Toon posts:

Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 54 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste
Acties:
  • 3.575 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 73258

HTT-Thalan schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 12:08:
[...]

Kost wel mana. En een /oom druid is een dooie druid. Als rogue heb ik er geen moeite mee.
Als paladin kan ik nog niet van veel ervaring spreken, zijnde level 22, maar ik vermoed dat het mogelijk moet zijn ze te outhealen/tanken.
Maar als je druid bijna oom is kan hij in cat/bear form weer rage/energy opbouwen. Daarnaast krijgt ie er ook weer een beetje mana bij.

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:50

m0nk

16-09-2003 15.15

Zorgen dat je niet oom gaat, als caster je tegenstander op afstand houden..
Als full feral (1100AP en 25,5% crit) hoef ik vaak tegen rogues niet eens meer te healen, mijn maul crits liggen rond de 1000.. en aangezien ik wel redelijk vaal crit...

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Anoniem: 73258 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 12:25:
[...]

Maar als je druid bijna oom is kan hij in cat/bear form weer rage/energy opbouwen. Daarnaast krijgt ie er ook weer een beetje mana bij.
Dat klopt, maar in katvorm is hij retezwak, dus gewoon hard meppen is daar key, en in beervorm is zijn dps laag, in die vorm ga ik gewoon als druid spelen, tank en jezelf healen tot hij weer uit beervorm is. Een paladin heeft meerdere levens, gebruik die! Live life to the fullest, zeggen ze wel :P

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05 19:42
Gimbooze schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 10:44:
[...]

Ashkandi is nu beter toch met die dikke AP erop?
Hmm ja, ziet er wel beter uit... maar het kan nog maanden duren voor ie dropt :P
Ik denk wel dat 81.9 damage per second plus 86 ap er overheen ragt.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
FragNeck schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 12:31:
[...]

Hmm ja, ziet er wel beter uit... maar het kan nog maanden duren voor ie dropt :P
Ik denk wel dat 81.9 damage per second plus 86 ap er overheen ragt.
Hehe Sulf is idd makkelijker te krijgen (als je gelukt hebt dan)
Bij ons loopt iemand in de guild nu al 3 maanden met de Sulfuron Hammer rond ofzo.. de Eye wil maar niet droppen :D

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:30

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

chrisstructor schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 12:24:
[...]

Hmmm, ik wil deze status met UC krijgen , zodat ik minder geld voor mijn lvl60-mount-paard moet betalen ;)
Het is dan niet nuttig om runecloth te KOPEN om deze status te verkrijgen ;) .
Dan kan ik net zo goed sparen tot ik het geld heb voor die mount.

Is er geen andere manier?
Ehm, ik wist niet dat als je exhalted bent dat je mount goedkoper werd :p Maar eens kijken hoe duur een epic troll raptor is.

Er zijn wel repeatable quests, die geven je 5!! rep per x. De tijd die je daarmee kwijt bent kun je beter gebruiken om te farmen naar runecloth ;).

Zover ik weet is er geen andere manier...
Ja er was iets met AV, dat je dingen kon inleveren maar ik heb nog nooit AV gedaan.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• DarthRaider
  • Laatst online: 09-06-2015
HTT-Thalan schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 12:08:
[...]

Kost wel mana. En een /oom druid is een dooie druid. Als rogue heb ik er geen moeite mee.
Als paladin kan ik nog niet van veel ervaring spreken, zijnde level 22, maar ik vermoed dat het mogelijk moet zijn ze te outhealen/tanken.
Dat outhealen kun je wel vergeten, tenzij je daarvoor specced en je gear daarop richt. Beide doen niet veel dmg en het zal voornamelijk een mana fight worden, welke de pala denk ik zal winnen. En in de tussentijd maar hopen dat er niet iemand van de andere factie je tegenstander komt helpen.

• FragNeck
Gimbooze schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 12:48:
[...]

Hehe Sulf is idd makkelijker te krijgen (als je gelukt hebt dan)
Bij ons loopt iemand in de guild nu al 3 maanden met de Sulfuron Hammer rond ofzo.. de Eye wil maar niet droppen :D
Tja, 3% droprate of zoiets? en dan van Ragnaros nota bene :P

Maar we zien wel hoe het loopt :)
Zou wel cool zijn als IA hem eerder heeft dan GK ;)

Anoniem: 130680

MrVegeta schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 11:24:
[...]

Runecloth inleveren.
Kost veel geld en tijd, maar zo heb ik het gedaan met de trolls. Ongeveer 700 stacks ingelevert en nu heb ik als undead een raptor! :D
En veel hulp van guildies, is ook het vermelden waard :Y)

• chrisstructor
  • Laatst online: 01-02-2020

chrisstructor

Employ your more evil being

Waar kun je runecloth inleveren voor uc rep?

There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Anoniem: 130680 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 12:54:
[...]

En veel hulp van guildies, is ook het vermelden waard :Y)
Hihi :$ en ongeveer 100 stacks gratis en 400 stacks voor 1g...
Ach, als je al een tijdje level 60 bent moet je wat verzinnen om te doen, gear kan eigenlijk niet veel beter, behalve epics, dus dan maar een cross faction mount.. hihi

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• bcd87
  • Niet online
FragNeck schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 12:54:
[...]

Tja, 3% droprate of zoiets? en dan van Ragnaros nota bene :P

Maar we zien wel hoe het loopt :)
Zou wel cool zijn als IA hem eerder heeft dan GK ;)
Ben jij IA? Cool :)

Hehe als dat gebeurd weet ik een dwerg die heel erg verdrietig zal zijn (Cyper) :P

• FragNeck
Gimbooze schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 13:00:
[...]

Ben jij IA? Cool :)

Hehe als dat gebeurd weet ik een dwerg die heel erg verdrietig zal zijn (Cyper) :P
Hmm, cyper? zegt me nu niet veel..

Imperial Alliance ja.. Al sinds het begin van WoW.
Mede oprichter zelfs.

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

chrisstructor schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 12:55:
[...]

In UC bij de tailors, staat een vrouwtje tegen de muur..
Maar eerst moet je 60 wool, 60 silk cloth en 60 mageweave inleveren voordat je runecloth mag inleveren..

• chrisstructor

chrisstructor

MrVegeta schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 13:02:
[...]

In UC bij de tailors, staat een vrouwtje tegen de muur..
Maar eerst moet je 60 wool, 60 silk cloth en 60 mageweave inleveren voordat je runecloth mag inleveren..
Aaaaaa, daarom kan ik geen runecloth inleveren dus B)
tx

There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:11
chrisstructor schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 12:55:
[...]

Volgens mij krijg je geen goedkopere mount als je exalted bent hoor. Je krijgt korting als je honored bent (10%) en als je rank 3 of hoger bent (nog eens 10%). Lekker boeiend allemaal, je kan je mount laten kopen door iemand die dat is en die kan hem dan aan jou geven. Exalted is alleen nodig als je 'riding' wilt leren van een andere faction (bijvoorbeeld Tiger Riding als je human bent).

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:15

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Ik ga zeer zeker proberen Exalted te raken met UC. Tauren op een Undead Horse lijkt me wel kicken. Ik vind wolf, raptor en kodo zo nep.

"Oooh Jeroen!"

• FragNeck
Thijs schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 13:07:
[...]

Volgens mij krijg je geen goedkopere mount als je exalted bent hoor. Je krijgt korting als je honored bent (10%) en als je rank 3 of hoger bent (nog eens 10%). Lekker boeiend allemaal, je kan je mount laten kopen door iemand die dat is en die kan hem dan aan jou geven. Exalted is alleen nodig als je 'riding' wilt leren van een andere faction (bijvoorbeeld Tiger Riding als je human bent).
Is je mount niet bop dan.

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-05 17:43

we_are_borg

You will Comply

Een mount is Bind on Use. Je moet alleen wel uitkijken wie je het geld geeft.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• chrisstructor

chrisstructor

[...]
Hmmmm, in dat geval is het niet echt nuttig, aangezien ik al honored ben >:)
Gewoon nog effe sparen dus ;)

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:47
Waar kan een dwarf allemaal op rijden?

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-06 17:59
Masch schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 13:14:
Alle alliance mounts :) Paard, ram, tijger en zo'n gnome struisvogel waarvan ik de naam niet meer weet

• FragNeck
Op alle allied mounts?

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:00

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Alle Alliance mounts geloof ik, mits je rep hoog genoeg is.

Edit: Iets met spuit 11 8)7

[Voor 8% gewijzigd door SandsOfArrakis op 08-11-2005 13:21]

He who controls the Spice, controls the Universe.

• DarthRaider
  • Laatst online: 09-06-2015
Kaap schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 13:09:
Ik ga zeer zeker proberen Exalted te raken met UC. Tauren op een Undead Horse lijkt me wel kicken. Ik vind wolf, raptor en kodo zo nep.
Volgens mij kan dat niet :+ Enkel kodo's en wolves staat me bij...

Anoniem: 28168

Kaap schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 13:09:
Ja, een wandelend zootje botten is veel realistischer 8)7

En Taurens kunnen alleen op kodo's, wolven en de baron mount rijden, dus helaasch!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:19
Is dat al mogelijk dan ? Op wolven rijden voor taurens? Ik begreep dat het iets is wat in de planning zit. Er staat me iets bij dat de orcs " sturdier wolves" aan het kweken waren ofzo?

Heb nog nergens gezien dat het ook daadwerkelijk al mogelijk is.

Anoniem: 93525

Alles

@ Qoriox

Sinds 1.8 is dit mogelijk afaik.

[Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 93525 op 08-11-2005 13:38]

• Masch
Damn, damn....
Hello,

Thank you for inquiring about realm to realm transfers within the World of Warcraft. The current round of realm transfers is now closed. We continue to monitor realm populations and if necessary will re-open character transfers if any realms become over-populated.

However, we are looking into allowing customers more freedom in choosing realms to transfer to in the near future. No further details are available concerning this feature at this time. Any new information regarding realm transfers will be posted at:
http://www.wow-europe.com/en/

Best regards

Blizzard Entertainment Europe
Elodie B.
Support Technique
http://www.wow-europe.com
PS: veuillez conserver l'historique en réponse de ce mail, merci

-----Original Message-----
From: knip
To: WoWSupportEU@blizzard.com
Sent: 07/11/2005 12:53:18
Subject: EN Other /

Date :Nov 7, 2005

Last Name: Schipper
First Name: Maikel
Account: MaschNed
Character: Masch
Realm: Warsong (EN/PvP)

-----------------------------------------------------------------------------

Configuration OS: Windows XP
CPU: 1.6 GHz - 2.0 GHz
Memory: 768 Mb
Video: ATI Radeon 9600 XT
Sound: On-Board Sound card

-----------------------------------------------------------------------------

Description: Dear Reader, Because of rehousing i was not able to play WOW from 16-9-2005 till 4-11-2005. In that time i had no access to the internet. This week i added another three months supcription and wanted to log in to Warsong to play with my caracter Masch. When logged in, i saw that almost my whole guild was away. A friend then told me they all moved to the server Neptulon. I tried to do this also, but i am not able to move my caracter to Neptulon? Therefore, i would like to ask you if you can move my caracter Masch to Neptulon. Thanks and greetings, Maikel Schipper (Masch)
Zal ik nog wat terug sturen of is dit een hopeloze zaak?

Anders moet ik maar met mijn dwarf priest verder gaan. Kan ik in ieder geval op alle allied mounts rijden ;)

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-06 21:56
Gisteren uit sack of spoils gehaald: Crystalline threaded cape http://www.thottbot.com/?i=52152

na het afmaken van een van de dukes mn signet ingeleverd. Volgens allakhazam is het 300g waard, wat is jullie mening? Het is iig best +dmg cape voor de epics.

Anoniem: 86561

Masch schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 13:38:
Damn, damn....

[...]

Zal ik nog wat terug sturen of is dit een hopeloze zaak?

Anders moet ik maar met mijn dwarf priest verder gaan. Kan ik in ieder geval op alle allied mounts rijden ;)
Doe vooral geen moeite, ze doen het toch niet.

Anoniem: 130304

Van het weekend eindelijk exalted geworden met Stormpike (Alterac Valley). Gelijk even mijn 5 epics (4 + epic trinket) opgehaald. Bijna blut natuurlijk maar wat een lol met mijn Stormpike Battle Charger (Epic Ram). Beter dan mijn oude pala-kermispeerd en het kost ook geen mana wat zeer gunstig is met pvp'en. Ook kun je bij 999/1000 in exalted je epic Stormpike Insignia Rank 6 trinket ophalen. Nu staat daar in gouden letters op: The Eye of Command. Beetje speuren op het web zegt dat je met dat ding alle npc's in Alterac Valley zou kunnen bevelen maar ik heb daar nog weinig van gemerkt. Iemand een idee?
chrisstructor schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 12:24:
[...]

Hmmm, ik wil deze status met UC krijgen , zodat ik minder geld voor mijn lvl60-mount-paard moet betalen ;)
Het is dan niet nuttig om runecloth te KOPEN om deze status te verkrijgen ;) .
Dan kan ik net zo goed sparen tot ik het geld heb voor die mount.

Is er geen andere manier?
Ben je, als undead zijnde, dan niet honoured met je faction? Als je dat niet bent zou het niet veel moeten kosten om honoured te worden. Normaal ben je dat al door alle faction quests te doen.
Inderdeed.

[Voor 30% gewijzigd door Hydra op 08-11-2005 13:46]

https://niels.nu

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-06 17:18

Snappie88

Mr. Hollywood

Anoniem: 86561 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 13:40:
[...]

Doe vooral geen moeite, ze doen het toch niet.
Inderdaad, hopeloos. Ga er maar vanuit dat over een half jaar je tegen betaling je character terug kan gooien.

Surfin' paradise!

• Masch
Snappie88 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 13:45:
[...]

Inderdaad, hopeloos. Ga er maar vanuit dat over een half jaar je tegen betaling je character terug kan gooien.
Dat is toch niet normaal? :( Ik heb potverdorie 3 maand gespeeld met de char waar het hier om gaat. Zal ik dan door een verhuizing er niet meer mee kunnen spelen? :( :( Er zijn nu alleen nog maar Russen op Warsong, zelfs in de GC is het Russisch wat de klok slaat. Ik vind het gekkenwerk.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-05 09:52
offtopic:
Sorry, iemand zat te kutten achter m'n pc.
Zou je het niet willen quoten Masch, thanks!

[Voor 234% gewijzigd door M@NIC op 08-11-2005 14:04]

• Masch
[knip]

offtopic:
Tuurlijk :D

[Voor 86% gewijzigd door Masch op 08-11-2005 14:06]

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Kaap schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 11:19:
[...]
Als je iemand armor geeft en verwacht dat hij in de guild blijft ben je echt hypocriet. Jij hebt ook het recht om naar een andere guild te gaan als je dat wilt. Dit is een spel voor de fun hoor, ook de fun van die MT. Moet hij dan bijvoorbeeld 6 maanden voor jullie tanken als hij helemaal niet in die guild wil zitten? Moet hij toch zeker zelf weten.
Waarom komt hij er dan niet mee voordat alle guildies voorstellen om hem te helpen? Eerlijkheid duurt het langs is mij altijd verteld, blijkbaar geld dat niet voor MT's ofzo? Ik vind het ontzettend egoistisch als je eerst alle hulp accepteerd om vervolgens een /gquit te doen.

En ja, je mag zelf bepalen of je een guild leaved. Als je de epix hebt verworven door DKP te bieden vind ik het prima. Sterker nog, er zaten in Craftwerk genoeg mensen die nu dus weg zijn, maar wel een aantal epix 'meegenomen' hebben. Vind ik niet erg, ze hebben het verdient. En dat gedeelte mis ik dus bij dit verhaal. Ik vind niet dat die MT het verdient heeft, hij heeft het gekregen, om vervolgens kort erop de guild te verlaten.
HTT-Thalan schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 12:30:
[...]

Dat klopt, maar in katvorm is hij retezwak, dus gewoon hard meppen is daar key, en in beervorm is zijn dps laag, in die vorm ga ik gewoon als druid spelen, tank en jezelf healen tot hij weer uit beervorm is. Een paladin heeft meerdere levens, gebruik die! Live life to the fullest, zeggen ze wel :P
Ik eet paladins als ontbijt :) Paladins hebben geen ranged, dus kan je lekker op ze inbashen. Wel oppassen alleen dat ze je Innervate niet cleansen.

Op level 40 ongeveer heb ik eens een gevecht met een Paladin gehad dat ongeveer 20 minutes duurde. Onze mana kwam sneller terug dan dat we het uitgaven :)

[Voor 25% gewijzigd door Snappie88 op 08-11-2005 14:33]

Surfin' paradise!

Anoniem: 159683

Hey Hallo!

Ik lees al geruime tijd dit forum en dacht bij mezelf laat ik me eens registreren :P

Ik speel WoW sinds open Beta nov/dec, en moet zeggen dat het sinds D2 LoD eindelijk weer eens een spel waar ik helemaal in zit, soms wat teveel :P

We zijn met stel vrienden/familie een guild begonnen met allemaal dwarfs, met allemaal de naam: ....bierbuik. Ik heet dus Teunbierbuik, en je had Ton, Kees, Koos, Fust, Jan, Sjon, Dik....etc..etc... Met als Guildnaam <De Biergodenzonen>. (server Sunstrider)

Tijd geleden wouden we toch eens Horde gaan bekijken en wouden iets met hetzelfde id. Dus hebben we allemaal een char gemaakt met de naam Miles..... Ik heet Mileshadow, en je het X, Q, Beyond, Zucht, Boo..etc...etc..Met als Guildnaam <Circle in Blood> (server Ragnaros)

Ik zal binnenkort wel vaker wat posten, dus ik denk ik stel me ff voor :)

Chars: Teunbierbuik 60 pala, Deckardcain 37 mage, Mileshadow 55 rogue...en nog wat andere alts.

cheers

Anoniem: 28278

Ik wil eigenlijk wel es WoW uitproberen, maar heb weinig zin om 't spel te kopen om er dan achter te komen dat ik 't niks vind. Nu las ik dat er 10 daagse trial keys zijn, heeft iemand daar nog 1 van over?
Snappie88 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 14:27:
Op level 40 ongeveer heb ik eens een gevecht met een Paladin gehad dat ongeveer 20 minutes duurde. Onze mana kwam sneller terug dan dat we het uitgaven :)
Ik heb een keer een gevecht gezien tussen een paladin en druid guildy. Die hebben 't na ongeveer 20 minuten maar opgegeven omdat 't saai werd :)

https://niels.nu

• FragNeck
Anoniem: 28278 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 14:54:
Ik wil eigenlijk wel es WoW uitproberen, maar heb weinig zin om 't spel te kopen om er dan achter te komen dat ik 't niks vind. Nu las ik dat er 10 daagse trial keys zijn, heeft iemand daar nog 1 van over?
mail verwijderd. (je hebt mail linor)

[Voor 11% gewijzigd door FragNeck op 08-11-2005 15:07]

Anoniem: 28278

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:01
DarkShadow schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 13:39:
Gisteren uit sack of spoils gehaald: Crystalline threaded cape http://www.thottbot.com/?i=52152

na het afmaken van een van de dukes mn signet ingeleverd. Volgens allakhazam is het 300g waard, wat is jullie mening? Het is iig best +dmg cape voor de epics.
OMG.....want that cape badly.

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:01

RaseriaN

So much choices..

Hooli-gan schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 15:31:
[...]

OMG.....want that cape badly.
Hunter item :Y)

Snappie88 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 14:27:

Ik eet paladins als ontbijt :) Paladins hebben geen ranged, dus kan je lekker op ze inbashen. Wel oppassen alleen dat ze je Innervate niet cleansen.

Ik eet Druids al tussendoortje. :) En konden we die Innervate maar cleansen, dat gaat echt niet. Paladin cleanse werkt alleen op friendly targets. Shamans kunnen dat waarschijnlijk wel.

• Bulligan
hehehehe........voor mijn mage natuurlijk ;)

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-06 17:25
Onze guild is nou bezig met Vaelastrasz.... 2 dagen geleden een paar pogingen gedaan. Begonnen met wipes binnen 5 seconden maar op het eind hadden we em neer tot 14% :P . Grootste probleem is die cleave die de rogues en de mages(arcane explosion, close range dus) in 1 klap afmaakt :< . Heeft iemand hier tips over?

Steam

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

JeanLucPicard schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 16:08:
Onze guild is nou bezig met Vaelastrasz.... 2 dagen geleden een paar pogingen gedaan. Begonnen met wipes binnen 5 seconden maar op het eind hadden we em neer tot 14% :P . Grootste probleem is die cleave die de rogues en de mages(arcane explosion, close range dus) in 1 klap afmaakt :< . Heeft iemand hier tips over?
Niet echt, maar Craftwerk gaat vanavond BWL in voor Razorgore attempts, jij nog tips voor ons? :)

Surfin' paradise!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-06 17:25
Kan ik je overmorgen vertellen :P . Was er de laatste week niet bij...

Steam

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Snappie88 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 16:14:
[...]

Niet echt, maar Craftwerk gaat vanavond BWL in voor Razorgore attempts, jij nog tips voor ons? :)
Infamous gaat vanavond BWL in voor Nefarion attempts :P

Anoniem: 90928

SouLmaN schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 16:39:
[...]

Infamous gaat vanavond BWL in voor Nefarion attempts :P
e-peen post :P

Geef die jongen is wat tips dan, daar vraagt ie om

Anoniem: 27963

Anoniem: 90928 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 16:46:
[...]

e-peen post :P

Geef die jongen is wat tips dan, daar vraagt ie om
Hmm, wat is e-peen? is dat nieuw? ^^

Staat dat voor zoiets als: whoehoe, kijk eens hoe ver wij zijn! ? ^^

topic over de meest stomme commentaren tegen druids, sommige zijn echt te erg. Zelfs high levels weten gewoon niet wat iedere class kan. 8)7

http://forums-en.wow-euro...72382&p=1&tmp=1#post72382

• Bulligan
Anoniem: 73258 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 16:54:
topic over de meest stomme commentaren tegen druids, sommige zijn echt te erg. Zelfs high levels weten gewoon niet wat iedere class kan. 8)7

Bedankt dat je iedereen even naar het wow-europe forum hebt doorverwezen.....nu ligt het weer plat 8)7

;) ;)

Hooli-gan schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 16:57:
[...]

Bedankt dat je iedereen even naar het wow-europe forum hebt doorverwezen.....nu ligt het weer plat 8)7

;) ;)
woops })

Anoniem: 132946

Snappie88 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 16:14:
[...]

Noobwerk does BWL?! :X

• DarkShadow
hehe, kben hunter, zal ik het dan maar equipen :P ;)
Masch schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 13:49:
[...]

Dat is toch niet normaal? :( Ik heb potverdorie 3 maand gespeeld met de char waar het hier om gaat. Zal ik dan door een verhuizing er niet meer mee kunnen spelen? :( :( Er zijn nu alleen nog maar Russen op Warsong, zelfs in de GC is het Russisch wat de klok slaat. Ik vind het gekkenwerk.
hmm zit ook op warsong, maar merk dr niet dat het nou zo russisch is geworden daarzo, genoeg goede guilds over die helemaal engels zijn. Ik ben express niet meegegaan met de transfer omdat ik nog veels te veel vrienden had zitten op warsong (groot gedeelte ook rl). Mn guild ging helaas wel (deze zat bij clown show :'( )

• dyna18
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-05 17:37
World of Warcraft giropas

World of Warcraft giropas?.... Yup...
Dankzij de nieuwe service van de Postbank kan iedereen zelf zijn giropas ontwerpen. En raad eens hoe de mijne eruit ziet?

Giropas

P.S.
http://formulieren.postbank.nl/pbf/go/postbank/1063

• dyna18
dubbel

[Voor 201% gewijzigd door dyna18 op 08-11-2005 21:40]

Anoniem: 67046

Hoi

Ik zou ook graag beginnen met WoW zijn er toevallig mensen die nog 10day trails over hebben? Ik heb het spel al via een maat (legaal) maar zou ook net als linon even willen proberen voordat ik 60day card koop ;)

alvast bedankt!

• dyna18
ik heb een 10 day pass voor de US... weet niet of die trial per zone is gebonden.

Anoniem: 67046

hm ik zou het niet weten, zou denk ik kunnen werken heb je spel in NL gekocht en zat er US trail bij? want dan zou het gewoon moeten werken denk ik

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-06 09:36
dyna18 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 22:26:
ik heb een 10 day pass voor de US... weet niet of die trial per zone is gebonden.
Hoe krijgen jullie zo'n trial?

Lama weet het al

[Voor 8% gewijzigd door Mili op 08-11-2005 22:33]

• chrisstructor

chrisstructor

Wat is er &^%&^* nu weer aan de hand........
Krijg ik na inloggen en selecteren van me char te horen dat de %#@$%#@ world server down is ??
Realm status op de site geeft aan dat alle realms up en running zijn, ook stormreaver dus....
Ik word er soms zoooooo moe van.........

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:53
chrisstructor schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 23:08:
Wat is er &^%&^* nu weer aan de hand........
Krijg ik na inloggen en selecteren van me char te horen dat de %#@$%#@ world server down is ??
Realm status op de site geeft aan dat alle realms up en running zijn, ook stormreaver dus....
Ik word er soms zoooooo moe van.........
nergens last van hier..

Strava | Twitter | Mastodon.nl

Anoniem: 45379

hier ook world server down.
ik werk de hele dag en de tijd die je dan thuis bent is de zooi plat, lekker.. maarja, we pikken het maar allemaal weer.

• chrisstructor

chrisstructor

Ik kan wel op andere realms als stormreaver inloggen, maar ja.....daar heb ik geen chars.....
Wat is dit nou weer voor achterlijk gezeik????

Aha, op realm status is nu te zien dat er 1, JAWEL 1 realm down is......stormreaver.......
Te bizar voor woorden 8)7

[Voor 31% gewijzigd door chrisstructor op 08-11-2005 23:34]

• Veritas
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:51

Veritas

concedo nulli

dyna18 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 21:23:
World of Warcraft giropas

World of Warcraft giropas?.... Yup...
Dankzij de nieuwe service van de Postbank kan iedereen zelf zijn giropas ontwerpen. En raad eens hoe de mijne eruit ziet?

Giropas

P.S.
http://formulieren.postbank.nl/pbf/go/postbank/1063
]
Coole service.

Heb je trouwens wel toestemming van Blizzard? ;)

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Anoniem: 73258 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 16:54:

Yup, heb er toevallig vandaag ook maar gepost :)

Razorgore attempts gingen trouwens prima. Niet down, maar we kregen 25 eitjes kapot voordat we neer gingen. Vijf pogingen, en iedere keer kregen we meer eitjes neer. Hopelijk gaat die bitch volgende week down!

Surfin' paradise!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:27
Moet jij niet mensen op IRC lastig vallen? :Y)

@Soulman, jullie pullen toch zeker geen 'Synergy' op nef he? ;)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-04 22:18

Crowmeister

Stop!.... Continue

Nou nu dus opnieuw Golemagg geprobeerd en die ging de 2e keer netjes dood, 2 dooie ofzo. Ja eigenlijk niet zo moeilijk als de tanks aggro blijven houden en de MT altijd door 3 healers gehealed word. Snoeiharde DPS op het laatste en hij gaat netjes neer. Chest of Might en Cenarius chest item. Donderdag Majorhomo, die is wel even een hele klasse appart maar goed.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Imodium schreef op woensdag 09 november 2005 @ 00:07:
[...]

Moet jij niet mensen op IRC lastig vallen? :Y)

@Soulman, jullie pullen toch zeker geen 'Synergy' op nef he? ;)
Wie is Vertical? Moet ik hem kennen?

Zeker van The Fuzz? :P

Surfin' paradise!

• bcd87
  • Niet online
Mili schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 22:29:
[...]

Hoe krijgen jullie zo'n trial?

Lama weet het al
Ik heb wel een trial voor je als je wilt :)
Mail me maar of voeg me op msn toe als je interesse hebt.

• DarkShadow
[...]

geld dit ook voor personen die exalted zijn met av en dan daar een mount voor je kunnen kopen?

kheb mn cape trouwens verkocht voor 250g ( Crystalline threaded cape http://www.thottbot.com/?i=52152). Het is de beste +dmg cape voor hakkar/nef

Toch krijg ik altijd als ik duurs verkoop van die klote reacties in IF dat het overpriced is en dan gaan ze zeiken dat je het nooit verkoopt. Echt megairritant is dat, vooral omdat er eigenlijk qua non-epics niets beters te krijgen is, en je kan het nog zo kopen ook. Gelukkig uiteindelijk toch voor 250g verkocht, hoewel allakhazam hem voor 300g median heeft staan (meestal zit ik daar toch onder).

[Voor 32% gewijzigd door DarkShadow op 09-11-2005 08:29]

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 02-06 16:07
DarkShadow schreef op woensdag 09 november 2005 @ 08:26:
[...]

geld dit ook voor personen die exalted zijn met av en dan daar een mount voor je kunnen kopen?

kheb mn cape trouwens verkocht voor 250g ( Crystalline threaded cape http://www.thottbot.com/?i=52152). Het is de beste +dmg cape voor hakkar/nef

Toch krijg ik altijd als ik duurs verkoop van die klote reacties in IF dat het overpriced is en dan gaan ze zeiken dat je het nooit verkoopt. Echt megairritant is dat, vooral omdat er eigenlijk qua non-epics niets beters te krijgen is, en je kan het nog zo kopen ook. Gelukkig uiteindelijk toch voor 250g verkocht, hoewel allakhazam hem voor 300g median heeft staan (meestal zit ik daar toch onder).
Ik vind hem toch wel vrij overpriced, als je er vanuit gaat dat je bij honored @ AV voor 6g deze kunt halen:

http://www.thottbot.com/?i=40475

Scheelt maar 6 dmg, en heeft meer stamina :)

• DarkShadow
TangLeFuzZ schreef op woensdag 09 november 2005 @ 08:35:
[...]

Ik vind hem toch wel vrij overpriced, als je er vanuit gaat dat je bij honored @ AV voor 6g deze kunt halen:

ja ik weet dat je die in av kan krijgen als honored, maar dat boeit mij verder toch niet, ik verplicht niemand om mijn cape te kopen. En als je perse de meeste +dmg wilt, maar niet de mogelijkheid hebt een populaire epic te looten, tja dan moet je niet bij mij gaan zeuren dat je hem te duur vind. Of je hebt het er voor over of niet, en de cape is erg rare, want het summonen wordt niet enorm veel gedaan en dan het inleveren van signets voor een sack of spoils nog veel minder. Ik heb het item nog niet eerder gezien, dus tja, ik had hem zelf waarschijnlijk ook niet gekocht, maar anderen wel, dus vind ik het niet overpriced.

(en het is maar net wat de gek ervoor geeft, ik heb ook een epic mount nodig)

• Bokkie
  • Niet online
TangLeFuzZ schreef op woensdag 09 november 2005 @ 08:35:
[...]

hoeveel gold kan je grinden in de tijd dat je AV doet voor honoured :P

sommige mensen zijn nou eenmaal damage geil ( :X :Y) )

maar 250g heb ik niet over :) dan haal ik liever voor datzelfde bedrag een chromatic cloak :P (fire crits ftw :P )

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Anoniem: 82860

hoppakee, Ik ben weer een mage begonnen maar nu aan de horde kant. Druid lijkt het toch niet helemaal voor mij te doen. De damage met non-feral stuff is zo ontzettend laag dat ik me er aan begin te ergeren. Dus ff snel die mage naar de 60 en kijken in hoeverre ik in MC mee kan helpen.

We zijn pas begonnen met MC met die guild, dus we krijgen op het moment alleen Luci neer. Magmadar valt nog aardig tegen aangezien we hem maar op 30% krijgen. Ik vraag me ook af of we met de huidige groep hem ooit op farming status krijgen. De corehounds respawn vernaggeld ook een beetje het feit dat je hem na een wipe meteen nog een keer zou willen doen.

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 02-06 16:07
Ik heb de afgelopen weken zitten grinden in de tijd die ik over had buiten raids om, voor Orb of the Darkmoon, en ben nu op zoek naar een nieuw doel om voor te grinden, als ik geen doel voor ogen heb is het grinden zo saai :)

Zit er aan te denken om misschien een gnome epic mount te halen, kan handig zijn in pvp omdat het geen mana kost en heb altijd warlock mounts gehad dus een keer wat anders is ook wel leuk.

Ik zou echt niet weten wat ik anders met m'n geld zou moeten doen... groot deel gaat op aan repairs voor BWL, maar ik wil toch ook voor iets sparen.

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-05 19:51

Perox

Reverence - Runetotem

:D Eindelijk level 40 :D

Nu nog een knol, wachten is op al die lucratieve deals die ik in AH heb staan...

Lysse - Runetotem

• Bokkie
  • Niet online
TangLeFuzZ schreef op woensdag 09 november 2005 @ 09:16:
Ik heb de afgelopen weken zitten grinden in de tijd die ik over had buiten raids om, voor Orb of the Darkmoon, en ben nu op zoek naar een nieuw doel om voor te grinden, als ik geen doel voor ogen heb is het grinden zo saai :)

Zit er aan te denken om misschien een gnome epic mount te halen, kan handig zijn in pvp omdat het geen mana kost en heb altijd warlock mounts gehad dus een keer wat anders is ook wel leuk.

Ik zou echt niet weten wat ik anders met m'n geld zou moeten doen... groot deel gaat op aan repairs voor BWL, maar ik wil toch ook voor iets sparen.
grind voor runecloth voor Dwarf rep

en dan voor de dwarf epic mount ^^ O+ Epic helaas kan ik die als undead mage niet krijgen :P dus ga ik maar voor epic raptor (nog maar 500 stacks runecloth en 600 gold 8)7 )

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Ik ben de afgelopen twee weken echt door bijna 800 gold ofzo de economie ingepompt. Zit nog op ongeveer 100 gold cash, niet echt hip. Maar...gisteren was ik even in de eastern plague lands om wat larval acid te grinden. Word ik ineens aangevallen door een vage level 55 zombie. Gewoonlijk shackle ik die dingen en negeer ze, maar deze irriteerde me dus hij kreeg een mindblast. Ik zat nog te denken, irritant deze dingen droppen niet eens larval acid, maarja hij had wel een krolblade voor me :)

|{ brrr }] |

• tomvdburg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:09
Anoniem: 130304 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 13:41:
Van het weekend eindelijk exalted geworden met Stormpike (Alterac Valley). Gelijk even mijn 5 epics (4 + epic trinket) opgehaald. Bijna blut natuurlijk maar wat een lol met mijn Stormpike Battle Charger (Epic Ram). Beter dan mijn oude pala-kermispeerd en het kost ook geen mana wat zeer gunstig is met pvp'en. Ook kun je bij 999/1000 in exalted je epic Stormpike Insignia Rank 6 trinket ophalen. Nu staat daar in gouden letters op: The Eye of Command. Beetje speuren op het web zegt dat je met dat ding alle npc's in Alterac Valley zou kunnen bevelen maar ik heb daar nog weinig van gemerkt. Iemand een idee?
ik ben benieuwd. iemand een idee?
Yellow|A schreef op woensdag 09 november 2005 @ 09:27:
Ik ben de afgelopen twee weken echt door bijna 800 gold ofzo de economie ingepompt. Zit nog op ongeveer 100 gold cash, niet echt hip. Maar...gisteren was ik even in de eastern plague lands om wat larval acid te grinden. Word ik ineens aangevallen door een vage level 55 zombie. Gewoonlijk shackle ik die dingen en negeer ze, maar deze irriteerde me dus hij kreeg een mindblast. Ik zat nog te denken, irritant deze dingen droppen niet eens larval acid, maarja hij had wel een krolblade voor me :)
jij balen })

[Voor 31% gewijzigd door tomvdburg op 09-11-2005 09:29]

Snappie88 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 23:47:

[...] (topic over de meest stomme commentaren tegen druids, sommige zijn echt te erg. Zelfs high levels weten gewoon niet wat iedere class kan.)

Yup, heb er toevallig vandaag ook maar gepost :)
Als je al bang bent dat Paladin's je innervate gaan cleansen dan ben ik benieuwd naar jouw bijdrage. ;)

• bras
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-06 15:33
Er is (volgens mij) in een van de wow topics wel eens een link gepost naar een animatie die getekend was op een website. Op die website kun je zelf ook animaties tekenen, schilderen, gummen etc. en vervolgens een link naar die animatie doorsturen naar anderen. Het werkt dus volledig online met (ik denk) flash.

Nu wilde ik dit gebruiken om MC tactieken uit te tekenen voor de guild, maar ik kan die hele website niet meer vinden.

heeft iemand misschien enig idee?

"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-05 17:43

we_are_borg

You will Comply

Wel maar weer een nieuwe topic Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 55

Deel 55 alweer.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• bras
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-06 15:33

"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."

• enira
  • Laatst online: 16:31
bras schreef op woensdag 09 november 2005 @ 10:14:

heeft iemand misschien enig idee?
Haha, in dit wil je via die tekeningen laten zien?
Is het dan niet beter dat je tactieken post op jullie forum ofzo?

Dat is een stuk duidelijker, en als je dan een bepaalde stap van een boss niet kent kan je alleen dat stuk doorlezen, en niet opnieuw dat filmpje kijken.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• DarkShadow
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 09 november 2005 @ 08:45:
[...]

hoeveel gold kan je grinden in de tijd dat je AV doet voor honoured :P

sommige mensen zijn nou eenmaal damage geil ( :X :Y) )

maar 250g heb ik niet over :) dan haal ik liever voor datzelfde bedrag een chromatic cloak :P (fire crits ftw :P )
hehe die gaat bij ons op warsong makkelijk voor het driedubbele bedrag...

Wat me trouwens opvalt is dat er als je exalted bent met AV of AB niet echt een goede hunter epic wapen beschikbaar is. De dagger is leuk, maar je hebt verder niet enorm veel stats, ik zou graag de unstoppable force willen hebben in axe uitvoering :'(
Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee