Heb sinds vandaag het probleem dat al mijn toesten op mijn moto razr v3 niet meer reageren. Alleen de aan en uit knop doet het nog....morgen maar eens met debitel bellen...
Kan iemand mij ook vertellen waar ik deze telefoon kan krijgen?
De Motorola V3 Special Edition Blue:
De Motorola V3 Special Edition Blue:

Is er een manier om de opgenomen VoiceMemo's te downloaden naar de PC, om ze vandaar weer in te stellen als ringtone? Of is er een makkelijkere manier om dit te doen?
*Zucht*
Zoeken en zoeken voordat je een antwoord vraagt.
Meeste vragen zijn al beantwoord.
Als je een usb kabel heb en die met je v3 aansluit, dan kan je met p2kcommander alle files afhalen.
Of als de bestanden op de card is opgeslagen, dan kan je een cardreader gebruiken.
Zoeken en zoeken voordat je een antwoord vraagt.
Meeste vragen zijn al beantwoord.
Als je een usb kabel heb en die met je v3 aansluit, dan kan je met p2kcommander alle files afhalen.
Of als de bestanden op de card is opgeslagen, dan kan je een cardreader gebruiken.
Probeer p2kcommander. Kan je alles eraf hallen erop flikkeren wat je wilt ipv van mpt.TrIsTaN_tDb15 schreef op zondag 14 mei 2006 @ 01:37:
Ik snap er echt niks meer van, kan iemand mij uit de brand helpen?
Een vriendin van mij heeft zo'n felroze V3 en ze heeft een klein probleempje (heb meer dan de helft van dit topic doorgenomen en niets vergelijkbaars kunnen vinden):
Ze heeft aan individuele contacten beltoontjes toegevoegd, echter als ze nu een sms van zo'n contact krijgt dan gaat ook dat beltoontje, wat heel verwarrend is. Iemand hier een oplossing voor? Ik heb zelf 0.0 ervaring met Motorola gsm's/menu structuren.
Edit: blijkbaar gaat het niet om individuele contact- beltoontjes maar gewoon om de beltonen voor groepen, die dus ook default wordt voor het toontje van een bericht.
Ze heeft aan individuele contacten beltoontjes toegevoegd, echter als ze nu een sms van zo'n contact krijgt dan gaat ook dat beltoontje, wat heel verwarrend is. Iemand hier een oplossing voor? Ik heb zelf 0.0 ervaring met Motorola gsm's/menu structuren.
Edit: blijkbaar gaat het niet om individuele contact- beltoontjes maar gewoon om de beltonen voor groepen, die dus ook default wordt voor het toontje van een bericht.
[ Voor 19% gewijzigd door Quantor op 12-07-2006 16:03 ]
Verwijderd
Ej, ik heb zelf mijn V3 al weer een tijdje.
Maar ik zit nu met een probleem, waardoor ik hem in zijn geheel niet meer kan gebruiken 
Als ik hem aanzet en mijn pincode wil intoetsen, kan ik drukken wat ik wil op de knoppen, maar die reageren niet
Alleen de uitknop reageert en dan... gaat die uit
Ik vermoed dus dat het in de software ligt (firmware geloof ik dat het heet) in de telefoon en niet aan dat toetsenbordje...
Heeft iemand een idee wat ik kan doen? Ik heb nu van alles geprobeerd, heb andere simmen erin gedaan enzo, maar ik heb het idee dat die branded is
, maar aan mijn eigen sim ligt het niet. Op andere telefoons doet die het wel. Aan de oplader of niet maakt ook niet uit.
Kan iemand me helpen?

Als ik hem aanzet en mijn pincode wil intoetsen, kan ik drukken wat ik wil op de knoppen, maar die reageren niet

Heeft iemand een idee wat ik kan doen? Ik heb nu van alles geprobeerd, heb andere simmen erin gedaan enzo, maar ik heb het idee dat die branded is
Kan iemand me helpen?
ik heb sinds een maand een razor v3, werktte perfect, echter als ik nu de videocamera wil starten vanuit het standaardscherm, of de fotocamera vanuit dichtgeklapte toestand of vanuit menu valt het beeld zwart, en reageert niets meer, ook niet de uit toets, moet echt de accu verwijderen om em weer de starten, alles werkt perfect, alleen sinds gisteren dus geen camerafuncties meer, bekend issue, of moet ik vrezen dat de cam erin kaduuk is?!
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Verwijderd
hey ik heb een vraagje,
mijn moeder is in het water gevallen met haar nieuwe razr ( zeewater) . daarna hebben we hem laten drogen maar alleen het schermpje doet het. dus nu wil ik hem uit elkaar halen, ik heb de 2 torx boutjes bij de accu losgedraait maar dat kapje krijg ik er nu niet af. wat moet ik nog meer doen om dat kapje eraf te krijgen. bruut geweld of vergeet ik wat los te halen??
mijn moeder is in het water gevallen met haar nieuwe razr ( zeewater) . daarna hebben we hem laten drogen maar alleen het schermpje doet het. dus nu wil ik hem uit elkaar halen, ik heb de 2 torx boutjes bij de accu losgedraait maar dat kapje krijg ik er nu niet af. wat moet ik nog meer doen om dat kapje eraf te krijgen. bruut geweld of vergeet ik wat los te halen??
Verwijderd
Ik heb een razor, verder erg blij etc maar:
Ik vond het al erg irritant dat je er maar een stuk of 20 smsjes op kon bewaren.
Maar nu zegt ie al na 12 smsjes dat ie vol zit, en outbox etc is allemaal leeg.
En nu zag ik ook nog een andere razor en die had er gewoon 70 smsjes staan
zonder probleem, ik kan niets vinden qua instellingen om het te veranderen.
Misschien is het heel dom maar ik kan het nergens vinden.
Ik vond het al erg irritant dat je er maar een stuk of 20 smsjes op kon bewaren.
Verwijderd
Ik wil graag de V3 een firmware update geven:
R374_G_0E.42.0FR_B_PDS005_LP0033_DRM0001_JPJAVA_G_0E_V3_01_0AR_SE8670MXXM4129_1FF_MOTOX.rar
is de enige die ik kon vinden. Nu is de vraag wie heeft deze al eens geinstalleerd?
Daarna wil ik er R374_G_0E.41.C0R_Lang0039_reflash_MOTOX.rar overheen zetten voor de NL taal.
Iemand advies? Heb de V3 nl pas 2 dagen zou rot zijn als het gelijk de mist in gaat.
R374_G_0E.42.0FR_B_PDS005_LP0033_DRM0001_JPJAVA_G_0E_V3_01_0AR_SE8670MXXM4129_1FF_MOTOX.rar
is de enige die ik kon vinden. Nu is de vraag wie heeft deze al eens geinstalleerd?
Daarna wil ik er R374_G_0E.41.C0R_Lang0039_reflash_MOTOX.rar overheen zetten voor de NL taal.
Iemand advies? Heb de V3 nl pas 2 dagen zou rot zijn als het gelijk de mist in gaat.
Verwijderd
Heuj, ik heb gisteren mijn v3 gedingesd met zo'n monsterpack dit was versie: R374_6_0E_42.10R (stond iig in bootloader scherm bij SW version) alleen nu kan ik niet meer met mijn computer connecten.:S zowel MPT, RSD als P2K vind niks.. zelf Windows XP zegt niet dat er nieuwe hardware is gevonden wat voorheen wel zo was..
hij maakt wel het USB geluidje dat je iets aansluit.
weet iemand hier iets op?
hij maakt wel het USB geluidje dat je iets aansluit.
weet iemand hier iets op?
Speciale actie bij MISCO:
Een limited edition Dolce & Gabbana RAZR v3i:

Voor € 349,-
Meer info:
http://www.misco.nl/produ.../index.htm?affiliate=1179

Voor € 349,-
Meer info:
Ik wil graag mijn telefoonboek van mijn telefoon naar me pc downloaden, welk programma kan dit het makkelijkst?
Motorola Mobile Phonetools wil dit niet bij mij?
Soms duurt het even voor een SMS verstuurd is. De status staat dan op Sending In Progress.
Als ik het sms'je uit mijn outbox verwijder voor de status op 'sent' wordt gezet, wordt deze dan niet meer verstuurd?
Als ik het sms'je uit mijn outbox verwijder voor de status op 'sent' wordt gezet, wordt deze dan niet meer verstuurd?
... he's gone.
Die telefoon hoort in dit topic thuis: De nieuwe Motorola RAZR V3IWacky schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 12:33:
Speciale actie bij MISCO:
[afbeelding]
Voor € 349,-
Meer info:
offtopic:
Ik zie dat de gehele ts overhoop ligt! Zal ik vrijdag wijzigen
Ik zie dat de gehele ts overhoop ligt! Zal ik vrijdag wijzigen

Zolang er geen vinkje achterstaat niet denk ik? denk dat je het eens moet proberen.oscarvdb schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 23:47:
Soms duurt het even voor een SMS verstuurd is. De status staat dan op Sending In Progress.
Weet iemand toevallig waar je de productiedatum van de V3 kan vinden?
Schaamteloos upkickje!WarPuppy schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 17:49:
Ik wil graag mijn telefoonboek van mijn telefoon naar me pc downloaden, welk programma kan dit het makkelijkst?
dat vraag ik me dus ook af, al kan ik er nog een stuk of 40 opslaan... iemand die het weet?Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 18:58:
Ik heb een razor, verder erg blij etc maar:
[ Voor 3% gewijzigd door Lan Mandragoran op 14-10-2006 13:20 ]
ja, als je een software kabel hebt kan je via een SEEM edit het aantal veranderen
Verwijderd
Ik heb net deze firmware upgrade gedaan, na een tijd geleden met een ietwat eerdere monsterpack te hebben geflashed.dafmay schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:41:
[...]
Mag ik je aanraden voordat je alles gaat instellen om een firmware-upgrade te doen. Dan heb je meteen de allerlaatste software/functionaliteit en ook snelste menu ! Je hebt alleen bepaalde software nodig voor de installatie (email mij !) en de laatste "monsterpack", zie http://www.planetmotox.net/monster_packs.php, onder kopje "RAZR V3 Monster Packs" : S/W Version: R374_G_0E.42.10R.shx, Flex Version: GSMV3xxT677GA164.
Is echt de moeite waard, trust me
Alleen 1 heel groot probleem: sinds mijn eerste flash is mijn batterij echt gigantisch slecht geworden. Paar telefoontjes en mijn batterijtje is alweer rood. Ik had gehoopt dit met de nieuwe flash op te lossen, maar niks van dit alles. Even slecht, zo niet slechter, als altijd.
Iemand die hier een oplossing voor weet?
Dat probleem heb ik dus ook. Hoewel het alweer een tijd geleden is dat ik mijn Motorola V3 geflashed heb, heb ik nooit meer een goede batterij gehad. Ik ben er ook achter gekomen dat mijn batterij nogal bol staat aan de bovenkant, waardoor mijn klepje niet helemaal mooi aansluit.
Dus als iemand een goed online adresje kent waar ik een originele batterij kan bestellen, graag.
Ik moet zeggen dat cnn.cn een fijne shop is om te bestellen, ze leveren erg snel voor iets uit Hong Kong (mijn CD's en DVD's uit Engeland doen er langer over) en ook nog eens goed verpakt. Kan ik dus iedereen aanraden voor reserve onderdelen. Helaas verkopen ze geen accu's, maar dat terzijde.
Ik heb bij cnn.cn de Blue Metal Face Plate Set gekocht, zodat ik nu een zilver/blauwe variant heb.
Ik gebruik nu al enige tijd een Samsung D800 als telefoon, omdat mijn V3 dus een brakke accu heeft, maar ik wil toch weer de V3 gaan gebruiken.
Dus als iemand een goed online adresje kent waar ik een originele batterij kan bestellen, graag.
Ik moet zeggen dat cnn.cn een fijne shop is om te bestellen, ze leveren erg snel voor iets uit Hong Kong (mijn CD's en DVD's uit Engeland doen er langer over) en ook nog eens goed verpakt. Kan ik dus iedereen aanraden voor reserve onderdelen. Helaas verkopen ze geen accu's, maar dat terzijde.
Ik heb bij cnn.cn de Blue Metal Face Plate Set gekocht, zodat ik nu een zilver/blauwe variant heb.
Ik gebruik nu al enige tijd een Samsung D800 als telefoon, omdat mijn V3 dus een brakke accu heeft, maar ik wil toch weer de V3 gaan gebruiken.
Ik ben geïnteresseerd in het aanschaffen van deze telefoon, vooral na de recente prijsdalingen. Is dit nog altijd een goeie gsm om NU te kopen, of kan ik beter voor die €160 een recentere telefoon kopen?
Ik zou er geen 160 euro meer voor geven, dat moet toch echt goedkoper kunnen. Ik heb er incl. abo 0 euro voor betaald een dik jaar terug.
Het is een fraaie telefoon; ik ben er nog steeds erg blij mee, maar qua features is het duidelijk al een ouder model: de camera is op z'n best enigszins redelijk, er zit weinig geheugen en nauwelijks muziekmogelijkheid in, geen mogelijkheid om filmpjes te maken en dergelijke..
Als je hem simlockvrij haalt is die 160 euro misschien best leuk (voor dat geld haal je niet echt een fraaie, modernere telefoon), maar bij een beetje abonnement kan je best een hippe nieuwe telefoon halen.
Als je hem simlockvrij haalt is die 160 euro misschien best leuk (voor dat geld haal je niet echt een fraaie, modernere telefoon), maar bij een beetje abonnement kan je best een hippe nieuwe telefoon halen.
[ Voor 3% gewijzigd door Tarin op 29-01-2007 23:29 ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Ik heb vandaag de razr_v3 gekocht .... daarbij zit een datakabel om de foto's over te pompen naar de PC.
Deze heb ik geinstalleerd maar hij herkend de telefoon niet
de versie van de bijgfeleverde software is 4.0.
Heeft iemand een idee hoe ik dit voorelkaar kan krijgen ?
wat ik geprobreerd heb:
1. Verse windows XP
2. in de reg alle sleutels verwijderd ( en opnieuw geinstalled )
3. een update gedaan ( kwam hijzelf mee aan ) iets van 9 mb
4. na 2 uur mijn vriendin uitgescholden ( helpt ook niet )
Kom er nu niet meer uit .... iemand zo vriendelijk om mij verder te helpen.
( vergeet het bovenstaande verhaal maar ... ik heb inmiddels een BlueTooth stick gekocht en dit
werkt prima )
Deze heb ik geinstalleerd maar hij herkend de telefoon niet
Heeft iemand een idee hoe ik dit voorelkaar kan krijgen ?
wat ik geprobreerd heb:
1. Verse windows XP
2. in de reg alle sleutels verwijderd ( en opnieuw geinstalled )
3. een update gedaan ( kwam hijzelf mee aan ) iets van 9 mb
4. na 2 uur mijn vriendin uitgescholden ( helpt ook niet )
Kom er nu niet meer uit .... iemand zo vriendelijk om mij verder te helpen.
( vergeet het bovenstaande verhaal maar ... ik heb inmiddels een BlueTooth stick gekocht en dit
werkt prima )
[ Voor 8% gewijzigd door RoaDHouse op 11-02-2007 19:56 ]
Verwijderd
Ik heb een V3 uit China. Kan ik hier zomaar de laatste nieuwe EU-firmware op zetten? Iemand mischien een linkje hoe het juist moet want de handleiding is in het Chinees!
Motorolla V3 (Pink)
Flex: GSMV3xxT674ZAOFE
Technology: Quad-Band GSM
S/W Version: R374_G_OE.42.OAR_B
DSP S/W Version: 62343400
Language List: 0015
Motorolla V3 (Pink)
Flex: GSMV3xxT674ZAOFE
Technology: Quad-Band GSM
S/W Version: R374_G_OE.42.OAR_B
DSP S/W Version: 62343400
Language List: 0015
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2007 19:59 ]
Hallo,
Ik wou binnenkort de Motorola RAZR V3 black kopen.
Is het nog verstandig om deze telefoon te kopen aangezien die best oud is, Weinig geheugen en VGA camera (0.3 mp),
Het betreft de aanbieding bij de Aldi Klik hier.
De telefoon is Simlock vrij (aangezien er geen sim kaart bij word gelevert.)
Je krijgt 2 jaar garantie( aldi garantie is niet goed geld terug)
En voor de rest is het wel een mooi uitziende telefoon, Blijf er modern uit zien,
Maar om terug te komen op mijn vraag:
"Is het verstandig om de Motorola RAZR V3 te kopen voor € 149.-?"
Alvast bedankt!
Is het nog verstandig om deze telefoon te kopen aangezien die best oud is, Weinig geheugen en VGA camera (0.3 mp),
En voor de rest is het wel een mooi uitziende telefoon, Blijf er modern uit zien,
Alvast bedankt!
Enschede | 6720wp JinkoSolar 16x420 Z 47°
149 is wel redelijk veel voor deze telefoon. Op marktplaats en varianten zou je hem voor veel minder moeten kunnen krijgen. Maar dan heb je natuurlijk geen garantieTTROX schreef op maandag 02 april 2007 @ 21:59:
Hallo,
Alvast bedankt!
Verwijderd
Misschien weten jullie een oplossing voor mijn probleem (als het nog op te lossen is tenminste).
Mijn motorola V3 heeft in de wasmachine gezeten
, Na twee dagen drogen , gaat alleen het toetsenbord knipperen als ik hem aanzet , voor de rest gebeurd er niets , de schermpjes blijven zwart .
Heeft er misschien iemand een suggestie , of zou er echt niets meer aan te doen zijn
????
En om op het vorige bericht te reageren 149€ is toch redelijk veel , als je op marktplaats ofzo even zoekt is hij al voor zo'n 60 € te vinden . Ik heb me zonet nog een V3i aangeschaft voor 70 €
. Maar mijn oude V3 had ik toch ook graag terug werkend gekregen
Mijn motorola V3 heeft in de wasmachine gezeten

Heeft er misschien iemand een suggestie , of zou er echt niets meer aan te doen zijn
En om op het vorige bericht te reageren 149€ is toch redelijk veel , als je op marktplaats ofzo even zoekt is hij al voor zo'n 60 € te vinden . Ik heb me zonet nog een V3i aangeschaft voor 70 €
Hoi,
ik vind dit niet terug in de handleiding : hoe kan je ZONDER de foon open te klappen een gesprek weigeren ?
tnx
Guy
ik vind dit niet terug in de handleiding : hoe kan je ZONDER de foon open te klappen een gesprek weigeren ?
tnx
Guy
Er zitten 3 knoppen aan de buitenkant...wat denk je zelf
Bel jezelf even op en probeer het uit.
Bel jezelf even op en probeer het uit.
okay, smartypants ....
en de ontvangstbevestiging voor sms'en vind ik ook niet ....
en de ontvangstbevestiging voor sms'en vind ik ook niet ....
Ik heb hier een V3 die bijna 2 jaar oud is. Van de week een nieuwe batterij erin gezet en deze is alsnog binnen een dag leeg en dan bel ik misschien 20 minuten.
Iemand enig idee of dit een bekend euvel is? Of moet ik 's kijken of ik nog garantie heb?
Iemand enig idee of dit een bekend euvel is? Of moet ik 's kijken of ik nog garantie heb?
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Sim in andere telefoon, code vragen uitzetten (vanuit de andere telefoon), deze instelling wordt op de sim opgeslagen. Vervolgens zou je telefoon in ieder geval moeten doorstarten.Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 13:44:
Ej, ik heb zelf mijn V3 al weer een tijdje.Maar ik zit nu met een probleem, waardoor ik hem in zijn geheel niet meer kan gebruiken
Als ik hem aanzet en mijn pincode wil intoetsen, kan ik drukken wat ik wil op de knoppen, maar die reageren nietAlleen de uitknop reageert en dan... gaat die uit
Ik vermoed dus dat het in de software ligt (firmware geloof ik dat het heet) in de telefoon en niet aan dat toetsenbordje...
Heeft iemand een idee wat ik kan doen? Ik heb nu van alles geprobeerd, heb andere simmen erin gedaan enzo, maar ik heb het idee dat die branded is, maar aan mijn eigen sim ligt het niet. Op andere telefoons doet die het wel. Aan de oplader of niet maakt ook niet uit.
Kan iemand me helpen?
Als de knopjes het dan nog niet doen zijn ze waarschijnlijk kapot.
(of er is iets qua instellingen verrot gegaan wat met een reset verholpen kan worden, aangezien je daar waarschijnlijk ook een toets combo voor nodig hebt gaat dit niet werken, dus firmware flashen)
Het is al opgelost (inmiddels jaar geleden
toch bedankt voor je moeite
). Heb het naar de reparatiegebeuren gestuurd. Volgens mij hebben ze de firmware erop nieuw opgezet en nieuw toetsenbord, maar dat weet ik niet meer zker 
Btw, nu wel een ander probleem: Mn camera doet het niet meer. Niet dat ik er foto's mee wil maken, maar meer dat als ik er per ongeluk op druk, hij compleet vast loopt
en het enige wat ik dan nog kan doen: baterij eruit en erin en opnieuw opstarten...
Maar ben van plan binnenkort de nieuwe razr te kopen icm abbo, dus ik maak me er geen zorgen meer om..
Btw, nu wel een ander probleem: Mn camera doet het niet meer. Niet dat ik er foto's mee wil maken, maar meer dat als ik er per ongeluk op druk, hij compleet vast loopt
Maar ben van plan binnenkort de nieuwe razr te kopen icm abbo, dus ik maak me er geen zorgen meer om..
lolTijn89 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 15:14:
Het is al opgelost (inmiddels jaar geledentoch bedankt voor je moeite
). Heb het naar de reparatiegebeuren gestuurd. Volgens mij hebben ze de firmware erop nieuw opgezet en nieuw toetsenbord, maar dat weet ik niet meer zker
Btw, nu wel een ander probleem: Mn camera doet het niet meer. Niet dat ik er foto's mee wil maken, maar meer dat als ik er per ongeluk op druk, hij compleet vast loopten het enige wat ik dan nog kan doen: baterij eruit en erin en opnieuw opstarten...
was een beetje de laatste pagina's van actieve topics door aan het lezen, en kwam deze tegen
hej,
weet niet of 1 van jullie de oplossing weet.. ik hoopt het
Mijn razr zit namelijk vast in de bootloader. Ik heb er verder niks meegedaan. Baterij was leeg dus ik hang hem aan de lader en nu geeft die alleen maar die bootloader weer. Ik krijg hem er met geen enkele mogelijk meer uit...
Heeft iemand een of de oplossnig?
weet niet of 1 van jullie de oplossing weet.. ik hoopt het
Mijn razr zit namelijk vast in de bootloader. Ik heb er verder niks meegedaan. Baterij was leeg dus ik hang hem aan de lader en nu geeft die alleen maar die bootloader weer. Ik krijg hem er met geen enkele mogelijk meer uit...
Heeft iemand een of de oplossnig?