Medion navigatie-systeem bij de scapino 185 euro

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 16.234 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
al mensen een screenprotector besteld??

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 13:35
nilski schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 12:25:
[...]

Hèhè, dat ben ik dus :P
Ik krijg allereerst Poiedit niet aan de praat :( Ik heb ook geen zin m'n werk-PC voor gePOIer als hoer te gaan aanpassen dus ik moet ff iets verzinnen.
Ah, 'ke. Dit al gelezen: http://forum.pocketinfo.nl/showthread.php?t=59249

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilski
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-07-2021
Ja, heb ik gelezen. Heb POIedit al aan de praat, was ff te ongeduldig.
Virtcomm en POIObserver draaien ook al. Ben nu bezig met POIConfigurator+, da's lastiger.. maar ik heb het gevoel dat ik er bijna ben :)

WAZUUUUUUUP!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nilski schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 13:25:
Ja, heb ik gelezen. Heb POIedit al aan de praat, was ff te ongeduldig.
Virtcomm en POIObserver draaien ook al. Ben nu bezig met POIConfigurator+, da's lastiger.. maar ik heb het gevoel dat ik er bijna ben :)
zou je kunnen posten wat je nodig hebt/gedaan hebt, ipv dat iedereen dat oerwoud aan info gaat doordelven.

bvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilski
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 13:29:
[...]

zou je kunnen posten wat je nodig hebt/gedaan hebt, ipv dat iedereen dat oerwoud aan info gaat doordelven.

bvd!
OK, ook ik ben liever lui dan moe ;) dus..
Volg de aanwijzingen alhier te vinden (prima handleiding te downloaden);
"http://home.quicknet.nl/qn/prive/theo.lammerts/poi's_maken.htm" Nu ben ik echter met het stukje bezig waar je de Observer.obs moet maken en dat lukt me nog niet :( Ik krijg deze melding "## Can't decode the line above: '# No two column separators found. #"
ff zoeken hoor..

[ Voor 4% gewijzigd door nilski op 08-11-2005 14:11 ]

WAZUUUUUUUP!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nilski schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 14:07:

"http://home.quicknet.nl/qn/prive/theo.lammerts/poi's_maken.htm" Nu ben ik echter met het stukje bezig waar je de Observer.obs moet maken en dat lukt me nog niet :( Ik krijg deze melding "## Can't decode the line above: '# No two column separators found. #"
ff zoeken hoor..
wat een gedoe... :)

Ik ben wel wat gewend om zelf uit te vogelen, advanced settings, configjes en .regjes editen, etc, maar dit? Jezus.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excuses, zal het niet meer doen, dacht dat je wel grappen mocht maken. Maar ok, zal het niet meer doen
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 10:32:
Modbreak:Huiskamerreacties zijn niet de bedoeling. Daar help je niemand mee...
Uit je volgende reacties, die nu weg zijn, blijkt namelijk dat dit niet serieus bedoeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

nilski schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 14:07:
[...]

ff zoeken hoor..
wat een werk.. daar heb ik niet zo`n trek in.

Gaat dit bij TOM TOM gemakkelijker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilski
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 14:28:
[...]

wat een gedoe... :)

Ik ben wel wat gewend om zelf uit te vogelen, advanced settings, configjes en .regjes editen, etc, maar dit? Jezus.
Je kunt geloof ik ook gewoon POI Warner kopen. Maarja, wat doe je hier dan nog op tweakers? :P
Het euvel was het scheidingsteken, het moet komma ipv punt komma zijn. Zou het dan toch gaan werken?... :9~

WAZUUUUUUUP!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 10:46
Zerveza schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 14:42:
[...]

wat een werk.. daar heb ik niet zo`n trek in.

Gaat dit bij TOM TOM gemakkelijker?
Bij tomtom is het allemaal standaard geregeld volgens mij... ik heb op mijn dvd (niet helemaal legaal) TOMTOM 5.1 stappenplan2 een dir. vol met pois voor tomtom... van flitspaal tot mcdonalds etc etc...

Dussss ideaaaal!!

Alleen zou ik graag tmc in tomtom willen zien maar helaas is dit dan weer niet geimplementeerd... Je kunt via GPRS file info krijgen maarja dan heb je weer bluetooth nodig en een telefoon kosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenzie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-08 02:14

Koenzie

Never leave, just go

Met TomTom zou dit inderdaad gewoon moeten werken (ookal heb je de illegale stappenplan dvd ;))

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn hiet nog meer mensen die een dode (sub)pixel hebben? Ik heb er eentje in het midden van het scherm. Best irritant. Weten jullie of je bij 1 dode (sub)pixel op een PDA recht op een nieuwe hebt volgens de wet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenzie

Koenzie

Never leave, just go

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 15:31:
Zijn hiet nog meer mensen die een dode (sub)pixel hebben? Ik heb er eentje in het midden van het scherm. Best irritant. Weten jullie of je bij 1 dode (sub)pixel op een PDA recht op een nieuwe hebt volgens de wet?
Je kunt altijd Medion even bellen, die kunnen je dat waarschijnlijk zo zeggen.
Zou er wel even bijzeggen dat je de PDA net gekocht hebt, ivm gebruiks schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Wat ik wel zie en dat vind ik best vreemd.... is dat als ik het gps icoontje aanklik en dat pop status venstertje krijg dan zit er een verdikkings stipje aan de linkerkant precies op de zwarte lijn... het lijkt heel erg op een dode pixel... maar als ik dat menu-tje weer weg klik dan zie ik er niks meer van....

Dus volgens mij is het niks...

By the way... hoe kleiner het schermpje hoe strenger het is geregeld betreft dode pixels... !
Kan me niet voorstellen dat ze er moeilijk over doen.. tis alleen zo machtig gezanik, moet je hem opsturen wachten en dan weer een nieuwe terug krijgen...

Kun je geen deal met de scapino maken dat je hem omruilt??? Er zijn er nog vast wel wat in andere vestigingen...!! Succes!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Smarty77 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 15:57:
[...]
Wat ik wel zie en dat vind ik best vreemd.... is dat als ik het gps icoontje aanklik en dat pop status venstertje krijg dan zit er een verdikkings stipje aan de linkerkant precies op de zwarte lijn... het lijkt heel erg op een dode pixel... maar als ik dat menu-tje weer weg klik dan zie ik er niks meer van....
Same here... is gewoon een ontwerpfoutje in dit third-party programma (het is niet van Microsoft maar apart voor Medion geschreven). Niks om je druk over te maken dames en heren!

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Ok dan...

Ik kon het me al niet voorstellen dat het een defecte pixel was aangezien erbij de rest van de schermen en kleuren geen afwijkingen te zien waren.

@ajacied88 : probeer je scherm eens met andere kleuren te vullen zie je het dan echt duidelijk...
Ik heb bij mijn mio 168 een "sub pixel" gehad... Bij een donkere achtergrond bleef die pixel rood...

Ik ben er zachtjes met mijn pen over heen gaan wrijven... en ik heb er tot nog toe nooit geen last meer van gehad.... /afklop modus!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-08 13:12
nilski schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 00:59:
Navigon handmatig proberen te updaten door cab uit te pakken en files te overschrijven. Helaas, dat was te makkelijk gedacht.. Logo kan je wel zonder problemen aanpassen; (240x320 pixels, resolutie 72x72 p. inch)

thema maken of aanpassen moet hiermee kunnen; http://www.microsoft.com/.../themegenerator_eula.mspx
themes van MS: http://www.microsoft.com/windowsmobile/downloads/themes.mspx

helaas, dit werkt alleen met pocket pc 2002 :(
verder staat hier nog wel eea leuks; http://www.snapfiles.com/pocketpc/ppc_fwother.html (via Gianni's link gevonden)
programma's op de link zijn alleen voor pocketpc 2002

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marco_sire schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 12:45:
al mensen een screenprotector besteld??
Ja, zie pagina 8 met link... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[edit] Laat maar, de link die ik had was al eerder gepost... :z

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of die 3 medion navigon bestanden van 11 mb op de storage kaart moeten blijven staan, aangezien er al een dir is met de benelux map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarty77 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 15:57:
[...]

Dus volgens mij is het niks...

By the way... hoe kleiner het schermpje hoe strenger het is geregeld betreft dode pixels... !
Kan me niet voorstellen dat ze er moeilijk over doen.. tis alleen zo machtig gezanik, moet je hem opsturen wachten en dan weer een nieuwe terug krijgen...

Kun je geen deal met de scapino maken dat je hem omruilt??? Er zijn er nog vast wel wat in andere vestigingen...!! Succes!! :)
Dat kan helaas niet. Ten eerste is het bij ons al op en ten tweede moet/mag je het met medion regelen. Ik ga dus morgen even bellen of je het gratis kan opsturen en een nieuwe kan krijgen want een dode subpixel in het midden van het scherm is best irritant. Maar het vreemde is dat de ene keer de pixel het doet en de andere keer weer niet. Je ziet hem duidelijk bij een zwart achtergrond fel blauw oplichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
http://www.psp-vault.com/Article168.psp misschien doet de stuck pixel fixer van de psp het wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcb1
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 22:34
512MB MMC kaart van Peak werkt dus niet, 256MB Lexar SD kaartje werkt wel.

Vreemde is dat de PDA de bestanden wel ziet maar niets kan lezen of schrijven op het Peak kaartje.
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 19:07:
Weet iemand of die 3 medion navigon bestanden van 11 mb op de storage kaart moeten blijven staan, aangezien er al een dir is met de benelux map?
Ik heb het net geprobeerd met mijn Lexar kaartje en de navigatiesoftware start gewoon op maar de postcode was niet meer te vinden.

Nu heb ik het programma verwijderd en alleen de nederlandse file laten staan op het SD kaartje tijdens de installatie en het lijkt erop dat het nu wel werkt.

nu nog even testen of het programma alles verder goed doet, dus nog even afwachtten.

mcb1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Zo.. vandaag heb ik hem ook maar eens gehaald (vlaardingen). Nu vraag ik me even wat af.
Ik heb nu de normale navigon software geinstalleerd (5.1), maar na 3 minuten schakelt de pda dus uit (ingesteld). Ik heb het namelijk even getest zonder voeding aangesloten.
Blijft de pna wel aan wanneer je de standaard navigon Medion edition gebruikt ? (dus als hij stroom van accu pakt, niets aangesloten)

[ Voor 11% gewijzigd door Tutti-frutti op 08-11-2005 23:00 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 23:38
Tutti-frutti schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 22:58:
Zo.. vandaag heb ik hem ook maar eens gehaald (vlaardingen). Nu vraag ik me even wat af. Ik heb nu de normale navigon software geinstalleerd (5.1), maar na 3 minuten schakelt de pda dus uit. Ik heb het namelijk even getest de voeding aangesloten. Is dit ook het geval bij de standaard meegeleverde navigon Medion edition ? (dus als hij stroom van accu pakt, niets aangesloten)
Start > Settings > System > Power. Staat daar niet ergens wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

MarcoC schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 23:00:
[...]

Start > Settings > System > Power. Staat daar niet ergens wat?
Dat is mijn vraag niet...

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
Zo.. vandaag heb ik hem ook maar eens gehaald (vlaardingen). Nu vraag ik me even wat af.
Ik heb nu de normale navigon software geinstalleerd (5.1), maar na 3 minuten schakelt de pda dus uit (ingesteld). Ik heb het namelijk even getest zonder voeding aangesloten.
Blijft de pna wel aan wanneer je de standaard navigon Medion edition gebruikt ? (dus als hij stroom van accu pakt, niets aangesloten)
Hoe heb je die software verkregen? Is dat van jezelf of is dat een download-update van de site?

en als het een update is van de site hoe heb je het dan geinstalleerd gekregen? :)

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

babybox schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 23:04:
[...]

Hoe heb je die software verkregen? Is dat van jezelf of is dat een download-update van de site?

en als het een update is van de site hoe heb je het dan geinstalleerd gekregen? :)
Even de software van mn zus dr pda gepakt ;)

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilski
Bij mij werkt het gewoon zonder adapter als ik de powersave uit heb gezet.

WAZUUUUUUUP!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

nilski schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 23:20:
[...]

Bij mij werkt het gewoon zonder adapter als ik de powersave uit heb gezet.
Aha.. maar hij valt dus met de standaard navigon medion edition ook gewoon uit, wanneer de powersafe gewoon op bijvoorbeeld 3 minuten staat ?

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je trouwens een tmc ontvanger (voor verkeersinfo) aansluiten, en zo ja, waar haal je die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 23:21:
Kun je trouwens een tmc ontvanger (voor verkeersinfo) aansluiten, en zo ja, waar haal je die?
Die zijn wel ergens te verkrijgen ja, tenminste.. als ik deze ebayadvertentie zie, dan lijkt me dat dit gewoon mogelijk is :)

Tmc ontvanger

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilski
Vandaag bezig geweest om flitsmeldingen op de PDA te krijgen; het werkt! B)
Ik moet er wel bij zeggen dat ik soms een vocale waarschuwing krijg en andere keren een pop-up scherm met bliepjes.
De POIObserver.ini heb ik moeten aanpassen omdat ik niet al die troep op m'n scherm wil hebben... Nog wat foto's en filmpjes gemaakt, zal ze asap online zetten.
De langDUT.dll had ik vervangen met die van de 5.1 update (cab uitpakken en bestand hernoemen) maar soms zegt Truus rechtsaf terwijl ik duidelijk linksaf moet.. Ik weet nog niet of het met de update te maken heeft.
Weet iemand wat voor bestanden dat zijn die de extentie .sfs hebben?

WAZUUUUUUUP!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilski
Tutti-frutti schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 23:23:
[...]

Die zijn wel ergens te verkrijgen ja, tenminste.. als ik deze ebayadvertentie zie, dan lijkt me dat dit gewoon mogelijk is :)

Tmc ontvanger
Je moet de NAVILOCK NL-313R hebben, hier zijn ze te koop (kost EUR.65,-);
"http://www.picco.nl/advanced_search_result.php?keywords=313R&x=12&y=9"

[ Voor 8% gewijzigd door nilski op 09-11-2005 01:45 ]

WAZUUUUUUUP!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de sony PSP heeft sony uiteindelijk (na veel moeilijk doen) besloten om al bij 1 dode pixel de PSP om te ruilen, kijk op nieuws: Sony geeft volledige pixelgarantie op PSP voor het volledige bericht.

Bovenstaande zou Medion ook moeten doen want het produkt is niet in orde, uiteindelijk wil je toch t een produkt wat 100% in orde is?

1) Je kan Medion opbellen en vragen of ze een nieuwe PDA leveren.

2) Terug gaan naar de winkel en omruilen voor een ander exemplaar (indien voorradig), check ter plekke of daar ook geen dode pixels in zitten.

3) Ga terug naar de winkel en vraag je geld terug, immers staat er op de kassa bon dat je binnen 14 dagen kunt ruilen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Zie PocketPCs en verwijzingen naar andere sites. Op deze manier naar andere sites verwijzen is nog steeds niet de bedoeling...

[ Voor 81% gewijzigd door DeeD2k2 op 09-11-2005 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 19:55:
[...]

Dat kan helaas niet. Ten eerste is het bij ons al op en ten tweede moet/mag je het met medion regelen. Ik ga dus morgen even bellen of je het gratis kan opsturen en een nieuwe kan krijgen want een dode subpixel in het midden van het scherm is best irritant. Maar het vreemde is dat de ene keer de pixel het doet en de andere keer weer niet. Je ziet hem duidelijk bij een zwart achtergrond fel blauw oplichten.
ruilen mag toch altijd binnen 14 dagen? Dat verandert toch niet opeens als je een dodesubpixel hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03:22
Het "tasje"is bij mij trouwens al binnen. Vrijdag avond gebeld en nu in huis. Netjes van Medion. Het is inderdaad de zwarte zoals eerder afgebeeld met aan 2 kanten elastiek. Het sluit goed om de pda maar je kan geen toetsen bedienen.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

amsterdammertje schreef op woensdag 09 november 2005 @ 10:58:
Het "tasje"is bij mij trouwens al binnen. Vrijdag avond gebeld en nu in huis. Netjes van Medion. Het is inderdaad de zwarte zoals eerder afgebeeld met aan 2 kanten elastiek. Het sluit goed om de pda maar je kan geen toetsen bedienen.
zitten er toetsen op?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenzie

Koenzie

Never leave, just go

???? Er staat toch duidelijk bij dat je geen toetsen kan bedienen, en natuurlijk zitten er geen toesten op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Laatst online: 08-09 11:42
wacht op retourkomen van Medion :(
tasje ook nog niet gezien.

zucht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenzie

Koenzie

Never leave, just go

funrider schreef op woensdag 09 november 2005 @ 11:19:
wacht op retourkomen van Medion :(
tasje ook nog niet gezien.

zucht :(
Succes....

Heeft er iemand trouwns al info over de grote ronde antenne.... of is dat toch de GPS (heb het apparaat nog niet "live" gezien)

[ Voor 28% gewijzigd door Koenzie op 09-11-2005 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

babybox schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 23:04:
[...]

kunnen medion gebruikers dan geen updates installeren of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Tasje ook ontvangen (snelle serivce idd) alleen valt het wel een beetje tegen. Is gewoon een hoes om de PDA heen. Wel schokbestendig maar mis wel een band of knip voor aan broek o.i.d. Misschien dat dit zelf op een of andere manier makkelijk te maken is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

hemiparo schreef op woensdag 09 november 2005 @ 14:48:
Tasje ook ontvangen (snelle serivce idd) alleen valt het wel een beetje tegen. Is gewoon een hoes om de PDA heen. Wel schokbestendig maar mis wel een band of knip voor aan broek o.i.d. Misschien dat dit zelf op een of andere manier makkelijk te maken is?
Dat tasje, dat heb je verkregen via medion toch ? Maar heb je daarvoor moeten betalen, en hoe heb je dat geregeld ?

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03:22
Tutti-frutti schreef op woensdag 09 november 2005 @ 14:58:
[...]

Dat tasje, dat heb je verkregen via medion toch ? Maar heb je daarvoor moeten betalen, en hoe heb je dat geregeld ?
hier zijn genoeg posts over. Kan via een fax of telefoontje naar medion. Zie eerdere berichten.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 14:29:
[...]

kunnen medion gebruikers dan geen updates installeren of zo?
voorzover ik weet is hier een updte te downloaden naar 5,1 maar
http://www.navigon.com/si...ory/14/device_type/pda/47

dit is de Mobile navigator 5.1 en niet de Medion navigator ik weet niet of er veel verschil tussen zit en of je de download gewoon kunt installeren, ik vindt het zelf wel tricky

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

babybox schreef op woensdag 09 november 2005 @ 15:04:
[...]

voorzover ik weet is hier een updte te downloaden naar 5,1 maar
http://www.navigon.com/si...ory/14/device_type/pda/47

dit is de Mobile navigator 5.1 en niet de Medion navigator ik weet niet of er veel verschil tussen zit en of je de download gewoon kunt installeren, ik vindt het zelf wel tricky
Is dat zo'n bezwaar, aangezien je de originele Medion Navigator ook op CD geleverd hebt gekregen? Het maken van een backup van je 256 MMC kaartje moet al voldoende zijn om makkelijk weer terug te kunnen (de drie grote bestanden in de root zijn namelijk installatiebestanden voor o.a. de NL versie van Medion Navigator).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenzie

Koenzie

Never leave, just go

Spotmatic schreef op woensdag 09 november 2005 @ 15:09:
[...]

Is dat zo'n bezwaar, aangezien je de originele Medion Navigator ook op CD geleverd hebt gekregen? Het maken van een backup van je 256 MMC kaartje moet al voldoende zijn om makkelijk weer terug te kunnen (de drie grote bestanden in de root zijn namelijk installatiebestanden voor o.a. de NL versie van Medion Navigator).
Moet inderdaad geen groot probleem zijn om dit even uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spotmatic schreef op woensdag 09 november 2005 @ 15:09:

Er is maar 1 .cab bestand voor de NL versie nodig, zie de autorun.ini in 2577. (De andere 2 cab's heb ik al weggehaald voor ruimte). Je benelux map van 200 mb kun je ook houden.

Verder, volgens de pdf bij de navigon 5.1 update moet je het bestand in de temp dir zetten, en runnen. Dit werkt bij mij niet. Is er een andere manier om onze navigon up te daten?

quote https://www.navigon.com/site/de/de/shop/consumer/upgrades:

Aus technischen Gründen ist das PNA-Upgrade nur für die Gerätetypen Transonic und Bluemedia, nicht jedoch für PNAs von Medion möglich.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2005 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenzie

Koenzie

Never leave, just go

Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 16:16:
[...]

Aus technischen Gründen ist das PNA-Upgrade nur für die Gerätetypen Transonic und Bluemedia, nicht jedoch für PNAs von Medion möglich.
Babelfish maakt er dit van :
Om technische redenen is de Verbetering PNA Transsoon slechts voor de soorten apparaat en Bluem dia., niet nochtans voor PNAs van Medion mogelijke

Maar het komt er dus op neer dat het voor onze PNA van Medion niet mogelijk is.... Waarschijnlijk omdat de versie die er bij ons opstaat door Medion is aangepast ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Oja!

Als je de melding aan het begin van de navigator irritant vind :
om de waarschuwing(let op niet tijdens het rijden bla bla enz) bij het opstarten weg te halen doe het volgende :

1, ga naar: \Program Files\MEDION\MEDION-Navigator van je pcc
2, kopieer de prefs bestand en plak die op je buroblad
3, open deze met kladblok
4, zet pal onder [MobNav] het volgende: Showsecuhint = 0 (dus boven hometarget enz)
5, opslaan als alle bestanden
6, en kopieer deze weer in de map weer terug: \Program Files\MEDION\MEDION-Navigator van je pcc en vervang deze weer.

en foetsie is de waarschuwing...............

[ Voor 6% gewijzigd door Tutti-frutti op 09-11-2005 18:31 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
weet iemand hoe ik dit programmatje geinstalleerd krijg bij het downloaden krijg ik 4 losse bestandjes? http://www.snapfiles.com/get/pocketpc/xpshutdown.html

En vraag 2 weet iemand nog meer van dit soort programma's specifiek voor windows mobile 2003 ?

[ Voor 87% gewijzigd door babybox op 09-11-2005 19:28 ]

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 09:28:
[...]

Bij de sony PSP heeft sony uiteindelijk (na veel moeilijk doen) besloten om al bij 1 dode pixel de PSP om te ruilen, kijk op nieuws: Sony geeft volledige pixelgarantie op PSP voor het volledige bericht.

Bovenstaande zou Medion ook moeten doen want het produkt is niet in orde, uiteindelijk wil je toch t een produkt wat 100% in orde is?

1) Je kan Medion opbellen en vragen of ze een nieuwe PDA leveren.

2) Terug gaan naar de winkel en omruilen voor een ander exemplaar (indien voorradig), check ter plekke of daar ook geen dode pixels in zitten.

3) Ga terug naar de winkel en vraag je geld terug, immers staat er op de kassa bon dat je binnen 14 dagen kunt ruilen. :P
Bij onze filiaal is het uitverkocht :( . Bij de PSP kan je idd bij 1 dode pixel al omruilen. Maar geldt dat ook bij 1 dode SUBpixel? Of alleen bij een echte dode pixel om in aanmerking te komen voor ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 19:36:
[...]

Bij onze filiaal is het uitverkocht :( . Bij de PSP kan je idd bij 1 dode pixel al omruilen. Maar geldt dat ook bij 1 dode SUBpixel? Of alleen bij een echte dode pixel om in aanmerking te komen voor ruilen?
Als je een PDA net gekocht hebt mag je er van uit gaan dat ie 100% in orde is, dus ook sub-pixels.
Toch ff het rijtje afgaan en anders je geld terug vragen bij Scapino (binnen 14 dagen ruilen).

Gelukkig heb ik geen last van dode pixels:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v294/rvd4always/IMG_5041.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik niet begrijp is dat velen onder ons Tom Tom op de PDA zetten en niet met de bijgeleverde software verder gaan. Waarom kiezen velen van jullie voor Tom Tom software?

Ik moet je zeggen dat ik ook prima uit de voeten kan met de bijgeleverde software! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
babybox schreef op woensdag 09 november 2005 @ 19:19:
weet iemand hoe ik dit programmatje geinstalleerd krijg bij het downloaden krijg ik 4 losse bestandjes? http://www.snapfiles.com/get/pocketpc/xpshutdown.html

En vraag 2 weet iemand nog meer van dit soort programma's specifiek voor windows mobile 2003 ?
Waarschijnlijk geef je zelf het antwoord al, het is voor 2002, maar waarom zou je een PPC softwarematig willen stoppen? Een tikje op de powerbutton en hij is "uit".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 20:37:
Wat ik niet begrijp is dat velen onder ons Tom Tom op de PDA zetten en niet met de bijgeleverde software verder gaan. Waarom kiezen velen van jullie voor Tom Tom software?

Ik moet je zeggen dat ik ook prima uit de voeten kan met de bijgeleverde software! :*)
Ik vermoed dat dat iets te maken heeft met de betere verkrijgbaarheid van minder legaal kaartmateriaal... Of misschien gewoon de merknaam oid.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:29
Zpottr schreef op woensdag 09 november 2005 @ 20:49:
[...]

Ik vermoed dat dat iets te maken heeft met de betere verkrijgbaarheid van minder legaal kaartmateriaal... Of misschien gewoon de merknaam oid.
Nou ik vermoed dat het dan de merknaam, of mogelijk het gemak van het kennen van die software is. Ik heb namelijk gisteren ook even gezocht, maar zo gemakkelijk is die 5.1 versie dus niet te vinden.
Maar goed, over dat gemak...
Als het met deze PDA gaat om de navigatie in de auto, dan ben je vaak niet de enige gebruiker (ik in elk geval niet) in de auto en dan kan het al bekend zijn met een bepaald stukje software een hoop problemen schelen.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 20:37:
Heb altijd met TomTom gewerkt (Mobile op mijn SPV) en vond het dus makkelijker om met TomTom verder te gaan: het werkte en heb daarna eerlijk gezegd niet meer naar de software van Medion gekeken. Misschien later deze week nog even, moet het natuurlijk toch ook een kans geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 20:34:
[...]Gelukkig heb ik geen last van dode pixels: [afb]
Ik zie er een heleboel,in het balkje onder "start", in de vorm van een soort M :).
Moeilijk te zien zo hoor. Je kan misschien het beste een filmpje maken met de kleuren wit, zwart, rood, geel, blauw, eventueel groen, paars en turqoise. Fullscreen afspelen, dan zie je ook eventuele dode subpixels en ook het omgekeerde, pixels die nooit uit gaan. Voor TFT's heb ik .jpg bestandjes gemaakt (1280x1024), maar als ik een 240x320 jpg op de Medion afbeeld, krijg ik hem niet fullscreen.

BTW: Volgens mij is onze MDPNA100 identiek aan de MD95025. Levert met Google misschien weer leuke links op?

[ Voor 2% gewijzigd door Toff op 09-11-2005 21:27 . Reden: moet MD95025 zijn, sorry ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
Toff schreef op woensdag 09 november 2005 @ 20:59:
[...]
Ik zie er een heleboel,in het balkje onder "start", in de vorm van een soort M :).
Moeilijk te zien zo hoor. Je kan misschien het beste een filmpje maken met de kleuren wit, zwart, rood, geel, blauw, eventueel groen, paars en turqoise. Fullscreen afspelen, dan zie je ook eventuele dode subpixels en ook het omgekeerde, pixels die nooit uit gaan. Voor TFT's heb ik .jpg bestandjes gemaakt (1280x1024), maar als ik een 240x320 jpg op de Medion afbeeld, krijg ik hem niet fullscreen.

BTW: Volgens mij is onze MDPNA100 identiek aan de MD95095. Levert met Google misschien weer leuke links op?
misschien heb je je vergist in 1 cijfer maar zoeken op MD95095 lvert in google niks op

Afbeeldingslocatie: http://www.imagetiger.com/thumb/img2091105330147.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door babybox op 09-11-2005 21:23 ]

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
TomTom vs Medion Navigator 5
Voor mij is dit de eerste kennismaking met PPC/navigatie. Ik ben dik tevreden met wat ik allemaal heb aangetroffen aan mogelijkheden op de Medion, maar er zijn ook vraagtekens zoals: welke versie navigatiesoftware hebben we nu precies, c.q. wat werkt wel en niet qua tweaks en updates?
Voor de officiële (niet-OEM) Navigator 5 is update 5.1 beschikbaar, zijn er verbeterde kleurenschema's, enz.
Voor TT5 idem, plus, zoals eerder gemeld, kaartmateriaal en, voor mij bovenal POI's - en meer specifiek FLITSPALEN ! Nilski aka NERDY heeft het dan misschien bijna werkend, maar de gemiddelde PPC-N00B, zoals ik, kijkt toch nog even de kat uit de boom. Voor TT is dat allemaal al lang uitgevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

babybox schreef op woensdag 09 november 2005 @ 21:22:
[...]
misschien heb je je vergist in 1 cijfer maar zoeken op MD95095 lvert in google niks op
[afbeelding]
Even verder zoeken levert een juister typenummer op, namelijk MD95025. Hij staat ook op de Microsoft Windows Mobile site (met foto en al):
http://www.microsoft.com/...eviceDisplay;PPC;emea;153

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
op pocketinfo.nl
lees ik hier: http://forum.pocketinfo.n...9435&highlight=medion+100 (registreren is noodzakelijk)
Medion Navigator = OEM Mobile Navigator
"Medion Navigator doet geen upgrades omdat dit speciale versies zijn van programma's welke ze ingekocht hebben (bv Destinator, Navion ed) en onder eigen naam bij de PDA's leveren."

Dit zou betekenen dat we nooit of te nimmer updates zullen hebben voor de MDPNA 100 :|

Firefox - Iphone

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:45
Is die GPS zo'n ongelovelijke drain voor de accu?
Of gaat die tijdens normaal gebruik van alleen de PDA functies ook vrij snel leeg?

American Express vraagbaak

• TD-er
Stinger_Ventura schreef op donderdag 10 november 2005 @ 00:10:
Is die GPS zo'n ongelovelijke drain voor de accu?
Of gaat die tijdens normaal gebruik van alleen de PDA functies ook vrij snel leeg?
Ik heb hier een niet-bluetooth GPS-receiver (Bluetooth kost ook energie en die link zit er ook niet op die PDA, dus alleen maar vergelijken met een BT GPSmuis is een beetje raar)
Deze trekt volgens de fabrikant 80 mA op 5V.
Dus stel dat je een 1000mAh accu hebt (op 5V), dan zou deze door de GPS alleen al in 1000/80 = 12.5 uur leeg zijn.

Ik heb hier ook 2 Bluetooth GPS ontvangers, die een stuk nieuwer zijn en deze hebben een 3.7V accu @ 1100mAh en werken hier ruim 14 uur op.
Dus aangenomen dat de Bluetooth verbinding ook redelijk wat trekt (de Nokia 6630 hier is binnen 22 uur leeg als ik vergeet de Bluetooth uit te zetten, terwijl hij 11 dagen standbytijd zou moeten halen, dus dat trekt redelijk wat) en in acht genomen dat de accuspanning van die losse ontvangers ook een stuk lager is, kunnen we stellen dat de ontvanger waarscijnlijk dus een stuk zuiniger is dan die oude seriele ontvanger.

Kortom op een accu van de PDA zou het GPS deel dus makkelijk zo'n 10 - 15 uur moeten kunnen draaien.
Als de accu veel sneller leeg is tijdens het navigeren, dan kan dat dus ook komen doordat de processor veel meer moet rekenen tijdens het navigeren en lezen van flash-geheugen kost ook redelijk veel energie.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• Toff

Toff

FP ProMod
Bij deze link (door mockingbird reeds op pag. 1 van dit topic geplaatst) staat een stand-by tijd vermeld van 504 uur en een "in bedrijf" levensduur van de accu van 12 uur.
Ik hoopte, dat dit bij "gemiddeld" gebruik van GPS zou zijn, maar een kwartiertje GPS hapt toch aardig in mijn accucapaciteit, merkte ik vandeweek. Die 12 uur heb ik nog niet gehaald i.i.g.

• TD-er
Toff schreef op donderdag 10 november 2005 @ 00:51:
Bij deze link (door mockingbird reeds op pag. 1 van dit topic geplaatst) staat een stand-by tijd vermeld van 504 uur en een "in bedrijf" levensduur van de accu van 12 uur.
Ik hoopte, dat dit bij "gemiddeld" gebruik van GPS zou zijn, maar een kwartiertje GPS hapt toch aardig in mijn accucapaciteit, merkte ik vandeweek. Die 12 uur heb ik nog niet gehaald i.i.g.
zoals ik al zei, het kan ook door andere oorzaken komen (zware cpu-load, fanatiek flash-geheugen gebruik) en hoeft dus niet percee de GPS ontvanger te zijn. Al zal die wel 25 - 50% van de accucapaciteit vragen vermoed ik. (gezien de werktijd van 12 uur)

• babybox
leuke software om dat irritante wacht-icoontje te veranderen
http://www.pocketpccity.c...004-7-21-ce-pocketpc.html

hier kun je Total commander 2.0 voor pocket pc downloaden: http://www.ghisler.com/pocketpc.htm

verder een speedclean programma om de tempfiles te cleanen: http://www.tucows.com/preview/216460

Bij allemaal moet je de ARM versie kiezen

Firefox - Iphone

• Toff

Toff

FP ProMod
Wat ik mij afvraag is het volgende:

Kan ik een standaard gestabilizeerde voeding gebruiken voor mijn MD95544 (aanduiding op de achterkant, ik heb het over onze PNA100)?

Volgens de info op de achterkant, moet er 5 Volt in, bij 2 Ampère pulzerende gelijkstroom. Een gemiddelde standaardvoeding levert hooguit 1 A en is een stuk groter dan het meegeleverde 230V doosje..

Opladen via USB gaat ook prima, terwijl dat maar maximaal 500 mA zou mogen trekken, voor zover ik weet?

Wat gebeurt er als je de meegeleverde AC-adapter gebruikt en gelijktijdig de USB synchronisatie/laadkabel. Bijt dit elkaar, of wordt 1 van de 2 uitgeschakeld?

Hoe lang gaat jullie accu mee?

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Smarty77 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 09:47:
Dank voor de GPS uitleg...!! Helemaal super, kan nooit kwaad meer details over dit soort dingen...

Verder even een uitleg voor de TOMTOM gebruikers:

Ik heb versie 5.1 proberen te installeren, geen probleem... Maar toen ik gister ochtend hem daadwerkelijk wou gebruiken toen had ik de volgende problemen:
- Backlight ging bij aanraken van scherm aan en de volgende aanraking weer aan.
- GPS had wel ontvangst maar kreeg binnen tomtom geen fix (blauwe satelieten, en ontvangst streepjes)

Oplossing:
Backlight: In de instellingen schermpjes van power en backlight zorgen dat het scherm altijd aan blijft staan.
GPS oplossing: http://www.pocketfms.com/2-knownissues-b.asp
Bovenstaande link staat een applicatie deze installeren, de settings op 4800 baud zetten.. verder de 1 tjes en 0 tjes gewoon checken.... maar deze staan gewoon goed...
afsluiten....... en alles werkt... Het vreemde is dat je helemaal niets veranderd maar toch doet tomtom het helemaal.....

Mocht er nog behoefte zijn aan een duidelijkere uitleg van het gps verhaal dan hoor ik het wel.. dan zal ik kijken of ik i.c.m. screenshotjes het iets duidelijker kan maken!

TOMTOM 5.1 deed het vanochtend helemaal oppie-toppie!!!
Helemaal toppie via winfast nav is het gelukt om een fix te krijgen inderdaad vreemd :S
Kan ik nu die winfast er weer vanaf pleuren ?

Plus nog een noob vraag is het mogelijk om de windows van deze pda te vervangen voor een NL versie ?

Ojaa en hoe stel ik in dat de hardware button voor de NAV tomtom opstart ?

[ Voor 3% gewijzigd door B0MBACI op 10-11-2005 01:44 ]

• Toff

Toff

FP ProMod
babybox schreef op donderdag 10 november 2005 @ 01:00:
leuke software om dat irritante wacht-icoontje te veranderen
Het is maar wat je erger vind: een standaard ikoon of extra geheugengebruik. Ik vind de standaard ikoon duidelijk en afdoende, maar toch bedankt voor de tip uiteraard.

• Smarty77
B0MBACI schreef op donderdag 10 november 2005 @ 01:21:
[...]

Helemaal toppie via winfast nav is het gelukt om een fix te krijgen inderdaad vreemd :S
Kan ik nu die winfast er weer vanaf pleuren ?

Plus nog een noob vraag is het mogelijk om de windows van deze pda te vervangen voor een NL versie ?

Ojaa en hoe stel ik in dat de hardware button voor de NAV tomtom opstart ?
Winfast kan je er volgens mij er weer gooien... je hebt in de rom van die GPS iets veranderd en opgeslagen... En dus heeft winfast geen nut meer... (ik vind het zelf WEL een handig tooltje om bij problemen je gps unit te checken met de diagnostische/dev. view, dus ik laat hem erop staan)

De windows kun je NIET vervangen door een NL versie.. volgens mij is deze standaard niet in de handel?! Zat andere talen behalve de NL versie... Mocht deze er wel zijn dan houd ook ik me aanbevolen. Het is wel zo dat je de firmware dan moet vervangen van je pda, en dat gaat niet zo 123 aangezien er een soort checksum in de firmware flash zit... deze zal aangepast moeten worden voordat de update uberhaubt verder gaat! (ik heb ervaring met een ipaq van HP die uit Taiwan kwam.... ;) )

De functie van hardware buttons kun je volgens mij alleen vervangen doormiddel van third party software! (dacht ik!)

:Y) cheers! :Y)

[ Voor 13% gewijzigd door Smarty77 op 10-11-2005 08:43 ]

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
TD-er schreef op donderdag 10 november 2005 @ 00:56:
[...]

zoals ik al zei, het kan ook door andere oorzaken komen (zware cpu-load, fanatiek flash-geheugen gebruik) en hoeft dus niet percee de GPS ontvanger te zijn. Al zal die wel 25 - 50% van de accucapaciteit vragen vermoed ik. (gezien de werktijd van 12 uur)
Naar mijn idee pakt die GPS juist ENORM veel stroom. Ongeveer 1uur navigeren zonder bij te laden. Spelletjes: niet getest maar waarschijnlijk een uur of 4-5. Standby tijd zal wel iets in de buurt van die 500 uur zijn, een normale pocketpc met kleinere batterij haalt ook zoiets.

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

ben redelijk naief, ik zie dit topic en heb alleen de prijs bekeken en er 1 bestelt.
vanavond heb ik hem hopelijk wil dit ms product een beetje met de Mac werken ;)

• TD-er
Gianni Rombios schreef op donderdag 10 november 2005 @ 09:06:
[...]

Naar mijn idee pakt die GPS juist ENORM veel stroom. Ongeveer 1uur navigeren zonder bij te laden. Spelletjes: niet getest maar waarschijnlijk een uur of 4-5. Standby tijd zal wel iets in de buurt van die 500 uur zijn, een normale pocketpc met kleinere batterij haalt ook zoiets.
Vergeet de vrijwel continue lees-acties van de flashkaart niet. Flashgeheugen is ook niet echt zuinig.
Bij spelletjes zal je het vrijwel altijd wel vanuit het RAM kunnen spelen.
Maar goed, wat is de capaciteit van de accu?
Wat je natuurlijk ook zou kunnen proberen is de PDA alleen op de adapter te laten werken en dan meten wat de stroom is die je uit de adapter trekt.
Dan kun je prima vaststellen of alleen het berekenen van een route dwars door heel NL meer kost dan alleen een spelletje, of niet. en het wel of niet gebruiken van de GPS ook erg veel uitmaakt.

Ik vermoed dat de GPS-ontvanger hooguit evenveel zal verbruiken als de rest van de PDA.

• Koenzie

Koenzie

Never leave, just go

Qorne schreef op donderdag 10 november 2005 @ 09:40:
ben redelijk naief, ik zie dit topic en heb alleen de prijs bekeken en er 1 bestelt.
vanavond heb ik hem hopelijk wil dit ms product een beetje met de Mac werken ;)
Een besteld ? :? Dat vind ik knap als ze uitverkocht zijn.
Kun je misschien vertellen waar je deze besteld hebt ?

Als het goed is werkt de PNA gewoon met de Mac, zou geen problemen moeten geven

• Qorne

Qorne

Think Different

Koenzie schreef op donderdag 10 november 2005 @ 09:52:
[...]

Een besteld ? :? Dat vind ik knap als ze uitverkocht zijn.
Kun je misschien vertellen waar je deze besteld hebt ?

Als het goed is werkt de PNA gewoon met de Mac, zou geen problemen moeten geven
In het hoge noorden hebben ze er nog zat, bij de Scapino :+ best fout eigenlijk om daar een GPS systeem te kopen ;)

• Spotmatic
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Smarty77 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 08:40:
[...]
De functie van hardware buttons kun je volgens mij alleen vervangen doormiddel van third party software! (dacht ik!)
Dit kun je heel eenvoudig aanpassen via menu Start > Settings > Buttons.

• Smarty77
Spotmatic schreef op donderdag 10 november 2005 @ 10:35:
[...]

Dit kun je heel eenvoudig aanpassen via menu Start > Settings > Buttons.
En bedankt maar weer... zo leer ik elke dag weer iets ;)

Verwijderd

Qorne schreef op donderdag 10 november 2005 @ 10:31:
[...]

In het hoge noorden hebben ze er nog zat, bij de Scapino :+ best fout eigenlijk om daar een GPS systeem te kopen ;)
Ja tis geen geld alleen ben ik voorts wat afhoudend met dat medion spul. Laatst een systeem moeten repareren en dan moet je voor de drivers een serienr ingeven op de site van medion. Kreeg een error en toen maar eens gaan bellen, want drivers is opzich wel makkeleijk als je die hebt. Meneer probeer eens dit serienr (dus totaal anders als op de kast staat) en waarempel het werkte.
Lekker systeem is dat wat ze daar hanteren.
Maar nogmaals het is een vrij strakke prijs voor dat dingetje.

• babybox
Smarty77 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 08:40:
[...]

:Y) cheers! :Y)
correctionem: het kan wel Start>>settings>>Personal>> en erander de button in het programma dat je wil hebben heb ik namelijk ook gedaan!

edit: te laat gelezen, was al gemeld door een mede MDPNA100' er :+

[ Voor 17% gewijzigd door babybox op 10-11-2005 10:55 ]

Firefox - Iphone

Verwijderd

heb er net nog 1 kunnen bemachtigen vanuit groningen

heb er wel veel filialen voor moeten bellen

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 11:08:
heb er net nog 1 kunnen bemachtigen vanuit groningen

heb er wel veel filialen voor moeten bellen
Bij welk finiaal?

Verwijderd

is het mogelijk om hem te gebruiken voor geocaching, of als je gaat wandelen in het bos om dan de plek van je auto weer terug te vinden

???????

• Smarty77
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:00:
is het mogelijk om hem te gebruiken voor geocaching, of als je gaat wandelen in het bos om dan de plek van je auto weer terug te vinden

???????
Sla je parkeer plaats op als favourite.... en navigeer aan het einde van je wandeling daar weer heen ;) O-) toch??????

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:00:

???????
Ja hoor. Maar dan moet je wel binnen het uur je auto gevonden hebben ;)

Zoef

• Qorne

Qorne

Think Different

Is die accu niet extra te rekken? brightness op low zetten enz? geluid uit? je kan ook wel zien waar je langs moet :P

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Backlight gaat automatisch uit na een paar minuten. Scherm uitzetten gaat denk ik niet, misschien met third party programma? Zo'n LCD'tje verbruikt niet zo veel trouwens.

En als je gewoon aan het wandelen bent is het ook geen probleem om 'm af en toe even aan te zetten, dan gaat de accu natuurlijk veel langer mee. Lock krijgen moet makkleijk zijn na korte onderbreking.

Zoef

• babybox
Even een vraagje, correct me if i'm wrong

Simpel gezegd als ik de accu totaal leeg laat gaan dan ben ik alles kwijt en moet ik bijvoorbeeld opnieuw mijn programma's installeren, documenten e.d. ben ik dan kwijt
(ja ik weet er is al veel over gezegd, maar er zijn toch dingen die ik nog niet snap)

en krijg je een waarschuwing dat de batterij bijna leeg is?, ik weet dat je rechtsonder op het batterij-icoontje kunt klikken en dan zien welk percentage v.d. batterij gevuld is, maar krijg je echt een waarschuwing als de accu dus leeg is?, hoe ziet de waarschuwing er dan uit, en heb je dan nog tijd om de pocket pc te gebruiken of moet je hem dan acuut gaan laden?

thanskie :*)

Firefox - Iphone

Verwijderd

onthoud hij de een plek als je hem uit hebt staan ???

en kun je er coördinaten in zetten om te geocachen.

????

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

babybox schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:31:
en krijg je een waarschuwing dat de batterij bijna leeg is?, ik weet dat je rechtsonder op het batterij-icoontje kunt klikken en dan zien welk percentage v.d. batterij gevuld is, maar krijg je echt een waarschuwing als de accu dus leeg is?, hoe ziet de waarschuwing er dan uit, en heb je dan nog tijd om de pocket pc te gebruiken of moet je hem dan acuut gaan laden?
Ja. Ik heb het met dit exemplaar niet niet gehad, maar met mijn oude ipaq kreeg ik eerst 2 keer of zo een warschuwing (en bij aanzetten bij te lage batterijstand), en vervolgens gaat ie automatisch uit. Dat is het moment waarop de backup-batterij (of het reservegedeelte van de hoofdbatterij in het geval van de ipaq) in actie komt om je gegevens te bewaren. Je hebt dan nog behoorlijk wat tijd om de PPC aan de voeding te leggen, maar gebruiken kun (en wil) je 'm niet meer.

Zoef

• Spotmatic
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:33:

????
Als ik jou was zou ik eens kijken naar programma's als OziExplorer. Ook leuk voor geocaching. Een navigatiepakket is niet zo handig voor dat soort werk, maar het kan wel.

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:33:
Ja, maar als je je verplaatst heb je daar natuurlijk niet zo heel veel aan.
Daar zijn speciale progamma's voor.

Wat wel aardig werkt als gewoon GPS is Visual GPS CE (freeware).

Zoef

Verwijderd

Ik heb zelf ook een Medion (of Mio) MD95000, ben er heel tevreden van. 8)

Voor gebruikerservaringen kan je altijd deze en deze website raadplegen.

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 18:00
Ik heb er een via Krimpen a/d IJssel. :P

Ze hebben er nog meer (weet niet hoeveel).
Ik heb de mijne op laten sturen naar een scapino dichter bij mij.
Dat duurt wel lang. twee weken. :|

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

• Qorne

Qorne

Think Different

Me Pa heeft die van mij op gehaalt ik zit nog op kantoor ga straks naar de zaak, daar ligt die klaar. :) laat wel ff weten hoe die is :P

Verwijderd

Dus als ik ergens de software tomtom kaarten voor europa koop en installeer dan kan ik dus ook navigeren in bv Tjechie.
En waar koop ik de tomtom software van europa ??? :)

• Spotmatic
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 14:42:
En waar koop ik de tomtom software van europa ??? :)
Je maakt een grapje, TomTom is bijna op iedere straathoek te koop... ;)

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste