Wel lange maintenance vandaag, kom er nog steeds niet op. Ik hoop echt dat 1.9 vandaag uit komt (zal wel niet). Onze shaman talents worden aangepast dus daar zit weer een gratis respec bij, wat me on dit geval weer 25g scheelt

Wil nog steeds enhancement/resto worden voor PvP. Hopelijk vervangen ze de waardeloze stormstrike nu voor een nuttige end-tree talent, want wij shamans zijn natuurlijk nooit tevreden

Onderschat shadow priests niet.
Goed gezegd, ik had als lvl 60 elemental/resto shaman (grootste deel blue equip) van een guildmate lvl 60 shadow priest (blue equip) de eerste duels zwaar verloren.
Ze hebben zat trucjes om je uit melee range te houden, genoeg om de Signet of the Horde waardeloos te maken. Standaard voor shamans is wel 2x purgen zodat priests 4 magical effects kwijt zijn, inclusief shield, kost ons shamans bijna geen mana. Eerste keer bleef ik veel te veel op afstand, ik had de dps van de shadowpriest ECHT totaal onderschat. Toen verloren terwijl de shadow priest nog 55% hp had, waardeloos dus. 2e keer wist ik in melee range te komen, tremor totem (fear dispell) deed 1x zijn werk voordat hij werd neergemaaid frost shock deed ook zijn werk en ik kon voor een tijd in melee range komen, uiteindelijk weer verloren. Steeds had ik nog 40% mana over, blijkbaar deed ik er te weinig mee.
Volgende keer in AB, kwam een shadowpriest tegen, stond op een heuveltje mij te sneaken waar ik hem niet kon zien, begon dmg spells te casten, duurde zeker 8 seconde voordat ik in melee range kwam. Paar keer gehakt (en purge en wat rank1 earthshocks (30 mana ofzo) om spells te interrupten) tremor en earthbind totem neergeplant, werden niet omgehakt. Toch kon ik niet in melee range blijven, dus ik dacht, ik ga mezelf wel healen, is 1.7 keer zo mana efficient als dmg spells, dus eerste nature swiftness + grootste healing wave, daarna wat lesser healing waves en ja hoor, de priest ging oomph en rende weg (toch had hij voor het grootste deel blue tier0 equip aan). Dat was simpel, shield wegpurgen en hakken en shocken maar

(earthbind totem werkte nog steeds). Tweede gevecht rond de lumber mill kwam ik hem weer tegen, hij probeer me we op afstand te houden, maar z'n fear werkte maar 2 seconde. Toen gebruikte hij volgens mij een bak DOT spells, dus ik healde weer gewoon, kwam daarna dicht genoeg in de buurt (frost shock) purge'de weer deed wat melee dmg, rest van m'n mana voor de heals, en weer ging hij oomph, terwijl hij met 90% mana begon.
Ik weet niet hoe mana efficient shadow priests zijn, maar als ze alleen damage spells gebruiken en je als shaman (in mijn geval met 5000 mana unbuffed) veel healed, gaan de shadowpriests blijkbaar toch sneller oomph, en dan zijn ze zoals gebruikelijk bij spellcasters de klos tegen de stier.
Dan praat ik natuurlijk alleen over duels, Battlegrounds is het grootste deel groep gevechten en ja, shadow priests vallen dan absoluut niet te onderschatten.
alle beetjes helpen in pvp
Jup, alles telt.
[
Voor 19% gewijzigd door
Yokozuna op 02-11-2005 13:11
]