[PC] Battlefield 2 - Deel XXIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.710 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 18:48

jefjef

learning by doing

bij inloggen bf2 op 11/11/2005 om 13:10 uur

"the server has refused the connection"

leuk...heb ik een atv en een keer alleen thuis kan ik niet spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-10 09:38

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 12:49:
[...]

Yup, dat was ik idd die daar zo fijntjes stierf ;) Jullie ownde ons aardig ernstig zeker in dragon valley. Netjes met 2 apc en 1 tank continu bij elkaar en wij konden daar geen vuist tegen maken. Zo werden wij systematisch teruggedreven naar onze homebase welke uiteindelijk ook overgenomen werd.
Goed gespeeld iig _/-\o_
Psies... dit zijn de leuke potjes inderdaad. Vanvond kom ik maar weer eens ff kijken. Volgens mij een van de weinige servers waar het er gewoon leuk aan toe gaat.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:37
was ie down geweest dan? naja da wist ik niet :o

anyways... heb weer een fresh install dus ik moet weer tweaken... dus als je me tig keer ingame en uitgame ziet gaan dan weet je waaraan het ligt

btw dit weekend wordt modmanager geinstalleerd op de server... dat zorgt ervoor dat de maxping kicker weer terug komt en miss ook idle limit (je moet gewoon wat doen :) ) maar dat weet ik niet zeker... ook zullen er weer servermessages komen en miss nog wat andere scripts/zooi/troep :)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 23:28:
pffff eigenlijk vind ik BF2 in veel te veel opzichten behoorlijk ruk.
Ik speel vaak BF2, en ik vind het een leuk spel, maar er zijn een aantal dingen waar ik me super aan irriteer.

Het meest irritante vind ik nog wel de "random" afwijking die guns hebben. Helemaal wat betreft de sniper is dit goed te zien Moet je maar eens goed op het "rookpluimpje" letten. soms schiet je ergens en zie je dat stofwolkje 2 meter verderop naast je crosshair opspatten.
Schiet je vervolgens nogmaals op dezelfde plek, en dan klopt het opeens weer wel. en "matched" het rookpluimtje met je crosshair.

Wat er gebeurd in BF2 is wel duidelijk; normaliter loopt de z.g.n "impact vector" recht door het midden van je scherm, je crosshair of wat dan ook (iron sight)
In BF2 hebben ze deze impact vector per gun een bepaalde afwijking gegeven.
Bij de PKM is die afwijking dus dus heel groot en bij de M95 veel kleiner.

Het vervelende is, dat je op geen enkele manier op dit systeem kan anticiperen.
(ja je kan het afzwakken, door te gaan liggen)

Kijk ik vind het prima dat het moeilijk is gemaakt om "raak" te schieten, maar doe dat dan niet
op deze manier, maar doe dat bijvoorbeeld door je view te laten "wiebelen" en dat je je adem in moet houden om je view stabieler te maken, en dan nog laat je de view niet helemaal stabiliseren.
Kijk, op die manier is raak schieten ook lastig, maar kan je tenminste "beter" worden door te oefenen.
Staand wiebel je dan meer dan knielend en liggen is het woble effect nog minder. afijn dat systeem is ook niet nieuw, maar je kan er wat mee.

En afwijking door recoil mag er best zijn, maar als je view op single shot super strak is (doordat je ligt en je adem inhoud en het kleine "wiebel" effect wat er dan nog is kan compenseren) en je schiet, raak, dan moet het gewoon raak zijn. klaar.

Waar het op neerkomt is dat het spel het door verschillende factoren moeilijk(er) moet maken voor de speler om die crosshair (of iron sight) zuiver te richten. Dat is in het echt ook zo.

In BF2 is het richten zelf geen enkel probleem maar mis je vervolgens toch. "want ja, je kan niet altijd raak schieten, dat is niet realistisch": De random afwijking.
Ja, sorry, maar voelt bij mij erg "goedkoop" aan.

En voor mensen die aankomen met "ja maar BF2 is meer ARCADE. zeg ik: dan hadden ze ook niet aan moeten komen met die random afwijking.
ALs je het doet, doe je het goed, en anders niet.
Dan schiet je toch echt niet goed hoor. Er is, als je het goed doet, geen random afwijking met de M95. En wat moet jij met een sniperrifle??? Snipen is voor noobs die lak hebben aan teamplay. En nou niet komen met het onzin argument dat snipers het team wel helpen, want dat doen ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-10 13:22

JohnD

Bernd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 14:01:
[...]

Dan schiet je toch echt niet goed hoor. Er is, als je het goed doet, geen random afwijking met de M95. En wat moet jij met een sniperrifle??? Snipen is voor noobs die lak hebben aan teamplay. En nou niet komen met het onzin argument dat snipers het team wel helpen, want dat doen ze niet.
Vooral spotten helpt het team geen zak. Ook je kills helpen helemaal niks.

Sorry hoor maar een goede sniper kan echt wel een aantal spelers bezig houden.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ lenny z ik kan anders prima overweg met de m95 en tja als je gaat sproeien met de pkm raak je niks nee. Ik beheers de wapens iig goed.

Soms lijkt het misschien random maar dan sproei je gewoon te veel.
Help!!!! schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 12:14:
[...]

Dat is ook mijn grootste ergernis. Bovendien klopt er volgensmij ook niet veel van de hitbox in BF2. Maar dat was ook al zo in BF1942.

Ik heb bij beide spellen toch erg het gevoel dat raak schieten bijna meer met geluk te maken heeft.....

Of ik ben gewoon waardeloos..... 8)
Paar dingen waar je aan moet denken als je iemand op afstand probeerd te raken:

1) ga hurken of liggen, beide voldoen prima
2) Hou rekening met de kogelsnelheid, vooral in bf42.
3)En vooral niet sproeien

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2005 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik raden dat jij vaak door snipers te pakken word genomen en het zelf niet zo heel erg goed kan? :+
Snipers kunnen echt wel bijdragen aan de teamplay. Als je een punt overneemt en de vijanden die van verder aan komen rennen al neerhaalt is dat wel erg handig voor de mensen rond de vlag.
Het is alleen een beetje jammer dat ze dat meestal niet doen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Laatst online: 22-07-2024
[...]

Waarom draagt een sniper in een tank niet bij aan de teamplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Snipers dragen zeker wel bij aan de teamplay. Als jij op afstand iemand raakt die in gevecht is met 1 van je teamgenoten, dan zal je teamgenoot het een stuk makkelijker krijgen. Vooral als het een goede sniper is. Hou wel in gedachten 1 schot is nog maar 2 streepjes overhouden.

Btw dit was de bug die ik bedoelde:

Afbeeldingslocatie: http://img463.imageshack.us/img463/7431/screen2025bc.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img463.imageshack.us/img463/4804/screen1962pr.jpg

Hoe ik daar ben gekomen zal ik hier maar niet meededelen om bug misbruik te voorkomen.

@delux @vraag in screenie nog ff :p :Als je alles op high zet gaat hij meer dan 1 gb gebruiken. Vandaar dat het niet lekker loopt bij jou. Zet textures op medium en het probleem is weg, of misschien een andere optie zolang je maar onder de 1 gb blijft.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2005 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
[...]

Er is _wel_ een afwijking
UBAR -->M95
Accuracy: High
Min Deviation: 5
Deviation Standing/Crouching/Prone: -/-/-
Deviation Added per Shot: 2(3.5)
Deviation Mod when Zoomed: 0.02
Je mag trouwens ook best wel naar je medemens luisteren hoor, omdat jij snipers niet leuk vind is het niet meteen zo dat ze niks voor het team doen. Toen ik een keer een vlag probeerde te cappen toen was er een vervelende vijand toen vroeg ik aan een sniper op teamspeak of ie kon helpen en tada vijand was dood en ik kon vlag verder overnemen.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

innocent schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 14:18:
[...]

Waarom draagt een sniper in een tank niet bij aan de teamplay?
LOL! doh!

Neem van mij maar aan dat Snipen geen ruk zin heeft, Als ik b.v. op karkand rondloop kleine kans dat ik door sniper geraakt wordt, het gaat simpelweg op de manier hoe je rondloopt....oftewel een combi van bunnyhoppen en duiken...als je dat goed onder controle hebt is er geen sniper die je pakt :-) (En nou niet gaan zeggen...bunnyhoppen is lame blablalbla...eindeloze discussie...it's part of the game dan moeten ze de spatiebalk maar uitschakelen :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10 11:35
heb wel vaak dat ik met een sniper rifle iemand omleg en dan zie: flag defend... nee helpen doet dat niet he. Als ik er naar toe had moeten lopen was die vlag al van de andere kant geweest.

ook met de noobtube kan je lekker killen trouwens

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
ik heb ook een hekel aan snipers hoor...
niet omdat ik het niet eerlijk vind dat ze van zo'n grote afstand schieten, maar eerder omdat ik het laf vind. Hoe makkelijk is het niet om van een afstandje te schieten, wetend dat je toch niet neergeschoten wordt (tenzij ik in een goede mikbui ben :) )
ook vind ik dat gedoe van meedoen aan teamplay gezeik, want als je echt je teamgenoot wilt helpen die verderop staat, moet je erbij in de buurt spawnen en dan kun je hem, zei het van dichtbij, ook afmaken en desnoods nog healen ook nog indien nodig.

en een sniper in een tank is hetzelfde als een medic, support of wat dan ook, maakt niet uit wat je bent, op dat moment ben je een tankmember. Bovendien is die sniper dan volkomen nutteloos, aangezien je vaak als je uit je tank moet omdat ie op springen staat, dichtbij vijanden bent, en probeer dan nog maar es fatsoenlijk te winnen (lukt erg slecht iig)

wat ook is, snipers doen naar mijn mening het minst van iedereen, als er namelijk niemand in jouw buurt komt (omdat je een mooi plekje hebt gevonden waar je een paar minuten voor nodig had om te komen) dan heb je dus helemaal niets eraan. Er zal vast wel een keer iemand komen maar dat weegt niet op tegen het aantal vijanden dat je kan killen in een gebied waar je teamleden je WEL nodig hebben!

(ik heb gesproken, is mijn mening en je kunt die toch niet veranderen... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 14:32:
[...]

LOL! doh!

Neem van mij maar aan dat Snipen geen ruk zin heeft, Als ik b.v. op karkand rondloop kleine kans dat ik door sniper geraakt wordt, het gaat simpelweg op de manier hoe je rondloopt....oftewel een combi van bunnyhoppen en duiken...als je dat goed onder controle hebt is er geen sniper die je pakt :-) (En nou niet gaan zeggen...bunnyhoppen is lame blablalbla...eindeloze discussie...it's part of the game dan moeten ze de spatiebalk maar uitschakelen :+ )
je kan niet eens bunnyhopen in bf hooguit als een kip zonder kop rondspingen

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:23
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 14:27:
[...]

Btw dit was de bug die ik bedoelde:

[afbeelding]
[afbeelding]

Hoe ik daar ben gekomen zal ik hier maar niet meededelen om bug misbruik te voorkomen.
Whehe, kan me nog herinneren dat je dat meldde ja, lekker droge opmerking die ik erbij plaatste ook.

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD

JohnD

Bernd

djmantri schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 14:43:

Afbeeldingslocatie: http://www.brainwash-festival.com/images/brainwash.gif

FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet omdat ik het niet eerlijk vind dat ze van zo'n grote afstand schieten, maar eerder omdat ik het laf vind. Hoe makkelijk is het niet om van een afstandje te schieten, wetend dat je toch niet neergeschoten wordt
Ja dat kan ik ook zeggen over mensen die altijd in vliegtuigen rondvliegen en zo hun kills maken. Snipen is bruut. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 14:32:
[...]

LOL! doh!

Bunny hoppen is volgens mij alleen een langzamere manier van dood gaan, dan wanneer je normaal rondloopt. Debiel in het rond springen zorgt er volgens mij alleen voor dat je zelf niet meer de kans krijgt om een tegenstander af te schieten aangezien je niet meer weet wat voor en achter is.

Het afschieten van zo'n dolfijn wordt dan gewoon een kwestie van timing, als je het gedrag van het beestje maar lang genoeg volgt is een headshot op het hoogste punt van een sprong niet eens zo moeilijk.

Ik moet echter altijd wel even griniken als een zo'n huppende noob voorbij zie komen :) Zeker als hij kort daarna in het stof ligt te happen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een stomme vraag maar hoe kan je in BF2 een joystick aansluiten want ik kan nergens de optie vinden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
dat debiele rondspringen doet helemaal niets want zo val je alleen maar beter op, bovendien moet je alleen wat hoger mikken nu (als je al niet voor de headshot gaat)

bij dat van de vliegtuigen is het nog wel een doel (in tegenstelling tot sniperen) je moet namelijk proberen ook andere jets e.d. uit te schakelen die van grote inpakt kunnen zijn op het spelverloop (snipers verandere nl niets, behalve dat het makkelijker wordt voor de tegenstander aangezien dr weer iemand minder is om te cappen)

@ SunStorms_sletje
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v620/nanoeast/fuck.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 15:15:
Misschien een stomme vraag maar hoe kan je in BF2 een joystick aansluiten want ik kan nergens de optie vinden.....
nou dan moet je in de map van de dam onder aan de dam zijn, daar zit de aansluiting......(helemaal links bij de andere buis ingang)

maar goed wat dacht je van de instellingen?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD

JohnD

Bernd

FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-10 09:38

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik heb opzich geen hekel aan snipers. Waar ik wel een hekel aan heb is.... veel snipers..... O-)

Zelf ben ik vrijwel nooit sniper aangezien ik er niets van bak. Bovendien vind ik het ook snel vervelen, maar goed... ieder zijn ding.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 15:25:
Ik heb opzich geen hekel aan snipers. Waar ik wel een hekel aan heb is.... veel snipers..... O-)

Zelf ben ik vrijwel nooit sniper aangezien ik er niets van bak. Bovendien vind ik het ook snel vervelen, maar goed... ieder zijn ding.
ach ik vind het wel cool vooral een aantal x de zelfde cappen en je ziet ze zoeken naar je ... lachen...
maar ja ook wel grappig zo heb ik al een aantal keren alleen voor mezelf arti op me dak gekregen omdat ik ze zat te cappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 15:22:
[...]

nou dan moet je in de map van de dam onder aan de dam zijn, daar zit de aansluiting......(helemaal links bij de andere buis ingang)

maar goed wat dacht je van de instellingen?????
Nee echt joh dat snap ik ook nog wel maar bij de instellingen kan ik niks instellen.... Ik heb een Logitech extreme 3d pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 15:29:
[...]

Nee echt joh dat snap ik ook nog wel maar bij de instellingen kan ik niks instellen.... Ik heb een Logitech extreme 3d pro.
die heb ik ook je kan alleen vliegen dus je moet bij de instellingen van helicopter en jet veranderen dus klik op de knop die je wilt aanpassen en dan wat die moet doen dus w veranderen en dan je joy bewegen zoals jij het wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 20:33

TheVMaster

Moderator WOS
[...]

Je moet gewoon naar de opties gaan. En dan ff een toets aanklikken (met de muis) die je wilt veranderen. Vervolgens klik je op een joystick button :p 8)7 DONE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt jongens hij doet het!!! Is de gashendel op deze joystick linear of kan hij alleen maar gas geven en afremmen??? Thnx!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Ik geloof dat een goede sniper wel degelijk een zeer vervelend effect op de tegenstander kan hebben.
Wanneer jij goed kan mikken met de M24 of M95 op afstanden van 200m of meer dan heeft de tegenstander geen goede kans om jou te raken. In gebieden met weinig cover heb je een voordeel als sniper dat je de tegenstander op afroep kan afmaken. In steden is de sniper an sich niet zo waardevol en kan je beter commando of medic worden, of als je goed met de assaultwapens om kan gaan assault. Een sniper is niet persé iemand die rondloopt met een snipergun, het is iemand die zo onopgemerkt mogelijk infanterie kan uitschakelen op elk moment dat dat nodig is.
Snipen is een vak (sort of). Het vak bestaat niet alleen uit het vermogen alles te raken wanner jij dat wil, maar ook om niet op te vallen, om op te gaan in het terrein. In BF2 kan dat niet altijd even goed, maar onder struiken, op de juiste plaatsen in de heuvels of in gebouwen is het wel mogelijk.
Wanneer jij diep achter de linies van de tegenstander weet door te dringen zonder opgemerkt te worden kan je daar spotten voor vliegtuigen en teammates als er wel sprake is van teamwork. (ok dat is zeldzaam op publics) Spotten heeft alleen zin als er wat mee gedaan wordt, een commander heeft heel veel aan die info. Die ziet alleen wat er gespot wordt, en wat de UAV aangeeft op zijn scherm. Ik heb in het verleden gemerkt dat de scan veel false positives oplevert. Een sniper die spot vanuit achter de vijandelijke linies kan een team wat op het front opereert tijdig waarschuwen voor die tank of APC die eraan komt zonder zich bloot te hoeven geven. Een persoon in sniuperpakje die open en bloot op een reling van een schoorsteen of op een kraan gaat liggen is geen sniper, dat is een boer met een jachtgeweer die zich heeft omgekleed.

[ Voor 5% gewijzigd door ocf81 op 11-11-2005 16:17 ]

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet omdat ik het niet eerlijk vind dat ze van zo'n grote afstand schieten, maar eerder omdat ik het laf vind. Hoe makkelijk is het niet om van een afstandje te schieten, wetend dat je toch niet neergeschoten wordt (tenzij ik in een goede mikbui ben :) )
ook vind ik dat gedoe van meedoen aan teamplay gezeik, want als je echt je teamgenoot wilt helpen die verderop staat, moet je erbij in de buurt spawnen en dan kun je hem, zei het van dichtbij, ook afmaken en desnoods nog healen ook nog indien nodig.

en een sniper in een tank is hetzelfde als een medic, support of wat dan ook, maakt niet uit wat je bent, op dat moment ben je een tankmember. Bovendien is die sniper dan volkomen nutteloos, aangezien je vaak als je uit je tank moet omdat ie op springen staat, dichtbij vijanden bent, en probeer dan nog maar es fatsoenlijk te winnen (lukt erg slecht iig)

wat ook is, snipers doen naar mijn mening het minst van iedereen, als er namelijk niemand in jouw buurt komt (omdat je een mooi plekje hebt gevonden waar je een paar minuten voor nodig had om te komen) dan heb je dus helemaal niets eraan. Er zal vast wel een keer iemand komen maar dat weegt niet op tegen het aantal vijanden dat je kan killen in een gebied waar je teamleden je WEL nodig hebben!

zodra jij binnen een bereik van, wat zal ik zeggen, 100 m bent zijn die snipers echt wel in het nadeel. Het is maar net hoe je het bekijkt. Snipers zijn goed op afstand maar zodra je dichtbij weet te komen/besluipen. Ik vind niet dat je daarop je mening over snipers kan baseren.

Over dat bunnyhoppen wat je later nog eens zegt. Dat je vindt dat je er alleen maar mee opvalt. Je gaat toch niet bunnyhoppen als er niet op je geschoten wordt. Hoezo val je dan meer op? Je bent toch al gespot. En het helpt wel degelijk. Soms hoor ik mensen dat ik niet zoveel moet bunnyhoppen bij vuurgevechten op 10m afstand, omdat ze me niet kunnen raken. Moet er wel bij zeggen dat ik het zelf meestal niet door heb, maar probeer het mezelf nu ook af te leren :p Tis gewoon lame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
Patch 1.04 zit er aan te komen,lees net op de tracker:

1.04 PATCH ANNOUNCED*

Official* 1.04 Patch for Betafield 2 changelog.
==================================================

Commander
- Improved friendly targeting on supply drop; they now more reliably land on infantry
- New "Teamkill barrage" option

Infantry
- Increased splash damage radius of genade launcher
- Increased jump height and duration 'hang time'
- Each time you jump you now automatically go prone, preventing the pesky need to press 'z' each time you jump
- Improved range of DAO-12. You may now snipe with it.
- Replaced sniper rifle with 'ultra-realistic' AirSoft(TM) BB gun
- Removed bug where medics appeared when requested to ensure the medic must chase their patient the length of Kubra Dam

Vehicles
- Increased 'nudge' damage to prevent bug where friendlies could occupy empty vehicle seats
- Occupants must now exit vehicle and summarize 'War and Peace' through intepretive dance to capture a control point

Aircraft
- Implemented 'Fastpass' option to reduce lineup waiting times for aircraft
- Improved friendly heat-source tracking on Anti-Aircraft emplacements
- Replaced AA stinger missiles with Nerf(TM) foam rubber projectiles
- Made Nerf(TM) foam rubber projectiles more effective against friendly Aircraft

General Gameplay
- Improved reliability of 'red tag' feature to include at least one member of each team at all times
- Increased teamkill death to count as 2 for victim to discourage getting teamkilled
- Increased rate of desktop returns (aka 'crashes') to help player regulate their gameplay with their real life

Late addition(s)

- Vented Prachutes for even faster descents, and chute deployment has been lowered from 75% to 50% success rate.

*May not be entirely accurate

Ben benieuwd :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is misschien grappig bedoeld, maar ik verwacht van een eventuele 1.04 patch geen milimeter meer dan dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD

JohnD

Bernd

- Improved range of DAO-12. You may now snipe with it.
- Replaced sniper rifle with 'ultra-realistic' AirSoft(TM) BB gun
-Occupants must now exit vehicle and summarize 'War and Peace' through intepretive dance to capture a control point
7(8)7

[ Voor 33% gewijzigd door JohnD op 11-11-2005 16:46 ]

FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReLight
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-09 12:39

ReLight

echo("What Now ? !")

- Occupants must now exit vehicle and summarize 'War and Peace' through intepretive dance to capture a control point
- Replaced AA stinger missiles with Nerf(TM) foam rubber projectiles
- Made Nerf(TM) foam rubber projectiles more effective against friendly Aircraft
Improved reliability of 'red tag' feature to include at least one member of each team at all times
- Increased teamkill death to count as 2 for victim to discourage getting teamkilled
- Increased rate of desktop returns (aka 'crashes') to help player regulate their gameplay with their real life

HAHAH LOL :D

Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fragcompany schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 16:37:

Implemented 'Fastpass' option to reduce lineup waiting times for aircraft
haha dees dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 14:17:
Mag ik raden dat jij vaak door snipers te pakken word genomen en het zelf niet zo heel erg goed kan? :+
Snipers kunnen echt wel bijdragen aan de teamplay. Als je een punt overneemt en de vijanden die van verder aan komen rennen al neerhaalt is dat wel erg handig voor de mensen rond de vlag.
Het is alleen een beetje jammer dat ze dat meestal niet doen. :9
9 van de 10 keer doen ze het inderdaad niet en goede snipers zijn zeer sporadisch.
Het gros van de snipers zijn campers die nog geen olifant kunnen raken als ze 30 cm van ze af staan
En nee, ik word zelden gepakt door een sniper. Gewoon in voertuigen blijven, uit je doppen kijken en altijd in beweging blijven.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2005 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
[...]

Gewoon naar controls en dan airplane of chopper en je assen instellen, ik heb dezelfde stick en die werkt gewoon

BTW over snipers. Snipers dragen wel degelijk bij aan het winnen van een map en in mindere mate ook aan teamplay. Dat spotten ten eerste, en ten tweede, als ik bij Mashtuur city bij powerplant lig te snipen, en ik zie een antitank dude van mijn kant een specop aanvallen van de andere kant, en het zou me lukken om hem te raken dan heb ik er een hele slappe tegenstander van gemaakt. Want 1x met je pistool boem doen en hij ligt. Er zijn rondes geweest dat ik als sniper meer dan 25 kills maakte en dan draag je wel bij aan het winnen van de map.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

Smarty77 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 22:10:
[...]

De functies zijn bekend Twix.... Maar zoals ik al zei... als het je bedoeling is om GETRANSPORTEERD te worden ga dan achter in de chopper zitten en laat een ander vliegen!! En als je van de carrier weg bent en eenmaal boven land bent pleur hem dan op de grond en peer hem dan.... Maarja, laat maar ik denk dat het wel duidelijk is... en ik moest alleen mijn frustratie kwijt... :X

/back to happymodus! _/-\o_
Ik snap het.......kan inderdaad erg kl*te zijn. En vooral als BH gunner bent, want dat is altijd wel opper hoor :7 . geeft me wel een kick ass gevoel als je op de grond al die luitjes neer maait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-09 22:54

Huig

Merino Fanatic

Hey DJmanti!

Ik was net lekker bezig op je server in mn vliegtuig om mn vliegtuigribbon te halen, krijg ik een kick aan mn broek! :|
wegens tk. Geloof me, dat doe ik echt niet express, mn raketten gingen achter mn eigen chopper aan, en niet die van de usa :/ . hoppa, 2 tk's en 2 keer punish. toen ik wilde reconnecten kreeg ik te horen dat ik gebanned was.
is dit permanent :?
ik hoop het niet want ik vond het net zo leuk op je server :'(

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

BTW, bunnyhoppen is niet heel effectief wanneer je een beetje kan schieten. Je moet gewoon voorspellen waar iemand land, en dan het goede moment afwachten om de trekker over te halen. Als je mist moet je gewoon wachten tot iemand uitgesprongen is omdat hij/zij moe is, dan moet die persoon wel lopen })

[ Voor 9% gewijzigd door ocf81 op 11-11-2005 18:26 ]

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
Huig schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 18:15:
Hey DJmanti!

Ik was net lekker bezig op je server in mn vliegtuig om mn vliegtuigribbon te halen, krijg ik een kick aan mn broek! :|
wegens tk. Geloof me, dat doe ik echt niet express, mn raketten gingen achter mn eigen chopper aan, en niet die van de usa :/ . hoppa, 2 tk's en 2 keer punish. toen ik wilde reconnecten kreeg ik te horen dat ik gebanned was.
is dit permanent :?
ik hoop het niet want ik vond het net zo leuk op je server :'(
Die kick kan komen van de teamkills (automatisch)
Die ban moet van een admin komen, of DJMantri heb met de server settings lopen kloten.
Van mij komt het niet, want GoTters kick/ban ik niet ;)

PS: dat doet me eraan herinneren, DJMantri, op die nieuwe server stond punish nog aan... Na teveel klachten van GoTters heb ik die uitgezet met BF2Rcon >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 23:19

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

zet allemaal maar een extra helm op, want ik kom eraan!! :7 :Y)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-09 14:10

DeluxZ

Livin' the good life

Iemand die me kan helpen @ dit topic

Vanavond weer BF2 spelen als er plaats is @ DJMantri en als mijn zus neit aan het downloaden is :( B)

[ Voor 10% gewijzigd door DeluxZ op 11-11-2005 20:08 ]

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Zijn er problemen met de stats servers ofzo? Ik heb vanmiddag op i3d GOF server en i3d #04 (dacht ik) gespeeld en veteran command badge gehaald en van die medals aan het eind van de rondes maar geen van allen meegeteld :/

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Duurt altijd even..waarschijnlijk is EA weer bezig met de servers ofzo :9 morgen staan ze er wel bij had ik ook. Lance Corporal gehaald savonds gekeken stond nog niet bij stats. Volgende dag nog is gekeken en toen stond die er wel bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Bondt schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 19:21:
[...]

Die kick kan komen van de teamkills (automatisch)
Die ban moet van een admin komen, of DJMantri heb met de server settings lopen kloten.
Van mij komt het niet, want GoTters kick/ban ik niet ;)

PS: dat doet me eraan herinneren, DJMantri, op die nieuwe server stond punish nog aan... Na teveel klachten van GoTters heb ik die uitgezet met BF2Rcon >:)
Is gewoon een automatische kick/ban bij teveel tk's. Die ban is voor 1 ronde...zodra de nieuwe ronde begint kan je er gewoon weer in. Als het een echte ban was geweest had je t wel geweten denk ik. Had ik in het begin ook toen ik voor het eerst speelde..toen dacht ik ook van: als dat zo door gaat kan je strax nergens meer spelen. Ze hadden gewoon een betere kickmessage moeten maken vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
idd, is gewoon automatisch voor 1 ronde...
bannen doe ik zoiezo altijd met waarschuwing...

over die patch, staat weer niets bij voor servers (al kan dat nog komen) maar het lijkt de goede kant op te gaan...

ik zal tk ook es verhogen nu, dus minder frustraties nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net op de GoT server: ik zit in een jet. Ik zie een heli. Ik geef hem 3 raketten die allemaal op magische wijze terecht komen op de friendly chopper ernaast. Ja hoor: 4 tk: kicked :D Begrijpelijk dat je met 4 tk gekicked wordt, maar om ff te zeggen: sorry guys :')

Oh en heb je die server nou specifiek gehuurd voor GoT djmantri? Respect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:39

Stewie!

Keen must die!

Dark Lord schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 20:09:
Zijn er problemen met de stats servers ofzo? Ik heb vanmiddag op i3d GOF server en i3d #04 (dacht ik) gespeeld en veteran command badge gehaald en van die medals aan het eind van de rondes maar geen van allen meegeteld :/
Vrijdagavond zijn de standaard avonden voor punkbuster en gamespy om updates ed door te voeren (inclusief ongeplande problemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:> Ik heb me weer zeer vermaakt, deze avond op de DJmantri en vooral met de tow >:)
Wat ik me wel aan erger de velen noobs op Djmantri.... ik heb 5 verschillende gunners gehad waar maar 1 iemand van wist hoe hij een guided missle moest schieten en besturen..

Ik kon het trouwens ook niet laten om even de bease binnen te gaan en wat te stelen!!.... maar toen moest hoog nodig iemand vertrekken :7
Afbeeldingslocatie: http://img363.imageshack.us/img363/5550/screen0078fa.th.jpg

Ohh wat zei hij wel niet denken toen ik die knop indrukte >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 22:49:
Net op de GoT server: ik zit in een jet. Ik zie een heli. Ik geef hem 3 raketten die allemaal op magische wijze terecht komen op de friendly chopper ernaast. Ja hoor: 4 tk: kicked :D Begrijpelijk dat je met 4 tk gekicked wordt, maar om ff te zeggen: sorry guys :')

Oh en heb je die server nou specifiek gehuurd voor GoT djmantri? Respect :)
AHaha was jij dat ik zag het recht voor me neus gebeuren :o
ik zat al te denken wat doe jij nou!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ocf81 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 18:16:
BTW, bunnyhoppen is niet heel effectief wanneer je een beetje kan schieten. Je moet gewoon voorspellen waar iemand land, en dan het goede moment afwachten om de trekker over te halen. Als je mist moet je gewoon wachten tot iemand uitgesprongen is omdat hij/zij moe is, dan moet die persoon wel lopen })
In tegendeel mijn vriend ik gebruik het juist om grenades lauchers te ontwijken! of ga in steegje in en er is een afslag dan spring ik meestal :>

Of gewoon om iemand te pesten als ik even geen ammo heb en dus moet reloaden en nog veel meer mogelijkheden

en met die nieuwe patch 1.04
dat je telkens naar prone gaat geen probleem, ik heb meer knoppen op me muis (MX1000)
trouwens ik hoop dat ze erover hebben na gedacht want ik spring meestal van hop naar her, en ik wil niet eigenlijk dat ik elke keer naar prone switch.. messchien als je 2x achter elkaar springt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 23:24:
:> Ik heb me weer zeer vermaakt, deze avond op de DJmantri en vooral met de tow >:)
Wat ik me wel aan erger de velen noobs op Djmantri.... ik heb 5 verschillende gunners gehad waar maar 1 iemand van wist hoe hij een guided missle moest schieten en besturen..

Ik kon het trouwens ook niet laten om even de bease binnen te gaan en wat te stelen!!.... maar toen moest hoog nodig iemand vertrekken :7
[afbeelding]

Ohh wat zei hij wel niet denken toen ik die knop indrukte >:)
hee was jij die specop die zo tactisch lag in de usmc basis :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Chruncher en Snak3bite moeten toch wel een harde dobber aan me hebben gehad, en toch paar plakken kunnen winnen vanavond, maar mistte toch wel een beetje me vaste leipe gunner, Sir Real.. :O

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTW, over die snipers..... mijn punt over de afwijking van guns en hoe deze geimplementeerd is gaat helemaal niet over sniper zijn en hoeveel die bijdragen in het spel.
Het is alleen zo dat je als sniper die afwijking heel erg goed merkt, en ik het daarom als voorbeeld geef.

Wat ik graag had gezien, is dat ze in BF2 die "random" afwijking _ENKEL_ van toepassing hadden laten zijn op het moment dat je niet de rechtemuisknop indrukt om te "richten". maar gewoon zo uit de "losse pols" schiet.

Op het moment dat je _WEL_ richt door de RMB in te drukken en je dus door de "iron sight" of scope kijkt dan zou de random afwijking weg moeten zijn, en zou het "wobble" effect (zoals in America's Army) in het spel moeten komen. (leuke woordspeling...:))
In "richtmodus" (RMB) is er dan dus geen afwijking, echter het wobble effect zal dingen bemoeilijken.
Dit wobble effect is echter te compenseren door de speler door het te reduceren (adem inhouden) en te anticiperen (timen) op de "wobble" beweging.

Overigens nog iets....als er naast je artillery neerploft, of als er naast je een tank een shell schiet dan krijg je zo'n blurred view....waarom is dat in godsnaam niet zo als de kogels in je eigen lijf inslaan???
Het enige effect is een "auw!" en -soms- een rode indicator in je view... soms hoor ik dat niet eens en dan kom ik er achter dat ik bijna dood ben doordat mijn levenmeter nog 1 streepje heeft ofzo....
Beeeeeeetje meer realisme in deze was geen gek idee geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:07

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

@Snakebite
Je skills waren weer als vanouds in de chopper. ;) Er zijn er niet zoveel die rekening houdt met z'n gunner, die vliegen maar wat fullspeed rond.
Wij hebben er iig flink wat geraakt met de tv-guided missile. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 23:24:
Het gebeurt ook vaak dat de pilot niet in goede positie vliegt om de guided missile te gebruiken. Je moet ook wel erg precies mikken met dat ding als je er een beetje naast zit dan gebeurt er niks.
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 23:51:
[...]

In tegendeel mijn vriend ik gebruik het juist om grenades lauchers te ontwijken! of ga in steegje in en er is een afslag dan spring ik meestal :>

Of gewoon om iemand te pesten als ik even geen ammo heb en dus moet reloaden en nog veel meer mogelijkheden
In dat soort gevallen bunnyhop ik ook vaak ik denk dat dat nog een beetje van UT komt, moet het echt eens afleren :P want ik ga eigenlijk altijd dood als ik ga bunnyhoppen.
en met die nieuwe patch 1.04
dat je telkens naar prone gaat geen probleem, ik heb meer knoppen op me muis (MX1000)
trouwens ik hoop dat ze erover hebben na gedacht want ik spring meestal van hop naar her, en ik wil niet eigenlijk dat ik elke keer naar prone switch.. messchien als je 2x achter elkaar springt
Ehm.. die post over die 1.04 patch was een grap.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Dan schiet je toch echt niet goed hoor.
Inderdaad zeg, ik schoot al die tijd gewoon krom! 8)7
Er is, als je het goed doet, geen random afwijking met de M95.
Echtwaar vriend?
Uit de config file van BF2: (m95)

Magazine Capacity: 5
Magazines: 5
Rate of Fire: -
Damage: 95
Fire Modes: Bolt-Action
Recoil: 4-5.2
Recoil Mod when Zoomed: 0.25

Uit het engels woordenboek:
deviation
1. The act of deviating.
Thesaurus: departure, variation, alteration, fluctuation, divergence, inconsistency, disparity; aberration, anomaly, eccentricity, quirk; Antonym: conformity.
En wat moet jij met een sniperrifle???
Schieten?
Snipen is voor noobs die lak hebben aan teamplay.
Teamplay is voor noobs die lak hebben aan snipen :Y) :Y) :Y)
Maar ik ben altijd Medic. En hier gaat mijn post ook helemaal niet over.
En nou niet komen met het onzin argument dat snipers het team wel helpen, want dat doen ze niet.
Inderdaad, ik kom niet met een argument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ieder z'n eigen ding natuurlijk, maar als je mijn account van Battlefield 2 opzoekt (toevallig ook de naam JinX-D) kun je zien dat ik 78 uur van de 81 uur sniper ben geweest. Ik vind het gewoon fantastisch, ik geef mensen dekking en ik spot ontzettend veel, aan APC, tanks, vehicles en dergelijke.
Ik gebruik sinds dat ik de M95 heb unlocked altijd de M95, nooit geen probleem mee gehad, soms wou het een keer niet lukken en dan heb je een heel magazijn nodig voor een gastje. Zeer frustrerend :( .

En ik zag het ook al voorbij komen, een aantal keer dezelfde persoon neerschieten en dan dat ze naar je gaan zoeken, dat is echt grappig.
Er is ook nog iets wat zeer frustrerend is en dat is namelijk als de enemy commander alleen op mij artillery gooit...
Nou ja, je ziet me nog wel een keer schieten (het liefst niet natuurlijk ;)) op de GOF server, ik probeer ook nog wel een keer op de DjMantri server te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-10 14:27

Tubby

or not to be

Combat Infantry Medal
Afbeeldingslocatie: http://images.bf2s.com/resources/graphics/awards/ubar/AWARD_NAME_2020903.gif
Awarded to individuals who have distinguished themselves above and beyond that normally expected of infantry in a combat situation.

IAR: Play for 34 minutes
Global: 500h Total time played
Awards: Basic Knife Combat Badge, Basic Pistol Combat Badge, Basic Assault Combat Badge, Basic Anti-tank Combat Badge, Basic Sniper Combat Badge, Basic Spec Ops Combat Badge, Basic Support Combat Badge, Basic Engineer Combat Badge, Basic Medic Combat Badge
Wel crap dat je perse 500 uur gespeelt moet hebben voor deze medal, terwijl het "moeilijkste" die Basic badges zijn.

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-09 06:10

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

doet battlefield2.nl het nog? Ik krijg alsmaar

Could not load stats for "". Error: Invalid Player ID

General Stats Tips: First, try searching for the Player ID -- it's much more reliable than a nick. If that doesn't work, the system may simply be too busy to provide stats at this time.

[ Voor 5% gewijzigd door ROFLASTC op 12-11-2005 08:44 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Lord schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 00:17:
[...]

Het gebeurt ook vaak dat de pilot niet in goede positie vliegt om de guided missile te gebruiken. Je moet ook wel erg precies mikken met dat ding als je er een beetje naast zit dan gebeurt er niks.

[...]
ik hang stil in de lucht en zelf nog wat hoger dan de tegenpartij dan ga je toch niet met een gun schieten als zij bij een vlag hangen 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2005 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Laatst online: 30-09 18:48

jefjef

learning by doing

Gister weer een heerlijk spel als gunner (MEC) kunnen spelen op DJ's server, met dank aan de piloot, ook een [GoT]ter, sorry maar ik weet je naam alleen niet meer.

eventueel een idee voor de SP, nick GoT samen met nick BF2 vermelden? niet iedereen heeft hier dezelfde nick als op BF2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-07 18:25
Ja ik had vandaag wat vreemde probelemen, heb nooit eerder vastlopertjes gehad maar vandaag toch echt 2 keer achter elkaar wat leidde tot dat ik de pc moest resette, de eerste keer deed hij dat zelf in een keer :( Iemand enig idee waar plotselinge vastlopers vandaan komen, aangezien mn specs en instellingen het zelfde zijn gebleven.

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01-2021
Hele discussies over snipers:)

Ik blijf het leuk vinden snipers op te ruimen vanuit een chopper, veel snipers zitten zo te turen en te schieten dat ze niet eens merken dat er een mi-28 bezig is op ze te landen :+

Meestal stoppen ze met snipr wezen wanneer ze paar keer opgeruimd zijn:) probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basb schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 10:17:

Ik blijf het leuk vinden snipers op te ruimen vanuit een chopper, veel snipers zitten zo te turen en te schieten dat ze niet eens merken dat er een mi-28 bezig is op ze te landen :+

Meestal stoppen ze met snipr wezen wanneer ze paar keer opgeruimd zijn:) probleem opgelost.
Of ze zien nooit infantry vanuit hun flanken aankomen :7
Het leukste van alles is guerilla tactiek uitvoeren als AT'er samen met een FAV. Meteen een buggy opblazen als er 3 man inzitten, de rest met je FAV neermaaien en meteen wegrijden _/-\o_

Heel weinig mensen gaan AT terwijl AT 1 van de sterkste klasse in het spel is

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2005 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basb schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 10:17:

Als ik me dan toch even in de hele sniper kwestie mag mengen... :+ (en een uitstapje mag maken naar artillery...)
Ja het is wel waar dat snipers op dit moment geen toegevoegde waarde hebben.
Misschien is het een idee om snipers een target device (o.i.d.) :+ waarmee ze tanks en andere voertuigen kunnen pinpointen voor de gevechtsheli's en de jets.

Ik vind zo en zo dat de jets het op dit moment veels te gemakkelijk hebben. Als ze overvliegen zien ze direct al groene rondjes waar alles zit. ik vind dat dat afgelopen moet zijn, en dat de sniper hierin een "scout" rol kan spelen.

Het aller aller mooiste was natuurlijk de (niet helemaal goed werkende) constructie uit battlefield 1942 en desert combat, waarbij mobiele artillery een target kreeg.
Ik vind het echt jammer dat op dit principe niet verder is doorgebouwd, ik vond het een van de meest inovatieve ideeën van battlefield 1942, alleen niet zo goed uitgevoerd en daarom niet vaak gebruikt.

Van mij mogen ze (en dat meen ik echt) die hele artillery van de commander schrappen, en terug gaan naar bemande "howitzers" e.d. maar dan WEL goed uigevoerd.
en op het moment van spotten moet het dan ook appeltje eitje zijn om te richten (unlike DC en BF1942)

De "point en click" artillery van BF2 ruineerd ook het hele squad principe, want mensen die bij elkaar lopen (e.a. een "squad") zijn natuurlijk HET doel voor een commander. die veels te gemakkelijk met een volledige map scan precies kan zien waar alles zit.
En aangezien spec ops maar montjesmaat zorgen dat dingen niet functioneren, komt het veel te vaak voor dat je als squad "lekker bezig bent" en dat dat in 1 keer afgelopen is door een simpele click van de commander. te makkelijk.

Introduceer artillery, geef ze een big-ass radar zodat ze alles zien aankomen, gezien het grote logge tanks betreft die nauwelijks weerbaar zijn.
en geef die radar trouwens ook gelijk aan AA-tanks. (en maak ze wat beter)

Maar zeg nou zelf (mensen die DC hebben gespeeld) het is toch zwaar kicken om een "gespotte" target helemaal vol te pompen met de MLRS ?? of een tank van een mega afstand in 1 keer van de kaart te vegen met een howitzer.....? je had ook nog eens een camera die de shell volgde....zodat je de impact goed kon zien. fantastisch !
komt BF2....clickerdeclick...... en vervolgens lees je in je scherm dat je blijkbaar iemand geraakt hebt..... das toch goedkoop ????

ik ben voor het spotten van voertuigen en voor terugkeer van artillery zoals in desert combat, maar dan wel goed uitgevoerd, i.p.v. de artillery zoals die er nu is.

Wat denken jullie ervan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 11:23:
[...]

Het leukste van alles is guerilla tactiek uitvoeren als AT'er samen met een FAV. Meteen een buggy opblazen als er 3 man inzitten, de rest met je FAV neermaaien en meteen wegrijden _/-\o_

Omdat ik weinig tijd heb om te spelen heb ik besloten om me te concentreren op 1 klasse, dat is AT geworden :) dus ik speel echt bijna alleen de AT klasse, met de andere heb ik wel gespeeld, maar alleen om de Basic Badges te halen :) .

AT is de leukste klasse, en de guns zijn na oefening best goed te gebruiken (In wars speel je altijd zonder unlocks). Op publics kun je gewoon de DAO12 gebruiken, slecht voor je aim, maar maait wel lekker weg 8)
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 11:29:
[...]
Als ik me dan toch even in de hele sniper kwestie mag mengen... :+ (en een uitstapje mag maken naar artillery...)
Misschien is het een idee om snipers een target device (o.i.d.) :+ waarmee ze tanks en andere voertuigen kunnen pinpointen voor de gevechtsheli's en de jets.
Eh, dat device bestaat, dat heet "Spotted" :o
Bovendien kan de commander alles zien en steekt de arty net iets anders in elkaar als bv de destroyer/battleship in 1942 :)

[ Voor 37% gewijzigd door Tubby op 12-11-2005 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 11:23:
[...]

Klopt AT is ook goed. het is de enige klasse die geen random afwijking heeft met de Eryx LOL :D
Tipje voor de snipers: ga op een plek liggen met 1 of 2 toeganswegen, en leg je claymores daar neer.
Wel even onthouden dat ze daar lagen....... ik bedoel veel genanter kan niet. :) :)

Overigens.... die claymores gaan soms gewoon niet af. Als ik sniper ben, dan doe ik bovenstaande _ALTIJD_ en heb al meerdere malen meegemaakt, dat mensen gewoon over claymores heen lopen.

Ook een keer lag ik op zo'n dakje in karkand, met 1 toegangstrap (je kent ze wel)
En ik zie dus een vijand naar mij toelopen en de trap op gaan. had hem makkelijk kunnen snipen, maarja....die claymore is zoveel leuker. ik zie hem de trap op lopen en loopt ZO over die claymore heen en komt met z'n mes op me af... nog net weg kunnen vluchten maar de "WHAT THE FUCK!!!" was niet van de lucht, dat begrijp je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tubby schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 11:29:
[...]
Eh, dat device bestaat, dat heet "Spotted" :o
Bovendien kan de commander alles zien en steekt de arty net iets anders in elkaar als bv de destroyer/battleship in 1942 :)
Ok "spotted" vind het prima. terug in het spel met dat ding. _/-\o_
Weet niet precies wat je bedoel met dat de arty iets anders in elkaar steekt....

Als we het "spotted" idee uit Battlefield 1942 even doortrekken naar BF2.... dan zouden we in Wake Island inderdaad gewoon een "DESTROYER" hebben naast het vliegdekschip.

Nu hebben we een vreemd geplaatst eilandje, want ja die artillery moet ook ergens staan. >:)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2005 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 08:57:
[...]
ik hang stil in de lucht en zelf nog wat hoger dan de tegenpartij dan ga je toch niet met een gun schieten als zij bij een vlag hangen 8)7
Ik zeg toch niet dat in dit geval jij fout zat, ik was er niet bij dus ik weet de omstandigheden niet. Daarom zei ik ook dat het vaak zo was. Ik vlieg ook niet zo heel vaak in de heli maar ik heb vaak meegemaakt dat de piloten je niet de kans geven om die TV-missile te gebruiken want die richt natuurlijk iets meer naar beneden en hun kunnen het zelf natuurlijk ook niet altijd zien dus als je dan niet samen in een squad zit kan je ook niet ff snel over de voip zeggen van richt ff hoger.

de stats van gistermiddag zijn jammergenoeg nog steeds niet erbij gezet :/

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrippleSix schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 09:59:
Ja ik had vandaag wat vreemde probelemen, heb nooit eerder vastlopertjes gehad maar vandaag toch echt 2 keer achter elkaar wat leidde tot dat ik de pc moest resette, de eerste keer deed hij dat zelf in een keer :( Iemand enig idee waar plotselinge vastlopers vandaan komen, aangezien mn specs en instellingen het zelfde zijn gebleven.
:D Die van mij ging is naar stand-by 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Lord schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 11:49:
[...]

Ik zeg toch niet dat in dit geval jij fout zat, ik was er niet bij dus ik weet de omstandigheden niet. Daarom zei ik ook dat het vaak zo was. Ik vlieg ook niet zo heel vaak in de heli maar ik heb vaak meegemaakt dat de piloten je niet de kans geven om die TV-missile te gebruiken want die richt natuurlijk iets meer naar beneden en hun kunnen het zelf natuurlijk ook niet altijd zien dus als je dan niet samen in een squad zit kan je ook niet ff snel over de voip zeggen van richt ff hoger.

de stats van gistermiddag zijn jammergenoeg nog steeds niet erbij gezet :/
Ik doe het liefst met me clanleden dan weet ik zeker dat ze met die dingen schieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds gisteren battlefield 2 (legaal) alleen baal nu best van een probleem dat ik heb. Het zit zo ; voordat ik bf2 legaal had speelde ik wel cracked en dit liep allemaal goed op 1024 / medium. Door het spel zo te ontdekken kocht ik bf2 legaal want 1 cracked server is natuurlijk niet leuk :)

maar nu het probleem. Als ik battlefield speel, het maakt niet uit of het online is, of dat ik gewoon local speel doet battlefield brak. Ik kan niet normaal spelen omdat de muis raar doet. Hij stotterd, blijft soms hangen etc. Erg raar want dit had ik niet bij de "andere" battlefield.

ik heb al gekeken of het aan mn hardware ligt, maar of ik nou op een resolutie van1024 of op een 800 speel, het is allemaal een pot nat.

iemand idee wat dit kan zijn? ben gepatched naar 1.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tubby schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 07:53:
[...]

Wel crap dat je perse 500 uur gespeelt moet hebben voor deze medal, terwijl het "moeilijkste" die Basic badges zijn.
Kom nou, die basic badges heb je binnen voor dat je Corporal bent. Je hoeft niet eens 10 kills met elke kit "straight-up" te maken. Als jij lekker in een tank, APC, noem maar op gaat zitten, en je knalt lekker in het rond tot je 10 kills hebt, komt die basic badge ook zo binnenzeilen.

Omdat ik sniperen moeilijk vind, en ik toch nooit sniper, heb ik via commander-kills ook m'n basic sniper badge gehaald. ;)

Het is juist bagger dat je er 500 uur op moet wachten tot je eindelijk eens een "echte medaille" binnen kunt slepen.

@Bovenbuurman: Al naar de drivers voor je muis gekeken?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2005 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Widow Maker schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 23:56:
[...]

hee was jij die specop die zo tactisch lag in de usmc basis :P ?
Ja kwam soms even joy riden om een tank te jatten of de heli neer te schieten, als ik zag dat ze uit de lucht werden gehaald!!!

Maar ik wou jullie eigelijk het zelfde doen maar telkens werd ik ontdekt dus kon ik me c4 niet tot ontploffing brengen :> ( maar wel bij die black hawk :D )

Maar waarom laat jullie met niet rust als ik een maal een tank heb :+
Wil ik de aftocht blazen om niet veder te lamen.....
ik vind het wel jammer dat de base niet ineembaar is had ik hem al lang gehad

Die hoge berg bij de umsc is wel relexd als je met een autoje kom, maar jullie zouden best kwetsbaar zijn als ik daar met een tank zou staan!!! long range dude >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2005 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 12:28:

@Bovenbuurman: Al naar de drivers voor je muis gekeken?
het is een LOGITECH PREMIUM OPTICAL ; heeft niet echt drivers nodig dacht ik. Speelde het met mn "vorige" bf2 ook zonder drivers. maar ik zal eens kijken of logitech wat drivers voor me liggen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 11:40:
[...]

Ok "spotted" vind het prima. terug in het spel met dat ding. _/-\o_
Weet niet precies wat je bedoel met dat de arty iets anders in elkaar steekt....

Als we het "spotted" idee uit Battlefield 1942 even doortrekken naar BF2.... dan zouden we in Wake Island inderdaad gewoon een "DESTROYER" hebben naast het vliegdekschip.

Nu hebben we een vreemd geplaatst eilandje, want ja die artillery moet ook ergens staan. >:)
Met spotted bedoel ik de Q rose en dan spotted, daarmee krijg je het bij iedereen op de minimap. En de arty werkt anders omdat je 'm als commander gewoon kunt plaatsen op de minimap. In 1942 moest je nog echt met de grote guns gaan mikken, en daarbij was de verrekijker wel nuttig ja.

Edit: wat wel geinig zou zijn is dat er een destroyer naast ligt met daarop de arty guns en 1 commander goodie ofzow. En nog wat bootjes achterop (en/of helipad met blackhawk :p )

[ Voor 13% gewijzigd door Tubby op 12-11-2005 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 12:09:
ik heb sinds gisteren battlefield 2 (legaal) alleen baal nu best van een probleem dat ik heb. Het zit zo ; voordat ik bf2 legaal had speelde ik wel cracked en dit liep allemaal goed op 1024 / medium. Door het spel zo te ontdekken kocht ik bf2 legaal want 1 cracked server is natuurlijk niet leuk :)

maar nu het probleem. Als ik battlefield speel, het maakt niet uit of het online is, of dat ik gewoon local speel doet battlefield brak. Ik kan niet normaal spelen omdat de muis raar doet. Hij stotterd, blijft soms hangen etc. Erg raar want dit had ik niet bij de "andere" battlefield.

ik heb al gekeken of het aan mn hardware ligt, maar of ik nou op een resolutie van1024 of op een 800 speel, het is allemaal een pot nat.

iemand idee wat dit kan zijn? ben gepatched naar 1.3
ik heb het nu dus nog steeds na bf2 te hebben herinstalleerd, en niet direct naar 1.3 te patchen, maar in stappen, 1.1,1.2,1.3

ik word er ondertussen erg chaggi van ... koop ik eens een spel...

heb muisdrivers van logitech gedownload, maar mocht niet baten.

heeft iemand suggesties? zou de uninstalled-cracked invloed hebben op mn spel nu met een legale?

ik wil erg graag weer normaal kunnnen spelen, dus als iemand me zou kunnen helpen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagNiDude
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-11-2023
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 23:26:
[...]

Dat was IK in de BH met jou (ik was ook de commander die jullie naar "5 in row winstreak" bracht)
We waren heel sportief en deden niks verkeerd want het is voor alle redelijkheid zo dat je pas mag basecampen als ALLE andere afzetpunten zijn ingenomen. Zo spelen we bij de die-hards ook.
Dus die gasten die klaagden moesten gewoon hun wafel houden. Hadden ze maar beter moeten spelen.
Trouwens waar maak je het mee dat de commander meegaat met zijn troepen naar het front?
Weinig :D
He jij ook hier!...over een naald gesproken ;) ...ging erg lekker ja. Met z'n 3en is makkelijker maar zo wisselen met f2-f3 gaat ook best :)

Over de AT class: Ik speel deze haast alleen maar en ik mis een paar granaten. Wanneer je in je 1tje een sqaud lopend op je af ziet komen moet ze wat dichter bij je laten komen zonder dat je ze eerst wat uit kan dunnen ivm de DOA. Dit eindigt vaak in een zelfmoordactie waarbij je er nog zoveel mogelijk mee probeert te nemen.. Voordeel van die DOA is dan wel weer dat je er nog wel eens mee wegkomt ook :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Spielerij P&V daar maak je meer kans, uninstall en de map uit de prog files verwijderen, en ook evenuteel alles uit mijn docs. dan opn installeren....

wat een geteamkill op DJMantri net, freaks!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:17

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Tubby schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 12:47:
[...]

Edit: wat wel geinig zou zijn is dat er een destroyer naast ligt met daarop de arty guns en 1 commander goodie ofzow. En nog wat bootjes achterop (en/of helipad met blackhawk :p )
Welja, leg er gewoon de hele Pacific Fleet naast ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik vind zo en zo dat de jets het op dit moment veels te gemakkelijk hebben. Als ze overvliegen zien ze direct al groene rondjes waar alles zit. ik vind dat dat afgelopen moet zijn, en dat de sniper hierin een "scout" rol kan spelen.

Het aller aller mooiste was natuurlijk de (niet helemaal goed werkende) constructie uit battlefield 1942 en desert combat, waarbij mobiele artillery een target kreeg.
Ik vind het echt jammer dat op dit principe niet verder is doorgebouwd, ik vond het een van de meest inovatieve ideeën van battlefield 1942, alleen niet zo goed uitgevoerd en daarom niet vaak gebruikt.

Van mij mogen ze (en dat meen ik echt) die hele artillery van de commander schrappen, en terug gaan naar bemande "howitzers" e.d. maar dan WEL goed uigevoerd.
en op het moment van spotten moet het dan ook appeltje eitje zijn om te richten (unlike DC en BF1942)

De "point en click" artillery van BF2 ruineerd ook het hele squad principe, want mensen die bij elkaar lopen (e.a. een "squad") zijn natuurlijk HET doel voor een commander. die veels te gemakkelijk met een volledige map scan precies kan zien waar alles zit.
En aangezien spec ops maar montjesmaat zorgen dat dingen niet functioneren, komt het veel te vaak voor dat je als squad "lekker bezig bent" en dat dat in 1 keer afgelopen is door een simpele click van de commander. te makkelijk.

Introduceer artillery, geef ze een big-ass radar zodat ze alles zien aankomen, gezien het grote logge tanks betreft die nauwelijks weerbaar zijn.
en geef die radar trouwens ook gelijk aan AA-tanks. (en maak ze wat beter)

Maar zeg nou zelf (mensen die DC hebben gespeeld) het is toch zwaar kicken om een "gespotte" target helemaal vol te pompen met de MLRS ?? of een tank van een mega afstand in 1 keer van de kaart te vegen met een howitzer.....? je had ook nog eens een camera die de shell volgde....zodat je de impact goed kon zien. fantastisch !
komt BF2....clickerdeclick...... en vervolgens lees je in je scherm dat je blijkbaar iemand geraakt hebt..... das toch goedkoop ????

ik ben voor het spotten van voertuigen en voor terugkeer van artillery zoals in desert combat, maar dan wel goed uitgevoerd, i.p.v. de artillery zoals die er nu is.

Wat denken jullie ervan??
Het leuke van de artillery in DC en BF1942 was (dat het ALS het OOIT eens gespot werd) het richten van de artillery. Gaf je altijd wel een kick als je opeens 5 kills in1 erbij krijgt. Het probleem is alleen dat op publics NOOIT iemand een spot doorgaf, en dat terwijl je team meestal wel gemiddeld 40% sniper was/is. (nog een arugment trouwens waarom veel mensen snipers voor nOObs aanzien)

Ik weet eigenlijk niet hoe dit beter kan in BF2 vergeleken met de bestaande arty functie van de commander.

De gevechten tussen tanks, APC's en arty was in DC veel leuker dan in BF2 vind ik.
Maar aan de andere kant:
Infantrygameplay in BF > Infantrygameplay in DC

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2005 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MagNiDude schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 16:10:
[...]

He jij ook hier!...over een naald gesproken ;) ...ging erg lekker ja. Met z'n 3en is makkelijker maar zo wisselen met f2-f3 gaat ook best :)

Over de AT class: Ik speel deze haast alleen maar en ik mis een paar granaten. Wanneer je in je 1tje een sqaud lopend op je af ziet komen moet ze wat dichter bij je laten komen zonder dat je ze eerst wat uit kan dunnen ivm de DOA. Dit eindigt vaak in een zelfmoordactie waarbij je er nog zoveel mogelijk mee probeert te nemen.. Voordeel van die DOA is dan wel weer dat je er nog wel eens mee wegkomt ook :9
Het is erg mooi als je een MI, Blackhawk of Cobra neerhaalt met Eryx. In je eentje samen met een FAV is dat zo gepiept. Of je gaat met zn tweeen (beide AT) bij een helipad zitten, als er dan 1tje aankomt knallen = ownage en veel effectiever dan C4

Als infantry het spel spelen vind ik veel leuker dan in een jet of heli. Jammer dat veel spelers dat niet willen en veel liever campen op de main base. Ik noem maar Operation Clean Sweep als voorbeeld waar niemand op het idee komt om uit de Blackhawk te bailen en eenmaal op land squads te vormen...

btw, als jeje FAV of buggy naast een vliegveld neerzet en wacht tot er een vliegtuig langskomt kun je ze heel erg goed neerhalen omdat ze in een rechte lijn vliegen voor bevoorrading })

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2005 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 11:36:
[...]
Klopt AT is ook goed. het is de enige klasse die geen random afwijking heeft met de Eryx LOL :D
Tipje voor de snipers: ga op een plek liggen met 1 of 2 toeganswegen, en leg je claymores daar neer.
Wel even onthouden dat ze daar lagen....... ik bedoel veel genanter kan niet. :) :)
.
Nou dat weet ik zo net nog niet, ik parkeerde vandaag namelijk mijn voetuig iets te dicht naast een mazen hek en toen ik tussen het hek en het voertuig door wou lopen/rennen was ik opeens dood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ehm wil je dat met die groene stipjes even uitleggen. De enige manier dat jij groene stipjes in een jet ziet is als je je squadleden ziet lopen op de minimap. In desert combat had je radar in sommige jets waarbij je mannetjes op kon pikken maar hier echt niet hoor.

Ik vind het nadeel van snipers dat als jij denkt dat je veilig in een bosje ligt je dus niet veilig bent voor mensen met Low settings. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:21
Ik hoor enge geruchten over een GoT server, daar wil ik wel eens even de bloemetjes buiten hangen, maar hoe kom ik aan het IP? (En evt. pass)

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 19:01:
[...]

Ehm wil je dat met die groene stipjes even uitleggen. :(
In een vliegtuig zie je op je HUD je doelen oplichten vierkant:: zonder kruis is enemy met kruis is friendly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

eXistenZ_NL schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 19:07:
Ik hoor enge geruchten over een GoT server, daar wil ik wel eens even de bloemetjes buiten hangen, maar hoe kom ik aan het IP? (En evt. pass)
eerste pagina van dit topic gekeken ? Daar staat het IP op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 19:11:
[...]

In een vliegtuig zie je op je HUD je doelen oplichten vierkant:: zonder kruis is enemy met kruis is friendly.
maar voertuigen die net verlaten zijn, door je teammates, zijn ook n vierkantje. Dat heeft mij al ongeveer 400 tk's opgelevert :X

Net weer ff gespeelt op djmantri server, ging mooi :) team dat skillz had en we wonnen ongeveer elke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was net ook even op djmantri's server. was weer even leuk al vind ik die s.... stealmate maar een erg brakke map. rot mist :)

ben straks ook weer van de partij. over 15minuten denk ik.

wie heeft er vanavond ook nog zin in een potje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 22:50:
was net ook even op djmantri's server. was weer even leuk al vind ik die s.... stealmate maar een erg brakke map. rot mist :)

ben straks ook weer van de partij. over 15minuten denk ik.

wie heeft er vanavond ook nog zin in een potje?
Ik was weggegaan toen jij voor de tweede keer kwam.
Ik had nogal haperingen.
Denk dat het komt door Norton, ik had een virusje ontdekt en doe moes even weg :P

Ik had ook een ander nieuw probleem: mijn muis ging alleen maar diagonaal, hoe ik hem ook bewoog.
Was best irritant, zeker omdat ik in dat rondje op Sharqi lekker ant fraggen in de MEC chopper _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
OMG dit dan, ik loop een beetje rond op n carrier totdat ik bijna doodging door n bombardement, zit er ineens n MECer op mijn bootje 8)7

http://home.hccnet.nl/t.floor/wtf.avi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Widow Maker schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 23:37:
OMG dit dan, ik loop een beetje rond op n carrier totdat ik bijna doodging door n bombardement, zit er ineens n MECer op mijn bootje 8)7

http://home.hccnet.nl/t.floor/wtf.avi
een eng geluidje eronder en het is compleet lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het probleem van mn muis - dat ie soms doorgaat terwijl ik allang stop, hetzelfde met lopen etc - komt nu soms nog voor.

moest battlefield even warm lopen op mn pc? ik weet het niet :p maar ik vind het raar.

het draait nu weer mooi, en zal morgen eindelijk eens goed van mn nieuwe spel genieten :)

nu slapen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 november 2005 @ 01:48:
het probleem van mn muis - dat ie soms doorgaat terwijl ik allang stop, hetzelfde met lopen etc - komt nu soms nog voor.

moest battlefield even warm lopen op mn pc? ik weet het niet :p maar ik vind het raar.

het draait nu weer mooi, en zal morgen eindelijk eens goed van mn nieuwe spel genieten :)

nu slapen :p
Dat zei ik laatst ook al...alsof je spel achter loopt op je bewegingen...zo heb ik regelmatig dat als ik probeer weg te komen dat ik gewoon niet een deur ik kan omdat het spel "achter loopt". Best wel irri als je naar binnen wilt omdat de arty om je oren knalt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 00:07:
heeft mijn punt nog niet helemaal begrepen wat mij betreft
Het punt was dat als er meer realisme in zou zitten je ook wel eens je gun net iets anders vast kon houden elke keer dat je schiet i.c.m. vervorming van de loop. Een sniper is meester van zijn wapen, incusief de eigenaardigheden die daar bij horen. De random factor mag wel een stuk minder idd, maar niet weg. eigenlijk zou het wel leuk zijn dat elke keer als je je sniper badge haalt je random factor gedeeld door 2 zou gaan :)

Arty en tanks veroorzaken een enorme schokgolf, genoeg om een ruit te laten springen op 10m afstand, dat heeft ook zo zijn uitwerking op je lichaam in het veld :)

BTW, is er echt een GoT clan of mag iedereen die hier post [GoT] voor zijn naam zetten?

[ Voor 80% gewijzigd door ocf81 op 13-11-2005 11:21 ]

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 00:25:
[...]

Inderdaad zeg, ik schoot al die tijd gewoon krom! 8)7

[...]

Echtwaar vriend?
Uit de config file van BF2: (m95)

Magazine Capacity: 5
Magazines: 5
Rate of Fire: -
Damage: 95
Fire Modes: Bolt-Action
Recoil: 4-5.2
Recoil Mod when Zoomed: 0.25

Uit het engels woordenboek:
deviation
1. The act of deviating.
Thesaurus: departure, variation, alteration, fluctuation, divergence, inconsistency, disparity; aberration, anomaly, eccentricity, quirk; Antonym: conformity.

[...]

Schieten?

[...]

Teamplay is voor noobs die lak hebben aan snipen :Y) :Y) :Y)
Maar ik ben altijd Medic. En hier gaat mijn post ook helemaal niet over.

[...]

Inderdaad, ik kom niet met een argument.
ghehe ik kan je 100% garanderen dat de m95 een afwijking heeft als je je scope hebt bewogen en je schiet gelijk, is het vaak mis. De afwijking bij de m24 is er ook wel, maar heel wat minder dan bij de m95. (ik kan het weten want ik sta vrij hoog in de sniper rifle leaderboard ;) ). Achja, goeie snipers zijn effectief en slechte snipers zijn leuke targets. Ik speel bij clanwars ook altijd sniper, en als je dan zonder commander speelt dan is een sniper echt onmisbaar want hij is de ogen van je team dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 november 2005 @ 11:21:
[...]

ghehe ik kan je 100% garanderen dat de m95 een afwijking heeft als je je scope hebt bewogen en je schiet gelijk, is het vaak mis. De afwijking bij de m24 is er ook wel, maar heel wat minder dan bij de m95. (ik kan het weten want ik sta vrij hoog in de sniper rifle leaderboard ;) ). Achja, goeie snipers zijn effectief en slechte snipers zijn leuke targets. Ik speel bij clanwars ook altijd sniper, en als je dan zonder commander speelt dan is een sniper echt onmisbaar want hij is de ogen van je team dan
niet als je de scope beweegd alleen als je aan het bewegen bent, dus met w,a,s,d.
ocf81 schreef op zondag 13 november 2005 @ 11:10:
[...]

eigenlijk zou het wel leuk zijn dat elke keer als je je sniper badge haalt je random factor gedeeld door 2 zou gaan :)

BTW, is er echt een GoT clan of mag iedereen die hier post [GoT] voor zijn naam zetten?
zou misschien wel leuk zijn, maar degene die goed zijn hebben meestal eerder hun badge te pakken dan de normale gamers. Wat je dan krijgt is dat ze bijna onverslaanbaar worden en de beginnelingen al helemaal geen kans hebben.

iedereen die got waardeerd, mag het voor zijn naam zetten

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2005 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2005 12:00 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.