Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Het Motorola MPx200 Smartphone topic [deel 4]

LET OP lees eerst de FAQ in deze startpost voor je naar Windows 2003 of Mobile 5 upgrade!
Over dit Topic
De eerste Motorola Smartphone, MPx200, ligt inmiddels al langer dan één jaar in de winkels. Op internet zijn veel tips, trucks en software te vinden voor smartphones, alleen veel van de tips zijn speciaal voor de Orange SPV. Het is dus de bedoeling om hier alles voor de Motorola MPx200 Smartphone te verzamelen.

De MPx200 wordt geleverd met USB-kabel (waarmee ook geladen kan worden), leren hoes, handleiding, software, riemgesp en lader.

Door de de komst van de opvolger van de MPx200 (de MPx220), is de prijs van de MPx200 drastisch gezakt! Dit heeft als gevolg gehad dat dit topic weer "lekker" ging lopen :o

Let op: Dit topic is speciaal bedoeld voor de Motorola MPx200 Smartphone, voor vragen over de Motorola MPX220 kun je hier terecht en voor vragen over de Orange SPV Smartphone kun je hier terecht.

Verhaal deels geleend van Karlok[JY-616] uit deel 1 & van chaosonline uit deel 2 :Y)
Informatie op internet
Foto's :D

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/52658/full.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/52657/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/52659/full.jpg
Veel gebruikte software
Xbar 2
Taskswitcher/manager en meer.
Kosten: 6 euro

Gnuboy
Game Boy Emulator
Freeware

ClearVue
Een programma om office bestanden mee te openen op je smartphone.
Trail / Kosten: vanaf $8,95

Betaplayer
Speelt allerlei muziek en film bestanden, heeft d.m.v. equalizer optie de mogelijkheid om wat meer bass in je muziek te pompen.
Freeware

Imenu
Geeft je de mogelijkheid een aantal belangrijke acties uit te voeren vanuit een menu dat ten alle tijden op te roepen is d.m.v. de aan/uit knop.
Freeware

Theme Changer
Makkelijk programa om je homescreens mee in te stellen
Freeware

Smarttones 2.2
Programma om ringtones van de SD/MMC af te spelen.
Freeware

Worms World Party
Iedereen kent ze wel, de wormpjes die op zeer koddige wijze elkaar beurtelings proberen af te slachten, erg leuk als je met een vriend een tijdje niks te doen hebt, of op school saaie lessen moet volgen.
Kosten: $19,95

Tennis Adict
Een tennis spel dus, maar ziet er aardig uit, en het speelt echt leuk.
Kosten: $9,95
Ook te downloaden van http://www.clubimate.com/ als je een member bent voor $4,95
FAQ :?
:? Kan ik windows 2003 draaien op de MPx200?
:) Motorola heeft hier officeel GEEN update voor geleverd, op de bekende p2p netwerken zwerven diverese "minder legale" ROMS. Omdat updaten illegaal is kunnen wie hier niet teveel over spreken en zeker niet linken!
:( Let op! Mocht je in het bezit komen van windows2003 en je wilt je gesimlockte Vodafone Prepaid toestel upgraden, NIET DOEN. De simlock zorgt ervoor dat bij up/downgrade de lock voor iedere (ook de vodafone!) SIM geldt!! Als je dit toch gedaan hebt en je wilt terug dan kun je de ROM proberen welke luistert naar de naam Ben-6-1000-034.

:? Kan ik windows mobile 5 draaien op de MPx200?
:) Motorola heeft hier officeel GEEN update voor geleverd, op internet zwerven diverese "minder legale" ROMS. Omdat updaten illegaal is kunnen wie hier niet teveel over spreken en zeker niet linken!
:( Er zijn nog geen ervaringen bekend, met het updaten van Vodafone gelockte prepaidtoestellen. Waarschijnlijk gaat dezelfde vlieger op (zoals hierboven vermeld) als bij het updaten naar WM2003 het geval is. Nogmaals: Waarschijnlijk zorgt de simlock ervoor dat bij up/downgrade de lock voor iedere (ook de vodafone!) SIM geldt!!

:? Maar nu heb ik toevallig die Windows 2003 update erop maar hij is Engels, wat nu?
:) Een deel is Nederlands te maken, maar slechts een deel

:? Welke programma's kan ik op de MPx200 installeren?
:) Je kan programma's met de extensies .exe , .cab (met WinRAR icoon!) en soms .msi (Windows Installer-pakket). gebruiken, om .jar/.jad (java-games) te runnen moet je extra (3d party) software gebruiken. Niet alle .exe files kan je runnen, ze moeten specifiek voor de smartphone en de bijbehorende Windows Mobile versie gemaakt zijn. Sommige .exe files dienen als installer op je pc, de software wordt vervolgens via ActiveSync op je sp geinstalleerd, andere .exe files kan je alleen op je sp runnen via je taskmanager. .msi files moet je via je pc installeren en programma's worden ook via Active Sync op je sp gezet. .cab-files moet je op je sp zetten (bijv. via ActiveSync) en dan runnen, het programma kan je dan installeren door de wizard te doorlopen. Als de installatie mislukt is gelijk de .cab-file van je verwijderd, maak dus e.v.t eerst een kopie van de .cab-file als zijnde back-up.

:? Is het mogelijk om een gameboy/snes emulator te gebruiken.
:) Ja, programma werkt wel, alleen de Record knop op de MPx200 indrukken vergt enige oefening. Je moet namelijk de volumeknop indrukken (niet draaien!). Wat ook kan is een Taskmanager installeren en na het spelen de task "killen".

:? Homescreens die ik download van internet en installeer worden niet correct weergegeven?
:) Motorola levert standaard Jmms plugin bij de smartphone, deze plugin is niet aan te passen, om de homescreen correct te zien, kun je de Jmms plugin verwijderen. Of je kunt deze oplossing proberen.

:? Hee, ik krijg mijn GPRS niet aan de gang!
:) Klik op de link van je keuze en vind de uitleg van medetweakers!

T-mobile t-zones
handmatig voor Internet Explorer

Vodafone live!
Niet mogelijk
N.B. Vodafone heeft aangegeven dat het niet mogelijk is om gebruik te maken van live! met dit toestel. Vodafone live! maakt namelijk onderscheid in on-net en off-net dataverkeer - aan beide soorten van dataverkeer is een ander tarief verbonden - met dit toestel is het voor Vodafone niet mogelijk hier onderscheid in te maken. Vodafone biedt wel WAP via GPRS aan.

Vodafone WAP via GPRS
handmatig voor Internet Explorer
N.B. Deze vorm van dataverkeer kost voor zowel prepaid klanten als abonnees € 0,75 per 15 minuten. Het is mogelijk om ook Vodafone live! te bekijken, je betaalt hier alleen het hierboven vermelde tarief voor. Het is mogelijk dat niet alle services (msn & email-client) werken op je telefoon .

Orange world
via .cab-bestand voor Internet Explorer
[url= [rml]robert-630 in "Motorola MPx200 Smartphone [ deel 2]"[/rml]]handmatig voor Internet Explorer
Voorgaande delen
De voorgaande delen zijn hier te vinden:
Motorola MPx200 Smartphone
[url= [rml]Motorola MPx200 Smartphone [ deel 2][/rml]] Motorola MPx200 Smartphone [deel 2]

/me De I&T policy in het kort:
Geen zaken die in strijd zijn met licentie- of copyright regelgeving, hieronder vallen o.a.
- warez, cracks, etc
- (hulp bij) het unlocken van telefoons
- (hulp bij) het flashen/firmware aanpassen van telefoons ( onderstaand uitleg)

* Policy m.b.t. firmware aanpassen (voor leesbaarheid bewerkt)

Zie: Policy m.b.t. unlocken en firmware aanpassen voor onbewerkte policy

Het geven en vragen van informatie over gemodificeerde firmwares wordt op het forum niet toegestaan. Zaken die copyright schenden worden uiteraard geweerd van het forum. Aangezien ook dit soort modificaties aanpassingen doen in copyrighted materiaal kunnen ook deze niet toegestaan worden. Verwijzingen naar methoden en tools zijn tevens niet toegestaan.

Met dank aan: Kozz voor het toevoegen van links in de oorspronkelijke sp. Kenny89 voor het duidelijker maken van het koptelefoonverhaal. Martijn12345 voor het aanpassen van de gameboy-emu FAQ, het toevoegen van "must-have" software & Jmms/homescreen oplossing. Davidoff_Smoker voor de review over firmwares. Nielsbothof voor de Hardreset tip. Stitch12 voor de Telfort GPRS instellingen. En natuurlijk Karlok[JY-616] & chaosonline voor de oorspronkelijke StartPosts (SP)

last update: 09-01-06

Updates Startpost
  • Wijziging Informatie op internet
  • Eerste WM5 mededelingen in de F.A.Q en de "rode balk"opgenomen
  • Kernpunten GoT Policy in SP opgenomen.

[ Voor 19% gewijzigd door robert-630 op 09-01-2006 21:56 ]

• robert-630
  • Niet online
Zo eindelijk een waardige opvolger van het [rml]Motorola MPx200 Smartphone [ deel 3][/rml] topic. :)
De startpost wordt nog regelmatig geupdate de aankomende tijd.

@timow: ga het nu doen; maar misschien wilt iemand een nieuwe header ontwerpen en hosten. Bij voorbaat dank.

[ Voor 33% gewijzigd door robert-630 op 29-10-2005 22:03 ]

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:52

timovd

Voorsprong door techniek

wel nog even de heade aanpassen(deel 3)

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Verwijderd

ja, nee .... dit is nou een opening waar ik op zat te wachten....., poeh een waardig opvolger van deel 3 (gaaaap)

wat was er mis met: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/24494509#24494509 ?

naar mijn mening meer een questie van 'in beeld willen zijn'

anyway... mijn laatste bijdrage als zaken op die manier onthaald worden; ik hoopte iets nuttigs te kunnen starten en wijzer te kunnen worden.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nieuwe topic, mooi :)

Vraagje: Heeft iemand al die accu geprobeerd die in het vorige topic langskwam?
Had een hoger mhA (1200 ipv 800), dus zou langer moeten meegan, schijnt.

Iemand ervaring? :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 00:17:
ja, nee .... dit is nou een opening waar ik op zat te wachten....., poeh een waardig opvolger van deel 3 (gaaaap)

wat was er mis met: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/24494509#24494509 ?

naar mijn mening meer een questie van 'in beeld willen zijn'

anyway... mijn laatste bijdrage als zaken op die manier onthaald worden; ik hoopte iets nuttigs te kunnen starten en wijzer te kunnen worden.
Het is toch handiger als je al in de startpost verscheidene vragen van geïnteresseerde kunt beantwoorden ipv dat ze het topic zelf gaan vervuilen.
Het is niet van in beeld te willen komen, alleen het topic zelf "proper" houden van vragen die al gesteld en beantwoord zijn.

Edit: @hieronder: Er was al een topic aangemaakt met een zeer magere topicstart en daar was besloten dat robert een topic ging aanmaken met de topicstart van het vorige deel. [rml]Motorola MPx200 Smartphone [ deel 4][/rml]

[ Voor 15% gewijzigd door pisart op 30-10-2005 11:01 ]

Verwijderd

Nix mis met zo'n opgave van antwoorden op mogelijke vragen.
Had echter naar mijn mening ook als 'aanvulling' op het gestarte topic kunnen dienen ipv het gestarte topic te torpederen en als 'niet-waardig' te betitelen.
Vreemd dat de noodzaak voor een nieuw topic pas boven water kwam nadat er een nw deel 4 reeds gestart was. Het is makkelijk schieten op een zittende eend.
Kortom: niet de meest elegante manier om initiatief te beantwoorden.

rest my case

(excuses voor deze 'off-topic' reply)

edit @hierboven: doet niets af aan het feit dat eea niet netjes is, afzeiken van mensen met een goedbedoeld initiatief is wel erg simpel

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2005 11:12 ]

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-11 08:24
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 10:35:
Nix mis met zo'n opgave van antwoorden op mogelijke vragen.
Had echter naar mijn mening ook als 'aanvulling' op het gestarte topic kunnen dienen ipv het gestarte topic te torpederen en als 'niet-waardig' te betitelen.
Vreemd dat de noodzaak voor een nieuw topic pas boven water kwam nadat er een nw deel 4 reeds gestart was. Het is makkelijk schieten op een zittende eend.
Kortom: niet de meest elegante manier om initiatief te beantwoorden.

rest my case

(excuses voor deze 'off-topic' reply)

edit @hierboven: doet niets af aan het feit dat eea niet netjes is, afzeiken van mensen met een goedbedoeld initiatief is wel erg simpel
Er werd een deel 4 geopend, omdat deel 3 vol was (1000 posts). Niks met het openen van een nieuwe deel, alleen een kleine moeite om eventjes de startpost van het vorige deel om z'n minst over te nemen.

Hierbij werd eral op geattendeerd, of TS eventjes startpost wou wijzigen, hierop werd na enkele dagen nog steeds niet op gereageerd.
Toen is er door robert een verzoek ingediend om deel 4 'overnieuw' te doen, er werd ook gezegd dat robert een nieuwe deeltje ging maken en dat je nog eventjes geduld dan moest hebben.

In de tussentijd is door jouw een nieuwe topic deel gestart, die naar meningen net zo 'slecht' was waardoor eigenlijk de 1e deeltje 4 gesloten werd.

Als jouw deel 4 gewoon netjes met een kopie startpost was gekomen, had er ook niemand er wat van gezegd, behalve dat eral gezegd was dat robert een nieuwe ging maken.

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

• q2no
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-11 15:40
Om terug te komen bij een vraag die ergens gesteld werd.
Zelf heb ik 2 (of was het nu 3?) weken geleden een pre-paid Vodafone mpx200 gekocht bij de Dixons.
In Den Haag (tegenover HS) heb ik dit toestel zonder problemen laten unlocken en gebruik deze nu in combinatie met een T-Mobile abo.
Dit unlocken schijn je ook zelf te kunnnen doen, maar voor 15 euro neem ik geen risico.
Daarna heb ik em zonder problemen kunnen 'upgraden' naar 2003.
Het enige waar ik wat problemen mee heb, is dat de ringeltone wel eens in het volume wil variëren.
Als ik het toestel aan de activesync heb (gehad) dan wil het volume wel eens zachter staan dan ik in het 'normal' profiel heb ingesteld. (iemand een oplossing / suggestie hiervoor?)

Verwijderd

Karlok[JY-616] schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 11:38:
[...]

Er werd een deel 4 geopend, omdat deel 3 vol was (1000 posts). Niks met het openen van een nieuwe deel, alleen een kleine moeite om eventjes de startpost van het vorige deel om z'n minst over te nemen.

Hierbij werd eral op geattendeerd, of TS eventjes startpost wou wijzigen, hierop werd na enkele dagen nog steeds niet op gereageerd.
Toen is er door robert een verzoek ingediend om deel 4 'overnieuw' te doen, er werd ook gezegd dat robert een nieuwe deeltje ging maken en dat je nog eventjes geduld dan moest hebben.

In de tussentijd is door jouw een nieuwe topic deel gestart, die naar meningen net zo 'slecht' was waardoor eigenlijk de 1e deeltje 4 gesloten werd.

Als jouw deel 4 gewoon netjes met een kopie startpost was gekomen, had er ook niemand er wat van gezegd, behalve dat eral gezegd was dat robert een nieuwe ging maken.
tuurlijk.... dr nog even overheen.
niet iedereen is een 'wizkid' als t om topics openen gaat.
vooralsnog zegt het genoeg als 'men' voorbij gaat aan t feit dat eea niet 'vriendelijk' is behandeld. Jouw reactie bevestigt dit overduidelijk (dank hiervoor _/-\o_ ), je zet jezelf goed neer.
(overigens: wie bepaalt er nu eigenlijk of iets al dan niet 'netjes' is?)

Maar laten we ons vooral aan het onderwerp houden, allemaal blij dat we het 'onze' er even van hebben kunnen zeggen (toch)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2005 13:19 ]

Verwijderd

heb em net, ben nog aan het opladen en heb net ff de stekker eruit gehad en toen later er weer in maar toen trilde hij drie keer is dat tevens voor wanneer hij volledig opgeladen is?

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 18:29:
heb em net, ben nog aan het opladen en heb net ff de stekker eruit gehad en toen later er weer in maar toen trilde hij drie keer is dat tevens voor wanneer hij volledig opgeladen is?
Ja, hij trilt dan 3 keer. Tevens zie je op het buitendisplay een telefoon afgebeeld met 4 zwarte blokjes/streepjes erboven. Als de telefoon uit is en hij hangt wel aan de kabel kan je zo inschatten hoevol de batterij is. Als hij leeg is zie je 4 grijze blokjes, terwijl hij oplaad worden de blokjes een voor een ingevuld.

Verwijderd

Heb 2003 d'r op gehad maar dit bied volgens mij (en diverse forums) niet veel extra's.
MMS is standaard niet beschilbaar op 2003 maar het schijnt met een patch te regelen te zijn; mij is het niet gelukt, maar dat zegt absoluut niks 8)7
Gelijk de eerste dag heb ik de phone op slot geflasht (vodafone prepaid) en na veel hoofdpijn weer gefixt.

Verwijderd

Ik overweeg om een mpx200 aan te schaffen; belachelijk goedkoop momenteel tenslotte (79,-)
De agendafunctie alswel synchro met zakelijke mail (outlook) zijn voor mij met name de argumenten.
Ik ben benieuwd naar de ervaringen van met name deze 2 applicaties.
Hoe uitgebreid is bv de agendafunctie? en is deze gemakkelijk (lees snel) te hanteren?
Bestaat er ook een cradle voor dit apparaatje? Zoekwerk heeft tot nu toe niets bevredigends opgeleverd.
Alle info welkom.

mvrgr
TB

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 18:46:
Ik overweeg om een mpx200 aan te schaffen; belachelijk goedkoop momenteel tenslotte (79,-)
De agendafunctie alswel synchro met zakelijke mail (outlook) zijn voor mij met name de argumenten.
Ik ben benieuwd naar de ervaringen van met name deze 2 applicaties.
Hoe uitgebreid is bv de agendafunctie? en is deze gemakkelijk (lees snel) te hanteren?
Bestaat er ook een cradle voor dit apparaatje? Zoekwerk heeft tot nu toe niets bevredigends opgeleverd.
Alle info welkom.

mvrgr
TB
Geen Wel een cradle (zie hieronder), en ikzelf vind de agenda (Pocket Outlook) prima om mee te werken.

Ik hou bijv. alles van school bij, roosters, tentamens, schema's, etc), to do listjes etc werken prima :)
Mind you, ik vul m'n agenda voornamelijk op de pc in, op m'n telefoon vink ik to do dingen af en kijk ik in m'n agenda.

edit:
Dacht dat er bedoeld wer dof je er een cradle bijkreeg :/

[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 31-10-2005 19:11 ]

Verwijderd

Ook al zet ik mijn volume op LOUD in settings van mijn mpx200 hij blijft op de instelling dat hij in het begin zacht ringelt en steeds harder wordt.

Heeft iemand een oplossing?

• pisart
  • Niet online
Als je gaat naar profiles in je settings en dan edit je je gekoze profile. Wat staat er dan bij Ring Type? Increasing, zet het dan naar gewoon ring.

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-11 21:59
Een betere agenda is Papyrus. Die heeft echt alles!!

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Verwijderd

Zijn er wellicht nog anderen die ervaringen hebben met alternatieve agenda progs voor de mpx?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2005 11:50 ]

Verwijderd

Robert, hoe is de kwaliteit van je stereo-headset? Ik zit te twijvelen tussen een stereo-headset (€5,89) of een omzetstukje (€5,76) in combinatie met mijn huidige MX500 dopjes. Nu is een microfoon wel leuk, maar voor mij is redelijke geluidskwaliteit veel belangrijker (ik word gek van mijn mono-geluid).

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 18:49:
Robert, hoe is de kwaliteit van je stereo-headset? Ik zit te twijvelen tussen een stereo-headset (€5,89) of een omzetstukje (€5,76) in combinatie met mijn huidige MX500 dopjes. Nu is een microfoon wel leuk, maar voor mij is redelijke geluidskwaliteit veel belangrijker (ik word gek van mijn mono-geluid).
DesertStorm als je het tegen mij hebt, ik heb geen stereo-headset. Ik heb de aanschaf wel is overwogen.

/me Robert-630 gebruikt zijn k750i om muziek te luisteren :z

Verwijderd

Bedankt voor je antwoord ;)

Iemand anders nog ervaringen? En ik vroeg me nog af of die push-to-talk knopt werkt, en of het dan voor het opnemen is, of dat het voor pauzeren van de muziek.

• zeekoe
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-11 19:58
Misschien is dit eerder gezegd, maar ik heb het niet gezien. Ik ergerde me ontzettend aan de veel te lange hold timeout van o.a. de * en de # toetsen. Toen ik ging zoeken in de registry kwam ik deze tegen:
HKCU\Control Panel\Accessibility\HoldTimeout
Die veranderd hebbende naar 250 werkt het als een tierelier :) (WM2002)
Wat nog wel lastig is, is dat hij vaak toetsaanslagen dubbel pakt; dus als je 1x drukt dat je dan 2 of 3x dezelfde letter achter elkaar krijgt. Maar daar kon ik niets over vinden in de registry.

Nieuw huis, nieuwe (verduurzamings)kansen...

• Davidoff_Smoker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-01-2023
Wie weet van een bug,die de GPRS verbinding aanzet?
Heb het nu al paar keer gehad dat ik mijn telefoon pak en dat de "G" op het buitenste display zwart is.(dat ie dus verbinding heeft)
Dat terwijl de foon alleen maar op tafel lag.
Automatische dingen zoals bijvoorbeeld voor mail binnen halen staan uit.
Draai nog steeds 2002NL.

• robert-630
  • Niet online
Davidoff_Smoker schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 16:55:
Heb het nu al paar keer gehad dat ik mijn telefoon pak en dat de "G" op het buitenste display zwart is.(dat ie dus verbinding heeft)
Draai nog steeds 2002NL.
Kunnen programma's (homescreen animatie maybe !?) ook niet een GPRS verbinding opzetten!? Onder Symbian komt dit namelijk voor!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Heeft iemand de originele nederlandstalige firmware gebackuped?
Ik heb de telefoon vorige week gekocht maar omdat deze een te korte batterijduur heeft, te groot is en onhandig in gebruik wil ik hem terug zenden maar ik had hem geupgrade naar windows 2003 en nu windows 2002 er weer opgezet maar hier zit geen Nederlandse taal bij. Aangezien ik het toestel dus terug ga sturen ben ik bang dat ze moeilijk gaan doen over de firmware en ik deze telefoon dus tegen mijn zin moet houden.
Als iemand een backup gemaakt heeft voordat hij ging flashen ( wou ik ook doen maar het backupprogje werkte niet ;( ) zou hij deze dan please naar frits_m@hotmail.com willen sturen?

ps. originele firmware is niet illegaal toch?

• robert-630
  • Niet online
Zie de F.A.Q:
:? Kan ik windows 2003 draaien op de MPx200?
:) Motorola heeft hier officeel GEEN update voor geleverd, op de bekende p2p netwerken zwerven diverese "minder legale" ROMS. Omdat updaten illegaal is kunnen wie hier niet teveel over spreken en zeker niet linken!
:( Let op! Mocht je in het bezit komen van windows2003 en je wilt je gesimlockte Vodafone Prepaid toestel upgraden, NIET DOEN. De simlock zorgt ervoor dat bij up/downgrade de lock voor iedere (ook de vodafone!) SIM geldt!! Als je dit toch gedaan hebt en je wilt terug dan kun je de ROM proberen welke luistert naar de naam Ben-6-1000-034.
Ook het terugzetten naar de orginele firmware is een illegale handeling, die hier dus niet besproken mag worden. Ik meen dat een back-up van de firmware niet gemaakt kan worden. Ik weet niet zeker of de genoemde ROM ook NL's is, dat staat bij het klikken op de naam er niet bij. Waarschijnlijk wel.

• Kluutmaran
Ja maar updaten naar iets wat er al opstaat is niet echt upgraden leek mij maar aangezien dit een schemer gebied is dacht ik probeer ik wel even want als dit heel wat euro's scheelt neem ik risico op post verwijdering wel })

• anandus
  • Niet online
SupremeMasterF schreef op donderdag 17 november 2005 @ 19:29:
Ja maar updaten naar iets wat er al opstaat is niet echt upgraden leek mij maar aangezien dit een schemer gebied is dacht ik probeer ik wel even want als dit heel wat euro's scheelt neem ik risico op post verwijdering wel })
Nou, het vragen naar firmware is imho een warez-request, of het er nou wel of niet opstond.

Maar waarom heb je hem geüpgrade als je hem ging ruilen? :?

• martieadams
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-03 10:55
Ik was van plan deze telefoon ook te gaan kopen vooral door de lage prijs :) . Mare weet iemand mss toevallig een abbo waarmee je ongeveer 10 euro per maand betaald en dan plusminus 60 belminuten/sms krijgt, en dan het toestel voor nop? Anders koop ik het toestel bij de dixons voor 79 euro, maar ik heb liever een abbo met belminuutjes..

En loopt de Gameboy/Snes emulator soepel hierop? Op mijn Qtek 8060 liep deze erg langzaam, zelfs zonder geluid liep het niet helemaal soepel..

Enne waar is die headset te koop?

[ Voor 16% gewijzigd door martieadams op 18-11-2005 12:48 ]

Learn to forget...

Verwijderd

Ik krijg de SNES emu niet eens gestart, hij crashed en ik moet rebooten :)

• robert-630
  • Niet online
Is er niet:
Bron:TelecomVergelijker (klik)
PakketTotale kostenGemiddelde kosten
per maand
Winkel
Motorola MPx200
24 maanden
Vodafone Bel&SMS Tegoed €12,50
€ 304.00€ 12.67 telecomtelecom.nl
Motorola MPx200
24 maanden
T-Mobile Relax 50
€ 310.00€ 12.92 telecomtelecom.nl
Motorola MPx200
24 maanden
Telfort 50 + 25
€ 313.00€ 13.04 telecomtelecom.nl
Wat je wel kan doen is een goedkope sim-only afsluiten, en van het geld dat je uitspaart (12*7,50), de telefoon kopen :)

• Kluutmaran
anandus schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 11:46:
[...]
Nou, het vragen naar firmware is imho een warez-request, of het er nou wel of niet opstond.

Maar waarom heb je hem geüpgrade als je hem ging ruilen? :?
Omdat ik toen nog niet wist dat ik hem ging ruilen 8)7 want door het gebruik ben ik er pas achter gekomen dat de telefoon zwaar tegenviel. Maar ik stuur hem nu wel met engelse firmware terug en maak ze wel wijs dat dit al was toen ik het toestel toegestuurd kreeg >:) .

• anandus
  • Niet online
Een Snes-emu heb ik niet geprobeerd, twijfel ook of-ie draait. De gameboy-emu draait hier soepel, al gaat-ie trager met een gameboy-color spel, maar gewone gameboy spellen draaien prima :)

• martieadams
dank _/-\o_ dank.

Mare waar ergens kan ik zo'n cheapass headsetje halen?

Learn to forget...

Verwijderd

martieadams schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 13:15:
dank _/-\o_ dank.

Mare waar ergens kan ik zo'n cheapass headsetje halen?
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...ame=STRK%3AMEWN%3AIT&rd=1

€1,99 met €3,90 verzendkosten ;) Ondanks het er niet bijstaat, accepteert de verkoper ook PayPal. De mijne komt waarschijnlijk vandaag of maandag binnen.

• Taab
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:01
Vorige week wilde ik gaan testen hoelang de telefoon het zou houden met win2003, omdat ik dat sinds de install nog niet had geprobeerd.

Dus ik blij de telefoon laten opladen een hele nacht lang. Ongeveer een week later valt de telefoon uit omdat hij al het baterij heeft opgegeten. Nou ik hang hem leuk aan de oplader om 2 uur later te constateren dat hij helemaal niet opgeladen heeft..

Vreemd denk ik naja dan laad ik hem wel een hele nacht op misschien dat hij te ver leeg is. 's ochtends word ik wakker en je raad het al helemaal niks opgeladen. Nou de lader is misschien wel brak omdat ik hem altijd in het stopcontact laat zitten (jah energie verspilling ik weet het). Dus ik hang hem dood leuk aan de pc.. Naja ook daar raad je het al.. Weer niks..

Dus nu is mijn vraag: weten iemand hier wat er aan de hand is? (ik zal je voor eeuwig dankbaar zijn ;) :> )

Verwijderd

waar kan ik die nieuwe accu halen van 1200 ipv 800 en werkt die ook echt stuk langer?
kom net op ebay een 1700mAh accu tegen voor slechts 8 euro ... is dit wat?

mijn MPX200 heb ik nu weggelegd al hele tijd en gebruik een e710 omdat de MPX200 traag vond op bepaald punt en ook nog eens snel accu leeg..

een hard reset, zal dit echt helpen? en weten jullie ook hoe je smsjes kan backuppen?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2005 21:01 ]

• Taab
Ty! Ik ga dit morge proberen.. eerst een goeie schroevendraaier halen bij de gamma :)

Verwijderd

1700 mAh accu

Iemand enig idee of dit een soort accu is die gelijk ontploft?

• Davidoff_Smoker
robert-630 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 17:03:
[...]

Kunnen programma's (homescreen animatie maybe !?) ook niet een GPRS verbinding opzetten!? Onder Symbian komt dit namelijk voor!
Kep er nix bijzonders opstaan eigenlijk.
Dingen wat ik er altijd op heb staan en de laatste tijd flikt ie met het steeds weer.
Kon zijn dat het één van de 2002 bugs was ofzo.
Zal de instellingen dan toch nog eens goed nakijken en anders maar een MR doen.
Kijken of dat wat oplost ;)

Verwijderd

hallo de blacklight van mijn telefoon die is kappot (soms gaat het wel aan en soms ook niet).
ik denk dat dit aan een los contactje ligt. Valt dit onder garantie ? of kan ik hem makkelijk zelf maken.

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-11 20:41
ik heb net mijne accu heel de nacht opgeladen, en na 15 minuten istie weer leeg.
Volgens mij is mijn acuutje verneukt :/

• martieadams
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 23:35:
hallo de blacklight van mijn telefoon die is kappot (soms gaat het wel aan en soms ook niet).
ik denk dat dit aan een los contactje ligt. Valt dit onder garantie ? of kan ik hem makkelijk zelf maken.
Als je garantie hebt zou ik er gebruik van maken :) . Veiligheid voor alles toch? En als je het zelf doet verlies je waarschijnlijk je garantie voor eventueel verdere "errors". Enne als jij niets vreemds hebt gedaan met het toestel (zoals praten etc ;) ), dan lijkt me wel dat het onder garantie valt..

Learn to forget...

• eelco_akker
  • Laatst online: 18-11 14:14
op www.complaza.nl kost de headset 15,50 inc. verzendkosten

Verwijderd

Ik hoop deze week nog ervaringen te kunnen posten van mijn eigen headset van ebay: €5,89 incl. verzending ;)

Verwijderd

Davidoff_Smoker schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 16:55:
Draai nog steeds 2002NL.
Hmmm, ik heb nou net ´t omgekeerde. 8)7 Had altijd de G aan (GPRS ontvangst) en nu gaat íe naar verloop van tijd (paar uur na opstart) gewoon uit. :? Ik heb m´n GPRS niet ingesteld (gebruik ´m dus ook niet (niet nodig.. ), maar toch, hij deed het wel altijd.... )
Ik bel met Vodafoon op WIN2002.

• Taab
Taab schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 21:08:
[...]

Ty! Ik ga dit morge proberen.. eerst een goeie schroevendraaier halen bij de gamma :)
Nou ik heb het gedaan volgens die guide en me phone laad weer op!!
pisart you're my man!! (btw leuke naam pis-art :P )

• pisart
  • Niet online
Woei, leuk dat het heeft geholpen. \o/

Verwijderd

:r

Ik krijg net een vrij belangrijk telefoontje, maar ik had mijn oordopjes erin. Ik ruk die oordopjes eruit, USB-kabel eruit, en ik hoor geen ringtone :{

Druk ik op opnemen: Unable to answer call

Ik haaaaat dit soort dingen, dat de normale bel functie totaal niet werkt :r

Verwijderd

Ik heb soms ook het probleem dat mijn telefoon opeens in 256-kleuren mode gaat. Is hier wat voor te verzinnen?

• Davidoff_Smoker
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 15:13:
[...]

Hmmm, ik heb nou net ´t omgekeerde. 8)7 Had altijd de G aan (GPRS ontvangst) en nu gaat íe naar verloop van tijd (paar uur na opstart) gewoon uit. :? Ik heb m´n GPRS niet ingesteld (gebruik ´m dus ook niet (niet nodig.. ), maar toch, hij deed het wel altijd.... )
Ik bel met Vodafoon op WIN2002.
Doet ie dat sinds kort?
Als je hem al langere tijd hebt en hij doet het sinds kort,dan kan het één van de vele bugs van 2002 zijn.
Heb voor het spontaan verbinden nog geen oplossing kunnen vinden,maar ga er tot nu toe van uit dat het ook gewoon een bug is.

[ Voor 10% gewijzigd door Davidoff_Smoker op 25-11-2005 13:11 ]

Verwijderd

Davidoff_Smoker schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:09:
[...]

Doet ie dat sinds kort?
Als je hem al langere tijd hebt en hij doet het sinds kort,dan kan het één van de vele bugs van 2002 zijn.
Heb voor het spontaan verbinden nog geen oplossing kunnen vinden,maar ga er tot nu toe van uit dat het ook gewoon een bug is.
Ik heb ´m een paar maandjes nou.

Zat te denken dat het ook aan het netwerk kan liggen mogelijk... ?? M´n vriendin heeft het zelfde toestel en heeft nu ook de naar verloop van tijd wegvallende GPRS verbinding G indicatie... toeval ??

Als ik eens niets beters te doen heb zal ik de GPRS data instellingen eens in het toestel zetten en als dat niet werkt ´m eens resetten.

Hebben meer mensen dit trouwens ? (met Vodafone prepay + WIN 2002)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 10:27:
Ik heb soms ook het probleem dat mijn telefoon opeens in 256-kleuren mode gaat. Is hier wat voor te verzinnen?
Wist geen eens dat je verschillende schermmodussen had ? :)
Resetje kan misschien wel eens helpen :+

Verwijderd

Nou ik toch even bezig ben.... >:) weet iemand een manier om de backlight van het scherm iets te dimmen? Als je het toestel in het donker gebruikt is het wel erg licht ! 8)

Verwijderd

mjin baterij gat nu een halfe dag mee als ik 2 uur muziek luister kan iemand mij helpen met dit probleem

mijn mpx draait op 2003. :?

Verwijderd

IR beaming staat uit?

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 17:16:
mjin baterij gat nu een halfe dag mee als ik 2 uur muziek luister kan iemand mij helpen met dit probleem

mijn mpx draait op 2003. :?
Gebruik je WMP? Die gebruikt ongelooflijk veel energie. Al is 2 uur wel aan de extreme kant. Is het video of écht alleen muziek?

• Don3k
  • Laatst online: 06-09 06:49
Ik heb hem nu ook, maar ik zie een G staan op buiten display en binne. Hoe zet je die uit? verbruikt batterij naar mijn gevoel :P

• robert-630
  • Niet online
Don3k schreef op zondag 18 december 2005 @ 16:17:
Ik heb hem nu ook, maar ik zie een G staan op buiten display en binne. Hoe zet je die uit? verbruikt batterij naar mijn gevoel :P
Volgensmij kan jijzelf dat niet! Het geeft alleen aan dat je de optie hebt GPRS te gebruiken (dus het is geactiveerd en je valt binnen het dekkingsgebied). Volgensmij kan alleen de klantenservice van je mobiele provider het voor je uitschakelen. Misschien is er een snelcode voor, maar dat weet ik niet.

• Don3k
robert-630 schreef op zondag 18 december 2005 @ 16:50:
[...]

Volgensmij kan jijzelf dat niet! Het geeft alleen aan dat je de optie hebt GPRS te gebruiken (dus het is geactiveerd en je valt binnen het dekkingsgebied). Volgensmij kan alleen de klantenservice van je mobiele provider het voor je uitschakelen. Misschien is er een snelcode voor, maar dat weet ik niet.
keej, dus hij gebruikt geen stroom :)

goed, ik ben op zoek naar programa die je menu omtoverd tot pictogrammen menu. ik weet dat er zoiets was, maar kan niet zow snel vinden

• Don3k
waar vind ik trouwens de flight mode? staat iig niet onder profielen

[ Voor 30% gewijzigd door Don3k op 20-12-2005 14:29 ]

• anandus
  • Niet online
Don3k schreef op zondag 18 december 2005 @ 18:35:
[...]

keej, dus hij gebruikt geen stroom :)

goed, ik ben op zoek naar programa die je menu omtoverd tot pictogrammen menu. ik weet dat er zoiets was, maar kan niet zow snel vinden
Je kan nieuwe homescreens downloaden, dan heb je wel pictogrammen. Met een beetje tweaken van de file kan je je eigen programma's neerzetten :)

Of je kan gStart Menu gebruiken :)
Don3k schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 14:28:
waar vind ik trouwens de flight mode?
Als je de volumeknop indrukt kan je verschillende profielen kiezen, waaronder flightmode :)

[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 20-12-2005 14:37 ]

• Don3k
anandus schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 14:30:
[...]
Je kan nieuwe homescreens downloaden, dan heb je wel pictogrammen. Met een beetje tweaken van de file kan je je eigen programma's neerzetten :)
Net AbstractStart gevonden, die doet precies wat ik wil: http://homepages.inspire.net.nz/~gambit/AbstractStart/
[...]
Als je de volumeknop indrukt kan je verschillende profielen kiezen, waaronder flightmode :)
Thanx, bij mij ging hij altijd uit als ik daarop drukt, maar je hoeft maar heel kort te drukken :)

[ Voor 3% gewijzigd door Don3k op 20-12-2005 14:36 ]

• anandus
  • Niet online
Heeft iemand hier trouwens DOS-spelletjes gespeeld op de mpx?
Hoe bevalt dat? Welke spellen trekt-ie wel en niet?

Red Alert 1 lukt zeker niet? :( :P

Verwijderd

Je kunt standaard géén DOS-games spelen, maar ze hebben bijvoorbeeld wél spellen als Duke Nukem 3D geport naar de MPX200.

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 14:45:
Je kunt standaard géén DOS-games spelen, maar ze hebben bijvoorbeeld wél spellen als Duke Nukem 3D geport naar de MPX200.
ow ;(

Ook niet met http://www.pocketdos.com ?

Verwijderd

Het is helaas PDA-only, gok ik.

• Davidoff_Smoker
Weet je dat zeker?

quote:
System Requirements
Minimum:

A Handheld PC, Handheld PC Professional, Handheld PC 2000, Palm-sized PC, Pocket PC or SmartPhone with:

The Microsoft Windows CE, Pocket PC, Pocket PC 2002, Handheld PC 2000, Windows CE.NET or Windows Mobile Operating System.
An Hitachi SH3, Hitachi SH4, MIPS-compatible, ARM-compatible (eg. StrongARM, XScale) CPU.
At least 1Mb free program memory.
At least 1Mb free storage.

Recommended:

A Handheld PC or Pocket PC with:

The Microsoft Windows CE 2.11 (or later) or Windows Mobile Operating System.
An ARM-compatible (eg. StrongARM, XScale) CPU.
A 16bit colour display.
At least 4Mb free program memory.
At least 4Mb free storage.
end quote.

Het zijn wel de minimal req's,maar toch.

Verwijderd

Sorry, ik was lui :o Ik had alleen maar naar de screenshots gekeken :X

• anandus
  • Niet online
Ik ga even een domme vraag stellen:

Ik heb mijn telefoon ingesteld voor GPRS via Vodafone, om te kunnen msn'en.
Dit heb ik via de guide die in de TS genoemd wordt gedaan.
Maar nu heb ik de hele tijd die 'G' van GPRS in mijn telefoon staan. Is dit erg? Kost dit mij geld? Kan ik het zo laten of moet ik het uitschakelen? Zo ja: waar? :)

edit:
Ah, na een reboot is-ie weer weg :)
Maar ik vraag me nog steeds af of ik huiverig moet zijn voor het G-tje?

[ Voor 18% gewijzigd door anandus op 20-12-2005 18:17 ]

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:17
aargh, wanneer de batterij op is en de telefoon valt uit werkt ie gelijk niet meer. Hij kan daarna niet booten, wat een baggerding is het ook. Echt de miskoop van 2005 :(

If it aint broke, fix it till it is!

• anandus
  • Niet online
Venxir schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 19:24:
aargh, wanneer de batterij op is en de telefoon valt uit werkt ie gelijk niet meer. Hij kan daarna niet booten, wat een baggerding is het ook. Echt de miskoop van 2005 :(
Vind je het gek als-ie niet meer kan booten als de batterij leeg is? :)

Of bedoel je dat-ie niet meer boot als-ie daarna is opgeladen?

• robert-630
  • Niet online
anandus schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 18:00:
Ik ga even een domme vraag stellen:

Ik heb mijn telefoon ingesteld voor GPRS via Vodafone, om te kunnen msn'en.
Dit heb ik via de guide die in de TS genoemd wordt gedaan.
Maar nu heb ik de hele tijd die 'G' van GPRS in mijn telefoon staan. Is dit erg? Kost dit mij geld? Kan ik het zo laten of moet ik het uitschakelen? Zo ja: waar? :)

edit:
Ah, na een reboot is-ie weer weg :)
Maar ik vraag me nog steeds af of ik huiverig moet zijn voor het G-tje?
Ligt eraan waar de G staat, er zijn meerdere soorten G's: Grote, kleine, vakjes, niet in vakjes. Je moet even naar de G op je binnen-scherm kijken, staat ie bovenin in het midden van je taakbalk/scherm (in een groot blokje) dan is het goed. Staat hij rechtsbovenin bij het ontvangst, in een klein blokje, dan betaal je! Je eindigd een GPRS sessie door 2 keer vrij lang* op de rode knop te drukken, dan vedwijnt het G'tje bij het ontvangst.

Met de 2002 firmware gaat dit makkelijker en volgensmij gaat GPRS dan ook automatisch uit, met wm 2003 moet je geduld hebben.

Verwijderd

Ik weet het zal wel ergens in het forum staan, maar kan het helemaal niet vinden in d it bos.

Wie heeft MPx200 draaien met een routeplanner ( TomTom) en welke versie en is er nog enige extra hardware nodig behalve je telefoon natuurlijk.
Kortom wat ik er voor doen om de telefoon om te bouwen naar een volwaardige routeplanner.

Verwijderd

Je kunt op de SD-card TomTom5 installeren, zonder een actief GPS signaal te hebben.

Wat ik vaak doe als ik ergens heen wandel, is dat ik hem inschakel, hem op "loop automatisch de route op het scherm" zet, en dan mijn headset in doe. Werkt prima!

• anandus
  • Niet online
Pocketdos werkt prima ben ik achter gekomen. Maar fijn typen zit er natuurlijk niet bij :P

Overigens heb ik nu een aantal leuke spelletjes erop gezet:
Crimson Fields, een RTS in de stijl van Battle Isle.
Afbeeldingslocatie: http://www.stohn.de/crimson/ps5.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.stohn.de/crimson/ps7.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.stohn.de/crimson/psc.jpg

DukWite, een puzzelspelletje met een schattig beestje :P
Afbeeldingslocatie: http://www.modaco.com/screenshots/%5B518%5DImage2.png

GemSwap, een Bejeweled-kloon, zéér verslavend :P
Afbeeldingslocatie: http://pm.gicom.de/down/ms_smartphone/images/1307.gif

SmartWolf3D, een Wolfenstein-port! :D Tip: kantel het schermpje
Afbeeldingslocatie: http://img378.imageshack.us/img378/4161/smartwolf3d4td.png

6th Gear, een racespelletje, wel geinig, niet speciaal.
Afbeeldingslocatie: http://www.airfagev.com/images/6thgear.gif

Smartphony, een soort Tetrisachtige kloon.
Afbeeldingslocatie: http://www.airfagev.com/images/tn_Smartphony1.jpg

Microturismo, een Micro-Machines-kloon, speelt lekker weg :)
Afbeeldingslocatie: http://www.airfagev.com/images/racer.gif

Leo's Flight Simulator, een flight simulator met heel veel vliegtuigen incl Spaceship One :)
Afbeeldingslocatie: http://www.leobueno.net/Fotos/Phonefs/screen3.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.leobueno.net/Fotos/Phonefs/screen1.jpg

Ja, * anandus zit veel inde trein van en naar school, dus ik moet me wel vermaken :P

Wolfenstein-screenshot zelf gemaakt, btw. Precies op een moment dat ik neergeschoten werd, zo te zien :P

[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 21-12-2005 19:34 ]

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-11 11:09
Als je een geluid opneemt op je gsm (spraaknotitie), in welke directory de GSM bewaart ie die bestanden?

Verwijderd

anandus schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:48:
[...]

Pocketdos werkt prima ben ik achter gekomen. Maar fijn typen zit er natuurlijk niet bij :P

Overigens heb ik nu een aantal leuke spelletjes erop gezet:
Crimson Fields, een RTS in de stijl van Battle Isle.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

DukWite, een puzzelspelletje met een schattig beestje :P
[afbeelding]

GemSwap, een Bejeweled-kloon, zéér verslavend :P
[afbeelding]

SmartWolf3D, een Wolfenstein-port! :D Tip: kantel het schermpje
[afbeelding]

6th Gear, een racespelletje, wel geinig, niet speciaal.
[afbeelding]

Smartphony, een soort Tetrisachtige kloon.
[afbeelding]

Microturismo, een Micro-Machines-kloon, speelt lekker weg :)
[afbeelding]

Leo's Flight Simulator, een flight simulator met heel veel vliegtuigen incl Spaceship One :)
[afbeelding] [afbeelding]

Ja, * anandus zit veel inde trein van en naar school, dus ik moet me wel vermaken :P

Wolfenstein-screenshot zelf gemaakt, btw. Precies op een moment dat ik neergeschoten werd, zo te zien :P
Kan iemand mij uitleggen hoe dat crimson sky werkt? Ik kan maar niet winnen. En oja hoe kom ik aan tennis addict en worms zonder creditcard? Kan iemand mij helpen?

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 15:46:
[...]

Kan iemand mij uitleggen hoe dat crimson sky fields werkt? Ik kan maar niet winnen. En oja hoe kom ik aan tennis addict en worms zonder creditcard? Kan iemand mij helpen?
Wat lukt er niet dan? :)

Je kan via de homepage ook een Windows-versie downloaden, en daar zit een tutorial bij, misschien dat dat helpt? :)

• martieadams
Is de mpx200 nog ergens in de aanbieding? Ze zouden hem bij dixons voor me reserveren, maar er kwam geen mpx200 meer :( .

Learn to forget...

Verwijderd

Ok.Maar nu heb ik nog geen antwoord hoe ik aan worms kom zonder creditcard. En oja als ik de vliegtuigsimulator wil opstarten staat er dat hij een bestand niet kan niet phone nogwat dacht ik.

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 25 december 2005 @ 14:11:
Ok.Maar nu heb ik nog geen antwoord hoe ik aan worms kom zonder creditcard. En oja als ik de vliegtuigsimulator wil opstarten staat er dat hij een bestand niet kan niet phone nogwat dacht ik.
Die creditcard is nodig om te betalen, misschien kan je iemand in de buurt vragen of die het met creditcard voor wil schieten ofzo?
Andere manieren zijn illegaal, en hier niet geduld ;)

• Davidoff_Smoker
Verwijderd schreef op zondag 25 december 2005 @ 14:11:
Check ff mijn profiel en mail me daar ff over.

[ Voor 3% gewijzigd door Davidoff_Smoker op 27-12-2005 01:07 ]

Verwijderd

Zijn er ook Java games mogelijk met deze telefoon trouwens?

• Don3k
hoe krijg je btw animated homescreens?

http://www.madbeetle.com/ krijg ik niet geinstalleerd :S

• plakbandrol
  • Laatst online: 22-11 22:28
Heb nu ook een mpx200 gekocht.. so i'm in the club :+

wat ik wel irritant vond was dat dopje bij de usb aasluiting.. die raak je toch vroeg of laat kwijt?

• Davidoff_Smoker
Don3k schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 22:30:
hoe krijg je btw animated homescreens?

http://www.madbeetle.com/ krijg ik niet geinstalleerd :S
Draait alleen op 2003 en met de madbeetle plugin.
Plugin,ff uit mijn hoofd,is iets van $25.

• plakbandrol
welke software gebruiken jullie om mp3's te draaien? en hoe krijg ik mijn normale koptelefoon erop aangesloten? zijn er verloopstukjes? of zijn er ook van die oordopjes met kleine jackplug?

• Davidoff_Smoker
plakbandrol schreef op woensdag 28 december 2005 @ 00:53:
welke software gebruiken jullie om mp3's te draaien? en hoe krijg ik mijn normale koptelefoon erop aangesloten? zijn er verloopstukjes? of zijn er ook van die oordopjes met kleine jackplug?
So,you're in the club.
Lees dan ook eerst ff de vorige 3 delen.
Zijn vragen die al keer aan bod zijn geweest.

Verwijderd

Heb wat raars met de mijnis :(

Voeg wav files toe als ringtone, werk goed in de windows map en alles....(In mijn documenten ziet hij ze niet bij contact personen, dus alleen in de windows map)

Maar....

Als me telefoon uit is geweest, lijkt de map op te schonen en zijn de wavjes weg :'(

Kent iemand dit? En vooral hoe los ik dit op?

Verwijderd

tja... dat krijg je r van .... uitstellen.... lijkt nu afstellen te worden.
ik was voornemens een mpx200 aan te schaffen, door drukte en banenwissel is het er niet van gekomen.... en nu zie ik m dus nergens meer...
iemand suggesties (nieuw aan te schaffen)?

dank alvast

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 18:38:
tja... dat krijg je r van .... uitstellen.... lijkt nu afstellen te worden.
ik was voornemens een mpx200 aan te schaffen, door drukte en banenwissel is het er niet van gekomen.... en nu zie ik m dus nergens meer...
iemand suggesties (nieuw aan te schaffen)?

dank alvast
www.bcc.nl 149 eurie

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-11 21:56
Ik heb er ook 1 gekocht :D
Maareh, nu zie ik op een site dit plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.imobile.com.au/images/phone_reviews/motorola_mpx200/mpx200-screenshots.jpg

Maar hoe kom je bij dat middelste en dat plaatje links van het middelste?
Ik kan het nergens vinden :(

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-11 21:56
Oh en nog een vraagje.. hoe kun je .CAB bestanden/programma's installeren?

• plakbandrol
Ik vind het kiezen van contactpersonen erg vaag en omslachtig, is er betere software te krijgen om je contacten te beheren? Ik wil eigenlijk vanaf de 'home' pagina direct een toets kunnen indrukken om naar een contactpersoon te kunnen, bijvoorbeeld als ik Jan wil bellen druk ik op de 5 en springt ie naar het telefoonboek bij de J

weet iemand zoiets? ik kon dit vinden, maar het liefst heb ik freeware

• anandus
  • Niet online
-DG- schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 15:54:
Oh en nog een vraagje.. hoe kun je .CAB bestanden/programma's installeren?
.cab op je telefoon zetten, met je file-manager erheen en openen :)

Verwijderd

plakbandrol schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 18:05:
Ik vind het kiezen van contactpersonen erg vaag en omslachtig, is er betere software te krijgen om je contacten te beheren? Ik wil eigenlijk vanaf de 'home' pagina direct een toets kunnen indrukken om naar een contactpersoon te kunnen, bijvoorbeeld als ik Jan wil bellen druk ik op de 5 en springt ie naar het telefoonboek bij de J

weet iemand zoiets? ik kon dit vinden, maar het liefst heb ik freeware
Je klikt op de rechter keuze toets, en voor kees type je dan 5337. Vervolgens ga je naar boven en naar beneden voor welk nummer je wilt bellen, en als het vooraf geselecteerde nummer al goed genoeg is druk je het groene telefoontje. Zo lastig is dat toch niet?
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste