Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 14:55

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Ik dacht dat de code in de meestal standaard 000000 is. Kan er een nulltje of zo naast zitten en natuurlijk kan het ook zijn dat de vorige eigenaar de code anders heeft ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:22

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:54

Tarin

Just plain weird.

Ha, ze hebben nu de zwarte.

* Tarin vindt zijn silver (ook van tele2) stiekem toch mooier :P.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:22
Tarin schreef op maandag 09 januari 2006 @ 23:37:
Ha, ze hebben nu de zwarte.

* Tarin vindt zijn silver (ook van tele2) stiekem toch mooier :P.
Maar hoe bevalt verder het abbonoment?
En bereik etc.. Goed, of heb je minpuntjes? ben benieuwd..

Wist eerst niet eens dat tele2 ook mobiel deed.. (sinds vandaag dus dan eigenlijk) :+

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:54

Tarin

Just plain weird.

Bevalt op zich goed. Het gaat via het Telfort-netwerk, werkt beter dan Orange, waar ik eerst bij zat (binnenshuis niet/nauwelijks bereik). Ik heb alleen zo vlak na de jaarwisseling niet kunnen bellen (iig niet tot 2:00 uur); terwijl iemand met Vodafone vrolijk aan het sms'en was.

Nadeeltje is verder de facturering: eens in de 2 maanden (geloof ik); je kan niet online bijhouden hoeveel je over hebt van je bundel en/of hoeveel je buiten je bundel hebt gebeld. Wat je in je maand niet opbelt/sms't neem je overigens ook niet mee naar de volgende maand.
Ook mis ik de '$telefoonnummer heeft geen bericht achtergelaten, heeft $n keer gebeld'-smsjes die Orange wel verstuurde.

Maar verder is het wel vrij ideaal. Goedkoop abonnement (verbelde ongeveer 7,50 aan beltegoed eerst), leuke telefoon voor niks (hoewel ik er een paar dagen flink aan heb moeten wennen, maar het is wel een hip ding).

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:18

RnB

Ik ben sinds kort ook de eigenaar van een Razr. :D Ik ben er echt haartstikke blij mee, alleen... Weet iemand hoe je smsjes op de telefoon zelf, dus niet op de simkaart, kan opslaan? Ik heb namelijk maar 15 smsjes en hij zegt al dat het geheugen vol zit.. :X Ik weet nog van mijn vorige mobiel, een samsung A800 dat je de smsjes kon overzetten met een druk op de knop, maar bij deze heb ik dat (nog) niet gezien.. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 15:34
Reef_91 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 20:58:
Ik ben sinds kort ook de eigenaar van een Razr. :D Ik ben er echt haartstikke blij mee, alleen... Weet iemand hoe je smsjes op de telefoon zelf, dus niet op de simkaart, kan opslaan? Ik heb namelijk maar 15 smsjes en hij zegt al dat het geheugen vol zit.. :X Ik weet nog van mijn vorige mobiel, een samsung A800 dat je de smsjes kon overzetten met een druk op de knop, maar bij deze heb ik dat (nog) niet gezien.. Alvast bedankt!
Zoek even in dit topic. Ik heb de oplossing ergens vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

dafmay schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 23:50:
[...]

Zoek even in dit topic. Ik heb de oplossing ergens vermeld.
Uuhh.. iets met Seem edit?? :? Ik neem dus aan dat het niet ''gewoon'' kan? Damn.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Reef_91 schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 07:47:
[...]

Uuhh.. iets met Seem edit?? :? Ik neem dus aan dat het niet ''gewoon'' kan? Damn.. :'(
Yep de bekende functionaliteit van motorola :( Maar met seem editten kun je je telefoon helemaal fixen zoals jij dat wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:11

MaDLiVe

.-Observer-.

Of gewoon de firmware updaten, dan kun je er volgens mij gewoon tot 120 opslaan standaard in je tel.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

dafmay schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 12:42:
[...]

Yep de bekende functionaliteit van motorola :( Maar met seem editten kun je je telefoon helemaal fixen zoals jij dat wilt.
Hmm.. das minder.. :/ Ik heb in google seem edit ingetikt en krijg als eerste een guide om dat te doen.. Kan ik die gebruiken? Want zo uit mijn hoofd kan ik dat niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
MaDLiVe schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 13:28:
Of gewoon de firmware updaten, dan kun je er volgens mij gewoon tot 120 opslaan standaard in je tel.
Firmware update voor de V3 is naar mijn mening onmisbaar. Mooi bijkomend voordeel inderdaad.

[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 18-01-2006 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

dafmay schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 15:36:
[...]

Firmware update voor de V3 is naar mijn mening onmisbaar. Mooi bijkomend voordeel inderdaad.
Ooh okay.. en moet ik dat laten doen of kan ik dat ook zelf doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb op het moment de Sony Ericsson K750i vanwege de vele mogelijkheden. Alleen ben ik zo iemand die na een aantal keren "spelen" niks meer met die mogelijkheden doet. Zou ik er goed aan doen om de V3 te kopen? De V3i zou weer niets voor mij zijn vanwege de extra opties waar ik na een paar weken toch niet meer naar om zal kijken.

Het enige wat ik regelmatig gebruik, is BTexplorer om te bluejacken en een paar enkele spelletjes waarbij ik meer dan genoeg heb aan het interne geheugen van de V3.

En de kalender van de K750i vind ik erg handig, zit er ook een kalender/agenda functie op de V3?

[ Voor 33% gewijzigd door mjszwo op 18-01-2006 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Caponi schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 19:23:
Ik heb op het moment de Sony Ericsson K750i vanwege de vele mogelijkheden. Alleen ben ik zo iemand die na een aantal keren "spelen" niks meer met die mogelijkheden doet. Zou ik er goed aan doen om de V3 te kopen? De V3i zou weer niets voor mij zijn vanwege de extra opties waar ik na een paar weken toch niet meer naar om zal kijken.

Het enige wat ik regelmatig gebruik, is BTexplorer om te bluejacken en een paar enkele spelletjes waarbij ik meer dan genoeg heb aan het interne geheugen van de V3.

En de kalender van de K750i vind ik erg handig, zit er ook een kalender/agenda functie op de V3?
Ik ben van een SE S700i overgegaan naar de V3 precies om dezelfde redenen :) Na verloop van tijd zijn voor mij al die mogelijkheden nutteloos. Wat dat betreft is de V3 een heerlijk toestel, bellen en gebeld worden daar gaat het om. Plus fijn licht en plat, je voelt 'm helemaal niet in je broekzak.

Daarnaast is de V3 bijzonder vanwege mogelijkheid seem editing...echt heerlijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Reef_91 schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 17:22:
[...]

Ooh okay.. en moet ik dat laten doen of kan ik dat ook zelf doen?
Je zult het allemaal zelf moeten doen. Zie :

www.motomodders.net
www.motox.info

Lezen, lezen, en nog meer lezen....voordat je begint. Aan de telefoon kun je eigenlijk niets verkloten, maar het maakt het een stuk makkelijker/minder werk als je voorwerk doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
dafmay schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 19:49:
[...]

Ik ben van een SE S700i overgegaan naar de V3 precies om dezelfde redenen :) Na verloop van tijd zijn voor mij al die mogelijkheden nutteloos. Wat dat betreft is de V3 een heerlijk toestel, bellen en gebeld worden daar gaat het om. Plus fijn licht en plat, je voelt 'm helemaal niet in je broekzak.

Daarnaast is de V3 bijzonder vanwege mogelijkheid seem editing...echt heerlijk _/-\o_
Dat is mooi om te horen ;)
Maar heeft ie wel een kalender/agenda aan boord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:57

The_Scarabial

MTB for life!

dafmay schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 19:52:
[...]

Je zult het allemaal zelf moeten doen. Zie :

www.motomodders.net
www.motox.info

Lezen, lezen, en nog meer lezen....voordat je begint. Aan de telefoon kun je eigenlijk niets verkloten, maar het maakt het een stuk makkelijker/minder werk als je voorwerk doet :)
sinds ik SP2 heb kan ik de telefoon niet meer in verbinding met mijn pc krijgen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
The_Scarabial schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 20:01:
[...]

sinds ik SP2 heb kan ik de telefoon niet meer in verbinding met mijn pc krijgen :'(
Heeft ongetwijfeld te maken met de ingebouwde windows firewall. Bij mij werkt het gewoon prima met SP2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Caponi schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 19:55:
[...]

Dat is mooi om te horen ;)
Maar heeft ie wel een kalender/agenda aan boord?
Uiteraard :) Voor mijn doeleinden meer dan voldoende. Plus sync-en met outlook is mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
dafmay schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 20:09:
[...]

Uiteraard :) Voor mijn doeleinden meer dan voldoende. Plus sync-en met outlook is mogelijk.
Mooi, dan gaat de V3 er komen :)
Maar eerst m'n K750i zien te verkopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Caponi schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 11:03:
[...]

Gefeliciteerd :9 Mischien moet je ook eens naar de nieuwe V3i kijken. (Nog) mooier ontwerp, en heeft een meer volwaardigere camera. Maar qua uitgaven zit je nu met een V3 heel erg goed, die kost geen drol meer :)

[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 19-01-2006 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 23:11

MaDLiVe

.-Observer-.

Caponi schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 11:03:
[...]

Ik heb nu een V3 omdat de k750i ter reparatie is aangeboden. Ik moet er eerlijk bij zeggen dat de k750i gewoon sneller is in menu's ed. Het is gewoon een rappe telefoon. De v3 is mooi maar verwacht er geen wonderen van. En je moet de firmware updaten anders is het dikke bagger :P

Ik kan niet wachten tot mijn k750i weer terug is (ik maak wel gebruik van de mogelijkheden).

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
MaDLiVe schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 13:21:
[...]

Ik heb nu een V3 omdat de k750i ter reparatie is aangeboden. Ik moet er eerlijk bij zeggen dat de k750i gewoon sneller is in menu's ed. Het is gewoon een rappe telefoon. De v3 is mooi maar verwacht er geen wonderen van. En je moet de firmware updaten anders is het dikke bagger :P
Ja updaten firmware is een vereiste, maar als je dat hebt gedaan werkt de V3 prima en meer dan vodoende vlot. Het is ook altijd weer de vraag hoezeer iemand het menu nodig heeft in dagelijks gebruik. In het hoofdscherm (het scherm dat je ziet als je de telefoon openklapt) kun je de meestgebruikte functies aan sneltoetsen toewijzen (navigatietoets : links/rechts/boven/onder, plus nog 6 andere toetsen !). Plus de belangrijkste functies (volledig zelf te bepalen) zijn ook nog eens onder te brengen in een shortcuts-menu, en die is dan weer als sneltoets te programmeren in het hoofdscherm.

Maw je hoeft nooit het menu in, ikzelf in ieder geval nooit. Calender, phonebook, messages, camera, voicedial, ringstyles, laatst gebelde en ontvangen nummers, zijn allemaal direkt vanuit hoofdscherm te benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:08
Nou, ik draai op m'n V3 gewoon nog de originele software en zo traag vind ik het allemaal niet.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Wijnands schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 17:15:
Nou, ik draai op m'n V3 gewoon nog de originele software en zo traag vind ik het allemaal niet.
Het kan natuurlijk zijn dat jij een relatief nieuwe firmware op je V3 hebt staan. Welke versie heb je ?

[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 19-01-2006 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 22:27
Deze vraag heb ik net gesteld in een topic, ik moest hiermaar verder gaan, hopelijk weet iemnad een oplossing:

Mijn vraag:
Ik heb sinds gisteren mijn motorola razr v3 binnen (tele2 abbo), vandaag ben ik wat aan het lezen op internet over tweaks e.d.

Dus ik lees op dit forum dat je met p2kman muziek die je normaal niet kan verwijderen kan verwijderen, dus ik doe dat.

Een uurtje later wil ik in het menu melding profielen wijzigen, ik wil het profiel luid wijzigen, wanneer ik wijzig kies springt hij weer terug naar het hoofdmenu.

Ik dacht, geen probleem, ik heb de muziek die ik heb verwijderd bewaard, dus ik zet het terug.
Maar jammer genoeg geen succes

Gisteren had ik gezien dat er ook een optie opzit "Fabrieksinstellingen terug zetten" dus ik kies voor die optie, nu geeft de telefoon aan: "Geef beveiligingscode".
Die code heb ik nooit ingesteld, iemand die toevallig de code weet of waar ik die kan vinden?

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft voor mijn probleem

Reply:
12345, 123456, 0000, 00000, 000000

het is 1 van deze 5, je kan het ongelimiteerd proberen. Ga nu niet mijn telefoon naar fabrieksinstellingen resetten

Mijn reply
000000 werkt, maar helaas zet hij de oude geluiden niet terug zoals ze er in het begin in stonden. balen

Edit: hij werkt weer, de oplossing is hier te vinden http://www.motomodders.ne...2&postid=16640&view=topic

[ Voor 7% gewijzigd door Leon- op 22-01-2006 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

dat is toch logisch, want jij hebt ze écht verwijderd, dus dan zijn die geluiden toch niet meer terug te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon-
Ik heb een vraagje, waar ik niet helemaal uitkom als ik op motomodders.com kijk.

Ik wil graag de firmware van mn razr updaten, welke firmware moet ik hebben om de nederlandse taal te behouden? ( http://www.motomodders.ne...12&postid=4508&view=topic )

En hoe flash in m'n telefoon? dat word mij ook niet helemaal duidelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Leon- schreef op maandag 23 januari 2006 @ 11:43:
Ik heb een vraagje, waar ik niet helemaal uitkom als ik op motomodders.com kijk.

Ik wil graag de firmware van mn razr updaten, welke firmware moet ik hebben om de nederlandse taal te behouden? ( http://www.motomodders.ne...12&postid=4508&view=topic )

En hoe flash in m'n telefoon? dat word mij ook niet helemaal duidelijk...
Voor de nieuwste/allerlaatste firmware, ga naar :

http://www.motox.us/reflash_mlp.php

...en dl firmware R374_G_0E.42.0ER_reflash_mlp_MOTOX.shx

"mlp" staat voor "minus language pack", maw de firmware wordt ge-update, maar je huidige (nederlandse) language-pack blijft intact.

Voor handleiding mbt flashen en seem editen enz, lees eens op je gemak de "noob-guides" op motomodders door :

http://www.motomodders.ne...2&postid=16640&view=topic

Neem je tijd, lees aandachtig de guides door, probeer het eea te begrijpen, en begin pas daarna met flashen/seem editen. Suc6 !

[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 23-01-2006 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon-
Bedankt, ik heb daar het een en ander door gelezen, ik denk dat ik het wel begrijp.

Vanmiddag als ik weer thuis ben (ben atm @ stage :'() mijn v3 even flashen :D hopelijk gaat het goed ;) de omschrijving is iig duidelijk en het lijkt erg simpel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ik nu helemaal gek of kan het gewoon niet :(
ik heb vaak onder 1 persoon 3 nummers, in mn oude telefoon had je dan gewoon de naam
daar klikte je dan op en dan kwamen die 3 nummers, maar het is toch niet zo dat je hier nu 3 keer die naam moet aanmaken dat zou ik zo hinderlijk vinden

please tell me im stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 14:55

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 22:59:
ben ik nu helemaal gek of kan het gewoon niet :(
ik heb vaak onder 1 persoon 3 nummers, in mn oude telefoon had je dan gewoon de naam
daar klikte je dan op en dan kwamen die 3 nummers, maar het is toch niet zo dat je hier nu 3 keer die naam moet aanmaken dat zou ik zo hinderlijk vinden

please tell me im stupid
Dit is te makkelijk: You're stupid! :)

In de setup van de tellijst selecteer je bij "Bekijk:" primaire contacten.

[ Voor 3% gewijzigd door Ray-zor op 24-01-2006 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thank god im stupid O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje irritant, ik heb dit volgesmij al 1 of 2 keer gelezen dat andere mensen het ook hebben:
Als je naar de voorkant van mijn telefoon kijkt als hij dichtgeklapt zit. Dan zit het glaasje van het voorschermpje niet helemaal dicht. Je kan 1 (a2) mm naar binnen kijken ongeveer. Ik vind dit nu niet echt mooi, en ik neem aan dat niet iedereen dit heeft? Het lijkt net alsof dat bescherm glaasje net aan een paar kanten te klein is afgesneden zodat er nog een klein beetje ruimte over zit.
Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 16:46:
beetje irritant, ik heb dit volgesmij al 1 of 2 keer gelezen dat andere mensen het ook hebben:
Als je naar de voorkant van mijn telefoon kijkt als hij dichtgeklapt zit. Dan zit het glaasje van het voorschermpje niet helemaal dicht. Je kan 1 (a2) mm naar binnen kijken ongeveer. Ik vind dit nu niet echt mooi, en ik neem aan dat niet iedereen dit heeft? Het lijkt net alsof dat bescherm glaasje net aan een paar kanten te klein is afgesneden zodat er nog een klein beetje ruimte over zit.
Meer mensen hier last van?
geen last van hier, ik zou maar even teruggaan met je telefoon en zorgen dat je een nieuwe krijgt, want zo krijg je in die naden een stofophoping, wat weer slecht is uiteraard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
The_Scarabial schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 21:41:
[...]

geen last van hier, ik zou maar even teruggaan met je telefoon en zorgen dat je een nieuwe krijgt, want zo krijg je in die naden een stofophoping, wat weer slecht is uiteraard :P
Sluit ik mij geheel bij aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds gister ook de Motorola V3 Razr en ben er al redelijk tevreden mee.. dat ie traag is heb ik alleen last van bij het aanzetten van de telefoon, verder stoor ik me er niet zo aan. Heb ook al de nodige wallpapers erop gezet :P nu nog verder op zoek naar themes etc. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 10:46
Ik heb mijn Razr nou +/- een half jaar... Wat mij opvalt is dat ik niet zo super lang met mijn batterij doe...
Hoe gebruik ik mijn RAZR...
nacht: opladen
ochtend 1 uur bluetooth (niet bellen alleen connectie met headset)
een hele werkdag op een kazerne met erg weinig bereik.
middag 1 uur bluetooth +/- 30 min. bellen

Dus eigenlijk maar 30 min. bellen dat kan er al voor zorgen dat de accu leeg is....

Heeft iemand tips... Sinds ik nieuwste Fimw. geladen heb is het alleen maar verergert!

Ook heb ik bij een telefoonshop op internet gevraagd naar een 1900 MaH accu van MAXCELL... Hij bood deze aan voor 39 euro... Ik zie ze op internet (ebay) te koop staan voor 9 euro deze zijn ook van maxcell.. Zijn deze batterijen ook veilig.. iemand ervaring???
Ontploffen ze niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Smarty77 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 18:24:
Ik heb mijn Razr nou +/- een half jaar... Wat mij opvalt is dat ik niet zo super lang met mijn batterij doe...
Hoe gebruik ik mijn RAZR...
nacht: opladen
ochtend 1 uur bluetooth (niet bellen alleen connectie met headset)
een hele werkdag op een kazerne met erg weinig bereik.
middag 1 uur bluetooth +/- 30 min. bellen

Dus eigenlijk maar 30 min. bellen dat kan er al voor zorgen dat de accu leeg is....

Heeft iemand tips... Sinds ik nieuwste Fimw. geladen heb is het alleen maar verergert!

Ook heb ik bij een telefoonshop op internet gevraagd naar een 1900 MaH accu van MAXCELL... Hij bood deze aan voor 39 euro... Ik zie ze op internet (ebay) te koop staan voor 9 euro deze zijn ook van maxcell.. Zijn deze batterijen ook veilig.. iemand ervaring???
Ontploffen ze niet :)
Ja tip, gebruik je telefoon niet :P Ik denk dat je onderschat hoeveel stroom bt en slecht bereik kost. Hoe lang reis je om naar de kazerne te gaan, als je 2 uur in de trein zit dan gaat je batterij ook als een gek op door telkens nieuwe straal palen te vinden. Pfff 9 euro batterijen dat zal niet veel soeps zijn, je kunt het wel proberen alleen dat ontploffen kan gebeuren. Kan ook gebeuren als je een autoband verwisseld ;) Er is nog niemand aan doodgegaan hooguit een kapotte broek dus tja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Nou ik zit +/- 1 uur in de auto....
Verder heb ik een telefoon om te gebuiken... dus ik snap je opmerking niet echt... :?
Ontploffen van mijn telefoon wil ik ook liever voorkomen, +/- 300 euro!! Dus ook deze opmerking van jou snap ik niet helemaal...
Tjaa 9 euro... maar die winkel verkoopt hem voor 39 euro... Dus als ik dezelfde batterij voor 39 euro koop is het wel wat soeps.... :+

Nu weer serieus On-Toppic!! :? :Y)

Iemand anders die ervaring heeft of goede tips heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Smarty77 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 18:38:
Verder heb ik een telefoon om te gebuiken... dus ik snap je opmerking niet echt... :?
Ontploffen van mijn telefoon wil ik ook liever voorkomen, +/- 300 euro!! Dus ook deze opmerking van jou snap ik niet helemaal...
Tjaa 9 euro... maar die winkel verkoopt hem voor 39 euro... Dus als ik dezelfde batterij voor 39 euro koop is het wel wat soeps.... :+

Voor wat jij er mee doet vind ik dat de accu inderdaad erg kort meegaat ! Wat je kunt proberen is de accu geheel leeg te laten lopen en daarna een hele nacht opladen terwijl telefoon uitstaat. Ik weet uit ervaring dat wanneer ik bijv mijn V3 met USB aan comp koppel en diverse progjes (P2Kmanager enz) gebruik dat de accu daarna slecht oplaadt. Dat is een bekend probleem en mijn tip biedt hierbij een oplossing. Ik hoop dat je er succes mee hebt.

Wat betreft de maxcell 1700/1800/1900mAh accu's. Ik heb ze allemaal gehad en geeneen ging nu echt veel langer mee dan de standaard accu. Wel heb ik ze als veilig ervaren, ze worden niet warmer dan gewoon en zijn nog nooit geexplodeerd :) Ik heb wel goede ervaring met een 900mAh accu bij www.mobiltec24.de (eur 17,50). Met die accu doe ik toch zeker 3-4 dagen voordat ik hoef op te laden. Dan bel ik uiteraard weinig. Als ik veel bel, dan gaat de accu zeker een dag mee, maar dan dus met een paar uur (!) bellen. Verder is het een goed bedrijf, met erg goede service.

Ps Gebruik je mischien GPRS ? Continue connectie kan behoorlijk veel van de accu vergen. En verder scheelt het om network search op medium of zelfs slow speed te zetten (ik gebruik slow en heb altijd prima connectie). Op de kazerne met slechte verbinding kan dat net het verschil betekenen. Verder is het belangrijk om display timeout op 1 minuut te zetten, en backlight zo kort mogelijk.

[ Voor 14% gewijzigd door dafmay op 28-01-2006 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
@dafmay
Goeie tips!! _/-\o_

het geheel ontladen en 24 uur laden las ik ook net in een forum van motox.us... Heb nu eindelijk een login... zodat ik ook kan zoeken in de forums... account aanmaken kan alleen zonder proxy... :? Waar een inbelmodempie wel weer niet goed voor is!! hahaha

Ik ga nu mijn telefoon helemaal ontladen.... Videocam aan.. display.. kijken hoe lang die het volhoud!
Daarna 24 uur laden...

Die batterij ga ik zeker even checken... waarschijnlijk schaf ik hem aan! Ik ben de nokia accu's gewend.. ik hoefde maar 1 keer in de week te laden... Vandaar dat ik 1 x per dag niet acceptabel vind!

Kzal mijn resultaat hier zeker posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Smarty77 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 18:38:
Ooit van een grapje gehoord, ik gebruikte een smilie ;)
Ik probeer te zeggen dat die ontploffingen "vaak" in het nieuws komen maar dat is dan 10 stuks met een 7 miljoen Nokia's in Nederland. De kans dat iets ontploft is klein en het is ook niet dodelijk. Ik vind het dus een beetje overdreven paniek, je autoband pomp je ook gewoon op terwijl hier ook mensen aan dood gaan door ontploffingen. Lullig als je 300 euro telefoon ontploft maar het is ook lullig als je hem kapot maakt door hem overal mee te nemen. Ook weer overdreven paniek want het zijn geen handgranaten ( en die ontploffen ook niet zomaar :+ ).
Als je alleen 39 euro had gezegd dan had je een opmerking gekregen dat een orginele net zo duur is = oplichting. Zolang een andere batterij in de behuizing past zonder extra boebel dan kun je ervan uitgaan dat het geen enkele voordeel oplevert qua gebruiksduur. Als er iets is waar ze met cijfers strooien zijn het wel merkloze batterijen, ook penlites etc. :) Zoek je een goedkope 2e batterij is het een optie.

Je scherm afstellen, minder lichtsterkte, minder lang aan (kan dat?). Provider met beter bereik, om de 10 keer opladen je batterij helemaal leeg maken en volledig opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Smarty77 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 19:45:
@dafmay
Goeie tips!! _/-\o_

het geheel ontladen en 24 uur laden las ik ook net in een forum van motox.us... Heb nu eindelijk een login... zodat ik ook kan zoeken in de forums... account aanmaken kan alleen zonder proxy... :? Waar een inbelmodempie wel weer niet goed voor is!! hahaha

Ik ga nu mijn telefoon helemaal ontladen.... Videocam aan.. display.. kijken hoe lang die het volhoud!
Daarna 24 uur laden...

Die batterij ga ik zeker even checken... waarschijnlijk schaf ik hem aan! Ik ben de nokia accu's gewend.. ik hoefde maar 1 keer in de week te laden... Vandaar dat ik 1 x per dag niet acceptabel vind!

Kzal mijn resultaat hier zeker posten!
Ja Motox (en Motomodders) lees ik dagelijks een aantal keer door voor de nieuwe mods enz :) Ongelofelijk informatieve sites ! Ik vind 1x laden in 2-3 dagen acceptabel, zeker voor de V3. Ook al bel je 30 minuten per dag. Succes en laat het ons weten, ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthium
  • Laatst online: 25-07 11:59
beste mensen ik heb sinds een paar dagen de v3 razor black van de tele2 aanbieding, alleen als ik 'm via de usb kabel aan m'n pc hook dan kan ik niet meer naar de telefoon verbinden, ik kreeg steeds de melding dat het modem van de telefoon bezet is. ik heb de pc en de telefoon meerdere malen uit en aan gezet, de telefoon heeft geen processen op de achtergrond draaien voor zover ik weet. herkent iemand dit probleem?? ik heb de dagen hiervoor wél gewoon naar de telefoon kunnen connecten en data over kunnen sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
BARACUS schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 19:49:

Als je alleen 39 euro had gezegd dan had je een opmerking gekregen dat een orginele net zo duur is = oplichting. Zolang een andere batterij in de behuizing past zonder extra boebel dan kun je ervan uitgaan dat het geen enkele voordeel oplevert qua gebruiksduur.
In het algemeen ben ik met je eens, echter van een Li-Ion naar Li-Po kan wel degelijk een verschil aan mAh opleveren in hetzelfde formaat accu. Maar never nooit niet het dubbele oid 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Xanthium schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 19:55:
beste mensen ik heb sinds een paar dagen de v3 razor black van de tele2 aanbieding, alleen als ik 'm via de usb kabel aan m'n pc hook dan kan ik niet meer naar de telefoon verbinden, ik kreeg steeds de melding dat het modem van de telefoon bezet is. ik heb de pc en de telefoon meerdere malen uit en aan gezet, de telefoon heeft geen processen op de achtergrond draaien voor zover ik weet. herkent iemand dit probleem?? ik heb de dagen hiervoor wél gewoon naar de telefoon kunnen connecten en data over kunnen sturen.
MobilePhoneTools ? Ik heb ook wel eens dat wanneer ik de V3 aankoppel en MPT opstart, het een hele tijd duurt voordat de modem "herkend" wordt en MPT doorstart en ik het kan gaan gebruiken. Waar dat aan ligt ? Ik weet het niet precies. Wel weet ik dat er vaak een soort van conflict bestaat tussen drivers van MPT en andere progjes (P2K manager, P2K Tools, P2K Menu editor, enz). Maar uiteindelijk is het alleen MPT die er echt een probleem mee heeft, maar ook dat is niet een onoverkomelijk probleem en kan ik altijd MPT gewoon gebruiken.

Kijk eens op motox voor meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
dafmay schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 19:57:
[...]

In het algemeen ben ik met je eens, echter van een Li-Ion naar Li-Po kan wel degelijk een verschil aan mAh opleveren in hetzelfde formaat accu. Maar never nooit niet het dubbele oid 8)7
Alleen zit ik dan weer met het punt waarom Motorola niet zo'n nieuwe soort gebruikt, dan blijven toch de specialisten. Het antwoord kan zijn "te duur" alleen is de 9 euro dan weer onrealistisch :)
Verder ook uitkijken met verzendkosten op Ebay, daar maken ze soms winst op ipv op het product :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
BARACUS schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 20:19:
[...]

Alleen zit ik dan weer met het punt waarom Motorola niet zo'n nieuwe soort gebruikt, dan blijven toch de specialisten. Het antwoord kan zijn "te duur" alleen is de 9 euro dan weer onrealistisch :)
Verder ook uitkijken met verzendkosten op Ebay, daar maken ze soms winst op ipv op het product :X
Wb keus van Motorola, dat kunnen diverse redenen zijn zowel technisch als financieel. Maar uiteraard kun je voor eur 9,-- nooit een accu krijgen en zeker niet een met een meer dan 2x zo grote capaciteit als de originele. Nogmaals de enige echt goede ervaringen heb ik met de accu van mobiltec24.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Laatst online: 19:21
Hierbij mijn bevindingen met betrekking tot het flashen.
Geflasht met deze file: R374_G_0E.42.0ER_reflash_mlp_MOTOX

Daarna functioneerde mijn toetsenbord niet meer.
Hiervoor is een andere flash: KEYPAD_FIX_FLEX.rar

Nadat ik weer in het menu kwam bleek mijn camera niet te werken.
Ook het telefoonboek was een zooi van vreemde karakters.

Toen geflasht met deze: R374_G_0E.42.0CR_PDS005_LP0039_DRM0001_JPJAVA_G_0E_V3_01_0AR_SE8615MBXXH1121_1FF

Dit is een zogenaamde monsterflash, ofwel: alles weg.
Maar hiermee werkt mijn V3 beter dan met mijn oude flash versie.
Ik had de V3 toen deze net uit kwam dus een vrij oude versie.
Nadeel is dat het ding opstart in het italiaans, maar NL zit erbij dus is gemakkelijk in te stellen.

De telefoon reageert wat sneller, ook het intikken van een lange sms gaat beter.
En 7mb vrij geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthium
  • Laatst online: 25-07 11:59
dafmay schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 20:02:
[...]

MobilePhoneTools ? Ik heb ook wel eens dat wanneer ik de V3 aankoppel en MPT opstart, het een hele tijd duurt voordat de modem "herkend" wordt en MPT doorstart en ik het kan gaan gebruiken. Waar dat aan ligt ? Ik weet het niet precies. Wel weet ik dat er vaak een soort van conflict bestaat tussen drivers van MPT en andere progjes (P2K manager, P2K Tools, P2K Menu editor, enz). Maar uiteindelijk is het alleen MPT die er echt een probleem mee heeft, maar ook dat is niet een onoverkomelijk probleem en kan ik altijd MPT gewoon gebruiken.

Kijk eens op motox voor meer info.
Ik kan de andere tools wel los opstarten, maar hij zal eerst naar de tel moeten verbinden voordat ook deze tools werken, het gaat mij voornamelijk om de file transfer manager. ik krijg de volgende foutmelding als ik met MPT wil connecten:

Afbeeldingslocatie: http://img84.imageshack.us/img84/391/snpt25qg.jpg

Moet ik gewoon afwachten tot ie het wel doet? ligt dit aan de telefoon of de pc ? ik heb de laatste versie van MPT en hij blijft voor de rest gewoon proberen om te connecten maar er gebeurt niks

[ Voor 6% gewijzigd door Xanthium op 29-01-2006 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Frijns.Net schreef op zondag 29 januari 2006 @ 12:43:
Hierbij mijn bevindingen met betrekking tot het flashen.
Geflasht met deze file: R374_G_0E.42.0ER_reflash_mlp_MOTOX

Daarna functioneerde mijn toetsenbord niet meer.
Hiervoor is een andere flash: KEYPAD_FIX_FLEX.rar

Nadat ik weer in het menu kwam bleek mijn camera niet te werken.
Ook het telefoonboek was een zooi van vreemde karakters.

Toen geflasht met deze: R374_G_0E.42.0CR_PDS005_LP0039_DRM0001_JPJAVA_G_0E_V3_01_0AR_SE8615MBXXH1121_1FF

Dit is een zogenaamde monsterflash, ofwel: alles weg.
Maar hiermee werkt mijn V3 beter dan met mijn oude flash versie.
Ik had de V3 toen deze net uit kwam dus een vrij oude versie.
Nadeel is dat het ding opstart in het italiaans, maar NL zit erbij dus is gemakkelijk in te stellen.

De telefoon reageert wat sneller, ook het intikken van een lange sms gaat beter.
En 7mb vrij geheugen.
Ja een nieuwere firmware heeft grote voordelen. Ps Ik raad je aan om deze allerlaatste firmware (monsterpack, dus je hoeft geen rare problemen te verwachten) te flashen :

S/W Version: R374_G_0E.42.0ER.sbf

(http://www.planetmotox.net/monster_packs.php)

Je hebt dan wel een RSD Lite nodig om te flashen. Als je 'm nog niet hebt dan hoor ik het wel :)

Ik heb deze versie sinds ie uitkwam en mijn V3 draait als een zonnetje. Supervlot, nog meer vrij geheugen, enz.

[ Voor 7% gewijzigd door dafmay op 29-01-2006 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Xanthium schreef op zondag 29 januari 2006 @ 12:45:
[...]

Ik kan de andere tools wel los opstarten, maar hij zal eerst naar de tel moeten verbinden voordat ook deze tools werken, het gaat mij voornamelijk om de file transfer manager. ik krijg de volgende foutmelding als ik met MPT wil connecten:

[afbeelding]

Moet ik gewoon afwachten tot ie het wel doet? ligt dit aan de telefoon of de pc ? ik heb de laatste versie van MPT en hij blijft voor de rest gewoon proberen om te connecten maar er gebeurt niks
Heb je al in de hardware manager van je pc gekeken of er ergens een conflict is ? Ps Krijg je ook foutmeldingen wanneer je de andere progjes gebruikt ? Of werken (lees : maken geen connectie met telefoon) die gewoonweg helemaal niet ?

Verder kun je proberen om in MPT bij General settings > Communication > Modem settings, exclusive use aan te vinken, of daarna zelfs change modem proberen.

Anders zou ik het ook niet weten. Succes !!! Ps Mocht het niet werken zoek dan even op het motox forum en stel zonodig daar je vraag. Zeer grote kans dat je er dan wel uit gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 13:37
Modbreak:RSD Lite is niet legaal beschikbaar voor consumenten, enkel in Service Centers. Wanneer je er gebruik van wilt maken kan je dus naar een Service Center gaan. Requests voor deze software zijn hier in ieder geval niet toegestaan!

[ Voor 92% gewijzigd door Eggy op 29-01-2006 17:11 ]

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
kRiZzZiZ schreef op zondag 29 januari 2006 @ 17:00:
Modbreak:RSD Lite is niet legaal beschikbaar voor consumenten, enkel in Service Centers. Wanneer je er gebruik van wilt maken kan je dus naar een Service Center gaan. Requests voor deze software zijn hier in ieder geval niet toegestaan!
Oops sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Is de TELE2 Versie van de V3 Branded/Simlocked?

Ik wil een nieuw abbo en mijn vriendin wil graag de V3 ;)

Vandaar :D

[ Voor 54% gewijzigd door Sander op 29-01-2006 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-09 10:05

Ikke!

aka Netfinity

Als je de moeite had genomen om even de rest van het topic door te lezen, had je wel gezien dat hij simlockvrij is. ;)

Klik mee voor GoT!........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-03 18:43
Hey allemaal, ik zit er ook aan te denken om dat Tele2 mobo te halen met MotorolaV3. Alleen is het netwerk een beetje goed? En is die 10€ er snel doorheen (is natuurlijk persoonlijk)? Kun je ook meer bellen dan die 10€ bundel of is het echt een soort beltegoed? Thx

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

vogelaarke schreef op zondag 29 januari 2006 @ 18:07:
Hey allemaal, ik zit er ook aan te denken om dat Tele2 mobo te halen met MotorolaV3. Alleen is het netwerk een beetje goed?
Network == Telfort, niet het beste geloof ik maar meestal wel OK (staat in topic)
En is die 10€ er snel doorheen (is natuurlijk persoonlijk)?
60 minuten of 100 SMS (wel heeeel makkelijk te vinden)
Kun je ook meer bellen dan die 10€ bundel of is het echt een soort beltegoed? Thx
Abo, je krijgt een rekening voor wat je meer belt tegen hetzelfde tarief. Belmeinuten e.d. kun je niet meenemen.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-03 18:43
Ok thx, dat van 60 min/100 sms wist ik wel was alleen benieuwd of dat er snel doorheen gaat. Wel mooi dat wat je meer belt gewoon tegen hetzelfde tarief is.
Ik denk dat ik die 60/100 er wel doorheen gaan per maand (student zonder vast telefoon :p) dus in ieder geval geen weggegooide 10€ per maand. Weet iemand of het netwerk (Telfort) ongeveer vergelijkbaar is met die Orange (wat ik nu heb)?
Ik las ook ergens dat je nog niet je belbundel op kan vragen?

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
vogelaarke schreef op zondag 29 januari 2006 @ 18:28:
Ok thx, dat van 60 min/100 sms wist ik wel was alleen benieuwd of dat er snel doorheen gaat. Wel mooi dat wat je meer belt gewoon tegen hetzelfde tarief is.
Ik denk dat ik die 60/100 er wel doorheen gaan per maand (student zonder vast telefoon :p) dus in ieder geval geen weggegooide 10€ per maand. Weet iemand of het netwerk (Telfort) ongeveer vergelijkbaar is met die Orange (wat ik nu heb)?
Ik las ook ergens dat je nog niet je belbundel op kan vragen?
Kan inderdaad niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Laatst online: 19:21
dafmay schreef op zondag 29 januari 2006 @ 13:16:

Ja een nieuwere firmware heeft grote voordelen. Ps Ik raad je aan om deze allerlaatste firmware (monsterpack, dus je hoeft geen rare problemen te verwachten) te flashen :

S/W Version: R374_G_0E.42.0ER.sbf

(http://www.planetmotox.net/monster_packs.php)

Ik heb deze versie sinds ie uitkwam en mijn V3 draait als een zonnetje. Supervlot, nog meer vrij geheugen, enz.
Ik neem aan dat daar de NL language pack in zit?
Is het je trouwens gelukt om andere themes erop te zetten met die firmware?

[ Voor 8% gewijzigd door rvrbtcpt op 30-01-2006 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Frijns.Net schreef op maandag 30 januari 2006 @ 10:42:
[...]

Ik neem aan dat daar de NL language pack in zit?
Is het je trouwens gelukt om andere themes erop te zetten met die firmware?
Languagepack is Engels. Maar ik heb er een nederlandse languagepack overheen gezet.

Nieuwe themes werkt natuurlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 17:48

WarPuppy

Electronic Technology

Heb die van mij ook al tijdje geflashed, alleen nu wil ik natuurlijk wel weer ff opnieuw flashen!

Alleen, met welke programmaatje kon ik ook alweer me hele telefoonboek opslaan? ik had vroeger een motorola mobile phonetools programma ervoor, maar die zit er tegenwoordig niet meer bij? heel nasty! Want anders ben ik wel een dagje zoet met alles toevoegen :(

Btw, mijn v3 werkt ook niet op usb2.0? opzich geen probleem, maar wel vaag, dan maar aan een trager poortje.

[ Voor 14% gewijzigd door WarPuppy op 30-01-2006 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
WarPuppy schreef op maandag 30 januari 2006 @ 16:13:
Heb die van mij ook al tijdje geflashed, alleen nu wil ik natuurlijk wel weer ff opnieuw flashen!

Alleen, met welke programmaatje kon ik ook alweer me hele telefoonboek opslaan? ik had vroeger een motorola mobile phonetools programma ervoor, maar die zit er tegenwoordig niet meer bij? heel nasty! Want anders ben ik wel een dagje zoet met alles toevoegen :(

Btw, mijn v3 werkt ook niet op usb2.0? opzich geen probleem, maar wel vaag, dan maar aan een trager poortje.
Naast MPT doet ook P2K Tools backupen van contacten enz.

Wb USB2.0, mischien ligt het aan gebruik van niet de juiste drivers ? Op http://www.motomodders.net/Default.aspx?tabid=77 kun je "Win2K/WinXP Motorola DriverPack, Version 2.9" dl-en. Dat pakket zou alle juiste drivers moeten hebben. Ook heb ik de ervaring dat met Win XP (pro) zonder SP1 en 2 mijn USB2.0 poorten niet werkten. Zodra ik SP2 had geinstalleerd was dat probleem verholpen. Mijn V3 hangt nu dus ook aan USB2.0 :)

Succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarPuppy

WarPuppy

Electronic Technology

dafmay schreef op maandag 30 januari 2006 @ 16:30:
[...]

Naast MPT doet ook P2K Tools backupen van contacten enz.

Wb USB2.0, mischien ligt het aan gebruik van niet de juiste drivers ? Op http://www.motomodders.net/Default.aspx?tabid=77 kun je "Win2K/WinXP Motorola DriverPack, Version 2.9" dl-en. Dat pakket zou alle juiste drivers moeten hebben. Ook heb ik de ervaring dat met Win XP (pro) zonder SP1 en 2 mijn USB2.0 poorten niet werkten. Zodra ik SP2 had geinstalleerd was dat probleem verholpen. Mijn V3 hangt nu dus ook aan USB2.0 :)

Succes !
Als ik in p2ktools kijk, zie ik geen phonebook/contact backup iets?

/edit gevonden! ff naar at-mode switchen 8)

[ Voor 5% gewijzigd door WarPuppy op 30-01-2006 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
WarPuppy schreef op maandag 30 januari 2006 @ 16:36:
[...]

Als ik in p2ktools kijk, zie ik geen phonebook/contact backup iets?
Dan moet je waarschijnlijk naar "Switch to...AT mode" ;)

[ Voor 5% gewijzigd door dafmay op 30-01-2006 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarPuppy

WarPuppy

Electronic Technology

dafmay schreef op maandag 30 januari 2006 @ 16:37:
[...]

Dan moet je waarschijnlijk naar "Switch to...AT mode" ;)
He poepjes, ik krijg de hele tijd zon onbegrijpbare foutmelding als ik wil connecten in AT mode (p2k mode doet het perfect!) iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
WarPuppy schreef op maandag 30 januari 2006 @ 16:46:
[...]

He poepjes, ik krijg de hele tijd zon onbegrijpbare foutmelding als ik wil connecten in AT mode (p2k mode doet het perfect!) iemand een idee?
"poepjes" ? :?

Volgens mij moet je dan ff opnieuw connecten ofzo. Beetje weird inderdaad maar werkt bij mij altijd. Anders ff bij Options > Configuration > AT mode > Port aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Nou ik heb mijn telefoon helemaal dood laten gaan en daarna weer 24 uur aan de lader gehad (in de uit stand!)....

En het heeft gewerkt... heb de hele maandag met volle batterij gedaan,.. daarna dinsdag aan het einde van de dag 1 batterij streepje weg. Daarna afgelopen nacht maar wel weer aan de lader gedaan..... dus 1 x in de 2 dagen laden vind ik al wel weer acceptabel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Smarty77 schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 10:41:
Nou ik heb mijn telefoon helemaal dood laten gaan en daarna weer 24 uur aan de lader gehad (in de uit stand!)....

En het heeft gewerkt... heb de hele maandag met volle batterij gedaan,.. daarna dinsdag aan het einde van de dag 1 batterij streepje weg. Daarna afgelopen nacht maar wel weer aan de lader gedaan..... dus 1 x in de 2 dagen laden vind ik al wel weer acceptabel!
Zonder of met bellen, en hoeveel ongeveer ? 2 dagen standby zonder te bellen zou ik zelf niet acceptabel vinden. Zodra je gaat bellen zal de standbytijd namelijk rap afnemen. Maar goed te horen dat er in ieder geval een behoorlijke verbetering is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Totaal denk ik een uurtje gebeld... en +/- 1 uur blauwe tand aan staan...
Dus redelijk denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Wat ik mij nog afvraag is het volgende:
Ik heb mijn V3 ik heb een Mio168.

De enige poort overeenkomst is USB...
V3 heeft bluetooth de PDA niet
De PDA heeft IR de V3 niet

Hoe kan ik gprs opstarten op mijn PDA via mijn V3???

Een bluetooth kaartje in mijn PDA kan wel maar +/- 100 euro vind ik redelijk te veel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Smarty77 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 08:25:
Totaal denk ik een uurtje gebeld... en +/- 1 uur blauwe tand aan staan...
Dus redelijk denk ik!
Oh dat is zeker redelijk :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Er is weer een nieuwe FW-versie uit, zie http://motox.info/showthread.php?p=57907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-09 02:53
lol... ik heb de mijne na 2 dagen al gebrickt.. gelukkig kon een flexje alles herstellen ipv. een mp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Crashcat schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 03:49:
lol... ik heb de mijne na 2 dagen al gebrickt.. gelukkig kon een flexje alles herstellen ipv. een mp
:) Ja vallen en opstaan is de beste leerschool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

yes, yes, yes kheb hem eindelijk aan de praat onder WinXP SP2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
dafmay schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 14:46:
[...]

:) Ja vallen en opstaan is de beste leerschool
:P Ik heb in een avond alle info erover gelezen en uitgevoerd, ookal was ik een n00b op Motorola gebied. Zo moeilijk was het niet... Alleen wel barstende hoofdpijn van alle knowledge die in in keer in mijn hoofd is gepropt..

Aaah.... Zo voelt het weer om te studeren :+ .

Heb nu funlights gepatched, wat geheugen vrij gemaakt, Samurai skin en wat geknutseld met de seems met behulp van xl8r..

Alleen een MP zie ik nog niet zo zitten, omdat alles al naar behoren werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Crashcat schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 23:03:
[...]

:P Ik heb in een avond alle info erover gelezen en uitgevoerd, ookal was ik een n00b op Motorola gebied. Zo moeilijk was het niet... Alleen wel barstende hoofdpijn van alle knowledge die in in keer in mijn hoofd is gepropt..

Aaah.... Zo voelt het weer om te studeren :+ .

Heb nu funlights gepatched, wat geheugen vrij gemaakt, Samurai skin en wat geknutseld met de seems met behulp van xl8r..

Alleen een MP zie ik nog niet zo zitten, omdat alles al naar behoren werkt..
:) Na maanden van modden blijf ik het nog steeds erg leuk vinden. Ik ben iemand die altijd zo veel mogelijk (en nog meer) uit m'n mobiel probeer te halen, gewoon uit nieuwsgierigheid.

Een MP heb je niet nodig, zolang je de nieuwste FW hebt geflashed. Flex is helemaal niet noodzakelijk, ik heb een hele oude versie 07.E0 en die werkt prima.

Veel plezier verder :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
dafmay schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 10:05:
[...]

:) Na maanden van modden blijf ik het nog steeds erg leuk vinden. Ik ben iemand die altijd zo veel mogelijk (en nog meer) uit m'n mobiel probeer te halen, gewoon uit nieuwsgierigheid.

Een MP heb je niet nodig, zolang je de nieuwste FW hebt geflashed. Flex is helemaal niet noodzakelijk, ik heb een hele oude versie 07.E0 en die werkt prima.

Veel plezier verder :*)
Welke Razr heb jij?? Ik heb nu de V3i. Was een beetje lastig om nieuwe skins te zoeken voor dit model aangezien de meeste mods op de V3 zijn gebaseerd..
Gelukkig zijn er niet veel dingen op de V3i veranderd ten opzichte van de V3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Crashcat schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 20:38:
[...]

Welke Razr heb jij?? Ik heb nu de V3i. Was een beetje lastig om nieuwe skins te zoeken voor dit model aangezien de meeste mods op de V3 zijn gebaseerd..
Gelukkig zijn er niet veel dingen op de V3i veranderd ten opzichte van de V3.
Ik ben officieel jaloers _/-\o_ Zelf heb ik een silver V3, maar denk erover binnenkort voor de V3i te gaan. Moet nog wel 4 maanden wachten voordat ik abo kan vernieuwen.

Hoe bevalt ie ? Ik heb gehoord dat voice-independent voicedialling geweldig werkt, is dat inderdaad zo ? Verder zijn denk ik de voordelen tov de V3 : (nog) betere beeldkwaliteit (+64k buitenscherm), 1.2MP camera, geheugenkaart, vlot menu. Wat zijn jouw bevindingen tot nu toe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
lol.. Ik heb geen idee, maar het bevalt me wel..
Hiervoor had ik voornamelijk Nokia's zoals, 8810, 8850 en de 7110 todat ik de V3i kreeg.

Menu's lopen onder de standard them/skin heel vlot.
Voice indepent dialing moet ik nog apart sinds de flex installeren.

Omdat ik de razr na twee dagen al had gebrickt, heb ik origineel niet veel mee kunnen spelen |:( .
Maar zover ik het mij kan herinneren stond er alleen een Engelse voice dialing erop.

Aangezien nu alles goed werkt, doe ik het even rustig om weer verder te modden, want wil ik voice dial erin zetten, dan moet ik de razr mp'en en dan gelijk de Engelse vst verwissellen met de Us.

Tenminste, als ik het zo op motox leest. O-)

Stapje voor stapje _/-\o_

ps.:Hadden de V3's geen geheugenkaart?? Ik heb er gelijk een 512 Tf card erin gepropt :+

[ Voor 57% gewijzigd door Crashcat op 10-02-2006 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De "slider" van Motorola Z MS600

Afbeeldingslocatie: http://www.engadget.com/media/2006/02/motos600z1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.engadget.com/media/2006/02/motos600z2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.engadget.com/media/2006/02/motos600z3.jpg

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

wholy fuck, dit is een 1337 toestel, platte toetsen icm uitschuif model :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Crashcat schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 23:00:
lol.. Ik heb geen idee, maar het bevalt me wel..
Hiervoor had ik voornamelijk Nokia's zoals, 8810, 8850 en de 7110 todat ik de V3i kreeg.

Menu's lopen onder de standard them/skin heel vlot.
Voice indepent dialing moet ik nog apart sinds de flex installeren.

Omdat ik de razr na twee dagen al had gebrickt, heb ik origineel niet veel mee kunnen spelen |:( .
Maar zover ik het mij kan herinneren stond er alleen een Engelse voice dialing erop.

Aangezien nu alles goed werkt, doe ik het even rustig om weer verder te modden, want wil ik voice dial erin zetten, dan moet ik de razr mp'en en dan gelijk de Engelse vst verwissellen met de Us.

Tenminste, als ik het zo op motox leest. O-)

Stapje voor stapje _/-\o_

ps.:Hadden de V3's geen geheugenkaart?? Ik heb er gelijk een 512 Tf card erin gepropt :+
Ik ben benieuwd hoe de voicedialling op jouw toestel werkt, mbt engelse versie. Zodra jij bijv "boer harms" inspreekt, of ie 'm wel herkend ;)

Nee de V3 heeft slechts 6Mb geheugen, met wat aanpassingen heb ik nu 10Mb. Maar ik heb het ook eigenlijk niet nodig. Gebruik mijn mobiel alleen voor bellen en af en toe sms-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarPuppy

WarPuppy

Electronic Technology

Heeft er iemand nog een beetje toffe en relaxte skin voor me V3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
WarPuppy schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 11:46:
Heeft er iemand nog een beetje toffe en relaxte skin voor me V3?
http://www.motox.info/forumdisplay.php?f=6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
Heb vandaag even de voicedialing geprobeerd.. Namen herkennen doet het goed.
Alleen de files van voice commands staan er niet meer op, dus daar kan ik niks over zeggen.

Het is een leuke toestel, maar ik momenteel geen foto id aan een nr. koppelen.
De telefoon zoekt de images alleen op de c: drive en niet op de mem card of a: drive.

Ook vind ik het een beetje irritant dat ik niet de contacten van alleen de sim of de telefoon kan laten zien. Want wil ik voice dial gebruiken, dan moeten de contacts op de telefoon opgeslagen zijn.
Doe ik dat wel, dan zie ik alle contacts dubbel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Crashcat schreef op zondag 12 februari 2006 @ 01:59:
Heb vandaag even de voicedialing geprobeerd.. Namen herkennen doet het goed.
Alleen de files van voice commands staan er niet meer op, dus daar kan ik niks over zeggen.

Het is een leuke toestel, maar ik momenteel geen foto id aan een nr. koppelen.
De telefoon zoekt de images alleen op de c: drive en niet op de mem card of a: drive.

Ook vind ik het een beetje irritant dat ik niet de contacten van alleen de sim of de telefoon kan laten zien. Want wil ik voice dial gebruiken, dan moeten de contacts op de telefoon opgeslagen zijn.
Doe ik dat wel, dan zie ik alle contacts dubbel :(
Dat laatste is op de V3 op te lossen door in telefoonboek categorieen toe te passen. Dus bijv voor alle contacten op sim categorie "general" in te stellen, en voor contacten op telefoon categorie "personal". Daarna bij setup in telefoonboek kiezen voor een bepaalde categorie, dan zie je alleen de bijbehorende tel nrs. Ik vermoed dat het op de V3i op eenzelfde manier werkt.

Ps Ik meen mij te herinneren dat aan alle tel nrs op sim standaard de categorie "general" wordt toegekend.

[ Voor 9% gewijzigd door dafmay op 12-02-2006 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ff vraagje:

Heeft de Motorola V3 Razr ook een berichtenteller zoals de meeste Sony Ericsson toestellen?
Ik vind dit zelf een tamelijk handige functie gezien ik nog wel een over mijn smsbundel heen wil gaan, op die manier kan ik makkelijk bijhouden hoeveel ik gesmst heb. Zou handig zijn al zit zo'n zelfde funtie op de Razr :)

Hoop snel antwoord te krijgen, mijn vriendin moet die roze hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 20:40:
Hey ff vraagje:

Heeft de Motorola V3 Razr ook een berichtenteller zoals de meeste Sony Ericsson toestellen?
Ik vind dit zelf een tamelijk handige functie gezien ik nog wel een over mijn smsbundel heen wil gaan, op die manier kan ik makkelijk bijhouden hoeveel ik gesmst heb. Zou handig zijn al zit zo'n zelfde funtie op de Razr :)

Hoop snel antwoord te krijgen, mijn vriendin moet die roze hebben ;)
De V3 heeft geen specifieke sms-teller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat je bij de motorola v3 , maar 20 sms berichten kunt opslaan ???????
Ik zie namelijk nergens dat ik ze op de telefoon kan opslaan en het geheugen zit telkens vol!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 22:18:
Klopt het dat je bij de motorola v3 , maar 20 sms berichten kunt opslaan ???????
Ik zie namelijk nergens dat ik ze op de telefoon kan opslaan en het geheugen zit telkens vol!!
Na seem edit dacht ik zo'n 150-200, of zelfs ongelimiteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
dafmay schreef op zondag 12 februari 2006 @ 09:58:
[...]

Dat laatste is op de V3 op te lossen door in telefoonboek categorieen toe te passen. Dus bijv voor alle contacten op sim categorie "general" in te stellen, en voor contacten op telefoon categorie "personal". Daarna bij setup in telefoonboek kiezen voor een bepaalde categorie, dan zie je alleen de bijbehorende tel nrs. Ik vermoed dat het op de V3i op eenzelfde manier werkt.

Ps Ik meen mij te herinneren dat aan alle tel nrs op sim standaard de categorie "general" wordt toegekend.
Even proberen dan maar. Tis wel even een omleiding zeg.
Ik heb ook de engelse vst files erop gekwakt, en de commands zijn terug.
Helaas spreek ik niet 'British' genoeg, dus ik zal het toch moeten mp-en wil ik voice command erop hebben, maar ik stoor mij er niet aan.

Picture-id heb ik erop gekregen met een seem-edit. Alleen jje kan via de phonebook de foto's niet kiezen, daarvoor moet je even naar je stored photo's gaan en apply as picture-id. Zo assign die het dan wel weer.

Niet de simpelste manier, maar het werkt..

Niet om te flamen, maar ik vond de Nokia 5110, 7110, 8810, 8850 wel meer gebruiksvriendelijker.
De nieuwere Nokia's heb ik niet geprobeerd, aangezien ik zo tevreden was over de oude garde _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Crashcat schreef op maandag 13 februari 2006 @ 10:54:
[...]

Even proberen dan maar. Tis wel even een omleiding zeg.
Ik heb ook de engelse vst files erop gekwakt, en de commands zijn terug.
Helaas spreek ik niet 'British' genoeg, dus ik zal het toch moeten mp-en wil ik voice command erop hebben, maar ik stoor mij er niet aan.

Picture-id heb ik erop gekregen met een seem-edit. Alleen jje kan via de phonebook de foto's niet kiezen, daarvoor moet je even naar je stored photo's gaan en apply as picture-id. Zo assign die het dan wel weer.

Niet de simpelste manier, maar het werkt..

Niet om te flamen, maar ik vond de Nokia 5110, 7110, 8810, 8850 wel meer gebruiksvriendelijker.
De nieuwere Nokia's heb ik niet geprobeerd, aangezien ik zo tevreden was over de oude garde _/-\o_
Ja qua gebruiksgemak zit je beter bij nokia en sony ericsson imo. Maar eenmaal gewend en een beetje handig is er altijd wel een mouw aan te passen :) Zelf heb ik ook de 5110 (mijn 1e mobiel) en de 8850 gehad. Ik kijk nu naar jouw V3i, maar die is nog maar erg weinig te krijgen. Waar heb jij de jouwe vandaan gehaald, als ik vragen mag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kun je dit instellen bij mij kunnen er namelijk maar 20 op ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2006 @ 19:22:

hoe kun je dit instellen bij mij kunnen er namelijk maar 20 op ????
Je zult een zogenaamde seem edit uit moeten voeren. Lees er alles over op www.motomodders.net en www.motox.info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
dafmay schreef op maandag 13 februari 2006 @ 12:58:
[...]

Ja qua gebruiksgemak zit je beter bij nokia en sony ericsson imo. Maar eenmaal gewend en een beetje handig is er altijd wel een mouw aan te passen :) Zelf heb ik ook de 5110 (mijn 1e mobiel) en de 8850 gehad. Ik kijk nu naar jouw V3i, maar die is nog maar erg weinig te krijgen. Waar heb jij de jouwe vandaan gehaald, als ik vragen mag ?
lol... Mijn vader vond het 'zielig' dat ik met een 7110 rond liep, maar het is juist een gave telefoon.
'Klik' en de klep schuift naar beneden. Dat is toch machtig bij zo'n telefoon _/-\o_

Ach ja, hij heeft via Tele 2 zo'n abonnement afgesloten en daar kwam deze V3i erbij.
Echt klagen hoor je mij niet O-)
Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste