Gisteravond SC4 deluxe geinstalleerd (had hem al langer, maar nu dan met een eigen cd'tje
( 5euries @ marktplaats), liep direct tegen het feit aan dat de standaard regions niet tof zijn. Vanaf simtropolis de super gauntlet island binnengehaald, wat een mooie grote map is, echt een aanrader (alleen jammer dat het inladen en verwerken van de jpeg 45 min duurde ( @ amd2000/1gig mem en een x1600 (al is de laatste denk ik niet relevant)))..
verder diverse mods/lots gedownload, alleen ik zit nog met het volgende probleem. bij verschillende lots zie ik wel de basis/ondergrond van het lot, alleen worden de gebouwen zelf niet weergegeven. Kon het antwoord zo 1,2,3 niet vinden op de simtropolis fora, misschien dat een tweakert het ook al eens gehad heeft??
En natuurlijk direct het feit dat je om half 10 nog eventjes SC4 gaat doen, en uiteindelijk om 3 uur pas in je nest ligt, wat vliegt de tijd dan

verder diverse mods/lots gedownload, alleen ik zit nog met het volgende probleem. bij verschillende lots zie ik wel de basis/ondergrond van het lot, alleen worden de gebouwen zelf niet weergegeven. Kon het antwoord zo 1,2,3 niet vinden op de simtropolis fora, misschien dat een tweakert het ook al eens gehad heeft??
En natuurlijk direct het feit dat je om half 10 nog eventjes SC4 gaat doen, en uiteindelijk om 3 uur pas in je nest ligt, wat vliegt de tijd dan
"Mekker, blaat"