Heel raar toch ? Ik zoek verder ...Dark Lord schreef op woensdag 09 november 2005 @ 15:05:
[...]
er is volgens mij iets veranderd aan de getplayerinfo, want getleaderboard en getawardsinfo werkt nog wel bij mij.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Heel raar toch ? Ik zoek verder ...Dark Lord schreef op woensdag 09 november 2005 @ 15:05:
[...]
er is volgens mij iets veranderd aan de getplayerinfo, want getleaderboard en getawardsinfo werkt nog wel bij mij.
altijd ocf81, alleen de squad suffix was anders.Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 14:58:
[...]
cooltjes....welke server zit jij meestal en wat is je nick
speel(de) nl ook veel fb en
[ Voor 24% gewijzigd door ocf81 op 09-11-2005 16:08 ]
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Yep. Ik heb het net na gekeken (en http://bf2stats.ncode.nl gefixt) en het lijkt erop dat ze de querystrings filteren zodat je alleen de querystrings kunt opgeven die exact zo door de BF2 binary gebruikt worden. Je kunt niet meer zelf querystrings maken. De volgende werkt bijvoorbeeld nog wel:Dark Lord schreef op woensdag 09 november 2005 @ 15:05:
[...]
1
| http://bf2web.gamespy.com/ASP/getplayerinfo.aspx?pid=PLAYERID&info=per*,cmb*,twsc,cpcp,cacp,dfcp,kila,heal,rviv,rsup,rpar,tgte,dkas,dsab,cdsc,rank,cmsc,kick,kill,deth,suic,ospm,klpm,klpr,dtpr,bksk,wdsk,bbrs,tcdr,ban,dtpm,lbtl,osaa,vrk,tsql,tsqm,tlwf,mvks,vmks,mvn*,vmr*,fkit,fmap,fveh,fwea,wtm-,wkl-,wdt-,wac-,wkd-,vtm-,vkl-,vdt-,vkd-,vkr-,atm-,awn-,alo-,abr-,ktm-,kkl-,kdt-,kkd- |
1
| http://bf2web.gamespy.com/ASP/getplayerinfo.aspx?pid=PLAYERID |
Hèhè, eindelijk dat ze dat gefixed hebben.Spleasure schreef op woensdag 09 november 2005 @ 16:22:
[...]
Yep. Ik heb het net na gekeken (en http://bf2stats.ncode.nl gefixt) en het lijkt erop dat ze de querystrings filteren zodat je alleen de querystrings kunt opgeven die exact zo door de BF2 binary gebruikt worden. Je kunt niet meer zelf querystrings maken. De volgende werkt bijvoorbeeld nog wel:
code:
1 http://bf2web.gamespy.com/ASP/getplayerinfo.aspx?pid=PLAYERID&info=per*,cmb*,twsc,cpcp,cacp,dfcp,kila,heal,rviv,rsup,rpar,tgte,dkas,dsab,cdsc,rank,cmsc,kick,kill,deth,suic,ospm,klpm,klpr,dtpr,bksk,wdsk,bbrs,tcdr,ban,dtpm,lbtl,osaa,vrk,tsql,tsqm,tlwf,mvks,vmks,mvn*,vmr*,fkit,fmap,fveh,fwea,wtm-,wkl-,wdt-,wac-,wkd-,vtm-,vkl-,vdt-,vkd-,vkr-,atm-,awn-,alo-,abr-,ktm-,kkl-,kdt-,kkd-
maar deze werkt niet meer:
code:
1 http://bf2web.gamespy.com/ASP/getplayerinfo.aspx?pid=PLAYERID
waarschijnlijk omdat BF2 die zelf niet gebruikt en ze zo proberen in ieder geval een aantal scripts te weren. Gelukkig heb ik ethereal
Ja, was spannend hè gister?MaTr1x schreef op woensdag 09 november 2005 @ 14:06:
[...]
Ja dat kan je wel zeggen jaHet was al moeilijk genoeg om überhaupt een vlag te pakken! En leuke air-to-air gevechten gehad in de Cobra tegen Oemfoefoe en Roodkapje in de MEC attack chopper
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Hmm, raar ik gaf altijd al die info= op. Bijna hetzelfde zoals jij doet bij de eerste code maar het werkt niet bij mij. De rest doet het wel goed het leaderboard en de awardsinfo. Ik probeer nog wel wat te knutselen.Spleasure schreef op woensdag 09 november 2005 @ 16:22:
[...]
Yep. Ik heb het net na gekeken (en http://bf2stats.ncode.nl gefixt) en het lijkt erop dat ze de querystrings filteren zodat je alleen de querystrings kunt opgeven die exact zo door de BF2 binary gebruikt worden. Je kunt niet meer zelf querystrings maken. De volgende werkt bijvoorbeeld nog wel:
code:
1 http://bf2web.gamespy.com/ASP/getplayerinfo.aspx?pid=PLAYERID&info=per*,cmb*,twsc,cpcp,cacp,dfcp,kila,heal,rviv,rsup,rpar,tgte,dkas,dsab,cdsc,rank,cmsc,kick,kill,deth,suic,ospm,klpm,klpr,dtpr,bksk,wdsk,bbrs,tcdr,ban,dtpm,lbtl,osaa,vrk,tsql,tsqm,tlwf,mvks,vmks,mvn*,vmr*,fkit,fmap,fveh,fwea,wtm-,wkl-,wdt-,wac-,wkd-,vtm-,vkl-,vdt-,vkd-,vkr-,atm-,awn-,alo-,abr-,ktm-,kkl-,kdt-,kkd-
code:
waarschijnlijk omdat BF2 die zelf niet gebruikt en ze zo proberen in ieder geval een aantal scripts te weren. Gelukkig heb ik ethereal
10100111001
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
Verwijderd
tis nou eenmaal een teamspel hèocf81 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 15:55:
[...]
altijd ocf81, alleen de squad suffix was anders.
momenteel GH_ocf81 op hyperlobby, alleen ik ben in geen eeuwen meer geweest.
ik speel het liefst full real, alleen dat is bijna niet meer terug te vinden, bijna iedereen heeft icons aan enzo.
Een tijd lang meegedraaid met online wars enzo, maar dat kost echt klauwen met tijd als je een beetje daarmee bezig gaat. (snel al elke dag een missie van een uur ofzo)
BF2 meot je eigenlijk met een georganiseerde groep spelen, maar daar heb ik dus geen tijd voor.
Verwijderd
gewoon een bug, heb dit al erg vaak meegemaaktRAZORDUDE schreef op woensdag 09 november 2005 @ 20:12:
Ik heb sinds vandaag iets heel vreemds gemerkt.
Ik zag speler uit mijn team met een rode naam, en dat zorgt dus voor onbedoelde teamkills![]()
Is er iemand anders die dit heeft mee gemaakt?
Verwijderd
Wat in klaar nederlands dus inhoud dat ik mijn boeltje grondig mag herschrijven ? GrmblSpleasure schreef op woensdag 09 november 2005 @ 16:22:
[...]
code:
code:
Verwijderd
Dan zijn hun de noob, ik was alang naar de anderee spwan gegaanMagNiDude schreef op woensdag 09 november 2005 @ 21:57:
Ik speelde net op een EA official server de map Dragon Valley en zat in de BH achter de minigun. De piloot vloog naar de basecamp van China (of MEC, geen idee) en bleef rondjes vliegen over hun vliegveld. Ik schoot iedereen die daar spawnde om een van die copters te pakken naar de eeuwige jachtvelden
. Ff later werden we uitgescholden voor 'F***ING NOOBS" ivm spawncamping. Deze basis was niet de enige die ze in handen hadden dus konden ze ook ergens anders spawnen.
Dit valt toch niet onder SC of ben ik echt een F***** NOOB?![]()
Ik weet dat het hier al meerdere x-en het spawncamping besproken is en heb getracht die discussie op te zoeken maar de surch werkt op het moment niet.
Em zal geen zin meer gehad hebben waarschijnlijkVerwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 22:12:
[...]
Maar weer iets raars ben ik met me clan aan het trainen kapt me bf2 ermee en gaat ineens naar standy-by modus![]()
Dat dacht ik nou ook........noobsVerwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 22:12:
[...]
Dan zijn hun de noob, ik was alang naar de anderee spwan gegaan
Verwijderd
Dat was IK in de BH met jou (ik was ook de commander die jullie naar "5 in row winstreak" bracht)MagNiDude schreef op woensdag 09 november 2005 @ 21:57:
Ik speelde net op een EA official server de map Dragon Valley en zat in de BH achter de minigun. De piloot vloog naar de basecamp van China (of MEC, geen idee) en bleef rondjes vliegen over hun vliegveld. Ik schoot iedereen die daar spawnde om een van die copters te pakken naar de eeuwige jachtvelden
. Ff later werden we uitgescholden voor 'F***ING NOOBS" ivm spawncamping. Deze basis was niet de enige die ze in handen hadden dus konden ze ook ergens anders spawnen.
Dit valt toch niet onder SC of ben ik echt een F***** NOOB?![]()
Ik weet dat het hier al meerdere x-en het spawncamping besproken is en heb getracht die discussie op te zoeken maar de surch werkt op het moment niet.
Waarschijnlijk alleen bij jou. Bij mij doet alles het perfect. Misschien je firewall of router die moeilijk doet?NightForce schreef op woensdag 09 november 2005 @ 23:29:
Vandaag de demo er op gezet, kan alleen niet een acc aanmaken om online te spelen.
De site is ea battlefield is down klopt dit of heb ik daar alleen last van?
Verwijderd
Als ik BH vlieg en ik heb een gunner op voicechat gil ik altijd dat ze op de cockpit moeten knallen. Vaak genoeg knal je de pilot of gunner eruit met die gathling guns.MagNiDude schreef op woensdag 09 november 2005 @ 23:14:
[...]
Dat dacht ik nou ook........noobs![]()
Maar ik was toch ff aan het twijfelen en gaf ze de kans om even weg te komen, lukt t er 1 om in de Havok te komen..... draait naar ons toe.......ik schieten op zijn cockpit.....en (wist niet da dat kon) schoot m er zo uit...moest wel ff lachen toen!
Verwijderd
Ik vind nog altijd dat de commander zich lekker bezig moet houden met commander zijn. Het heeft totaal geen zin om aan het gevecht mee te doen want je krijgt er én geen punten voor én je benadeeld de rest van je partij omdat je als piloot geen tijd hebt voor scans, arty of supplydrops. Wanneer gaan mensen dit een keer begrijpen?Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 23:26:
.
Trouwens waar maak je het mee dat de commander meegaat met zijn troepen naar het front?
Weinig
Zeg maar tegen Sir-Real dat ie me mag rondvliegen.sain onez schreef op woensdag 09 november 2005 @ 14:38:
vond die mid air teamkills wel lachen van die black zebra bitch...
agv frustrated gameplay, gaf ie snel zelf toe![]()
![]()
Onze sswl server is opgedoekt, dus de sswl crew zul je er steeds vaker tegenkomen, met t je moeilijk maken.. (tenzij je on our team bent, en dan mag je meedoen het hun moeilijk maken...)
geheelonthouder met geheugenverlies
staat ergens onderaan je profiel, onder het kopje "misc. stats"Cost ($50 base) 27.6288 cph
[ Voor 25% gewijzigd door Nap op 10-11-2005 08:26 ]
Tx to: @internetofshit
Raar verhaal. Als je systeem BF2 aankan, dan kan het IL-2 met twee vingers in de neus aan. En ik kan dat weten, want heb zo'n beetje alle flighsims die er zijn. Van Sierra Pro Pilot tot Falcon4 (met Superpak4 uiteraard) en van FA18 tot en met Flight Unlimited en FlyIII. En IL2-FB. En CombatFS3. En Flanker. En LoMac. En Pacific Fighters. En ga maar even door.ocf81 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 12:29:
...Heel verhaal...
Echter ik heb niet het systeem om momenteel IL-2 te spelen, en Flacon 4 is me te oud, en speelt bagger over het internet.
Verwijderd
Ervan uit gaande dat je $50 hebt betaald voor je game berekent hij de kosten die je hebt gemaakt per uur (cph).. bij mij staat ie op ong. 37,3 cph.. al die uren lol hebben me dus dik 37 dollarcent per uur gekostbertenernie schreef op donderdag 10 november 2005 @ 08:25:
kan iemand dit verklaren bij de statssite www.bf2s.com?:
[...]
staat ergens onderaan je profiel, onder het kopje "misc. stats"
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2005 10:13 ]
Verwijderd
Hij zei tenminste nog "jump out" Je moet eens weten hoe vaak ik gehad heb dat ze zomaar bailen. En op de meest onlogische momenten...dat je soms ineens denk: "Wat vliegt die gozer gek" en dan zie je ineens dat je geen piloot meer hebt...maar ik praat het zeker niet goed...Smarty77 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 10:46:
Gisteren ff een uurtje gespeeld op DJmantri's server...
Wat ik daar mee maakte was echt te gek voor woorden....
Stapt een gozer in een BH ik spring erin achter de Gatlinggun.... met dat die kerel boven land komt springt die NOOB eruit nadat ie 1 x heeft gezegt jump out! Wat een mafkees zeg!![]()
Zet hem dan minimaal aan de grond of ga geen pilootje spelen als je alleen aan land wil komen!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2005 10:50 ]
Overkomt mij vaak als ik in en tank zit, maar ik ben dan dapper en blijf stug zittenSmarty77 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 10:46:
Stapt een gozer in een BH ik spring erin achter de Gatlinggun.... met dat die kerel boven land komt springt die NOOB eruit nadat ie 1 x heeft gezegt jump out! Wat een mafkees zeg!![]()
Zet hem dan minimaal aan de grond of ga geen pilootje spelen als je alleen aan land wil komen!
LOLinnocent schreef op donderdag 10 november 2005 @ 11:11:
[...]
Overkomt mij vaak als ik in en tank zit, maar ik ben dan dapper en blijf stug zitten
Verwijderd
Doe ik ook in de apc ... eruit springen zorgt er 9 op de 10 keer voor dat de anderen 'm repareren en ermee weg zijn ...
Verwijderd
Commander krijgt geen punten voor gespotte vijanden die gekilled worden door teammembers.Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 11:37:
Helemaal als je zo'n commander hebt die echt alle mogelijke NMEs ook nog eens doodleuk gaat spotten (voor de punten). Jij de kill en hij profiteerd mee van zijn spot.
Verwijderd
Weet je dat heel zeker?Commander krijgt geen punten voor gespotte vijanden die gekilled worden door teammembers.
dan zijn ze al verdubbeldThe_Cure schreef op donderdag 10 november 2005 @ 11:44:
Kort vraagje wat ik me al een tijdje afvraag:
aan het eind van een potje zie je de commander onderin staan bijvoorbeeld:
[GOT]Jansen 48 2x
zijn de punten die achter zijn naam staan dan al verdubbeld? Of worden die punten nog verdubbeld (het eerste lijkt me logischer)?
Zo goed als zeker toch ja. Commander krijgt punten naar gemiddelde van alle spelers uit je team. (heel de uitleg + bijhorende discussie hierover is ergens terug te vinden in deze of een van de vorige topics)
De commander krijgt het punten zolang hij commander is en zijn team punten wint.Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 11:48:
[...]
Weet je dat heel zeker?
Want ik heb een keer via dit topic een site bekeken met tips over classes en hoe je als commander makkelijk in 1 ronde 2 badges kunt scoren....
Buiten dat blijf ik het overtrokken vinden dat een commander een dubbele puntentelling krijgt bij winst...
Verwijderd
Wat ik kl*te vond is dat niemand je ff opikt met zn heli, allemaal solo vliegen!Smarty77 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 10:46:
traktor scratch!
Heb je je video settings op high staan oid? Zet eens een paar video settings iets lager, probleem moet je namelijk wel hier zoeken (al kan extra ram en een betere cpu geen kwaad)Erikie schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:40:
ff iets he..
als ik op een 64mans server speel(i3d/ gamert), dan dropt m'n fps zwaar als ik aim naar een druk gebied. Is dit normaal? wat kan ik hier aan doen? iets met m'n packets? want fraggen met 5fps is zwaar irritant, opzich raak ik wel genoeg maar het speelt gewoon niet lekker.. Heb alles op low staan btw, en als ik ergens spawn waar niemand is dan haal ik echt genoeg fps ( + 50fps). bandbreedte heb ik genoeg (3 / 1 mb). geen torrents aan ()..
Mischien kan ik m'n packets tweaken oid? of ligt t gewoon aan m'n trage bak?![]()
(xp2200/1gb (ddr333) / 9800pro)
Verwijderd
Jij snapt het ook niet helemaal denk ik, we hebben deze discussie al eerder gehad, maar goed, soms kan een meewerkende commander zelfs voor de winst zorgen. Oke je krijgt geen punten voor de kills maar dat is toch helemaal niet belangrijkVerwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 02:09:
[...]
Ik vind nog altijd dat de commander zich lekker bezig moet houden met commander zijn. Het heeft totaal geen zin om aan het gevecht mee te doen want je krijgt er én geen punten voor én je benadeeld de rest van je partij omdat je als piloot geen tijd hebt voor scans, arty of supplydrops. Wanneer gaan mensen dit een keer begrijpen?![]()
Dit had ik ook. Heb toen FSAA terug gezet naar 2x. Probleem opgelost.Erikie schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:40:
ff iets he..
als ik op een 64mans server speel(i3d/ gamert), dan dropt m'n fps zwaar als ik aim naar een druk gebied. Is dit normaal? wat kan ik hier aan doen? iets met m'n packets? want fraggen met 5fps is zwaar irritant, opzich raak ik wel genoeg maar het speelt gewoon niet lekker.. Heb alles op low staan btw, en als ik ergens spawn waar niemand is dan haal ik echt genoeg fps ( + 50fps). bandbreedte heb ik genoeg (3 / 1 mb). geen torrents aan ()..
Mischien kan ik m'n packets tweaken oid? of ligt t gewoon aan m'n trage bak?![]()
(xp2200/1gb (ddr333) / 9800pro)
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
[ Voor 21% gewijzigd door Erikie op 10-11-2005 13:19 ]
traktor scratch!
[ Voor 21% gewijzigd door jefjef op 10-11-2005 13:33 ]
Tx to: @internetofshit
bertenernie schreef op donderdag 10 november 2005 @ 13:52:
scan·de·ren (ov.ww.)
1 het metrum duidelijk doen uitkomen
2 (leuzen, namen) uitroepen met een klemtoon op iedere lettergreep
3 (gedichten) in versvoeten indelen
[ Voor 6% gewijzigd door ocf81 op 10-11-2005 14:43 ]
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Is een optie voor he snel op F1 drukken dan vlieg je zo verder omdat er nog genoeg lift in de BH zit. En je kan dan zelf andere lui oppikken.Smarty77 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 10:46:
En toch vraag ik me af wat er met die punten gebeurd die je bovenaan in het commandoscherm zietMaTr1x schreef op donderdag 10 november 2005 @ 13:09:
...Oke je krijgt geen punten voor de kills ...
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2005 17:08 ]
Nie erg makkelijk uit te leggen al typendbertenernie schreef op donderdag 10 november 2005 @ 14:59:
[...]
hoe moet ik me dat dan voorstellen bij een naam?
bedoel je als copilot in een bomber? dan wil ik wel ff vliegenVerwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 11:37:
[...]
Ps: Als iemand me vanavond onder de vleugels wil nemen (vanaf 22u00), doe me gerust een voorstel. 'k Wil echt wel voor die lintjes gaan !!
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Verwijderd
Verwijderd
Dat vind ik een héééél ander verhaal dan dat de commander een beetje in een vliegtuig of heli rond gaat vliegen of gewoon voor in de linies loopt te knallen. Je krijgt geen punten voor kills dus waarom zou je dan gaan vechten als het helemaal niet nodig is. Je vlag verdedigen of snel weer terugveroveren vind ik heel wat anders. Dan ben je misschien toch nog 85% van de tijd commander duties aan het vervullen. Je bent veel waardevoller als je nme's spot en je soldaten van supplies verzorgd, niet? Dus eigenlijk zei ik hetzelfde wat jij nu zegt...MaTr1x schreef op donderdag 10 november 2005 @ 13:09:
[...]
Jij snapt het ook niet helemaal denk ik, we hebben deze discussie al eerder gehad, maar goed, soms kan een meewerkende commander zelfs voor de winst zorgen. Oke je krijgt geen punten voor de kills maar dat is toch helemaal niet belangrijk![]()
Van de week nog, zit ik op een 64 player server in Dragon Valley, ik was commander van USMC, ik zat helemaal linksboven in de USMC basis, opeens zie ik in me scans dat deze basis wordt aangevallen, dus heb ik gewoon die squad uitgeroeid. Later was die basis toch in hun handen gevallen, en aangezien het gevecht zich op een andere plaats concentreerde heb ik zelf weer de vlag terugveroverd. Tevens continue de artillery met de hand verdedigd, omdat er steeds irritante Spec Ops de arti bleven aanvallen. Als je dit even tussendoor doet en voor de rest alleen in je commander scherm zit dan doe je het imho goed.
Verwijderd
Zeg me maar waar ik me moet meldenThe Widow Maker schreef op donderdag 10 november 2005 @ 18:06:
[...]
bedoel je als copilot in een bomber? dan wil ik wel ff vliegenben er redelijk goed in iig.
Verwijderd
OkayVerwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 18:14:
Als het voor de Blackhawk is, ik wil best vliegen. Dan haal ik misschien m'n Basic Helicopter Badge ook eens.
10 uur @ DJMantri's server?
Verwijderd
84.244.131.181:16567The Widow Maker schreef op donderdag 10 november 2005 @ 18:43:
euhm ik speel zelf meestal op 84.244.131.130 maar ik kan ook op djmantri komenwat is het IP daarvan precies? dan join ik daar vanavond ff
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2005 18:47 ]
't ging ook : MR_BONDT MET DT...MR_BONDT MET DT...Blacksnak schreef op donderdag 10 november 2005 @ 17:14:
[...]
Nie erg makkelijk uit te leggen al typendmaar zal toch ma poging doen
Eigenlijk is't gewoon simpel, kunt het je voorstellen zoals ze een naam van ploeg scanderen bij bv. een voetbalmatch. Als je nu jou nick neemt als voorbeeld zou het iets zijn van BERRRT-EN-ER-NIE !!! (trommel trommel)
stimmt!Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 18:47:
84.244.131.181:16567
I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head
I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head
Verwijderd
Alles op low zetten. Die grafische details maakt toch niet uit, het gaat om de fragsVerwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 20:54:
ik speel battlefield op mn laptop, met de volgende specs:
acer aspire 5024
amd64 turion 1,8ghz
512 ddr ram
ati radeon x700 128mb
nu draait battlefield 2 gewoon goed op 1024 @medium , maar toch zou het nog wat beter kunnen lopen (vooral tijdens vliegen)
enige manieren om wat meer performance uit mn pc te halen? (tweakprogjes oid?)
Verwijderd
naja, dan erger ik me weer aan die graphics van low.The Widow Maker schreef op donderdag 10 november 2005 @ 20:58:
[...]
Alles op low zetten. Die grafische details maakt toch niet uit, het gaat om de frags
Ach, zolang we het maar goed bedoelen hejefjef schreef op donderdag 10 november 2005 @ 19:23:
[...]
't ging ook : MR_BONDT MET DT...MR_BONDT MET DT...
Dit werd dus ook overgenomen door andere wanneer hij zich melde..begreep dat het gewoon een geintje was
Verwijderd
Okay, ga ik morgen es proberen, maar niet op DJMantriVerwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 21:27:
Gewoon in Mashtuur City gaan spelen en elke sniper een schoenkadootje geven. Zo heb ik het gedaan. Of met behulp van een Vodnik ergens op het dak klimmen....
De functies zijn bekend Twix.... Maar zoals ik al zei... als het je bedoeling is om GETRANSPORTEERD te worden ga dan achter in de chopper zitten en laat een ander vliegen!! En als je van de carrier weg bent en eenmaal boven land bent pleur hem dan op de grond en peer hem dan.... Maarja, laat maar ik denk dat het wel duidelijk is... en ik moest alleen mijn frustratie kwijt...Twix schreef op donderdag 10 november 2005 @ 16:18:
[...]
Is een optie voor he snel op F1 drukken dan vlieg je zo verder omdat er nog genoeg lift in de BH zit. En je kan dan zelf andere lui oppikken.
Als ik in een BH vlieg dan zeg ik minimaal 4x Bail Out als die bijna kapot is of boven een vlag vlieg. Maar je kan natuurlijk ook opletten wat de anderen doen
Verwijderd
waarschijnlijk je fastwrites uitschakelen in bios, en de agp aperture size verhogen, typisch met vliegen verhielp dit schokken tijdens gameplay terwijl fps ruim voldoende waren, mem uitbreiden zou hier de beste oplossing zijn...Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 20:54:
ik speel battlefield op mn laptop, met de volgende specs:
acer aspire 5024
amd64 turion 1,8ghz
512 ddr ram
ati radeon x700 128mb
nu draait battlefield 2 gewoon goed op 1024 @medium , maar toch zou het nog wat beter kunnen lopen (vooral tijdens vliegen)
enige manieren om wat meer performance uit mn pc te halen? (tweakprogjes oid?)
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Wat bij mij lukte ...Mr. Bondt schreef op donderdag 10 november 2005 @ 21:48:
[...]
Okay, ga ik morgen es proberen, maar niet op DJMantri
Ff op een 64 player server
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2005 23:44 ]
LOL!Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 23:43:
[...]
Wat bij mij lukte ...
Karkand ... apc volladen met c4 (maar uit het oog, onder de wielkassen) ... apc midden enemy terretory parkeren en wegwandelen ... 3 minuten wachten (ondertussen wandel je terug naar de base) en knopje duwen ... 20 sec en je nieuwe apc staat er(gemiddeld 3 frags per keer
)
[ Voor 41% gewijzigd door Tubby op 11-11-2005 09:25 ]
tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN
[ Voor 18% gewijzigd door JohnD op 11-11-2005 10:29 ]
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
Bestel hem dan via cd-wow.nl kost hij maar 20,99 euro en dat is dan inclusief verzendkosten
TheVisionMaster schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:43:
[...]
Bestel hem dan via cd-wow.nl kost hij maar 20,99 euro en dat is dan inclusief verzendkosten
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
zoals? inloggen, patch on-die uitvoeren dat je gemodde content artillery/airasses uitschakelt en alle nme's bananen in hun handen geeft ipv hardearned unlocked weapons!?jagermeister schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:51:
Gisteren ook ff op Mantri zijn servertje langs geweest. Erg leuk daar. Veel tweakers
Maaruh... er waren een paar gasten in vliegtuigen bezig zeg...(vooral @ Dalian Plant) Werd gewoon echt vaak vanuit de lucht afgeslacht.
Revenge will be sweet
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
¯\_(ツ)_/¯
Verwijderd
Ja we werden als Chinesen aardig geowned op Dalian plant. Thx to the Widow Makerjagermeister schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:51:
Gisteren ook ff op Mantri zijn servertje langs geweest. Erg leuk daar. Veel tweakers
Maaruh... er waren een paar gasten in vliegtuigen bezig zeg...(vooral @ Dalian Plant) Werd gewoon echt vaak vanuit de lucht afgeslacht. Reed ik ergens een paar meter in mijn APC of jeep... kwam er weer een gast aan in zijn Jet om mij voor de zoveelste keer een bom op mijn dak te bezorgen.Gewoon vanaf de grond niets tegen te beginnen. Het hoort er wel bij hoor, maar de ground to air defense had in BF2 wat mij betreft wel wat beter gemogen.
Met je AA begin je gewoon niets. Bovendien...een beetje piloot weet meestal meteen waar je zit, want hij hoort de piep dat ie gelocked is en weet op zijn duimpje de AA posities te vinden. Maar goed.. meestal heb ik er niet zo'n last van, maar gisteren zaten er gewoon een boel gasten met goede skills in de lucht
Revenge will be sweet
Verwijderd
Bug met badge detectie is gefixed, alleen de mensen die er dus over hebben geklaagd (die dus First Sergeant hadden moeten zijn zoals ik) die hebben pech omdat ze neit na het fixen al die accounts wouden nalopen, misschien voor al die mensen nog een keer een bugfix maar in de reactie die ik kreeg van EA tech support konden ze nisk beloven en al helemaal niks roepen over een termijnTubby schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 09:16:
Gisteren trouwens mijn laatste badge requirement voor First Sergeant(nu de punten nog
)
Maar die krijg ik ook tegelijk met de veteran badge. Basic Knife en Veteran Knife tegelijk omdat ik al 50 knife kills had. Weet iemand of die bug al gefixed is, want sommige mensen kregen geen First Sergeant rank omdat het systeem dan niet "zag" dat je de Basis badge dan ook hebt.
Basic en Veteran Pistol kreeg ik ook tegelijk
Gisteren was wel grappig @ i3d 64player server. Ik log in op de server, de vlag waar ik spawn wordt vrij snel overgenomen. Ik was nog alttabbed in windows om teamspeak enzow op te starten, kom vervolgens terug in bf2, ik sta tussen de vijanden, pak mijn mes en meteen 3 knifekills voordat ze in de gaten hadden dat ik een vijand was, toen had ik er nog maar 4 nodig, maar ik geloof dat ik er iets van 13 heb gemaakt
![]()
op een 64 player server lukt die knife badge een stuk beter
Volgens UBAR heeft een sniper dezelfde afwijking staand en liggend (pistool ook). De M95 is ook onnauwkeuriger dan de M24.Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 23:28:
Het vervelende is, dat je op geen enkele manier op dit systeem kan anticiperen.
(ja je kan het afzwakken, door te gaan liggen)
10100111001
Had ik jou niet gisteren ook een aantal keer vanuit de achterste stoel in de F15 te pakken ? ergens tussen 20:30 en 20:50 ?Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 11:02:
[...]
Ja we werden als Chinesen aardig geowned op Dalian plant. Thx to the Widow Maker![]()
!!
Erg goeie flying skills moet ik zeggen, petje af. Persoonlijk ging het ruk gistreavond maar ach, je hebt van die avonden.....
geheelonthouder met geheugenverlies
Ja, ze waren echt goed. Ik ben zo vaak door widowmaker afgeslacht hejagermeister schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:51:
Maaruh... er waren een paar gasten in vliegtuigen bezig zeg...(vooral @ Dalian Plant) Werd gewoon echt vaak vanuit de lucht afgeslacht. Reed ik ergens een paar meter in mijn APC of jeep... kwam er weer een gast aan in zijn Jet om mij voor de zoveelste keer een bom op mijn dak te bezorgen.Gewoon vanaf de grond niets tegen te beginnen. Het hoort er wel bij hoor, maar de ground to air defense had in BF2 wat mij betreft wel wat beter gemogen.
Met je AA begin je gewoon niets. Bovendien...een beetje piloot weet meestal meteen waar je zit, want hij hoort de piep dat ie gelocked is en weet op zijn duimpje de AA posities te vinden. Maar goed.. meestal heb ik er niet zo'n last van, maar gisteren zaten er gewoon een boel gasten met goede skills in de lucht
Revenge will be sweet
5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
Ik ben het slechts gedeeltelijk met je eens. Net als in AA waat je idd ademhaling hebt zou de sight moeten bewegen. liggen is de meest stabiele positie om te schieten, je lichaam is dan het best ondersteund en je uitslag door hartslag en spieren die ook niet 100% stabiel zijn o.a. door die hartslag is dan IRL althans het kortst, dus dat je dan het nauwkeurigst schiet is niet heel gek. (verschil tussen staan en liggen heb ik genoeg meegemaakt met de buks van mijn vader, en is zelfs op zeer korte afstanden te merken)Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 23:28:
pffff eigenlijk vind ik BF2 in veel te veel opzichten behoorlijk ruk.
Ik speel vaak BF2, en ik vind het een leuk spel, maar er zijn een aantal dingen waar ik me super aan irriteer.
Het meest irritante vind ik nog wel de "random" afwijking die guns hebben. Helemaal wat betreft de sniper is dit goed te zien Moet je maar eens goed op het "rookpluimpje" letten. soms schiet je ergens en zie je dat stofwolkje 2 meter verderop naast je crosshair opspatten.
Schiet je vervolgens nogmaals op dezelfde plek, en dan klopt het opeens weer wel. en "matched" het rookpluimtje met je crosshair.
Wat er gebeurd in BF2 is wel duidelijk; normaliter loopt de z.g.n "impact vector" recht door het midden van je scherm, je crosshair of wat dan ook (iron sight)
In BF2 hebben ze deze impact vector per gun een bepaalde afwijking gegeven.
Bij de PKM is die afwijking dus dus heel groot en bij de M95 veel kleiner.
Het vervelende is, dat je op geen enkele manier op dit systeem kan anticiperen.
(ja je kan het afzwakken, door te gaan liggen)
Kijk ik vind het prima dat het moeilijk is gemaakt om "raak" te schieten, maar doe dat dan niet
op deze manier, maar doe dat bijvoorbeeld door je view te laten "wiebelen" en dat je je adem in moet houden om je view stabieler te maken, en dan nog laat je de view niet helemaal stabiliseren.
Kijk, op die manier is raak schieten ook lastig, maar kan je tenminste "beter" worden door te oefenen.
Staand wiebel je dan meer dan knielend en liggen is het woble effect nog minder. afijn dat systeem is ook niet nieuw, maar je kan er wat mee.
En afwijking door recoil mag er best zijn, maar als je view op single shot super strak is (doordat je ligt en je adem inhoud en het kleine "wiebel" effect wat er dan nog is kan compenseren) en je schiet, raak, dan moet het gewoon raak zijn. klaar.
Waar het op neerkomt is dat het spel het door verschillende factoren moeilijk(er) moet maken voor de speler om die crosshair (of iron sight) zuiver te richten. Dat is in het echt ook zo.
In BF2 is het richten zelf geen enkel probleem maar mis je vervolgens toch. "want ja, je kan niet altijd raak schieten, dat is niet realistisch": De random afwijking.
Ja, sorry, maar voelt bij mij erg "goedkoop" aan.
En voor mensen die aankomen met "ja maar BF2 is meer ARCADE. zeg ik: dan hadden ze ook niet aan moeten komen met die random afwijking.
ALs je het doet, doe je het goed, en anders niet.
© ocf81 1981-infinity
Dat is ook mijn grootste ergernis. Bovendien klopt er volgensmij ook niet veel van de hitbox in BF2. Maar dat was ook al zo in BF1942.Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 23:28:
verhaal over afwijking guns
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Verwijderd
Yup, dat was ik idd die daar zo fijntjes stierfTallManNL schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 11:40:
[...]
Had ik jou niet gisteren ook een aantal keer vanuit de achterste stoel in de F15 te pakken ? ergens tussen 20:30 en 20:50 ?
Geen probleem, meestal in com modus lukt het vrij aardig tot goed, maar gister was echt but!Smarty77 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 09:14:
Inderdaad een paar leuke potten gespeeld bij DJmatri.....
Alleen een beetje duf geweest![]()
![]()
Map was net gestart... respawn.... kijk op de map zie in mijn buurt een amerikaanse basis met artillery... ik dacht laat ik mijn medespelers een plezier (nadat ik erg had lopen klagen op de commander, volgens mij pizadoos....) en ff met c4 gaan spelen op die guns... boemmmmmm K@T*#&*(#$&$(*&@# eigen guns.... (\in de grond zak modus)
@pizadoos de mutiny was niet persoonlijk bedoeld alleen op je commander functie...!! Er kwam maar geen suply drops/UAV/Art... vandaar... verder helemaal cool!!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq