In eertse instantie gewoon een watertoren voor Com en Res en een watertoren voor Ind.
Wel zorgen dat het watergebied van Industrie niet te dicht komt bij Res.
Uiteindelijk wordt het water van Residential ook wel vies maar dat gaat langzamer.
Pas na 4 of 5 torens begin je aan een pomp, die laatste is even duur als 5 watertorens.
Electra/water is in het begin ook niet voor iedereen noodzakelijk, R$ zijn alleen grond nodig en een weg en werk natuurlijk.
Overigens werkt het met electra net zoals water, gewoon wanneer je een 5e[geloof ik] windmolen nodig bent moet je pas aan een centrale gaan denken, scheelt naast veel geld een hoop vervuiling.
Brandweer begin ik pas aan wanneer er brand uitbreekt, vervolgens pas weer een station als er wederom brand uitbreekt.
Overigens is het niet waar dat alleen industrie een brandweer nodig is maar dat is wel de eerste plek waar brand uitbreekt in het begin.
PromWarMachine schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 13:22:
Bedankt Loneranger en WillyF voor de tips, maar negeren jullie dan de waarschuwingen?
M'n adviseurs beginnen met rode letters te blaten dat m'n bevolking zich niet veilig voelt, dat er waterpollution optreedt, dat het onderwijs niet genoeg geld krijgt, etc, etc. Ze blijven mekkeren, dus heb ik er maar wat aan gedaan.
Ik zal vanavond een grote school in 't midden zetten en de twee kleintjes afbreken. Ik heb nu 1 grote waterinstallatie die alles van water voorziet, maar ik zal eens wat van die kleine watersilo's neerzetten en dan die grote en die zuiveringsinstallatie opdoeken. Ben benieuwd hoe het gaat.
Ik negeer alle adviseurs omdat zij een paradijs willen ipv een klopend huishoud boekje.
Overigens, hoeveel scholieren heb je in dat dorpje?
Want ik neem aan dat je 3 scholen hebt die vol zitten?
Je kunt ook gewoon over wegen een schooltje te houden en dus maar een deel van je bevolking onderwijs te gunnen.
Als je wat meer ruimte hebt in je budget kun je altijd nog een school bijplaatsen.
Wat Petok al zei, gooi die industrie in een aangelegen sector, je sector is eigenlijk te klein voor industrie en inwoners.
Dat gebeurt niet.
Als je iedere keer een brandweer bij bouwd na een brandje [er gaat bij mij nooit echt iets kapot] dan is er niks aan de hand.
Pas als je niet bijbouwd worden de branden erger.
[
Voor 7% gewijzigd door
LoneRanger op 03-08-2007 17:47
]
Only fools are enslaved by time and space.