Man ik word ook zo afgeknald, maar ik ga niet klagenAnoniem: 68159 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 22:44:
[...]
ik denk niet dat je het helemaal begrijpt, de m203 wordt als noobwapen gezien omdat je hem op een vijand die 1 meter van je afstaat af kan schieten en nog overleeft + dat als je springt ten tijde dat je die m203 schiet, dat ding gewoon rechtdoor gaat ipv dat je echt moet richten met dat ding, daarom dus. Ik begrijp zowiezo niet waarom dice het mogelijk heeft gemaakt om je wapen te vuren tijdens een sprong, dat is gewoon te idioot voor woorden.
Dan kom je echt niet zo snel in die situaties.
En meestal switch ik naar een andere wapen als mijn kogels op zijn en dan heb ik 2 mogelijk heden een pistol of de m203 en dat light aan de situatie.
of juist andersom eerst nade afschieten en daarna swichten naar je wapen, dit is gewoon verekt handig als je in een 2, 1 situatie terecht komt.
En je hebt van die mensen die ergens sneaky te wachten staan met zo m203 om een hoekje of doos ect, maar dan spring ik meestal en overleef het.
En maak gebruik van de obstakels
voorbeeld meeste m203 noobs richten op de grond bij een uitgang dus ga daar niet precies staan
of spring even naar de rechste kant of andersom..... dan is het bijna niet mogelijk.
om iemand te raken behalve als hij op die persoon zelf gaat richten maar dan ben je wel je voordeel kwijt ( teamleden kunnen niet meer tegelijk opgebazen worden, dus hij moet kiezen)