Het grote BMW topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 31 Laatste
Acties:
  • 19.422 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Fijn....van die 'slimme' auto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Van mijn dealer krijg ik net het aanbod om bij mijn 318 een set nagelnieuwe Style/Sternspeiche 44 velgen te nemen met eveneens nieuwe 17" 225/45 Bridgestone of Michelin banden voor 1250 euro. Normaal schijnen deze velgen 1950 euro te kosten als set.

Is dit een goed aanbod?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02 14:52
tazzman schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 17:03:
Van mijn dealer krijg ik net het aanbod om bij mijn 318 een set nagelnieuwe Style/Sternspeiche 44 velgen te nemen met eveneens nieuwe 17" 225/45 Bridgestone of Michelin banden voor 1250 euro. Normaal schijnen deze velgen 1950 euro te kosten als set.

Is dit een goed aanbod?
Lijkt me een goede deal. Zoek maar eens op wat die banden los kosten. Loopt al aardig in de papieren.

Weet iemand trouwens een beetje goede online webshop/informatiebron voor prijzen van banden en velgen?

[edit] http://www.mijnautoband.nl/intro.asp Goeie site, nou ja, bijna. Je kan hier alle mogelijke soorten banden bekijken, alleen prijzen bekijken kun je niet. Daarvoor moet je een offerte opvragen. Doe dat, vul lariekoek gegevens in. Na het versturen kun je de offerte in pdf bekijken. Goedkoopste banden die ze daar verkopen die om de style 44 passen kosten 400+ Euro p/vier. Dus lijkt me het best een aardige deal voor 1250

[ Voor 27% gewijzigd door zneek op 18-04-2006 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/bmw/bmwizzle.jpg

Zal ik 't doen ? :D

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-09 23:14
M5 velgen :9~

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Het vult de wielkassen wel mooi natuurlijk.

Iemand nog 2 zwarte voorschermen staan btw ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Hoe kan ik 5 steek 120 velgen onder een e30 leggen? Bestaan daar adapters voor?

[ Voor 6% gewijzigd door Bram77 op 19-04-2006 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Zonder gein, dit is 'n photoshopje, komen van de 330 van mn maat die je net ziet op de foto :P

Maar er zijn wel adapters voor ja, maar ik vrees dat je dan niet uitkomt qua ET.
Weet wel dat er E30's zijn met 5 gaats, maar die hebben denk ik een E36 of E34 assen/naven eronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickets
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Nee :P
Bram77 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 20:23:
Ik weet dat de achteras van een E24 onder een E21 gemonteerd kan worden met wat passen en meten. Misschien dat zoiets ook bij een E30 kan.
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 14:09:
Super mooi bakkie... wat is de historie er achter? :)
Excuses voor de late reactie. Ik weet niet de exacte historie (lastig als vorige eigenaren geen moeite doen om dat vast te leggen); ik weet in ieder geval dat 'ie in 1983 uit Duitsland geïmporteerd is in Nederland, en ooit gerestaureerd is in de jaren '90. Meer niet helaas.

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik vind het een mooie auto geworden. Mooi dik van achter, mede door de dubbele uitlaat. Nu nog de m3 en hij is af ;)
Deze krijgt ook de nieuwe biturbo. Ben vooral benieuwd hoe die het gaat doen bij tuners, want hij heeft maar 35pk meer als de 3liter. (306 tov 272)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/s.klein/bmw1t.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/s.klein/bmw2t.jpg
klikbaar

[ Voor 19% gewijzigd door niels88 op 19-04-2006 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
Die neus is heel mooi, maar die achterkant....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Subtiel geintegreerd spoilertje had 'm goed gedaan idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Interresant:
Als je goed kijkt kun je linksonder het kenteken de lens zien voor de Active Cruise Control :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-09 15:49

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

In het zwart met Hartge-velgen ziet hij er best wel stoer uit:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cccd630dd0a2b1f74dcc63186f1b3041/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Fap fap fap*

De M-versie hiervan wordt zo vet, dat weet ik zeker :D

Leuke opvolger voor die van mij... over een jaar of 6 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-09 21:59

JdM

Humbled

Bram77 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 20:23:
M3 is het sleutelwoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 14:31

_Christiaan_

Master of SOG

Femme schreef op woensdag 19 april 2006 @ 22:16:
In het zwart met Hartge-velgen ziet hij er best wel stoer uit:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cccd630dd0a2b1f74dcc63186f1b3041/full.jpg
Voorkant is best mooi gelukt. Het lijkt wel of ze met het design van de lampen weer wat meer teruggaan naar het voorgaande model. Dit in tegenstelling tot bijv. de 5- en 7-serie.

Die achterkant mag ik niet :/ Ik krijg echt een mazda-gevoel als ik die lampen zo zie. Maar misschien dat het in het echt wel meevalt.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

bigchristiaan schreef op donderdag 20 april 2006 @ 10:57:
[...]

[...]

Voorkant is best mooi gelukt. Het lijkt wel of ze met het design van de lampen weer wat meer teruggaan naar het voorgaande model. Dit in tegenstelling tot bijv. de 5- en 7-serie.

Die achterkant mag ik niet :/ Ik krijg echt een mazda-gevoel als ik die lampen zo zie. Maar misschien dat het in het echt wel meevalt.
Op dat bovenste plaatje, zie je aan de voorkant, onderin bij dat gaas een bolachtig iets. Wat is dat :?

De achterkant vindt ik toch iets tegenvallen. Voor de rest wel mooi, maar moet hem eigenlijk eerst in het echt zien :)

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NaZ- schreef op donderdag 20 april 2006 @ 11:21:
[...]

Op dat bovenste plaatje, zie je aan de voorkant, onderin bij dat gaas een bolachtig iets. Wat is dat :?
Een goed weggebouwde STINGER :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ergens gelezen: sensor voor active cruise control :)

Ow dat was hier :+

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2006 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 11:56:
Ergens gelezen: sensor voor active cruise control :)

Ow dat was hier :+
Je slaat de spijker op zijn kop. De auto moet toch automatisch ingrijpen wanneer je met 225 km/h op een flitscontrole af komt stormen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 11:59:
Je slaat de spijker op zijn kop. De auto moet toch automatisch ingrijpen wanneer je met 225 km/h op een flitscontrole af komt stormen :D
Lekker veilig dan. Hij zou beter detecteren wat de maximum snelheid is en dan zich daarop afstellen.
Dat is pas veilig :Y)

Heb vandaag toestemming gekregen om het niveau van mijn cursus te verhogen 8-)
Die mensen van BMW gaan achterover vallen als ze mijn cursus gaan zien.
Misschien dat ik van Honda ook nog een opdrachtje krijg. In 1 maand een complete cursus van hun product schrijven en ook ombouwen tot een proefstand. Zou maar mooi zijn 8-)

[ Voor 34% gewijzigd door Chevy454 op 20-04-2006 17:10 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

zneek schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 17:29:
[...]

Lijkt me een goede deal. Zoek maar eens op wat die banden los kosten. Loopt al aardig in de papieren.
Inclusief de installatie van een BMW mistlampen set in de voorbumper, zijn we op 1550 euro uitgekomen. 1250 voor de 17" Style 44 velgen incl nieuwe banden en 300 euro voor de mistlampset incl. inbouw. Al met al niet slecht. Oh ja, de originele 15" wielen met wieldoppen en eveneens nagelnieuwe 195/15 banden gaan ook mee naar huis.

Die zomerbanden kan ik dan hopelijk inruilen op een set nieuwe 195/15 winterbanden en kan ik de originele wielen gebruiken als winterbanden set.

Hopelijk kan ik hem de 26ste ophalen!! :) :+ :+ :+

Kan niet wachten tot ik hem in de showroom zie staan met die :9~ Style 44 velgen :9~ en die gitzwarte lak ..kinderlijke vreugde hier! _/-\o_

(En een zwart gat in mijn bank rekening 8)7 )

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chevy454 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 17:02:
[...]

Lekker veilig dan. Hij zou beter detecteren wat de maximum snelheid is en dan zich daarop afstellen.
Jij neemt echt alles serieus he :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeeuw
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:46

Zeeuw

5.6

Chevy454 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 17:02:
[...]

Heb vandaag toestemming gekregen om het niveau van mijn cursus te verhogen 8-)
Die mensen van BMW gaan achterover vallen als ze mijn cursus gaan zien.
Misschien dat ik van Honda ook nog een opdrachtje krijg. In 1 maand een complete cursus van hun product schrijven en ook ombouwen tot een proefstand. Zou maar mooi zijn 8-)
Ik vraag me toch af welke opleidingen jij gevolgd hebt om zover te komen bij BMW...

Lijkt mij ook wel mooi om bij BMW te werken, maar dan niet als verkoper maar monteur ofzo, en dan verder stromen, als ik maar met de auto's bezig ben...

Read the badge, Bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JdM schreef op donderdag 20 april 2006 @ 10:28:
[...]
M3 is het sleutelwoord ;)
Inderdaad, M3 veerpoten eronder schroeven, liefst van de E36 voor i.v.m. de remmen en het past.

Afbeeldingslocatie: http://www.gummen.org/images/album/Lelystad20051127043.JPG
Even geen betere foto online staan.

Zijn wel redelijk zware krengen trouwens en het ziet er nogal Sjonnie uit, maar goed, het kan wel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Zeeuw schreef op donderdag 20 april 2006 @ 18:44:
Ik vraag me toch af welke opleidingen jij gevolgd hebt om zover te komen bij BMW...
HTS autotechnologie. Volgend jaar ga ik voor Master in automotive mecanics >:)
Lijkt mij ook wel mooi om bij BMW te werken, maar dan niet als verkoper maar monteur ofzo, en dan verder stromen, als ik maar met de auto's bezig ben...
Leuk, wat auto's flashen. Een taak welke wel tot 24 uur kan innemen :Y) Ik ken leukere dingen, zoals werken bij een raceteam. Dat is veel aangenamer. Werken aan stock wagens van tijd tot tijd en in de avonduren die racewagen preppen. Voorzien van een ADL2.0 en een MoTeC M800 en dan gaan testen. Dat is pas leuk werken.

[ Voor 96% gewijzigd door Chevy454 op 22-04-2006 01:35 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 14:31

_Christiaan_

Master of SOG

Ik word helemaal gek 8)7

2 weken geleden zouden we eindelijk (na een paar maanden wachten) een demomodel van de 525i touring (E61) met allemaal leuke extra's erop krijgen. Toen had de garage nog niks gedaan.

Vorig weekend zouden we hem dan eindelijk krijgen, maar toen was hij nog niet rijklaar.

Vanavond zouden we hem krijgen, om 7 uur. Belt-ie 10 voor 7 op dat het met de papieren nog niet geregeld is. En dat regelt-ie dan 10 minuten ff van tevoren! :|

Ik ben benieuwd of de problemen over zijn als we de auto hebben.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
bigchristiaan schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 19:54:
een demomodel van de 525i touring (E61) met allemaal leuke extra's erop krijgen.
Ik ben benieuwd of de problemen over zijn als we de auto hebben.
Dat komt nog wel joh. Demowagens zijn meestal niet echt netjes warmgereden of langdurig warm gereden. Oké tenzij jouw dealer toevallig ook de Rolls Royce limo verdeelt dan wordt die Rolls wel netjes warm gereden en in een verwarmde garage met een laken gestald maar bij je doorsnee BMW ;(

Bij de plek waar ik zit worden de persvoertuigen door het personeel ingereden. De externe personen welke die voertuigen meekrijgen hebben lak aan inrijden dus doen wij dat maar voor hun. Het product moet goed uit de testen komen en dan laat je dat niet toe aan een onverlaat zoals menig leasepersoon welke een wagen gaat demorijden.

Wel leuk soms: de nieuwe M6 of de nieuwe R1200S kan je gewoon meenemen, moet je wel even reserveren :P De Rolls mag helaas niet ;(

[ Voor 40% gewijzigd door Chevy454 op 22-04-2006 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
Vandaag kreeg mijn 320Ci last van trillingen en rammel geluiden bij het remmen. Hoe harder ik reed, hoe sneller het rammel geluid. Ik was op weg naar Almere, vanuit Groningen, A6. Even bij Lelystad eraf bij BMW Klaas Visser. Daar werd ie even op de brug gereden en nauwkeurig bestudeerd. Erg netjes geholpen, aardige lui altijd bij de BMW dealer.

Maar goed, ding heeft 5 minuten op de brug gestaan, het oordeel: uitlaat heeft een klein lek, kering van de cardan lek. Ben geen autotechneut, misschien heb ik de termen verkeerd :) Allebei geen probleem, wordt als het goed is bij mijn eigen dealer onder huisselectiegarantie gerepareerd. Verder, de oorzaak van de rem problemen is dat allevier de remschijven versleten zijn. De auto staat altijd buiten en nog wel eens een dag of wat stil, dus er zat ook wat roest op de schijven e.d.

Nu vraag ik me af wat dat geintje me gaat kosten? Moeten de schijven en blokken altijd tegelijk vervangen worden? Ik ben een beetje bang voor een duur geintje, heeft iemand al eens remschijven op zijn 3-serie moeten vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ik was vandaag even bij de dealer om mijn radio te brengen en meteen de auto cash af te rekenen. En d'r stond buiten voor de showroom ineens een erg mooie zwarte E46 Touring - met factory-fresh 17" Sternspeiche 44 velgen (met nagelnieuwe 225/45 Bridgestone banden) en ja hoor....... dat was de mijne _/-\o_ _/-\o_ Ik had helaas geen camera bij me maar oi oi oi wat zag die er mooi uit met die nieuwe velgen eronder. :9

Er stonden ook veel mensen met grote belangstelling naar te kijken! :o

Ik hoop hem woensdag op te kunnen halen (er moet intern nog wat gedaan worden).. zal dan wat foto's posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV
  • Laatst online: 20-09 22:44

MBV

Chevy454 schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 13:37:
[...]
Wel leuk soms: de nieuwe M6 of de nieuwe R1200S kan je gewoon meenemen, moet je wel even reserveren :P De Rolls mag helaas niet ;(
Ehm, je bedoelt dat ik gewoon kan bellen en vragen of ik een M6 mee mag nemen? Studentje informatica, komende 5 jaar geen geld voor zo'n ding? Dan zijn ze echt niet goed snik 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
MBV schreef op zondag 23 april 2006 @ 00:31:
Ehm, je bedoelt dat ik gewoon kan bellen en vragen of ik een M6 mee mag nemen? Studentje informatica, komende 5 jaar geen geld voor zo'n ding? Dan zijn ze echt niet goed snik 8)7
Je moet er wel werken en op de juiste afdeling zitten slimpie :P
Omdat je de wc's schoonmaakt werk je er wel maar no way dat je een wagen meekrijgt.

[ Voor 51% gewijzigd door Chevy454 op 23-04-2006 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Chevy454 schreef op zondag 23 april 2006 @ 00:54:
[...]

Je moet er wel werken en op de juiste afdeling zitten slimpie :P
Omdat je de wc's schoonmaakt werk je er wel maar no way dat je een wagen meekrijgt.
Maar als je Chevy eens een keer lief aankijkt.. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
endless schreef op zondag 23 april 2006 @ 01:07:
Maar als je Chevy eens een keer lief aankijkt.. :Y)
Ik ben een meester in het afwijzen :Y) Het enige wat ik nog aanvaard zijn projecten met een hoge tijdsdruk en/of een hoog technologisch niveau.

[ Voor 22% gewijzigd door Chevy454 op 23-04-2006 02:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 19:39
Chevy454 schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 13:37:
[...]

Dat komt nog wel joh. Demowagens zijn meestal niet echt netjes warmgereden of langdurig warm gereden. Oké tenzij jouw dealer toevallig ook de Rolls Royce limo verdeelt dan wordt die Rolls wel netjes warm gereden en in een verwarmde garage met een laken gestald maar bij je doorsnee BMW ;(

Bij de plek waar ik zit worden de persvoertuigen door het personeel ingereden. De externe personen welke die voertuigen meekrijgen hebben lak aan inrijden dus doen wij dat maar voor hun. Het product moet goed uit de testen komen en dan laat je dat niet toe aan een onverlaat zoals menig leasepersoon welke een wagen gaat demorijden.

laat me raden, die m6 heb je al gereserveerd voor 21 mei :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
bolleh schreef op zondag 23 april 2006 @ 02:37:
laat me raden, die m6 heb je al gereserveerd voor 21 mei :+
Tegen 21 mei wil ik mijn project met Honda afronden als het even lukt. Alles hangt af van nu komende week. Krijg ik toestemming om mijn huidig project bij BMW verder te zetten dan heb ik nog wat werk voor de boeg. Als ze mijn project als afgesloten zien dan ga ik een project voor Honda maken. In het slechtste geval heb ik 3 weken voor cursus schrijven, proefstand bouwen en presentatie geven 8)7 Of de lamlul welke nu dat project van Honda Europe maakt moet in gang gaan schieten zodat ik 3 weken vrij heb en kan voorbereiden voor mijn opleiding tot Master.

Overigens sta ik niet hoog genoeg in de voedselketen bij BMW om direct aanspraak te maken op een bepaald model wanneer die uitgebracht wordt. De tijd heb ik ook niet zoals blijkt uit hetgeen wat ik hierboven heb beschreven.

[ Voor 60% gewijzigd door Chevy454 op 23-04-2006 02:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chevy454 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 19:47:
Leuk, wat auto's flashen. Een taak welke wel tot 24 uur kan innemen :Y) Ik ken leukere dingen, zoals werken bij een raceteam. Dat is veel aangenamer. Werken aan stock wagens van tijd tot tijd en in de avonduren die racewagen preppen. Voorzien van een ADL2.0 en een MoTeC M800 en dan gaan testen. Dat is pas leuk werken.
Aangenamer ?? JIj moet nog veel leren in de wereld van het Racen blijkbaar... tijd is letterlijk geld daar en er is dus VEEL stress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 23 april 2006 @ 12:18:
Aangenamer ?? JIj moet nog veel leren in de wereld van het Racen blijkbaar... tijd is letterlijk geld daar en er is dus VEEL stress.
Aangenamer is voor iedereen wat anders. Ik vind het werken in zulke omstandigheden veel leuker, aangenamer en intressanter. Als het makkelijk zou zijn dan kon iedereen dat wel doen. Het moet een beetje moeilijk zijn. Of dat nu door tijd en/of door het probleem komt is mij om het even. Ik moet die adrenaline rush hebben wanneer het probleem gefixed is. Dat vind ik aangenaam.

[ Voor 80% gewijzigd door Chevy454 op 23-04-2006 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chevy454 schreef op zondag 23 april 2006 @ 13:32:
[...]

Aangenamer is voor iedereen wat anders. Ik vind het werken in zulke omstandigheden veel leuker, aangenamer en intressanter. Als het makkelijk zou zijn dan kon iedereen dat wel doen. Het moet een beetje moeilijk zijn. Of dat nu door tijd en/of door het probleem komt is mij om het even. Ik moet die adrenaline rush hebben wanneer het probleem gefixed is. Dat vind ik aangenaam.
Ik snap je wel, maar je klinkt een beetje alsof je iedereen alles wijs kan maken, don't get me wrong here ;)

Ook jij zal je tegenslagen wel hebben/krijgen. Klinkt allemaal erg mooi, maar; nothing is perfect !! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
Wat kosten remschijven voor een 3 serie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Gaat dit topic nou over BMW voertuigen of over het werken bij BMW? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

tazzman schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 20:58:
Ik was vandaag even bij de dealer om mijn radio te brengen en meteen de auto cash af te rekenen. En d'r stond buiten voor de showroom ineens een erg mooie zwarte E46 Touring - met factory-fresh 17" Sternspeiche 44 velgen (met nagelnieuwe 225/45 Bridgestone banden) en ja hoor....... dat was de mijne _/-\o_ _/-\o_ Ik had helaas geen camera bij me maar oi oi oi wat zag die er mooi uit met die nieuwe velgen eronder. :9

Er stonden ook veel mensen met grote belangstelling naar te kijken! :o

Ik hoop hem woensdag op te kunnen halen (er moet intern nog wat gedaan worden).. zal dan wat foto's posten.
Ben wel benieuwd hoe die dingen eruit zien als er zoveel mensen om een 17" gewielde auto komen drommen.
Pics dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Hydraulik-Phunk schreef op zondag 23 april 2006 @ 22:11:
[...]
Ben wel benieuwd hoe die dingen eruit zien als er zoveel mensen om een 17" gewielde auto komen drommen.
Pics dus :D
Zoals ik al zei, ik had geen camera bij me en haal de auto pas woensdag op. Zijn dezelfde velgen als onder Zneek z'n 320. Er stond geen horden mensen omheen maar veel bezoekers aan de dealer kwamen toch zeker kijken naar deze zeer nette Touring met mooie velgjes. Het was ook de enige E46 Touring met 17" velgen eronder die er stond, de rest had alleen de standaard 16" velgen eronder zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Ah ok, komen er iig weer eens wat pics in het topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.autofotos.nl/2006/M0603_ClubSpec060423/01%20-%20R1%20vrij%20rijden%2009.30-10.10/images/M0603_0016.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.autofotos.nl/2006/M0603_ClubSpec060423/01%20-%20R1%20vrij%20rijden%2009.30-10.10/images/M0603_0043.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.autofotos.nl/2006/M0603_ClubSpec060423/01%20-%20R1%20vrij%20rijden%2009.30-10.10/images/M0603_0208.jpg

Doet wonderen, AST achterveren met verhogers, auto ligt veel beter op de weg.

Voor op 2.9bar en achter op 3.0bar.

Op de 2e foto, die Alfa, da's een lul :P

Het was een recreatieve sessie, dus je mocht eigenlijk niet inhalen, maar nee, als er 15 man de bocht induikt moest ie nog op de laatste meter iedereen voorbij. En dat niet 1x, maar 3x.

Toen was ik het zat, en heb ik hem even een lesje circuit gegeven. Niet dat ik Schumi ben, maar had wel wat bruikbare tips gehad over de ideale lijn. Alfa'tje binnenbocht met 80, BMW met 100 door de buitenbocht er langs.

Even tuut tuut, middelvinger, doei :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt wel schade zo te zien :9 En ze zitten allemaal best dicht achter je... je gaf gewoon geen gas :D (100 door de tarzan is namelijk redelijk fix waar profi's 110 met een BMW halen)

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2006 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 09:54:
Je hebt wel schade zo te zien :9 En ze zitten allemaal best dicht achter je... je gaf gewoon geen gas :D (100 door de tarzan is namelijk redelijk fix waar profi's 110 met een BMW halen)
ziet er eerder afgeplakt uit dan schade.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gekkenhuis schreef op maandag 24 april 2006 @ 09:57:
[...]

Beetje dollen :9 Zit toch tape aan een kant...

BMW-rijders moet je altijd even plagen als ze van het circuit af komen... vertel ze dat; ookal hebben ze RWD... ze nog steeds geen F1 kar hebben en je hebt ze op de kast :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Gekkenhuis schreef op maandag 24 april 2006 @ 09:57:
[...]

das optisch getuned :)

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wist niet dat AutoStyle een nieuwe manier van Tuning in het programma had :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 09:54:
Redelijk fix :?

Het pinnetje van m'n knipperlicht is kapot, dus hangt hij uit het spatscherm... Geen schade dus ;)

Er was 1 206'je die best goed in de bochten hing, maar qua gas in de bocht en op het rechte stuk zijn ze nergens. Leuke was de sjonnie GSi's, allemaal uitlaatje laten brullen enzo :D

Op het GSi-forum zie je ze ook trost vertellen over 206-jes die in de weg reden, terwijl ze zelf helemaal zoek werden gereden door 3/4e van onze club :+

Maar goed, mij krijg je niet zo snel op de kast, had redelijk de goede lijn van het circuit te pakken (wat tips van zo'n profi uit de E36 Ziengs Cup ;))

Op 12 rondjes 2x alle 206'jes en GSi'tjes ingehaald, niet slecht dat ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiks dan... ik was in een hurry... een letter scheelt enorm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dan snap ik je zin nog niet, ik ben niet zo van de slang weet je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 11:07:
Maar dan snap ik je zin nog niet, ik ben niet zo van de slang weet je...
110 door de tarzan is best aan de max voor een raceklare BMW. Ik neem aan dat je daar niet even met 100 een peug in gaat halen buitenom... je remt als het goed doet daar namelijk pas op 80M met een gang van 180-200 minimaal en hebt je ideale lijn hard nodig dan... niets buitenom daar :p

Gelukkig zijn er meer bochten waar het wel kan.

Beetje dollen moet je snappen/ tegen kunnen :D

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2006 11:22 . Reden: tiepvout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan er ook wel tegen :P

Maar ik heb het nergens over de tarzanbocht gehad, dat maakte jij er van :* :+

Maar iig, van een ervaren coureur uit de E36 cup kreeg ik de tip om iedere bocht buitenom te pakken, tot je de bocht in kan kijken, dan pas insturen, voor maximale snelheid.

De bocht die ik bedoel is een brede bocht linksom, je hebt dan rechts een hele hoop grind wat omhoog loopt, daarna kom je in de Audi-S-bocht uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
zneek schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 18:58:
Vandaag kreeg mijn 320Ci last van trillingen en rammel geluiden bij het remmen. Hoe harder ik reed, hoe sneller het rammel geluid. Ik was op weg naar Almere, vanuit Groningen, A6. Even bij Lelystad eraf bij BMW Klaas Visser. Daar werd ie even op de brug gereden en nauwkeurig bestudeerd. Erg netjes geholpen, aardige lui altijd bij de BMW dealer.

Maar goed, ding heeft 5 minuten op de brug gestaan, het oordeel: uitlaat heeft een klein lek, kering van de cardan lek. Ben geen autotechneut, misschien heb ik de termen verkeerd :) Allebei geen probleem, wordt als het goed is bij mijn eigen dealer onder huisselectiegarantie gerepareerd. Verder, de oorzaak van de rem problemen is dat allevier de remschijven versleten zijn. De auto staat altijd buiten en nog wel eens een dag of wat stil, dus er zat ook wat roest op de schijven e.d.

Nu vraag ik me af wat dat geintje me gaat kosten? Moeten de schijven en blokken altijd tegelijk vervangen worden? Ik ben een beetje bang voor een duur geintje, heeft iemand al eens remschijven op zijn 3-serie moeten vervangen?
Inmiddels contact gehad met De Beier. Verwachte kosten voor de remschijven: +/- 800 Euro. Lekker hoor :( Nou ja, als je lekker wilt rijden moet je er wat voor over hebben. De andere zaken repareren ze onder huisselectiegarantie, dus dat scheelt

Ik heb trouwens wel met ze geregeld dat ik een leuke leenauto meekrijg voor die dag: BMW 530d E60. Eens kijken hoe dat rijdt, 220Pk 6 cillinder diesel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet doen die schijven!! Je kan voor dat geld zoveeeeeel anders krijgen..
Mijn god, daar kan je nog wel een setje Sandtler GT voor krijgen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 12:29:
Heb ik ook... die remmen zo hard en niet krom meer te kijrgen :D

Eindelijk je fading weg !

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2006 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 12:29:
En waar zou ik dat moeten doen? Mijn auto is altijd dealer-onderhouden geweest, en ik was eigenlijk niet van plan ergens anders heen te gaan. Of wordt ik getild door de dealer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zneek schreef op maandag 24 april 2006 @ 13:49:
[...]
Of wordt ik getild door de dealer?
Ja.

800 euro voor een set remschijven? Zijn dat er 2 of 4?

Bij 4 is het niets abnormaals, voor de dealer that is. Maar voor dat geld is er zoveel beters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 14:29:
[...]

Ja.

800 euro voor een set remschijven? Zijn dat er 2 of 4?

Bij 4 is het niets abnormaals, voor de dealer that is. Maar voor dat geld is er zoveel beters.
Klopt wel. Bel Dutch Power Trading eens... die haalt de bij Sandtler vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat snap ik, maar ik heb het over 800 euro voor originele

Dat was zijn vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 14:50:
Ja dat snap ik, maar ik heb het over 800 euro voor originele

Dat was zijn vraag ;)
Ik toch ook.. zeg dat dat klopt en dat hij voor dat zelfde geld dat andere betere "daar" kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
Het gaat over 4 stuks, incl remblokken. Is het dan nog raar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Ik kijk er niet van op zal ik zeggen (lijkt me de normale prijs) Een stukje kabelboom van 70cm kost bij BMW 550 euro. Inkoopprijs wel te verstaan ;(

[ Voor 21% gewijzigd door Chevy454 op 24-04-2006 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

ROFL Productiekosten: €2, transportkosten: €0 (gaat wel mee als die auto's uit de fabriek komen), BMW-logo: Priceless :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Iemand een idee hoe ik mijn voorschermen los haal van m'n E30 ? Heb de meeste parkers er wel uit dacht ik, maar hij zit nog vast. En net dàt hoofdstuk van m'n Haynes is een corrupte PDF :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asteroid9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 14:43

Asteroid9

General Failure

Een aantal parkers (6 dacht ik) langs de bovenrand, 2 stuks net onder je koplamp, 1 onder de bumper, 2 langs de A-stijl en 1 onderaan de dorpel.
Succes! :P

- = Simpele oplossingen zijn vaak vermomd als schier onoplosbare problemen.... = -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zneek schreef op maandag 24 april 2006 @ 14:56:
Het gaat over 4 stuks, incl remblokken. Is het dan nog raar?
Ja. Tenzij je idd OEM wil. Ik betaal 120 euro voor 4 blokjes rondom, E36 328i coupé.

Dan heb je dus nog zogezegd 680 euro over voor 4 schijven, is 170 euro per schijf. Kan je vast wel wat leukers voor krijgen dan BMW OE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Die 2 langs de A-stijl, TERINGDINGEN! :P

Heb 't scherm er al af inmiddels, geschuurd en in de primer... maar volgens mij heeft de vorige eigenaar 'm gespoten met Hema verf ofzo, want de primer heeft ruzie met de ouwe laag.
Had 'm al redelijk kaal, maar moet nu dus echt bare metal worden. Bah :+

Boel werk, andere zijde moet ook nog... :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Tijd voor wat plaatjes:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~wacht041/got/x3-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~wacht041/got/x3-2.jpg
De X3 2.5 executive automaat van mijn vader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Heb je die Top Gear aflevering gezien over de X3? })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

Ikke wel, en ik vind nog steeds dat hij gelijk heeft. Alhoewel ik niet snap waarom hij wel met dat ding naar huis reed en niet met de Cayenne. Die Cayenne rijdt tenminste nog lekker en komt vooruit in het terrein. Die X3 stond 10x vast ofzo. "haal die range rover maar weer!" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Morgenochtend is de grote dag - dan ga ik mijn nieuwe liefde ophalen bij de dealer. De kentekenplaten liggen al hier thuis .. kan niet wachten om hem in de showroom te zien staan. :) :)

*voeg beelden in van kinderlijke vreugde* 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tazzman schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 23:22:
Morgenochtend is de grote dag - dan ga ik mijn nieuwe liefde ophalen bij de dealer. De kentekenplaten liggen al hier thuis .. kan niet wachten om hem in de showroom te zien staan. :) :)

*voeg beelden in van kinderlijke vreugde* 8)7
op je oprit bedoel je :P

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~kindersite-zwemmen/kiaurapiet.jpg

Kinderlijke vreugde :? :+

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2006 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

In de garage bedoel je? ;)

Heb hem vandaag opgehaald en hij rijdt heeeeeeeeeerlijk. Okay, tis geen snelheidsmonster maar wel bijzonder comfortabel. Ik zal es kijken of ik vanavond wat pics kan posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Plaatje van zojuist, staat hier om de hoek :)

Afbeeldingslocatie: http://xs78.xs.to/pics/06173/DSCF0_004.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0YR1D3R schreef op woensdag 26 april 2006 @ 13:44:
Plaatje van zojuist, staat hier om de hoek :)

[afbeelding]
Style :D

Wijs kenteken... kweenie.. staat wel dik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Ja, dat kenteken maakt 'm wel af :+

Er staat hier ook wel es een vertegenwoordiger voor mn huis te picknicken met een oud type M5, die moet ik eigenlijk ook gewoon eens vragen of ik 'n blokkie mee om mag :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 14:00:
[...]

Style :D

Wijs kenteken... kweenie.. staat wel dik :D
[naief]

Hèh?

[/naief]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydraulik-Phunk schreef op woensdag 26 april 2006 @ 14:35:
Ja, dat kenteken maakt 'm wel af :+

Er staat hier ook wel es een vertegenwoordiger voor mn huis te picknicken met een oud type M5, die moet ik eigenlijk ook gewoon eens vragen of ik 'n blokkie mee om mag :Y)
Ik ken een verhaal, was volgens mij een een meter of wat verderop bezig waarbij het ding met draaiende motor weggezet werd, de man terug kwam en vroeg hoe de auto reed :o

Ja zegt ie... je gaat me toch niet vertellen dat je geen blokje A2 hebt gedaan he ;)

Was overigens bij een BMW-dealer ;) Je weet nu wel welke.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2006 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch niet Bert Story hé? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg niets :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeren zijn het. Behalve de onderdelenafdeling. De rest boeren, echt, ammenooitniet dat ik daar ooit heen ga voor een occasion/nieuwe auto.

Dan liever Renova of Nobra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:05:
Boeren zijn het. Behalve de onderdelenafdeling. De rest boeren, echt, ammenooitniet dat ik daar ooit heen ga voor een occasion/nieuwe auto.

Dan liever Renova of Nobra.
Jij snapt het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Autohaus Klee is overigens ook niet slecht. Moet je alleen wel een stukje voor rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-09 00:17

Twhomp

Stayin' Alive

Jongens, jongens, jongens.

Na (nog steeds) tijden Xantia fan te zijn (veel luxe voor weinig geld) wilde ik toch een auto die technisch begrijpbaar is en meer feel aan het rijden geeft. Op aanraden van een vriend:

* Twhomp heeft een '83 E30 Type 1 1.8i gekocht!

Ik vind het zo leuk, lekker bakkie. Nou ben ik niet zo'n scheurder/sjonnie, maar ik ga die auto helemaal opknappen. Paar vrienden van me zijn ook helemaal erbij. Zeker nu het mooie weer eraan komt!

Het is een witte ( :X ), maar dat geeft niet, want ik ga m subtiel (belangrijk, geen pauperbak) in de DTM / Schnitzer-light stijl maken. En wat een populair type om spullen voor te bestellen. Gisteren gekocht, vandaag alvast de radiator vervangen (die was gewoon rot) voor 30 pop.

Zodra de motor doorgemeten en gecheckt is en goedbevonden, dan ga ik de wat geldintensievere dingen erin/erop doen. Over 2 jaar is het een oldtimer, dan gaat ie helemaal de hobbystatus in :)

* Twhomp is blij en nu ook een beemerrijder

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
Alleen al dat je weg bent van Citroën is een applaus waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Dupje schreef op donderdag 27 april 2006 @ 21:54:
Alleen al dat je weg bent van Citroën is een applaus waard ;)
Die heb ik nog, met een hele grote achterbak waar alle spullen voor die BMW inpassen. Dus bij mij zijn ze vriendjes ;)
Maar het is een wereld van verschil, dat geef ik direct toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM
  • Laatst online: 20-09 21:59

JdM

Humbled

Twhomp schreef op donderdag 27 april 2006 @ 21:48:
Jongens, jongens, jongens.

Na (nog steeds) tijden Xantia fan te zijn (veel luxe voor weinig geld) wilde ik toch een auto die technisch begrijpbaar is en meer feel aan het rijden geeft. Op aanraden van een vriend:

* Twhomp heeft een '83 E30 Type 1 1.8i gekocht!

Ik vind het zo leuk, lekker bakkie. Nou ben ik niet zo'n scheurder/sjonnie, maar ik ga die auto helemaal opknappen. Paar vrienden van me zijn ook helemaal erbij. Zeker nu het mooie weer eraan komt!

Het is een witte ( :X ), maar dat geeft niet, want ik ga m subtiel (belangrijk, geen pauperbak) in de DTM / Schnitzer-light stijl maken. En wat een populair type om spullen voor te bestellen. Gisteren gekocht, vandaag alvast de radiator vervangen (die was gewoon rot) voor 30 pop.

Zodra de motor doorgemeten en gecheckt is en goedbevonden, dan ga ik de wat geldintensievere dingen erin/erop doen. Over 2 jaar is het een oldtimer, dan gaat ie helemaal de hobbystatus in :)

* Twhomp is blij en nu ook een beemerrijder
Check je silentblocks achter eens, als die geleuterd zijn is het een verademing voor je rijden als je ze vervangt.
Ik heb het bij mijn oude E30 ook zelf gedaan, was een gigantische kutklus, maar de moeite zeker waard. Voor de kosten hoef je het niet te laten die blocks zijn niet duur (precies weet ik het niet, maar is geloof ik een paar tientjes voor de E30)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

JdM schreef op donderdag 27 april 2006 @ 22:01:
[...]

Check je silentblocks achter eens, als die geleuterd zijn is het een verademing voor je rijden als je ze vervangt.
Ik heb het bij mijn oude E30 ook zelf gedaan, was een gigantische kutklus, maar de moeite zeker waard. Voor de kosten hoef je het niet te laten die blocks zijn niet duur (precies weet ik het niet, maar is geloof ik een paar tientjes voor de E30)
Bedankt voor de tip! Thx :)

Weet iemand een goede handleiding die alles behandelt van een E30? Ik heb al de Haynes (uiteraard), is dat genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
:( Mijn auto staat bij de garage. Ik had net een afspraak voor volgende week gepland om mijn remmen en wat ander klein spul te doen, start ie vanochtend niet. Ik starte zoals normaal, en de motor begon te draaien, maar slechts voor een fractie van een seconde. Raar, BMW service gebeld en die hebben iemand langs gestuurd. Ik was zelf inmiddels pleite, maar opeens starte dat ding wel. Ze hebben hem voor de zekerheid meegenomen. Ik voel me naakt zo zonder Benny :'( Benny the beamer that is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benny? OMG... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Streel je hem ook voordat je naar bed gaat? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
tazzman schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 09:25:
Streel je hem ook voordat je naar bed gaat? ;)
Tuurlijk, even een aai over de bol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ik durf die van mij de garage (nog) niet binnen te rijden. Tis een beetje krappe ingang met een steile oprit.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
tazzman schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 10:27:
Ik durf die van mij de garage (nog) niet binnen te rijden. Tis een beetje krappe ingang met een steile oprit.. :X
Die van mij past niet eens in mijn garage, en niet eens omdat de garage te klein is, gewoon teveel zooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zneek schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 10:34:
[...]

Die van mij past niet eens in mijn garage, en niet eens omdat de garage te klein is, gewoon teveel zooi :)
Dus is je garage te klein... :+
Pagina: 1 ... 8 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.