Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.812 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Gisteren zag ik ineens iemand in Iron Forge het pattern verkopen om http://www.thottbot.com/?i=24750 -
Truefaith Vestments te maken. Ik voorzichtig vragen wat hij ervoor wilde, maar dat bleek reuze mee te vallen. Ik had gelukkig nog zes runecloth en twee righteous orbs in de bank en ik heb de rest maar snel gekocht. Tien minuten later had ik mijn lelijke robe :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:14

On_E

Housemusic

Gisteravond voor het eerst Golemagg bevochten, en na 1 try gelijk afgemaakt.

We bleken ook nog genoeg water te hebben om alle runes te dowsen, dus hebben we ook Majordomo voor het eerst gesummoned en bevochten, en op try 2 kregen we al 5 adds neer, lijkt erop dat Domo zeer binnenkort al gaat vallen. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
ShittyOldMan schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 10:46:
Mijn vraag/stelling is dan ook, waarom zou je niet altijd voor een cat gaan? De voordelen van het snelle aanvallen, lopen en dps zijn gebleven sinds de pet customization. Maar de nadelen van de lage armor/hp zijn weggevallen en heb je nu zelf in de hand. Een cat kan dus even goed tanken als een bear of schildpad of whatever (armor/hp zijn gelijk), maar doet meer damage.
Beast Lore gebruikt op een beest voordat je 'em tamed geeft z'n huidige stats. Niet wat het wordt als je 'em tamed. Zwaar nutteloos dus.

Katten hebben iets minder armour dan een scorpid, maar het verschil is niet substantieel. Ik zou dus voor PvP sowieso voor een cat met een hoge attack speed gaan.
The Realone schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 20:27:
Onyxia raid cancelled omdat mensen niet op tijd kwamen door een 500+ queue, joinen duurde ruim 45 minuten, iets wat zelfs voor zondagavonden ongewoon is.
Dan begin je toch een half uur later? Sowieso weet je dat er queues zijn, zorg dan gewoon dat je op tijd bent.

[ Voor 21% gewijzigd door Hydra op 31-10-2005 09:39 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hydra schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 09:36:
[...]

Beast Lore gebruikt op een beest voordat je 'em tamed geeft z'n huidige stats. Niet wat het wordt als je 'em tamed. Zwaar nutteloos dus.

Katten hebben iets minder armour dan een scorpid, maar het verschil is niet substantieel. Ik zou dus voor PvP sowieso voor een cat met een hoge attack speed gaan.

[...]

Dan begin je toch een half uur later? Sowieso weet je dat er queues zijn, zorg dan gewoon dat je op tijd bent.
zie tegenwoordig iedereen met een AV wolf rondlopen, die krengen rennen echt hard

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
-=BoKKiE=- schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 09:41:
zie tegenwoordig iedereen met een AV wolf rondlopen, die krengen rennen echt hard
Alle beesten rennen even hard, maar je kunt ze Dash/Dive trainen, een sprint skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

Hydra schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 09:43:
[...]

Alle beesten rennen even hard, maar je kunt ze Dash/Dive trainen, een sprint skill.
Hoe het ook komt, een AV wolf (frostwolf) rent sneller dan je epic mount 8)7

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

weet je dat zeker?

want sinds onze hunter een AV wolf gebruikt voor de geddon pull komt zijn pet altijd levend terug en veel eerder dan geddon zelf, dan toen hij een cat gebruikte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Sinds gisteren LvL24 geworden met mn Tauren Shaman :9
Moet zeggen, heb er veel plezier mee maar dat lvl'en duurt allemaal zo lang.. en Ghost Wolf verzacht de pijn van geen mount hebben een beetje, maar dan nog :)

Gisteren geprobeerd een LvL23 Paladin neer te leggen.. die krengen zijn lastiger dan dat ze lijken vanaf de alliance kant :| Hij sloeg geen deuk in een pakje boter, maar dat irritante healen en bubblen!

Later kwam er nog een shaman en toen moest ik aan die grap denken "Its a trap, there is 2 of em!"

@Thalan, knikker je interface map toch eens weg, want ik heb dat probleem ook gehad.. alles lagde kon niet bewegen, typen ging niet. Toen WTF/WDB en Interface leeggemaakt en toen werkte alles weer als een zonnetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs_a
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 16:50
Ik heb een vraag mijn broer heeft ook een warcraft account en heeft een prepaid kaart gekocht (3 mnd gespeeld). Hij speelt nu ongeveer al half jaar niet meer. Echter in december gaat hij weer beginnen. Maar als hij dan een timekaart koopt. Tellen ze dan vanaf de dag dat zijn eerste timekaart was aflgelopen of begint hij dan op de dag dat je de code invoert?

[ Voor 5% gewijzigd door Tijs_a op 31-10-2005 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Tijs_a schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 10:05:
Ik heb een vraag mijn broer heeft ook een warcraft account en heeft een prepaid kaart gekocht. Hij speelt nu ongeveer al half jaar niet meer. Echter in december gaat hij weer beginnen. Maar als hij dan een timekaart koopt. Tellen ze dan vanaf de dag dat je eerste timekaart afloopt of begint hij dan op de dag dat je de code invoert?
Vanaf invoer code :)
Zou lullig zijn, bedrijf krijgt kaarten binnen en die verkopen daar niet lekker, koop je er 1 na 2 maanden issie al verlopen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Tijs_a schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 10:05:
Ik heb een vraag mijn broer heeft ook een warcraft account en heeft een prepaid kaart gekocht (3 mnd gespeeld). Hij speelt nu ongeveer al half jaar niet meer. Echter in december gaat hij weer beginnen. Maar als hij dan een timekaart koopt. Tellen ze dan vanaf de dag dat zijn eerste timekaart was aflgelopen of begint hij dan op de dag dat je de code invoert?
moment van code invoeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:20
Bertrand schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 20:45:
Bij ons op bloodscalp hebben de transfers anders wel een behoorlijk verschil gemaakt in de queue, die is nu op z'n hoogst 10 minuutjes op een doordeweekse avond.

Vanmiddag m'n eerste epic gewonnen, Arcanist Leggings :D
lul

/gremove mortari

nu zit ik nog met mijn sucky groene pants terwijl ik de libram of resilience + burning essence al klaar heb liggen : (

feli nog ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

RaseriaN schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 10:00:
Moet zeggen, heb er veel plezier mee maar dat lvl'en duurt allemaal zo lang.. en Ghost Wolf verzacht de pijn van geen mount hebben een beetje, maar dan nog :)

Gisteren geprobeerd een LvL23 Paladin neer te leggen.. die krengen zijn lastiger dan dat ze lijken vanaf de alliance kant :| Hij sloeg geen deuk in een pakje boter, maar dat irritante healen en bubblen!

Later kwam er nog een shaman en toen moest ik aan die grap denken "Its a trap, there is 2 of em!"

@Thalan, knikker je interface map toch eens weg, want ik heb dat probleem ook gehad.. alles lagde kon niet bewegen, typen ging niet. Toen WTF/WDB en Interface leeggemaakt en toen werkte alles weer als een zonnetje!
Ok, ga ik vanavond doen.

Betekent zeker dat ik alles opnieuw moet gaan indelen zeker? Is voor mijn rogue niet zo'n probleem, (weinig knopjes ;) :P ) maar mijn lock wel, en mijn opium KoS list zal dan wel weer leeg zijn ... :(

Welke nog best handig is, want als het spel level ?? aangeeft kan ik via opium toch zien welk level hij was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
Is er verschil tussen europese en amerikaanse gamecards of kan je zeg maar op een amerkaans account een europese gamecard gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 01:21:
[afbeelding]

:)

Denk er maar van wat je wilt, maar ik zou het wel tof vinden :P
Wil wil er nou een pandabeer spelen, dat er al overgroeide koeien in de game zitten is al erg genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ImdaMned schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 10:10:
[...]

lul

/gremove mortari

nu zit ik nog met mijn sucky groene pants terwijl ik de libram of resilience + burning essence al klaar heb liggen : (

feli nog ;x
Flarecore Leggings > Arcanist leggings :P

maar ik ben fire mage en doe (nog) geen mc met me mage :)

moet alleen nog 4 fiery en 3 lava cores hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
HTT-Thalan schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 10:10:
[...]

Ok, ga ik vanavond doen.

Betekent zeker dat ik alles opnieuw moet gaan indelen zeker? Is voor mijn rogue niet zo'n probleem, (weinig knopjes ;) :P ) maar mijn lock wel, en mijn opium KoS list zal dan wel weer leeg zijn ... :(

Welke nog best handig is, want als het spel level ?? aangeeft kan ik via opium toch zien welk level hij was :P
Knoppen in je balk worden niet opgeslagen in je WTF/WDB mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
  • Laatst online: 05-09 15:48
Moet zeggen, heb er veel plezier mee maar dat lvl'en duurt allemaal zo lang..
9 days en 2 hours played time had ik toen ik 60 werd op me shaman :)
Kan niet zeggen dat ik het levelen lang vond duren!
100% gequest, de laatste 2 levels had ik in 1 dag door gewoon strat/scholo _5man_ (quests) te runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderrs
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-08 19:14
nemo55 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 10:20:
Is er verschil tussen europese en amerikaanse gamecards of kan je zeg maar op een amerkaans account een europese gamecard gebruiken?
US game card is alleen te gebruiken bij een US account
EU game card is alleen te gebruiken bij een EU account

Zijn dus niet uitwisselbaar. 8)7

Girls come and go, epics are soulbound!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
Gisteren eindelijk sinds lange tijd een lag vrije MC run. Damn dat was lang gelden. :)
Alles tot Baron Geddon omgelegt. Ik heb nu mijn 3de epic! Arcanist Mantle
Droppen er gewoon 4 arcanist set items.
Arcanist Boots
Arcanist Wrist
Arcanist Gloves

Maar bijna alle Mages deden pass.. Ze willen allemaal hun punten opsparen voor de Mageblade of die epic staff.. Nog meer guilds die daar last van hebben?? We denken er nu over om een max aantal aan dkps die je mag hebben intestellen. Anders gaat het nog wel even duren voordat we Major Domo en Onyxia neer krijgen. Als bijna iedereen alleen nog maar blues of zelf greens heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
Janspj schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 10:49:
Gisteren eindelijk sinds lange tijd een lag vrije MC run. Damn dat was lang gelden. :)
Arcanist Boots
Arcanist Wrist
Arcanist Gloves

Maar bijna alle Mages deden pass.. Ze willen allemaal hun punten opsparen voor de Mageblade of die epic staff.. Nog meer guilds die daar last van hebben?? We denken er nu over om een max aantal aan dkps die je mag hebben intestellen. Anders gaat het nog wel even duren voordat we Major Domo en Onyxia neer krijgen. Als bijna iedereen alleen nog maar blues of zelf greens heeft..
Wij hebben er ook "last" van gehad, maar er is bij ons nog nooit een set item gedissed (alleen wrath helm omdat alle warriors hem al hadden :X)

Als er bji ons niemand need heeft word een item toegewezen aan een persoon, ik weet het het is neit de ideale oplossing maarja.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Laatst online: 12-09 11:57
sanderrs schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 10:43:
[...]

US game card is alleen te gebruiken bij een US account
EU game card is alleen te gebruiken bij een EU account

Zijn dus niet uitwisselbaar. 8)7
Da's jammer. Weet iemand hier waar je makkelijk aan us gamecards kan komen en of het uberhaupt mogelijk om hier aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Arcanist Boots
Arcanist Wrist
Arcanist Gloves

gewoon lekker laag inschieten dan :) heb jij al je arcanist items cheap, is de rest van de mages straks met 1 a 2 items door hun DKP heen, en heb jij straks ook nog cheap de mageblade, terwijl de rest te arm is om minimaal te kunnen bieden arcanist :P ideaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:14

On_E

Housemusic

Wij hebben een open bidding systeem, en gisteren bleken alle mages te hebben afgesproken 50 DKP te bieden voor Arcanist Gloves, ook puur om DKPs over te houden voor SoD of Azuresong.

Daar is een stokje voor gestoken, ze moesten allemaal rebidden.

Is oneerlijk tegenover andere caster classes vonden we, en daar ben ik het ook wel mee eens.

Wij hebben trouwens ook een limiet wat je kan hebben aan DKP, is nu 800 geloof ik.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Arcanist Boots
Arcanist Wrist
Arcanist Gloves

Je zou dat in principe ook kunnen oplossen door 2 DKP waarden bij te houden die mensen verdienen.
Het ene aantal voor de class set-items, het andere aantal voor de cross-class items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Gimbooze schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 10:54:
[...]

Je zou dat in principe ook kunnen oplossen door 2 DKP waarden bij te houden die mensen verdienen.
Het ene aantal voor de class set-items, het andere aantal voor de cross-class items.
of zero-DKP systeem met vaste prijzen

wij gaan waarschijnlijk binnenkort over naar een zer-dkp systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

@ yellow Not bad!!

Niet eens duur om de maken, en die orbs droppen ook met regelmaat in de instance!!

Gister http://thotbott.com/?i=36198 gemaakt, lekker die epics :D

[ Voor 3% gewijzigd door paradoXical op 31-10-2005 11:05 ]

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:20
-=BoKKiE=- schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 10:27:
[...]

Flarecore Leggings > Arcanist leggings :P

maar ik ben fire mage en doe (nog) geen mc met me mage :)

moet alleen nog 4 fiery en 3 lava cores hebben :(
We hebben alleen nog een enchanter / blacksmith op revered, volgende gaat iemand worden die of leatherworking of tailoring erbij neemt, en dan maar weer een inlever contest doen ofzo. Als ik die cores kan vinden, wie bij jullie in de guild mag ik dan lief aankijken? :P

Die cores fixen is waarschijnlijk makkelijker dan een party bij elkaar sprokkelen om skyshroud leggings in LBRS van omok te krijgen (9%) kans op drop ofzo : /

On a side note,

We hebben inmiddels al 3 casters op exalted in AB, een aantal halverwege exalted.

Betekend goedkope staff of dominance en azuresong mageblades : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ImdaMned schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 11:06:
[...]

We hebben alleen nog een enchanter / blacksmith op revered, volgende gaat iemand worden die of leatherworking of tailoring erbij neemt, en dan maar weer een inlever contest doen ofzo. Als ik die cores kan vinden, wie bij jullie in de guild mag ik dan lief aankijken? :P

Die cores fixen is waarschijnlijk makkelijker dan een party bij elkaar sprokkelen om skyshroud leggings in LBRS van omok te krijgen (9%) kans op drop ofzo : /

On a side note,

We hebben inmiddels al 3 casters op exalted in AB, een aantal halverwege exalted.

Betekend goedkope staff of dominance en azuresong mageblades : P
Lichen van Shiver kan Flarecore leggings maken dacht ik

had skyshroud gehaald op de 1e en enige LBRS run die ik ooit gedaan hebt met mijn mage :P guild only Warlords command quickrun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Omg!

Leeft dit topic nog steeds? :P

Heb voor de rest nix nuttigs te melden, dus..

Tabee:P

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16
hmm ben nu al maanden lvl60 maar nog steeds geen epics, wordt echt tijd dat ik een goede mc guild kom en wat dkp ga sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Wouter schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 11:23:
Omg!

Leeft dit topic nog steeds? :P

Heb voor de rest nix nuttigs te melden, dus..

Tabee:P
ga je hunter levellen jij forum spammert :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

-=BoKKiE=- schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 11:26:
[...]

ga je hunter levellen jij forum spammert :P
Je weet toch dat ik hier @ stage geen WoW _kan_ spelen. Anders was m'n huntertje idd al 60 geweest (which would bring the total up to 4 :X)

[ Voor 3% gewijzigd door Wouter185 op 31-10-2005 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
Zo'een bid system lijkt me helemaal niks. Dat hadden we in onze vorige guild kregen we alleen maar ruzie van.. Blij dat we daar van afgestapt zijn.
Alle epics hebben een vaste dkps prijs. En de genen met de meeste dkps mag als eerste zeggen of hij hem wilt of niet. Nadeel is dan wel dat mensen hun dkps gaan opsparen voor dat ene item.. Misschien dat max dkps helpt of dat je maar 1 of 2 keer pass mag doen op 1 set item.

Ook al is die Arcanist set bagger het heeft wel veel fire resistance en shadow resistance. Iets wat je zeker nodig hebt tegen Onyxia en Ragnaros, en ook als we later BWL gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

DKP is toch bedoelt om te zorgen dat de raid als geheel sterker wordt en de items goed verdeeld worden nagelang tijd en inzet. Als alle mages niks anders willen dan dat ene zwaard en hun equipment daardoor achter blijft lijkt me er iets mis te gaan met het systeem. Ze spelen dan meer voor zichzelf dan de raid, dus zou er een raid leader iets van moeten zeggen. Maximaal aantal punten werkt ook wel.

paradoXical: Nice cloak. Vier keer Skin of Shadow krijgen is alleen inderdaad iets meer werk dan alles van het AH kunnen kopen. :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirtjE
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-08 15:44
Hmm... ik lees net dit stuje over WoW op nu.nl:
Gameproducent beschuldigd van installeren spyware

Uitgegeven: 31 oktober 2005 10:43
Laatst gewijzigd: 31 oktober 2005 10:45

AMSTERDAM - Gameproducent Blizzard Entertainment is beschuldigd wegens het installeren van spyware bij ruim vier miljoen World of Warcraft-spelers, zo meldt de BBC maandag. Gamers van het populaire spel moeten een 'anti cheat'-programma, genaamd The Warden, downloaden om World of Warcraft te kunnen spelen.

Software-ontwikkelaar Greg Hoglund ontrafelde de code van deze software en kwam erachter dat het stukje software ook andere programma's en e-mails in de pc scant. "Ik zag dat de software ook mailgegevens verzamelde van mensen met wie ik op dat moment aan het msn'en was. Tevens zag ik ook dat het programma verschillende url's van websites die ik open had staan verzamelde."

Hoglund waarschuwt dat deze gegevens fraude gevoelig kunnen zijn: "In sommige url's kunnen creditcardgegevens staan van de gebruiker." De digitale burgerbeweging Electronic Frontier Foundation (EFF) heeft 'The Warden' inmiddels op zijn spyware-lijst gezet onder de titel: "een massale inbreuk van de privacy".

Blizzard Games zegt echter niets met de verzamelde informatie te doen. "Het programma is alleen bedoeld om valsspelers op te sporen. We verzamelen geen persoonlijke informatie van de gebruiker".

World of Warcraft is een MMORPG (Massive Multiplayer Online Role-Playing Game), waarbij duizenden gamers tegelijk het spel kunnen spelen.
Vraag me af waar dit naar toe gaat. Actief valsspelers opsporen is goed, maar om het op deze manier te doen gaat denk ik toch wel erg ver, what about our privacy man... :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
zo dit nieuws is al 7 maanden oud ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Het enige wat Warden doet is je window namen hashen en die vergelijken met een hash van bekende cheat programma's. In het geval dat dat een match oplevert wordt er een berichtje naar de WoW server gestuurd zodat een GM je in de gaten kan houden. Blizzard is *ECHT* niet geinteresseerd in met wie jij aan het MSN'en bent hoor :) (En dan nog, als het je niet zint speel je toch niet? Niemand verplicht je om WoW te spelen)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Ook zo mooi "Scanned eventueel creditcard gegevens!"

Denk ff 2 seconden na, waarmee betaald het gros mee voor WoW?
Juistem de Creditcard, waarom zouden ze dan moeite doen via "The Warden" en niet hun eigen DB raadplagen.. zulke mensen proberen naam te maken door gerenomeerde bedrijven te beschuldigen..
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirtjE
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-08 15:44
Mjah okeej ik las het en kon hier nog niets over vinden, en vroeg het me gewoon af.
Ik zit er verder niet mee, maar in tijdperk van alle (anti) SpyWare valt het gewoon op zulk soort nieuws en ga je je wel dingen afvragen. Het is minder leuk om zulke berichten achteraf te horen ipv dat het vooraf op verpakking, handleiding of voorwaarden staat. Maar het zal mijn spel in WoW niet minder op maken hoor ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
AirtjE schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 12:29:
Mjah okeej ik las het en kon hier nog niets over vinden, en vroeg het me gewoon af.
Ik zit er verder niet mee, maar in tijdperk van alle (anti) SpyWare valt het gewoon op zulk soort nieuws en ga je je wel dingen afvragen. Het is minder leuk om zulke berichten achteraf te horen ipv dat het vooraf op verpakking, handleiding of voorwaarden staat. Maar het zal mijn spel in WoW niet minder op maken hoor ;-)
afaik staat het gewoon in de voorwaarden waar je elke patch weer opnieuw mee akkoord gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 11:08

GG85

.......

Hmm, lijkt erop dat alle servers ineens down zijn:(!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:28
Nvidiot schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 12:26:
Het enige wat Warden doet is je window namen hashen en die vergelijken met een hash van bekende cheat programma's. In het geval dat dat een match oplevert wordt er een berichtje naar de WoW server gestuurd zodat een GM je in de gaten kan houden. Blizzard is *ECHT* niet geinteresseerd in met wie jij aan het MSN'en bent hoor :) (En dan nog, als het je niet zint speel je toch niet? Niemand verplicht je om WoW te spelen)
Toch vind ik het vreemd dat ze wel degelijk kijken wie er in je adresboek staat en welke MSN contacts je hebt want dat doet dat programma wel degelijk.

Of ze nou iets doen of niet met die gegevens van je MSN lijst of whatever, feit blijft dat ze er eigenlijk gewoon geen zak mee te maken hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door JeroenNietDoen op 31-10-2005 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japsai
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
inderdaad.. zelfs de site was net ff te druk.

Is dit al eerder voorgekomen? Op zon grote schaal?

edit: ze staan nu weer op groen..

[ Voor 16% gewijzigd door japsai op 31-10-2005 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
japsai schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 13:05:

uhm ja :P vaak genoeg zelfs :{ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
japsai schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 13:05:

lol, beginnend speler? :)
wen er maar alvast aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, wel belachelijk van die spyware.. wat hebben ze verdomme in mn msn lijst enzo te zoeken?? :(

Ik ben ook een beginnend speler, maar snap er nog niet heel veel van.. level7 zit ik nu op Bloodfeathers Orc/Warrior.. ik kill een hoop, en pak de resources op van wat ik dood maak, maar weet vaak wat ik er nou precies mee moet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 24-08 19:18

we_are_borg

You will Comply

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 13:15:
Hmm, wel belachelijk van die spyware.. wat hebben ze verdomme in mn msn lijst enzo te zoeken?? :(

Ik ben ook een beginnend speler, maar snap er nog niet heel veel van.. level7 zit ik nu op Bloodfeathers Orc/Warrior.. ik kill een hoop, en pak de resources op van wat ik dood maak, maar weet vaak wat ik er nou precies mee moet :+
Ze doen er niets mee, behalve een hash maken van het geen. Die hash wordt nagelopen op mensen die cheaten en als blijkt dat je contact onderhoud of die websites bezoekt dan houden ze je actief in de gaten in het spel. In de overeenkomst staat dus ook dat dit gebeurd. Ook is dit bericht al erg oud van ongeveer aril dit jaar.

[ Voor 4% gewijzigd door we_are_borg op 31-10-2005 13:22 ]

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, ok het zal best dat ze er niets mee doen, dat geloof ik ook best.. maar ik zie het nut er ook helemaal niet van in waarom ze het doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 13:26:
ja, ok het zal best dat ze er niets mee doen, dat geloof ik ook best.. maar ik zie het nut er ook helemaal niet van in waarom ze het doen
Om accounts te flaggen die mogelijk valsspelen. Als er mensen met bots spelen wordt het spel al HEEL snel niet leuk meer omdat de mensen met bots alle uber items hebben en de gewone speler bijna niet.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 13:26:
Heel simple, je gaat bijvoorbeeld naar http://www.hierstaanwowcheats.com deze wordt in je register opgeslagen. "The Warden" bekijkt je register en hashed de websites die je bezocht heb. Nu zien ze in hun eigendatabase dat de hash overeenkomt met http://www.hierstaanwowcheats.com, vanaf nu kunnen ze besluiten om jouw actief in de gaten te houden. Het zelfde geldt voor andere zaken die in het register staan, dus ook DLL, EXE enz enz. komt een hash overeen dan gaan ze monitoren.

Ook schijnt Blizzard gewoon aankopen te doen via E-Bay, ook verkopen ze via E-bay. Dit om te kijken hoe groot de afzet is en om personen te bannen. Dit gebeurd op regelmatige basis, maar ze bannen niet gelijk ze willen erg graag de hoogste pakken en bannen.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hey ik wil niet veel zeggen, maar je site werkt niet...

En cheats zijn lame!

O+

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
MrVegeta schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 13:53:
Hey ik wil niet veel zeggen, maar je site werkt niet...

En cheats zijn lame!

O+
Cheats zijn cool man, maar dan wel op je eigen private server ofzo, niet op public servers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Gimbooze schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 13:57:
[...]

Cheats zijn cool man, maar dan wel op je eigen private server ofzo, niet op public servers :P
;). GM zwaarden etc..
Jammer dat die private servers zo lang niet zijn geupdate, 1.4 was de laatst ofzo heb ik gehoord, anders kon je daar lekker op oefenen voor MC/BWL etc zonder repair costs of tijd verlies...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik ben bijna klaar om Dire Maul tribute runs te gaan doen. Enige probleempje is dat ik niet snap hoe dat werkt. Ik heb op thott en allakhazam gekeken maar het is me niet helemaal duidelijk.
Dus zou iemand zo goed willen zijn mij precies uit te leggen welke stappen je moet nemen en waar je aan moet voldoen (ogre suit ofzo?) voor een tribute run?
BVD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraR-pc schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 14:03:
Ik ben bijna klaar om Dire Maul tribute runs te gaan doen. Enige probleempje is dat ik niet snap hoe dat werkt. Ik heb op thott en allakhazam gekeken maar het is me niet helemaal duidelijk.
Dus zou iemand zo goed willen zijn mij precies uit te leggen welke stappen je moet nemen en waar je aan moet voldoen (ogre suit ofzo?) voor een tribute run?
Je mag geen enkele guard killen, alleen de king zelf en andere mobs. Als je aggro krijgt van een guard, kun je jezelf net zo goed dood laten gaan. Je hebt een aantal ingredienten nodig voor o.a. het gebruik van een freezing trap. Een rogue of druid bij de hand hebben voor het openen van de kist (voor de sleutel) in het midden van de courtyard is ook niet onverstandig. Je mag de guard bij de king trouwens ook niet killen, dus die moet puur getankt worden.

Hier staat de exacte guide met ingredients:

http://vnboards.ign.com/W..._Tips/b22838/88633167/p1/

Als je klaar bent, laat je iedereen behalve de main healer uit de instance gaan en kun je alle guards ook nog killen voor loot. De healer blijft dan ongeschaad omdat hij nog King of DM is.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2005 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
UltraR-pc schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 14:03:
Nodig:
* Frostoil
* Thorium Widget
* seaforium charge (hoewel 1e boss killen en instance resetten nu ook weer werkt)
* 4x bolt runecltoh (dacht ik?)
* 2x Rune thread
* Ogre tannin (kan je in DM north halen

Tribute run = DM north, je laat echter alle guards leven :) thats it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Crowmeister schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 16:42:
[...]

Whoa, ik heb de onderstaande macro gebruikt maar die werkt niet.

/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(1); if isActive then CastSpellByName("Berserker Stance()");texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(3); if isActive then CastSpellByName("Battle Stance()");end;

Ik denk dat de 2e command te veel is. Van Battle naar Beserk doet ie wel maar dat is niet interesant. Ik wil heen en weer kunnen met de zelfde button.
Quote ik alweer mezelf. :P
Anywho, iemand een idee hoe ik dit oplos?
Ik wil een macro die met 1 button van Battle Stance naar Bes. Stance gaat en dan weer naar Battle Stance als ik er nog een keer op druk

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 19:54
Zo, van het weekend 1ste LBRS run. Drops : Wildheart Boots, Wildheart Shoulders + Trindlehave staff.

In de straten van Oggrimar sta ik sinds zaterdag bekend als : Lucky ass bastard!

Naja, had nog een vraagje : als ik dat Baron dode paard wil hebben (wie niet trouwens) heb ik daar speciale spullen voor nodig? Of dropt ie gewoon, ongeacht wie er met wat bij is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

MrVegeta schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 13:59:
[...]

;). GM zwaarden etc..
Jammer dat die private servers zo lang niet zijn geupdate, 1.4 was de laatst ofzo heb ik gehoord, anders kon je daar lekker op oefenen voor MC/BWL etc zonder repair costs of tijd verlies...
Als ik hem nu eens kon vinden die server software dan kon ik zelf eens kijken lijk me handig om even te testen hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Crowmeister schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 14:21:
[...]

Ik wil een macro die met 1 button van Battle Stance naar Bes. Stance gaat en dan weer naar Battle Stance als ik er nog een keer op druk
"Weet je zeker dat je jezelf wilt quoten?" O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Qoriox schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 14:27:
Naja, had nog een vraagje : als ik dat Baron dode paard wil hebben (wie niet trouwens) heb ik daar speciale spullen voor nodig? Of dropt ie gewoon, ongeacht wie er met wat bij is ?
Laatste wat ik qua urban legends heb gehoord is dat als iedereen in de party argent dawn revered is heb je een kans. Volgens mij is het gewoon geluk, maar dat ding heeft zo'n minimale droprate dat je maar beter over iets anders kunt dromen.

Mazzel met je staff, heb hem tot nu toe twee keer verloren van guildies. Irritante warlocks en mages :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadKow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-02 17:33
Yellow|A schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 14:47:
[...]

Laatste wat ik qua urban legends heb gehoord is dat als iedereen in de party argent dawn revered is heb je een kans. Volgens mij is het gewoon geluk, maar dat ding heeft zo'n minimale droprate dat je maar beter over iets anders kunt dromen.

Mazzel met je staff, heb hem tot nu toe twee keer verloren van guildies. Irritante warlocks en mages :)
Wat ik heb begrepen (maar of het waar is weet ik niet) is dat het paard een 50% droprate zou hebben als er iemand in je party exalted is met de Argent Dawn.
Maar ook dit zal wel alleen een gerucht zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Laatst online: 27-08 20:56
MadKow schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 14:58:
[...]

Wat ik heb begrepen (maar of het waar is weet ik niet) is dat het paard een 50% droprate zou hebben als er iemand in je party exalted is met de Argent Dawn.
50%? Dan zouden er ondertussen al veel meer van rondlopen. Er zijn toch al aardig wat mensen exalted met de AD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
MadKow schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 14:58:
[...]

alemaal onzin :P

dat paard heeft gewoon eenuberlage droprate :/

evenals de Zulgurub battle-cat (welke ik echt mooi vind) en de zul gurub raptor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16
ai, ik heb nog steeds mn epic mount nodig, dus dat zou wel heel vetjes zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

[...]

Ik weet niet precies hoe et bij een druid werkt of hoe je het wil, maar ik heb met mijn warrior gewoon Battle Stance op de laatste plek van m'n bar gezet en deze gebonden aan een duimknop op m'n muis. Op de plek waar Battle Stance staat in Defensive stance, staat Defensive Stance in Battle Stance... dus kan door 1 klik op m'n duimknop de hele tijd heen en weer schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
[...]

Macro weet ik niet...maar met flexbar zou je het 100% zeker weten kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
-=BoKKiE=- schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 09:51:
weet je dat zeker?

want sinds onze hunter een AV wolf gebruikt voor de geddon pull komt zijn pet altijd levend terug en veel eerder dan geddon zelf, dan toen hij een cat gebruikte
Nouja, het zou zo moeten zijn in ieder geval. Ik heb King B als pet, getamed destijds omdat 'ie een enorme runspeed had. Paar weken later in een 'patch' hebben ze die runspeed generfed. Klinkt dus als een foutje.
AirtjE schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 12:21:
Vraag me af waar dit naar toe gaat. Actief valsspelers opsporen is goed, maar om het op deze manier te doen gaat denk ik toch wel erg ver, what about our privacy man... :s
Uhuh. En Nu.nl heeft het natuurlijk altijd 100% bij 't rechte eind :)
Kaap schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 12:45:
Toch vind ik het vreemd dat ze wel degelijk kijken wie er in je adresboek staat en welke MSN contacts je hebt want dat doet dat programma wel degelijk.
Nog steeds geen bewijs van gezien eerlijk gezegd, alleen een of andere gozer die dat beweert. Ik bedoel, volgens nu.nl worden we al gedwongen een apart programma te downloaden. Komop zeg.

[ Voor 50% gewijzigd door Hydra op 31-10-2005 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
-- oops --

[ Voor 97% gewijzigd door Hydra op 31-10-2005 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

nee bokkie heeft gelijk, wolven van av hebben een dash van 150%, zijn de snelste pets. Andere pets kan je dash leren maar dan is het hooguit 100%. Als je het ziet denk je ook wtf, die wolf heeft gewoon een speedhack! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Laatst online: 13-09 08:59

Thermometer

Whoop Whoop!

MrVegeta schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 13:59:
[...]

;). GM zwaarden etc..
Ze zijn dus wel illigaal, zoals hieronder staat. Dus heb ik ze er uit geknipt

[ Voor 18% gewijzigd door Fuelke op 01-11-2005 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Ja die zijn illegaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Wouter schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 15:06:
[...]

Ik weet niet precies hoe et bij een druid werkt of hoe je het wil, maar ik heb met mijn warrior gewoon Battle Stance op de laatste plek van m'n bar gezet en deze gebonden aan een duimknop op m'n muis. Op de plek waar Battle Stance staat in Defensive stance, staat Defensive Stance in Battle Stance... dus kan door 1 klik op m'n duimknop de hele tijd heen en weer schakelen.
Argh geniaal. Dank u. Heb trouwens geen Druid hoor. ;)

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Laatst online: 09-09 10:59
Niet alle private servers zijn illegaal. een kennis van mij is admin van een private server. Heeft direct contact met Blizzard over wat wel en niet mag op de servers, patches krijgen zij ook doorgespeelt met de mogelijkheden van updates voor de clients e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
robobeat schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 17:24:
Niet alle private servers zijn illegaal. een kennis van mij is admin van een private server. Heeft direct contact met Blizzard over wat wel en niet mag op de servers, patches krijgen zij ook doorgespeelt met de mogelijkheden van updates voor de clients e.d.
Geloof er geen bal van. Blizzard heeft een duidelijke policy over illegale servers, staat vast wel op een forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:12
geloof je dat zelf. Is het voor Blizzard net een beetje eigen ruiten ingooien als ze dit soort servers gaan supporten?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
we_are_borg schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 13:35:
Ook schijnt Blizzard gewoon aankopen te doen via E-Bay, ook verkopen ze via E-bay. Dit om te kijken hoe groot de afzet is en om personen te bannen. Dit gebeurd op regelmatige basis, maar ze bannen niet gelijk ze willen erg graag de hoogste pakken en bannen.
Denk het niet. De tijd en kosten die Blizzard moet maken om accounts te pakken die gold verkopen zijn veelste groot. Besides, voor elke goldfarm account die ze sluiten komt er binnen no time 1 terug. Water naar de zee halen als je het mij vraagt. Het is net zoiets als warezsites, sluit er 1, en de volgende dag zijn er 5 terug.

Elke MMORPG heeft er last van en er is geen enkel bedrijf die het ooit heeft gestopt.

Maar ik denk dat Blizzard gewoon zegt dat ze er tegen zijn om een positief standpunt in te nemen richting zijn klanten. Een islamtisch land zal ook terroristische aanslagen afkeuren, of ze het nou daadwerklijk menen is iets heel anders. Voorlopig geloven wij dat Blizzard tegen goldfarmers werkt. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Ik had even snel een vraagje over account info, ik heb wow nu al paar maanden in de kast liggen en wil hem dus verkopen. Maar nu is de vraag: wat verkoop ik nou precies? want ik heb begrepen dat je niet alleen de cd's nodig hebt maar ook mijn account login omdat je maar 1 account per serial aan kunt maken? En is er een manier om aan m'n account info te komen zonder de game opnieuw te hoeven installeren? Heb al even door m'n mail gezocht maar kan er ook niks vinden van wow info.

Misschien beetje lompe vragen maar scheelt me veel tijd als iemand ja of nee kan gillen _/-\o_

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grap van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Geweldige tip!

Mijn latency is nu compleet stuk, hij geeft 0 aan, dat verandert niet, en ik kom er nu helemaal niet meer in, Waar ik eerst nog 60 seconden lag had, reageert het spel nu helemaal nergens meer op -_-

Dat, en ik ben mn keybindings kwijt :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik zou andere kennissen nemen, ze naaien je een oor aan ;)
HTT-Thalan schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 18:19:
Geweldige tip!

Mijn latency is nu compleet stuk, hij geeft 0 aan, dat verandert niet, en ik kom er nu helemaal niet meer in, Waar ik eerst nog 60 seconden lag had, reageert het spel nu helemaal nergens meer op -_-

Dat, en ik ben mn keybindings kwijt :{
Reinstall. Je installatie is gewoon borked, duidelijk een lokaal probleem.
intuliegend schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 17:56:
Ik had even snel een vraagje over account info, ik heb wow nu al paar maanden in de kast liggen en wil hem dus verkopen. Maar nu is de vraag: wat verkoop ik nou precies? want ik heb begrepen dat je niet alleen de cd's nodig hebt maar ook mijn account login omdat je maar 1 account per serial aan kunt maken? En is er een manier om aan m'n account info te komen zonder de game opnieuw te hoeven installeren? Heb al even door m'n mail gezocht maar kan er ook niks vinden van wow info.
Het is in de eerste plaats niet toegestaan je account aan iemand te verkopen. Niet dat ze het doorhebben, maargoed, dat je het weet.

Je kunt blizz mailen en zeggen dat je je account info kwijt bent. Ze vragen je o.a. naar je CD key en dan krijg je je account terug. Iemand zou trouwens erg stom zijn om een 2e hands account te kopen, omdat je op die manier makkelijk je account weer kwijt kunt raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
leuk om te lezen dat men dit niet gelooft. het is toch echt zo. Er zitten natuurlijk ook haken en ogen aan. Zo lopen zij een patch achter, verschillende onderdelen werken niet (zoals instances), krijgen ze geen expansion en krijgen ze verder geen ondersteuning voor bugs. Blizzard doet dit om dit soort servers zelf in de hand te kunnen houden. De spelers op deze server zijn trouwens allemaal geregistreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

robobeat schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 19:16:
leuk om te lezen dat men dit niet gelooft. het is toch echt zo. Er zitten natuurlijk ook haken en ogen aan. Zo lopen zij een patch achter, verschillende onderdelen werken niet (zoals instances), krijgen ze geen expansion en krijgen ze verder geen ondersteuning voor bugs. Blizzard doet dit om dit soort servers zelf in de hand te kunnen houden. De spelers op deze server zijn trouwens allemaal geregistreerd.
ja maar je kan je daar gratis registreren, ik denk echt niet dat blizzard mensen gratis wow laat spelen, want je kan ook gewoon van een vriend wow installeren op je computer en dat mag, aangezien de guest pass 10day dinges, ookal is t een patch minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
Sander1991 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 19:21:
[...]

ja maar je kan je daar gratis registreren, ik denk echt niet dat blizzard mensen gratis wow laat spelen, want je kan ook gewoon van een vriend wow installeren op je computer en dat mag, aangezien de guest pass 10day dinges, ookal is t een patch minder.
Weet je waarom je betaald? voor ondersteuning en dat je gebruik kan maken van hun servers en bandbreedte e.d. Dat wil niet zeggen dat anderen geen servers mogen draaien, daar leveren zij verder geen ondersteuning op natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
robobeat schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 19:29:
[...]

Weet je waarom je betaald? voor ondersteuning en dat je gebruik kan maken van hun servers en bandbreedte e.d. Dat wil niet zeggen dat anderen geen servers mogen draaien, daar leveren zij verder geen ondersteuning op natuurlijk.
Echter hoe komen ze aan de server software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
M1lamb3r schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 20:02:
[...]

Echter hoe komen ze aan de server software?
Standaard installatie van WoW, dan een server pakket nodig waarmee de files aangepast worden voor een server, daarmee zijn de users aan te maken, zelfs items kan je aanmaken, aanpassen en dergelijke. Heb zelf een server gedraaid op mijn eigen bak om een paar dingen te testen en zo. Er is een site waar deze software te krijgen is, weet ff de link niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Wouter schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 15:06:
[...]

hoe heb je dit gefixt? ben benieuwd naar de macro!!
Denk het niet. De tijd en kosten die Blizzard moet maken om accounts te pakken die gold verkopen zijn veelste groot. Besides, voor elke goldfarm account die ze sluiten komt er binnen no time 1 terug. Water naar de zee halen als je het mij vraagt. Het is net zoiets als warezsites, sluit er 1, en de volgende dag zijn er 5 terug.

Elke MMORPG heeft er last van en er is geen enkel bedrijf die het ooit heeft gestopt.

Maar ik denk dat Blizzard gewoon zegt dat ze er tegen zijn om een positief standpunt in te nemen richting zijn klanten. Een islamtisch land zal ook terroristische aanslagen afkeuren, of ze het nou daadwerklijk menen is iets heel anders. Voorlopig geloven wij dat Blizzard tegen goldfarmers werkt.
water naar de zee dragen ;)

[ Voor 43% gewijzigd door BootVluchteling op 31-10-2005 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-08 21:22
Gaat weer lekker met Stormscale.. Eerst vloog de Kalimdor-server er al uit.. en nu net word de server gerestart... nu maar hopen dat alle problemen eindelijk voorbij zijn na deze restart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

BootVluchteling schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 20:17:
[...]

hoe heb je dit gefixt? ben benieuwd naar de macro!!
:?

Hoezo macro? Je zet Beserker Stance (De 'spell') in je balk van Battle Stance en je zet de 'spell' Battle Stance in je Beserker Stance balk. Allebei onder bijvoorbeeld nummer 0 en dan bind je de key van je muis button als 2nd button

[ Voor 7% gewijzigd door Crowmeister op 31-10-2005 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 29-08 19:41
uhm. ik probeer van char te veranderen, maar hij blijft hangen op retrieving characters..? ligt die plat? wie heeft er nog meer last van..? kon eerst wel gewoon met een char spelen..

/edit server = Emerald Dream

[ Voor 9% gewijzigd door BootVluchteling op 31-10-2005 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 14:51
Er valt gewoon niet meer te spelen. Kheb hele tijd last van lag spikes en disconnects. Wacht ik 20 min voordat ik erin kan. Krijg ik na 1 minuut alweer disconnect. Moet ik weer wachten >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke Classes zijn er?
Kijk dan hoe lomp die female dwarf paladin er uit ziet op die plaatjes en hoe dope warlock ;_; its not fair!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
robobeat schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 19:16:
Doe me de site van die private server ff dan, als je er zo zeker van bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
On_E schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 10:53:
[...]

Wij hebben een open bidding systeem, en gisteren bleken alle mages te hebben afgesproken 50 DKP te bieden voor Arcanist Gloves, ook puur om DKPs over te houden voor SoD of Azuresong.

Daar is een stokje voor gestoken, ze moesten allemaal rebidden.

Is oneerlijk tegenover andere caster classes vonden we, en daar ben ik het ook wel mee eens.

Wij hebben trouwens ook een limiet wat je kan hebben aan DKP, is nu 800 geloof ik.
Lachen :D Wij hebben een fixed dkp systeem in BWL en in MC voor Ragnaros. Verder random rolls voor Onyxia / MC voor mensen die wat nodig hebben (of alts) omdat bijna iedereen alle tier 1 items al heeft, maarja mag ook wel na 4/5/6? maanden MC runs. We hebben MC random-roll gemaakt sinds BWL op farmstatus is, anders kon je in MC dkp hoggen en tier 1 overslaan en gewoon alleen voor tier 2 gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
Hydra schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 18:32:
Je kunt blizz mailen en zeggen dat je je account info kwijt bent. Ze vragen je o.a. naar je CD key en dan krijg je je account terug. Iemand zou trouwens erg stom zijn om een 2e hands account te kopen, omdat je op die manier makkelijk je account weer kwijt kunt raken.
Geloof het of niet maar ik heb inmiddels 2 accounts verkocht; één voor 450 euro aan een deen en één voor 150 euro aan een nederlander :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben je nu alweer met die shaman gekapt op mag?

sigh o_O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

PROximity schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 01:34:
[...]

Geloof het of niet maar ik heb inmiddels 2 accounts verkocht; één voor 450 euro aan een deen en één voor 150 euro aan een nederlander :)
wow relax man! heb je er winst aan gemaakt?? En waar had je t verkocht? ebay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis
  • Laatst online: 16-08 20:59

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

Ik zag net op een screenshot dat iemand een menubalk helemaal bovenin heeft over de breedte van zijn scherm. Daarin stond: aantal honor kills, rank, zijn geld, waar hij is, zijn coordinaten, bag status, etc etc.
Welke add-on is dat!?

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hydra schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 18:32:
Iemand zou trouwens erg stom zijn om een 2e hands account te kopen, omdat je op die manier makkelijk je account weer kwijt kunt raken.
Klopt, ik had toevallig vorige week Blizzard aan de lijn om account te cancelen en toen vroeg ik dat zo. Je kunt inderdaad met cdkey en je adresgegevens je account terugkrijgen.

Ik heb de account die ik destijds gekocht heb, gecancelled en verkocht. Nieuwe box gekocht en op nieuwe account begonnen.

Mijn Tauren Warrior is inmiddels level 18, zaterdag begonnen, op Venture Co. Dit is een RP-PVP server, er wordt wel geRP'd maar helaas zie ik heel veel lui die het niet doen.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.