[PC] Battlefield 2 - Deel XXIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 3.510 views sinds 30-01-2008

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
fryskmantsje schreef op donderdag 17 november 2005 @ 12:03:
[...]
Was gister inderdaad niet best. Ben ronde of 4 lang afgeslacht.
Inderdaad, was niet makkelijk gisteren. Na een paar rondes ging het iets beter maar zo ergens rond de klok van half 11 heb ik het voor bekeken gehouden. Was de map best wel beu gezien (is dat trouwens al opgelost nu DJMantri?)

BTW: het gunner zijn in chopper gaat me steeds beter af. Echt wel fijn! Mocht er ergens een eenzame piloot rondlopen (-vliegen ;) ) mag hij/zij zich altijd even melden. Ben altijd kandidaat om wat meer te oefenen.

Trouwens nogmaals m'n excuses @mede-GoTter die gisteren bij mij in chopper zat als gunner. Ben het vliegen niet echt gewoon (al ging het nog redelijk vond ik) en was controle of chopper echt wel kwijt. De rotsen ontwijken zat er niet meer in :)

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:51
Met spawnrapen/ baserapen ben ik het ook niet eens. Maar dat er verschil zit in wapens is logisch en iedereen kiest het wapen waarmee hij/zij het beste uit de voeten kan.

En anders moet je als serveradmin bepaalde wapens maar verbieden....

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-05 20:26

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Bor de Wollef schreef op donderdag 17 november 2005 @ 12:11:
[...]

Dan zouden alle zaken als baserapen ook mogen: het is de verantwoordelijkheid van EA om te zorgen dat spawnpunten niet op die manier bestookt kunnen worden / misbruikt kunnen worden. EA levert een basisgame waar je als serveradmin zelf aanvullende regels bij kunt maken toch?
Tja.. als je het zo bekijkt.... In het geval van niet meer kunnen baserapen, moet de gehele gameplay op de schop. Weer net ff iets anders dan een wapen aanpassen zodat men er minder makkelijk mee kan whoren. Maar goed... ik heb geen bezwaar tegen mensen die continu snipen of met de M203 lopen te zwaaien hoor. Iedereen zijn ding. Baserapen daarentegen heb ik altijd al spelbederf gevonden. Ook in 1942 was dit zwaar irritant.

[ Voor 16% gewijzigd door jagermeister op 17-11-2005 12:22 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-04 21:36
Wat een gezeur over wapens. Ze zitten in het spel, dus mag je ze toch gebruiken daar waar ze voor bedoeld zijn. Namelijk kills maken??
Zie het probleem niet. Tuurlijk is het irritant als iemand van 2m afstand met z'n 203 je afknalt, maar ja.........des te leuker om hem daarna te killen >:)

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:22

Stewie!

Keen must die!

jagermeister schreef op donderdag 17 november 2005 @ 12:20:
[...]

Tja.. als je het zo bekijkt.... In het geval van niet meer kunnen baserapen, moet de gehele gameplay op de schop. Weer net ff iets anders dan een wapen aanpassen zodat men er minder makkelijk mee kan whoren. Maar goed... ik heb geen bezwaar tegen mensen die continu snipen of met de M203 lopen te zwaaien hoor. Iedereen zijn ding. Baserapen daarentegen heb ik altijd al spelbederf gevonden. Ook in 1942 was dit zwaar irritant.
Ik heb gisteren met de mensen van de EA Los Angeles studio's gespeeld, en zelfs daar werd ik door hen gebaseraped terwijl we nog vrijwel alle vlaggen in bezit hadden (op oman). Het werd zelfs nog erger toen een gast continu voor mijn vliegtuig ging springen bij het opstijgen 7(8)7

Overigens wel leuk: ik had een ping van 160 maar het spelen ging nog prima. Dat is toch echt klasse bij Battlefield 2 tov andere games _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Stewie! op 17-11-2005 12:30 ]

• jagermeister

jagermeister

MarcoZ20 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 12:27:
Wat een gezeur over wapens. Ze zitten in het spel, dus mag je ze toch gebruiken daar waar ze voor bedoeld zijn. Namelijk kills maken??
Zie het probleem niet. Tuurlijk is het irritant als iemand van 2m afstand met z'n 203 je afknalt, maar ja.........des te leuker om hem daarna te killen >:)
Mee eens... ik zie het ook gewoon als een onderdeel van het spel. EA had bepaalde wapens iets moeilijker in het gebruik kunnen maken... dat is wel wat ik vind.

Neem als voorbeeld gewoon simpelweg de Artillery..... psies... geen uitleg nodig denk ik.

• takker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-05 10:24

takker

]HuT[ klaassenster

ja gisteren lekker lopen knallen in team-verband met de dudes op teamspeak!

Bedankt mannen...

die was voor mij het beste potje in teamverband.

in-game-name: klaassenster

Asus A8n-SLI Premium, AMD64 4000+, 2x1gB Dual Channel Crosshair, Asus Extreme N7800GT 256mB, Coolermaster Centurion 532, Zalman ZM460B-APS, Logitech Media Keyboard Elite , G7 en Logitech Freedom 2.4 Cordless Joystick

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-05 13:52
takker schreef op donderdag 17 november 2005 @ 12:42:
ja gisteren lekker lopen knallen in team-verband met de dudes op teamspeak!

Bedankt mannen...

die was voor mij het beste potje in teamverband.

in-game-name: klaassenster
Hoeveel revives had jij gister op Karkand ?

Op een gegeven moment ging onze leader Oemf telkens dood door een tank. Heb em 3 of 4x op rij grevived en weer in veiligheid kunnen komen, dat lukte Oemf echter telkens niet. Ik had bijna de slappe lach, revive je em, sprint weg, draai om, zie em weer dood liggen. :D

Die revives hebben me wel aan mijn hoogste score op Karkand tot nu toe geholpen :*)

Moet er nog ff aan wennen dat je bij TS geen namen ziet en als iemand daarover om medic roept je op de minimap dus ook niet kan zien waar je heen moet. Krijg je lekker 'achter je, nee, links' enzo.

[ Voor 6% gewijzigd door TallManNL op 17-11-2005 13:07 ]

geheelonthouder met geheugenverlies

• Martinspire
  • Laatst online: 17:47
bf2cc staat nu aan dus ook servermessages (onder andere over de kamikaze acties...)

dus nu is ie weer als normaal (gewoon erg goed )

Martinspire - PC, PS4, X1

• Marc1273
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-03 08:52
Ben ik net op een of andere server aan het spelen, vrolijk in de helicopter wat aan het rondvliegen en knallen totdat een teammate met z'n vliegtuig per ongeluk tegen mij en m'n gunner aanvliegt. Geen probleem, ik spawn weer op het vliegdekschip.. ren naar m'n helicopter die er nog niet stond maar wel weer ging komen, ziet iemand anders mij rennen en gaat ook rennen.. maar ik had een kleine voorsprong dus die helicopter spawnt weer en ik ben er bijna gaat die gast achter mij op mij staan schieten. Helaas voor hem, ik red het net en spring in de helicopter. Iemand anders was vanaf de andere kant aan komen rennen en die is dus gunner.
so far so good, ik vlieg dus weg en ben net weer boven land, zie ik in de tekst verschijnen dat ik wordt gekicked omdat ik een teammate z'n voertuig heb gejat!! 8)7 en inderdaad 2 sec. later ben ik uit het spel.
Wat is dat nou weer voor bullshit!! ten eerste staan er geen namen op die apparaten, ze zijn van niemand! en als het al zo was dat hij van iemand was dan was ik toch zeker de eigenaar aangezien ik er daarvoor ook al in vloog!

Canon 7D | Canon 70-200 2.8L | Canon 17-55 2.8 IS | Sigma 10-20 | fotos

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:24

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

TallManNL schreef op donderdag 17 november 2005 @ 13:06:
[...]

Hoeveel revives had jij gister op Karkand ?

Op een gegeven moment ging onze leader Oemf telkens dood door een tank. Heb em 3 of 4x op rij grevived en weer in veiligheid kunnen komen, dat lukte Oemf echter telkens niet. Ik had bijna de slappe lach, revive je em, sprint weg, draai om, zie em weer dood liggen. :D

Die revives hebben me wel aan mijn hoogste score op Karkand tot nu toe geholpen :*)

Moet er nog ff aan wennen dat je bij TS geen namen ziet en als iemand daarover om medic roept je op de minimap dus ook niet kan zien waar je heen moet. Krijg je lekker 'achter je, nee, links' enzo.
Blij dat ik je kon helpen :? :P

btw...die actie toen we met onze squad UAV en radar uit gingen schakelen was wel erg strak vond ik. Want US is wel erg in het voordeel dat ze die dingen op de carrier hebben staan. Maar uiteindelijk wel gelukt hè? ------> Maar voor hoe lang :/

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
gewoon eruit snipen als ze je heli stelen!

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• TallManNL
Oemfoefoe schreef op donderdag 17 november 2005 @ 13:57:
btw...die actie toen we met onze squad UAV en radar uit gingen schakelen was wel erg strak vond ik. Want US is wel erg in het voordeel dat ze die dingen op de carrier hebben staan. Maar uiteindelijk wel gelukt hè? ------> Maar voor hoe lang :/
Blijkt toch maar weer dat je ook met een APC niet makkelijk bij de carrier kan komen. Wel briljant samenspel. Vooral toen ?? zichzelf ging laten doodschieten om in de APC als support te spawnen:

'Ja, ik sta hier gewoon stil voor em, heeft twee clips nodig om me dood te krijgen' _/-\o_

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wie weet "eventjes" of BF2 ook breedbeeld-resoluties aankan? Of wie heeft voor mij de mogelijke settings die BF2 ondersteunt vanuit de Video-options in het spel?

Wil graag een breedbeeld-monitor gaan kopen, maar de tijd tussen kopen en zelf BF2 checken is erg kritiek en ik zit nu op werk (waar geen BF2 draait).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Anoniem: 123536

marc1273 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 13:24:
Ben ik net op een of andere server aan het spelen, vrolijk in de helicopter wat aan het rondvliegen en knallen totdat een teammate met z'n vliegtuig per ongeluk tegen mij en m'n gunner aanvliegt. Geen probleem, ik spawn weer op het vliegdekschip.. ren naar m'n helicopter die er nog niet stond maar wel weer ging komen, ziet iemand anders mij rennen en gaat ook rennen.. maar ik had een kleine voorsprong dus die helicopter spawnt weer en ik ben er bijna gaat die gast achter mij op mij staan schieten. Helaas voor hem, ik red het net en spring in de helicopter. Iemand anders was vanaf de andere kant aan komen rennen en die is dus gunner.
so far so good, ik vlieg dus weg en ben net weer boven land, zie ik in de tekst verschijnen dat ik wordt gekicked omdat ik een teammate z'n voertuig heb gejat!! 8)7 en inderdaad 2 sec. later ben ik uit het spel.
Wat is dat nou weer voor bullshit!! ten eerste staan er geen namen op die apparaten, ze zijn van niemand! en als het al zo was dat hij van iemand was dan was ik toch zeker de eigenaar aangezien ik er daarvoor ook al in vloog!
Kom gewoon naar DJMantri ('s server wel ter verstaan) >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 123536 op 17-11-2005 15:38 ]

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-05 22:35

Huig

Merino Fanatic

MAX3400 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:34:
Wie weet "eventjes" of BF2 ook breedbeeld-resoluties aankan? Of wie heeft voor mij de mogelijke settings die BF2 ondersteunt vanuit de Video-options in het spel?

Wil graag een breedbeeld-monitor gaan kopen, maar de tijd tussen kopen en zelf BF2 checken is erg kritiek en ik zit nu op werk (waar geen BF2 draait).
Ik weet het niet zeker, maar in de startpost stond iets over een 1280*1024 fix.
Mischien kun je dat proberen voor je monitor, maar er stond wel bij dat bf2 geen resoluties anders dan 4:3 ondersteunde....
met de 1.03 patch is dat deels verholpen, bij mijn weten geld dat alleen voor 1280*1024

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

• TallManNL
MAX3400 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:34:

Ik draai thuis op een Dell 2005 FPW scherm (1680x1050) (16:10) op native resolutie. BF2 werkt intern met 4:3 verhouding dus mijn minimap is wat ovaaltjes maar het werkt voor mij goed. Collega van me zelfde scherm werkt het ook goed
Ik een Asus 6600GT (PCIe) hij een 9800Pro gok ik (is er nu niet)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

TallManNL schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:48:
[...]

Ik draai thuis op een Dell 2005 FPW scherm (1680x1050) (16:10) op native resolutie. BF2 werkt intern met 4:3 verhouding dus mijn minimap is wat ovaaltjes maar het werkt voor mij goed. Collega van me zelfde scherm werkt het ook goed
Ik een Asus 6600GT (PCIe) hij een 9800Pro gok ik (is er nu niet)
Is het beeld dan nog wel goed, want de TFT die ik op het ook heb, heeft ook 1680x1050 als native. Dat mijn minimap ovaal is, maakt me niet uit, maar heb ik ook niet ineens last van extra dikke tanks of heli's?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-05 13:54

Vidra

Vragen?

MAX3400 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 16:09:
[...]

Is het beeld dan nog wel goed, want de TFT die ik op het ook heb, heeft ook 1680x1050 als native. Dat mijn minimap ovaal is, maakt me niet uit, maar heb ik ook niet ineens last van extra dikke tanks of heli's?
Ik heb hier een Dell 2405FPW - resolutie 1920*1200

In BF2 gebruik ik de fix voor 1280 *1024 en dat werkt erg goed :) alleen ik merk wel dat mijn videokaart (9800XT) het allemaal niet meer zo lekker trekt. Geen last van vervormingen ofzo

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

* Stewie! vindt het een beetje vreemd dat zowel EA als elke andere BF2 nieuwsite zwijgen over de nieuwe patch :? Zal een leuke verrassing worden als opeens de helft van de gamers niet meer online kan spelen doordat de serverversie wél geupgrade is :D

[ Voor 4% gewijzigd door Stewie! op 17-11-2005 16:32 ]

Anoniem: 109640

Wat ik hoop is dat ze die gare internet lag eruit halen!! dat me ping ineens naar 300 gaat :/

Trouwens wat is de ip van de GoT teamspeak server?
want in de startporst heb je er ook eentje maar die doet het niet!

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 17-11-2005 17:28 ]

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-05 13:54

Vidra

Vragen?

Anoniem: 109640 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 17:10:
Wat ik hoop is dat ze die gare internet lag eruit halen!! dat me ping ineens naar 300 gaat :/

Trouwens wat is de ip van de GoT teamspeak server?
want in de startporst heb je er ook eentje maar die doet het niet!
Die Lagspikes liggen voornamelijk aan de server - op de meeste servers heb ik ook nergens last van .. maar op een enkele server (meestal in beheer van clans) heb je wel opeens lagspikes ... misschien ligt het er aan of er op een bepaalde server meerdere games worden gehost ... je weet het niet..

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Vidra schreef op donderdag 17 november 2005 @ 17:39:
[...]

Die Lagspikes liggen voornamelijk aan de server - op de meeste servers heb ik ook nergens last van .. maar op een enkele server (meestal in beheer van clans) heb je wel opeens lagspikes ... misschien ligt het er aan of er op een bepaalde server meerdere games worden gehost ... je weet het niet..
ja maar ik had er wel ineens last van in de patch1.03??
wel minder op sommigen servers en da tis heel ierretant terwijl sommigen andere mensen van mij clan helemaal niks hebben..... en ik was de enige in de clan met in ping ineens van 600 en de rest stabiel van 4 tot 25

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-05 15:11
DaMorpheus schreef op donderdag 17 november 2005 @ 12:29:
[...]
Overigens wel leuk: ik had een ping van 160 maar het spelen ging nog prima. Dat is toch echt klasse bij Battlefield 2 tov andere games _/-\o_
Dacht ik eerst ook ja, maar tegenwoordig merk ik toch wel dat ik geen aars raak met een hogere ping dan 100 ms. Sproeier ben ik nl. ook niet. :9

• takker

takker

]HuT[ klaassenster

Ja met "ons" squadje lekker achterlangs bij het vliegdekschip :9

Maareuh die talloze keren dat we over de map liepen en enkelingen tegenkwamen, ownden we echt wel! vooral op Karkand (aan de andere kant van het water)

BTW wat is de prefix? [GOT] of [got] of [GoT] ?

ja die revive-punten stoven de pan uit (dat ene karkand potje werd ik 3e van USA kant) (eigenlijk is het wel een beetje cheaten, dat reviven in een hopeloze situatie, want het lijkt op dat knife-revive-whoren)

Asus A8n-SLI Premium, AMD64 4000+, 2x1gB Dual Channel Crosshair, Asus Extreme N7800GT 256mB, Coolermaster Centurion 532, Zalman ZM460B-APS, Logitech Media Keyboard Elite , G7 en Logitech Freedom 2.4 Cordless Joystick

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 13:01
takker schreef op donderdag 17 november 2005 @ 18:35:
Ik heb als prefix [GoT] :)

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-05 12:45
takker schreef op donderdag 17 november 2005 @ 18:35:
De meeste gebruiken [GoT].
Kijk maar in de titelbalk van je browser, daar staat ook GoT.
Dus 100% correct is [GoT].
Er zijn ook mensen met [GOT], maar dat moet je uiteindelijk zelf weten :*)

Anoniem: 42791

He Mr.Bondt. Jou heb ik gisteren een paar keer gemold in Gulf of Oman :) Jij mij ook trouwens. Waren leuke potjes. Over een half uurtje ga ik weer even knallen :)

Anoniem: 129220

Hebben jullie ook weleens dat je geen gunner kan krijgen voor je heli?
Dat vind ik wel zo ontiegelijk irritant. Vooral in Sharqi heb je echt wel een gunner nodig anders heeft het totaal geen nut.

• Mr. Bondt
Anoniem: 129220 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 19:00:
Dat vind ik wel zo ontiegelijk irritant. Vooral in Sharqi heb je echt wel een gunner nodig anders heeft het totaal geen nut.
Jah, gisteren nog, toen we met zijn allen waren teruggedreven naar de carrier op Gulf of Oman.
Niemand wilde met mij meevliegen...
Hallo, ik bijt niet 8)7 En ik ben ook niet slecht, hoor :D

Tijdens een later potje ook meegemaakt dat ik samen met Oemf naar de MEC basis ging, om de troep op te blazen.
Ok, leuk, ik was suppliegassie, dus ging goed.
Op een vervoermiddel om terug te gaan na :r buggy was opgeblazen :+
Dus wij onszelf verdedigen (en mijn squad ondertussen maar bij ons spawnen), want er kwamen maar liefst twee mensen aan, waarvan ik er eentje met mijn PKM neermaaide.
Dus ik heb er eentje neergeschoten.

Nou komt het... Krijg ik een kick-vote van die gast!!! |:(
Uiteraard ben ik zeer geliefd en was er tijdens de eerste poging maar 2 votes en tijdens de tweede 3, en toen vroeg ik of die aanstellers daar even mee konden stoppen.
Ik heb toch niets verkeerd gedaan? :/

De lamers en rapers hadden geluk gisteren, want van de vier (!) admins kon er geeneen inloggen 8)7
Blijkt dat DJMantri eindelijk BF2CC kon installeren _o_

[ Voor 3% gewijzigd door Mr. Bondt op 17-11-2005 19:45 ]

Anoniem: 42791

Is het IP van de DJMantri server veranderd? Het lukt me btw ook niet om op teamspeak te komen. In elk geval niet op de IPs uit de startpost.

/ al gevonden via djmantri.nl...never mind

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 42791 op 17-11-2005 21:28 ]

Anoniem: 102880

Huig schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:41:
[...]

Ik weet het niet zeker, maar in de startpost stond iets over een 1280*1024 fix.
Mischien kun je dat proberen voor je monitor, maar er stond wel bij dat bf2 geen resoluties anders dan 4:3 ondersteunde....
met de 1.03 patch is dat deels verholpen, bij mijn weten geld dat alleen voor 1280*1024
1280x1024 is geen breedbeeld he :P
DaMorpheus schreef op donderdag 17 november 2005 @ 16:32:
* Anoniem: 102880 vindt het een beetje vreemd dat zowel EA als elke andere BF2 nieuwsite zwijgen over de nieuwe patch :? Zal een leuke verrassing worden als opeens de helft van de gamers niet meer online kan spelen doordat de serverversie wél geupgrade is :D
Ja of andersom...dat je nergens meer kan spelen omdat de servers NIET gepatched zijn....

• Martinspire
inloggen had te maken dat de rconpass veranderd is...

maar blijkt dat ie nog niet helemaal goed kicked...
zal morgen es navragen want binnen nu een 5 min ben ik internet kwijt :(

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 102880 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 21:28:
[...]

Ja of andersom...dat je nergens meer kan spelen omdat de servers NIET gepatched zijn....
Alle servers gaan toch echt om de 22ste :)
djmantri schreef op donderdag 17 november 2005 @ 21:29:
inloggen had te maken dat de rconpass veranderd is...

maar blijkt dat ie nog niet helemaal goed kicked...
zal morgen es navragen want binnen nu een 5 min ben ik internet kwijt :(
en de poort op 6711 he ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Stewie! op 17-11-2005 21:45 ]

• Huig
  • Laatst online: 31-05 22:35

Huig

Merino Fanatic

Mr. Bondt schreef op donderdag 17 november 2005 @ 19:44:
[...]

Uiteraard ben ik zeer geliefd en was er tijdens de eerste poging maar 2 votes en tijdens de tweede 3, en toen vroeg ik of die aanstellers daar even mee konden stoppen.
Ik heb toch niets verkeerd gedaan? :/
Derde was ik, sorry, ik wilde een order bevestigen ;) had niet door dat er nóg een kickvote voor je aan de gang was :P
PhoeniXProjects schreef op donderdag 17 november 2005 @ 21:28:
[...]

1280x1024 is geen breedbeeld he :P

[...]
Weet ik maar het ging om het principe,

in plaats van bf2.exe +szx 1280 +szy 1024
gebruik je bf2.exe +szx 1680 +szy 1050 als dat de resolutie is van zn beeldscherm... :)

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Anoniem: 127429

Welke map is goed voor pistol-badge ? Ik wordt zo massaal afgeslacht ... En dan moet ik nog aan mijn knife beginnen (vet). Wie kan me goede knife-tips bezorgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147083

gisteren @dj mantri,

was gunner van BH, heb per ongeluk 3x ongeveer friendly neergemaait doordat het niet duidelijk was

(mensen rennen weg van enemy base richting onze base, ik denk dus enemy 8)7)

mijn excuses ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-07-2024
Anoniem: 127429 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 23:56:
Welke map is goed voor pistol-badge ? Ik wordt zo massaal afgeslacht ... En dan moet ik nog aan mijn knife beginnen (vet). Wie kan me goede knife-tips bezorgen ?
Ik had me veteran (en basic) pistol badge op karkand gehaald, daar tussen Hotel en het voorste US spawnpoint is het vaak massive battle als je daar beetje met je pistool gaat rondrennen heb je aardig snel genoeg kills voor je badge. Me basic knife badge heb ik eigenlijk op dezelfde manier gehaald, ik moet nu alleen nog ff 50 global knife kills hebben voor me vet :P
Maar voor kniven is het gewoon continu rondrennen met je mes en niet naar je kill/death ratio kijken :P Je moet naar iemand toe rennen en niet gaan springen want dan gaat je stamina bar leeg en kan je niet meer rennen.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dark Lord schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 02:01:
[...]

Ik had me veteran (en basic) pistol badge op karkand gehaald, daar tussen Hotel en het voorste US spawnpoint is het vaak massive battle als je daar beetje met je pistool gaat rondrennen heb je aardig snel genoeg kills voor je badge. Me basic knife badge heb ik eigenlijk op dezelfde manier gehaald, ik moet nu alleen nog ff 50 global knife kills hebben voor me vet :P
Maar voor kniven is het gewoon continu rondrennen met je mes en niet naar je kill/death ratio kijken :P Je moet naar iemand toe rennen en niet gaan springen want dan gaat je stamina bar leeg en kan je niet meer rennen.
Ik sterf inderdaad massaal ... wel trots dat ik net mijn chopper-lintje binnenheb ... voor mij een ganse opgave geweest :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
MAX3400 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 16:09:
[...]

Ik heb geen last van tanks met overgewicht, zoveel stretch zal je ook niet krijgen van 4:3 naar 16:10, je mist er dan 2 in de hoogte.

Ik game er lekker op. Geen seconde spijt van gehad, zeker niet met de prijs die ik betaald heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
pistol batch halen is niet zo moeilijk. Heb die van mij gehaald op beac of oman. 7 kills in een rondje stelt geen ruk voor, omdat het pistool een erg goed wapen is. OP range mega nauwkeurig en weinig recoil. Wel minstens 3 schoten oid nodig, maar door de lage recoil kan je die in 2 seconden lossen. Gewoon ergens een dakje opzoeken en wat gastjes neerpaffen.

knifekills is me nog niet gelukt, maar ook nog niet echt serieus geprobeerd. Heb nog 700 punten te gaan en dan moet ik hem echt hebben (ivm promotie ;))

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Laatst online: 22-07-2024
MarcoZ20 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 12:27:
Ja, misschien moet EA er maar losse flodders in stoppen dan loopt teminste niet iedereen zo te zeuren dat het er tijdens een oorlog oneerlijk aan toe gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegstar
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Riegstar

Wadapatja!

Ik kreeg zojuist van BOL.COM het volgende emailtje:
Beste klant,

Afgelopen jaar heb je bij ons de game ‘Battlefield 2’ besteld.
Vanwege onverwachte leverproblemen heb je dit artikel echter
niet op de dag van release ontvangen. Dit betreuren wij ten
zeerste.

Daarom bieden wij je in samenwerking met Electronic Arts gratis
de uitbreiding ‘Battlefield 2: Special Forces’ ter waarde van € 29,99
aan! De game wordt zo snel mogelijk bij je thuis bezorgd.

Alvast veel gameplezier!

Met vriendelijke groeten,

bol.com
8)
Ik ben benieuwd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:51
Zo das nog eens service !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-05 23:38
Idd erg netjes, ik heb het ook een keer gehad met BFV, kreeg toen een waardebon van 15 euro. Hij was maar een dag te laat.
Erg goede service daar!

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-05 07:15
Jammer dat ik BF2 daar niet heb besteld :P . Ik ga eerst maar eens afwachten wat Special Forces gaat doen, misschien dat ik m dan wel koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Sideshowbobbie schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 10:32:
Jammer dat ik BF2 daar niet heb besteld :P . Ik ga eerst maar eens afwachten wat Special Forces gaat doen, misschien dat ik m dan wel koop
Super netjes hoor van bol.com. Zo kan het dus ook :)

Maaruh... ik wacht het ook maar af. Het hele Special Forces gebeuren trekt met niet zo. Geef mij maar de dikke massale battles met zwaar militair materieel ipv de stealth acties met jetski's, scooters en weet ik wat nog meer. Maar goed... wie weet is ie toch wel tof.. dan koop ik hem alsnog. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:47

TheVMaster

Moderator WOS
Sideshowbobbie schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 10:32:
Ik bestel hem bij cd-wow.nl, daar kost hij overigens maar 20eur99 (incl. verzendkosten :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
TheVisionMaster schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 10:52:
Ik bestel hem bij cd-wow.nl, daar kost hij overigens maar 20eur99 (incl. verzendkosten :) ).
Bedankt voor de link, is i.i.g. ca. 10 euro goedkoper dan bij andere winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:10

Shuriken

Life is all about priorities

innocent schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 09:21:
[...]

Ja, misschien moet EA er maar losse flodders in stoppen dan loopt teminste niet iedereen zo te zeuren dat het er tijdens een oorlog oneerlijk aan toe gaat :)
Nou ja, ik vind het wel zwaar onrealistisch dat je als iemand pal voor je staat, je met de "noobtube" iemand kan killen zonder daar zelf dood aan te gaan.

Wat mij betreft is een iron-sight oplossing daar uitgelezen voor. Want dan ben je ook gelijk af van die bunniehoppers.

Maar goed de enige remedie tegen bunniehoppers met een m203 is hetzelfde doen >:)

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:31
Wow dat is zeker erg netjes van bol.com... kun je eigenlijk niet eens van ze verwachten vind ik :)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
Wat ik wel merk is dat steeds minder mensen de m203 gebruiken (wat ik opzich mooi vind). In het begin kon ik het niet uitstaan dat er steeds van die gasten met hun grenade launcher liepen te knallen en zo tig kills kregen. In sommige maps ging je net weer opnieuw spawnen en werd er weer op je geknald met een m203 :( . Nu gebeurt dat gelukkig niet meer zoveel en hebben die mensen blijkbaar wat skills geleerd om met echte wapens te schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

FireFoz schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 11:54:
Wow dat is zeker erg netjes van bol.com... kun je eigenlijk niet eens van ze verwachten vind ik :)
[complottheorie-modus]Of het is een strategie van EA om zo zieltjes te winnen voor hun add-on. EA zal misschien tegenvallende verkoopresultaten t.a.v. de addition verwachten en heeft zo een overeenkomst met Bol.com opgesteld. Bol krijgt een positieve naam... EA krijgt spelers wat uiteindelijk leidt tot meer spelers [/complottheorie-modus] Of draaf ik door? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153850

Shuriken schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 11:31:
[...]
Maar goed de enige remedie tegen bunniehoppers met een m203 is hetzelfde doen >:)
Of gewoon met een andere gun goed mikken en op het juiste moment de trekker overhalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegstar
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Riegstar

Wadapatja!

Hoezo niet? In juni kreeg ik een email een paar dagen nadat ik besteld had waarin ze hun excusses aanboden voor de late levering en dat ze me gratis de uitbreiding zouden bezorgen zodra die uitkomt.
En nu is het zover...

Maar dat het in samenwerking is met EA vind ik wel verwonderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
jagermeister schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:04:
[complottheorie-modus]Of het is een strategie van EA om zo zieltjes te winnen voor hun add-on. EA zal misschien tegenvallende verkoopresultaten t.a.v. de addition verwachten en heeft zo een overeenkomst met Bol.com opgesteld. Bol krijgt een positieve naam... EA krijgt spelers wat uiteindelijk leidt tot meer spelers [/complottheorie-modus] Of draaf ik door? :P
Misschien een kalmerend pilletje op z'n tijd? :P. Ik sluit niks uit, maar waarom zou EA dit alleen bij Bol doen? En wie zegt dat er veel mensen zijn die bij Bol BF2 hebben besteld? Ik denk dat het gewoon een goede service is van ze, maar zoals ik zei: ik sluit niets uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Sideshowbobbie schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:23:
[...]

Misschien een kalmerend pilletje op z'n tijd? :P. Ik sluit niks uit, maar waarom zou EA dit alleen bij Bol doen? En wie zegt dat er veel mensen zijn die bij Bol BF2 hebben besteld? Ik denk dat het gewoon een goede service is van ze, maar zoals ik zei: ik sluit niets uit....
Ghehe... het was min of meer een geintje... Zinspeelde een beetje op wat men over het algemeen van EA vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Omdat er toch nog wat apen waren die serieus dachten dat er géén patch dinsdag uitkomt: hierbij de release notes :)

Meeste hadden we al bekend gemaakt, maar is toch even handig om te lezen als je een oudere geforce kaart hebt (geforce 5900 serie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Laatst online: 22-07-2024
Anoniem: 129220 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 19:00:
Ik heb het gisteren even geprobeerd :) maar dat duurde niet erg lang :( aangezien de piloot het na 15 seconden al voor elkaar had om met het ding in zee te storten. Snel nog even gesprongen, maar ja een heli op mijn kop overleefde ik ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:06
DaMorpheus schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:40:
Omdat er toch nog wat apen waren die serieus dachten dat er géén patch dinsdag uitkomt: hierbij de release notes :)

Meeste hadden we al bekend gemaakt, maar is toch even handig om te lezen als je een oudere geforce kaart hebt (geforce 5900 serie)
En wat dus OOK interessant is, is dat er nieuwe unlocks zijn, die je vervolgens OOK in BF2 (origineel) kunt gebruiken.

Wat de tekst in het midden laat is of dat je, als je alleen BF2 hebt, OOK deze unlocks kunt vrijspelen.....(als ze slim zijn niet, en het is EA, dus.....)

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online
DaMorpheus schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:40:

Dinsdag komt BF2:SF dan ook uit mag ik hopen? Maar hier in de EU zullen we zoals gewoonlijk wel weer een halve maand moeten wachten :'(

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

FnF schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 13:23:
[...]

Dinsdag komt BF2:SF dan ook uit mag ik hopen? Maar hier in de EU zullen we zoals gewoonlijk wel weer een halve maand moeten wachten :'(
Download je hem toch bij EA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• takker

takker

]HuT[ klaassenster

Waarom kunnen ze in die nieuwe patch niet de vliegtuigen langzamer en minder krachtig maken?
of in ieder geval minder health geven?

Je wordt om de haverklap neegemaaid door die krengen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
wat een lekker gezeur hier weer. Ik heb het al vaker gepost, maar doe het nog maar een keer. Als je iedere keer (uitgezonder baserapen, maar dat kan met ieder wapen) door een 203 wordt gekild, doe je iets fout:
1. Je loopt met je hele squad op dezelfde vierkante meter
2. Je schiet zelf niet raak (normale wapens zijn op range veel nauwkeuriger dan een 203)
3. Je rent lomp het hoekje om
4. Je vergeet opzij te springen
5. Je loopt in je eentje rond

te tactiek tegen 203's is vrij simpel. Loop met je squad een stukje uit elkaar. Als je iemand spot, schiet hem dan gericht (wapen op enkel schot, richten en dat soort ongein) dood. Wordt iemand van je squad gekillt met een 203, heb je een seconde of 5 reload tijd waarin je de 203-er kan doodschieten. Benader een hoekje voorzicht (buitenbocht, smoke grenade, eerst een handgranaat) ipv als een kip zonder kop door te rennen. Wordt er toch een 203 op je afgeschoten, spring dan opzij en je hebt weer die 5 seconden reloadtijd om de ander af te maken.

* Rac-On kan niet tegen de kindjes die het de hele tijd hebben over n00bwapen en skill-loze mensen, want blijkbaar zijn dat degene die zelf de skills niet hebben om iets beters te verzinnen dan hun eigen kip-zonder-kop-rambo aanpak.

nieuwe wapens in SF zijn trouwens wel gaaf, ben wel uitgekeken op de unlock in de gewone versie. Wel jammer dat je dus SF moet kopen en spelen, puur om de wapens in de gewone game te gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Anoniem: 127429 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 02:32:
[...]

Ik sterf inderdaad massaal ... wel trots dat ik net mijn chopper-lintje binnenheb ... voor mij een ganse opgave geweest :p
Die lintjes lukken mij maar niet, laatst had ik 39 kills in een tank maar het lukte niet om er 20 minuten in te zitten :/
VRIJSPELEN (unlocks from Special Forces can be used in normal BF2)
- Als je speelt op de kaarten van Battlefield 2™: Special Forces, heb je de mogelijkheid wapens uit Battlefield 2™: Special Forces vrij te spelen om ze te gebruiken op de kaarten van BF2. Deze vrijgespeelde wapens worden beschouwd als tweedegraads bonussen. De gewone bonussen worden beschouwd als eerstegraads. Je moet eerst de eerstegraads bonus van een bepaalde kit vrijspelen, voordat je toegang krijgt tot het vrijspelen van de tweedegraads bonus. Zo moet je voor de bestormingskit eerst de G3A3 vrijspelen, voordat je de F2000 voor deze kit kunt vrijspelen.
wtf dat hebben ze wel slim gedaan, die eerste graads unlocks zullen natuurlijk wel bijzonder sterk zijn zodat je special forces wel moet kopen om nog een beetje mee te kunnen doen zonder continu gekilled te worden :P

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
TheVisionMaster schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 10:52:
[...]

Je moet het zo zien. Die 9 euro verschil staat voor het aantal dagen dat jij hem later krijgt ;) :P

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:31
Wow die update is wel cool zeg.... vooral die kit voor snipers vind ik erg cool :) Wel een beetje jammer dat niet alleen snipers die kit heeft... zou je daarmee op elk gebouw kunnen klimmen?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ff tussendoor : heeft iemand al een fix voor de 'privé-stat-sites' die sinds een week of twee niet meer werken ? Best wel irri dat ik mijn eigen pagina niet meer kan gebruiken ...

Nou : ik ga een weekendje werken in de Ardennen ... toedels ! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
gister trouwens ff in 5 min mn pistolbadge gehaald... wat kijken mensen slecht om zich heen zeg, vooral als ze op hun buik liggen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

@DjMantri
Is jou bekend dat na iedere ronde alle squads op zijn geheven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Oemfoefoe schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 17:31:
@DjMantri
Is jou bekend dat na iedere ronde alle squads op zijn geheven?
Jah, da's de swapping teams functie.
Na 1 ronde ben je de andere partij.
Daar blijven de squads helaas niet bij behouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Dark Lord schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 14:45:
[...]

Die lintjes lukken mij maar niet, laatst had ik 39 kills in een tank maar het lukte niet om er 20 minuten in te zitten :/

[...]

wtf dat hebben ze wel slim gedaan, die eerste graads unlocks zullen natuurlijk wel bijzonder sterk zijn zodat je special forces wel moet kopen om nog een beetje mee te kunnen doen zonder continu gekilled te worden :P
Volgens mij staat er dat de gewone bonussen uit bf2 eerstegraads zijn en special forces tweedegraads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Anoniem: 62696 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 18:53:
[...]

Volgens mij staat er dat de gewone bonussen uit bf2 eerstegraads zijn en special forces tweedegraads.
Jah, maar je moet eerst de G3 unlocken om de F2000 te kunenn unlocken.
Ben wel benieuwd wat dat de nieuwe ranks worden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
dat is idd teamswapping, en dat vond ik iig wel een leuke functie (voegt iets meer toe aan een maprestart)

maar als er veel mensen zijn die dat niet leuk vinden dan moet je het maar laten weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Mr. Bondt schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 18:39:
[...]

Jah, da's de swapping teams functie.
Na 1 ronde ben je de andere partij.
Daar blijven de squads helaas niet bij behouden ;)
Hey Bondt...en blijft dat zo? Want je kan ten alle tijden bij aanvang van de nieuwe ronde weer switchen van team, dus heeft het nut? Gister gemerkt dat als je een fijne squad hebt samengesteld (o.a. via TS) dat niet iedereen wordt geswitch, dus weg samenwerking :/ . Wij vinden het iig erg jammer dat die 'swapping-teams' aan staat.

Dit is onze mening, het is natuurlijk aan de admin(s) wat er mee te doen. Doe er je voordeel mee! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
djmantri schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 19:41:
dat is idd teamswapping, en dat vond ik iig wel een leuke functie (voegt iets meer toe aan een maprestart)

maar als er veel mensen zijn die dat niet leuk vinden dan moet je het maar laten weten...
Ik vind het cool, eerlijk gezegd mistte ik dat wel een beetje op jouw server.
Ik had het namelijk ook op andere servers gezien :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Communicator schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 13:17:
[...]

Wat de tekst in het midden laat is of dat je, als je alleen BF2 hebt, OOK deze unlocks kunt vrijspelen.....(als ze slim zijn niet, en het is EA, dus.....)
Heb het net getest op de betaserver van EA LA: je kan geen Special Forces wapen oppakken of kiezen als je SF niet hebt geinstalleerd.
Op mijn vraag of het een bug was kwam het antwoord: "no, it is a feature" 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Stewie! op 18-11-2005 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129220

innocent schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:46:
[...]

Ik heb het gisteren even geprobeerd :) maar dat duurde niet erg lang :( aangezien de piloot het na 15 seconden al voor elkaar had om met het ding in zee te storten. Snel nog even gesprongen, maar ja een heli op mijn kop overleefde ik ook niet :(
Ik wil niet zeggen dat ik een superpiloot ben, maar langer dan 15 seconden hou ik het wel vol ;)
En wanneer je als gunner gewoon richting de vlaggen van de tegenstander schiet, raak je 9 van de 10 keer wel iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
DaMorpheus schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 20:59:
[...]

Heb het net getest op de betaserver van EA LA: je kan geen Special Forces wapen oppakken of kiezen als je SF niet hebt geinstalleerd.
Ok, wordt je dadelijk afgeslacht met een wapen die jij nooit zal kunnen krijgen, omdat SF niet wil/kan kopen.
Lekker is dat weer.

Maar ik wist al wel dat ik hem ging kopen :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68159

rac-on schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 14:31:
[...]

[...]

wat een lekker gezeur hier weer. Ik heb het al vaker gepost, maar doe het nog maar een keer. Als je iedere keer (uitgezonder baserapen, maar dat kan met ieder wapen) door een 203 wordt gekild, doe je iets fout:
2. Je schiet zelf niet raak (normale wapens zijn op range veel nauwkeuriger dan een 203)

te tactiek tegen 203's is vrij simpel. Loop met je squad een stukje uit elkaar. Als je iemand spot, schiet hem dan gericht (wapen op enkel schot, richten en dat soort ongein) dood. Wordt iemand van je squad gekillt met een 203, heb je een seconde of 5 reload tijd waarin je de 203-er kan doodschieten. Benader een hoekje voorzicht (buitenbocht, smoke grenade, eerst een handgranaat) ipv als een kip zonder kop door te rennen. Wordt er toch een 203 op je afgeschoten, spring dan opzij en je hebt weer die 5 seconden reloadtijd om de ander af te maken.

* Rac-On kan niet tegen de kindjes die het de hele tijd hebben over n00bwapen en skill-loze mensen, want blijkbaar zijn dat degene die zelf de skills niet hebben om iets beters te verzinnen dan hun eigen kip-zonder-kop-rambo aanpak.
ik denk niet dat je het helemaal begrijpt, de m203 wordt als noobwapen gezien omdat je hem op een vijand die 1 meter van je afstaat af kan schieten en nog overleeft + dat als je springt ten tijde dat je die m203 schiet, dat ding gewoon rechtdoor gaat ipv dat je echt moet richten met dat ding, daarom dus. Ik begrijp zowiezo niet waarom dice het mogelijk heeft gemaakt om je wapen te vuren tijdens een sprong, dat is gewoon te idioot voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Anoniem: 127429 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 15:48:
Ff tussendoor : heeft iemand al een fix voor de 'privé-stat-sites' die sinds een week of twee niet meer werken ? Best wel irri dat ik mijn eigen pagina niet meer kan gebruiken ...

Nou : ik ga een weekendje werken in de Ardennen ... toedels ! 8)
Het is mij ook nog niet gelukt om te zorgen dat die getplayerstats.aspx iets teruggeeft.
Anoniem: 62696 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 18:53:
[...]

Je hebt gelijk, verkeerd gelezen
[...]

Kan je die hele kit niet oppakken of krijg je dan de niet-SF versie van die kit? Want soms is het toch wel erg handig om een kit op te kunnen pakken :/

Ik ga het waarschijnlijk wel kopen maar ik wacht eerst nog ff paar reacties af. De Apache lijkt me vooral echt vet, me favo heli :P

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zo... SF is besteld bij cd-wow.nl, nu eventjes geduld hebben. Moet in BF2 toch nog even wat uren gaan maken om paar kits te unlocken, dus kan de tijd wel gebruiken tot SF binnenrolt.

Ben erg benieuwd hoe 't zal spelen in 't donker, laatste FPS met nachtmaps die ik gespeeld heb was Joint Operations...leuk, maar niet zo leuk als ik BF2 vind tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
Tja, het is gewoon een mening en ik heb al gezegd dat de m203 steeds minder gebruikt wordt. En over 'kindjes' die zelf geen skills hebben; als ik speel (ff ego modus) dan sta ik best vaak bovenaan de lijst. Maar goed, eigenlijk ook stom van me om hierop in te gaan......

Anyway, ik heb dan nu eindelijk (precies!!) de 20.000 punten gehaald :*) , dus morgen bij de eerste kills een rank omhoog, ik kan weer met een gerust hart slapen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

[...]

Ik moet er toch even op terug komen. Hoewel ik vanmiddag geen wapen te pakken kreeg ( 8)7 ) heb ik vanavond alle Special Forces wapens uit mogen proberen en ze zijn echt prima _/-\o_
Net als de gewone wapens versus unlocks zijn deze wapens niet écht stukken beter, maar zijn ze in bepaalde situaties beter inzetbaar. Er zit dus geen BFG ala Doom tussen :P
De balance zal dus prima blijven, al denk ik wel dat veel mensen standaard een special forces wapen zullen kiezen ipv een "gewone" unlock net als men nu de unlock prefereert boven het normale wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139872

Dark Lord schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 14:45:
[...]

[...]

Probeer onze GOF server eens. We draaien veelal 64 player mappen op de 32 player server. Erug leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
DaMorpheus schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 00:12:
[...]

Ik moet er toch even op terug komen. Hoewel ik vanmiddag geen wapen te pakken kreeg ( 8)7 ) heb ik vanavond alle Special Forces wapens uit mogen proberen en ze zijn echt prima _/-\o_
Net als de gewone wapens versus unlocks zijn deze wapens niet écht stukken beter, maar zijn ze in bepaalde situaties beter inzetbaar. Er zit dus geen BFG ala Doom tussen :P
De balance zal dus prima blijven, al denk ik wel dat veel mensen standaard een special forces wapen zullen kiezen ipv een "gewone" unlock net als men nu de unlock prefereert boven het normale wapen.
Het zal een gevalletje voorkeur zijn denk ik....ik raak bijvoorbeeld met de huidige unlocks van assault & specops geen drol, terwijl ik met de default wapens heel prettig kan werken. Zelfde geldt voor de M24 en M95 trouwens. Maar 't is wat je zegt...in bepaalde gevallen zijn unlocks idd beter inzetbaar, zoals de shotgun voor AT bijvoorbeeld op CQB maps als karkand. Ik ben benieuwd naar SF en hoe de nieuwe guns aldaar zich gaan gedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

takker schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 14:27:
Waarom kunnen ze in die nieuwe patch niet de vliegtuigen langzamer en minder krachtig maken?

T moet ook maar eens afgelopen zijn met dat gejank over vliegtuigen...maak tanks en apc's dan ook maar langzamer want als spec ops hou ik ze ook niet bij als ik er C4 op wil plakken. En maak ze dan ook maar minder sterk want als ik geen spec ops of AT ben kan ik ze ook niet slopen en een TOW heeft ook al 2 schoten nodig op een tank. Met als gevolg dat ze me afknallen. En zo kan ik nog wel tig dingen opnoemen die mij dan weer minder aanstaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 19-11-2005 03:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
Anoniem: 102880 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 03:31:
[...]

T moet ook maar eens afgelopen zijn met dat gejank over vliegtuigen...maak tanks en apc's dan ook maar langzamer want als spec ops hou ik ze ook niet bij als ik er C4 op wil plakken. En maak ze dan ook maar minder sterk want als ik geen spec ops of AT ben kan ik ze ook niet slopen en een TOW heeft ook al 2 schoten nodig op een tank. Met als gevolg dat ze me afknallen. En zo kan ik nog wel tig dingen opnoemen die mij dan weer minder aanstaan.
pcies, mensen moet niet hele tijd zo janken over alles. Het zit in het spel dus moet/mag/kan je er gebruik van maken. Niet lopen zeiken dat alles wat niet binnen jouw speelstijl valt eruit moet...

iemand trouwens ergens een overzicht van welke wapens er in SF zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 03:06

Royz

Kleurenblind!!

Het zou wel cool zijn als iemand een overzichtje kon maken van de tot nu toe bekende prijzen :P

Wat gaat MediaMarkt bijv doen met SF?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-05 18:44
Mediamarkt maakt nooit prijs van te voren bij games bekend. En de prijzen verschillen van mediamarkt tot mediamarkt.
Zeker onder de 30 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116693

rac-on schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 10:14:
[...]

pcies, mensen moet niet hele tijd zo janken over alles. Het zit in het spel dus moet/mag/kan je er gebruik van maken. Niet lopen zeiken dat alles wat niet binnen jouw speelstijl valt eruit moet...

Unbalances mogen ze er van mij wel uit halen

En er is dus wel een unbalance met de vliegtuigen op de meeste maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/GoT/BF2/potd/potd.php

Hij doet het dus weer :)
Titel: crazy frog
Auteur: bfguru
File: crazy frog.JPG

Datum submit: zaterdag 19 november 2005 - 11:46 uur
Datum tonen: woensdag 12 oktober 2005
Moet hem ff opnieuw insturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
@ Lighteye:
Kan ik nu ook weer insturen?
Ik heb er twee ingestuurd, maar nu gaat dat niet meer omdat mijn plaatjes nog geen POTD zijn geweest.
Dat gaat ook niet, als de datum in de geschiedenis is... :X

edit:
Zo te zien niet.
Eerst volgende plaatje dat wordt laten zien van het huidige IP adres is: zondag 25 september 2005

Je IP *Vul IP in* komt 2 keer voor in de database. Voordat je een nieuwe picture kunt uploaden zul je moeten wachten totdat er een picture of the day is geweest die geregistreerd staat op dit IP nummer.
Ik laat die IP maar even staan, dan kan je er iets mee doen B)

[ Voor 54% gewijzigd door Mr. Bondt op 19-11-2005 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• takker

takker

]HuT[ klaassenster

heeft iemand al de defibrillator-badge gehaald?

7 kills in 1 rondje met de shockpaddles.

ze schijnen makkelijk te halen te zijn op 64 player servers met weinig mensen erin

B) B) B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
rac-on schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 10:14:
[...]

Ja dat staat op de Special Forces website: http://www.eagames.com/of...specialforces/us/home.jsp
takker schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 12:57:

ze schijnen makkelijk te halen te zijn op 64 player servers met weinig mensen erin

B) B) B)
Mijn max met die shockpaddles was 3 kills in 1 ronde waarvan 2 kills direct achter elkaar waren :P
Vervelend is dat die reload time zo lang is :P

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Laatst online: 07-07-2024
Nope, wist zelfs niet dat er daar ook al een badge voor bestond 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Blacksnak schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 13:38:
[...]

Nope, wist zelfs niet dat er daar ook al een badge voor bestond 8)7
Heb je zijn smilies gezien? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

takker schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 14:27:

Dekking zoeken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rac-on schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 14:31:
[...]

[...]

nieuwe wapens in SF zijn trouwens wel gaaf, ben wel uitgekeken op de unlock in de gewone versie. Wel jammer dat je dus SF moet kopen en spelen, puur om de wapens in de gewone game te gebruiken..
O+ mooi gezegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Laatst online: 08-05 05:16

Nap

Nou, dit is dan de 1e keer dat ik hoor van een defibrillator-badge... Volgens mij past ie niet eens in je BFHQ :P

[ Voor 43% gewijzigd door Nap op 19-11-2005 14:01 ]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.