Ik was er eigelijk net al achter gekomen. Zat eerst namelijk te klooien met winrar omdat die de .cab bestanden automatisch opent, en ze daarna op mn mobiel zetten. Maar ik snapte het dus al. Toch bedanktanandus schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 20:07:
[...]
.cab op je telefoon zetten, met je file-manager erheen en openen
Jaah, dit is juist de kracht van het toestel, hij kan aan de hand van toets combinaties er nummers van maken (uit het call-register, telefoonboek en simgeheugen). Zelf vind ik het een van de beste systemen. Maar je moet er even handig in worden.Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 20:37:
[...]
Je klikt op de rechter keuze toets, en voor kees type je dan 5337. Vervolgens ga je naar boven en naar beneden voor welk nummer je wilt bellen, en als het vooraf geselecteerde nummer al goed genoeg is druk je het groene telefoontje. Zo lastig is dat toch niet?
Deze stond ook in de startpost, voor de andere extensies kan je daar ook lezen hoe je het op je foon installeert.-DG- schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 20:42:
[...]
Ik was er eigelijk net al achter gekomen. Zat eerst namelijk te klooien met winrar omdat die de .cab bestanden automatisch opent, en ze daarna op mn mobiel zetten. Maar ik snapte het dus al. Toch bedankt.
Is het eigelijk mogelijk om via usb te internetten? Dus als die aangesloten is op de pc? En hoe dan (als het al kan...)?
Moet trouwens zeggen dat ik het een fijne mobiel vind.
Verwijderd
Dat kan ja, als je de laatste versie van Active Sync hebt (4.**) dan gaat dit zelfs volledig automatisch-DG- schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 22:03:
Is het eigelijk mogelijk om via usb te internetten? Dus als die aangesloten is op de pc? En hoe dan (als het al kan...)?
DankjeVerwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 22:12:
[...]
Dat kan ja, als je de laatste versie van Active Sync hebt (4.**) dan gaat dit zelfs volledig automatisch
Edit:
Toch nog een vraagje: Kan het ook minder automatisch met een oudere versie van ActiveSync? Anders moet ik SP2 helemaal gaan downloaden
Hoe moet dat dan?
volgende keer eerst proberen voordat ik iets vraag volgens mij.. het werkte gewoon
[ Voor 34% gewijzigd door -DG- op 30-12-2005 22:42 ]
Kan via Activesync 3.8 ook al. Ik raad versie 4 af, die vertraagt je systeem gigantisch!
Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler
Verwijderd
Ik heb geen enkel probleem met Activesync 4.1, sterker nog, het werkt beter dan 3.8 die constant vastliep bij veel of grote bestanden overzetten via usb.
Verwijderd
Dat zou ik niet weten, ik heb bij een grote software update ook maar gelijke de laatste ActiveSync gedownload
Vreemd, nou ja ik houd het bij 3.8 omdat ik met 4 alleen maar problemen had. Het synchroniseren duurde ook errug lang.
Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler
Ik heb net SplashID erop gezet, een erg handig programma wat ik altijd gebruikte voor m'n palm en pocketpc, maar op de smartphone wil het niet werken, als de foon aangesloten is, is bij activesync het checkboxje weg voor SplashID, iemand ervaring hiermee?
Joh, wist niet eens dat AS 4.1 er was. Gebruik 3.8, maar liep, zoals eerder gezegd, vaak vast bij grote of veel bestanden overzetten 
Overigens ben ik nu op vakantie in Turkije en merk ik pas/weer hoe gigantisch geweldig deze telefoon is.
Aantal cd`s bij me, paar afleveringen van Law & Order, Gameboy met een berg spelletjes, wat boeken. Hoorcolleges ook (ppt, pdf en doc).
Heerlijk om `s avonds op het balkon Heroes of Might & Magic te spelen, achtergrondmuziekje door het baggerboxje te horen, of even `tv` te kijken. En helaas huiswerk
Ik vergeet soms dat ik er ook mee kan bellen
Echt een all-in multimediacenter
Ow en die flight-mode is echt geweldig, al was het moeilijk om de stewardess te overtuigen
Overigens ben ik nu op vakantie in Turkije en merk ik pas/weer hoe gigantisch geweldig deze telefoon is.
Aantal cd`s bij me, paar afleveringen van Law & Order, Gameboy met een berg spelletjes, wat boeken. Hoorcolleges ook (ppt, pdf en doc).
Heerlijk om `s avonds op het balkon Heroes of Might & Magic te spelen, achtergrondmuziekje door het baggerboxje te horen, of even `tv` te kijken. En helaas huiswerk
Ik vergeet soms dat ik er ook mee kan bellen
Echt een all-in multimediacenter
Ow en die flight-mode is echt geweldig, al was het moeilijk om de stewardess te overtuigen
[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 31-12-2005 16:36 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
4.1 wil ook nog wel eens vastlopen maar is een stuk stabieler (en sneller) dan voorgaande versies. Overigens gebeurt het vastlopen vaak na veelvuldig internet gebruikanandus schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 16:35:
Joh, wist niet eens dat AS 4.1 er was. Gebruik 3.8, maar liep, zoals eerder gezegd, vaak vast bij grote of veel bestanden overzetten
...
En het is idd een heerlijk toestel, had perfect kunnen wezen als er bluetooth opgezeten had (zodat GPS met TomTom5 ook werkt)
Nu nog een echt goede Commodore 64 emulator die echt alles draait
Ik weet niet precies wat er allemaal te krijgen is in C64-emulatorland, maar werkt Pockethobbit misschien?Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 16:51:
[...]
Nu nog een echt goede Commodore 64 emulator die echt alles draait
Verwijderd
Niet meer dan wel helaasanandus schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 17:25:
[...]
Ik weet niet precies wat er allemaal te krijgen is in C64-emulatorland, maar werkt Pockethobbit misschien?
Veel vastlopers (die soms ook de gehele telefoon doen vastlopen)
Maar goed, pocketscumm doet het wel goed dus Maniac Mansion en consorten kan ik gelukkig wel spelen
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2005 18:03 ]
Verwijderd
okeej. thx das in ieder geval iets.... al vind ik m wel aan de prijs daar.... voorheen bij Typhone voor 119,- ...iemand nog suggesties voor een 'betere prijs' dan 149,-?
marktplaats.nlVerwijderd schreef op zondag 01 januari 2006 @ 15:56:
okeej. thx das in ieder geval iets.... al vind ik m wel aan de prijs daar.... voorheen bij Typhone voor 119,- ...iemand nog suggesties voor een 'betere prijs' dan 149,-?
Verwijderd
jaja...t is mogenlijk!
http://www.mobilegadgetne....php?showtopic=10360&st=0
wm5 op de mpx200
ik heb t nu ook draaiende...toppie!
adios,
Hansie
wm5 op de mpx200
adios,
Hansie
Verwijderd
Ik ga het ook maar eens proberen (maar eerst dat topic doorlezen
), mijn telefoon is op het moment toch 1 grote baggerbende
Ik zit al de hele avond te kloten maar ik krijg TomTom5 niet werkend.. Ik heb de files op de SD kaart gezet en het programma gestart, ik krijg het scherm met Juridische Kennisgeving en ik druk op "akkoord", dan springt ie terug naar het beginscherm..
Ik heb deze tip al opgevolgd maar zonder succes... wat zou ik nog meer kunnen proberen?
-edit- heb net geflashed naar win2003, nu is het probleem gefixt
Ik heb deze tip al opgevolgd maar zonder succes... wat zou ik nog meer kunnen proberen?
-edit- heb net geflashed naar win2003, nu is het probleem gefixt
[ Voor 13% gewijzigd door plakbandrol op 02-01-2006 03:31 ]
Heb je alle TomTom mappen in de ROOT van je SD-card staan?plakbandrol schreef op maandag 02 januari 2006 @ 00:04:
Ik zit al de hele avond te kloten maar ik krijg TomTom5 niet werkend.. Ik heb de files op de SD kaart gezet en het programma gestart, ik krijg het scherm met Juridische Kennisgeving en ik druk op "akkoord", dan springt ie terug naar het beginscherm..
Zie TS/FAQ voor meer info.
[ Voor 4% gewijzigd door robert-630 op 02-01-2006 01:39 ]
Wooow, ik heb nu ook Windows Mobile 5 op mijn mpx200 staan, en het is mooooooi!
damn, ik was net zo blij met mijn net-geflashte windows 2003birdibird schreef op maandag 02 januari 2006 @ 02:58:
Wooow, ik heb nu ook Windows Mobile 5 op mijn mpx200 staan, en het is mooooooi!![]()
![]()
wat zijn de verbeteringen?
De gui is helemaal verbeterd, veel mooier, het startmenu is nu 9 iconen 3 bij 3, die je trouwens ook nog met de cijfertoetsen kan kiezen, Mediaplayer 10, intelligente T9 die een keuze menutje geeft (ik heb nog geen nederlands, ff zoeken), ik vind ´m sneller en soepeler werken, enz enz
Zie ook reviews en tips op het MGN Forum
[ Voor 8% gewijzigd door birdibird op 02-01-2006 03:41 ]
mediaplayer en t9 gebruik ik toch niet, en dat het sneller gaat kan ook liggen aan het feit dat het OS er vers op staatbirdibird schreef op maandag 02 januari 2006 @ 03:39:
De gui is helemaal verbeterd, veel mooier, het startmenu is nu 9 iconen 3 bij 3, die je trouwens ook nog met de cijfertoetsen kan kiezen, Mediaplayer 10, intelligente T9 die een keuze menutje geeft (ik heb nog geen nederlands, ff zoeken), ik vind ´m sneller en soepeler werken, enz enz
maar ik ga er eens over denken om te flashen
Verwijderd
Mijn keyboard-backlight deed het weer even 
Hij knipperde wat, de hinderlijke pieptoon werd even net wat scheller, en toen viel hij weer uit
Hij knipperde wat, de hinderlijke pieptoon werd even net wat scheller, en toen viel hij weer uit
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2006 08:35 ]
Verwijderd
Mjah, loont het echt?birdibird schreef op maandag 02 januari 2006 @ 02:58:
Wooow, ik heb nu ook Windows Mobile 5 op mijn mpx200 staan, en het is mooooooi!![]()
![]()
Van wat ik er van begrijp wordt je SD kaart onderdeel van het besturingssysteem, dus even wisselen is er niet meer bij en dat vind ik toch een ernstig nadeel eerlijk gezegd.
Ook het ontbreken van een build-in task- en filemanager is een tekortkoming..
Alle grafische "verbeteringen" kun je ook met plugins/tooltjes krijgen dus ik ben wat huiverig om WM5 erop te zetten.
Iemand die WM5 al gebruikt EN Tomtom5?
Verwijderd
Inderdaad, zou iemand zo vriendelijk willen zijn een lijstje te maken met alle voor en nadelen op een rijtje?
Verder heb ik dubbel pech, ik heb een SD-kaart van Kingston (= een nogo) van 512mb (= een nogo).
Zo maar ff 256mb sandisk geheugen scoren
/edit: Ik haal als ik wat op mijn telefoon zet een whopping snelheid van 32kb/s. Is dit probleem verholpen met WM5?
Verder heb ik dubbel pech, ik heb een SD-kaart van Kingston (= een nogo) van 512mb (= een nogo).
Zo maar ff 256mb sandisk geheugen scoren
/edit: Ik haal als ik wat op mijn telefoon zet een whopping snelheid van 32kb/s. Is dit probleem verholpen met WM5?
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2006 13:18 ]
Toestel uitgezet, SanDisk SD 128mb waarop ik wm5 geinstalleerd heb verwisseld voor mijn SanDisk MMC 512mb waarop al mijn apps staan, toestel aan, en alles werkt gewoon!!!
!!!Je hoeft dus NIET opnieuw deels te updaten!!!
Hij is alleen alle instellingen kwijt (=register aanpassingen, regional settings, contactpersonen, smsjes, calender enz), die slaat ie blijkbaar op op de kaart. Ben nu weer aan het synchroniseren (1e synchronisatie van Activesync duurt helaas errug lang )
Ervaringen na een paar uur:
Echt een hele verbetering tov wm2003. Hij voelt sneller en soepeler aan, en de Gui is nog steeds veel mooier!
(Handige) verbeteringen:
-Startmenu heeft 3x3 iconen ipv een lijst
-mp3 en wma ondersteuning voor ringtones
-ringtones per contact
-picture bij een contact
-media player 10 met heen en weer spoelen
-beter pictureviewer met crop mogelijkheden ed
-T9 geeft een klein menutje waaruit je kan kiezen, en je kan eindelijk woorden toevoegen! (helaas heb ik nog geen NL T9 kunnen installeren, er zit standaard Engels en Duits bij)
!!!Je hoeft dus NIET opnieuw deels te updaten!!!
Hij is alleen alle instellingen kwijt (=register aanpassingen, regional settings, contactpersonen, smsjes, calender enz), die slaat ie blijkbaar op op de kaart. Ben nu weer aan het synchroniseren (1e synchronisatie van Activesync duurt helaas errug lang )
Ervaringen na een paar uur:
Echt een hele verbetering tov wm2003. Hij voelt sneller en soepeler aan, en de Gui is nog steeds veel mooier!
(Handige) verbeteringen:
-ringtones per contact
-picture bij een contact
-media player 10 met heen en weer spoelen
-beter pictureviewer met crop mogelijkheden ed
-T9 geeft een klein menutje waaruit je kan kiezen, en je kan eindelijk woorden toevoegen! (helaas heb ik nog geen NL T9 kunnen installeren, er zit standaard Engels en Duits bij)
[ Voor 70% gewijzigd door birdibird op 02-01-2006 14:11 ]
Weet iemand de pinlayout van de hoofdtelefoon incl. de mic.? Ik heb nu namelijk een 4pools 2,5mm jack, dus ik wil even een kabeltje solderen voor mijn koptelefoon.
Over dat T9 zonder WM5....
Als je een woord in de gewone typmodus typt wordt dat opgeslagen naar je T9 database en de volgende keer dat je dat woord in T9 probeerd te typen staat die er dus gewoon bij(probeer maar).
Over dat T9 zonder WM5....
Als je een woord in de gewone typmodus typt wordt dat opgeslagen naar je T9 database en de volgende keer dat je dat woord in T9 probeerd te typen staat die er dus gewoon bij(probeer maar).
Deze dingen waren met 3rd-party progjes toch ook mogelijk?birdibird schreef op maandag 02 januari 2006 @ 14:06:
(Handige) verbeteringen:
-ringtones per contact
-picture bij een contact
Maar verbruikt het nog steeds zoveel stroom?-media player 10 met heen en weer spoelen
Ik blijf liever bıj TCPMP, denk ik.
Correct me if I`m wrong maar in WM2k3 `leert` hij toch automatisch de nieuwe woorden?-T9 geeft een klein menutje waaruit je kan kiezen, en je kan eindelijk woorden toevoegen!
Maar desalniettemin, heel interessant!
Jammer dat ik net mijn telefoon opnieuw geinstalleert heb, en ik nu weinig zin heb om weer paar uur bezişg te zijn om aiies weer te installeren
(Ik zou eigenlijk een soort unattended dingetje moeten maken
@anandus: yep, klopt dat div dingen al met 3rd party mogelijk waren en dat T9 ook leerde, maar het is allemaal wat handiger en mooier geworden.
ActiveSync wil bij mij alleen nog maar de taken synchroniseren. Ik heb het al opnieuw geinstalleerd, net als outlook, maar dat wil ook niet werken.
Bij de opties kan ik ook alleen een vinkje voor taken zetten, voor de rest staat er niks.
Bij details staat achter contactpersonen, inbox en agenda: "syncstatus weergegeven op het apparaat"
En bij ActiveSync op mn mpx200 staat:
Verbonden
------
Mobile Information Server
Fouten: 2-1-2006 19:15
Pc
vorige: 2-1-2006 18:46
Als ik dan op de blauwe knop klik om die fouten te zien staat er:
de verbinding is verbroken vanwege ontbrekende serverinformatie of gebruikersreferenties. Selecteer Menu, Opties en Verbindingen om te controleren of de servernaam en gebruikersreferenties juist zijn en probeer het opnieuw.
Foutcode: DEV_9
Wat moet ik nou doen?
En is er dus iemand met de 4polige pinlayout van de koptelefoon/mic uitgang?
Bij de opties kan ik ook alleen een vinkje voor taken zetten, voor de rest staat er niks.
Bij details staat achter contactpersonen, inbox en agenda: "syncstatus weergegeven op het apparaat"
En bij ActiveSync op mn mpx200 staat:
Verbonden
------
Mobile Information Server
Fouten: 2-1-2006 19:15
Pc
vorige: 2-1-2006 18:46
Als ik dan op de blauwe knop klik om die fouten te zien staat er:
de verbinding is verbroken vanwege ontbrekende serverinformatie of gebruikersreferenties. Selecteer Menu, Opties en Verbindingen om te controleren of de servernaam en gebruikersreferenties juist zijn en probeer het opnieuw.
Foutcode: DEV_9
Wat moet ik nou doen?
En is er dus iemand met de 4polige pinlayout van de koptelefoon/mic uitgang?
Ik heb nu ook geupdate naar WM 5 , t.z.t zal ik mijn ervaringen posten.
Startpost geupdate
• Eerste WM5 mededelingen in de F.A.Q en de "rode balk"opgenomen
Startpost geupdate
• Eerste WM5 mededelingen in de F.A.Q en de "rode balk"opgenomen
Verwijderd
Tegen beter weten in geprobeerd (iets met eigenwijs en tweaker zijn
)de upgrade naar Windows Mobile 5 te doen, hier het voorlopige resultaat met als uitgangspunt een simlockvrije MPX200 met Windows Mobile 2003se met een 128mb SD kaartje (60 speed van A-Data):
Het leek allemaal goed te gaan inclusief het witte scherm op het einde wat een blauw scherm werd met Windows Mobile erop, vervolgens zwart werd, en bleef. Toestel was niet meer aan te zetten en master reset werkte ook niet meer. Vervolgens weer teruggeflashed naar Windows Mobile 2003se wat gelukkig nog wel werkte.
Word vervolgd
Het leek allemaal goed te gaan inclusief het witte scherm op het einde wat een blauw scherm werd met Windows Mobile erop, vervolgens zwart werd, en bleef. Toestel was niet meer aan te zetten en master reset werkte ook niet meer. Vervolgens weer teruggeflashed naar Windows Mobile 2003se wat gelukkig nog wel werkte.
Word vervolgd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2006 23:23 ]
Als dat gebeurt, hoef je alleen nog een keer de 3e image te flashen, en weer master reset (opties zijn dan niet nodig). En geduld bij de 1e keer opstarten.
het eerst eruit halen van de batterij is belangrijk als je een master reset wilt doen.
En na de laatste master reset met de opties wordt het scherm idd eerst wit en dan zwart. Dan moet je eerst lang wachten voordat je ´m aan kan doen!!!! Hij schrijft nog iets naar de sd oid.
Als het langer dan 10 min duurt, hoef je je pas zorgen te maken.
Haal dan de batterij eruit en probeer opnieuw, lukt dat niet flash dan img3 nog een keer.
En na de laatste master reset met de opties wordt het scherm idd eerst wit en dan zwart. Dan moet je eerst lang wachten voordat je ´m aan kan doen!!!! Hij schrijft nog iets naar de sd oid.
Als het langer dan 10 min duurt, hoef je je pas zorgen te maken.
Haal dan de batterij eruit en probeer opnieuw, lukt dat niet flash dan img3 nog een keer.
[ Voor 69% gewijzigd door birdibird op 02-01-2006 23:43 ]
Verwijderd
birdibird schreef op maandag 02 januari 2006 @ 23:40:
het eerst eruit halen van de batterij is belangrijk als je een master reset wilt doen
Hoe merk je dat je toestel klaar is met updaten dan als ie op zwart gaat en dan nog bezig is?En na de laatste master reset met de opties wordt het scherm idd eerst wit en dan zwart. Dan moet je eerst lang wachten voordat je ´m aan kan doen!!!! Hij schrijft nog iets naar de sd oid.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2006 23:46 ]
@krusher: bij mij was de display voor op het toestel nog langer aan
en inderdaad, ik heb ook gelezen dat kingston niet wil meewerken.
Ik heb ´m werkend met een MMC 512 Sandisk en een SD 128 Sandisk.
O ja, 1 nadeel gevonden:
Bij het bellen kan ik de optie speakerphone niet meer vinden.
Ik heb wel het idee dat de kwaliteit van het bellen en van het geluid beter is geworden
en inderdaad, ik heb ook gelezen dat kingston niet wil meewerken.
Ik heb ´m werkend met een MMC 512 Sandisk en een SD 128 Sandisk.
O ja, 1 nadeel gevonden:
Bij het bellen kan ik de optie speakerphone niet meer vinden.
Ik heb wel het idee dat de kwaliteit van het bellen en van het geluid beter is geworden
Wat ik nog kan mededelen/aanvullen:
• Witte scherm duurt ongeveer 5 à 10 min (hou max. 15 min. aan)
• Opstartscherm de eerste keer ca. 5 à 10 min van duur (hou max. 15 min. aan)
• Na de (laatste) master-reset ging hij vanzelf opstarten..
• ..omdat mijn SIM er niet in zat... in de tutorial stond niet dat ik die d'r weer in moest doen
..
• ..heb ik hem vervolgens bij de "sim niet aanwezig"-mededeling "off/on" gedaan.
• Nog even wat ellende gehad, in 't begin; ik kon de entries niet in bij de settings..
• ... toen ff mijn SD ge-hot-swapt.. , wat nog meer ellende teweeg bracht..
• ... één tweede master-reset zorgde dat de boel weer naar behoren werkte.
• Al met al ziet het er tot nu toe mooi uit, enkele programma's ontbreken zoals op vele forums genoemd (filemanager en dat andere..) maar MSN messenger is er volgens mij ook uitgesloopt, tenmiste ik durf niet op Pocket MSN te drukken, omdat ik dan OrangeWorld volgens mij inschakel, terwijl ik het momenteel de-actief heb. Het zou daar onder kunnen staan, bij sommige andere WM5 devices hebben providers het eruit gehaald...dus.. Zit in de ROM die ''wij'' gebruiken, er wel op
aldus BirdieBird.
• t.z.t zal ik meer posten...
• Witte scherm duurt ongeveer 5 à 10 min (hou max. 15 min. aan)
• Opstartscherm de eerste keer ca. 5 à 10 min van duur (hou max. 15 min. aan)
• Na de (laatste) master-reset ging hij vanzelf opstarten..
• ..omdat mijn SIM er niet in zat... in de tutorial stond niet dat ik die d'r weer in moest doen
• ..heb ik hem vervolgens bij de "sim niet aanwezig"-mededeling "off/on" gedaan.
• Nog even wat ellende gehad, in 't begin; ik kon de entries niet in bij de settings..
• ... toen ff mijn SD ge-hot-swapt.. , wat nog meer ellende teweeg bracht..
• ... één tweede master-reset zorgde dat de boel weer naar behoren werkte.
• Al met al ziet het er tot nu toe mooi uit, enkele programma's ontbreken zoals op vele forums genoemd (filemanager en dat andere..) maar MSN messenger is er volgens mij ook uitgesloopt, tenmiste ik durf niet op Pocket MSN te drukken, omdat ik dan OrangeWorld volgens mij inschakel, terwijl ik het momenteel de-actief heb. Het zou daar onder kunnen staan, bij sommige andere WM5 devices hebben providers het eruit gehaald...dus.. Zit in de ROM die ''wij'' gebruiken, er wel op
• t.z.t zal ik meer posten...
[ Voor 9% gewijzigd door robert-630 op 03-01-2006 00:45 ]
Klik maar op Pocket MSN hoor! Je krijgt dan een extra menu met MSN Messenger, MSN Hotmail, Compose Hotmail, MSN Mobile Home.
Als je trouwens de mpx200 aan de usb kabel aan je pc hebt hangen gaat het verkeer automatisch via activesync ipv gprs.
Als je trouwens de mpx200 aan de usb kabel aan je pc hebt hangen gaat het verkeer automatisch via activesync ipv gprs.
Dat laatste had ik moeten weten, moet alleen denk ik nog ff mijn activesync updatenbirdibird schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 00:33:
Klik maar op Pocket MSN hoor! Je krijgt dan een extra menu met MSN Messenger, MSN Hotmail, Compose Hotmail, MSN Mobile Home.
[ Voor 3% gewijzigd door robert-630 op 03-01-2006 00:44 ]
waarschuwing: 1e keer met activesync 4 syncen duurt ontiegelijk lang!!!
Bij mij werkt het feilloos op een standaard Kingston 128MbVerwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 23:46:
Kingston kaartjes zijn inderdaad een "bitch". Helaas
Ik ben van de 2003 naar WM5 gegaan en buiten het feit dat je inderdaad geduld moet hebben en niet ongerust moet worden als je tien minuutjes geen activiteit meer ziet ging het prima.
De eerste indruk is inderdaad beter dan 2003. Het ziet er allemaal gelikter uit (logisch) maar het is wat mij betreft ook wat logischer opgebouwd. Verder loopt het prima, zeker niet trager dan 2003.
Verwijderd
Nog even ter verduidelijking, ik heb geen Kingston kaart maar ééntje van A-Data.
Overigens heb ik vannacht nog wat geprobeerd, maar ik kon WM5 niet eens meer (her)flashen nadat het scherm zwart bleef, althans, de master-reset kon ik niet meer gebruiken. WM2k3 deed het overigens wel prima, zonder enkel probleem.
Overigens heb ik vannacht nog wat geprobeerd, maar ik kon WM5 niet eens meer (her)flashen nadat het scherm zwart bleef, althans, de master-reset kon ik niet meer gebruiken. WM2k3 deed het overigens wel prima, zonder enkel probleem.
LET OP in het algemeen:birdibird schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 01:11:
waarschuwing: 1e keer met activesync 4 syncen duurt ontiegelijk lang!!!
OT: Volgensmij is het ook zaak elke versie van activesync voor het doen van modificaties, uit te zetten onder Activesync|Verbindingsinstellingen|USB-verbinding met deze computer toestaan; UITzetten.
Voor de rest kan er niet verder ingegaan worden op het modificatie-proces, de reden hiervoor staat in de SP (StartPost) vermeld, hierop is de policy van dit forum van toepassing. Deze mededeling is just-in-case
[ Voor 3% gewijzigd door robert-630 op 03-01-2006 11:31 ]
En jij, deed toch altijd de batterij erin en eruit? Dit is idd echt nodig anders wil hij soms bij kuren niet aan gaan of een master-reset doen.Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 10:29:
Nog even ter verduidelijking, ik heb geen Kingston kaart maar ééntje van A-Data.
Ik heb gisteren trouwens mijn eerste vastloper gehad: Zat bij het homescreen de rode toets, home-toest, terug toets e.d ingedrukt te houden, om te kijken of er nog functies waren of dat hij zou blokkeren...het enige wat ie wel deed... hij liep helemaal vast! Kon het ding nog eens meer uit doen, dus de accu er maar uit gedaan. Maar dit soort problemen had ik bij tijd en wijlen ook onder 2003, dat is WM eigen...
Mijn synchronisatie werkt al. (gelukkig
)
Blijft de vraag of iemand de pinlayout weet van de koptelefoon/mic uitgang...?
Ik heb een probleempje met mijn SD kaart...
Ik kan niets verwijderen en erop zetten.
Zit er soms een soort beveiliging op ofzo?
Ik kan niks op mijn sd kaartje verwijderen via de telefoon zelf, en ook niet via de pc.
Ik kan niks op mijn sd kaartje verwijderen via de telefoon zelf, en ook niet via de pc.
Haal hem er eens uit en schuif het lock schuifje de andere kant op.MarkieNL schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:37:
Ik heb een probleempje met mijn SD kaart...
Oh god-DG- schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:50:
[...]
Haal hem er eens uit en schuif het lock schuifje de andere kant op.
Ik wist niet eens dat er zon schuifje op zat!
Is zeker gebeurd met het uitwisselen van dat kaartje!
Hardstikke bedankt!
Edit: laat maar, ik heb het al gevondenVerwijderd schreef op zondag 01 januari 2006 @ 19:22:
jaja...t is mogenlijk!
wm5 op de mpx200
adios,
Hansie
[ Voor 19% gewijzigd door MarkieNL op 03-01-2006 14:04 ]
Verwijderd
Je kán voor 4-5 euro een kant en klaar headsetje kopen, en vervolgens deze bekabeling gebruiken-DG- schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 11:54:
Mijn synchronisatie werkt al. (gelukkig)
En markie, ik zou dat bericht maar weg halen..
MarkieNL schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:58:
[...]
Oh god![]()
![]()
Ik wist niet eens dat er zon schuifje op zat!
Is zeker gebeurd met het uitwisselen van dat kaartje!
Hardstikke bedankt!
Ik wil juist een goede koptelefoon erop aan kunnen sluiten dus.. Maar toch bedankt, ik probeer het wel gewoon met een audio testfile(links en rechts enz...) Moet wel lukken.Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 13:25:
[...]
Je kán voor 4-5 euro een kant en klaar headsetje kopen, en vervolgens deze bekabeling gebruiken
En markie, ik zou dat bericht maar weg halen..
[ Voor 45% gewijzigd door -DG- op 03-01-2006 13:36 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 18:38:
tja... dat krijg je r van .... uitstellen.... lijkt nu afstellen te worden.
ik was voornemens een mpx200 aan te schaffen, door drukte en banenwissel is het er niet van gekomen.... en nu zie ik m dus nergens meer...
iemand suggesties (nieuw aan te schaffen)?
dank alvast
Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2006 @ 15:56:
[...]
sorry voor deze herhaling.... iemand een suggestie voor nw aanschaf <149,- ??Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2006 @ 22:35:
[...]
ja, inkoppertje....
neej ik wil een hagelnieuwe, dus nix niet marktplaats etc....
thx
Jeej het is me gelukt...
Als je vanaf de buitenste pin telt (dus 1 2 3 4)
Is 1 links, 2 rechts, 3 mic, 4 aarde.
Ik wil nog wel een keertje een klein tutorialtje maken voor de SP als daar behoefte aan is maar dan moet iemand die plaatjes willen hosten.
Het ziet er nu als volgt uit: ik heb dus een 4polig 2.5mm stekkertje waar een draadje uit gaat. Die gaat naar een contramini-jack en daar gaat ook nog weer een snoertje met een mic. uit. Hierdoor kan ik elke koptelefoon erop aansluiten en kan die ook op een versterker of wat dan ook. Het is zeker de moeite waard want het klinkt super goed
, zeker omdat je ook nog goed dingen kunt regelen met de equalizer van Pocketmusic. (als je dat gebruikt)
Denk dat het geluid in iedergeval stukken beter is dan dat standaard headsetje, en zeker dan het geluid van het standaard luidsprekertje in de mobiel.
Mocht er intresse zijn in fotos of betere uitleg, dan moet je me maar even mailen.
Hoewijl.. staat niet op hun site.. Misschien als je ze even mailt?
Nog een ander vraagje:
Passen MMCplus kaarten er ook in? of is dit anders dan gewoon MMC?
En is er verschil in kwaliteit/snelheid tussen SD en MMC?
Er zijn trouwens ook MMC en SD kaarten van 2 en 4 gig maar gaan die erin passen? Want ik dacht ergens gelezen te hebben dat er t/m 1gb in kon...(?) misschien iemand die dit kan bevestigen?
Als je vanaf de buitenste pin telt (dus 1 2 3 4)
Is 1 links, 2 rechts, 3 mic, 4 aarde.
Ik wil nog wel een keertje een klein tutorialtje maken voor de SP als daar behoefte aan is maar dan moet iemand die plaatjes willen hosten.
Het ziet er nu als volgt uit: ik heb dus een 4polig 2.5mm stekkertje waar een draadje uit gaat. Die gaat naar een contramini-jack en daar gaat ook nog weer een snoertje met een mic. uit. Hierdoor kan ik elke koptelefoon erop aansluiten en kan die ook op een versterker of wat dan ook. Het is zeker de moeite waard want het klinkt super goed
Denk dat het geluid in iedergeval stukken beter is dan dat standaard headsetje, en zeker dan het geluid van het standaard luidsprekertje in de mobiel.
Mocht er intresse zijn in fotos of betere uitleg, dan moet je me maar even mailen.
Verkopen ze hem hier niet meer? pricewatchVerwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 16:18:
[...]
[...]
[...]
[...]
sorry voor deze herhaling.... iemand een suggestie voor nw aanschaf <149,- ??
thx
Hoewijl.. staat niet op hun site.. Misschien als je ze even mailt?
Nog een ander vraagje:
Passen MMCplus kaarten er ook in? of is dit anders dan gewoon MMC?
En is er verschil in kwaliteit/snelheid tussen SD en MMC?
Er zijn trouwens ook MMC en SD kaarten van 2 en 4 gig maar gaan die erin passen? Want ik dacht ergens gelezen te hebben dat er t/m 1gb in kon...(?) misschien iemand die dit kan bevestigen?
[ Voor 34% gewijzigd door -DG- op 03-01-2006 16:37 ]
Hier hebben ze hem nog voor € 139,99Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 16:18:
sorry voor deze herhaling.... iemand een suggestie voor nw aanschaf <149,- ??
thx
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Dat ik weet is 1GB idd het maxium, dat staat mij tenmiste bij.
Okee dankje.robert-630 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 19:48:
Dat ik weet is 1GB idd het maxium, dat staat mij tenmiste bij.
Weet iemand trouwens software waarmee je een mp3opname kunt maken en meteen op je geheugenkaart kunt laten zetten? Het programmatje wat er standaard bij zit is namelijk alleen voor .wav en dat gaat naar het geheugen van de mobiel, dus dat houdt die niet heel lang vol.
Dus gewoon een mp3 recorder voor smartphones..
Telkens als ik WM5 geïnstalleerd heb, kan ik na het kopiëren van part3 de gsm niet meer opstarten. Hij gaat gewoon niet aan en ik kan ook geen master reset uitvoeren. Batterij heb ik al meermaals uitgehaald en teruggeplaatst.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Ik werk met een Sandiskkaartje van 128 MB (SD).
Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Ik werk met een Sandiskkaartje van 128 MB (SD).
Asus Mainboard - Intel Pentium III 1 GHz - 512 MB SD-RAM - 2*80 GB Maxtor HDD - Toshiba DVD 16/48 - Plextor Plexwriter 48/24/48A - Acer AL511 TFT-monitor - Standaard keyboard - Logitech MX-300 mouse
Probeer is part3 opnieuw te doen, of anders het "hele proces."Thierryziezo schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 22:39:
Telkens als ik WM5 geïnstalleerd heb, kan ik na het kopiëren van part3 de gsm niet meer opstarten. Hij gaat gewoon niet aan en ik kan ook geen master reset uitvoeren. Batterij heb ik al meermaals uitgehaald en teruggeplaatst.
[ Voor 5% gewijzigd door robert-630 op 03-01-2006 22:52 ]
Ik zit nu ook met een probleem....
WM5 heeft eventjes goed gewerkt, maar toen ik de telefoon uit zette, en vervolgens weer aan, bleeftie hangen bij de boot screen.
Dus ik helemaal overnieuw begonnen...maar nu blijft hij hangen bij het witte scherm (laatste master reset) voor meer dan 30 minuten...terwijl dit ongeveer 10 minuten moet duren toch?
Mvg, MarkieNL
WM5 heeft eventjes goed gewerkt, maar toen ik de telefoon uit zette, en vervolgens weer aan, bleeftie hangen bij de boot screen.
Dus ik helemaal overnieuw begonnen...maar nu blijft hij hangen bij het witte scherm (laatste master reset) voor meer dan 30 minuten...terwijl dit ongeveer 10 minuten moet duren toch?
Mvg, MarkieNL
Dat gaat waarschijnlijk, niet goed. Dat is denk ik echt te lang. Haal je accu dr is uit en weer dr in, probeer een master-reset lukt dit niet, "install part 3" nog een keer, werkt dat ook niet, begin dan weer helemaal opnieuw. Misschien heeft iemand anders nog een (ander) idee?MarkieNL schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 00:47:
Ik zit nu ook met een probleem....
Mvg, MarkieNL
Ik heb TT weer op de mijne gezet, alleen tot nu toe wil ie niet werken met de scherm-verlichting aan, dat is dus minder. Hij doet ''t verder wel. Misschien kan ik het nog fixen.
Touwens onder WM5 heb je geen mounted volume en storage meer, nu is (bijna) alles SD volgensmij, en het belangrijkste mapje heet; "Mijn op Windows Mobile gebaseerd apparaat"
[ Voor 21% gewijzigd door robert-630 op 04-01-2006 00:58 ]
Dat TT probleem had ik ook, maar je moet (terwijl TT op de achtergrond aan staat) op je homeknop drukken, naar settings gaan, Power Management en daar de Backlight time out weer terug zetten.
Dan gaat het liggie weer aan kan je weer terug naar TT.
Waarom ie dat doet, is mij een raadsel. Ik heb TT 4.43. Is deze bug ook met TT5?
Waarom ie dat doet, is mij een raadsel. Ik heb TT 4.43. Is deze bug ook met TT5?
valt me wel op dat toen ik een Palm had, je bergen freeware kon krijgen maar bij pocketpc en smartphone willen ze zelfs voor de simpelste tooltjes geld hebben
Is het waar dat de batterij sneller leeg gaat met WM5? Zoiets las ik op een forum, bij iemand ging zn batterij binnen een dag leeg.
@plakbandrol: ja, dat gevoel heb ik ook. Zucht, mijn goeie oude Treo 180g......
Ik ga nu ff terug naar 2003, alles recht zetten, en vervolgens ga ik het weer proberen.robert-630 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 00:53:
[...]
Dat gaat waarschijnlijk, niet goed. Dat is denk ik echt te lang. Haal je accu dr is uit en weer dr in, probeer een master-reset lukt dit niet, "install part 3" nog een keer, werkt dat ook niet, begin dan weer helemaal opnieuw. Misschien heeft iemand anders nog een (ander) idee?
en het belangrijkste mapje heet; "Mijn op Windows Mobile gebaseerd apparaat"
"Mijn op Windows Mobile gebaseerd apparaat"
Verwijderd
Heb je Windows Mobile 2002 of 2003?Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 00:50:
Iemand die weet hoe ik in 1 x mn hele SMS inbox leeg?
Het probleem is idd mijn SD kaart.
Ik heb nu 2003 terug erop staan.
Als ik nu mijn SD erin doe, dan geeft hij aan dat hij hem moet formateren om hem te lezen.
Dus ik druk op Ja, maar dan krijg ik een melding dat formateren niet mogelijk is.
Het schuifje van Lock is eraf
edit: p.s. ik heb geen cardreader op mijn pc
Ik heb nu 2003 terug erop staan.
Als ik nu mijn SD erin doe, dan geeft hij aan dat hij hem moet formateren om hem te lezen.
Dus ik druk op Ja, maar dan krijg ik een melding dat formateren niet mogelijk is.
Het schuifje van Lock is eraf
edit: p.s. ik heb geen cardreader op mijn pc
[ Voor 9% gewijzigd door MarkieNL op 04-01-2006 11:25 ]
Verwijderd
Het upgraden naar WM5 lijkt inmiddels wel een soap
Telefoon was weer gedowngraded naar WM2003 en ik dacht, ik waag weer een poging. Dus flash ik de boel volgens de beschrijving. Alleen na het flashen van deel2 en deel3 ging het fout, master-reset deed het niet (dus ook geen formatteer opties) en toestel leek dood. Dus weer terug naar Wm2003 en wat blijkt, mijn flashkaart had nog steeds de gegevens van de Wm2003 sessie
Ik begrijp er nu helemaal niets meer van
Verwijderd
En, is Peter al met Belinda vreemdgegaan?Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 11:22:
Het upgraden naar WM5 lijkt inmiddels wel een soapTelefoon was weer gedowngraded naar WM2003 en ik dacht, ik waag weer een poging. Dus flash ik de boel volgens de beschrijving. Alleen na het flashen van deel2 en deel3 ging het fout, master-reset deed het niet (dus ook geen formatteer opties) en toestel leek dood. Dus weer terug naar Wm2003 en wat blijkt, mijn flashkaart had nog steeds de gegevens van de Wm2003 sessie
![]()
![]()
Dank je, ik wilde al mappen op mijn SD gaan verplaatsen, want ik hebt echt alles in de root gezet, dus niet in "mijn op windows mobile gebasseerd apparaat" maar de map daarboven; Smartphone of Mobile Device. (/) . Ik gebruik TT 5 , met dus precies hetzelfde verhaal... (tot nu toe).. Ik ben al blij dat het werkt..birdibird schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 01:51:
Dat TT probleem had ik ook, maar je moet (terwijl TT op de achtergrond aan staat) op je homeknop drukken, naar settings gaan, Power Management en daar de Backlight time out weer terug zetten.
Ik heb ook dezelfde probleem. Hij lijkt helemaal dood.Kan hem niet aan zetten, opladen of opnieuw flashen (terug naar 2003). Vooral het laatste snap ik niet daar bijna iedereen beweert dat je altijd wel opnieuw kan flashen. Bij mij wordt de modem niet meer herkent (dus de stap waarbij je je left navkey + USB kabel moet aansluiten).Thierryziezo schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 22:39:
Iemand nog een idee voordat ik mijn trouwe vriend begraaf?
Ik heb hem gewoon teruggeflashed gekregen.Aram schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 12:19:
[...]
Ik heb ook dezelfde probleem. Hij lijkt helemaal dood.Kan hem niet aan zetten, opladen of opnieuw flashen (terug naar 2003). Vooral het laatste snap ik niet daar bijna iedereen beweert dat je altijd wel opnieuw kan flashen. Bij mij wordt de modem niet meer herkent (dus de stap waarbij je je left navkey + USB kabel moet aansluiten).
SD wel eruit halen, en opnieuw de 2003 img flashen
Welke versie van de flasher heb je gebruikt? Ik probeerde dezelfde versie waarmee ik de WM5 had geflasht, maar die wil mijn phone/modem niet meer herkennen.MarkieNL schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 12:20:
[...]
Ik heb hem gewoon teruggeflashed gekregen.
SD wel eruit halen, en opnieuw de 2003 img flashen
Die gebruik ik ook (1.8.5)Aram schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 12:24:
[...]
Welke versie van de flasher heb je gebruikt? Ik probeerde dezelfde versie waarmee ik de WM5 had geflasht, maar die wil mijn phone/modem niet meer herkennen.
Krijg je wel de melding dat er een nieuwe hardware is gevonden?
Zo ja, gebruik je dan ook smartfon.inf ?
Nee, geen melding van nieuw gevonden hardware. Ik zal vanavond wel experimenteren met smartfon.inf opnieuw te installeren.MarkieNL schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 12:30:
[...]
Die gebruik ik ook (1.8.5)
Krijg je wel de melding dat er een nieuwe hardware is gevonden?
Zo ja, gebruik je dan ook smartfon.inf ?
Verwijderd
+1 Grappig.Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 11:38:
[...]
En, is Peter al met Belinda vreemdgegaan?
Mijn SD kaartje wordt niet meer in mijn digitale camera herkent, en ook niet in een Mio168.....
Het is een mini kaartje met een adaptertje...
Volgens week even in een telefoon die alleen mini kaartjes leest proberen.
En dan maar hopen dat hij het wel doet, zodat alleen het adaptertje kapot is....
Het is een mini kaartje met een adaptertje...
Volgens week even in een telefoon die alleen mini kaartjes leest proberen.
En dan maar hopen dat hij het wel doet, zodat alleen het adaptertje kapot is....
Verwijderd
ook die van mij hing na de 3e flash en de master reset...Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 11:22:
Het upgraden naar WM5 lijkt inmiddels wel een soapTelefoon was weer gedowngraded naar WM2003 en ik dacht, ik waag weer een poging. Dus flash ik de boel volgens de beschrijving. Alleen na het flashen van deel2 en deel3 ging het fout, master-reset deed het niet (dus ook geen formatteer opties) en toestel leek dood. Dus weer terug naar Wm2003 en wat blijkt, mijn flashkaart had nog steeds de gegevens van de Wm2003 sessie
![]()
![]()
nog een keer 3e deel geflashed, SIM-kaart er in, accu er in, toen master reset, en de instructies weer gevolgd, toen ging t wel goed
dus probeer t nog eens met de SIM er in...?
oh...en je moet een hooooooooooooooooooooooooooooopp geduld hebben
bij mij duurde t dik 20min na de 3e flash voordat ie verder ging...
ben er nog niet echt uit hoor
WM5 is bij mij best traag enzo...t ziet er alleen wel top uit
adios,
Hansie
Wat zijn de ervaringen verder van degene die de upgrade gedaan hebben?
Ik had ergens gelezen dat alles zelfs sneller zou moeten zijn maar ik krijg hier verder geen hoogte van de ervaringen (op 1 iemand na dan die zegt dat het bij hem traag is)
Ik had ergens gelezen dat alles zelfs sneller zou moeten zijn maar ik krijg hier verder geen hoogte van de ervaringen (op 1 iemand na dan die zegt dat het bij hem traag is)
[ Voor 3% gewijzigd door Rudi Vader op 04-01-2006 22:05 ]
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
De snelheid vind ik zeer maar dan ook zeer wisselvallig. Het ligt er natuurlijk aan wat je uitvoert, onder wm2002 en 2003 vond ik de snelheid ook al zeer wisselvallig. Ik durf zowiezo niet te zeggen dat hij sneller is, ik merk het niet. Of hij dan langzamer is, volgensmij ook niet. Hij is soms gewoon niet vooruit te branden, en op sommige momenten gaat het wel weer soepel, maar snel is weer een tweede. Punt is wel zo dat ik deze foon lang niet heb gebruikt, ben een k750i gewend. Ik vind Windows dan eigenlijk helemaal niet zo snel...RudiVader schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 21:49:
Wat zijn de ervaringen verder van degene die de upgrade gedaan hebben?
Ligt er aan waar je kijkt en wat je zoekt.plakbandrol schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 03:05:
valt me wel op dat toen ik een Palm had, je bergen freeware kon krijgen maar bij pocketpc en smartphone willen ze zelfs voor de simpelste tooltjes geld hebben
Stuur anders ff mailtje.
Nou, het is me (god zij dank) gelukt om me phone weer terug te flashen naar 2003. Ik pakte voor de gein een andere USB kabel (van mijn externe Card Reader) en met die kabel werd opeens mijn phone wel weer herkendAram schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 12:19:
[...]
Ik heb ook dezelfde probleem. Hij lijkt helemaal dood.Kan hem niet aan zetten, opladen of opnieuw flashen (terug naar 2003). Vooral het laatste snap ik niet daar bijna iedereen beweert dat je altijd wel opnieuw kan flashen. Bij mij wordt de modem niet meer herkent (dus de stap waarbij je je left navkey + USB kabel moet aansluiten).
Verwijderd
Beat this!
Kingston en 512MB, toch werkt WM5.0 als een trein
Alleen vind Windows Media Player 10 hem maar niet
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2006 11:34 ]
Als een trein?Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 11:34:
Beat this!
Dus hoe groter de sd, hoe sneller de trein (
Verwijderd
Als een trein ja, hij heeft constant vertraging 
Maar Kingston en 512mb waren allebei struikelpunten bij WM5.0, vandaar
/edit: Iemand enig idee hoe ik een 3rd-party filemanager start? Het is een losse executable, dus geen .cab / .exe installer. Ik ben al driftig op zoek naar de folder van het startmenu, maar deze krijg ik totaal niet gevonden
/edit: Ik heb zojuist de ideale manier gevonden om bij mobieltjes met WM5.0 en een camera de shuttersound aan te passen: "ShutterSound.wav" vervangen door een lege wave-sound
Maar Kingston en 512mb waren allebei struikelpunten bij WM5.0, vandaar
/edit: Iemand enig idee hoe ik een 3rd-party filemanager start? Het is een losse executable, dus geen .cab / .exe installer. Ik ben al driftig op zoek naar de folder van het startmenu, maar deze krijg ik totaal niet gevonden
/edit: Ik heb zojuist de ideale manier gevonden om bij mobieltjes met WM5.0 en een camera de shuttersound aan te passen: "ShutterSound.wav" vervangen door een lege wave-sound
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2006 14:03 ]
Weet iemand hoe het komt dat bij het uithalen van de batterij mijn gsm niet meer start? Ik krijg hem op geen enkele manier meer aan; zelfs geen master reset werkt.
Ik heb geupgrade naar WM 5.0.
Ik heb geupgrade naar WM 5.0.
Asus Mainboard - Intel Pentium III 1 GHz - 512 MB SD-RAM - 2*80 GB Maxtor HDD - Toshiba DVD 16/48 - Plextor Plexwriter 48/24/48A - Acer AL511 TFT-monitor - Standaard keyboard - Logitech MX-300 mouse
Ik gebruik nu xbar, een geweldig progje, die als Task Manager werkt, heel handig.
Daarnaast heb je ook altijd een klokje in de balk bonvein en kan je zien hoe vol de batterij is, en je kan de temperatuur aflezen.
En bij dat laatste vraag ik me af:
• Waarom zit er überhaupt een thermometer in?
• Waarom is dat niet ergens in Windows te zien en moet je een 3rd party progje gebruiken?
Daarnaast heb je ook altijd een klokje in de balk bonvein en kan je zien hoe vol de batterij is, en je kan de temperatuur aflezen.
En bij dat laatste vraag ik me af:
• Waarom zit er überhaupt een thermometer in?
• Waarom is dat niet ergens in Windows te zien en moet je een 3rd party progje gebruiken?
Verwijderd
De thermometer is natuurlijk om te zien hoe warm het buiten is 
Deze informatie haalt hij via GPRS van het dichtbijzijnste weerstation.
Deze informatie haalt hij via GPRS van het dichtbijzijnste weerstation.