Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-11 21:59
birdibird schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 12:15:
[...]

quote:
plakbandrol schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 03:06:
[...]
Waar heb jij 'm besteld? Dan weet ik gelijk of ik ook een refund kan krijgen..

http://stores.ebay.de/Handy-Foto-Pc-de-Shop

Ik had ze een mailtje gestuurd in het engels, krijg ik er eentje terug dat hij alleen duits spreekt.
8)7
Dan maar ff mijn duits oprakelen... :z
Een net mailtje teruggekregen:
Es tut mir sehr leid. Dann kann ich Ihnen nur anbieten das Sie die Bestellung mit einem Vermerk der Rechnungsnummer und Bankverbindung zurück senden und wir erstatten sofort nach Erhalt den von Ihnen gezahlten Betrag.
Dus maar ff opsturen. Jammer, de headset en power accu was wel een goed idee... :|

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-11 21:56
Iemand vroeg laatst toch hoe je de het start en afsluit plaatje veranderd?
Ik kwam dit namelijk toevallig tegen:

CHANGING STARTUP/SHUTDOWN GRAPHICS:

I've changed the startup/shutdown logos, so it has a WinXP-like startup and a blue shutdown logo.
We must copy these files into /Storage/Boot (create folder if necessary):
apagadoA.gif edit: (plaatjes moet ik nog even hosten, anders link ik indirect naar een bepaalde site :X maar de meeste zulle het wel snappen, moet je alleen zelf wat plaatjes maken...)
apagadoB.gif
arranqueA.gif
arranqueB.gif

Then, we must assign those images to the mobile's start/shutdown. So we run PHM Registry Editor and we enter every file's root "Storage/Boot/arranqueA.gif", etc in his correct place:

Key: HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Microsoft/Splash Screen/CarrierBitmap
Value: Storage/Boot/arranqueB.gif

Key: HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Microsoft/Splash Screen/CarrierShutdownBitmap
Value: Storage/Boot/apagadoB.gif

Key: HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Microsoft/Splash Screen/MSBitmap
Value: Storage/Boot/arranqueA.gif

Key: HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Microsoft/Splash Screen/MSShutdownBitmap
Value: Storage/Boot/apagadoA.gif

Then, reboot the phone, you'll see these startup / shutdown logos:
arranqueA.gif
apagadoA.gif

Op deze manier kun je natuurlijk ook een eigen plaatje erop zetten, en zelfs de map veranderen. (dan nog een programma maken die het plaatje wisseld bij elke start en je hebt telkens een ander startplaatje. >:) :9 )
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd so don't blame me 8) maar ik neem aan dat het wel werkt.
De bron kan ik niet geven want daar staan ook een paar dingen in waar je niet naar mag linken hier ;) .

[ Voor 21% gewijzigd door -DG- op 24-01-2006 13:19 ]

Verwijderd

leuke site! ;)

Verwijderd

Ik zou die plaatjes even zelf ergens hosten, de website waar ze nu op staan staat vol met WM5 roms en guides..

• -DG-
oeps was vergeten dat die site natuurlijk nog in de url van de plaatjes staat :X 8)7
Ik zal mijn post even veranderen en die plaatjes verwijderen. Uploaden doe ik dan ook nog wel een keer...
:)

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-11 21:59
Weet een van jullie hoe je de nieuwe Opera mini met wm5 aan de praat krijgt?

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
birdibird schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 12:46:
Weet een van jullie hoe je de nieuwe Opera mini met wm5 aan de praat krijgt?
Ik weet wel hoe niet! Bij mij heeft het volgende al voor vele vastlopers gezorgd: Ik heb zowel de *.jad en *.jar naar mijn startmenu gekopieerd vervolgens geprobeerd te extracten, maar dat kon niet. Vervolgens het via resco file explorer geprobeerd maar dat lukte ook niet, ik moest het koppelen aan een programma; het enige logische progie leek mij internet explorer (is zegmaar ook een verkenner) maar dat werkt dus niet: als ik het nu start loopt me hele telefoon vast. Dus hoe de combi java en wm5 werkt geen idee. Ik ga proberen wat op pocketinfo erover te vinden, want die hadden ook screenshots met opera mini en WM (5?).

Verwijderd

Tja, de mpx200 (met wm2003/5) heeft standaard geen java vm dus jad/jar files runnen gaat niet.

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 16:29:
Tja, de mpx200 (met wm2003/5) heeft standaard geen java vm dus jad/jar files runnen gaat niet.
Maar hebben andere ROMs voor andere WM SmartPhone-devices dat dan wel?

Verwijderd

robert-630 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 18:05:
[...]

Maar hebben andere ROMs voor andere WM SmartPhone-devices dat dan wel?
Geen idee eigenlijk, volgens mij wel maar vaak zit er dan ook een java vm chip in het toestel.
Op de mpx200 kun je van IBM een java vm gebruiken maar niet alles werkt erop.

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 19:40:
[...]

Geen idee eigenlijk, volgens mij wel maar vaak zit er dan ook een java vm chip in het toestel.
Op de mpx200 kun je van IBM een java vm gebruiken maar niet alles werkt erop.
Maar je kan dan niet direct de jad en jar op je toestel zetten, hé?
Alle of bijna alle PPC's hebben een midlet-manager ingebouwd, waarom ze dat nou weer niet bij SP's hebben gedaan... |:(

Verwijderd

Die van IBM heeft een midlet-manager maar dan moet je je jad/jar (zelf) hosten want je kunt ze alleen via het http protocol over zetten en helaas niet local op het toestel zelf :/

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:22

AirX

Tweak Guru

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 20:18:
Die van IBM heeft een midlet-manager maar dan moet je je jad/jar (zelf) hosten want je kunt ze alleen via het http protocol over zetten en helaas niet local op het toestel zelf :/
even een Apache server opzetten is toch niet zo veel werk ;)

• -DG-
Is het eigelijk mogelijk om een website op je mobiel te syncroniseren (met een bepaald programma) als je hem op de pc aansluit?
Zodat je bijv. 's ochtens pda.tweakers.net (met de links?) kunt syncroniseren met je mpx en later kunt kijken zonder dat je dan internetverbining hebt...?
Weet iemand daar iets voor? :)

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
-DG- schreef op zondag 29 januari 2006 @ 14:56:
Is het eigelijk mogelijk om een website op je mobiel te syncroniseren (met een bepaald programma) als je hem op de pc aansluit?
Zodat je bijv. 's ochtens pda.tweakers.net (met de links?) kunt syncroniseren met je mpx en later kunt kijken zonder dat je dan internetverbining hebt...?
Oeh, dat zou wel fijn zijn :)

Wat ik eerst deed, overigens, was websites downloaden met Spiderzilla en dan op m'n mpx zetten, maar vooral met dynamische websites ging dat niet altijd even goed :X

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
anandus schreef op zondag 29 januari 2006 @ 14:57:
[...]

Oeh, dat zou wel fijn zijn :)

Wat ik eerst deed, overigens, was websites downloaden met Spiderzilla en dan op m'n mpx zetten, maar vooral met dynamische websites ging dat niet altijd even goed :X
Maar dan zou je de pda-versies toch wel goed kunnen bekijken op je mpx? Ik zal het zo wel is proberen.

Verwijderd

-DG- schreef op zondag 29 januari 2006 @ 14:56:
En dan alleen de RSS feeds?

• -DG-
Het liefst de "hoofdpagina" van pda.tweakers.net en alle links die daarop staan. (zijn er toch niet zoveel)
Dus dat programma moet ook de links menemen, maar niet de links die weer in die links staan. ;)

• AirX

AirX

Tweak Guru

-DG- schreef op zondag 29 januari 2006 @ 19:06:
Het liefst de "hoofdpagina" van pda.tweakers.net en alle links die daarop staan. (zijn er toch niet zoveel)
Dus dat programma moet ook de links menemen, maar niet de links die weer in die links staan. ;)
Gewoon een leech programma zoals wget gebruiken. Daarmee download je de gehele website, zet je op je SD kaartje en je kunt het later bekijken. Ik raad wget echter niet aan, omdat die de links niet altijd relatief maakt, waardoor je alsnog naar het internet doorverbonden wordt. (bv plaatje A: www.tweakers.net/a.jpg moet ./a.jpg worden.)

• Don3k
  • Laatst online: 06-09 06:49
vorige week had ik ff een sandisk 1gb kaartje van een vriend geprobeerd... werkte, maar tijdens erini stoppen viel hij uit!

Maar nu heb ik het probleem dat de battery maar 5 uur meeegaat standby :S.... ik laad hem 's avonds op, volgende ochtend is hij leeg..

Al een hard-reset gedaan, maar mocht niks uitmaken.

Verwijderd

Infrarood?

• anandus
  • Niet online
Don3k schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 07:14:
vorige week had ik ff een sandisk 1gb kaartje van een vriend geprobeerd... werkte, maar tijdens erini stoppen viel hij uit!

Maar nu heb ik het probleem dat de battery maar 5 uur meeegaat standby :S.... ik laad hem 's avonds op, volgende ochtend is hij leeg..

Al een hard-reset gedaan, maar mocht niks uitmaken.
Maar je telefoon stond aan toen je het kaartjes erin deed?
Volgens mij kan dat nooit goed zijn, volgens mij zijn die geheugenkaartjes helemaal niet hot-swappable?

• Don3k
  • Laatst online: 06-09 06:49
anandus schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 08:59:
[...]

Maar je telefoon stond aan toen je het kaartjes erin deed?
Volgens mij kan dat nooit goed zijn, volgens mij zijn die geheugenkaartjes helemaal niet hot-swappable?
was idd aan... maar dat doe ik altijd :S met mijn 256mb.. en gaat altijd goed

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

Mex

Voor degene die het intereseert: Ik heb een nieuwe domeinnaam geregistreerd en tevens mijn 'oude' forum toegankelijk gemaakt voor smartphones.

[ Voor 19% gewijzigd door Mex op 31-01-2006 15:07 ]

Verwijderd

Modbreak:Unlocken is niet toegestaan volgens de GoT Policy. Aangezien dit beschreven staat op je site is deze link dus ook niet toegestaan.

[ Voor 105% gewijzigd door Eggy op 01-02-2006 21:39 ]

• sjukke
Heeelllp! Mijn MPx200 vertoont geen levensverschijnselen meer :( Nadat afgelopen nacht (om 4:30 :@) mijn telefoon begon te piepen omdat de batterij leeg was, heb ik hem in slaap-roes maar uitgezet. Vanmorgen aan de ophanger gehangen, en nu wil ie dus niet meer opstarten. Ik denk; de oplader zal wel gaar zijn ofzo. Ik hem aan de USB hangen van de pc; nogsteeds niks. Master-reset wil ook niet, ik heb de batterij er al in en uit gehaald, ook zonder resultaat. Ik kan 'm ook niet als "modem" aan de pc hangen.. Iemand een idee?

[ Voor 13% gewijzigd door sjukke op 31-01-2006 18:15 ]

Verwijderd

Anyway, heb er nu een 1025 PQI Mmc kaartje in zitten, is uber :)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 19:09 ]

Verwijderd

sjukke schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:14:
Heeelllp! Mijn MPx200 vertoont geen levensverschijnselen meer :( Nadat afgelopen nacht (om 4:30 :@) mijn telefoon begon te piepen omdat de batterij leeg was, heb ik hem in slaap-roes maar uitgezet. Vanmorgen aan de ophanger gehangen, en nu wil ie dus niet meer opstarten. Ik denk; de oplader zal wel gaar zijn ofzo. Ik hem aan de USB hangen van de pc; nogsteeds niks. Master-reset wil ook niet, ik heb de batterij er al in en uit gehaald, ook zonder resultaat. Ik kan 'm ook niet als "modem" aan de pc hangen.. Iemand een idee?
Misschien iets met een zekering in het toestel? Kwam het op dit forum al vaker tegen...

Edit:
Mischien heb je iets aan deze links?
http://www.mobilegadgetne...d=46953&st=40&#entry46953

http://www.mobilegadgetnews.com/index.php?showtopic=6080

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 21:11 . Reden: hoef je zelf niet te zoeken... ]

• sjukke
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 20:58:
[...]

Misschien iets met een zekering in het toestel? Kwam het op dit forum al vaker tegen...

Edit:
Mischien heb je iets aan deze links?
http://www.mobilegadgetne...d=46953&st=40&#entry46953

http://www.mobilegadgetnews.com/index.php?showtopic=6080
Hmja, er zijn meerdere gevallen precies als de mijne zie ik wel. Jammer dat ik geen goede soldeerbout heb, alleen zo'n grote :P en dat die zogenaamde "Fusts" niet echt verkrijgbaar zijn hier.. Ik denk dat ik toch maar een nieuw toestel moet gaan aanschaffen dan :'(

[ Voor 8% gewijzigd door sjukke op 01-02-2006 22:01 ]

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb een Motorola MPX200 met Windows Smartphone 2002!
Maar als ik iets uit de windows map wil hernoemen of verwijderen gaat dat niet (vanaf mijn pc:)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- X
Cannot delete the file (en dan hier de file): de file may be in read-only memory
on a write protected disk, or currently in use by another application.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heb al via mijn telefoon met file manager geprobeerd de read-only vink weg te halen maar dan krijg ik het volgende:

FOUT
-------------------------
Wijzigen kenmerken
mislukt.

Dus hoop ik dat jullie iets hebben, zodat ik toch kan rommelen,

;) Groeten Bram ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 16:31:
Hallo allemaal,

Ik heb een Motorola MPX200 met Windows Smartphone 2002!
Maar als ik iets uit de windows map wil hernoemen of verwijderen gaat dat niet (vanaf mijn pc:)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- X
Cannot delete the file (en dan hier de file): de file may be in read-only memory
on a write protected disk, or currently in use by another application.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heb al via mijn telefoon met file manager geprobeerd de read-only vink weg te halen maar dan krijg ik het volgende:

FOUT
-------------------------
Wijzigen kenmerken
mislukt.

Dus hoop ik dat jullie iets hebben, zodat ik toch kan rommelen,

;) Groeten Bram ;)
Heb dat ook wel eens geprobeerd (o.a. om een NL T9 dll te kopieeren in een Engelstalige WM2002) maar mijn conclusie is dat dat gewoon niet gaat. Die Windows- gegevens staan volgens mij in het ROM- geheugen van de MPX en zijn gewoon niet te wijzigen binnen WM zelf.

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-11 11:24
Precies hetzelfde is mij gisteren overkomen, godverdegodver. :'( Hij doet NIX meer.

Verwijderd

F.U.B.A.R schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 16:59:
[...]
Precies hetzelfde is mij gisteren overkomen, godverdegodver. :'( Hij doet NIX meer.
Ey

Heb ik soms ook...
Als de mpx dan in flash-mode doe (links, en aan) zie je t scherm ff oplichten
Dan de accu er uit, en weer terug, en dan aanzetten....?

Als je schermpje ook niet meer oplicht met t inschakelen van de flash-mode...tja...

suc6

Hansie :)

Verwijderd

ik heb nu een wm 2002 rom gevonden in NL omdat de engelse wm2003 erg irritant vind wil ik dus mijn eigen 2002 er weer op maar welk programma moet dat? kan ut niet vinden

Verwijderd

[...]

Mij ook :(

Is het een soort protectie in WM2005?

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2006 20:23 . Reden: Even die ranzige MSN-smilie eruit gehaald ]

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 19:16:
[...]

Mij ook :@

Wat klote zeg allemaal. Gelukkig heb ik nog niks meegemaakt.

Verwijderd

Ik heb een nieuwe MPX 8) omdat van de oude de batterij het begon te begeven. Op deze MPX zit nog WM 2002 en ik denk dat ik dat maar ga houden omdat het best bevalt. Nu is het zo dat op de homescreen van WM2002 de datum niet wordt afgebeeld en ik vind dat toch wel handig. Kan nergens vinden hoe ik de datum kan laten weergeven. Ik weet dat het homescreen een xml- bestand is dat te editen is maar kom er niet echt uit. Iemand een idee?

• F.U.B.A.R
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 19:16:
[...]

Mij ook :(

Ik heb er 2003 SE op. Het ligt denk ik aan de hardware.

• F.U.B.A.R
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 23:25:
Ik heb een nieuwe MPX 8) omdat van de oude de batterij het begon te begeven. Op deze MPX zit nog WM 2002 en ik denk dat ik dat maar ga houden omdat het best bevalt. Nu is het zo dat op de homescreen van WM2002 de datum niet wordt afgebeeld en ik vind dat toch wel handig. Kan nergens vinden hoe ik de datum kan laten weergeven. Ik weet dat het homescreen een xml- bestand is dat te editen is maar kom er niet echt uit. Iemand een idee?
Met HomeScreen Designer van Ruttensoft.

Op deze pagina staan nog wat links naar guides om het manueel te doen.

Verwijderd

F.U.B.A.R schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 12:27:
[...]

Met HomeScreen Designer van Ruttensoft.

Op deze pagina staan nog wat links naar guides om het manueel te doen.
Ok, thanks! Zal ff checken.

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-10 20:33

_AvA_

en dat ben zo.

Ik heb trouwens nog een probleempje met mijn MPX,
als ik een mp3tje afspeel, allemaal pruttelgeluiden.
als ik er een hoofdtelefoontje insteek (van een oude nokia), zijn er geen bijgeluiden.
Heeft iemand dit misschien ook? Hoe kan ik het oplossen?

Droogkloot.

• eelco_akker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-11 14:14
@ erikwit, heb jij echt een Volledige NL WM2002 ROM.

Je kan hem op dezelfde manier flashen zoals je met 2003 hebt gedaan.

WIl heel graag weten waar je die vandaan hebt

• sjukke
F.U.B.A.R schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 12:25:
[...]

Ik heb er 2003 SE op. Het ligt denk ik aan de hardware.
Inderdaad.. Je kunt met een hoop solderen en nieuwe printplaatjes het fixen maarja.. Ik heb gister maar een MPx220 gekocht, omdat ik 't gekloot met die batterijen een beetje zat ben. Prachtig apparaat, die MPx220 :) (Als iemand anders nog geinterreseerd is, op gsmweb.nl is ie 60 euro goedkoper als de goedkoopste in de pricewatch..)

• robert-630
  • Niet online
sjukke schreef op zondag 12 februari 2006 @ 16:53:
[...]

Inderdaad.. Je kunt met een hoop solderen en nieuwe printplaatjes het fixen maarja.. Ik heb gister maar een MPx220 gekocht, omdat ik 't gekloot met die batterijen een beetje zat ben. Prachtig apparaat, die MPx220 :) (Als iemand anders nog geinterreseerd is, op gsmweb.nl is ie 60 euro goedkoper als de goedkoopste in de pricewatch..)
Leuk, wil je t.z.t wat ervaringen posten (t.o.v de mpx200) ?

• sjukke
-Véél sneller in menu's als de mpx200 (dit is ook wel logisch, er ligt een andere processor in..)
-Batterijtijd is er een héél stuk op vooruit gegaan, hij gaat zo'n 5 dagen mee zonder oplaadbeurt tussenin.. Dit is natuurlijk het mooiste verschil tov de mpx200. Ik stuur dan zo'n 5 smsjes per dag, en bel bij elkaar ongv een half uurtje. Bluetooth staat dan wel uit..
-Bluetooth! Dit is natuurlijk erg handig om te communiceren met b.v andere telefoons.
-De camera, deze heeft wel redelijke kwaliteit, maar dit is niet het belangrijkste verschil tov de mpx200 denkik.

Verder zit er een stuk meer software op die 2003 als op de 2003 die je op je mpx200 kan zetten.. O.a java standaard geinstalleerd, en er zit al meteen ondersteuning op voor de meeste Microsoft Office toepassingen zoals Word, powerpoint etc. Ook ondersteuning voor PDF zit d'r standaart in.

[ Voor 3% gewijzigd door sjukke op 14-02-2006 16:32 ]

• -DG-
sjukke schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:31:
-Véél sneller in menu's als de mpx200 (dit is ook wel logisch, er ligt een andere processor in..)
-Batterijtijd is er een héél stuk op vooruit gegaan, hij gaat zo'n 5 dagen mee zonder oplaadbeurt tussenin.. Dit is natuurlijk het mooiste verschil tov de mpx200. Ik stuur dan zo'n 5 smsjes per dag, en bel bij elkaar ongv een half uurtje. Bluetooth staat dan wel uit..
-Bluetooth! Dit is natuurlijk erg handig om te communiceren met b.v andere telefoons.
-De camera, deze heeft wel redelijke kwaliteit, maar dit is niet het belangrijkste verschil tov de mpx200 denkik.

Verder zit er een stuk meer software op die 2003 als op de 2003 die je op je mpx200 kan zetten.. O.a java standaard geinstalleerd, en er zit al meteen ondersteuning op voor de meeste Microsoft Office toepassingen zoals Word, powerpoint etc. Ook ondersteuning voor PDF zit d'r standaart in.
Zou je ook eens een gameboy emulator (GNUBOY) willen draaien met een gbc-rom en kijken of het dan met geluid helemaal perfect draaid? :D Want bij de MPx200 gaat die dan schokken. :(

En als je mp3tjes luisterd, kun je dan ook nog andere dingen doen, als websites bekijken of Tomtom Mobile gebruiken? Een MPx200 gaat dan namelijk helemaal flippen als je iets anders wil gaan doen >:) . Ik heb wel gehoord dat er een veel betere processor in zit, dus daarom ben ik benieuwd. :) (wordt waarschijnlijk de opvolger van mijn MPx200 :9 )

En met bluetooth kun je toch ook draadloos activesyncen? (lees: dan kan je ook draadloos internetten >:) )

• plakbandrol
  • Laatst online: 22-11 22:28
heeft de mpx220 dezelfde aansluitingen qua jackplug en usb? zit er opzich wel over te denken over te stappen, alleen heb net allemaal adapters en verloopstekkers aangeschaft

• -DG-
Ik weet volgens mij bijna wel zeker dat er geen usb poort opzit als bij de mpx200.
Had namelijk ergens in een review iets daarover gelezen dacht ik. Ik zoek het even op. :)

Edit:
Hier twee fotos:
Afbeeldingslocatie: http://www.fs-newmobile.com/review/motorola_mpx220/foto_15.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fs-newmobile.com/review/motorola_mpx220/foto_14.jpg

Dus inderdaad geen standaard usb poort :|

[ Voor 40% gewijzigd door -DG- op 15-02-2006 11:11 ]

Verwijderd

Mijn MPX200 doet opeens vaag, de kleuren op het schermpje zien er uit alsof Windows op 16 kleuren staat. Ik heb al een paar master resets uitgevoerd, en de telefoon zonder accu een tijdje laten liggen, maar geen resultaat.

Iemand een idee?

Of weet iemand waar de MPX200 nog te krijgen is? Dixons en de kijkshop hebben 'm inmiddels niet meer. En ik wil niet teveel kwijt zijn aan een nieuw toestel, maar wel m'n afspraken met outlook kunnen synchroniseren. Weet iemand nog een ander toestel van onder de 100 euro?

• -DG-
Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 17:02:
Mijn MPX200 doet opeens vaag, de kleuren op het schermpje zien er uit alsof Windows op 16 kleuren staat. Ik heb al een paar master resets uitgevoerd, en de telefoon zonder accu een tijdje laten liggen, maar geen resultaat.

Iemand een idee?

Of weet iemand waar de MPX200 nog te krijgen is? Dixons en de kijkshop hebben 'm inmiddels niet meer. En ik wil niet teveel kwijt zijn aan een nieuw toestel, maar wel m'n afspraken met outlook kunnen synchroniseren. Weet iemand nog een ander toestel van onder de 100 euro?
Onder de 100 euro vind je hem alleen op markplaats of iets dergelijks denk ik. Misschien dat sommige webwinkels hem nog hebben, maar dan ben je ongeveer 120 kwijt denk ik.

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04:06
Modbreak:Dit past niet echt binnen de policy van I&T, tools voor het flashen van je toestel horen hier niet thuis

[ Voor 74% gewijzigd door Eggy op 16-02-2006 02:21 ]

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

• sjukke
-DG- schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 19:13:
[...]

Zou je ook eens een gameboy emulator (GNUBOY) willen draaien met een gbc-rom en kijken of het dan met geluid helemaal perfect draaid? :D Want bij de MPx200 gaat die dan schokken. :(

En als je mp3tjes luisterd, kun je dan ook nog andere dingen doen, als websites bekijken of Tomtom Mobile gebruiken? Een MPx200 gaat dan namelijk helemaal flippen als je iets anders wil gaan doen >:) . Ik heb wel gehoord dat er een veel betere processor in zit, dus daarom ben ik benieuwd. :) (wordt waarschijnlijk de opvolger van mijn MPx200 :9 )

En met bluetooth kun je toch ook draadloos activesyncen? (lees: dan kan je ook draadloos internetten >:) )
Er zit geloof ik een dual-core 200mhz processor in. Ik kan veel taken tegelijk doen, zonder dat ik er ook maar veel van merk qua snelheid.. Mp3'tjes draaien en b.v door je contacts browsen gaat prima. TomTom heb ik nog niet geprobeerd, omdat ik geen GPS-device heb.. Verder kun je denkik ook wel draadloos activesyncen, dit heb ik ook nog niet getest omdat ik óók geen bluetooth-device heb voor m'n pc :P

• anandus
  • Niet online
Ik had net iets vreemds..

Had m'n telefoon opgestart, kwam tijdje later terug (hij zat in de oplader), en toen zei die:
Cannot execute:
Windows/clock.exe
En toen kon ik OK klikken, en hij startte verder door, en er is niets mis mee, klok en alarm werken ook gewoon.
Heel vaag :)

• F.U.B.A.R
Mijn SIM-kaart wordt niet meer herkend. Geen enkele van BASE eigenlijk. En gisteren werden Proximus en Mobistar kaarten wel goed herkend. Daarnet heb ik het weer getest met een oude Proximus en dat gaf ook de fameuze "SIM failure - Emergency calls only" error.
Ik heb gisteren de ROM opnieuw geinstalleerd en vervolgens een hard reset gedaan in de hoop dat dat het probleem zou oplossen, maar helaas.

Wat nu? :?

edit:

Poor man's solution: stukje papier tussen de SIM en de batterij geklemd en hij werkt weer!!! :)

[ Voor 14% gewijzigd door F.U.B.A.R op 20-02-2006 10:35 ]

Verwijderd

Zou iemand op dit moment nog concreet (dus welke webwinkel) kunnen zeggen waar ik de MPX200 voor een bedrag van rond de 100 euro in een webwinkel kan kopen? Ik kan hem namelijk nergens meer vinden voor een beetje normale prijs.

• Armitage | IA
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-09-2008
Hoi,

Ik zit met het volgende probleem:
Heb een mpx200 van Vodafone, deze heb ik geunlocked en getest met een KPN simkaart, dit werkte allemaal goed. Vervolgens heb ik geupdate naar WM2003 maar nu krijg ik toch steeds de melding "sim locked". Ik heb de waarschuwing in de topic start gelezen maar omdat ik het toestel eerst heb geunlocked voordat ik de update heb uitgevoerd, zou het eigenlijk moeten werken toch?
Als fix voor dit probleem wordt er verwezen naar de Ben-6-1000-034 rom, deze heb ik kunnen vinden, het probleem is echter dat ik geen utility heb die .rom bestand naar de mpx200 kan schrijven, ben wel in het bezit van MPX200_Backup en Motorola Mobile Upgrade Wizard, deze kunnen echter alleen .bin en .img aan.
Kan iemand mij vertellen of de .rom eerst moet worden omgezet en hoe, of is er een utility beschikbaar die .rom bestanden naar de mpx kan schrijven.

• Aram
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-08 19:19
8)7

[ Voor 98% gewijzigd door Aram op 07-03-2006 16:06 . Reden: Link weer verwijderd ]

• Armitage | IA
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-09-2008
Heb hem net met BEN6-0630-012.img geflashed, dit is naar alle waarschijnlijkheid het generic WM2002 os. Is wel engelstalig maar hij doet ut iig weer :)

Maar hoe zit het nu met .rom files? Moeten deze eerst worden geconverteerd ofzo? Motorola Upgrade Wizard 1.3 pakt namelijk alleen .img en .bin

Is het ook mogelijk om de huidige flash inhoud te backuppen? Ken namelijk nog iemand met een mpx200, dan zou ik daar WM2002 NL vanaf kunnen halen.

[ Voor 21% gewijzigd door Armitage | IA op 07-03-2006 16:16 ]

• plakbandrol
is .rom niet gewoon te renamen naar .bin?

Verwijderd

Dit phoontje nog ergens in een prepaid uitvoering te verkrijgen?? :'(

• hellboy123
  • Laatst online: 20-11 22:43
Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 14:11:
Dit phoontje nog ergens in een prepaid uitvoering te verkrijgen?? :'(
ik ben ook een klein beetje rond aan t kijken voor dit toestel, prepaid. Maar ik kan idd ook al geen winkel meer vinden die m verkoopt....

• Aram
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-08 19:19
Jullie kunnen toch het beste een knappe exemplaar scoren op marktplaats, want het lijkt wel of de voorraad inmiddels zogoed als op begint te raken.

• AirX

AirX

Tweak Guru

[...]

Ik kwam even ergens in dit topic tegen dat de MPX200 geen USB poort zou hebben: HEEFT HIJ 100% zeker wel!

Verder nog even voor bovenstaand probleem: pak een oude adapter van +/- 6 volt en hang je accu daar een tijdje (avondje) aan (gebruik multimeter om de + en - te vinden..... hij doet het later weer perfect :D (bij mij iig :))

• -DG-
AirX schreef op maandag 20 maart 2006 @ 21:24:
[...]

Ik kwam even ergens in dit topic tegen dat de MPX200 geen USB poort zou hebben: HEEFT HIJ 100% zeker wel!
Wat jij gelezen hebt ging over de MPx220 (opvolger van de 200) ;) . Die heeft geen USB poort maar een motorola aansluiting. De MPx200 heeft inderdaad gewoon een mini-usb poort. :)

• -DG-
Ik heb een nieuw 1gb kaartje waar WM5 wel mee werkt maar heeft iemand al de nederlandse t9 op WM5 gekregen? En hoe dan? ;)
Anders ga ik maar terug naar WM2003 want zonder NL T9 is er niks aan. :'(

[ Voor 6% gewijzigd door -DG- op 22-03-2006 21:38 ]

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-11 15:47
oke :'( ik heb nu dus exact hetzelfde gister ging foontje miepen zet hem uit, gaat hij gaat niet meer aan. Je krijgt nog wel even scherm te zien van hallomoto en dan effe wm2002 scherm voor paar sec en dan is het afgelopen. dit is best wel balen :(

• -DG-
martijnf schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 13:18:
[...]

oke :'( ik heb nu dus exact hetzelfde gister ging foontje miepen zet hem uit, gaat hij gaat niet meer aan. Je krijgt nog wel even scherm te zien van hallomoto en dan effe wm2002 scherm voor paar sec en dan is het afgelopen. dit is best wel balen :(
En als je het pijltje naar links in drukt terwijl je de usb kabel erin doet wanneer die uit staat, wordt hij dan herkend door je pc? Op die manier kun je WM er namelijk opnieuw opzetten. Moet je maar even zoeken over hoe dat flashen gaat... ;)

• Yonix
  • Laatst online: 12:51
Ik zit met een klein probleempje, namelijk:
Ik kan geen spraaknotities meer opslaan.
Het maken van spraaknotities is geen probleem, maar ze worden niet opgeslagen en dat terwijl ik er gisteren nog een aantal had opgenomen :/

• -DG-
Yonix schreef op zondag 09 april 2006 @ 19:50:
Ik zit met een klein probleempje, namelijk:
Ik kan geen spraaknotities meer opslaan.
Het maken van spraaknotities is geen probleem, maar ze worden niet opgeslagen en dat terwijl ik er gisteren nog een aantal had opgenomen :/
Heb je wel genoeg ruimte over op je flashgeheugen van de mobiel?

• Yonix
  • Laatst online: 12:51
-DG- schreef op zondag 09 april 2006 @ 20:20:
[...]

Heb je wel genoeg ruimte over op je flashgeheugen van de mobiel?
Ik heb al mijn eerder opgenomen notities verwijderd en nog steeds kan ik niets opslaan, dus aan ruimtegebrek kan het niet liggen.

• plakbandrol
ik krijg regelmatig errors over autoprof.exe waar iets mis mee zou zijn, iemand die dit ook heeft?

[ Voor 6% gewijzigd door plakbandrol op 09-04-2006 21:19 ]

• plakbandrol
de accu van mijn mpx200 is volgens mij nu helemaal versleten (na 3 maanden), hij is constant heel warm, en na een halve dag is hij leeg.. hij piept ook niet meer als hij bijna leeg is, maar hij gaat gelijk uit..

weet iemand goede alternatieven voor deze telefoon? ik zoek er eentje met een SD kaart (liever geen mini-SD), en windows mobile, met een fatsoenlijke accu

• anandus
  • Niet online
plakbandrol schreef op maandag 17 april 2006 @ 17:35:
de accu van mijn mpx200 is volgens mij nu helemaal versleten (na 3 maanden)
Ik zou gelijk teruggaan naar de winkel.
Dat zo'n telefoon zó snel bagger is slaat nergens op natuurlijk!

Je hebt toch een jaar garantie? :)

• plakbandrol
anandus schreef op maandag 17 april 2006 @ 22:39:
[...]
Ik zou gelijk teruggaan naar de winkel.
Dat zo'n telefoon zó snel bagger is slaat nergens op natuurlijk!

Je hebt toch een jaar garantie? :)
heb hem 2e hands gekocht zonder bon

maar ik was deze foon toch al zat vanwege de korte accuduur

• anandus
  • Niet online
*bump*

Hey, klein vraagje:
Weet iemand waar je sms-ontvangstbevestiging aan kan zetten, want ik kan het niet vinden?
Ben alle telefoonopties doorgelopen, maar ik zie niet waar ik dat kan vinden.
Iemand een idee? :)

• -DG-
anandus schreef op zondag 07 mei 2006 @ 11:09:
*bump*

Hey, klein vraagje:
Weet iemand waar je sms-ontvangstbevestiging aan kan zetten, want ik kan het niet vinden?
Ben alle telefoonopties doorgelopen, maar ik zie niet waar ik dat kan vinden.
Iemand een idee? :)
Inbox > Menu > Options > Sending > Request SMS textmessage delivery notifications ;)

Iemand trouwens wel een een kabelbreuk gehad in de draadjes van de speaker? (die je bij telefoneren gebruikt)
Heb daar nu volgens mij last van want de helft van de tijd doet die het niet en moet je de klep gaan bewegen. Morgen maar ff uit elkaar draaien. ;)

Verwijderd

Ik heb een master reset op mijn Motorola MPX 200 uitgevoerd, alleen start hij nu op in een engelse taal. :?
Als ik de instelling op Nederlands zet, dan blijft alles in het engels. Hoe krijg ik dit weer terug op nederlands?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 10:10:
Ik heb een master reset op mijn Motorola MPX 200 uitgevoerd, alleen start hij nu op in een engelse taal. :?
Als ik de instelling op Nederlands zet, dan blijft alles in het engels. Hoe krijg ik dit weer terug op nederlands?
Telefoon even opnieuw opstarten. Dan zou alles weer in het NL moeten zijn.

Verwijderd

Dank je wel. Mijn motorola staat inderdaad weer in de Nederlandse mode.
Nu is hij weer klaar voor de verkoop :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:16:
Dank je wel. Mijn motorola staat inderdaad weer in de Nederlandse mode.
Nu is hij weer klaar voor de verkoop :)
Verkoop?? De MPX-200 is een klassieker, die moet je koesteren :) . Wordt nog eens een keer geld waard 8)

Verwijderd

Ja verkoop ja. Zo'n telefoon brengt nog al wat geld binnen omdat hij zo antiek is ;)

• -DG-
Heeft iemand toevallig nog een kapotte mpx200 over?
Mijn (binnenste)speaker doet het namelijk niet meer. (Deed eerst al vreemd, toen deed die het weer een tijdje nadat ik hem uit elkaar had gehaalt, maar nu is die echt dood) Daardoor kan ik nu alleen nog maar handsfree bellen, wat nogal vervelend is.

Verwijderd

Klassieker? Je noemt een telefoon die onbetrouwbaar is een klassieker?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 20:06:
Klassieker? Je noemt een telefoon die onbetrouwbaar is een klassieker?
Onbetrouwbaar? Hij heeft mij nog nooit in de steek gelaten. Dat onbetrouwbare komt meestal wanneer je de boel gaat tweaken, zoals nieuwe roms erop zetten, of TomTom wat eigenlijk niet gaat... :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 22:17:
[...]

Onbetrouwbaar? Hij heeft mij nog nooit in de steek gelaten. Dat onbetrouwbare komt meestal wanneer je de boel gaat tweaken, zoals nieuwe roms erop zetten, of TomTom wat eigenlijk niet gaat... :)
Zojuist nog gebeurd:

*kan simkaart niet herkennen*
-reboot-
*hangt op Hello Moto scherm*
-reboot-
*hangt op bel-scherm bij bellen voicemail*

Ik heb maar de huistelefoon gepakt. Ik heb het nu al minstens 3 keer meegemaakt dat ik snel iemand moest bellen en dat de telefoon me in de steek liet. Of wat dacht je van de lekkere piep als je hem tijdens een gesprek dicht klapt.

:{

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 22:35:
[...]

Zojuist nog gebeurd:

*kan simkaart niet herkennen*
-reboot-
*hangt op Hello Moto scherm*
-reboot-
*hangt op bel-scherm bij bellen voicemail*

Ik heb maar de huistelefoon gepakt. Ik heb het nu al minstens 3 keer meegemaakt dat ik snel iemand moest bellen en dat de telefoon me in de steek liet. Of wat dacht je van de lekkere piep als je hem tijdens een gesprek dicht klapt.

:{
Vervelend, maar is mij nog nooit overkomen. Dat van die piep tijdens dichtklappen herken ik wel, maar meestal heb ik al de rode ophangtoets ingedrukt voordat ik hem dichtklap na een gesprek. Goed, er zullen wel goede en minder goede exemplaren zijn, en misschien heb ik wel geluk gehad O-)

• anandus
  • Niet online
Het enige wat ik naar vind is dat-ie heel soms hangt bij het opstarten.

En als ik een liedje aan het spelen ben met TCPMP en iemand belt mij, dat de muziek niet goed gemute wordt en ik de hele tijd het "mobiele telefoon bij een speaker in de buurt" geluid door mijn gesprek heen hoor.

Verder is het een ongelooflijk goede telefoon. Heb hem nu volgens mij meer dan een jaar en ben er nog steeds gigantisch tevreden mee.
Behalve dat-ie niet meer dan 1Gb kan lezen :/

Verwijderd

Ik heb het zo ongeveer 80% van de keren dat hij hangt bij het opstarten.

Ik ga vanmiddag misschien een T68i ophalen, lijkt me een stuk betere telefoon dan dit plastic Windows speeltje :)

• -DG-
Dat die hangt met opstarten komt volgens mij omdat je hem te snel weer wil rebooten.
Als ik hem bij mij uit zet en meteen weer opnieuw aan hangt die vrijwel altijd. Als je echter iets langer wacht voordat je hem weer opstart (15 sec ofzo) dan start altijd die prima. :)

Verder vind ik hem helemaal niet zo plastic aanvoelen, eerder juist stevig door z'n gewicht. :P

Verwijderd

Ik vind hem gigantisch plastic, met name nu ik een onverklaarbare spleet heb bij mijn accuklepje. De rede dat ik hem weg doe is omdat hij minstens 2 keer per dag mijn sim-kaart niet herkend, en ik al ver buiten mijn garantie zit. (Aanschaf was op februari 2004)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 14:29:
Ik vind hem gigantisch plastic, met name nu ik een onverklaarbare spleet heb bij mijn accuklepje. De rede dat ik hem weg doe is omdat hij minstens 2 keer per dag mijn sim-kaart niet herkend, en ik al ver buiten mijn garantie zit. (Aanschaf was op februari 2004)
Typisch dat meningen zo uiteen kunnen lopen :). Ik vind hem allesbehalve plastic, eerder juist wel robuust. Het enige is de glanslaag die na verloop van tijd wat afbrokkelt en altijd vette vingers laat zien.

• anandus
  • Niet online
eigenlijk een beetje loze kick, maar wilde dit toch delen

Ik was van de week mijn mpx kwijtgeraakt, laten liggen in het park :/
Gelukkig vond ik hem 2 dagen later terug! :D

Maar meanwhile moest ik op zoek naar een andere telefoon en ik kan jullie 2 dingen melden:
• Op marktplaats is de mpx 200 voor zo'n 60 á 80 euro te vinden
• Alle prepaid-telefoons die er nu zijn komen niet eens in de buurt van de mpx :D

Ook al heb ik hem nu meer dan een jaar, het werd mij deze week wel even duidelijk hoe fijn ik mijn telefoon vind, en wat een juweeltje het is!
Je zou verwachten dat een jaar later de telefoons allemaal standaard met een SD-slot en Windows Mobile of iets anders fatsoenlijks á la smartphone zou komen, maar blijkbaar is de ontwikkelingen van mobiele telefoons het afgelopen jaar zo goed als stopgezet, lijkt wel.

Aldus deze kleine reflectie :)

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-11 20:41
ik heb mijn mpx200 vorige week verkocht op marktplaats voor 50 euro.

nu heb ik een Samsung E720 gekocht, veel fijner :D
Niet zo dik in je broekzak, en de batterij gaat flink wat langer mee!

• anandus
  • Niet online
MarkieNL schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 12:49:
ik heb mijn mpx200 vorige week verkocht op marktplaats voor 50 euro.

nu heb ik een Samsung E720 gekocht, veel fijner :D
Niet zo dik in je broekzak, en de batterij gaat flink wat langer mee!
Ook een mooi telefoontje!
Zit er een SD-slot in?
En bij welke provider is-ie te krijgen, want ik kwam hem niet tegen tijdens mijn zoektocht?
(Of is het geen prepaid? :? )

Als er óf geen SD-slot in zit, óf geen prepaid is, dan blijf ik toch echt bij mijn mpxje O+

[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 15-07-2006 13:04 ]

• InjecTioN
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-11 10:29

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

ik snap niet dat jullie klagen over deze telefoon :/

als je een telefoon zonder bluetooth en dergelijken wilt hebben, dan moet je deze zeker pakken....

ik heb m ook gehad, en een 2e leven gegeven bij mijn vriendin...

het probleem van de korte accuduur komt vaker voor... dan blijkt gewoon de accu kappot te zijn... ik heb er vorige week 2 nieuw besteld... 2 sterkere wel te verstaan... (voor mijn vriendin), en nu draait ie gewoon weer als een tiet...

@DesertStorm:
het ligt er helemaal aan hoe je ermee omgaat... je moet m natuurlijk niet ruw behandelen... dat die van jou 80% van de keren dat jij reboot blijft hangen is jou probleem... waarschijnlijk een on-stabiele rom... de software die je erop geinstalleerd hebt kan natuurlijk ook het probleem zijn... (té veel software, of software dat niet voor deze telefoon bedoeld is/voor een snellere telefoon bedoeld is dus)

de rom die ik je kan aanraden luistert naar "speed-rom"... dit is een zeer stabiele rom, en staat weinig zooi op...

1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI

• anandus
  • Niet online
TommelMOD schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 14:45:
ik snap niet dat jullie klagen over deze telefoon :/
Ik snap het ook niet, het is een prima phoine. imho :)
ik heb er vorige week 2 nieuw besteld... 2 sterkere wel te verstaan...
Welke heb je besteld/hoeveel Mah? :)

• InjecTioN
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-11 10:29

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

anandus schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 14:54:
[...]
Ik snap het ook niet, het is een prima phoine. imho :)

[...]
Welke heb je besteld/hoeveel Mah? :)
1700Mah :).. deze had ik besteld bij www.tradekantoor.nl ze hadden de batterijen aangeboden via marktplaats.. maar nu zijn ze op eBay actief.. aangezien de site "under construction" is...

1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:48
Ik heb mijn telefoon sinds 20 april 2005, en nu heb ik het probleem dat de backlight van mijn telefoon gaat knipperen, net zoals een CRT scherm of een irritante TL-buis. Of gaat soms helemaal niet meer aan, dan moet je een tikje geven en hij gaat weer branden.
Hij heeft echter al wel de nodige gebruikssporen en is al eens gevallen toen ik hem net had, gevolg een deukje in het klepje (hij zat gelukkig dicht).

Zal dit onder garantie vallen of doen ze heel erg moeilijk?
Hij heeft nog gewoon de standaard smartphone software.

Hij is gekocht bij viking, die geven maar één jaar garantie en motorola twee. Hoe claim ik het nu?

[ Voor 21% gewijzigd door .NCK op 17-07-2006 17:25 ]

• anandus
  • Niet online
TommelMOD schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 15:13:
[...]

1700Mah :).. deze had ik besteld bij www.tradekantoor.nl ze hadden de batterijen aangeboden via marktplaats.. maar nu zijn ze op eBay actief.. aangezien de site "under construction" is...
Maakt dat veel uit vergeleken met de vanilla batterij? Deze is 820Mah ofzo?

Verwijderd

Blij dat dit topic nog een beetje leeft, het blijft een klassieker. Volgens mij heb ik nog nooit zo veel plezier van een telefoon gehad als de MPX. Ik heb er twee nu en die gaan goed geconserveerd blijven! 8)
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste