[PC] Battlefield 2 - Deel XXIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 3.506 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Anoniem: 68159 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 22:44:
[...]

ik denk niet dat je het helemaal begrijpt, de m203 wordt als noobwapen gezien omdat je hem op een vijand die 1 meter van je afstaat af kan schieten en nog overleeft + dat als je springt ten tijde dat je die m203 schiet, dat ding gewoon rechtdoor gaat ipv dat je echt moet richten met dat ding, daarom dus. Ik begrijp zowiezo niet waarom dice het mogelijk heeft gemaakt om je wapen te vuren tijdens een sprong, dat is gewoon te idioot voor woorden.
Man ik word ook zo afgeknald, maar ik ga niet klagen :P messchien slim spelen!!
Dan kom je echt niet zo snel in die situaties.

En meestal switch ik naar een andere wapen als mijn kogels op zijn en dan heb ik 2 mogelijk heden een pistol of de m203 en dat light aan de situatie.
of juist andersom eerst nade afschieten en daarna swichten naar je wapen, dit is gewoon verekt handig als je in een 2, 1 situatie terecht komt.

En je hebt van die mensen die ergens sneaky te wachten staan met zo m203 om een hoekje of doos ect, maar dan spring ik meestal en overleef het.
En maak gebruik van de obstakels

voorbeeld meeste m203 noobs richten op de grond bij een uitgang dus ga daar niet precies staan
of spring even naar de rechste kant of andersom..... dan is het bijna niet mogelijk.
om iemand te raken behalve als hij op die persoon zelf gaat richten maar dan ben je wel je voordeel kwijt ( teamleden kunnen niet meer tegelijk opgebazen worden, dus hij moet kiezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• takker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-05 10:24

takker

]HuT[ klaassenster

m203 wordt als noobwapen gezien???

defibrillator is pas noobwapen. je staat gewoon om een hoekje met paddles te wachten tot je voetstappen hoort die het hoekje omkomen, ff clicken en altijd raak!!! (teammates kunnen niet doodgaan door die dingen)

8)7 8)7 8)7 _/-\o_

Asus A8n-SLI Premium, AMD64 4000+, 2x1gB Dual Channel Crosshair, Asus Extreme N7800GT 256mB, Coolermaster Centurion 532, Zalman ZM460B-APS, Logitech Media Keyboard Elite , G7 en Logitech Freedom 2.4 Cordless Joystick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Mr. Bondt schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 12:52:
@ Lighteye:
Kan ik nu ook weer insturen?
Ik heb er twee ingestuurd, maar nu gaat dat niet meer omdat mijn plaatjes nog geen POTD zijn geweest.
Dat gaat ook niet, als de datum in de geschiedenis is... :X

edit:
Zo te zien niet.

[...]

Ik laat die IP maar even staan, dan kan je er iets mee doen B)
IP hoef je niet te laten zien (kun je anders beter mailen), maar goed probleem moet nu voor iedereen opgelost zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Trouwens gister op djmantri lekker een gouden plak verdiend met een veteran bage voor assault :z
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Anoniem: 116693 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 11:42:
[...]

Unbalances mogen ze er van mij wel uit halen

En er is dus wel een unbalance met de vliegtuigen op de meeste maps.
Inderdaad.

Als het ene team een goede piloot heeft en het andere niet, kan die ene piloot een veel groter verschil maken dan als het ene team een goede tankcommander heeft en het andere niet.
Tegen een goede piloot helpt immers alleen een andere goede piloot. AA is waardeloos. :P

Het gaat zover dat voor het team dat geen goede piloot heeft het spelplezier behoorlijk verpest wordt. :P

Alhoewel ik respect heb voor ieder zijn skills is mijn waardering groter voor mensen die te voet veel punten halen en een goede KD ratio hebben dan piloten die via bovengenoemd scenario dezelfde cijfers halen.

Verder vind ik het adagium "het zit erin dus mag gebruikt worden" ook veel te simpel.

Denk dat er velen zijn die bijvoorbeeld liever BF2 spelen tegen normaal bewegende tegenstanders dan allerlei bunnyhoppende figuren. Het punt is niet OF je er iets tegen kunt doen maar of het leuk/prettig overkomt.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

Anoniem: 116693 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 11:42:
[...]

Unbalances mogen ze er van mij wel uit halen

En er is dus wel een unbalance met de vliegtuigen op de meeste maps.
Dit is zeker geen unbalance. Dat grondtroepen veel worden afgemaakt heeft gewoon te maken met een goede piloot. Wat rac-on al zei...omdat het niet in jouw speelstijl valt wil dat niet zeggen dat t maar meteen een unbalance is. Zonder een goede piloot heb je op de grond al weinig te vrezen van vliegtuigen. En anders moet je lekker urban mapjes blijven spelen...heb je er ook geen last van!

Ik speelde van de week in een 64 player map karkant aan de MEC kant. Die amerikanen liepen over ons heen alsof we er niet waren. Als je op de UAV keek zag je een grote rode vlek over de map verschuiven. Is dat dan ook een unbalance? Je hebt genoeg middelen om t vliegtuigen een stuk lastiger te maken waaronder een ander vliegtuig, dus nog altijd...unbalance my ass... ;)
Help!!!! schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 14:37:

Als het ene team een goede piloot heeft en het andere niet, kan die ene piloot een veel groter verschil maken dan als het ene team een goede tankcommander heeft en het andere niet.
Tegen een goede piloot helpt immers alleen een andere goede piloot. AA is waardeloos. :P

Het gaat zover dat voor het team dat geen goede piloot heeft het spelplezier behoorlijk verpest wordt. :P
Dat is met alles zo...als je een map zou hebben met alleen maar snipers of tanks dan wint degene met de beste sniperskills of tankskills ook...dat is nou eenmaal zo! Het kan al een verschil van dag en nacht zijn of mensen wel of niet samenwerken. En dat heb je gewoon op public servers, de ene keer zit je in een goed team en de andere keer niet. Als die piloten aan jou kant staan en ze bombarderen een vijandelijke tank voor je neus weg waar je niet langs kwam ga je ook niet zeuren over unbalance. Dan ervaar je het ook als prettig. Waar of niet?

Kijk als je in je mainbase staat en er komt om de 5 sec een vliegtuig over die bommen op je kop dropt wordt dat heel snel vervelend. Ook dat heeft niets met unbalance te maken maar gewoon met sportiviteit.

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 19-11-2005 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:43

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 102880 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 14:40:
[...]

Dat is met alles zo...als je een map zou hebben met alleen maar snipers of tanks dan wint degene met de beste sniperskills of tankskills ook...dat is nou eenmaal zo! Het kan al een verschil van dag en nacht zijn of mensen wel of niet samenwerken. En dat heb je gewoon op public servers, de ene keer zit je in een goed team en de andere keer niet. Als die piloten aan jou kant staan en ze bombarderen een vijandelijke tank voor je neus weg waar je niet langs kwam ga je ook niet zeuren over unbalance. Dan ervaar je het ook als prettig. Waar of niet?
Fout. Als een teamgenoot in een vliegtuig een tank voor je neus kapot schiet is je enige doel een manier te vinden om jouw teamgenoot een teamkill aan te smeren. Dus snel naast de tank gaan staan zodat je nog snel een stijlloze punish kan uitdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 15:14:
[...]

Fout. Als een teamgenoot in een vliegtuig een tank voor je neus kapot schiet is je enige doel een manier te vinden om jouw teamgenoot een teamkill aan te smeren. Dus snel naast de tank gaan staan zodat je nog snel een stijlloze punish kan uitdelen.
T zit je hoog he? :+

Vind ik inderdaad wel een beetje kansloos...net als dat ze een votekick starten omdat je gewoon goed je werk doet...

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 19-11-2005 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-05 20:26

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik niet wachten tot FH2 uit is. Tenminste niet meer van die uberwapens die in een klap de boel schoonvegen. BF2 vind ik nog steeds errug gaaf hoor, maar ik kijk toch wel weer uit naar een game / mod met nostalgisch materiaal :P

Zou je zeggen... dan ga je toch lekker COD2 spelen... Heb ik gedaan, maar daar ben ik echt zo op uitgekeken.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 102880 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 15:51:
[...]

T zit je hoog he? :+

Vind ik inderdaad wel een beetje kansloos...net als dat ze een votekick starten omdat je gewoon goed je werk doet...
Ja, omdat ik 't niet had verwacht op die gameserver (EA test labs)
Maar dat gaf mij een excuus om de nieuwe wapens te testen, in stap 1 (teamkillen) en stap 2 (testen).

Overigens kreeg ik ook een bus traangas in m'n gezicht, damn dat hebben ze mooi gedaan _/-\o_
Het is redelijk snel uitgewerkt, het beeld wordt eerst heel wazig en blurry en daarna heel helder waarna het weer helder wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze willen de community niet splitsen eh :O waarom zouden we dan niet de wapens op kunnen pakken? Dan mag het van mij als secret weapons en bf1942
Want ik ga me er zeker aan ergeren als ik geen kits meer op kan pakken.

O+ Net weer 1 goud, zilver, en goud er bij :7

Dit op clean sweep. prachtig om als spec-ops te lopen
Alleen wat ik me aan erger, zijn sommigen noobs :X ik plak c4, hij ziet het, en gaat eruit.
Light een leuke tank op mij te wachten.... Hoezo ben je kansloos bezig 8)7
:X en dat nog is een paar keer.

Wat wel leuk was dat er een goeie pilot erbij was en dus ieder persoon in een heli of plane werd neer geschoten met de gun.... :*) Hoe pro

Reactie ik en paar mannen namen de airfield in bezet... gelijk kansloos, geen bommem meer :*)
dus ik vind het eingelijk helemaal niet unblanced, wat sommigen mensen hier zeggen, het ligt gewoon aan de persoon die de voertuig gebruikt!

Wat wel pas unblanced was de combenatie van raketen werper en de machine gun die je kreeg in BF Vietnam (ben alleen vergeten hoe die wapens heette)
maar iedergeval denk aan de anti-tank klassen met de support klassen met een nauwkeurigheid van een sniper :o

En airfields met een vaste spawn kan je niet overnemen maar je kan de aa van hun main bease of andere bease pakken of een mobile aa geschut.
en goed schuilen achter gebouwen :P

ik zorg altijd voor dat ik snel bij een gebouw ben zoals bij zater watlands of de heuvels gebruiken
alleen als ze een duik vlucht maken heb ik een probleem maar kunnen dan wel meer kans om te ontwijken als ze recht van boven je komen, maar als je niet oplet B)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 19-11-2005 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cade_Foster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10-2022
Ik heb sins vadaag iets raars, ik krijg na het inloggen ineens: your cd-key is invalid. Ik heb dat nog nooit gehad en het heeft maanden lang goed gewerkt. Moet ik eventueel EA mailen?

Konah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Cade_Foster schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 18:21:
Ik heb sins vadaag iets raars, ik krijg na het inloggen ineens: your cd-key is invalid. Ik heb dat nog nooit gehad en het heeft maanden lang goed gewerkt. Moet ik eventueel EA mailen?

Konah
zou ik evendoen jah. Op de site van EA staan welke gegevens de mail moet bevatten om een nieuwe key te krijgen.

edit: ff voor de zekerheid. Je wilde dus niet tegelijkertijd met iemand anders online gaan die ook gebruik maakt van jouw key? Of was bf2 een paar seconden eerder zomaar naar het bureublad gesprongen, dan wil die ook nog wel eens raar doen.

[ Voor 23% gewijzigd door dikki dik op 19-11-2005 18:33 ]

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cade_Foster
  • Laatst online: 03-10-2022
dikki dik schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 18:31:
[...]

zou ik evendoen jah. Op de site van EA staan welke gegevens de mail moet bevatten om een nieuwe key te krijgen.

edit: ff voor de zekerheid. Je wilde dus niet tegelijkertijd met iemand anders online gaan die ook gebruik maakt van jouw key? Of was bf2 een paar seconden eerder zomaar naar het bureublad gesprongen, dan wil die ook nog wel eens raar doen.
Nee ik weet zeker dat niemand mijn sleutel heeft en ik ben gisteren avond normaal gestopt met het spelletje. Ik zal de site van EA een bezoeken.

Het is al opgelost. Ik heb heel battlefield 2 geuninstalled en op nieuw geinstaleerd en gepatched. Nu werkt het weer goed.

[ Voor 10% gewijzigd door Cade_Foster op 19-11-2005 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:48
Kan iemand die SF heeft dan bij iemand die SF niet heeft traangas in zn ogen spuiten?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
DaMorpheus schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 13:54:
[...]

Download je hem toch bij EA?
Nee, ik wil graag een echt CDtje in mijn handen kunnen houden :9 Daarnaast heb ik slechte ervaringen met Steam e.d., dus ik wil eerst wel even afwachten hoe het over het algemeen loopt bij EA ;)

Maar op wat voor datum komt hij precies in NL beschikbaar?
DaMorpheus schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 00:12:
[...]

Ik moet er toch even op terug komen. Hoewel ik vanmiddag geen wapen te pakken kreeg ( 8)7 ) heb ik vanavond alle Special Forces wapens uit mogen proberen en ze zijn echt prima _/-\o_
Net als de gewone wapens versus unlocks zijn deze wapens niet écht stukken beter, maar zijn ze in bepaalde situaties beter inzetbaar. Er zit dus geen BFG ala Doom tussen :P
De balance zal dus prima blijven, al denk ik wel dat veel mensen standaard een special forces wapen zullen kiezen ipv een "gewone" unlock net als men nu de unlock prefereert boven het normale wapen.
Hoe zit het met die haken die je op daken kunt gooien, is dat dan ook beschikbaar in de normale BF2 levels?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:22

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

[verontschuldigingsmodus] Ik weet dat dit eigenlijk bij hardware-discussie hoort, maar ik heb daar geen bevredigend antwoord gevonden. Aangezien ik hier een aantal keer een reply heb gezien betreft joysticks stel ik hem toch hier :P [/verontschuldigingsmodus]

Ik heb gelezen dat een aantal mensen op dit forum de Logitech® Extreme 3D Pro gebruiken. Ik geloof dat ze er ook erg content over zijn. Maar aangezien de afstand van mijn PC naar mijn bureau voor de meeste snoeren ietsiepietsie te groot is heb ik mijn oog laten vallen op de Logitech® Freedom 2.4 Cordless Joystick. Er is niets vervelenders dan met te strakke snoeren kl**tz*kk*n!
Iemand ervaring met deze? Of kan iemand aan de hand van de specs met argumenten komen waarom de één beter is als de ander?

Kusje van The Oef :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis
  • Laatst online: 09-03 10:45

Francis

Kawa Versys 1000

Waar zijn de meeste gotters te vinden? welke servers enzo? mischien leuk om daar een overzicht van te maken?

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-05 15:50
Francis schreef op zondag 20 november 2005 @ 12:32:
Waar zijn de meeste gotters te vinden? welke servers enzo? mischien leuk om daar een overzicht van te maken?
djmantri schreef op woensdag 02 november 2005 @ 15:06:
Weer een belangrijke mededeling

De server is verhuisd en dus heb ik een ander ip!
84.244.131.181:16567
querry nog steeds 29900

[ Voor 27% gewijzigd door wouter37 op 20-11-2005 12:40 ]

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 13:01
Oemfoefoe schreef op zondag 20 november 2005 @ 12:13:
[verontschuldigingsmodus] Ik weet dat dit eigenlijk bij hardware-discussie hoort, maar ik heb daar geen bevredigend antwoord gevonden. Aangezien ik hier een aantal keer een reply heb gezien betreft joysticks stel ik hem toch hier :P [/verontschuldigingsmodus]

Ik heb gelezen dat een aantal mensen op dit forum de Logitech® Extreme 3D Pro gebruiken. Ik geloof dat ze er ook erg content over zijn. Maar aangezien de afstand van mijn PC naar mijn bureau voor de meeste snoeren ietsiepietsie te groot is heb ik mijn oog laten vallen op de Logitech® Freedom 2.4 Cordless Joystick. Er is niets vervelenders dan met te strakke snoeren kl**tz*kk*n!
Iemand ervaring met deze? Of kan iemand aan de hand van de specs met argumenten komen waarom de één beter is als de ander?

Koop een USB verlengsnoer ;)

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:12

jefjef

learning by doing

Kusje van The Oef :9[/quote]

Als je een blonde meid bent van 20 minimaal 180 mtr met groene ogen, figuur om te watertanden, bezig is met je 2de mastersdegree, en oja fervent gamer ....dan kom ik wel ff langs >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-05 12:45

[Knip] :P
Jah, ik heb de Freedom.
Hij werkt prima, alleen soms doet hij een beetje vreemd (bijv opeens spiegelbeeld of naar rechts trekken).
Maar wanneer hij het goed doet, doet hij het ook echt GOED :9
Ik heb zeker geen spijt gehad van deze aankoop :*)

[ Voor 12% gewijzigd door Mr. Bondt op 20-11-2005 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
Help!!!! schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 14:37:
[...]

Inderdaad.

Alhoewel ik respect heb voor ieder zijn skills is mijn waardering groter voor mensen die te voet veel punten halen en een goede KD ratio hebben dan piloten die via bovengenoemd scenario dezelfde cijfers halen.
maar goed dan kunnen ze het balanceren door een flak in het spel te plaatsen ofzo.
Verder vind ik het adagium "het zit erin dus mag gebruikt worden" ook veel te simpel.

Denk dat er velen zijn die bijvoorbeeld liever BF2 spelen tegen normaal bewegende tegenstanders dan allerlei bunnyhoppende figuren. Het punt is niet OF je er iets tegen kunt doen maar of het leuk/prettig overkomt.
om hier ff op verder te gaan. Een tijdje terug op djmantri's server. We speelde op mashtuur en ik was Mec. Zoals gewoonlijk was de bh weer vlaggen aan het pakken. Echter werden wij zo erg geownt, dat ik had besloten om mezelf te gaan suiciden op die heli, met als doel me team te helpen. Oemfoefoe was de piloot en werd chagrijnig. Wilde hem nog uitleggen waarom dit niet lame was, maar hij ging vrijwel al gelijk niet meer de discussie met me aan. Op de manier van zo is het en niet anders... :/ Ik was van mening dat de BH net zo lame was als suicide. Vind dat als je in de bh zit daar niet op moet gaan zeiken, maar let dan gewoon beter op.

Mijn vraag, wat vinden jullie hiervan? Kan het wel of kan het niet?

[ Voor 32% gewijzigd door dikki dik op 20-11-2005 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139872

dikki dik schreef op zondag 20 november 2005 @ 13:23:
[...]
Ontzettend lame en een kick / ban waardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-04 12:51
Deze week nog wat behaald. o.a. legion of merit ribbon en vetran first aid badge
Afbeeldingslocatie: http://img502.imageshack.us/img502/1695/screen0121qp.th.jpg
Best lollig :D Aan het einde van deze ronde ongeveer 17 revives en meer dan 10 heal points.

[ Voor 36% gewijzigd door SPOXER op 20-11-2005 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123536

Niets vervelender dan geownt te worden, dus gezien de omstandigheden heb ik er geen problemen mee. Lucht lekker op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

[...]

Oemfoefoe is blijkbaar een slechte piloot, vandaar dat hij klaagt. Als piloot kan je makkelijk heli's zien die op je afkomen. Ontwijk ze dan of draai zodat de gunners de piloot van de MEC neer kunnen schieten :)
Suicide is ook de enige methoden om de BH uit de lucht te halen met een MEC heli. Die wapens daarom zijn ze zwak :|
Valt trouwens wel op: als je eenmaal de BH uitschakelt, dan zie je bijna altijd de MEC winnen :P
Anoniem: 139872 schreef op zondag 20 november 2005 @ 13:38:
[...]

Ach, ik heb van de week met de EA testers meegespeeld. Niemand reed daar in een tank. Waarom niet? Zodra je in een tank stapte kwamen er 3 jeeps met c4 op je af + een heli = instant-dead 8)7

[ Voor 34% gewijzigd door Stewie! op 20-11-2005 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Nu online

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Idd, je moet ze maar ontwijken, en een goeie gunner heeft em in 5-6 sec de lucht in geschoten ( :? ) maar we zitten op DJMantri's server met een probleem, eigenlijk 2, we kunnen aan de MEC zijde geen squads creeeren, en zoeken dus even een admin om de server ff te resetten, zodat dit wss weer mogelijk is... We missen dus nu ook nog de admin die dit kan..

dus als iemand zich geroepen voelt, graag!!!

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online
sain onez schreef op zondag 20 november 2005 @ 14:10:
Idd, je moet ze maar ontwijken, en een goeie gunner heeft em in 5-6 sec de lucht in geschoten ( :? ) maar we zitten op DJMantri's server met een probleem, eigenlijk 2, we kunnen aan de MEC zijde geen squads creeeren, en zoeken dus even een admin om de server ff te resetten, zodat dit wss weer mogelijk is... We missen dus nu ook nog de admin die dit kan..

dus als iemand zich geroepen voelt, graag!!!
Ik heb net even ingelogd, maar het wachtwoord werkt niet meer, dus ik zal dat eerst weer even van DJMantri moeten krijgen. Ik weet het, ik ben een tijdje weggeweest, maar heb het de laatste tijd erg druk gehad, en nu komt Special Forces er weer aan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-05 21:13

Ik hem sinds maandje of 4 en moet zeggen prima ding hoor.
Enige waar ik nog wel eens rekening mee moet houden is dat je hem moet activeren met 1 van de knoppen.
Beetje lullig als je chopper vol mensen hebt en je stort gelijk neer.
Is me al paar x overkomen :+

Voor de rest prima stickje in BF2.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

...Wilde hem nog uitleggen waarom dit niet lame was, maar hij ging vrijwel al gelijk niet meer de discussie met me aan....
Ik zal je uitleggen waarom ik geen discussie met je aan wilde gaan...
Ik probeerde op een nette manier uit te leggen waarom ik jouw acties niets met BF2 te maken vond hebben, maar jij reageerde gelijk dat ik op de Mantri-server niet thuis hoorde etc.
Ik vind dat we met z'n allen op de server zijn om een leuke tijd met elkaar te hebben en niet om elkaar voor rotte vis uit te maken. Dus voordat we persoonlijk werden, heb ik het initiatief genomen om de discussie te sluiten (ingame iig). Slechte keuze? Ik vind van niet.
DaMorpheus schreef op zondag 20 november 2005 @ 14:01:
Oemfoefoe is blijkbaar een slechte piloot, vandaar dat hij klaagt. Als piloot kan je makkelijk heli's zien die op je afkomen. Ontwijk ze dan of draai zodat de gunners de piloot van de MEC neer kunnen schieten :) ...
sain onez schreef op zondag 20 november 2005 @ 14:10:
Idd, je moet ze maar ontwijken...
Hmmzz... :/

Ik wil jullie wel eens een chopper zien ontwijken die zich van rechtboven op je heli stort...die chopper is nog geen seconde in beeld voor de impact.

[ Voor 7% gewijzigd door Oemfoefoe op 20-11-2005 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

fryskmantsje schreef op zondag 20 november 2005 @ 14:53:
[...]

Ik hem sinds maandje of 4 en moet zeggen prima ding hoor.
Enige waar ik nog wel eens rekening mee moet houden is dat je hem moet activeren met 1 van de knoppen.
Beetje lullig als je chopper vol mensen hebt en je stort gelijk neer.
Is me al paar x overkomen :+

Voor de rest prima stickje in BF2.
Even voor de duidelijkheid...ik neem aan dat jij het over de Logitech® Freedom 2.4 Cordless Joystick hebt. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-05 09:04

DeluxZ

Livin' the good life

Ligt de server van DJmantri eruit ? kan er niet meer op :?

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Oemfoefoe schreef op zondag 20 november 2005 @ 15:56:
[...]

Hmmzz... :/

Ik wil jullie wel eens een chopper zien ontwijken die zich van rechtboven op je heli stort...die chopper is nog geen seconde in beeld voor de impact.
Ik ben meestal die piloot die van boven jou aanvalt ;)
Maar ik zal je zeggen: ik word vaak genoeg neergeschoten + als je een duikvlugt maakt heb je maar één mogelijkheid om de ander te raken. Mis je, dan lig je op de grond :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

DaMorpheus schreef op zondag 20 november 2005 @ 16:18:
[...]

Ik ben meestal die piloot die van boven jou aanvalt ;)
Maar ik zal je zeggen: ik word vaak genoeg neergeschoten + als je een duikvlugt maakt heb je maar één mogelijkheid om de ander te raken. Mis je, dan lig je op de grond :X
Da's duidelijk allemaal, maar ik zal je eens quoten;
DaMorpheus schreef op zondag 20 november 2005 @ 14:01:
[...]

Oemfoefoe is blijkbaar een slechte piloot, vandaar dat hij klaagt. Als piloot kan je makkelijk heli's zien die op je afkomen....
Je vertelt hier dat de piloot in de BH makkelijk de andere heli ziet aankomen. Je kan niet anders dan met me eens zijn dat dat zeker niet het geval is. Ook niet als je 'thirth person view' vliegt.
Daar komt bij...als de gunners je al aan ziet komen dan vlieg je nog te hoog om geraakt te worden. Eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Oemfoefoe schreef op zondag 20 november 2005 @ 16:26:
[...]

Da's duidelijk allemaal, maar ik zal je eens quoten;

[...]

Je vertelt hier dat de piloot in de BH makkelijk de andere heli ziet aankomen. Je kan niet anders dan met me eens zijn dat dat zeker niet het geval is. Ook niet als je 'thirth person view' vliegt.
Daar komt bij...als de gunners je al aan ziet komen dan vlieg je nog te hoog om geraakt te worden. Eens?
Oneens, ik kijk constant om me heen + ik gebruik de F-toetsen voor een verdere view. Daarbij vraag ik van gunners in de BH dat ze een enemy chopper spotten.

2 manieren:
- je lokt hem naar je toe maar ontwijkt hem als hij een duikvlucht maakt (:w enemy chopper)
- je draait rondjes zodat één gunner hem continu kan beschieten met de minigun :)

Je hebt alleen pech als de enemy chopper van C4 is voorzien en ze zichzelf opblazen als ze in de buurt zijn :X
Eerst dacht ik hetzelfde als Marcel (suicide is niet leuk), maar ach, geeft weer een extra dimensie aan het spel. Als één MEC/MOC piloot een hele Black Hawk continu uit het spel kan houden, dan heeft je team daar groot voordeel bij

[ Voor 20% gewijzigd door Stewie! op 20-11-2005 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

DaMorpheus schreef op zondag 20 november 2005 @ 16:29:
[...]
Oneens, ik kijk constant om me heen + ik gebruik de F-toetsen voor een verdere view. Daarbij vraag ik van gunners in de BH dat ze een enemy chopper spotten.
En toch kan je hem niet altijd aan zien komen. Want de F-toetsen geven toch maar een beperkt zicht. Beperkt zicht van boven...en van opzij zie je ze helemaal niet aankomen.
Ik weet niet niet of dikkie dik aka -=dEaD_oR_aLiVe=- het met opzet heeft gedaan (zoja, goed over nagedacht), maar hij kwam altijd iets van opzij bijna loodrecht naar beneden. Probeer zo'n kamikaze-aanval maar op tijd te zien.
...Als één MEC/MOC piloot een hele Black Hawk continu uit het spel kan houden, dan heeft je team daar groot voordeel bij
Hier ben ik het wel met je eens.
Inmiddels heb ik in de servermessage gezien dat het op Mantri toch niet word gewaardeerd. Hoogst waarschijnlijk delen meerdere spelers mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter37
  • Laatst online: 28-05 15:50
DeluxZ schreef op zondag 20 november 2005 @ 16:04:
Ligt de server van DJmantri eruit ? kan er niet meer op :?
lag er idd even uit was jij er ook niet net? ik ben *oHaNa* DeeDee :)

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
Oemfoefoe schreef op zondag 20 november 2005 @ 15:56:
[...]

Ik zal je uitleggen waarom ik geen discussie met je aan wilde gaan...
Ik probeerde op een nette manier uit te leggen waarom ik jouw acties niets met BF2 te maken vond hebben, maar jij reageerde gelijk dat ik op de Mantri-server niet thuis hoorde etc.
Ik vind dat we met z'n allen op de server zijn om een leuke tijd met elkaar te hebben en niet om elkaar voor rotte vis uit te maken. Dus voordat we persoonlijk werden, heb ik het initiatief genomen om de discussie te sluiten (ingame iig). Slechte keuze? Ik vind van niet.
leuke fantasie, maar dat is niet waar. Wat ik zei was dat als het je niet bevalt ga je toch naar een andere server. Zo persoonlijk zoals jij het nu doet voorkomen zou ik het nooit gezegd en volgens mij (weet ik niet zeker meer) was hetgeen wat ik zei zelfs nog een reactie op jou, omdat je erover begon.

Maar goed je kan het verkeerd hebben opgevat en het zit allemaal niet zo goed meer in mijn geheugen. Dus laten we het voor de rest maar vergeten. Ik vergeef het je iig. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

wouter37 schreef op zondag 20 november 2005 @ 17:08:
[...]
lag er idd even uit was jij er ook niet net? ik ben *oHaNa* DeeDee :)
kan kloppen jah :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-03 13:38
Zo net even weer na een periode van geen battlefield weer wat potjes gespeeld, ik wil niet opscheppen maar t was gewoon saai zo makkelijk. Ik zat op nod clan server, maar k heb ech in 5 postjes 4 keer gewonnen, en niet eens met de hele tijd tank rijden enz. Ik zag geloof k misterBond 008 nog.

Maar goed ben blij om weer te beginnen maar k dach toch echt dat de i3d.nl servers goed waren.

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

dikki dik schreef op zondag 20 november 2005 @ 17:30:
[...]
leuke fantasie, maar dat is niet waar. Wat ik zei was dat als het je niet bevalt ga je toch naar een andere server. Zo persoonlijk zoals jij het nu doet voorkomen zou ik het nooit gezegd en volgens mij (weet ik niet zeker meer) was hetgeen wat ik zei zelfs nog een reactie op jou, omdat je erover begon.

Maar goed je kan het verkeerd hebben opgevat en het zit allemaal niet zo goed meer in mijn geheugen. Dus laten we het voor de rest maar vergeten. Ik vergeef het je iig. :9
Ondertussen ben ik in een korte tijd een chagerijnige 'te veel fantasie hebbende' slechte piloot uitgemaakt. Hoe persoonlijk kan het worden?

En dat was een tweede grote reden dat ik toen geen discussie aangegaan. Want voor de één komt het zo over, terwijl de ander het eventueel anders bedoeld.

Voordat het hier op het forum ook een 'welles-nietes' spelletje wordt, ook wat mij betreft hoort dit tot de verleden tijd :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68159

Anoniem: 139872 schreef op zondag 20 november 2005 @ 13:38:
[...]

hehe maar dat komt omdat jij altijd in de blackhawk zit puntjes te verzamelen op je eigen server, en gaat huilen als iemand je neerhaalt door een suicide in mec style

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoll3bulk
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-03 11:03
Hallo,

Elke keer (in Battlefield 2) als ik een map join of zelf een game create met single player en de map is geladen dan komt de knop JOIN GAME tevoorschijn. Als ik er op druk hapert het geluid 10 sec en het beeld staat vast.

Daarna begint de game. Als ik dan ongeveer 15 min zit te spelen krijg ik weer dezlefde haper in het spel (beeld slaat vast geluid blijft als maar herhalen) daarna krijg ik dus connection problem en word ik terug gegooit naar het hoofdmenu (ik ben dan dus mijn score kwijt)

Ik heb van alles al geprobeerd, bios staat alles op Default. windows opnieuw installeeren helpt ook niet. Mijn specs staan onderaan. Please help want ik kom er egt niet meer uit. En mijn pc is gloedjenieuw dus vind het behoorlijk gek, hij heeft het altijd perfekt gedaan maar nu dus niet meer:(.

mzzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Laatst online: 17-05 21:13
Oemfoefoe schreef op zondag 20 november 2005 @ 15:57:
[...]

Even voor de duidelijkheid...ik neem aan dat jij het over de Logitech® Freedom 2.4 Cordless Joystick hebt. Klopt dat?
Klopt als een bus.

[ Voor 5% gewijzigd door Fryskmantsje op 20-11-2005 19:55 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ik heb de Logitech® Freedom 2.4 Cordless Joystick.

Deze stick wekte perfekt in BF1942 maar ik had eerst allemaal problemen in BF2. Hij trok bijv. naar rechts en ik kreeg hem niet zo ingesteld dat als je de stick naar achter trekt dat je vliegtuig omhoog gaat. Bij mij ging ie dan omlaang :(

Inmiddels heb ik hem werkend en is het heerlijk vliegen. Wel schakelt hij zichzelf uit om batterijen te sparen dus moet je hem voor je gaat vliegen activeren door ff de stick te bewegen. Er gaat dan een groen lampje branden. Als je dat niet doet stort je nl neer. B)

Het probleem dat ik in BF2 nog wel heb is dat de naamgeving vd knoppen op de stick zelf niet overeenkomt met wat ie in de controls van BF2 weer geeft. :?

Als je button 1 (op joystick) indrukt geeft ie in BF2 controls bijv. Button 3 weer ... :X Irritant maar er valt wel uit te komen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Flamen doe je maar ergens anders.

[ Voor 118% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 20-11-2005 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je hebt alleen pech als de enemy chopper van C4 is voorzien en ze zichzelf opblazen als ze in de buurt zijn :X
Eerst dacht ik hetzelfde als Marcel (suicide is niet leuk), maar ach, geeft weer een extra dimensie aan het spel. Als één MEC/MOC piloot een hele Black Hawk continu uit het spel kan houden, dan heeft je team daar groot voordeel bij
Ach ja....IRL blazen ze zich ook dagelijks op dus tis best realistisch :+ :+
Oemfoefoe schreef op zondag 20 november 2005 @ 17:56:
Ondertussen ben ik in een korte tijd een chagerijnige 'te veel fantasie hebbende' slechte piloot uitgemaakt. Hoe persoonlijk kan het worden?
Zou ik ook pissig om worden. Laatst speelde ik ook op een server. K was aant vliegen in die J10 en had al ongeveer 38 kills terwijl de eerst volgende speler en iets van 12 had...tijdens een van mn pogingen om een cobra uit de lucht te schieten knalde ik er per ongeluk tegenaan. Werd meteen verrot gescholden van "Learn to fly bla bla bla". T was een NL-er (NL_Ranger_ZeroG) dus ik had m maar even verteld dat ik geen 38 kills had gemaakt door overal tegenaan te vliegen. Mag ik ook een keer een foutje maken!

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 20-11-2005 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68159 schreef op zondag 20 november 2005 @ 17:57:
[...]

hehe maar dat komt omdat jij altijd in de blackhawk zit puntjes te verzamelen op je eigen server, en gaat huilen als iemand je neerhaalt door een suicide in mec style
Dan maar wat netter...

Itchie ik weet dat we jouw gebanned hebben omdat je kamikaze deed na 2 waarschuwingen. Ieder speelt op een server en dient zich aan de regels daar te houden. GOF draait tegenwoordig in de top 20/30 mee van Nederland en heeft een publiek die dit soort acties niet leuk vindt. Dus loop niet elke keer die oude koeien uit de sloot te halen en beschuldig me niet van iets wat ik zou doen. Accepteer de regels op gof en stop er elke keer tegenaan te pissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-05 18:51

Shuriken

Life is all about priorities

rac-on schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 14:31:
[...]
wat een lekker gezeur hier weer. Ik heb het al vaker gepost, maar doe het nog maar een keer.

rac-on kan niet tegen de kindjes die het de hele tijd hebben over n00bwapen en skill-loze mensen, want blijkbaar zijn dat degene die zelf de skills niet hebben om iets beters te verzinnen dan hun eigen kip-zonder-kop-rambo aanpak.
Als je zo gevoelig bent dan moet je er misschien maar overheen lezen.

Ik heb totaal geen problemen met mensen die m203 gebruiken. Ik vind em niet echt realistisch maar als je goede spelers in de server hebt die em gebruiken ben je wel genoodzaakt em zelf ook te gebruiken. Dat is de enige remedie zoals ik al eerder zei.

Als jij dat vertaald naar geen skills hebben gehuil en kinderachtig gedrag dan heb je op de basisschool zeker niet opgelet tijdens de lesjes begrijpend lezen.

[ Voor 15% gewijzigd door Shuriken op 20-11-2005 21:32 ]

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110378

ff rare vraag, maar met welke knop haal ik de vlag naar beneden... heb onderhand al elke knop gehad denk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 13:01
dude, dat doe je door naast die vlag te gaan staan :P msischien is het slim om eerst eens singleplayer te gaan spelen ;) daar krijg je dmv gesproken messages instructies hoe je meot spelen

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:12

jefjef

learning by doing

was weer een leuke pot, enne mr bondt je bent beter als piloot dan als gunner!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:9 Was leuk op de Djmantri server, met me clan vooral de teamwork werd er beter van :D iedereen in squads lolz!! en bedankt voor die 2 gouden plakkies :9

En een blackhawk neer halen is mijn grooste plezier. Wat me wel opviel Sir a real en zijn clan maten een pain in je ass kan zijn, maar wel leuk

B)Trouwens, ik stond er van te kijken dat een gotter de tank verlaat na ik succes vol c4 had geplakt O-)
btw dan blaas ik hem echt niet op, het heeft totaal geen zin want dan hoor de motor afslaan, probeer dan na voren snel te rijden en de je koepel gebruiken om snel om te draaien en me neer te knallen want ik blaas me sowiezo niet snel mezelf op dan heb ik niks aan me punten. Ik blaas mezelf alleen op als het niet anders kan of we worden compleet bease gerapd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• takker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-05 10:24

takker

]HuT[ klaassenster

logitech cordless 2.4 hiero...

de verticale as draait in battlefield, terwijl ik de joystick niet aanraak.
dit kon ik niet wijzigen. zelfs al lopen klooien met dode-zones.

Daarom vlieg ik eigenlijk ook niet!

Asus A8n-SLI Premium, AMD64 4000+, 2x1gB Dual Channel Crosshair, Asus Extreme N7800GT 256mB, Coolermaster Centurion 532, Zalman ZM460B-APS, Logitech Media Keyboard Elite , G7 en Logitech Freedom 2.4 Cordless Joystick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geinig ik kijk net me stats en zie dat ik 20x bronse heb gehaald 20x zilver en 19x goud
:> ik weet wel wat mijn volgende move wordt 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 20-11-2005 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68159

Anoniem: 139872 schreef op zondag 20 november 2005 @ 20:58:
[...]

Dan maar wat netter...

Itchie ik weet dat we jouw gebanned hebben omdat je kamikaze deed na 2 waarschuwingen. Ieder speelt op een server en dient zich aan de regels daar te houden. GOF draait tegenwoordig in de top 20/30 mee van Nederland en heeft een publiek die dit soort acties niet leuk vindt. Dus loop niet elke keer die oude koeien uit de sloot te halen en beschuldig me niet van iets wat ik zou doen. Accepteer de regels op gof en stop er elke keer tegenaan te pissen.
ach ik vind het vrij kansloos dat jij zo je puntjes moet halen, want je zit er echt elke keer in met de rest van de admins. En maar pimpen met je stats in je signature, maar dat stelt niets voor omdat je bijna toch alles haalt via de blackhawk.

Ik ben echt niet verbaasd wanneer er ooit is een regel komt op je server dat je ook niet meer met de tank op de blackhawk mag schieten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Deze discussie is al tientallen malen gevoerd.
Conclusie was: ben je het niet eens met simpele serverregels, ga dan naar een andere server. Stoor jij je niet, storen de andere spelers zich ook niet :)

Houden we het dan hier gezellig? Bij voorbaat dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-11-2024

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

DaMorpheus schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 13:54:
[...]

Download je hem toch bij EA?
Dat heb ik gedaan. Wat een naaiers. Bagger server met idem snelheid en $29,99 is bij hun ook € 29,99. Niet dat me die anderhalve knaak boeit maar bij Dynabyte kost ie bijvoorbeeld 25,50 als je um nu zou reserveren. Downloaden wat ongeveer 5.5 uur in beslag nam en gebrek aan fysieke DVD danwel hoesje zou goedkoper moeten zijn.

Maar goed, EA begrijpt soms dingen niet zo.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
jefjef schreef op zondag 20 november 2005 @ 22:54:
was weer een leuke pot, enne mr bondt je bent beter als piloot dan als gunner!
Jah, ik kon toen even niet vliegen want ik was ook nog wat aan het eten 8)7 B)
Vandaar dat ik soms ook even niet kon gunnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online
Leuk van EA, nog een melding geven om hem te downloaden/kopen als je hem al geinstalleerd hebt :)
Afbeeldingslocatie: http://www.imagecabin.com/imageupload/uploadimages/no_user/thumbnail/2005/11/21/30113255565043816d827c5af.jpg
De beschikbare maps voor Single Player
Afbeeldingslocatie: http://www.imagecabin.com/imageupload/uploadimages/no_user/thumbnail/2005/11/21/18113255569843816db246a65.jpg
Even een gastje omver gereden met een Quad :9
Afbeeldingslocatie: http://www.imagecabin.com/imageupload/uploadimages/no_user/thumbnail/2005/11/21/12113255575243816de8c0b69.jpg

//EDIT:
Heeft BF2 nu een ander buildnummer :?

[ Voor 4% gewijzigd door Phyxion op 21-11-2005 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
@ FnF
offtopic:
Slome website...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Zo vlak voor einde van deel XXIII nog maar ff deze vraag... Heb nu een snelkoppeling staan die normaliter direct connect met 'n Gamert-server, maar kan dan nooit bij het introscherm met mededelingen m'n nickname [GoT] ervoor plempen. Is d'r een manier om je nick via de commandline mee te geven?

BTW: die gekleurde users zouden gefixt zijn met de laatste patch; zag gisteren echter weer oranje nicks voorbijkomen. En laatste tijd wordt ik tegen een muurtje aanliggend wel opvallend vaak geknifed door de muur heen... :X

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153331

Als je eenmaal je prefix hebt ingevuld, hoef je hem niet meer in te vullen. Dan blijft hij namelijk staan ook al zie je hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 28-05 14:50

Royz

Kleurenblind!!

Ben benieuwd wat de SF peeps ervan zeggen. Voorlopig is FnF de enige en eerste die hem heeft zo lijkt het _/-\o_

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
Ik zag dat de addon verschenen was op usenet, maar weet iemand of ie al te koop/bestellen is? ik moet hem legaal hebben namelijk!

hmz lees iets over bol.com..

ja dus, gevond en niet zo duur, 30euo!

zo, besteld *D

[ Voor 17% gewijzigd door Mister_X op 21-11-2005 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Laatst online: 25-05 21:29

JohnD

Bernd

Royz schreef op maandag 21 november 2005 @ 09:29:
Ben benieuwd wat de SF peeps ervan zeggen. Voorlopig is FnF de enige en eerste die hem heeft zo lijkt het _/-\o_
ik heb em gedownload maar ik had niet in de gaten dat je toch al kon spelen :P

straks eens even kijken

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Laatst online: 19-05 21:26
ik had hem 3 weken geleden bij bol.com sl ge-pre-orderd als het goed is ligt die de 26 op me deur mat:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD

JohnD

Bernd

hmmm ik heb net even gekeken maar ik kan SF toch echt nog niet installeren. staat een eac bestand van 1GB ergens op m'n HD maar daar kan ik niks mee. Dan maar even wachten tot morgen :)

FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

SunStorms_sletje schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:16:
hmmm ik heb net even gekeken maar ik kan SF toch echt nog niet installeren. staat een eac bestand van 1GB ergens op m'n HD maar daar kan ik niks mee. Dan maar even wachten tot morgen :)
FnF hem ook gedownload voor zover ik weet maar die heeft wel het wel geinstalled en screenies :?

[ Voor 6% gewijzigd door Royz op 21-11-2005 13:27 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Keb net SF geprobeert, en ik heb gelijk maar bij de dynabyte de expansion gepreorderd. (€25,50)

Imho een best leuke expansion pack, en voor 25 euro nog eens betaalbaar. Al vindt ik het jammer dat er niet zoveel nachtmappen inzitten. Had zeker wel op 2/3 deel gerekend ofzo. Maar goed je kan niet alles hebben. Het effect van de flashbang en traangasgranaat zijn overigens erg leuk gedaan vooral die laatste.
De maps zelf zijn best leuk, mijn favo wordt dan Warlord. Die heeft ook een iets weg van kharkand. Er zijn intotaal 8 maps, waarvan 3 nachtmappen.

De zipline en grappling hook zijn ook erg leuk gedaan, je kan met de grappling hook ook een gebouw afdalen door rechterklik te gebruiken. De rest van de nieuwe wapens zijn ook wel ok.

Wat af en toe wel lastig is is het werken met de nightvision en zo'n gasmasker, maar dat maakt het opzich ook wel weer leuk.

Ik kan niet wachten om jullie te gaan kontschoppen in BF2:SF >:) :P

@hieronder lees het ff als een breuk 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door whyz op 21-11-2005 13:56 . Reden: 2/3 verduidelijkt... ja het is een breuk ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:48
whyz schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:51:
Al vindt ik het jammer dat er niet zoveel nachtmappen inzitten. Had zeker wel op 2/3 gerekend ofzo.
(...)
Er zijn intotaal 8 maps, waarvan 3 nachtmappen.
:?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:11
Ik weet dat SF pas vrijdag wordt vrijgegeven, maar is hij morgen nergens in Nederland te krijgen?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD

JohnD

Bernd

de releasedate is morgen niet vrijdag

edit: oh ik zie dat je DVD dan pas kan kopen ;)

[ Voor 41% gewijzigd door JohnD op 21-11-2005 14:05 ]

FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:16
kw_nl schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:54:
Ik weet dat SF pas vrijdag wordt vrijgegeven, maar is hij morgen nergens in Nederland te krijgen?
Ben bang van niet, kga em vrijdag na school ook gelijk kopen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

"officieel" is die vrijdag voor europa en morgen voor de VS 7(8)7
Maar ja, iedereen is al massaal begonnen met de uitlevering van de game, in Zwitserland is ie al een week geleden verkocht door één gamehandel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Laatst online: 12:30

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Damn, wat vervelend. Ik MOET em straks gaan spelen, want ja, ik heb de review voor Gamevillage geschreven en moet nu ook de review van Special Forces gaan schrijven. Wat een narigheid: eerst de addon voor niks in mijn brievenbusje en dan maar telkens naar boven "nee, schat, ik MOET echt nog even wat tijd besteden aan deze game, want ja, de review moet snel geplaatst worden". .

Bah, hoe vervelend kan het worden... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

Ben nu in de running voor mijn aerial-service-ribbon ... welke map is een aanrader ? Welke servers hebben een hoog ticketratio ? Daarnet op de Golf 13 peetjes gemold maar toen was het potje voorbij :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
ik heb die van mij gehaald op dragon valley.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:34
Komt Special Forces weer op DVD én CD uit? Of omdat het om een uitbreiding gaat (=kleiner) alleen op cd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-05 17:01
Het bestelde artikel met het ordernummer ****** is naar u verzonden

Het naar u verzonden artikel is:

1 * Battlefield2 Special Forces Add DVD
Van dynabyte. Morgen dus patch + addon = gelijk gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
gyedema schreef op maandag 21 november 2005 @ 14:25:
Damn, wat vervelend. Ik MOET em straks gaan spelen, want ja, ik heb de review voor Gamevillage geschreven en moet nu ook de review van Special Forces gaan schrijven. Wat een narigheid: eerst de addon voor niks in mijn brievenbusje en dan maar telkens naar boven "nee, schat, ik MOET echt nog even wat tijd besteden aan deze game, want ja, de review moet snel geplaatst worden". .

Bah, hoe vervelend kan het worden... })
dat is dus de reden dat de computers in ons huisje strax allemaal beneden in de kamer komen te staan, kan me schatje lekker gtst kijken en ik even gamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
whyz schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:51:
Keb net SF geprobeert, en ik heb gelijk maar bij de dynabyte de expansion gepreorderd. (€25,50)

Imho een best leuke expansion pack, en voor 25 euro nog eens betaalbaar. Al vindt ik het jammer dat er niet zoveel nachtmappen inzitten. Had zeker wel op 2/3 deel gerekend ofzo. Maar goed je kan niet alles hebben. Het effect van de flashbang en traangasgranaat zijn overigens erg leuk gedaan vooral die laatste.
De maps zelf zijn best leuk, mijn favo wordt dan Warlord. Die heeft ook een iets weg van kharkand. Er zijn intotaal 8 maps, waarvan 3 nachtmappen.

De zipline en grappling hook zijn ook erg leuk gedaan, je kan met de grappling hook ook een gebouw afdalen door rechterklik te gebruiken. De rest van de nieuwe wapens zijn ook wel ok.

Wat af en toe wel lastig is is het werken met de nightvision en zo'n gasmasker, maar dat maakt het opzich ook wel weer leuk.

Ik kan niet wachten om jullie te gaan kontschoppen in BF2:SF >:) :P

@hieronder lees het ff als een breuk 8)7
kan je ook van een hoog gebouw springen en dan alla james bond/spiderman die hook snel in een ander gebouw schieten (of dezelfde gebouw maar dan aantal etages lager) zodat je niet ter pletter valt ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Anoniem: 153331 schreef op maandag 21 november 2005 @ 09:05:
Als je eenmaal je prefix hebt ingevuld, hoef je hem niet meer in te vullen. Dan blijft hij namelijk staan ook al zie je hem niet.
Waarom moet ik dan nog altijd een Prefix ervoor zetten ? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Mister_X schreef op maandag 21 november 2005 @ 14:43:
[...]

kan je ook van een hoog gebouw springen en dan alla james bond/spiderman die hook snel in een ander gebouw schieten (of dezelfde gebouw maar dan aantal etages lager) zodat je niet ter pletter valt ? :P
Daar gaat het niet snel genoeg voor (maw mij is het niet gelukt :P )

Ook handig is dat je je grappling hook/zipline na gebruik weer kan oppakken met "G". Erg handig als je hoge gebouwen wilt beklimmen.

De apache heeft zijn eigen night vision en dat ziet er dan grijs uit ipv het groene wat je krijgt met je eigen nachtkijker :) Zo zijn er nog veel meer andere dingen, maar goed dat vinden de mensen zelf wel uit :)

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op maandag 21 november 2005 @ 14:04:
[...]

"officieel" is die vrijdag voor europa en morgen voor de VS 7(8)7
Maar ja, iedereen is al massaal begonnen met de uitlevering van de game, in Zwitserland is ie al een week geleden verkocht door één gamehandel 8)7
Klopt ik heb hem gedownload van EA en krijg nu de melding dat ik pas vrijdag kan installeren. Zie het al gebeuren dat die dinsdag in de winkel als dvd ligt. En ik met de download, die sneller zou moeten zijn, tot vrijdag kan wachten.... zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
Kid_E schreef op maandag 21 november 2005 @ 14:41:
[...]

Van dynabyte. Morgen dus patch + addon = gelijk gamen :)
patch?

overigens had ik bij bol.com de cd versie? niet dat het boeit ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 24-05 20:26

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Mijn interesse voor SF wordt wel een beetje gewekt. Misschien moet ik hem toch maar aanschaffen, ook al is het niet helemaal mijn ding. Toch wel leuk denk ik... 8 nieuwe maps + aantal leuke goodies :P

Is het niemand trouwens opgevallen dat op de cover van de originele BF2 game 2 of meer Apache's zichtbaar zijn? Of ben ik nu aan het 'spuit 11-en' ?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJoker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-05 17:56
Anoniem: 139872 schreef op maandag 21 november 2005 @ 15:19:
[...]

Klopt ik heb hem gedownload van EA en krijg nu de melding dat ik pas vrijdag kan installeren. Zie het al gebeuren dat die dinsdag in de winkel als dvd ligt. En ik met de download, die sneller zou moeten zijn, tot vrijdag kan wachten.... zucht
Zou dit niet te omzeilen zijn door eenvoudig de systeemtijd aan te passen?
of maakt die patch hiervoor contact met eoa EA servert?

Tweakers.net profiel | Computer specs | BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51614

Dat is inderdaad wel spuit 11, ja. Maar je moet er maar op letten. Mij was het in elk geval al opgevallen.

Nu eens kijken of dat bij de 2 van Special Forces ook zo is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Laatst online: 12:30

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Mister_X schreef op maandag 21 november 2005 @ 14:41:
[...]

dat is dus de reden dat de computers in ons huisje strax allemaal beneden in de kamer komen te staan, kan me schatje lekker gtst kijken en ik even gamen :P
Dan zou ik VOIP/TS maar uitzetten.... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-05 14:10
Voor degenen die naar de hcc gaan, we zullen op de game-expo 14 PC's met BF2+SF klaarzetten voor een compo, wel onder voorbehoud natuurlijk aangezien we de expansions nog wel moeten krijgen van EA.

Over dat teamswapping @ DJMantri:
Ik vind dat persoonlijk niks, heb je een lekker squad, wordt de volgende ronde maar de helft van het squad naar de andere kant gegooid 7(8)7

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online
Nou, BF2SF in combinatie met BF2 werkt ook weer prima, als je Battlefield 2 start, en de server swapt naar een map van BF2SF, dan sluit BF2 af, en dan start BF2SF op...
Valt me trouwens op hoe weinig servers er nog maar zijn, een stuk of 8 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
MaTr1x schreef op maandag 21 november 2005 @ 16:06:
Voor degenen die naar de hcc gaan, we zullen op de game-expo 14 PC's met BF2+SF klaarzetten voor een compo, wel onder voorbehoud natuurlijk aangezien we de expansions nog wel moeten krijgen van EA.

Over dat teamswapping @ DJMantri:
Ik vind dat persoonlijk niks, heb je een lekker squad, wordt de volgende ronde maar de helft van het squad naar de andere kant gegooid [afbeelding]
Is wel beter soms voor de balance in de teams. Stel je team wordt eerst flink geownd dat is met wel leuker als hierna in een team komt waarmee je wat meer kans hebt. :) Merk het ook geregelt dat ik de beste van mij team ben en dat ik zelf constant bezig ben flaggen te cappen terwijl de rest vrijwel niets doet. Best frustrerend soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

FnF schreef op maandag 21 november 2005 @ 16:11:
Nou, BF2SF in combinatie met BF2 werkt ook weer prima, als je Battlefield 2 start, en de server swapt naar een map van BF2SF, dan sluit BF2 af, en dan start BF2SF op...
Valt me trouwens op hoe weinig servers er nog maar zijn, een stuk of 8 :'(
Komt omdat de software pas morgen online mag gaan (op wat testservers na) + morgen pas de eerste officiele release is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

DaMorpheus schreef op maandag 21 november 2005 @ 16:13:
[...]

Komt omdat de software pas morgen online mag gaan (op wat testservers na) + morgen pas de eerste officiele release is :)
Dus je krijgt servers die beiden tegelijk ondersteunen? De ene map kan je nog Gulf of Oman spelen en de mapchange erna alweer een map van SF? Daar had ik niet eens aan gedacht B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-05 16:10
Het heeft idd z'n voor- en nadelen dat teamswappen. Maar het is wat dat betreft eerlijker, omdat anders één team continue wint.
En voor de mensen die BF2-SF al hebben, post (nog meer) ervaringen van het spel, wie weet dat ik 'm toch koop 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Royz schreef op maandag 21 november 2005 @ 16:18:
[...]

Dus je krijgt servers die beiden tegelijk ondersteunen? De ene map kan je nog Gulf of Oman spelen en de mapchange erna alweer een map van SF? Daar had ik niet eens aan gedacht B)
Nee, dat kan niet op Ranked servers en alleen op unranked servers met een hele omweg + elke client moet ook zijn BF2 bestanden aanpassen. Te moeilijk voor normaal gebruik dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online
En het gaat weer snel, graag hier even verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 11:59
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.