[anchor=05] ![]() | ||
![]() | ![]()
| ![]() |
![]() |
[anchor=01]![]() | ||
![]() | ![]() Kleur Zilver Gewicht 95 g Afmetingen(HxBxT in mm) 98 x 55 x 13,9 Standbytijd tot 250 Uren Gesprekstijd tot 400 Minuten Oplader Oplader werkt via de mini-USB poort aan de zijkant Band-Support Quad-Band GSM 850/900/1800/1900 WAP/Version Ja / 2.0 GPRS/Up-/Down-Links Ja (2+4) Display Intern: 262k Kleuren TFT, 176 x 220 Pixel Extern: 4.096 Kleuren CSTN CLI, 96x 80 Pixel Camera Ja, VGA 640 x 480 Pixels met 4x digitale zoom Video Ja, MPEG-4 Speaker Ja Aansluitingen Mini-USB, SyncML, Bluetooth Java Ja Voice-Dialing Ja Vibratiealarm Ja Messaging MMS, EMS 5.0, IM Client, POP3, SMTP, IMAP Geheugen intern 5 MB Spelplatform Java MIDP 2.0 Ringtones MP3 und MIDI Inhoud pakket -GSM -1 Batterij -Oplader -Headset (1 oordopje) -Draagkoordje -Draagtasje -Datakabel -CD-Rom iets vergeten?? | ![]() |
![]() |
[anchor=02] ![]() | ||
![]() | ![]() Om deze FAQ zo uitgebreid mogelijk te maken vraag ik iedereen mij te mailen: nrg.010@gmail.com zo voorkomen we een ophoping van dezelfde vragen in dit topic. In de FAQ wil ik graag veel voorkomende beginners vragen over instellingen en antwoorden op vragen die veel gesteld worden vooraf van een aankoop. | ![]() |
![]() |
[anchor=06] ![]() | ||
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
[anchor=03] ![]() | ||
![]() | ![]() Motorola Razr V3 Pricewatch Motorola Razr V3 Homepage Engelstalige Review Nederlandstalige Review Howard Forum review motox(tips en tweaks) Motomodders handige site en tools voor je GSM. | ![]() |
![]() |
De openingspost heb ik hier vandaan.
Deel 1 van deze reeks is hier te vinden.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 15:02 ]