Bij Top Gear hadden ze het er ook al over dat de testrijders van Ferrari zeiden dat de Bridgestones minder zacht waren dan Pirelli P-zero's en minder snel, maar dan zou je ook wel verwachten dat ze relatief duurzaam zijn.
Verwijderd
Je rijdt vast op RE050's. "Wij" rijden/reden op S03 Pole Position. "Iets" andere bandDaniel schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 11:14:
[...]
Dan vraag ik me af wat je er mee doet want ik sta met bijna 40k op de teller nog steeds op de eerste set.
Overigens rij ik nu op Toyo Proxes T1-R. Wat ik op droog bijna eng vind, kan op nat ook gewoon.
En slijten.. mwah. 25.000km en nog de helft zeker over.
En mijn rijstijl... tsja, ik rij geen 5-serie automaat zegmaar

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2006 11:40 ]
Verwijderd
Flink negatief zetten, kleine wielen en BOOSTDaniel schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 11:14:
[...]
Dan vraag ik me af wat je er mee doet want ik sta met bijna 40k op de teller nog steeds op de eerste set.
Spinnen op de snelweg was ook mogelijk
Eh wat?Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 08:51:
Die E21, dat interieur lijkt net een E30 interieur
Maar E21's, dat zijn echt brakke auto's. De E28 deels, maar ook de E30 en E34 hebben BMW moeten redden omdat de naam er hard op achteruit ging.
Het zijn leuke auto's, zeker als 323i voor die tijd echt een snelle auto (170PK was toen niet niks).
Maar degelijk? Valt tegen.
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
De mensen die er in rijden.Rickets schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 20:03:
[...]
Eh wat?Wat is er onbetrouwbaar aan een E21? 323i had trouwens 143 PK.
Grapje......
Verwijderd
Hmm nou foutjeRickets schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 20:03:
[...]
Eh wat?Wat is er onbetrouwbaar aan een E21? 323i had trouwens 143 PK.
Ging af op het verhaal van Bas die zo'n ding nieuw gekocht heeft destijds. Ding was echter zwaar onbetrouwbaar.
Dat onbetrouwbaar was 'ie ook al ervoor. Ik kon ooit een 323i kopen die ik wilde gebruiken voor het circuit, maar dat werd me ten strengste afgeraden. Slechte carrosserie, falende techniek etc. etc.Een BMW 323i uit 1981, mijn eerste nieuwe BMW, een kanon van een auto, een echte blikvanger in de beginjaren tachtig. Na een half jaar laat ik deze auto met af fabriek 143 pk ombouwen door Hartge. Met ruim 200 pk wordt het een echte sportwagenkiller. De auto is echter zeer onbetrouwbaar en gaat vele malen kapot. Na anderhalf jaar wordt besloten om hem weg te doen.
vandaar dat je ze ook zo weinig nog ziet! ik ben/was opzoek naar zo'n 323i omdat ik die dubbele achter pijp super vet vind... maar een redelijk exemplaar is niet te vinden (of te hoge aanschaf prijsVerwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 08:53:
[...]
Hmm nou foutje
Ging af op het verhaal van Bas die zo'n ding nieuw gekocht heeft destijds. Ding was echter zwaar onbetrouwbaar.
[...]
Dat onbetrouwbaar was 'ie ook al ervoor. Ik kon ooit een 323i kopen die ik wilde gebruiken voor het circuit, maar dat werd me ten strengste afgeraden. Slechte carrosserie, falende techniek etc. etc.

Wellicht is dat één van de weinige miskleunen in de productiereeks, want ik heb totaal geen last van onbetrouwbaarheid en met mij vele anderen. En ik zou ook niet weten wat er zo slecht is aan de carrosserie en techniek. Een auto onbetrouwbaar noemen op basis van één of twee spookverhalen is een beetje onzinnig.Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 08:53:
Dat onbetrouwbaar was 'ie ook al ervoor. Ik kon ooit een 323i kopen die ik wilde gebruiken voor het circuit, maar dat werd me ten strengste afgeraden. Slechte carrosserie, falende techniek etc. etc.
Het zijn oude auto's. In 25 jaar of meer kan er een hoop gebeuren met een auto. Er zijn genoeg andere autotypes uit die tijd die je zelden ziet, dus dat is niet E21-specifiek (ze staan ook vaak lekker binnen).low_n_slow schreef op woensdag 06 december 2006 @ 11:36:
vandaar dat je ze ook zo weinig nog ziet! ik ben/was opzoek naar zo'n 323i omdat ik die dubbele achter pijp super vet vind... maar een redelijk exemplaar is niet te vinden (of te hoge aanschaf prijs)
Als je een goed exemplaar van een 323i zoekt voor 1000 euro gaat je dat niet lukken inderdaad. De prijzen zijn aan het stijgen, dus je moet dan eerder denken aan 4000+ euro, hele nette voor 6000+. Of geluk hebben en tegen een koopje aanlopen

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
Verwijderd
www.boerenmestwagen.nlSileX schreef op woensdag 06 december 2006 @ 12:16:
Is er trouwens een goed Nederlands BMW forum ergens te vinden ?
Verwijderd
Is een M3 in cabrio gemaakt dan ? Of is dit een M3 naar cabrio of andersom ?
Zo zien ze er mooi uit, alleen met de kap dicht vind ik het zo pauper...
Zo zien ze er mooi uit, alleen met de kap dicht vind ik het zo pauper...
Ik ben ze al vaker tegengekomen. Ik ging er vanuit dat ze ook M3 cabrios hebben gemaakt. Weet dus niet zeker of dat ook zo is.
* jep zoekt pics van de 330i van Femme met nieuwe voorbumper. 
Wil even iemand wat laten zien. Waar stoan die?
Verwijderd
jep schreef op woensdag 06 december 2006 @ 14:25:
* jep zoekt pics van de 330i van Femme met nieuwe voorbumper.

?
Dat is een E46 3-serie, geen E90
Verwijderd
Er is ook een M3 cabrio geweest van de E30. Je ziet er redelijk wat, bijna allemaal nep.
Er zijn zelfs E30 M3 Alpina's geweest, dus ook met de brede schermen maar volledig Alpina.
Best veel variaties in de E30's geweest.
Er zijn zelfs E30 M3 Alpina's geweest, dus ook met de brede schermen maar volledig Alpina.
Best veel variaties in de E30's geweest.
die van tom ziet hier bij wat je zoekt?
Ik moet trouwens zeggen dat de E91 met een Hartge set erop optisch ook wel erg lekker is:

Persoonlijk vind ik alleen de verhouding band/velg niet meer mooi zo.

[ Voor 14% gewijzigd door Renegade op 06-12-2006 15:30 ]
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Dat is dus de lip die ook onder m'n auto heb.

Da's best strak.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Dit ding en dan als 330i of 335i...kom maar opRenegade schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:29:
Ik moet trouwens zeggen dat de E91 met een Hartge set erop optisch ook wel erg lekker is:
[afbeelding]
[afbeelding]
Overigens ben ik na mijn rit in de 335i tot de conclusie gekomen dat die motor voor een dagelijkse leasebak volledig overkill is. Als het mijn enige auto zou zijn, dan een nobrainer. Maar voor gewoon woon-werk gedoe is een 325i volgens mij net zo lekker
Neem dan de 335d. Die is maar 0.2 seconden langzamer (als je met de handbak al zo snel zou kunnen schakelen überhaupt..
) en je hebt een berg koppel om naar van te worden plus een beter brandstofverbruik. 
Wat betreft je opmerking over die 325i, helemaal mee eens.
Wat betreft je opmerking over die 325i, helemaal mee eens.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
6-cilinder BMW sound is gewoon overheerlijk. Hoop alleen dat ze hem niet teveel gedempt hebben.
jep schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:03:
Volgens mij krijg je van zo'n 335d elke keer een instant klaplong als je de snelweg op schiet.

60km/h naar 200km/h in 5 seconden in de 4de versnelling, dat is wel lekker acceleren maar het probleem is, dat smaakt naar meer.
[ Voor 16% gewijzigd door Chevy454 op 06-12-2006 16:38 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Dat lijkt me wel heeeel erg snel, denk je niet?Chevy454 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:36:
[...]
60km/h naar 200km/h in 5 seconden in de 4de versnelling, dat is wel lekker acceleren maar het probleem is, dat smaakt naar meer.
Verwijderd
Die dingen hebben zo'n berg koppel, dat gaat serieus hard.zimbab schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:39:
[...]
Dat lijkt me wel heeeel erg snel, denk je niet?
Ja, maar niet in 5 seconden van 60-200 (dat is 140 km/h verschil) in één enkele versnelling.Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:43:
[...]
Die dingen hebben zo'n berg koppel, dat gaat serieus hard.
Dan moet ie 0-140 wel in ongeveer 3 seconden kunnen doen namelijk. Hij zal wel 60-120 bedoelen ofzo.
[ Voor 14% gewijzigd door zimbab op 06-12-2006 17:10 ]
Verwijderd
Ik snap.zimbab schreef op woensdag 06 december 2006 @ 17:07:
[...]
Ja, maar niet in 5 seconden van 60-200 (dat is 140 km/h verschil) in één enkele versnelling.
Dan moet ie 0-140 wel in ongeveer 3 seconden kunnen doen namelijk. Hij zal wel 60-120 bedoelen ofzo.
Ik weet dat een kennis van me een jaar of 3 geleden bij De Lucht richting Den Bosch de zijn BMW in stapte (zelfde model dus) en ik ook in een auto die niet langzaam was
OK, het was 's ochtends en hij reed weg, ik rij nog geen 5 seconde later weg rij de snelweg op en de beste man was in de hele wijde omtrek niet meer te bekennen.
Ja, ik had best een eind zicht.
Kom ik bij Rosmalen/Den Bosch aan zit hij al op kantoor aan de koffie en kwam ik onder het motto "hij was nog niet warm genoeg, turbo he" bij hem binnen lopen
ik denk dat chevy zn motor bedoeld qua acceleratie? dat zelfs een 335d vergeleken met een goeie motor echt geen instant-klaplop gevoel geeft.
denk dat chevy zelf ook wel snapt dat een 335d in 5 seconden echt niet van 60-200 gaat
denk dat chevy zelf ook wel snapt dat een 335d in 5 seconden echt niet van 60-200 gaat
Zelfs voor een motor is het op het absurde af...bolleh schreef op woensdag 06 december 2006 @ 18:04:
ik denk dat chevy zn motor bedoeld qua acceleratie? dat zelfs een 335d vergeleken met een goeie motor echt geen instant-klaplop gevoel geeft.
Verwijderd
Nog nooit met een ZZR 1100 gereden zeker ??MikeyMan schreef op woensdag 06 december 2006 @ 18:17:
[...]
Zelfs voor een motor is het op het absurde af...
Nee... Maar in totaal iets van 8seconden op de 200 is wel erg snel...Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 18:42:
[...]
Nog nooit met een ZZR 1100 gereden zeker ??
Verwijderd
Het is bijna haalbaar op een motor, zelfs een ZZR is er nog traag in.MikeyMan schreef op woensdag 06 december 2006 @ 19:02:
[...]
Nee... Maar in totaal iets van 8seconden op de 200 is wel erg snel...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2006 19:42 ]
Hij rijdt iig wel leuk maar daar het vermogen heel lineair overkomt (geen turbolag) heb je geen klaplong gevoel. Neemt niet weg dat je echt wel in zetel plakt. M'n vriendin had nog niet gegeten en ze voelde haar na uurtje toch niet zo lekkerjep schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:03:
Volgens mij krijg je van zo'n 335d elke keer een instant klaplong als je de snelweg op schiet.
Net de autogids (belgisch magazine) gelezen. Daar de 335d niet echt een dieselconcurrent heeft is de rechtstreekse concurrent de 335i. Leuk stukje:
Grote besluit is dat de prestaties nagenoeg aan elkaar gelijk zijn, enkel heeft de 335i dat oooo zo sexy motorgebrul. De 335d is op zijn beurt 45% zuiniger (8.5 liter vs 12.5 liter).De BMW 335d Coupé is de snelste diesel die we ooit chronometreerden: 25.5 seconden voor de kilometer vanuit stilstand, terwijl een 335i over dezelfde oefening 25 seconden rond doet. Ter vergelijking, een M3 (343pk) is nauwelijks een seconde sneller. En qua hernemingen zijn de prestaties ook niet mis, dankzij de 580 Nm en de automaat (die in dit geval verplicht is). Het bewijs? De cijfers zitten op het niveau van een M3 CSL met SMG-bak. Nog vragen?
De 335i lijkt me de perfecte weekendwagen, de 335d perfect als weekwagen. Zelf nog 3 maandjes wachten en die laatste wordt geleverd hier
Maar de meerprijs van 2700 euro t.o.v. de automaat 335i en 5700 t.o.v. de handbak 335i is niet mals. In de lease is de handbak 335i bij Directlease 1077 euro per maand (48 mnd, 25k per jaar), de 335i automaat is 1125 en de 335d 1245 per maand. Da's toch stevig. Een 335d is sowieso boven mijn budget, maar ik wil er nog wel een keer in rijden
Verwijderd
Als je zo'n prachtige BMW hebt, dan ga je toch hopelijk wel meer dan 25k per jaar rijden? Denk maar aan de ritjes richting Duitsland, af en toe even de Nür, lekker bochtjes op Nederlandse dijkjes... 25k per jaar is dan wel erg krap
vergeet niet dat daniel nog een 2e auto heeft, waar je sneller dat soort dingen mee zult doen of afwisselt af en toe.Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 21:36:
Als je zo'n prachtige BMW hebt, dan ga je toch hopelijk wel meer dan 25k per jaar rijden? Denk maar aan de ritjes richting Duitsland, af en toe even de Nür, lekker bochtjes op Nederlandse dijkjes... 25k per jaar is dan wel erg krap
Verwijderd
Ik snap dan nog steeds niet hoe je die afschrijving van je 7-serie (of wat was het) berekend hebt. Zo'n auto kost alleen maar geld als je ook nog een lease-auto ernaast rijdt.Daniel schreef op woensdag 06 december 2006 @ 21:34:
Da's toch stevig. Een 335d is sowieso boven mijn budget, maar ik wil er nog wel een keer in rijden
Echt meer waard worden zal hij namelijk niet.
Een 6-serie koop je vanuit emotionele overwegingen en niet omdat het zo'n geweldig praktisch en goedkoop vervoersmiddel is. Iemand die een dergelijke auto koopt zal weinig moeite hebben met de hoge afschrijving.
Als ik een berg geld uitgeef aan een auto dan is die investering voor mij gevoelsmatig op dag 1 volledig afgeschreven. Alles wat ik later voor terugkrijg is mooi meegenomen. Ik ga me er niet druk om maken en ga er ook geen kilometer minder om rijden.
Als ik een berg geld uitgeef aan een auto dan is die investering voor mij gevoelsmatig op dag 1 volledig afgeschreven. Alles wat ik later voor terugkrijg is mooi meegenomen. Ik ga me er niet druk om maken en ga er ook geen kilometer minder om rijden.
Hail !Femme schreef op woensdag 06 december 2006 @ 23:50:
Een 6-serie koop je vanuit emotionele overwegingen en niet omdat het zo'n geweldig praktisch en goedkoop vervoersmiddel is. Iemand die een dergelijke auto koopt zal weinig moeite hebben met de hoge afschrijving.
Verwijderd
Toch zal die auto nooit meer waard worden, iets wat toch een redelijke investering is in een auto.Femme schreef op woensdag 06 december 2006 @ 23:50:
Het wordt gewoon geen klassieker, sorry, maar zolang je er zelf maar blij mee bent is het prima
Verwijderd
Een auto, en al helemaal een auto die een daily-driver is, is nooit een goede investering
Het relativeert de 'waarde' in ieder geval wel. Waarde tussen aanhalingstekens want het is maar geld, als het wel veel geld. Volgensmij heb je toch een hoop meer plezier van je 6 serie dan van het aankoopbedrag op je bankrekening.
Verwijderd
Volgens mij heb je meer plezier van een klassieke racer en nog een berg geld op je bankrekening.Bram77 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 00:57:
Volgensmij heb je toch een hoop meer plezier van je 6 serie dan van het aankoopbedrag op je bankrekening.
Blijft wat waard (en je houdt wat over.) <= light aan het type klassieker.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2006 01:39 ]
Autorijden kost per definitie bergen met geld, de enige keuze die je hebt is het iets meer of minder laten zijn. Mijn 6-serie is puur voor de lol, vanwege de jongensdroom een sportauto te willen bezitten. Inderdaad is het ding gevoelsmatig al afgeschreven, het aankoopbedrag is toch al opgehoest en eventuele restwaarde is voor mijn gevoel een bonus. Als je het rationeel gaat benaderen zijn de bedragen die je voor het ding moet neerleggen sowieso niet grappig, maar daar heb ik een paar maanden geleden al voldoende over gezegd. Als de roze wolk wat is weggetrokken is dat schrikken, maar daarna leer je er ook mee leven. Gelukkig gaat mijn verzekeringspremie per maart met zo'n 25% omlaagVerwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 22:32:
Ik snap dan nog steeds niet hoe je die afschrijving van je 7-serie (of wat was het) berekend hebt. Zo'n auto kost alleen maar geld als je ook nog een lease-auto ernaast rijdt.
Echt meer waard worden zal hij namelijk niet.
Nu ik redelijk dicht bij mijn werk woon zou het financieel gunstiger zijn om geen lease-auto te hebben en zakelijk gewoon kilometers te declareren á 18 cent per km. Echter, een 6 is een leuke auto maar niet bijster praktisch als 'main transport'. Er kan redelijk wat in de kofferbak maar even een kerstboom halen kun je vergeten. Meer passagiers dan 1 persoon neem je ook niet direct voor de lol mee. Door zeer beperkt privé-kilometers in de lease-V50 te maken ontloop ik de bijtelling van een kleine 5 mille netto die ik voorheen wel had, waardoor de lease-auto me 0,00 euro per jaar kost: leaseprijs en brandstof worden door de werkgever betaald, bijtelling heb ik niet. Privé zou je iets meer voordeel kunnen halen door kilometers te declareren maar met de 6-serie liggen de brandstofkosten alleen al redelijk in de buurt van wat je maximaal belastingvrij mag terugkrijgen. Dat voordeel wordt dan echt eurotjeswerk. E.e.a. ontvang je deels ook weer terug aan restwaarde en minder onderhoud omdat de privé-auto minder kilometers maakt.
Dus, per saldo is zo'n lease-auto alleen maar handig. Die 500 km per jaar privé is krap maar daar is incidenteel wel wat in te smokkelen door gereden privé-kilometers met de leaseauto te compenseren door een paar keer met je privé-auto naar je werk te karren en die kilometers niet te declareren. Zolang uiteindelijk de tellerstanden kloppen met de kilometeradministratie is er niks aan de hand.
Verwijderd
Mwah, kijk naar de 635csi. Is ook redelijk veel vraag naar. Ik zie de M5/M6 van nu wel als cult-auto van dalijk.Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 00:23:
[...]
Toch zal die auto nooit meer waard worden, iets wat toch een redelijke investering is in een auto.
Het wordt gewoon geen klassieker, sorry, maar zolang je er zelf maar blij mee bent is het prima
mwah, verschil is natuurlijk wel dat er tegenwoordig eindig veel meer M5/M6's zijn verkocht dan toendertijd de 635csiVerwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 08:46:
[...]
Mwah, kijk naar de 635csi. Is ook redelijk veel vraag naar. Ik zie de M5/M6 van nu wel als cult-auto van dalijk.
ik zie de huidige M's niet extra waarde krijgen in de toekomst, iets wat ik van de M3 CSL wel verwacht omdat daar veel minder van zijn verkocht plus dat is een _echte_ pure rijdersauto
Verwijderd
Hmm, komt 'ie uiteindelijk wel in. Zoveel V10-motoren maakt BMW niet, dus net zo weinig productiemodellen.
en dat is het verschil, ik schaar hem niet in hetzelfde rijtje. dat is niet enkel gebaseerd op hoe uniek een auto is, maar ook zn uiterlijk, de cijfers, het gevoel dat hij bij me opwekt.Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 15:46:
Hmm, komt 'ie uiteindelijk wel in. Zoveel V10-motoren maakt BMW niet, dus net zo weinig productiemodellen.
en de M6 heeft het dan allemaal gewoon net-niet bij mij. ik zou em van zn levensdagen niet kopen. de M5 zou ik stukken liever hebben maar ook die zou ik niet kopen als ik het geld zou hebben
M6 is geen sportwagen puur sang he, daar is hij toch wat te groot en te zwaar voor. De M5 is als bullet-sedan een totaal ander segment en toch wat beter op zijn plek.
Verwijderd
Als je het vergelijkt met de E30 M3...MikeyMan schreef op donderdag 07 december 2006 @ 15:52:
20.000 is best een hoop, voor zo'n product...
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=5569&cache=no
Totaal: 17,970
Scheelt het niet veel
Met het verschil dat deze nog in productie zijn...Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:59:
[...]
Als je het vergelijkt met de E30 M3...
Totaal: 17,970
Scheelt het niet veel
Ik denk ook niet dat de M6 een echte classic zal worden. Er zijn nu teveel auto's die wat willen meepikken in die markt. Auto's als de eerste M3, E34 M5 Touring, E46 CSL etc. zijn allemaal auto's die redelijk bijzonder zijn in hun tijdsgeest en/of redelijk weinig geproduceerd zijn.
Zo denk ik ook dat de Audi RS2 Avant eerder een klassieker zal zijn (is ie eigenlijk bijna al) dan b.v. de huidige RS4 of de komende RS6.
Zo denk ik ook dat de Audi RS2 Avant eerder een klassieker zal zijn (is ie eigenlijk bijna al) dan b.v. de huidige RS4 of de komende RS6.
[ Voor 20% gewijzigd door zimbab op 07-12-2006 17:06 ]
vergeet ik en passant de E39 M5, geen klassieker maar toch wel de beste M5 van allen imho. hij was gewoon beter dan alles in zn klasse en zelfs beter dan de meeste autos die na hem uitkwamen. en zowel het model voor als na de facelift zien er extreem goed uit als M5bolleh schreef op donderdag 07 december 2006 @ 15:40:
[...]
de M6 schaar ik inderdaad niet in hetzelfde rijtje als bijv een E30 M3 of een M3 CSL
Iets op marktplaats
Lijkt me wel wat. Niet dat ik M aspiraties heb, maar zulke stoelen zitten wel heerlijk natuurlijk...
Lijkt me wel wat. Niet dat ik M aspiraties heb, maar zulke stoelen zitten wel heerlijk natuurlijk...
nice 
jammer dat 1 van de stoelen is beschadigd, maar dat komt door het vele zitten op die stoel, bij mij ook de bestuurderstoel uiteraard
heb dan ook 2 bijrijder stoelen voorin
handywork van de vorige eigenaar i guess
jammer dat 1 van de stoelen is beschadigd, maar dat komt door het vele zitten op die stoel, bij mij ook de bestuurderstoel uiteraard
heb dan ook 2 bijrijder stoelen voorin
handywork van de vorige eigenaar i guess
250 euro is zeker niet te duur! Zijn heel wat relaxter dan de standaard e30 stoelen.
Verwijderd
Maar dat volgens het bericht BMW stopt na de productie van 20.000 motoren...MikeyMan schreef op donderdag 07 december 2006 @ 17:02:
[...]
Met het verschil dat deze nog in productie zijn...
Ja, dat vraag ik me ook af...
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=5569&cache=noVerwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 08:57:
[...]
Maar dat volgens het bericht BMW stopt na de productie van 20.000 motoren...
niet dus
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:25:
Hmm. Foutje. Zag ergens een artikel dat het stopt bij 20.000. Vond het al zo vreemd
Mooi!!!!
Doe mij maar 1 as ik er geld voor heb
Doe mij maar 1 as ik er geld voor heb
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Gewoon een mental note to self: waarom is die 3-coupe zo godsgruwelijk sexy?
Zowaar nog mooier dan de E36 coupe/cabrio
Ja iddPlague schreef op woensdag 13 december 2006 @ 17:27:
Gewoon een mental note to self: waarom is die 3-coupe zo godsgruwelijk sexy?Zowaar nog mooier dan de E36 coupe/cabrio
Omdat ie nog better is, nog vrouwelijker, nog geiler
fap fap fap....
Ontopic: Maar tis een brute auto, enorm mooie styling en de tuners maken em alleen maar beter en sneler. Geweldig gewoon!
[ Voor 17% gewijzigd door Joopieboy op 13-12-2006 18:08 ]
Wel relaxed dat jij zo goed kunt spellen...Joopieboy schreef op woensdag 13 december 2006 @ 17:55:
[...]
Ja idd
Omdat ie nog better is, nog vrouwelijker, nog geiler![]()
fap fap fap....
Ontopic: Maar tis een brute auto, enorm mooie styling en de tunders maken em alleen maar better en sneler. Geweldig gewoon!
Ja daar hebben we het maar niet overOjjorz schreef op woensdag 13 december 2006 @ 18:00:
[...]
Wel relaxed dat jij zo goed kunt spellen...
*joopie schaamt zich voor puberaal gedrag
[ Voor 23% gewijzigd door Joopieboy op 13-12-2006 18:07 ]
Helaas nog steeds geen nieuwe BMW gekocht... Wat vinden jullie van deze?
Ioniq 5 P45
Velgen meteen aan mij doneren .. ben die 15inch dingen zat
Ik zal het maar geen "toeval" noemen dat ie John heetSpiller schreef op woensdag 13 december 2006 @ 19:46:
Hahaha, ik dacht precies hetzelfde bij mijn 5... Van die putdekselsWimo. schreef op woensdag 13 december 2006 @ 19:48:
Velgen meteen aan mij doneren .. ben die 15inch dingen zat
Trouwens: Kost wat, maar dan heb je ook wat ;)
[ Voor 27% gewijzigd door Spiller op 13-12-2006 19:54 ]
Ioniq 5 P45
Vind ik niks .. te flashy op een donkergroene 5. Ik ga voor de normale strakke BMW velgen. Zoiets:Spiller schreef op woensdag 13 december 2006 @ 19:52:
[...]
Hahaha, ik dacht precies hetzelfde bij mijn 5... Van die putdeksels
Trouwens: Kost wat, maar dan heb je ook wat ;)

't Zijn dezelfde als die onder de E30 van Marktplaats hoor
Ik vind ze helemaal niet flashy, juist heel elegant, maar toch een beetje opvallend
Ioniq 5 P45
weet ik , ik zou ze ook alleen als wintervelg gebruikenSpiller schreef op donderdag 14 december 2006 @ 01:18:
't Zijn dezelfde als die onder de E30 van Marktplaats hoorIk vind ze helemaal niet flashy, juist heel elegant, maar toch een beetje opvallend
Ziet er goed uit! Jammer van de booskijkers. Maar hij kan er nog zo leuk uit zien, hij moet natuurlijk vooral goed en nog een tijdje rijden. Dat kun je niet opmaken uit een fototje.Spiller schreef op woensdag 13 december 2006 @ 19:46:
De velgen koop ik van je
Vanavond krijg ik pas de foto's van het interieur, dus dan hoop ik dit weekend misschien even langs te kunnen gaan... Autostylekuipstoelen die er nu in zitten gaan eruit, en originele interieur (wat er bij zit) gaat er terug in, als het aan mij zou liggen.
Even kijken of ie van achter misschien schade heeft gehad omdat het logo mist.
Ioniq 5 P45
Verwijderd
Zou wel heel vreemd zijn niet.Spiller schreef op donderdag 14 december 2006 @ 11:14:
Ok, ik heb er eentje gekocht...
Here is the deal;
530D automaat
Sterlinggrau
Leder Montana Sschwarz
138.000km
Huisselectie (24 maanden garantie)
2003 model, 193pk
Opties;
Steptronic
Multifunctioneel Stuurwiel
Leder stuurwiel
17" LM design 32
Alarm klasse 3
Shadow Line
Groene baan voorruit
Elek. zonnescherm
Autom. Dimmend binnenspiegel
Houtinleg dashbord etc.
Elek. voorstoelen met memory
BMW Sport stoelen voor
Koplampsproeiers
PDC voor en achter
Mistlampen
Regensensor
Xenon
Auto. Airco
Cruise Control
Navigatie (MK4) widescreen monitor (DVD)
Autotelefoon
Cd wisselaar
M Technic Sportonderstel
Edition Lifestyle
Hemelbekleding Anthrazit
Witte knippers
Edition uitvoering
ook nog winterbanden + LMV 16"
Ik ben blij
Pics:

Here is the deal;
530D automaat
Sterlinggrau
Leder Montana Sschwarz
138.000km
Huisselectie (24 maanden garantie)
2003 model, 193pk
Opties;
Steptronic
Multifunctioneel Stuurwiel
Leder stuurwiel
17" LM design 32
Alarm klasse 3
Shadow Line
Groene baan voorruit
Elek. zonnescherm
Autom. Dimmend binnenspiegel
Houtinleg dashbord etc.
Elek. voorstoelen met memory
BMW Sport stoelen voor
Koplampsproeiers
PDC voor en achter
Mistlampen
Regensensor
Xenon
Auto. Airco
Cruise Control
Navigatie (MK4) widescreen monitor (DVD)
Autotelefoon
Cd wisselaar
M Technic Sportonderstel
Edition Lifestyle
Hemelbekleding Anthrazit
Witte knippers
Edition uitvoering
ook nog winterbanden + LMV 16"
Ik ben blij
Pics:

Mooie bak man!
En bij de Huisselectie heb je ook altijd nog aardige garantie of niet?
Edit.....oh ja....stond erachter.
En bij de Huisselectie heb je ook altijd nog aardige garantie of niet?
Edit.....oh ja....stond erachter.
[ Voor 16% gewijzigd door zimbab op 14-12-2006 13:24 ]
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 13:26:
En dan ben je... "blij"?
Ik zou een gat door het dak springen!

Tuurlijk doe ik dat !!
Verwijderd
Sterlinggrau?Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 13:38:
Super, supersjieke bak! Complimenten. Wat voor kleur is het?
Dit topic is gesloten.