De nieuwe 5-serie touring (ik zeg, 535d of 550i) is best "te doen"
Precies, M-sport pakketje erop en gaanVerwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 09:13:
De nieuwe 5-serie touring (ik zeg, 535d of 550i) is best "te doen"
Donkerblauw met cognac leer
vette crosspost uit de HK. 
Zo, zaterdag het nieuwe speeltje opgehaald en gisteren de hele dag aan het wassen, poetsen en waxen geweest.
(en stofzuigen, leer behandelen, kunstof reinigen, etc.)
Het resultaat:

En zoals te verwachten van een BMW, het ding rijd heerlijk.
Todo:
- BBS honingraat velgen 17/18"
- Kleiner sportstuurtje.
Zo, zaterdag het nieuwe speeltje opgehaald en gisteren de hele dag aan het wassen, poetsen en waxen geweest.
Het resultaat:

Todo:
- BBS honingraat velgen 17/18"
- Kleiner sportstuurtje.
Aannames zijn fataal.
Als ik het mij goed herinner was dat een Turbo versie, toch?
Correct, echter nooit standaard zo geleverd. Is de 3.5 versie, met scherpe nokkenas en gemodificeerd naar Turbo.Wekkel schreef op maandag 25 september 2006 @ 13:21:
Aannames zijn fataal.
Ff voor de duidelijkheid, ik doel dus op dit model:Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 13:35:
Bespaar je de honingraadvelgen... dat is zoooooo GSI

Past perfect bij de auto, ook qua "tijd" waarin de auto gebouwd is.
Aannames zijn fataal.
De tandjes wat een mooie Touring. Wellicht dat de velgen, de kleur en het M pakket toch wel wel *het* verschil maken.. want de normale nieuwe "3-er" vind ik zelf niet zo mooi. Er staan hier regelmatig Tourings voor de deur, veelal standaard uitvoeringen, waarbij ik echt liever mijn E46 Touring verkies .. maar deze ziet er wel erg jummie uit.Renegade schreef op woensdag 20 september 2006 @ 20:27:
Zo, net mijn nieuwe zakenwagen besteld.
BMW 320d Touring
Kleur: Sparkling Graphite metallic
Extra's: M Sportpakket, Professional navigatiesysteem (incl. bluetooth voor de mobiel), comfortpakket (keyless entry/start, dual xenon met meesturende lampen), sportstoelen, volautomatische airco, PDC en cruise control.
Ben er wel érg blij mee, alleen moet ik nu tussen de acht en tien weken wachten op de levering.![]()
Een waardige opvolger voor mijn E46 .... over een jaar of wat
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Dat is geen honingraadGaMeOvEr schreef op maandag 25 september 2006 @ 13:40:
[...]
Ff voor de duidelijkheid, ik doel dus op dit model:
[afbeelding]
Nee, ik weet welke jij in gedachten hebt. (Denk ik) in het duits heet dit model "kreuzspeiche" hoe die in NL heet weet ik niet exact, maar ik dacht dat ik ze wel eens honingraat heb horen noemen, vandaar.
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Ik snap je wel hoorGaMeOvEr schreef op maandag 25 september 2006 @ 16:42:
[...]
Nee, ik weet welke jij in gedachten hebt. (Denk ik) in het duits heet dit model "kreuzspeiche" hoe die in NL heet weet ik niet exact, maar ik dacht dat ik ze wel eens honingraat heb horen noemen, vandaar.
Ja lijkt me vrij logisch:Wekkel schreef op maandag 25 september 2006 @ 13:21:

Staat er niet voor niks
Dat zou badgetuning kunnen zijn he.Kaspers schreef op maandag 25 september 2006 @ 17:11:
[...]
Ja lijkt me vrij logisch:
[afbeelding]
Staat er niet voor niks.
Aannames zijn fataal.
Heh..zaten op m'n Z3... Heb een nieuwe moeten kopen( decor binnegereden op Nurbergring), en bij de nieuwe zitten echt lelijke velgen op. Ik zocht dus 1 velg zoals de foto (bij crash 1 velg beschadigd) maar ja, zo'n set velgen vind je niet rap, laat staan dat je er 1 vind danGaMeOvEr schreef op maandag 25 september 2006 @ 13:40:
[...]
Ff voor de duidelijkheid, ik doel dus op dit model:
[afbeelding]
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Yup, mooi en tijdloos. Die dingen gaan al sinds eind jaren 70 mee ofzo, dat design.
Maar wel een rotklus om schoon te maken idd. Maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden.
Aannames zijn fataal.
Mijn pa heeft vrijdagavond zijn 335Ci opgehaald, gisteravond een stukkie in gereden (was helaas niet eerder thuis) en mijn hemel, wat een power
Geluid van het ding is ook dik in orde trouwens, kan niet wachten tot ie ingereden is en tot aan het rode gebied door mag trekken

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Wilde ik vanavond ff doen, maar het was bewolkt dus kon er niet echt mooie foto's van maken

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Ik heb ook weer wat laten verbouwen aan de Alpina B10 3.2 Touring. De antenne is vervangen door een vinnetje en de mistlampen zijn vervangen door exemplaren met helder glas. Verder is de tankdop van de gasvulling in carrosseriekleur gespoten en zijn de velgen helemaal opgeknapt (velgen gericht, beschadigingen weggewerkt, gespoten, nieuwe logo's erop en nieuwe Michelin Pilot Sports rondom). Om een einde te maken aan het gekraak van het leer in de achterbank is de achterbank bekleed met stof op de plekken waar het leer met elkaar in contact komt. Dit heeft erg goed gewerkt. Eerst kraakte het leer bij de minste oneffenheid van het wegdek maar nu hoor je er bijna niets meer van. De auto rijdt heerlijk en stuurt merkbaar beter met de Pilot Sport PS2 voorbanden (hiervoor lagen er voor goedkope Marshal banden onder). De rechterachterband was vorige maand lek gereden en omdat de linkerachterband ook slecht was en er voor crapbanden onder lagen heb ik alles maar laten vervangen door goede banden.
Toen de auto vrijdag klaar was zag hij eruit alsof de eerste aflevering plaatsvond
.

Toen de auto vrijdag klaar was zag hij eruit alsof de eerste aflevering plaatsvond

Wat doen zo'n "645CSi" nou aan topsnelheid en 0-100 acceleratie?GaMeOvEr schreef op maandag 25 september 2006 @ 12:46:
vette crosspost uit de HK.
Zo, zaterdag het nieuwe speeltje opgehaald en gisteren de hele dag aan het wassen, poetsen en waxen geweest.(en stofzuigen, leer behandelen, kunstof reinigen, etc.)
netjes allemaalFemme schreef op maandag 25 september 2006 @ 23:22:
Ik heb ook weer wat laten verbouwen aan de Alpina B10 3.2 Touring. De antenne is vervangen door een vinnetje en de mistlampen zijn vervangen door exemplaren met helder glas. Verder is de tankdop van de gasvulling in carrosseriekleur gespoten en zijn de velgen helemaal opgeknapt (velgen gericht, beschadigingen weggewerkt, gespoten, nieuwe logo's erop en nieuwe Michelin Pilot Sports rondom). Om een einde te maken aan het gekraak van het leer in de achterbank is de achterbank bekleed met stof op de plekken waar het leer met elkaar in contact komt. Dit heeft erg goed gewerkt. Eerst kraakte het leer bij de minste oneffenheid van het wegdek maar nu hoor je er bijna niets meer van. De auto rijdt heerlijk en stuurt merkbaar beter met de Pilot Sport PS2 voorbanden (hiervoor lagen er voor goedkope Marshal banden onder). De rechterachterband was vorige maand lek gereden en omdat de linkerachterband ook slecht was en er voor crapbanden onder lagen heb ik alles maar laten vervangen door goede banden.
Toen de auto vrijdag klaar was zag hij eruit alsof de eerste aflevering plaatsvond.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[...]
Wat doen zo'n "645CSi" nou aan topsnelheid en 0-100 acceleratie?
denk dat degene die de auto van je koopt zodra je hem van de hand doet(zeg niet dat dat nu is, kan ook over 10 jaar zijn

Wat kost dat geintje met die lampen? Angel eyes heet dat toch? Kan ik dat ook in mijn 320Ci laten zetten?
Voor de E46 zijn er voor zover ik weet geen originele angel eyes geweest. Er zullen ongetwijfeld wel relatief betaalbare aftermarket oplossingen zijn, maar de vraag is of je die wilt (ivm associatie met sjonnie-tuning/styling). Originele angel eyes voor de E39 zijn nogal prijzig omdat je nieuwe (Xenon) lichtunits nodig hebt.
Er zijn ook 'losse' ringen te koop, kun je je eigen koplampen behouden. Moet je even zoeken op de bekende E46 fansites...zneek schreef op maandag 25 september 2006 @ 23:59:
[afbeelding]
Wat kost dat geintje met die lampen? Angel eyes heet dat toch? Kan ik dat ook in mijn 320Ci laten zetten?
Edit:
Heb ook even gezocht, dit zijn de beste volgens vele...
http://www.umnitza.com/product_info.php?products_id=149
Maar je kunt ze eventueel ook zelf maken als je handig bent, de ringen zijn ook op Ebay te koop...
[ Voor 20% gewijzigd door Zeeuw op 26-09-2006 00:58 ]
Read the badge, Bitch!
Top zal niet zo hoog zijn, het is een 3 bak automaat.Femme schreef op maandag 25 september 2006 @ 23:22:
0-100 zal ik eens moeten meten, ook hier weer, maar 3 versnellingen, dus zijn allemaal tamelijk lang, dus niet echt optimale overbrengingen. Ik denk iets van 7 seconden ofzo op het gevoel. Het leukste met zo'n ding zijn de tussensprintjes.
Overigens, ziet er toppie uit die Alpina.
[ Voor 4% gewijzigd door GaMeOvEr op 26-09-2006 13:27 ]
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Mis ik iets?Timmert schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 11:03:
Kom jij nog de 22e vincent?
Automeet op 22 oktober, zie HK.
Aannames zijn fataal.
Zullen we aanmeldingen daarvoor maar even in dit topic doen: GoT 'show je auto'/HK-fotoshoot, 22 okt 2006 - Organisatie
Alle auto's zijn vanzelfsprekend welkom
@ vwk, er is dit weekend een mail gestuurd naar je @home adres met een uitnodiging
Alle auto's zijn vanzelfsprekend welkom
@ vwk, er is dit weekend een mail gestuurd naar je @home adres met een uitnodiging
vandaag even remvloeistof bijgevuld in mn '88 E30
reservoir was bijna leeg.
hij remt stukken beter weer maar nu heb ik af en toe een piepend geluid linksvoor. heb een tijd terug een stoeprand geraakt(kwam een eikel van rechts mijn baan op zonder te kijken, dus ik wijk naar links uit en rij half de stoep op).
voor ik de remvloeistof bijvulde piepte hij linksvoor al eens, zodra ik naar links draaide. in middenstand en bochten naar rechts hoorde ik niets. hoorde het overigens niet altijd. maar nu is dat dus gedeeltelijk terug.
ik vermoed dat de rem ietwat aanloopt en af en toe wat vloeistof lekt(vandaar ook dat ik hem moest bijvullen) maar als iemand een idee heeft wat het zou kunnen zijn....graag
heb hem nog niet op de brug gehad oid. heb er wel ff onder gelegen en geen zichtbare schade of losse kabels oid.
bovendien als ik mn rempedaal indruk hoor ik een sissend geluid dat bij het pedaal vandaan komt. zou het kunnen zijn dat de cilinder wat lucht lekt?
de remdruk cilinder die acher het schutbord bij de motor zit heb ik getest en doet het gewoon(auto uit, 10-15x rempedaal intrappen, dan ingetrapt houden en als ik dan de motor start wordt mn pedaal netjes wat omlaag getrokken)
reservoir was bijna leeg.
hij remt stukken beter weer maar nu heb ik af en toe een piepend geluid linksvoor. heb een tijd terug een stoeprand geraakt(kwam een eikel van rechts mijn baan op zonder te kijken, dus ik wijk naar links uit en rij half de stoep op).
voor ik de remvloeistof bijvulde piepte hij linksvoor al eens, zodra ik naar links draaide. in middenstand en bochten naar rechts hoorde ik niets. hoorde het overigens niet altijd. maar nu is dat dus gedeeltelijk terug.
ik vermoed dat de rem ietwat aanloopt en af en toe wat vloeistof lekt(vandaar ook dat ik hem moest bijvullen) maar als iemand een idee heeft wat het zou kunnen zijn....graag
heb hem nog niet op de brug gehad oid. heb er wel ff onder gelegen en geen zichtbare schade of losse kabels oid.
bovendien als ik mn rempedaal indruk hoor ik een sissend geluid dat bij het pedaal vandaan komt. zou het kunnen zijn dat de cilinder wat lucht lekt?
de remdruk cilinder die acher het schutbord bij de motor zit heb ik getest en doet het gewoon(auto uit, 10-15x rempedaal intrappen, dan ingetrapt houden en als ik dan de motor start wordt mn pedaal netjes wat omlaag getrokken)
Heerlijke Z4-M Coupé
:

Jammer dat je moet kiezen tussen hard dak of cabrio. Ik heb ze liever beide
.

Jammer dat je moet kiezen tussen hard dak of cabrio. Ik heb ze liever beide

Oei, als je het over een lekker kontje hebt
Jammer alleen dat zo'n ding praktisch weinig toevoegt. Qua kilometer kosten zou het niet zoveel voor mij uitmaken, ik rij toch niet zoveel, alleen zit je denk ik vrij rot met 3 man in die auto... zonde
Overigens ga ik zeker niet zelf iets lopen maken voor angel eyes. Sterker nog, ik ga niet eens zelf lopen sleutelen. Waar kan ik dat laten doen? Als ik bij mijn dealer (De Beier in Heerenveen) langs ga, kunnen die dat? Of moet ik dan naar de sjonnie-zaak?
Lekker kontje idd 
Maare, bel de Beier eens met je vraag
Denk dat zij dat 't beste kunnen beantwoorden.
Maare, bel de Beier eens met je vraag
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Ga ik doen, binnenkort toch eens langs. Ik wil misschien ook nog andere velgen. Of een nieuwe auto, maar dat vind ik eigenlijk zonde. Mijne rijdt perfect, net 70K gelopen nu, en geen technische klachten. Vervelend is dat aan BMW, ze maken die autos veel te goedHydraulik-Phunk schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 23:51:
Lekker kontje idd
Maare, bel de Beier eens met je vraagDenk dat zij dat 't beste kunnen beantwoorden.
Jij hoeft toch niet te kiezen?Femme schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 23:38:
Heerlijke Z4-M Coupé:
Jammer dat je moet kiezen tussen hard dak of cabrio. Ik heb ze liever beide.
Ekris had laatst een 3.0si coupé staan met wat fijne extra's, die zag er toch ook wel lekker dik uit. De proporties zijn wat vreemd door het wel heel korte achterkantje maar toch lijkt het allemaal wel te kloppen. Wel behoorlijk claustrofobisch van binnen, de roadsterversie is minder erg (kun je nagaan

Hmm, pics!!Demoniac schreef op maandag 25 september 2006 @ 20:39:
Mijn pa heeft vrijdagavond zijn 335Ci opgehaald, gisteravond een stukkie in gereden (was helaas niet eerder thuis) en mijn hemel, wat een powerGeluid van het ding is ook dik in orde trouwens, kan niet wachten tot ie ingereden is en tot aan het rode gebied door mag trekken
Zowaar een Z4 die er goed uitziet
.
Idem! ik vind hem als coupé übergeil, als cabrio vind ik er geen zak aan!
ik ben/was eigenlijk helemaal geen bmw liefhebber maar vind er steeds meer mooie modellen tussen zitten, de nieuwe 1-serie, de oude stations die je wel eens hier voorbij ziet komen
Ik vind die 1-serie trouwens echt een flop. Die neus vind ik afschuwelijk. Kont wel leuk.
Snap niet dat ze die niet een wat modernere voorkant kunnen geven.
Wel es in gereden? Dat ding rijdt echt als een droom vergeleken met z'n soortgenootjes 
En boeiend, van binnen zie je de buitenkant toch niet
Oh, hij lijkt me ook super om in te rijden ja.
Ik wordt onderhand best wel een BMW fanboy.
Al wil mijn vriendin niet meer bij me horen als ik na mijn 206 een 3-Serie koop, omdat ze dat patserbakken vind als je 23 bent
Al wil mijn vriendin niet meer bij me horen als ik na mijn 206 een 3-Serie koop, omdat ze dat patserbakken vind als je 23 bent
Mwoah dat "patserbak" valt toch wel mee? Ik vind mijn 3-er absoluut geen patserbak... en dat wordt straks alleen nog maar minder wanneer de orignele 15" 195 wielen met winterbanden eronder gaan. (17" 225 wordt me echt te duur als winterband!jep schreef op woensdag 27 september 2006 @ 10:07:

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Vind de voor- en achterkant wel okee uitzien hoor. Enige wat ik jammer vind is dat hij me van de zijkant doet denken aan een klomp (vind 'm overigens absoluut niet lelijk)jep schreef op woensdag 27 september 2006 @ 09:55:
Ik vind die 1-serie trouwens echt een flop. Die neus vind ik afschuwelijk. Kont wel leuk.Snap niet dat ze die niet een wat modernere voorkant kunnen geven.
Oh, en de Z4M-coupé
De nieuwere designs van BMW worden trouwens steeds beter. Wat ik jammer blijf vinden is het onderscheid in bijvoorbeeld achterlichten dat ze maken bij de 3-, 5- en 7-serie. Het lijkt er gewoon op dat ze die van de 3-serie expres wat plastic-achtig laten uitzien, die van de 5-serie een stuk mooier en die van de 7-serie gewoon subliem mooi... Alsof ze expres een wat minder mooi ontwerp maken dus. Erg jammer...
Wel als je langs een laag glazen gebouw rijdt, tuurlijk jammer om dan gelijk teleurgesteld te zijn.Timmert schreef op woensdag 27 september 2006 @ 09:59:
Wel es in gereden? Dat ding rijdt echt als een droom vergeleken met z'n soortgenootjes
[ Voor 26% gewijzigd door Sorcerer8472 op 27-09-2006 11:23 ]
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
De neus van de 1-serie is op zich wel nice als je hem naast een Golf ziet staan. Ik zag hem laatst dus naast een Golf staan en dan is die neus van de 1-serie wel groot. Daar zie je meteen dat ze plaats hebben gemaakt voor de zes-in-lijn. Dat is natuurlijk ook de reden dat er achterin geen ruimte is. 
Er zitten maar twee stoelen in. Wat zo'n ding toevoegt is natuurlijk niet geheel van praktische aard. Je hebt wel wat meer bergruimte voor een weekendje Milaan en het vaste dak is natuurlijk iets comfortabeler. Maar het gaat bij deze auto uiteraard om de verhoogde stijfheid ten bate van het weggedrag en om de looks.
Ik vind het ding super trouwens......maar ja.....voor dezelfde prijs kan je ook een tweedehands M3 CSL kopen.
Ik denk ook dat je met z'n drieën vrij rot zit. Dan moet er iemand bij de ander op schoot.zneek schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 23:45:
[afbeelding]
Oei, als je het over een lekker kontje hebt![]()
Jammer alleen dat zo'n ding praktisch weinig toevoegt. Qua kilometer kosten zou het niet zoveel voor mij uitmaken, ik rij toch niet zoveel, alleen zit je denk ik vrij rot met 3 man in die auto... zonde
Ik vind het ding super trouwens......maar ja.....voor dezelfde prijs kan je ook een tweedehands M3 CSL kopen.
[ Voor 4% gewijzigd door zimbab op 27-09-2006 11:43 ]
Ja, die is keurig netjes natuurlijk. Alleen ik ga Femme's 330i kopen als 'ie zijn 335i koopt.tazzman schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:09:
[...]
Mwoah dat "patserbak" valt toch wel mee? Ik vind mijn 3-er absoluut geen patserbak... en dat wordt straks alleen nog maar minder wanneer de orignele 15" 195 wielen met winterbanden eronder gaan. (17" 225 wordt me echt te duur als winterband!)
[afbeelding]
seauw die csl velgen staan em sehr gutFemme schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 23:38:
Heerlijke Z4-M Coupé:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Moet je bij BMW Financial services zijn, die 330i is leasejep schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:45:
Ja, die is keurig netjes natuurlijk. Alleen ik ga Femme's 330i kopen als 'ie zijn 335i koopt.
Grappig, gewaagd, maar zeker niet mooi imo. Ik vind 'm een te hoog lieveheersbeestjes gehalte hebben. Het is geen lief schattig autootje, het is een beest. En hij straalt dat nu niet uit, waar de M3 en M5 dat wel doen!Femme schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 23:38:
Heerlijke Z4-M Coupé:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Dat is zuist zo "PHAT" !!!Plague schreef op woensdag 27 september 2006 @ 18:08:
[...]
Grappig, gewaagd, maar zeker niet mooi imo. Ik vind 'm een te hoog lieveheersbeestjes gehalte hebben. Het is geen lief schattig autootje, het is een beest. En hij straalt dat nu niet uit, waar de M3 en M5 dat wel doen!
Verwijderd
Ik zag je gistermiddag met de Alpina bij Dusseldorp wegrijden, ik kwam net van de andere kant aanrijden.Femme schreef op maandag 25 september 2006 @ 23:22:
Toen de auto vrijdag klaar was zag hij eruit alsof de eerste aflevering plaatsvond.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[...]
Even een aanhangertje met troep weggebracht?
Waar zit die trekhaak dan ?
Achter dat klepje ?

[ Voor 3% gewijzigd door Kaspers op 01-10-2006 17:47 ]
Dat was ik inderdaad. Ik heb de hele dag met allerlei troep rondgereden. Het was geen combinatie, de chique 5-serie Touring met de brakste aanhangwagen van Nederland op de ranzige vuilstortVerwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 13:38:
[...]
Ik zag je gistermiddag met de Alpina bij Dusseldorp wegrijden, ik kwam net van de andere kant aanrijden.
Even een aanhangertje met troep weggebracht?

Achter dat klepje kan je inderdaad de trekhaak geplaatst worden. Als je goed kijkt zie je dat erg veel Tourings zo'n klepje hebben.Kaspers schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 17:46:
[...]
Waar zit die trekhaak dan ?
Achter dat klepje ?
[afbeelding]
Het is opvallend dat het BMW topic veel harder loopt dan het Mercedes topic 
Ik val weer eens schaamteloos met de deur in huis met mijn eigen BMW wensen: de zoektocht naar een knappe 5 touring. De target staat momenteel op een wat oudere ransbak, een e34 dus.

Een beetje fout mag, in het voorbeeld wat spoilers en foute velgjes (al vallen deze nog wel mee). Kilometerstanden zitten vaak net boven de 2 ton. Dat is nou eenmaal zo en voor mij niet echt een bezwaar. Mijn vraag daarbij is eigenlijk wat ik hier nu aan afstreeplijstje moet nemen.
NL auto, onderhoudshistorie, liefst ook eigenaren beetje bekend. Alle electronica en foefjes als airco testen etc. Wat ik echter niet achter de vingers heb is het onderhoud en de reparaties die zo'n bak in ieder geval gehad moet hebben met een dergelijke kilometerstand. Ik stel mij al in op een rampenpot van 2.000 euro na aankoop om een en ander op niveau te brengen, mocht er iets aan het licht komen, maar voorkomen is beter dan genezen. Wellicht weet iemand wat het wensen- of checklijstje in ieder geval moet bevatten bij deze portemonnee_leegzuigers
Ik val weer eens schaamteloos met de deur in huis met mijn eigen BMW wensen: de zoektocht naar een knappe 5 touring. De target staat momenteel op een wat oudere ransbak, een e34 dus.

Een beetje fout mag, in het voorbeeld wat spoilers en foute velgjes (al vallen deze nog wel mee). Kilometerstanden zitten vaak net boven de 2 ton. Dat is nou eenmaal zo en voor mij niet echt een bezwaar. Mijn vraag daarbij is eigenlijk wat ik hier nu aan afstreeplijstje moet nemen.
NL auto, onderhoudshistorie, liefst ook eigenaren beetje bekend. Alle electronica en foefjes als airco testen etc. Wat ik echter niet achter de vingers heb is het onderhoud en de reparaties die zo'n bak in ieder geval gehad moet hebben met een dergelijke kilometerstand. Ik stel mij al in op een rampenpot van 2.000 euro na aankoop om een en ander op niveau te brengen, mocht er iets aan het licht komen, maar voorkomen is beter dan genezen. Wellicht weet iemand wat het wensen- of checklijstje in ieder geval moet bevatten bij deze portemonnee_leegzuigers
Ben je bang dat je commentaar gaat krijgen dat je dit zelf allemaal al zegt ofzo? Naar mijn mening (en volgens mij die van menig ander) zijn de 5-serie tourings erg mooie auto's. En zowel de E39 als een goed onderhouden E34 zijn beiden nog erg mooi. Die "spoilers" en "foute velgen" (M System 2) zijn naar het voorbeeld van de originele M5 Touring. Een auto die veel mensen erg kunnen waarderen. En zo opzichtig is het niet eens.......van die moderne E60 M5 velgen op je E34 is pas not done naar mijn mening. Maar ja....ook dat is maar een mening.Wekkel schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 19:07:
[afbeelding]
Bovenstaand voorbeeld heeft echter wel het shadowline pakket als ik het goed zie en dat vind ik persoonlijk wel wat minder. Vooral de achterlichten dan ook. Maar als dit verder een goed onderhouden model is voor weinig dan valt dat wel te fixen natuurlijk (tenzij je het zelf wel mooi vindt natuurlijk).
Edit: de luchthapper aan de voorkant is niet helemaal naar het voorbeeld van de M5 zie ik nu ik wat beter kijk, maar het valt niet erg op. Het is in ieder geval ongeveer net zo subtiel (ietsje minder, maar niet veel).
[ Voor 11% gewijzigd door zimbab op 01-10-2006 19:42 ]
Verwijderd
Kijk dat bedoelde ik nou eerder.... mensen met "geld" , the "big boys" hebben daar dus echt lak aan, lekker op zaterdag een keer de vieze kleding aan.Femme schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 18:33:
[...]
Dat was ik inderdaad. Ik heb de hele dag met allerlei troep rondgereden. Het was geen combinatie, de chique 5-serie Touring met de brakste aanhangwagen van Nederland op de ranzige vuilstortvan Dusseldorp.
IT-ers met hun schone handjes
Verwijderd
[quote]Wekkel schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 19:07:
[...]
Ik denk dat BMW het gemiddelde publiek hier op GoT meer aanspreekt dan Mercedes
.
Mij wel iig. Het merk heeft toch een wat sportiever, ruiger imago dan Mercedes (ja ok, ik ken AMG, en vind het super strak dat ze dergelijke blokken in bijvoorbeeld een C klasse lepelen
).
[...]
Ik denk dat BMW het gemiddelde publiek hier op GoT meer aanspreekt dan Mercedes
Mij wel iig. Het merk heeft toch een wat sportiever, ruiger imago dan Mercedes (ja ok, ik ken AMG, en vind het super strak dat ze dergelijke blokken in bijvoorbeeld een C klasse lepelen
Ik vind het ook altijd wel stijl, een dikke bak met een trekhaak, zodat je hem ook voor praktische zaken kunt gebruiken. Men verklaard mij ook altijd voor gek, dat ik een trekhaak achter mijn Cupra (ok, geen dikke bak, maar wel een sportmodel) heb hangen. Haal dat lelijke ding er toch af, blablabla.Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 20:13:
[...]
Kijk dat bedoelde ik nou eerder.... mensen met "geld" , the "big boys" hebben daar dus echt lak aan, lekker op zaterdag een keer de vieze kleding aan.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2006 20:21 ]
Totdat ze zelf een karretje te trekken hebben
Verwijderd
"Ja die trekhaak is natuurlijk om in het weekend mijn mountainbikes, crossbikes en ATV naar de Ardenne te vervoeren!"

Wist je dat dat gewoon 'wieldoppen' zijn...ok, erachter zitten geen lelijke zwarte stalen velgen, gewoon 5 spaaks lichtmetaal...Wekkel schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 19:07:
[afbeelding]
Een beetje fout mag, in het voorbeeld wat spoilers en foute velgjes (al vallen deze nog wel mee).
Die 'wieldoppen' zijn overigens speciaal ontworpen om de luchtstroom langs je schijven te laten stromen voor betere koeling! Ze moeten dus altijd in de juiste richting staan.
[ Voor 4% gewijzigd door Zeeuw op 02-10-2006 00:09 ]
Read the badge, Bitch!
Verwijderd
Praktisch is het zeker, maar ik val een beetje over "de combinatie". De tijd dat je alles 200% nieuw moest hebben is wel over. Het gaat om praktisch gebruik dezer dagen toch ?Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 20:18:
Ik vind het ook altijd wel stijl, een dikke bak met een trekhaak, zodat je hem ook voor praktische zaken kunt gebruiken. Men verklaard mij ook altijd voor gek, dat ik een trekhaak achter mijn Cupra (ok, geen dikke bak, maar wel een sportmodel) heb hangen. Haal dat lelijke ding er toch af, blablabla.
Dan nog: Laat het dan ophalen door een containerbedrijf.
Femme, je zou het anders moeten zien: Wees blij dat je die auto hebt, de aanhanger (ookal is hij lelijk) en een comfortabele auto ook nog om de hele dag in te MOETEN rijden, scheelt weer in de ergernis. Een stort 'om de hoek' kan ook best eens makkelijk zijn, beter dan in de achtertuin
Had je geen van allen, dan was je nergens geweest
Neem dit niet TE serieus he !
X-Post van AF
ik zou vandaag met de auto bezig gaan en moest wat andere dingen in Emmen doen, dus ik ging donderdag van Zwolle naar Emmen. Zo'n 20 km voor Emmen nokte de auto er mee, totaal stil, niet meer starten.
Ik met mijn maat gister kijken naar wat er mis was. Is bij 3500 rpm de rotor losgeslagen en heeft een gat in de verdelerkap geslagen

Dus die moest vervangen worden. Ik had ook klepstoters besteld omdat de vorige tikten, ook maar gemaakt. En omdat alles open lag, ook de D-Riem maar vervangen wegens onbekende levensduur
Kosten... Verdelerkap alleen al 80 eu, d-riem +rollen 130.. Totaal 350 Euro.
Tijdens het vervangen viel er een klein ringetje in de carter.. Dus moest de kop er af want we wouden geen ringetje in het blok met een onbekende bestemming. VEEL werk dus.
Kortom: 2 dagen werk voor 8 nieuwe klepstoters, nieuwe rotor+verdelerkap en d-riem..
Maar het horten en stoten is nu wel over.. Gelukkig.
Het enige waar ik mee zit, is dat 1 van de bougies lelijker is dan de andere 3.. Dat was ook al zo voor ik de bougies verving, maar het nieuwe setje heeft dus op dezelfde plek een afwijkende bougie.
ik zou vandaag met de auto bezig gaan en moest wat andere dingen in Emmen doen, dus ik ging donderdag van Zwolle naar Emmen. Zo'n 20 km voor Emmen nokte de auto er mee, totaal stil, niet meer starten.
Ik met mijn maat gister kijken naar wat er mis was. Is bij 3500 rpm de rotor losgeslagen en heeft een gat in de verdelerkap geslagen
Dus die moest vervangen worden. Ik had ook klepstoters besteld omdat de vorige tikten, ook maar gemaakt. En omdat alles open lag, ook de D-Riem maar vervangen wegens onbekende levensduur
Kosten... Verdelerkap alleen al 80 eu, d-riem +rollen 130.. Totaal 350 Euro.
Tijdens het vervangen viel er een klein ringetje in de carter.. Dus moest de kop er af want we wouden geen ringetje in het blok met een onbekende bestemming. VEEL werk dus.
Kortom: 2 dagen werk voor 8 nieuwe klepstoters, nieuwe rotor+verdelerkap en d-riem..
Maar het horten en stoten is nu wel over.. Gelukkig.
Het enige waar ik mee zit, is dat 1 van de bougies lelijker is dan de andere 3.. Dat was ook al zo voor ik de bougies verving, maar het nieuwe setje heeft dus op dezelfde plek een afwijkende bougie.
Wordt dat plekje warmer of zo?
Verwijderd
Ik weet nog wel een E34 touring, ik meen een 525i, in M5 uitvoering. Staat bij van Oijen in Asten, best een prima zaak!Wekkel schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 19:07:
[afbeelding]
Te vinden in de tel. gids onder privé sectie.
@catch22: de kop eraf... en die zit er wel op, maar ik vroeg me even af met wat? De oude pakking
Eigenlijk voor minder goede koeling.Zeeuw schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 00:09:
[...]
Wist je dat dat gewoon 'wieldoppen' zijn...ok, erachter zitten geen lelijke zwarte stalen velgen, gewoon 5 spaaks lichtmetaal...
Die 'wieldoppen' zijn overigens speciaal ontworpen om de luchtstroom langs je schijven te laten stromen voor betere koeling! Ze moeten dus altijd in de juiste richting staan.

[ Voor 5% gewijzigd door zimbab op 02-10-2006 10:08 ]
Verwijderd
Ik vroeg me juist af... kop eraf om in het carter te komen ?Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 08:45:
[...]
@catch22: de kop eraf... en die zit er wel op, maar ik vroeg me even af met wat? De oude pakking
in de kop zitten 3 kanaaltjes die naar de carter gaan. In 1 van die kanaaltjes is dat ringetje gevallen. Die konden we niet laten zitten, want die wordt anders vroeg of laat de kop in gespoten en dan heb je problemen. Die kanaaltjes gaan vanaf de kop naar het onderblok en dan de carter in. En omdat we er vanaf de kop niet inkwamen, haalden we de kop er af zodat we er beter bij konden
Wat bedoel je?Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 20:13:
[...]
Kijk dat bedoelde ik nou eerder.... mensen met "geld" , the "big boys" hebben daar dus echt lak aan, lekker op zaterdag een keer de vieze kleding aan.
Verwijderd
Vraag blijft, hoe heb je de kop teruggezet. Met de oude pakking?418O2 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 12:35:
in de kop zitten 3 kanaaltjes die naar de carter gaan. In 1 van die kanaaltjes is dat ringetje gevallen. Die konden we niet laten zitten, want die wordt anders vroeg of laat de kop in gespoten en dan heb je problemen. Die kanaaltjes gaan vanaf de kop naar het onderblok en dan de carter in. En omdat we er vanaf de kop niet inkwamen, haalden we de kop er af zodat we er beter bij konden
Verwijderd
Dat hoef ik denk ik niet uit te leggen, sterker, het is al uitgelegd in een eerdere quote van mijn reply
* Scipionyx moet een nieuwe auto!!
Don't worry, ik ga dit topic niet verpesten met de vraag welke auto ik moet kopen
Ik ben wat aan het rondkijken naar een BMW 325i maar eigenlijk het enige wat me een beetje dwars zit is het gewicht. Je zit toch al gauw op ong 1200kg. Me vorige auto (205GTI) was maar 860kg. Hoe zal dat zijn als ik straks in een 1200kg zware auto rij? Iemand met ervaringen met een dergelijke overstap?
Don't worry, ik ga dit topic niet verpesten met de vraag welke auto ik moet kopen
Ik ben wat aan het rondkijken naar een BMW 325i maar eigenlijk het enige wat me een beetje dwars zit is het gewicht. Je zit toch al gauw op ong 1200kg. Me vorige auto (205GTI) was maar 860kg. Hoe zal dat zijn als ik straks in een 1200kg zware auto rij? Iemand met ervaringen met een dergelijke overstap?
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Wat? Wat wil je weten? Kosten, rijdgevoel?Scipionyx schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 22:45:
* Scipionyx moet een nieuwe auto!!
Don't worry, ik ga dit topic niet verpesten met de vraag welke auto ik moet kopen![]()
Me GTI was licht, 122pk, erg verlaagd en voorwielaangedreven (0-100 in 8sec
). Hoe zal dat bij zo'n zware auto zijn? Vooral het gevoel en rijgedrag dus..
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
ik ging van een uno van 740 kilo naar een beamert van 1050kg. Ik had er geen problemen mee.. Alleen de wb is hoger.
Komt mssn ook omdat ik taxi reed/rij en daardoor grotere auto's gewend ben. mijn e30 coupe is ong. een meter langer dan mijn uno
Komt mssn ook omdat ik taxi reed/rij en daardoor grotere auto's gewend ben. mijn e30 coupe is ong. een meter langer dan mijn uno
Ik reed als eerste een Ford Escort van 960 kilo, daarna een 320i (type1) van 1050 kilo en nu een 1300 kilo zware 325i (cabrio is iets zwaarder). Het extra gewicht merk je natuurlijk wel. Je moet de bochten toch wat voorzichtiger gaan nemen in het begin. Ik vind een zwaardere (moet wel in verhouding met het vermogen zijn) auto prettiger rijden. Het voelt veiliger. Ik weer niet over welk type 325i je het hebt, maar bij allemaal is de wegligging in ieder geval wel in orde geloof ik. Ik heb persoonlijk alleen echt ervaring met e30's.
edit: Voor en achterwiel aandrijving voelt ook anders.
edit: Voor en achterwiel aandrijving voelt ook anders.
[ Voor 5% gewijzigd door Bram77 op 02-10-2006 23:37 ]
Ik denk dat je dan niet alleen naar gewicht moet kijken. De BMW zal waarschijnlijk ongeveer even snel zijn, maar in de Peugeot zit je lager en heb je meer vibraties en lawaai. Dit draagt bij tot een groter snelheidsgevoel. Aan de andere kant zal je bij de BMW meer gevoel voor kwaliteit hebben (hij is ook gewoon duurder) en wellicht zul je het kunnen waarderen dat je ook lekker kunt cruisen. Wat betreft voorwiel/achterwielaandrijving......sja.....als je met een FWD-auto te snel een bocht in komt dan moet je liften. Kom je met een RWD-auto te snel de bocht in dan geef je extra gas en stuur je de bocht door met je gaspedaal. 
BMW believes front wheel drive is the work of Satan.
Bron: James May
BMW believes front wheel drive is the work of Satan.
Bron: James May
Euhhh..?zimbab schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 23:36:
als je met een FWD-auto te snel een bocht in komt dan moet je liften. Kom je met een RWD-auto te snel de bocht in dan geef je extra gas en stuur je de bocht door met je gaspedaal.
RWD rijdt lekkerder, tuurlijk, maar FWD is en blijft veiliger (vooral voor mensen die geen ervaring hebben met slippen e.d.) omdat je vermogen direct de goede kant wordt opgestuurd.
Daar ben ik het niet mee eens..
Tis wel een kwestie van gevoel. Het is alleen vaak zo dat er weinig auto's zijn met weinig vermogen en RWD. Het is op nat wegdek wellicht wel linker omdat je gelijk spint. Met een FWD auto ga je gewoon rechtdoor.
Ik moet zeggen dat ik RWD echt wel prettiger vind rijden, het is zeker lichter omdat je geen aandrijfas om je stuuras hebt zegmaar
Tis wel een kwestie van gevoel. Het is alleen vaak zo dat er weinig auto's zijn met weinig vermogen en RWD. Het is op nat wegdek wellicht wel linker omdat je gelijk spint. Met een FWD auto ga je gewoon rechtdoor.
Ik moet zeggen dat ik RWD echt wel prettiger vind rijden, het is zeker lichter omdat je geen aandrijfas om je stuuras hebt zegmaar
Verwijderd
RWD is rijden op gevoel. Je kan heel veel, zowel hard als heel fout. Nat wegdek is imo niet linker, ja je moet wat rustiger de bocht om maar kan halverwege de bocht al vol op het gas staan. Sprint e.d. ook.
Maar tricky is het wel. Van de week nog in Den Bosch over een zebrapad met van die gepolijste steentjes. Reed maar 20, maar het was even het gas aanraken (in z'n 2 nog wel) en zoef, kontje helemaal om.
Catch22: hoe zit het nou met je cilinderkop?
Maar tricky is het wel. Van de week nog in Den Bosch over een zebrapad met van die gepolijste steentjes. Reed maar 20, maar het was even het gas aanraken (in z'n 2 nog wel) en zoef, kontje helemaal om.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2006 09:30 ]
Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 09:30:
Nat wegdek is imo niet linker, ja je moet wat rustiger de bocht om maar kan halverwege de bocht al vol op het gas staan.
Toch wel wat linker?Je moet er iig met je kop bij zijn en de auto aanvoelen. Heb in Oostenrijk in de sneeuw al diverse BMW's (en een Jag) achterstevoren in de sloot zien liggen.Maar tricky is het wel. Van de week nog in Den Bosch over een zebrapad met van die gepolijste steentjes. Reed maar 20, maar het was even het gas aanraken (in z'n 2 nog wel) en zoef, kontje helemaal om.
offtopic: Dat is echt een gevaarlijke plek ja (ik woon in Den Bosch). Ik ben daar met mijn mountainbike al eens goed hard op mijn bek gegaan toen die bestrating er net lag. Nu pas ik daar wel op, maar ik zie vaak genoeg mensen vallen of doorschieten met de auto als ze proberen te stoppen voor een voetganger die oversteelkt.Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 09:30:
RWD is rijden op gevoel. Je kan heel veel, zowel hard als heel fout. Nat wegdek is imo niet linker, ja je moet wat rustiger de bocht om maar kan halverwege de bocht al vol op het gas staan. Sprint e.d. ook.
Verwijderd
Ik vind het wel meevallen, maar dat is maar net hoe je algehele voertuigbeheersing is. BMW en met name E36 vind ik vreselijk communicatieve auto's, mij nog niks onverwachts overkomen wat ik niet aan voelde komenTHIJZEL schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 09:54:
[...]
[...]
Toch wel wat linker?Je moet er iig met je kop bij zijn en de auto aanvoelen. Heb in Oostenrijk in de sneeuw al diverse BMW's (en een Jag) achterstevoren in de sloot zien liggen.
Inderdaad. Ik bedoel vanaf de Draak naar de ABN toe, en dan net over het bruggetje rechtsaf.Bram77 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 10:22:
[...]
offtopic: Dat is echt een gevaarlijke plek ja (ik woon in Den Bosch). Ik ben daar met mijn mountainbike al eens goed hard op mijn bek gegaan toen die bestrating er net lag. Nu pas ik daar wel op, maar ik zie vaak genoeg mensen vallen of doorschieten met de auto als ze proberen te stoppen voor een voetganger die oversteelkt.
Berichtjes sturen via dit prachtige forum 
Moet je ff aanzetten in je voorkeuren
Moet je ff aanzetten in je voorkeuren
Deze bak stond bij ons hotel in Luxemburg, niet slecht 

[ Voor 27% gewijzigd door ChrisW op 03-10-2006 13:46 ]
mwah je moet je er niet zo op blind staren. toen ik net mn rijbewijs had had ik enkel in mn moeders renault clio geoefend en in een leswagen gereden. maar toen moest ik 3 dagen na mn rijbewijs met mn vader een mercedes S-klasse wegbrengen. weegt net zoveel als die vorige 2 autos bij elkaar. maar het voelt gewoon heel normaal aan.Scipionyx schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 23:25:
Me GTI was licht, 122pk, erg verlaagd en voorwielaangedreven (0-100 in 8sec). Hoe zal dat bij zo'n zware auto zijn? Vooral het gevoel en rijgedrag dus..
je voelt je vast niet bang met het hogere gewicht, eerder andersom. heb zelf een E30 2-deurs en toen ik vorige week even een oude subaru hatchback moest wegbrengen schrok ik me rot, voelde me vet onveilig in dat kleine koekblikkie
En precies dát bedoel ik... als je een onervaren chauffeur bent, als het nat/glad is en als je dan ook nog es haast hebt of opgefokt bent, dan kan er een hoop fout gaan. Op hogere snelheden heb je hetzelfde effect als het erg nat/glad is en als je ineens fors accelereert, dus...Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 09:30:
Dat het lekkerder rijdt, daar ben ik het ook mee eens, maar veiliger dan FWD (ook halverwege de bocht op het gas)...?
Verwijderd
Gedoseerd op het gas met een RWD in nat weer voel ik me veiliger dan met een FWD.
Met een kleine stuurcorrectie (die rollen alleen, en worden niet aangedreven) en een klein beetje gas los zit je zo weer in het gareel. Met een FWD vind ik het een stuk enger, die slipt over de wielen waarmee ik moet sturen...
Met een kleine stuurcorrectie (die rollen alleen, en worden niet aangedreven) en een klein beetje gas los zit je zo weer in het gareel. Met een FWD vind ik het een stuk enger, die slipt over de wielen waarmee ik moet sturen...
Dat zegt toch ook niemand man. Die uitspraak van mij stond zo'n smiley achter:Sorcerer8472 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 15:06:
[...]
En precies dát bedoel ik... als je een onervaren chauffeur bent, als het nat/glad is en als je dan ook nog es haast hebt of opgefokt bent, dan kan er een hoop fout gaan. Op hogere snelheden heb je hetzelfde effect als het erg nat/glad is en als je ineens fors accelereert, dus...
Dat het lekkerder rijdt, daar ben ik het ook mee eens, maar veiliger dan FWD (ook halverwege de bocht op het gas)...?
Dat heeft een betekenis. Voor de rest heeft die uitspraak in principe betrekking op de autosport. Daar gebruiken de coureurs het gaspedaal in sommige gevallen als instrument om de neus de bocht ín te laten draaien. Met een FWD auto zal hij altijd de neiging hebben de bocht uit te draaien. Allicht is dat geen voordeel voor de openbare weg.
Verwijderd
Ben ik niet met je eens, een FWD zal de auto altijd proberen rechtuit te trekken, gas geven is vaak een goede oplossing op je ergens "uit te rekken". Een RWD zal dan om zijn as gaan.Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 15:09:
Gedoseerd op het gas met een RWD in nat weer voel ik me veiliger dan met een FWD.
Bij een FWD die over z'n wielen de bocht uit schuift moet je juist geen gas geven, dan slippen ze alleen maar meer door en ben je de controle helemaal kwijt. Laat je het gas los, dan vertraag je vanzelf tot de wielen weer grip hebben en stuur je de bocht weer in.
Ohh leuk! Deze velgen heb ik nog niet gezien volgens mij. Ben wel blij dat ze het veranderd hebben, deze zien er echt antiek uit, terwijl die 5 spaaks tijdloos zijn wat mij betreft!zimbab schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 10:07:
[...]
Eigenlijk voor minder goede koeling.De M system "velgen" die ze eerst hadden koelden nog beter, maar daar kregen ze te veel commentaar op. Die leken dan ook echt op wieldoppen. De wieldoppen van de M system II lijken tenminste nog op velgen. Plaatje van de M system I:
[afbeelding]
Kijk eens hier wat je met FWD, RWD en 4WD kunt doen!
http://www.youtube.com/re...ff+Needell+&search=Search
Read the badge, Bitch!
Da's een beste bakVirus.NL schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 13:44:
Deze bak stond bij ons hotel in Luxemburg, niet slecht
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.