[PC] Battlefield 2 - Deel XXIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.522 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-06 11:49

jefjef

learning by doing

BF naam [GoT]Pizzadoos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-05 08:29

DeluxZ

Livin' the good life

[GoT] DeluxZ :) Lijkt me duidelijk he ;)

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-05 12:45
... Als jullie toch bezig zijn...
Staat in me sig :)

[ Voor 49% gewijzigd door Mr. Bondt op 13-11-2005 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

Anoniem: 68159 schreef op zondag 13 november 2005 @ 11:21:
[...]

ghehe ik kan je 100% garanderen dat de m95 een afwijking heeft als je je scope hebt bewogen en je schiet gelijk, is het vaak mis. De afwijking bij de m24 is er ook wel, maar heel wat minder dan bij de m95. (ik kan het weten want ik sta vrij hoog in de sniper rifle leaderboard ;) ). Achja, goeie snipers zijn effectief en slechte snipers zijn leuke targets. Ik speel bij clanwars ook altijd sniper, en als je dan zonder commander speelt dan is een sniper echt onmisbaar want hij is de ogen van je team dan
tuurlijk is er afwijking alle guns hebben afwijking.
Klopt inderdaad dat de m24 preciezer is dan de m95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-06 19:23
dikki dik schreef op zondag 13 november 2005 @ 11:57:
iedereen die got waardeerd, mag het voor zijn naam zetten
[GoT] EyeWitness }:O :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 13:01
[GoT] [NL]WidowMaker :+

Maar wat ik nou niet snap. Net zat ik weer in een server en er zit een j10 achter me aan, ik begin weer aan zon standaard ontwijkprocedure maar die gast die blijft maar volgen, totdat je zonder afterburner zit en ie me in 1x neerhaalde. Hoe kan dat nou? ik haal echt nooit wat neer met AA omdat het totaal zuigt, alleen vliegtuigen die recht naar voren gaan die kan je misschien raken. Terwijl als ze in een bochtje zitten je het kan vergeten maar die gast die doet het gewoon. Ik snap daar echt de ballen van, hoe werkt dat nou?

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-05 12:57
The Widow Maker schreef op zondag 13 november 2005 @ 15:00:

Maar wat ik nou niet snap. Net zat ik weer in een server en er zit een j10 achter me aan, ik begin weer aan zon standaard ontwijkprocedure maar die gast die blijft maar volgen, totdat je zonder afterburner zit en ie me in 1x neerhaalde. Hoe kan dat nou? ik haal echt nooit wat neer met AA omdat het totaal zuigt, alleen vliegtuigen die recht naar voren gaan die kan je misschien raken. Terwijl als ze in een bochtje zitten je het kan vergeten maar die gast die doet het gewoon. Ik snap daar echt de ballen van, hoe werkt dat nou?
Ik snap het ook niet helemaal. Soms haal ik ze met gemak neer, maar meestal haal ik in zo'n geval een friendly plane/chopper neer aan de andere kant van de map. Soms zelfs als je er recht achtervliegt missen die rockets nog. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Ben er ook af en toe wel eens, altijd leuk op mantri. Ik ben wel GoTter maar kan het niet over mijn hart verkrijgen *GoEs* voor mijn tag weg te halen ;)

Vergeef me _/-\o_

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-07-2024
Puresmoker schreef op zondag 13 november 2005 @ 15:16:
Ben er ook af en toe wel eens, altijd leuk op mantri. Ik ben wel GoTter maar kan het niet over mijn hart verkrijgen *GoEs* voor mijn tag weg te halen ;)

Vergeef me _/-\o_
*BIO* lt-inncocent, helaas door een type fout toen ik mij EA-account aanmaakte :{ had lt-innocent moeten zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147083

ben te vinden als Johnns misschien dat ik binnenkort er wel even GOT voor zet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 03-05 14:44
ik ben nu vandaag al 3x corporal geworden, hoe vaak word dit geupdate? want ik wil eigenlijk wel weer eens wat unlocken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-06 21:42

Francis

Kawa Versys 1000

[got]Francis :P

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-04 12:51
Airw@ve :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

ocf81 schreef op zondag 13 november 2005 @ 11:10:
[...]

Het punt was dat als er meer realisme in zou zitten je ook wel eens je gun net iets anders vast kon houden elke keer dat je schiet i.c.m. vervorming van de loop. Een sniper is meester van zijn wapen, incusief de eigenaardigheden die daar bij horen. De random factor mag wel een stuk minder idd, maar niet weg. eigenlijk zou het wel leuk zijn dat elke keer als je je sniper badge haalt je random factor gedeeld door 2 zou gaan :)

Arty en tanks veroorzaken een enorme schokgolf, genoeg om een ruit te laten springen op 10m afstand, dat heeft ook zo zijn uitwerking op je lichaam in het veld :)

BTW, is er echt een GoT clan of mag iedereen die hier post [GoT] voor zijn naam zetten?
Maar dat heb je met unlocked wapens ook al een beetje...die zijn over het algemeen toch al wat beter dan de standaard wapens...alhoewel dat effect nu toch al zo goed als teniet gedaan is omdat iedereen ondertussen bijna alle unlocked wapens heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Widow Maker schreef op zondag 13 november 2005 @ 15:00:

Breek me de bek niet open. Van de week werd ik tot 3x toe achter elkaar neergehaald door een stinger en ook dezelfde persoon....terwijl ik in een AB turn zat met flares en al die gekkigheid. Ik kon het gewoon niet geloven. Goed voor die 3 kills heeft hij het heeeeel wat keren meer met zijn leven moeten bekopen want stingers van de grond knallen is een eitje. Het gekke is dat ik zo goed als nooit een kill maak met die krengen..en zeker niet 2 raketten van 1 salvo beide raak. Soms kan je gelockte heli's die stil hangen niet eens raken.

Maar om even op jouw "probleem" terug te komen. Die J10 is gewoon sneller en wendbaarder dan welk vliegtuig ook in BF2. En die raketten lijken ook beter te werken. Dat is mijn ervaring en ik vlieg heeeeeel veel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Niet zo lang geleden heeft iemand hier ns een paint tekening geplaatst over hoe je in een dogfight kunt ontsnappen en hoe je uit een stall kunt raken. :)

Helaas kan ik t niet meer terug vinden. Heeft iemand nog n linkje? :P

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Anoniem: 102880 schreef op zondag 13 november 2005 @ 18:32:
[...]

Breek me de bek niet open. Van de week werd ik tot 3x toe achter elkaar neergehaald door een stinger en ook dezelfde persoon....terwijl ik in een AB turn zat met flares en al die gekkigheid. Ik kon het gewoon niet geloven. Goed voor die 3 kills heeft hij het heeeeel wat keren meer met zijn leven moeten bekopen want stingers van de grond knallen is een eitje. Het gekke is dat ik zo goed als nooit een kill maak met die krengen..en zeker niet 2 raketten van 1 salvo beide raak. Soms kan je gelockte heli's die stil hangen niet eens raken.

Maar om even op jouw "probleem" terug te komen. Die J10 is gewoon sneller en wendbaarder dan welk vliegtuig ook in BF2. En die raketten lijken ook beter te werken. Dat is mijn ervaring en ik vlieg heeeeeel veel ;)
ik word alleen geraakt door stingers als ik er recht op af vlieg, heb nog nooit echt last ervan gehad. Meestal kom ik recht van boven en drop ik er bommen op, dat verwachten ze niet en in 1x is het over.

Maar ik vind het maar gaar dat zon j10 het wendbaarste is in heel bf2. Ik heb zelf 65 vlieguren, ik zag dat jij er 85 hebt, maar zoiets als dit kom ik echt nooit tegen. Heb ook mijn joystick kapot gebasht op mijn tobo en beide zijn ze aan de gruzelementen, mag ik morgen weer n nieuwe kopen. Was toch tijd voor vervanging na n halfjaar mishandeling :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
Help!!!! schreef op zondag 13 november 2005 @ 19:08:
Niet zo lang geleden heeft iemand hier ns een paint tekening geplaatst over hoe je in een dogfight kunt ontsnappen en hoe je uit een stall kunt raken. :)

Helaas kan ik t niet meer terug vinden. Heeft iemand nog n linkje? :P
Er zijn zoveel manieren om uit een dogfight te komen, ik vind imo dat je zelf maar een tactiek moet bedenken ... en als je weet of je tegenstander een beetje pro is kun je ook inschatten wat je het beste kunt doen. (Bij noobs maak je 1 movement en je bent van ze af ... )

Uit een stall komen is makkelijk, gas geven en neus omhoog houwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Widow Maker schreef op zondag 13 november 2005 @ 19:27:
[...]

ik word alleen geraakt door stingers als ik er recht op af vlieg, heb nog nooit echt last ervan gehad. Meestal kom ik recht van boven en drop ik er bommen op, dat verwachten ze niet en in 1x is het over.

Maar ik vind het maar gaar dat zon j10 het wendbaarste is in heel bf2. Ik heb zelf 65 vlieguren, ik zag dat jij er 85 hebt, maar zoiets als dit kom ik echt nooit tegen. Heb ook mijn joystick kapot gebasht op mijn tobo en beide zijn ze aan de gruzelementen, mag ik morgen weer n nieuwe kopen. Was toch tijd voor vervanging na n halfjaar mishandeling :P
Ik bedoelde ook dat ik het behoorlijk eigenaardig vond dat hij me 3x achter elkaar te pakken had terwijl ik zo goed als nooit uit de lucht geschoten word door een AA. Ik schiet ze meestal gewoon met mn gun stuk want die bommen "verspil" ik liever aan tanks/apc's....jeepjes pak ik ook met mn gun.

85 uur in BF2 en nog een kleine 350 uur irl 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:27

nexhil

BAM!

Zitten hier misschien ook mennsen die het probleem met het blauwe scherm zonder tekst hebben gehad en de reboot die daarna volgt? of iemand die misschien zowiezo een oplossing weet, post het even hier aub:

[rml][ BF2] blauw schem bij start spel (alleen multiplayer!)[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-05 14:10
Ik was die piloot die vrijdag samen met jou als gunner in de MEC chopper de DJ Mantri server onveilig had gemaakt >:) [GoT] MaTr1xBF2 dus.

offtopic:
Gisteren getraind met m'n clan en pas later realiseerde ik me dat ik vergeten was de prefix te veranderen naar die van me clan, ik was die [GoT] prefix al zo gewend :D

@Mr Bondt: zei je nou gisteren dat je je joystick kapot had gegooid :X
@ EyeWitness, ging wel lekker he vannacht die laatst potjes, je had op een gegeven moment zelfs een score van 200+. Sowieso gingen we lang door, ik geloof ergens dat het om half vier was afgelopen vannacht.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
MaTr1x schreef op zondag 13 november 2005 @ 20:57:
@Mr Bondt: zei je nou gisteren dat je je joystick kapot had gegooid :X
Jij weet meer dan mij joh! :P
Nee, hij deed een beetje vreemd...

[ Voor 8% gewijzigd door Mr. Bondt op 13-11-2005 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
MaTr1x schreef op zondag 13 november 2005 @ 20:57:
[...]@ EyeWitness, ging wel lekker he vannacht die laatst potjes, je had op een gegeven moment zelfs een score van 200+. Sowieso gingen we lang door, ik geloof ergens dat het om half vier was afgelopen vannacht.
Ghehe, ging inderdaad heerlijk :P, kwas alleen zowat de enigste medic :/.
Maarja zo rond half 4 had gingk er maar uit, was niet zoveel volk meer en kwas toe aan m'n slaap :z... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goherjo
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-05 20:36
Nou,

als iedereen zijn eigen begint voor te stellen, KaDaVeR107th aangenaam
vaste lezer, voor het eerst reply-er, en zo meteen sinds lange tijd weer op DJMantri GoT server

ciao B)

PSN: Klussertt (GTA V)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123536

Maak dit mee:

Afbeeldingslocatie: http://gersom.wursten.be/screen101kl.jpg

en de volgende ronde

Afbeeldingslocatie: http://gersom.wursten.be/screen102kl.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 123536 op 13-11-2005 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 24-05 20:26

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik was een beetje aan het rondneuzen in de showcase van bfeditor.gotfrag.com en toen zag ik de volgende 2 custom maps welke er imho fantastisch uitzien. Heb ze nog niet geprobeerd, maar ga dat zeker doen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.x-07.de/media/oyd_description_eng.jpg
Meer screens en info:
http://bfeditor.gotfrag.com/forums/viewtopic.php?t=3026

Afbeeldingslocatie: http://www.x-07.de/media/vulcan_description_eng.jpg
Meer screens en info:
http://bfeditor.gotfrag.com/forums/viewtopic.php?t=3039

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
Holy cow, dat ziet er allemaal goed uit zeg!

Hoe zit het nou met jouw map trouwens, wordt die nog door DaMorpheus gehost? Het zou zonde zijn van al je werk als die map niet meer gespeeld wordt namelijk.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-05 13:52
Gisteravond nog een lekker rondje @djmantri. Dalian plant als chinese. Zat als gunner in de heli en we hadden alle vlaggen. Piloot ging boven de kust hoveren richting carrier, kon mijn raketjes heerlijk geleiden de heli's in en de AA op de carrier. :D

Nog mijn excuses aan de slachtoffers. O-)

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-05 21:36
Gisteren inderdaad leuke pot gespeeld bij Djmantri...

Beetje jammer dat het rond de klok van 8 was en dat er dan nog een aantal personen zijn die al eigenlijk op bed moeten liggen :O ;)

Kleuters die te vlug op de trekker zijn op de carrier die een heli voor je neus weg gappen.... en dan een paar rockets naar je donder sturen.... En dan de hele game lopen zeiken waarom ik een kick-vote had gestart... Duhhhhhh wat denk je zelf! Ga op een EA server lopen kl@ten

Maar voor de rest super gaaf dat er steeds meer GOT-ers de weg vinden naar DJmantri's hideout! _/-\o_ ... de sfeer is erg relax met hier en daar leuke humor.....!!!

[ Voor 6% gewijzigd door Smarty77 op 14-11-2005 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-05 08:29

DeluxZ

Livin' the good life

Ey, ik zie mijn naam 8)7. Was gister weer leuk op DJmantri server :) Leuke en goede potjes :)

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-06 11:31
Ik vind deze trailer er bestwel vet uit zien...
http://www.eagames.com/of...20Forces%20Intro&resID=hi

ik vind spelen in het donker wel vet :)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

MaTr1x schreef op maandag 14 november 2005 @ 07:49:
Holy cow, dat ziet er allemaal goed uit zeg!

Hoe zit het nou met jouw map trouwens, wordt die nog door DaMorpheus gehost? Het zou zonde zijn van al je werk als die map niet meer gespeeld wordt namelijk.
Ja ziet er goed uit he! Die kerel heeft echt zijn best gedaan zo te zien.

Maar goed..hoe het met mijn map staat? Nou... beetje doodgebloed eigenlijk. Wil hem nog wel afmaken hoor. Het is namelijk niet zo veel werk meer. Had alleen ff niet zoveel zin meer de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 02-06 21:49
ik merk idd dat het er steeds leuker aan toe gaat... vooral teamwork gaat sterk vooruit (maar wat wil je ook met mij als squadleader ? !) (of gaat dat niet goed :X)

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39051

Binnenkort ga ik ook meedoen :D

Kheb battlefield2 al een tijdje, maarja met ti4200 werkt ie niet :P

Morgen 6600gt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-06 13:18

Tjark

DON'T PANIC

eergisteren voor 't eerst op djMantri's server gespeeld ( [GoT]Danaq ), wel vermakelijk. Gister lekker wezen oefenen met de chopper toen 't nog rustig was :)

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Laatst online: 31-05 21:36
TjarkVerhoeven schreef op maandag 14 november 2005 @ 12:38:
eergisteren voor 't eerst op djMantri's server gespeeld ( [GoT]Danaq ), wel vermakelijk. Gister lekker wezen oefenen met de chopper toen 't nog rustig was :)
Hmmmmm jij was het dus :'( ..... khoop dat ik je niet weer tref!! ;) :) ;)

Meer dan ooit dood gegaan! lol _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153850

Gistre zekers fijne potjes gespeeld op DJMantri, ik hoop dat je die tv-guided op de MEC chopper fijn vond Oemfoefoe ;) ik had jullie geloof ik tot 3 keer toe met dat ding. Was op Kubra Dam Voor de rest zelf ook nog een tijdje gevlogen (vind mezelf als gunner van meer waarde dan piloot) omdat niemand de US chopper nam. Maar dat viel weer tegen als jer net BF2 opnieuw hebt geinstalleerd, muissnelheden ed nog nie correct gezet. |:(
Ingame nick: [HuT]Ruza[NL]. Helaas zit tag in naam dus kan ik niet verwijderen voor [GoT] (maar hecht er denk ik ook iets te veel waarde aan _/-\o_ )
Anoniem: 39051 schreef op maandag 14 november 2005 @ 12:21:
Binnenkort ga ik ook meedoen :D

Kheb battlefield2 al een tijdje, maarja met ti4200 werkt ie niet :P

Morgen 6600gt :D
Heb ik ook voor BF2 aangschaft, had nml ook een TI4200. Ben er zeer content mee, zeker de prijs-kwaliteit verhouding :)

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 153850 op 14-11-2005 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-06 13:18

Tjark

DON'T PANIC

Smarty77 schreef op maandag 14 november 2005 @ 12:43:
[...]
Hmmmmm jij was het dus :'( ..... khoop dat ik je niet weer tref!! ;) :) ;)
Meer dan ooit dood gegaan! lol _/-\o_
En jij in die mobile AA toch? Was een leuk verstoppertje spelen en oefenen voor mij...

* Tjark heeft altijd de neiging om _precies_ achter z'n target te schieten.... :(

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139462

een goede dag allemaal.
ik zal mij als lurker ook maar eens voorstellen. :+

Ik ben een vervent bf2 speler en hang regelmatig op de djmantri server rond.
als ik er ben is het onder de naam ORG]=HotShot
vermaak mij er altijd opper best maar ik heb af en toe wel de behoefte aan de massa slachting van de 64 player servers. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151513

FireFoz schreef op maandag 14 november 2005 @ 09:26:
Ik vind deze trailer er bestwel vet uit zien...
http://www.eagames.com/of...20Forces%20Intro&resID=hi

ik vind spelen in het donker wel vet :)
Trailers maken ze altijd gelikt.. zodat je er heel wat van verwacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
TallManNL schreef op maandag 14 november 2005 @ 08:09:
Piloot ging boven de kust hoveren richting carrier, kon mijn raketjes heerlijk geleiden de heli's in en de AA op de carrier. :D

Nog mijn excuses aan de slachtoffers. O-)
G*dver, ja seg! Heb m'n pogingen om jullie daar weg te krijgen telkens kunnen bekopen met een vette kill. Jullie hingen juist buiten het bereik van AA-gun. ZEER vervelend :p

Gisteren daar trouwens nog een geweldig potje gespeeld als gunner in chopper. Knalde de ene tank na de andere stuk. Ook choppers waren niet veilig >:) (met dank aan m'n fantastische piloot waar me de nick van ontglipt is jammer genoeg!)

En opeens was ie daar weer -> ff van team gewisseld. Stond ik daar mooi te kijken bij het verliezende team :P
Nie fijn als je daarna de hele tijd raketten rond je oren krijgt van je toffe piloot :)

Ben der daarna maar mee gestopt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139462 schreef op maandag 14 november 2005 @ 13:27:
vermaak mij er altijd opper best maar ik heb af en toe wel de behoefte aan de massa slachting van de 64 player servers. })
Voor mij geld wel precies hetzelfde, DJMANTRI ruled _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ alleen een 64 player oorlog is af en toe noodzakelijk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Anoniem: 153850 schreef op maandag 14 november 2005 @ 14:38:
[...]

Voor mij geld wel precies hetzelfde, DJMANTRI ruled _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ alleen een 64 player oorlog is af en toe noodzakelijk >:)
Nou... als we daar dan ook standaard dezelfde server voor gebruiken.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-06 16:24

R-B

Blokkert

/me me gaat onderhand eens BF 2: Special Forces pre-orderen :)

[ Voor 7% gewijzigd door R-B op 14-11-2005 15:08 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 | Marstek 5.12KWh V151+CT003 V115 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoc
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-04 19:17
Is het eigenlijk mogelijk om in Battlefield 2 toggle binds te maken? Bijvoorbeeld zodat je met 1 knop kunt wisselen tussen medpack/wapen, of defibrilator/wapen. Ik heb al beetje proberen te zoeken naar meer informatie over keybinding, helaas is er erg weinig informatie erover beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-04 21:37

gertjanvdheuvel

Magento 2 / WebOptimalisatie

Ik zal er vanavond ook eens proberen te zijn: W32/Gert-Jan[NL] ;)

see ya, and wouldn't wanna be ya })

CBD olie , Gezonder Leven , Bumper Beschermer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiphaas7
  • Laatst online: 04-06 19:47
Knoc schreef op maandag 14 november 2005 @ 15:08:
Is het eigenlijk mogelijk om in Battlefield 2 toggle binds te maken? Bijvoorbeeld zodat je met 1 knop kunt wisselen tussen medpack/wapen, of defibrilator/wapen. Ik heb al beetje proberen te zoeken naar meer informatie over keybinding, helaas is er erg weinig informatie erover beschikbaar.
We gaan hier niet cheaten he. ;)

Om het toch wat nuttiger te maken: Ik gebruik zelf de 2 knoppen aan de zijkant van m'n mx518 om te wisselen tussen medpack en gun. De een voor medpack, de ander voor gun. Is niet helemaal wat je bedoelt, maar werkt wel perfect.

[ Voor 22% gewijzigd door Kiphaas7 op 14-11-2005 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jagermeister schreef op maandag 14 november 2005 @ 15:03:
[...]

Nou... als we daar dan ook standaard dezelfde server voor gebruiken.... :P
Inderdaad, en dan het liefst eentje van 64 players met 32 player map >:) Wordt het pas echt een chaos _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoc
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-04 19:17
Kiphaas7 schreef op maandag 14 november 2005 @ 15:17:
[...]

We gaan hier niet cheaten he. ;)
Neej dat nooit O-)
O-)
Maar het is gewoon soms beetje vervelend dat ik die binds nog mis. Ik speel persoonlijk veel medic waardoor ik vaak switch tussen defibrilator/wapen/medpack, met een toggle bind scheelt het toch weer een aantal binds. Bijkomend voordeel voor mij is dat ik het op die manier allemaal op m'n muis kan binden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
Blacksnak schreef op maandag 14 november 2005 @ 14:36:
[...]

G*dver, ja seg! Heb m'n pogingen om jullie daar weg te krijgen telkens kunnen bekopen met een vette kill. Jullie hingen juist buiten het bereik van AA-gun. ZEER vervelend :p

Gisteren daar trouwens nog een geweldig potje gespeeld als gunner in chopper. Knalde de ene tank na de andere stuk. Ook choppers waren niet veilig >:) (met dank aan m'n fantastische piloot waar me de nick van ontglipt is jammer genoeg!)

En opeens was ie daar weer -> ff van team gewisseld. Stond ik daar mooi te kijken bij het verliezende team :P
Nie fijn als je daarna de hele tijd raketten rond je oren krijgt van je toffe piloot :)

Ben der daarna maar mee gestopt :+
Ik zat eerst in het andere team, toen ik was omgezet baalde ik wel ff maar met mijn pilot MEINS nogwat ging ie toch wel heel lekker. Tijd zat om die guided missiles de AA / een heli in te sturen. Voelde me wel bijna schuldig vanwege de eenvoudige duckhunt.

Ging al helemaal lekker aangezien iemand bij jullie telkens de F35B het water in liet flikkeren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
TjarkVerhoeven schreef op maandag 14 november 2005 @ 13:22:
[...]

En jij in die mobile AA toch? Was een leuk verstoppertje spelen en oefenen voor mij...

* Widow heeft altijd de neiging om _precies_ achter z'n target te schieten.... :(
haha ik was die dude die via de andere kant van de hangaar die AA bewerkte met raketten :P

BTW net weer een mooie nieuwe joystick gekocht nadat ik gisteren mijn oude kapot had gemept op mijn toetsenbord. Dus kijk uit, ik ga het luchtruim weer onveilig maken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Check dit dan :P

Afbeeldingslocatie: http://www.totalbf2.com/potd/delivery.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
hij is echt wel dé terrorist gewoon :9

[ Voor 18% gewijzigd door dikki dik op 14-11-2005 16:24 ]

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Laatst online: 04-06 11:49

jefjef

learning by doing

Lache, doet me denken aan die oude zw/w film met peter sellers in verschillende rollen..dr Strangelove! en dan ergens aan het eind waar de piloot van de bommewerper met bom (a-bom) en al naar beneden gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 12:32
Jumpt die 2e piloot eruit ofzo en komt er dan toevallig op? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Laatst online: 04:55

xdc

* xdc zit ook wel eens op djmantri , onder xdc2000

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Hidde schreef op maandag 14 november 2005 @ 16:27:
[...]

Geen idee hoe ze het geflikt hebben. Eerlijk gezegd geloof ik niet dat het kan zonder gecheat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Hidde schreef op maandag 14 november 2005 @ 16:27:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://img354.imageshack.us/img354/6816/screen0063vd.th.jpg

:P je kan niet zo vallen :P zie dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
jagermeister schreef op maandag 14 november 2005 @ 16:45:
[...]
Geen idee hoe ze het geflikt hebben. Eerlijk gezegd geloof ik niet dat het kan zonder gecheat.
Fotosoep? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

T was gisteren idd weer erg tof bij DJmantri met alle medegotters! :)

zie ook screenies fragtallica: [rml]fragtallica in "[ PC] Battlefield 2 - Deel XXIII"[/rml] :)

Alleen blijft het klote als je in een leuke squad zit met medegotters dat je ineens geautobalanced wordt naar het andere team.... :(

Alleen hoef ik persoonlijk geen maps als Zatar Wetlands tegen te komen tussen 1800 en 2300 B) O-)

[ Voor 15% gewijzigd door Help!!!! op 14-11-2005 18:29 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Anoniem: 151513 schreef op maandag 14 november 2005 @ 14:18:
[...]

Trailers maken ze altijd gelikt.. zodat je er heel wat van verwacht..
das waar, maar dr staat dat het ingame is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
ik had best een 64 player server kunnen doen (was wel wat duurder maar had gekund) zei het dat de game dan minder stabiel is en er veel meer van die n00bs op afkomen, dus vind ik dit een betere oplossing, bovendien is het imo net zo vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:03

Huig

Merino Fanatic

Help!!!! schreef op maandag 14 november 2005 @ 18:28:
T was gisteren idd weer erg tof bij DJmantri met alle medegotters! :)

zie ook screenies fragtallica: [rml]fragtallica in "[ PC] Battlefield 2 - Deel XXIII"[/rml] :)

Alleen blijft het klote als je in een leuke squad zit met medegotters dat je ineens geautobalanced wordt naar het andere team.... :(
HuiGie ziet zijn naam :P

Helemaal mee eens, een beetje jammer alleen, zoals je in die screenies al kunt zien, alle GoT'ers aan 1 kant. Als je dan gewisseld wordt zit je bij allemaal noobs :| das wel minder.
Kijken of ik vanavond ook kan, ik moet namelijk ook weer studeren :r

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kousje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-03 07:02
Als ik op dj mantri wil connecten zegt hij controleer je netwerk??????

Maar goed ik speel onder su0k zo nog eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc

xdc

vandaag even een logitech wingman force 3d joystick gekocht om lekker te kunnen vliegen met battlefield.

Nu vraag ik mij af hoe ik hem moet configureren

ik heb hem nu ingesteld op 2 assen as x as y

maar dan heb ik niet genoeg assen , want ik moet throttle instellen , rechts links roll , naar voren en achter.

graag wil ik hem zo instellen (op internet gevonden.)

SPEED UP: JOYSTICK AXIS 3-
SLOW DOWN / REVERSE SPEED: JOYSTICK AXIS 3+

RUDDER LEFT: JOYSTICK AXIS 2+
RUDDER RIGHT: JOYSTICK AXIS 2-

PITCH UP: JOYSTICK AXIS 1-
PITCH DOWN: JOYSTICK AXIS 1+

ROLL LEFT: JOYSTICK AXIS 0-
ROLL RIGHT JOYSTICK AXIS 0+

FIRE: JOYSTICK 1
ALT FIRE: JOYSTICK 3

\

Hoe doe ik dit ?
want als ik probeer te configgen in battlefield heb ik dus alleen

joystick as 1 en joystick as 2

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanmiddag op DJ Mantri was t ff een tijdje dikke ellende. Ik kom de server in...binnen 2 minuten beginnen mensen mij eruit te voten en er zijn er gewoon nog heel wat die zomaar op ja stemmen :( :(
Niet dat ik eruit gevote werd maar tis wel irri als je aan het spelen bent je continu een vote tegen je krijgt terwijl je helemaal niets verkeerd doet. Het enige wat ik had gedaan was spawnen en in een vliegtuig stappen. Niet gejat, niemand in de buurt, niemand getk'ed of aangereden. K was net airborne..En ze bleven het ook maar proberen. En maar blind ja stemmen! |:( |:(

Op een gegeven moment werd ik wel bijgestaan door een admin die dreigde de eerste de beste te kicken die weer begon met tegen mij te voten. Nog bedank!! (Ben je naam ff ontschoten) Een map of 2 later was het tenminste gewoon gezellig en lekker teamwork omdat die herrieschoppers kennelijk weg waren.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 14-11-2005 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

xdc schreef op maandag 14 november 2005 @ 20:39:
vandaag even een logitech force 3 d joystick gekocht om lekker te kunnen vliegen met battlefield.

Nu vraag ik mij af hoe ik hem moet configureren

ik heb hem nu ingesteld op 2 assen as x as y

maar dan heb ik niet genoeg assen , want ik moet throttle instellen , rechts links roll , naar voren en achter.

graag wil ik hem zo instellen (op internet gevonden.)

SPEED UP: JOYSTICK AXIS 3-
SLOW DOWN / REVERSE SPEED: JOYSTICK AXIS 3+

RUDDER LEFT: JOYSTICK AXIS 2+
RUDDER RIGHT: JOYSTICK AXIS 2-

PITCH UP: JOYSTICK AXIS 1-
PITCH DOWN: JOYSTICK AXIS 1+

ROLL LEFT: JOYSTICK AXIS 0-
ROLL RIGHT JOYSTICK AXIS 0+

FIRE: JOYSTICK 1
ALT FIRE: JOYSTICK 3

\

Hoe doe ik dit ?
want als ik probeer te configgen in battlefield heb ik dus alleen

joystick as 1 en joystick as 2
Ik denk dat je de installatie van je joystick niet goed hebt gedaan. De extreme 3d pro word standaard door windows xp herkent..hoef je verder niets meer aan te installeren. Ik denk dat het met jou joystick ook wel zo is. Zo niet moet je of de drivers installeren en/of de software. En anders moet je nog altijd een joystick met 3 assen selecteren omdat je nu een as tekort komt. Je gas is dan denk ik as 3. Of heb je ook een verticale as? K weet dat je in oudere versies van windows ook kon kiezen voor joysticks met gashendel. Je kan in BF2 iig gewoon je gasschuifje bewegen om hem te selecteren.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 14-11-2005 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc

xdc

Anoniem: 102880 schreef op maandag 14 november 2005 @ 20:43:
[...]

Ik denk dat je de installatie van je joystick niet goed hebt gedaan. De extreme 3d pro word standaard door windows xp herkent..hoef je verder niets meer aan te installeren. Ik denk dat het met jou joystick ook wel zo is. Zo niet moet je of de drivers installeren en/of de software. En anders moet je nog altijd een joystick met 3 assen selecteren omdat je nu een as tekort komt. Je gas is dan denk ik as 3. Of heb je ook een verticale as? K weet dat je in oudere versies van windows ook kon kiezen voor joysticks met gashendel. Je kan in BF2 iig gewoon je gasschuifje bewegen om hem te selecteren.
al opgelost thx m8

[ Voor 15% gewijzigd door xdc op 14-11-2005 23:42 ]

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
Gatver wat een rot avond, wordt ik de hele tijd door een stel van die statpaders in mijn eigen team gekilled en gerevived. :'( bah wat haat ik dat en dan hebben ze ook nog een teamscore van 200 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Anoniem: 102880 schreef op maandag 14 november 2005 @ 20:39:
Vanmiddag op DJ Mantri was t ff een tijdje dikke ellende. Ik kom de server in...binnen 2 minuten beginnen mensen mij eruit te voten en er zijn er gewoon nog heel wat die zomaar op ja stemmen :( :(
Niet dat ik eruit gevote werd maar tis wel irri als je aan het spelen bent je continu een vote tegen je krijgt terwijl je helemaal niets verkeerd doet. Het enige wat ik had gedaan was spawnen en in een vliegtuig stappen. Niet gejat, niemand in de buurt, niemand getk'ed of aangereden. K was net airborne..En ze bleven het ook maar proberen. En maar blind ja stemmen! |:( |:(

Op een gegeven moment werd ik wel bijgestaan door een admin die dreigde de eerste de beste te kicken die weer begon met tegen mij te voten. Nog bedank!! (Ben je naam ff ontschoten) Een map of 2 later was het tenminste gewoon gezellig en lekker teamwork omdat die herrieschoppers kennelijk weg waren.
Dat was ik, weliswaar ff onder een andere naam ;)
Maar goed, toen fragtallica jouw begin te voten, had ik iets van WTH?
GoTters stemmen elkaar toch niet weg?
Ik kwam er (gelukkig voor frag) achter dat de welbekende vote-bug was opgetreden 8)7

Trouwens weer een statpadder geband :9
Oja, DJMantri, die "404s" was toch geband op de uber-oude server?
Die zag ik laatst weer... Maar hij gedroeg zich...
Had hem wel een waarschuwing gegeven dat ik hem in de gaten hield B)
innocent schreef op maandag 14 november 2005 @ 20:51:
Gatver wat een rot avond, wordt ik de hele tijd door een stel van die statpaders in mijn eigen team gekilled en gerevived. :'( bah wat haat ik dat en dan hebben ze ook nog een teamscore van 200 punten.
Dan doe je toch "suicide"?
Trouwens, uit nieuwsgierigheid, op welke server was dat?

[ Voor 16% gewijzigd door Mr. Bondt op 14-11-2005 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
Het word steeds gekker vandaag, heb ik om een of andere reden twee commanders in mijn team ???
Soms werd ik er door 1 gekilled maar als ik hem dan op mijn beurt killde dan kreeg ik een teamkill aan mijn broek :( en vreemd genoeg kwam de naam van de 2e commander volgens mij nergens in de player lijsten voor ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123536

Mr. Bondt schreef op maandag 14 november 2005 @ 20:59:
[...]

Dat was ik, weliswaar ff onder een andere naam ;)
Maar goed, toen fragtallica jouw begin te voten, had ik iets van WTH?
GoTters stemmen elkaar toch niet weg?
Ik kwam er (gelukkig voor frag) achter dat de welbekende vote-bug was opgetreden 8)7
Lol, ik heb helemaal niemand proberen weg te voten, maar een vreemde bug. Maar de map daarna was alles gelukkig weer normaal en konden we weer vrolijk verder spelen :)

voor problemen => http://forum.djmantri.nl/

offtopic:
Jij had wel een teamworkscore van -23 ??

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 123536 op 14-11-2005 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Van fragtallica misschien wel een bug maar ik heb toch meerdere mensen een vote zien beginnen..en wel toevallig als het de bug is dat ze iedere keer mij moeten hebben...en bug of niet....waarom voten er meteen 12 man yes dan? DAT snap ik nou nooit...k vote nooit yes tenzij ik weet waarom er gevote word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Laatst online: 00:37

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

innocent schreef op maandag 14 november 2005 @ 21:54:
Het word steeds gekker vandaag, heb ik om een of andere reden twee commanders in mijn team ???
Soms werd ik er door 1 gekilled maar als ik hem dan op mijn beurt killde dan kreeg ik een teamkill aan mijn broek :( en vreemd genoeg kwam de naam van de 2e commander volgens mij nergens in de player lijsten voor ???
Dat is een cheat, kwam geloof ik in het vorige deel al naar voren. Ze hebben ook bijna permanent de commander assets ter beschikking.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
Mr. Bondt schreef op maandag 14 november 2005 @ 20:59:
[...]

Dan doe je toch "suicide"?
Trouwens, uit nieuwsgierigheid, op welke server was dat?
We hadden alleen de mainbase en ik werd ook wel eens gekilled zonder dat ik gerivived werd.
Ze stonden op een gegeven moment met een APC en TANK op eigen personeel te knallen terwijl 1 of 2 anderen aan het reviven waren. Na 9x onnodig dood te zijn gegaan ben ik maar naar het andere team overgestapt. Dat team won uiteraard ook het potje, maar dat lijkt me logisch.

De server weet ik niet meer, let ik tegenwoordig namlijk niet meer op aangezien er door EA toch niks aangedaan wordt. Heb het namelijk 1x gemeld maar EA heeft niet eens mijn mail beantwoord, terwijl ik toen echt ALLE details had ddorgegeven.

1 van de spelers hete echter Kaptan_Kuk of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-06 19:53

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik doe sowieso vrijwel nooit mee aan een vote, of het moet een L*l de behanger zijn die als commander in een chopper zit (nog bedankt voor de kick toen, MrBondt).

Nog even lekker over baserapen: ik zat laatst op OCS als Mec. Ben als specops met een bootje naar de US base gevaren en heb daar de arti onschadelijk gemaakt. Klim omhoog en zie Poef! de Cobra respawnen daar naast de runway. Dus ik denk: Die is voor Gurby. Ren erheen, maar ja, ook net twee US mennekes op het ding af aan het rennen. Hadden mij niet verwacht dus ik had twee kills én een Cobra. Hup met het ding de lucht in en naar de Mec kant en een Meccer opgepikt als gunner.

Nu de vraag: is dat baserapen? Of mag dit nu juist weer wél? Kijk, dat het vernielen van die arti ok is, dat snap ik, ondanks dat dat een uncappable base/flag is. Maar de Cobra meenemen en onderweg daarnaartoe ook nog twee enemies? Is dat zuiver of niet echt kosjer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Behalve dat ik van mening ben dat het neerschieten van friendlies in enemy gear wel goed te praten is omdat je met de bugs in de nametags er van uit moet gaan dat alles wat enemy eruit ziet, enemy is, is het niet fout om een transportmiddel te jatten voor een quick exit.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
gyedema schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 08:13:
Ik doe sowieso vrijwel nooit mee aan een vote, of het moet een L*l de behanger zijn die als commander in een chopper zit (nog bedankt voor de kick toen, MrBondt).

Nog even lekker over baserapen: ik zat laatst op OCS als Mec. Ben als specops met een bootje naar de US base gevaren en heb daar de arti onschadelijk gemaakt. Klim omhoog en zie Poef! de Cobra respawnen daar naast de runway. Dus ik denk: Die is voor Gurby. Ren erheen, maar ja, ook net twee US mennekes op het ding af aan het rennen. Hadden mij niet verwacht dus ik had twee kills én een Cobra. Hup met het ding de lucht in en naar de Mec kant en een Meccer opgepikt als gunner.

Nu de vraag: is dat baserapen? Of mag dit nu juist weer wél? Kijk, dat het vernielen van die arti ok is, dat snap ik, ondanks dat dat een uncappable base/flag is. Maar de Cobra meenemen en onderweg daarnaartoe ook nog twee enemies? Is dat zuiver of niet echt kosjer?
Als ik admin was en mensen gingen klagen, en jij vertelt mij dit verhaal, doe ik niets :D
Dingen slopen en dan toevallig even een voertuig meenemen vind ik zuiver.
Doe ik ook wel eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-05 12:41

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

goeiemorgen,
volg dit topic wel maar post eigenlijk nooit, gisteravond ook maar ff een potje meegespeeld op DjMantri's server, eindelijk weer eens in een squad waar iedereen er samen op uit ging _/-\o_

Kom zeker nog 's langs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
Anoniem: 102880 schreef op maandag 14 november 2005 @ 23:22:
Van fragtallica misschien wel een bug maar ik heb toch meerdere mensen een vote zien beginnen..en wel toevallig als het de bug is dat ze iedere keer mij moeten hebben...en bug of niet....waarom voten er meteen 12 man yes dan? DAT snap ik nou nooit...k vote nooit yes tenzij ik weet waarom er gevote word
Omdat meer dan de helft van die votes per ongeluk zijn. Het gebeurd mij zeer dikwijls da'k op de Yes of No knop druk zonder nog maar gezien te hebben dat er een vote loopt (om nieuwe opdracht van squadleader of commander te aanvaarden bv.). Vind heel dat systeem daar rond nogal wazig. Ze kunnen voor de votes beter andere toetsen toewijzen, los van de yes & no. (zoals trouwens vroeger al eens werd aangehaald in een discussie hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 23:24

TheVMaster

Moderator WOS
OMG ik zat gisteren ook ff op de server van DJMantri, maar eh..'k moet toch ff wat beter oefenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Kan wel. Eerste stukje stap je gewoon uit het vliegtuig zoals de screenie en pas na een paar meter maak je een duikvlucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Laatst online: 21:32

Tubby

or not to be

Blacksnak schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 08:55:
[...]

Omdat meer dan de helft van die votes per ongeluk zijn. Het gebeurd mij zeer dikwijls da'k op de Yes of No knop druk zonder nog maar gezien te hebben dat er een vote loopt (om nieuwe opdracht van squadleader of commander te aanvaarden bv.). Vind heel dat systeem daar rond nogal wazig. Ze kunnen voor de votes beter andere toetsen toewijzen, los van de yes & no. (zoals trouwens vroeger al eens werd aangehaald in een discussie hierover.
Het irritante is dat er server instellingen zijn zoals "kickvote default yes" en "default punish". En aan de hand van die instellingen maakt de server de vraag.

Daardoor is yes soms punish en soms juist niet. Heel erg irri dat je de vraag goed moet lezen voordat je yes/no doet. Beter zou zijn dat de vraag steeds hetzelfde is en die default instellingen het default antwoord gewoon bepaald als je niets doet.

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
denk trouwens dat ik voten uit ga zetten, want zo vaak is dit toch niet nodig en bovendien zijn er vaak genoeg admins :o...

k wacht nog steeds tot bf2cc werkt met de server al zal dat niet zo lang meer duren denk ik...

iig, het speelt nog steeds erg lekker op de server, maar helaas ben ik nu wat minder online (vanwege wat connectieproblemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158554

Gisteren ook voor de eerste keer op DjMantri's server gespeeld .
lekker als gunner in een chopper en onder tussen leker een joint draaien en de nog een paar uit de lucht knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
djmantri schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:54:
denk trouwens dat ik voten uit ga zetten, want zo vaak is dit toch niet nodig en bovendien zijn er vaak genoeg admins :o...

k wacht nog steeds tot bf2cc werkt met de server al zal dat niet zo lang meer duren denk ik...

iig, het speelt nog steeds erg lekker op de server, maar helaas ben ik nu wat minder online (vanwege wat connectieproblemen)
Goed idee voor als er weer n00bs komen die willen voten, gelukkig zie ik het zelden gebeuren op je server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-05 21:29

JohnD

Bernd

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

O+ Gister weer een paar lekkere potjes gespeeld op Djmantri alleen ik heb echt schijt hekel aan die commader van ons, jat zo goude medialle voor me neus met 1 punt verschil ;(

Ach we hebben teminsten gewonnen :D . Alleen wordt ik wel schijtziek van die ping probleem naar 300 of meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:23

Stewie!

Keen must die!

Mag ik mensen wijzen op dit topic: BF2 Film
Met als eerste resultaat

_/-\o_ aan de makers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98389

Anoniem: 158554 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:59:
Gisteren ook voor de eerste keer op DjMantri's server gespeeld .
lekker als gunner in een chopper en onder tussen leker een joint draaien en de nog een paar uit de lucht knallen.
Jij spelt
BF2 net zoals mij! Relaxed! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-06 20:25

DefLite

Why so serious?

battlfield 2 heerlijk spel egt geweldig die choppers de gameplay de squads.
tot gisteren want nu werkt mijn cd key niet meer :( legale versie ik heb snel een mailtje naar ea gestuurd hopelijk helpt dat O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139872

bvk schreef op maandag 14 november 2005 @ 23:34:
[...]

Dat is een cheat, kwam geloof ik in het vorige deel al naar voren. Ze hebben ook bijna permanent de commander assets ter beschikking.
Je zal wel een redname bug bij de enemy commander hebben gehad, verklaart ook de TK. Geen cheat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 23:24

TheVMaster

Moderator WOS
DaMorpheus schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 13:20:
Mag ik mensen wijzen op dit topic: BF2 Film
Met als eerste resultaat

_/-\o_ aan de makers
Onwijs gaaf ;) die MINE is ook leuk btw...hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
Anoniem: 139872 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 13:39:
[...]

Je zal wel een redname bug bij de enemy commander hebben gehad, verklaart ook de TK. Geen cheat.
Was wel vervelend, aangezien ik die commander elke keer eenvoudig kon vinden (hij was gewoon te zien op de map) en was dan meestal ergens op vijandelijk gebied te vinden i.p.v. in ons basecamp.

Ik heb dus ook vaak achter hem gestaan met een mes, maar durfde hem na mijn eerste TK niet meer lek te prikken, omdat dat misschien wel eens een kick tot gevolg zou kunnen hebben. :(

Maar ja het was niet echt een redname bug aangezien deze commander toch echt een blauw label had, maar ja hij had niet de naam van onze commander. En je kun helaas nieet zien wie de vijandelijk commander is. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
keb gister weer eens heerlijk liggen sniperen op een aantal servers :) Ik vind dat echt nog wel een van de leukste dingen. Vooral als je een paar keer achter elkaar dezelfde persoon killt, en die dus als sniper spawnt om jou wel ff te killen :)

Ik zat in de hijskraan, en leg dan natuurlijk altijd ff een mijn neer bij de trap. Dus op een gegeven moment werd ik toch doodgeschoten door een andere sniper... en echt 20 sec later ofzo, toen ik al weer gerespawned was "you killed die-gast" :D
Was ie dus ook op die hijskraan geklommen om mijn plek in te nemen, echter lag mijn mijn daar nog :)
Geweldig, sniperen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-05 21:29

JohnD

Bernd

Heel wat mensen zijn het daar niet mee eens hier :+

in zo'n toren ben je een sitting duck overigens. Je tegenstander hoeft maar ergens anders te spawnen en hij schiet zo je kop eraf zonder dat jij hem ziet aankomen..

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Laatst online: 04-06 07:47
SunStorms_sletje schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:20:
Heel wat mensen zijn het daar niet mee eens hier :+

in zo'n toren ben je een sitting duck overigens. Je tegenstander hoeft maar ergens anders te spawnen en hij schiet zo je kop eraf zonder dat jij hem ziet aankomen..
indd.......gister ook in mashtuur city.......zat een sniper op het hoge gebouw naast de onderste brug en die had een claymore bovenaan de trap gelegd............ff handgranaatje naar boven gooien.........boem dag claymore...........naar boven en de sniper killen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Gisteren zat ik aan de US kant, maar af en toe kreeg ik ook MEC radiomessages door :? Is dit ook een bekende bug? En nee...niets gerookt, gesnoven of geslikt ;)

Verder kan ik soms ook niet bij de squadleader spawnen... Heel vaag, want spawnpunt is gewoon groen en kan hem dus selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:27
Heb ik ook wel eens, maar vaak kom ik er dan achter dat ergens bij mij in de buurt de vijand loopt en dus wat zegt. Kan wel eens handig zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
Toevallig 'English voices only" aanstaan?
En ik heb ook af en toe dat ik niet kan spawnen bij een squad leader, beetje rammen op de enter toets doet wonderen O-)
BTW ik heb ook nog steeds die bug in Zatar Wedlands dat je naast een spawnpoint moet klikken om om aan te klikken 8)7
Wat ik wel erg k*t vind is dat ik geen VOIP meer hoor, laatst ook, zat ik met Talmann in een chopper en toen bleek later dat die steeds met VOIP tegen me had gepraat, maar uiteraard had ik dat niet gehoord, zag ook geen speaker icoontje en geluid ging ook niet zachter, ben ik de enige die dat heeft op DJ Mantri of niet?

π MW finishers

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.