Centrale Wassenaar-Centrum is een centrale waar BBned nog geen ADSL2+ apparatuur heeft geplaatst en dus nog niet bestelbaar daar. Gezien de verschilende opzet kan je niet alvast 8/1 BBned bestellen (of geleverd krijgen) en wel meedoen aan de aanbieding. Kan alleen als het beschikbaar is aangevraagd worden.Justin_Time schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 00:37:
Heb ik net de papieren netjes ingevuld wil ze op de bus doen en ik surf nog even snel naar tweakdsl voor de zekerheid.... Staan er allemaal aanbiedingen van bbnet die gunstiger zijn dan die van tiscali...
Dus ik denk Joepie 10mbit voor 34,95 voor maar 1 jaarig contract en de eerste 6 maanden ook nog eens 19,95... is het niet leverbaar bij mij(wassenaar) alleen maar tot T3....
Is er ergens een site waar je kan nagaan of bbnet nog apparatuur gaat upgraden in een bepaalde centrale? De afstand kan het niet zijn zit maar 600 meter van de centrale vandaan.
Zou het niet mogelijk zijn om van het aanbod gebruik te maken maar dat je maar 8mbit krijgt aangezien dat wel mogelijk moet zijn in de centrale?
TisDSL2 is wel leverbaar op Wassenaar-Centrum. Krijg je wel eerst 8/1 en wordt verbinding op later tijdstip alsnog naar wide-open ADSL2+ (24/1) gezet. (downtime is 1 minuut ofzo omdat je modem even opnieuw moet intrainen).
[ Voor 15% gewijzigd door bjck op 26-10-2005 07:57 ]
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.