Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.814 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:37
Snappie88 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 23:50:
Ongelovelijk... Zit in de trein naar huis, blijkt er vanaf Amsterdam Centraal geen enkele trein meer te rijden. Zit je daar dan... Zit nu vanaf de zijlijn te kijken hoe de rest van m'n guild Ragnaros af probeert te slachten :(

Op dit soort momenten had ik liever dat ik een ander spelletje had gekozen..
:D
Hoe krijg je het voor elkaar! :P

Paar daagjes nonactief hier geweest,iemand me gemist? Vast niet.. ;)
Vandeweek exalted met darnassus geworden(600 stacks runecloth ingeleverd), en nu 300g armer. Ik moet echt een goeie plek hebben om de overige 850g te grinden.

Ik moet toch naar frost omdat ze mc invites nu gaan doen op talentbuild, dus ik kan op zich wel die elementals farmen in ungoro, ik weet niet of dat een beetje wil? Het schijnt dat die apen (in de grot van A-me-01) ook van die empty barrels droppen die loeiveel waard zijn. Jullie een paar idee'en?

Gister:
http://forums-en.wow-euro...20115&p=1&tmp=1#post20115
Vaag gedoe allemaal..

Wel even met behulp van gimbo kharazan gezien. Veel meer dan een paar legen hallen is het nog niet.
In de deadwind pass zijn ook van die ogres, misschien is dat een idee, daar komt niemand. :D

In de tussentijd een priest begonnen, lvl20. Is mindflay een must?

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-08 19:18

we_are_borg

You will Comply

jarnotjuh schreef op woensdag 02 november 2005 @ 07:35:
[...]

Vandeweek exalted met darnassus geworden(600 stacks runecloth ingeleverd), en nu 300g armer. Ik moet echt een goeie plek hebben om de overige 850g te grinden.

Ik moet toch naar frost omdat ze mc invites nu gaan doen op talentbuild, dus ik kan op zich wel die elementals farmen in ungoro, ik weet niet of dat een beetje wil? Het schijnt dat die apen (in de grot van A-me-01) ook van die empty barrels droppen die loeiveel waard zijn. Jullie een paar idee'en?

Gister:
Vaag gedoe allemaal..

Wel even met behulp van gimbo kharazan gezien. Veel meer dan een paar legen hallen is het nog niet.
In de deadwind pass zijn ook van die ogres, misschien is dat een idee, daar komt niemand. :D

Deadwind pass is ook een goede Farm gebied de vogels droppen een item die 1gold waard is en veel andere zooi. En als je rondjes blijft draaien dan kan je veel krijgen.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:35
Gisteren liep ik rond in Silitus, lvl 60 te bereiken, dropt er een Hanzo sword.

Cute zegt mijn maat, maar je kan beter een Assasination blade gebruiken.Die zijn alleen 100g op de AH. 10 min later : Assasination blade dropt... wtf.. dat was wel heel erg toevallig zeg.. Bijna net zo toevallig als op alle eerste runs voor je wildheart set alle set items winnen :-)

Ik ga nu toch echt maar even een loterij lot kopen... :+

[ Voor 8% gewijzigd door M617573 op 02-11-2005 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:38
Gisteravond is mijn warrior 20 geworden. Ik moet zeggen voordeel van een nieuw char is dat je weet hoe je bepaalde quests moet doen en vooral: welke quests je bij voorbaat beter niet kunt doen. Ik ga als een speer op het moment en ik hoop zondagavond level 30 te worden als het niet hoger is.

Kijk eens wat ik net op Thottbot vond: http://www.thottbot.org/?i=36884 :o

[ Voor 13% gewijzigd door JeroenNietDoen op 02-11-2005 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Kaap schreef op woensdag 02 november 2005 @ 08:27:
Gisteravond is mijn warrior 20 geworden. Ik moet zeggen voordeel van een nieuw char is dat je weet hoe je bepaalde quests moet doen en vooral: welke quests je bij voorbaat beter niet kunt doen. Ik ga als een speer op het moment en ik hoop zondagavond level 30 te worden als het niet hoger is.

Kijk eens wat ik net op Thottbot vond: http://www.thottbot.org/?i=36884 :o
Is van illegale server, heb ik ook ff op gespeeld voordat ik het spel kocht, wel lachen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
we_are_borg schreef op woensdag 02 november 2005 @ 07:40:
[...]

Deadwind pass is ook een goede Farm gebied de vogels droppen een item die 1gold waard is en veel andere zooi. En als je rondjes blijft draaien dan kan je veel krijgen.
Ja, dus eerst even flink me bags legen, en dan daar gaan farmen.
@kaap, nice. Nog nooit zo iets gevonden. Zou ook niet weten waar het kan droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
jarnotjuh schreef op woensdag 02 november 2005 @ 08:42:
@kaap, nice. Nog nooit zo iets gevonden. Zou ook niet weten waar het kan droppen.
lees de post boven je maar ;)

* addictive baalt echt dat ie niet veel kan spelem vanwege z'n tentamen week... :(
Maargoed daarna 2 weekjes vrij en dan kan ik dat flink inhalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shezzie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-07 00:37

Shezzie

Lekker hoor!

Qoriox schreef op woensdag 02 november 2005 @ 07:31:
Yay! Het is gisteren eindelijk gebeurd! Lvl 60 met mijn Druid !

Woehoe! Het voelt gelijk... zo anders...Roar... voel me zo sterk.

Anyways.. wat zal ik eens gaan doen ? Denk dat ik maar een PVP god ga worden :-)
Net als duizenden voor je, succes :-) Ik hou het bij zo nu en dan een instance, lagere guildies op sleeptouw nemen en wat rondrennen met m'n pally. PVP nooit echt meer gedaan sinds WSG en consorten zijn toegevoegd, has taken the fun out of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shezzie schreef op woensdag 02 november 2005 @ 08:50:
[...]

Net als duizenden voor je, succes :-) Ik hou het bij zo nu en dan een instance, lagere guildies op sleeptouw nemen en wat rondrennen met m'n pally. PVP nooit echt meer gedaan sinds WSG en consorten zijn toegevoegd, has taken the fun out of it.
Net als duizenden voor je? :? . Alsof je nog iets echt origineels kan gaan doen.. beetje instances, MC of aanklooien, doen ook duizenden mensen..

Gister een zeer apart potje AB gespeeld. Op sunstrider was de lag zo enorm, dat als je doodging in AB, niet meer kon resurrecten. Hierdoor veranderen de taktieken enorm en is zergen de sleutel tot succes. Was wel lachen, alhoewel het zeer weinig honor opbracht, maar ach, ben toch rank 8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 08:58:
[...]

Net als duizenden voor je? :? . Alsof je nog iets echt origineels kan gaan doen.. beetje instances, MC of aanklooien, doen ook duizenden mensen..

Gister een zeer apart potje AB gespeeld. Op sunstrider was de lag zo enorm, dat als je doodging in AB, niet meer kon resurrecten. Hierdoor veranderen de taktieken enorm en is zergen de sleutel tot succes. Was wel lachen, alhoewel het zeer weinig honor opbracht, maar ach, ben toch rank 8 :)
hij bedoeld dat je wel ff bezig bent met PVP god worden :P ook al ben je al rank 8

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
Maps van Ahn Quirai:
40 man instance: http://www.wowguru.com/images/ahnquiraj-temple.jpg
20 man instance: http://www.wowguru.com/images/ahnquiraj-ruins.jpg

can you say Huge!

1 bossroom is ongeveer evengroot als de hele SM cathedral instance

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 02 november 2005 @ 09:22:
[...]

hij bedoeld dat je wel ff bezig bent met PVP god worden :P ook al ben je al rank 8
Ah ok. Nouja wat is de definitie van een PVP god ;) . Ik ga voor rank 11. Dan heb ik mijn mooie mount en een fijn setje en vind ik het wel goed. Als je rank 14 wil, ben je je leven volgens mij gewoon kwijt, en daar heb ik niet zon zin in :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
M1lamb3r schreef op woensdag 02 november 2005 @ 09:27:
Maps van Ahn Quirai:
40 man instance: http://www.wowguru.com/images/ahnquiraj-temple.jpg
20 man instance: http://www.wowguru.com/images/ahnquiraj-ruins.jpg

can you say Huge!

1 bossroom is ongeveer evengroot als de hele SM cathedral instance
nice :D

maar eerst rag down :/ hebben hem nog steeds niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
Het gaat wel snel gebeuren Bok ^^ Het geheel is steeds meer onder controle, alleen even de sons nog wat beter krijgen en dan is ie op zeker neer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Snappie88 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 23:50:
Ongelovelijk... Zit in de trein naar huis, blijkt er vanaf Amsterdam Centraal geen enkele trein meer te rijden. Zit je daar dan... Zit nu vanaf de zijlijn te kijken hoe de rest van m'n guild Ragnaros af probeert te slachten :(

Op dit soort momenten had ik liever dat ik een ander spelletje had gekozen..
Was gisteren vreselijk op Amsterdam CS. Ben uiteindelijk via de metro bij Duivendrecht aangekomen en wist daar met wat semi niet zo netjes gedrag mezelf in de eerste trein te duwen die aankwam. Nog steeds ruim meer dan een uur vertraging.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16
hmm ik ga denk ik ook maar met pvp mn mount halen, het lukt me maar niet om geld te sparen, elke keer als ik bijna 200g heb ga ik het uitgeven :{

in het echte leven ben ik ook al zo'n lamzak :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
Ook een goede build, echter ik vind + 5% damage niet opwegen tegen het verlies van 2% parry, daar parry tijdens tijden het tanken toch wel prettig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Jaguar645 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 09:38:
Het gaat wel snel gebeuren Bok ^^ Het geheel is steeds meer onder controle, alleen even de sons nog wat beter krijgen en dan is ie op zeker neer :)
mja :/ gisteren onderweg naar de ubrs buff knalde mijn lijn eruit :/

vanochtend lag ie er nog steeds uit dus ik hoop wel dat ie het weer doet vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 02 november 2005 @ 09:49:
[...]

mja :/ gisteren onderweg naar de ubrs buff knalde mijn lijn eruit :/

vanochtend lag ie er nog steeds uit dus ik hoop wel dat ie het weer doet vanavond
Ik zal kijken of ik die rogue van ons in gareel kan houden :X (vraag maar aan ceasar welke :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
ik heb nu in 1 week tijd dik 3000 honor gescoord met mn lvl 19 mage.. kan ik nu in 1 keer 2 ranks stijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Even een klein off topic bericht!

Ik zag dat de nieuwe expension eraan komt.. Ik wat ik daar las vond ik toch wel ubercool >> socketed items!! Ik moet ineens denken aan de tijd dat ik DiabloII LOD speelde :D Iemand hier al meer informatie over? Mijn naam op Darksorrow is trouwens wel toepasselijk; Jahithber

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 02 november 2005 @ 09:59:
ik heb nu in 1 week tijd dik 3000 honor gescoord met mn lvl 19 mage.. kan ik nu in 1 keer 2 ranks stijgen?
reken er maar niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
dat hangt af van hoeveel er op jouw server ge-pvp'ed wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:41
Ligt eraan hoeveel honor andere spelers in die week hebben gehaald volgens mij.
Ik haal dik 10k honor in een avond maar ben nog nooit 2 ranks in 1 keer gestegen. Nu speel ik ook een druk bevolkte pvp server.

[ Voor 19% gewijzigd door Bulligan op 02-11-2005 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 02 november 2005 @ 10:13:
dat hangt af van hoeveel er op jouw server ge-pvp'ed wordt
En wat z'n huidige rank is natuurlijk. Als je net begint is het wel mogelijk.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
Hooli-gan schreef op woensdag 02 november 2005 @ 10:14:
[...]

Ligt eraan hoeveel honor andere spelers in die week hebben gehaald volgens mij.
Ik haal dik 10k honor in een avond maar ben nog nooit 2 ranks in 1 keer gestegen. Nu speel ik ook een druk bevolkte pvp server.
op lvl 19 kan dit misschien net, als je nog geen private was. En anders zit je er dicht tegen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

[...]

ik vind mindflay ideaal als je solo aan het grinden bent in shadow form is het gewoon non stop mind blast dan mind flay.
Daarbij komt ook dat het je mob / tegenstander vertraagt en bij mobs ze ook vaak de andere kant op laat lopen dus ik zeg die is zeker die ene punt waard daarbij doet ie ook nog aardig damage.

Weet iemand trouwens precies hoe die specials werken in AV heb er gisteren een aantal uur ingezeten en wel troep geloot en een paar dingen ingeleverd maar ik kon volgens mij niet alles inleveren en wat heb je aan alles. Ik zag dat die armor scraps was voor betere npc's maar voor de rest??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Hydra schreef op woensdag 02 november 2005 @ 10:17:
[...]

En wat z'n huidige rank is natuurlijk. Als je net begint is het wel mogelijk.
Mwa, als je net zoals bij ons soms 800.000cp per week farmed moet het wel lukken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Due to some unforeseen difficulties we will be extending today’s maintenance until approximately 13:00 CEST (Paris Time, UTC/GMT+1).

We apologise for the inconvenience this is no doubt causing, and thank you for your patience in the matter.
Ah wat kunnen we zeggen/doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Waarom is de maintenance uberhaupt extended eigenlijk? Lijkt me toch niet dat we 1.9 al krijgen. :P Of is het om de lag wat te kunnen gaan oplossen, dat zou namelijk niet verkeerd zijn... (Ik heb gelukkig nergens last van :D)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 10:31:
[...]

Ah wat kunnen we zeggen/doen.
Wat een geklooi, vooral als woensdag je enige vrije dag is is dat heel frustrerend. Ze breiden de laatste tijd wel heel makkelijk die maintenance tijd uit. Ik vraag me af of dit een specifiek Europees probleem is, of zou het op Amerikaanse servers net zo bar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Perox schreef op woensdag 02 november 2005 @ 10:39:
[...]

Wat een geklooi, vooral als woensdag je enige vrije dag is is dat heel frustrerend. Ze breiden de laatste tijd wel heel makkelijk die maintenance tijd uit. Ik vraag me af of dit een specifiek Europees probleem is, of zou het op Amerikaanse servers net zo bar zijn?
wat moeten ze dan doen? als ze het nog niet af hebben de servers open gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Absoluut! Voor 10-60 is Shadow gewoon de beste build, omdat het daar toch draait om het om zeep helpen van allerhande mobs. And Mindflay is gewoon een belangrijk onderdeel van je DPS.

Je kunt op 2 manier mobs aanpakken:
A:
PW:Shield
Mindblast
- begin achter uit te lopen om afstand te houden -
SW:Pain
Mindflay
Mindflay

B:
Mindblast
- begin achter uit te lopen om afstand te houden -
SW:Pain
Mindflay
Mindflay
Lvl 1 fear
Mindflay

Dan wand je de mob dood, of geeft nog een mindblast als het nodig is. Als je op level 40 shadowform hebt doe je zo veel damage dat je na de 2e mindflay meestal al kunt wanden omdat ze op 20% health ofzo zitten en je SW:Pain ook nog doortikt. Ik gebruik tegenwoordig als het kan methode 2, omdat level 1 fear veel minder mana kost dan PW:Shield.

Mindflay is trouwens de "facemelt" skill, je bent geen shadowmage zonder mindflay :) Het slowing effect is ook super handig in PvP.

[ Voor 7% gewijzigd door Hydra op 02-11-2005 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:32
even een domme vraag waar kan ik de furbolgs ook alweer vinden ?
ik ben er namelikj een maand uitgeweest dus weet het ff niet meer :P

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderrs
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-08 19:14
[...]

De lagg op de US server valt zeker meer.
Zit daar meestel op een ping van 150 tot 300 en hellemaal geen last van lagg.

Gisteren op Stromscale EU ping van 98 en moest gewoon een dikke min. wachten voordat ik mij quest had ingeleverd en mijn loot verkocht had.

Girls come and go, epics are soulbound!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
boven ashenvale.. felwood gloof..

btw, betreft die 2 ranken.. ben atm private..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 10-09 15:34
paradoXical schreef op woensdag 02 november 2005 @ 10:03:
Even een klein off topic bericht!

Ik zag dat de nieuwe expension eraan komt.. Ik wat ik daar las vond ik toch wel ubercool >> socketed items!! Ik moet ineens denken aan de tijd dat ik DiabloII LOD speelde :D Iemand hier al meer informatie over? Mijn naam op Darksorrow is trouwens wel toepasselijk; Jahithber
Haha ben jij dat! Zag je al eens in IF lopen en aangezien ik een grote D2-addict ben geweest viel me je naam wel op :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox

Perox

Meestal niet

M1lamb3r schreef op woensdag 02 november 2005 @ 10:41:
[...]

wat moeten ze dan doen? als ze het nog niet af hebben de servers open gooien?
Wat dacht je van: hun werk? Ik weet niet hoor, maar ik heb het gevoel dat er maar wat aangerotzooid wordt en ach, als maintenance wat langer duurt, geen probleem.

Ik ken bedrijven waar er koppen rollen als zoiets vaak gebeurt. En don't give me crap dat je dat niet kunt voorspellen etc. etc. als je het niet in de hand hebt ben je niet geschikt voor de job. Simpel eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
MantaMania schreef op woensdag 02 november 2005 @ 10:22:
[...]
ik vind mindflay ideaal als je solo aan het grinden bent in shadow form is het gewoon non stop mind blast dan mind flay.
Daarbij komt ook dat het je mob / tegenstander vertraagt en bij mobs ze ook vaak de andere kant op laat lopen dus ik zeg die is zeker die ene punt waard daarbij doet ie ook nog aardig damage.
Oke, maar jij zegt nonstop mindblast, daar zit bij mij 7 sec cooldown op ofzo? :o
Hydra schreef op woensdag 02 november 2005 @ 10:42:
[...]
Absoluut! Voor 10-60 is Shadow gewoon de beste build, omdat het daar toch draait om het om zeep helpen van allerhande mobs. And Mindflay is gewoon een belangrijk onderdeel van je DPS.
----
2 tacieken
----
Dan wand je de mob dood, of geeft nog een mindblast als het nodig is. Als je op level 40 shadowform hebt doe je zo veel damage dat je na de 2e mindflay meestal al kunt wanden omdat ze op 20% health ofzo zitten en je SW:Pain ook nog doortikt. Ik gebruik tegenwoordig als het kan methode 2, omdat level 1 fear veel minder mana kost dan PW:Shield.

Mindflay is trouwens de "facemelt" skill, je bent geen shadowmage zonder mindflay :) Het slowing effect is ook super handig in PvP.
Kijk, hier heb ik wat aan. Zo doe ik het nu:

Smite -> Smite -> mindblast -> SW:Pain-> Smite -> mindblast. Dit is echt mana vretend en schiet soms niet op omdat ze resisten.
Met die fear die jij in methode 2 gebruikt, aggro je dan geen andere mobs? heb ik nu wel last van...

Ik heb mindflay nog niet uitgetest, vanmiddag even doen.
Als priest kan je trouwens helemaal geen 3 of meer mobs op je hebben, zelfs je shield is dan bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ik doe altijd eerst mind blast, dan PW pain, smite smite, en als het kan, weer mind blast.

als je dark ben, (--> shadowform)doe je mind blast, PW pain, mind flay mind flay, mind blast.. als je die ene skill heb dat je zelf hp krijgt voor shadow dmg, moet je die na de eerste pw pain doen.

[ Voor 3% gewijzigd door BootVluchteling op 02-11-2005 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 08-07 13:40
Dit is mijn standaard kill sequence met m'n (nu 46) shadowpriest:

Curse of Weakness
Mindblast
Shadowword: Pain
Shield
Wand (1x) om CoW te proccen
Mindblast
Auto-wand mob dood, eventueel afgewisseld met mindblast als hij sterk is.

Werkt perfect, en met veel spirit heb ik eigenlijk nooit mana downtime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Mojo schreef op woensdag 02 november 2005 @ 10:39:
Waarom is de maintenance uberhaupt extended eigenlijk? Lijkt me toch niet dat we 1.9 al krijgen. :P Of is het om de lag wat te kunnen gaan oplossen, dat zou namelijk niet verkeerd zijn... (Ik heb gelukkig nergens last van :D)
1.9 lijkt me sterk want volgens mij zijn de testservers hiervoor niet eens open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:32
Hooli-gan schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:12:
[...]

1.9 lijkt me sterk want volgens mij zijn de testservers hiervoor niet eens open.
inderdaad.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
waar staat hoelang de maintenance nog duurt? kan het nergens vinden...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 08-07 13:40
En 1.9 komt pas als alle rogue bugs gefixt zijn... dit duurt nog wel maanden dus.
(en toen werd ik wakker..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16
Gisteren op US duurde het ook enorm lang, ik kon 11 uur savonds nog niet inloggen, normaal al om 8 uur. Dacht dat er een melding stond dat ze iets aan de lag probeerden te doen...

valt me trouwens op dat het topic vandaag altijd het hardste groeit :P

[ Voor 18% gewijzigd door DarkShadow op 02-11-2005 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
BootVluchteling schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:15:
waar staat hoelang de maintenance nog duurt? kan het nergens vinden...?
Maintenance duurt normaal gesproken van 05:00 tot 11:00 dacht ik. Dit loopt dikwijls uit naar 13:00 en dan heb je nog mazzel als je erop kunt komen.

Dit staat toch in de TS?

Er is elke Woensdag maintenance, deze duurt in principe van 05:00u tot 11:00u, op patch days is dit van 03:00u tot 11:00u, echter loopt dit nog wel eens uit, of zijn er opstartproblemen. Het heeft echter geen enkele zin om hier 100 posts te hebben met "OMFG ik kan nog steed niet spelen, AAAARGH!". Dit is nu eenmaal zo, en zal het elke woensdag zijn, en hierover klagen heeft geen enkele zin!

Ga daarom op woensdag er ook niet over lopen te klagen, over de downtime!

[ Voor 47% gewijzigd door Bulligan op 02-11-2005 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
jarnotjuh schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:07:
Oke, maar jij zegt nonstop mindblast, daar zit bij mij 7 sec cooldown op ofzo? :o
Bij ons allemaal helaas ;) Ik gebruik mindblast alleen aan het begin, mindflay is veel mana efficienter.

Smite -> Smite -> mindblast -> SW:Pain-> Smite -> mindblast. Dit is echt mana vretend en schiet soms niet op omdat ze resisten.
Met die fear die jij in methode 2 gebruikt, aggro je dan geen andere mobs? heb ik nu wel last van...
Smite heb ik toen ik Mindflay kreeg van m'n GroupButton bar gehaald. gebruik ik gewoon niet meer. Waarom gebruik je Pain pas na 3 DD spells? Je wil die zo snel mogelijk op de mob zetten, anders waste je gewoon mana.

Na die fear gebruik je meteen mindflay. Naast damage geeft mindflay ook een 50% slow. Over het algmeen staan mobs zo ver uit mekaar dat het wel lukt. Als het te krap is kun je methode A gebruiken.
Als priest kan je trouwens helemaal geen 3 of meer mobs op je hebben, zelfs je shield is dan bagger.
Wacht maar tot je level 40 bent. De damage die je doet neemt heel flink toe als je eenmaal shadowform hebt. +15% damage en +15% damage mitigation. Nice! Daarnaast kun je met VE jezelf healing in shadowform.
BootVluchteling schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:10:
ik doe altijd eerst mind blast, dan PW pain, smite smite, en als het kan, weer mind blast.

als je dark ben, (--> shadowform)doe je mind blast, PW pain, mind flay mind flay, mind blast.. als je die ene skill heb dat je zelf hp krijgt voor shadow dmg, moet je die na de eerste pw pain doen.
SW: Pain bedoel je. VE gebruik je niet op single target mobs, alleen als je d'r 3 hebt ofzo. Ze zijn dood voordat ze door m'n shield heen zijn. Heck, ik heb ze op 30% voordat ze bij me zijn.
QuarK schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:11:
Dit is mijn standaard kill sequence met m'n (nu 46) shadowpriest:

Curse of Weakness
Mindblast
Shadowword: Pain
Shield
Wand (1x) om CoW te proccen
Mindblast
Auto-wand mob dood, eventueel afgewisseld met mindblast als hij sterk is.

Werkt perfect, en met veel spirit heb ik eigenlijk nooit mana downtime.
Je kunt beter shielden voordat je begint. Dan is je weakened soul over vlak nadat de mob dood is, en bovendien heb je dan geen last van die 1.5 sec global cooldown. Daarnaast is Hex of Weakness (CoW is een Warlock spell) ten eerste een troll racial (en niemand speelt troll priests) en ook nog eens aardig useless. Op level 46 zou je je mobs dood moeten hebben voordat ze dood je shield heen zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door Hydra op 02-11-2005 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Hooli-gan schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:19:
[...]

Maintenance duurt normaal gesproken van 05:00 tot 11:00 dacht ik. Dit loopt dikwijls uit naar 13:00 en dan heb je nog mazzel als je erop kunt komen.

Dit staat toch in de TS?
als de maintenance uitloopt, maken ze er altijd melding van. ik zoek dus naar die melding.. er stond al dat de maintenance vervroegd begon om 3 uur AM. tot 11 uur staat er atm...?
Wacht maar tot je level 40 bent. De damage die je doet neemt heel flink toe als je eenmaal shadowform hebt. +15% damage en +15% damage mitigation. Nice! Daarnaast kun je met VE jezelf healing in shadowform.
ik vind mn priest velen malen zwakker dan mn mage.. die mage doet VEEL meer dmg. het enige wat een priest heeft, is selfhealing.. en vampiric embrace is wel een musthave :)

[ Voor 30% gewijzigd door BootVluchteling op 02-11-2005 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Due to some unforeseen difficulties we will be extending today’s maintenance until approximately 13:00 CEST (Paris Time, UTC/GMT+1).

We apologise for the inconvenience this is no doubt causing, and thank you for your patience in the matter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
BootVluchteling schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:21:
[...]

als de maintenance uitloopt, maken ze er altijd melding van. ik zoek dus naar die melding.. er stond al dat de maintenance vervroegd begon om 3 uur AM. tot 11 uur staat er atm...?

[
http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-server-status-en&t=506&p=1&tmp=1#post506

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
If a patch is applied during maintenance, then the window will be from 3:00 am until 11:00 am Paris Time.
er komt dus iig wel een patch uit...

/edit

tis ffs wel elke x dat ze "plotseling" tegen "onverwachte problemen" aanlopen..

ffs fix je shit. je krijgt er miljoenen voor :|

[ Voor 31% gewijzigd door BootVluchteling op 02-11-2005 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

jarnotjuh schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:07:
[...]

[...]

ik zei nonstop mindblast en mindflay.
Ik doe dus altijd mindblast dan 2 x mindflay en dan weer een mindblast etc etc. en uiteraard een sw pain na mn eerste mindblast.
Smite gebruik ik dus totaal niet meer mede omdat ik altijd in shadowform zit. Grote nadeel van shadowform is dat je nog sneller als normaal dood bent.
En inderdaad meerder mobs moet je gewoon fearen want ze blijven je casting interupten en priest is gewoon niet voor meerdere mobs. Ik kan wel ontzettend lekker grinden in shadowform zeker met 5 punten in de spirit tap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
ik vind mn priest velen malen zwakker dan mn mage.. die mage doet VEEL meer dmg. het enige wat een priest heeft, is selfhealing.. en vampiric embrace is wel een musthave :)
Wat is je talent spec dan? Want Priest doen absoluut niet weinig damage. Single target doet een shadow priest meer damage dan een mage. Mages hebben vooral betere AoE spells.
MantaMania schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:27:
Smite gebruik ik dus totaal niet meer mede omdat ik altijd in shadowform zit. Grote nadeel van shadowform is dat je nog sneller als normaal dood bent.
Euh, in shadowform neem je 15% minder damage. Je gaat in ieder geval niet sneller dood.

[ Voor 29% gewijzigd door Hydra op 02-11-2005 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]
Wacht maar tot je met je priests tegen die 2 priests van Mortalis speelt in AB. Die gasten zijn zo heavy, shadow spec en ze owned hard. En als die je niet slopen dan sloopt Kich je wel.

Doe de groeten op Emeral Dream :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]

USA servers is alles zeer zeker beter geregeld. Ik had toen ik USA speelde betere pings met east coast servers dan met de huidige Euro servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Hydra schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:28:
[...]

Euh, in shadowform neem je 15% minder damage. Je gaat in ieder geval niet sneller dood.
euh in shadowform neem je 15% meer damage hoor dus je gaat zeker wel sneller dood.
En als priest out-damage je geen mage hoor ook niet met shadow spec!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

porn schreef op woensdag 02 november 2005 @ 10:56:
[...]

Haha ben jij dat! Zag je al eens in IF lopen en aangezien ik een grote D2-addict ben geweest viel me je naam wel op :)
Op Darksorrow neem ik aan? Ik zag net dat op andere servers ook chars zijn met mijn naam.. Waarom pak ik ook de meeste popu jopie RW uit LOD haha :D Wat is je charname op Darksorrow?

Ik kan niet wachten tot die expansion uit is :)

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
MantaMania schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:32:
euh in shadowform neem je 15% meer damage hoor dus je gaat zeker wel sneller dood.
En als priest out-damage je geen mage hoor ook niet met shadow spec!
Lees die tooltip eens knuppel! En sorry hoor, maar als je niet weet dat je in Shadowform 15% MINDER physical damage neemt, hecht ik ook weinig waarde aan je beweringen dat een shadow spec priest een mage niet kan outdamagen.
Shadowform
40% of Base Mana
Instant cast 1.5 sec cooldown
Assume a Shadowform, increasing your Shadow damage by 15% and reducing Physical damage done to you by 15%. However, you may not cast Holy spells while in this form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Hydra schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:35:
[...]

Lees die tooltip eens knuppel! En sorry hoor, maar als je niet weet dat je in Shadowform 15% MINDER physical damage neemt, hecht ik ook weinig waarde aan je beweringen dat een shadow spec priest een mage niet kan outdamagen.

[...]
een beetje minder mag ook wel wijsneus, en ik heb me dan al die tijd vergist vaag hoor wist het echt zeker. Hebben ze zeker aangepast in de nieuwe patch ;) ;)
En het kan mij niet schelen hoor dat jij weinig waarde hecht aan mij bewering daarom is het ook een forum, daar geeft iedereen zijn "verschillende" meningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
MantaMania schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:38:
een beetje minder mag ook wel wijsneus, en ik heb me dan al die tijd vergist vaag hoor wist het echt zeker. Hebben ze zeker aangepast in de nieuwe patch ;) ;)
Wijsneus? Sorry hoor, maar jij zat er ontzettend naast wat betreft een core class talent. Als iemand het tegenovergestelde beweerd is het misschien een idee om ff de spell description te checken. Komt nogal dom over als je niet weet wat je eigen shadowform doet.
En het kan mij niet schelen hoor dat jij weinig waarde hecht aan mij bewering daarom is het ook een forum, daar geeft iedereen zijn "verschillende" meningen.
Dat een shadow priest een mage kan outdamagen in een instance is geen mening. Dat is gewoon een feit. Onderbouwd met tests e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Ik vind priest en mage tot lvl 30 ongeveer gelijk qua grinden/killspeed, misschien de priest zelfs nog wel iets sneller. True, een mage maait mobs wat sneller neer, maar heeft daarbij ook een hele hoop downtime. Een priest daarentegen pakt zelfs nauwelijks dmg (shield) en heeft VEEL minder downtime; SW:P doet aardig wat dmg/mana en mindflay is volgens mij een van de meest mana-efficiente dmg-spells. Daarnaast heb je met de goede talents (en wie heeft die nou niet met een sub-60 priest?) enorme regen na het killen van een niet-grijze mob.

Als ik moet kiezen om een char zo snel mogelijk van 0 naar 40 (noem maar wat) te lvlen, zou ik op snelheid echtwel voor een priest gaan!

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

laat maar heeft ook geen zin om door te gaan lopen zemelen op een forum!

[ Voor 90% gewijzigd door MantaMania op 02-11-2005 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

porn schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:44:
Ik vind priest en mage tot lvl 30 ongeveer gelijk qua grinden/killspeed, misschien de priest zelfs nog wel iets sneller. True, een mage maait mobs wat sneller neer, maar heeft daarbij ook een hele hoop downtime. Een priest daarentegen pakt zelfs nauwelijks dmg (shield) en heeft VEEL minder downtime; SW:P doet aardig wat dmg/mana en mindflay is volgens mij een van de meest mana-efficiente dmg-spells. Daarnaast heb je met de goede talents (en wie heeft die nou niet met een sub-60 priest?) enorme regen na het killen van een niet-grijze mob.

Als ik moet kiezen om een char zo snel mogelijk van 0 naar 40 (noem maar wat) te lvlen, zou ik op snelheid echtwel voor een priest gaan!
in mijn ogen heeft een priest ook een aardige downtime, mage heeft tenminste altijd een water voorraad.
En nadeel van een priest tov een mage is natuurlijk ook het reizen een mage is ideaal met zijn portals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
MantaMania schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:45:
Hahahaha net als dat jij je feit hebt onderbouwd met tests?
Misschien moet je de WoW fora een beetje bijhouden. Mages zitten niet voor niets te zeuren. In instances waar niet veel geAoEd kan worden staan locks en rogues praktisch altijd bovenaan. Shadowpriest met een PvE shadow spec doen erg veel damage, helemaal als ze samenwerken met een lock. Shadow Weaving + Improved Shadow Bolt + Curse of Shadow FTW. Fire mages zijn de grootste damage dealers, maar juist in de end-game instances heb je weinig aan fire spells.
MantaMania schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:49:
in mijn ogen heeft een priest ook een aardige downtime, mage heeft tenminste altijd een water voorraad.
En nadeel van een priest tov een mage is natuurlijk ook het reizen een mage is ideaal met zijn portals.
Heb je geen spirit tap?
porn schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:44:
Inderdaad. Ik kill mobs minstens net zo snel als met m'n Hunter, en heb bijna net zo weinig downtime. Ik drink zo ongeveer om de 10-15 mobs ofzo.

[ Voor 39% gewijzigd door Hydra op 02-11-2005 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZviX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-01-2024
Hydra schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:52:

Misschien moet je de WoW fora een beetje bijhouden. Mages zitten niet voor niets te zeuren. In instances waar niet veel geAoEd kan worden staan locks en rogues praktisch altijd bovenaan. Shadowpriest met een PvE shadow spec doen erg veel damage, helemaal als ze samenwerken met een lock. Shadow Weaving + Improved Shadow Bolt + Curse of Shadow FTW. Fire mages zijn de grootste damage dealers, maar juist in de end-game instances heb je weinig aan fire spells.
Locks in pve, maar niet in pvp. Alle mc sets hebben shadow en fire resistance. Dus ja, we hebben wat extra dps nodig :d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

ZviX schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:56:
[...]

Locks in pve, maar niet in pvp. Alle mc sets hebben shadow en fire resistance. Dus ja, we hebben wat extra dps nodig :d.
Zucht, en alle PvP sets hebben dat niet en de meeste MC sets zijn niet geschikt voor PvP.
En ik hoor een paar locks hier echt niet klagen over DPS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox

Perox

Meestal niet

Hydra schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:52:
[...]

Inderdaad. Ik kill mobs minstens net zo snel als met m'n Hunter, en heb bijna net zo weinig downtime. Ik drink zo ongeveer om de 10-15 mobs ofzo.
Locks niet?

Wil graag alt, heb nu warrior, maar moet wel een beetje snel en makkelijk solo te levelen zijn aangezien ik voor grouping toch vaak te weinig tijd/aandacht heb, behalve 2 avonden per week.

Lock staat te boek als beste solo char met hunter following close. Priester dus ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:45:
laat maar heeft ook geen zin om door te gaan lopen zemelen op een forum!
zeker niet als je niks meer te zeggen hebt, of misschien weer iest leuks zegt zoals palas zijn de beste class? Niks geen verandering geweest in de patch, je kent je class niet, en kan je ongelijk niet eens normaal accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
ZviX schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:56:
Locks in pve, maar niet in pvp. Alle mc sets hebben shadow en fire resistance. Dus ja, we hebben wat
extra dps nodig :d.
Op zich doen locks het ten opzichte van een mage niet slecht hoor. Probleem is alleen wel dat veel mensen shadow + arcane resistance nemen in PvP omdat je dan resistancies hebt tegen de 'beste' CC spells.

PvP hebben priest het op zich best zwaar, vooral als je niet in shadowform zit. Priest uit shadowform = healer = primary target :)

De reden dat priest in instances normaal niet bovenaan staan is niet dat ze het niet kunnen, maar dat je over het algemeen geacht wordt te healen. Ik heb wel eens een hele instance in shadowform gedaan (Uldaman) en daar stond ik gewoon 2e net onder de rogue, terwijl ik geen PvE shadow spec heb en dus geen mindblast kan gebruiken.

[ Voor 24% gewijzigd door Hydra op 02-11-2005 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
MantaMania schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:49:
[...]

Ik vond het nogal meevallen, mage was voor mij om de 1-3 mobs drinken, priest... tsja 5-15? Valt nogal mee in ieder geval. Qua reizen is mage natuurlijk superieur ja, maar hoevaak leg je nou grote afstanden af? Bij het grinden ben ik meestal toch enkele uren in hetzelfde gebied, en als je je HS in een hoofdstad zet ben je eigenlijk bijna evensnel als een mage. Dan hoeft je alleen de terugreis af en toe nog maar te tellen.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ik ben shadowpriest met een snufje holy.. ben lvl 48 en heb shadowform en nog paar leuke dingen.. toch vind ik dmg niet alles..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

[...]

Gister:
Vaag gedoe allemaal..

ja tot aan lvl 60 wel :). gewoon shadow tree afwerken naar shadowform en dan ook van disc ff imp. fort, imp. shield en unbr. will. en de skill eronder, weet naam even niet. iig wel eerst de shadowtree. Sahdowform @ dubbele snelheid lvlen :D. Zoniet nog sneller.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op woensdag 02 november 2005 @ 10:22:
[...]

Weet iemand trouwens precies hoe die specials werken in AV heb er gisteren een aantal uur ingezeten en wel troep geloot en een paar dingen ingeleverd maar ik kon volgens mij niet alles inleveren en wat heb je aan alles. Ik zag dat die armor scraps was voor betere npc's maar voor de rest??
Kijk hier even:

http://www.worldofwarcraf...ounds/quests-alterac.html

Die medals bijvoorbeeld kun je pas inleveren als je de Wing Commanders bevrijdt hebt en ze veilig zijn teruggekeerd in Dun Baldar.

Ben inmiddels bijna Exalted met AV. (15000/21000) Nog even en ik heb als Paladin een Epic Ram!(Stormpike Battle Charger) En natuurlijk de Unstoppable Force en de andere epics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

M1lamb3r schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 22:56:
[...]

2x dood en dan al zeggen dat een strat niet werkt? wat is die strat? en verwacht zeker niet dat je vael in 1x dood krijgt.... eerder in 20x
uhm, we hebben em nu 2 keer dood ja. Maar in 1 week 3 avonden van 4 uur hetzelfde proberen wat alleen met LUCK werkt is niet wat ik noem een strategie.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
BootVluchteling schreef op woensdag 02 november 2005 @ 12:08:
ik ben shadowpriest met een snufje holy.. ben lvl 48 en heb shadowform en nog paar leuke dingen.. toch vind ik dmg niet alles..
Holy heb je nog niet nodig, spec jezelf 20/31 Discipline/Shadow tot 60 om te grinden en spec alleen holy als je dat zelf ook echt leuk vindt (dus alleen als je veel instances speelt bijv) of wanneer je main healer in MC bent. Zelfs dan is holy niet per se nodig, alleen wat makkelijker.

Het belangrijkste is dat je niet OOM raakt, en daar is Disc perfect voor.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

Perox schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:58:
[...]

Locks niet?

Wil graag alt, heb nu warrior, maar moet wel een beetje snel en makkelijk solo te levelen zijn aangezien ik voor grouping toch vaak te weinig tijd/aandacht heb, behalve 2 avonden per week.

Lock staat te boek als beste solo char met hunter following close. Priester dus ook?
Hunter is beste solo-er.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
ye-roon schreef op woensdag 02 november 2005 @ 12:19:
[...]

uhm, we hebben em nu 2 keer dood ja. Maar in 1 week 3 avonden van 4 uur hetzelfde proberen wat alleen met LUCK werkt is niet wat ik noem een strategie.
ow je hebt hem 2x dood, ik begreep uit jou post dat jij vond dat nadat jullie 2xdood waren een strat al niet werkte.

Maar wat is jullie strat nu dan?

[ Voor 48% gewijzigd door Puc van S. op 02-11-2005 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:12

Xeo

Mja ik heb ook ervaren dat het makkelijker is om te solo-en met een hunter dan met een warlock. En ja ik heb zowel een lvl 60 lock als een lvl 60 hunter, dus ik weet waar ik over spreek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-08 12:51
Kaap schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:32:
[...]
USA servers is alles zeer zeker beter geregeld. Ik had toen ik USA speelde betere pings met east coast servers dan met de huidige Euro servers.
zo ver ik weer staat de login server van wow in oosterijk
nu weet ik niet hoe die verbinding daar naar toe loopt.

het lijk me beter voor wow om in Telecity of rambus daar hun servers neer te zetten dicht bij een i-net knooppunt :*)
http://www.cybergeography..._europe_network_large.gif hier een link naar een topologie van i-net.

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:42:
[...]
Dat een shadow priest een mage kan outdamagen in een instance is geen mening. Dat is gewoon een feit. Onderbouwd met tests e.d.
Als outdamagen een vereiste is... Een warlock kan ook iedereen outdamagen, alleen laat je dan je taken binnen het team liggen. Sterker nog, ik kan zoveel curses zetten AOE doen dan ik zo'n beetje alle mobs kan pakken.

Ik denk dat de potentie van een char niet opweegt tegen het nut in de group.
Laat ik het anders zeggen, als ik een damagedealer nodig heb, dan vraag ik nog steeds een mage en geen shadowpriest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Umm ik kan wel inloggen maar geen char kiezen?

Als ik mn name en pass ingevoerd heb, kom ik in de realms lijst, dat ik een realm mag kiezen (pvp/normal/rppvp etc) en english speaking realms.. dan Suggest realm, maar dan komt er geen realm in de lijst :S

is dit nog steeds deel van die maintenance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Thrilled schreef op woensdag 02 november 2005 @ 12:39:
Umm ik kan wel inloggen maar geen char kiezen?

Als ik mn name en pass ingevoerd heb, kom ik in de realms lijst, dat ik een realm mag kiezen (pvp/normal/rppvp etc) en english speaking realms.. dan Suggest realm, maar dan komt er geen realm in de lijst :S

is dit nog steeds deel van die maintenance?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja. Geduld hebben.. servers komen uiteindelijk wel weer "up".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Perox schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:58:
[...]

Locks niet?

Lock staat als beste te boek ?
Nou, ik kan je vertellen dat ik nu met mijn warrior gemakkelijker lvl en veel minder dood ga als met mij lockie destijds... (natuurlijk weet ik nu beter hoe ik moet spelen enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn schreef op woensdag 02 november 2005 @ 12:06:
[...]

Ik vond het nogal meevallen, mage was voor mij om de 1-3 mobs drinken, priest... tsja 5-15? Valt nogal mee in ieder geval. Qua reizen is mage natuurlijk superieur ja, maar hoevaak leg je nou grote afstanden af? Bij het grinden ben ik meestal toch enkele uren in hetzelfde gebied, en als je je HS in een hoofdstad zet ben je eigenlijk bijna evensnel als een mage. Dan hoeft je alleen de terugreis af en toe nog maar te tellen.
Dat is dus niet waar.. als je je hs op je target gebied hebt, kan je met de mage naar een grote stad teleporten en hs terug... ben benieuwd hoe jij dat sneller wil doen...
NS ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
BootVluchteling schreef op woensdag 02 november 2005 @ 12:08:
Beetje een vage omschrijving. Welke talents heb je?

Shadow/Holy is trouwens een extreem ongebruikelijke spec, met goeie redenen. En damage is misschien niet alles, maar in solo PvE wil je toch zo snel mogelijk die mobs dood hebben.
Onderschat shadow priests niet. Hunter soloen is misschien wat makkelijker omdat je beter 3 mobs tegelijk kunt nemen, maar dat zal bij normaal levelen niet vaak voorkomen. Daarnaast kun je als priest altijd in een groep van 3 mobs er 1tje MCen als het een humanoid is, dan heb je er nog maar 2 over :)
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 12:38:
Als outdamagen een vereiste is... Een warlock kan ook iedereen outdamagen, alleen laat je dan je taken binnen het team liggen. Sterker nog, ik kan zoveel curses zetten AOE doen dan ik zo'n beetje alle mobs kan pakken.
Dat klopt. je hoort mij ook niet zeggen dat een Shadowmage een erg nuttige aanwinst is voor een groep als deze een mage of warlock moet vervangen. Het ging er alleen om dat iemand claimed dat mages veel meer damage doen dan priests, en dat is niet zo. Ik had het over 1v1, solo dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
porn schreef op woensdag 02 november 2005 @ 12:21:
[...]

Holy heb je nog niet nodig, spec jezelf 20/31 Discipline/Shadow tot 60 om te grinden en spec alleen holy als je dat zelf ook echt leuk vindt (dus alleen als je veel instances speelt bijv) of wanneer je main healer in MC bent. Zelfs dan is holy niet per se nodig, alleen wat makkelijker.

Het belangrijkste is dat je niet OOM raakt, en daar is Disc perfect voor.
kan je me aub een build geven, voor hoe ik het beste kan speccen..? ik probeer vooral instance runs te doen, maar zal tussen lvl 53 en 58 toch moeten solo-en.. ben lvl 48 atm. ik zal eventjes laten zien hoe ik atm gespecced ben.. : zie http://wow.allakhazam.com/profile.html?204332

/edit, misschien belangrijk, speel op een PvE server

[ Voor 4% gewijzigd door BootVluchteling op 02-11-2005 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 12:42:
[...]

Lock staat als beste te boek ?
Nou, ik kan je vertellen dat ik nu met mijn warrior gemakkelijker lvl en veel minder dood ga als met mij lockie destijds... (natuurlijk weet ik nu beter hoe ik moet spelen enzo)
ik heb idd ook mage gemaakt, en je gaat snel dood als je foutje maakt. Ik heb nu lvl 60 warrior, en zolang je je talent's in fury/arms stopt is lvl'en makkelijk. Daarna is het vaak verijst om putnen in protection te stoppen voor de guild en word lvl'en moeilijker.

Ik vraag met toch af hoe het gaat als de expansion uitkomt. Ik denk da d'r dan zoveel guild raid groups komen dat heel de guild gelijk lvl 70 is. Alleen kan dat wel ff duren gezien dat je veel xp extra per lvl nodig hebt.

het leuke is dat die classes ook gewoon niet zo veel d'r zijn. En als priest moet je healer spelen. En als mage dmg dealer. Al mag de mage wel weer wat sterke worden, vind ik, en zouden warriors misschien standaaard wel resistance moeten krijgen, desnoods dmv quests, of talents.

[ Voor 17% gewijzigd door Kevinp op 02-11-2005 12:51 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 12:44:
[...]

Dat is dus niet waar.. als je je hs op je target gebied hebt, kan je met de mage naar een grote stad teleporten en hs terug... ben benieuwd hoe jij dat sneller wil doen...
NS ??
Lees mijn regel "Dan hoeft je alleen de terugreis af en toe nog maar te tellen." nog eens even goed door ;)

Maw, alleen de terugreis ben je echt aan het reizen. En dat is voor een mage niet zo HEEL veel anders, ja ze kunnen naar een grote stad, maar moeten alsnog een stukje het land in om te gaan grinden/questen/etc.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor
  • Laatst online: 01-02-2020

chrisstructor

Employ your more evil being

Nutteloze post ;)
Just ignore me :Y)

[ Voor 136% gewijzigd door chrisstructor op 02-11-2005 13:01 ]

There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 02 november 2005 @ 12:45:
[...]

Onderschat shadow priests niet. Hunter soloen is misschien wat makkelijker omdat je beter 3 mobs tegelijk kunt nemen, maar dat zal bij normaal levelen niet vaak voorkomen. Daarnaast kun je als priest altijd in een groep van 3 mobs er 1tje MCen als het een humanoid is, dan heb je er nog maar 2 over :)

Dat klopt. je hoort mij ook niet zeggen dat een Shadowmage een erg nuttige aanwinst is voor een groep als deze een mage of warlock moet vervangen. Het ging er alleen om dat iemand claimed dat mages veel meer damage doen dan priests, en dat is niet zo. Ik had het over 1v1, solo dus.
Zucht... nee we onderschatten de shadowpriest niet (is het nou klaar?)
Ik vind de discussie een beetje zinloos.
Ieder char heeft een bepaalde rol en taak binnen een group. Een lock doet curses, healtstones aan tanks, soulstones op priestsimpje voor bloodpack, ect. En jah een lock kan daarnaast ook flink damagen en KAN bovenaan staan (ik sta ook vaak bovenaan)

Maar dat is het doel helemaal niet, je wil zo gemakkelijk, snel en zonder whipes een instance doorkomen en zoveel mogelijk loot hebben en zo min mogelijk schade.

Dus als een shadowpriest in een raid damage doet en daardoor een tank doodgaat en de group gewiped wordt, dan mag die priest van mij gekickt worden van de raid. Maw iedereen heeft een taak omdat een char een aantal zaken kan wat een ander char niet kan. Dat geld voor iedere char.

Je zal het vast niet met me eens zijn, maar tis gewoon mijn mening ;)
BootVluchteling schreef op woensdag 02 november 2005 @ 12:46:
[...]

kan je me aub een build geven, voor hoe ik het beste kan speccen..? ik probeer vooral instance runs te doen, maar zal tussen lvl 53 en 58 toch moeten solo-en.. ben lvl 48 atm. ik zal eventjes laten zien hoe ik atm gespecced ben.. : zie http://wow.allakhazam.com/profile.html?204332

Je hebt wel heel veel mana tov health... paar klappen en je bent dood ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2005 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
zo ben ik dus gespecced met mn priest:

Discipline: (0)

No talents selected
Holy: ( 8 )

Improved Renew - 1 / 5
Increases the amount healed by your Renew spell by 3%.

Holy Specialization - 4 / 5
Increases the critical effect chance of your Holy spells by 4%.

Spiritual Healing - 3 / 5
Increases the amount healed by your healing spells by 6%.
Shadow: (31)

Spirit Tap - 5 / 5
Gives you a 100% chance to gain a 100% bonus to your Spirit after killing a target that yields experience. For the duration, your Mana will regenerate at a 50% rate while casting. Lasts 15 seconds.

Blackout - 2 / 5
Gives your Shadow damage spells a 4% chance to stun the target for 3 seconds.

Shadow Affinity - 5 / 5
Reduces the threat generated by your Shadow spells by 25%.

Improved Shadow Word: Pain - 2 / 2
Increases the duration of your Shadow Word: Pain spell by 6.0 sec.

Shadow Focus - 1 / 5
Reduces your target's chance to resist your Shadow spells by 2%.

Improved Psychic Scream - 2 / 2
Reduces the cooldown of your Psychic Scream spell by 4 sec.

Mind Flay - 1 / 1
Assault the target's mind with Shadow energy, causing 25 Shadow damage over 3 seconds and slowing the target to 50% of their movement speed.

Improved Fade - 2 / 2
Increases the duration of your Fade ability by 10.0 sec.

Shadow Reach - 3 / 3
Increases the range of your Shadow damage spells by 20%.

Silence - 1 / 1
Silences the target, preventing them from casting spells for 5 seconds.

Shadow Weaving - 5 / 5
Your Shadow damage spells have a 100% chance to cause your target to be vulnerable to Shadow damage. This vulnerability increases the Shadow damage dealt to your target by 3% and lasts 15 seconds. Stacks up to 5 times.

Vampiric Embrace - 1 / 1
Afflicts your target with Shadow energy that causes all party members to be healed for 20% of any Shadow spell damage you deal for 1 minute.

Shadowform - 1 / 1
Assume a Shadowform, increasing your Shadow damage by 15% and reducing Physical damage done to you by 15%. However, you may not cast Holy spells while in this form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff wat anders...

Ik als lvl 60 lock wil entchants op mijn spullen hebben. Ik heb het bewust niet gedaan omdat ik toch aan het level was.

Langzaam aan krijg ik betere en betere spullen die ik wil enchanten.

Als je bijvoorbeeld kijkt naar +3 all stats op chest tov 100 health, waar heb ik dan meer aan??
maw hoeveel stamina krijg je per stat point en hoeveel health krijg je daarvoor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
+3 stats is ook resistance.. 100 hp is meer dan +3 sta (= afaik 30 hp)

100 health vind ik beetje overbodig.. als je PwF van priest krijgt, komt er al 540 health bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
BootVluchteling schreef op woensdag 02 november 2005 @ 12:46:
[...]

Heb snel ff wat in elkaar gezet, zoiets werkt vrij prettig:

Discipline
Unbreakable Will Rank 5
Martyrdom Rank 2
Improved Power Word: Shield Rank 3
Improved Power Word: Fortitude Rank 2
Focused Casting Rank 1

Shadow
Spirit Tap Rank 5
Blackout Rank 4
Improved Shadow Word: Pain Rank 2
Improved Psychic Scream Rank 2
Improved Mind Blast Rank 3
Mind Flay Rank 1
Shadow Reach Rank 3
Silence Rank 1
Shadow Total: 2

Hoe je vanaf daar verder gaat ligt er een beetje aan waar je voorkeur aan geeft, meer mana/minder cost (disc) of meer dmg/shadowform etc (shadow). Als je weinig PvP doet zou ik disc gaan, 50/50 ook, en vooral PvP dan zo snel mogelijk shadowform pakken.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 12:58:
Ff wat anders...

Ik als lvl 60 lock wil entchants op mijn spullen hebben. Ik heb het bewust niet gedaan omdat ik toch aan het level was.

Langzaam aan krijg ik betere en betere spullen die ik wil enchanten.

Als je bijvoorbeeld kijkt naar +3 all stats op chest tov 100 health, waar heb ik dan meer aan??
maw hoeveel stamina krijg je per stat point en hoeveel health krijg je daarvoor??
+100 health ftw.

Zo denk ik dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
BootVluchteling schreef op woensdag 02 november 2005 @ 12:59:
+3 stats is ook resistance.. 100 hp is meer dan +3 sta (= afaik 30 hp)

100 health vind ik beetje overbodig.. als je PwF van priest krijgt, komt er al 540 health bij..
in pvp

Stats > all

alle beetjes helpen in pvp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

3 to all stats wil zeggen
+3 stamina
+3 int
+3 spirit
aan die 3str en agi heb je sowieso al niks.

en bij een mage is dat iets van 1 int 10 mana en 1 stam 5 healt.
maar voor een lock weet ik dat zo niet

[ Voor 4% gewijzigd door heuveltje op 02-11-2005 13:05 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
  • Laatst online: 19-05 15:55
Wel lange maintenance vandaag, kom er nog steeds niet op. Ik hoop echt dat 1.9 vandaag uit komt (zal wel niet). Onze shaman talents worden aangepast dus daar zit weer een gratis respec bij, wat me on dit geval weer 25g scheelt :) Wil nog steeds enhancement/resto worden voor PvP. Hopelijk vervangen ze de waardeloze stormstrike nu voor een nuttige end-tree talent, want wij shamans zijn natuurlijk nooit tevreden ;)
Onderschat shadow priests niet.
Goed gezegd, ik had als lvl 60 elemental/resto shaman (grootste deel blue equip) van een guildmate lvl 60 shadow priest (blue equip) de eerste duels zwaar verloren.

Ze hebben zat trucjes om je uit melee range te houden, genoeg om de Signet of the Horde waardeloos te maken. Standaard voor shamans is wel 2x purgen zodat priests 4 magical effects kwijt zijn, inclusief shield, kost ons shamans bijna geen mana. Eerste keer bleef ik veel te veel op afstand, ik had de dps van de shadowpriest ECHT totaal onderschat. Toen verloren terwijl de shadow priest nog 55% hp had, waardeloos dus. 2e keer wist ik in melee range te komen, tremor totem (fear dispell) deed 1x zijn werk voordat hij werd neergemaaid frost shock deed ook zijn werk en ik kon voor een tijd in melee range komen, uiteindelijk weer verloren. Steeds had ik nog 40% mana over, blijkbaar deed ik er te weinig mee.

Volgende keer in AB, kwam een shadowpriest tegen, stond op een heuveltje mij te sneaken waar ik hem niet kon zien, begon dmg spells te casten, duurde zeker 8 seconde voordat ik in melee range kwam. Paar keer gehakt (en purge en wat rank1 earthshocks (30 mana ofzo) om spells te interrupten) tremor en earthbind totem neergeplant, werden niet omgehakt. Toch kon ik niet in melee range blijven, dus ik dacht, ik ga mezelf wel healen, is 1.7 keer zo mana efficient als dmg spells, dus eerste nature swiftness + grootste healing wave, daarna wat lesser healing waves en ja hoor, de priest ging oomph en rende weg (toch had hij voor het grootste deel blue tier0 equip aan). Dat was simpel, shield wegpurgen en hakken en shocken maar ;) (earthbind totem werkte nog steeds). Tweede gevecht rond de lumber mill kwam ik hem weer tegen, hij probeer me we op afstand te houden, maar z'n fear werkte maar 2 seconde. Toen gebruikte hij volgens mij een bak DOT spells, dus ik healde weer gewoon, kwam daarna dicht genoeg in de buurt (frost shock) purge'de weer deed wat melee dmg, rest van m'n mana voor de heals, en weer ging hij oomph, terwijl hij met 90% mana begon.

Ik weet niet hoe mana efficient shadow priests zijn, maar als ze alleen damage spells gebruiken en je als shaman (in mijn geval met 5000 mana unbuffed) veel healed, gaan de shadowpriests blijkbaar toch sneller oomph, en dan zijn ze zoals gebruikelijk bij spellcasters de klos tegen de stier.
Dan praat ik natuurlijk alleen over duels, Battlegrounds is het grootste deel groep gevechten en ja, shadow priests vallen dan absoluut niet te onderschatten.
alle beetjes helpen in pvp
Jup, alles telt.

[ Voor 19% gewijzigd door Yokozuna op 02-11-2005 13:11 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.