Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.820 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Effe offtopic vraagje.. Weet iemand of je goedkoop games kan kopen op de power unlimited gameplay? Ik ga daar zondag heen en anders koop ik WoW daar wel. Kan nog wel een paar daagjes wachten... Kan ik nog snel wat genieten van mijn leven en wat socializen :+

[ Voor 40% gewijzigd door Vuurvoske op 04-11-2005 12:45 ]

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
MJ85 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 12:09:
[...]

Weinig eigenlijk. Afgezien van Broodlord's event dan :P
Na Vael heb je trashmobs, na Broodloord en Firemaw ook ook redelijk wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
On_E schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 12:08:
Zijn er in BWL eigenlijk veel trashmobs of valt dat mee ?
Redelijk. Tussen Vaelastrasz en Broodlord zitten er redelijk veel, waarvan je het grootste deel ELKE keer dat je wipet op Broodlord weer opnieuw mag doen. Tussen Broodlord en Ebonroc zitten erg leipe trashmob groepjes (ze zijn tenminste erg leip als je niet precies weet hoe je ze moet pullen ;)).

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
DeadKennedy schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 12:48:
[...]

Redelijk. Tussen Vaelastrasz en Broodlord zitten er redelijk veel, waarvan je het grootste deel ELKE keer dat je wipet op Broodlord weer opnieuw mag doen. Tussen Broodlord en Ebonroc zitten erg leipe trashmob groepjes (ze zijn tenminste erg leip als je niet precies weet hoe je ze moet pullen ;)).
de beruchte supression room :/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 08:19:
Ai....das echt de makkelijkste (nja na Flamegor dan). WIj hanteren een MT met tauntrotatie tactiek. MT krijgt Shadow of Ebonroc, team 1 taunt (3 wars voor in het geval er een taunt geresist wordt), dan na 3 seconden team 2 en tegen die tijd is Shadow of Ebonroc al weer weg. Rinse, repeat, beetje nadenken als je toch aggro houdt (kan best aangezien alle tanks in sword/board/defstance op Sunder/HS/MS zitten te rammen (MS helpt tegen zijn healing) door naar de MT te lopen en patsboem free epixz!
Ja zou je zeggen he. Ik tenminste wel.
Ik speel in BWL enkel met mijn Warlock, en bemoei me niet met de tanks en eigenlijk ook nooit met de caster strategieën (aangezien ik geen officer ben). Volgens mij behoren de tanks gewoon hun ding te doen (shadow of ebonroc = van MT af getaunt houden tot die curse voorbij is), waar volgens mij de clou ligt. Wij zijn een van de top-guilds van de server met in ieder geval de beste tank van de Horde kant, maar toch lukt dit volgens mij niet.
Ranged DPS, ben ik achter gekomen, is gewoon voluit nuken tot je de wing buffet warning krijgt, dan een paar seconden stoppen tot hij dat ding gedaan heeft, en dan weer voluit nuken. Healers zorgen er gewoon voor dat de MT niet dood gaat.
Makkelijk in theorie, maar het werkt om een of andere manier niet. Tel daarbij een paar ninjapulls en een paar overnukes door met name rogues bij op en zie daar: FRUSTRATIE.
En dat terwijl Razor en Vael in de eerste try dood gingen, Broodlord in 2 tries (onze eerste kill) en Firemaw zelfs in 1 try dood ging toen we hem per ongeluk (!) gepulld hadden en hem nog nooit geprobeerd hadden.....

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
DeadKennedy schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 13:01:
[...]
En dat terwijl Razor en Vael in de eerste try dood gingen, Broodlord in 2 tries (onze eerste kill) en Firemaw zelfs in 1 try dood ging toen we hem per ongeluk (!) gepulld hadden en hem nog nooit geprobeerd hadden.....
Watvoor uberguild zit jij in joh? O_O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:56

On_E

Housemusic

http://www.landoverbaptist.org/news0105/wow.html
I think the reason so many people are open to hearing about Jesus in the World of Warcraft is because the majority of people who play the game are lonely kids who don't have any friends. I doubt any of them play sports so you can pretty much guess that there are lots of gay boys and fat little pale-faced Wiccan girls on the servers who hate themselves and escape into virtual characters so they don't have to deal with their pathetic lives
omg...

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:38
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 10:45:
[...]

15 wins. Goeie wins, dus met veel towers, gy's, bunkers, etc. Ben d'r bijna. 15000/21000. Als je niet veel wint moet je het hebben van turn-ins (medals, crystals, etc) en dan gaat het allemaal langer duren natuurlijk. Nog even en ik ben waarschijnlijk de eerste Paladin op Doomhammer met een Stormpike Battle Charger (Epic Ram). En de rest van de te verdienen epix natuurlijk. :P
Maar 15, dat is toch megaweinig, tja ik heb AV maar 2 keer gewonnen, maar doe het daarvoor ook te weinig...

HOe duur is die epic ram?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Nu online
Gimbooze schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 13:03:
[...]

Watvoor uberguild zit jij in joh? O_O
Oh ik bedoel natuurlijk niet dat Razor en Vael op onze eerste try OOIT dood gingen he :) Maar wel op de eerste try in de nieuwe instance deze week :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Nu online
DarkShadow schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 13:29:
[...]

Maar 15, dat is toch megaweinig, tja ik heb AV maar 2 keer gewonnen, maar doe het daarvoor ook te weinig...

640g

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Die website is als geintje gemaakt heb ik ooit eens ergens gelezen :P
DeadKennedy schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 13:31:
[...]

Oh ik bedoel natuurlijk niet dat Razor en Vael op onze eerste try OOIT dood gingen he :) Maar wel op de eerste try in de nieuwe instance deze week :)
Ik dacht al.. ^^

[ Voor 38% gewijzigd door bcd87 op 04-11-2005 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Nou scheelt toch enorm veel, en tja, ik moet toch nog een epic ram (ben dwarf)

Kan ik net zo goed die nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeadKennedy schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 13:31:
[...]

Idd, ik wou al zeggen dat zou een knap staatltje werk wezen, als je bij je alle eerste kennismaking in BWL tegelijk die bosses neerlegt. Dan zou BWL wel erg gemakkelijk worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Wat zijn de plannen van dalaran. Zie die zeepbel al zolang, maar er gebeurt niks mee.

Zit daar een verhaal ofzo achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

PacinoAllstars schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 13:43:
Wat zijn de plannen van dalaran. Zie die zeepbel al zolang, maar er gebeurt niks mee.

Zit daar een verhaal ofzo achter?
Ja, zit een verhaal achter.

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een noob vraagje over een talentbuild voor mijn Rogue die vanavond LvL 60 gaat worden, wie kan mij een goede Daggerbuild adviseren die zowel bruikbaar is in MC als PvP. Ik heb nu de bekende 21-8-22 build, zowel bruikbaar voor Swords/Maces als Daggers. En ook graag even onderbouwen waarom die talent indeling belangrijk kan zijn.

Ik ben benieuwd wat voor adviezen ik ga krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 13:46:
Ik heb een noob vraagje over een talentbuild voor mijn Rogue die vanavond LvL 60 gaat worden, wie kan mij een goede Daggerbuild adviseren die zowel bruikbaar is in MC als PvP. Ik heb nu de bekende 21-8-22 build, zowel bruikbaar voor Swords/Maces als Daggers. En ook graag even onderbouwen waarom die talent indeling belangrijk kan zijn.

Ik ben benieuwd wat voor adviezen ik ga krijgen :)
Puyol, heb je dit al geprobeerd in ons Rogue Class Forum? ;)

Daar staan er namelijk wel een paar. Beste build voor MC blijft helaas wel Sword :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Wouter schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 13:47:
[...]

Puyol, heb je dit al geprobeerd in ons Rogue Class Forum? ;)

Daar staan er namelijk wel een paar. Beste build voor MC blijft helaas wel Sword :P
Totdat je dagger rogues met een perdition's of dragonfang rondlopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gimbooze schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 13:59:
[...]

Kijk dat zijn nou eens daggers waar je mee ownt. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Gimbooze schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 13:59:
[...]

Inderdaad... totdat je die zooi geloot hebt, kun je beter voor swords gaan als je je puur op MC richt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Wouter schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 14:05:
[...]

Inderdaad... totdat je die zooi geloot hebt, kun je beter voor swords gaan als je je puur op MC richt.
Ach, ik denk dat een dagger-rogue met een Fang of the Faceless ook wel menig swords-rogue eruit DPS't :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t zojuist een Ashbringer gescoord _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:38
Knap, aangezien die nog niet in het spel zit.

[ Voor 4% gewijzigd door Puc van S. op 04-11-2005 14:31 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 14:29:
w00t zojuist een Ashbringer gescoord _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
waar?

pics!!11 :)

private server zeker :? :X

[ Voor 7% gewijzigd door Bokkie op 04-11-2005 14:31 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed he :+

uploading pics

ps veeeeeeeeeeeel vissen :+

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2005 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 13:29:
[...]

AV is een van de snelste BG's met zijn rep. In het begin ging het nog sneller, toen kreeg je voor elk item/quest wat je inleverde 10 rep (alleen diegene die het inleverde) tegenwoordig krijgt iedereen in de raid 1 punt ongeacht of je het nu zelf inlevert of niet. Dat is ook gedaan om het ninja'en van scraps, crystal's, etc, tegen te gaan. Maar het gaat desondanks toch nog snel. Het killen van de General alleen al levert je zo'n 700 rep op. Tel daarbij op wat je scoort met het vernietigen van towers, bunkers en alles wat ingeleverd wordt dan ben je er zo. Op Doomhammer zijn meestal wel AV games in het weekend. Vorig weekend 3 games gedaan, 2 wins, 1 loss en ik steeg van 9000 rep naar 15000.

De Ram kost 640G. Unstoppable Force iets van 125G, de ring en het shield iets van 60G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 14:31:

uploading pics

*kuch*

Stierepoep

*kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 14:39:
[...]

AV is een van de snelste BG's met zijn rep. In het begin ging het nog sneller, toen kreeg je voor elk item/quest wat je inleverde 10 rep (alleen diegene die het inleverde) tegenwoordig krijgt iedereen in de raid 1 punt ongeacht of je het nu zelf inlevert of niet. Dat is ook gedaan om het ninja'en van scraps, crystal's, etc, tegen te gaan. Maar het gaat desondanks toch nog snel. Het killen van de General alleen al levert je zo'n 700 rep op. Tel daarbij op wat je scoort met het vernietigen van towers, bunkers en alles wat ingeleverd wordt dan ben je er zo. Op Doomhammer zijn meestal wel AV games in het weekend. Vorig weekend 3 games gedaan, 2 wins, 1 loss en ik steeg van 9000 rep naar 15000.

De Ram kost 640G. Unstoppable Force iets van 125G, de ring en het shield iets van 60G.
hmmm, kga dit weekend dus zeker av'en, te beginnen met vanavond. Krijg je ook wat pity rep als je verliest? Anders zit je bijna wel vast aan een pvp raid group

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34

uploading pics

Schiet maar op met die pics, ik geloof er geen aars van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 16:10:
[...]

hmmm, kga dit weekend dus zeker av'en, te beginnen met vanavond. Krijg je ook wat pity rep als je verliest? Anders zit je bijna wel vast aan een pvp raid group
Ook als je verliest krijg je rep en honor. Succes in AV!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
http://forums.worldofwarc...155&p=1&tmp=1#post5608155

omfg enzow...
en om even de intresse te wekken in deze link...

Onyxia down door 10 man.......

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 10:59
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 09:33:
Vandaag voor de derde keer geprobeerd de hunter epic quest demon Solenor te killen, en weer geen succes.

Ondanks allerlei potions:
- Mongoose
- Demonslaying
- Greater Shadow Resistance

Andere troep:
- Whipper root tubber
- EZ-thro Dynamite II
- Night Dragon's Breath

Buffs:
Songflower buff (+5% crit)

Speciale gear:
- Demonslayer met demonslaying enchant

heb ik toch het idee dat ik te weinig damage doe. Volgens guides zou je maar 2 Shadow Protection pots nodig moeten hebben... ik heb zeker tijd voor een 3de als ik niet telkens dood zou zijn voor die tijd. Beste try tot nu toe: 14%

Vanavond nog maar een keer...
read my guideline: Hunter epic quest guide

Hier staat alels in uitgelegd wat je moet weten van deze quests met goede tips, made by me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:35

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 09:33:
Vandaag voor de derde keer geprobeerd de hunter epic quest demon Solenor te killen, en weer geen succes.

Ondanks allerlei potions:
- Mongoose
- Demonslaying
- Greater Shadow Resistance

Andere troep:
- Whipper root tubber
- EZ-thro Dynamite II
- Night Dragon's Breath

Buffs:
Songflower buff (+5% crit)

Speciale gear:
- Demonslayer met demonslaying enchant

heb ik toch het idee dat ik te weinig damage doe. Volgens guides zou je maar 2 Shadow Protection pots nodig moeten hebben... ik heb zeker tijd voor een 3de als ik niet telkens dood zou zijn voor die tijd. Beste try tot nu toe: 14%

Vanavond nog maar een keer...
hij is heel simpel, regel een priest voor shadow rezz buff en fear ward.
meer heb je eigenlijk niet nodig...

paar bommetjes zijn handig, of die ungoro crystals (die zijn insta cast!!!!)
maak een macro om die bugs te targetten en rank 1(!!!) multi shot op te schieten.

en das alles eigenlijk...
fear ward zorgt er voor dattie die spell helemaal NIET cast, en dan issie echt te easy :)

heb het met 1 shadow pot gedaan geloof ik, ging ruk, maar toch neer gekregen :D

elke demon heeft zen truukjes, lastigste gedeelte atm is die sinew van ony krijgen...
drop kans van dat ding is echt zooooooo laag...
in men guild atm 4 hutners die op quest zijn, waarvan 2 helemaal klaar zijn (waaronder ik) dus altijd leuk gevecht als ony neer gaat wie em krijgt, alsie dropt...

succes iig!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:50

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Wow! Ik had gister een klachtenmail naar Blizzard gestuurd omdat ik het spel tegenwoordig niet meer zo speelbaar vind als voorheen door alle lag die ik de laatste tijd ondervind. (En vele mensen met mij...)
En ik kreeg vandaag een mailtje terug waarin ze om meer details vragen, en waarin ze uitleggen dat het oplossen van latency-problemen op het moment hoog op de op te lossen problemenlijst staat.
Tis best een standaard mailtje maargoed, ik hoop dat er iets mee gedaan wordt. Zometeen even replyen. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren eindelijk m'n Aurastone Hammer te pakken met m'n pala. Al 2 keer gedropt tijdens raids maar net op die momenten als ik in DKP niet lekker stond. Gisteren voor mij (ik stond #3 qua DKP in de guild :) ) maar nu zit ik dus te denken wat voor enchant ik erop moet gooien. +22int of +55 healing? Qua mana heb ik op t moment niet echt problemen, fully buffed zit ik op 6.3k en ik kan zelfs over de 6.5k komen als ik wat equip wissel. Over t algemeen spam ik Flash of Light en zit ik nooit echt zonder mana in MC fights. Geen ervaring wat betreft BWL maar ik vroeg me dus af wat het beste zou werken, gaan voor die grotere mana pool of voor +healing?? Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Bij flash of light heb je niet zo veel aan +55 healing, dan pik je er maar 40% van mee ofzo. Maar je zegt zelf ook al dat je nooit oom gaat, dan zou ik die +22 intellect ook niet doen.

Als ik jou was zou ik wat meer grotere heals doen en dan de +55 healing enchant pakken :p.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 10:59
ik heb die berekening eens gedaan met iemand anders en het blijkt dat int op korte termijn het effectiefste is, maar bij langere gevechten zoals bosses is de +55 healing het meeste interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 16:27:
[...]

Ook als je verliest krijg je rep en honor. Succes in AV!
zit dr nu in, zoals verwacht aan het verliezen, maargoed kben inmiddels friendly. Ik weet alleen niet waar ik mn medals in moet leveren, de rest wel.
En ik krijg nu volgens mij per kill 1 rep, blijft dat zo tot exalted?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:43
Routed schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 16:28:

omfg enzow...

Dubblecheck, COOL!

MAar, die video is erg onduidelijk, maargoed.

Ik ken geneog movies van 49 min die iets beter van kwaliteit zijn, en dan ook rond 300 mb. Het is echt te brak om iets te kunnen zien, maargoed.
Het is een hele prestatie, dat wel. Ik verwacht wel dat ze ony gaan buffen :+

Flink bezig met me priest, lvl 22 nu. Nogsteeds full shadow. Me mage stond op 14d 1hr played op lvl 60, deze gaat sneller hoop ik. Het saaie is wel dat je nu alle quests weer moet doen, dat is de 4de keer dat ik al die quests doe, maargoed, je moet wat om te lvl'en...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:49

heuveltje

KoelkastFilosoof

Routed schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 16:28:

omfg enzow...

Holy crapovitz batman.

Verdamd sterk staaltje vakmanschap.
Probeer nu de video binnen te halen, maar die server is traag :(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

heuveltje schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 01:22:
[...]

Holy crapovitz batman.

Ahjoh dat is nog niets, wij hebben Broodlord in BWL met minder dan 10 man gedaan....

Note: In de periode dat hij nog kitable was ;)

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

heuveltje schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 01:22:
[...]

Holy crapovitz batman.

Kan iemand die video hosten? Ik wilde hem download bij filefront... 2 uur gewacht, bleek dat het bestand niet aanwezig was op de servers :(

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
ai deze vid is idd een must see, weer een zee aan kritiek waarom dit niet mogelijk mag zijn en dat pvp gestopt moet worden...

Tja, dat is het moeilijke in het spel, pvp en pve balanced houden en toch nog progressie er in stoppen, haast onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09

uploading pics

dat duurt behoorlijk lang dan B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
KUT, zat ik net in alterac valley waren we aan het winnen wordt ik een half uur van te voren gekickt omdat ik even afk was, kan niet eens rustig ff naar de wc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff, nadeel van die nieuwe servers (Twisting Nether) is dus wel dat je er in geen 100 jaar een groep voor krijgt om bv SM te doen :| echt irritant :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://img395.imageshack....rnshot0922051901031tn.jpg

Ben nu net een weekje 60 met mijn mage. Eerste run scholo direct raak; 3 delen van de Magister's set, Freezing Lich Robes, en Pattern:Robes of the Void.. Iedereen behoorlijk jaloers natuurlijk.. Gisteren baron run gedaan en woppa, 4e deel van de Magister's set.. Heb nu dus Crown/Chest/Gloves & Leggings.. :9 Dit weekeinde een MC run doen met de guild, dat wordt dus mijn eerste run om DKP op te bouwen, kortom, ik denk niet dat ik veel ga krijgen, maar lijkt mij sowieso leuk om mee te doen..

Nu werk ik al sinds patch 1.8 modloos omdat ik icm met patch 1.7 QT-UI gebruikte.. Dit was imho de beste mod, heel veel shit en toch niet al te veel op je scherm.. Hetgeen ik het meeste mis zijn eigenlijk de hotbars en het gebrek om die mooi en netjes to customizen in de nieuwe versie (1.8).. In de oude versie gebruikte de dev. Gypsy Hotbars, ik kon dus al mijn bars kwa formaat veranderen verplaatsen.. Toen werdt in de nieuwe versie gypsy d'r uit gegooid en bibtoolbars d'r in gesmeten.. Alleen vind ik het oerlelijk en niet customizeable.. Volgens de developer kan ik dus Gypsy Hotbar er gewoon als stand-alone mod erbij pleuren (bij QT-UI 1.8), dat doe ik, maar dan krijg één hotbar waar ik geen fuck mee kan (vroeger kon ik elke bar customizen, button size customizen).. BibToolbar is customizeable in de zin dat je het dus kan verplaatsen, horizontaal of verticaal kunt plaatsen, alleen het is niet mooi en klinisch genoeg.. Mijn vraag is dus of jullie hier ervaring mee hebben, hoe ik mijn bars weer kan krijgen zoals ik ze hierboven heb..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2005 15:58 . Reden: 600kb voor een screenshot is echt te veel. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 22:25
Hee zie daar een paar mensen die ik ken, je zit dus op Bladefist. Zal een oogje in het zeil houden :+

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
offtopic:
hoe heet de addon ook alweer die van alle bags 1 grote bag maakt?

Ik heb een vraagje aan de paladins hier. Als jullie naar mijn talents kijken Wat vinden jullie ervan? Is het slecht of standaard? of ? Ben benieuwd naar jullie meningen

Dagfinnr profile

[ Voor 61% gewijzigd door Webgnome op 05-11-2005 15:51 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Niet online
Webgnome schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 15:20:
offtopic:
hoe heet de addon ook alweer die van alle bags 1 grote bag maakt?
AllInOneInventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Als we dan toch modrequests doen, kan iemand mij een mod aanbevelen waarmee je de HP/MP/etc van je party members of van je (friendly) targets standaard ziet? Best handig als je aan het healen bent in MC :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJJ
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-08 23:38

PJJ

Ik gebruik Ultimate UI zit alles in wat ik wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Snappie88 schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 16:24:
Als we dan toch modrequests doen, kan iemand mij een mod aanbevelen waarmee je de HP/MP/etc van je party members of van je (friendly) targets standaard ziet? Best handig als je aan het healen bent in MC :P
zoiets bedoel je?

http://www.mekfe.net/hpr/pics/luci-kill.jpg

Je kan dit op 2 manieren doen, gewoon de groepen vanuit je Raid venster slepen naar het speelscherm. Dan krijg je een hp lijst van elke groep die je "sleept".

Of je installeerd CT Raid Assist waarmee je krijgt wat ik dus heb en nog veeeel meer. (sowieso vind ik CTRA een must in MC, maar dat ben ik :P)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2005 14:52 . Reden: 300kb is te veel voor een screenshot midden in het topic. Graag echte thumbnails te maken. ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Ja, CT Raid Assist heb ik gelukkig al, maar ik doel maar op het feit dat je party members je HP/MP bars ook te zien zijn. Dit gedeelte dus:
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/dump/1131234736.jpg

Liefst geen pakket, ik hou ervan m'n eigen UI pakket samen te stellen. Ik doe het prima zonder, maar als je in een groep zit is het wel handig om te zien hoeveel HP de MT bijvoorbeeld heeft, zodat je weet en welke mate je hem moet healen :)

(toch stiekem wel lastig uit te leggen, maar hoop dat je het begrijpt :P)

Edit: En hoe krijg je het voor elkaar om je CTRA knopje dat om je minimap heen zit te verplaatsen? :P

[ Voor 10% gewijzigd door Snappie88 op 06-11-2005 00:55 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

ParthHealth, zit in CT_mod. www.ctmod.net
Download de hele pack en haal PartyHealth uit de zip.

[ Voor 4% gewijzigd door Crowmeister op 06-11-2005 01:02 ]

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Snappie88 schreef op zondag 06 november 2005 @ 00:53:
Ja, CT Raid Assist heb ik gelukkig al, maar ik doel maar op het feit dat je party members je HP/MP bars ook te zien zijn. Dit gedeelte dus:
[afbeelding]

Liefst geen pakket, ik hou ervan m'n eigen UI pakket samen te stellen. Ik doe het prima zonder, maar als je in een groep zit is het wel handig om te zien hoeveel HP de MT bijvoorbeeld heeft, zodat je weet en welke mate je hem moet healen :)

Edit: En hoe krijg je het voor elkaar om je CTRA knopje dat om je minimap heen zit te verplaatsen? :P
Het gene wat ik daarzo gebruik is Nymbia Perl Unit Frame. (niet Perl unit frame, maar Nymbia Perl) En ik vind hem echt lekker werken. Maar je wilt dus zien hoeveel leven je party members nog hebben in getallen ? ipv alleen het balkje? Dan kan je idd ook die CTmod gebruiken. Die houd het party scherm gewoon standaard alleen dan met getallen en % erbij.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:58
Snappie88 schreef op zondag 06 november 2005 @ 00:53:
[afbeelding]

hmmjah zag bovenstaande post ff niet met mijn zatte kop, sorry

[ Voor 5% gewijzigd door Dennism op 06-11-2005 05:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 22:51
Is er ook 'n demo of zoiets van deze game? Wil eens kijken wat het nou is maar ga daar niet $60 aan uitgeven... Zie ik iets over het hoofd of is deze game zo goed dat het geen demo nodig heeft om mensen over te halen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
Gisteren Azuregos neer gekregen met een PUG team nog wel. We hadden niet genoeg guildies online. Maar om de hoeveel dagen spawned Azuregos eigenlijk? Volgende keer willen we het met de guild alleen doen. En ook een dkps systeem invoeren voor outdoor raidbosses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Straat schreef op zondag 06 november 2005 @ 07:15:
Is er ook 'n demo of zoiets van deze game? Wil eens kijken wat het nou is maar ga daar niet $60 aan uitgeven... Zie ik iets over het hoofd of is deze game zo goed dat het geen demo nodig heeft om mensen over te halen ofzo?
Bij de nieuwere pakketen (en de eerste "DeLuxe" pakketten) zit naast je eigen key. ook een 10 dagen trial key.
Dus als je geluk hebt kun je die ergens van iemand krijgen.

Maar ja, deze game is zo goed dat het blijkbaar geen demo nodig heeft

[ Voor 4% gewijzigd door heuveltje op 06-11-2005 11:06 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Bij PC zone van oktober zit een dvd waarmee je het spel 14 dagen kan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Laatst online: 05-09 11:42
Weet iemand hoe je in 1 keer je interface kan laten verdwijnen? Ik heb vaak in eigengemaakte films gezien dat die persoon een bepaalde knop drukt, en dat dan alle spells, buffs, character info, party members, etc ineens weg zijn.

Dit is erg handig voor screenshots en eigen gemaakte spotjes.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
alt+z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Laatst online: 05-09 11:42
thx! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

:/ in de que staan voor battlegrounds duurt wel erg lang ...

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG, mijn videokaart, 9800pro is net kapot gegaan tijdens het spelen van WoW. Ik opende mn backpack, en opeens zat het hele beeld vol met artifacts :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Er schijnen veel 9800 pro's te overleiden in WoW... * slik.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:22

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Mojo schreef op zondag 06 november 2005 @ 15:53:
Waarschijnlijk omdat WoW belachelijk veel gespeeld wordt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Ik had net ook een probleempje met mijn 9800 Pro, maar het bleek de bekende VPU recover error in de Searing Gorge te zijn.

Even een vraagje, ik heb de volgende stukken steen al maanden in de bank staan, omdat ik dacht er wat aan te hebben.

Jagged Piece of Stone
Lifeless Stone
Shiny Polished Stone
Smooth Stone Chip

Volgens mij is het allemaal vendor junk, maar klopt dat?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 november 2005 @ 15:18:
OMG, mijn videokaart, 9800pro is net kapot gegaan tijdens het spelen van WoW. Ik opende mn backpack, en opeens zat het hele beeld vol met artifacts :(
Hebben meerdere mensen, over "stiekeme concurrentie" gesproken :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 13:27
Wat een onzin al die praatjes over de 9800pro. Ik gebruikt er zelf ook 1 en alles loopt prima. Bij mensen waar die kaart overlijdt die zullen zelf wel met dat ding aan het kloten zijn geweest :P.

@ Dr. Strangelove

Idd vendor junk dus verkopen die handel

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Mojo schreef op zondag 06 november 2005 @ 15:53:
Mij 9800 non pro die geflashed is naar een 9800 pro heeft ook zijn langste tijd gehad. De artifacts kwamen als eerste bij WOW naar voren en nu zijn ze zichtbaar in elke 3d toepassing op pro stock speed.
Met Ati tray tools clock ik het geheugen en de core terug zodat ik geen artifacts meer zie wat tot nu werkt :).
Snappie88 schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 16:24:
Ik gebruikte altijd CT mod hiermee kan je in je party window het aantal % van totaal hp/mana weergeven of het aantal. Ook mensen buiten je party/npc's/andere factie kan je onder een andere optie zo laten weergeven.
Afbeeldingslocatie: http://img201.imageshack.us/img201/8183/wowscrnshot1010052351312ma.th.jpg

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Dr. Strangelove schreef op zondag 06 november 2005 @ 16:08:
Ik had net ook een probleempje met mijn 9800 Pro, maar het bleek de bekende VPU recover error in de Searing Gorge te zijn.

Even een vraagje, ik heb de volgende stukken steen al maanden in de bank staan, omdat ik dacht er wat aan te hebben.

Jagged Piece of Stone
Lifeless Stone
Shiny Polished Stone
Smooth Stone Chip

Volgens mij is het allemaal vendor junk, maar klopt dat?
...
Natuurlijk is dat junk, ze zijn toch ook grijs. :)

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 07:15

Brazza

Byte me!

eergisteren ook een kapotte FX 5900XT gehad terwijl ik vlakbij boss in DM zat :(

Ik heb een tijdje geleden een knop gezien "Sell Junk" bij vendors. Is die weg ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Crowmeister schreef op zondag 06 november 2005 @ 16:34:
[...]

...
Natuurlijk is dat junk, ze zijn toch ook grijs. :)
Klopt, maar ik heb verhalen gelezen dat er op sommige AHs grof geld voor betaald werd...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

Onroptemraakle schreef op zondag 06 november 2005 @ 16:31:
Ik gebruikte altijd CT mod hiermee kan je in je party window het aantal % van totaal hp/mana weergeven of het aantal. Ook mensen buiten je party/npc's/andere factie kan je onder een andere optie zo laten weergeven.
[afbeelding]
Ciel O+
Zoth :*
Eilinel :r
Deja O+
Enduriel :)
Zipzap :D
Pfb :P

Wanneer is deze screenshot genomen en op welke server / guild? Ik speel al bijna 2 maanden niet meer actief, maar deze mensen ken ik echt heel goed. Vooral van PvP. Bijna allemaal (ex-)Nightwatchers.

Misschien, als ik ooit weer ga beginnen, wil ik bij hen wel eens in een guild. Nu kan dat, omdat de meesten waarschijnlijk verhuisd zijn...

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tr!gger schreef op zondag 06 november 2005 @ 16:27:
Wat een onzin al die praatjes over de 9800pro. Ik gebruikt er zelf ook 1 en alles loopt prima. Bij mensen waar die kaart overlijdt die zullen zelf wel met dat ding aan het kloten zijn geweest :P.

@ Dr. Strangelove

Idd vendor junk dus verkopen die handel
Err, toch bij relatief veel mensen hier is de 9800pro kapot gegaan tijdens het spelen van WoW, het hoeft niet meteen te betekenen dat iedere 9800pro stuk gaat...

Iig, ik heb niets met die van mij gedaan, gewoon normale Ati drivers, niet geOC-ed. Gewoon, ik zat op mn mount, reed naar Zul Farrak, opende mn backpack om mn 2h weapon te equippen en mn beeld zat vol met artifacts :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 17:33
Autch, zojuist is onze MT geleaved. Een uurtje voordat we een serieuse poging op Ragnaros gingen doen. Volgeladen met epics, Quell'Serrar (of hoe dat ding ook heet) en meer dan 300FR...en dan leaved ie zonder reden aan te geven. Onze backup MT is nog niet zover dat ie klaar is voor Ragnaros.

1 ding leer je wel als je een tijdje online zit....op het internet is NIEMAND te vertrouwen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hoe heet die, en op welke server? Dat is echt een lame actie man! Zouden onze MT's moeten doen! })

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Paulex > Daggerspine EU

Wat de precieze reden is nog steeds niet bekent, maar het valt sowieso niet goed te praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
The Realone schreef op zondag 06 november 2005 @ 19:24:
Paulex > Daggerspine EU

Wat de precieze reden is nog steeds niet bekent, maar het valt sowieso niet goed te praten.
welke kant horde of alliance? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

PromWarMachine schreef op zondag 06 november 2005 @ 17:18:
Wanneer is deze screenshot genomen en op welke server / guild? Ik speel al bijna 2 maanden niet meer actief, maar deze mensen ken ik echt heel goed. Vooral van PvP. Bijna allemaal (ex-)Nightwatchers.
Het is NW ;) Tegenwoordig op Twisting Nether te vinden.

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
SaURoN schreef op zondag 06 november 2005 @ 19:58:
[...]

welke kant horde of alliance? :)
Sorry, Horde...Tauren Warrior...

Hij had trouwens ook al 1 van die legendary bindings... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
The Realone schreef op zondag 06 november 2005 @ 20:28:
[...]

Sorry, Horde...Tauren Warrior...

Hij had trouwens ook al 1 van die legendary bindings... :'(
damn das minder :(
Ben nu ook aan het spelen aan de horde kant van daggerspine, maar er word daar wel veel geganked daar alliance :P op shadowmoon was het niet zo erg dat gegank maar op daggerspine damn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-02-2020

chrisstructor

Employ your more evil being

Vraagje :
Is er een nl guild op stormreaver die mc/bwl doet?
Ben namelijk lvl 60 undeath priest en heb in dm/scholo/strat/brs enz enz alle equip gehaald die ik hebben wil.
Enige mogelijkheid op verbetering is nu mc of bwl , zg .
Zijn er mc/bwl nl guilds op stormreaver , die niet in de startpost zijn gezet?
Ik doel niet op death by dutch ;) , das een redelijke "los zand" guild ;)

Ps
nog een vraagje :
Wat is de beste manier om exalted te worden met UC ?
Ik ben atm op de helft van honored , maar heb geen idee hoe dat zo gekomen is 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door chrisstructor op 06-11-2005 21:36 ]

There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 05:34
Vandaag level 27 geworden. Van 1 naar 27 in precies 1 week, das wel lekker tempo. Ik heb nog 7 weken voor ik met kerst 3 weken vakantie heb. Mijn doel is om in die 7 weken van 27 naar 60 te komen en dan lekker 3 weken PVP'en.

Zitten er hier nog luitjes op The Venture Co?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Okyah schreef op zondag 06 november 2005 @ 20:19:
[...]
Het is NW ;) Tegenwoordig op Twisting Nether te vinden.
Jammer dat jullie Alliance zijn :( Heb er een Orc Warlock die guildloos is en waarschijnlijk ook nog een tijdje blijft :(

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 14:32
Onroptemraakle schreef op zondag 06 november 2005 @ 16:31:
[...]

Mij 9800 non pro die geflashed is naar een 9800 pro heeft ook zijn langste tijd gehad. De artifacts kwamen als eerste bij WOW naar voren en nu zijn ze zichtbaar in elke 3d toepassing op pro stock speed.
Met Ati tray tools clock ik het geheugen en de core terug zodat ik geen artifacts meer zie wat tot nu werkt :).

[...]

[afbeelding]
waarom hiden jullie die party healthbar niet..? dus die 4 members in je party, als je in een raid zit..? ik heb gewoon 40 man aan de rechterkant staan..

hoe fix ik die emergency bar zeg maar..? met de mensen met low health? ik heb ometh pack en ct_Raid assist..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Godver :/ Ragnaros wil ook niet echt meer lukken. Onze eerste kill was zonder wipes. (Die dag dan) Nu de 2e keer hadden we hem na 2 wipes. 3e keer een 1% wipe de 2e poging en dadelijk beginnen aan de 4e. Bah, wat is dat een bitch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ff paar vragen:

Ik ben nog echt een n00b hoor, ben lvl 11 ofzo met mn Undead Mage, maar ik snap iets niet. Ik heb onder het vechten enzo best al leuke items gecollect. Shield etc. Met meer armor dan dat ik nu heb. Maar ik mag alles nog niet aantrekken, en das best vervelend. Hoe kan dit? Ik zie bv dat mn Shield bv Leather is (in rood geschreven). Maar ik mag hem (nog??) niet aantrekken. Ik snap soieso heel weinig over die proffesiencies. :S

Hoe lang duurt het voordat de mail verstuurd is? Ik heb wat stuff gestuurd van mn Undead naar mn Orc, maar toen ik met mijn orc keek had ik nog niets binnen.

Tnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Nu online
Whoehoee eindelijk Nemesis Leggings!
Al weken achtereen liep ik dit heerlijke broekje (ja, hij zit als gegoten!) mis door crashes, disconnects, pech, en een keer zelfs door een eikelige guildgenoot. Maar nu is hij er dan toch eindelijk! Mijn Dreadmist broek kan de prullenbak in, en ik verwelkom met gepaste trots mijn Nemesis 3-part set bonus, ook al is het 10x zo nutteloos als de Felheart bonus (die ik ook vrij nutteloos vind en bijna nooit gebruikt heb als Destruction Warlock).

Verder heb ik zojuist ook de Exalted status bereikt met Alterac Valley, en ik heb meteen Therazane's Touch aangeschaft. Nu is het alleen nog wachten op een leuke onehand. Ik ben op dit moment DKP's aan het sparen voor dit leuke wapentje:
http://www.thottbot.com/?i=49622

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Verwijderd schreef op zondag 06 november 2005 @ 23:02:
hey ff paar vragen:

Ik ben nog echt een n00b hoor, ben lvl 11 ofzo met mn Undead Mage, maar ik snap iets niet. Ik heb onder het vechten enzo best al leuke items gecollect. Shield etc. Met meer armor dan dat ik nu heb. Maar ik mag alles nog niet aantrekken, en das best vervelend. Hoe kan dit? Ik zie bv dat mn Shield bv Leather is (in rood geschreven). Maar ik mag hem (nog??) niet aantrekken. Ik snap soieso heel weinig over die proffesiencies. :S

Hoe lang duurt het voordat de mail verstuurd is? Ik heb wat stuff gestuurd van mn Undead naar mn Orc, maar toen ik met mijn orc keek had ik nog niets binnen.

Tnx :)
Als mage kan je alleen maar Cloth dragen en geen schild en dat kan je niet leren of trainen.

En items sturen duurt een uur en alleen geld via mail is instant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mojo schreef op zondag 06 november 2005 @ 22:30:
Godver :/ Ragnaros wil ook niet echt meer lukken. Onze eerste kill was zonder wipes. (Die dag dan) Nu de 2e keer hadden we hem na 2 wipes. 3e keer een 1% wipe de 2e poging en dadelijk beginnen aan de 4e. Bah, wat is dat een bitch.
Die zonder wipes was onze 2de kill, de eerste was met 2 wipes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Laatst online: 20-03 08:00
Chromaggus down! :D

Dit was echt een abnormale bwl-week.. Deze instance hebben we voor het eerst Firemaw, Ebonroc, Flamegor en Chromaggus (Time lapse + Acid breath) gekilled :)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t Ragnaros down >:)

guild : Doubledragon
Realm : Schadowmoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LMD
  • Niet online

LMD

Complex Minded

PromWarMachine schreef op zondag 06 november 2005 @ 17:18:
[...]

Ciel O+
Zoth :*
Eilinel :r
Deja O+
Enduriel :)
Zipzap :D
Pfb :P

Misschien, als ik ooit weer ga beginnen, wil ik bij hen wel eens in een guild. Nu kan dat, omdat de meesten waarschijnlijk verhuisd zijn...
En dan nog mensen vergeten :( Alle genoemde namen zijn nog steeds NW members.
Aan de datum in de benaming van de screenshot 10-10-05 wat inhoudt dat dit op Twisting Nether was.

*zwaait naar Onroptem* (mist deze dwarf :( )

[ Voor 5% gewijzigd door LMD op 07-11-2005 00:08 ]

Nothing more to say...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Verwijderd schreef op zondag 06 november 2005 @ 23:02:
hey ff paar vragen:

Als mage ben je best wel het bokkie kwa profencies :)
Je kunt bij start cloth aan en met een mace zwaaien.
En dan is het enige nuttige wat je nog kan leren "staves".
Swords en daggers kun je evt ook nog leren, maar daar heb je eigenlijk niks aan.

Een warrior kan zo'n beetje elk ding in het spel leren te gerbuiken :)

Heb je ook je talents al ontdekt ? (press N to continue)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

heuveltje schreef op maandag 07 november 2005 @ 00:17:
[...]

Als mage ben je best wel het bokkie kwa profencies :)
Je kunt bij start cloth aan en met een mace zwaaien.
En dan is het enige nuttige wat je nog kan leren "staves".
Swords en daggers kun je evt ook nog leren, maar daar heb je eigenlijk niks aan.

Een warrior kan zo'n beetje elk ding in het spel leren te gerbuiken :)

Heb je ook je talents al ontdekt ? (press N to continue)
Bijna ;) Alleen swords, daggers, staves (en off-hand dingen). Verder cloth. Maar je kan er natuurlijk wek vanaf een afstand lekker damage gaan doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
MJ85 schreef op zondag 06 november 2005 @ 23:32:
Chromaggus down! :D

Dit was echt een abnormale bwl-week.. Deze instance hebben we voor het eerst Firemaw, Ebonroc, Flamegor en Chromaggus (Time lapse + Acid breath) gekilled :)
dat begint nogal standaard te worden, op al'akir zijn er een paar guilds die hetzelfde deden :D
gisteren killden we broodlord voor het eerst, vanavond ging firemaw neer en we hebben nog 5 dagen over, moet lukken :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

LMD schreef op maandag 07 november 2005 @ 00:05:
[...]

En dan nog mensen vergeten :( Alle genoemde namen zijn nog steeds NW members.
Aan de datum in de benaming van de screenshot 10-10-05 wat inhoudt dat dit op Twisting Nether was.

*zwaait naar Onroptem* (mist deze dwarf :( )
Ok, Pocus heb ik werkelijk nog nooit van gehoord, maar de rest die ik nog wel ken van de screenshot:

Camille - dat is echt een toffe gast
Gambler - Matige Paladin, speelde ook absoluut niet goed in PvP ofzo
Moonpriest - Leuk, maar niet uitermate goed
Boro - Ken ik niet echt, alleen van naam
Whitebeard - Ken ik niet echt, alleen van naam

Wil je tegen Ciel zeggen dat ik haar (female character) en de goede oude tijd in TM erg mis...? En tegen Camille (of z'n lvl 60 'alt', wat eerst z'n main was (Rogue dacht ik...)) dat ik hem mis om z'n teamplay in WG. :)
Alvast bedankt

Blackraven heeft Ragnaros ook (eindelijk) down btw. Is al een paar dagen geleden, dus misschien is het wel gemeld, maar ach, na 9 maanden... toch wel een hele bevalling geweest. :P

Dividend for Starters

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.