TweakDSL *new and/or improved* deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 4.800 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-05 14:18
Ok, het spijt me vreselijk als het een stomme vraag is, en misschien is het al 100.000 keer behandeld, maar ik blijf erover twijfelen.

In het Demon topic zijn er een aantal mensen die nu Bbned hebben. Deze mensen hebben adsl2+ over bbned aangevraagd bij tweakdsl. In de ADSL2+ FaQ meen ik te lezen dat het niet mogelijk is om van bbned adsl1 over te stappen naar adsl2+ omdat hier gewoon nog geen mogelijkheden voor zijn :?
Klopt dit, of heb ik het mis ?

Het gaat trouwens niet om eerst demon afsluiten -> 3 weken wachten -> tweakdsl aanvragen, maar gewoon een ISP <-> ISP migratie.

Het is niet dat ik dit namens die paar mensen vraag, maar wil zelf graag ook overstappen naar adsl2+ en zit nu zelf ook op Bbned, tiscali is hier niet mogelijk dus die optie valt af. Ik twijfel dus vandaar mijn vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 666AnGeL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11-2023
bbned (adsl1) -> bbned (adsl2) is nog niet mogelijk ( bij dezelfde provider ).
Dit is waar een hoop tweakdsl'ers en veel andere bbned-klanten met smart op wachten.
Bbned wil eerst graag de nieuwe klanten op adsl2 en nog geen bestaande.

Er kan nu elk moment ( ik hoop het ) bekend worden wanneer dit wel kan en voor wat voor een prijs e.d.

( zie laatste paar pagina's van dit topic )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:00

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

666AnGeL schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 16:20:
[...]

Inderdaad!
En ze weten dat wij de bestaande klanten toch wel blijven wachten, anders komen we (tijdelijk) zonder internet-verbinding te zitten , etc etc.

Het gaat er mij in eerste instantie niet over de prijs , maar meer over dat ik al vaker heb gevraagd wanneer we wat te horen kregen , en dat er gewoon nog steeds niks bekend is gemaakt.
Het gaat mij wel om de prijs.
Ik krijg het allemaal niet cadeau, ik moet er gewoon hard voor werken.

En voor degene die over een contract beginnen:
Ik ben al bijna 2 jaar contractvrij.
Daarmee behoor ik wel tot het groepje "trouwe klant"

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 666AnGeL
Zondagskindje schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 17:01:
[...]

je hebt gelijk, het gaat mij ook wel om de prijs, maar ik bedoelde dus dat het mij in de eerste instantie ging om dat er al zo lang omheen gedraait word zeg maar.
en ik ben al zo'n 25 maanden klant, dus ik vind dat ik ook wel mee mag praten :)

[ Voor 9% gewijzigd door 666AnGeL op 16-12-2005 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

666AnGeL schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 17:11:
[...]

je hebt gelijk, het gaat mij ook wel om de prijs, maar ik bedoelde dus dat het mij in de eerste instantie ging om dat er al zo lang omheen gedraait word zeg maar.
en ik ben al zo'n 25 maanden klant, dus ik vind dat ik ook wel mee mag praten :)
Ik begreep je wel hoor, het was niet aanvallend bedoeld :)

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-05 10:51
Zondagskindje schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 17:01:
[...]

Ik ben het geheel met je eens....
Het gaat om de prijs.
Als ze ons gewoon een B10 abo leveren tegen de prijs die de nieuwe klanten ook moeten betalen hoor je mij niet klagen en blijf ik gewoon een (tevreden) klant bij TweakDSL.

Het heeft geen zin de Helpdesk te bombarderen met emails hierover ze weten wel hoe de huidige gebruikers er over denken. Dat heb ik zelf met de afgelopen HCC dagen nog met een medewerker besproken.
Het topic hier zal ook wel door de medewerkers gelezen worden, misschien niet alle details maar wel de trends.

We moeten misschien (veel) geduld hebben maar ik hoop wel dat dit geduld beloond wordt!!

Stel dat vandaag de meeste ideale aanbieding op de site zou komen te staan wil het nog niet zeggen dat je volgende week ADSL2+ hebt. Het zal dan toch wel januari worden dus gaan er wederom een aantal weken overeen.
Ik hoop dat bij een lange overbrugging de "TIS methode" gehanteerd zal worden waarbij je alvast de nieuwe abo prijs gaat betalen maar dan nog op de oude snelheid blijft zitten tot de nieuwe snelheid geleverd kan worden. Een redelijk alternatief lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

HoppyF schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 18:30:
[...]

Ik ben het geheel met je eens....
Het gaat om de prijs.
Als ze ons gewoon een B10 abo leveren tegen de prijs die de nieuwe klanten ook moeten betalen hoor je mij niet klagen en blijf ik gewoon een (tevreden) klant bij TweakDSL.

Het heeft geen zin de Helpdesk te bombarderen met emails hierover ze weten wel hoe de huidige gebruikers er over denken. Dat heb ik zelf met de afgelopen HCC dagen nog met een medewerker besproken.
Het topic hier zal ook wel door de medewerkers gelezen worden, misschien niet alle details maar wel de trends.

We moeten misschien (veel) geduld hebben maar ik hoop wel dat dit geduld beloond wordt!!

Stel dat vandaag de meeste ideale aanbieding op de site zou komen te staan wil het nog niet zeggen dat je volgende week ADSL2+ hebt. Het zal dan toch wel januari worden dus gaan er wederom een aantal weken overeen.
Ik hoop dat bij een lange overbrugging de "TIS methode" gehanteerd zal worden waarbij je alvast de nieuwe abo prijs gaat betalen maar dan nog op de oude snelheid blijft zitten tot de nieuwe snelheid geleverd kan worden. Een redelijk alternatief lijkt me.
Ik begrijp niet waarom de "TIS methode" nu niet gehanteerd wordt.
Aangezien we al maanden aan het lijntje gehouden worden door de andere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Zondagskindje schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 18:36:
[...]

Ik begrijp niet waarom de "TIS methode" nu niet gehanteerd wordt.
Aangezien we al maanden aan het lijntje gehouden worden door de andere kant.
Tja... dat vraag ik me ook af!
TIS heeft het dit volgens mij zo bedacht omdat het ook een technische migratie betreft.
Men kan op dezelfde kaart van ADSL naar ADSL2+. Dat kan bij BBned niet. Zo heb ik het tenminste begrepen. Hoe of wat het is maakt voor de klant eigenlijk niet uit. Hij moet dan wel wachten op ADSL2+ maar kan ondertussen wel profiteren van een nette prijs en een goede snelheid van 8 Mbits.
BBned doet gewoon niets en voert als excuus aan dat ze nog e.e.a. moeten testen.
Dat testen is een zwak excuus, want ADSL2+ is al een jaar geleden getest. Dat hoeft niet nog een keer gedaan te worden.
Het is meer de administratieve afhandeling en technische aansturing waar wat mee moet gebeuren en dat heeft men blijkbaar niet op orde. Het gevolg is vertraging in de uitrol.
KPN zal daarvan ook wel de schuld krijgen want er moet vast wel een monteur ter plaatse een kabeltje omsteken, maar dat is een kwestie van goed plannen en afspraken maken (jaja kost €'s)

Oke, wellicht zijn nog niet alle centrales geupdate of aangepast maar laat dan in ieder geval de klanten profiteren waarvan de centrales wel gereed zijn.
Dat maakt het voor BBned ook makkelijk want zodoende gaat de overgang geleidelijk en ontstaat er geen run op de migraties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-05 12:42
HoppyF schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 19:08:
[...]

BBned doet gewoon niets en voert als excuus aan dat ze nog e.e.a. moeten testen.
Denk dat je hier implementeren bedoelt?

TweakDSL kan bij BBned lijnen bestellen (nieuw[linesharing,nls] - isp-isp - telco-telco), opheffen, verhuizen (eigenlijk gewoon gekoppeld opheffen+bestellen) en snelheid veranderen.

Waar in dit rijtje staat: "verplaatsen naar andere (ADSL2+ geschikte) poort door KPN"?

Het proces moet uitgedacht worden. Implementatie moet gedaan worden en daarna begint het testen hiervan. Na het testen kan het elke keer weer terug bij implementeren komen. Het is een soort verhuizing gecombineerd met een snelheids aanpassing eigenlijk. Zo kan je het vermoed ik wel zien.

En als je dan scenario's gaat bedenken dat mensen met een Demon/BBned aansluiting naar TweakDSL/BBned2+ willen krijg je een combinatie ook nog eens :?
Dat testen is een zwak excuus, want ADSL2+ is al een jaar geleden getest. Dat hoeft niet nog een keer gedaan te worden.
Als dat nou eens waar was. Dat direct na het aftikken van een standaard iedereen het in één keer hetzelfde interpreteerd en goed implementeerd in hun producten. Het zou de eerste keer zijn, werkelijk waar.

Dan had je toch een jaar geleden al de eerste perfect werkende ADSL2+ lijnen gezien.

[ Voor 8% gewijzigd door bjck op 16-12-2005 19:54 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-05 14:18
666AnGeL schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 16:55:
bbned (adsl1) -> bbned (adsl2) is nog niet mogelijk ( bij dezelfde provider ).
Dit is waar een hoop tweakdsl'ers en veel andere bbned-klanten met smart op wachten.
Bbned wil eerst graag de nieuwe klanten op adsl2 en nog geen bestaande.

Er kan nu elk moment ( ik hoop het ) bekend worden wanneer dit wel kan en voor wat voor een prijs e.d.

( zie laatste paar pagina's van dit topic )
Ok bedankt, als ik het dus goed begrijp kan ik (bbned adsl1) dus niet een aanvraag bij tweakdsl doen voor het 10mbit adsl2+ over bbned ?

:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-05 17:01
bjck schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 19:52:

En als je dan scenario's gaat bedenken dat mensen met een Demon/BBned aansluiting naar TweakDSL/BBned2+ willen krijg je een combinatie ook nog eens :?
Nou das dan weer lekker. Ik had al zon vermoeden en heb daarom eerst Tweakdsl erover gemaild. Mij werd doodleuk verteld dat ik gewoon zonder downtime zou kunnen overstappen. Dat mocht geen probleem zijn.

Nou ik maak mijn borst nat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 666AnGeL
spokje schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 20:28:
[...]

Ok bedankt, als ik het dus goed begrijp kan ik (bbned adsl1) dus niet een aanvraag bij tweakdsl doen voor het 10mbit adsl2+ over bbned ?

:|
jawel dat kan, alleen dan heb je voor zover ik weet dowtime van tot een paar weken.
( correct me if i'm wrong )

en ik las ergens in dit topic dat je ook moet zorgen dat je je oude abo niet te vroeg opzegt omdat het anders de downtime langer zou zijn.

Je kan het beste even naar de tweakdsl helpdesk bellen , zij kunnen je dat precies uitleggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107119

Als ik NU zou moeten adviseren zou ik kiezen voor Wanadoo Family 20Mbit+gratis telefonie voor 27,95
Net als de kabelaars schiet BBned helaas z'n doel voorbij en gaan mensen ergens anders kijken.
Als ik voor de kerstdagen geen aanbieding zie peer ik m ook, hoe goed Tweakdsl ook mag/kan zijn.
2 Mbit voor €49 is niet meer van deze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirtjE
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-05 17:27
Het overzetten van bestaande BBned-klanten naar ADSL2+ gaat vanaf januari gebeuren.
We zetten onze oudste klanten als eerste over. Houdt svp onze website in de gaten.
Mjah ik ben heel erg benieuwd :) Kreeg vandaag dit antwoord namelijk van Cambrium. Vind hogere snelheid wel fijn nu er steeds meer mensen dat al hebben.

Aan andere kant vraag ik me af waar ik het echt echt nodig voor zal hebben (upload blijft tenslotte toch even snel), dus het is geen gek idee als providers een keer mensen laten zitten met hun abo maar de prijzen verlagen (of simpelweg mensen administratief downgraden kwa abo zodat ze op zelfde speed zitten voor lagere prijs). In ieder geval zou een keuze geen gek idee zijn

[ Voor 9% gewijzigd door AirtjE op 16-12-2005 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161935

Upgraden bestaande klanten...

Ik ben benieuwd wat voor mijn situatie gaat komen...
Ik heb tweaklight abbo(512/256) met VoDSL (kaalkoper) voor 29,95 per maand, en ik ben benieuwd of ik met mijn VoDSL ook naar ADSL2 kan?????

Waar ik ook benieuwd naar ben, is als ik weer een kpn lijn wil nemen, of ik mijn telefoonnummer weer terug kan porteren? Dit in het geval als ik een andere isp wil nemen.

Groeten Iwan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

HoppyF schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 19:08:
Zo heb ik het tenminste begrepen.
Het is je meerdere keren uitgelegd. Waarom je het nog steeds niet begrijpt is mij een raadsel.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100320

bjck schreef op donderdag 15 december 2005 @ 23:32:
Draadbreukje misschien in de kabel ergens, zou de oorzaak kunnen zijn.
bedankt voor de tip...zal eens kijken of ik een ander kabeltje heb van isra-punt naar modem.

Om de kabel van de lasdop naar isra-punt te vervangen heb ik weinig zin in...heb 2 linkerhanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Burne schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 23:32:
[...]
Het is je meerdere keren uitgelegd. Waarom je het nog steeds niet begrijpt is mij een raadsel.
Ik begrijp het wel. BBned en TweakDSL blijkbaar niet want die hebben nogal ruim de tijd nodig om een migratie te starten. :P

Het testen van ADSL2+ is al lang geleden gebeurd. Het implementeren niet, dat is nieuw.
En als het migreren van ADSL1 naar ADSL2+ in feite het afsluiten van ADSL1+ en het nieuw aansluiten (op een andere poort/kaart) van ADSL2+ betekent geloof ik dat ook.

Naar mijn idee maakt het dus weinig verschil of je nu een nieuwe klant aansluit op ADSL2+ of een bestaande klant eerst afsluit en dan aansluit op ADSL2+. Het zijn meerdere handelingen, dat wel.
Je blijft echter klant bij dezelfde ISP en bij dezelfde netwerk aanbieder.
Er moet dus administratief wel wat geregeld worden, nieuwe factuur, nieuwe naam, nieuw bedrag.

Hoppy is blij verrast met de nieuwe kerstactie voor ....... nieuwe klanten :X
http://tweakdsl.nl/kerst05.html
Ik had liever gezien dat de migratie actie ook meteen gestart was!

[ Voor 9% gewijzigd door HoppyF op 16-12-2005 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103333

Nou begrijp ik er helemaal niks meer van met dat (Demon)BBned > ADSL2 BBned gedoe...Waarom staat er niet duidelijk bij een aanvraag dat dit niet zomaar als isp>isp migratie kan? Ik heb dit namelijk genomen vanwege de geen downtime mogelijkheid, en nu lees ik hier dat je "waarschijnlijk" een lange periode helemaal geen adsl connectie meer hebt? Sorry maar ik vind dat dit toch wel veel duidelijker gezegt moet worden bij Tweakdsl dan.. En de opta zou het wel allemaal even makkelijker maken die migraties, volgens mij weet niemand meer hoe of wat :/ Maandag maar weer eens bellen hoe het nou precies zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Upgrades van bestaande klanten naar ADSL2+
Laatst bijgewerkt op: 12-12-2005

--------------------------------------------------------------------------------
Centrales

BBned gaat op 295 locaties (de locaties waar reeds ADSL2+ beschikbaar is) alle ADSL1 kaarten vervangen voor ADSL2+ kaarten. Gezien het grote aantal locaties is hiervoor een speciaal service window gecreëerd, dagelijks van 05.00 - 07.00 uur.

Alle PSTN en ISDN kaarten zullen worden vervangen voor een DSL2+ variant. De SHDSL kaarten worden NIET vervangen en zullen derhalve GEEN outage ondervinden.

De planning voor de omzetting is van 10-01-2006 t/m 11-02-2006. Nadat de betreffende centrale omgebouwd is zullen de klanten die een upgrade naar ADSL2+ aangevraagd hebben worden omgezet.
Een overzicht van de data wanneer een lokatie wordt omgebouwd wordt online gezet zodra deze beschikbaar is.
Wie kan mij de bovenstaande BBned actie uitleggen?

Als ik het lees zou ik denken dat er voor de huidige ADSL1 aansluitingen een ADSL2+ kaart in de plaats komt. Kortom, dan zou het eenvoudiger moeten zijn om een upgrade te krijgen van ADSL1 naar ADSL2+. Je blijft immers op dezelfde poort zitten.
Misschien begrijp ik het verkeerd ... maar dat zou dus in tegenstelling zijn met eerdere berichten over de migratie van bestaande BBned klanten waarbij er wel degelijk een omzetting van de poorten zou moeten plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HoppyF schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 00:19:
[...]

Als ik het lees zou ik denken dat er voor de huidige ADSL1 aansluitingen een ADSL2+ kaart in de plaats komt. Kortom, dan zou het eenvoudiger moeten zijn om een upgrade te krijgen van ADSL1 naar ADSL2+. Je blijft immers op dezelfde poort zitten.
Misschien begrijp ik het verkeerd ... maar dat zou dus in tegenstelling zijn met eerdere berichten over de migratie van bestaande BBned klanten waarbij er wel degelijk een omzetting van de poorten zou moeten plaatsvinden.
Ook zoiets raars, dan is het toch niet beschikbaar als je het artikel zo leest? Bij BBned pccheck staat bij mijn postcode, ADSL2+ beschikbaar, maar hoe kan dat dan als er geen ADSL2+ kaart inzit? dan is het toch niet beschikbaar of begrijp ik het gewoon niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Maandag gaan wij over van hcccnet/xs4all naar tweak tisdsl2+. Ik ben erg benieuwd hoe de migratie verloopt. Verder kijk ik natuurlijk uit naar de 8mbit die ik tot mijn beschikking krijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
HoppyF schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 00:19:
[...]

BBned doet blijkbaar nu hetzelfde als KPN & Tiscali hebben gedaan. Ook de huidige apparatuur die in gebruik is vervangen naar nieuwe ADSL2+ geschikte.

Zo wordt het inderdaad gewoon een 'upgrade' naar ander profiel en hoeft er niets fysieks te gebeuren meer.
Anoniem: 103333 schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 00:38:
[...]

Ook zoiets raars, dan is het toch niet beschikbaar als je het artikel zo leest? Bij BBned pccheck staat bij mijn postcode, ADSL2+ beschikbaar, maar hoe kan dat dan als er geen ADSL2+ kaart inzit? dan is het toch niet beschikbaar of begrijp ik het gewoon niet? :)
Als er twee type apparatuur naast elkaar staan op een telefooncentrale kan het dus zijn dat je al een aansluiting hebt en op de 'oude' niet ADSL2+ geschikte bent aangesloten. En toch kan ADSL2+ dus beschikbaar zijn op de andere.

En nee, het is niet even langsrijden en omprikken (of laten omprikken door KPN) alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bjck schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 01:41:
[...]

Als er twee type apparatuur naast elkaar staan op een telefooncentrale kan het dus zijn dat je al een aansluiting hebt en op de 'oude' niet ADSL2+ geschikte bent aangesloten. En toch kan ADSL2+ dus beschikbaar zijn op de andere.

En nee, het is niet even langsrijden en omprikken (of laten omprikken door KPN) alleen.
Bedankt voor de uitleg, en alvast het antwoord op "langsrijden en omprikken" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-05 16:20

Tags NL

Harmful or Harmless?

Heb nu eindelijk mijn aansluiting opgeleverd gekregen, TweakDSL BBNED ADSL2+. Mijn Zyxel 2602HW modem traint op 15Mbit down/1.25Mbit Up, best laag voor 705 meter van de centrale :(

Maar goed, dat is op zich nog niet eens zo erg. Wat ik nu veel heb is dat ik mijn verbinding verlies en dat beide lampjes (DSL en Internet) uit gaan, knipperen en weer aan gaan en ik kan weer internetten.

Heeft iemand dit ook (gehad) en wat kun je eraan doen?

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
bjck schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 01:41:
[...]
BBned doet blijkbaar nu hetzelfde als KPN & Tiscali hebben gedaan. Ook de huidige apparatuur die in gebruik is vervangen naar nieuwe ADSL2+ geschikte.

Zo wordt het inderdaad gewoon een 'upgrade' naar ander profiel en hoeft er niets fysieks te gebeuren meer.
Ja dat is vreemd he!
Volgens mij heb je zelf als eens uitgelegd hoe het proces werkt en nu lijkt het toch anders te gaan....
Misschien heeft BBned toch ingezien dat hun technische invulling niet zo goed was als die van TIS :?
[...]

Nee, alleen even langrijden en omprikken zal het wel niet zijn.
Er zal toch wel flink geinvesteerd moeten worden in apparatuur.
Da's niet erg want men heeft al aardig wat verdiend aan de huidige abo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-05 17:01
Zit in ieder geval wel schot in de zaak.

Maar ik ben het wel eens met Whordijk. Het mag allemaal best wel wat duidelijker vermeld worden. Ik snap best dat ze graag een nieuwe klant hebben maar om nou doodleuk te zeggen "het is geen probleem demon adsl1 --> tweakdsl adsl2 via bbned" dan valt me dat tegen.

Ik geef toe als ik te horen had gekregen dat het niet zomaar een simpele isp-isp migratie was ik geen aanvraag had ingediend.

Misschien wachten ze wel geoon tot BBNED de centrales heeft aangepast en sluiten ze me dan over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
HoppyF schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 10:38:
[...]

Ja dat is vreemd he!
Volgens mij heb je zelf als eens uitgelegd hoe het proces werkt en nu lijkt het toch anders te gaan....
Misschien heeft BBned toch ingezien dat hun technische invulling niet zo goed was als die van TIS :?
Alles kan. Het kan ook een uitgelopen/uitgestelde planning zijn. We zullen het denk ik nooit weten.
[...]

Nee, alleen even langrijden en omprikken zal het wel niet zijn.
Er zal toch wel flink geinvesteerd moeten worden in apparatuur.
Da's niet erg want men heeft al aardig wat verdiend aan de huidige abo's.
Lijkt me een moeilijke uitspraak. Misschien zijn de investeringen er nog helemaal niet uit op de huidige apparatuur.
Kid_E schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 10:54:
Zit in ieder geval wel schot in de zaak.

Maar ik ben het wel eens met Whordijk. Het mag allemaal best wel wat duidelijker vermeld worden. Ik snap best dat ze graag een nieuwe klant hebben maar om nou doodleuk te zeggen "het is geen probleem demon adsl1 --> tweakdsl adsl2 via bbned" dan valt me dat tegen.

Ik geef toe als ik te horen had gekregen dat het niet zomaar een simpele isp-isp migratie was ik geen aanvraag had ingediend.

Misschien wachten ze wel geoon tot BBNED de centrales heeft aangepast en sluiten ze me dan over.
Of eerst/alvast over zetten van ISP en dat je later de nieuwe snelheid ontvangt.

[ Voor 32% gewijzigd door bjck op 17-12-2005 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 666AnGeL
nou.. nu ik die kerst-aanbieding zie.. wel weer nieuwe klanten nog eens een keer.. maar weer worden de oude vergeten.. dit maakt me niet echt happy...
( zo'n buffalo linkstation ofzoiets zou hier namelijk ook niet misstaan :P )

Ik heb wel net gelezen dat we "in januari" overgezet worden, maar dan weet ik dus nog niks..
- op adsl 8/1mbit voor dezelfde prijs? minder?
- andere snelheid? kunnen we kiezen? aanbiedingen voor andere hardware? etc.

Nou ja , ik wacht nog maar ff af, en ga maandag toch eens even bellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Ik zit hier met het volgende:

Ik hebb hier een ISDN verbinding liggen en een ADSL verbinding via MyADSL.
Dat gaat allemaal prima, alleen wil ik naar TweakDSL adsl 2+ toe icm VOIP.
Ik wil ook van de ISDN verbinding af, maar wel 3 van de 4 telefonnummers die ik heb behouden.
Die 3 nummers wil ik met VOIP gaan gebruiken. Naar mijn inziens is dit gewoon mogelijk. Ik heb alleen
geen idee welke handelingen ik moet gaan treffen.

Mijn vragen zijn dus ook:

1. Is het uberhaubt mogelijk om met TweakDSL 3 telefoonnummers te hebben via VOIP en zo ja hoe gaat dat dan in zijn werk?

2. Moet ik mijn ISDN laten omzetten naar belbudget voor dat ik TweakDSL aanvraag?

3. Is het mogelijk dat KPN de nummers gewoon overzet naar TweakDSL?

Kortom ik weet het niet echt meer, en ik had het een tijdje geleden ook al aan TweakDSL gevraagd, maar die konden daar ook geen helder antwoord op geven.

Iemand een soortgelijke ervaring of iemand die een idee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10034

Dimmu schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 14:35:
[...]

250MB voor nieuwe klanten, 100MB voor oude/bestane klanten
Ja en wat is oud en wat is nieuw, ik heb t pas sinds begin oktober dit jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-05 16:51
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op speedtouch.nl is nieuwe firmware voor de 716v5(WL) modems verschenen.

ADSL2+ FaQ
Tiscali (Migratie) FaQ
816-2P naar ADSL2+ upgrade How-to

Vergeet niet even je ULTRA of al geleverde TisDSL2 verbinding in te vullen op:
GoT ADSL(2+) Afstand-Snelheids test

Interesse om de nieuwe VoIP dienst van TweakDSL te Beta-testen? Zie hier: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1078182 :)