Wel heel toevallig heb ik sinds zaterdag een soort gelijk (hetzelfde?) probleem. Het lijkt er op dat het bij mij is gekomen na het aansluiten van de motorola slvr l6 van mijn broer, maar zeker weet ik dit niet. Hiervoor heeft mijn telefoon wel goed verbinding kunnen maken met mijn computer over de usb kabel.
Als ik mijn telefoon aansluit op mijn computer wil deze de hardware (opnieuw) installeren (ik had echter niets gedeinstalleerd). Halverwege wordt er dan gezegd dat er een fout is opgetreden bij het installeren van de hardware.
Ik heb al een aantal dingen geprobeerd om verbinding te maken met de computer.
- Telefoon aan/uit
- MPT installeren / deinstalleren
- Win2K/WinXP Motorola DriverPack, Version 2.9 (van motomodders.net)
- Motorola register sleutels weggooien (ook van Motorola modem) en opnieuw installeren.
Het probleem bij mij is dat ook P2K programma's (Hier heb ik overigens nog geen gebruik van gemaakt) niet werken. Flashen lijkt me dan ook niet mogelijk (ook niet in verdiept of het eventueel wel zou kunnen).
Een ander probleem wat bij mij speelt is het updaten van de software. Op mijn cdtje is versie 4.03 van MPT meegeleverd. De software haalt vervolgens 4.04 op van het internet. Het update programma loopt echter vast en wil zo'n foutmelding naar microsoft sturen.
Ik blijf nog wel even knooien en als ik er uit kom laat ik het wel weten.
edit:
Ik heb net nog even iets geprobeerd. Nu bij het installeren van de hardware krijg ik de melding:
'kan de vereiste sectie niet in het inf bestand vinden' of iets in die richting.
[
Voor 7% gewijzigd door
Verwijderd op 06-03-2006 15:05
]