nee, maar alstie wegvliegt en 10 tellen later weer naar het helipad loopt, zie je dat snel genoegKoopmans schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 10:39:
[...]
... en dat weet jij al voordat ie ook maar gevlogen heeft.
Deze techniek bestaat wel degelijk en er is ook mee getest. Weet alleen niet welke heli's dit gebruiken.Falcon2107 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 08:28:
Tiger toch zowiezo? De film Goldeneye, waar ze in een Tiger zitter, de wieken er af schieten en vervolgens ejecten.
In principe kan bijna elke helicopter een looping maken, zolang de rotorkop en de rotorbladen maar sterk genoeg zijn. De Lynx kan dit bijvoorbeeld. Er zijn er meer die dit kunnen, waarschijnlijk de Cobra en de Apache ook, maar daar zou ik geen geld op in willen zetten.
[ Voor 12% gewijzigd door Lawrentium op 08-11-2005 10:47 ]
Ik heb dat op een server gehad met een 64 player map met daarin 20 a 30 man. Elke keer als we nog maar +/- 50 tickets te gaan hadden voor de winst (en dubbele punten) werd mijn verbinding met de server verbroken. Maar elke keer was er dan opeens en nieuwe commander, terwijl daarvoor elke keer niemand commander wou zijn en ik elke keer de rol maar op mij nam om UMSC niet teveel voordeel te geven.fryskmantsje schreef op maandag 07 november 2005 @ 20:30:
Was gisteravond aan het spelen op Kubra dam als MEC.
We werden vet ingemaakt(tegen 5 of 6 GoTters in USMC team is dat logisch denk ik) en halverwege game viel het me op dat we geen commander hadden.
Dus heb ik me maar opgegeven als Commander in de hoop het tij te keren alhoewel ik daar geen ster in ben en ik veel liever gewoon meespeel.
Krijg ik na een minuut of tien een mutiny aan mijn broek dus ik resign denkend dat iemand anders commander wil zijn.
Niet dus. Waarom beginnen ze dan mutiny vraag ik me afIk doe gewoon mijn best anders hadden we helemaal geen kans.
Zo got that of my chest.
Tijd om te knallen.Zal DJMantri's server ff onveilig maken.
dan speel je nog niet lang genoegSPOXER schreef op maandag 07 november 2005 @ 23:05:
vandaag zat ik in een tank met full health krijg hierna artillery op mijn dak en de tank is ineens kapot. Nog nooit meegemaakt zowel als speler als commander. Het is mij niet gelukt om met artillery een tank te vernietigen.
Ik geloof niet dat dat erg gewenst is. Zou nogal een rommeltje worden. Ik ben blij dat juist niemand dat doet. Net zoals 'groeten' onder je post.Crypter schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 10:49:
kan ik dit permanent onder mijn posts zetten? of ondersteunt GOT geen BB code?
Ik heb zondag voor eerst bij een maatje van me aan BF2 mogen "ruiken".. Damn wat vet! Alleen erg jammer dat het nu enorm begint te kriebelen om 'm ook te kopen, aangezien er eerst een euro of 800 geinvesteerd moet worden voordat ik 'm kan spelen... 
Edit: misschien toch niet, even ook jullie aandacht vragen als BF2 experts: sig69 in ""Wat kan ik het beste hieraan upgraden" ..."

Edit: misschien toch niet, even ook jullie aandacht vragen als BF2 experts: sig69 in ""Wat kan ik het beste hieraan upgraden" ..."
[ Voor 28% gewijzigd door sig69 op 08-11-2005 11:54 ]
Verwijderd
Ik vind als duit in het welbekende zakje dat teveel gasten/noobs stinkend eigenwijs zijn ondanks dat ze roepen dat het maar een game is.
Bedoel ze roepen wel dat anderen niet zo fanatiek moeten zijn maar zelf hollen ze netzo hard mee met de rest als het gaat om het behalen van ribbons en andere oorlogsversiering.Dus gezwets om zichzelf vrij te pleiten.
JA het is een spel, JA het moet leuk blijven maar ga dan geen vragen stellen over hoe wat het snelst te behalen of lekker gratis meevliegen met anderen als je het toch voor de "lol" doet. Mensen die voor de lol meedoen die stellen geen vragen hoe je snel zus en zo kunt behalen en vliegen zeker niet mee in de heli of BH om puntjes te verzamelen om na afloop te pimpen.
BF2 speel je als het goed is als TEAM!, Om als TEAM proberen van de ander te winnen.Niet omdat jou ego denkt te kunnen vliegen en dus maar de heli opeist om vervolgens doodleuk 3x een TK te veroorzaken of neer te storten en dan weer doodleuk een ander die het beter kan niet voor te laten gaan. Ga dan lekker tegen de computer spelen kun je je heerlijk lollig uitleven. Mensen die online spelen willen winnen en punten/ribbons e.d. behalen.
Bedoel ze roepen wel dat anderen niet zo fanatiek moeten zijn maar zelf hollen ze netzo hard mee met de rest als het gaat om het behalen van ribbons en andere oorlogsversiering.Dus gezwets om zichzelf vrij te pleiten.
JA het is een spel, JA het moet leuk blijven maar ga dan geen vragen stellen over hoe wat het snelst te behalen of lekker gratis meevliegen met anderen als je het toch voor de "lol" doet. Mensen die voor de lol meedoen die stellen geen vragen hoe je snel zus en zo kunt behalen en vliegen zeker niet mee in de heli of BH om puntjes te verzamelen om na afloop te pimpen.
BF2 speel je als het goed is als TEAM!, Om als TEAM proberen van de ander te winnen.Niet omdat jou ego denkt te kunnen vliegen en dus maar de heli opeist om vervolgens doodleuk 3x een TK te veroorzaken of neer te storten en dan weer doodleuk een ander die het beter kan niet voor te laten gaan. Ga dan lekker tegen de computer spelen kun je je heerlijk lollig uitleven. Mensen die online spelen willen winnen en punten/ribbons e.d. behalen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 11:31 ]
AMEN!Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 11:26:
Ik vind als duit in het welbekende zakje dat teveel gasten/noobs stinkend eigenwijs zijn ondanks dat ze roepen dat het maar een game is.
Bedoel ze roepen wel dat anderen niet zo fanatiek moeten zijn maar zelf hollen ze netzo hard mee met de rest als het gaat om het behalen van ribbons en andere oorlogsversiering.Dus gelul om zichzelf vrij te pleiten.
JA het is een spel, JA het moet leuk blijven maar ga dan geen vragen stellen of lekker gratis meevliegen met anderen als je toch als het voor de "lol" doet. Mensen die voor de lol meedoen die stellen geen vragen hoe je snel zus en zo kunt behalen en vliegen zeker niet mee in de heli of BH om puntjes te verzamelen.
BF2 speel je als het goed is als TEAM!, Om als TEAM proberen van de ander te winnen.Niet om omdat jou ego vindt dat je denkt te kunnen vliegen dus maar de heli opeist om vervolgens doodleuk 3x een TK te veroorzaken danwel neer te storten en dan weer doodleuk een ander die het beter kan niet voor te laten gaan. Ga dan lekker tegen de computer spelen kun je je heerlijk lollig uitleven. Mensen die online spelen willen winnen en punten/ribbons e.d. behalen.
....all helicopters have more than enough cyclic power to do a loop, probably even from cruise airspeed. Unlike airplanes where the pitch-authority is limited by diminishing airflow over the horizontal stabilizer/elevator as the maneuver progresses (especially nearing the top), a helicopter retains its control power all the way 'round. Rotor blade/tailboom contact would be just one of your worries.....Lawrentium schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 10:45:
[...]
Deze techniek bestaat wel degelijk en er is ook mee getest. Weet alleen niet welke heli's dit gebruiken.
In principe kan bijna elke helicopter een looping maken, zolang de rotorkop en de rotorbladen maar sterk genoeg zijn. De Lynx kan dit bijvoorbeeld. Er zijn er meer die dit kunnen, waarschijnlijk de Cobra en de Apache ook, maar daar zou ik geen geld op in willen zetten.
Met name dat laatste is vooral bij tweebladige rotorsystemen (zoals de Cobra heeft, onder andere) het probleem. Doordat het gewicht van de chopper niet meer aan de bladen "hangt", maar juist erop gaat drukken, maak je een flinke kans dat je bladen, in de upside-down positie, tegen je tailboom aan gaan tikken. Enne, dat wil je liever niet. Bovendien zijn er nog bezwaren aan systemen die een rigid-rotor hebben, maar dat zou wat te ver gaan .(heeft met de pitch instelling van je bladen te maken; als die "negatief" kunnen, kun je IN THEORIE op je kop blijven hangen. Lukt wél met diverse modelbouw choppertjes maar in de praktijk "in het echie" is dat iets lastiger...;))
Inderdaad, op de kop blijven hangen is iets heel anders. Maar sommige helicopters, zij het met wat aanpassingen, kunnen loopings maken. Hierbij zijn inderdaad de bladen belangrijk zoals je zegt bij de Cobra, maar ook de rotorkop omdat deze behoorlijke klappen te verduren krijgt. Uiteindelijk kan dus vrijwel elke helicopter aerodynamisch gezien een looping maken, alleen of je het na kunt vertellen is een ander verhaal.gyedema schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 11:35:
[...]
Enne, dat wil je liever niet. Bovendien zijn er nog bezwaren aan systemen die een rigid-rotor hebben, maar dat zou wat te ver gaan .(heeft met de pitch instelling van je bladen te maken; als die "negatief" kunnen, kun je IN THEORIE op je kop blijven hangen. Lukt wél met diverse modelbouw choppertjes maar in de praktijk "in het echie" is dat iets lastiger...;))
Verwijderd
heb me gister erg goed vermaakt op djmantri's server. Goede samenwerking, er viel echt te merken dat mensen nadachten voordat ze een actie ondernamen. Zo heb ik denk ik wel een 10 minuten op sir real met zijn squadmembers zitten jagen bij 1 en dezelfde vlag. Ik zat in een tank hun achter huisjes, heuvels etc. Normaal gesproken heb je ze dan zo, maar toen niet
.
Wat ik ook wel leuk vond was dat niemand aan het niksen was. Op het moment dat een vlag werd overgenomen op een strategisch punt, was goed te merken dat alle gevechten zich op dat punt concentreerde en zo hoort battlefield te zijn. Zal zeker vaker langs komen, speelde voorheen vrijwel alleen maar op de i3d servers. Gaat nu verandering in komen
Wat ik ook wel leuk vond was dat niemand aan het niksen was. Op het moment dat een vlag werd overgenomen op een strategisch punt, was goed te merken dat alle gevechten zich op dat punt concentreerde en zo hoort battlefield te zijn. Zal zeker vaker langs komen, speelde voorheen vrijwel alleen maar op de i3d servers. Gaat nu verandering in komen
Klopt heb er pas een uurtje of 200 op zitten.
Verwijderd
en blue thunder niet te vergeten...oh en misschien heeft Batman er ook wel een
Goed dan is er één heli met schietstoel...waar t om ging was dat het een onzinverhaal was en dat sommige mensen een beetje erg fantasierijk zijn.
BRON?? Volgens mij is een apache veeeeels te log om loopings te draaien plus dat rotorverhaal maar goed...Falcon2107 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 07:11:
[...]
Loopings en barrelroles zijn simpel met een heli. Deed ik al in BF-Vietnam en in BF2 heb ik het ook al een paar keer gedaan met de Cobra.
In het echt zijn er zowiezo een aantal die dat kunnen, zoals de AH64-Apache, Tiger en de Commanche
Het ging om real life..ik heb t ook al genoeg gedaan in BF2 maar daar ging t niet om.
En al zou hij het kunnen heeft het absoluut geen tactische waarde. Net als in Top Gun. Ik weet niet of iemand de 2005 versie hiervan heeft, maar je moet de bonus dvd maar ff kijken. De irl instructeurs van Miramar zeggen dat ze irl geen loopings en barrelrolls doen in air combat. Dat zit er alleen maar in omdat dat stoer staat in de film. Want irl verliezen ze daarmee veel te veel moment waardoor ze makkelijker zijn te raken.
Dan wil ik graag die Austin Martin die tegen muren oprijdt en ontzichtbaar kan worden...zat ook in James Bond....Falcon2107 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 08:28:
[...]
Tiger toch zowiezo? De film Goldeneye, waar ze in een Tiger zitter, de wieken er af schieten en vervolgens ejecten.
[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 14:03 ]
En dat ga JIJ bepalen of een ander de helicopter nuttig gebruikt?MarcoZ20 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 10:32:
[...]
jah als die ander kan vliegen wel jah. Niet als die een gevechtshelicopter zinloos gaat gebruiken of direct neergeschoten wordt
MSI-KT600-delta** Rx850xt core@555 mem@621** xp2800+@2466MHz[watercooled-innovatek]** 2x512 MDT pc3200[@425MHz]** 400WattZalman** Industrial-Radiator+Eheim1048+12mm tubes**
While Apache Longbow is fully aerobatic, it doesn't need to be. The radar is capable of picking up all ground and airborne targets within an area of more than 50 square kilometers — all with a single scan. And the weapons can be aimed and fired by the crew's simply looking at the target. Enzovoorts blablabla.Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 13:38:
BRON?? Volgens mij is een apache veeeeels te log om loopings te draaien plus dat rotorverhaal maar goed...
Het ging om real life..ik heb t ook al genoeg gedaan in BF2 maar daar ging t niet om.
-------
Aerobatic Maneuvers Demonstrate Agility In September 1999, a series of dramatic aerobatic maneuvers, performed by an AH-64D Apache Longbow attack helicopter for the first time in public, showcased the aircraft's performance and agility. The Apache Longbow performed a series of loops and rolls, hammerhead stalls and split-S maneuvers at weights never before flown at public demonstrations. Boeing pilots also reported that the AH-64D performed better during the aerobatic tests than its predecessor, the combat proven AH-64A Apache.
Bron: Boeing.
Gaat er om dat ie het kan. Geen punt zelfs. Zowel de Apache als de Longbow (de opvolger, die hier nu rondvliegt). Vraag is alleen wat je er mee wilt, in een heli.
Verwijderd
My point excactly...Dat probeer ik al een tijdje uit te leggen...ook al kan het misschien...het heeft totaal geen waarde want het is niet of nauwelijks toepasbaar irl...gyedema schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 14:07:
...Mooi verhaaltje...
Bron: Boeing.
Gaat er om dat ie het kan. Geen punt zelfs. Zowel de Apache als de Longbow (de opvolger, die hier nu rondvliegt). Vraag is alleen wat je er mee wilt, in een heli.
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 14:15 ]
Nou... lijkt er toch echt op dat je er eerst wel enigzins aan twijfelde...Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 13:38:
........Volgens mij is een apache veeeeels te log om loopings te draaien plus dat rotorverhaal maar goed........
Maar ach, wat doet het er toe. Punt is dat BF2 gewoon een lekkere game is en of je irl nou wel of niet met een boot tot op 10 meter de kade op kunt varen, het blijft lekker knalwerk!
*bedenkt zich net dat zijn brevet in december verloopt dus gaat nu eerst wat afspraakjes maken...*
Zowiezo zijn er in moderne luchtgevechten weinig dogfights. Tegenwoordig heb je meer BVR wapens zoals de slammer die succesvol is gebruikt door een Nederlandse F16 boven Bosnie tegen een mig29.Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 13:38:
[...]
En al zou hij het kunnen heeft het absoluut geen tactische waarde. Net als in Top Gun. Ik weet niet of iemand de 2005 versie hiervan heeft, maar je moet de bonus dvd maar ff kijken. De irl instructeurs van Miramar zeggen dat ze irl geen loopings en barrelrolls doen in air combat. Dat zit er alleen maar in omdat dat stoer staat in de film. Want irl verliezen ze daarmee veel te veel moment waardoor ze makkelijker zijn te raken.
Kan me trouwens ook niet voorstellen dat een cobra maneuvre te gebruiken is in een luchtgevecht.
Verwijderd
Waar vlieg je normaal gesproken?gyedema schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 14:25:
[...]
Nou... lijkt er toch echt op dat je er eerst wel enigzins aan twijfelde...
Maar ach, wat doet het er toe. Punt is dat BF2 gewoon een lekkere game is en of je irl nou wel of niet met een boot tot op 10 meter de kade op kunt varen, het blijft lekker knalwerk!
*bedenkt zich net dat zijn brevet in december verloopt dus gaat nu eerst wat afspraakjes maken...*
*baalt dat zn brevetten verlopen zijn*
wat ik mee maakte: in sharqi bij de USMC heli spawnen, en heen rennen, kom ik als gunner in de heli te zitten zegt de piloot en z'n (blijkbaar) maatje dat ik uit moet stappen...MarcoZ20 schreef op maandag 07 november 2005 @ 17:28:
[...]Zo iemand had ik gister dus ook. Vloog heel de tijd al met een maatje van me in de chopper van china @ wake island. Stonden weer op chopper te wachten met z'n 2en, komt er een 3e persoon aan en die was dus net iets eerder dan mij en werd gunner. Dus maatje en ik vragen of hij uit wil stappen..........schiet hij me 2x dood met de gun. 2x punish dus.
Wat is er nou moeilijk aan om mensen die al heel de tijd vliegen en veel punten halen te laten vliegen. Zeker als het ook nog normaal gevraagd wordt.
Vraag me af of die mensen die voor gaan lopen dringen bij choppers/planes in winkels ook voorgaan dringen bij de kassa's.........
Ik zie dus geen reden en zeg maar 'go go go'. Stijgt die gast op en vliegt ie naar de rand van het veld toe en gaat _PRECIES_ zo hangen dat ik als gunner in het rode gedeelte hang en hij niet. Gevolg: ik ga dood en hij haalt z'n maatje op...
*insert signature here
Verwijderd
Heb nu de G3 unlocked. Viel me wel tegen dat er maar 20 kogels inzitten maar hij is wel bloody sterk en accurate
Ik had op karkand er mee geowned. Stuk of 6 kills in a row in die zuidelijke steegjes. Geeft wel een kick
Moai Ljouwert...Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 14:32:
[...]
Waar vlieg je normaal gesproken?
*baalt dat zn brevetten verlopen zijn*
Verwijderd
LOOOOOOOOLTjarkVerhoeven schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 14:56:
[...]
Stijgt die gast op en vliegt ie naar de rand van het veld toe en gaat _PRECIES_ zo hangen dat ik als gunner in het rode gedeelte hang en hij niet. Gevolg: ik ga dood en hij haalt z'n maatje op...
Dat valt wel meeVerwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 14:58:
ROFLOL.
Sorry hoor, maar inventief is het wél....
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
Rofl
Vind het ook wel sterke actie. Kerel moet toch wel wat vliegskills hebben om hem net zo te houden daar
Vind het ook wel sterke actie. Kerel moet toch wel wat vliegskills hebben om hem net zo te houden daar
Verwijderd
voor diegene die pas echte flightskills wil zien:
http://www.act-of-war.de/aow/download.php?view.3662
durf te wedden dat niemand hier zo goed kan vliegen!
Verwijderd
Goh....ik heb A1/B3/IR gehad en ik heb in opleiding tot verkeersleider gezeten maar ik heb nog nooit van Moai Ljouwert gehoord
Noordoostpolder? ULV?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 15:40 ]
Ljouwert=Leeuwarden, FrieslandVerwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 15:35:
[...]
Goh....ik heb A1/B3/IR gehad en ik heb in opleiding tot verkeersleider gezeten maar ik heb nog nooit van Moai Ljouwert gehoord
Noordoostpolder? ULV?
Mooi Leeuwarden dus.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
dat zeg ik toch niet? Het is een teamspel en als iemand een helicopter niet nuttig gebruikt, draagt dit niet bij aan het teamwork lijkt mij?sapientiea schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 13:41:
[...]
En dat ga JIJ bepalen of een ander de helicopter nuttig gebruikt?
Of misschien vind jij van wel, net als dat je het dan waarschijnlijk nuttig vindt dat een commander ergens op een veilig plekje gaat zitten.................in een TANK

Wel knap, dat ben ik met je eens!Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 15:35:
voor diegene die pas echte ARCADE flightskills wil zien:
Verwijderd
Maar dit is wel met een of andere stuntmod gedaan zoals je op t einde ziet....als hij dit op mijn pc hier kan laten zien geloof ik t pas....
Verwijderd
Lijkt wel griezilig veel op BF2 als gunner in de cobra, dit is alleen echt en in een apache.
http://thatvideosite.com/view/326.html
Geen stuntmod, gewoon teamkill uitzetten en boven vliegveld krijg je telkens rearm dus ultimate bommen, kwam ik ook achter toen ik wou rearmen dat je continu rockets kom blijven schieten bij de F-35.Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 15:57:
[...]
Maar dit is wel met een of andere stuntmod gedaan zoals je op t einde ziet....als hij dit op mijn pc hier kan laten zien geloof ik t pas....
Erg leuk gedaan iig...
wow das heftige sh*t zeg. Dat 30mm kanon van de apache is ook verwoestend.Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 16:05:
Lijkt wel griezilig veel op BF2 als gunner in de cobra, dit is alleen echt en in een apache.
Nee hoeft nog niet eens met stuntmod gedaan te zijn, kan namelijk ook gewoon met de serversettings zelf. Als je bedoelt dat hij niet doodgaat van zijn eigenbommen.Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 15:57:
[...]
soldierfriendlyfire 0%
vehiclefriendlyfire 0%
vehiclesplashfriendlyfire 0%
soldiersplashfriendlyfire 0%
Waar eigenlijk de laatste 2 het belangrijkste zijn dacht ik.
[ Voor 9% gewijzigd door whyz op 08-11-2005 16:33 ]
Right for all the wrong reasons.
Verwijderd
Dat stukje met die bommen op t laatst kan volgens mij ook niet want je gooit zowieso 5 bommen en dan moet ie reloaden. Hij blijft ze gooien...en hoe hover je zo horizontaal boven de baan dan? Plus je ziet m de dam raken en er gaat nauwelijks leven af....maar goed..het zal wel
Das lekker zeg! Ik installeer mn games altijd op een andere partitie dan mn windows installatie maar als ik het goed begrijp heb je dus minimaal 1,5Gb nodig op C:\ om uberhaupt te kunnen installeren. Beetje hetzelfde geneuzel als met de 1.03 patch. Wordt wat mij betreft niet echt lekker over nagedacht bij EA/Dice. Ik moest vorige keer het een en ander deinstalleren om te kunnen patchen en nu heb ik toevallig 1,54Gb vrij maar ik blijf het belachelijk vinden!! K vind een 10Gb windows partitie meer dan genoeg en nu zal ik het dus bijna weer niet redden.Van battlefield2.nl
De nieuwe uitbreiding BF2: Special Forces zal vanaf 21 november overal te koop zijn!
De systeemeisen zijn gelijk aan die van Battlefield 2, met uitzondering van de harde schijf ruimte: er moet minimaal 4,5 GB vrij zijn op de Windows partitie, waarvan 1,5 GB wordt gebruik voor de bestanden van Special Forces en 3 GB voor de installatie.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 17:45 ]
Je leest het verkeerd: je hebt 3 GB nodig voor de installatie op je windows partitie, op de plek waar BF2 staat ook nog eens 1,5 GB extraVerwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 17:43:
Dat stukje met die bommen op t laatst kan volgens mij ook niet want je gooit zowieso 5 bommen en dan moet ie reloaden. Hij blijft ze gooien...en hoe hover je zo horizontaal boven de baan dan? Plus je ziet m de dam raken en er gaat nauwelijks leven af....maar goed..het zal wel
[...]
Das lekker zeg! Ik installeer mn games altijd op een andere partitie dan mn windows installatie maar als ik het goed begrijp heb je dus minimaal 1,5Gb nodig op C:\ om uberhaupt te kunnen installeren. Beetje hetzelfde geneuzel als met de 1.03 patch. Wordt wat mij betreft niet echt lekker over nagedacht bij EA/Dice. Ik moest vorige keer het een en ander deinstalleren om te kunnen patchen en nu heb ik toevallig 1,54Gb vrij maar ik blijf het belachelijk vinden!! K vind een 10Gb windows partitie meer dan genoeg en nu zal ik het dus bijna weer niet redden.![]()
Verwijderd
Ok het is dus andersom...op mn games partitie 1,5Gb en op mn windows een temp van 3Gb?
Dan kan ik m niet eens installeren op deze manier....
Dan kan ik m niet eens installeren op deze manier....
Sja.... Je HOEFT niet je HD zo vol te hebben altijd... Delete es wat, of koop een extra HD, zijn niet zo heel duur meer. (of trek een ouwe 10 gig uit de kast, heb ik ook)
Ik doe het al 3 jaar met 70 gig totaal.
Verder staat SF nu op gcshop.nl, voor 24,50 excl verzending. (gelijk besteld
)
Ik doe het al 3 jaar met 70 gig totaal.
Verder staat SF nu op gcshop.nl, voor 24,50 excl verzending. (gelijk besteld
Verwijderd
Oh maar daar gaat t niet om...ik heb nog zat ruimte op andere schijven...t gaat mij erom dat ze het per se op de C:\ willen...net als de patch...
K vind het gewoon onzin..en er zal vast wel een workaround voor zijn maar je snapt neem ik aan wel wat ik bedoel. K doe al een tijd met 280Gig waarvan denk ik minstens de helft door mn downloads in gebruik zijn. K vind het gewoon een waste of space om 3, 4, 5 Gb op mn C: vrij te hebben voor het geval ik een keer een patch oid moet installeren, jij niet dan?
K vind het gewoon onzin..en er zal vast wel een workaround voor zijn maar je snapt neem ik aan wel wat ik bedoel. K doe al een tijd met 280Gig waarvan denk ik minstens de helft door mn downloads in gebruik zijn. K vind het gewoon een waste of space om 3, 4, 5 Gb op mn C: vrij te hebben voor het geval ik een keer een patch oid moet installeren, jij niet dan?
Had gister echt wat vaags. Zat als gunner in blackhawk tot we neergeschoten werden.
Blackhawk ontploft in mid-air en ik krijg 2 teamkills aan mijn broek van de BH-Piloot(volgens mij MrBondt008) en de medepassagier.
Blackhawk ontploft in mid-air en ik krijg 2 teamkills aan mijn broek van de BH-Piloot(volgens mij MrBondt008) en de medepassagier.
Verwijderd
Ik doe het al 4 jaar met 38gb
en half life 2, fear en battlefield 2 aan er allemaal op met nog een hoop troep
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 20:15 ]
Mja dat had ik vanmiddag ook, ik hover lekker naast een vlag totdat een MEC chopper zich in mn chopper boort, hoppa 2 Teamkills gemaaktfryskmantsje schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 19:58:
Had gister echt wat vaags. Zat als gunner in blackhawk tot we neergeschoten werden.
Verwijderd
jij zal dan vaker aan het verwijderen zijn als een ander. Ik kan me best voorstellen dat het best te doen is, mits je niet veel download. Ik zou het iig niet redden of zou echt moeten kijken van hmmm wat zal ik nu eens gaan downloaden, liever niet.... Minimaal 120 gig is toch wel een vereiste als je redelijk veel download en spellen speelt. Sommige dingen wil je er soms ook wat langer op laten staan en dan is het al helemaal handig.Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 20:15:
Ik doe het al 4 jaar met 38gben half life 2, fear en battlefield 2 aan er allemaal op met nog een hoop troep
Ja maar als piloot neem ik aan? Dat was mij al bekend dat je dan ook teamkills krijgt maar als gunner is voor mij nieuwEyeWitness schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 20:17:
[...]
Mja dat had ik vanmiddag ook, ik hover lekker naast een vlag totdat een MEC chopper zich in mn chopper boort, hoppa 2 Teamkills gemaakt

K weet het niet hoor, maar BF2 staat bij mij op D ge-installeerd, en de patch installeerde ook welVerwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 18:43:
Oh maar daar gaat t niet om...ik heb nog zat ruimte op andere schijven...t gaat mij erom dat ze het per se op de C:\ willen...net als de patch...
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Hier gisteren ook twee vage dingen:fryskmantsje schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 19:58:
Had gister echt wat vaags.
Zit ik in een APC met een paar squadmembers en een paar teammembers, dus blauwe en groene namen in de passagierslijst, je voelt 'm al aankomen
En ik zag gisteren op een server opeens "you were punished for a teamkill" terwijl ik geen teamkill had gemaakt
Mijn god he, ben al drie dagen bezig om m'n basic combat knife badge te halen...
Dat is niet makkelijk...
Zijn er hier mensen met tips? Ik krijg het niet voor elkaar...
Dat is niet makkelijk...
[ Voor 3% gewijzigd door berend_ op 08-11-2005 21:39 ]
neem een server met 64player grootte met 32 man of 64 gaat ook wel, en dan zou ik voorstellen om Fushe Pasche en bv in die roodwitte schoorstenen kruipen in t midden van de map, hoop te doen en dan heb je em zo...
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Verwijderd
Blijkt dat mijn eigen stats-page niet meer werkt ... iemand nieuws hieromtrent ?
http://www.webwiper.be/player.php?pid=guustje
in de schoorstenen zitten voor knife badge? of dacht je dat ik de sniper badge bedoelde?sain onez schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 21:36:
neem een server met 64player grootte met 32 man of 64 gaat ook wel, en dan zou ik voorstellen om Fushe Pasche en bv in die roodwitte schoorstenen kruipen in t midden van de map, hoop te doen en dan heb je em zo...
hehe ekskjuuz me, ben nog op t werk en zat niet op te letten, meende dat je je sniper batch nog moest hebben. Dan zou ik in masthuur of Karkand rond gaan baggeren, en vooral niet recht op ze af lopen, maar je tijd nemen om ongezien ze (van achteren, of vanuit de zijkant) te benaderen......
zo vol mogelijk voor zo een groot mogelijke choas, en prikken maar!!!
zo vol mogelijk voor zo een groot mogelijke choas, en prikken maar!!!
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Strika at karkant, ik kan niet anders zeggen, kleine ruimtes veel mensen, pak ook een wat mindere server dus gewoon een official EA want daar is het niveau doorgaans lager dan bijvoorbeeld in de i3d.nl IKS-server.berend_ schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 21:20:
Mijn god he, ben al drie dagen bezig om m'n basic combat knife badge te halen...
Dat is niet makkelijk...![]()
En dan een beetje geluk hebben dat t level lang duurt.
Ok, bedankt voor de tips... Was al in karkand bezig en het niveau is inderdaad in het algemeen vrij hoog. Had beter in de begintijd van BF m'n badges kunnen halen, toen iedereen nog onervaren rondliep...TrippleSix schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 22:33:
[...]
Strika at karkant, ik kan niet anders zeggen, kleine ruimtes veel mensen, pak ook een wat mindere server dus gewoon een official EA want daar is het niveau doorgaans lager dan bijvoorbeeld in de i3d.nl IKS-server.
En dan een beetje geluk hebben dat t level lang duurt.
Verwijderd
Mijn BF2 staat ook op D:\ maar ik moest toch echt ruimte vrij maken op C:\ om de patch te installeren. Misschien dat jij zat ruimte had om te patchen maar kijk maar een paar topics terug. Waren zat mensen die niet konden patchen door ruimte tekort.Gunner schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 21:10:
[...]
K weet het niet hoor, maar BF2 staat bij mij op D ge-installeerd, en de patch installeerde ook wel
Vandaar dat ik ineens -5 had terwijl ik piloot was (en nog geen schot had gelost). Snapte er al geen jota van.fryskmantsje schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 21:07:
[...]
...dat je dan ook teamkills krijgt maar als gunner is voor mij nieuw
Verwijderd
Ben echt voor die twee lintjes (chopper en plain) aan het gaan maar het lukt me voor geen meter. VErsta niet hoe jullie het doen.
moet enkel nog de repair badge en die van de commander, maar dat ben ik 00:00:46 uur van de 486 uur geweest, die ribbon duurt nog wel ff..

Het lijkt dat iedereen alleen voor de score en awards gaat, en niet voor de teamplay.
Ik heb alleen nog maar medic gespeeld omdat ik dat een hele leuke class vind en prettig vind om mensen te helpen en te ondersteunen en niet bepaalde dingen ga doen volgens het boekje om een award te krijgen, waardoor je dus niet focused op het teamwork waar het juist om gaat in dit spel!
Ik doe het zelfs vaak ook nog beter dan personen met de hoogste rang.

Ik heb alleen nog maar medic gespeeld omdat ik dat een hele leuke class vind en prettig vind om mensen te helpen en te ondersteunen en niet bepaalde dingen ga doen volgens het boekje om een award te krijgen, waardoor je dus niet focused op het teamwork waar het juist om gaat in dit spel!
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
Ja ik haalde de chopper bij toeval, of toeval ik was lang en goed bezig in een helikopter en opeens had ik hemVerwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 01:01:
Ben echt voor die twee lintjes (chopper en plain) aan het gaan maar het lukt me voor geen meter. VErsta niet hoe jullie het doen.![]()
Ik heb bij mijn herinnering mijn heli gehaald als gunner, same voor aviator. Dus als je niet kan vliegen is dat nog altijd een optie.
geheelonthouder met geheugenverlies
Uhm,RAZORDUDE schreef op woensdag 09 november 2005 @ 02:22:
Het lijkt dat iedereen alleen voor de score en awards gaat, en niet voor de teamplay.![]()
Heb je het dan over:
Total score, Teamscore(heals), kills, deaths (100, 90, 2, 20) of (100, 10, 45, 0)

Want volgens mij ben je met de laatse score veel waardevoller voor het team.
Tevens loop ik nog wel eens te vloeken op een medic omdat deze mij revived terwijl ik dat helemaal niet wil
Zit je in de middle of nowhere of in het heetst van de strijd opeens zonder munitie, moet je een pokke eind lopen, of ga je samen nog een keer dood
[ Voor 4% gewijzigd door innocent op 09-11-2005 08:43 ]
Verwijderd
En waarom zou het ene het andere uitsluiten ?RAZORDUDE schreef op woensdag 09 november 2005 @ 02:22:
Het lijkt dat iedereen alleen voor de score en awards gaat, en niet voor de teamplay.

Als je _echte_ teamplay wilt moet je een clan zoeken waar je mee mee kan spelen. In wars heb je tenminste echte teamplay, op publics kun je dat alleen krijgen als je met een aantal maten via teamspeak contact houdt.RAZORDUDE schreef op woensdag 09 november 2005 @ 02:22:
Het lijkt dat iedereen alleen voor de score en awards gaat, en niet voor de teamplay.![]()
tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN
Gister paar leuke potjes gehad met MrBondt, Oemfoefoe en Roodkapje (zullen er vast nog meer zijn geweest maar weet die namen niet meer
sorry
)
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Al moet ik wel toegeven dat ik vijandelijke medics ook het leukst vind 
Ik zie een vijand, vijand ziet mij, vijand ziet lijk, vijand bespringt lijk, ik wacht, ik zie twee vijanden, ik schiet, ik zie twee lijken
Goed voor mijn puntjes
maar het gaat mij natuurlijk om de teamplay
Ik zie een vijand, vijand ziet mij, vijand ziet lijk, vijand bespringt lijk, ik wacht, ik zie twee vijanden, ik schiet, ik zie twee lijken

Heb het gemerkt ja. Was nie gemakkelijk als tegenstander om paar vlagjes te behouden. Heeft in ieder geval wel een aantal lekkere gevechten opgeleverd jaDeluxZ schreef op woensdag 09 november 2005 @ 08:59:
Gister paar leuke potjes gehad met MrBondt, Oemfoefoe en Roodkapje (zullen er vast nog meer zijn geweest maar weet die namen niet meersorry
)
Hier netzo : BF2 op E:\ geinstalleerd en de patch installeerde gewoon goed. Overigens had ik nog wel 6 Gb vrij op de C : schijf (systemdrive)Gunner schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 21:10:
[...]
K weet het niet hoor, maar BF2 staat bij mij op D ge-installeerd, en de patch installeerde ook wel
Vraagje aan alle mensen die de expert knife badge gehaald hebben:
Hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen..?
Mij zelf lukt het maar niet, ik blijf steeds rond de 10 kills hangen wanneers ik het toch weer een keer probeer te halen.
Hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen..?
Mij zelf lukt het maar niet, ik blijf steeds rond de 10 kills hangen wanneers ik het toch weer een keer probeer te halen.
antwoord:Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 09:44:
hoe kom ik nou op die server van dj mantri ik zie m er niet bij staan hoor!
djmantri schreef op woensdag 02 november 2005 @ 22:41:
nogmaals neerzetten dat we dus gewisseld hebben van ip (zitten nu vage duitsers op ofzo... dus offlimit)
ip:
84.244.131.181:16567
query:
29900
btw morpheus, dat zo'n stroomblok uitgaat, dat maakt toch nix uit, het is toch nog steeds een crash?
Uhm, heb een tijdje niet gespeeld (3 maanden),...
En zie nu dat je bij een paar punten al een rang omhoog gaat, dus heb met m'n huidige 7000 punten en huidige rang van Lance Corporal nog recht promotie en op een paar unlocks. Maar na 3 dagen nog steeds geen prettige mededeling bij het opstarten van BF2.
Iemand ervaring hiermee?
En zie nu dat je bij een paar punten al een rang omhoog gaat, dus heb met m'n huidige 7000 punten en huidige rang van Lance Corporal nog recht promotie en op een paar unlocks. Maar na 3 dagen nog steeds geen prettige mededeling bij het opstarten van BF2.
Iemand ervaring hiermee?
"Quidquid latine dictum sit, altum videtur" (Whatever is said in Latin sounds profound)
http://leech.dk/alan_vegasfunflydemo_2004.wmv voor leuk vliegwerk met RC heli
Tevens is het zo dat je in BVR idd geen loopings etc gebruikt tenzij je een raket ontwijkt.
Close up is het een ander verhaal. Het ligt aan de verhoudingen tussen de vliegtuigen hoe je te werk gaat, maar afhankelijk van de kracht van je tegenstander, de wapens die hij ott zijn beschikking heeft en de aantallen vliegtuigen van de verschillende partijen zullen er wel degelijk bochten gemaakt gaan worden. En een lopping is slechts een bocht in de verticale richting.
Meer info in Fighter Combat: Tactics and Maneuvering door Robert L. Shaw.
Een korte intro in BFM en ACM: http://www.sci.fi/~fta/acmintro.htm
Tevens is het zo dat je in BVR idd geen loopings etc gebruikt tenzij je een raket ontwijkt.
Close up is het een ander verhaal. Het ligt aan de verhoudingen tussen de vliegtuigen hoe je te werk gaat, maar afhankelijk van de kracht van je tegenstander, de wapens die hij ott zijn beschikking heeft en de aantallen vliegtuigen van de verschillende partijen zullen er wel degelijk bochten gemaakt gaan worden. En een lopping is slechts een bocht in de verticale richting.
Een korte intro in BFM en ACM: http://www.sci.fi/~fta/acmintro.htm
[ Voor 37% gewijzigd door ocf81 op 09-11-2005 12:04 ]
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
ff paar kills maken en je krijgt zeArieProductions schreef op woensdag 09 november 2005 @ 11:49:
Uhm, heb een tijdje niet gespeeld (3 maanden),...
Iemand ervaring hiermee?
ik snap echt geen reet van je post maar ik weet wel dat een lopping geen verticale bocht isocf81 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 11:56:
http://leech.dk/alan_vegasfunflydemo_2004.wmv voor leuk vliegwerk met RC heli
http://www.twitch.tv/jannustitannus
hij kan toch connecten via IP. Veel makkelijker lijkt me dan in serverbrowser gaan zoekendjmantri schreef op woensdag 09 november 2005 @ 11:25:
ik denk dat ie in de serverbrowser bedoelt en dan moet je ff alles uitvinken
Wat snap je dan niet? (ik ben een sim jockey, dus als met over vliegtuigen begint ben ik zeker van de partijevilpin0 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 12:02:
[...]
ik snap echt geen reet van je post maar ik weet wel dat een lopping geen verticale bocht is
Een vliegtuig draait het meest efficient als ie zijn lift factor optimaal kan gebruiken. Een vliegtuig draait eerst op zijn kant en dan trekt de piloot aan zijn stick voor de werkelijke bocht in een gevechtsvliegtuig. als je nou het draaien weglaat krijg je een looping. De uitwerking op zijn energy state is nagenoeg gelijk, mits effecient gevlogen.
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Ik wou graag even het volgende onder de aandacht brengen:
http://www.infantrymod.com/news/7/
Het gaat over een mod die ik van plan ben te maken.
http://www.infantrymod.com/news/7/
Het gaat over een mod die ik van plan ben te maken.
God, krijgen we dat weer? Lees ook eens de discussie eerder in dit topic of een eerder deel. Dat hele teamverhaal is leuk maar de opbouw van de game spreekt het nogal tegen. Die discussie is gelukkig al eens gevoerd zodat we hem hier hopelijk niet hoeven te herhalenVerwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 11:26:
BF2 speel je als het goed is als TEAM!, Om als TEAM proberen van de ander te winnen.
[ Voor 12% gewijzigd door Bor op 09-11-2005 12:15 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Nou ik snap er zon beetje niks van of vindt het althans volstrekt onlogish kan wel een grote verklaring ervoor gaan typen maar ik krijg betaalt om stukjes te schrijven over telecom en niet om uitbereid me mening te geven op formsocf81 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 12:09:
[...]
Wat snap je dan niet? (ik ben een sim jockey, dus als met over vliegtuigen begint ben ik zeker van de partij)
Een vliegtuig draait het meest efficient als ie zijn lift factor optimaal kan gebruiken. Een vliegtuig draait eerst op zijn kant en dan trekt de piloot aan zijn stick voor de werkelijke bocht in een gevechtsvliegtuig. als je nou het draaien weglaat krijg je een looping. De uitwerking op zijn energy state is nagenoeg gelijk, mits effecient gevlogen.
als je zo standaard een bocht maakt klopt je redenering wel je hoeft immers alleen aan het stickje te trekken dan om een looping of bocht te maken, deze manier van denken kun je zo wel op heel wat meer dingen toepassen. de uitwerking op zijn energy state ? beetje rare termen gebruik je (weet wel wat je ermee bedoelt). beter van stoppen met sims en starten met actie spellen !
Even een kleine uitleg van de termen:
BVR: Beyond Visual Range. Dus alleen met electronische ensoren danwel dia datalinks waargenomen. Niet echt van toepassing in BF2, de vliegtuigen hebben geen sensoren, afgezien vna de minimap.
WVR Within Visual Range: Je kan de tegenstander als het goed is nu ook met het blote oog waarnemen, en daardoor veelal beter inschatten hoe de verhoudingen liggen. Niet voor niets is het WVR adagium "Lose sige, lose the fight"
Energy state: som van kinetische energie + potientiële energie. Het is goed als je meer dan je tegenstander hebt. Niet echt van toepassing in BF2, de vliegtuigen zijn ongeloofelijk onrealistsich.
IRL belangrijk voor het maximaliseren van bereik van je raketten, met name in BVR gevechten.
Angels fighter: een vliegtuig wat het vooral moet hebben van zijn capaciteiten op wendbaarheid omdat ie de tegenstander niet te snel af kan zijn. (Turnfighter, Turn & Burn)
Energy fighter. een gevechtsvliegtuig wat snel is en de tegenstander daardoor kan aanvallen en snel kan ontkomen. (Boom & Zoom) Veelal minder wendbaar door de focus op hoge snelheid.
ACM: Air Combat manuvering. het vechten met en tegne groepen van tegenstanders. (Iceman: “You can be my wingman anytime.” Maverick: “Bullshit! You can be mine!)
BFM: Loopings, barrelrolls, YoYo's en andere leipe shit om de tegenstander mee te pesten. (Goose: Come on, Mav, do some of that pilot stuff!)
Sims zoals Falcon 4.0 en IL-2 Forgotten Battles vereisen veel meer skills en hebben een hogere learing curve. Daarom zijn ze zo interessant. Echter ik heb niet het systeem om momenteel IL-2 te spelen, en Flacon 4 is me te oud, en speelt bagger over het internet. LOMAC is op zich wel leuk, maar niet zo realistisch als Falcon 4 met alle mods. Op zich is gunnery op de grond wel goed gedaan in BF2, maar helaas zijn zowat alle voertuigen crap. Ik ben vol hoop dat OFP2 beter zal zijn op dat gebied. (eigelijk is BF2 mijn zoethoudertje tot OFP2 uitkomt)
BVR: Beyond Visual Range. Dus alleen met electronische ensoren danwel dia datalinks waargenomen. Niet echt van toepassing in BF2, de vliegtuigen hebben geen sensoren, afgezien vna de minimap.
WVR Within Visual Range: Je kan de tegenstander als het goed is nu ook met het blote oog waarnemen, en daardoor veelal beter inschatten hoe de verhoudingen liggen. Niet voor niets is het WVR adagium "Lose sige, lose the fight"
Energy state: som van kinetische energie + potientiële energie. Het is goed als je meer dan je tegenstander hebt. Niet echt van toepassing in BF2, de vliegtuigen zijn ongeloofelijk onrealistsich.
IRL belangrijk voor het maximaliseren van bereik van je raketten, met name in BVR gevechten.
Angels fighter: een vliegtuig wat het vooral moet hebben van zijn capaciteiten op wendbaarheid omdat ie de tegenstander niet te snel af kan zijn. (Turnfighter, Turn & Burn)
Energy fighter. een gevechtsvliegtuig wat snel is en de tegenstander daardoor kan aanvallen en snel kan ontkomen. (Boom & Zoom) Veelal minder wendbaar door de focus op hoge snelheid.
ACM: Air Combat manuvering. het vechten met en tegne groepen van tegenstanders. (Iceman: “You can be my wingman anytime.” Maverick: “Bullshit! You can be mine!)
BFM: Loopings, barrelrolls, YoYo's en andere leipe shit om de tegenstander mee te pesten. (Goose: Come on, Mav, do some of that pilot stuff!)
Sims zoals Falcon 4.0 en IL-2 Forgotten Battles vereisen veel meer skills en hebben een hogere learing curve. Daarom zijn ze zo interessant. Echter ik heb niet het systeem om momenteel IL-2 te spelen, en Flacon 4 is me te oud, en speelt bagger over het internet. LOMAC is op zich wel leuk, maar niet zo realistisch als Falcon 4 met alle mods. Op zich is gunnery op de grond wel goed gedaan in BF2, maar helaas zijn zowat alle voertuigen crap. Ik ben vol hoop dat OFP2 beter zal zijn op dat gebied. (eigelijk is BF2 mijn zoethoudertje tot OFP2 uitkomt)
[ Voor 18% gewijzigd door ocf81 op 09-11-2005 12:35 ]
© ocf81 1981-infinity
Je kan het zo te lezen beter bij falcon 4 enzo houden 
heb eens bij een vriend gespeelt met echte f16 joystick kreeg hem tot verbassing van die vriend nog zonder schade gelandt ook
maar dit is wel weer offtopic
heb eens bij een vriend gespeelt met echte f16 joystick kreeg hem tot verbassing van die vriend nog zonder schade gelandt ook
Helaas, gisteren en eergisteren alweer veel mensen omgelegd, maar geen succes met het stijgen in rang.
Edit:
Hum, misschien de laatste patch installeren (1.03) vanavond eens proberen.
uit de changelog van EA:
GAMEPLAY CHANGES
- Many criteria for ranks and awards have changed. If you are immediately
eligible for a new promotion, unlock, badge, award, or ribbon, it will
be awarded the next time you receive points on a ranked server.
[ Voor 44% gewijzigd door ArieProductions op 09-11-2005 13:00 ]
"Quidquid latine dictum sit, altum videtur" (Whatever is said in Latin sounds profound)
Verwijderd
Dat zou een pak kunnen helpen jaArieProductions schreef op woensdag 09 november 2005 @ 12:41:
[...]
Helaas, gisteren en eergisteren alweer veel mensen omgelegd, maar geen succes met het stijgen in rang.
Edit:
Hum, misschien de laatste patch installeren (1.03) vanavond eens proberen.
Vraagje aan de echte tweakers : is er iets aan de servercode veranderd ? Mijn eigen stats-pagina heeft er sinds gisteren (schijnbaar definitief) de geest aan gegeven ?
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2005 13:03 ]
Kan iemand mij vertellen hoe ik een verdiend wapen kan selecteren? Ik speel Battle Field nu een week en ik heb mijn eerste wapen unlocked; de G3A1 oid. Nu wil ik deze als soldaat graag gebruiken, maar welke toets ik ook indruk in BFHQ, ik krijg hem niet in mijn kit. Is hier een bepaalde toets voor? Help, anyone?
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
als je je kit selecteerd bij begin van een ronde staat er rechtsboven in een icoontje met pijltjes daar moet je op klikken en dan pakt ie het nieuwe unlockte wapen bij je kit.
Natuurlijk moet je wel de juiste kit selecteren waar het nieuwe wapen bij zit. Bijvoorbeeld de unlockte shotgun kan je alleen als Genist selecteren enzovoorts enzovoorts
Natuurlijk moet je wel de juiste kit selecteren waar het nieuwe wapen bij zit. Bijvoorbeeld de unlockte shotgun kan je alleen als Genist selecteren enzovoorts enzovoorts
Weet niet of het al gezegd is/was naar ik heb nu al meerdere keren gezien toen ik bij wake island op de carrier rond stond rond te kijken dat er in 2 seconden een spoor trekt over de zee van een speedbootje vanaf de eilanden naar ver voorbij de carrier zelf zonder dat er een speedboot vaart???
Rapapa...
Ja dat kan je wel zeggen jaBlacksnak schreef op woensdag 09 november 2005 @ 09:16:
[...]
Heb het gemerkt ja. Was nie gemakkelijk als tegenstander om paar vlagjes te behouden. Heeft in ieder geval wel een aantal lekkere gevechten opgeleverd ja
Verwijderd
Behalve dat je vergeet dat de zwaartekracht en de drag beide in dezelfde richting werken bij een verticale bocht dus verlies je zo meer snelheid...ocf81 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 12:09:
[...]
Wat snap je dan niet? (ik ben een sim jockey, dus als met over vliegtuigen begint ben ik zeker van de partij)
Je geeft het antwoord zelf al....je hebt op C: ruimte zat...zet maar 5Gb op je C: schijf en probeer nog eens te patchen...wedden dat t niet luktTheVisionMaster schreef op woensdag 09 november 2005 @ 09:35:
[...]
Hier netzo : BF2 op E:\ geinstalleerd en de patch installeerde gewoon goed. Overigens had ik nog wel 6 Gb vrij op de C : schijf (systemdrive)
vond die mid air teamkills wel lachen van die black zebra bitch...
agv frustrated gameplay, gaf ie snel zelf toe
Onze sswl server is opgedoekt, dus de sswl crew zul je er steeds vaker tegenkomen, met t je moeilijk maken.. (tenzij je on our team bent, en dan mag je meedoen het hun moeilijk maken...
)
agv frustrated gameplay, gaf ie snel zelf toe
Onze sswl server is opgedoekt, dus de sswl crew zul je er steeds vaker tegenkomen, met t je moeilijk maken.. (tenzij je on our team bent, en dan mag je meedoen het hun moeilijk maken...
Net mijn knife combat badge gehaald. Ik kreeg direct de vetran badge. Gelukkig nog net voor mijn promotie ik zat al op 98% nu dus toch first sergeant
.
Verwijderd
cooltjes....welke server zit jij meestal en wat is je nickocf81 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 12:29:
Even een kleine uitleg van de termen:
speel(de) nl ook veel fb en
er is volgens mij iets veranderd aan de getplayerinfo, want getleaderboard en getawardsinfo werkt nog wel bij mij.Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 13:01:
[...]
Dat zou een pak kunnen helpen ja
Vraagje aan de echte tweakers : is er iets aan de servercode veranderd ? Mijn eigen stats-pagina heeft er sinds gisteren (schijnbaar definitief) de geest aan gegeven ?
10100111001
Dit topic is gesloten.