Het grote BMW topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 31 Laatste
Acties:
  • 19.410 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Die alpina's zijn helaas niet te vinden, betaalbaar althans met goede banden.

Ik vind deze wel wat hebben. Dan zou ik ze Diamantschwarz laten coaten. Alleen heb ik geen idee wat coaten kost.
http://www.marktplaats.nl...38OWSzJ%26df%3D1%26fta%3D

Dit vind ik ook zeker niet lelijk (alleen jammer dat ze niet blackchrome zijn). Volgensmij OZ replica's
http://www.marktplaats.nl...z8OVSzI%26df%3D1%26fta%3D

[ Voor 29% gewijzigd door Bram77 op 17-11-2006 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:50
Ben ik nou gek, of staat er Porsche op die remblokken?

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:42

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Bram77 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 12:18:
17'' makkelijk dus 18'' moet ook wel lukken. Mooier dan 15'' inch vind ik. 17'' sluit mooier aan op de wielkas. Niet mijn auto, maar de velgen die ik onder mijn 320i had liggen (17'') waren ook zo sober als de alpina velgen. Niet te blingbling wat mij betreft.

[afbeelding]
Sluit mooier aan op de wielkast? Zul je een aardige tellerafwijking hebben...

Tis de bedoeling dat je bij grotere velgen naar lagere banden gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Ik heb nu met originele 15'' een tellerafwijking van 10KM/u (geeft altijd 10KM/u te veel aan). ik heb eigenlijk nog niet in een e30 gereden zonder tellerafwijking (zijn er ook niet zo heel veel).

Hoe weet je dat ik met die velgen niet naar lagere banden ga? Ik heb nu van die mooie ronde balonnen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind ze te groot, zeker achter. Ik denk dat je met wat stevig inremmen vooral achter nog wel wat problemen kan krijgen, of anders met hard inveren.

Al staan de velgen niet slecht en vind ik de kleur ervan echt :9

Enig idee hoe dat heet? Zoek die kleur nog voor mijn velgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Bram77 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 13:25:
Ik heb nu met originele 15'' een tellerafwijking van 10KM/u (geeft altijd 10KM/u te veel aan). ik heb eigenlijk nog niet in een e30 gereden zonder tellerafwijking (zijn er ook niet zo heel veel).

Hoe weet je dat ik met die velgen niet naar lagere banden ga? Ik heb nu van die mooie ronde balonnen :).
Als ze de wielkasten beter vullen, ben je blijkbaar met een groter omtrek aan de gang dan eerst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Bedoel je de velgen die in de grondlak staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
MikeyMan schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 13:30:
[...]
Als ze de wielkasten beter vullen, ben je blijkbaar met een groter omtrek aan de gang dan eerst...
Ik zou het niet weten. Het zijn wel originele engelse velgen. Die werken te wat andere maten geloof ik. Vandaar dat het ook onbetaalbaar is om op mijn huidige velgen nieuwe banden te leggen.

Eigenlijk boeit een tellerafwijking me toch niet zo veel. Een keer met TomTom rijden en ik weet hoe veel afwijking er op welke snelheid is. Zo kijk ik nu ook naar de teller en ik heb nooit boetes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:30

Wimo.

Shake and Bake!

Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 13:27:
Ik vind ze te groot, zeker achter. Ik denk dat je met wat stevig inremmen vooral achter nog wel wat problemen kan krijgen, of anders met hard inveren.

Al staan de velgen niet slecht en vind ik de kleur ervan echt :9

Enig idee hoe dat heet? Zoek die kleur nog voor mijn velgen :)
Ik vind ze ook te groot. Die kleur is wat brons/grijs achtig. Hier in Veldhoven stond van de week ook een set 18" originele M5 velgen in die kleur. Tering, dat is echt groot :*)

Ik ga zelf voor 17" M-parallel velgen ... M5 vind ik te wannabee.
Wel overwogen, maar zit te wachten op mogelijkheden tot DTA. Da's een volledige remap a la Motec e.d. Momenteel zit ik op geschat vermogen van 230~235PK en rond de 300Nm.
Ik zit er zelf ook over na te denken. Is het een probleem zo'n wagen nog te chippen met 200k op de teller? Volgens chipmeister.nl komt er toch nog redelijk wat koppel ter beschikking na chippen.

[ Voor 23% gewijzigd door Wimo. op 17-11-2006 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:49

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

18 inch onder een E30 vind ik ook te groot. De 17 inch Alpina staan erg goed en passen ook in het tijdsbeeld van die auto.

Onder een E39 kun je wel tot 20 inch gaan. 17 inch is eigenlijk net te klein om een mooie vulling te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bram77 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 13:30:
Bedoel je de velgen die in de grondlak staan?
Nee, bedoel die van Hydraulik. Was een beetje laat met posten om er onder te komen ;)
Wimo. schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 13:43:

Ik zit er zelf ook over na te denken. Is het een probleem zo'n wagen nog te chippen met 200k op de teller? Volgens chipmeister.nl komt er toch nog redelijk wat koppel ter beschikking na chippen.
In principe niet, gebeurt vaak met racertjes ook zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 14:21:
[...]

In principe niet, gebeurt vaak met racertjes ook zo :)
Bij een racer is het niet erg als hij stil staat ;)

Als je koppakking goed is kun je het er wel op wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij een racertje is het wel erg als 'ie stil valt. Je tuned hem niet om de pits van binnen te zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Past et-waarde 35 eigenlijk zonder spoorverbreders op een e30?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Bram77 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 16:12:
Past et-waarde 35 eigenlijk zonder spoorverbreders op een e30?
Ben bang van niet... Volgens mijn velgenleverancier moet er 38 onder, en 35 is niet beschikbaar voor die auto...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Wat houd dit in? Dat ik er spoorverbreders bij moet gebruiken? of dat het simpelweg niet gaat passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Denk het eerste, maar ik ben daar zelf nooit zo'n fan van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Ik had bij mijn vorige e30 ook voor en achter 10mm spoorverbrding. Nooit problemen mee gehad. De wiellagers slijten wel wat sneller.
Maar is er niemand die met zekerheid kan zeggen of dit gaat passen? Desnoods met spoorverbreding?
Google geeft geen antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik heb de hoogte van de xenonlichten op de Z4 zonet even opnieuw afgesteld. Dit blijkt erg eenvoudig te zijn. Motorkap open, paar keer draaien met een imbussleutelen en klaar is Kees. Vorige week vrijdag had ik er een dealer voor gebeld maar die had er geen tijd voor terwijl het een klusje is dat in een paar minuten is geklaard : / .

Toen ik de auto kocht stonden de lichten veel te hoog, wat niet door andere weggebruikers werd gewaardeerd. Daarna heb ik ze door Ekris lager laten zetten, maar de monteur daar heeft 'm kennelijk meteen naar de allerlaagste positie geschroefd waardoor ik maar 20 meter zicht had in het donker.

Het sperdifferentieel is ook besteld bij Drexler (inclusief nieuwe achteras met i = 3,43 ipv 3,23 eindoverbrenging voor nog wat betere acceleratie) :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 15:48:
Bij een racertje is het wel erg als 'ie stil valt. Je tuned hem niet om de pits van binnen te zien ;)
Hehe.

Overde vraag van die Porsche Klauwen... ja, alles is pas te maken. De kwaliteit van de Porsche schijven is alleen rukkieduckie, ze scheuren vrij snel.

/me zag dat bij een GT3 pasgeleden, tevens ook bij andere Porsches

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2006 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het zouden ook Mov'its kunnen zijn. Mov'it gebruikte in het verleden Porsche-spec remklauwen van Brembo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-09 16:29

Daniel

Kapitein NCC-1701
Hmm, zit een ouwe top gear te kijken op Veronica waarin ze de M5 aan het afzeiken zijn (althans, voordat ze de M-knop induwen)
Maar wat blijkt, de helft van de kritiek is klets. Clarkson wil de radio harder zetten en drukt op een stuurknop...maar dat is de knop voor kanaal wisselen. Tegenover die knop aan de linkerkant zit een +/- knop die het volume regelt...lijkt me vrij simpel. En de satnav-mevrouw die niet uit kan? Kan wel degelijk, heel eenvoudig zelfs door in het navigatiemenu op het speaker-icoontje te klikken. Dan werkt de nav nog wel, maar zonder gesproken instructies. Maar dat weet je als kijker alleen als je zelf ervaring hebt met die iDrive-systemen...vraag me dan toch af waarom dat soort onjuiste informatie wordt verspreid. Nu weet ik ook wel dat je top gear niet altijd even serieus moet nemen, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Ik geloof dat die laatste zin het meest kritieke punt is. Dat van het volume was me bekend, dat van die navigatie niet. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik zelf de eerste keer dat ik een proefrit maakte in de drie, ik ook aan het zoeken was in de iDrive menu's om te kijken waar ik het volume van het navigatiesysteem kon aanpassen. Pas na een paar minuten kwam ik erachter dat je dus gewoon de volumetoets op het stuur kon gebruiken om daar het volume van aan te passen.

In die zin denk ik dat daar ook een beetje de draak mee wordt gestoken. Het zijn dingen die op zich niet onlogisch zijn, maar die misschien niet compleet intuitief zijn. Voeg daar een stuk sarcasme aan toe of de drang naar kijkcijfers en je hebt volgens mij wel zo ongeveer het resultaat te pakken zoals dat van Clarkson in die uitzending net. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

En er zit weer een kras op m'n auto :r :r .

Vanavond had ik de xenonlichting afgesteld en dus kans gezien om de motorkap te bestuderen. Daarna was ik wat gaan shoppen in Doetinchem en nu bij terugkomst zie ik dat er een kras van 40 cm breed over de motorkap loopt. Die kan er alleen maar moedwillig zijn aangebracht.

De volgende keer maar de auto zo ver mogelijk uit zicht parkeren want je weet nooit van wat voor kansloze figuren je anders doelwit kunt worden.

Ik ook voor het eerst geflist met die auto. Op een traject van 14km ben ik twee flitsers tegengekomen waarvan ik de eerste vakkundig heb kunnen ontwijken (de auto stond op een bekende flitsplek dus toen ik een verdachte weerspiegeling zag was het meteen ff bijremmen). Een 20 euro boete kan mijn stemming niet bederven (het eerstegenoemde verhaal wel :r :r ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Over die porsche remmen, ik zie regelmatig diy guides van mensen die prosche remsystemen op de E39 monteren. Misschien dat de afmetingen gelijk zijn en het monteren kinderspel ?

Femme: welke van de wagens? Toch niet je Z4? Zuur :'(

[ Voor 13% gewijzigd door Wimo. op 18-11-2006 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( kut volk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Wimo. schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 00:36:
Over die porsche remmen, ik zie regelmatig diy guides van mensen die prosche remsystemen op de E39 monteren. Misschien dat de afmetingen gelijk zijn en het monteren kinderspel ?

Femme: welke van de wagens? Toch niet je Z4? Zuur :'(
De Z4.

Op de kofferklep van de 330i heb ik ook een grote kras gehad. Deze is inmiddels weggepolijst.

Daarnaast heb ik een stuk of vier deukjes in de voor en achterschermen opgelopen door openslaande deuren. Gelukkig zijn de meeste van die deukjes eenvoudig te herstellen. Parkeren doe ik tegenwoordig dus ook maar zo ruim mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Femme schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 00:34:
En er zit weer een kras op m'n auto :r :r .

Vanavond had ik de xenonlichting afgesteld en dus kans gezien om de motorkap te bestuderen. Daarna was ik wat gaan shoppen in Doetinchem en nu bij terugkomst zie ik dat er een kras van 40 cm breed over de motorkap loopt. Die kan er alleen maar moedwillig zijn aangebracht.
Dat is waarom wij hier altijd de auto op een zo ver mogelijk hoek zetten op parkeerplaatsen, of - volgens velen - zo breed parkeer. Juist om dat soort ongein tegen te gaan. Op de morgen van de laatste crewmeeting heb ik nog snel wat boodschappen gedaan en de auto zo dicht mogelijk bij de ingang van de supermakrt gezet. Toen ik de winkel uitliep zag ik iemand met een open jas tegen onze auto aanlopen. Bij nader inspectie bleek dus dat er op de rechtervoorportier een kleine kras zit bij de deurhendel. Het was dat die gast al weggereden was, anders had ik hem bij zijn jas gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:38

Sorcerer8472

Mens sana?

Daniel: kom op, iedereen weet wel dat dat onzin is wat ze in TG over de M5 zeiden ;) BMW zal toch niet zo dom zijn om een compleet onbegrijpbaar systeem in auto's te monteren? Bovendien zeiken ze altijd alles af...

...het is ook altijd weer wachten totdat op de helft van een TG-test het woordje "...but..." valt :P

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llouizzz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:26
Voor dat iDrive systeem moet je gewoon even logisch nadenken en dan vind je het in no-time. Heb ook die aflevering al een paar keer bekeken en vanaf ie het woordje m-button zegt kan ie er niet genoeg van krijgen, van die M5.

Ben al een paar keer meegeweest met zo'n machine en dat is echt de max, doortrekken tot 8000 toeren, bochten aan hoogst illegale snelheden. Het is echt vet geil om daar gewoon mee mee te gaan, laat staan mee te rijden. Ben ook al meegeweest met het nieuwe model S8 en die is veel rustiger dan dat beest van een M5. De M5 is echt veel sportiever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is een M6 niet leuker dan ?

M3 is compacter, ook wel leuk vond ik.

Ik ben toch meer een man van BOOST :) ga je op de hogere snelheden alleen weinig aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 02:01:
Is een M6 niet leuker dan ?

M3 is compacter, ook wel leuk vond ik.

Ik ben toch meer een man van BOOST :) ga je op de hogere snelheden alleen weinig aan hebben.
Wat een bullshit :D
http://www.youtube.com/watch?v=TTMKkPxei0I
Tjek hem in dat filmpje 200 rijden en als een FUCKING SPEER wegtrekken! Jaja, M6 :D 507 pk en zelfde motor als een M5

Ik ben van plan om Xenon OEM koplampen voor mijn e46 te kopen... iemand die nog een setje over heeft?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2006 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-09 22:31
fuck gewoon serieus 330 op de teller

[ Voor 83% gewijzigd door Kaspers op 19-11-2006 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Wat voor auto rijdt eigelijk voor die M6? Het lijkt zo op het filmpje zelfs sneller te zijn namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FMS schreef op zondag 19 november 2006 @ 11:50:
Wat voor auto rijdt eigelijk voor die M6? Het lijkt zo op het filmpje zelfs sneller te zijn namelijk.
Ben ik in mijn E46 320d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga jij eens eerst met boost rijden dan, je praat Mest uit een Boeren Wagen :9

Hogere snelheden betekent vrijwel altijd; zeer hoge toerenaantallen. Probleem is dat boven een bepaald toeren gebied je kunt blijven trappen wat je wil, maar het koppel en PK's nemen niet meer toe.

Dit is bij een niet geblazen motor beter te regelen, een motor is hier standaard beter op te ontwerpen. Boost moet er een beetje tussen liggen fabriek af, aangezien niet iedereen altijd gaat trappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 12:18:
[...]

Ga jij eens eerst met boost rijden dan, je praat Mest uit een Boeren Wagen :9

Hogere snelheden betekent vrijwel altijd; zeer hoge toerenaantallen. Probleem is dat boven een bepaald toeren gebied je kunt blijven trappen wat je wil, maar het koppel en PK's nemen niet meer toe.

Dit is bij een niet geblazen motor beter te regelen, een motor is hier standaard beter op te ontwerpen. Boost moet er een beetje tussen liggen fabriek af, aangezien niet iedereen altijd gaat trappen.
Daar heb je volkomen gelijk in, maar geldt niet bij alle auto's bij dezelfde snelheid... had zo het vermoeden dat je gewoon 200km/h bedoelde oid :D Maar de 330d waar ik in gereden heb, toen ik die intrapte bij 200... naaaaaahhhh leek wel of je bij een normale auto van 40 naar 60 accelereerde.

En ik heb ook liever boost dan topsnelheid... hoge snelheden vind ik echt niks aan, maar juist die snelle bochtjes en tussensprintjes ben ik gek op :D

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2006 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, sprinten is leuk :) Zeker binnen een ruime marge ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 12:23:
Ja, sprinten is leuk :) Zeker binnen een ruime marge ;)
Yepz :D wat rijd jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
louisver schreef op zondag 19 november 2006 @ 01:43:
Ben al een paar keer meegeweest met zo'n machine en dat is echt de max, doortrekken tot 8000 toeren, bochten aan hoogst illegale snelheden. Het is echt vet geil om daar gewoon mee mee te gaan, laat staan mee te rijden. Ben ook al meegeweest met het nieuwe model S8 en die is veel rustiger dan dat beest van een M5. De M5 is echt veel sportiever.
mwah het zijn ook totaal andere machines met een andere insteek. de S8 is geen concurrent van de M5. hiervoor moet je bij de nieuwe RS6 zijn straks. en ik weet zeker dat dat net zon beest gaat zijn als de M5, mischien nog wel bruter op een iets andere manier. een V10 turbo? dat gaat een monster koppel opleveren

oh, en geef mij maar een serie bochten achter elkaar met wat hoogteverschil. zoals hier vlak om de hoek :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 23:08

The_Scarabial

MTB for life!

ik zag net pics van een M5 touring, damn dat is een leipe wagen

Afbeeldingslocatie: http://www.autovisie.nl/_internal/cimg!0/18wlo3xxnp3bdkbwidzax
Afbeeldingslocatie: http://www.autovisie.nl/_internal/cimg!0/18wlo3xxnp3bdkbvyltro
Afbeeldingslocatie: http://www.autowereld.com/imagesDB/640/5627203782_m5.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door The_Scarabial op 19-11-2006 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Bolleh: de RS6 krijgt de 5L V10 uit de Gellardo met biturbo, tenminste da's het gerucht... met wat geluk trekt hij 0-100 straks in een kleine 4.5 sec ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
The_Scarabial schreef op zondag 19 november 2006 @ 13:42:
ik zag net pics van een M5 touring, damn dat is een leipe wagen

[afbeelding]
[afbeelding]
Das geen M5...

Achterbumper is van een gewone 520d en geen "kieuwen" in het zijpaneel...

Sjonnietuning :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

zo, rap dieseltje heb jij dan. :P

Gemiddelde BMW rijder? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, ff gechipped naar 800pk van 136pk

haha nice driving :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 14:23
Plague schreef op zondag 19 november 2006 @ 14:00:
[...]

Das geen M5...

Achterbumper is van een gewone 520d en geen "kieuwen" in het zijpaneel...

Sjonnietuning :')
Ik denk omdat het model nog niet officeel is, hij is nu nog een soort van undercover. Maar ik denk wel dat dit een M5 is.
Maar zeker weten doe je dat pas als je ernaast staat en je die machtige 10 cilinders hoort stampen >:)

Trouwens, wat een leipo in dat filmpje zeg :+

[ Voor 11% gewijzigd door Marcusso op 19-11-2006 15:26 ]

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

die gast in dat filmpje _O-, bijna tegen die bus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Kan iemand met een account die ff als inappropriate flaggen? :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Sorcerer8472 schreef op zondag 19 november 2006 @ 16:07:
[...]

Kan iemand met een account die ff als inappropriate flaggen? :r
Gedaan :+

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-09 23:14

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Laatst online: 18-09 14:23
Nieuwe BMW M3 CSL Cabrio gespot, BMW weet te melden dat de auto van alle onnodige onderdelen is ontdaan en er zo een gewichtreductie van 40% is bereikt >:) ;) :+

[ Voor 14% gewijzigd door Marcusso op 19-11-2006 16:37 ]

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

??
Interieur en elekt. kap compleet gestolen.
Auto is rijdbaar, geen kabels afgeknipt.
Leek het de heren dieven niet makkelijker de auto zelf mee te nemen ofzo?

En wat is er rijdbaar aan een auto zonder stuur? :P Moet je tijdelijk maar even rijden met een waterpomptang om de stuuras geklemd.

[ Voor 27% gewijzigd door zimbab op 19-11-2006 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie velgen ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
zimbab schreef op zondag 19 november 2006 @ 16:38:
??

[...]

En wat is er rijdbaar aan een auto zonder stuur? :P Moet je tijdelijk maar even rijden met een waterpomptang om de stuuras geklemd.
"Zelf stuur meenemen" :+

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf gok ik dat de auto gestolen is, gestript, en naar de dichtbijzijnste ghetto gereden is. Kijkend naar het feit dat er nog 1 stoel in zit, en je idd kan sturen met een waterpomptang :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 19:25:
Zelf gok ik dat de auto gestolen is, gestript, en naar de dichtbijzijnste ghetto gereden is. Kijkend naar het feit dat er nog 1 stoel in zit, en je idd kan sturen met een waterpomptang :+
Klopt, ik denk dat de velgen ook vervangen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al vind ik het wel gek dat er dan slechts 1 raam gejat is, en de andere er wel nog in zit. Misschien heeft de dealer geprobeerd met losliggend spul de auto compleet te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

op de achtergrond van die 1e foto staat: Bloem - schadeauto's, verklaart ook wel een boel denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

The_Scarabial schreef op zondag 19 november 2006 @ 23:13:
op de achtergrond van die 1e foto staat: Bloem - schadeauto's, verklaart ook wel een boel denk ik
Waarom staat er dan dat alles gestolen is als dat volgens jou zoveel verklaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zimbab schreef op maandag 20 november 2006 @ 06:58:
[...]

Waarom staat er dan dat alles gestolen is als dat volgens jou zoveel verklaart?
Flinke schade gehad bij een ongeluk en het interrieur was zo vies... ?

Ik dacht eerder aan een reparatie-actie waarbij het interrieur verwijderd is en waarna ingebroken is.

Beide is mogelijk en beide ook niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:00

Wok

Dakloos...

Sinds 31 maart dit jaar heb ik de beschikking over een Mini Cooper 1.6 Chili:

Afbeeldingslocatie: http://www.wmuller.info/web/20061022-Mini/IMG_0267.jpg
(met dank aan MartijnGizmo voor deze foto :) )

Afbeeldingslocatie: http://www.wmuller.info/web/20061022-Mini/IMG_0270.jpg

Inmiddels staat er 35.000 km op de klok en ik moet zeggen dat de bouwkwaliteit me toch een klein beetje tegenvalt... Op slecht wegdek zijn er toch wat kraakjes en rammeltjes hoorbaar in het interieur.

Deze week ook even langs de garage, want het lijkt erop dat een stabilisatorstang o.i.d. versleten is en dat valt me vies tegen. Bovendien kreunt en zucht de auto in de vering linksachter. Zulke kwalen mogen bij een dergelijke leeftijd en kilometerstand imo gewoon nog niet voorkomen. Er wordt echt niet mee geragd, hoewel de auto daartoe wel uitnodigt :P

De wegligging is geweldig :D Te stug om lange reizen mee te maken, maar wat gaat dat ding lekker door de bocht :9 Wat me ook positief opvalt is het verbruik: zelfs met stevig doorrijden, haal ik riant 1 op 12 :D

Wat me verder niet zo goed bevalt aan de auto:
- De fabrieksradio is ruk :r De geluidskwaliteit valt echt zwaar tegen. Begin volgend jaar ga ik er dan ook een andere radio in zetten.
- De cruise control heeft veel moeite met het zichzelf hernemen. Als ik bij 130 op de cruise afrem en daarna de 'opdracht' geef om de ingestelde snelheid weer aan te nemen, knalt het ding eerst volgas tot voorbij 140 om vervolgens te 'smoren' om af te remmen tot 125 en dan weer langzaam versnelt tot de ingestelde 130

[ Voor 19% gewijzigd door Wok op 20-11-2006 19:52 ]

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Wok schreef op maandag 20 november 2006 @ 19:44:
Sinds 31 maart dit jaar heb ik de beschikking over een Mini Cooper 1.6 Chili:

[afbeelding]
(met dank aan MartijnGizmo voor deze foto :) )

[afbeelding]

Inmiddels staat er 35.000 km op de klok en ik moet zeggen dat de bouwkwaliteit me toch een klein beetje tegenvalt... Op slecht wegdek zijn er toch wat kraakjes en rammeltjes hoorbaar in het interieur.

Deze week ook even langs de garage, want het lijkt erop dat een stabilisatorstang o.i.d. versleten is en dat valt me vies tegen. Bovendien kreunt en zucht de auto in de vering linksachter. Zulke kwalen mogen bij een dergelijke leeftijd en kilometerstand imo gewoon nog niet voorkomen. Er wordt echt niet mee geragd, hoewel de auto daartoe wel uitnodigt :P

De wegligging is geweldig :D Te stug om lange reizen mee te maken, maar wat gaat dat ding lekker door de bocht :9 Wat me ook positief opvalt is het verbruik: zelfs met stevig doorrijden, haal ik riant 1 op 12 :D
Neem dan ook gewoon een Toyota joh... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Kleine fotosoep ... http://users.skynet.be/catscratch/335d/meet22.jpg
Wat vinden jullie van de velgen?
Ben er ook nog steeds niet uit of ik het exterieur zou wijzigen van dit grijs naar zwart.

[ Voor 30% gewijzigd door Catscratch op 21-11-2006 13:21 ]

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Niet lelijk, maar ik ken mooiere voor de 3 Coupé.

[ Voor 6% gewijzigd door zimbab op 21-11-2006 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Mooie velgen hoor! Die foto heeft iets vreemds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Bram77 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:38:
Mooie velgen hoor! Die foto heeft iets vreemds.
Ja....het lijkt door de foto net een modelautootje ofzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De achtergrond is zo te zien geblurt in Photoshop, waardoor je eenzelfde effect krijgt als bij het fotograferen van modelauto's op korte afstand met een grote brandpuntsafstand en dus weinig scherptediepte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Femme schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:53:
De achtergrond is zo te zien geblurt in Photoshop, waardoor je eenzelfde effect krijgt als bij het fotograferen van modelauto's op korte afstand met een grote brandpuntsafstand en dus weinig scherptediepte.
Idd ... niet teveel op details letten. Ik denk zelfs niet dat de velgen mooi in center staan ;)

De Hartge Classics vind ik zelf ook wel mooi, maar met die "bolletjes" tussen de spaken lijken het net PVC velgen. Bedoeling is 2 sets velgen te hebben (winterbanden). De andere set zal bestaan uit de standaard 18" M-pakket velgen worden (als alles naar wens gaat).

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Laatst online: 25-07 13:07
geen idee of het hier bekend is. 1100PK E36 M3 :S >klik<

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Die kende ik ja en ik vind hem vies! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Moet dit topic onderhand niet al in deel 3 zitten? :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Nee, de baas heeft ook een BMW. ;)
Dit topic is dus bevoorrecht. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
KappeNou schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 18:25:
geen idee of het hier bekend is. 1100PK E36 M3 :S >klik<
*spam* da-motorsport.com *kuch* :P

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Veerpootbruggen besteld voor de Z4 en de E39:

Afbeeldingslocatie: http://strong-strut.com/strong-strut_on%20Z4M.jpg

Afbeeldingslocatie: http://strong-strut.com/E39_full.jpg

Beide in zwart. Hopelijk heeft het enig effect op het rijgedrag.

Tevens een eLight Professional voor de E39 en eTip en eOpen Deluxe voor de Z4 besteld. Deze maken driemaal automatisch knipperen bij het aantikken van de richtingaanwijzerhendel mogelijk en eLight Pro heeft tevens follow me home verlichting. eOpen Deluxe maakt het sluiten van de kap tot 25km/h mogelijk wat handig is in een bijna stilstaande file.

• P.B.
  • Niet online
Wat is het nut van die bruggen?

• FMS
  • Niet online

FMS

Je zou ook kunnen kijken naar een stabilisatiestang (veerpootbrug voor onderaan) welke meer effect zal hebben.

Dat was mijn ervaringen tenminste, overhangen in de bochten was aanzienlijk minder met een stabilisatiestang onderin vergeleken met enkel een veerpootbrug boven.

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Waar komen die bruggen vandaan? leveren ze ook voor andere merken?

• Bram77
Op domeinen stond gisteren een BMW M5 uit 2005 (zilvergrijs) in goede staat met 14.000 km op de teller te koop. 570 pk oid toch? Voor 5000 euro. Dat kant toch niet waar zijn??? Hij had ook nog eens alle denkbare opties.

Vriend van me heeft gemailt met de beheerder van die verkoop, die vertelde dat als hij die avond (het was 22:00 uur) met 5.000 euro kwam de auto van hem was. Nog steeds erg vaag. Zo'n auto moet toch minstens nog 50.000 euro op kunnen leveren? Hij en ik konden op dat moment niet even bij 5000 euro. Bovendien stinkt het zaakje.

Ik kan geen link vinden, we zaten bij hem achter de computer en ik weet niet precies via welke weg hij bij die auto kwam.

edit: Voor mijn cabrio is het verschil met en zonder veerpootbrug enorm. Je vraagt je af waarom die er niet gewoon standaard ini zat. Niet alleen bochten gaat beter, maar vooral drempels geven je minder het gevoel dat je in een waterbed zit. Dit zal voor non-cabrio's wel anders zijn, die zijn van zichzelf vanzelfsprekend al een stuk stugger.

[ Voor 26% gewijzigd door Bram77 op 23-11-2006 16:23 ]

Verwijderd

Had hij misschien bepaalde persoonlijke kenmerken? Straks rij je in zo'n wagen, en word je door de italiaanse mafia neergeknald :+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2006 16:22 ]

• Bram77
Het vreemde is dat Domeinen een instelling is die los en vastgoed beheert voor het rijk. Op die veiling staan allemaal goederen die in beslag zijn genomen bij fallisementen en gestolen goederen waar de eigenaar nooit van gevonden is.

Verwijderd

Dat zeg ik, het is vast de auto van een oude maffiabaas :P

• Zeeuw
  • Laatst online: 18:03

Zeeuw

5.6

Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:35:
Dat zeg ik, het is vast de auto van een oude maffiabaas :P
Voor 5000 euro wil ik wel een maffia wagen rijden uit 2005!

Read the badge, Bitch!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Verwijderd

Meen je dat serieus? Zo ja is er morgen een 328i coupe te koop!

Verwijderd

Op een BMW heeft dat (gemeten) alleen weinig nut, omdat er weinig tot geen frictie zit in de top van de veerpootbruggen.

Edit: sorry dubbel :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2006 16:51 ]

• Zeeuw

Zeeuw

5.6

Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:50:
Meen je dat serieus? Zo ja is er morgen een 328i coupe te koop!
Ik bied 5500! (voor die M5 dan he!)

[ Voor 5% gewijzigd door Zeeuw op 23-11-2006 16:52 ]

Read the badge, Bitch!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Er staat nog een leuke Alpina B10 V8 Touring te koop bij Domeinen. Niemand wil zo'n ding hebben (bij Ekris staan ze jaren in de verkoop) dus waarschijnlijk kun je ook deze wel voor een paar duizend euro oppikken:
6103 6103 Personenauto, BMW,
type ALPINA B10 4.6 TOURING, automatic,
[...]
kenteken XJ-ZD-03,
chassisnr. WAPBA46T18BF30081,
afgelezen km-stand 218.367, benzine,
datum afgifte deel I 07.01.1999.
Verkoop Verkoopunit Soesterberg (routebeschrijving)
Categorie(n): Voertuigen en onderdelen
MikeyMan schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:18:
Stijfheid van de carrosserie verhogen en ervoor zorgen dat de veerpoot niet 'buigt' onder belasting waardoor de geometrie van de voorwielophanging veranderd. Het gaat dan uiteraard om minimale afwijkingen en het is maar de vraag of je er iets van merkt. Bij de Z3 scheen het wel te helpen. De Z4 heeft al een stuk hogere stijfheid maar er zijn toch Z4-bezitters die verbetering melden dus dan probeer ik het ook maar :) .
FMS schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:09:
Je zou ook kunnen kijken naar een stabilisatiestang (veerpootbrug voor onderaan) welke meer effect zal hebben.

Dat was mijn ervaringen tenminste, overhangen in de bochten was aanzienlijk minder met een stabilisatiestang onderin vergeleken met enkel een veerpootbrug boven.
Stabilisatorstangen komen er misschien ook wel onder maar dat hangt af van de vraag of het echt nodig is met het nieuwe onderstel dat er ook al op komt.
MikeyMan schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:18:
Deze zijn van Strongstrut.com, die alleen voor BMW's levert. Elke tuningspecialist heeft die dingen in z'n assortiment.

• Zeeuw

Zeeuw

5.6

Femme schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:53:
Er staat nog een leuke Alpina B10 V8 Touring te koop bij Domeinen. Niemand wil zo'n ding hebben (bij Ekris staan ze jaren in de verkoop) dus waarschijnlijk kun je ook deze wel voor een paar duizend euro oppikken:
Als ie 1 ton minder had gelopen was ik nog gaan kijken ook! Vind het de mooiste touring ooit, en zon B10 is helemaal smullen natuurlijk!

Read the badge, Bitch!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 15:23

jep

Ik zocht op google naar foto's van een Alpina B10. Ik kom alleen steeds bij een B10 van Ene Femme. :P

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De kilometerstand is inderdaad aan de hoge kant, maar verder is het wel een toffe wagen (als je je niet teveel druk maakt om het brandstofverbruik). Vermogen van ca. 350pk en een automaat met schakelknoppen aan het stuur. Uiterlijk is het een gewone E39:

Afbeeldingslocatie: http://www.thealpinaregister.com/images/b10/v8/201/01.jpg

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:34

tozzke

aka tozzert

is het niet zo dat domeinen per opbod/veiling-achtig iets hun goederen aan de man brengen? en dus niet te zeggen is dat je voor xxxx euro iets kunt krijgen?

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Vandaag de BMW een mini beurt gegeven. Oliefilter + nieuwe olie, koelvloeistof , banden laten balanceren enz.

Volgens de garage dude liep ie als nieuw O+ Heb alleen een heel klein beetje speling op de stuurstang.

• Lostcuban
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-03-2008
Ik vind 200.000 voor een 4.6 8 cilinder nu niet echt iets om bang voor te zijn. 200.000/8 = 25000 km p/j. Dit zullen veelal snelweg kilometers zijn. Als de boekjes bij de auto zitten (en goed ingevuld) dan kan je in mijn optiek nog een hoop plzr hebben van die B10. Echter moet je wel goed rekening houden met de onderhoudskosten, benzinekosten, wegenbelasting en verzekering.

En met dank aan de rdw:

Kenteken: XJ-ZD-03
Voertuigsoort: Personenauto
Merk: BMW
Handelsbenaming: BMW/ALPINA B10 4.6 TOURING
Kleur(en): Blauw
Brandstof: Benzine
G3 Installatie: N.v.t.
Aantal cilinders: 8
Cilinderinhoud: 0 cm3
Vermogen: 0 KW
Aantal zitplaatsen: 0
Aantal staanplaatsen: N.v.t.

Roetfilter: N.v.t.
Euroklasse: N.v.t.
Zuinigheidslabel: N.v.t.
Massa leeg voertuig: 1.840 kg
Laadvermogen: N.v.t.
Toegestane Maximum massa voertuig: 0 kg
Massa rijklaar: 0 kg
BPM: € 31037

Datum eerste afgifte Nederland: 07-01-1999
Datum eerste toelating: 07-01-1999
Datum aanvang tenaamstelling: 27-10-2006

Vervaldatum APK: 02-11-2006
Wacht op keuren: Nee

Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd 0 kg
- geremd 0 kg
- oplegger geremd N.v.t.
- autonoom geremd N.v.t.
- middenas geremd N.v.t.

My Specs | My BF2 Stats

• Zeeuw

Zeeuw

5.6

Las net op het forum van autoweek iemand die er ervaring mee had, maar je mag dus niet eens van binnen kijken of onder de motorkap kijken...
Dus boekjes en rustig een proefrit maken zit er niet in...

Als je dan een auto voor 10.000 koopt en er blijkt geen motor in te zitten ofzo (kun je natuurlijk zien door eronder te spieken, maar stel je voor!)

Read the badge, Bitch!

• bolleh
  • Nu online
tjah kilometerstanden zijn altijd een gok natuurlijk. maar ik vind dat men er over het algemeen nogal overdreven over doet.

ik heb mijn e30(4 cyl) met 216.000 op de klok gekocht en inmiddels staat er zon 223.000 op 8 maanden later, de motor loopt nog altijd heerlijk. tuurlijk begint de rest van de auto af te takelen zoals veren, ophanging etc maar dat komt niet alleen door de kilometerstand maar ook omdat de auto inmiddels al bijna 19 jaar oud is

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-09 16:29

Daniel

Kapitein NCC-1701
Zeeuw schreef op donderdag 23 november 2006 @ 21:17:
Las net op het forum van autoweek iemand die er ervaring mee had, maar je mag dus niet eens van binnen kijken of onder de motorkap kijken...
Dus boekjes en rustig een proefrit maken zit er niet in...

Als je dan een auto voor 10.000 koopt en er blijkt geen motor in te zitten ofzo (kun je natuurlijk zien door eronder te spieken, maar stel je voor!)
Dat laatste komt niet voor, er wordt altijd wel bij gezegd wat de staat is. Je mag inderdaad alleen de buitenkant bekijken, je neemt alles 'as is' mee. Dat is een risico maar daar is de prijsstelling soms ook naar. Zeker spul dat in de normale markt al niet gewild is raken ze bij Domeinen helemaal aan de straatstenen niet kwijt. Je kunt het dus treffen, maar reken je ook niet te rijk :P

• bolleh
  • Nu online
idd en het blijft een veiling, dus als je pech hebt loopt iemand anders er mee weg of betaal je alsnog een marktconforme prijs zonder dat je al te veel van de auto weet.

mn oom heeft zo een keer een audi TT coupe op de kop getikt voor vrij weinig geld en daar mankeerde helemaal niets aan, die heeft hem na 2 jaar dan ook nog met dikke winst verkocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:26
Daniel schreef op donderdag 23 november 2006 @ 22:19:
[...]

Dat laatste komt niet voor, er wordt altijd wel bij gezegd wat de staat is. Je mag inderdaad alleen de buitenkant bekijken, je neemt alles 'as is' mee. Dat is een risico maar daar is de prijsstelling soms ook naar. Zeker spul dat in de normale markt al niet gewild is raken ze bij Domeinen helemaal aan de straatstenen niet kwijt. Je kunt het dus treffen, maar reken je ook niet te rijk :P
Er wordt inderdaad gezegd wat er allemaal loos is met de voertuigen die bij domeinen staan, maar je kunt ze wel van binnen bekijken hoor. De dikkere auto's in ieder geval, die staan in een hal opgesteld in plaats van buiten (waar de wrakken staan, en middenklassers). Toen ik er was (paar maanden terug) stonden er een benz cls, een clk cabrio, wat vette audi's, een jag, een paar motoren, twee Seadoo jetski's op een aanhanger (die overigens voor 15000 weg zijn gegaan, 215 pk onder de kap, nieuwprijs per stuk iets van 12K) en nog wat auto's die ik me niet meer kan herinneren.

Best leuk om daar eens een kijkdagje mee te maken, raad ik mensen wel aan om een keer te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Femme schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:53:
[...]

Deze zijn van Strongstrut.com, die alleen voor BMW's levert. Elke tuningspecialist heeft die dingen in z'n assortiment.
Jawel, maar voor mijn auto zijn ze wat lastiger te krijgen... En deze zien er lekker stevig uit...

Zie de verstelbare Sparco strut die voor mijn auto te krijgen is niet zo zitten...
Pagina: 1 ... 24 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.