[PC] Battlefield 2 - Deel XXIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.678 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 11:53:
[...]
Idd gisteren een heerlijke pot gespeeld op DJMantri's (dank MrBondt en Oemfoefoe _/-\o_ ). Mensen spelen hier tenminste ook lekker samen. Alleen jammer dat de server op de minder gespeelde tijdstippen (lees: diep in de nacht of 's ochtends vroeg) vaak leeg is :'(
Echte tweakers moeten werken om nieuwe hardware te kopen :*)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-06 11:56
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 12:05:
vraagje:

Gisteren gebeurde het volgende, ik was bij China en we hadden alle vlaggen in handen. Dus ik vaar naar het vliegdekschip, ging nogal langzaam dus onderweg kon ik me uitleven op langsvarende rubberbootjes en helikopters. Daarna nog wat opstijgende vliegtuigen van het dek gemikt en vervolgens bij de ingang nog wat rubberbootjes naar de bodem geholpen. Toen was het echter einde oefening en met 2 raketten ging ik dus zwemmen. Nou is mijn vraag, mag dit?????
Ik bedoel ik zit vij dicht bij hun spawm plek. Zelf vind ik van niet want we hadden alle vlaggen in handen en toen konden we beginnen aan de laatste slachtparij bij het vliegdekschip.
Waarom zou het niet mogen? In een echte oorlog ga je toch ook niet zeggen dat er niet aangevallen mag worden @ basecamp:?

[ Voor 77% gewijzigd door MarcoZ20 op 07-11-2005 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja oke, maar er zijn weer mensen die roepen dat het spawnkillen is. Ik vind gewoon dat die lui zo lui/slecht waren dat die inmaak partij best kon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Na 24 uur mag je je vraag herhalen. Daarnaast horen technische vragen in Spielerij - Problemen & Vragen

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2005 14:44 ]

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Waarom zou het niet mogen? In een echte oorlog ga je toch ook niet zeggen dat er niet aangevallen mag worden @ basecamp:?
In een echt oorlog ben je dood als je een paar keer geraakt bent, in een echte oorlog zou er veel meer gebombardeerd worden, in een echte oorlog ga je niet even rammen met een tank.
Daarom is spawnkillen hierr iets heel anders; ze moeten gewoon ervoor zorgen dat je een paar seconden onschadelijk bent zodat je weg kan lopen (en dat alleen dan bij de echte thuisbases, die niet ingenomen kunnen worden)

[ Voor 15% gewijzigd door Nap op 07-11-2005 12:18 ]

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 12:10:
ja oke, maar er zijn weer mensen die roepen dat het spawnkillen is. Ik vind gewoon dat die lui zo lui/slecht waren dat die inmaak partij best kon!
Spawnkillen = iemand doden meteen als hij spawnt.

Vanuit het oogpunt diegene die gekillt wordt is het heel irritant omdat je niks terug kunt doen.

IMO is het m.n. verwerpelijk in de situatie zoals hierboven beschreven: Alle vlaggen zijn al gecapt en je kunt dus ook nergens anders spawnen.

Verder kun je het spel natuurlijk ook zo spelen dat je een ander zijn speelplezier NIET loopt te vergallen. De sfeer op de server wordt dan vaak veel beter en het wordt leuker spelen...

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:03
DeluxZ schreef op maandag 07 november 2005 @ 10:50:
[...]

Denk het niet aangezien het een uitbreiding is en je BF2 geinstalleerd moet hebben ? :) :+
Ik kan me nog herinneren dat de uitbreiding van Battlefield 1942: Secret Weapons of World War 2 wel een demo had, en voor die demo had je toch echt ook BF1942 nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 08:00

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Help!!!! schreef op maandag 07 november 2005 @ 12:27:
[...]

Verder kun je het spel natuurlijk ook zo spelen dat je een ander zijn speelplezier NIET loopt te vergallen. De sfeer op de server wordt dan vaak veel beter en het wordt leuker spelen...
Precies. Al vaker meegemaakt op Wake dat er een echt sterke chinese zijde was, die gewoon zo sterk was, dat je niet aan wal kon komen. Met man echt macht proberen vanaf de carrier te komen; bombing runs, volle BH's die knallend en wel over vlogen; bootjes erop af, maar telkens stranden op de beach. En daar heb ik helemaal geen last van; flink sterke tegenstander die zo fatsoenlijk is om niet run na run over die carrier te maken. Gun de ander een kans om tenminste een poging te kunnen doen. En door nonstop over het enige (niet-cappable!!) spawnpunt te vliegen vind ik niet getuigen van fair-play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

gyedema schreef op maandag 07 november 2005 @ 12:49:
[...]
En door nonstop over het enige (niet-cappable!!) spawnpunt te vliegen vind ik niet getuigen van fair-play.
Waarom staan er op de carrier de twee meest geavanceerde anti-air guns (gattling + 6 rockets)? Juist, om de vliegende vijand in bosjes neer te maaien 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 07:03:
[...]

daarbij is er ook nog eens een commander die zo alle campers eruit kan pikken met scan en UAV! lekker hoor een target wat blijft liggen op dezelfde plek...even een arty erop. :)
Meestal niet. Ja, de commander is er wel, maar als je nog maar één basis overhebt (of dat nou een basecamp of cappable base is maakt niet eens uit) kun je er donder op zeggen dat ze je arti en andere assets ook wel even verwoesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 17:27
DaMorpheus schreef op maandag 07 november 2005 @ 13:10:
[...]

Waarom staan er op de carrier de twee meest geavanceerde anti-air guns (gattling + 6 rockets)? Juist, om de vliegende vijand in bosjes neer te maaien 8)
en ondertussen achter je eigen chopper aangaat en ervoor zorgt dat je gekicked wordt.

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

sjaakhaar schreef op maandag 07 november 2005 @ 12:36:
[...]

Ik kan me nog herinneren dat de uitbreiding van Battlefield 1942: Secret Weapons of World War 2 wel een demo had, en voor die demo had je toch echt ook BF1942 nodig...
Ok, maar denk het haast niet meer aangezien de release wel aardig dichtbij komt ? Heb je voor Special Forces cd key nodig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

cybermans schreef op maandag 07 november 2005 @ 13:25:
[...]

en ondertussen achter je eigen chopper aangaat en ervoor zorgt dat je gekicked wordt.
Risico van het vak 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
DeluxZ schreef op maandag 07 november 2005 @ 13:31:
[...]

Ok, maar denk het haast niet meer aangezien de release wel aardig dichtbij komt ? Heb je voor Special Forces cd key nodig ?
Ik kijk zo in mijn kristallen bol..... YAH

Wat denk jij nou. Alles gaat toch tegenwoordig met een cdkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee echt een slecht punt van BF2 dat je vaak gewoon op je team aan t knallen bent omdat die naam te laat verschijnt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cybermans schreef op maandag 07 november 2005 @ 13:39:
[...]

Ik kreeg laatst bij de bakker mijn brood niet eens mee zonder CD key :+

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2005 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

cybermans schreef op maandag 07 november 2005 @ 13:39:
[...]

Ik bedoelde eigenlijk om Online te kunne spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 13:39:
[...]

Nee echt een slecht punt van BF2 dat je vaak gewoon op je team aan t knallen bent omdat die naam te laat verschijnt!
Stukje realisme. Je moet namelijk nu ook je ogen gebruiken om vriend en vijand te zien :)
Mooi toch, is nog eens wat anders dan Duke Nukem 3D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 13:39:
[...]

Mwah, valt wel mee toch? de MC's van de US zijn wittig, MEC is bruin en Chinezen ook. en aangezien MEC en China toch nooit tegen elkaar spelen lijkt het me toch best eenvoudig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het waar dat je met de gfx 7800 met alles op high en aa ect aan nog steeds niet boven de 50 fps uitkom met een reso van 1600 bij 1200.

Want ik wil binnenkort een nieuwe videokaart halen om deze game op maximaal te kunnen draaien, draai overigens nu een radeon 9500 met echt alles op zijn aller laagst en het loopt nog onwijs brak...

Btw hoe kan ik de fps in de console ophalen ik ben wel benieuwd naar het bedroevende aantal fps die ik te verwerken krijg per uur ;) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

download fraps gewoon effe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Laatst online: 24-07-2024
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 13:48:
Is het waar dat je met de gfx 7800 met alles op high en aa ect aan nog steeds niet boven de 50 fps uitkom met een reso van 1600 bij 1200.

Want ik wil binnenkort een nieuwe videokaart halen om deze game op maximaal te kunnen draaien, draai overigens nu een radeon 9500 met echt alles op zijn aller laagst en het loopt nog onwijs brak...

Btw hoe kan ik de fps in de console ophalen ik ben wel benieuwd naar het bedroevende aantal fps die ik te verwerken krijg per uur ;) :p
Hoe is de rest van je systeem, anders heeft een 7800 nog geen nut namelijk :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
DeluxZ schreef op maandag 07 november 2005 @ 12:16:
[...]

Iemand die er ook last van heeft ? :( :o
Geen rekick binnen 24 uur, daarnaast zit dit in het verkeerde subforum...

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op maandag 07 november 2005 @ 13:56:
[...]

Hoe is de rest van je systeem, anders heeft een 7800 nog geen nut namelijk :)
Stom helemaal vergeten :)

Besteld:

asrock dual mobo 939
amd64 3500+

Gaat nog besteld worden
2 gigh geheugen in dual opstelling
targan 530watt voeding
Typhoon koeler
2x 40 gigh ide in raid 0 opstelling met de onboard raid functie van het bord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

[...]

Dan wacht ik op de patch die dat mogelijk maakt want ondanks heel lang proberen is het me één keer gelukt om een kist met die rockets neer te halen. De IGLA aan land is een stuk effectiever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

DaMorpheus schreef op maandag 07 november 2005 @ 13:45:
[...]

Stukje realisme. Je moet namelijk nu ook je ogen gebruiken om vriend en vijand te zien :)
l*lkoek. Ben 6 jaar officier geleide wapens geweest en het meest achterlijke ouderwetse systeem waar ik mee gewerkt heb had een IFF systeem tot op TWEEHONDERD kilometer, meneer de dokter, dus die vlieger gaat hier even niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

gyedema schreef op maandag 07 november 2005 @ 14:47:
[...]

l*lkoek. Ben 6 jaar officier geleide wapens geweest en het meest achterlijke ouderwetse systeem waar ik mee gewerkt heb had een IFF systeem tot op TWEEHONDERD kilometer, meneer de dokter, dus die vlieger gaat hier even niet op.
Wil je hiermee zeggen dat jij zonder je ogen te gebruiken onderscheid kan maken tussen elke vriendelijke en vijandelijke persoon? :X
* Stewie! gelooft niet in verzinsels :)

[ Voor 19% gewijzigd door Stewie! op 07-11-2005 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gyedema schreef op maandag 07 november 2005 @ 14:47:
[...]

dit zijn geen maps van TWEEHONDERD kilometer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 00:30:
Yo...ik vind om ook even een duitje in het zakje te doen dat er een Admin aanwezig moet zijn om mensen die zich continue schuldig maken aan basecampen gebanned/kicked mogen worden.
Bedoel als nu alle vlaggen zijn veroverd dan OK,maar gelijk al vanaf het begin als een losertje bij een basis vd vijand basecampen en daarbij de vijand geen kans geven normaal te spawnen is gewoon te zielig voor woorden.

verder: Mensen die graag ranked willen spelen en een aantal leuke servers zoeken:

IP 208.147.172.158:2360 Tiger Server
203.97.50.159: 8767 TS

IP 67.18.5.139:16567

IP 84.244.131.181: 16567
K zat gister op een server, k weet niet meer welke, maar daar zaten 2 gasten in die waren echt heeel erg. In Sharqi hingen ze met de MEC hele boven de TV-Station aan de kant van t water gewoon continu met die gun te schieten. Je kon er echt helemaal niets tegen doen. Niemand die mee stemt (wat toch nooit werkt). Ik ben als AT gespawned maar ik heb m maar 1x uit de lucht kunnen knallen omdat je er gewoon niet bij kwam. Hij hing hoog en ver genoeg om m moeilijk te raken met AT, van t dak of van de grond. En ja ik had ergens anders kunnen spawnen maar die heli moest gewoon weg daar! En waar begon het mee....zoals iedereen doet, bij het begin richting de MEC helipad vliegen en dat noemde ze dan baserapen....dus kwamen ze het terug doen...maar dan de rest van het level! :r :r
Hamersma schreef op maandag 07 november 2005 @ 10:14:
Eventjes een stomme vraag tussendoor van mij, maar de Geforce 5200 wordt niet officeel ondersteund. Werkt het dan wel ?
Volgens mij heeft een of meerdere van de gasten waar ik mee speel die kaart. Dus het werkt wel...k zou alleen niet weten hoe het eruit ziet ;)
[...]

En nog een stinger op het eilandje met arty! Als die 3 het niet redden dan weet ik het ook niet meer...

En realisme gaat natuurlijk helemaal niet op in dit spel. K weet niet hoe t met jou zit maar ik heb nog nooit een Cobra loopings en barrelrolls zien maken, of tanks die heli's uit de lucht schieten om maar een voorbeeld te geven...dussssssss

Oh en wat denk je van die M95 waarmee je iemand 2x moet raken voordat ie dood is....moet je ff naar het volgende kijken: Sniper Hitting Their Target

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2005 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 14:55:
[...]
maar daar zaten 2 gasten in die waren echt heeel erg. In Sharqi hingen ze met de MEC hele boven de TV-Station aan de kant van t water gewoon continu met die gun te schieten. Je kon er echt helemaal niets tegen doen. ...[knip]..... Ik ben als AT gespawned maar ik heb m maar 1x uit de lucht kunnen knallen omdat je er gewoon niet bij kwam. .
hmmm goed idee. :)
Nee maar ff serieus....ga je daar werkelijk voor kick voten etc ??
Gewoon goed idee van die gasten. Nee hoor das een uitdaging, geen reden voor kickvote.
Ik was denk ik in die torenkraan geklommen als sniper om te proberen met mijn .50 die cockpit van binnen rood te kleuren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 15:09:
[...]

hmmm goed idee. :)
Nee maar ff serieus....ga je daar werkelijk voor kick voten etc ??
Gewoon goed idee van die gasten. Nee hoor das een uitdaging, geen reden voor kickvote.
Ik was denk ik in die torenkraan geklommen als sniper om te proberen met mijn .50 die cockpit van binnen rood te kleuren. :)
doe mij ook wat van die paddestoelen. Vanuit de kraan kan je die tower al amper zien en zeker een chopper is dan al lastig te raken. Je kan beter met de stingers vanaf beneden tv tower en hotel) en de pkm die chopper gaan irriteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister ook zoiets grappigs [Px2]Hellfire ofzoiets wilde met zijn clanmate perse de cobra hebben. Hij zit al in de heli als piloot dus ik spring erin, waarop hij 3 minuten lang antwoord met get out. Kon me niks boeien, had alle tijd en bleef er dus gewoon inzitten. Op een gegeven moment stijgt hij op en ik dnek hij is van gedachten veranderd. Alleen vond wel dat hij behoorlijk vaag vloog. Hij ging recht op de brug van de boot af, maar vloog er echt net overheen en vloeg toen richting het water. Waar ik later achter kwam was dat hij er dus gewoon al bij de boot was uitgesprongen, maar ik daar niet door was dood gegaan. Vond ik op zich wel lollig. Kon nog net op tijd het stuur overnemen en vloog weer richting de boot om een gunner op te pakken, staat die gast er weer en gooit deze keer c4 op mij. Boem ik dood en ik punish. FF later hetzelfde. Stonden we met zijn drieen weer op een heli te wachten (hij dacht toch zeker niet dat ik het er bij zou laten zitten). Deze keer hadden hun dan toevallig die heli, ging ze daarom achtervolgen met de bh. Achteraf was dat niet nodig want ze sneuvelden uit zichzelf al. Ik weer terug naar het vliegdekschip en daar staan we weer. Deze keer was ik de piloot en zijn clanmate spron erbij in. Je raad het al weer c4 en hij blies weer de heli op met zijn clanmate. Toen was ie 2 keer gepunished. Derde keer deed ie het weer, alleen wilde hij me eerst laten opstijgen. Dat deed ik ook, maar ging boven hem hoveren en even later was het alsnog boem. Hij dood, clanmate dood, ik dood en hij had een ban + kick te pakken. Dat gaf toch wel een goed gevoel :p en kon er eigenlijk wel om lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met die stingers kom je er niet bij...hij hing boven het water aan de achterkant van het gebouw...en ook niet stil dus met je sniper was het al moeilijk geworden vanaf het dak...waar je nergens veilig was met die splashdamage van dat kanon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

DaMorpheus schreef op maandag 07 november 2005 @ 14:51:
[...]

Wil je hiermee zeggen dat jij zonder je ogen te gebruiken onderscheid kan maken tussen elke vriendelijke en vijandelijke persoon? :X
* GurbY{nl} gelooft niet in verzinsels :)
Nee; de discussie ging ongeveer als volgt:

- stelling over supergeavanceerde luchtdoel apparaten op carrier (DaMorpheus)
- stelling van cybermans dat raketten vervolgens achter eigen chopper aangaan
- stelling van Mad Scientist dat je te vaak op je eigen team schiet omdat naam te laat verschijnt
- stelling DaMorpheus dat dat realistisch is en je ogen moet gebruiken
- stelling van mij dat een beetje systeem een IFF heeft wat aangeeft op wie van plan bent te gaan knallen. Streepie derachter in je screen = friend, geen streepie = foe en knallen maar.

Dus... zo supergeavanceerd zijn die raketsysteempies op de carrier helaas niet. En helaas komt veel te laat in beeld of er nu een vriendje of een vijandje in de kist zit die op de carrier af komt rossen. Daar ging het over. En inderdaad, als iedereen zijn ogen strak dichthoud, wordt het helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
gyedema schreef op maandag 07 november 2005 @ 15:18:
[...]
Nee; de discussie ging ongeveer als volgt:

*knip*
Bwa, gij de afweersystemen valt het nogal goed mee. Ding begint regelmatig al te piepen vooraleer ik zelfs plane of chopper nog maar gezien heb :p

Echter bij tanks en voetvolk wordt het dikwijls veel te langzaam weergegeven. Nu kan je dan weer wel vertrouwen op je oogjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gyedema schreef op maandag 07 november 2005 @ 12:49:
[...]
En daar heb ik helemaal geen last van; flink sterke tegenstander die zo fatsoenlijk is om niet run na run over die carrier te maken. Gun de ander een kans om tenminste een poging te kunnen doen. En door nonstop over het enige (niet-cappable!!) spawnpunt te vliegen vind ik niet getuigen van fair-play.
ja hoor... "een fatsoenlijke tegenstander die de tegenpartij de kans geeft om een poging te kunnen doen". Sorry hoor, ik weet dat dit een spel is, maar als ze dat in het echte leger zouden horen dan moet men van zo'n zin behoorlijk braken.

En wat moet je in Wake trouwens anders bombarderen dan de carrier als US geen vlaggen heeft....een beetje rondvliegen en wachten op wat komen gaat? komop zeg.
Er is niets mis met het bombarderen van non-cappable spawnpoints. flitsende acties waarmee je over het algemeen het beste arsenaal (= op de homebase) tot puin bombardeerd, tactisch zeer verstandig.

Dat individuele infanterie naar de homebase gaat, is in mijn ogen niet eens zo vreselijk qua "basecampen" en dat soort dingen (wat mij echt geen klap uitmaakt) maar je hebt geen hol aan die mensen (spec ops daargelaten). want vlaggen innemen doen ze op dat moment niet, en daar gaat het nujuist om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cybermans schreef op maandag 07 november 2005 @ 15:11:
[...]

doe mij ook wat van die paddestoelen. Vanuit de kraan kan je die tower al amper zien en zeker een chopper is dan al lastig te raken. Je kan beter met de stingers vanaf beneden tv tower en hotel) en de pkm die chopper gaan irriteren.
Ja, maar ik heb de super in-zoom thermal scope unlock.
Die krijg je pas bij 10 ziljoen punten en een half mensenleven global hours als sniper. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 15:37:
[...]

Ja, maar ik heb de super in-zoom thermal scope unlock.
Die krijg je pas bij 10 ziljoen punten en een half mensenleven global hours als sniper. B)
ja, jij hebt genoeg paddestoelen op! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blacksnak schreef op maandag 07 november 2005 @ 15:33:
[...]
Echter bij tanks en voetvolk wordt het dikwijls veel te langzaam weergegeven.
Of erger: verkeerd weergegeven. laatst toch weer een rode tag. pats. teamkill. (en punish uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 15:39:
[...]

Of erger: verkeerd weergegeven. laatst toch weer een rode tag. pats. teamkill. (en punish uiteraard)
Kwam 't laatst een exemplaar tegen waar helemaal niks boven stond. Het zekere voor het onzekere genomen en maar snel even kopje kleiner gemaakt zonder op uniform te letten. Wel jammer, was teammate :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 15:33:
[...]

ja hoor... "een fatsoenlijke tegenstander die de tegenpartij de kans geeft om een poging te kunnen doen". Sorry hoor, ik weet dat dit een spel is, maar als ze dat in het echte leger zouden horen dan moet men van zo'n zin behoorlijk braken.

En wat moet je in Wake trouwens anders bombarderen dan de carrier als US geen vlaggen heeft....een beetje rondvliegen en wachten op wat komen gaat? komop zeg.
Er is niets mis met het bombarderen van non-cappable spawnpoints. flitsende acties waarmee je over het algemeen het beste arsenaal (= op de homebase) tot puin bombardeerd, tactisch zeer verstandig.

Dat individuele infanterie naar de homebase gaat, is in mijn ogen niet eens zo vreselijk qua "basecampen" en dat soort dingen (wat mij echt geen klap uitmaakt) maar je hebt geen hol aan die mensen (spec ops daargelaten). want vlaggen innemen doen ze op dat moment niet, en daar gaat het nujuist om.
Hoop dat het jou een half uur lang achter elkaar gebeurt. Wat een speel plezier zal je hebben als je constant dood bent, zonder dat je veel kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 14:55:

En realisme gaat natuurlijk helemaal niet op in dit spel. K weet niet hoe t met jou zit maar ik heb nog nooit een Cobra loopings en barrelrolls zien maken, of tanks die heli's uit de lucht schieten om maar een voorbeeld te geven...dussssssss

Oh en wat denk je van die M95 waarmee je iemand 2x moet raken voordat ie dood is....moet je ff naar het volgende kijken: Sniper Hitting Their Target
Als een pilot zou willen zou die wel loopins en barrelrolls kunnen maken lijkt mij. Lijkt mij alleen dat je snel ontslagen wordt want je gunner drukt meteen op de eject knop als je zoiets doet en komt vervolgens tussen de rotor.
Ik vermoed dat een tank wel een aantal keren een heli heeft geraakt in lucht

conclusie: we hebben het waarschijnlijk allemaal nooit gezien... totdat iemand een filmpje post :)

[ Voor 6% gewijzigd door evilpin0 op 07-11-2005 16:07 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 14:23:
[...]

Stom helemaal vergeten :)

Besteld:

asrock dual mobo 939
amd64 3500+

Gaat nog besteld worden
2 gigh geheugen in dual opstelling
targan 530watt voeding
Typhoon koeler
2x 40 gigh ide in raid 0 opstelling met de onboard raid functie van het bord.
@Spunker: 1600x1200 highest zal zeker moeten lukken, kijk hier maar...

[ Voor 59% gewijzigd door Jorn1986 op 07-11-2005 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:34

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

djmantri schreef op maandag 07 november 2005 @ 11:03:
[...]

...btw, ik merk dat de server nu een heel stuk stabieler is...
Ik wil idd ff opmerken dat k nog niet heb meegemaakt dat je server (met de nieuwe ping) nog niet is gecrashed! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 11:53:
[...]

Idd gisteren een heerlijke pot gespeeld op DJMantri's (dank MrBondt en Oemfoefoe _/-\o_ ). Mensen spelen hier tenminste ook lekker samen. Alleen jammer dat de server op de minder gespeelde tijdstippen (lees: diep in de nacht of 's ochtends vroeg) vaak leeg is :'(
Hey Bondt, we worden nu al in 1 adem genoemd... :+

Ik wil idd ook weten waar welke servers jullie spelen als Mantri leeg is. Laat eens wat favorieten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I3D Urban server zit ik het meeste, maar nummer 1 is vaak leeg de laatste tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 15:13:
verhaaltje over per se willen vliegen in chopper
Zo iemand had ik gister dus ook. Vloog heel de tijd al met een maatje van me in de chopper van china @ wake island. Stonden weer op chopper te wachten met z'n 2en, komt er een 3e persoon aan en die was dus net iets eerder dan mij en werd gunner. Dus maatje en ik vragen of hij uit wil stappen..........schiet hij me 2x dood met de gun. 2x punish dus.

Wat is er nou moeilijk aan om mensen die al heel de tijd vliegen en veel punten halen te laten vliegen. Zeker als het ook nog normaal gevraagd wordt.

Vraag me af of die mensen die voor gaan lopen dringen bij choppers/planes in winkels ook voorgaan dringen bij de kassa's.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 13-09 15:30
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 17:25:
I3D Urban server zit ik het meeste, maar nummer 1 is vaak leeg de laatste tijd...
dan zou die dus hernoemd moeten worden :Y)

[ Voor 71% gewijzigd door Martinspire op 07-11-2005 17:29 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCR
  • Laatst online: 21-06-2024

TCR

pfffffffff

net battlefield2 gekocht. maar als ik patch 1.03 instaleer en dan opstart en naar de tabbladen multiplayer en singelplayer ga springt ie terug naar het bureaublad en sluit het spel af.

Ik heb het spel al een x opnieuw geinstaleerd
Mijn hardware
64 3000+
1024 mb
x800xl
win xp pro

de demo deed het wel gewoon

[ Voor 14% gewijzigd door TCR op 07-11-2005 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 27-08 14:50
TCR schreef op maandag 07 november 2005 @ 17:53:
net battlefield2 gekocht. maar als ik patch 1.03 instaleer en dan opstart en naar de tabbladen multiplayer en singelplayer ga springt ie terug naar het bureaublad en sluit het spel af.

Ik heb het spel al een x opnieuw geinstaleerd
Mijn hardware
64 3000+
1024 mb
x800xl
win xp pro

de demo deed het wel gewoon
Verkeerde plek denk ik zomaar ;)
Oemfoefoe schreef op maandag 07 november 2005 @ 17:18:
[...]

Hey Bondt, we worden nu al in 1 adem genoemd... :+
Hehe, we worden nog es berucht :9

[ Voor 21% gewijzigd door Mr. Bondt op 07-11-2005 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cybermans schreef op maandag 07 november 2005 @ 16:03:
[...]

Hoop dat het jou een half uur lang achter elkaar gebeurt. Wat een speel plezier zal je hebben als je constant dood bent, zonder dat je veel kan doen.
Is nog nooit gebeurd. Je hebt een random startplek vriend, vind het allemaal wel meevallen.
Je kan niet echt berekenend base campen in BF2. Er is teveel variatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wake Island: USMC begint op de carrier, vliegtuigen komen de boel om de minuut bombarderen. Dat noem ik toch echt berekend basecampen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 10:26
Wat ik me nu afvraag hoe voeg ik een server toe tot mijn favorieten. Ik verbaasde me gister dat mijn lijst me favo's al aardig gevuld is. Heb alleen nooit servers toegewezen als favo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online
RSD1982 schreef op maandag 07 november 2005 @ 20:22:
Wat ik me nu afvraag hoe voeg ik een server toe tot mijn favorieten. Ik verbaasde me gister dat mijn lijst me favo's al aardig gevuld is. Heb alleen nooit servers toegewezen als favo...
Favorieten is favorieten die je hebt toegevoegd inclusief de laatste bezochte servers.
Hoe voeg je ze toe:
Als je op de server zit->Tab, en klik op het hokje van Favorites
Bij serverbrowser->Add to favorites

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Laatst online: 10-09 20:37
Was gisteravond aan het spelen op Kubra dam als MEC.
We werden vet ingemaakt(tegen 5 of 6 GoTters in USMC team is dat logisch denk ik) en halverwege game viel het me op dat we geen commander hadden.
Dus heb ik me maar opgegeven als Commander in de hoop het tij te keren alhoewel ik daar geen ster in ben en ik veel liever gewoon meespeel.
Krijg ik na een minuut of tien een mutiny aan mijn broek dus ik resign denkend dat iemand anders commander wil zijn.
Niet dus. Waarom beginnen ze dan mutiny vraag ik me af :? Ik doe gewoon mijn best anders hadden we helemaal geen kans.

Zo got that of my chest.
Tijd om te knallen.Zal DJMantri's server ff onveilig maken.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 12:32
MarcoZ20 schreef op maandag 07 november 2005 @ 17:28:
[...]

Zo iemand had ik gister dus ook. Vloog heel de tijd al met een maatje van me in de chopper van china @ wake island. Stonden weer op chopper te wachten met z'n 2en, komt er een 3e persoon aan en die was dus net iets eerder dan mij en werd gunner. Dus maatje en ik vragen of hij uit wil stappen..........schiet hij me 2x dood met de gun. 2x punish dus.

Wat is er nou moeilijk aan om mensen die al heel de tijd vliegen en veel punten halen te laten vliegen. Zeker als het ook nog normaal gevraagd wordt.

Vraag me af of die mensen die voor gaan lopen dringen bij choppers/planes in winkels ook voorgaan dringen bij de kassa's.........
Volgens mij haal je het hier een beetje door elkaar :)

Stel:

Jij en een goede vriend doen allebei apart boodschappen. (om even jouw voorbeeld te gebruiken) Dan is daar ook nog meneer X die ook boodschappen doet. Jullie gaan allemaal naar de kassa met een volle kar.

Wat gebeurt er:

Je vriend is als eerste bij de kassa en meneer X sluit vlak achter je vriend aan dus jij bent 3e in de rij. Ga jij dan vragen of je voor mag?

Moraal:

De 3e persoon was gewoon net iets eerder... het is gewoon een loterij als er meerdere mensen staan te wachten... moet je je gewoon bij neerleggen :)

[ Voor 8% gewijzigd door JohnnyV76 op 07-11-2005 20:35 ]

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 15:33:
[...]

.
Nouja, ik zit in het "echte leger" (12e InfantrieBataljon "Regiment van Heutsz" Lmb) en ik vind ook dat je een tegenstander fatsoenlijk moet behandelen (dat heet de conventie van geneve).

En ik denk dat hij bedoelde dat het nogal kinderachtig is om met vliegtuigen het spawnpoint te bombarderen zodat je helemaal geen kans meer hebt (het blijft een spelletje).

en @ Morpheus; dit spel is totaal niet realistisch, dus haal het niet aan als je niet weet waar je het over hebt....
( films en games tellen niet als gevechtservaring ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Als Infanterist kan je beter 's avonds gaan hardlopen of naar de sportschool ofzo :P

Van gamen wordt je conditie nou ook niet bepaald beter he...

Mijn keuring is over 2 weken in Amsterdam, misschien wordt ik je collega nog :)

[ Voor 24% gewijzigd door Jorn1986 op 07-11-2005 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaakhaar schreef op maandag 07 november 2005 @ 21:31:
Als Infanterist kan je beter 's avonds gaan hardlopen of naar de sportschool ofzo :P

B) het leger lijkt me leuk B)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2005 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
CU @ msn...

ga het hele verhaal hier niet uitleggen... en verwijder a.u.b. berichtje...

[ Voor 23% gewijzigd door Jorn1986 op 07-11-2005 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 20:52:
[...]

en @ Morpheus; dit spel is totaal niet realistisch, dus haal het niet aan als je niet weet waar je het over hebt....
( films en games tellen niet als gevechtservaring ;) )
Nou moe, dat wordt toch nergens beweerd? :? :/

[ Voor 22% gewijzigd door Stewie! op 07-11-2005 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben dus stout geweest :p

ik heb een tijdje battlefield 2 gespeeld op cracked servers, maar gezien ik as donderdag mn legale kopie krijg wil ik natuurlijk graag spelen. Is het ook mogelijk om met mn huidige username verder te gaan op de orginele battlefield?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 21:51:

ik heb een tijdje battlefield 2 gespeeld op cracked servers, maar gezien ik as donderdag mn legale kopie krijg wil ik natuurlijk graag spelen. Is het ook mogelijk om met mn huidige username verder te gaan op de orginele battlefield?
username = username en volgens mij niet key-gebonden :)
Ja dus :)

[ Voor 4% gewijzigd door Stewie! op 07-11-2005 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 21:51:

Ea laat weten dat je gerust verder kan spelen ... die reset komt er over 30.000 puntjes pas aan, als het wat meer de moeite is 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Laatst online: 15-07 21:41

Huig

Merino Fanatic

Ik wil even mn ei kwijt over de map mashtuur city.
ik vind het een geweldige map maar die black hawk is daar zo overpowered he. Ik was laatst een potje aan het spelen op de GOF server, marcel1968 was piloot van de bh, ik en pepperana waren de gunners, we maaiden echt iedereen neer >:) we hadden met zn 3-en een score van 120+ :9 het was niet leuk geweest om tijdens dat potje mec te zijn. we zijn ook niet een keer neergehaald.

opvallend is dat ook altijd alleen de black hawk in de lucht is en die andere chopper aan de mec zijde aan de grond blijft staan. wel logisch ook want die mg in de heli kan helemaal nix, maar ik had het beter gevonden als de heli's wat meer op elkaar afgestemd zouden zijn.
ik vind die wz-10 ook crap

wat is jullie mening hierover? Zijn de andere helicopters inderdaad te zwak gemaakt?
ik zie ze nl nooit vliegen 8)7 ...

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op maandag 07 november 2005 @ 16:06:
[...]

Als een pilot zou willen zou die wel loopins en barrelrolls kunnen maken lijkt mij. Lijkt mij alleen dat je snel ontslagen wordt want je gunner drukt meteen op de eject knop als je zoiets doet en komt vervolgens tussen de rotor.
Ik vermoed dat een tank wel een aantal keren een heli heeft geraakt in lucht

conclusie: we hebben het waarschijnlijk allemaal nooit gezien... totdat iemand een filmpje post :)
Ehm...ejection seat in een heli en tanks die heli's uit de lucht schieten? What drugs are you on and where can i get them? Voor zover ik weet is er maar 1 heli die een looping kan maken, kan alleen niet op de naam komen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2005 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

hiero.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaakhaar schreef op maandag 07 november 2005 @ 21:31:

doe je minimaal 3x in de week overdag (in de baas z'n tijd dus..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 22:20:
[...]

Ehm...ejection seat in een heli en tanks die heli's uit de lucht schieten? What drugs are you on and where can i get them? Voor zover ik weet is er maar 1 heli die een looping kan maken, kan alleen niet op de naam komen.
Waarom zou een tank een chopper niet uit de lucht kunnen schieten? Ja een tank is er niet voor bedoelt, maar het is wel zeker mogelijk. Of dat ook gebeurt in de praktijk lijkt me de vraag, want daar gaan dingen altijd wat moeilijker. Als ik in mijn jet word neergeschoten en ik land toevallig op een tank, dan rij ik daar rustig mee verder, dat kan irl niet. Dus zal men zoiets ook niet proberen met n tank in n echte oorlog, maar het zou wel gaaf zijn om het eens te proberen met oude chopper die rc bestuurt worden ofzo, van die hueys uit vietnam en dan ergens een tank lenen en dat ding neerschieten :P

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

"stukje realisme" is wat anders dan "BF2 is waarheidsgetrouw / realistisch".

Hoe benoem jij de feature die ervoor zorgt dat de naam van de tegenstander met vertraging wordt weergegeven op het scherm?

Zinloze discussie toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huig schreef op maandag 07 november 2005 @ 22:08:
ik vind het een geweldige map maar die black hawk is daar zo overpowered he. Ik was laatst een potje aan het spelen op de GOF server, marcel1968 was piloot van de bh, ik en pepperana waren de gunners, we maaiden echt iedereen neer >:) we hadden met zn 3-en een score van 120+ :9 het was niet leuk geweest om tijdens dat potje mec te zijn. we zijn ook niet een keer neergehaald.

opvallend is dat ook altijd alleen de black hawk in de lucht is en die andere chopper aan de mec zijde aan de grond blijft staan. wel logisch ook want die mg in de heli kan helemaal nix, maar ik had het beter gevonden als de heli's wat meer op elkaar afgestemd zouden zijn.

wat is jullie mening hierover? Zijn de andere helicopters inderdaad te zwak gemaakt?
mahh valt wel mee eigenlijk, wordt nooit zo vaak door de blackhawk neer gehaald...
en overpowerd mahh light eraan wat je er tegen doet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 15:14
vandaag zat ik in een tank met full health krijg hierna artillery op mijn dak en de tank is ineens kapot. Nog nooit meegemaakt zowel als speler als commander. Het is mij niet gelukt om met artillery een tank te vernietigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SPOXER schreef op maandag 07 november 2005 @ 23:05:
vandaag zat ik in een tank met full health krijg hierna artillery op mijn dak en de tank is ineens kapot. Nog nooit meegemaakt zowel als speler als commander. Het is mij niet gelukt om met artillery een tank te vernietigen.
bij mij al een paar keer gebeurd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Widow Maker schreef op maandag 07 november 2005 @ 22:44:
[...]

Waarom zou een tank een chopper niet uit de lucht kunnen schieten? Ja een tank is er niet voor bedoelt, maar het is wel zeker mogelijk. Of dat ook gebeurt in de praktijk lijkt me de vraag, want daar gaan dingen altijd wat moeilijker. Als ik in mijn jet word neergeschoten en ik land toevallig op een tank, dan rij ik daar rustig mee verder, dat kan irl niet. Dus zal men zoiets ook niet proberen met n tank in n echte oorlog, maar het zou wel gaaf zijn om het eens te proberen met oude chopper die rc bestuurt worden ofzo, van die hueys uit vietnam en dan ergens een tank lenen en dat ding neerschieten :P
Nooit gezegd dat t niet kon...maar ik betwijfel dat een tank in het echt zo snel kan mikken en richten als een heli voorbij komt sjeezen...tis gewoon not done....Net als in Kubra Dam...je zou misschien een echt vliegtuig wel door zo'n tunnel kunnen laten vliegen...maar wie doet dat nou...en zo kan je nog wel 100 dingen opnoemen. Maar een heli is nou eenmaal niet gemaakt om op zn kop te vliegen en ik betwijfel of ze het structureel wel aan kunnen. En een schietstoel in een heli is natuurlijk helemaal van de zotte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SPOXER schreef op maandag 07 november 2005 @ 23:05:
Als ie er knal invalt ga je eraan, de kans dat dat gebeurd is echter klein. Als ik met mijn apc een vlag sta te cappen en het begint te fluiten kijk ik er al niet meer van op :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

[...]

...ejection seat in een heli...
En toch bestaat dit...de heli vuurt eerst zijn wieken af en dan de piloot (gezien op Discovery, waar anders :P ). Ik zal eens googlen op een filmpje oid.

/edit
Kan ook een proto geweest zijn hoor :/

[ Voor 8% gewijzigd door Oemfoefoe op 07-11-2005 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Laatst online: 01:07

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

[...]

Airwolf ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huig schreef op maandag 07 november 2005 @ 22:08:

Sterker nog wij waren MEC en hadden de BH gepikt. SInds de patch laten ze hem vaak staan of als vervoermiddel van a naar b. dom dom dom. De BH moet je nu echt gebruiken als gunship, handig (veilig/defensief) vliegen wat engineers erin en je bent zo goed als onverslaanbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nee, die kan alleen de hammerhead. Een bijna looping.
Als ik het nog goed onthouden hebt. ;)

Ik heb wel dit gevonden, Eurocopter Tiger die een looping maakte.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oemfoefoe schreef op maandag 07 november 2005 @ 23:41:
[...]

En toch bestaat dit...de heli vuurt eerst zijn wieken af en dan de piloot (gezien op Discovery, waar anders :P ). Ik zal eens googlen op een filmpje oid.

/edit
Ik dacht ook dat het bestond,
en ja hoor de russen hebber een heli met schietstoel.
De Ka50 Kamov heeft er een,
http://www.aeronautics.ru/archive/vvs/ka50-01.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 00:06:
[...]

Ik dacht ook dat het bestond,
en ja hoor de russen hebber een heli met schietstoel.
De Ka50 Kamov heeft er een,
http://www.aeronautics.ru/archive/vvs/ka50-01.htm
Ik had hem ook gevonden ja, alleen geen actiefoto's of een videoclipje. Een maat van mij werkt bij Ministerie van Defensie...hij zal eens kijken of 'ie wat vindt. Ik houd jullie op de hoogte ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 12:05:
vraagje:

Gisteren gebeurde het volgende, ik was bij China en we hadden alle vlaggen in handen. Dus ik vaar naar het vliegdekschip, ging nogal langzaam dus onderweg kon ik me uitleven op langsvarende rubberbootjes en helikopters. Daarna nog wat opstijgende vliegtuigen van het dek gemikt en vervolgens bij de ingang nog wat rubberbootjes naar de bodem geholpen. Toen was het echter einde oefening en met 2 raketten ging ik dus zwemmen. Nou is mijn vraag, mag dit?????
Ik bedoel ik zit vij dicht bij hun spawm plek. Zelf vind ik van niet want we hadden alle vlaggen in handen en toen konden we beginnen aan de laatste slachtparij bij het vliegdekschip.
Of het mag, dat hangt van de server af waarop je speelt. Ik speel vaak op servers waar het niet mag. Ik vind het wel lekker spelen als het niet mag.
Je kan natuurlijk ook denken: zou ik het leuk vinden als ik daar op het vliegdekschip telkens werd afgemaakt terwijl er geen andere plekken zijn om te spawnen.

iets anders: ik speelde gisteren op die map met die televisiedinges :P sprong in een bootje, ging varen en ik word neergeschoten door een autootje geparkeerd naast de zee.
Poging 2, mislukt, poging 3...eerst hem neerschieten, weer mislukt. dat ging zo even door totdat ik naar de tegenpartij werd verplaatst en bij hem in de buurt spawnde. Ik loop dus naar hem toe en wat doe ik.......

Niet neerschieten in ieder geval, het is mijn teammaat :), maar ik stapte in zijn auto reed weg en ging er wat anders nuttigs mee doen, met hem natuurlijk bovenin bij de MG. Hij natuurlijk roepen dat ik moest uitstappen. Heel flauw van mij, maar wel lekker om te doen :D

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

[...]

Loopings en barrelroles zijn simpel met een heli. Deed ik al in BF-Vietnam en in BF2 heb ik het ook al een paar keer gedaan met de Cobra.

In het echt zijn er zowiezo een aantal die dat kunnen, zoals de AH64-Apache, Tiger en de Commanche

[ Voor 11% gewijzigd door Falcon2107 op 08-11-2005 07:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

/edit
Zouden ze dan niet beter een valluik installeren ? Kwestie van makkelijker te werken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als we 'Nightrider' mogen geloven hebben de meeste auto's een knopje om te 'springen' _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
[...]

De Lynx, was van de week toevallig nog op tv (Discovery) die heli kan dus echt loopings maken. In de top10 helikopters lieten ze het zien. In een ander programma dat over schietstoelen ging lieten ze ook een heel klein stukje zien over heli-schietstoelen dat eest die rotors werden afgeschoten.
Falcon2107 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 07:11:
[...]

Loopings en barrelroles zijn simpel met een heli. Deed ik al in BF-Vietnam en in BF2 heb ik het ook al een paar keer gedaan met de Cobra.

In het echt zijn er zowiezo een aantal die dat kunnen, zoals de AH64-Apache, Tiger en de Commanche
Verzin je dit of heb je dat ook nog ergens gezien? Want een Apache maakt volgens mij echt geen looping.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy1978
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-07 13:39
Oemfoefoe schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 00:13:
[...]

Ik had hem ook gevonden ja, alleen geen actiefoto's of een videoclipje. Een maat van mij werkt bij Ministerie van Defensie...hij zal eens kijken of 'ie wat vindt. Ik houd jullie op de hoogte ;) .
Deze maakt ook een looping, of de foto moet andersom

Afbeeldingslocatie: http://www.aeronautics.ru/kamov/ka5012.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Stimpy1978 op 08-11-2005 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Dark Lord schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 07:56:
[...]

De Lynx, was van de week toevallig nog op tv (Discovery) die heli kan dus echt loopings maken. In de top10 helikopters lieten ze het zien. In een ander programma dat over schietstoelen ging lieten ze ook een heel klein stukje zien over heli-schietstoelen dat eest die rotors werden afgeschoten.

[...]

Verzin je dit of heb je dat ook nog ergens gezien? Want een Apache maakt volgens mij echt geen looping.
Kom je nooit op de opendagen van de Luchtmacht. En idd de Linx is er ook één die het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

[...]

/edit
Tiger toch zowiezo? De film Goldeneye, waar ze in een Tiger zitter, de wieken er af schieten en vervolgens ejecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er weer wat met de stats gebeurd??? :? Zie dat de stats bij Webwiper down zijn maar ook mijn sig van een andere site blijft ineens leeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
JohnnyV27 schreef op maandag 07 november 2005 @ 20:32:
[...]

Volgens mij haal je het hier een beetje door elkaar :)

Stel:

Jij en een goede vriend doen allebei apart boodschappen. (om even jouw voorbeeld te gebruiken) Dan is daar ook nog meneer X die ook boodschappen doet. Jullie gaan allemaal naar de kassa met een volle kar.

Wat gebeurt er:

Je vriend is als eerste bij de kassa en meneer X sluit vlak achter je vriend aan dus jij bent 3e in de rij. Ga jij dan vragen of je voor mag?

Moraal:

De 3e persoon was gewoon net iets eerder... het is gewoon een loterij als er meerdere mensen staan te wachten... moet je je gewoon bij neerleggen :)
nee, klopt niet helemaal wat je zegt.

We stonden namelijk al met z'n 2en te wachten bij op de helipad en die ander kwam dus later aan. Hij zat alleen eerder in de chopper.

3e persoon was dus niet eerder ter plekke, alleen eerder in de chopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje over de Purple Heart medaille.

Op Ubar staat dat je een K/D ration moet hebben van 1/4 met 5 kills en 20 deaths als minimum.

Nu heeft een maat van me gisteren zo'n ding ontvangen, maar hij schiet nog geen deuk in een pakkie boter.
Lees ik het nu goed dat je minimaal 20 keer dood moet gaan en 5 kills moet hebben om zo'n medaille te krijgen?
Want als je 20 kills en 5 deaths moet hebben dan zal hij vast een goede ronde hebben gehad... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:45
MarcoZ20 schreef op maandag 07 november 2005 @ 17:28:
[...]

Als je al de hele tijd aan het vliegen bent vind ik het niet anders dan logisch dat je dan ook eens een ander laat vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
je moet inderdaad slechts 5kills hebben en 20 deaths om de purple heart te ontvangen. Tis ook niet echt een medaille om trots op te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je al de hele tijd aan het vliegen bent vind ik het niet anders dan logisch dat je dan ook eens een ander laat vliegen.
Om vervolgens de eerste beste gnoom tegen een hoogwerker aan te zien vliegen?
Als je goed in iets bent moet je gewoon dat ding doen en geen empathie tonen met anderen die ook graag eens willen vliegen... (maar das mijn mening)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Koopmans schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 10:29:
[...]

jah als die ander kan vliegen wel jah. Niet als die een gevechtshelicopter zinloos gaat gebruiken of direct neergeschoten wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Laatst online: 22-07-2024
[...]

Ik heb nog wel eens moeite om die balpoint stip in de verte te herkennen als er niet een rode naam boven zweeft :) Ik zie het meestal wel aan de teamkill en punisch die daarop volgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:45
MarcoZ20 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 10:32:
[...]

jah als die ander kan vliegen wel jah. Niet als die een gevechtshelicopter zinloos gaat gebruiken of direct neergeschoten wordt
... en dat weet jij al voordat ie ook maar gevlogen heeft. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 10:28:
Even een vraagje over de Purple Heart medaille.

Op Ubar staat dat je een K/D ration moet hebben van 1/4 met 5 kills en 20 deaths als minimum.

Nu heeft een maat van me gisteren zo'n ding ontvangen, maar hij schiet nog geen deuk in een pakkie boter.
Lees ik het nu goed dat je minimaal 20 keer dood moet gaan en 5 kills moet hebben om zo'n medaille te krijgen?
Want als je 20 kills en 5 deaths moet hebben dan zal hij vast een goede ronde hebben gehad... :o
Ik zou nou niet echt trots zijn om zo'n ding te halen....betekent simpelweg dat je beter kan stoppen met Bf2 en een leuke andere hobby moet gaan zoeken :+

Dus je maat is idd rete slecht...geef em maar advies...singeplayer oefenen :O
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.