thuis liggen, maar kom ff niet thuis om hem te installeren.. dus graag ervaringen)

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03:22
Zerveza schreef op donderdag 10 november 2005 @ 16:48:
[...]

Betekent dit dat je een nieuwe kabel moet hebben om TT te kunnen installeren?? of alleen dat je je de instellingen moet maken?

Waar maak je die instellingen? (in TT zelf?

(`k heb TomTom thuis liggen, maar kom ff niet thuis om hem te installeren.. dus graag ervaringen)
Geen nieuwe kabel nodig. Deze instellingen gebruiken tijdens de wizard als je tomtom voor het eerst opstart. Wijst voor zich als je het geinstalleerd hebt!

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Verwijderd

amsterdammertje schreef op donderdag 10 november 2005 @ 16:49:
[...]

Geen nieuwe kabel nodig. Deze instellingen gebruiken tijdens de wizard als je tomtom voor het eerst opstart. Wijst voor zich als je het geinstalleerd hebt!
Let wel op! Ga na het instellen nog even een rondje rijden. Je krijgt niet direct response. Het lijkt alsof de instelling niet goed is.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2005 17:42 ]

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Gianni Rombios schreef op donderdag 10 november 2005 @ 16:21:Je kunt in principe de gps power aanzetten zonder verder iets te doen, ik weet niet zeker of hij dan aan blijft staan, zal eens kijken. Op zich lijkt me die schatting niet zo gek dat de gps hooguit de helft van het stroomgebruik voor zijn rekening neemt.
Ik heb vandaag even getest wat het stroomverbuik is met een simpele applicatie die de GPS-antenne bezig houdt. Dat valt gelukkig niet echt tegen.

Ik heb de PNA100 op zolder gelegd; daar ziet ie constant 8 a 9 satellieten. Visual GPS CE draaide de hele tijd en heeft constant de positie gelogd, backlight was uit, scherm was aan, en nu en dan is de PPC even gebruikt voor wat kleine dingetjes (adresboek, agenda, checken accutoestand :) ); een minuut of 20 totaal, waarbij het backlight dus aan was.

Dit hield het apparaat 4 uur vol tot de batterij nog maar 2% over had en ik er mee gestopt ben. Let wel, er draaide dus geen zware routeplanner oid, alleen een kleine applicatie die positie e.d. op het scherm liet zien en logde naar een file (3MB groot op het eind).

Erg netjes, dat had ik niet verwacht.

Zoef

Verwijderd

ik ga de medion navigator maar verwijderen, aangezien geen ene ruk snap van hoe de poi's er in te krijgen en te laten zien en niemand het echt wil uitleggen (zelfs met poi warner lukt het niet, die trouwens het hele systeem destabiliseert), en ik baal van dat wij OEM'ers geen software updates kunnen krijgen, dus tabee medion navigator.

hebben jullie trouwens ook wel eens dat de SD kaart een minuut weg is?

Verwijderd

Zpottr schreef op donderdag 10 november 2005 @ 17:12:
[...]

Ik heb de PNA100 op zolder gelegd; daar ziet ie constant 8 a 9 satellieten. Visual GPS CE draaide de hele tijd
Even voor de die hards, ik heb met visual GPS CE een log laten maken in NMEA formaat. Dit formaat omgezet in oziexplorer formaat en vervolgens deze in google earth of google maps geimporteerd. Voor degene die hetzelfde willen doen:

Stap 1
Installeer visualGPS maak log
http://www.visualgps.net/VisualGPSce/default.htm

Stap 2
Log file omzetten van NMEA 0183 naar oziexplorer formaat
http://sourceforge.net/projects/gpsbabel

Stap 3
Installeer GPS track maker en lees log in en klik in menu view op view 3d in google earth
http://www.gpstm.com/eng/features_eng.htm

Binnenkort met de gps een rondje fietsen.

Er is ook een online versie daar kan je direct het NMEA formaat inlezen.
http://www.gpsvisualizer.com/map

voorbeeld van de logfile van visualgpsce online laten genereren. Die gast heeft iets gemaakt wat geen andere freeware tool kan. Lekker makkelijk geen programma's installeren.
Afbeeldingslocatie: http://www.gpsvisualizer.com/examples/netherlands_running.gif

groet,
Paul

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2005 17:48 ]

• Gianni Rombios
  • Niet online
Zpottr schreef op donderdag 10 november 2005 @ 17:12:
[...]

Ik heb vandaag even getest wat het stroomverbuik is met een simpele applicatie die de GPS-antenne bezig houdt. Dat valt gelukkig niet echt tegen.

Ik heb de PNA100 op zolder gelegd; daar ziet ie constant 8 a 9 satellieten. Visual GPS CE draaide de hele tijd en heeft constant de positie gelogd, backlight was uit, scherm was aan, en nu en dan is de PPC even gebruikt voor wat kleine dingetjes (adresboek, agenda, checken accutoestand :) ); een minuut of 20 totaal, waarbij het backlight dus aan was.

Dit hield het apparaat 4 uur vol tot de batterij nog maar 2% over had en ik er mee gestopt ben. Let wel, er draaide dus geen zware routeplanner oid, alleen een kleine applicatie die positie e.d. op het scherm liet zien en logde naar een file (3MB groot op het eind).

Erg netjes, dat had ik niet verwacht.
Had ik ook niet verwacht! Echter gebruik ik hem alleen voor navigatie via de Medion software dus het is eigenlijk alleen "eerherstel voor de gps module" zeg maar :P Toch een leuke test, hoef ik daar zelf niet meer naar te kijken.

• nilski
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-07-2021
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 17:25:
ik ga de medion navigator maar verwijderen, aangezien geen ene ruk snap van hoe de poi's er in te krijgen en te laten zien en niemand het echt wil uitleggen (zelfs met poi warner lukt het niet, die trouwens het hele systeem destabiliseert), en ik baal van dat wij OEM'ers geen software updates kunnen krijgen, dus tabee medion navigator.

hebben jullie trouwens ook wel eens dat de SD kaart een minuut weg is?
Ik ben bezig een handleidinkje te schrijven. Echt, je hebt een moordpakket voor een habbekrats gekocht! Het hele POI verhaal (meldingen voor flitspalen dus!) is gratis.. :D

[ Voor 4% gewijzigd door nilski op 10-11-2005 17:57 ]

WAZUUUUUUUP!!!!!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 17:33:
(...)
Stap 3
Installeer GPS track maker en lees log in en klik in menu view op view 3d in google earth
http://www.gpstm.com/eng/features_eng.htm
Wat ziet dat er enorm goed uit zeg! Zeker nadat de kaarten e.d. gecached zijn en je er nog een keer van 'ver weg' heen 'vliegt'. bedankt voor de tip, ik wist niet dat dit kon.

Zoef

Verwijderd

nilski schreef op donderdag 10 november 2005 @ 17:55:

Ik ben bezig een handleidinkje te schrijven. Echt, je hebt een moordpakket voor een habbekrats gekocht! Het hele POI verhaal (meldingen voor flitspalen dus!) is gratis.. :D
tnx, de navigator staat er nog op hoor :P
alleen, ik ben al uren en uren bezig geweest met figelieren hoe het nou moet en ben nog geen steek verder, en dat gebeurt me niet zo vaak moet ik zeggen
een fatsoenlijke handleiding zou geweldig zijn

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:44
Ik heb helaas de hele week zitten twijfelen of ik hem zal kopen of niet. En nu ga ik er toch voor echter is hij nu overal uitverkocht 8)7 (eigen schuld). Iemand nog een idee bij welk filiaal ik het kan proberen? :/

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-08 13:12
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 19:24:
[...]

tnx, de navigator staat er nog op hoor :P
alleen, ik ben al uren en uren bezig geweest met figelieren hoe het nou moet en ben nog geen steek verder, en dat gebeurt me niet zo vaak moet ik zeggen
een fatsoenlijke handleiding zou geweldig zijn
jep een goede poi handleiding is onontbeerlijk, wacht met smart :9~

Firefox - Iphone

• KloyenZ
  • Laatst online: 08:41
weet er iemand waarom het knopje aan de rechterkant die ? dat waar gps bij staat want dat doet niks bij mij

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb de mijne nu ook (online besteld) en ik kreeg hem meteen inclusief een zwarte etuie (zal dat veelbesproken tasje zijn?). Ik ga morgen maar meteen een groter geheugenkaartje halen.

Jammer dat hij nu 12 uur moet opladen, anders ging ik even rondrijden :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

kloyenz schreef op donderdag 10 november 2005 @ 19:52:
weet er iemand waarom het knopje aan de rechterkant die ? dat waar gps bij staat want dat doet niks bij mij
Als je hem ingedrukt houd, dan schakelt GPS aan.

Trouwens ik heb gevoel dat de medion nav veel nauwkeuriger werkt dan de tomtom.
Alleen tomtom kan je landscape gebruiken.

Ik zit in een dilemma...

[ Voor 23% gewijzigd door B0MBACI op 10-11-2005 20:28 ]

Verwijderd

DeOS schreef op donderdag 10 november 2005 @ 19:49:
Ik heb helaas de hele week zitten twijfelen of ik hem zal kopen of niet. En nu ga ik er toch voor echter is hij nu overal uitverkocht 8)7 (eigen schuld). Iemand nog een idee bij welk filiaal ik het kan proberen? :/
Ik weet niet waar je woont, maar ik heb em gisteren nog in vlaardingen kunnen kopen.
Ze hadden er nog wel, dus probeer even te bellen ofzo

• DeOS
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 21:13:
[...]

Ik weet niet waar je woont, maar ik heb em gisteren nog in vlaardingen kunnen kopen.
Ze hadden er nog wel, dus probeer even te bellen ofzo
Ik woon in Groningen. Maar misschien kan ik ze onderling over laten sturen van vestiging naar vestiging. Ik zal het morgen eens vragen, een vestiging in Assen zou nog zijn best doen om 1 voor mij te bestellen en me hier morgenochtend over terug te bellen.

Verwijderd

Fingers crossed Deos :)
Voor deze prijs is het een prachtig apparaatje.

Verwijderd

Eindelijk eens een lange rit gemaakt met het systeempje, het werkt best wel goed.
Punten van aandacht, als je een tussenbestemming hebt aangegeven bedoel ik datik via die plaats wil rijden, het systeem gaat er vanuit dat je daadwerkelijk op het punt bent geweest en zal tot in den treuren aangeven dat je er na toe moet rijden ook al ben je bija op het eindpunt.
Verder heeft het systeem het best moeilijk als je op een snelweg rijdt waar je op de andere weghelft wordt geleid vanwege wegwerkzaamheden. Hij korrigeert dan elke keer de rijbaan maar daar rijdt je niet :)
Werder doet hij het prima om alternatieve routes te vinden als je ergens (expres) voorbij rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
oke het verhaal over navigatie heb ik nu wel gelezen :p

mijn vraag is echter hoe werkt het ding met het office pakket? synchroniseerd de pda makkelijk en goed met de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

Stampertje

Gaat je nix aan

andreict schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 00:46:

mijn vraag is echter hoe werkt het ding met het office pakket? synchroniseerd de pda makkelijk en goed met de pc?
Tot nu toe nog geen enkel probleem hiermee ondervonden. Beroepsmatig heb ik regelmatig te maken met diverse soorten iPaq's van HP/Compaq, en als je niet beter weet, merk je geen verschil.

Living the American Dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

andreict schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 00:46:

synct uitstekend met m`n Lotus note thuis met de activesync, voor de lotus notes op mijn werk had ik een pakketje mNotes nodig.. na wat frotten werkt dat ook prima.

Bij mij zijn de contacten en afspraken van privee en zakelijk geheel in sync.

Daarnaast sync ik hem met enkele rss feeds, heb ik altijd wat te lezen.. en wat files (keepass wachtwoord file, mega handig als je 1000 wachtwoorden moet onthouden om deze file locaal maar ook via PDA aan te kunnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenzie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-08 02:14

Koenzie

Never leave, just go

:P hier bij de Scapino hebben ze het probleem dat ze de doos niet uit de container krijgen :? dus op een sterker iemand moeten wachten....

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinustr
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:11
Waar is het? Zijn er nog meer? Dan kom ik wel even helpen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-09 23:03
Koenzie schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 11:07:
:P hier bij de Scapino hebben ze het probleem dat ze de doos niet uit de container krijgen :? dus op een sterker iemand moeten wachten....
'Hier' is een ruim begrip op een forum. Waar is 'hier'? :?

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
tinustr schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 11:13:
Waar is het? Zijn er nog meer? Dan kom ik wel even helpen 8)
Ik denk bij eindhoven in de buurt. Jammer dat dat zo'n eind rijden is vanaf groningen anders was ik ook graag komen helpen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je er ook twee route navigatie paketten op installeren en switchen tussen deze twee.

Dus de Medion Navigator en TomTom, ik begrijp dat je kaartje dan groot genoeg moet zijn maar met een 1 gig SD geheugen kaartje, zou het dan kunnen ???.

-----------------------------------------

en ik heb gelezen dat TomTom 5 het beste draait op een PDA met minimaal 400 Mhz. en deze heeft maar 266 Mhz.
In hoevere is dit waar ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 11:34:
Kun je er ook twee route navigatie paketten op installeren en switchen tussen deze twee.

Dus de Medion Navigator en TomTom, ik begrijp dat je kaartje dan groot genoeg moet zijn maar met een 1 gig SD geheugen kaartje, zou het dan kunnen ???.
Ja dat moet kunnen. Zolang je maar ruimte genoeg hebt inderdaad :)

[ Voor 18% gewijzigd door Marzman op 11-11-2005 11:38 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 10:46

-----------------------------------------

en ik heb gelezen dat TomTom 5 het beste draait op een PDA met minimaal 400 Mhz. en deze heeft maar 266 Mhz.
Nou ik draai tomtom op een mio 168 met een 266 Mhz proc. en ik draai tomtom op deze medion... en op beiden geen probleem!
Wat ik wel merk is dat als je een overlay gebruikt (poi <== flitspalen ofzo..) dat ie dan wat schokkerig gaat bewegen als je gaat rijden!

Verder geen problemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Geen enkel probleem, ik deed het ook zo en het werkte perfect. Het Medion Navigator programma heb ik overigens verwijderd nu ik toch vooral TomTom5 blijk te gebruiken.

Een 1GB SD kaartje werkt prima, maar raakt sowieso snel vol. Ik heb er nu de Benelux, Frankrijk en Duitsland plus-kaarten op staan, en het kaartje is al bijna vol.
De waarheid is dat de Samsung 266 MHz processor efficienter draait, waardoor deze in feite net zo snel is als een 400MHz Intel. Een beetje te vergelijken met het AMD - Intel idee op desktops.

Overigens: TomTom5 werkt bij mij perfect!

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenzie

Koenzie

Never leave, just go

DeOS schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 11:15:
[...]

Ik denk bij eindhoven in de buurt. Jammer dat dat zo'n eind rijden is vanaf groningen anders was ik ook graag komen helpen ;).
Inderdaad, jij snapt um, Best is the place

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ DeOS

Heb jij hem (hem is Medion navigatie-systeem bij de scapino 185 euro) nog kunnen bemachtigen?

Ik heb ook wel intresse in zon beestje, welke filialen heb jij zoal rond gebelt?

Ik zou maybe vandaag nogwel een kijkje kunnen nemen bij de scapino @ drachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
In kampen hadden ze vorige week zaterdag er ook nog een aantal.. misschien kunnen jullie het daar eens proberen.. (038 3331834) en anders in Zwolle (038 4219099)

Sorry... heb net gebeld ze hebben helemaal niks meer!!!

Is voor de meesten redelijk bereikbaar.....

Success

[ Voor 14% gewijzigd door Smarty77 op 11-11-2005 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarty77 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 11:57:
In kampen hadden ze vorige week zaterdag er ook nog een aantal.. misschien kunnen jullie het daar eens proberen.. (038 3331834) en anders in Zwolle (038 4219099)

Is voor de meesten redelijk bereikbaar.....

Success
he dank je kerel ;)

zal vanemiddag uit me werk gelijk even informeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT
  • Laatst online: 28-07 10:52

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Vorige week zaterdag is al wel lang geleden hoor.

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
_AzN_GhOsT schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 12:06:
Ik heb al even voor jullie gebeld.. Kampen heeft niks meer sorry... Ze hadden ze verkocht :? en ze hadden er 2 op de wachtlijst staan??????? Wat dat inhield kon ze me niet vertellen dat wist ze niet!? :?
Zwolle ga ik zo ook wel ff bellen ==> Zwolle heeft ze ook niet meer! :|

[ Voor 23% gewijzigd door Smarty77 op 11-11-2005 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
_AzN_GhOsT schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 12:06:
Wat is lang geleden.... 6 dagen vind ik relatief nog wel meevallen... En niet iedereen leest tweakers, deze aanbieding is redelijk onbekend aangezien het personeel in winkel zelf dus ook niet wist dat het ding maar 185 euro koste!!!! Tis dat ze een kassa hadden die het aangaf :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarty77 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 12:11:
[...]

Ik heb al even voor jullie gebeld.. Kampen heeft niks meer sorry... Ze hadden ze ergens anders heen gestuurd.. krijg zo te horen waar heen!
Zwolle ga ik zo ook wel ff bellen
zo, ik weet dat wij ts' ers elkaar helpen, maar dit is echt dik luxe wat je doet :*) het skeelt mij weer een stuk bellen, dank u zeer dit maal _/-\o_ (of moet je er zelf ook nog eentje ;) )

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2005 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 12:17:
[...]
zo, ik weet dat wij ts' ers elkaar helpen, maar dit is echt dik luxe wat je doet :*) het skeelt mij weer een stuk bellen, dank u zeer dit maal _/-\o_ (of moet je er zelf ook nog eentje ;) )
Kleine moeite!!
Verder bezit ikzelf een mio 168 (vind ik erzelf iets minder gadget eruit zien!!)
En ik heb er 1 voor mijn pa weten te bemachtigen :) Hij ook weer blij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Vraag aan de TOMTOM 5 gebruikers!

Hebben jullie ook wel eens dat de stem half wegvalt, sommige woorden laat ie gewoon weg... het herstarten van tomtom verhelpt dit probleem maar het is heel vreemd!

Op die mio 168 heb ik dit probleem helemaal niet! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 11:53:
@ DeOS

Heb jij hem (hem is Medion navigatie-systeem bij de scapino 185 euro) nog kunnen bemachtigen?

Ik heb ook wel intresse in zon beestje, welke filialen heb jij zoal rond gebelt?

Ik zou maybe vandaag nogwel een kijkje kunnen nemen bij de scapino @ drachten...
Ik heb gisteren nog even druk rondgebelt in Groningen....daar was alles helaas weg bij alle filialen. Toen heb ik nog gebeld naar winschoten, stadskanaal enz. In hoogezand en Assen zouden ze gaan kijken of ze hem nog ergens konden bestellen. Die in Assen klonk vrij zeker dat hij nog 1 kon regelen. Ik wordt er vandaag over terug gebeld of het mogelijk is.

Laat maar even weten of jij nog wat vind in drachten. K kan je anders ook wel mijn 06 pagen ;)....

Wij tweakers moeten elkaar een beetje helpen toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja idd, klopt PM me je 06 of mail maar, kan het vanemiddag of vanaaf ook wel op dit forum zetten...

Maar hoe zit dat, als ze hem in Assen hebben, kunnen ze die dan naar een ander scapino filiaal in drachten/groningen sturen?

Als je nog meer info krijgt met betrekking tot Assen, hoor ik dat ook nog graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Smarty77 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 12:16:
[...]

Wat is lang geleden.... 6 dagen vind ik relatief nog wel meevallen... En niet iedereen leest tweakers, deze aanbieding is redelijk onbekend aangezien het personeel in winkel zelf dus ook niet wist dat het ding maar 185 euro koste!!!! Tis dat ze een kassa hadden die het aangaf :X
6 dagen is idd niet erg lang, maar bij zo'n aanbieding gaat het meestal wel hard (ookal lezen veel mensen tweakers niet). Ik had net Zwolle ook gebeld voordat ik deze post las.

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 13:12:
ja idd, klopt PM me je 06 of mail maar, kan het vanemiddag of vanaaf ook wel op dit forum zetten...

Maar hoe zit dat, als ze hem in Assen hebben, kunnen ze die dan naar een ander scapino filiaal in drachten/groningen sturen?

Als je nog meer info krijgt met betrekking tot Assen, hoor ik dat ook nog graag :)
hmmmzzz....pm'en wil niet 8)7 ehm mail me maar even als je wil op . wisselen we het zo ff uit. Ik weet niet hoe het zit met onderling versturen tussen vestigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeOS schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 13:52:
[...]

hmmmzzz....pm'en wil niet 8)7 ehm mail me maar even als je wil op deoslepapillon at gmail punt com. wisselen we het zo ff uit. Ik weet niet hoe het zit met onderling versturen tussen vestigingen.
mail is onderweg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
Hier: http://www.navigon.com/si...wnload_center/category/15
kun je de Nederlandse manual voor Mobile Navigator 5 downloaden

succes :)

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:45
Hoe krijg ik mijn gegevens weer op die PDA?
Net alles ingevoerd, blijft die hangen nadat die op standby is gegaan in de navigatie.
Ik haal de accu er 10 seconden uit, en alles is weg. (reserve accu doet toch ook mee?)

Gelukkig gesynecd met de PC gisteren ochtend, maar als ik hem er nu aanleg zegt die dat Pocket_PC al ingebruik is als naam en ik een nieuwe naam moet geven!

Hoe kan ik hem gewoon weer als vanouds laten syncen met outlook 2002?

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
in active sync via menu bestand ofzo de functie relatie/koppeling verwijderen ofzoiets...

Dat moet het zijn....

En als je de batterij eruit hebt gehaald dan moeten je gegevens bewaard blijven... Hoelang is hij aan de lader geweest.... als ie net nieuw is... dan zou het kunnen kloppen daarom staat op de doos dat ie 24 uur aan de lader moet zijn.... als je dat wel hebt gedaan dan ben ik erg nieuwschierig hierna... want dat zou kunnen beteken dat de backup bat. niet goed is en zouden meerder mensen hier last van kunnen krijgen!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
ik heb hem al sinds maandag, en daarbij heeft die veel en vaak aan de lader gelegen.
Hij heeft vandaag al 2 x 1 uur aan de lader gelegen tijdens het rijden.
Alleen het laatste stukje rijden heeft hij niet aan de lader gelegen en ging die op standy.
Thuis kreeg ik hem niet meer gereanimeerd nadat hij 10 minuten op standby tijdens de rit stond.

Accu er hooguit 10 seconden uit gelaten. Nu alles kwijt.

Edit:
Okay nog groter proleem! krijg hem niet meer aan.
10 seconden accu er uit, en toen ging het scherm meteen uit nadat ik hem aandeed, wel met destkop.
Dus 15 seconden accu er uit, en nu krijg ik het medion scherm te zien wat niet verder gaat.
20 seconden, en het medion scherm gaan knipperen.

[ Voor 28% gewijzigd door Stinger_Ventura op 11-11-2005 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

zojuist PockPC TV Gids er op gezet.. lijkt me een enorm handig progje.. echter als ik sync maakt hij wel contact maar download geen data..

althans, hij zegt wel iets te downloaden, maar geeft niets weer. Tweede keer downloaden zegt hij dater een nieuwe informatie is..

iemand dit al draaiend, of bekend met de problemen?

of wordt die site niet meer gevoed?
(laatste gaat denk ik niet op.. er wordt namelijk wel een file op mijn hd gezet "TVGuideDatabase.sdf".. beetje grasduinen in de file en ik kom "goede tijden slechte tijden" ergens tegen..)

[ Voor 24% gewijzigd door Zerveza op 11-11-2005 14:38 . Reden: hmm, zojuist op site van PocketPC TVgids gelezen dat het over en uit is met de ondersteuning... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Stinger_Ventura schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 14:12:
ik heb hem al sinds maandag, en daarbij heeft die veel en vaak aan de lader gelegen.
Hij heeft vandaag al 2 x 1 uur aan de lader gelegen tijdens het rijden.
Alleen het laatste stukje rijden heeft hij niet aan de lader gelegen en ging die op standy.
Thuis kreeg ik hem niet meer gereanimeerd nadat hij 10 minuten op standby tijdens de rit stond.

Accu er hooguit 10 seconden uit gelaten. Nu alles kwijt.

Edit:
Okay nog groter proleem! krijg hem niet meer aan.
10 seconden accu er uit, en toen ging het scherm meteen uit nadat ik hem aandeed, wel met destkop.
Dus 15 seconden accu er uit, en nu krijg ik het medion scherm te zien wat niet verder gaat.
20 seconden, en het medion scherm gaan knipperen.
Reset hem eens door met je stylus de resetknop linksonder in te drukken. Bij mij helpt dit altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
Okay,
resetknopje ingedrukt (softreset) alleen medion scherm.

Harde reset gegeven ( aan uit en softresetknop) en nu krijg ik wel de schermen, maar gaat die weer meteen uit nadat ik hem aan doe.
ook als ik op andere knoppen druk gaat het scherm aan, en meteen weer uit!!

Wat te doen?
Accu heb ik er al 5 minuten uit gehad, maar dan blijft die in het scherm waar ik zat. (wel aan uit.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenzie

Koenzie

Never leave, just go

Stinger_Ventura schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 14:30:
Okay,

Harde reset gegeven ( aan uit en softresetknop) en nu krijg ik wel de schermen, maar gaat die weer meteen uit nadat ik hem aan doe.

Wat te doen?
Accu heb ik er al 5 minuten uit gehad, maar dan blijft die in het scherm waar ik zat. (wel aan uit.)
Misschien een stomme opmerking... maar aan je bevindingen te zien is misschien de accu niet vol genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Idd ff resetten...

Dit gebeurt wel es vaker... mijn mio doet ook wel eens vaag.. dan reset ik hem (niet helemaal uiteraard!!) maar alleen met de styles in het gaatje...

Als hij het helemaal niet meer doet... dat heb ik ook al gehad dan kun je de aan en uit knop ingedrukt houden en dan resetknopje met de styles indrukken (tegelijk!!!)
LET OP alles is dan leeg!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
Koenzie schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 14:32:
[...]

Misschien een stomme opmerking... maar aan je bevindingen te zien is misschien de accu niet vol genoeg
Aan de lader doet die hetzelfde.
Gaat aan, en pats, scherm weer uit.
Hij komt in het medion scher, gaat vervolgens naar het welkom bij windows 2003 scherm en als je net snel genoeg bent met kliken gaat die naar het "TAP HERE" scherm.

Edit, als ik hem alleen aan de lader leg, met de accu er uit, blijft het scherm ook aan en uit gaan na het aanraken van de verschillende knoppen!
ligt dus niet aan de accu?

edit 2, als ik hem met de accu er uit op de pc aansluit gaat die zelf een paar keer aan en uit, en daarna stopt die er mee.

Nu accu er in, en aan het stroom, en nu brand de "aan" knop rood. Kan niet vinden wat dit betekend?

BIG EDIT!!!
Het schijnt weer te werken!! Had al 5 minuten mobiel met Medion aan de lijn gehangen, maar kreeg alleen een client nummer.
Nadat de led rood was, nogmaals gereset, en nu doet het het weer!

HEEL VREEMD!

[ Voor 48% gewijzigd door Stinger_Ventura op 11-11-2005 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf 16-11 heeft aldi de volgende aanbieding:

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_46/BILD01.JPG

Info: www.aldi.nl :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

kost bijna 2x zoveel als de Medion navigatie-systeem bij de scapino 185 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 14:35:

[afbeelding]

Tjaaa 349 euroootjes!!!

Enne tmc (file info) is voor 60 euro te krijgen voor de medion van de scapino

Edit: net iets te laat! ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Smarty77 op 11-11-2005 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 14:35:

[afbeelding]

Hij kost twee keer zo veel en zo zo te zien is het alleen een navigatiesysteem. Met die van de scapino kun je ook nog andere Windows CE applicaties draaien.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

_AzN_GhOsT schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 14:51:
kost bijna 2x zoveel als de Medion navigatie-systeem bij de scapino 185 euro
Bovendien met precies hetzelfde navigatiepakket... Het is duidelijk wat mijn voorkeur heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Stinger_Ventura schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 14:34:
[...]
BIG EDIT!!!
Het schijnt weer te werken!! Had al 5 minuten mobiel met Medion aan de lijn gehangen, maar kreeg alleen een client nummer.
Nadat de led rood was, nogmaals gereset, en nu doet het het weer!

HEEL VREEMD!
Na een reset wil het schermpje op mijn exemplaar ook wel eens raar doen. Het scherm lijkt steeds aan en weer uit te gaan na het aanraken met de stylus. Oplossing: ga naar Start > Settings > tabblad System > Backlight control. Haal hier het vinkje weg achter "Turn off backlight if device is not used for...". Ik heb beide vinkjes weggehaald. Overigens wordt dit automatisch weer aangezet na een soft reset met de stylus in het resetgaatje, dus na zo'n reset altijd de settings weer even controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Vanmiddag gemailed naar Scapino en de respons was:

Geachte heer/mevrouw,

Deze week ontving ik uw e-mail met betrekking tot onze navigatiesysteem. Uit mijn laatste voorraadcijfers blijkt dat deze nog op voorraad is in IJsselmonde, Boxtel en Barneveld. Ik adviseer u wel om eerst met het filiaal te bellen, want het kan zijn dat het navigatiesysteem inmiddels verkocht is.

Telefoonnummer
IJsselmonde 010-2927388
Boxtel 045-5640049
Barneveld 0342-424667

Deze nummers heb ik gebeld en zijn daar ook uitverkocht. Oftewel ze zijn landelijk uitverkocht volgens mij :'( . Scheelt iedereen weer bellen O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ai, kijk.... minder nieuws... nah jah, dan maar een mio 168 :9

Maar goed, ondanks dit nieuws, gaak toch nog stiekem bellen naar drachten en heerenveen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Hij doet het aardig heb ook al 1 ingebouwd.

Maar dit is een leuk apparaat.

Frankrijk heb ik er ook op zitten heb de software nog helemaal niet nodig gehad alles stond al op het kaartje.
ff kijken of die Windows meuk zoveel mogelijk gestript kan worden...
Wat wel weer echt Windows is :) dat ik op het kruisje druk ga ik er vanuit navigatie is nu gesloten, schijnt het toch nog ergens te draaien en blijft je GPS aanstaan :+ je moet echt afsluiten kiezen in het menu... weird allemaal.

Weet iemand trouwens als je alles van je PDA afgooit dat je het nog terug kan zetten met de CDs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenzie

Koenzie

Never leave, just go

Smarty77 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 14:52:
[...]

Tjaaa 349 euroootjes!!!

Enne tmc (file info) is voor 60 euro te krijgen voor de medion van de scapino

Edit: net iets te laat! ;)
Waar haal je de TMC voor 60 euro ? www of IRL winkel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 15:03:
ai, kijk.... minder nieuws... nah jah, dan maar een mio 168 :9

Maar goed, ondanks dit nieuws, gaak toch nog stiekem bellen naar drachten en heerenveen :P
en nog succes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Iemand de MDPNA al gebruikt als afstandsbediening voor TV/DVD? Kan dat uberhaupt met deze PDA? Ik heb nl. gisteren met NEVO zitten experimenteren, maar kreeg geen reactie van zowel de TV en de DVD speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drachten lijkt mijn telefoon gewoon te negeren ofzo :(
En heerenveen wisten ze niets af van dit apparaatje 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Evt. substituten voor de medion:

Yakumo Delta 300 GPS € 232,05
Mio 168 € 235,-

Mitac Mio 168 of Yakumo delta 300 -HS GPS, hier is een tread over:

Mitac Mio 168 / Yakumo delta 300 -HS GPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

_AzN_GhOsT schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 15:13:
Evt. substituten voor de medion:

Yakumo Delta 300 GPS € 232,05
Mio 168 € 235,-

Mitac Mio 168 of Yakumo delta 300 -HS GPS, hier is een tread over:

Mitac Mio 168 / Yakumo delta 300 -HS GPS
Die twee hebben allebei een uitklapbare GPS ontvanger. Maakt dat veel verschil voor de ontvangstkwaliteit ten opzichte van de MDPNA 100? Hij lijkt een beetje op een telefoon, maar storend vind ik het niet :)

[ Voor 3% gewijzigd door Spotmatic op 11-11-2005 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Koenzie schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 15:06:
[...]

Waar haal je de TMC voor 60 euro ? www of IRL winkel ?
Ik heb nu even gezocht en ik kom prijzen zo rond de 75 euro tegen maar van de week had ik een aantal webshops die hem voor rond de 60 / 65 euro hadden!

Aantal linkjes voor de tmc adapter OOK VOOR DE MIO!!! :9

http://www.gns-gmbh.com/c...2e14d4572226c4aba8ce18e38

http://www.destinator.nl/nieuws.htm#87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Acer n35 € 229,95
maar ook met uitklapbaar gps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenzie

Koenzie

Never leave, just go

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 15:13:
[...]

Drachten lijkt mijn telefoon gewoon te negeren ofzo :(
En heerenveen wisten ze niets af van dit apparaatje 8)7
Drachten nam bij mij meteen op (VOIP ;)) en ze hebben ze niet meer op voorraad en zijn niet te bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
weet iemand of er een programma is om deze windows mobile te cleanen, dwz. zoiets als ccleaner, ace utilities, registry mechanic, want dit lijkt me wel noodzakelijk met Windows, of zeg ik nou iets doms??

liefste freeware

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

De Medion navigatie zit niet gekoppeld aan de adressen die via active sync gesynchroniseerd zijn met Outlook. Dit had TomTom 5 Mobile (op mijn Windows-smartphone) wel. Weet iemand of TomTom 5 voor de PDA dit heeft?
babybox schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 16:02:
weet iemand of er een programma is om deze windows mobile te cleanen, dwz. zoiets als ccleaner, ace utilities, registry mechanic, want dit lijkt me wel noodzakelijk met Windows, of zeg ik nou iets doms??

liefste freeware
Ik denk dat een harde reset voldoende is.

[ Voor 47% gewijzigd door Marzman op 11-11-2005 16:23 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03:22
Marzman schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 16:22:
De Medion navigatie zit niet gekoppeld aan de adressen die via active sync gesynchroniseerd zijn met Outlook. Dit had TomTom 5 Mobile (op mijn Windows-smartphone) wel. Weet iemand of TomTom 5 voor de PDA dit heeft?
[...]

tom tom 5.1 kan in ieder geval vanuit contacts navigeren.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
[...]

Tomtom 5 heeft een apparte installatie voor contacts! Wordt automatisch gedaan bij de install van tomtom :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Smarty77 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 16:30:
[...]

Tomtom 5 heeft een apparte installatie voor contacts! Wordt automatisch gedaan bij de install van tomtom :Y)
Dan ga ik toch ook TomTom 5 eens proberen op een ander geheugenkaartje :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Wat die contacts betreft: pennetje vasthouden op een contact - laatste optie is Medion Navigator, dus je kunt wel degelijk makkelijk naar een bestaande contact navigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

2 opties:
• vanuit contactlijst, pennetje vasthouden en contextmenu gebruiken (zoals hierboven beschreven)
• vanuit navigator een contact ophalen, weet niet meer precies de volgorde maar het is vrij simpel (bij het ingeven van een adres dus). Weet niet of je navigator dan op advanced moet zetten.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stinger_Ventura schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 14:30:
Okay,

Wat te doen?
Heb jij je batterijklepje er dan wel of niet opzitten? Ik heb namelijk ontdekt dat als je batterijklepje er niet opzit dat ie dan gelijk weer uitschakelt als je hem aanzet. Als je in het batterijklepje kijkt dan zie je dat daar ergens een stukje metaal in zit, ik denk een magneetje. In de pda zelf zit een magneetkontakt en daar reageert ie dan op. Dit lijkt een beveiliging om te voorkomen dat iemand de akku eruit haalt als ie nog aanstaat.

Overigens nog een een vraag over Tom Tom 5. Ik heb TT5 en TT5.1 geprobeerd. TT5 werkt goed maar TT5.1 lijkt erg instabiel te zijn. Zo had ik een keer TT5.1 's ochtends gebruikt en wilde hem 's avonds weer gebruiken maar toen wilde ie eerst niet aan. Een softe reset hielp niet en na een harde reset werkte ie weer een beetje normaal maar de akku was bijna helemaal leeg. Natuurlijk was TT5.1compleet gewist. 's avonds alles weer geinstalleerd, even getest en alles werkte. Volgende ochtend weer hetzelfde probleem. Dacht eerst aan een hardware probleem. Nu TT5 geinistalleerd en geen problemen meer. Iemand soortgelijke ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
Voor mensen die, net als ik, gek worden van de file explorer, is hier Total Commander 2.0 for PPC gratis te halen. De ARM versie heb je nodig (de Windows installerversie werkt bij mij prima).

@Babybox: Oeps, had ik totaal overheengelezen, omdat ik op het eerste deel van je post reageerde daar.
Misschien wordt dit topic wel te groot en wordt het tijd voor een nette sticky met alle info bij elkaar?

[ Voor 31% gewijzigd door Toff op 11-11-2005 19:13 . Reden: @Babybox ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
"Voor mensen die, net als ik, gek worden van de file explorer, is hier Total Commander 2.0 for PPC gratis te halen. De ARM versie heb je nodig (de Windows installerversie werkt bij mij prima)."
no ;) Medion navigatie-systeem bij de scapino 185 euro

[ Voor 42% gewijzigd door babybox op 11-11-2005 18:26 ]

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUser
  • Laatst online: 09:00
Er liggen er nog 2 in Lelystad (Weverstraat) en 3 in Zeewolde
(Nee, ik heb geen aandelen en ik werk er ook niet)

Everything is Energy, Energy is Everything ^ it's nice to be important, but it's more important to be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Sinds 2 dagen gelukkige bezitter van deze medion :) , welke ik met auto op vakantie naar buitenland wil meenemen.
Kan ik nu bv geheel of deel Europa(Benelux,Frankrijk,Duitsland,Zwitserland,Oostenrijk,Italie,Spanje) op een groter sd kaartje zetten en dan route plannen naar bv Malaga, zonder dat ik geheugenkaartje hoef te wisselen(dus grenzen passeren zonder iets aan de medion te doen)?
Ik heb hele topic doorgelezen, maar het lijkt uit de diverse berichten dat het niet zou kunnen, hoewel dat met bv Mitac 269+ wel kan)
Welke navigatie kan ik er dan beste op zetten(TT,Navigon oid)? Wie kan me daar aan helpen?
Ik heb geprobeerd met Google te vinden waar TMC voor deze medion te koop is, maar niet te vinden(wel voor andere pda's)

gr Gerard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 17:37:
[...]

Overigens nog een een vraag over Tom Tom 5. Ik heb TT5 en TT5.1 geprobeerd. TT5 werkt goed maar TT5.1 lijkt erg instabiel te zijn. Zo had ik een keer TT5.1 's ochtends gebruikt en wilde hem 's avonds weer gebruiken maar toen wilde ie eerst niet aan. Een softe reset hielp niet en na een harde reset werkte ie weer een beetje normaal maar de akku was bijna helemaal leeg. Natuurlijk was TT5.1compleet gewist. 's avonds alles weer geinstalleerd, even getest en alles werkte. Volgende ochtend weer hetzelfde probleem. Dacht eerst aan een hardware probleem. Nu TT5 geinistalleerd en geen problemen meer. Iemand soortgelijke ervaringen?
Héél goed opletten dat je TomTom afgesloten hebt. Installeer even dit kleine progje http://www.snapfiles.com/get/pocketpc/xpshutdown.html dat ik al eerder vermeld heb. Makkelijker dan met pennetje resetten want je kunt dit gewoon met je vinger vanuit het startmenu draaien. De optie restart kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
NoUser schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 20:54:
Nu alleen nog een manier om ze naar groningen te krijgen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilski
ff handleidinkje gemaakt voor het POI verhaal ter verduidelijking van
TLBUIS "http://home.quicknet.nl/qn/prive/theo.lammerts/poi's_maken.htm"
Hopelijk wil het hiermee dan wel lukken bij degenen die er niet uitkwamen;
http://www.nilski.net/angelite
ik heb het documentje ff aangepast, download 'm opnieuw als je geen pdf hebt.

Afbeeldingslocatie: http://www.nilski.net/angelite/files/pna100.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door nilski op 12-11-2005 09:22 . Reden: handleidinkje aangepast. ]

WAZUUUUUUUP!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Voor de geinteresseerden ik breng morgen mijn pna terug naar de scapino Schiedam.
Niet omdat ik er niet blij mee was maar heb een Orange m500 op de kop weten te tikken dus ga ik die gebruiken voor navigatie. En aan een stereo navigatie heb ik niks aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoUser schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 20:54:
In lelystad zijn ze op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:54
Ik heb er een besteld, maar dat gaat nog even duren.....
(Van het ene filiaal naar een ander filiaal.)

Weet iemand waar je een gebruiksaanwijzing kunt vinden van de pna100 ?

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Ik heb er inmiddels ook 1 besteld. Met een beetje geluk heb ik hem dinsdag :). Toch raar dat sommige filialen zeggen dat ze ze echt niet meer kunnen bestellen en andere zeggen dat het geen probleem is en hem zo kunnen bestellen. Ach zolang ik er maar 1 krijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:54
Moet ik wel zeggen.....
Ik hoop maar dat het goed gaat. Ze sturen nl. niet direkt naar het andere filiaal.
Maar via het hoofd kantoor.

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
driel24 schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 16:21:
Moet ik wel zeggen.....
Ik hoop maar dat het goed gaat. Ze sturen nl. niet direkt naar het andere filiaal.
Maar via het hoofd kantoor.
Ach positief blijven maar, de filiaalmanager waar ik hem heb besteld klonk aardig zeker van zijn zaak. Maar het blijf afwachten......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mijn zoektocht naar TMC voor deze PDA, kom ik er tegen die wel geschikt zijn voor bv Mitac, maar welke is geschikt voor deze Medion. Kun je bv die van Mio 168 gebruiken?
Waar zijn ze te koop?
Alvast bedankt.
gr Gerard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nilski schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 22:39:
ff handleidinkje gemaakt voor het POI verhaal ter verduidelijking van
TLBUIS "http://home.quicknet.nl/qn/prive/theo.lammerts/poi's_maken.htm"
Hopelijk wil het hiermee dan wel lukken bij degenen die er niet uitkwamen;
http://www.nilski.net/angelite
ik heb het documentje ff aangepast, download 'm opnieuw als je geen pdf hebt.

[afbeelding]
bedankt, ik hoop dat het me nu wel gaat lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilski
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 17:47:
Bij mijn zoektocht naar TMC voor deze PDA, kom ik er tegen die wel geschikt zijn voor bv Mitac, maar welke is geschikt voor deze Medion. Kun je bv die van Mio 168 gebruiken?
Waar zijn ze te koop?
Alvast bedankt.
gr Gerard
http://www.picco.nl/product_info.php?products_id=1729 (staat ook in eerdere post)

WAZUUUUUUUP!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Misschien iets om hier een inkoopactie voor te organiseren (buiten tweakers om offcourse (denk aan ia.net)? Kunnen we misschien nog wat inkoopskorting regelen :)

[ Voor 8% gewijzigd door DeOS op 12-11-2005 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

babybox schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 16:02:

liefste freeware
SpeedClean Freeware
clean up cache, cookies and temp files
new SpeedClean lets you clean your Temporary Internet files, Cookies and temporary files. It displays a status window with the files that have been delet ...
http://www.snapfiles.com/get/pocketpc/speedclean.html
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste