Toon posts:

Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 54 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.571 views sinds 30-01-2008

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:56

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Macadoshis schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 08:06:
Ik zag net op een screenshot dat iemand een menubalk helemaal bovenin heeft over de breedte van zijn scherm. Daarin stond: aantal honor kills, rank, zijn geld, waar hij is, zijn coordinaten, bag status, etc etc.
Welke add-on is dat!?
Titanpanel.

"Oooh Jeroen!"

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Hydra schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 18:32:
[...]

Het is in de eerste plaats niet toegestaan je account aan iemand te verkopen. Niet dat ze het doorhebben, maargoed, dat je het weet.
Dat zeg je nu wel zo, maar ik meen ooit eens iets te gelezen hebben in dat ding dat je elke patch moet ondertekenen (EULA?) dat je het spel mag verkopen door de officiele cd's mee te leveren etc en dat je het account leeg moet halen.
100% zeker ben ik er niet van, maar goed.
robobeat schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 20:09:
[...]

Standaard installatie van WoW, dan een server pakket nodig waarmee de files aangepast worden voor een server, daarmee zijn de users aan te maken, zelfs items kan je aanmaken, aanpassen en dergelijke. Heb zelf een server gedraaid op mijn eigen bak om een paar dingen te testen en zo. Er is een site waar deze software te krijgen is, weet ff de link niet meer.
Afaik zijn er 2 soort private servers met MMORPG's, degene die door third parties worden ontwikkeld, en degene waarbij de server-software gewoon gestolen is van het bedrijf.
Bij de eerste soort gaat Blizzard je geen patches verschaffen, en bij de tweede soort zou je aangeklaagd worden door Blizzard omdat je van hun gestolen software aan het draaien bent.

Weinig kans dat hij een door Blizzard ondersteunde private server draait dus.

[Voor 47% gewijzigd door bcd87 op 01-11-2005 08:12]

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:50

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Hydra schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 18:32:
[...]

Ik zou andere kennissen nemen, ze naaien je een oor aan ;)

[...]

Reinstall. Je installatie is gewoon borked, duidelijk een lokaal probleem.
Natuurlijk! Oh wijsgeer!

Ik heb ze gelukkig verplaatst naar een andere map, ipv te deleten, en heb ze direct na bovenstaande constatering weer teruggeplaatst waar ze vandaan kwamen, WoW opnieuw gestart en het was al beter. Main char was nog steeds slecht speelbaar (mede omdat die nog in IF geparkeerd staat) maar mijn alt (paladin in Elwynn Forest) was met 200ms best heel goed te spelen nu.

Het lag dus toch gewoon aan blizz en niet aan mijn software :) Waar ik al niet aan twijfelde omdat ik mijn laptop brandschoon heb, en goed onderhoud.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Gimbooze schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 08:10:
Afaik zijn er 2 soort private servers met MMORPG's, degene die door third parties worden ontwikkeld, en degene waarbij de server-software gewoon gestolen is van het bedrijf.
Bij de eerste soort gaat Blizzard je geen patches verschaffen, en bij de tweede soort zou je aangeklaagd worden door Blizzard omdat je van hun gestolen software aan het draaien bent.

Weinig kans dat hij een door Blizzard ondersteunde private server draait dus.
En het is natuurlijk rete leuk om in full tier 2 epic gear met Sulfaras Hand of Ragnaros te gaan PVP'en tegen die 3 andere spelers op de servers. :+

"Oooh Jeroen!"

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-05 18:05
Kaap schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 09:04:
[...]
En het is natuurlijk rete leuk om in full tier 2 epic gear met Sulfaras Hand of Ragnaros te gaan PVP'en tegen die 3 andere spelers op de servers. :+
schijnt je plezier behoorlijk te bederven in het echte spel :)

Wat is trouwens eigenlijk de laatste boss in BWL, nef?

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kaap schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 09:04:
[...]
Niet eens met GM wapens :/ :P
DarkShadow schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 09:18:
[...]

schijnt je plezier behoorlijk te bederven in het echte spel :)

Wat is trouwens eigenlijk de laatste boss in BWL, nef?
Nefarian ja :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• bcd87
  • Niet online
Idd, met die klote minions van hem :(

Anoniem: 27963

Zondag Ragnaros voor het eerst gekilled, 1ste try gewoon zonder potions (warmup). 2e try ubrs-buff gehaald en potions gebruikt (veel).

Resultaat:
Ragnaros op 16% voor de sons kwamen, verder gepwned.

Zo moeilijk is die jongen dus helemaal niet ;-)

Die 16% is redelijk uitzonderlijk begreep ik, zeker vor een groep die niet volledig eipc'd is nog, komende zondag gaan we dit nog mooier maken ^^

• Anoniem: 42323
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Als je helemaal makkelijk wilt doen moet je em gewoon neerhalen voordat de sons komen, niet dat die sons zo moeilijk zijn, maar die sons laat het toch net ff iets langer duren. :P

• DarkShadow
Wat is nu eigenlijk psies de volgorde van alle bazen in MC en BWL?

Ben nu eigenlijk helemaal blue zoals ik het zelf wil, hunter --> black dragonscale set (voor mc), bs bindings/backwood helm/bloodsoul gauntlets/bloodgreaved boots/warpwood binding/58 dps axe met 22 int en 30 attackpower en 1% crit of dual wield dawns edge (voor pvp)/painweaver band/mason fraterny ring/blackhands breadth/dm trinket en dat was het volgens mij :)

Veel crit gear en agi dus, wat minder van de overige stats, maar nog steeds voldoende. kmoet niet zoveel hebben van beaststalker, is zo standaard :)

[Voor 80% gewijzigd door DarkShadow op 01-11-2005 09:55]

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03 11:06

Wouter185

Skoltns.nl

DarkShadow schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 09:50:
Volgorde van de MC bazen:
Lucifron
Magmadar
Gehennas
Garr
Geddon
Shazzrah
Sulferon
Golemmag
Majordomo
Ragnaros
Ben nu eigenlijk helemaal blue zoals ik het zelf wil, hunter --> black dragonscale set (voor mc), bs bindings/backwood helm/bloodsoul gauntlets/bloodgreaved boots/warpwood binding/58 dps axe met 22 int en 30 attackpower en 1% crit of dual wield dawns edge (voor pvp)/painweaver band/mason fraterny ring/blackhands breadth/dm trinket en dat was het volgens mij :)

Veel crit gear en agi dus, wat minder van de overige stats, maar nog steeds voldoende. kmoet niet zoveel hebben van beaststalker, is zo standaard :)
Da's wel een redelijke begin level 60 set. Ik zou iig wel Mason's Ring verwisselen door een Tarnished Elven Ring (DM tribute), daar heb je meer aan. Welke boog/gun heb je trouwens?

[Voor 80% gewijzigd door Wouter185 op 01-11-2005 10:02]

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:02
http://forums.worldofwarc...=wow-paladin&T=512687&P=1 <- veel interesante informatie op blizcon gegeven over alle classes

[edit] en de eerste 2 bosses zijn al gekilled @ blizzcon :p: http://www.vismaior.org/viewtopic.php?t=2677 , http://forums.worldofwarc...3955&p=1&tmp=1#post213955

[Voor 44% gewijzigd door Puc van S. op 01-11-2005 10:14]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• DarkShadow
Wouter schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 09:59:
[...]

Volgorde van de MC bazen:
Lucifron
Magmadar
Gehennas
Garr
Geddon
Shazzrah
Sulferon
Golemmag
Majordomo
Ragnaros

[...]

Da's wel een redelijke begin level 60 set. Ik zou iig wel Mason's Ring verwisselen door een Tarnished Elven Ring (DM tribute), daar heb je meer aan. Welke boog/gun heb je trouwens?
k zal ff wat runs op dm doen, zocht idd nog een betere ring, ik heb de boog van korrak, ben ff de naam kwijt (crosbow 32 dps, langzaam en nog iets van +7agi en wat sta). Ik ben nu geswitch naar full MM, 0/31/20 maar ik mis mn 3% extra crit stiekem wel een beetje, mn dps is toegenomen tot 150 unbuffed (alleen mn eigen buffs dus), dat is dus de waarde die ik zie staan bij mn ranged attack, want heb geen dps meter ofzo runnen, dat zal door de crits wel een stuk hoger liggen. Maargoed, is 150 dps nog een beetje te doen?

[Voor 24% gewijzigd door DarkShadow op 01-11-2005 10:33]

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

DarkShadow schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 10:31:
[...]

k zal ff wat runs op dm doen, zocht idd nog een betere ring, ik heb de boog van korrak, ben ff de naam kwijt (crosbow 32 dps, langzaam en nog iets van +7agi en wat sta). Ik ben nu geswitch naar full MM, 0/31/20 maar ik mis mn 3% extra crit stiekem wel een beetje, mn dps is toegenomen tot 150 unbuffed (alleen mn eigen buffs dus), dat is dus de waarde die ik zie staan bij mn ranged attack, want heb geen dps meter ofzo runnen, dat zal door de crits wel een stuk hoger liggen. Maargoed, is 150 dps nog een beetje te doen?
Heb nog niet echt veel ervaring met Hunter op L60, die van mij is 48 nu :P Maar als ik kijk naar de base DPS van m'n L60 chars (zie sig) dan vind ik 150dps base keurig. Zeker als een critmachine bent tikt het aardig aan. Als basisregel kan je wel hanteren: als je de aggro van een skilled warrior aftrekt, doe je genoeg dps :P

• DarkShadow
Hehe, ok, FD is bij mij intensief in gebruik...

Meestal versla ik wel lvl60 rogues en mages en warriors, mits not epic natuurlijk.
Maargoed, dmg meters zeggen dan ook weer niet zoveel (alhoewel als ik gewoon mn best doe (niet om bovenaan te komen, maar gewoon mn best voor de raid) merk ik wel dat ik automatisch ook hoger op dmg meter kom te staan).

Je kan meeraiden op verschillende manieren, of je loopt mee en klikt zo af en toe wat, of je doet echt mee :)

• Bokkie
  • Niet online
Wouter schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 11:15:
[...]

Heb nog niet echt veel ervaring met Hunter op L60, die van mij is 48 nu :P Maar als ik kijk naar de base DPS van m'n L60 chars (zie sig) dan vind ik 150dps base keurig. Zeker als een critmachine bent tikt het aardig aan. Als basisregel kan je wel hanteren: als je de aggro van een skilled warrior aftrekt, doe je genoeg dps :P
dat of je begint te vroeg met dps of je luister niet goed genoeg op vent :P

• DarkShadow
M1lamb3r schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 10:02:
http://forums.worldofwarc...=wow-paladin&T=512687&P=1 <- veel interesante informatie op blizcon gegeven over alle classes

[edit] en de eerste 2 bosses zijn al gekilled @ blizzcon :p: http://www.vismaior.org/viewtopic.php?t=2677 , http://forums.worldofwarc...3955&p=1&tmp=1#post213955
hehe, erg leuk dat leeroy jenkins nu als NPC terug te vinden is in de nieuwe instance, wel freaky trouwens zo'n npc die voor je uit loopt :P

Anoniem: 82860

[...]

ik haal met mijn lvl 31 hunter al een redelijk constante DPS van 70 a 80 met ranger bow. Dus je zou echt wel minstens het dubbele moeten kunnen hebben.

• DarkShadow
Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 11:22:
[...]

ik haal met mijn lvl 31 hunter al een redelijk constante DPS van 70 a 80 met ranger bow. Dus je zou echt wel minstens het dubbele moeten kunnen hebben.
dat is wat hij aangeeft of wat je meet? Ligt er verder ook een beetje aan of je veel agi/attackpower hebt, met beaststalker heb je denk ik hogere dps standaard (alhoewel niet enorm veel), maar veel minder crits, is dus een beetje afwegen. Allround is beaststalker denk ik erg goed, maar er zit dus niet veel crit bij, en geen fire rez en het is standaard, en je wordt er moe van om speciaal voor bs te raiden, dus ik wacht wel hoe het komt en dan gebruik ik het als reserve pak als het andere in de was zit :P

Alhoewel ik denk ik dat ik nog eerder mn giant/dragon stalker set zal hebben :P

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:12

On_E

Housemusic

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 11:21:
[...]

dat of je begint te vroeg met dps of je luister niet goed genoeg op vent :P
Nou, ik als Warlock trek dus ALTIJD aggro van de tanks, en ik snap niet wat ik in hemelsnaam nog kan doen om GEEN aggro te trekken.

Mijn eerste runs deed ik alles om zoveel mogelijk dmg te doen, dus toen was het nog begrijpelijk dat ik aggro trok, maar bv. afgelopen zondag, stond ik notabene te wanden op een Molten Giant, stuk of 7 keer, daarna 1 shadowbolt, giant maakt me weereens dood.

8 x dood gegaan doordat ik aggro trok, bah :P

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Puc van S.
On_E schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 11:31:
[...]

Nou, ik als Warlock trek dus ALTIJD aggro van de tanks, en ik snap niet wat ik in hemelsnaam nog kan doen om GEEN aggro te trekken.

Mijn eerste runs deed ik alles om zoveel mogelijk dmg te doen, dus toen was het nog begrijpelijk dat ik aggro trok, maar bv. afgelopen zondag, stond ik notabene te wanden op een Molten Giant, stuk of 7 keer, daarna 1 shadowbolt, giant maakt me weereens dood.

8 x dood gegaan doordat ik aggro trok, bah :P
Dan heb ik een oplossing voor je: haal betere tanks, als je met alleen maar wanden aggro krijgt.. (btw ik neem aan dat jullie wel een offtank hebben voor de knockback van de giants)

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-05 12:13
PROximity schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 01:34:
Geloof het of niet maar ik heb inmiddels 2 accounts verkocht; één voor 450 euro aan een deen en één voor 150 euro aan een nederlander :)
Nja, ook niet goed snik, maar ik geloof je best hoor. DAoC buffbot accounts verkopen ook voor veel geld.
Kaap schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 08:08:
Mijn Tauren Warrior is inmiddels level 18, zaterdag begonnen, op Venture Co. Dit is een RP-PVP server, er wordt wel geRP'd maar helaas zie ik heel veel lui die het niet doen.
Je hebt wel doorzettingsvermogen zeg :D Ik kan me zelf niet voorstellen geen level 60 alt beschikbaar te hebben, dat is vooral in de beginlevels wel ontzettend makkelijk. Heb zelf een paar lowbie alts op Venture Co (horde side) maar die gaan voorlopig niet gespeeld worden.

RP zie je nauwelijks in de begingebieden, ook niet op Argent Dawn, maar op een PvP server is het nog weer een stukje erger (daarom zijn een hoop mensen die op RP-PvP begonnen zijn teruggekomen). Rond level 60 kom je wel veel roleplayers tegen, je hebt bepaalde hotspots waar men mekaar weet te vinden. Gisteren een trip door Maraudon gedaan wat een lekkere mix tussen instancing en roleplaying was, en daarnaast nog een hoop OOC gelul over de voor- en nadelen van vriendinnen :)

[Voor 60% gewijzigd door Hydra op 01-11-2005 11:48]

https://niels.nu

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:12

On_E

Housemusic

M1lamb3r schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 11:36:
[...]

Dan heb ik een oplossing voor je: haal betere tanks, als je met alleen maar wanden aggro krijgt.. (btw ik neem aan dat jullie wel een offtank hebben voor de knockback van de giants)
Hehe, eerlijk gezegd vind ik onze tanks prima, die Giants hebben toch een aggro-wipe ability ofzo ?
Zou het daar niet aan liggen ?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Puc van S.
On_E schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 11:44:
[...]

Hehe, eerlijk gezegd vind ik onze tanks prima, die Giants hebben toch een aggro-wipe ability ofzo ?
Zou het daar niet aan liggen ?
Ze hebben een aggro reduce abbility, daarom moet je dus 2 tanks op 1 giant hebben ;)

Anoniem: 154608

hey allemaal,

Ik en een vriend van mij gaan binnenkort WoW spelen (voor mij 2e attempt, kep een lvl 60 warrior) hij voor het eerst. We willen een pvp server gaan joinen en dan samen eerst een poos gaan lvl'en (allebei een nieuwe char maken) en uiteindelijk met z'n 2'en (binnen of buiten een guild) gaan pvp'en...

Mijn vraag is... wat is een leuke pvp server om te joinen? Kunnen we beter naar een aangewezen server gaan ( meer hulp bij quests van mensen die ook beginnen ) of heeft iemand van jullie een leuke server met nog redelijk wat startende mensen waar de lag ook niet al te hoog is?

Greetz.

Anoniem: 130680

[...]

Of je gaat bij Silk Dude in de leer, hij kan je misschien het een en ander vertellen over Hunters ;)

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 15:10

Nvidiot

notepad!

Anoniem: 154608 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 11:47:
hey allemaal,

Ik en een vriend van mij gaan binnenkort WoW spelen (voor mij 2e attempt, kep een lvl 60 warrior) hij voor het eerst. We willen een pvp server gaan joinen en dan samen eerst een poos gaan lvl'en (allebei een nieuwe char maken) en uiteindelijk met z'n 2'en (binnen of buiten een guild) gaan pvp'en...

Mijn vraag is... wat is een leuke pvp server om te joinen? Kunnen we beter naar een aangewezen server gaan ( meer hulp bij quests van mensen die ook beginnen ) of heeft iemand van jullie een leuke server met nog redelijk wat startende mensen waar de lag ook niet al te hoog is?

Greetz.
Er zijn op elke servers wel mensen die net beginnen, misschien niet met hun eerste char, maar dan wel met een alt. Ik heb eigenlijk nog nooit gehad dat het ergens compleet leeg is (Tenzij je om 4 uur 's nachts aan het spelen bent natuurlijk :) )

Een server kan ik je niet aanraden aangezien ik op de US servers speel. :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• rico_fxp
  • Laatst online: 20-05 21:00
M1lamb3r schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 11:46:
[...]

Ze hebben een aggro reduce abbility, daarom moet je dus 2 tanks op 1 giant hebben ;)
Ik kan die giants prima solo tanken , gewoon kwestie van regelmatig taunten en sundor armor gebruiken

• bcd87
  • Niet online
[...]

Als je tanks niet in hun eentje die dingen kunnen tanken zou ik maar eens wat nieuwe tanks zoeken :D

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik zal BWL even geven dan maar.

- Razorgore
- Vaelastrasz the Corrupt
- Broodlord
- Firemaw
- Ebonroc
- Flamegor
- Chrommagus
- Nefarian

Razorgore en Vael zijn bedoeld als gatekeepers. Daarna moet je niet al te veel moeite hebben wat erna komt. Razor en Vael zijn dus een goede indicatie of je klaar bent voor BWL.

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:15

heuveltje

KoelkastFilosoof

Nvidiot schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 11:53:
[...]

Er zijn op elke servers wel mensen die net beginnen, misschien niet met hun eerste char, maar dan wel met een alt. Ik heb eigenlijk nog nooit gehad dat het ergens compleet leeg is (Tenzij je om 4 uur 's nachts aan het spelen bent natuurlijk :) )
Valt soms ook behoorlijk tegen.
Op mijn server (Aszune) is het aan alliance kant altijd redelijk druk.
Maar toen ik voor de lol eens een horde alt aan ging maken viel dat toch tegen.
Er waren welgeteld 5 characters onder lvl30 actief in heel de Barrens, terwijl dat toch HET gebied is voor lvl 10 - 25 horde

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Anoniem: 154608

hehe dan join ik wel een paar server en doe /who 1-40 :D

wil niet hebben dat we strax een quest hebben waar we een groep voor nodig hebben en er zijn maar 20 mensen onder de lvl 40

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

hey allemaal,

Greetz.
Ik ben op The Venture Co gestart en daar kun je op primetime alle level 60's te zien krijgen in 1 /who :+ Er zijn op horde gewoon actief 400 mensen bezig in de level range 1 tm 25. Bevalt me goed op deze server. Heb gister nog wat /who's gedaan en vanaf 40 zitten er voor elke 5 levels rond de 50 man.

Best grappig zon nieuwe server...

"Oooh Jeroen!"

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Hydra schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 11:44:
Je hebt wel doorzettingsvermogen zeg :D Ik kan me zelf niet voorstellen geen level 60 alt beschikbaar te hebben, dat is vooral in de beginlevels wel ontzettend makkelijk. Heb zelf een paar lowbie alts op Venture Co (horde side) maar die gaan voorlopig niet gespeeld worden.
Ja, je merkt het wel dat je geen centen hebt. Ik heb met moeite wat degelijke groene gear en 1G. Ik heb zelfs alleen maar 6 slotter bags erbij :+

Wel grappig zon hardcore reroll. En weer echte eigen account :+

"Oooh Jeroen!"

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 15:10

Nvidiot

notepad!

Twee gathering professions pakken in het begin (bijv. mining + leatherworking) en alles op AH dumpen. Ben nu level 20 en loop met redelijke spullen EN 12 gold rond, en ik doe er niet eens moeite voor... 20 copper bars gaan op mijn server voor 1g buyout in ~10 minuten weg. 8)7

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• Bokkie
  • Niet online
Kaap schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 12:25:
[...]
Ja, je merkt het wel dat je geen centen hebt. Ik heb met moeite wat degelijke groene gear en 1G. Ik heb zelfs alleen maar 6 slotter bags erbij :+

zou helemaal gek worden :P

eerste wat ik doe met mijn nieuwe alt is 4x16 slots en 20g zakgeld :P

ff een nieuwe shaman maken :P dmg dealer dit maal, ben alvast bezig met black dragonscales enzo :P

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

[...]

LOL!

Als je een giant niet kan houden, kan je ook niet tanken. De kunst bij die bitches is gewoon het bewaren van je taunt. Bodypullen, salvo Sunders erop met wat slams. Zorg dat je met je rug naar de groep staat, een redelijk stukje er van af. Als ie je bashed (orc ftw, gebeurd me niet vaak) gelijk taunt lam-klikken. Daarna vrolijk weer verder. 2 tanks op 1 giant = teh newb :)

• Hydra
Kaap schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 12:25:
Ja, daar had ik dus ook last van :D Ik ben niet erg lang aan 't spelen geweest omdat het vooral in de undead starting zone te druk was (eerste dag dat de server open was, met 40 man die allemaal dezelfde kill quest hadden). Even nog een Tauren Shaman gemaakt, maar ff zien of en wat ik daar verder ga spelen. Misschien een undead warrior ofzo.
Ik ben wel blij met m'n eigen accountje, moet er niet aan denken al dat harde werk kwijt te raken. Nadeel van opnieuw beginnen op AD is wel dat er in verhouding weinig low levels zijn. Het is nu veel moeilijker aan een groep te komen. Helemaal voor plaatsen zoals Uldaman.

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-05 22:03
DRaakje schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 11:58:
[...]

Ik zal BWL even geven dan maar.

- Razorgore
- Vaelastrasz the Corrupt
- Broodlord
- Firemaw
- Ebonroc
- Flamegor
- Chrommagus
- Nefarian

Razorgore en Vael zijn bedoeld als gatekeepers. Daarna moet je niet al te veel moeite hebben wat erna komt. Razor en Vael zijn dus een goede indicatie of je klaar bent voor BWL.
haha so true :x
We waren 7 weken lang op vael aan het wipen door lag, spelers die niet online waren, ninja pulls etc. Afgelopen woensdag hebben we broodlord geslacht (5e try), zaterdag op zondag firemaw (5th try), ebonroc (met super veel lag en 4 tries) & flamegor (1st try) en gisteren chromaggus (4th try)... Het was al aardig laat maar we waren bijna in phase 2 @ nefarian :D Als jullie vids willen zien (horde):

Broodlord: http://tinyurl.com/8yjkh
Firemaw: http://tinyurl.com/7h3g6
Ebonroc: http://tinyurl.com/dtcha
Flamegor: http://tinyurl.com/9vysc
Chromaggus: http://tinyurl.com/9n5gs

edit: onze raidleaders die romantisch naar de zon die onder gaat kijken :P
http://users.telenet.be/thunderlord/RomanticSun.jpg

[Voor 7% gewijzigd door Remco20 op 01-11-2005 13:24]

• Adagio
  • Laatst online: 10:22
Ik wil binnenkort mijn videokaart gaan upgraden en ik zit over een 6800 te denken. Hoe serieus zijn echter de problemen met Nvidia-kaarten waarover bijvoorbeeld hier ( http://forums-en.wow-euro...9214&p=1&tmp=1#post169214 ) gesproken wordt?

Agree to disagree... | Sort that one out!

• Remco20
  • Laatst online: 27-05 22:03
Adagio schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 13:16:
Ik wil binnenkort mijn videokaart gaan upgraden en ik zit over een 6800 te denken. Hoe serieus zijn echter de problemen met Nvidia-kaarten waarover bijvoorbeeld hier ( http://forums-en.wow-euro...9214&p=1&tmp=1#post169214 ) gesproken wordt?
zover ik weet is de 6800 geen FX. Ik heb 2 weken geleden een 6800 aangeschaft omdat m'n 9800 pro overleden was :'( . Geen problemen tot dusver.

• Hydra
"We're sorry but there has been an error with your request. Please try again later."

En natuurlijk crapped het forum d'r weer uit..*zucht*

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-05 21:15
Ik heb een 6800GT en bevalt me erg goed. Geen problemen dusver.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Ik heb een 6800GT en die draait aals een tiet in WoW.

"Oooh Jeroen!"

• bcd87
  • Niet online
Remco20 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 13:22:
[...]

zover ik weet is de 6800 geen FX. Ik heb 2 weken geleden een 6800 aangeschaft omdat m'n 9800 pro overleden was :'( . Geen problemen tot dusver.
Idd, was de 5xxx serie niet de FX serie? (k zou 't niet weten, was altijd een ati-boy nml)

En ik heb 2 maandjes terug oid ook een 6800(GT) aangeschaft om precies dezelfde reden, 9800pro ging dood :D

• DarkShadow
ai wat moet dat een hoop aan repairs hebben gekost :P, gratz iig :) succes met nef de volgende keer

• DarkShadow
ga anders voor de ati x800 serie, bij alternate zijn nu een paar hele mooie aanbiedingen, kheb dr net een x850xt besteld voor 289 euro... (goedkoper is x800gt 256 mb ddr, maar wel goed over te clocken)

6800GT is namelijk op het moment ook behoorlijk duur (na een tijdje heel goedkoop te zijn geweest)

[Voor 9% gewijzigd door DarkShadow op 01-11-2005 14:02]

Anoniem: 159033

Weet iemand hoe de snelheid en damage van een wapen effect hebben op een druid in feral vorm.
Het lijkt erop dat ik met een wapen met hogere damage in feral vorm meer damage doe. Maar met een sneller wapen niet sneller aanval.
Iemand enig idee?

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

DarkShadow schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 14:01:
[...]

ga anders voor de ati x800 serie, bij alternate zijn nu een paar hele mooie aanbiedingen, kheb dr net een x850xt besteld voor 289 euro... (goedkoper is x800gt 256 mb ddr, maar wel goed over te clocken)

6800GT is namelijk op het moment ook behoorlijk duur (na een tijdje heel goedkoop te zijn geweest)
Mijn 6800GT heb ik nu 4 weken en was 219 Euro. Zal wel meevallen met duur dus :P

"Oooh Jeroen!"

• Perox
  • Laatst online: 24-05 19:51

Perox

Reverence - Runetotem

Hydra schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 13:27:
"We're sorry but there has been an error with your request. Please try again later."

En natuurlijk crapped het forum d'r weer uit..*zucht*
Forums zijn alleen up als de servers down zijn :P

Lysse - Runetotem

• DarkShadow
Kaap schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 14:16:
[...]
Mijn 6800GT heb ik nu 4 weken en was 219 Euro. Zal wel meevallen met duur dus :P
waar gekocht? Ik kan ze nergens meer vinden, heb ook een kaart in bestelling, maar dit is wel erg goedkoop. (wel agp trouwens he)

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Vraagje, ik heb gehoord dat je bij de expansion verplicht PVP flagged bent in outland, onafhankelijk van server type (PVE of PVP). Nu kan ik wel leven met nog tien levels erbij krijgen, maar ik heb niet echt de behoefte om dat te doen met mijn PVE karakter op een PVE server, met PVP regels. Iemand een idee of dat waar is?

|{ brrr }] |

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

DarkShadow schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 14:26:
[...]

waar gekocht? Ik kan ze nergens meer vinden, heb ook een kaart in bestelling, maar dit is wel erg goedkoop. (wel agp trouwens he)
Was bij Alternate, AGp versie ja. Alleen het nieuws kwam uit en ze waren binnen no-time uitverkocht denk ik.

"Oooh Jeroen!"

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Yellow|A schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 14:35:
Vraagje, ik heb gehoord dat je bij de expansion verplicht PVP flagged bent in outland, onafhankelijk van server type (PVE of PVP). Nu kan ik wel leven met nog tien levels erbij krijgen, maar ik heb niet echt de behoefte om dat te doen met mijn PVE karakter op een PVE server, met PVP regels. Iemand een idee of dat waar is?
Lijkt me sterk hoor.

"Oooh Jeroen!"

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:43

m0nk

16-09-2003 15.15

Anoniem: 159033 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 14:13:
Weet iemand hoe de snelheid en damage van een wapen effect hebben op een druid in feral vorm.
Het lijkt erop dat ik met een wapen met hogere damage in feral vorm meer damage doe. Maar met een sneller wapen niet sneller aanval.
Iemand enig idee?
Catform heeft base dmg, wapen dmg wordt dus niet gebruikt. Evenals de speed.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30

• bcd87
  • Niet online
Smells like bullshit to me ^^

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Just asking, maarja als kaap/kEv4h het niet weten zal het wel stinken inderdaad :p

Zelf wat gezocht, maar kwam niet verder dan dit muffe topic dat na de eerste paar posts al veranderd in een andere discussie.
http://forums.worldofwarc...857&p=1&tmp=1#post5578857

[Voor 4% gewijzigd door Yellow|A op 01-11-2005 14:43]

|{ brrr }] |

• bcd87
  • Niet online
Yellow|A schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 14:43:
Just asking, maarja als kaap/kEv4h het niet weten zal het wel stinken inderdaad :p

Zelf wat gezocht, maar kwam niet verder dan dit muffe topic dat na de eerste paar posts al veranderd in een andere discussie.
http://forums.worldofwarc...857&p=1&tmp=1#post5578857
Mjah, mensen spelen op PvE servers om _juist_ dat geouwehoer van ganken enzo niet mee te hoeven maken. Lijkt me dan ook dat het meerendeel van pve servers er niet op zit te wachten.

Maarja, 't is waar dat blizzard wel meer rare dingen heeft ^_^

• sanderrs
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-05 19:31
Gimbooze schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 14:38:
[...]

Smells like bullshit to me ^^
Dit zou inderdaad niet leuk zijn.
Het is al zo moeilijk op de US server waar ik zit. (Aggramar PVE)
Daar zit een super goede Hord PVP guild als we al een potje winnen dan is het super geluk hebben.(komt dus zelfde voor).

Ben ook bezig om een Shame op Stromscale PVP EU aan het maken. En tot nu toe gaat ut lekker.
Alleen nog opzoek naar een guild tot 60 :X

Girls come and go, epics are soulbound!!!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-04 22:18

Crowmeister

Stop!.... Continue

Gimbooze schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 13:36:
[...]

Idd, was de 5xxx serie niet de FX serie? (k zou 't niet weten, was altijd een ati-boy nml)

En ik heb 2 maandjes terug oid ook een 6800(GT) aangeschaft om precies dezelfde reden, 9800pro ging dood :D
Hmm mijn 9800PRO heeft ook het leven gelaten een maand of 4 terug. Weird....

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
..en mijn 9800 PRO geeft ook problemen sinds ik WOW speel.

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-05 18:28

FunkyTrip

Funky vidi vici!

hey allemaal,

Greetz.
Beide RP PvP servers zijn 'nieuw'. Dwz er zijn nog heel veel mensen in de startgebieden. De economie moet nog op gang komen. Er lopen geen lowlevels met door hun level 60 alt getwinkte supergear rond enzo. Ik speel op Defias Brotherhood. Aardg wat NLers daar en een goede bijna 50-50 verhouding Alliance - Horde.

Op de AH is goeie gear nog betaalbaar. Op volwassen servers zijn blauwe items vaak op lage levels al een paar dozijn goud waard omdat deze items makkelijk gekocht kunnen worden door de alts van level 60s.

Kortom ik zou op een RP PvP beginnen, of op Hamaurush (die is al een paar weekjes ouder, maar daar heb je geen RP policy)

Dit dus.

• Bokkie
  • Niet online
Nvidia, the way its meant to be played :P en nou opzouteh naar het Videoplanken en beeldkanonnen forum jullie :P

Queues op bloodscalp helaas weer terug :/ hoewel het nog wel meevalt
mensen die op Twisting Nether spelen hiero? hoe is het daar nu? qua drukte en queue's?

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-05 18:28

FunkyTrip

Funky vidi vici!

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 15:08:
Nvidia, the way its meant to be played :P en nou opzouteh naar het Videoplanken en beeldkanonnen forum jullie :P

Queues op bloodscalp helaas weer terug :/ hoewel het nog wel meevalt
mensen die op Twisting Nether spelen hiero? hoe is het daar nu? qua drukte en queue's?
Als ik in de Realms list kijk is Twisting Nether en de meeste andere migratie servers low populated, dus daar zal vast geen queue zijn.

Defias Brotherhood heeft bij een low/med population tag tussen de 600 en 900 mensen online op Horde, dus Twisting Nether zal wel zo'n 400-600 mensen online hebben per faction op piek tijd. Bloodscalp zit( zat) op de 1500-1800 per faction.

[Voor 5% gewijzigd door FunkyTrip op 01-11-2005 15:46]

Dit dus.

Anoniem: 86074

Het is ook de starting area van de nieuwe races .... en die zouden dan ook verplicht PvP zijn ;)!

• Puc van S.
Anoniem: 86074 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 16:27:
[...]

Het is ook de starting area van de nieuwe races .... en die zouden dan ook verplicht PvP zijn ;)!
Outland is niet het start gebied van de nieuwe races ;) Blood Elves beginnen @ Eastern Kingdoms boven aan, en Alliance race zal hoogstwaarschijnlijk in Kalimdor beginen

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Lijkt me niet dat Timmy de level twee Blood Elf het lang zou volhouden in een zone met level 61-70 demons en ander ongein. Denk dat hij al agro zou hebben tijdens character creation :)

"Welcome Timmy, you are about to start you adventures in the lands of... Timmy? Timmy??? HEY STOP EATING TIMMY! Damnit..."

|{ brrr }] |

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Yellow|A schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 16:42:
Lijkt me niet dat Timmy de level twee Blood Elf het lang zou volhouden in een zone met level 61-70 demons en ander ongein. Denk dat hij al agro zou hebben tijdens character creation :)

"Welcome Timmy, you are about to start you adventures in the lands of... Timmy? Timmy??? HEY STOP EATING TIMMY! Damnit..."
LOL :D

[/]

• DarthRaider
  • Laatst online: 09-06-2015
Ook leuk als je daar zou beginnen op een nieuwe lege server. Ben je eindelijk lvl60, wil je wel 's wat anders zien, hebben ze aan de andere kant The Dark Portal nog niet open :P

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Afgelopen zondag nog een leuk boogje voor m'n rogue meegepikt..

http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=17069 :+

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

• Bokkie
  • Niet online
dat ding is gisteren bij ons naar een warrior gegaan :D

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Hmm ja vorige week bij ons ook, maar toen was ik er niet. Warriors pakken meestal blastershot bij ons.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

• chrisstructor
  • Laatst online: 01-02-2020

chrisstructor

Employ your more evil being

Hebben jullie ook wel eens dat wow na het connecten blijft hangen op :

retrieving character list

Ik heb het op dit moment en kan nu dus niet spelen op de stormreaver server?? :?

There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't

Anoniem: 143011

chrisstructor schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 19:16:
Hebben jullie ook wel eens dat wow na het connecten blijft hangen op :

retrieving character list

Ik heb het op dit moment en kan nu dus niet spelen op de stormreaver server?? :?
dat had ik zonet ook met mn stormreaver alt, even later was het weer voorbij, dus gewoon eventjes blijven proberen denk ik

• chrisstructor
  • Laatst online: 01-02-2020

chrisstructor

Employ your more evil being

klopt, heeft em nu weer gevonden, vaag hoor

There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't

Anoniem: 34043

twiFight schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 15:00:
..en mijn 9800 PRO geeft ook problemen sinds ik WOW speel.
mijn 9800 gaf ook de geest tijdens wow :(

Anoniem: 61797

Mijn 9800 pro is ook pas kapot gegaan vreemd hoor |:(

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:32

Snappie88

Mr. Hollywood

Mijn 9800 is ook... ow wacht ik heb een 5900XT :Y)

@ Bokkie, ben van Ravencrest naar Twisting Nether gegaan met m'n alt (Snappie, level 41 Orc Warlock). Geen que als ik speel (maar ik speel er niet veel op, zie m'n sig ;)), maar als je een SM groep aan het zoeken bent kan je best lang wachten, had maandagavond een succes :(

Heb er eigenlijk best spijt van dat ik m'n Warlock heb verplaatst. Dan maar de ques op Ravencrest, maar daar zitten wel de mensen die ik ken. En m'n Shaman is al zo saai om te spelen :(

Surfin' paradise!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Ben ik eindelijk door de ellenlange bloodscalp queue heen, geeft ie m'n characters niet weer.
Scherm blijft hangen op retreiving characterlist, 't zit niet mee vandaag :(

• tomvdburg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-05 16:47
BaN5Hee schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 20:37:
Ben ik eindelijk door de ellenlange bloodscalp queue heen, geeft ie m'n characters niet weer.
Scherm blijft hangen op retreiving characterlist, 't zit niet mee vandaag :(
heb ik sinds gisteravond. echt FUCKED UP. ik word er moeilijk pissed van. geen manier om er langs te komen... :(

• tomvdburg
update..

alle realms liggen plat :(:(:(:(:(

FFS AAARfg uhfg sd'ka'dfsmg 'dmfv'ka m'fkmv ák mda s'mfga'ms'mfd'mals 'msa'kf'shieífgá sikfg

/edit nu is alles weer up..

strange

[Voor 33% gewijzigd door tomvdburg op 01-11-2005 20:44]

Anoniem: 143011

tomvdburg schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 20:44:
update..

alle realms liggen plat :(:(:(:(:(

FFS AAARfg uhfg sd'ka'dfsmg 'dmfv'ka m'fkmv ák mda s'mfga'ms'mfd'mals 'msa'kf'shieífgá sikfg
stormrage is up, we staan voor emeriss op t moment, te wachten tot de mark eraf gaat :P

• tomvdburg
hmz. de realmlist weet het ook niet meer..

als je F5 drukt, is ie de ene x alles offline, de andere x alles online.. maar ik kan ffs die charlist niet zien..

net wel, bleef ie hangen aan het einde van die laadbalk :@:@:@:@:@:@:@:

• t3q
  • Laatst online: 10:13

t3q

Say yes to teq

Hier op Zenedar hetzelfde probleem :S

Blijft hangen op "Retrieving character list "

:S

Life goes as it goes.

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Krijg ook nog steeds geen char list... wel balen, had vanavond weer tijd om ff te spelen :(

• sander_dr
  • Laatst online: 27-05 22:16
mijn 9800 pro is ook kapot gegaan tijdens wow...

en nog steeds geen char list...

[Voor 27% gewijzigd door sander_dr op 01-11-2005 20:57]

• tomvdburg
na 3 minuten ofzo schijnt ie te komen.. iig bij mij een x..

Anoniem: 22297

Hm WoW laat die 9800 pro kaartjes wel zweten.

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:31

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Jezus...

Heb je eindelijk weer eens tijd om MC in te gaan kan je niet mee omdat je te laat was met inschrijven, dropt er fucking priest shit..

Net als gister, 2x prophecy + manastorm leggins.

Sjonge jonge..

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• kamerplant
  • Niet online

kamerplant

lekker toch

Het wachten op je char list duurt bij mij ook lang, maar naar hooguit enkele minuten komt het dan wel. :)

Ik kreeg vanmiddag het volgende item gedropped, en won met 95 :D.
http://meuk.datafeest.net/enchant.jpg

Stel dat ik dit item openbaar verkoop, wat zou een mogelijke prijs zijn wat ik hiervoor kan vangen? Ik zit op Bloodscalp, een van de drukste servers. Allakhazam geeft aan 350g, maar kloppen die prijzen over het algemeen uberhaupt?

[Voor 16% gewijzigd door kamerplant op 01-11-2005 21:47]

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-05 17:29
lijkt me wel erg veel voor die enchant. Zo populair is die niet.

• kamerplant
  • Niet online

kamerplant

lekker toch

Het leek mij ook wel wat overdreven inderdaad. ;). Ik denk zelf dat hier echt voor geld 'wat een gek ervoor geeft'. Maar het zou leuk zijn te weten voor welke prijzen hij in het verleden van eigenaar is verwisseld.

[Voor 74% gewijzigd door kamerplant op 01-11-2005 22:23]

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-04 09:33

ye-roon

knaak

Wij wipen hier constant op veal omdat me guildleaders vaag zijn en een ander guild willen inhalen. En 2 keer dood met 1 strategie die niet werkt. En nu is mijn vraag. Wie heeft links naar Veal strats of kan hier een mooie veal strat kan typen. Ik wil gewoon is weten hoe andere het doen en gewoon zorgen dat we die gast met 1 try en niet 3 avonden van 4 uur krijgen.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Puc van S.
ye-roon schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 22:23:
Wij wipen hier constant op veal omdat me guildleaders vaag zijn en een ander guild willen inhalen. En 2 keer dood met 1 strategie die niet werkt. En nu is mijn vraag. Wie heeft links naar Veal strats of kan hier een mooie veal strat kan typen. Ik wil gewoon is weten hoe andere het doen en gewoon zorgen dat we die gast met 1 try en niet 3 avonden van 4 uur krijgen.
2x dood en dan al zeggen dat een strat niet werkt? wat is die strat? en verwacht zeker niet dat je vael in 1x dood krijgt.... eerder in 20x

Anoniem: 108648

Datafeest schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 22:22:
Het leek mij ook wel wat overdreven inderdaad. ;). Ik denk zelf dat hier echt voor geld 'wat een gek ervoor geeft'. Maar het zou leuk zijn te weten voor welke prijzen hij in het verleden van eigenaar is verwisseld.
zeker geen 350g, want het is een hele slechte enchant voor de prijs van de mats, kan je voor iets meer crusader halen die stukken beter is. Lifestealing= slechte procrate, is maar 30 lifesteal per proc en die kan geresist worden want het is firedmg :s En voor de 'volledigheid' crusaderformula is meestal 100-200g

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:29
Ik ben eens begonnen met een 2e char (naja 10e eigenlijk maar deze ga ik echt levelen naast m'n mage die al tijden lvl60 is). Omdat ik van dat manaprobleem af wilde heb ik maar voor de warrior gekozen. Ook ik wil wel eens massaal klappen vangen en dan nog blijven leven ook. ;)

Hij is nu level18 (Orc Warrior) maar ik zoek dus een goeie build (verassend?). Ik ben van plan sowieso een hoop solo te doen tot een leveltje of 40/45 dus een goeie pak damage is wel van belang, maar ook van instances ben ik niet vies dus ook daarvoor moet de build geschikt zijn. Die-hard PvP doe ik toch met m'n mage dus echt van belang is dat niet.

Ik moet dus een uitgebalanceerde build hebben maar ik ben totaal niet thuis in warriors. Iemand die een handje kan helpen? :)

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:58
The Realone schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 23:05:
Ik ben eens begonnen met een 2e char (naja 10e eigenlijk maar deze ga ik echt levelen naast m'n mage die al tijden lvl60 is). Omdat ik van dat manaprobleem af wilde heb ik maar voor de warrior gekozen. Ook ik wil wel eens massaal klappen vangen en dan nog blijven leven ook. ;)

Hij is nu level18 (Orc Warrior) maar ik zoek dus een goeie build (verassend?). Ik ben van plan sowieso een hoop solo te doen tot een leveltje of 40/45 dus een goeie pak damage is wel van belang, maar ook van instances ben ik niet vies dus ook daarvoor moet de build geschikt zijn. Die-hard PvP doe ik toch met m'n mage dus echt van belang is dat niet.

Ik moet dus een uitgebalanceerde build hebben maar ik ben totaal niet thuis in warriors. Iemand die een handje kan helpen? :)
De 31/20 build werkt voor mij het beste bij solo'en (grinden en questen). hiermee ben ik ook van 1 tot 60 gelvld met veel solo werk. Ook voor PVP is deze build een goede. Zodra je MC gaat doen dan zal het misschien een def build gaan worden als je MT wil, echter zover ben ik nog niet. En tanken tot en met Drakki gaat gewoon goed met de 31/20 build.

Dit is mijn build

http://www.worldofwarcraf...0500000000000000000000000

Ook kun je www.wow-loot.com/warrior.htm kijken naar mooie loot list voor lvl 1-60 :)

Chronia Lvl 60 Warlock Diablo 3

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-05 15:24
Dennism schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 23:27:
[...]

De 31/20 build werkt voor mij het beste bij solo'en (grinden en questen). hiermee ben ik ook van 1 tot 60 gelvld met veel solo werk. Ook voor PVP is deze build een goede. Zodra je MC gaat doen dan zal het misschien een def build gaan worden als je MT wil, echter zover ben ik nog niet. En tanken tot en met Drakki gaat gewoon goed met de 31/20 build.

Dit is mijn build

Ook kun je www.wow-loot.com/warrior.htm kijken naar mooie loot list voor lvl 1-60 :)
Ik dacht zelf aan dit:
voor mijn warrior alt...

Steam

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:32

Snappie88

Mr. Hollywood

Ongelovelijk... Zit in de trein naar huis, blijkt er vanaf Amsterdam Centraal geen enkele trein meer te rijden. Zit je daar dan... Zit nu vanaf de zijlijn te kijken hoe de rest van m'n guild Ragnaros af probeert te slachten :(

Op dit soort momenten had ik liever dat ik een ander spelletje had gekozen..

Surfin' paradise!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Yay! Het is gisteren eindelijk gebeurd! Lvl 60 met mijn Druid !

Woehoe! Het voelt gelijk... zo anders...Roar... voel me zo sterk.

Anyways.. wat zal ik eens gaan doen ? Denk dat ik maar een PVP god ga worden :-)
Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee