eergisteren m'n veteran medic combat badge gehaald, ook nooit gedacht dat ik dat ooit zou halen
Anoniem: 102880
Ik probeer die ook al een paar dagen te halen maar op de een of andere manier kom ik maar niet aan die tien heal points
Alsof niemand gehealed wil worden soms...hoe moeilijk moet het zijn om in een 64 player karkand server 10 healpoints te halen....

Alsof niemand gehealed wil worden soms...hoe moeilijk moet het zijn om in een 64 player karkand server 10 healpoints te halen....
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 05-11-2005 02:28 ]
Anoniem: 41239
Hoe kan het dat mijn graphics de ene keer goed eruit zien en de andere keer er slechter uit zien terwijl de graphics instellingen nog wel goed staan?
Anoniem: 130054
Karkand, te pas en te onpas packs rondstrooien als je net spawned bij de eerste vlag (om elk hoekje). Daarna de mensen echt achterna proberen te rennen. Dan haal je net de 10 healpoints. Voor die badge van 25 heb ik echt geen idee.Anoniem: 102880 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 17:30:
Ik probeer die ook al een paar dagen te halen maar op de een of andere manier kom ik maar niet aan die tien heal points
10 heal points is voor de Veteran first aid badge, veteran medic combat is 20 kills while medic IAR en 15h total time as medic.Anoniem: 102880 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 17:30:
geheelonthouder met geheugenverlies
Anoniem: 127429
Heb 'm daarnet nog gehaald op Karkand ... ben normaal een tankwhore en nu sinds lang weer tussen het voetvolk, schrok ik even toen ik na 10 minuten naar mijn score keek en ik op punt stond een gouden plak binnen te halenAnoniem: 102880 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 17:30:
Als medic is het wel een totaal andere manier van werken. I.p.v. de kop te nemen kom je beter net in de tweede linie om de brokken op te kuisen. Vooral op plaatsen waar er veel artellerie valt !
Volgende : sniper veteran combat badge
Wat is dat IAR?TallManNL schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 18:26:
[...]
10 heal points is voor de Veteran first aid badge, veteran medic combat is 20 kills while medic IAR en 15h total time as medic.
Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661
Danku
Anoniem: 129220
Wat moet je daarvoor doen?evilpin0 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 15:52:
Gisteren me veteran helicoptor badge gehaalt, nooit gedacht dat ik hem ooit zou halen
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 129220 op 04-11-2005 20:12 ]
Nadat ik dit filmpje heb bekeken lijkt mij Battlefield 2 Special Forces toch wel erg vet worden 
Waar kan je hem goedkoop bestellen?
Anoniem: 123041
Ze kunnen het allemaal heel stoer laten lijken met een uitgedacht scenario, net zoals dat promo filmpje van BF2 zelf. Maar als je dan gaat kijken naar hoe het echt op servers eraan toegaat...
Indeed vet filmpjesjaakhaar schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 20:45:
Nadat ik dit filmpje heb bekeken lijkt mij Battlefield 2 Special Forces toch wel erg vet worden
Ik bedoelde idd de first aid badge, combat heb ik al...tis echt alleen de heal badge die niet lukt. Kills is geen probleemTallManNL schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 18:26:
[...]
10 heal points is voor de Veteran first aid badge, veteran medic combat is 20 kills while medic IAR en 15h total time as medic.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 05-11-2005 02:30 ]
Ja tis eigenlijk ook sinds een tijd dat ik me voor badges ben gaan intresseren. Maar ik heb ze nu op 2 na (ik dacht transport en commander badge) allemaal gehaald, immidels ook al 3 veterans, op spec ops,medic en engi combat. Maar ik heb de badges vooral gehaald (die van knife bijvoorbeeld) om first sergant te worden.
mja idd op de meeste servers word tegenwoordig echt op CS nivo gespeelt, hoe maak ik het makkelijkst kills ofzo. Ja laat ik met mijn tank de hoofdbasis inrijden, ow hee wat n hoop poppetjes hier zeg... ff opruimen hoor. OW tank is bijna kapot, nou dan jat ik wel n apc ofzo... en mijn bijrijder die sniper is gaat wel ff ergens liggen campen. Wat n nivo zeg, ik bombardeer ook wel eens een carrier maar ik ga er niet met een attack heli staan spawnrapen terwijl dat wel het nivo is van de gemiddelde speler tegenwoordig.Anoniem: 123041 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 20:54:
Ze kunnen het allemaal heel stoer laten lijken met een uitgedacht scenario, net zoals dat promo filmpje van BF2 zelf. Maar als je dan gaat kijken naar hoe het echt op servers eraan toegaat...
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Anoniem: 41239
Daar is niks mis mee. Jij kan gewoon slecht tegen je verlies en bent te dom om er iets tegen te verzinnen.The Widow Maker schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 23:38:
[...]
mja idd op de meeste servers word tegenwoordig echt op CS nivo gespeelt, hoe maak ik het makkelijkst kills ofzo. Ja laat ik met mijn tank de hoofdbasis inrijden, ow hee wat n hoop poppetjes hier zeg... ff opruimen hoor. OW tank is bijna kapot, nou dan jat ik wel n apc ofzo... en mijn bijrijder die sniper is gaat wel ff ergens liggen campen. Wat n nivo zeg, ik bombardeer ook wel eens een carrier maar ik ga er niet met een attack heli staan spawnrapen terwijl dat wel het nivo is van de gemiddelde speler tegenwoordig.
Rofl idd,...Anoniem: 41239 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 23:46:
[...]
Daar is niks mis mee. Jij kan gewoon slecht tegen je verlies en bent te dom om er iets tegen te verzinnen.
Naar mijn mening bestaat spawnrapen niet, je spawned @ 1 vlag op random plaatsen. En tegenwoordig wordt er al gezeurd dat je spawnraped terwijl er zeker meer dan 2 vlaggen beschikbaar zijn om te spawnen. Dan krijg je meestal te horen dat je n00b, skilloos en een a******e bent at the same time.
Ook al spawnraped er een tank, als je een beetje nadenkt valt die tank goed te counteren na 1 of 2 keer spawnen...
[ Voor 10% gewijzigd door EyeWitness op 04-11-2005 23:56 ]
mja de volgende keer spawn ik ook echt niet als assault ofzo, wat denk jij nou. Maar ik snap niet wat die tanks in de hoofdbasis doen waar je geen flag kan cappen terwijl er 4 basissen omheen liggen die je zo kan pakken.
Het bevalt mij beter in het gehele spel dan in de demos, 90% van de mensen wacht op je met voertuigen en ze zijn ook echt bezig met teamplay!
Bevalt me erg goed!
Btw waar kan ik de screenshots terugvinden?
Btw waar kan ik de screenshots terugvinden?
[ Voor 13% gewijzigd door Vuurvoske op 05-11-2005 02:01 ]
Nou ik was net aant spelen op een server...laatste vlag...dus ik kon nergens anders spawnen....en zeker wel 5x meteen dood op het moment dat ik spawnde...dus soms is er weinig tegen te doen..zeker niet als een hele kant in of net buiten je laatste vlag staat.
En zeker als er 3 APC's ofzo staan. Als je 3 slimme mannen hebt gaan er 3 engi's in 3 tanks/apc's zitten...en zo repear je elkaar gewoon weer...
Screenshots komen in mijn documenten.
En vanavond me weer lopen doodergeren aan non-teamplay. Leek op een gegeven moment wel alsof ik in mn eentje bezig was. Niet echt grappig als je 30-40 punten voor staat op de eerst volgende terwijl ik gewoon voetsoldaat was. Ik heb in 4 verschillende servers gespeeld en het was overal hetzelfde
En zeker als er 3 APC's ofzo staan. Als je 3 slimme mannen hebt gaan er 3 engi's in 3 tanks/apc's zitten...en zo repear je elkaar gewoon weer...
Screenshots komen in mijn documenten.
En vanavond me weer lopen doodergeren aan non-teamplay. Leek op een gegeven moment wel alsof ik in mn eentje bezig was. Niet echt grappig als je 30-40 punten voor staat op de eerst volgende terwijl ik gewoon voetsoldaat was. Ik heb in 4 verschillende servers gespeeld en het was overal hetzelfde
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 05-11-2005 02:27 ]
100 uur in een heli en 12 kills in 1 ronde
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Helemaal eens. Soms zijn er van die halfmongolen die continue de carrier aanvallen, terwijl er geen enkele andere base (meer) is om te spawnen. Dus iedere 15 seconden maak je weer een ren voor je leven en komt ie weer met zijn vliegtuigje. Vreselijk irritant. Overigens laatst op een Duitse server gespeeld, Zatar Wetlands. Waren twee van de tegenpartij telkens in de US base (airport) aan het rond raggen. Hebben drie keer een waarschuwing van de admin gekregen, die overigens zelf aan die kant meespeelde (waren zijn teamleden dus). Na de derde warning hup, weg. Erg netjes, vond ik dat. En op SOMMIGE servers zie je inderdaad allemaal vliegtuigen in de lucht, die keurig netjes vóór de carrier afbuigen. Vinnik erg beleefd.Anoniem: 102880 schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 02:20:
Nou ik was net aant spelen op een server...laatste vlag...dus ik kon nergens anders spawnen....en zeker wel 5x meteen dood op het moment dat ik spawnde...dus soms is er weinig tegen te doen..zeker niet als een hele kant in of net buiten je laatste vlag staat.
Ook netjes eergister dacht ik, bij DJMantri, zat er weer zo'n debiel als commander in de attack chopper. Dus ik zeg dat ik me daar kapot aan ergerde. Laat mij dan commander zijn, of geef mij die chopper, maar maak een keuze. Gelukkig was daar nog onze MrBondt en hup, weg was Perogoso of zo. Mooi opgelost.
Maar het niveau is nogal verschillend op diverse servers. Maar ook die discussie hebben we al vaker uitgegeten; punt is dat het een heerlijk onderwerp om stoom over af te blazen blijft!!
Wat vinden jullie nou eigenlijk van de map Shongua Stalemate? Ik zie deze map helemaal niet meer terug komen en ik vind het toch een map waar het heel spannend kan worden. Zeker als je gewoon te voet bent. Op zo'n 'open' map als Zatar Wetlands ben je meer een lopend schietschijf.
Anoniem: 158252
Songhua Stalemate is op zich een hele mooie map.
Ik had er in het begin als sniper wat minder aan, omdat het er zo verrekte mistig is...
Laatst nog een potje, dat was echte teamwork. Twee volle autootjes op een vlag af, Iedereen eruit, die vlag die werd naar beneden getrokken en weer omhoog gegooid, iedereen autootje weer in en op naar de volgende vlag.
Jammer dat wij de enige waren die er zo over dachten, we hebben namelijk wel verloren
Ik had er in het begin als sniper wat minder aan, omdat het er zo verrekte mistig is...
Laatst nog een potje, dat was echte teamwork. Twee volle autootjes op een vlag af, Iedereen eruit, die vlag die werd naar beneden getrokken en weer omhoog gegooid, iedereen autootje weer in en op naar de volgende vlag.
Jammer dat wij de enige waren die er zo over dachten, we hebben namelijk wel verloren
Met hoeveel personen zou je online kunnen spelen over een 2048/1024 conn.?
Heeft iemand dit misschien wel eens geprobeerd?
Non taken
Die map is echt zo saai. Bij elk begin jumpen er 6 mensen in beide choppers, vliegen naar de achterste basis en nemen die over. Binnen 1 minuut is USMC en china van kant verandert. Daarna krijg je APCs die in rondjes rondrijden om de basissen van elkaar over te nemen. En het is veel te mistig in die map.Oemfoefoe schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 10:16:
Wat vinden jullie nou eigenlijk van de map Shongua Stalemate? Ik zie deze map helemaal niet meer terug komen en ik vind het toch een map waar het heel spannend kan worden. Zeker als je gewoon te voet bent. Op zo'n 'open' map als Zatar Wetlands ben je meer een lopend schietschijf.
Songhua Stalemate vind ik wel een lekkere map, omdat de CP's soms best ver uit elkaar liggen is het goed uitkijken waar je naartoe gaat. Een CP is iig nooit echt veilig. Daarnaast is het een open + mistige map, APC's zijn tenminste niet overpowered. Overal kan een Rocketeer liggen die zo een raket in je APC boort 
Zelfde geld voor heli's die schiet je ook wat makkelijker uit de lucht. Vind bv irritant in Mashtuur city, waar de Blackhawk echt overpowered is, met een beetje piloot & 2 goede gunners is het snel afgelopen voor Mec...
Zelfde geld voor heli's die schiet je ook wat makkelijker uit de lucht. Vind bv irritant in Mashtuur city, waar de Blackhawk echt overpowered is, met een beetje piloot & 2 goede gunners is het snel afgelopen voor Mec...
MIsschien de volgende x de vlaggen die je hebt gecaptured gaan verdedigen, dan win je de volgende keer wel.Anoniem: 158252 schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 10:23:
Songhua Stalemate is op zich een hele mooie map.
Ik speelde van de week op een franse server met een tegenstander die er dus ook zo over dacht. Wat heb ik mij toen prima vermaakt zeg. Ik met mijn team een vlag veroveren, C4 planten rond de vlag en ff wachten tot het kanonenvlees langs kwam om de vlag te veroveren. Boem en ik met een grote smile op mijn gezicht

btw ik ben: GoT_Mayor_Payne op BF2
[ Voor 32% gewijzigd door apollo13 op 05-11-2005 14:53 ]
apollo13
Waar kan ik BattleField 2: Special Forces het goedkoopste bestellen? Bij de Dynabyte kost hij on-line 25,50, is het niet ergens goedkoper te krijgen? Ik wil dan wel de Nederlandse natuurlijk.
Goedkoper dan hier kan ik het niet vinden... is dat dé laagste prijs?
Goedkoper dan hier kan ik het niet vinden... is dat dé laagste prijs?
[ Voor 44% gewijzigd door Jorn1986 op 05-11-2005 15:21 ]
HA!! Een waarheid als een koe! Geweldig om te zien hoe iedereen asap een vlag capped, en dan door rent naar de volgende en halverwege wordt de net gecapte vlag al weer grijs...!! Soms zie je op Wake gewoon een rondje van vlaggen; alles eerst china, dan links boven us, dan rechts boven us en links boven weer china, en zo maar door....!!! Niemand die op het idee komt om maar eens ergens lekker te gaan liggen en dan wat te prijsknallen! (ja ik... of ben je dan een camper?? Hmmm. da's wel weer lastig! Nieuwe discussie!!apollo13 schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 14:46:
[...]
MIsschien de volgende x de vlaggen die je hebt gecaptured gaan verdedigen, dan win je de volgende keer wel.
Ik heb eenzelfde verbinding en wij hebben met 7 man op een LAN hier thuis gespeeld... ging prima!Puresmoker schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 13:43:
edit: om misverstanden en smart-ass remarks te voorkomen wil ik er graag aan toevoegen dat we niet via LAN gespeeld hebben maar echt op ranked servers
[ Voor 19% gewijzigd door JohnnyV76 op 05-11-2005 15:53 ]
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
7 man gaat toch ook makkelijk op 2 mbit?JohnnyV27 schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 15:52:
[...]
Ik heb eenzelfde verbinding en wij hebben met 7 man op een LAN hier thuis gespeeld... ging prima!
edit: om misverstanden en smart-ass remarks te voorkomen wil ik er graag aan toevoegen dat we niet via LAN gespeeld hebben maar echt op ranked servers
BF2 verbruikt zo'n 90 kbit/persoon aan download, de upload is een stuk lager
Daarom probeer ik, als US-commander op Wake Island, mijn troepen altijd via de noordzijde (met de klok mee) het hele eiland over te nemen. Ik laat dan 1 squad de laatste vlag defenden en de rest (ruim voorzien van Supplies, UAV en Arty) stukkie bij beetje land veroveren. Als we weer een flag hebben veroverd, laat ik die verdedigende squad weer oprukken naar die laatste flag. want er zijn altijd wel jeeps oid die door onze linies breken.gyedema schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 15:46:
[...]
HA!! Een waarheid als een koe! Geweldig om te zien hoe iedereen asap een vlag capped, en dan door rent naar de volgende en halverwege wordt de net gecapte vlag al weer grijs...!! Soms zie je op Wake gewoon een rondje van vlaggen; alles eerst china, dan links boven us, dan rechts boven us en links boven weer china, en zo maar door....!!! Niemand die op het idee komt om maar eens ergens lekker te gaan liggen en dan wat te prijsknallen! (ja ik... of ben je dan een camper?? Hmmm. da's wel weer lastig! Nieuwe discussie!!)
De jets zet ik dan in om de eigenwijze enemies, die zwemmend oid, naar een US-flag proberen te gaan te killen.
Een aantal keer is het zo gelukt, je bent alleen erg afhankelijk van je squads (die moeten natuurlijk wel luisteren
Maar over het algemeen is de samenwerking op Mantri vrij groot. Zeker als er veel GoTters opzitten.
Inderdaad. En da's gewoon een feest om te spelen danOemfoefoe schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 17:30:
[...]
Maar over het algemeen is de samenwerking op Mantri vrij groot. Zeker als er veel GoTters opzitten.
Battlefield 2: Special Forces goedkoop:
klik op onderstaande link:
www.cdwow.nl/
zoeken naar Battlefield 2
Prijs: € 19,99
inclusief verzending, en geen CC nodig; gewoon overmaken vanaf bank/giro; is betrouwbaar!
www.cdwow.nl/
inclusief verzending, en geen CC nodig; gewoon overmaken vanaf bank/giro; is betrouwbaar!
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 05-11-2005 18:26 ]
Anoniem: 147083
eindelijk krijg ik een legale versie van battlefield 2 
haal hem donderdag op, aanbieding bij de Dimension plus, 10% korting.
natuurlijk wilde ik m dit weekend ook al wel ophalen, maar gezien ik mijzelf goed ken en volgende week tentamens heb, moet ik me behoeden voor mezelf:p
in welke servers spelen jullie vooral?
haal hem donderdag op, aanbieding bij de Dimension plus, 10% korting.
natuurlijk wilde ik m dit weekend ook al wel ophalen, maar gezien ik mijzelf goed ken en volgende week tentamens heb, moet ik me behoeden voor mezelf:p
in welke servers spelen jullie vooral?
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 147083 op 05-11-2005 18:03 ]
Anoniem: 51614
Tipje voor de mensen die een first aid of resupply badge moeten/willen halen: Strooi veel met de medkits en ammo-boxes. Zo gauw iemand met een health of ammo lager dan 75% (dacht ik, kan zelfs nog meer zijn) overheen rent, krijg je gelijk een vol punt. Werkt veel sneller dan achter de peopletjes aan te hobbelen met je medkit/ammobox, dan duurt het inderdaad eeuwen voor je de 10 punten bereikt hebt.
Karkand is een goede map om dit te doen, gewoon veel medkits/ammoboxes neergooien bij het primaire strijdtoneel bij het Hotel. Binnen no time heb je je badge te pakken.
Gooi ook ammoboxes/medkits neer bij snipers en vooral bij anti-tank mannetjes, die raken snel door hun health en ammo heen als ze oog in oog staan met een tank.
Karkand is een goede map om dit te doen, gewoon veel medkits/ammoboxes neergooien bij het primaire strijdtoneel bij het Hotel. Binnen no time heb je je badge te pakken.
Gooi ook ammoboxes/medkits neer bij snipers en vooral bij anti-tank mannetjes, die raken snel door hun health en ammo heen als ze oog in oog staan met een tank.
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 51614 op 05-11-2005 18:06 . Reden: Nog een tipje vergeten. ]
Link werkt blijkbaar alleen in IExplore, Firefox geeft iets aan met woordenlimiet. Jammer dat de site helemaal in het Engels is, maakt het met bestellingen plaatsen er niet echt makkelijker op (Vooral omdat dan weer Engels gebruikt wordt, en dan weer enkele Nederlandse woorden er tussen)The_Cure schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 17:36:
www.cdwow.nl/
[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 05-11-2005 18:26 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
No offence, maar dit is alweer de 5e persoon die hier een cd-wow linkje mét affliate ID spamt. We weten het nu écht wel dat we daar voor 20 euro terecht kunnenThe_Cure schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 17:36:
www.cdwow.nl/kungfufilms
Gewoon gaan naar www.cd-wow.nl (zonder affliate ID)FnF schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 18:12:
[...]
Link werkt blijkbaar alleen in IExplore, Firefox geeft iets aan met woordenlimiet. Jammer dat de site helemaal in het Engels is, maakt het met bestellingen plaatsen er niet echt makkelijker op (Vooral omdat dan weer Engels gebruikt wordt, en dan weer enkele Nederlandse woorden er tussen)Op echte Engelse sites kan je het makkelijker vinden
[ Voor 34% gewijzigd door Stewie! op 05-11-2005 18:17 ]
Speel jij trouwens ook BF2? kwam vanmiddag iemand tegen die terr heette in BF2
En ik kwam jou op dezelfde server tegenThe Widow Maker schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 18:38:
[...]
Speel jij trouwens ook BF2? kwam vanmiddag iemand tegen die terr heette in BF2
Jij achtervolgde mijn teammate, ik achtervolgde jou en jouw teammate achtervolgde mij (4 vliegtuigen). Wat was het lachen toen jij door jouw teammate uit de lucht werd geschoten toen hij dacht mij neer te maaien (die flares doen goed hun werk
En wat irriteer ik me aan die teamkillers op de carrier op Wake Island
[ Voor 9% gewijzigd door Stewie! op 05-11-2005 18:43 ]
Jammer dat Teamspel een beetje uit blijft op de meest gangbare servers. Als ze dat zouden kunnen verhelpen dan was ik als speler erg blij, en krijgt het spel van mij een dikke 10. Ook een beetje onrealistisch vind ik de vreiheid die je hebt als je als soldaat aan het spelen bent, je kan zoveel informatie krijgen met je radar of je meldt je gewoon ff aan als CO en gooit ff wat ARTi op tegenstanders enzo...
Wat een ges(z)ever zegThe Widow Maker schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 20:04:
Ooh vandaar dat je zo zat te lachen morp![]()
btw wat ik vanmiddag ook weer tegenkwam, afgezien van dat ik weer een ziljard TK's heb gemaakt is dat er nog steeds een spellingfout inzit![]()
[afbeelding]
Ben ik gek of zit hier gewoon iemand te cheaten. Was overigens net op de i3d GOF server.

Gozer daar is ook hele level niet dood geweest. Maar raketten en granaten die uit de muur komen...? Maar volgens mij was ik de enige die het opviel.

Gozer daar is ook hele level niet dood geweest. Maar raketten en granaten die uit de muur komen...? Maar volgens mij was ik de enige die het opviel.
[ Voor 4% gewijzigd door OzBoz op 05-11-2005 21:32 ]
Heb nog ff de i3d GOF server gejoined en het squad van die dudes. Beetje jammer, zal vast een bug zijn in BF2 maar vrij zielig er zo gebruik van te maken 

Anoniem: 156833
Heel gek hoor en helaas heb ik geen screenshot om het te bewijzen maar vandaag gebeurde het volgende. Ik werd geloof ik geraakt door mn eigen tank waar ik uitstapte waardoor ik ineens liggend over de grond zweefde en met een grote snelheid oneindig me verplaatste totdat een pantserwagen me kilde. ( best jammer eigenlijk, vond het wel lache zolang het duurde). Weet niet hoe anderen dit ervaarden die me zagen maar echt wazig yo
Nope ben geen camper, maar als je zulke tegenstanders hebt laat ik die kansen niet onbenut.gyedema schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 15:46:
[...]
HA!! Een waarheid als een koe! Geweldig om te zien hoe iedereen asap een vlag capped, en dan door rent naar de volgende en halverwege wordt de net gecapte vlag al weer grijs...!! Soms zie je op Wake gewoon een rondje van vlaggen; alles eerst china, dan links boven us, dan rechts boven us en links boven weer china, en zo maar door....!!! Niemand die op het idee komt om maar eens ergens lekker te gaan liggen en dan wat te prijsknallen! (ja ik... of ben je dan een camper?? Hmmm. da's wel weer lastig! Nieuwe discussie!!)
Ik zit liefst in een squad van 6 man die gezamelijk een vlag veroveren. Dat is echt kicken als je met zes man gecoordineerd naar een vijandelijke vlag kant en de vijand niet weet waar hij/zij het moet zoeken als we aankomen met een tank + apc + voetvolk. Dan is het soms zelfs te makkelijk
Ik ben wel iemand die sneaky op een goed verborgen plek wil gaan liggen en de vijand 1 voor 1 uitschakeld en dan de vlag veroverd. Is niets zo leuk als een vijand die niet weet waar de aanval vandaan komt en wild om zich heen schiet uit frustratie.
apollo13
Anoniem: 135756
Die dak?Anoniem: 152730 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 00:21:
[...]
die Knife is best makkelijk te behalen ook de Pistol...er is een soort van een "Geheime dak" in map 'Sharki Peninsula' ...waarmee je 100% je Knife Badge haalt.
Het is een 'geheime dak' waardoor veel mensen onder lopen en helemaal niet weten dat jij op 'die' dak ligt , en hup je springt naar beneden zonder parashut want de hoogte is niet zo hoog(hij heeft dan niks door , of soms ziet hij jou plotseling voor of achter zich en jah surpiseee knifen maar hehe).
En welke dak het is ?? puzzel/zoek het zelf maar...
(PS weinigen weten van deze dak.)
Deze dak?
Welke dak?
Hoe bedoel je ABN? OMFG....
Dat is ook mijn grote vraag.. als je er ligt dan is het een plat dak met een soort van verhoging erin met afgeronde hoeken. Dus ik kroop op die verhoging en dan blijkt dat dat gewoon hartstikke 'lek' is. Dus dan steek je als het ware je kop door het dak. Verklaart ook die eerdere screenshots waar granaten etc uit de muur lijken te komen. Anyway, behoorlijk irritant. Dus heb de GOF server ook verlaten. Maar begrijp eerlijk gezegd ook niet welke lamlullen die fout benutten. Dan ben je imo gewoon een loser namelijk, net zo erg als een cheater. Mentaliteitsprobleempje.DaMorpheus schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 22:02:
Damn, hoe komen ze daar?
Welk dak het is kun je makkelijk zien aan de screenies. Anders speel je gewoon te weinig
Temeer dat het nu al een aantal jaar AN is i.p.v. ABNAnoniem: 135756 schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 22:27:
[...]
Die dak?
Deze dak?
Welke dak?
Hoe bedoel je ABN? OMFG....![]()
![]()
Anoniem: 139872
Teamdamage stond uit, dan kun je met c4 jezelf omhoog blazen zonder dood te gaan. Voor dat dak bij treinongeluk heb je 2 spec ops nodig. Wist trouwens niet dat er een glitch in zit. Volgende keer als mensen daar zitten flikkeren we ze van de server af. En hoop jouw nog eens op de server terug te zien.OzBoz schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 22:46:
[...]
Dat is ook mijn grote vraag.. als je er ligt dan is het een plat dak met een soort van verhoging erin met afgeronde hoeken. Dus ik kroop op die verhoging en dan blijkt dat dat gewoon hartstikke 'lek' is. Dus dan steek je als het ware je kop door het dak. Verklaart ook die eerdere screenshots waar granaten etc uit de muur lijken te komen. Anyway, behoorlijk irritant. Dus heb de GOF server ook verlaten. Maar begrijp eerlijk gezegd ook niet welke lamlullen die fout benutten. Dan ben je imo gewoon een loser namelijk, net zo erg als een cheater. Mentaliteitsprobleempje.
Welk dak het is kun je makkelijk zien aan de screenies. Anders speel je gewoon te weinig
Heb die gasten ook even gejoined om te kijken wat ze daar aan het doen waren. Ze werden wel van het dak afgeschoten, hadden bijna geen punten. Ik heb niet de beelden gehad die jij hebt gemaakt anders had ik ze er van afgeschot.
Omdat teamdamage uit staat worden de redname bug mannetjes gauw uitgemaakt voor cheater. Je kan hem namelijk niet doodmaken
Check ook eens http://www.techrejects.com/bf2/
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 139872 op 06-11-2005 01:06 ]
Anoniem: 23299
Nee.. het is Algemeen Belabberd Nederlands gewordenAnoniem: 51614 schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 23:55:
Algemeen Bekakt Nederlands is niet meer?
Bedankt voor je uitgebreide antwoord. Mij boeien punten etc allemaal weinig, ik vind het gewoon leuk ff lekker relaxt bezig te zijn. Maar aan zulke lui ga ik me dan irriteren. Ik dacht overigens dat ik op de Leathal Nijntjes server zat dus had bij hun al post gedaan in het forum. Maar kan ook geen kwaad als meer lui weten van het foutje. Zeker admins.Anoniem: 139872 schreef op zondag 06 november 2005 @ 00:54:
Teamdamage stond uit, dan kun je met c4 jezelf omhoog blazen zonder dood te gaan. Voor dat dak bij treinongeluk heb je 2 spec ops nodig. Wist trouwens niet dat er een glitch in zit. Volgende keer als mensen daar zitten flikkeren we ze van de server af. En hoop jouw nog eens op de server terug te zien.
Heb die gasten ook even gejoined om te kijken wat ze daar aan het doen waren. Ze werden wel van het dak afgeschoten, hadden bijna geen punten. Ik heb niet de beelden gehad die jij hebt gemaakt anders had ik ze er van afgeschot.
Toen ik de eerste screenshots maakte had 1 van die gozer uiteindelijk iets van 32 kills en 0 death aan einde map. Wel erg goed voor kill-death ratio. Gasten zijn er ook lastig af te halen omdat het in de buurt 1 van hoogste gebouwen is. Als je dan handig in het midden blijft liggen kun je het lang volhouden.
Maar blij dat ik weet dat het kwam doordat Team damage uit stond. Die bug is inderdaad wel vervelend. Ik denk alleen wel dat als mensen door 'creatief met C4' op vage plekken terecht komen je je dat misschien voor lief moet nemen. Ik heb ooit erg fanatiek BF1942 gedaan en daar werd dat misbruik op een gegeven moment wel erg irritant. Kwam er tankje aan en dan blies je jezelf ff een berg op
Ik twijfel of ik hem moet kopen of niet. Op zich ben ik een grote Battlefield-fan, maar Battlefield 2 vond ik niet zo heel tof vergeleken bij BF1942. BF2 heeft me tot nu toe nog niet zo heel veel spelplezier bezorgd, ondanks dat ik inmiddels ruim 6000 punten heb. Zal Battlefield 2: Special Forces écht dat beetje meer bezorgen wat ze beloven? In een filmpje kunnen ze natuurlijk vet strak laten zien hoe het met die tactiek gaat, maar on-line zal je natuurlijk zien dat iedereen z'n eigen gang zal gaan.The_Cure schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 17:36:
www.cdwow.nl/
Weet iemand waar ik meer filmpjes van Battlefield 2: Special Forces kan vinden? Misschien dat ik op die manier een beter beeld kan vormen en aan de hand van dat hem misschien koop of niet. Ook al is hij hierboven niet echt duur (20 euro), toch vind ik dat alsnog een heel bedrag om een overweging te maken of het het wel waard is.
als jij bf2 echt leuk vond zat je nu boven de 20k punten hehesjaakhaar schreef op zondag 06 november 2005 @ 11:18:
[...]
Ik twijfel of ik hem moet kopen of niet. Op zich ben ik een grote Battlefield-fan, maar Battlefield 2 vond ik niet zo heel tof vergeleken bij BF1942. BF2 heeft me tot nu toe nog niet zo heel veel spelplezier bezorgd, ondanks dat ik inmiddels ruim 6000 punten heb. Zal Battlefield 2: Special Forces écht dat beetje meer bezorgen wat ze beloven? In een filmpje kunnen ze natuurlijk vet strak laten zien hoe het met die tactiek gaat, maar on-line zal je natuurlijk zien dat iedereen z'n eigen gang zal gaan.
Weet iemand waar ik meer filmpjes van Battlefield 2: Special Forces kan vinden? Misschien dat ik op die manier een beter beeld kan vormen en aan de hand van dat hem misschien koop of niet. Ook al is hij hierboven niet echt duur (20 euro), toch vind ik dat alsnog een heel bedrag om een overweging te maken of het het wel waard is.
Heb je dat introfilmpje wel eens gezien van BF2? Alles achtervolgt elkaar en het lijkt een hele mooie actie allemaal. Maar IRL gaat het er heel anders aan toe. Als jij met een groepje vrienden die je kent op teamspeak gaat zittten en dan speelt tegen een ander groepje, dan is het wel leuk. Niet dat georganiseerde clangebeuren, maar gewoon relax op zaterdagavond ofzo. Ik doe dat ook wel eens in BF2 nu en dat is toch best leuk. Vooral omdat je elkaar kent en teamspeak hebt, hoeven de skills helemaal niet zo goed te zijn om toch te kunnen winnen.sjaakhaar schreef op zondag 06 november 2005 @ 11:18:
[...]
Ik twijfel of ik hem moet kopen of niet. Op zich ben ik een grote Battlefield-fan, maar Battlefield 2 vond ik niet zo heel tof vergeleken bij BF1942. BF2 heeft me tot nu toe nog niet zo heel veel spelplezier bezorgd, ondanks dat ik inmiddels ruim 6000 punten heb. Zal Battlefield 2: Special Forces écht dat beetje meer bezorgen wat ze beloven? In een filmpje kunnen ze natuurlijk vet strak laten zien hoe het met die tactiek gaat, maar on-line zal je natuurlijk zien dat iedereen z'n eigen gang zal gaan.
Maar wacht gewoon ff af tot er mensen hier zijn die hem hebben, als ze zeggen van aargh shit crap dit is niets dan heeft dat jou 2 tientjes bespaart.
Probeer dit eens..., http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2123sjaakhaar schreef op zondag 06 november 2005 @ 11:18:
Weet iemand waar ik meer filmpjes van Battlefield 2: Special Forces kan vinden? Misschien dat ik op die manier een beter beeld kan vormen en aan de hand van dat hem misschien koop of niet.
Iemand nog een tip om die explosive ordinance badge te bemachtigen?
Ik probeer vanalles en haal steeds rond de 10 a 12 kills per round (ik weet dat ik er 13 moet halen). Welke map en welke tactiek garandeerd succes?
Ik heb eindelijk Battlefield II gekocht en ik ben al een aantal keertjes online afgeslacht 
Leuk spel! Ik heb alleen een klein probleempje bij het instellen van de controltoetsen. Ik heb eerst alles leeggehaald (met de ESC-toets), om daarna iedere key opnieuw in te stellen. Dat is aardig gelukt, maar bij de TAB- en de linker SHIFT-toets gaat het fout. Elke keer krijg ik de melding dat die key al in gebruik is. Respectievelijk in de common controls en de helicopter controls. Als ik dan in die gebieden kijk, dan kan ik niets vinden waarvoor die toetsen zijn ingesteld. Ik wil TAB gebruiken voor de scorelijst en de linkershift toets om te bukken (dus niet prone). Weet iemand hoe ik dat wél kan doen? Ik heb al gekeken in mijn profile om dat in een configuratie bestand te veranderen, maar dat heeft tot niets geleid.
Leuk spel! Ik heb alleen een klein probleempje bij het instellen van de controltoetsen. Ik heb eerst alles leeggehaald (met de ESC-toets), om daarna iedere key opnieuw in te stellen. Dat is aardig gelukt, maar bij de TAB- en de linker SHIFT-toets gaat het fout. Elke keer krijg ik de melding dat die key al in gebruik is. Respectievelijk in de common controls en de helicopter controls. Als ik dan in die gebieden kijk, dan kan ik niets vinden waarvoor die toetsen zijn ingesteld. Ik wil TAB gebruiken voor de scorelijst en de linkershift toets om te bukken (dus niet prone). Weet iemand hoe ik dat wél kan doen? Ik heb al gekeken in mijn profile om dat in een configuratie bestand te veranderen, maar dat heeft tot niets geleid.
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
TAB wordt al gebruikt voor de scorelijst, dus die hoef je niet meer in te stellen.Rexomnium schreef op zondag 06 november 2005 @ 12:26:
Ik heb eindelijk Battlefield II gekocht en ik ben al een aantal keertjes online afgeslacht
Er was geloof ik ook een mogelijkheid om de controls in te stellen via een controls.con bestand, maar ik heb dat nog nooit nodig gehad, dus ik kan je er noppes over vertellen
Anoniem: 128933
Het valt me wel op dat sommige mensen niet echt kunnen nadenken op public servers.
(of het zal de adrenaline in de hitte van de strijd zijn, maar dat betwijfel ik)
Ik was enige medic in onze enige basis en we werden aan alle kanten aangevallen. Aan een kant van de basis was iedereen uitgeschakeld en toen gingen ze me uitschelden dat ik niet gelijk hun kwam reviven, want ik schoot eerst een paar van de aanvallers neer zodat ik zelf meer kans had om meer mensen te reviven. Dus ik het uitleggen, gaan ze me nog een keer uitschelden
.
Uiteindelijk had er er 3 van de 5 gerevived en die kant van de basis gecleared van enemies, maar dat wilden ze dan weer niet weten
.
(of het zal de adrenaline in de hitte van de strijd zijn, maar dat betwijfel ik)
Ik was enige medic in onze enige basis en we werden aan alle kanten aangevallen. Aan een kant van de basis was iedereen uitgeschakeld en toen gingen ze me uitschelden dat ik niet gelijk hun kwam reviven, want ik schoot eerst een paar van de aanvallers neer zodat ik zelf meer kans had om meer mensen te reviven. Dus ik het uitleggen, gaan ze me nog een keer uitschelden

Uiteindelijk had er er 3 van de 5 gerevived en die kant van de basis gecleared van enemies, maar dat wilden ze dan weer niet weten
Ik heb ook battlefield 2 gekocht al de nodige uurtjes gespeeld sinds vrijdag
Alleen nog een joystick bestellen/kopen. Denk dat dat een Logitech 3D Extreme Pro word ofzo
(wel met draadje)
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Die heb ik ook en ben er über-tevreden overDeluxZ schreef op zondag 06 november 2005 @ 17:00:
Ik heb ook battlefield 2 gekocht al de nodige uurtjes gespeeld sinds vrijdagAlleen nog een joystick bestellen/kopen. Denk dat dat een Logitech 3D Extreme Pro word ofzo
![]()
(wel met draadje)
Anoniem: 130054
We hebben eens op een mini-lannetje met 5 man op een 8/1mbit lijn gespeeld. Aangezien alleen de up belangrijk is moet jij dus ook zeker 5 man aankunnen.Puresmoker schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 13:43:
ik denk dat hij de 10 misschien wel haaltAnoniem: 130054 schreef op zondag 06 november 2005 @ 18:22:
[...]
We hebben eens op een mini-lannetje met 5 man op een 8/1mbit lijn gespeeld. Aangezien alleen de up belangrijk is moet jij dus ook zeker 5 man aankunnen.
Ik kan het weten, want ik was erbijAnoniem: 130054 schreef op zondag 06 november 2005 @ 18:22:
[...]
We hebben eens op een mini-lannetje met 5 man op een 8/1mbit lijn gespeeld. Aangezien alleen de up belangrijk is moet jij dus ook zeker 5 man aankunnen.
Overigens begin ik het vliegen eindelijk een beetje onder de knie te krijgen, met een joystick is het veel fijner dan keyboard. Bombarderen lukt me al aardig met die bommenwerper.
Nu nog leren jets af te schudden en machinegun vaker gebruiken.
Anoniem: 135830
Net weer iets "vaags" ik zat in Sharqi Peninsula, ik had de vlag op het dak over genomen, dus ik wilde naar beneden maar liep iets te enthousiast de trap af en viel naar beneden, en lande op een teamgenoot die tot mijn grote verbazing dood ging en ik de teamkill kreeg. Dus ik denk dat ik boven op hem "sprong" en dat hij dood ging
Anoniem: 123041
Ja heb ik ook al een keer gehad, en gisteren nog eens gezien, zelfde plek als jij beschrijft.
neeAnoniem: 127429 schreef op zondag 06 november 2005 @ 22:33:
Nou kreeg ik dit weer ... Heeft dit gevolgen voor mijn behaalde scores ? Heb wel een tweetal uur op die server gespeeld![]()
[afbeelding]
ook weer zoiets, een of andere dude springt voor een vliegtuig en sterft, ik kon em niet reviven maar zijn schaduw ligt er nog wel
Anoniem: 153621
Yo...ik vind om ook even een duitje in het zakje te doen dat er een Admin aanwezig moet zijn om mensen die zich continue schuldig maken aan basecampen gebanned/kicked mogen worden.
Bedoel als nu alle vlaggen zijn veroverd dan OK,maar gelijk al vanaf het begin als een losertje bij een basis vd vijand basecampen en daarbij de vijand geen kans geven normaal te spawnen is gewoon te zielig voor woorden.
verder: Mensen die graag ranked willen spelen en een aantal leuke servers zoeken:
IP 208.147.172.158:2360 Tiger Server
203.97.50.159: 8767 TS
IP 67.18.5.139:16567
IP 84.244.131.181: 16567
Bedoel als nu alle vlaggen zijn veroverd dan OK,maar gelijk al vanaf het begin als een losertje bij een basis vd vijand basecampen en daarbij de vijand geen kans geven normaal te spawnen is gewoon te zielig voor woorden.
verder: Mensen die graag ranked willen spelen en een aantal leuke servers zoeken:
Op vliegdekschepen zijn wel vaker vage dingen aan de hand.The Widow Maker schreef op zondag 06 november 2005 @ 22:56:
ook weer zoiets, een of andere dude springt voor een vliegtuig en sterft, ik kon em niet reviven maar zijn schaduw ligt er nog wel![]()
[afbeelding]
Zo komt het geregeld voor dat ik een vijandelijk schip infiltreer (jaja infiltreren!
benedendeks wat rond loop en dan opeens, vaak bij het lopen van een trap (nog steeds benedendeks)
ofzo opeens op het dek sta. Ook is er soms die vreemde "lag" op een schip. Het is echt
system lag, en meer een soort vetraging dan frames worden gedropt, maar wel degelijk
aanwezig. BF1942 had hier ook last van, helemaal als het schip bewoog. Lijkt er toch op
dat dit toch dezelfde code is, want andere games hebben het niet!
[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 135756 op 07-11-2005 06:27 ]
Ach ik kan er niet echt wakker omliggen.Anoniem: 153621 schreef op maandag 07 november 2005 @ 00:30:
Yo...ik vind om ook even een duitje in het zakje te doen dat er een Admin aanwezig moet zijn om mensen die zich continue schuldig maken aan basecampen gebanned/kicked mogen worden.
Ik vind trouwens de term basecampen een beetje zielig vakjargon, helemaal m.b.t. Battlefield 2...
Waar gaat het nou helemaal over: je startplek is random.. daarbij is er ook nog eens een commander die zo alle campers eruit kan pikken met scan en UAV! lekker hoor een target wat blijft liggen op dezelfde plek...even een arty erop.
Waar men wat mij betreft wel voor mag kicken zijn die irritante auto-punish mensen.
Als sommigen net zo snel zouden schieten als ze punishen zouden ze fucking altijd op 1 staan!
FYI: ik forgive nagenoeg altijd. en het is bijna altijd een ongelukje of iets raars in het spel.
Gister zelfs het volgende: Gozer roep "hey I need a ride" en ik met mijn HMMV terug, bumper ik heel zachtjes tegen hem aan, dood. teamkill ==> punish. GODVERRRRRRRRR.

Anoniem: 120284
Ik sta met m'n vliegtuig op het vliegdekschip (nog helemaal geen gas gegeven ofzo) en een teammate loopt er tegen aan. Pats, TeamKill -en punish- natuurlijk. Het allerstomste zijn nogwel die TeamKills die je krijgt als je een heli vliegt en je op een andere heli (of de andere op jouw) botst.
En waarom is het schadelijk voor je gezondheid als je een trap afrent?
Bijvoorbeeld in Sharqi Peninsula in de TV-toren.
Als je in Sharqi met een heli land op die toren en dan uitstapt, en weer instapt, kun je 1 seconde lang dwars door het trappengebouwtje heenkijken, soms wel erg handig
.
En waarom is het schadelijk voor je gezondheid als je een trap afrent?

Als je in Sharqi met een heli land op die toren en dan uitstapt, en weer instapt, kun je 1 seconde lang dwars door het trappengebouwtje heenkijken, soms wel erg handig
Alleen mijn systeem wil bij eerste keer dat ik BF2 opstart en een game join het geluid blijven haperenAnoniem: 127429 schreef op zondag 06 november 2005 @ 18:01:
[...]
Die heb ik ook en ben er über-tevreden over
Dit vindt ik de ergste, overkomt mij namelijk ook heel vaak.Anoniem: 135756 schreef op maandag 07 november 2005 @ 07:03:
[...]
Gister zelfs het volgende: Gozer roep "hey I need a ride" en ik met mijn HMMV terug, bumper ik heel zachtjes tegen hem aan, dood. teamkill ==> punish. GODVERRRRRRRRR.![]()
![]()
![]()
![]()

[ Voor 3% gewijzigd door innocent op 07-11-2005 09:43 ]
Eventjes een stomme vraag tussendoor van mij, maar de Geforce 5200 wordt niet officeel ondersteund. Werkt het dan wel ?
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Over rare dingen gesproken op de carrier:
't laatst wilde ik, als commander zijnde, veilig onderdak gaan zoeken benedendeks. Klim ik netjes trapje af en loop ik richting deur/poort naar trappenhal. Heel de handel 2 keer op en neer afgelopen maar die deur/poort was dus nergens te bekennen! Enkel van die getekende, en dus gesloten, poortjes kwam ik tegen.
Bug of heb ik er nu echt verschrikkelijk lomp naastgekeken? In ieder geval, heb mezelf daarna maar ne keer in m'n arm gebeten en ben van armoe in't water gesprongen. Snap het nog altijd niet. Spelletje erna was alles weer inorde en kon ik, net zoals normaal, weer netjes de trap af. Heb ik toen maar 3 keer gedaan om het goed te maken van spelletje ervoor
't laatst wilde ik, als commander zijnde, veilig onderdak gaan zoeken benedendeks. Klim ik netjes trapje af en loop ik richting deur/poort naar trappenhal. Heel de handel 2 keer op en neer afgelopen maar die deur/poort was dus nergens te bekennen! Enkel van die getekende, en dus gesloten, poortjes kwam ik tegen.

Bug of heb ik er nu echt verschrikkelijk lomp naastgekeken? In ieder geval, heb mezelf daarna maar ne keer in m'n arm gebeten en ben van armoe in't water gesprongen. Snap het nog altijd niet. Spelletje erna was alles weer inorde en kon ik, net zoals normaal, weer netjes de trap af. Heb ik toen maar 3 keer gedaan om het goed te maken van spelletje ervoor
Denk het niet aangezien het een uitbreiding is en je BF2 geinstalleerd moet hebben ?sjaakhaar schreef op maandag 07 november 2005 @ 10:41:
Weet iemand misschien of er ook een demo zal komen van Special Forces?
gisteren een leuke pot gespeeld op Diman's server, ga er zeker vaker komen.
hij zal denk ik wel beeld geven, maar die kaart is volgens mij zo langzaam dat je 3 fps haalt ofzoHamersma schreef op maandag 07 november 2005 @ 10:14:
Eventjes een stomme vraag tussendoor van mij, maar de Geforce 5200 wordt niet officeel ondersteund. Werkt het dan wel ?
dat je er plezier in hebt vind ik best, maar verkracht mn nick es niet zojefjef schreef op maandag 07 november 2005 @ 10:50:
btw, ik merk dat de server nu een heel stuk stabieler is en er is ook volgens mij minder gezeur met pings e.d. dus dat vind ik erg goed van i3d.
maar inderdaad, er lopen vaak veel rondneukers tussen en tegenwoordig zorg ik er wel voor dat ze Of wat doen Of weggaan
ben trouwens ook beniewd hoe lang het nog gaat duren voordat modmanager erop komt want dan wordt de server weer als vanouds (servermessages en highpingkick)
Inderdaad, in BF1942 hadden we er al last van op een vliegdekschip. Vooral in Desert Combat als iemand met dat ding ging varen zat iedereen te schelden vanwege de lag. In BF2 heb ik er ook last van als ik benedendeks loop. Vooral als ik een hoekje om wil lopen schuif je gewoon opzij vanwege de lag. Alles lijkt iig vertraagd te reageren
Ik heb dus ook een server bij I3D, alleen heb ik dus problemen met PB. Het lijkt nergens op te reageren op wat voor'n command dan ook. Ook lijken bepaalde instellingen zoals servermessages om de zoveel tijd weer te verdwijnen. Hoe regel jij dit? En wat is de modmanager waar je het over hebt?djmantri schreef op maandag 07 november 2005 @ 11:03:
[...]
dat je er plezier in hebt vind ik best, maar verkracht mn nick es niet zo
btw, ik merk dat de server nu een heel stuk stabieler is en er is ook volgens mij minder gezeur met pings e.d. dus dat vind ik erg goed van i3d.
maar inderdaad, er lopen vaak veel rondneukers tussen en tegenwoordig zorg ik er wel voor dat ze Of wat doen Of weggaan
ben trouwens ook beniewd hoe lang het nog gaat duren voordat modmanager erop komt want dan wordt de server weer als vanouds (servermessages en highpingkick)
ik heb hier geen problemen met pb (krijg er iig nooit klachten over maar dat zegt eigenlijk ook niet veel) maar alles staat nog standaard. servermessages? bedoel je ingame? die gebruik ik niet, denk alleen als modmanager het doet... (btw wat is modmanager: hier en in het kort: zorgt ervoor dat je scripts kunt draaien)Lawrentium schreef op maandag 07 november 2005 @ 11:13:
[...]
Ik heb dus ook een server bij I3D, alleen heb ik dus problemen met PB. Het lijkt nergens op te reageren op wat voor'n command dan ook. Ook lijken bepaalde instellingen zoals servermessages om de zoveel tijd weer te verdwijnen. Hoe regel jij dit? En wat is de modmanager waar je het over hebt?
Anoniem: 153850
Idd gisteren een heerlijke pot gespeeld op DJMantri's (dank MrBondt en Oemfoefoejefjef schreef op maandag 07 november 2005 @ 10:50:
Anoniem: 98389
vraagje:
Gisteren gebeurde het volgende, ik was bij China en we hadden alle vlaggen in handen. Dus ik vaar naar het vliegdekschip, ging nogal langzaam dus onderweg kon ik me uitleven op langsvarende rubberbootjes en helikopters. Daarna nog wat opstijgende vliegtuigen van het dek gemikt en vervolgens bij de ingang nog wat rubberbootjes naar de bodem geholpen. Toen was het echter einde oefening en met 2 raketten ging ik dus zwemmen. Nou is mijn vraag, mag dit?????
Ik bedoel ik zit vij dicht bij hun spawm plek. Zelf vind ik van niet want we hadden alle vlaggen in handen en toen konden we beginnen aan de laatste slachtparij bij het vliegdekschip.
Gisteren gebeurde het volgende, ik was bij China en we hadden alle vlaggen in handen. Dus ik vaar naar het vliegdekschip, ging nogal langzaam dus onderweg kon ik me uitleven op langsvarende rubberbootjes en helikopters. Daarna nog wat opstijgende vliegtuigen van het dek gemikt en vervolgens bij de ingang nog wat rubberbootjes naar de bodem geholpen. Toen was het echter einde oefening en met 2 raketten ging ik dus zwemmen. Nou is mijn vraag, mag dit?????
Ik bedoel ik zit vij dicht bij hun spawm plek. Zelf vind ik van niet want we hadden alle vlaggen in handen en toen konden we beginnen aan de laatste slachtparij bij het vliegdekschip.
Dit topic is gesloten.