Over die drivers. Probeer zoals al eerder aangegeven een driver cleaner en doe het dan nog eens.
Ik draai hier zelf de 81.85 WHQL drivers zonder enig probleem. Als 77.77 geen problemen had gegeven bij Black & White 2 had ik die nu nog gedraaid maar dat dus mijn reden om over te stappen.
Beschrijf even precies wat je doet en wat er gebeurt.
6800LE serie wordt keurig ondersteund, staat ook gewoon in supported products lijst. Had je zelf zo op kunnen zoeken.
@overclockvraag, het overklokken van een defecte pipe is precies hetzelfde als een normale pipe. Ik weet niet of dat voor jou geldt want dat geef je niet aan, dit idee krijg ik uit je verhaal.
Overclocken doe je gewoon met gezond verstand. Door de zelftest uit te schakelen wordt de kaart niet meer getest door de drivers wanneer deze rekenfoutjes gaat maken.
Als je geen artifacts hebt lijkt alles okee te zijn.
Overclocken kun je gewoon proberen. Doorgaans is de performencewinst erg leuk, zeker bij het overclocken van de core.
Je kunt gewoon overclocken op je gezonde verstand. Een defecte pipe is gelijk aan een wel werkende pijp. Alleen kan hij dus soms van 1+1=2 gewoon 1+1=3 geven, wat kan resulteren in een artifact of onstabiliteit. Zoek de grens
[
Voor 11% gewijzigd door
Ultraman op 07-11-2005 16:16
]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.