Vond ik zelf ook irritant. Ik bespaar energie door de Bluetooth uit te schakelen en de helderheid van het scherm op2 te zetten ipv 6. Nog steeds goed zichtbaar en toch langer vol!Nhaixatael schreef op woensdag 30 november 2005 @ 21:17:
ik heb sinds een week de zwarte uitvoering maar wat ik merk is dat ik hooguit 3/4 dagen doe met mn batterij... is dit normaal of valt er iets aan te doen?
Ja bluetooth vreet stroom. Overigens blijft bluetooth op de V3 niet langer dan 30sec aan, tenzij je verbonden bent met een bluetooth apparaat uiteraard.Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:12:
[...]
Vond ik zelf ook irritant. Ik bespaar energie door de Bluetooth uit te schakelen en de helderheid van het scherm op2 te zetten ipv 6. Nog steeds goed zichtbaar en toch langer vol!
Das volgens mij niet waar
Als je een partnership met een apparaat hebt aangemaakt dan werkt het altijd zolang de energie optie op 'aan' staat. Het apparaat kan alleen 60 secs zichtbaar blijven. (prima dus).
edit, jep net even ge-re-test met mijn ipaq en het werkt altijd. (obex file transfer, icm een partnership).
Als je een partnership met een apparaat hebt aangemaakt dan werkt het altijd zolang de energie optie op 'aan' staat. Het apparaat kan alleen 60 secs zichtbaar blijven. (prima dus).
edit, jep net even ge-re-test met mijn ipaq en het werkt altijd. (obex file transfer, icm een partnership).
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
MaDLiVe schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:02:
Das volgens mij niet waar![]()
Als je een partnership met een apparaat hebt aangemaakt dan werkt het altijd zolang de energie optie op 'aan' staat.

Hm ik heb die pieptoon ook. Was me nog niet opgevallen, maar hoor het wel heel duidelijk. Wel twijfel ik er aan dat het de backlight is. Als ik de telefoon openklap, hoor ik hem duidelijk piepen, maar als ik hem dichtklap niet meer. Hoewel dan nog wel de backlight aan staat. Je kunt het witte licht wel zien als je door de spleet tussen beeldscherm en toetsenbord kijkt.
Klik mee voor GoT!........
van welke provider?Ikke! schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:28:
Hm ik heb die pieptoon ook. Was me nog niet opgevallen, maar hoor het wel heel duidelijk. Wel twijfel ik er aan dat het de backlight is. Als ik de telefoon openklap, hoor ik hem duidelijk piepen, maar als ik hem dichtklap niet meer. Hoewel dan nog wel de backlight aan staat. Je kunt het witte licht wel zien als je door de spleet tussen beeldscherm en toetsenbord kijkt.
Heren,
Dit heeft helemaal niets met een provider oid te maken. Ik zou zeggen surf eens door naar de motomodders, motox en howardforums forums. Daar is dit probleem al heel vaak voorbij gekomen. Dan heb je meteen een idee waar het probleem door komt ipv te gaan raden of er vreemde ideeën op na te houden. Nogmaals, ik heb het eerder gezegd, dit probleem heeft nagenoeg iedere V3 ! In lichte danwel zware vorm. En ja als het een zware brom is dan zou ik ook zeker aan de bel trekken ! En ik ben met jullie eens, het zou niet zo mogen zijn. Maar helaas is het nu eenmaal een feit en Motorola doet er niets aan. Mischien een idee om door te sparen voor een V3i, ik help je hopen dat het probleem bij dit type verholpen is. Ikzelf heb ook een piep maar het is heel licht en stoort mij nauwelijks. Dus van een mug geen olifant maken zou ik zeggen
Het is het toetsenbord backlight die gaat toch echt uit bij het dichtklappenIkke! schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:28:
Klokjes, mp3 spelers noem het maar op je komt het vaak tegen in kleine of grote bromtoon vorm.
Het is ook geen led oid maar Electro-luminescent backlight
[ Voor 13% gewijzigd door BARACUS op 06-12-2005 19:21 ]
hey ja, het valt me nu ook op dat de backlight van het grote beeldscherm ook voor het kleine gebruikt wordt. Vandaar dat deze nog een tijdje blijft branden.
Dat is niet precies wat jij zeidafmay schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:53:
[...]
Dat is dus precies wat ik ook al zei. Eenmaal verbonden blijft bluetooth verbinding gewoon aanstaan.
Als ik mijn pda helemaal uitzet kan hij daarna ook gewoon verbinding maken.
Maargoed misschien bedoelde je wel hetzelfde
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Hmm ik denk dat ik hetzelfde bedoelde, maar twijfel nu tochMaDLiVe schreef op woensdag 07 december 2005 @ 08:32:
[...]
Dat is niet precies wat jij zeiEen partnership is niet hetzelfde als een actieve bluetooth verbinding.
Als ik mijn pda helemaal uitzet kan hij daarna ook gewoon verbinding maken.
Maargoed misschien bedoelde je wel hetzelfde
EDIT : Ik heb het zelf even getest en inderdaad bluetooth aan op telefoon is ook echt aan en blijft aan ook al is er geen bluetooth apparaat verbonden. Maar goed zodra je eenmaal een keer de verbinding hebt opgezet (dmv inkomend of uitgaand telefoontje), dan blijft het bluetooth apparaat paired én connected. Kortom bluetooth aan is dus ook echt aan en gaat stroom vreten. Dat is waar het mij uiteindelijk om ging.
Pheww....ff dutje doen

[ Voor 24% gewijzigd door dafmay op 07-12-2005 13:18 ]
Haha, idd dat is wat ik probeerde duidelijk te maken. Dat is een groot + punt namelijk. Moet eerlijk zeggen dat mijn telefoon het met bt aan toch nog 2 dagen uithoudt. Wanneer je BT actief gebruikt gaat de bat idd sneller leeg.
Morgen maar eens wat aan die bagger firmware doen. Hopende dat de menu's wat sneller worden.
(ik heb deze telefoon als backup telefoon gekocht omdat mijn k750i van de trap gerold was
De v3 is lang niet zo snel en geavanceerd maar wel lekker sleek en ontzettend mooi ontworpen. Kwam performance en logica doet ie wel zwaar onder. (er zit ook een leeftijd verschil tussen) Ben benieuwd naar de v3i).
Morgen maar eens wat aan die bagger firmware doen. Hopende dat de menu's wat sneller worden.
(ik heb deze telefoon als backup telefoon gekocht omdat mijn k750i van de trap gerold was

[ Voor 48% gewijzigd door MaDLiVe op 08-12-2005 00:05 ]
Wb firmware, mocht je vragen oid hebben laat maar weten. Ik heb al aardig wat firmware upgrades en modding achter de kiezenMaDLiVe schreef op donderdag 08 december 2005 @ 00:03:
Haha, idd dat is wat ik probeerde duidelijk te maken. Dat is een groot + punt namelijk. Moet eerlijk zeggen dat mijn telefoon het met bt aan toch nog 2 dagen uithoudt. Wanneer je BT actief gebruikt gaat de bat idd sneller leeg.
(ik heb deze telefoon als backup telefoon gekocht omdat mijn k750i van de trap gerold wasDe v3 is lang niet zo snel en geavanceerd maar wel lekker sleek en ontzettend mooi ontworpen. Kwam performance en logica doet ie wel zwaar onder. (er zit ook een leeftijd verschil tussen) Ben benieuwd naar de v3i).
Waar haal ik de nieuwste firmware, en hoe kan ik zien welke firmware ik nu heb.. Ik heb het topic doorgelezen, en lees dingen zoals "seem", moet ik daar ook mee klooien, of is dat weer iets anders.
Noob guides op motomodders en motox doorlezen ! Seem edits hebben geen betrekkig op firmware upgrades.JvdM schreef op donderdag 08 december 2005 @ 20:45:
Waar haal ik de nieuwste firmware, en hoe kan ik zien welke firmware ik nu heb.. Ik heb het topic doorgelezen, en lees dingen zoals "seem", moet ik daar ook mee klooien, of is dat weer iets anders.
ok tnx,
meteen maar nog effe een vraagje
Ik heb bovenin mn scherm een driehoekje (wat staat voor "roaming"). Hoe krijg ik dit weg? Op GoT kon ik er niets over vinden. Verder zeggen ze in t boekje dat het iets te maken heb met je basis netwerk. blz 36
meteen maar nog effe een vraagje
Ik heb bovenin mn scherm een driehoekje (wat staat voor "roaming"). Hoe krijg ik dit weg? Op GoT kon ik er niets over vinden. Verder zeggen ze in t boekje dat het iets te maken heb met je basis netwerk. blz 36
Hey Dafmay, Zou je mij misschien kunnen adden op msn? Mijn flash is nogal mislukt...dafmay schreef op donderdag 08 december 2005 @ 21:35:
[...]
Noob guides op motomodders en motox doorlezen ! Seem edits hebben geen betrekkig op firmware upgrades.
Ik heb gister die pink razr in de hand gehad en die menu's hadden echt 0,0 vertraging, dus waar heeft iedereen het toch over?
Ik heb geen msn, maar je kunt me mailen op dafmay@zonnet.ennel (je weet welMaDLiVe schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 20:26:
[...]
Hey Dafmay, Zou je mij misschien kunnen adden op msn? Mijn flash is nogal mislukt...
Je doet je naam geen eer aan zoOscar Mopperkont schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 20:35:
Ik heb gister die pink razr in de hand gehad en die menu's hadden echt 0,0 vertraging, dus waar heeft iedereen het toch over?
En hoe is dat met de laatste Tele2 modellen? Hebben die wel een redelijk recente firmware?dafmay schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 20:53:
En nee, de menu-lag is sinds de laatste firmwares bijna nihil.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ja dat is moeilijk te zeggen, lijkt mij toestel-afhankelijk. De info is op te vragen ergens in menu van telefoon, dat kan de verkoper voor je doen.wolkje schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 21:49:
[...]
En hoe is dat met de laatste Tele2 modellen? Hebben die wel een redelijk recente firmware?Als ik net m'n RAZR heb ga ik nog niet meteen modden
Ergens had ik dat antwoord al verwachtdafmay schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 21:55:
[...]
Ja dat is moeilijk te zeggen, lijkt mij toestel-afhankelijk. De info is op te vragen ergens in menu van telefoon, dat kan de verkoper voor je doen.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
t2 koop je niet in de winkel ;-)
en ja het menu is traag.
en ja het menu is traag.
Niet als je een van de laatste firmwares hebt.Security schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 00:52:
t2 koop je niet in de winkel ;-)
en ja het menu is traag.
Net een leuke skin geinstalleerd die mijn standaard icons verwijderde en er nieuwe neerzette... Nieuwe skin weer verwijderd en geen iconen meer... Best klote... Iemand een idee¿
p.s. Het was de Icy Blue Speedy Moto die dus in de Moto Skin directory ging lopen kloten...
p.s. Het was de Icy Blue Speedy Moto die dus in de Moto Skin directory ging lopen kloten...
Die Tele2 modellen lopen nog vrij achter kwam firmware, munu's zijn traag. Had er zelf ook 1.dafmay schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 10:41:
[...]
Niet als je een van de laatste firmwares hebt.
Ik meen dat je op de motomodders en/of motox sites de originele skins kunt downloaden. Mischien helpt het om die terug te zetten op je telefoon.Koning Kerklaan schreef op zondag 11 december 2005 @ 12:20:
Net een leuke skin geinstalleerd die mijn standaard icons verwijderde en er nieuwe neerzette... Nieuwe skin weer verwijderd en geen iconen meer... Best klote... Iemand een idee¿
Hmm ja dat schiet niet op. Toen ik die van mij kreeg was het menu ook zo typisch motorola traagMaDLiVe schreef op zondag 11 december 2005 @ 13:54:
[...]
Die Tele2 modellen lopen nog vrij achter kwam firmware, munu's zijn traag. Had er zelf ook 1.
Verwijderd
Welke seems/flash/bootloader raad je aan? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Kan je ook een backup van je huidige seem/flash/etc maken? Wat zijn de voordelen van zo'n nieuwe bootloader?dafmay schreef op zondag 11 december 2005 @ 14:01:
[...]
Hmm ja dat schiet niet op. Toen ik die van mij kreeg was het menu ook zo typisch motorola traagMaar goed het upgraden van firmware is kinderlijk eenvoudig, dus ik kan het iedereen aanraden.
Kan je ongestraft flashen zonder dat het het tele2-abo in de weg gaat zitten?
Hmm dat zijn een hoop vragen. Ten eerste firmware upgrade staat los van seem edit en alle andere zaken. Dus als je een FW upgrade wilt doen dan raad ik aan op motox te kijken en bijv de laatste flash te nemen (R374_G_0E.42.0ER_reflash_MOTOX.shx). Uiteraard alles op eigen risico, en al helemaal omdat (blijkbaar) je geen ervaring hebt. Daarom raad ik ook aan om je eerst te verdiepen voordat je er mee begint. Als je wilt weten hoe te flashen (dus nieuwe FW), lees dan de eens Official Motomodders guide.Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 16:49:
[...]
Welke seems/flash/bootloader raad je aan? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Kan je ook een backup van je huidige seem/flash/etc maken? Wat zijn de voordelen van zo'n nieuwe bootloader?
Kan je ongestraft flashen zonder dat het het tele2-abo in de weg gaat zitten?
Bootloader hoef je in principe niets aan te veranderen, dit geldt ook voor de flex ! Lekker laten zoals het is.
Een backup kun je maken dmv progje Flashbackup. Indien interesse email me dan op dafmay@zonnet.ennel (je weet wel). Ik heb overigens nog nooit een restore gedaan, maar heb wel vernomen dat het goed werkt.
Wb seem editen. Daar zul je je toch echt helemaal voor in moeten gaan lezen. Kan ik gewoonweg niets zo over vertellen, ook omdat er zo enorm veel te modden valt. Maar echt heel erg leuk, je blijft nieuwe dingen ontdekken aan je V3
Succes en have fun !!!
Ik heb sinds een paar dagen ook een V3, hrtstikke mooi toestel. Alleen die software die erbij zit.
Ik heb gewoon de mobile phone tools cd geinstalleerd en het heeft perfect gewerkt. Ik kan van elke functie gebruik maken. Gisteren eergisteren wilde ik weer wat afbeeldingen overzetten en toen kreeg ik de melding "software kan niet communiceren met het apparaat?" Nouja ik van alles geprobeerd, toch maar alles opnieuw geinstalleerd, maar zonder resultaat. Nu heb ik een installatie op mijn laptop en op mijn gewone desktop, maar die geeft er ook de brui aan. Ik heb dus het idee dat het echt aan de telefoon ligt. Ik heb ook al andere versies gedownload, maar wederom zonder resultaat. Ik maak verbinding met USB-kabel en ik kan wel gewoon via de pc bellen of synchroniseren, maar gebruik maken van de optie "multi media studio" ho maar
Iemand enig idee voor de oplossing?
Heb laatst mijn V3 geupdate, kan alleen niet vinden waar ik filmpjes kan maken. Dit terwijl het wel mogelijk moet zijn met de update die ik geladen heb.
Kan iemand mij vertellen onder welke optie de "film" functie terug kan vinden?
Kan iemand mij vertellen onder welke optie de "film" functie terug kan vinden?
Verwijderd
He, dank voor je uitgebreide antwoord. Ga ik deze week me dan maar es op storten!dafmay schreef op zondag 11 december 2005 @ 17:50:
[...]
Hmm dat zijn een hoop vragen. Ten eerste firmware upgrade staat los van seem edit en alle andere zaken. Dus als je een FW upgrade wilt doen dan raad ik aan op motox te kijken en bijv de laatste flash te nemen (R374_G_0E.42.0ER_reflash_MOTOX.shx). Uiteraard alles op eigen risico, en al helemaal omdat (blijkbaar) je geen ervaring hebt. Daarom raad ik ook aan om je eerst te verdiepen voordat je er mee begint. Als je wilt weten hoe te flashen (dus nieuwe FW), lees dan de eens Official Motomodders guide.
Bootloader hoef je in principe niets aan te veranderen, dit geldt ook voor de flex ! Lekker laten zoals het is.
Een backup kun je maken dmv progje Flashbackup. Indien interesse email me dan op dafmay@zonnet.ennel (je weet wel). Ik heb overigens nog nooit een restore gedaan, maar heb wel vernomen dat het goed werkt.
Wb seem editen. Daar zul je je toch echt helemaal voor in moeten gaan lezen. Kan ik gewoonweg niets zo over vertellen, ook omdat er zo enorm veel te modden valt. Maar echt heel erg leuk, je blijft nieuwe dingen ontdekken aan je V3Wel voor de ietwat gevorderde computer/gsm nerd (zoals ik
). Dus echt niet aan beginnen als je er geen verstand van hebt. Maar zowieso....eerst alle noob guides doorlezen en je verdiepen in de materie. Daarna zorgen dat je overal backups van maakt voordat je ook maar iets aanpast, dat kan een hele hoop kopzorgen schelen.
Succes en have fun !!!
Als ik een java midlet op m'n V3 wil zetten, zegt het programma MIDway dat alles gelukt is, maar op de telefoon krijg ik een melding "gefaald: ongeldig bestand".
Nou heeft deze kerel een oplossing voor zijn telefoon:
Maar dat is een nokia 6610. Weet iemand hoe je dit probleem oplost op een V3?koenbijvank schreef op dinsdag 28 januari 2003 @ 02:26:
Voor iedereen die bij het downloaden de melding krijgt: ongeldig bestand
moeten het volgende doen.
Ik heb de Nokia 6610 dus voor die telefoon leg ik het ff uit.
Ga in het menu naar diensten en dan naar instellingen.
Ga dan naar Actieve dienstinstellingen bewerken.
Zet vervolgens de SESSIEMODUS op doorlopend.
in de meeste gevallen staat deze op tijdelijk en dan kan je de midlets niet downloaden.
Bij mij loste het probleem zich in ieder geval op door dit op doorlopend te zetten.
Iemand trouwens nog leuke games te ruil?
wwweet ik veel...
Oplossing gevonden!killerbee17 schreef op maandag 12 december 2005 @ 18:02:
Als ik een java midlet op m'n V3 wil zetten, zegt het programma MIDway dat alles gelukt is, maar op de telefoon krijg ik een melding "gefaald: ongeldig bestand".
[...]
Maar dat is een nokia 6610. Weet iemand hoe je dit probleem oplost op een V3?
De Applet was CLDC 1.1 en de V3 ondersteund alleen maar CLDC 1.0.
Kan je met een filmwareupdate CLDC ook updaten?
wwweet ik veel...
Dat forum van mottomodders is down
maar ik moet wel een firmware update doen voor me gsm, want hij is zo brak als wat, camera werkt niet, accu weergave klopt van geen kant.
Hoe kan ik dit oplossen? ik wil geen illigale zooi, alleen een goedwerkende V3
Dus ? Zoals wel vaker op dit forum verteld, motomodders óf motox ! Laatste versie is R374_G_0E.42.0ER_reflash_MOTOX.shxQorne schreef op woensdag 14 december 2005 @ 13:32:
Dat forum van mottomodders is downmaar ik moet wel een firmware update doen voor me gsm, want hij is zo brak als wat, camera werkt niet, accu weergave klopt van geen kant.
Ps Motomodders is weer in de lucht.
[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 14-12-2005 15:36 ]
Iemand enig idee hoe ik een headset die ik niet langer heb uit het lijstje van BT apparaten kan weghalen?
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
dat is toch menu-bluetoothkoppeling - apparaat historie - headset selecteren - menutoets - wis?Wijnands schreef op donderdag 15 december 2005 @ 12:17:
Iemand enig idee hoe ik een headset die ik niet langer heb uit het lijstje van BT apparaten kan weghalen?
Simpel, middelste button (menu) > "delete".Wijnands schreef op donderdag 15 december 2005 @ 12:17:
Deze is gek
http://cgi.ebay.com/NEW-G...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Beetje duur, maar dan heb je ook wat
[ Voor 12% gewijzigd door Weerz op 15-12-2005 13:24 ]
Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3
dafmay schreef op donderdag 15 december 2005 @ 13:07:
[...]
Simpel, middelste button (menu) > "delete".

Ultimate bling?Weerz schreef op donderdag 15 december 2005 @ 13:20:
Deze is gek![]()
Sjezus en nog lelijk ook ! Echt niet voor te stellen dat er idioten zijn die dit soort ongein kopen. Maar goed je moet blijkbaar toch wat met je geld doen. Je zou met dat geld ook iets goeds kunnen doen (goed doel oid), maar dat komt meestal niet op bij dit soort mensenWeerz schreef op donderdag 15 december 2005 @ 13:20:
Deze is gek![]()

Verwijderd
Even een vraag aan de Tele2 experts hier...
ik wil de razr graag gaan bestellen maar ga de 28e op vakantie. Is er nog kans dat ik hem voor die datum binnen heb als ik hem vandaag bestel of is dat een verloren zaak en kan ik er beter nog een weekje of twee mee wachten voor ik hem bestel zodat ik hem na de vakantie meteen heb?
ik wil de razr graag gaan bestellen maar ga de 28e op vakantie. Is er nog kans dat ik hem voor die datum binnen heb als ik hem vandaag bestel of is dat een verloren zaak en kan ik er beter nog een weekje of twee mee wachten voor ik hem bestel zodat ik hem na de vakantie meteen heb?
Dat hangt er vanaf hoeveel bestellingen er staan lijkt mij
Ik zou er iig niet op rekenen.
Btw, als je de laatste firmware hebt worden sms'jes automatisch op je telefoon opgeslagen. Dus je kan er denk ik zo een 70 ofzo opslaan. (heb er 22 en 2/6 capiciteit gebruikt).
Ik zou er iig niet op rekenen.
Btw, als je de laatste firmware hebt worden sms'jes automatisch op je telefoon opgeslagen. Dus je kan er denk ik zo een 70 ofzo opslaan. (heb er 22 en 2/6 capiciteit gebruikt).
Verwijderd
verloren zaak jammer voor je ..Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 15:02:
Even een vraag aan de Tele2 experts hier...
Verwijderd
Ik heb een Razor met een probleem...als iemand zonder nummerherkenning mij belt, trilt ie alleen. Voor de rest, bij gewone en bekende nummers doet ie alles goed. Weet en van de guru's hoe ik hiervanaf kan komen? Bij nr onbekend wil ik m ook horen rinkelen !!!
Verwijderd
Weet iemand of er een Snake versie bestaat voor de V3. En waar ik die kan vinden?
Hoeft niet de originele Nokia versie te zijn, een kloon is ook goed.
Ben namelijk al jaren verslaafd aan dit spelletje, maar om alleen daarvoor een Nokia te kopen gaat me wat ver.
Hoeft niet de originele Nokia versie te zijn, een kloon is ook goed.
Ben namelijk al jaren verslaafd aan dit spelletje, maar om alleen daarvoor een Nokia te kopen gaat me wat ver.
Ik heb heel wat post gelezen van mensen die vrolijk aan het modden geweest zijn, maar raak je daardoor je garantie kwijt met een flash/flex?
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
Als het geen officieele update is van Motorola zelf is, dan verlies je idd je garantie.
En Mototrola geeft geen update's voor zover ik weet, dus ben je je garantie kwijt.
Tenzij je hem natuurlijk in de oude staat met oude firmware weet te krijgen en zullen ze er niks van merken.
En Mototrola geeft geen update's voor zover ik weet, dus ben je je garantie kwijt.
Tenzij je hem natuurlijk in de oude staat met oude firmware weet te krijgen en zullen ze er niks van merken.
Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3
Motorola gaat binnenkort beginnen met beschikbaar maken van firmware upgrades via internet, net zoals SE dit al langer doet. Mischien dit nog even afwachten. Maar je weet nooit hoe lang dat nog gaat durenWeerz schreef op maandag 19 december 2005 @ 09:42:
Als het geen officieele update is van Motorola zelf is, dan verlies je idd je garantie.
Weet iemand hier het antwoord op? Ik heb namelijk een wanadoo livebox die ook bluetooth heeft, dus het zou op zich wel grappig zijn als ik dan op m'n V3 verbinding zou kunnen maken met de livebox om zo te internetten. Misschien met een java programmatje ofzo?martieadams schreef op zondag 13 november 2005 @ 12:34:
Is het mogelijk met deze telefoon via bluetooth gratis te kunnen internetten?
wwweet ik veel...
Voor zover ik weet is dit niet mogelijk. Daar is de BT functionaliteit te beperkt voor. (overigens is een beetje internetten toch niet te doen op deze phone
)
hej ff een vraag, kan het zo gauw niet ergens vinden: is het mogelijk om geheugen bij te kopen voor deze foon? vind 5 mb toch wel vrij weinig.. en zo ja, hoe duur?
nou het geheugen uitbreiden van de V3 is niet mogelijk. Na nieuwe firmwares kan je je totale geheugen wel van ong 5 mb naar 8-9 mb krijgen..
Verwijderd
sinds vandaag een vaag probleem ermee, ik heb er een pincode op...maar zet ik hem nu aan en probeer de pincode in te typen dan krijg ik steeds dat volumescherm voor me bij elke toets dus kom mijn telefoon helemaal niet in,
Is er een manier om hem handmatig te resetten ofzo?
want volgens mij is het hele toetsenbord ontregeld
Is er een manier om hem handmatig te resetten ofzo?
want volgens mij is het hele toetsenbord ontregeld
Verwijderd
Ik heb vandaag de Razr V3 via Tele2 binnen gekregen, maar ik krijg de Motorola Phone Tools 4 niet aan de praat. Heeft iemand hier een oplossing voor? Het programma installeerd wel, maar nadat ik de USB kabel op de telefoon aansluit, wil het programma een modem installeren en als ik daar Nee op antwoord vraagt het programma of ik hem op de COM poort heb aangesloten? Heel raar, ik wil gewoon wat muziek en plaatjes via de USB kabel naar m'n Razr uploaden, maar dat lukt dus niet
Help!
Dat zou gewoon gelijk moeten werken hoor. Zit de usb kabel er ver genoeg in? Hij moet even erin klikken.
Als je het programma gewoon alles laat installeren waar het om vraagt, dan werkt het wel gewoon als het goed is. Wel eerst de telefoon er in steken voordat je het programma start.
Als het programma draait, moet je in het menu'tje dat er uit ziet als een telefoon aan de rechterkant iets multimedia-achtigs aanklikken, daar kun je dan via de mobile explorer oid bestanden kopiëren.
Als het programma draait, moet je in het menu'tje dat er uit ziet als een telefoon aan de rechterkant iets multimedia-achtigs aanklikken, daar kun je dan via de mobile explorer oid bestanden kopiëren.
Verwijderd
Harstikke bedankt! In de handleiding stond dat ik de USB kabel er pas in mocht doen als er om werd gevraagd na het aanzetten van het Tools programma. Maar dat moest natuurlijk ervoor, echt leuk dit
Verwijderd
Iemand al ervaringen met de V3i?? Ik heb er net voor de kerst eentje besteld.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2005 15:27 ]
Hmm ik ben officieel jaloersVerwijderd schreef op maandag 26 december 2005 @ 15:25:
Iemand al ervaringen met de V3i?? Ik heb er net voor de kerst eentje besteld.
[afbeelding]
Verwijderd
Ik wil heel graag een roze skin op mijn Motorola V3 zetten, zodat ik een roze menu krijg.
Heb het hele internet al afgezocht en kwam op een aantal Skins op Motomodders, die ik via Winzip heb uitgepakt.
Nu probeer ik ze steeds via het programma Mobile Phone Tools en mijn USB kabel op mijn telefoon te zetten, maar mijn telefoon zegt dat hij het bestand niet ondersteund????
Moet ik een speciaal programma hebben ofzo, want ik wil hem niet flashen of iets, want dan ben ik mijn garantie kwijt.
Ik ben al dagen bezig en wordt er een beetje gek van,
kan iemand me A.U.B. helpen?
Thanks!!
Heb het hele internet al afgezocht en kwam op een aantal Skins op Motomodders, die ik via Winzip heb uitgepakt.
Nu probeer ik ze steeds via het programma Mobile Phone Tools en mijn USB kabel op mijn telefoon te zetten, maar mijn telefoon zegt dat hij het bestand niet ondersteund????
Moet ik een speciaal programma hebben ofzo, want ik wil hem niet flashen of iets, want dan ben ik mijn garantie kwijt.
Ik ben al dagen bezig en wordt er een beetje gek van,
Thanks!!
Ik denk dat je hem daar wel voor moet flashen, maar zeker weten doe ik het niet.
En dat vette gedeelte zou ik even ontvetten, en 1 vraagteken is ook wel duidelijk genoeg.
En dat vette gedeelte zou ik even ontvetten, en 1 vraagteken is ook wel duidelijk genoeg.
Verwijderd
Dat hoop ik echt niet..Ikke! schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 12:44:
Ik denk dat je hem daar wel voor moet flashen, maar zeker weten doe ik het niet.
Ik vond het juist zo leuk dat je de telefoon helemaal kan personaliseren, maar dan ben je dus gelijk je garantie kwijt..
Enne Sorry.. Zo beter? lol
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2005 12:54 ]
Yep voor de skins zul je via bijv P2K commander een nieuwe folder op je telefoon moeten aanmaken en daar de .ski en .dat bestanden naar kopieren. Hier kun je lezen hoe dat gaat :Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 12:30:
Ik wil heel graag een roze skin op mijn Motorola V3 zetten, zodat ik een roze menu krijg.
Ik ben al dagen bezig en wordt er een beetje gek van,kan iemand me A.U.B. helpen?
Thanks!!
-4.3.4- installing skins
1. download some skins from the motomodders download section.
2. unzip the file, and open up p2kcom.
3. in p2kcom, make one of the sides (typically right hand side) to be the 'phone' side, and let p2kcom connect to ur phone.
4. now on the phone's side, go to /a/mobile/skins/ and then click on 'new folder'.
5. go to ur unzipped skin files and look at the ski file. name the new folder exactly the same as the name that appears on the ski file (so eg. if ski file is named NvidiaAB.ski, then name the 'new folder' as 'NvidiaAB'. remember that it's case sensitive also).
6. double click on the newly created folder, delete the 1kb file, then upload all the ski and dat files into that new folder.
7. restart phone, and u're done.
[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 27-12-2005 13:33 ]
Het viel me ineens op dat de memorecorder maar 1 minuut totaal opneemt, valt dit te veranderen?
Verwijderd
[quote]dafmay schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 13:33:
[...]
Yep voor de skins zul je via bijv P2K commander een nieuwe folder op je telefoon moeten aanmaken en daar de .ski en .dat bestanden naar kopieren. Hier kun je lezen hoe dat gaat :
Sorry,
nog even checken: is dat Yep, ik kan je helpen of is dat Yep als ik dit doe, betekend dat dat ik ook gelijk mijn garantie kwijt raak...?
Of is dat niet zo met dit programma?
[...]
Yep voor de skins zul je via bijv P2K commander een nieuwe folder op je telefoon moeten aanmaken en daar de .ski en .dat bestanden naar kopieren. Hier kun je lezen hoe dat gaat :
Sorry,
[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 18:14:
In ieder geval vermoed ik dat garantie vervalt bij welk gesleutel dan ook aan de telefoon. Zeker weten doe ik het niet, maar gezond verstand is voldoende. Overigens zij er veel mensen (waaronder ikzelf) die de V3 uitgebreid modden en tot nu toe geen technische problemen ondervonden. Maar zorg wel dat je je eerst zeer goed inleest voordat je aan modden begint, en daarna de bepaalde stappen exact opvolgt, dan gaat het voor 99,99% goed (100% is een keiharde garantie en die heb je nu eenmaal niet). Succes !
Hierbij nog een aantal links met alle info benodigd voor modden :
http://pagefusion.com/index.php?PID=25
http://82.165.243.99/Default.aspx?g=posts&t=2731
http://www.motomodders.ne...pic&forumid=12&postid=588
Yep voor beidendafmay schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 13:33:
[...]
Sorry,nog even checken: is dat Yep, ik kan je helpen of is dat Yep als ik dit doe, betekend dat dat ik ook gelijk mijn garantie kwijt raak...?
Hierbij nog een aantal links met alle info benodigd voor modden :
http://pagefusion.com/index.php?PID=25
http://82.165.243.99/Default.aspx?g=posts&t=2731
http://www.motomodders.ne...pic&forumid=12&postid=588
[ Voor 11% gewijzigd door dafmay op 27-12-2005 18:50 ]
Verwijderd
Is iemand er al achter hoe je de telefoon zo in kan stellen dat je alleen de nummers ziet die op de telefoon zijn opgeslagen en niet die van de SIMkaart of is er al een update beschikbaar zodat dat kan?
Nu heb ik alles dubbel in mijn telefoonboek staan, en om nou alles van mijn SIMkaart te wissen vind ik toch een beetje gevaarlijk...
Nu heb ik alles dubbel in mijn telefoonboek staan, en om nou alles van mijn SIMkaart te wissen vind ik toch een beetje gevaarlijk...
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2005 18:26 ]
Mischien handig om de volgende keer de zoek-functie te gebruiken. Een kleine maand geleden had ik de oplossing al gepost :Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 18:13:
Is iemand er al achter hoe je de telefoon zo in kan stellen dat je alleen de nummers ziet die op de telefoon zijn opgeslagen en niet die van de SIMkaart of is er al een update beschikbaar zodat dat kan?
Het is mogelijk mbv categoriën, zie "entry details" per contact. Je kunt bijv alle contacten op simkaart een categorie "general" geven en alle contacten op telefoon "Personal". Daarna kies je in phonebook voor "Categories". Daar kun je dan kiezen voor de gewenste categorie en voila...alleen de daarbij behorende tel nrs krijg je in phonebook te zien.
[ Voor 5% gewijzigd door dafmay op 28-12-2005 19:00 ]
Verwijderd
Sorrydafmay schreef op woensdag 28 december 2005 @ 18:58:
[...]
Mischien handig om de volgende keer de zoek-functie te gebruiken. Een kleine maand geleden had ik de oplossing al gepost :
Het is mogelijk mbv categoriën, zie "entry details" per contact. Je kunt bijv alle contacten op simkaart een categorie "general" geven en alle contacten op telefoon "Personal". Daarna kies je in phonebook voor "Categories". Daar kun je dan kiezen voor de gewenste categorie en voila...alleen de daarbij behorende tel nrs krijg je in phonebook te zien.
Net de telefoon gekregen, leuk dingetje enzo.
Maar ik vond de geluidskwaliteit bij bijvoorbeeld mp3 erg tegenvallen, de bas is slecht te horen etc. Ik verwacht uiteraard geen perfecte geluidskwaliteit, maar het klinkt net alsof het heel erg vervormd wordt
Maar ik vond de geluidskwaliteit bij bijvoorbeeld mp3 erg tegenvallen, de bas is slecht te horen etc. Ik verwacht uiteraard geen perfecte geluidskwaliteit, maar het klinkt net alsof het heel erg vervormd wordt
Misvormd is het geluid op mijn V3 niet, acceptabel is het juiste woord. Maar ben je op zoek naar een mobiel met goede multimedia-kwaliteiten dan moet je toch echt naar bijv Sony Ericsson (W800/K750/enz). De V3 is niet op de markt gebracht als geweldig multimedia toestel maar vernieuwend qua ontwerp. Zelfs de camera is mega-bagger VGACutthroat schreef op woensdag 28 december 2005 @ 20:26:
Net de telefoon gekregen, leuk dingetje enzo.
Hallo,
afgelopen week heb ik voor 180 euro een 9 dagen oude Razr V3 gekocht, de zilverkleurige.
Heel leuk fijn..voor 4 dagen. Batterij is per ongeluk helemaal leeg gegaan en als ik hem nu aansluit doet ie niks. Naja, zo af en toe gaat het blauwe licht 1 seconde aan.
M'n vader heeft de accu gemeten. 2,7 volt. 1 volt te weinig dus.:(
Ik heb tevens geen gewone lader erbij gekregen? Hoort dat? Ik heb alleen een usb kabeltje.. Ik heb die gozer al geprobeerd te bellen maarja.. gister was het oudjaarsavond dus logisch dat hij niet opnam.
Maar wat me verbaast is dat de accu na 1x helemaal leeg te zijn geweest al kapot 'lijkt'.
Hebben jullie hier meer ervaring mee?
Mvgr, RickV
afgelopen week heb ik voor 180 euro een 9 dagen oude Razr V3 gekocht, de zilverkleurige.
Heel leuk fijn..voor 4 dagen. Batterij is per ongeluk helemaal leeg gegaan en als ik hem nu aansluit doet ie niks. Naja, zo af en toe gaat het blauwe licht 1 seconde aan.
Ik heb tevens geen gewone lader erbij gekregen? Hoort dat? Ik heb alleen een usb kabeltje.. Ik heb die gozer al geprobeerd te bellen maarja.. gister was het oudjaarsavond dus logisch dat hij niet opnam.
Maar wat me verbaast is dat de accu na 1x helemaal leeg te zijn geweest al kapot 'lijkt'.
Mvgr, RickV
Zou niet mogen gebeuren. Er zou trouwens ook een normale lader bij moeten hebben gezeten.
Dus en de USB cabel en een normale snellader.
Dus en de USB cabel en een normale snellader.
Mijn vriendin heeft de Pink Razr en ik vroeg mij het volgende af. Is het ook mogelijk om de telnr's over te nemen van de simkaart, zonder dat je dan in je telefoonboek alles dubbel hebt staan? En dan ook zonder de nummers van de simkaart te verwijderen?
Het klopt dat als de batterij leeg is je niet via usb kunt opladen. Mijn V3 moet aanstaan om via usb te kunnen laden. Dus zaak om een "normale" lader aan te schaffen. Ps Mocht je in de tussentijd een batterij nodig hebben mail mij dan even (dafmayATzonnet.nl). Ik heb hier een aantal V3 batterijen liggen die ik niet gebruik. Ps Ik woon in Den Haag.Rick85 schreef op zondag 01 januari 2006 @ 16:36:
Hallo,
Mvgr, RickV
Oke bedankt voor de reacties! Ik vond 't ook al raar dat er geen gewone lader bij zat.dafmay schreef op zondag 01 januari 2006 @ 20:13:
[...]
Het klopt dat als de batterij leeg is je niet via usb kunt opladen. Mijn V3 moet aanstaan om via usb te kunnen laden. Dus zaak om een "normale" lader aan te schaffen. Ps Mocht je in de tussentijd een batterij nodig hebben mail mij dan even (dafmayATzonnet.nl). Ik heb hier een aantal V3 batterijen liggen die ik niet gebruik. Ps Ik woon in Den Haag.
Ik heb die jongen gemaild en ik ga die spullen dus binnenkort ophalen.
Ps . die accu's. Zijn dat 1000 Mah accu's?
Wil de gene die mijn V3 gejat heeft hem aub weer even terug brengen?

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
De accu's zijn resp 1700 en 1900 mAh. Als je interesse mocht hebben email dan. Ik krijg zeer moeilijk connectie met tweakers vandaagRick85 schreef op zondag 01 januari 2006 @ 21:44:
[...]
Oke bedankt voor de reacties! Ik vond 't ook al raar dat er geen gewone lader bij zat.
Ik heb die jongen gemaild en ik ga die spullen dus binnenkort ophalen.
Ps . die accu's. Zijn dat 1000 Mah accu's?
1700 en 1900? Ik dacht dat er standaard de helft in zat?
Peace is not simply the absence of war.
KroeT schreef op maandag 02 januari 2006 @ 09:25:
1700 en 1900? Ik dacht dat er standaard de helft in zat?
Mooi spul. Hebben ze dezelfde afmetingen? En zijn ze nog niet geëxplodeerd?
. Overigens ben ik wel benieuwd naar wat je ervoor hebt betaald, dan weet ik aan welke prijs ik moet denken als ik ga shoppen
Ja uiteraard dezelfde afmetingen, en nog niet geëxplodeerdKroeT schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 09:10:
Mooi spul. Hebben ze dezelfde afmetingen? En zijn ze nog niet geëxplodeerd?. Overigens ben ik wel benieuwd naar wat je ervoor hebt betaald, dan weet ik aan welke prijs ik moet denken als ik ga shoppen
Ben nu op het punt om motorola V3 prepaid van Orange te gaan halen. Heb nu een Motorola v525 maar die is ten dode opgeschreven en moet vervangen worden. Nu zag ik dat ze 10% korting hadden op alle prepaid pakketten.
Zit nu bij vodafone en ga overstappen naar orange, maar het lijkt me dat dit geen veranderingen op zal brengen. Doe het eigenlijk meer voor de telefoon, want deze is op dit moment niet duur. De software van de operators ben ik al gewend, deze had ik ook op de v525 . Alleen het logo van orange zal erop staan.. Maar ja voor de prijs moet ik daar maar niet naar kijken..
Volgens mij is het voor mij kijkend naar prijs en een mooie telefoon een goeie koop. Alleen het negatieve aan het verhaal is dat ik mijn oude nummer weg kan doen.
Zit nu bij vodafone en ga overstappen naar orange, maar het lijkt me dat dit geen veranderingen op zal brengen. Doe het eigenlijk meer voor de telefoon, want deze is op dit moment niet duur. De software van de operators ben ik al gewend, deze had ik ook op de v525 . Alleen het logo van orange zal erop staan.. Maar ja voor de prijs moet ik daar maar niet naar kijken..
Volgens mij is het voor mij kijkend naar prijs en een mooie telefoon een goeie koop. Alleen het negatieve aan het verhaal is dat ik mijn oude nummer weg kan doen.
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
@dafmay: als je even een mailtje stuurt naar nuttelozezooi@gmail.com praten we daar verder
DoneKroeT schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 10:30:
@dafmay: als je even een mailtje stuurt naar nuttelozezooi@gmail.com praten we daar verder
Edit : hmm ben ik gepiepeld ? Op zich een leuke, maar wel merkwaardig dat email adres gewoon bestaat
Edit 2 : niet gepiepeld
[ Voor 33% gewijzigd door dafmay op 10-01-2006 20:56 ]
Als ik bestanden met BT wil ontvangen/versturen van een andere telefoon gaat dit erg traag (15 min voor 5mb), maar toen ik met usb kabel van me computer wilde versturen ging dit ongeveer met dezelfde snelheid
is dit normaal?
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
179,- Euro voor een nieuwe V3 idd... Dat is niet veel geld voor zo'n toestel..._VooDooMen_ schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 12:38:
Ben nu op het punt om motorola V3 prepaid van Orange te gaan halen. Heb nu een Motorola v525 maar die is ten dode opgeschreven en moet vervangen worden. Nu zag ik dat ze 10% korting hadden op alle prepaid pakketten.
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Verwijderd
is die nieuwe motoroloa v3(i) rayzR nou al verkrijgbaar? zo ja zouden jullie even willen kijken of dit hem is?( de link)
http://www.nl.bol.com/is-...&plid=&lgl_BOL_OWNER_ID=1
alvast bedankt.
alvast bedankt.
Pssst: De nieuwe Motorola RAZR V3IVerwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 11:55:
is die nieuwe motoroloa v3(i) rayzR nou al verkrijgbaar? zo ja zouden jullie even willen kijken of dit hem is?( de link)
alvast bedankt.
Nee dus want dat is de gewone razr.
Verwijderd
Ik heb een 2ehands razr v3 en ik wil die graag naar de fabrieks instellingen resetten maar ik weet die code niet? Ik kan hem iig nergens in het boekje vinden. Kan iemand mij hiermee helpen?
En is er een update voor de telefoon?
En is er een update voor de telefoon?
Er zijn updates voor de telefoon en die fabriekscode kan je wel op het internet vinden