Asus Mainboard - Intel Pentium III 1 GHz - 512 MB SD-RAM - 2*80 GB Maxtor HDD - Toshiba DVD 16/48 - Plextor Plexwriter 48/24/48A - Acer AL511 TFT-monitor - Standaard keyboard - Logitech MX-300 mouse
Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler
Euhm, nee, in Flight mode geeft-ie ook gewoon aan hoe warm het is hoorVerwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 14:15:
De thermometer is natuurlijk om te zien hoe warm het buiten is
Deze informatie haalt hij via GPRS van het dichtbijzijnste weerstation.
Tenzij het sarcastisch was, dan moet je deze zin negeren
Maar wat moet een telefoon met een thermometer?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
Of je stopt hem ergens anders, want je kunt je lichaam maar op 2 punten meten
Heb ik al meerdere malen geprobeerd, zonder succes.birdibird schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 14:33:
flash img3 ff opnieuw
Kan iemand eens testen of hij hetzelfde probleem heeft?
Asus Mainboard - Intel Pentium III 1 GHz - 512 MB SD-RAM - 2*80 GB Maxtor HDD - Toshiba DVD 16/48 - Plextor Plexwriter 48/24/48A - Acer AL511 TFT-monitor - Standaard keyboard - Logitech MX-300 mouse
Verwijderd
Ik neem aan dat je "het filmpje" gevolgd heb? Dat heb ik wel gedaan, en ik had totaal geen problemen.Thierryziezo schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 14:46:
[...]
Heb ik al meerdere malen geprobeerd, zonder succes.
Kan iemand eens testen of hij hetzelfde probleem heeft?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2006 15:55 ]
Verwijderd
NEE!Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 11:17:
Ik ben bezig om op m'n website een tutorial te maken in het nederlands over WM 5. Ook heb ik hier opgezet hoe je gratis je mpx200 kan unlocken.
[url]
(kweet niet zeker of het mag maarja)
LEES allemaal de GoT Policy door!
Er komen binnenkort meer verwijzingen en mededelingen in dit topic aangaande flashen, unlocken, linken e.d...
@DesertStorm: ook ff die naam weg halen
[edit][down] Het is aardig bedoeld hoor, een mod wil het ook wel zeggen.... hoor...
[ Voor 11% gewijzigd door robert-630 op 05-01-2006 18:10 ]
Verwijderd
Beetje late reactie, maar het antwoord is ja.Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 14:18:
Zijn er ook Java games mogelijk met deze telefoon trouwens?
Je kunt hier gratis een JAVA VM emulator downloaden. Wel eem ibm-id aanmaken als je dat nog niet hebt.
Overigens werken niet alle applets, en het installeren van jar/jad files is omslachtig, je moet (eventueel lokaal) een webserver draaien om de files op je telefoon te krijgen, te installeren en te starten.. De jar/jad files zó op je geheugenkaartje neerkwakken heeft geen zin want de emulator accepteert dat niet (alleen via http dus), en je telefoon snapt het niet (iets met mimetypes).
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2006 16:37 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2006 16:47 ]
Bedoel je deze?LinkVerwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 16:42:
Kan iemand mij WindowsMobile.jpg uit de map "\Windows" sturen? (WM5) Ik wil hem gebruiken als basis van een nieuwe wallpaper, maar elke kaar als ik hem naar een Windows map sleep, is hij druk bezig, maar verschijnt het bestand niet
Verwijderd
Ik heb hem via PaintShopPro donkerrood gemaakt, zodat hij perfect bij het "Guava" kleurschema past
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2006 17:06 ]
Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler
Verwijderd
Verder lukt syncen met WMP10 me ook nog niet, hij herkend heel mijn MPX niet. Of is dit normaal?
Nee, bij mij gaat dit wel goed. Het officiele (windows media) filmpje, wat bij wm2003 zat, wilde ie niet overzetten, crazy frog wel (is maar een test-bestand)Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 17:46:
Hebben jullie nou ook dat de overgangsnelheid rond de 30kb/s is? Kilobyte ja!
Verder lukt syncen met WMP10 me ook nog niet, hij herkend heel mijn MPX niet. Of is dit normaal?
Verwijderd
Verwijderd
Heb je dan bij Windows Media Player 10 op je computer als device een "MPX200" staan?robert-630 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 18:08:
[...]
Nee, bij mij gaat dit wel goed. Het officiele (windows media) filmpje, wat bij wm2003 zat, wilde ie niet overzetten, crazy frog wel (is maar een test-bestand)
Ik heb teruggeflasht naar 2003 en 'k zal het daar voorlopig bij houden.Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 18:25:
Kheb hetzelfde probleem als ''thierryziezo'' na img 3 (WM 5) wil m'n telefoon niet meer aan, en ook wil hij geen hard-reset meer doen. Iemand de oplossing???
Heb je "receive incoming beams" aanstaan?plakbandrol schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 19:30:
Mijn batterijen doen nogal raar, in het begin is het niveau hoog en gaat het heel langzaam naar beneden, en dan op een gegeven moment is de batterij praktisch leeg. Ik had de telefoon 2 dagen in gebruik zonder op te laden, de batterij stond op 78%, toen ik de volgende ochtend wakker werd stond er een waarschuwing dat m'n batterij praktisch leeg was.. hebben meer mensen hier last van?
Dit vreet veel stroom.
Voor de rest is het wel normaal dat de batterij heel snel leeg is
Verwijderd
Je moet het zo zien: De werkelijke batterij-meter gaat van 60% tot 100%plakbandrol schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 19:30:
Mijn batterijen doen nogal raar, in het begin is het niveau hoog en gaat het heel langzaam naar beneden, en dan op een gegeven moment is de batterij praktisch leeg. Ik had de telefoon 2 dagen in gebruik zonder op te laden, de batterij stond op 78%, toen ik de volgende ochtend wakker werd stond er een waarschuwing dat m'n batterij praktisch leeg was.. hebben meer mensen hier last van?
Ik merk overigens dat dit topic enorm hard gaat, hoe zou dat toch komen
Nee is uitMarkieNL schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 19:39:
Heb je "receive incoming beams" aanstaan?
Dit vreet veel stroom.
Maar normaalgesproken zit daar een rechte lijn in, nu ben je in de veronderstelling dat je nog stroom zat hebt, en een uur later waarschuwt ie dat er bijna geen stroom meer is..Voor de rest is het wel normaal dat de batterij heel snel leeg is
dat merk ik.. en daar is niets aan te doen? zijn er geen betere accu's te krijgen?Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 19:49:
Je moet het zo zien: De werkelijke batterij-meter gaat van 60% tot 100%Als hij onder de 60% schiet is het een questie van minuten voordat hij leeg is.
Ik merk overigens dat dit topic enorm hard gaat, hoe zou dat toch komen
Verwijderd
Nee, onder sychronisatie staat: SmartPhone.Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 18:33:
[...]
Heb je dan bij Windows Media Player 10 op je computer als device een "MPX200" staan?
Dank, u. Die had ik ook aan laten staan. Nou, weet ik waarom mijn batterij zo snel terugloopt, hij staat op flight-modus en ik heb er de hele dag niks mee gedaan. Jammer, dat ir(a) niet automatisch uitgaat na 10min. dit kan ik op mijn andere GSM wel instellen.MarkieNL schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 19:39:
[...]
Heb je "receive incoming beams" aanstaan?
Dit vreet veel stroom.
Voor de rest is het wel normaal dat de batterij heel snel leeg is
[ Voor 56% gewijzigd door robert-630 op 05-01-2006 20:34 ]
Verwijderd
Ik ook, maar het is wel balen want ik had het graag geprobeerd.Thierryziezo schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 19:14:
[...]
Ik heb teruggeflasht naar 2003 en 'k zal het daar voorlopig bij houden.
Verwijderd
Dat bedoel ik dusrobert-630 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 20:30:
[...]
Nee, onder sychronisatie staat: SmartPhone.
Maar ik heb ActiveSync 4.0 ge-deinstalleerd, en 4.1 geinstalleerd, en het werkt nu super
Wel stronttraag though, maar wel lekker
Oow, die gebruik ik ook. Vandaar...Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 20:46:
[...]
Dat bedoel ik dus
Maar ik heb ActiveSync 4.0 ge-deinstalleerd, en 4.1 geinstalleerd, en het werkt nu super![]()
Wel stronttraag though, maar wel lekker
En elke telefoon is in zijn algemeenheid volgensmij traag aan de PC, op mijn K750 een bestandje zetten via explorer gaat ook super traag... een kaart-lezer is eigenlijk een must have. Ga er misschien binnenkort een kopen (die SD, SD-micro/Transflash en MS aankan)
Verwijderd
Dat verkrijgen van een IP-adres viel mij ook al op, alles nog gecheckt of hij niet (hack) via gprs op internet zat. Maar dat is nodig voor activesync he? Want als ik de verbinding (lan verbinding 4) stop, dan valt ie ook weg bij activesync.Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 20:58:
Dat is inderdaad traag, maar het syncen is ook traag. Als ik niets hoef te syncen, maar ik hem aan mijn pc hang, ben ik zo een paar minuten verder (eerst het verkrijgen van een IP-adres, daarna alles 1 voor 1 controlleren enz. enz.)
Ik sync, trouwens niet! Heb de mogelijkheid niet nodig. Ik maak verbinding als "gast" alleen om bestanden over te zetten, en active sync springt ook aan als ik hem alleen via USB wil laden.
Verwijderd
Verder vind ik syncen ideaal, overal mijn agenda, contactpersonen, taken en email bij de hand
Vond ik ook leuk, toen ik hem voor het eerst na de update aansloot.Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 22:47:
"Generic RNDIS (PROTOTYPE--Remember to change idVendor)"
Hehe, wat spot mijn oog nu toch als ik mijn MPX200 in mijn computer stop
Verwijderd
Ondanks dat toch nooit boven de 6% uitkomt
Ik ga mijn eigen vraag beantwoordenbirdibird schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 17:15:
weten jullie in welk bestandje de smsjes worden opgeslagen? Of is er een manier om die van de ene naar de andere sd kaart over te zetten? (WM5)
Dat moet ook nog ergens op mijn pc staan, nu je het zegtbirdibird schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 00:07:
[...]
Ik ga mijn eigen vraag beantwoorden. Ik heb nml Jeyo Mobile Companion ontdekt. Goed progje!!!
nu welbirdibird schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 01:17:
@robert-630: heb je je mail gecheckt?
Verwijderd
/edit:
Humpf, dan moet ik zelf maar wat in elkaar gaan knutselen gecombineerd met de cell-broadcast oidTinyGPS works only on HTC devices (SPV, SDA etc). It doesn't work on MPx200 and MPx220. We are investigating the problem. Stay tuned.
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2006 01:52 ]
oa deze:
Memory optimizing:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Shell\LowMem\ProgramMem
Write 256 instead 80
ResetDivision change from 0 to 1
MGN Forum MPx200
Verwijderd
- Ondersteunt WM5 MMS? Heeft het een ingebouwde MMS- client of moet je die net als bij wm2003 via een extern programma installeren?
- Heeft WM5 een Nederlandse T5? Of kun je die eventueel achteraf installeren?
- Betekent het nieuwe geheugenmanagement van WM5 dat ik nu wat onbeperkter Outlook e-mail kan synchroniseren? Onder WM2002 en WM2003 was ik hier wat huiverig voor aangezien de e-mails in het interne geheugen van de MPX werden opgeslagen, en die is nogal beperkt.
Alvast bedankt!
Verwijderd
En wat doet deze memory tweak dan precies?birdibird schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 04:40:
Ik raad iedereen aan te kijken bij de vrienden van de MGN Forums, daar staan een hoop tips en truucs over het installeren, maar ook om het leven met WM5 aangenamer te maken.
oa deze:
Memory optimizing:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Shell\LowMem\ProgramMem
Write 256 instead 80
ResetDivision change from 0 to 1
MGN Forum MPx200
Ik kwam namelijk deze tweak in een iets andere variant ook tegen in het MPX220 forum hier op GoT. Het is blijkbaar een tweak die het geheugengebruik van de Motorola´s beter en stabieler lijkt te maken.
Dit vond ik op HowardForums:
Zie dit topic.Well, feyo you are right. I found what the problem was... I had the modified version of WM2002 and not the original in my phone. When I flashed back to the original WM2002 and did the proccess for WM05 it worked like a charm on my Kingston Elite Pro 512. Yeah! So their's not such a thing as an incompatibility
Verwijderd
Heb inmiddels een ander toestel omdat de zaak waar ik hem had gekocht "problemen" hadden met motorola, en ik dus mogelijk nog langer (ik wachtte al een maand op reparatie) moest gaan wachten. Ik mocht toen van hun het toestel omruilen voor een andere.
Naar mijn ervaring dus een toestel dat behoorlijk snel stuk gaat. Maar op zich wel een leuk toestel.
Verwijderd
Ik vind het gewoon dé tweaker telefoon. Ik heb het OS nu al 2 keer kunnen upgraden, er is volgensmij nog geen enkele telefoon die hem dat na doet
Verwijderd
Als ik vanuit het menu een applicatie open, of een applicatie sluit, zie ik een soort randje dat "inzoomed". Lastig uit te leggen, maar het lijkt er op alsof hij open "popt", in plaats van dat hij er direct is.birdibird schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 12:39:
Als je het weet mag je het zeggen. Ik zie geen verschil.
Als je er mee gaat basketballen,kan ik me indenken dat ie snel stuk is ja.Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 13:32:
Dit toestel heb ik een tijdje terug ook gehad. Vond het een beetje waardeloos ding, hij was al vrij snel stuk en 2 andere klasgenoten hadden hem na mij ook gekocht en die zijn ook stuk gegaan...
Heb inmiddels een ander toestel omdat de zaak waar ik hem had gekocht "problemen" hadden met motorola, en ik dus mogelijk nog langer (ik wachtte al een maand op reparatie) moest gaan wachten. Ik mocht toen van hun het toestel omruilen voor een andere.
Naar mijn ervaring dus een toestel dat behoorlijk snel stuk gaat. Maar op zich wel een leuk toestel.
Inmiddels al meer dan een jaar in gebruik,nog niks mis mee.(wel ff afkloppen natuurlijk
Verwijderd
Je mag me mailen hoor, vragen over het unlocken van het register worden hier niet gewaardeerdbirdibird schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:00:
oeps, foutje. Ik had ´m niet op 1 gezet, want mijn registry is nog niet unlocked.
robert-630: u have mail!
Nu vroeg ik me af: De officiële headset van Motorola, hoe is het geluid daarvan? Blikkig en bagger, of kwalitatief best okee?
Verwijderd
Wie gaat er nu mee basketballen dan? Voetballen oke, dat kan ik me inkomen, dat deed ik ook. Maar basketballenAls je er mee gaat basketballen,kan ik me indenken dat ie snel stuk is ja.
Inmiddels al meer dan een jaar in gebruik,nog niks mis mee.(wel ff afkloppen natuurlijk)
Maar even serieus, ik en zover ik weet mijn klasgenoten ook, gingen er normaal mee om, dus niet mee gooien en dat soort dingen. Maar ik vond het wel verdacht dat alle drie de toestellen stuk gingen. Beetje te toevallig naar mijn idee. Daardoor heb ik iig het idee dat de kwaliteit van die dingen niet erg hoog lag. Maar het zou natuurlijk gewoon dom toeval zijn geweest.
@anadus:
hooguit van de fiets gevallen. Ze zijn netjes in de winkel gekocht hoor,
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2006 15:56 ]
Ik ga er niet altijd even zachtjes mee om, en die klep gaat supervaak open en dicht op een dag. Laat 'm ook regelmatig vallen, maar hij is nog steeds helemaal tiptop, na een maandje of 7 ofzo.
Helaas is mijn verloopstekkerjte niet zo robuust
Vooral die klik, op en top kwaliteit...super degelijk.anandus schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 15:54:
Dom toeval of misschien van de vrachtwagen gevallen?
Ik ga er niet altijd even zachtjes mee om, en die klep gaat supervaak open en dicht op een dag. Laat 'm ook regelmatig vallen, maar hij is nog steeds helemaal tiptop, na een maandje of 7 ofzo.
Helaas is mijn verloopstekkerjte niet zo robuust![]()
Verwijderd
De eerste keer dat ik dat deed maakte ik het scherm vrij langzaam open, en werd de klik meer een knak
Bij mij is het ook zo dat ik tussen een van de kieren bij de klik("-er") een stukje brons ofzo zie, ze hebben er iets zwart ofzo over gedaan, maar dat is deels opzij gegaan. Als hij trouwens niet in de klik zit, is ie harstike gammel, je kan het scherm dan helemaal van links naar rechts laten schommelen.Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 16:21:
Inderdaad, maar je moet wel weten dat het normaal is dat het scherm vastklikt
De eerste keer dat ik dat deed maakte ik het scherm vrij langzaam open, en werd de klik meer een knak
Verwijderd
Hij zit om de 5 minuten gewoon ff lekker te syncen, hij heeft er duidelijk zin in! En dat terwijl er helemaal niets is om te syncen
En dan krijg je van dit soort muziek:
Good Times
Everybody shake,
Everybody HEY FF BUFFEREN ACTIVE SYNC HEEFT VOORANG WACHT FF groove,
Everybody HEY FF BUFFEREN ACTIVE SYNC HEEFT VOORANG WACHT FF shake,
mmm mmm ohh ohh!
Mary, Mary your on my HEY FF BUFFEREN ACTIVE SYNC HEEFT VOORANG WACHT FF mind,
The folks are gone and the place'll be mine,
Oh, Mary, Mary wanna be with you,
And this is what I'm gonna HEY FF BUFFEREN ACTIVE SYNC HEEFT VOORANG WACHT FF do,
I gonna put a call to you,
Coz' I feel good tonight,
And everything's gonna be right, right, HEY FF BUFFEREN ACTIVE SYNC HEEFT VOORANG WACHT FF yeah
CHORUS
I'm gonna have a good time tonight,
Rock n' Roll music HEY FF BUFFEREN ACTIVE SYNC HEEFT VOORANG WACHT FF gonna play all night,
Come on baby it won't take long,
Only take a minute just to sing my HEY FF BUFFEREN ACTIVE SYNC HEEFT VOORANG WACHT FF song.
hmm ik heb ook mp3 opstaan op dezelfde bak als activesync, maar ik hoor er niets vanVerwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 17:30:
Klote ActiveSync 4.1![]()
Hij zit om de 5 minuten gewoon ff lekker te syncen, hij heeft er duidelijk zin in! En dat terwijl er helemaal niets is om te syncen![]()
En dan krijg je van dit soort muziek:
[...]
Verwijderd
Geldt deze regel eigenlijk ook voor de WM 2005? Of is er in het geheel geen Nederlands te bekennen in die rom. Dus zelfs geen Nederlandse T9?robert-630 schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 21:53:
Maar nu heb ik toevallig die Windows 2003 update erop maar hij is Engels, wat nu?
Een deel is Nederlands te maken, maar slechts een deel
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Verwijderd
Dat deed WM2002 veul beterVodafone NL
18:43 / 6-1-2006
Missed calls: 9
Tomorrow: Press conference sales dep.
9:30 7-1-2006 WTC / Amsterdam
Profile: Silent
REGIO 033
Text Messages (24)
Moet je bij Home screen layout: Windows Simple instellen, die vind ik fijn, hou van een leeg bureaublad op mijn gsm, dit i.t.t de pc, waar mij dat nooit luktVerwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 18:45:
Mijn hele homescreen zit vol
[...]
Dat deed WM2002 veul beter
Er zijn nu ook 5 layouts onder WM5 hé! Een goede verbetering, zeker vergeleken met wm2003.
En je datum weergave kan ook korter: ik heb bijv. 6-1-06 (als weergave) gekozen
[ Voor 9% gewijzigd door robert-630 op 06-01-2006 19:18 ]
Verwijderd
Maar als ik mij niet vergis was jij die persoon die niet aan syncen deed, dan heb je zeker ook geen data als bijvoorbeeld je agenda nodig? Dan is een schone desktop wel mooi ja
Verder kun je ook je eigen homescreens maken, of wist je dat al? Het enige probleem dat ik heb is dat ik geen data van mijn telefoon naar mijn hdd kan slepen
Als skin heb ik trouwens de Guava met een zelf aangepaste magneto wallpaper:

Staat superchique!
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2006 20:26 ]
Dat leest hij uit de batterijanandus schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 14:34:
[...]
Euhm, nee, in Flight mode geeft-ie ook gewoon aan hoe warm het is hoor
Tenzij het sarcastisch was, dan moet je deze zin negeren![]()
Maar wat moet een telefoon met een thermometer?
Mooi gedaan die wallpaper, ik heb hem opgeslagen voor als ik is een keer iets anders wil.Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 20:24:
Dat is een mogelijkheid, maar ik hou ervan veel informatie bij de hand te hebben
Maar als ik mij niet vergis was jij die persoon die niet aan syncen deed, dan heb je zeker ook geen data als bijvoorbeeld je agenda nodig? Dan is een schone desktop wel mooi ja
Verder kun je ook je eigen homescreens maken, of wist je dat al? Het enige probleem dat ik heb is dat ik geen data van mijn telefoon naar mijn hdd kan slepen
Als skin heb ik trouwens de Guava met een zelf aangepaste magneto wallpaper:
[afbeelding]
Staat superchique!
Vroeger gebruikte ik facade (beta) om mijn homescreen leeg te houden, klopt idd, dat ik dat was
Ik weet dat je je eigen homescreens kan maken; maar ik heb de programma's die ik onder wm2003 daarvoor gebruikte nog niet geprobeerd. Microsoft heeft een freeware programma ervoor, beetje crapy, maar een lay-out mogelijk en slechte kwaliteit v/d wallpaper bij het thema. Dan is de homecreen designer van Ruttensoft veel beter, maar daar moet je wel weer voor betalen, ik gebruik een trial-versie, omdat ik zelden een nieuw thema maak. Het is trouwens ook een heel handig programma om -ongelimiteerd- homecreens en .cab bestanden direct naar de foon te sturen en te installeren. Je krijgt een functie hiertoe als je met de rechtmuis-knop op een mogelijk bestand klikt.
Verwijderd
Een poosje geleden heeft ene Bobbie je op MSN-Messenger toegevoegd, deze heb je zeker niet ge-accept? Dat was ik dus
Dat emailadres gebruik ik amper voor msn en mail. JULLIE kunnen me wel altijd mailen opVerwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 22:23:
Kijk eens aan, dat is informatie waar ik wat mee kan!
Een poosje geleden heeft ene Bobbie je op MSN-Messenger toegevoegd, deze heb je zeker niet ge-accept? Dat was ik dus
profiel geupdate
[ Voor 44% gewijzigd door robert-630 op 19-12-2010 15:41 ]
Verwijderd
ik gebruik nu 4.0, en de kabel direct op een USB poort aan de PC, zonder HUB dus
gaat helemaal geweldig!!!
had WM2k3 er weer op gezet...nu met een sneller SD kaartje werkt WM2k5 gewoon goed en snel!
adios,
Hansie
IR enzo uitgezet?plakbandrol schreef op Saturday 07 January 2006 @ 13:30:
ik ga deze telefoon misschien toch maar weer verkopen.. de batterij is na 1 dag leeg zonder ermee te bellen. Als je 10 seconden door het menu bladert is de accu alweer 3% gedaald..
Want ik kan met de grootste moeite de batterij niet in 1 dag opkrijgen.
Of ik moet een paar films kijken ofzo (langste wat ik heb gedaan is 3 uur film achtereen, en toen was de batterij nog niet leeg?)
* anandus vindt het maar knap
IR staat uit, en ik sluit altijd netjes alle programma's..anandus schreef op Saturday 07 January 2006 @ 15:08:
IR enzo uitgezet?
Want ik kan met de grootste moeite de batterij niet in 1 dag opkrijgen.
Of ik moet een paar films kijken ofzo (langste wat ik heb gedaan is 3 uur film achtereen, en toen was de batterij nog niet leeg?)
* anandus vindt het maar knap
bestaan er geen batterijen met meer Mah?
Jawel.plakbandrol schreef op Saturday 07 January 2006 @ 15:27:
[...]
IR staat uit, en ik sluit altijd netjes alle programma's..
bestaan er geen batterijen met meer Mah?
Is ook in een van de mpx200 topics voorbij gekomen.
Sowieso eentje met 1200 (die van de mpx is 850).
en ik geloof ook ergens een 1400, maar dat weet ik niet zeker.
Maar iki vind het wel vreemd dat-ie zo snel opgaat.
Het is waar dat de batterij niet lang meegaat, 5 dagen max. bij mij. Maar binnen 1 dag is ook wel weer overdreven?
Ik heb hem 2e hands gekocht, misschien was de batterij al niet goed. Anders zou ik het niet weten.anandus schreef op Saturday 07 January 2006 @ 15:35:
[...]
Jawel.
Is ook in een van de mpx200 topics voorbij gekomen.
Sowieso eentje met 1200 (die van de mpx is 850).
en ik geloof ook ergens een 1400, maar dat weet ik niet zeker.
Maar iki vind het wel vreemd dat-ie zo snel opgaat.
Het is waar dat de batterij niet lang meegaat, 5 dagen max. bij mij. Maar binnen 1 dag is ook wel weer overdreven?
Bij het bekijken van reviews over de mpx200 kwam ik ook talloze mensen tegen bij wie de batterij in amper een dag leeg was, dus schijnbaar is dit geen incident..
Enig idee waar je het beste zo'n 1200mAh batterij kunt krijgen?
[ Voor 18% gewijzigd door plakbandrol op 07-01-2006 16:10 ]
Staat ook in dit forum trouwensplakbandrol schreef op Saturday 07 January 2006 @ 16:08:
[...]
Ik heb hem 2e hands gekocht, misschien was de batterij al niet goed. Anders zou ik het niet weten.
Bij het bekijken van reviews over de mpx200 kwam ik ook talloze mensen tegen bij wie de batterij in amper een dag leeg was, dus schijnbaar is dit geen incident..
Enig idee waar je het beste zo'n 1200mAh batterij kunt krijgen?
Link
Ja ik had er al een paar op ebay gezien, maar ik kon geen normale winkels vinden die hem verkochten..
Ik begrijp overigens niets van die ebay pagina, maar eens een mailtje sturen..
-edit- ik zie dat bestellen het makkelijste gaat via http://handy-foto-pc.de
[ Voor 17% gewijzigd door plakbandrol op 07-01-2006 16:38 ]
Lees namelijk nog wel eens dat de accu snel leeg is en dat er aangeraden wordt een dikkere van 1000 of 1200 mah er in te doen,maar lees tot nu nog niet de ervaringen hier van.
Verwijderd
"De objectaanbieding is afgelopen"plakbandrol schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 16:23:
[...]
Ja ik had er al een paar op ebay gezien, maar ik kon geen normale winkels vinden die hem verkochten..
Ik begrijp overigens niets van die ebay pagina, maar eens een mailtje sturen..
-edit- ik zie dat bestellen het makkelijste gaat via http://handy-foto-pc.de
Vandaar dat je hem niet kan bestellen.
De andere is al binnen 1 dag leeg. Hard reset met een volle batterij, niets hielp. Nu heb ik op deze WM2005 erop gezet en prompt gaat de batterij een stuk langer mee. WM2005 is ook nog eens redelijk vlot moet ik zeggen.
Ik was totaal inclusief verzendkosten en paypalkosten € 20,53 kwijt, wat goedkoper is dan via bovenstaande link.
Ben benieuwd! Ik laat het jullie weten!!
[ Voor 7% gewijzigd door birdibird op 07-01-2006 18:14 ]
Ja, ik ben ook ongelooflijk benieuwd!birdibird schreef op Saturday 07 January 2006 @ 17:47:
Ik heb bij die http://handy-foto-pc.de via hun E-bay site zo´n 1700 mAh accu + de Motorola headset HS-525 gekocht.
Ik was totaal inclusief verzendkosten en paypalkosten € 20,53, wat goedkoper is dan via bovenstaande link.
Ben benieuwd! Ik laat het jullie weten!!
Over allebei, moet namelijk nog een headset hebben, en ben benieuwd hoe die klinkt, koptelefoontechnisch gesproken
Hier in Leiden ben ik vandaag 8 telefoonwinkels (Vodafone, Orange, belcompany, Phone House, Phones 4 You, Orange, etc, etc) langsgeweest, maar ze hadden nergens een headset, behalve op 1 plek met zo'n fake-ding, maar het geluid wat eruitkwam was ongelooflijk bagger
En die had ook nog 1 oortje, alsof iemand met 1 koptelefoon gaat rondlopen
Nu kan ik weer bij expansys een verloopkabeltje kopen, maar dan ben ik ook zo 20E kwijt.
Dus als iemand mij van ervaringsinformatie kan voorzien hoe het geluid is, zou ik dat fijn vinden
En ik ben reuze benieuwd naar die accu, maar volgens mij moet het gewoon kloppen, toch. Hoger Mha, meer energie?
[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 07-01-2006 18:15 ]
Via Complaza heb ik de originele motorola headset besteld. Deze is stereo en de geluidskwaliteit is voldoende, wel echter geen zware bas erin.anandus schreef op Saturday 07 January 2006 @ 18:12:
[...]
Ja, ik ben ook ongelooflijk benieuwd!
Over allebei, moet namelijk nog een headset hebben, en ben benieuwd hoe die klinkt, koptelefoontechnisch gesproken
Hier in Leiden ben ik vandaag 8 telefoonwinkels (Vodafone, Orange, belcompany, Phone House, Phones 4 You, Orange, etc, etc) langsgeweest, maar ze hadden nergens een headset, behalve op 1 plek met zo'n fake-ding, maar het geluid wat eruitkwam was ongelooflijk bagger
En die had ook nog 1 oortje, alsof iemand met 1 koptelefoon gaat rondlopen
Nu kan ik weer bij expansys een verloopkabeltje kopen, maar dan ben ik ook zo 20E kwijt.
Dus als iemand mij van ervaringsinformatie kan voorzien hoe het geluid is, zou ik dat fijn vinden
En ik ben reuze benieuwd naar die accu, maar volgens mij moet het gewoon kloppen, toch. Hoger Mha, meer energie?
Dan zouden de bassen beter moeten zijn.
Weet je waar dat zit, toevallig?birdibird schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 18:54:
Heb je in het register van je mpx200 de EnableLowPassFilter op 0 gezet?
Dan zouden de bassen beter moeten zijn.
Dat is erg gunstig nieuws!zx9r_mario schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 17:38:
De andere is al binnen 1 dag leeg. Hard reset met een volle batterij, niets hielp. Nu heb ik op deze WM2005 erop gezet en prompt gaat de batterij een stuk langer mee. WM2005 is ook nog eens redelijk vlot moet ik zeggen.
Is het overigens zo dat het externe display niet meer goed functioneert met WM2005?
HKLM/Audio/SoftwareMixer
[ Voor 18% gewijzigd door birdibird op 07-01-2006 19:02 ]
Is er overigens een guide om up te graden naar win2005? of is dat ook illegaal?Frash schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 18:59:
Dat is erg gunstig nieuws!
Is het overigens zo dat het externe display niet meer goed functioneert met WM2005?
Een topic lezen is nog altijd heeeeeel veel moeite.plakbandrol schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 22:31:
[...]
Is er overigens een guide om up te graden naar win2005? of is dat ook illegaal?
Verwijderd schreef op Thursday 05 January 2006 @ 11:17:
Ik ben bezig om op m'n website een tutorial te maken in het nederlands over WM 5. Ook heb ik hier opgezet hoe je gratis je mpx200 kan unlocken.
http://mpx200.come2me.nl
(kweet niet zeker of het mag maarja)
blijkbaar, als je even op die link had geklikt had je onder Tutorial kunnen lezen "Komt binnenkort"Davidoff_Smoker schreef op Saturday 07 January 2006 @ 23:22:
Een topic lezen is nog altijd heeeeeel veel moeite.
http://www.romatel.nl/Scripts/prodView.asp?idproduct=2364
Staan ook redelijk veel andere accesoires. Autolader ed.
Ik heb het ook niet zo op niet-orginele accessoires en dan hellemaal als het gaat om accu's. Maar mijn mening is niet ergens op gebasseerd hoor, dat daar geen discussie over komt.Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 23:51:
Niet voor mij, ik wil later nog kinderen krijgen
Maar wat ik wilde zeggen, zo'n grotere accu is toch ook dikker, dus heb je een groter batterijklepje nodig, ik weet dat deze bestaan. Heeft iedereen daar al aan gedacht, loop je met zo'n bubble rond..
[quote]Davidoff_Smoker schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 23:22:
[...]
Een topic lezen is nog altijd heeeeeel veel moeite.
[/quote]
<kuch, kuch>
[ Voor 23% gewijzigd door robert-630 op 08-01-2006 00:15 ]
Ik kan nergens vinden dat ze dikker zijn, je kunt toch meer mAh in dezelfde grootte proppen?robert-630 schreef op zondag 08 januari 2006 @ 00:10:
Maar wat ik wilde zeggen, zo'n grotere accu is toch ook dikker, dus heb je een groter batterijklepje nodig, ik weet dat deze bestaan. Heeft iedereen daar al aan gedacht, loop je met zo'n bubble rond..