"Always remember to quick save" - Sun Tzu
1700Mahanandus schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 14:54:
[...]
Ik snap het ook niet, het is een prima phoine. imho
[...]
Welke heb je besteld/hoeveel Mah?
1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI
Hij heeft echter al wel de nodige gebruikssporen en is al eens gevallen toen ik hem net had, gevolg een deukje in het klepje (hij zat gelukkig dicht).
Zal dit onder garantie vallen of doen ze heel erg moeilijk?
Hij heeft nog gewoon de standaard smartphone software.
Hij is gekocht bij viking, die geven maar één jaar garantie en motorola twee. Hoe claim ik het nu?
[ Voor 21% gewijzigd door .NCK op 17-07-2006 17:25 ]
Maakt dat veel uit vergeleken met de vanilla batterij? Deze is 820Mah ofzo?TommelMOD schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 15:13:
[...]
1700Mah.. deze had ik besteld bij www.tradekantoor.nl ze hadden de batterijen aangeboden via marktplaats.. maar nu zijn ze op eBay actief.. aangezien de site "under construction" is...
Verwijderd
de originele batterij is volgens mij iets van 1250Mah, en de nieuwe 1700Mah, dus dat maakt wel degelijk verschilanandus schreef op maandag 17 juli 2006 @ 17:23:
[...]
Maakt dat veel uit vergeleken met de vanilla batterij? Deze is 820Mah ofzo?
echter ben ik er na 2 batterijen kopen achter gekomen dat het niet aan de oude batterij lag, maar waarschijnlijk aan de image....
zo dus maar eensch ff de image eroverheen zetten.. en kijken wat ie doet... (k hoop dat ie dan EINDELIJK werkt)
//edit:
ik hoop dat het nu werkt, ik heb de image erop gemieterd, en nu blijft ie wat langer aan... echter is er geen enkel bestand verloren gegaan
btw, het vóór deze flash was de telefoon ook iedere keer aant uitvallen met een volle batterij... en dan was er geen geluidje van "Battery is low"... heel erg raar... ik hoop nu iig dat dát er ook uit is...
[ Voor 32% gewijzigd door InjecTioN op 18-07-2006 13:52 ]
1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI
Verwijderd
heb opeens geen programma's meer tot mijn beschikking
als ik op de toets druk zie ik heel even windows laden, maar vervolgens gebeurt er niets.
heb gewoon de standaard smartphone 2002 versie draaien
bovenste balk met de program-iconen is ook verdwenen.......
bellen en gebeld worden lukt nog wel gewoon prima!
iemand enig idee dit op te lossen?
Ik heb dat ook gehad, maar je wil niet weten hoe ik het oplost.nickvd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 17:18:
Ik heb mijn telefoon sinds 20 april 2005, en nu heb ik het probleem dat de backlight van mijn telefoon gaat knipperen, net zoals een CRT scherm of een irritante TL-buis. Of gaat soms helemaal niet meer aan, dan moet je een tikje geven en hij gaat weer branden.
Hij heeft echter al wel de nodige gebruikssporen en is al eens gevallen toen ik hem net had, gevolg een deukje in het klepje (hij zat gelukkig dicht).
Zal dit onder garantie vallen of doen ze heel erg moeilijk?
Hij heeft nog gewoon de standaard smartphone software.
Hij is gekocht bij viking, die geven maar één jaar garantie en motorola twee. Hoe claim ik het nu?
Heb hem opengedraaid, en dubbelgevouwen papier gedaan op de plaatsen waar gedrukt moest worden om te zorgen dat het licht het wel gewoon doet en weer dicht geschroeft.
En nou werkt die al 2 maanden probleemloos.
ja je bent tweaker of je bent het niet he
Verwijderd
Hmm.. ik ook niet, maar het klinkt wel interessant.Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 20:55:
Ik heb ooit een MP3 speler voor WM2003 gehad die een iPod achtige bediening had. Weet iemand waar ik het over heb? Google duidelijk niet.
Ik gebruik de TCPMP (waar ik overigens tevreden over ben), maar daar is de bediening een beetje irritant van.
Verwijderd
Niet als je de sneltoetsen configureert. Prima player! Heb net nog even de nieuwste aflevering van Prison Break gedownload en verkleind, en werkt prima in TCMP!anandus schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 20:58:
[...]
Hmm.. ik ook niet, maar het klinkt wel interessant.
Ik gebruik de TCPMP (waar ik overigens tevreden over ben), maar daar is de bediening een beetje irritant van.
Die heb ik ook een tijdje op m'n mp3 speler gehad. Vond het maar niks.Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 20:55:
Ik heb ooit een MP3 speler voor WM2003 gehad die een iPod achtige bediening had. Weet iemand waar ik het over heb? Google duidelijk niet.
Ik gebruik toch het meeste PocketMusic. Hoewijl die wel vaak vast loopt is de besturing wel goed.
Ik had eerst nog een ander programma wat minder snel vast liep en wat bovendien ook beter klonk, alleen die startte zo sloom op.
Hier trouwens nog een site met allemaal freeware programma's. Wel handig omdat veel programmas die je zoekt vaak geld kosten.
http://www.smartphone-freeware.com/
Dat is Simple Tunes
Eelco
Verwijderd
Samsung E720, da's toch geen smartfoon? Bevalt dat wel? Ik gebruik m'n MPX200-je vooral als agenda. Synct prima met Outlook. Doet de E720 dat ook?MarkieNL schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 12:49:
ik heb mijn mpx200 vorige week verkocht op marktplaats voor 50 euro.
nu heb ik een Samsung E720 gekocht, veel fijner
Niet zo dik in je broekzak, en de batterij gaat flink wat langer mee!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ten eerste: Er bestaat een editknop, die ziet er zo uit:
Dat leest wat fijner dan een aantal replies onder elkaar. Daarnaast kick je zo het topic onnodig.
Ten tweede: Geduld is een schone zaak. Met de mpx200 moet je niet te snel willen rebooten. Als je hem uitgezet hebt moet je 15 seconden wachten met booten, anders heb je inderdaad kans dat-ie blijft hangen.
Wat er met je gemiste gesprek en je DigiD-gebeuren aan de hand is weet ik niet, kan je wat duidelijker zijn wat er misging?
En dat-ie zeer robuust is was me ook al opgevallen, ik heb hem van de week nog tijdens het fietsen verlorenen [stuiterstuiter], en hij was, op een schrammetje na, helemaal prima
Vooralsnog heb ik niets te klagen over deze telefoon (behalve dat er meer spelletjes op mogen, zoals Oblivion voor de mobiel ofzo
Verwijderd
Geduld is een schone zaak? Deze telefoon is gewoon baggertraag. Zelfs die T610 is razensnel in vergelijking met deze troep. De 120Mhz processor is een verspilling op deze manier, met zo'n baggertrage GUI. Een telefoon hoort snel te kunnen bellen. Ik wil daar geen twee minuten over te hoeven doen. Ik heb zojuist door de incompetente techniek een belangrijk gesprek gemist, daar gaat het om. Een gesprek dat ik met die doodsimpele T610 prima had kunnen beantwoorden.
Dat hij robuust is klopt, maar wat wil je met zo'n kogelvrij dikke bepantsering, deze telefoon is maarliefst 24mm dik. Op full impact tegen een muur aan doet hij het schijnbaar ook nog.
Ik weet niet hoe jij belt, maar ik toets de 'letters' van een naam in, bijvoorbeeld Hans=4267, en druk op de groene knop?Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:30:
Rustig? Rustig? Ik ben enorm pissed, ik ga niet hanissen met editknopjes.
Geduld is een schone zaak? Deze telefoon is gewoon baggertraag. Zelfs die T610 is razensnel in vergelijking met deze troep. De 120Mhz processor is een verspilling op deze manier, met zo'n baggertrage GUI. Een telefoon hoort snel te kunnen bellen. Ik wil daar geen twee minuten over te hoeven doen
Anders contacts en dan alsnog de 'letters' intoetsen.
Hoe doe jij het dan?
Maar wat ging er mis dan?Ik heb zojuist door de incompetente techniek een belangrijk gesprek gemist, daar gaat het om.
Als iemand mij belt is het een kwestie van openklappen en praten. Misschien per ongeluk op de mute knop gedrukt?
[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 04-10-2006 16:38 ]
Verwijderd
Hoe ik het gesprek gemist heb? De telefoon was leeg, en 10 minuten voor het gesprek stak ik de lader in de telefoon, maar wou hij maar niet aan. Telkens klapte hij eruit. Na een half uur ging hij eindelijk aan, en bleef hij maar hangen. Daarom heb ik dat gesprek gemist.
Ook leuk is als een gesprek ten einde is gekomen, en ik de klep dicht doe. Doordat hij niet snel genoeg de microfoon of speaker uitzet, want ja, de telefoon is traag, krijg ik een loop tussen de microfoon en speaker. Erg handige functie!
Verwijderd
Wat je nu allemaal beschrijft heb ik nog nooit meegemaakt met de MPX. Lijkt me dat je gewoon een brak maandagochtend- toestel hebt. Als je synchronisatie- opties toch niet gebruikt zou ik het bij je T610 houden, want volgens mij is zo'n beetje elke smartphone trager dan een 'gewone' gsm.Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:41:
Allereerst moet ik de telefoon aanzetten, waar ik zeker anderhalve minuut mee bezig ben, vervolgens is hij nog vanalles aan het laden, en dan pas kan ik door het telefoonboek bladeren, of jouw methode.
Hoe ik het gesprek gemist heb? De telefoon was leeg, en 10 minuten voor het gesprek stak ik de lader in de telefoon, maar wou hij maar niet aan. Telkens klapte hij eruit. Na een half uur ging hij eindelijk aan, en bleef hij maar hangen. Daarom heb ik dat gesprek gemist.
Ook leuk is als een gesprek ten einde is gekomen, en ik de klep dicht doe. Doordat hij niet snel genoeg de microfoon of speaker uitzet, want ja, de telefoon is traag, krijg ik een loop tussen de microfoon en speaker. Erg handige functie!
Verwijderd
Spelletjes genoeg op diverse freewaresites, wat dacht je van http://www.smartphone-freeware.com/ of van http://www.airfagev.com/downloads.asp?cat=Gamesanandus schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:24:
Vooralsnog heb ik niets te klagen over deze telefoon (behalve dat er meer spelletjes op mogen, zoals Oblivion voor de mobiel ofzo).
Verwijderd
Verwijderd
Via de SIM-ManagerVerwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 19:45:
Weet iemand toevallig hou je je adresboek vanuit je gsm op je sim kunt zetten? Of is er nog een andere manier alle telefoonnummers en contacts te exporteren?
Verwijderd
(oftewel het toetsenbord van de pc gebruiken om door de functies van de mpx te bladeren)
Ik gebruik WM5
Daar was inderdaad een programmaatje voor, maar geen flauw idee hoe het heetVerwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:19:
Weet iemand of het ook mogelijk is de telefoon te besturen dmv een extern toetsenbord, al dan niet met behulp van de pc?
(oftewel het toetsenbord van de pc gebruiken om door de functies van de mpx te bladeren)
Ik gebruik WM5
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb mijn best gedaan, maar soms is je best doen gewoon niet goed genoeg...Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:42:
Volgens mij heb er ik ergens eerder in dit forum, of in één van de eerdere delen iets over gelezen. Ff zelf terugzoeken
(het is ook wel lastig, op zo'n klein schermpje, zonder extern toetsenbord
Verwijderd
Davey, heb je hier wat aan?Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 09:39:
[...]
Ik heb mijn best gedaan, maar soms is je best doen gewoon niet goed genoeg...
(het is ook wel lastig, op zo'n klein schermpje, zonder extern toetsenbord)
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 12:36:
Ik heb weer een uberprogramma hoor
http://www.pocketgear.com/software_detail.asp?id=18675
Hierdoor word je MPX200 een extern scherm, en kun je allerlei windows-schermen heenslepenZo draait er bij mij nu een DU-Meter en een iTunes mini-player
Verwijderd
U bent een ster!
Inmiddels had ik ook een vergelijkbaar iets gevonden: True Connect, lijkt vergelijkbaar.
En Soti Pocket Controller-Professional doet het anders, daar krijg je een soort RDP sessie.
Bedankt!
Edit: Hmm... Sidewindow blijkt het niet te doen op Vista. Die andere 2 overigens wel.
Alleen apps naar scherm slepen kunnen die 2 niet.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2006 09:35 . Reden: voortschrijdend inzicht ]
Verwijderd
En ja hoor, ik moet hem uiteraard weer eerst een kwartier opladen voordat ik hem aan kan zetten. Daar gaat mijn nacht, en ik wou alleen maar even kijken of ik morgen mijn OV studentenkaart op kon halen
0:00 , eerste boot. Interne scherm laat bootlogo zijn, externe scherm een half Motorola logo. Even de accu eruit wippen.
0:02 , tweede boot.
"Mijn IB-groep is dagelijks van 07.00 tot 24.00 uur beschikbaar."
Dit ga je me niet menen
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2006 00:05 ]
Verwijderd
Ik heb ook een soort van probleem.Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 10:10:
Ik heb een master reset op mijn Motorola MPX 200 uitgevoerd, alleen start hij nu op in een engelse taal.![]()
Als ik de instelling op Nederlands zet, dan blijft alles in het engels. Hoe krijg ik dit weer terug op nederlands?
ik zelf heb ook een motorola mpx200 en mijn probleem is dat hij niet meer aangaat.
als hij aangaat ( als ) dan krijg ik een schermpje met hello moto * wat standaart is * en daarna gaat hij niet meer verder aan.
ik zou ook wel eens willen weten hoe je zo'n kreng kan master resetten ?.
Stuur al je antwoorden naar mijn email door alsjeblieft.
dat is :
andries@solcon.nl
Mvg,
AndrewOne.
Verwijderd
Volgens mij is het niet de bedoeling van een forum om antwoorden via de mail te posten. Daarnaast is het master resetten van de MPX al talloze keren voorbij gekomen. Gewoon een beetje zoeken zou ik zeggenVerwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:16:
[...]
Ik heb ook een soort van probleem.
ik zelf heb ook een motorola mpx200 en mijn probleem is dat hij niet meer aangaat.
als hij aangaat ( als ) dan krijg ik een schermpje met hello moto * wat standaart is * en daarna gaat hij niet meer verder aan.
ik zou ook wel eens willen weten hoe je zo'n kreng kan master resetten ?.
Stuur al je antwoorden naar mijn email door alsjeblieft.
dat is :
andries@solcon.nl
Mvg,
AndrewOne.
Verwijderd
ik quote nu mijzelfVerwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:23:
[...]
Volgens mij is het niet de bedoeling van een forum om antwoorden via de mail te posten. Daarnaast is het master resetten van de MPX al talloze keren voorbij gekomen. Gewoon een beetje zoeken zou ik zeggen
nu maar even wachten om te kijken of hij werkelijk zometeen aan gaat
als dit niet werkt breng ik hem naar de vuilnisbak
* ik ben het bonnetje kwijt vandaar
mvg,
AndrewOne
Verwijderd
maar toen kreeg ik alleen maar het geluid van een opstartende telefoon. maar nog geen reactie van het beeldscherm , kan het misschien zo zijn dat ik nog wat moet instaleren want ik zie nu het logo van microsoft ipv hello moto. ( wat al een vooruitgang blijkt te zijn
mvg ,
Andrewone
Verwijderd
ik kom nu tot het bericht mobile opperator. ( en ik hoorde net weer een piepje ff kijken hoor
nou ik denk dat hij geen verbinding kan maken dat is wat ik opmaak uit het kleine display van mijn telefoon. er staat een antenne met een stop teken er door heen zogezegd. dat ken ik nog wel.
maar hij gaat gewoon nu niet veel verder aan dan blieb blieb als je je toetsen in drukt.
Ik heb zo'n Stowaway IR keyboard, werkt perfect.Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:19:
Weet iemand of het ook mogelijk is de telefoon te besturen dmv een extern toetsenbord, al dan niet met behulp van de pc?
Ik gebruik WM5
[ Voor 3% gewijzigd door zx9r_mario op 22-10-2006 12:55 ]
"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca
iemand ervaring hiermee? ik heb een vrij nieuwe simkaart van debitel
Verwijderd
Ik had het dagelijks met mijn vodafone kaartje. Nu met Orange heb ik geen problemen meerplakbandrol schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 15:30:
Ik krijg af en toe een SIM-error.. je moet dan rebooten en je pin invoeren om weer te kunnen bellen en gebeld te worden.. vrij irritant als blijkt dat je door zo'n error een hele dag onbereikbaar bent geweest
iemand ervaring hiermee? ik heb een vrij nieuwe simkaart van debitel
Verwijderd
Na synchronisatie met Outlook was alles weer bij de tijd. Wat heb ik nou fout gedaan
Hij doet dit automatisch, dus als je hem zelf anders zet houdt die daar geen rekening mee. Volgende keer dus gewoon van je klok afblijven.Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 19:25:
Zaterdagavond laat m'n foon op wintertijd gezet. Kreeg ik vandaag (maandag) ineens alle reminders een uur te vroeg
Na synchronisatie met Outlook was alles weer bij de tijd. Wat heb ik nou fout gedaan
Ik kreeg in iedergeval een melding dat de klok verzet was vanwege de wintertijd.
[ Voor 8% gewijzigd door -DG- op 30-10-2006 19:31 ]
Verwijderd
Resco heeft er ook 1 voor smartphone hoor.Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 17:02:
Ik weet het, het zal vast heel simpel zijn. Maar ik zoek een Imageviewer voor mijn MPX200 met WM2003. Resco heeft er eentje voor PocketPCs, maar ik zoek toch echt wat voor mijn Smartphone
Die gebruik ik ook voor WM2003 op mijn mpx200.
Verwijderd
Het enige nadeel is dat ik niet genoeg ruimte heb (schone installatie van WM2003, geen sd-card).
Verwijderd
Dit spel krijg ik helaas niet draaiend. Nadat ik het splashscreen (het tweede, het wolfenstein 3D screen) wegklik blijft het scherm zwart. Ik draai het vanaf het telefoongeheugen, doe ik daar soms wat fout??anandus schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:48:
[...]
• SmartWolf3D, een Wolfenstein-port!Tip: kantel het schermpje
[afbeelding]
Is veel leuker dan SmartWolf3D en draaid bovendien ook super vloeiend.
Verwijderd
Helaas is het wel zo dat ik met OS X 10.4 en The Missing Sync werk om programma's op mijn Smartphone te zetten, en daarmee kan ik alleen de CAB-files direct naar de smartphone uploaden, en kan ik geen .exe setup files draaien
Kun je ook niet via een cardreader die .exe bestanden op een SD kaartje zetten?Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 20:31:
Dat is ook tof
Helaas is het wel zo dat ik met OS X 10.4 en The Missing Sync werk om programma's op mijn Smartphone te zetten, en daarmee kan ik alleen de CAB-files direct naar de smartphone uploaden, en kan ik geen .exe setup files draaien
Dan moet je met een andere .cab eerst een file-explorer erop zetten en dan kun je op je telefoon die .exe openen (en daar weer snelkoppelingen voor maken).
Die SD kaartjes kosten tegenwoordig ongeveer niks meer.
Verwijderd
Oh ik dacht dat je de .exe bedoeld die op je telefoon komt.Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 23:40:
Die .exe files zijn enkel in Windows XP (of 2k / 98) te draaien, en zetten het .CAB bestand op de smartphone. Het is op te lossen door een Windows pc te zoeken, maar ja, ik ben wat lui ingesteld zo in het weekend.
Dan weet ik het inderdaad zo ook niet.
heb gister een mpx200 gekocht 2de hands
maar hij hgeeft foutmelding van als ik activesync opstart
zegt de mobiel
An incompatible version of ms activesync sofware has been detected. Synchronization has been disabled.
Upgrade activesync at your desktop computer and reconnect
nja ik had dus AS 4.2 gedled maar die zegt dat ie niet kan installen omdat ik niet laatste updates voor mn OS op mn pc heb (heb illigaal >_<)
hoe los ik dit op??
snap er echt geen bal van
en owja
als ik bestanden op mn telefoon wil overzetten kan ik dat alleen maar dmv copy paste en dat gaat zo uber traag
help!
newbie :p
WM2002 en WM2003 werken gewoon met de ActiveSync van de cd, WM5 werkt alleen met ActiveSync 4.2 of hoger.
Voor zover ik weet...
Ik heb hier in ieder geval 3.8 werken met WM2003
eigenlijk mogen we niet helpen bij illigale windows versies he...
[ Voor 16% gewijzigd door -DG- op 26-11-2006 20:10 ]
Dat is trouwens weer een voordeel van de mpx200, dat je het kaartje eruit kunt halen als die aan staat.
hehe nja ok cardreadertje kopen dan maar
zonde dat t zo traag is
vooral smsen en bestanden overzetten is een hel hehe
maarja ben er verder erg blij mee
kostte maar 40 euro
ik wil smsen en druk op zend knopje opeens stuurt ie niet meer??! wtf
Verwijderd
Maar nu heb ik een Vario II gekocht. Dus ga ik maar eens op dat forum kijken.
Nog iemand interesse in een defecte MPX200?
Dat heb ik dus ook met die van mij. De MPX werkt nog wel als je het klepje helemaal naar achteren buigt, maar dit lijkt me ook niet geheel goed voor te telefoon/klepje... Gelukkig gebruik ik hem alleen als werktelefoon en wordt er dus niet veel op gebeld.Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 20:26:
Nou, mijn MPX-je gaat met pensioen. In september had ik een probleem met de luidspreker. Maar nog in de garantie, dus gratis gerepareed. Met 3 maanden garantie op de reparatie. Na exact 3 maanden en 2 weken... weer niets te horen als ze me bellen.![]()
Maar nu heb ik een Vario II gekocht. Dus ga ik maar eens op dat forum kijken.
Nog iemand interesse in een defecte MPX200?
What a fine day for Science! | Specs
Verwijderd
ik heb een MPX200 en hij is dood.
Hij doet niks meer, niet opladen, de computer herkent hem niet.
Ik wou hem naar WM5 upgraden toen was het fout gegaan
Kan ik hem nog maken?
Ik weet verders niks van flashen enzo af
Alvast bedankt.
Wat ging er precies mis tijdens het flashen? En wanneer?Verwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 22:37:
Hallo,
ik heb een MPX200 en hij is dood.
Hij doet niks meer, niet opladen, de computer herkent hem niet.
Ik wou hem naar WM5 upgraden toen was het fout gegaan![]()
Kan ik hem nog maken?
Ik weet verders niks van flashen enzo af![]()
Alvast bedankt.
Probeer eens de blauwe knop+aan knop voor een master reset.
Verwijderd
bij het 3de deel herkende die hem niet meer,
en die Master Reset doet ie ook niet meer:(
Wordt die dan ook niet meer herkend door je pc?
Probeer hem ook een tijdje zonder accu te laten liggen en daarna de accu erin en vervolgens opladen. En dan kijken of die dan wel oplaad.
Anders vrees ik het ergste voor je.
Mocht je overigens erachter komen dat die inderdaad heeeelemaal niks meer doet dan heb ik wel interesse in je telefoon. Mijn speaker doet het namelijk niet meer, de * -knop doet het niet meer (kan alleen T9 typen
Nog welkom op GoT trouwens!
Verwijderd
Bedankt Alvast. Hoelang moet de accu er uit? Dat is toch de batterij ofniet?
Ja gewoon de batterij... Uurtje ofzo, als die dan nog niet werkt weet ik het niet.Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 17:46:
Okee ik zal het proberen, maar nee , hij herkent hem niet als ik links induw.
Bedankt Alvast. Hoelang moet de accu er uit? Dat is toch de batterij ofniet?
Verwijderd
Nee, helaas. Wat je zou kunnen proberen is een SDIO- GPS ontvanger, die zag ik laatst een keer bij de mediamarkt liggen. Probleem dan alleen is dat je geheugenslot niet meer vrij is...OCTheEagle schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 12:59:
Weet iemand of er bepaalde GPS ontvangers zijn die je kunt combineren met je tomtom mobile op een mpx200? Ik heb op Internet gezocht, echter kan ik alleen GPS ontvangers vinden die op bluetooth werken, en dat is iets wat de mpx200 niet heeft.
Verder heb ik nu last van het feit dat als ik iemand bel of iemand belt mij dat dan de telefoon automatisch over gaat op 'mute'. Hierdoor moet ik, tijdens het bellen, of vlak na ontvangt van een gesprek de boel snel op 'mute off' zetten.
Let erop dat zelfs als de boel op mute off staat dat dan de microfoon nog steeds niet werkt.
Wel jammer, ik heb em pas een kleine 20 maanden.
Ik wil vandaag (valentijnsdag
Ik heb nog nooit een mmsje gestuurd dus heb geen flauw idee hoe dat gaat
Ik heb overigens Vodafone Prepay (als dat iets uitmaakt)
Verwijderd
Even uit m'n hoofd (heb inmiddels een SPV M600 PocketPC phoneanandus schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 08:58:
In het kader van domme vragen:
Ik wil vandaag (valentijnsdag) mijn vriendin een mmsje sturen... Maarhoe doe je dat op deze telefoon?
Ik heb nog nooit een mmsje gestuurd dus heb geen flauw idee hoe dat gaat
Ik heb overigens Vodafone Prepay (als dat iets uitmaakt)
Als je ooit je phone gereset hebt, heb je waarschijnlijk de jMMS- applicatie niet meer op je MPX staan, die heb je nodig om te kunnen MMS- en. Installeer deze in dat geval met behulp van de CD die met de telefoon is meegeleverd. Stel in dat geval ook MMS in, volgens mij kan dat automatisch via www.hellomoto.com. Je kunt overigens controleren of de jMMS applicatie geinstalleerd door in de map ' Bureau- accessoires' te controleren of daar het programma ' MMS Setup' staat vermeld.
Als je dit bovenstaande gecheckt hebt, is het een kwestie van op je Homescreen drukken op de regel SMS(0), E-mail(0), MMS(0) (er van uitgaande dat je het standaard Homescreen gebruikt), vervolgens te drukken op ' Nieuw' en dan op ' MMS'. Typ wat tekst, voeg een leuk ploatje in, selecteer je vriendins telefoonnumer en klik op ' verzenden'.
Hoop dat je hier iets aan hebt.
En nu maar hopen dat je vriendins telefoon ook MMS ondersteunt en is ingesteld!
Nu ik het bovenstaande zo teruglees vind ik het eigenlijk niet meet zo raar dat MMS nooit echt van de grond is gekomen...
Verwijderd
Dus mochten jullie wat hebben of weten, stuur me even een mailtje.
Alvast bedankt.
Groeten Tim B.
Verwijderd
Ook lader en batterij zit erbij.
Alleen een barstje op het kleine schermpje * niet de grote kleuren scherm *
En eventueel een sd kaart vol apps en games die ik door de jaren verzamelt heb.
Stuur maar een Pm als je hem wilt kopen.
Verwijderd
geinformeerd bij microsoft alleen daar niet verder geholpen,
wil tomtom op de mpx200 zetten, met mw2002 blijft hij hangen naar het polici scherm.
wie wil/kan helpen
Daar geven we hier op GoT dus geen "support" voor.
Zie ook de FAQ die je gelezen hebt toen je je hier aanmeldde.
Let overigens een beetje op je Nederlands, dit leest niet fijn.
Verwijderd
Heb via microsoft geprobeerd om een adres te verkrijgen, zij verwezen mij naar tomtom, die verwijzen wij naar motorola en die zijn vervolgens niet bereikbaar, dus ik zal in het illegale circuit moeten duiken om de software te krijgen die ik wil hebben, jammer.
[ Voor 9% gewijzigd door -DG- op 31-03-2007 16:47 ]
Verwijderd
p.s.
Als dit probleem verholpen is staat mijn Mpx200 te koop. Specs:
- MPX 200 (dehh
- Windows Mobile 2003
- Office en PDF viewers
- 1 GB Kingston SD card
- SImlockvrij
- 2 opladers, 1 usb kabel, boekjes, software, doos, hoesje, riemclip etc!
- heel veel software en spelletjes verder!
PM me maar als je interesse hebt
Verwijderd
Toen ik vorig jaar de firmware geupgrade heb naar WM5 ging het mis. WM5 draaide uitstekend en de telefoon deed het nog ongeveer twee dagen, toen hij plotseling tijdens het spelen van een game de geest gaf.
Ik heb toen een andere telefoon gekocht, en geen moeite meer gedaan om de MPX200 aan de praat te krijgen. Nu heb ik echter best heimwee naar de MPX200, dus ik hoop dat iemand nog ideeen heeft.
-Een master reset werkt niet
-Terugflashen is geen optie (gsm wordt niet meer herkend door de pc)
-Opladen doet hij niet
-Accu in en uit gedaan, wil ook niet helpen
Martijn
(Hoe is WM5 op de mpx200, trouwens? De moeite waard?)
Verwijderd
WM5 vond ik al niet fijn werken op de MPx200...
WM2003 is naar mijn mening ook het beste op de MPx200.
Verwijderd
Verwijderd
Ik weet niet of deze topic nog leeft, maar het is wellicht het proberen waard.
Heeft iemand toevallig nog ergens het BEN6-0630-012.img bestand of een link waar ik dit bestand kan downloaden?
Ik heb al overal gezocht, maar het is nergens meer te vinden of de links zijn verlopen (ook niet zo heel erg gek natuurlijk)
Als iemand dit bestand nog heeft, of weet hoe ik er aan kan komen, hoor ik het graag!!