Het 6800LE Topic Deel 21

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 1.465 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:42

XanderDrake

Build the future!

-Sir_Killalot- schreef op donderdag 01 december 2005 @ 00:17:
[...]

code:
1
2
GeForce 6800 GS     12  5   256-bit     GDDR3/128/256MB     425MHz  1000MHz
GeForce 6800 XT     8   4   256-bit     GDDR3/128/256MB     425MHz  500 (1000) MHz

Volgens Guru3D is de (Galaxy's versie van de) 6800 XT dus een afgekapte GS :?. Met 256MB DDR3 zou je dit dan nog in een echte Ultra kunnen omtoveren. Das op zich wel leuk, maar heel veel meer dan 425 MHz zal er wel niet inzitten...
Yeah dat en een onwijze koeler heb je ook nodig! ik vind het nog steeds een damn miracle dat de NV40 core zo 1-2-3 op 425mhz kan draaien... Hebben ze bij IBM giga yields ofzo? vroegâr waren deze cores weg gelegd voor een kleine hoeveelheid 6800Ultra's, nu komen ze om een duistere reden onderaan de markt terecht :? Blijkbaar is het produceren van high quality cores goedkoper dan het produceren van cores met 16 pipelines... Wat zouden ze gaan doen met de low-qual cores met weinig pipes?

Maaaarrrr eeuuuuhh, Ik vind het allemaal best flex 8) een tot ultra unlockbare GS op AGP staat mij wel aan!

Verder Cybersteef, flex toetsenbordje, laptop toetsen typen heerlijk niewaar? Heb zelf een lappie dus weet er alles van :) . Maar goed, sinds het zo'n speciale aanbieding voor jou was, ga ik zelf gewoon een desktop setje halen van logitec. En inderdaad, onze lijn geeft ook aan dat ie 3mbit is, maar we krijgen maar 160kbyte? Noujah, de infrastructuur ligt er al, nu de snelheid nog :Y) .

DJCODA, je scores kloppen wel ongeveer met de scores die bijv. ik haal. Ze zijn ietsje lager maar niet veel

Psssssssst 500ste post :>

[ Voor 3% gewijzigd door XanderDrake op 01-12-2005 10:25 ]

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJCODA, je scores kloppen wel ongeveer met de scores die bijv. ik haal. Ze zijn ietsje lager maar niet veel
Dus veel meer valt er niet uit te halen?

ps in ieder geval bedankt voor alle support van iedereen, zijn fora waar newbies anders behandeld worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
500 grens is weer bereikt :)
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er worden teveel basic vraagjes gesteld in grote topics als dit. De GoT Huisregels gelden ook in grote topics. Als je vraag te simpel is voor in een aparte topic, is hij ook te simpel voor hier.

POST DUS GEEN 'SIMPELE VRAAGJES' MAAR DOE EVEN ZELF DE MOEITE IETS UIT TE ZOEKEN.

Doe je dat niet en post je hier alsnog, dan riskeer je sancties :o