[PC] Battlefield 2 - Deel XXIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.513 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-05 20:26

jagermeister

Artillerie magneet :-(

MaTr1x schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:52:
Toevallig 'English voices only" aanstaan?
Nope...Volgens mij was er wel een vijand in de buurt, maar dan nog.
En ik heb ook af en toe dat ik niet kan spawnen bij een squad leader, beetje rammen op de enter toets doet wonderen O-)
BTW ik heb ook nog steeds die bug in Zatar Wedlands dat je naast een spawnpoint moet klikken om om aan te klikken 8)7
Wat ik wel erg k*t vind is dat ik geen VOIP meer hoor, laatst ook, zat ik met Talmann in een chopper en toen bleek later dat die steeds met VOIP tegen me had gepraat, maar uiteraard had ik dat niet gehoord, zag ook geen speaker icoontje en geluid ging ook niet zachter, ben ik de enige die dat heeft op DJ Mantri of niet?
Die bug in Zatar ken ik persoonlijk niet. Nu heb ik Zatar nog niet vaak gespeeld. Die keren dat ik hem heb gespeeld geen last van gehad. Minst van alle maps denk ik.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-05 13:52
Toevallig 'English voices only" aanstaan?
En ik heb ook af en toe dat ik niet kan spawnen bij een squad leader, beetje rammen op de enter toets doet wonderen O-)
BTW ik heb ook nog steeds die bug in Zatar Wedlands dat je naast een spawnpoint moet klikken om om aan te klikken 8)7
Wat ik wel erg k*t vind is dat ik geen VOIP meer hoor, laatst ook, zat ik met Talmann in een chopper en toen bleek later dat die steeds met VOIP tegen me had gepraat, maar uiteraard had ik dat niet gehoord, zag ook geen speaker icoontje en geluid ging ook niet zachter, ben ik de enige die dat heeft op DJ Mantri of niet?
Tis met dubbel l en 1 n :P

Maareh, bij mij werkte het weer, maar heb nu een theorie. Mijn linux router is hd van gecrashed dus heb ik nu tijdelijk mijn XP bak met ICS uitgerust waardoor BF2 rechtstreeks aan inet hangt. Zag nog een popup ergens van de firewall dat bf2 iets wou maar geen aandacht aan besteed. Laatste dagen werkt voip wel. Weet alleen niet 100% of het werkte gelijk met ombouw netwerk thuis.

Maybe dat ie om een of andere reden nu vanaf de server richting client wil connecten wat eerst andersom was.

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-05 14:10
jagermeister schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:58:

Die bug in Zatar ken ik persoonlijk niet. Nu heb ik Zatar nog niet vaak gespeeld. Die keren dat ik hem heb gespeeld geen last van gehad. Minst van alle maps denk ik.
Oemfoefoe had hier laatst ook gepost dat hij er last van had, ook op Zatar, weet niet of het probleem ook op andere servers dan die van DJ is, speel dat level eigenlijk alleen op DJ Mantri zeg maar.
Sorry m8 8)7 zit op werk maar komt niet echt veel uit me handen, zit dus beetje de fora te lezen, maar is niet echt bevorderlijk voor de gesteldheid :P

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
MaTr1x schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 15:16:
Sorry m8 8)7 zit op werk maar komt niet echt veel uit me handen, zit dus beetje de fora te lezen, maar is niet echt bevorderlijk voor de gesteldheid :P
Hier ook op werk, naar een 17" crt te staren, wachtend op een test nu dus ook ff forum. Maar damn wat verlang ik weer naar mijn 20" widescreen TFT thuis.
Nog maat 45 minuten voor ik wegkan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-04 12:51
Ook een commander bug dat je eerst 1x moet inzoemen om de uav, art of supplydrop goed te kunnen afgeven op het geselecteerde gebied. Als je niet gebruik maakt van de zoom dat gebeuren deze dingen op een andere plaats dan waar je op dat moment hebt geklikt met de muis.
Gaaf filmpje. :D

[ Voor 4% gewijzigd door SPOXER op 15-11-2005 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
die bug van zatar heb ik ook, maar alleen op mantri's server

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-05 12:45
Tallman hoor ik wel hoor :>
Ik heb nergens problemen mee met VoIP.
Misschien heb je ergens een vinkje staan van niet gebruiken, had ik eerst ook |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-06 11:31
SunStorms_sletje schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:20:
Heel wat mensen zijn het daar niet mee eens hier :+

in zo'n toren ben je een sitting duck overigens. Je tegenstander hoeft maar ergens anders te spawnen en hij schiet zo je kop eraf zonder dat jij hem ziet aankomen..
Ja, zo nu en dan gaat het wel is mis, dat is waar. Maar ik stond toch steeds in de top 3-4 met qua kills en maar 1 à 2 deaths :)
Ik vind het wel jammer dat je niet alle gebouwen op kunt klimmen en dat de sniper rifles niet een heel gek grote range hebben... ik heb btw beide. Die geunlockte lijkt iets beter maar nou niet echt dat ik zeg van wat een verschil.
MarcoZ20 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:27:
[...]

indd.......gister ook in mashtuur city.......zat een sniper op het hoge gebouw naast de onderste brug en die had een claymore bovenaan de trap gelegd............ff handgranaatje naar boven gooien.........boem dag claymore...........naar boven en de sniper killen :)
Bij die hijskraan kan dat dus niet :) Die trap is zo hoog, zo hoog kan je nooit een handgranaat gooien :)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:23

TheVMaster

Moderator WOS
Hmm..Voip, weet iemand zo welke poorten je hiervoor moet open gooien op de firewall? 'k ben al eens aan het zoeken geweest, maar kon het zo 123 niet vinden.. :( Op zich is teamspeak wel oke...maar VOIP van BF2 gebruiken is natuurlijk veel handiger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Zeg, ik wil een overzicht op papier maken waar ik de badges, ribbons, medals en ranks die ik heb kan afstrepen en snel kan opzoeken wat ik ervoor moet doen.
Alleen, nu wil ik wel de mooie renders hebben die EA aan de statswebsites heeft geleverd.
Weet iemand waar ik die kan downloaden?
Het is slechts voor eigen gebruik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-05 14:10
Op http://ubar.bf2s.com/ staan wel pics erbij, alleen niet zo groot.

BTW voip en mic staan gewoon aan in prefs. Misschien maar eens een keer nieuwe install doen ofzo, en/of prefs weggooien en opnieuw beginnen.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Ok, ik heb ze gevonden in de Battlefield 2 directory.
...\EA Games\Battlefield 2\mods\bf2\Menu_client.zip
In die Menu_client.zip: External/FlashMenu/images/awards/perspective

Maar, ik krijg als ik ze open met Imageready de error dat de interne signature niet goed is.
Iemand hier ervaring mee?
Ik hoop dat dit niet TE off-topic is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-06 22:43

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Mr. Bondt schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 17:32:
...Alleen, nu wil ik wel de mooie renders hebben die EA aan de statswebsites heeft geleverd.
Weet iemand waar ik die kan downloaden?
Het is slechts voor eigen gebruik :)
Ik weet niet of je dit bedoeld, maar kijk eens hier voor de renders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

innocent schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:01:
[...]

Was wel vervelend, aangezien ik die commander elke keer eenvoudig kon vinden (hij was gewoon te zien op de map) en was dan meestal ergens op vijandelijk gebied te vinden i.p.v. in ons basecamp.

Ik heb dus ook vaak achter hem gestaan met een mes, maar durfde hem na mijn eerste TK niet meer lek te prikken, omdat dat misschien wel eens een kick tot gevolg zou kunnen hebben. :(

Maar ja het was niet echt een redname bug aangezien deze commander toch echt een blauw label had, maar ja hij had niet de naam van onze commander. En je kun helaas nieet zien wie de vijandelijk commander is. :(
Deze cheat bedoelde ik waar DaMorpheus mee kwam:

[rml]DaMorpheus in "[ PC] Battlefield 2 - Deel XXII"[/rml]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
TheVisionMaster schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 16:25:
Hmm..Voip, weet iemand zo welke poorten je hiervoor moet open gooien op de firewall? 'k ben al eens aan het zoeken geweest, maar kon het zo 123 niet vinden.. :( Op zich is teamspeak wel oke...maar VOIP van BF2 gebruiken is natuurlijk veel handiger :)
Bij mij werkte het op de meeste servers gewoon zonder dat ik op mijn router iets heb geforward van extern naar intern. Ik had alleen problemen bij djmantri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

TallManNL schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 19:43:
[...]

Bij mij werkte het op de meeste servers gewoon zonder dat ik op mijn router iets heb geforward van extern naar intern. Ik had alleen problemen bij djmantri.
Ik heb anders het idee dat VOIP bij mij ook niet meer werkt. Iig niet bij DJmantri...

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Ik ook, alleen hij mij niet (al heeft dat meer met mijn mic te maken dan met heel het VOIP-gebeuren :9 :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:36

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

thnx oemfoefoe, kon in je link me eigen tag invullen en kon hier op werk ff met me stats patsen ;)

Nog 1000 puntjes en ik haal de 50k , de volgende is 150K , dat gaat me wss bijna een jaar duren, dus deze zullen we maar gaan vieren :+

gebruik ook altijd Teamspeak, maar zit ook vaker op DJMantri en speel vaak met zelfde spelers, en dan is VOIP toch wel makkelijk, maar in DJM's servertext staat dat Heinrich.nl een TS server heeft draaien, wordt daar geen gebruik van gemaakt?!

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-06 21:49
gvd, dan is dat weer uitgezet... naja ik kan hem op dit moment niet fatsoenlijk instellen, daar heb ik bf2cc dadelijk voor nodig (aangezien bf2rcon enzo niet werken want dan is herstart telkens nodig)

maar da doet het nog steeds niet...
zal hem iig weer aanzetten als het me lukt...

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:29
zonet ff paar leuke potjes gespeeld bij djmantri :D
beetje met chopper rondvliegen tot dat widowmaker een jappaner nadeed :P

jammer alleen dat me pc er opeens regelmatig uitvliegt :(
zal ik maar snel ff gaan proberen te herstellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147083

had vandaag ook een rare bug,

spawnde als MEC in "strike at karkand" , maar ging naar USMC.

spawn ik als USMC, zie ik nog steeds allemaal blauwe-nametags van de MEC. schiet ik als USMC een MEC dood, krijg ik minpunten vanwege een teamkill. :s

raar, even suicide, en alles was weer normaal, maar toch kut van die -8 score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 13:01
In een F35 kan je nog wel redelijk stilhangen en choppers neerhalen, maar met een MiG29 kan je dat vergeten. Ik probeerde het wel btw, was ff vergeten dat zon mig niet verticaal kan vliegen. Dus soms maar ff suicidal erin vliegen.

Choppers is ook het enige waarin je enigzins veilig bent als je in het andere team zit, die dingen kan je gewoon niet neerhalen met AA vanuit een vliegtuig omdat de flare reload time zo kort is en met die guns duurt me te lang. Vind het btw wel erg, die dingen zie je ook gewoon niet. Operation cleansweep zie je de BH's niet omdat ze zo donker zijn, en in het gemiddelde mediterrane level zie je die mec chopper weer niet door zijn camo.

edit: en zoals je wel zag zat het niet echt mee met het vliegen vandaag. Kijk je op je map, hee lege basis, drop je er bommen 5s later zitten er weer teammates. Schiet niet erg op.

[ Voor 13% gewijzigd door Widow op 15-11-2005 22:58 ]

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
Blacksnak schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 20:03:
[...]

Ik ook, alleen hij mij niet (al heeft dat meer met mijn mic te maken dan met heel het VOIP-gebeuren :9 :Y) )
Nee, zag ook niet dat je wat wilde zeggen ofzo in beeld, dus kwam het gewoon niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Anoniem: 147083 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 22:53:
had vandaag ook een rare bug,

spawnde als MEC in "strike at karkand" , maar ging naar USMC.

spawn ik als USMC, zie ik nog steeds allemaal blauwe-nametags van de MEC. schiet ik als USMC een MEC dood, krijg ik minpunten vanwege een teamkill. :s

raar, even suicide, en alles was weer normaal, maar toch kut van die -8 score.
had je het anders moeten aan pakken, als "spy" lekker bij de USMC spawnen en dan teammates afknallen. rinkeldekinkel dikke score, totdat een teammate jou killed, hij - punten an jij je spy status kwijt. maargoed zou wel ff lache geweest zijn, ik vraag me af of ze het dan wel door hebben (knifen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153621

Mensu, ik heb een vraag over die gradaties van die ribbons.

Afbeeldingslocatie: http://img241.imageshack.us/img241/4186/ikke7tp.th.jpg

Ik heb volgens het schema aan alle voorwaarden voldaan tijdens het spelen zoals
een squad gejoined en meer dan het aantal punten wat je moet halen behaalt.
Maar ik krijg die ribbon nog steeds niet!
Wat is dat toch?

OF is het zo dat je squad punten pas tellen als het JOUW squad is(waar jij dus SQ leader van bent)
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

The Widow Maker schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 22:57:
In een F35 kan je nog wel redelijk stilhangen en choppers neerhalen, maar met een MiG29 kan je dat vergeten. Ik probeerde het wel btw, was ff vergeten dat zon mig niet verticaal kan vliegen. Dus soms maar ff suicidal erin vliegen.

Choppers is ook het enige waarin je enigzins veilig bent als je in het andere team zit, die dingen kan je gewoon niet neerhalen met AA vanuit een vliegtuig omdat de flare reload time zo kort is en met die guns duurt me te lang. Vind het btw wel erg, die dingen zie je ook gewoon niet. Operation cleansweep zie je de BH's niet omdat ze zo donker zijn, en in het gemiddelde mediterrane level zie je die mec chopper weer niet door zijn camo.

edit: en zoals je wel zag zat het niet echt mee met het vliegen vandaag. Kijk je op je map, hee lege basis, drop je er bommen 5s later zitten er weer teammates. Schiet niet erg op.
Choppers schiet je vrij snel uit de lucht hoor...ik gebruik meestal mn raketten niet eens voor choppers. Je moet gewoon je lock gebruiken om te zien waar ze zitten...schieten met je gun totdat je er overheen gaat...keren en nog een keer...ik heb ze zo bijna altijd. Soms kan je er nog net een raket of 2 tussendoor doen die zn leven nog eens met de helft verminderd mocht er een van raak zijn. Al zouden ze ontzichtbaar zijn..je hebt nog altijd het lock symbooltje waar je op kan schieten, ja toch? En stilhangen met een F35 zou ik nooit doen...je word zelf dan namelijk een "sitting duck". In beweging blijven is the key.

Maar goed..ieder zn tactiek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

sain onez schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 20:21:
...in DJM's servertext staat dat Heinrich.nl een TS server heeft draaien, wordt daar geen gebruik van gemaakt?!
Je had er vanavond bij moeten zijn! Bijna iedereen in onze squad zat op teamspeak. _/-\o_
BF2 was al verslavend...maar op deze manier ben ik helemaal niet meer achter de pc weg te slaan!

Ik kan iedereen aanraden om gebruik te maken van teamspeak...'t is echt een meerwaarde aan het spel.

[ Voor 12% gewijzigd door Oemfoefoe op 16-11-2005 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Nou, ze hebben een beetje serverproblemen geloof ik bij EA. Alle stats waren weg en normaal inloggen of uitloggen bij een server zat er zojuist niet meer in. Vriend van me had er ook last van. Nog meer getroffenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok ik heb net gezocht naar het antwoord maar ik kom er niet uit. K zal de search wel niet goed gebruiken of wat ook. Ik heb t al meerdere malen voorbij zien komen maar goed...

Ik heb vandaag een Samsun 930BF gekocht. Deze loopt op 1280x1024@60Hz. Nu wil ik mn battlefield opstarten, mn scherm word zwart en na een aantal seconden springt hij weer terug naar mn desktop. Ik heb in mn profile in de video.con al mn resolutie veranderd naar 1280x1024@60hz maar nog niets..
K heb mn primaire scherm even terug verandert in mn CRT en daar doet ie t wel. Vervolgens nog een keer in het spel mn resolutie op 1280x1024@60Hz gezet en daarna weer mn TFT op primair gezet. Maar nog steeds wil hij op mn andere monitor niet opstarten. |:(

Kan iemand mij even helpen?

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 16-11-2005 07:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
Oemfoefoe schreef op woensdag 16 november 2005 @ 00:28:
[...]

Je had er vanavond bij moeten zijn! Bijna iedereen in onze squad zat op teamspeak. _/-\o_
BF2 was al verslavend...maar op deze manier ben ik helemaal niet meer achter de pc weg te slaan!

Ik kan iedereen aanraden om gebruik te maken van teamspeak...'t is echt een meerwaarde aan het spel.
Koi Koi Koi. ;)

Helaas ben ik wel te laat naar bed gegaan erdoor. wat dat betreft is BF2 slecht voor de gezondheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
wat worden mensen toch heerlijk geirriteerd als je in strike @ karkand dik aan het pwnen bent met je grenade launcher. Gister 2 rondjes gespeeld als USMC en 2 keer een gouden plak binnen gehaald. Het kost wat uurtjes oefenen, maar nu kan ik, al lopend, mannetjes aan de rand van m'n gezichtsveld (100% distance) raken :D ongeveer een kwart van al m'n kills met dat ding gemaakt, en de helft van al mijn kills als infanterie :X
Op grote afstand kunnen raken is wel prettig trouwens, want met die lange reload-tijd ben je op korte afstand na 1 schot het haasje...

@MM2005: ik geloof dat kill assists niet als teampoints gelden voor ribbons en zo.. allen heal, revive, resupply, repair e.d.

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:40

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Anoniem: 102880 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 06:20:
Ok ik heb net gezocht naar het antwoord maar ik kom er niet uit. K zal de search wel niet goed gebruiken of wat ook. Ik heb t al meerdere malen voorbij zien komen maar goed...

Ik heb vandaag een Samsun 930BF gekocht. Deze loopt op 1280x1024@60Hz. Nu wil ik mn battlefield opstarten, mn scherm word zwart en na een aantal seconden springt hij weer terug naar mn desktop. Ik heb in mn profile in de video.con al mn resolutie veranderd naar 1280x1024@60hz maar nog niets..
K heb mn primaire scherm even terug verandert in mn CRT en daar doet ie t wel. Vervolgens nog een keer in het spel mn resolutie op 1280x1024@60Hz gezet en daarna weer mn TFT op primair gezet. Maar nog steeds wil hij op mn andere monitor niet opstarten. |:(

Volgens mij zijn er 2 video.con files; één in de battlefield dir (en die moet je volgens mij NIET hebben) maar die in de /mijndocumenten/battlefield/ dir. Heb je die ook aangepast? Ik heb ook een 1280x1024 tft en daar draait ie zonder problemen (op 75hz trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:36

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

ik ook sinds kort over op 19"TFT en heb ook ff gekloot maar in C:\Documents and Settings\PhoeniXProjects\Mijn documenten\Battlefield 2\Profiles\nr van je profiel

vind je ook video.con die van mij ziet er zo uit :

VideoSettings.setTerrainQuality 3
VideoSettings.setGeometryQuality 3
VideoSettings.setLightingQuality 2
VideoSettings.setDynamicLightingQuality 2
VideoSettings.setDynamicShadowsQuality 2
VideoSettings.setEffectsQuality 3
VideoSettings.setTextureQuality 2
VideoSettings.setTextureFilteringQuality 3
VideoSettings.setResolution 1280x1024@75Hz
VideoSettings.setAntialiasing 6Samples
VideoSettings.setViewDistanceScale 1
VideoSettings.setVideoOptionScheme 3

maar je kon volgens mij ook die hele BF2 map verwijderen uit je my docs en dan maakte ie een helemaal nieuwe aan, en vanaf 1.03 was t een default keuze, zou alleen dan wel even van te voren je controls.ini backuppen zodat je die daarna weer vervangen kan...

Speel al sinds BF1942 Capture the Flag met Teamspeak (eerder nog Roger Wilco en nog iets, maar dat was enorm traag) en ook dat was een hele nieuwe ervaring, de teamplay wordt er nóg beter door, die n00bs die eens komen kijken zullen zich ook wel afvragen wat voor een freaks we wel niet zijn :7 :Y)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89890

Wat betreft de verpakking van Special Force :

Waarom is het dat op www.cdwow.nl op het doosje CD wordt afgebeeld en bij de teksts maar 1 cd wordt aangegeven terwijl op allen andere resellers er duidelijk DVD op het doosje staat en bij EA wordt aangeven dat de pack 1,2 GB beslaat?

Ik kan natuurlijk en weekje wachten, maar wil het NU weten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Laatst online: 24-07-2024
TallManNL schreef op woensdag 16 november 2005 @ 08:07:
[...]
Helaas ben ik wel te laat naar bed gegaan erdoor. wat dat betreft is BF2 slecht voor de gezondheid.
Akkoord, ga ook elke dag te laat naar bed door dit duivelse spel >:) !

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:26
Anoniem: 102880 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 06:20:

Heb je een refreshrate fix draaiende? Dat werkt nl niet bij BF2. Dan krijg je precies wat jij beschrijft B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
met teamspeak hoor je alleen de gasten in je eigen squad? of van je hele team.
en is het een soort skype progje? (sorry maar ik heb me er nooit in verdiept omdat ik geen mic HAD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:24
rac-on schreef op woensdag 16 november 2005 @ 08:11:
wat worden mensen toch heerlijk geirriteerd als je in strike @ karkand dik aan het pwnen bent met je grenade launcher. Gister 2 rondjes gespeeld als USMC en 2 keer een gouden plak binnen gehaald. Het kost wat uurtjes oefenen, maar nu kan ik, al lopend, mannetjes aan de rand van m'n gezichtsveld (100% distance) raken :D ongeveer een kwart van al m'n kills met dat ding gemaakt, en de helft van al mijn kills als infanterie :X
Op grote afstand kunnen raken is wel prettig trouwens, want met die lange reload-tijd ben je op korte afstand na 1 schot het haasje...

@MM2005: ik geloof dat kill assists niet als teampoints gelden voor ribbons en zo.. allen heal, revive, resupply, repair e.d.
Gister op Karkand ook even een dakje achter Hotel opgezocht (overkant van de weg) en daar de oprukkende USMC tegengehouden dmv van mijn grenade launcher en een heel goede commander (die netjes op tijd een pakketje goodies naast me dropte). Toen ze eenmaal doorhadden WAAR ik lag, waren er al een stuk of tien naar den Hemel..... >:)

Helaas dropte de Commander daarna een pakketje op mijn hoofd......Daarna was dit plekje niet meer bereikbaar, omdat een USMC-er dezelfde positie had ingenomen.....En dan is zo'n Launcher ECHT irritant!!!!!!! ;)

[ Voor 1% gewijzigd door MasterMaceMichu op 16-11-2005 12:33 . Reden: Damn....typo's ]

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
rac-on schreef op woensdag 16 november 2005 @ 08:11:

pwnen met noob launcher hahaha goed hoor!

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-07-2024
Zou kunnen, ik had echter wel gewoon 2 commander sterren zichtbaar op de map, dus ik kon wel zien dat wij twee commanders hadden in tegnstelling tot het verhaal van DaMorpheus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-05 13:54

Vidra

Vragen?

WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 16 november 2005 @ 12:12:
en is het een soort skype progje? (sorry maar ik heb me er nooit in verdiept omdat ik geen mic HAD)
Met Teamspeak hoor je normaal het hele team (als ze daar gebruik van maken) - maar bijvoorbeeld die van je clan.

Maar mocht je op een public spelen dan kan je altijd nog VOIP (Voice over IP) gebruiken - zit gewoon in BF2 :D

Vaak wat er gebeurt is dat TeamSpeak in wars wordt gebruikt door de commander om tegen de squads te praten en VOIP voor de squadmembers onderling :D

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51614

Anoniem: 153621 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 23:40:
Mensu, ik heb een vraag over die gradaties van die ribbons.

Ik heb volgens het schema aan alle voorwaarden voldaan tijdens het spelen zoals
een squad gejoined en meer dan het aantal punten wat je moet halen behaalt.
Maar ik krijg die ribbon nog steeds niet!
Wat is dat toch?

OF is het zo dat je squad punten pas tellen als het JOUW squad is(waar jij dus SQ leader van bent)
Iemand?
Met die teampoints bedoelen ze teamscore, dus de score die je haalt je teammates te healen/reviven/resupplyen, of friendly voertuigen te repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Vidra schreef op woensdag 16 november 2005 @ 13:23:
[...]

Met Teamspeak hoor je normaal het hele team (als ze daar gebruik van maken) - maar bijvoorbeeld die van je clan.

Maar mocht je op een public spelen dan kan je altijd nog VOIP (Voice over IP) gebruiken - zit gewoon in BF2 :D

Vaak wat er gebeurt is dat TeamSpeak in wars wordt gebruikt door de commander om tegen de squads te praten en VOIP voor de squadmembers onderling :D
dat voip snap ik, maar ik neem aan begrepen te hebben. dat de commander ook via voip tegen de squad leaders praten en daarmee de squad members niet belast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gyedema schreef op woensdag 16 november 2005 @ 08:32:
[...]

Volgens mij zijn er 2 video.con files; één in de battlefield dir (en die moet je volgens mij NIET hebben) maar die in de /mijndocumenten/battlefield/ dir. Heb je die ook aangepast? Ik heb ook een 1280x1024 tft en daar draait ie zonder problemen (op 75hz trouwens).
Ik heb eigenlijk ook alleen maar naar de video.con in mijn documenten gekeken. Zou ik die andere moeten aanpassen dan?
Crusher77 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 10:29:
[...]

Heb je een refreshrate fix draaiende? Dat werkt nl niet bij BF2. Dan krijg je precies wat jij beschrijft B)
Nope..en anders zou hij t op mn crt ook niet werken als ik die mn primaire scherm maak...en dat doet ie weer wel. K heb helemaal niets veranderd verder. Alleen een TFT erbij gehangen en die mn primaire scherm gemaakt.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 16-11-2005 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 16 november 2005 @ 13:57:
[...]

dat voip snap ik, maar ik neem aan begrepen te hebben. dat de commander ook via voip tegen de squad leaders praten en daarmee de squad members niet belast.
Dat is ook mogelijk - maar wij hebben om problemen te voorkomen besloten om beide gescheiden te houden :)

Squad onderling op VOIP en commander en squadleaders op TS - zo dat je geen situaties krijgt waarbij de commander en de squadmembers beide naar de squadleader aan het praten zijn ... want dan komt een van beide niet of niet goed aan ...

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

K ben eruit!! Ik heb mn DEFAULT video.con veranderd en nu start ie wel op. Ik denk dat deze namelijk gebruikt word voor het gedeelte waar je je profiel kan kiezen. Daarom deed hij het niet.

8)7 Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Laatst online: 31-07-2024
WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 16 november 2005 @ 13:57:
[...]

Als squadleader kan je met V tegen commander praten en met B tegen je squad. Als squad kan je met B tegen je squad praten. Als commander kan je met V tegen de squadleaders praten.
(ik heb waarschijnlijk die V en B op paar plaatsen omgedraaid)

-Commander
-Squadleader
-Squadmember
^ je kan alleen met degene direct onder en boven je praten zeg maar.

Op TeamSpeak ligt het er natuurlijk aan wie er geconnect is met de TS server.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Vidra schreef op woensdag 16 november 2005 @ 15:09:
[...]

Dat is ook mogelijk - maar wij hebben om problemen te voorkomen besloten om beide gescheiden te houden :)

Squad onderling op VOIP en commander en squadleaders op TS - zo dat je geen situaties krijgt waarbij de commander en de squadmembers beide naar de squadleader aan het praten zijn ... want dan komt een van beide niet of niet goed aan ...
maar dan kan de squadleader niet tegen de squadmembers praten, of moet de squadleader VOIP en TS gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:27:
[...]
maar dan kan de squadleader niet tegen de squadmembers praten, of moet de squadleader VOIP en TS gebruiken?
Dark Lord schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:24:
[...]

Als squadleader kan je met V tegen commander praten en met B tegen je squad. Als squad kan je met B tegen je squad praten. Als commander kan je met V tegen de squadleaders praten.
(ik heb waarschijnlijk die V en B op paar plaatsen omgedraaid)
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Inderdaad dit kan ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 16 november 2005 @ 12:12:
Het teamspeak waar gebruik van maken (gehost door Heinrich.nl) heeft een algemeen 'spawnroom', daar kan je iedereen horen/praten (dus ook de vijand :/). Maar je hebt ook de mogelijkheid om met je maten een aparte 'room' te joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154696

Vidra schreef op woensdag 16 november 2005 @ 13:23:
[...]

Dat is een mogelijkheid, je kan met ts ook mensen koppelen aan een key, dus je zou alle mensen van een squad kunnen koppelen aan een key. Waarop je de commander in een aparte channel stopt en je squads ookt. Werkt perfect mits het goed uitgevoerd wordt.

Ik maak al jaren gebruik van TS en nu ook alweer 3 maandjes voor BF2. Maar het fijnste vind ik nog met iedereen in 1 channel mits je maar goede afspraken hebt over het communiceren(geen voice activation) scheelt een heleboel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Anoniem: 154696 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:50:
[...]

Dat is een mogelijkheid, je kan met ts ook mensen koppelen aan een key, dus je zou alle mensen van een squad kunnen koppelen aan een key. Waarop je de commander in een aparte channel stopt en je squads ookt. Werkt perfect mits het goed uitgevoerd wordt.

Ik maak al jaren gebruik van TS en nu ook alweer 3 maandjes voor BF2. Maar het fijnste vind ik nog met iedereen in 1 channel mits je maar goede afspraken hebt over het communiceren(geen voice activation) scheelt een heleboel :D
Dit zijn inderdaad voornamelijk opties als je in groeps/clanverband speelt - ik weet niet of dat ook wat hem van toepassing is - maar als clan heb je in de meeste gevallen toch al je eigen 'private' TS server.

Mensen koppelen aan een key is mogelijk maar niet wenselijk indien de samenstelling van een team/squad veranderd.

Voice activation is erg vervelend als dat aanstaat bij iemand - ik zie liever dat mensen gewoon werken met een knop (het binden van een knop in TS)

Het blijft uiteraard een fantastisch programma wat al jaren te krijgen is :P werd erg handig in de tijd van Ghost recon enzo :D

[ Voor 6% gewijzigd door Vidra op 16-11-2005 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Laatst online: 31-07-2024
Vidra schreef op woensdag 16 november 2005 @ 17:07:
Voice activation is erg vervelend als dat aanstaat bij iemand - ik zie liever dat mensen gewoon werken met een knop (het binden van een knop in TS)
Ik gebruik altijd voice activation en andere mensen met wie ik TS ook, ik heb nergens last van dat het vervelend is. Als je het gewoon goed insteld dat ie niet bij elke zucht aangaat is het goed lijkt me. Elke seconde telt als het om je leven gaat *kuch* dus dan kan je gewoon meteen gaan schreeuwen :P

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89890

Anoniem: 89890 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 10:02:
Wat betreft de verpakking van Special Force :

Waarom is het dat op www.cdwow.nl op het doosje CD wordt afgebeeld en bij de teksts maar 1 cd wordt aangegeven terwijl op allen andere resellers er duidelijk DVD op het doosje staat en bij EA wordt aangeven dat de pack 1,2 GB beslaat?

Ik kan natuurlijk en weekje wachten, maar wil het NU weten :-)
Heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05 12:01
komt wel vaker voor hoor....

dat het een cd is, en dat hij iets meer dan een gieg in beslag neemt of gereserveerd houdt

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Anoniem: 102880 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 23:49:
[...]

Choppers schiet je vrij snel uit de lucht hoor...ik gebruik meestal mn raketten niet eens voor choppers. Je moet gewoon je lock gebruiken om te zien waar ze zitten...schieten met je gun totdat je er overheen gaat...keren en nog een keer...ik heb ze zo bijna altijd. Soms kan je er nog net een raket of 2 tussendoor doen die zn leven nog eens met de helft verminderd mocht er een van raak zijn. Al zouden ze ontzichtbaar zijn..je hebt nog altijd het lock symbooltje waar je op kan schieten, ja toch? En stilhangen met een F35 zou ik nooit doen...je word zelf dan namelijk een "sitting duck". In beweging blijven is the key.

Maar goed..ieder zn tactiek..
Als je de AA hud neemt zie je ze vrij snel ja, maar het is mij teveel gedoe om steeds om te draaien, weer 100 kogels op zon ding af te schieten, omdraaien, weerschieten etc. Wat ik met die SU34 wel eens doe is recht op een volle BH afvliegen, bommen droppen en dan hopen dat een van die bommen hem raakt want dan zijn de inzittenden dood. Tegen choppers hang ik een enkele keer wel een stil om hem neer te maaien, of iig dat ik rond de 400 ga met zon ding want dan kan je locken, dropt die chopper zijn flares en dan lock je weer en schiet je em alsnog kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Widow Maker schreef op woensdag 16 november 2005 @ 18:03:
[...]

Als je de AA hud neemt zie je ze vrij snel ja, maar het is mij teveel gedoe om steeds om te draaien, weer 100 kogels op zon ding af te schieten, omdraaien, weerschieten etc. Wat ik met die SU34 wel eens doe is recht op een volle BH afvliegen, bommen droppen en dan hopen dat een van die bommen hem raakt want dan zijn de inzittenden dood. Tegen choppers hang ik een enkele keer wel een stil om hem neer te maaien, of iig dat ik rond de 400 ga met zon ding want dan kan je locken, dropt die chopper zijn flares en dan lock je weer en schiet je em alsnog kapot.
Wat ook heel goed werkt is van bovenaf aankomen....als je hoog zit en je ziet een heli onder je..gas dicht en duiken....als ze flaren heb je ze vaak nog steeds...en ik heb het gevoel dat als je op de motor schiet met je guns dat je ze nog sneller hebt. En die SU-34 heeft volgens mij ook een sterkere gun (lijkt me ook wel logisch).

En inderdaad is er niets beters dan heli's uit de lucht bombarderen 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147083

gisteren veel plezier gehad op een 24/7 karkand server, maar wat word ik ziek van die artillerie zeg. niet normaal. CQB (steden etc) zou eigenlijk geen artillerie moeten hebben.

maar erg relaxt met de m203 onder mn m16 ; grenades op? gelukkig had support een complete linie met ammo neergelegd, en de medic met health. dat noem ik nog eens teamwork :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
wist je zeker dat je jezelf wou quoten? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
The Widow Maker schreef op woensdag 16 november 2005 @ 18:03:
[...]

hmm als ik gelocked word, dan drop ik flares en draai ik meestal meteen weg.

trouwens welke servers spelen julie allemaal, ik heb wel eens zin om met tweakers te knallen 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Bulls op 16-11-2005 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 16 november 2005 @ 20:13:
[...]

trouwens welke servers spelen julie allemaal, ik heb wel eens zin om met tweakers te knallen 8)
DJMantri's server :)

84.244.131.181

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Nu online

bvk

WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 16 november 2005 @ 20:13:
[...]

Dat zegt The Widow Maker dus, hij wacht tot jij je flares gedumpt hebt en lockt je dan nogmaals: raak ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-06 12:45
Anoniem: 147083 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 19:03:
gisteren veel plezier gehad op een 24/7 karkand server, maar wat word ik ziek van die artillerie zeg. niet normaal. CQB (steden etc) zou eigenlijk geen artillerie moeten hebben.

maar erg relaxt met de m203 onder mn m16 ; grenades op? gelukkig had support een complete linie met ammo neergelegd, en de medic met health. dat noem ik nog eens teamwork :p
Kvind de 203 zo nep in BF2. Iedereen met een 203 loopt bijna bunnyhoppend door de map en als ze iemand tegen komen gelijk 203 poppen op 5 meter afstand en hoppa, kill erbij...

Maar serieus kunnen schieten met kogels kunnen ze niet :r.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
bvk schreef op woensdag 16 november 2005 @ 22:19:
[...]

Dat zegt The Widow Maker dus, hij wacht tot jij je flares gedumpt hebt en lockt je dan nogmaals: raak ;)
probleem is dat ik dan vaak al voorbij die chopper ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
bvk schreef op woensdag 16 november 2005 @ 22:19:
[...]

nee als ik dus na de flares droppen WEGDRAAI, kan hij mij nooit meer locken
omdat hij zo sloom vliegt heb je amper stuurkracht.
en rest hem nix anders dan met afterburner optrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Nu online

bvk

The Widow Maker schreef op woensdag 16 november 2005 @ 22:30:
[...]

probleem is dat ik dan vaak al voorbij die chopper ben :P
Ach, daar hebben we loopings voor hé :P

Edit:
Wel inderdaad wat speed overhouden voordat je die knuppel naar achteren trekt...

[ Voor 17% gewijzigd door bvk op 16-11-2005 22:36 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:03

Stewie!

Keen must die!

Nieuwe BF2 patch komende dinsdag voor zowel BF2 als BF2: Special Forces!

Meer info volgt vanzelfsprekend zodra we meer nieuws binnenkrijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 19:07

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Ik kijk vrijdag de 25e wel ;)

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Waarom dan pas?
Patch is al binnen, mogen we alleen nog niet verspreiden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

DaMorpheus schreef op woensdag 16 november 2005 @ 23:09:
[...]

Waarom dan pas?
Patch is al binnen, mogen we alleen nog niet verspreiden :)
Ah ok ik zat met dat hele " vrijdag patchdag" verhaal in mijn hoofd

Sjee EA doet alles anders " dinsdag patchdag :) "

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

ROFLASTC schreef op woensdag 16 november 2005 @ 23:13:
[...]

Ah ok ik zat met dat hele " vrijdag patchdag" verhaal in mijn hoofd

Sjee EA doet alles anders " dinsdag patchdag :) "
Komt omdat dinsdag de uitbreiding uitkomt (officieel) en alle ranked server dan om worden gezet :)

Anoniem: 130054

Anoniem: 147083 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 19:03:

Grotere explosies dan mijn explosies mag niet!!!!1111

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-05 07:15
Ik lees dat er enkele kleine bugs worden gefixed, maar welke bugs zijn dat dan? Of krijgen we dat pas te horen op de dag dat de patch daadwerkelijk wordt uitgebracht?

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Ook leuk om je uren mee te doden (pun?) is het plaatsen van verse C4 op een recent gesloopt commander-goodie. Als het engineertje z'n entree maakt...klik

[ Voor 3% gewijzigd door ROFLASTC op 17-11-2005 01:16 ]

And it goes BRAAAAAPP!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Beetje rustig op Mantri :/

And it goes BRAAAAAPP!

Anoniem: 127429

Heb er om 00.00 u een kwartier doelloos alleen rondgelopen ... :| Ben dan maar op een ander gegaan :+

• TallManNL
Kwam gister op heinrich.nl's teamspeak, hoorde ik dat ze alleen Oman draaide op mantri, trouwens op meerder i3d servers. Zijn we maar elders gaan knallen.

Anoniem: 108689

Kvind de 203 zo nep in BF2. Iedereen met een 203 loopt bijna bunnyhoppend door de map en als ze iemand tegen komen gelijk 203 poppen op 5 meter afstand en hoppa, kill erbij...

Maar serieus kunnen schieten met kogels kunnen ze niet
Amen!

Kan me de tijden van BF en DC nog herinneren. Iedereen liep met een PKM of Grenade Launcher.
Stelletje dolfijnen.

• Smarty77
  • Laatst online: 31-05 21:36
Gisteren nog ff lekker een paar potten kunnen spelen bij DJmantri's

Maar de vraag die bij mij opkomt... is het volgende

gisteren map weet ik zo niet... (met carrier)

MEC heeft meerdere spawnplaatsen... ik ga als gunner mee met pilot (chopper) deze vliegt naar mainbase van MEC en daar beginnen we een afslachtpartij... Mag dit of mag dit niet.... O-)

Mec soldiers kunnen nog steeds spawnen maar kiezen erzelf voor om op mainbase te spawnen... daar worden ze zodra ze naar de chopper of jet lopen direct dood gemaakt.... ik zie niet in wat er verkeerd aan is.... (sommigen gingen zo over de zeik... dat ze een aantal keer een kick vote aan gingen zetten op mij?!) ;) :)

:X Verder moet je de pilot voten en niet de gunner..... :X

Anoniem: 108689

Lame.

Doel is toch het cappen van de flags? Niet meteen van spawn af naar een uncappable base om zoveel mogelijk kills te maken.
En jij bent net zo lame, want je kunt altijd nog bailen en wat anders gaan doen

Anoniem: 109640

Anoniem: 108689 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 08:17:
[...]

Amen!

Kan me de tijden van BF en DC nog herinneren. Iedereen liep met een PKM of Grenade Launcher.
Stelletje dolfijnen.
ohh ja wel hoor, ik kan zeker schieten!! alleen is het een stuk simpeler om zo nade te schieten en daarna wapen te switchen. >:)

of anders hou je toch geen gouden plak binnen halen :9

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:13

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Jammer, bijna alleen maar voorbereidingen voor de uitbreiding die ik waarschijnlijk toch niet ga kopen. Had er dan tenminste een nieuwe map bij gedaan oid. Het monster is ook weer 280MB groot.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• jagermeister

jagermeister

Bor de Wollef schreef op donderdag 17 november 2005 @ 09:17:
[...]

Jammer, bijna alleen maar voorbereidingen voor de uitbreiding die ik waarschijnlijk toch niet ga kopen. Had er dan tenminste een nieuwe map bij gedaan oid. Het monster is ook weer 280MB groot.
Tja.. dat vind ik ook wel. Tot nu toe vind ik BF2 super, maar het 'onderhoud' van EA zuigt echt verschrikkelijk. Echt lang wachten op patches en ze zijn erg karig met nieuwe goodies. Tot nu toe alleen maar een map gehad... en dan ook nog eens een map die iedereen al tot in den treure heeft gespeeld.

• jagermeister

jagermeister

Smarty77 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 08:56:
Gisteren nog ff lekker een paar potten kunnen spelen bij DJmantri's

Maar de vraag die bij mij opkomt... is het volgende

gisteren map weet ik zo niet... (met carrier)

MEC heeft meerdere spawnplaatsen... ik ga als gunner mee met pilot (chopper) deze vliegt naar mainbase van MEC en daar beginnen we een afslachtpartij... Mag dit of mag dit niet.... O-)

Mec soldiers kunnen nog steeds spawnen maar kiezen erzelf voor om op mainbase te spawnen... daar worden ze zodra ze naar de chopper of jet lopen direct dood gemaakt.... ik zie niet in wat er verkeerd aan is.... (sommigen gingen zo over de zeik... dat ze een aantal keer een kick vote aan gingen zetten op mij?!) ;) :)

:X Verder moet je de pilot voten en niet de gunner..... :X
Uh.. nou..ik vond het persoonlijk ook nogal irritant. Ik logde net in en zag dat er meerdere spawnpoints waren. Ik kies voor de spawn bij de mainbase (uncapable). Tot mijn verbazing hangt er meteen een cobra boven m'n hoofd die alles verrot schiet. Er liepen nog meer man rond welk ook allemaal afgeslacht werden. De AA was ook al stuk...dus sja... die heli neerhalen werd onmogelijk. Tenzij je als Antitank een beetje geluk zou hebben en de Cobra kon raken. Kortom... dit was gewoon baserapen.

En ja.... jij vloog niet, maar je had iig tegen je piloot kunnen zeggen dat ie met zijn ass uit de mainbase moest blijven. Zijn nu eenmaal de regels op de server. :)

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-05 21:29

JohnD

Bernd

Bor de Wollef schreef op donderdag 17 november 2005 @ 09:17:
[...]

Patch is zo groot omdat deze in de plaats komt van de vorige patches.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• Smarty77
  • Laatst online: 31-05 21:36
Anoniem: 108689 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 09:04:
Lame.

Doel is toch het cappen van de flags? Niet meteen van spawn af naar een uncappable base om zoveel mogelijk kills te maken.
En jij bent net zo lame, want je kunt altijd nog bailen en wat anders gaan doen
Eigenlijk heb je wel gelijk.... >:)

Maare aan de andere kant hebben we een keyboard uitgevonden om ff je mening over lame akties te spuien... i.p.v. direct die kickvotes toe te passen!!

Maar at the end... heb je dan wel gelijk!

@jagermeister zie hierboven! ;)
Maar kzal de regels onthouden.... _/-\o_ :)

[ Voor 10% gewijzigd door Smarty77 op 17-11-2005 10:15 ]

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:52
Ik snap nooit dat mensen altijd gaan lopen zeiken over wie met welk wapen speelt. Over zielig gesproken.

Als je lekker wilt proppenschieten doe je dat toch. En dat de tegenstander jou niet eerder ziet en jou niet met zijn uber skills met kogels kan doorzeven is toch niet jou probleem.

Als ik een hele map in de tank zit gaan ze toch ook niet zeggen dat ik maar eens uit moet stappen......

Je maakt gewoon gebruik van de aangeboden middelen in het spel.

Deal with it. Of ga op een knife only server spelen of zo...

En inderdaad, ik speel graag met de proppenschieter....

• jagermeister

jagermeister

bassio schreef op donderdag 17 november 2005 @ 10:33:
Ik snap nooit dat mensen altijd gaan lopen zeiken over wie met welk wapen speelt. Over zielig gesproken.

Als je lekker wilt proppenschieten doe je dat toch. En dat de tegenstander jou niet eerder ziet en jou niet met zijn uber skills met kogels kan doorzeven is toch niet jou probleem.

Als ik een hele map in de tank zit gaan ze toch ook niet zeggen dat ik maar eens uit moet stappen......

Je maakt gewoon gebruik van de aangeboden middelen in het spel.

Deal with it. Of ga op een knife only server spelen of zo...

En inderdaad, ik speel graag met de proppenschieter....
Lol... :D Ben het met je eens! Het is de verantwoordelijkheid van EA om te zorgen dat dit soort wapens niet op een dergelijke manier gebruikt kunnen worden. Zorgen ze daar niet voor...tja... dan mag je het gebruiken vind ik.

Overigens gebruik ik hem zelden. :)

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-05 17:44
Sinds vanmorgen werkt me bf2 niet meer :'(

Telkens als ik bf opstart krijg ik de foutmelding dat er een fout is opgetreden in bf2.exe. reinstall of reboten helpt niet. Met of zonder nieuwe patch maakt ook niets uit. Heeft iemand een idee waar dit aan ligt?

De foutmelding:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kerkhof.jonkman/bf2error.JPG

[ Voor 4% gewijzigd door 3p0x op 17-11-2005 11:58 ]

• TallManNL
amd_at_primus schreef op donderdag 17 november 2005 @ 11:46:

Telkens als ik bf opstart krijg ik de foutmelding dat er een fout is opgetreden in bf2.exe. reinstall of reboten helpt niet. Met of zonder nieuwe patch maakt ook niets uit. Heeft iemand een idee waar dit aan ligt?
Als je de link aanpast kunnen we de foutmelding zien, we moeten anders je password hebben voor de homedrive van @home en het lijkt me niet slim die hier te posten.

• 3p0x
TallManNL schreef op donderdag 17 november 2005 @ 11:52:
[...]

Als je de link aanpast kunnen we de foutmelding zien, we moeten anders je password hebben voor de homedrive van @home en het lijkt me niet slim die hier te posten.
handig die webspace van @home 8)7

• Mystic_Jack
  • Niet online
amd_at_primus schreef op donderdag 17 november 2005 @ 11:46:

De foutmelding:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kerkhof.jonkman/bf2error.JPG
Zo is die te zien. :P

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

• Fryskmantsje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-06 10:21
jagermeister schreef op donderdag 17 november 2005 @ 09:43:
[...]

Uh.. nou..ik vond het persoonlijk ook nogal irritant. Ik logde net in en zag dat er meerdere spawnpoints waren. Ik kies voor de spawn bij de mainbase (uncapable). Tot mijn verbazing hangt er meteen een cobra boven m'n hoofd die alles verrot schiet. Er liepen nog meer man rond welk ook allemaal afgeslacht werden. De AA was ook al stuk...dus sja... die heli neerhalen werd onmogelijk. Tenzij je als Antitank een beetje geluk zou hebben en de Cobra kon raken. Kortom... dit was gewoon baserapen.

En ja.... jij vloog niet, maar je had iig tegen je piloot kunnen zeggen dat ie met zijn ass uit de mainbase moest blijven. Zijn nu eenmaal de regels op de server. :)
Was gister inderdaad niet best. Ben ronde of 4 lang afgeslacht.
Ik kon zo gauw niet spawnen bij vliegveld(begin van ronde) of ik had bom van F35 in mijn nek hangen.
USMC was op een gegeven moment ubermachtig in de lucht totdat ik eindelijk een vliegtuig kon bemachtigen.
Nix anders gedaan dan F35 na F35 uit de lucht knallen samen met Konah. Toen het 1x gedaan was met luchtoverwicht van USMC was het gedaan met hun.

Viel me op een gegeven moment wel op dat alle GoTters naar USMC verhuist waren. Toeval of....??

Nog een tip; Spot zoveel mogelijk vliegtuigen en choppers voor je eigen piloten. Scheelt heel wat gezoek en jij bent als het goed is van gevaar verlost. Heb gister gemerkt dat het daar nog wat aan schortte.

Specs

• 3p0x
Mooi :P

Nog even een toevoeging, ik gebruik een iso omdat me dvd speler kapot is (echt waar, de dvd ligt naast me) Mounten met daemon tools werkt niet evenals alcohol 120%

• FireFoz
  • Laatst online: 01-06 11:31
Ik vind het idd ook wel jammer dat er eigenlijk maar relatief weinig mappen zijn... ze hadden van mij best wel wat meer mappen mogen maken, en dan vooral city maps. Als je een beetje veel speelt, en vooral city maps, dan ken je ze al best snel helemaal door en door...

Leef lekker in het nu, er is niks anders

• Bor

Bor

Dat er relatief weinig mappen zijn zou niet zo'n probleem zijn als het ook allemaal goede mappen waren. Helaas is dat imho niet het geval waardoor het beperkte aantal nog meer opvalt.

• Vince Dexa
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06-2024
jagermeister schreef op donderdag 17 november 2005 @ 09:43:
[...]

okay, het is irritant, maar dat is gekilled worden per definitie.
maar wat let je om ergens anders te spawnen? bijvoorbeeld alst anti-tank? en fijn een hovering cobra te killen.
Zolang er nog genoeg spwanpunten zijn zie ik het probleem niet.

Now go away or I shall taunt you a second time!

• Bor

Bor

jagermeister schreef op donderdag 17 november 2005 @ 10:50:
[...]
Lol... :D Ben het met je eens! Het is de verantwoordelijkheid van EA om te zorgen dat dit soort wapens niet op een dergelijke manier gebruikt kunnen worden. Zorgen ze daar niet voor...tja... dan mag je het gebruiken vind ik.

Overigens gebruik ik hem zelden. :)
Dan zouden alle zaken als baserapen ook mogen: het is de verantwoordelijkheid van EA om te zorgen dat spawnpunten niet op die manier bestookt kunnen worden / misbruikt kunnen worden. EA levert een basisgame waar je als serveradmin zelf aanvullende regels bij kunt maken toch?

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.