Ik snap niet waarom in de OP staat dat hij een intern scherm heeft van 65k kleuren, en op de site staat: ''Intern display : TFT van 176x220, max. 262k kleur'' Welk scherm zit er nou in?

Ik durf wel ja te zeggen omdat elk pakket zo'n embleem op de gsm heeft zittenVerwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 16:35:
[...]
Ik heb de aanbieding gezien, weet iemand of er ook Orange logo's op de telefoon zitten?
Er zit een 262k scherm in. (en een 4096 kleuren schermpje aan de buitenkant)Bobbus schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 16:43:
Ik snap niet waarom in de OP staat dat hij een intern scherm heeft van 65k kleuren, en op de site staat: ''Intern display : TFT van 176x220, max. 262k kleur'' Welk scherm zit er nou in?
Klik mee voor GoT!........
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door BARACUS op 16-11-2005 15:38 ]
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2005 11:15 ]
Haal dan iig de 130 euro razr met kpn abo, de prepaid is dus WEL duur.Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 11:05:
Hoe zit het met de V3 bij de Kijkshop, 199 euro voor een Razr is niet duur! Ene 179,99 bij V&D.. NOG beter!
Alleen oranje pre-paid, ik heb een Kpn Hi abbodus die moet er dan wel in
Hij zal waarschijnlijk ge-sim lockt zijn, die moet er dus af!
Heb nu een 6230 Nokia, me abbo is volgend jaar juni afgelopen, neem dan de N80. De Razr lijkt me een leuke tussenstop, of is het niet de moeite waard omdat ik een 6230 heb (geen i versie)
Verwijderd
Dat is ook appels met peren vergelijken, losse prijs telt niet. Als de razr bij kpn simlock vrij 130 kost en bij orange 179 gelockt dan noem ik dat duurVerwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 11:38:
Razr los kost 300 euro, prepaid 179 euro.. vind ik dan nog meevallen...
Over 6 maandjes neem ik weer een nieuwe Hi30 abbo voor 2 jaar.
Verwijderd
130 euro MET prepaid?! Of bedoel je abbo? Neem aan abbo want KPN prepaid is altijd duur!BARACUS schreef op donderdag 17 november 2005 @ 11:44:
[...]
Dat is ook appels met peren vergelijken, losse prijs telt niet. Als de razr bij kpn simlock vrij 130 kost en bij orange 179 gelockt dan noem ik dat duur
Ik zeg toch kpn abo, 5 euro in de maand voor 2 jaar + 10 euro verzendkosten oid. zonder belminuten. Sim in de kast en andere sim erin, klaar.Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 11:56:
[...]
130 euro MET prepaid?! Of bedoel je abbo? Neem aan abbo want KPN prepaid is altijd duur!
Verwijderd
jha maar dat moet ik niet hebben! moet gewoon pre-paid en dan trek ik wel die iri sim-lock er van af.. stop ik mijn abbo er in.. en over 6 maanden neem k de N80.BARACUS schreef op donderdag 17 november 2005 @ 11:58:
[...]
Ik zeg toch kpn abo, 5 euro in de maand voor 2 jaar + 10 euro verzendkosten oid. zonder belminuten. Sim in de kast en andere sim erin, klaar.
Verwijderd
goedkoop is gratisBARACUS schreef op donderdag 17 november 2005 @ 13:06:
Moet jij weten maar niet blijven zeggen dat het goedkoop is
Verwijderd
Verwijderd
Rond de 24ste zou je het pakket dan moeten kunnen verwachten, weekje geduld nog dus.Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:26:
Ik heb hem 3 november besteld bij Tele2. Telefoonnummer en puk+pin code heb ik gister binnen gekregen.
Weet iemand hoe lang ik nu ongeveer moet wachten totdat ik de telefoon ontvang?
Verwijderd
Bedankt!Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:29:
[...]
Rond de 24ste zou je het pakket dan kunner verwachten, weekje geduld nog dus.
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2005 20:09 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2005 19:49 ]
Het is wel 60 belminuten òf 100 smsjes per maand hèVerwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 16:58:
...
Ik heb mn razr via tele2 besteld en daar krijg je dus 10 euro beltegoed per maand...60 belminuten en 100 sms-jes als ik mij niet vergis.
....
[ Voor 10% gewijzigd door Ikke! op 17-11-2005 20:08 ]
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2005 20:08 ]
Verwijderd
I used to be an atheist, until I realised I was god.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2005 19:53 ]
Verwijderd
Dat kon wel eens eerder zijn, ik heb 5 november besteld en vanochtend stond de "postbode" van select vracht voor de deur. Helaas was ik niet thuis dus proberen ze het dinsdag nog een keer.Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:29:
[...]
Rond de 24ste zou je het pakket dan moeten kunnen verwachten, weekje geduld nog dus.
Verwijderd
Tadaaaaaaaaaahhh de V3 is binnen zonder lock.Ikke! schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:56:
Er zijn wel mensen met een Tele2 mobiel waarbij er een simlock op het toestel zit. Maar er zijn inderdaad ook veel mensen zonder lock. Ik zal het wel posten als ik hem binnen heb. Er staat in de algemene voorwaarden wel wat over een simlock en dat je schriftelijk toestemming van Tele2 moet hebben om die er af te mogen halen. Ik hoop dat er geen simlock op zit, al is het alleen maar om mijn telefoonnummers te kunnen kopiëren van mijn andere kaart. Wel ff controleren of de kaartjes op dezelfde spanning werken
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2005 14:14 ]
Verwijderd
Kicking the darkness 'til it bleeds daylight
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Tarin op 21-11-2005 09:12 ]
[ Voor 50% gewijzigd door Security op 21-11-2005 09:17 ]
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
@offtopic:Wijnands schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:15:
Er zat een mooi leren hoesje met riemclip bij.
Er zit inderdaad een logo van Orange op het toestel. Gelukkig wel op de achterkant. Ben benieuwd of iemand me kan vertellen of je die makkelijk kunt verwijderen.Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 16:35:
Ik heb de aanbieding gezien, weet iemand of er ook Orange logo's op de telefoon zitten?
Dat werkt zonder krassen met kunststof maar titaniumWijnands schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:04:
Heb voor orange logo's wel 'ns wat gelezen over een truuk met een suikerklontje.
wat de rest betreft, er is vast wel het e.e.a. te vinden over debranding.
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2005 13:08 ]
Nope. Je ziet aan de buitenkant niets van het Tele2-gebeuren. En dus dikke kans dat je een simlockvrij model krijgtVerwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:08:
zit er bij tele2 een loge in het frondje?
Specs ][ [DPC] rc5-72 stats ][ 7758 3D Marks 2001 compare url
Kijk anders eens op motorola.howardforums.compvtonger schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:29:
[...]
Er zit inderdaad een logo van Orange op het toestel. Gelukkig wel op de achterkant. Ben benieuwd of iemand me kan vertellen of je die makkelijk kunt verwijderen.
Verder zit er ook nog Orange software in het toestel. Het meeste krijg je weg door instellingen te veranderen. Maar helaas blijf je nog het logo zien op het klein scherm in de klep. Iemand een idee hoe ik die weg krijg?
Haters everywhere but I don’t really care
Verwijderd
@BARACUSBARACUS schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:07:
[...]
Dat werkt zonder krassen met kunststof maar titanium
Mijn foutVerwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 07:32:
[...]
@BARACUS
Bij de RAZR is geen titanium gebruikt maar aluminium.
V.w.b. het wegkrassen van een logo...... ik zou het risico niet nemen.
Succes
precies hetzelfde probleem, er is zo te zien helaas geen oplossing voor.Murw schreef op maandag 21 november 2005 @ 21:54:
Ik heb de nummers van mijn simkaart gekopieerd naar mijn telefoon. Nu toont het telefoonboek alle nummers, van telefoongeheugen en sim. Ik heb het hele boekje er al op nageslagen en alle menu's doorzocht, maar ik kan nergens vinden hoe ik mijn telefoonboek alleen de nummers van het telefoongeheugen kan laten tonen. Wie kan me helpen?
Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3
Verwijderd
KIopt; irritant minpunt, dat verhaal van het telefoonboek.Weerz schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 10:24:
[...]
precies hetzelfde probleem, er is zo te zien helaas geen oplossing voor.
klein minpuntjemaar misschien ooit met een update te fixen.
Verwijderd
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2005 21:48 ]
Zoef
Okay, weet ik datZpottr schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 17:20:
Overigens bestelde een vriend dat ding afgelopen weekend, en ze hebben alleen nog maar zilver. Als er zwart op de site staat is dat denk ik fout.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Verwijderd
Bij tele2 zit hij gewoon in een kartonnen doos.Zpottr schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 17:20:
Wordt de RAZR eigenlijk nog steeds in die enorme metalen doos geleverd (bij bv. Tele2)?
Overigens bestelde een vriend dat ding afgelopen weekend, en ze hebben alleen nog maar zilver. Als er zwart op de site staat is dat denk ik fout.
Ik kreeg 'm in een net kartonnen doosje.Zpottr schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 17:20:
Wordt de RAZR eigenlijk nog steeds in die enorme metalen doos geleverd (bij bv. Tele2)?
Thanks voor de links. Ik heb al een deel van die Orange troep eruit geslooptWappiemonster schreef op maandag 21 november 2005 @ 23:39:
Kijk anders eens op motorola.howardforums.com
Daar staat veel info over het flashen/flexen/seem editen van de V3.
Dan is er nog de site http://www.motox.us waar je alle nieuwe firmware en flex bestanden kunt downloaden voor de v3.
[ Voor 97% gewijzigd door Vyo op 23-11-2005 11:25 ]
Hier had ik eerst ook problemen mee! je moet bij image kiezen voor copy (kopieeren) en dan kun je em naar een ander apparaat sturen, oa met behulp van bluetooth. Vrij onlogisch, maar het werkt nu wel.Tarin schreef op zondag 20 november 2005 @ 12:43:
Tot nu toe vind ik het wel een leuk dingetje, maar de bluetooth-connectiviteit zuigt IMO. Ik kan de foto's ed. niet doorsturen naar m'n Palm, wat eigenlijk wel leuk zou zijn. Ook werkt Salling Clicker niet, omdat Motorola zich niet aan hun eigen standaarden houdt.
Dat had ik inmiddels ook gevondenLevo schreef op woensdag 23 november 2005 @ 11:24:
[...]
Hier had ik eerst ook problemen mee! je moet bij image kiezen voor copy (kopieeren) en dan kun je em naar een ander apparaat sturen, oa met behulp van bluetooth. Vrij onlogisch, maar het werkt nu wel.
En daarvoor is ook een oplossing: ga naar je Bluetooth-instellingen, kies "Setup" (onderste optie), kies "Power" (middelste optie), en verander dat naar "On". Nu staat je bluetooth aan, maar daar zit volgens mij een klein bugje in.Ook irritant is dat je het laten herkennen van de telefoon via Bluetooth apart aan moet zetten en alleen gedurende 60 seconden kan
[ Voor 32% gewijzigd door Tarin op 23-11-2005 11:37 ]
Dit lijkt mij een beveiligingsmaatregel. Er zijn wel eens telefoons geweest die hun aanwezigheid iets te duidelijk maaktenLevo schreef op woensdag 23 november 2005 @ 11:24:
Ook irritant is dat je het laten herkennen van de telefoon via Bluetooth apart aan moet zetten en alleen gedurende 60 seconden kan
Wat ik juist wel weer handig vind is dat als ik m'n BT headset uitzet de telefoon dat binnen een minuut of wat opmerkt en zelf z'n BT uit zet. Bij m'n S55 vergat ik dat wel 'ns en had op de meest onhandige momenten opeens een vrijwel lege batterij.Levo schreef op woensdag 23 november 2005 @ 11:24:
Ook irritant is dat je het laten herkennen van de telefoon via Bluetooth apart aan moet zetten en alleen gedurende 60 seconden kan
[ Voor 51% gewijzigd door dafmay op 23-11-2005 16:14 ]
In de EU is het overmaken van geld gratis, alleen de wisselkoers dok jedafmay schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:09:
Ik heb gehoord dat een dualsim adapter van dit type werkt met de V3 :
http://www.mobilefun.co.uk/product/6579.htm
Helaas heb ik geen creditcard en bij overboeken naar internationaal maak ik veel extra kosten. Ik heb me een ongeluk gezocht maar kan nergens een vergelijkbaar produkt vinden in Nederland/België. Mischien iemand hier een idee ? Alvast bedankt.
Ah ! Ik ga het uitzoeken. Dank voor de info.BARACUS schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:17:
[...]
In de EU is het overmaken van geld gratis, alleen de wisselkoers dok je
Wel met de iban en bic code, hier kun je jouw code uitrekenen.dafmay schreef op woensdag 23 november 2005 @ 18:40:
[...]
Ah ! Ik ga het uitzoeken. Dank voor de info.
Helaas heb ik iban en bic/swift code van barclays bank UK nodig want daar gaat het naartoe.BARACUS schreef op woensdag 23 november 2005 @ 18:41:
[...]
Wel met de iban en bic code, hier kun je jouw code uitrekenen.
http://www.ibannl.org/frame.html
Ja heb ik ook naar gekeken maar die oplossingen werken niet met de V3. Er is nu eenmaal veel te weinig ruimte onder klepje.Jazco2nd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 18:46:
Ik zou die dualsim methode niet gebruiken, je moet dan de chip uit je kaartje knippen...... kun je de sim nooit in een andere telefoon doen zonder het hulpstuk.
er zijn ool dualsim oplossingen waarbij je niet hoeft te verknippen... werd ook op ia.net verkocht.
Dan moet je die even vragen, mijn linkje was alleen maar een tip voor je eigen code als je die een keer nodig hebtdafmay schreef op woensdag 23 november 2005 @ 20:58:
[...]
Helaas heb ik iban en bic/swift code van barclays bank UK nodig want daar gaat het naartoe.
Ja joh dat heb ik natuurlijk allang nagevraagd. Ik wacht nog op antwoord van mobilefun.BARACUS schreef op donderdag 24 november 2005 @ 05:37:
[...]
Dan moet je die even vragen, mijn linkje was alleen maar een tip voor je eigen code als je die een keer nodig hebt
Vandaag gaat het Toesel Retour.Security schreef op maandag 21 november 2005 @ 14:18:
hij is simlock vrij om een einde aan de speculaties te maken.
Let echter wel op zoals de al eerder vernoemde :
Piep in de speaker...
LCD druk vlek in disp.
Voor mij reden om deze retour te sturen.
Verwijderd
Heb je de Lite versie (zit bij mij in het pakket) of de full versie. De laatste is niet gratis dus die zul je op een ander manier moeten vinden.......uiteraard bedoel ik een kompleet legale manierVerwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 10:06:
Heb sinds kort ook een V3 maar heb een vaag probleem met de phonetools,
het icoontje van de mulitmediastudio is wel aanwezig (en licht op) maar klik ik er nu op krijg ik even geduld in het schermpje van de telefoon(op de pc) na even gewacht te hebben staat die net zo hard weer op zeg maar het start scherm, is er iemand die een oplossing of enig idee heeft?
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door dafmay op 25-11-2005 13:45 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2005 14:29 ]
Dit is afhankelijk van jouw provider, sommige hebben deze optie. Het makkelijkst is om even de klantenservice te bellen. Die kunnen het zelf aanpassen of jou een code geven waarmee je het zelf kunt. De maximale verlengtijd is dacht ik 30 seconden.Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 13:22:
Hallo, weet iemand een oplossing voor het volgende.
Een inkomend gesprek gaat 5x over voordat je de service om de voicemail in te spreken krijgt. Is deze tijd misschien te verlengen (bv dat hij 10x overgaat voordat hij de voicemail activeert) door een of andere instelling?
bvd.
Dennis
[ Voor 8% gewijzigd door dafmay op 28-11-2005 14:21 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq