Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 5.576 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Maegrim schreef op maandag 07 november 2005 @ 01:18:
[...]

dat begint nogal standaard te worden, op al'akir zijn er een paar guilds die hetzelfde deden :D
gisteren killden we broodlord voor het eerst, vanavond ging firemaw neer en we hebben nog 5 dagen over, moet lukken :>
Bij ons ging 't ook zo idd (geen Al'Akir tho ;P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:33
Aangezien ik op een PvE server zit ben ik best wel heel erg n00b wanneer het op PvP aan komt. Gisteren heb ik voor het eerst meegedaan met een raid en 35 HKs verzameld; nou las ik op de website van Blizzard dat er om de week PvP ranks bepaald worden, maar dat het aantal HKs dat je voor een bepaalde rank nodig hebt niet zichtbaar is. Mijn vraag is nu of hier tóch enige guidelines voor zijn, ik wil in die eerste week dat ik PvP doe toch wel graag Private worden :) Vaststellen van de ranks gebeurt zeker tijdens het groot onderhoud?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155702

Dr. Strangelove schreef op maandag 07 november 2005 @ 08:36:
Aangezien ik op een PvE server zit ben ik best wel heel erg n00b wanneer het op PvP aan komt. Gisteren heb ik voor het eerst meegedaan met een raid en 35 HKs verzameld; nou las ik op de website van Blizzard dat er om de week PvP ranks bepaald worden, maar dat het aantal HKs dat je voor een bepaalde rank nodig hebt niet zichtbaar is. Mijn vraag is nu of hier tóch enige guidelines voor zijn, ik wil in die eerste week dat ik PvP doe toch wel graag Private worden :) Vaststellen van de ranks gebeurt zeker tijdens het groot onderhoud?
De ranks worden verdeeld op woensdag, met mainenance. Voor de rest zijn er weinig richtlijnen voor. De eerste paar ranks haal je heel snel en makkelijk, na rank 6 ofzo wordt het meer pvpen en vooral doorgaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-04 16:27
Dr. Strangelove schreef op maandag 07 november 2005 @ 08:36:
ik zit ook op een PvE server (emerald dream) en ik heb bij 300 honor de private rank gehaald.. rond de 3500 is corporal.. en dan heb je 1/3e voor rank 3. seargent is dat denk ik?

voor veel honor grinden moet je vooral WG/AB/AV doen. ligt eraan, welk level je ben. ik ben lvl 24 atm, en zit dus vooral in WG. als je een ronde wint, krijg je iets van 400 bonus honor.. gisteren duurde het 1 uur en 41 minuten voordat we met 1-0 voorkwamen. nadat het 2-0 werd, gingen er 6 horde's weg, waardoor server plat ging. mietjes.

aan het eind dus iets van 200 HK's en een douw honor verzameld :)

[ Voor 4% gewijzigd door BootVluchteling op 07-11-2005 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:02

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Toen mijn paladin nog level 3 was, vond ik met mijn rogue toen ik een guildie door Stockade hielp, een 2h Sword, Searing Blade. Lvl req. 18, dus ik heb die netjes bewaard, tot mijn pala 18 dingde.

Ik ding 18 middenin de Deadmines, equip mijn searing blade, en nog niet koud 2 minuten later dropt er een taskmaster axe waar ik natuurlijk de roll op win :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

The Realone schreef op zondag 06 november 2005 @ 17:27:
Autch, zojuist is onze MT geleaved. Een uurtje voordat we een serieuse poging op Ragnaros gingen doen. Volgeladen met epics, Quell'Serrar (of hoe dat ding ook heet) en meer dan 300FR...en dan leaved ie zonder reden aan te geven. Onze backup MT is nog niet zover dat ie klaar is voor Ragnaros.

1 ding leer je wel als je een tijdje online zit....op het internet is NIEMAND te vertrouwen. 8)7
Dat is naar ja. Steek je tijd in iemand en gaat hij weg. Mijn guild is dit weekend een warlock er van tussen gegaan nadat ik hem twee weken lang heb geholpen met equipment verzamelen. Hij zit nu bij een guild dat mij ook elke week aanspreekt of ik bij hun wil komen, beetje muf members stelen vind ik.

Gisteren een andere warlock geholpen met diremaul west voor zijn dreadsteed. Wat een stom ding, ik was het grootste gedeelte van de battle bezig met of vliegen na een kick van hem of terugrennen om in flashheal range te komen. Wel leuk, gehaald zonder slachtoffers.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99613

BootVluchteling schreef op maandag 07 november 2005 @ 09:04:
nadat het 2-0 werd, gingen er 6 horde's weg, waardoor server plat ging. mietjes. aan het eind dus iets van 200 HK's en een douw honor verzameld :)
Beetje problemen causaliteitsverbanden op te zetten? Er gingen 6 hordes weg en daarom ging server plat? :? Wat een redenatie.. Sta er anders eens bij stil dat de server platging en dat die mensen er misschien daarom sowieso afgeknikkerd werden.. Vind het zo gameplay bedervend (onsportief), dat je je tegenspeler ook blijkbaar in het écht ziet als vijand en dat ze in jou ogen niets goeds kunnen doen.. Alliance is in het spel mijn vijand, maar dat betekend niet dat ik ze in het spel de schuld ga geven van alles wat er mis gaat, laat staan een server crash... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
neeheej, de server ging niet plat in de vorm van down, maar het spel werd afgesloten, wegens te weinig hordes. je kreeg die melding van "to low playercount" "game will end in 2 min".

horde's leafde dus gewoon. ik haat mensen die weggaan als ze verliezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

Gisteravond echt een rare avond in MC.
9 boe epics, 6 mage dingen.
Zo onwijs veel mage drops dat je er depressief van werd en beide helften van bindings of the windseeker(!).
Nu nog elementium :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04 16:12
Anoniem: 99613 schreef op maandag 07 november 2005 @ 09:54:
Beetje problemen causaliteitsverbanden op te zetten? Er gingen 6 hordes weg en daarom ging server plat? :? Wat een redenatie.. Sta er anders eens bij stil dat de server platging en dat die mensen er misschien daarom sowieso afgeknikkerd werden.. Vind het zo gameplay bedervend (onsportief), dat je je tegenspeler ook blijkbaar in het écht ziet als vijand en dat ze in jou ogen niets goeds kunnen doen.. Alliance is in het spel mijn vijand, maar dat betekend niet dat ik ze in het spel de schuld ga geven van alles wat er mis gaat, laat staan een server crash... :?
Ik vond het al vreemd. Hoop van harte dat hij bedoelde dat de BG stopte en niet de server. Argent Dawn logde iedereen gewoon uit om iets over negen. Gelukkig zat ik nog wel in 't character selection scherm, en hoefde ik niet weer die queue van 30 minuten in.
BootVluchteling schreef op maandag 07 november 2005 @ 09:57:
Als je al 1 uur en 40 minuten bezig bent kan ik me d'r wat bij voorstellen. Da's erg lang voor een potje WSG.

[ Voor 15% gewijzigd door Hydra op 07-11-2005 10:08 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99613

BootVluchteling schreef op maandag 07 november 2005 @ 09:57:
neeheej, de server ging niet plat in de vorm van down, maar het spel werd afgesloten, wegens te weinig hordes. je kreeg die melding van "to low playercount" "game will end in 2 min".

Ben ik met je eens.. Ook wel eens in AB gehad dat we allies ownden en opeens groep van 12 die wegging.. Gelukkig nog iets van 50 ressources te gaan, dus toch nog gewonnen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

MrVegeta schreef op zondag 06 november 2005 @ 17:42:
Hoe heet die, en op welke server? Dat is echt een lame actie man! Zouden onze MT's moeten doen! })
Hehe onze MT is tevens mede-GM dus snel leaven zal ie niet doen :P
Daarnaast speel ik al samen met hem sinds het begin van wow (naja een week na het begin, toen mijn eerste char lvl 17 was ofzo) dus ken ik hem (ingame) erg goed en weet dat hij te vertrouwen is.
Maar inderdaad online is niemand te vertrouwen :'(

[ Voor 32% gewijzigd door nhimf op 07-11-2005 10:17 ]

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:27

On_E

Housemusic

Iemand nog tips voor Majordomo ?

Wij sheepen 4 adds, en downen 4 adds in de volgorde : healer-elite-healer, dan de volgende elite op 10% brengen, waarna we de sheeps 1 voor 1 tanken en proberen neer te krijgen, maar onze tanks raken nogal in de war als we die fase ingaan, waardoor er nog weleens een add vrij rond loopt, en Majordomo teleport onze MT iets te vaak, waardoor Domo ook nogal eens vrij rondloopt.

6 adds down is ons record, maar toen was wel al 80% van de raid down...

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
On_E schreef op maandag 07 november 2005 @ 10:37:

Wij sheepen 4 adds, en downen 4 adds in de volgorde : healer-elite-healer, dan de volgende elite op 10% brengen, waarna we de sheeps 1 voor 1 tanken en proberen neer te krijgen, maar onze tanks raken nogal in de war als we die fase ingaan, waardoor er nog weleens een add vrij rond loopt, en Majordomo teleport onze MT iets te vaak, waardoor Domo ook nogal eens vrij rondloopt.

Wij laten de teleport opvangen door de shaman in group die domo tankt, wat betreft sheeping en tanking.. Daar let ik eigenlijk niet op :P

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:54

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

On_E schreef op maandag 07 november 2005 @ 10:37:

sheep de healers, tank de warriors (lijkt me logisch, warrriors kunnen niet gesheept worden geloof ik :) )

Wij doen altijd 1 warrior 4 healers 3 warrior.
Geen gekke dingen met target wissels van de sheepers/tanks, we gebruiken een MT window van CT raid om targets aan te wijzen die dus genuked worden.
Dombo zelf heb je kleine party voor om hem naar de achterkant van zen thuisplekkie te pullen.
warrior, healer(s?) en hunter met distracting shot.

Dan gewoon target pakken en nuken.
(volgorde kan je aanpassen, als je 4 super tanks hebt, die nooit agro zullen verliezen doe je eerst alle warriors en dan pas priests, of andersom, luistert niet zo nauw)

Iemand nog goeie tactieken voor Razorgore en de andere bosses van BWL? (linkie misschien? :) )
we hebben tactiek die wel werkt bij Razor, maar ben benieuwd hoe andere het doen :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Laatst online: 20-03 08:00
TepelStreeltje schreef op maandag 07 november 2005 @ 10:54:
[...]

sheep de healers, tank de warriors (lijkt me logisch, warrriors kunnen niet gesheept worden geloof ik :) )

Wij doen altijd 1 warrior 4 healers 3 warrior.
Geen gekke dingen met target wissels van de sheepers/tanks, we gebruiken een MT window van CT raid om targets aan te wijzen die dus genuked worden.
Dombo zelf heb je kleine party voor om hem naar de achterkant van zen thuisplekkie te pullen.
warrior, healer(s?) en hunter met distracting shot.

Dan gewoon target pakken en nuken.
(volgorde kan je aanpassen, als je 4 super tanks hebt, die nooit agro zullen verliezen doe je eerst alle warriors en dan pas priests, of andersom, luistert niet zo nauw)

Iemand nog goeie tactieken voor Razorgore en de andere bosses van BWL? (linkie misschien? :) )
we hebben tactiek die wel werkt bij Razor, maar ben benieuwd hoe andere het doen :)
*Cough* /cast Earthbind Totem *Cough* :p
/horde easymode

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretender
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-06-2023
chrisstructor schreef op zondag 06 november 2005 @ 21:30:
Vraagje :
Is er een nl guild op stormreaver die mc/bwl doet?
Ben namelijk lvl 60 undeath priest en heb in dm/scholo/strat/brs enz enz alle equip gehaald die ik hebben wil.
Enige mogelijkheid op verbetering is nu mc of bwl , zg .
Zijn er mc/bwl nl guilds op stormreaver , die niet in de startpost zijn gezet?
Ik doel niet op death by dutch ;) , das een redelijke "los zand" guild ;)

Ps
nog een vraagje :
Wat is de beste manier om exalted te worden met UC ?
Ik ben atm op de helft van honored , maar heb geen idee hoe dat zo gekomen is 8)7
Bij Murderer-inc zitten de meesten high lvl Nederlanders op het moment.
Wij doen nu ZG en MC en als priest ben je altijd welkom.
Conact me ingame: Mythos Tauren warrior Stormreaver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-05 09:46
Overigens zie je het vaak dat de horde eerder leaved als ze aan het verliezen zijn. Zie ik de alliance nooit zo ernstig doen, wij zijn gewoon meer gewend aan verliezen en de horde is verwend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

DarkShadow schreef op maandag 07 november 2005 @ 11:09:
Overigens zie je het vaak dat de horde eerder leaved als ze aan het verliezen zijn. Zie ik de alliance nooit zo ernstig doen, wij zijn gewoon meer gewend aan verliezen en de horde is verwend :)
Bij ons wint Alliance 8 van de 10 keer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

Gister met gemak Luci tot en met Shaz gedaan. Alle 6 gingen ze de eerste of tweede keer neer. We doen pas 3 maand MC en vind dit een redelijk resultaat.
4 Earthfury items maar 10 DKP :( Dus helemaal niks gewonnen, gelukkig hebben de andere shammy's nu hun DKP er door geramd \o/
Donderdag moeten we wel Gole neer krijgen, en dan alleen nog maar Majorhomo ookal is die wat lastiger hoor ik. Misschien dan we voor het eind van het jaar nog Ragna neer krijgen maar dat is waarschijnlijk alleen maar wishfull thinking

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-02 11:20
Lekker WOW weekend weer Azuregos en Kazzak neer, en de eerste 6 bosses in MC. Kazzak is echt een makkie. Alliance kwam net toen we hem neer hadden :P
Ook nog Talisman of Ephemeral Power gewonnen in MC.
Met die trinket moet ik me echt in houden paar keer gelukt argo van MT af te pakken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LMD
  • Niet online

LMD

Complex Minded

PromWarMachine schreef op maandag 07 november 2005 @ 01:39:
[...]

Ok, Pocus heb ik werkelijk nog nooit van gehoord, maar de rest die ik nog wel ken van de screenshot:

Camille - dat is echt een toffe gast
Gambler - Matige Paladin, speelde ook absoluut niet goed in PvP ofzo
Moonpriest - Leuk, maar niet uitermate goed
Boro - Ken ik niet echt, alleen van naam
Whitebeard - Ken ik niet echt, alleen van naam

Wil je tegen Ciel zeggen dat ik haar (female character) en de goede oude tijd in TM erg mis...? En tegen Camille (of z'n lvl 60 'alt', wat eerst z'n main was (Rogue dacht ik...)) dat ik hem mis om z'n teamplay in WG. :)
Alvast bedankt

Blackraven heeft Ragnaros ook (eindelijk) down btw. Is al een paar dagen geleden, dus misschien is het wel gemeld, maar ach, na 9 maanden... toch wel een hele bevalling geweest. :P
Zal ik doen. Camille heeft Mage als main en nog steeds (Nightwatchers bestaat ook alweer ... sinds mei, tijd vliegt). Zijn elkaar vast mis gelopen ;)

En tja, het traject om Ragnaros en andere bosses neer te halen zal er altijd zijn. Dit voor nieuwe guilds en nieuwe spelers :) maar gratz ermee en dacht het al gelezen te hebben :)

Als je sommige mensen wilt spreken, join irc (quakenet) #nwatchers , meest van die namen zijn s'avonds wel on-line op irc :)

Nothing more to say...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-03 11:53
Crowmeister schreef op maandag 07 november 2005 @ 11:49:
Gister met gemak Luci tot en met Shaz gedaan. Alle 6 gingen ze de eerste of tweede keer neer. We doen pas 3 maand MC en vind dit een redelijk resultaat.
Zelfde bij ons wij zijn ongeveer 2 1/2 maanden geleden begonnen met MC, samen met 5 andere guilds waarmee we een alliance hebben. Gisteren was de meest succes volle run tot nu toe luci tot en met shazz en geen enkele wipe. <o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59413

Ik ben met mijn guild in de 5e MC week and we farmen MC (behalve rag) :P. Gister ook weer t/m domo gecomplete, helaas maar 1 boe :/ en veel mage/rogue stuff. Wel leuk want in het begin was het altijd priest/warlock stuff, toen druid/warlock/warrior en nu dus mage/rogue stuff, iedereen happy =). Hopelijk binnenkort onze eerste try @ ragnaros though :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

zaterdag hebben wij (mn oude guild dutch inc) met wat vrienden onze eerste mc run gedaan ik als leider. Met mn guild waar ik nu bij zit doen we alles makkelijk tot aan ragnaros. Dus ik heb mn oude guild geholpen met opstarten was ook de raidleider. Maar was nog behoorlijk pittig met bijna alleen onervaren mensen maar oke we zijn tenminste tot lucifron gekomen maar die kregen we niet down snap er niks van met mn guild lukt het altijd makkelijk.
We deden de 2 adds helemaal naar beneden pullen en luci zelf boven aan om de hoek laten tanken totdat de adds dood gingen maar bij het pullen ging het al meteen mis en doen ze op iedereen een mass fear / mind control en dan kregen we niet snel genoeg weg dus de tank verloor agro en luci kregen we niet meer terug en bleeef maar mind controlen. iemand nog goeie tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

[e-peen modus]Wij zijn in zo'n 12 x MC van Luci tot Majordomo gekomen[/e-peen modus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:46
Yellow|A schreef op maandag 07 november 2005 @ 09:50:
[...]

Dat is naar ja. Steek je tijd in iemand en gaat hij weg. Mijn guild is dit weekend een warlock er van tussen gegaan nadat ik hem twee weken lang heb geholpen met equipment verzamelen. Hij zit nu bij een guild dat mij ook elke week aanspreekt of ik bij hun wil komen, beetje muf members stelen vind ik.
Het ergste is nog dat hij na een uur of 2 één van de top hordeguilds van onze server joinde (Sons of Temujin), die gasten zijn al met BWL bezig terwijl wij Rag nog steeds niet neer hebben en daar kan die kutwarrior nu mooi van profiteren. :'( Ik denk dat we die gasten maar eens moeten vertellen wat voor persoon ze aangetrokken hebben.

Gisteren trouwens Azuregos down voor het eerst voor mij, samen met 3 andere guildies een PUG gejoined van guilds die em normaal 24/7 campen maar nu toevallig allemaal te weinig mensen online hebben. Healing zooi dropte, niks voor mij dus helaas.

Crystal Adorned Crown (aso stats)
Drape of Benediction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

On_E schreef op maandag 07 november 2005 @ 13:25:
[e-peen modus]Wij zijn in zo'n 12 x MC van Luci tot Majordomo gekomen[/e-peen modus]
Wij zitten in farm-week 28 of zo, MC doen we nu in 3 en een half uur ff op een doordeweeks avondje voor de items :)

/epeen ;)

*edit* dat was wel erg kort ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 07-11-2005 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 114195 schreef op maandag 07 november 2005 @ 13:38:
[...]

Wij zitten in farm-week 28 of zo, MC doen we nu in anderhalf uur ff op een doordeweeks avondje voor de items :)

/epeen ;)
ja maar.....

bah :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113525

Anoniem: 59413 schreef op maandag 07 november 2005 @ 13:12:
Ik ben met mijn guild in de 5e MC week and we farmen MC (behalve rag) :P. Gister ook weer t/m domo gecomplete, helaas maar 1 boe :/ en veel mage/rogue stuff. Wel leuk want in het begin was het altijd priest/warlock stuff, toen druid/warlock/warrior en nu dus mage/rogue stuff, iedereen happy =). Hopelijk binnenkort onze eerste try @ ragnaros though :P
Welke server en guild? dit komt me heel erg bekent voor namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113525

The Realone schreef op maandag 07 november 2005 @ 13:30:
[...]

Het ergste is nog dat hij na een uur of 2 één van de top hordeguilds van onze server joinde (Sons of Temujin), die gasten zijn al met BWL bezig terwijl wij Rag nog steeds niet neer hebben en daar kan die kutwarrior nu mooi van profiteren. :'( Ik denk dat we die gasten maar eens moeten vertellen wat voor persoon ze aangetrokken hebben.

Gisteren trouwens Azuregos down voor het eerst voor mij, samen met 3 andere guildies een PUG gejoined van guilds die em normaal 24/7 campen maar nu toevallig allemaal te weinig mensen online hebben. Healing zooi dropte, niks voor mij dus helaas.

Crystal Adorned Crown (aso stats)
Drape of Benediction
Ja, wij zijn ook 2 members kwijt aan SOT(zit in lethe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:28
The Realone schreef op maandag 07 november 2005 @ 13:30:
[...]

Stel je niet aan zeg. Omdat hij epics heeft zou die niet naar een andere guild mogen. Het is niet alleen jouw spelletje hij, ook die warrior betaald elke maand om te spelen.

En groot gelijk dat hij naar die andere betere guild gaat, die is immers al veel verder, is een stapje hogerop.

OH NOES! j00 gotz epix in teh guild! j00 cant l34ve!!1oneeleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:29
Het gaat er niet om dattie leaved, maar hoe de leaved. Hun guild heeft waarschijnlijk voor heel veel geld/tijd die warrior naar 300 fire res gebracht. En aangezien dat de andere MT nog niet zoveel heeft zal de MT vrij snel nadat hij die 300FR had geleaved en heeft hij dus gewoon geprofiteerd van zijn oude guild.

Wij hebben hier ook last van gehad, mensen die al (kwamen we later achter) een application hadden lopen bij een ander guild en wel vrolijk de loot nemen die andere mensen voor hem passen omdat het voor hem een betere upgrade is.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kaap schreef op maandag 07 november 2005 @ 14:06:
[...]
Stel je niet aan zeg. Omdat hij epics heeft zou die niet naar een andere guild mogen. Het is niet alleen jouw spelletje hij, ook die warrior betaald elke maand om te spelen.

En groot gelijk dat hij naar die andere betere guild gaat, die is immers al veel verder, is een stapje hogerop.

nee het gaat erom dat waarschijnlijk de hele guild juist HEM aan epics heeft geholpen en hij daarna dus weggaat

tuurlijk is hij vrij om te leaven, maar om dat te doen nadat de hele guild heeft krom gelegen om van hem een uber tank met uber gear te maken is gewoon lame

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Moraal van het verhaal:
Focus niet alles op maar 1 warrior, maar verdeel het :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Laatst online: 14-04 15:20

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Gimbooze schreef op maandag 07 november 2005 @ 14:24:
Moraal van het verhaal:
Focus niet alles op maar 1 warrior, maar verdeel het :D
Yep behalve als je een Foror's compendium of Dragonslaying vindt :(, wat ik dus afgelopen zaterdag had met mijn lvl 60 pally. 4 MT's die hem allemaal wel wilden hebben.

nummertje 1 : Geef hem aan mij, want jij was er niet voor aan het grinden en ikke wel. (Alsof de andere 3 dat niet doen dan)
nummertje 2 : Geef hem aan mij anders ben je een gore n00b :(
nummertje 3 : Geef hem aan mij, ik betaal je 5g
nummertje 4 : Geef hem aan mij want die Thunderfury die ik nu heb vind ik nie mooi

En dat alles meteen nadat ik dat ding in de guildchat had gepost :(
Op mijn vriendlijke verzoek of ze me ff de tijd wilden geven om uit te figulieren wie hem het beste kan gebruiken, werd dus gereageerd met een non-stop spammage van /w whining en beledigingen :(

Doe me dan maar 1 warrior :( veel simpeler, maar gezien de aso manier waarop deze 4 me behandelen denk ik dat ik hem lekker maar op me pally ga gooien, kan me geen fuck boeien of het een tankwapen is of niet, en anders gooi ik hem in de AH

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
@Crow fake, want geen van de 3 passives bestaat in het spel atm en de screen was al van voor blizzcon dus kan niet daar gemaakt zijn.

Tevens 60man per 2s voor 45s, komt niet overeen.

@Gimbooze, als je alles van te voren wist waren we nu met z'n allen heel rijk of heel arm ;). Maar vooruitgang maakt blind, alle bosses in MC kunnen met MT gedaan worden op domo/rag na, echter voor snelle "vooruitgang" geef je je MT de beste dingen. (ook al klopt het niet dat als de MT alles krijgt de raid sneller gaat ;))

[ Voor 6% gewijzigd door Puc van S. op 07-11-2005 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-05 19:12

Snappie88

Mr. Hollywood

[...]

Hier ben ik het dus totaal niet mee eens. Die Warrior heeft er al langer over nagedacht om te leaven, zomaar je guild leaven is niet een impuls wat je eventjes in één seconde doet. Je denkt erover na, weegt de voordelen en nadelen tegen elkaar op en baseert daarop je besluit. Om eerst alle hulp te accepteren om hem een zo hoog mogelijk Fire Resistance te geven, om vervolgens iedereen te bedanken en hem te peren naar de über l33t guild van de server, vind ik zwaar asociaal gedrag.

Dusk Ronin had hetzelfde probleem op Ravencrest, gelukkig hadden wij niet zo veel tijd en geld gestoken in het oppompen van onze main tank. De MT in kwestie zou juist blij moeten zijn met de aandacht, en iedereen moeten bedanken. En wat krijg je? Stank voor dank.

En ja, het is ook zijn spelletje, maar in een MMORPG is het normaal een beetje sociaal te zijn, en dat was die Warrior dus absoluut niet. Oké, het is zijn beslissing, maar ik denk niet dat hij er vrienden mee heeft gemaakt.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Hydra schreef op maandag 07 november 2005 @ 10:07:
[...]

Ik vond het al vreemd. Hoop van harte dat hij bedoelde dat de BG stopte en niet de server. Argent Dawn logde iedereen gewoon uit om iets over negen. Gelukkig zat ik nog wel in 't character selection scherm, en hoefde ik niet weer die queue van 30 minuten in.

[...]

Als je al 1 uur en 40 minuten bezig bent kan ik me d'r wat bij voorstellen. Da's erg lang voor een potje WSG.
gebeurt regelmatig dat het zo lang duurt, en dat mensen weggaan, maar dit was simpelweg opgeven omdat je 2-0 achter staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

alles op de mt vind ik ook best wel aso eigenlijk zeker kwa drops das bij ons gewoon gelijk gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Zou wel leuk zijn als die echt was...

69intel :p zoveel mana regen, joh je raakt never oom...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Snappie88 schreef op maandag 07 november 2005 @ 14:41:
[...]

Hier ben ik het dus totaal niet mee eens. Die Warrior heeft er al langer over nagedacht om te leaven, zomaar je guild leaven is niet een impuls wat je eventjes in één seconde doet. Je denkt erover na, weegt de voordelen en nadelen tegen elkaar op en baseert daarop je besluit. Om eerst alle hulp te accepteren om hem een zo hoog mogelijk Fire Resistance te geven, om vervolgens iedereen te bedanken en hem te peren naar de über l33t guild van de server, vind ik zwaar asociaal gedrag.

Dusk Ronin had hetzelfde probleem op Ravencrest, gelukkig hadden wij niet zo veel tijd en geld gestoken in het oppompen van onze main tank. De MT in kwestie zou juist blij moeten zijn met de aandacht, en iedereen moeten bedanken. En wat krijg je? Stank voor dank.

En ja, het is ook zijn spelletje, maar in een MMORPG is het normaal een beetje sociaal te zijn, en dat was die Warrior dus absoluut niet. Oké, het is zijn beslissing, maar ik denk niet dat hij er vrienden mee heeft gemaakt.
M1lamb3r schreef op maandag 07 november 2005 @ 14:17:
Het gaat er niet om dattie leaved, maar hoe de leaved. Hun guild heeft waarschijnlijk voor heel veel geld/tijd die warrior naar 300 fire res gebracht. En aangezien dat de andere MT nog niet zoveel heeft zal de MT vrij snel nadat hij die 300FR had geleaved en heeft hij dus gewoon geprofiteerd van zijn oude guild.

Wij hebben hier ook last van gehad, mensen die al (kwamen we later achter) een application hadden lopen bij een ander guild en wel vrolijk de loot nemen die andere mensen voor hem passen omdat het voor hem een betere upgrade is.
-=BoKKiE=- schreef op maandag 07 november 2005 @ 14:21:
[...]

nee het gaat erom dat waarschijnlijk de hele guild juist HEM aan epics heeft geholpen en hij daarna dus weggaat

tuurlijk is hij vrij om te leaven, maar om dat te doen nadat de hele guild heeft krom gelegen om van hem een uber tank met uber gear te maken is gewoon lame
Mjah dus omdat hij zijn DKP gebruikt heeft voor zijn epics en 4 Dark Iron items heeft gekregen van zijn guild, mag hij niet meer weg. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Kaap schreef op maandag 07 november 2005 @ 15:17:
[...]

[...]

[...]

Mjah dus omdat hij zijn DKP gebruikt heeft voor zijn epics en 4 Dark Iron items heeft gekregen van zijn guild, mag hij niet meer weg. O-)
Wie zegt dattie DKP ervoor betaald heeft O-) (voor de DI spullen)

En ik zeg niet dattie niet weg mag, maar dat ik goed kan begrijpen dat zijn oude guild het "niet zo prettig" vind en hem nu een "minder aardig" persoon vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-05 22:44
/me Masch baalt

Ik heb, na mijn verhuizing, eindelijk weer internet en nu heb ik dus weer een gamecard gehaald en WOW weer opgestart. Blijkt dat mijn gehele guild is overgestapt naar een andere server. Helaas kan ik mijn caracter niet meer moven....

Heb ik een IRL friend gebeld, was hij vergeten om het aan mij te melden, want de Guild Master had het hem wel gevraagd...

Ik heb maar een mail gestuurd naar Blizzard met de vraag of ze me alsnog willen verplaatsen. Denken jullie dat ik enige kans maak? Verder vertelde mijn IRL vriend dat ze binnenkort transfers willen toestaan tegen een kleine vergoeding. Weet iemand daar al meer van?

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Unfortunately there are always some complications, and some players may have been unable to move their characters, or were only able to move some of them. There can be several reasons for this, and I'm sorry to say that regardless of the cause we're currently unable to handle migration on a manual per request basis.

At the same time I would like to make it clear that we will never handle customer service matters differently due to forum posts or pleas directed to the community team. To prioritize or otherwise handle players differently if they (or their friends) take matters to the forums or the community team would be very unfair to other players. Thank you for your understanding on that matter.
Thundgot
Bron http://forums-en.wow-euro...2120&p=1&tmp=1#post582120
Binnekort in een mmorpg bestaat volgens mij niet dus dat transferen kan nog wel een tijdje duren....
BootVluchteling schreef op zondag 06 november 2005 @ 22:22:

waarom hiden jullie die party healthbar niet..? dus die 4 members in je party, als je in een raid zit..? ik heb gewoon 40 man aan de rechterkant staan..

hoe fix ik die emergency bar zeg maar..? met de mensen met low health? ik heb ometh pack en ct_Raid assist..
Ik hide de party window niet omdat ik op class heb gesorteerd en hierdoor niet kan zien wie er in mijn party zit. Het staat nooit goed als mensen uit je eigen party (heeft voorrang) dood gaan en bij andere healers niet.

Je kan weergeven hoeveel hp mensen moeten verliezen om te worden weergegeven te worden in de emergency bar. Staat volgens mij onder dezelfde optie waar je je MT target window kan vergroten verkleinen.

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

[...]

Dat je het mag als in, het staat in de wet beschreven is vanzelfsprekend. Je guildies ermee naaien is iets anders natuurlijk.

Wij hadden ook zoiets toen de volledig PvE uitgeruste tank van een andere guild bij ons wilde, terwijl de rest van zijn vriendenkring gingen PvP-en. Hij had beide Bindings of the Windseeker, maar zijn guild was nog niet ver genoeg in BWL om genoeg Elementium voor hem te farmen terwijl wij dat we waren. Wij hadden al zoiets van HMMM maar ja, volledig protection specced pimped out warrior was wel handig omdat we nog vast zaten op Vael toen, en ach wij hadden ook beide Bindings dus de eerste 8 Elementium zou toch naar onze warrior eerst gaan.

Nja dat had ie dus wel snel genoeg door en toen hij van zijn oude guild met ingots Elementium kon kopen van een Alliance guild was hij ook erg snel weg bij ons met een of andere "ik ga wat rustiger spelen met vrienden" kutsmoes. Dat soort types heb je nu eenmaal. WIj hebben ook al langer een trialperiode in de guild waarin je gewoon niets krijgt zoals Dark Iron/Fiery/Flarecore gear totdat je jezelf als solide member bewezen hebt. Dat core-Spul is gewoon te zeldzaam om aan een of andere asshole te verspillen en vooral voor Ragnaros heb je echt een MT met 300+ fire res nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
M1lamb3r schreef op maandag 07 november 2005 @ 15:19:
[...]

Wie zegt dattie DKP ervoor betaald heeft O-) (voor de DI spullen)

En ik zeg niet dattie niet weg mag, maar dat ik goed kan begrijpen dat zijn oude guild het "niet zo prettig" vind en hem nu een "minder aardig" persoon vind.
Ik ga er vanuit dat het hem DKP kostte. Dark Iron items, goed dat zal crafted zijn.

Maar als ik niet de MT was, zou ik het zeker niet accepteren als de MT meer recht op Might items zou krijgen dan mij. Je werkt als team remember, daar hebben ze DKP voor bedacht.

Als hij dus voor zijn epics geen DKp hoefde te betalen, tja lullig maar dat heeft zon guild dat aan zichzelf te danken en had zich dat moeten beseffen toen ze de beslissing namen.

Je kan iemand gewoon niet verplichten ergens te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Masch schreef op maandag 07 november 2005 @ 15:21:
/me Masch baalt

Ik heb, na mijn verhuizing, eindelijk weer internet en nu heb ik dus weer een gamecard gehaald en WOW weer opgestart. Blijkt dat mijn gehele guild is overgestapt naar een andere server. Helaas kan ik mijn caracter niet meer moven....

Heb ik een IRL friend gebeld, was hij vergeten om het aan mij te melden, want de Guild Master had het hem wel gevraagd...

Ik heb maar een mail gestuurd naar Blizzard met de vraag of ze me alsnog willen verplaatsen. Denken jullie dat ik enige kans maak? Verder vertelde mijn IRL vriend dat ze binnenkort transfers willen toestaan tegen een kleine vergoeding. Weet iemand daar al meer van?
Dit komt vaker voor en moet je aankaarten op de official forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Kaap schreef op maandag 07 november 2005 @ 15:53:
[...]
Ik ga er vanuit dat het hem DKP kostte. Dark Iron items, goed dat zal crafted zijn.

Maar als ik niet de MT was, zou ik het zeker niet accepteren als de MT meer recht op Might items zou krijgen dan mij. Je werkt als team remember, daar hebben ze DKP voor bedacht.

Als hij dus voor zijn epics geen DKp hoefde te betalen, tja lullig maar dat heeft zon guild dat aan zichzelf te danken en had zich dat moeten beseffen toen ze de beslissing namen.

Je kan iemand gewoon niet verplichten ergens te blijven.
Zoals Interpolis glashelder al zegt: "Achteraf kun je een koe in de kont kijken"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

On_E schreef op maandag 07 november 2005 @ 11:12:
[...]

Bij ons wint Alliance 8 van de 10 keer :(
hopen dat je net in die 20% potjes zit dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op maandag 07 november 2005 @ 15:53:
Inderdaad. Het is lullig, maar dat krijg je ervan als je als je geld op een paard zet. Dan kun je IMHO beter iets langer wachten zodat je meerdere MTs op fatsoenlijk niveau hebt.

Ik snap overigens wel dat die mensen goed pissig zijn. Als je als Warrior de regeling aangaat dat jij prio krijgt op tank gear, ga je gewoon een commitment aan. Jammer dat die warrior door een onsociaal kneusje gespeeld werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Laatst online: 01:46
Speculaties mensen. Hij heeft niet al zijn zooi cadeau gekregen, dat zeker niet nee. Maar wel een hoop, vooral die dark iron zooi, maar ook een hoop Might. Hij kreeg er dan wel geen voorrang op maar er werd toch geprobeert om 1 tank zo goed mogelijk te maken. Niemand had ooit zien aankomen dat hij zou leaven, hij zat namelijk al 9 maanden in de guild ofzo.

Tis spijtig maar shit happens, we hebben nog 2 andere tanks klaar staan, deze hebben alleen iets minder FR en minder ervaring. En omdat wij geen guild zijn die alles perfect doet en Nefarius al op farmstatus heeft moeten wij roeien met die remmen die we hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132946

Anoniem: 114195 schreef op maandag 07 november 2005 @ 15:35:
[...]

Dat je het mag als in, het staat in de wet beschreven is vanzelfsprekend. Je guildies ermee naaien is iets anders natuurlijk.

Wij hadden ook zoiets toen de volledig PvE uitgeruste tank van een andere guild bij ons wilde, terwijl de rest van zijn vriendenkring gingen PvP-en. Hij had beide Bindings of the Windseeker, maar zijn guild was nog niet ver genoeg in BWL om genoeg Elementium voor hem te farmen terwijl wij dat we waren. Wij hadden al zoiets van HMMM maar ja, volledig protection specced pimped out warrior was wel handig omdat we nog vast zaten op Vael toen, en ach wij hadden ook beide Bindings dus de eerste 8 Elementium zou toch naar onze warrior eerst gaan.

Nja dat had ie dus wel snel genoeg door en toen hij van zijn oude guild met ingots Elementium kon kopen van een Alliance guild was hij ook erg snel weg bij ons met een of andere "ik ga wat rustiger spelen met vrienden" kutsmoes. Dat soort types heb je nu eenmaal. WIj hebben ook al langer een trialperiode in de guild waarin je gewoon niets krijgt zoals Dark Iron/Fiery/Flarecore gear totdat je jezelf als solide member bewezen hebt. Dat core-Spul is gewoon te zeldzaam om aan een of andere asshole te verspillen en vooral voor Ragnaros heb je echt een MT met 300+ fire res nodig.
lol, hij kwam ook alleen maar bij jullie voor de elementium ;)
En ja goed, lullig als je MT leaved, wij hadden dat dus ook toen hij naar de guild van Zoneseek ging, alleen het maakte niet veel uit want onze guild lag toen al half uit elkaar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 17:02

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza
  • Laatst online: 22-04 01:29

Brazza

Byte me!

Bah bij ons is de MT ook al weg gegaan. Jammere is dat hij ook de Dark Iron set kom maken.
Nu mogen ze mij best oppompen met incr. defense als ik weer geld heb voor een nwe VGA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cube81
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-11-2024
O-) hunter weapon :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Als dit ooit naar een hunter zou gaan als ik guildleader was, -> gkick
Als eerste priests -> healing erbij
dan de mages en locks
Als dan niemadn em wil, dan pas hunter.

Sorry als het grapje was, ik vat alles letterlijk meteen op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-04 09:35

Mojo

The Power Within

jarnotjuh schreef op maandag 07 november 2005 @ 18:20:
[...]

Als dit ooit naar een hunter zou gaan als ik guildleader was, -> gkick
Als eerste priests -> healing erbij
dan de mages en locks
Als dan niemadn em wil, dan pas hunter.

Sorry als het grapje was, ik vat alles letterlijk meteen op :P
Er staat +damage én healing... dus dat impliceert eerder dat het een mage/warlock wapen is. Anders had er wel alleen + healing gestaan. (En nee, er staat nooit alleen +damage, omdat er verschillende soorten damage zijn, en maar 1 soort healing). Maar de enorme mana regen lijkt me toch meer dat het een priest/druid staff is.. :)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-02-2020

chrisstructor

Employ your more evil being

Pretender schreef op maandag 07 november 2005 @ 10:57:
[...]
Bij Murderer-inc zitten de meesten high lvl Nederlanders op het moment.
Wij doen nu ZG en MC en als priest ben je altijd welkom.
Conact me ingame: Mythos Tauren warrior Stormreaver
Grappig, ik ken er een paar van murder inc .
Ok , ik zal zeker even met zygos gaan praten.
Heb je trouwens even toegevoegd in friends list :7

There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 03-05 12:18
Mojo schreef op maandag 07 november 2005 @ 18:23:
[...]

Er staat +damage én healing... dus dat impliceert eerder dat het een mage/warlock wapen is. Anders had er wel alleen + healing gestaan. (En nee, er staat nooit alleen +damage, omdat er verschillende soorten damage zijn, en maar 1 soort healing). Maar de enorme mana regen lijkt me toch meer dat het een priest/druid staff is.. :)
Waarom alleen voor priest/druid? Mana regen op die manier is handig voor mages ook hoor, raken ze niet zo snel oom. Spirit daarentegen is wel redelijk useless dan, maar je moet toch wat hebben voor je Evocation. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Spam spam spam,

Darkrider(Gitaarwerk) Krijgt Thunderfury op zijn paladin =)

bijna alle mats, behalve elementium en andere binding nog.
Helaas krijgt (jawel) een hunter uti de guild em eerst aangezien hij beide halves heeft.

Toen ze nog niet wisten wat het was had hij deze, anders had hij het waarschijnlijk nooit genomen.

[ Voor 62% gewijzigd door gitaarwerk op 07-11-2005 19:54 ]

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik zou als Druid zijnde al m'n DKP op dat wapen bieden.

*Cruijf mode* Maar da's logisch!

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:12
Wat is op dit moment een leuk server om een alt op te starten, en de mogelijkheid te hebben om een goede guild te joinen die net beginnen aan MC of nog beter aan het opschalen zijn naar MC toe.

Op mijn huidige server is er een beetje een spaanse overtolligheid waardoor er geen enkele engelstalige guild MC serieus doet bij een gebrek aan engelstalige 60's. Ik wil daar dus weg, echter blizz schiet niet echt op met de char transfers dus nu zoek ik zoals gezegt een leuke server om een leuke guild te joinen met een nieuwe char en dan zodra het mogelijk is mijn huidige 60 daar ook heen te brengen.

[ Voor 5% gewijzigd door Dennism op 07-11-2005 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140111

Omg net op onze eerste try Garr neergehaald, waarna we kennis maakten met lavapacks... Wat een nare apparaten zijn dat zeg allemachtig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22297

Dennism schreef op maandag 07 november 2005 @ 21:52:
Wat is op dit moment een leuk server om een alt op te starten, en de mogelijkheid te hebben om een goede guild te joinen die net beginnen aan MC of nog beter aan het opschalen zijn naar MC toe.

Op mijn huidige server is er een beetje een spaanse overtolligheid waardoor er geen enkele engelstalige guild MC serieus doet bij een gebrek aan engelstalige 60's. Ik wil daar dus weg, echter blizz schiet niet echt op met de char transfers dus nu zoek ik zoals gezegt een leuke server om een leuke guild te joinen met een nieuwe char en dan zodra het mogelijk is mijn huidige 60 daar ook heen te brengen.
De server waar Kaap op bezig is (weet de naam niet meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Gitaarwerk schreef op maandag 07 november 2005 @ 19:30:
Spam spam spam,

Darkrider(Gitaarwerk) Krijgt Thunderfury op zijn paladin =)

bijna alle mats, behalve elementium en andere binding nog.
Helaas krijgt (jawel) een hunter uti de guild em eerst aangezien hij beide halves heeft.

Toen ze nog niet wisten wat het was had hij deze, anders had hij het waarschijnlijk nooit genomen.
;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien
  • Laatst online: 16-04 09:23

luppien

All u have R Belong To Me

wat een zonde om zon wapen aan een hunter of paladin te geven :S ik zou et alleen aan warriors of rogues geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 28-04 15:53

admiral866

The King Personality Disorder

zo. net terug van jindo the hexxer. Wilde maar niet lukken :(

Had zelf et idee dat we meer focus moeten leggen bij de totems. En dat elke keer als je gecursed wordt zelf iig 1 shade moet mollen (ook al ben je healer).
Maar of niet iedereen deed z'n werk, of we missen nog wat.

Iemand hier goeie ervaring met jindo the hexxer?

[ Voor 10% gewijzigd door admiral866 op 08-11-2005 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 28-04 15:53

admiral866

The King Personality Disorder

Anoniem: 140111 schreef op maandag 07 november 2005 @ 23:17:
Omg net op onze eerste try Garr neergehaald, waarna we kennis maakten met lavapacks... Wat een nare apparaten zijn dat zeg allemachtig :/
hehe jep, dat is toch weer ff wennen he :)
Zodra je wat +FR hebt zijn ze een stuk makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121963

admiral schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 00:04:

Had zelf et idee dat we meer focus moeten leggen bij de totems. En dat elke keer als je gecursed wordt zelf iig 1 shade moet mollen (ook al ben je healer).

Ik had zelf het idee dat mensen zich gewoon niet genoeg op de shades concentreerden, te vaak hadden we er rond de 10 rondlopen :/. Ook totems stonden vaak te lang (uiteindelijk was het zo erg dat ik tussen heals en dots door ook nog totems moest gaan wanden). Ik denk dat we hem gewoon wat vaker moeten proberen. Leuke afwisseling tussen MC en Ony in en IMO zijn mensen hier ook veel meer aandacht nodig, is een goede training.

Dit is Antagon btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93525

Totems asap. kapot maken. Dan is het easy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Miura-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-05 10:57

Wij doen het als volgt

1) NIET decursen (alleen MT)
2) Focussen op totems/shades
3) Een mage bij de skellies om te kunnen aoe-en zodra iemand is geteleport
4) Het schijnt dat hunter-pets (op aggressive) de shades zonder curse zien. Wat wij doen is de healerz en hunter in een groep bij elkaar zetten zodat de pets de shades aanvallen) - Ik weet dit niet 100% zeker, maar het schijnt wel te helpen (H)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151346

Vandaag weer heerlijk genoten in BG (WSG 20-29)
Na 1,5 week niet gespeeld te hebben is mijn level 29 Undead Sergeant behoorlijk gedaalt, ik zat op rank ongeveer op 2/5, nu nog maar op 1/5.
Gelukkig deze week zo goed me best gedaan dat ik vind dat ik wel weer een rankje mag stijgen...
Helaas heb ik deze 3 dagen nachtdienst, waardoor het 's avonds weinig spelen wordt....
Na 1,5 uur gewacht te hebben toch eindelijk een potje BG kunnen spelen, helaas waren wij met 4 Horde tegen 10 Alliance, ze kwamen op 1-0 voor, net voordat het spel beeindigt zou worden (10-4), komt er nummer 5 bij, dus dat was toch doorgaan.
Toen wij op 2-0 achter kwamen kreeg onze troll mage de vlag te pakken en schuilde in de basis van de Alliance, niemand natuurlijk die daar ging zoeken.
Dit alles volgehouden tot er uiteindelijk een paar bijkwamen (10-8), toen konden we het een beetje bijhouden, de mage was ondertussen in onze basis gekomen.
Pas toen het 10-10 werd, drukte we door en stonden binnen 10 minuten op 2-3 en wonnen de BG na meer dan 70 minuten spelen.... Ik geloof dat de Alliance een klein beetje ziek waren....
Op Thunderhorn wint de Horde 9vd10x dik van de Alliance, deze week zeker 25x vd 30.
Tot snel Alliance, bibber maar alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-05 13:08
Anoniem: 132946 schreef op maandag 07 november 2005 @ 17:50:
[...]

lol, hij kwam ook alleen maar bij jullie voor de elementium ;)
En ja goed, lullig als je MT leaved, wij hadden dat dus ook toen hij naar de guild van Zoneseek ging, alleen het maakte niet veel uit want onze guild lag toen al half uit elkaar :X
O RLY

Vanavond dropte onze vriendelijke paarse draak dan eindelijk mijn geliefde helmpje. Begon beetje ziek te worden van Nemesis (hoewel, de andere headpiece was nemesis..disenchant ftw). Maar even de ZG enchant erop pletteren. :+

Clashed trouwens wel een beetje met nightslayer etc

http://img.photobucket.co...linallisallweare/myui.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Down op 08-11-2005 03:10 ]

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133529

Woutev schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 01:58:
[...]

Wij doen het als volgt

1) NIET decursen (alleen MT)
2) Focussen op totems/shades
3) Een mage bij de skellies om te kunnen aoe-en zodra iemand is geteleport
4) Het schijnt dat hunter-pets (op aggressive) de shades zonder curse zien. Wat wij doen is de healerz en hunter in een groep bij elkaar zetten zodat de pets de shades aanvallen) - Ik weet dit niet 100% zeker, maar het schijnt wel te helpen (H)
Wij doen precies hetzelfde alleen punt 3 doen wij anders. Wij laten een hunter de skeletals kiten. Dus als je de weg een beetje bij het begin cleart moet dan geen probleem. Wij gebruiken voor het gevecht ook altijd warstomp en intimadating shout, anders als je wordt geMCed door de totems kan het nog wel is gebeuren dat hij dan die shout gebruikt. En je moet als je een totem ziet altijd eerst focussen op de healing totem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Kaap schreef op zondag 06 november 2005 @ 21:36:
Vandaag level 27 geworden. Van 1 naar 27 in precies 1 week, das wel lekker tempo. Ik heb nog 7 weken voor ik met kerst 3 weken vakantie heb. Mijn doel is om in die 7 weken van 27 naar 60 te komen en dan lekker 3 weken PVP'en.

Zitten er hier nog luitjes op The Venture Co?
Abubris, Lvl 51 Gnome Warlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Dennism schreef op maandag 07 november 2005 @ 21:52:

Anoniem: 22297 schreef op maandag 07 november 2005 @ 23:19:
[...]

De server waar Kaap op bezig is (weet de naam niet meer)
Inderdaad. Op The Venture Co zijn er op Horde nog geen 150 level 60's. De economie is erg goed nu, er zijn heel veel low levels. En, Horde op the Venture Co is in de meerderheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Towbitis schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 08:02:
[...]

Abubris, Lvl 51 Gnome Warlock
Alliance :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64138

Iemand ervaring met de derde baas in BWL? Zo ja ook wat tips hoe allience die boss moet slopen? We hebben het twee keer geprobeerd nu en die gast komt steeds op de caster af na een tijdje. We zijn al over gegaan op wanden only maar dan komt die nog op een gegeven moment. Moeten alle caster dan in die knockback gaan staan om zo alle agro te verliezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34278

Zat zo een beetje et topic door te lezen.. Maar ik zie dat eigenlijk niemand op de server Vashj speeld.
Als er wel mensen zijn die daar spelen zeg het even :P.
Is altijd leuk om meer nl mensen te ontmoeten.
En over de vraag welke server is mooi om te starten als je een andere server wil, Vashj is een goede imo.
De lvls zijn zeer veel verspreid. je kan heel makkelijk beginnen daar omdat er ook veel laag lvls zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117053

Snappie88 schreef op maandag 07 november 2005 @ 14:41:
[...]

En ik vindt het triest dat mensen er bij voorbaat al vanuit gaan dat ze iets terug krijgen voor de hulp die ze geboden hebben. Je hebt die knul geholpen een stuk sterker te worden. Waarom moet daar meteen wat tegenover staan. Van alles wat je doet moet je zelf beter worden. Zelfzuchtig volk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Imodium schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 03:08:
Vanavond dropte onze vriendelijke paarse draak dan eindelijk mijn geliefde helmpje. Begon beetje ziek te worden van Nemesis (hoewel, de andere headpiece was nemesis..disenchant ftw). Maar even de ZG enchant erop pletteren. :+
Nog gefeliciteerd Vertex :) Ik hoop volgende week op Stormrage Legguards van Ragnaros, fuck Cenarion :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Hehe, bij ons gaan ze sparen voor Sulfuras, Hand of Ragnaros, ik denk dat ik daar wel voor in aanmerking kom :)

Het vetste warrior crit weapon in game!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
FragNeck schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 10:32:
Hehe, bij ons gaan ze sparen voor Sulfuras, Hand of Ragnaros, ik denk dat ik daar wel voor in aanmerking kom :)

Het vetste warrior crit weapon in game!
Ashkandi is nu beter toch met die dikke AP erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs_a
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-04 00:35
Wanneer worden shamans generfd? Nee nu effe serieus wanneer komt de patch met een talent update voor shammies?
Ik heb namelijk 1 talent punt verkeerd aangeklikt :). Kost me anders 5 g en da geld heb ik niet met 38 en 65g pas voor de mount.
Tijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Tijs_a schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 10:55:
Wanneer worden shamans generfd? Nee nu effe serieus wanneer komt de patch met een talent update voor shammies?
Ik heb namelijk 1 talent punt verkeerd aangeklikt :). Kost me anders 5 g en da geld heb ik niet met 38 en 65g pas voor de mount.
Tijs
Eerst komen de pallys, daarna de priests daarna mage of rogue of shaman. dus op zen vroegst in 1.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Tijs
Tegen de tijd dat die patch er is heb je wel al wat meer verdient denk ik hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Anoniem: 117053 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 10:19:
[...]

En ik vindt het triest dat mensen er bij voorbaat al vanuit gaan dat ze iets terug krijgen voor de hulp die ze geboden hebben. Je hebt die knul geholpen een stuk sterker te worden. Waarom moet daar meteen wat tegenover staan. Van alles wat je doet moet je zelf beter worden. Zelfzuchtig volk.
Omdat dat misschien de deal was? 'Jij krijgt een zooi Dark Iron als je ook Main Tank wilt worden'. Ik vind het triest dat je dit soort afspraken tegenwoordig op papier moet maken omdat mensen zich er toch niet aan houden.

En mocht je erover beginnen dat ik zelfzuchtig ben, ik heb gisteren twee uur in Sunken Temple gezeten om iemand van <Insert Random Guild> aan één of ander goed wapen te krijgen. Noem dat maar eens zelfzuchtig!

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Tijs
Ik heb liever dat druids een nerf krijgen mbt shapeshift. Hamstring, shapeshift, hamstring, shapeshift, rend shapeshift, chilled, shapeshift, nogmaals shapeshift om weg te rennen.

Wegrennende druids zijn :r

Nee serieus, shapeshift moet een cooldown krijgen om continue shapeshiften te voorkomen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor

chrisstructor

Herhaling van een kort vraagje ;)
chrisstructor schreef op zondag 06 november 2005 @ 21:30:
Vraagje :
Wat is de beste manier om exalted te worden met UC ?
Ik ben atm op de helft van honored , maar heb geen idee hoe dat zo gekomen is 8)7

There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Snappie88 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 11:12:
[...]Omdat dat misschien de deal was? 'Jij krijgt een zooi Dark Iron als je ook Main Tank wilt worden'. Ik vind het triest dat je dit soort afspraken tegenwoordig op papier moet maken omdat mensen zich er toch niet aan houden.
Jongen, jij krijgt dark iron voor wat dark iron armor, maar daarvoor dien je wel de rest van je WoW leven in onze guild als MT te blijven!

Als je iemand armor geeft en verwacht dat hij in de guild blijft ben je echt hypocriet. Jij hebt ook het recht om naar een andere guild te gaan als je dat wilt. Dit is een spel voor de fun hoor, ook de fun van die MT. Moet hij dan bijvoorbeeld 6 maanden voor jullie tanken als hij helemaal niet in die guild wil zitten? Moet hij toch zeker zelf weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

chrisstructor schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 11:19:
Herhaling van een kort vraagje ;)

[...]
Runecloth inleveren.
Kost veel geld en tijd, maar zo heb ik het gedaan met de trolls. Ongeveer 700 stacks ingelevert en nu heb ik als undead een raptor! :D

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-04 01:22
Kaap schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 11:15:
[...]
Ik heb liever dat druids een nerf krijgen mbt shapeshift. Hamstring, shapeshift, hamstring, shapeshift, rend shapeshift, chilled, shapeshift, nogmaals shapeshift om weg te rennen.

Nee serieus, shapeshift moet een cooldown krijgen om continue shapeshiften te voorkomen. :/
Nou na 4x shiften houd het voor menig druid toch echt op hoor aangezien shapeshiften 25% van je mana kost. Met 3 talent points kun je er weer 30% vanaf halen maar vraag me af of dat er veel hebben. Mij feral druid wel trouwens :)
Dit is al generfd trouwens want voor de 1.8 patch had je een talent waardoor shapeshiften 60% minder kostte als je binnen 6 seconden weer shiften. De 1.8 patch bracht veel leuke dingen voor een druid, maar deze vond ik dan zelf ff minder :)

Maar als er een cooldown op shapeshiften komt gaan veel druids die feral gebruiken toch echt problemen krijgen. Moet er zelf niet aan denken. Nu is het vaak bash. target hopelijk gestund. ff snel shapeshiften, heal en weer terug naar bear. en verder rammen. Als dat niet meer gaat lukken kan ik feral net zo goed links laten liggen

[ Voor 32% gewijzigd door yrosma op 08-11-2005 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 02-05 21:48

we_are_borg

You will Comply

Snappie88 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 11:12:
[...]

Omdat dat misschien de deal was? 'Jij krijgt een zooi Dark Iron als je ook Main Tank wilt worden'. Ik vind het triest dat je dit soort afspraken tegenwoordig op papier moet maken omdat mensen zich er toch niet aan houden.

En mocht je erover beginnen dat ik zelfzuchtig ben, ik heb gisteren twee uur in Sunken Temple gezeten om iemand van <Insert Random Guild> aan één of ander goed wapen te krijgen. Noem dat maar eens zelfzuchtig!
Moet een MT of OT persé in de guild zitten, ze kunnen ook gewoon vragen aan hem of hij gewoon een paar keer mee gaat met hun om hun backup van spullen te voorzien.

Nog erger moet hij dan ook blijven betalen voor WoW omdat ze hem voorzien hebben van spullen.

[ Voor 8% gewijzigd door we_are_borg op 08-11-2005 11:44 ]

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Hey Thalan, moet je niet op de WoW fora gaan etteren he, die zijn al erg genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

[...]

Mwoah, zolang ie aan het shiften is, kost hem dat mana en dat kun je ook voor betere dingen gebruiken. Komt nog 's bij dat zolang ie aan het shiften is, niet actief aan combat meuk kan doen (op moonfire na dan). Zowiezo is een druid hamstring geven, vrij nutteloos :P Zodra je dicht bij em bent, is ie de klos, want veel armor heeft ie niet, en in bear outdmg je em met gemak. Enige vervelende is NS+HT combo en als ie er geen zin meer in heeft, cheetah, byebye.

Gisteren met mn lvl56 druid een 60 warrior (met blauwe equip) drie keer op rij neergelegd. Eerste twee keer was de jump voor mij, derde keer voor hem. Nature's grasp aan (100% in mijn geval), wacht op klap, weglopen, HT, starfire, moonfire, cheetah, shift/moonfire/cheetah en dat blijven volhouden. Gevecht duurde bijna 2 minuten, want mr warrior was nogal pissed van de eerste 2 keer en wilde kostte wat het kost mij hebben. Pech voor hem, won ik met 73 hp left 8). 450dmg non crit ms doet best wel zeer btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:02

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

[...]

Kost wel mana. En een /oom druid is een dooie druid. Als rogue heb ik er geen moeite mee.
Als paladin kan ik nog niet van veel ervaring spreken, zijnde level 22, maar ik vermoed dat het mogelijk moet zijn ze te outhealen/tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
HTT-Thalan schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 12:08:
[...]

Kost wel mana. En een /oom druid is een dooie druid. Als rogue heb ik er geen moeite mee.
Als paladin kan ik nog niet van veel ervaring spreken, zijnde level 22, maar ik vermoed dat het mogelijk moet zijn ze te outhealen/tanken.
Jij een paladin begonnen?!? Zonde van je tijd! :P

Ik gister weer met mijn 52 paladin wat gequest en gegrind, dat gaat echt fcking langzaam als je een mage gewend bent.
Ik kan je zeggen dat ik druids echt niet in kan maken met mijn mage, dat shapeshiften inderdaad.
Met me paladin heb ik nooit tegen een druid geduelled, dus dat weet ik niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor

chrisstructor

MrVegeta schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 11:24:
[...]
Runecloth inleveren.
Kost veel geld en tijd, maar zo heb ik het gedaan met de trolls. Ongeveer 700 stacks ingelevert en nu heb ik als undead een raptor! :D
Hmmm, ik wil deze status met UC krijgen , zodat ik minder geld voor mijn lvl60-mount-paard moet betalen ;)
Het is dan niet nuttig om runecloth te KOPEN om deze status te verkrijgen ;) .
Dan kan ik net zo goed sparen tot ik het geld heb voor die mount.

Is er geen andere manier?

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.