Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:35
Ik snap niet waarom in de OP staat dat hij een intern scherm heeft van 65k kleuren, en op de site staat: ''Intern display : TFT van 176x220, max. 262k kleur'' Welk scherm zit er nou in? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 16:35:
[...]

Ik heb de aanbieding gezien, weet iemand of er ook Orange logo's op de telefoon zitten?
Ik durf wel ja te zeggen omdat elk pakket zo'n embleem op de gsm heeft zitten :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-09 10:05

Ikke!

aka Netfinity

Bobbus schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 16:43:
Ik snap niet waarom in de OP staat dat hij een intern scherm heeft van 65k kleuren, en op de site staat: ''Intern display : TFT van 176x220, max. 262k kleur'' Welk scherm zit er nou in? :/
Er zit een 262k scherm in. (en een 4096 kleuren schermpje aan de buitenkant)

Heb hem net vanavond besteld met Tele2 abo van 10 euro per maand. 8)

Klik mee voor GoT!........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Met tele2 is ie toch wel ge simlockt ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neen de Tele2 versie heeft geen sim-lock.
Sterker nog volgens mij hebben alle tele2 toestellen tot nu toe geen sim-lock gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!

Ikke!

aka Netfinity

Er zijn wel mensen met een Tele2 mobiel waarbij er een simlock op het toestel zit. Maar er zijn inderdaad ook veel mensen zonder lock. Ik zal het wel posten als ik hem binnen heb. Er staat in de algemene voorwaarden wel wat over een simlock en dat je schriftelijk toestemming van Tele2 moet hebben om die er af te mogen halen. Ik hoop dat er geen simlock op zit, al is het alleen maar om mijn telefoonnummers te kunnen kopiëren van mijn andere kaart. Wel ff controleren of de kaartjes op dezelfde spanning werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het schermpje even verandert in de OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
pfff ik heb vorige week een abo besteld via de veronicagids/bestmobile.nl aanbieding maar nog niks gehoord. Hoe lang duurt zo'n gegevens check gemiddeld? Ik word een beetje ziek van die zielige print aan mijn muur van de v3, ik wil een echte :+

[ Voor 27% gewijzigd door BARACUS op 16-11-2005 15:38 ]

Verwijderd

Hoe zit het met de V3 bij de Kijkshop, 199 euro voor een Razr is niet duur! Ene 179,99 bij V&D.. NOG beter!

Alleen oranje pre-paid, ik heb een Kpn Hi abbo :P dus die moet er dan wel in :P

Hij zal waarschijnlijk ge-sim lockt zijn, die moet er dus af!

Heb nu een 6230 Nokia, me abbo is volgend jaar juni afgelopen, neem dan de N80. De Razr lijkt me een leuke tussenstop, of is het niet de moeite waard omdat ik een 6230 heb (geen i versie)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2005 11:15 ]

• BARACUS
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 11:05:
Hoe zit het met de V3 bij de Kijkshop, 199 euro voor een Razr is niet duur! Ene 179,99 bij V&D.. NOG beter!

Alleen oranje pre-paid, ik heb een Kpn Hi abbo :P dus die moet er dan wel in :P

Hij zal waarschijnlijk ge-sim lockt zijn, die moet er dus af!

Heb nu een 6230 Nokia, me abbo is volgend jaar juni afgelopen, neem dan de N80. De Razr lijkt me een leuke tussenstop, of is het niet de moeite waard omdat ik een 6230 heb (geen i versie)
Haal dan iig de 130 euro razr met kpn abo, de prepaid is dus WEL duur.

Verwijderd

Razr los kost 300 euro, prepaid 179 euro.. vind ik dan nog meevallen...

Over 6 maandjes neem ik weer een nieuwe Hi30 abbo voor 2 jaar.

• BARACUS
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 11:38:
Razr los kost 300 euro, prepaid 179 euro.. vind ik dan nog meevallen...

Over 6 maandjes neem ik weer een nieuwe Hi30 abbo voor 2 jaar.
Dat is ook appels met peren vergelijken, losse prijs telt niet. Als de razr bij kpn simlock vrij 130 kost en bij orange 179 gelockt dan noem ik dat duur ;)

Verwijderd

BARACUS schreef op donderdag 17 november 2005 @ 11:44:
[...]

Dat is ook appels met peren vergelijken, losse prijs telt niet. Als de razr bij kpn simlock vrij 130 kost en bij orange 179 gelockt dan noem ik dat duur ;)
130 euro MET prepaid?! Of bedoel je abbo? Neem aan abbo want KPN prepaid is altijd duur!

• BARACUS
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 11:56:
[...]

130 euro MET prepaid?! Of bedoel je abbo? Neem aan abbo want KPN prepaid is altijd duur!
Ik zeg toch kpn abo, 5 euro in de maand voor 2 jaar + 10 euro verzendkosten oid. zonder belminuten. Sim in de kast en andere sim erin, klaar.

Verwijderd

BARACUS schreef op donderdag 17 november 2005 @ 11:58:
[...]

Ik zeg toch kpn abo, 5 euro in de maand voor 2 jaar + 10 euro verzendkosten oid. zonder belminuten. Sim in de kast en andere sim erin, klaar.
jha maar dat moet ik niet hebben! moet gewoon pre-paid en dan trek ik wel die iri sim-lock er van af.. stop ik mijn abbo er in.. en over 6 maanden neem k de N80.

Ik sponser me 6230 wel aan me moederen :P en dan gaat de Razor naar me Pa :P

• BARACUS
Moet jij weten maar niet blijven zeggen dat het goedkoop is ;)

Verwijderd

BARACUS schreef op donderdag 17 november 2005 @ 13:06:
Moet jij weten maar niet blijven zeggen dat het goedkoop is ;)
goedkoop is gratis :P maar je kunt niet ontkennen dat het intressant is :P

Verwijderd

Ik heb hem 3 november besteld bij Tele2. Telefoonnummer en puk+pin code heb ik gister binnen gekregen.

Weet iemand hoe lang ik nu ongeveer moet wachten totdat ik de telefoon ontvang?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:26:
Ik heb hem 3 november besteld bij Tele2. Telefoonnummer en puk+pin code heb ik gister binnen gekregen.

Weet iemand hoe lang ik nu ongeveer moet wachten totdat ik de telefoon ontvang?
Rond de 24ste zou je het pakket dan moeten kunnen verwachten, weekje geduld nog dus.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:29:
[...]

Rond de 24ste zou je het pakket dan kunner verwachten, weekje geduld nog dus.
Bedankt!

Weekje is zo voorbij :p

Verwijderd

OK, na inmiddels een half uur naar het scherm gestaard te hebben (als het geen uur is) om allerlei topics over de razr door te lezen heb ik het een beetje gehad... Daarom vraag ik maar gelijk mijn brandende en misschien ietwat simpele vraag:

Hoe kan ik zien hoeveel beltegoed er nog over is van mijn belbundel?

Ik heb mn razr via tele2 besteld en daar krijg je dus 10 euro beltegoed per maand...60 belminuten OF 100 sms-jes als ik mij niet vergis. Ik heb al een mailtje gestuurd naar tele2, kwamen met iets vaags van kijk in de handleiding, gedaan, maar de optie: gesprekskosten die in de handleiding staat, staat niet in mn mobiel. Nu moet ik de klantenservice bellen, geen zin in (kost geld :P), dus even de vraag, hoe hebben jullie die gesprekskosten aangezet? Danku :)

PS ALS de vraag al is gesteld: sue me :P

Edit: PS2 Nietige mij heeft voor het eerst een abbo, vandaar hè :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2005 20:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of dat uberhaupt kan. Je aantal resterende belminuten checken. Ik heb Telfort 200, en daar houd ik gewoon een schatting, hoeveel minuten bel ik ongeveer, Dan weet ik meestal wel van, ik heb nog een bundel van 50 min. Met een marge van 10 minuten of zo. ;)

Verwijderd

Mijn vader heeft op 13 November 2 Motorola Razr V3's besteld bij tele2:
eentje voor hem en eentje voor mij (je kunt pas bestellen vanaf 18 jaar).
Weet iemand of dit mag, 2 bestellingen? en of de pakketjes tegelijk aankomen? (ze zijn direct na elkaar besteld).
We hebben inmiddels een mail gekregen met daarin de vraag om een mail terug te sturen, dit omdat we nog geen klant bij tele2 zijn.

En weet iemand of de telefoon en de simkaart los van elkaar worden verstuurd of in 1 keer worden verzonden? (er is geen sprake van nummerbehoud)...

Alvast bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2005 19:49 ]

• Ikke!

Ikke!

aka Netfinity

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 16:58:
...
Ik heb mn razr via tele2 besteld en daar krijg je dus 10 euro beltegoed per maand...60 belminuten en 100 sms-jes als ik mij niet vergis.
....
Het is wel 60 belminuten òf 100 smsjes per maand hè ;) Dus bijvoorbeeld 30 minuten bellen en 50 smsjes sturen.

edit:
typfout: pelminuten krijg je niet bij dit abbonement :+

[ Voor 10% gewijzigd door Ikke! op 17-11-2005 20:08 ]

Verwijderd

Ik ben een beetje een n00b :P XD Maar wat ik je kan vertellen is dat de sim en telefoon tegelijk geleverd worden (aangezien ik sinds 1,5 week ook eentje heb :)) Ik heb nergens iets zien staan over 1 per klant ofzo, dat staat er meestal in koeienletters bij *checkt pagina tele2* Nopes, ik zie niks staan, ik kan de voorwaarden niet eens meer terug vinden *sighs* onoverzichtelijke pagina (naja, ik ben dat ook, dus wat dat betreft :P) En of de pakketjes tegelijk aankomen, zou wel logisch zijn op zich, maar is geen garantie... Dat soort dingen weet je nooit, maar dat lijkt me geen ernstig probleem :) Afwachten dus :)

PS Er staat op de site: "Gratis nummerbehoud bij aanmelding via website."

@Ikke! *pruttelt iets over altijd spelfouten maken in alles* *kuch* Helemaal gelijk, me=baka soms, ik verander ^^"

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2005 20:08 ]

• Ikke!

Ikke!

aka Netfinity

*zelf ook typfouten maakt*

De (algemene) voowaarden kun je bijvoobeeld hier vinden, en dan onderaan op voorwaarden klikken. En dan iets met mobiele telefonie kiezen. Heb hem maar op 2x A3 uitgeprint, anders was het nogal moeilijk te lezen.

Verwijderd

Thnx voor jullie hulp!
ik heb nog ff in de algemene voorwaarden gezocht en nopez, er staat niks over maximaal 1 per persoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2017

iain

Full Flavor

Ik heb wat informatie gevonden over de Motorola V3i, de opvolger dus, en die prijzen zijn zo te zien helemaal niet slecht! Nog geen 350 euro!

http://www.kelkoo.nl/b/a/sbs/100020213/15616828.html

Beide winkels claimen hem op voorraad te hebben, alhoewel GSMHuis.nl in de beschrijving van het toestel zegt dat hij pas in december komt. Raar dus... Hun specificaties zijn die van de V3, dus daar klopt nog iets niet... In de beschrijving staat dat hij UMTS heeft, en dat is niet waar. Nou geef ik toe dat er veel verwarring is ontstaan bij de RAZR serie en dat de typenummers V3, V3c, V3i, V3x niet echt bijdragen aan een snel begrip.

Toch, als 350 de introductieprijs wordt, hoor je mij niet klagen, en heb ik binnenkort zo'n telefoontje in mijn zak zitten! :)

I used to be an atheist, until I realised I was god.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha mijn moder gaat ook patsen die heeft ook een razr besteld echt lollig.
verheugt zich er nu al op. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kevin, leuke naam, heb ik ook overigens, maar goed, wij hebben hier ook 2 dezelfde acties op 2 personen. Dit komt omdat vader en broer dan hetzelfde heten, maar in principe deden ze er toen niet moeilijk over (telfort) De pakketten kwamen later, omdat de een eerder was, dan de ander.

Sim en telefoonz itten in 1 grotere doos.

Nogmaals dit was bij mij het geval, weet niet hoe dat bij Tele2 gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een n00b vraagje (8>

Ik heb sinds kort ook de motorola razr v3,
Vanochtend wat java games voor de motorola v3 gevonden op internet, gedownload...
Maar hoe krijg ik deze java games op mijn v3? 8)7
Is daar een speciaal progje voor of iets dergelijks? :9

Edit:
Laat maar, ik heb het al gevonden. Het werkt 8)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2005 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:29:
[...]

Rond de 24ste zou je het pakket dan moeten kunnen verwachten, weekje geduld nog dus.
Dat kon wel eens eerder zijn, ik heb 5 november besteld en vanochtend stond de "postbode" van select vracht voor de deur. Helaas was ik niet thuis dus proberen ze het dinsdag nog een keer. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikke! schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:56:
Er zijn wel mensen met een Tele2 mobiel waarbij er een simlock op het toestel zit. Maar er zijn inderdaad ook veel mensen zonder lock. Ik zal het wel posten als ik hem binnen heb. Er staat in de algemene voorwaarden wel wat over een simlock en dat je schriftelijk toestemming van Tele2 moet hebben om die er af te mogen halen. Ik hoop dat er geen simlock op zit, al is het alleen maar om mijn telefoonnummers te kunnen kopiëren van mijn andere kaart. Wel ff controleren of de kaartjes op dezelfde spanning werken ;)
Tadaaaaaaaaaahhh de V3 is binnen zonder lock.

Mooi zo.

Succes met wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 18:03

DefLite

Why so serious?

dit moet nog ff in de Topic start je hebt nu ook de v3razr in het roze

de v3 razr is een mooie mobiel vind ik (vriend van me heeft hem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:54

Tarin

Just plain weird.

Ik heb gisteren ook m'n V3 binnen gehad (Tele2-aktie, vrij netjes in 1,5 week). Of hij simlockvrij is zou ik niet weten, misschien probeer ik het vanmiddag even uit.

Tot nu toe vind ik het wel een leuk dingetje, maar de bluetooth-connectiviteit zuigt IMO. Ik kan de foto's ed. niet doorsturen naar m'n Palm, wat eigenlijk wel leuk zou zijn. Ook werkt Salling Clicker niet, omdat Motorola zich niet aan hun eigen standaarden houdt :/.

Het probleem waar ik wel mee zit is dat ik, als ik een Contact van m'n Palm (Tungsten|E2) via bluetooth wil verzenden naar m'n V3, dan werkt dat allemaal mooi, totdat het aangekomen is: kan krijg ik de foutmelding "File is corrupt" (ik heb hem vrijwel meteen op Engels gezet, die NL vertaling is prut met peren). Heeft iemand een idee waar dit aan ligt, en vooral of het op te lossen is? Ik zou het nogal jammer vinden als ik al m'n adressen over moet tikken.
De boel via outlook en het kabeltje oversturen zou misschien een optie zijn, maar ik vind dat het ook via bluetooth moet kunnen.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er ook over aan het denken om er 1 met tele2 te doen. Maar is het nu zo van óf 60 min. bellen óf 100 x sms-en, of loopt dat gewoon door elkaar heen tot je 10 euro op is?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2005 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Volgens mij loopt het door elkaar heen. Lijkt me ook wel zo logisch.

Wat ik me wel afvraag is of je bundel blijft bestaan als je een keer een paar minuten over hebt in een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet het zo zien: je krijgt € 10,- per maand beltegoed van tele2 en daarvan kun je bellen én sms-en. Bellen kost 16,7 ct/min en sms-en 10 ct/bericht.
In de praktijk komt het er dus op neer dat je van die 10 euro, 60 minuten kunt bellen of 100 sms-jes kunt sturen.
Natuurlijk is het dan ook mogelijk om bijv. 30 min te bellen en 50 sms-jes te versturen in een maand. Voor zover is begrepen kun je je tegoed niet overhouden naar de volgende maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 17:44

Foxz

343 Guilty Spark

Ik heb de zwarte V3 nu sinds een week, maar heb een zachte hoogtonige piep in de speaker. Deze piep is er ook als ik niet bel. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? De piep is overigens alleen te horen als je je oor tegen de speaker aanhoudt.

Kicking the darkness 'til it bleeds daylight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook diezelfde piep, zal wel normaal zijn neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig die pieptoon viel mij afgelopen zaterdag ook al op.
Misschien het beeldscherm welke stoort op de luidspreker?

Wat maakt het uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Die pieptoon heb ik idd ook. Ik denk dat het gewoon het beeldscherm is; mijn Palm geeft een vergelijkbare piep.
Denk niet dat ik er last van ga hebben, ik zit toch niet met het ding tegen m'n hoofd als ik niet aan het bellen ben ;P.

Weet iemand trouwens iets meer over het Palm T|E2 -> V3 versturen van contacts over bluetooth? Iemand met een vergelijkbare combi bij wie het wel/ook niet lukt?

edit:
En mijn Tele2-V3 is ook simlockvrij.

[ Voor 8% gewijzigd door Tarin op 21-11-2005 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Heb probs met die Razor, Drukpunt in LCD beeldscherm en ontzettend hoge piep. (tele2 geeft aan dat dit niet zo hoort te zijn!!)
Call is binnen 5 dagen bij Tele2 aangemeld wacht nog steeds op retourbox vandaag maar eens bellen...

Aangaande bundels er zijn 2 manieren mogelijk
voor mezelf heb ik gekozen voor het family/ friend abo

10 euro per maand

sávonds na 18 of 19u betaal je een starttarief van 7 cent..
Verder niets van Mobiel naar vast.
Tele2 mobiel naar Tele2 mobiel idem.

Gaat vervolgd worden met update van de tarieven.

[ Voor 50% gewijzigd door Security op 21-11-2005 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Heb mijn V3 nou bijna een jaar :) (op 2 weken na).. En ben er nog steeds tevreden mee. Ik ben er wel een beetje op uit gekeken, maar ik moet er nog een ar mee, en dat gaat wel lukken.

Ben inmiddels wel een keer het achterklepje verloren, maar een nieuwe gekocht bij 'Solid Vision'. dat is een van de reparatiebedrijven van motorola. Klepje kostte 10 EU... maar de verzendkosten ook :P Das ook knap... mja voor 2 tientjes had ik na een week een nieuw klepje.

De enige nadelen van het toestel:
- Traag
- Geheugen

Verder top!

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:08
Heb 'm nu net een paar dagen. Dik tevreden maar ik vraag me wel af, is er iemand die dat meegeleverde hoesje ook gebruikt? 't zit zo waanzinnig krap om die telefoon heen.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

ik gebruikte het hoesje wel

vraagje: staan bij jullie de toetsen ook in het lcd scherm?
Lijkt erop dat deze te dicht op elkaar zitten.

meer ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Hoesje? Heb ik niet.. wat voor iets zou er bij moeten zitten dan?
Ik heb ook dat hoek-stekkertje niet wat in het boekje staat (zou overigens niet weten waarom, er zit toch al een standaard mini-USB-poort in het ding?)

Bij zie je de toetsen ook in het scherm, tenminste, het vet wordt van de toetsen op het scherm overgeduwd denk ik. Weinig boeiend verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Er zat een mooi leren hoesje met riemclip bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

Wijnands schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:15:
Er zat een mooi leren hoesje met riemclip bij.
@offtopic:
zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

Zojuist belde Tele2 Mobiel
Retourdoos is onderweg > zal vast een staartje krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 21:43
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 16:35:
Ik heb de aanbieding gezien, weet iemand of er ook Orange logo's op de telefoon zitten?
Er zit inderdaad een logo van Orange op het toestel. Gelukkig wel op de achterkant. Ben benieuwd of iemand me kan vertellen of je die makkelijk kunt verwijderen.

Verder zit er ook nog Orange software in het toestel. Het meeste krijg je weg door instellingen te veranderen. Maar helaas blijf je nog het logo zien op het klein scherm in de klep. Iemand een idee hoe ik die weg krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Heb voor orange logo's wel 'ns wat gelezen over een truuk met een suikerklontje.

wat de rest betreft, er is vast wel het e.e.a. te vinden over debranding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Wijnands schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:04:
Heb voor orange logo's wel 'ns wat gelezen over een truuk met een suikerklontje.

wat de rest betreft, er is vast wel het e.e.a. te vinden over debranding.
Dat werkt zonder krassen met kunststof maar titanium :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit er bij tele2 een loge in het frondje?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2005 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:08:
zit er bij tele2 een loge in het frondje?
Nope. Je ziet aan de buitenkant niets van het Tele2-gebeuren. En dus dikke kans dat je een simlockvrij model krijgt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

hij is simlock vrij om een einde aan de speculaties te maken.
Let echter wel op zoals de al eerder vernoemde :
Piep in de speaker...
LCD druk vlek in disp.
Voor mij reden om deze retour te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bedoelen jullie precies met dat druktoetsen vet op het beeldscherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murw
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-03-2023
Ik heb de nummers van mijn simkaart gekopieerd naar mijn telefoon. Nu toont het telefoonboek alle nummers, van telefoongeheugen en sim. Ik heb het hele boekje er al op nageslagen en alle menu's doorzocht, maar ik kan nergens vinden hoe ik mijn telefoonboek alleen de nummers van het telefoongeheugen kan laten tonen. Wie kan me helpen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AB2ND
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-07 22:38

AB2ND

Vonkenboer

Ik had hetzelfde probleem met het telefoonboek en heb het opgelost door alle contacten op de sim één voor één te verwijderen. Een tijdrovend werkje maar ik zag geen andere mogelijkheid.

Specs ][ [DPC] rc5-72 stats ][ 7758 3D Marks 2001 compare url

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wappiemonster
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 09:37
pvtonger schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:29:
[...]

Er zit inderdaad een logo van Orange op het toestel. Gelukkig wel op de achterkant. Ben benieuwd of iemand me kan vertellen of je die makkelijk kunt verwijderen.

Verder zit er ook nog Orange software in het toestel. Het meeste krijg je weg door instellingen te veranderen. Maar helaas blijf je nog het logo zien op het klein scherm in de klep. Iemand een idee hoe ik die weg krijg?
Kijk anders eens op motorola.howardforums.com

Daar staat veel info over het flashen/flexen/seem editen van de V3.

Dan is er nog de site http://www.motox.us waar je alle nieuwe firmware en flex bestanden kunt downloaden voor de v3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:05
Iemand al ergens gehoord wanneer de V3i precies leverbaar is?
"4e kwartaal" en "december" zijn vrij vaag... En iemand een idee welke webwinkels doorgaans snel zijn met nieuwe toestellen ivm. eventuele pre-order?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BARACUS schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:07:
[...]

Dat werkt zonder krassen met kunststof maar titanium :?
@BARACUS

Bij de RAZR is geen titanium gebruikt maar aluminium.
V.w.b. het wegkrassen van een logo...... ik zou het risico niet nemen.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 07:32:
[...]

@BARACUS

Bij de RAZR is geen titanium gebruikt maar aluminium.
V.w.b. het wegkrassen van een logo...... ik zou het risico niet nemen.

Succes
Mijn fout :P We kunnen ook allemaal 1 euro in een pot gooien en dan probeert 1 iemand het uit. Als het mislukt dan koopt degene zo'n 20 euro klepje waar iemand het over had. Ik krijg de mijne maandag binnen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:44
Murw schreef op maandag 21 november 2005 @ 21:54:
Ik heb de nummers van mijn simkaart gekopieerd naar mijn telefoon. Nu toont het telefoonboek alle nummers, van telefoongeheugen en sim. Ik heb het hele boekje er al op nageslagen en alle menu's doorzocht, maar ik kan nergens vinden hoe ik mijn telefoonboek alleen de nummers van het telefoongeheugen kan laten tonen. Wie kan me helpen? 8)7
precies hetzelfde probleem, er is zo te zien helaas geen oplossing voor.

Klein minpuntje :P maar misschien ooit met een update te fixen.

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weerz schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 10:24:
[...]

precies hetzelfde probleem, er is zo te zien helaas geen oplossing voor.
klein minpuntje :P maar misschien ooit met een update te fixen.
KIopt; irritant minpunt, dat verhaal van het telefoonboek.

Quick-fix:
Indien je de software van de RAZR op de pc installeert en je toestel aansluit middels USB kun je tenminste meerdere nummers tegelijk deletteren (mooi nieuw werkwoord :P ) en werken middels een toestenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Over software gesproken, heeft iemand toevallig ook al een heel simpel tooltje om files over en weer te sleuren? Die bijgeleverde motorola software werkt wel maar 't duur zo lang voordat 't allemaal opgestart is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar is wat je overhoud aan het eind vd maand in je bundel, neem je dat mee naar de volgende periode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

nee helaas niet bij de Tele2 aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 23:35

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik heb net de Tele2 Voordeelbundel besteld met de Motorola V3, maar ik heb een klein beetje onduidelijkheid over de kleur ervan. Op de site staat bij het plaatje "Grey Edition" maar bij "Toestel Informatie" staat dat de kleur zwart is?
Welke kleur is het nou? Of varieert het? :) Beide kleuren vind ik overigens wel mooi, maar de zwarte nét iets mooier ;)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben helemaal niet zo blij met Tele2mobiel tot nu toe :|

Heb 28 oktober de zwarte Motorola V3 Razr besteld via het web incl. nummeromzetten.
Heb een SMS van Tele2 gehad dat 29 november m'n nummer geporteerd wordt naar Tele2.

Alleen heb ik mijn zwarte Motorola V3 Razr en SIM-kaart nog niet ontvangen terwijl in de bestel bevestings e-mail staat dat je alles binnen 3 weken ontvangt. Deze afspraak komen ze dus niet na.

Kreeg vandaag een brief van Tele2 dat ze levering van het toestel vertraagd is en dat ze uiterlijk 3 december gaan leveren. Als ze dus niet voor 29 november leveren ben ik een aantal dagen niet meer bereikbaar! Niet zo handig van Tele2.

update 28 nov;
Afgelopen zaterdag de telefoon en de SIM-kaart toch binnen gekregen via een pakketdienst. Hoefde in tegenstelling tot wat ik van Tele2 vernomen had (bij de bestelling) geen 6,95 euro verzendkosten te betalen ;)
De Motorola Razr V3 black edition is simlock vrij. De telefoon wordt door Tele2 geleverd zonder "draagkoordje" en "draagtasje" in een kartonnen doos.
Vreemd dat Tele2 mij eerst via een brief informeerd dat de telefoon en SIM-kaart pas rond 3 december te verwachten zijn en dan opeens is ie er. Misschien heeft het geholpen dat ik ze een paar keer gemaild heb over hun late levering.
Erg mooie en lichte telefoon. Sync met Outlook 2003 werkt ook prima. Tot nu toe geen spijt van! :*)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2005 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Wordt de RAZR eigenlijk nog steeds in die enorme metalen doos geleverd (bij bv. Tele2)?

Overigens bestelde een vriend dat ding afgelopen weekend, en ze hebben alleen nog maar zilver. Als er zwart op de site staat is dat denk ik fout.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Zpottr schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 17:20:
Overigens bestelde een vriend dat ding afgelopen weekend, en ze hebben alleen nog maar zilver. Als er zwart op de site staat is dat denk ik fout.
Okay, weet ik dat :Y)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt de RAZR eigenlijk nog steeds in die enorme metalen doos geleverd (bij bv. Tele2)?

Bij tele2 zit hij gewoon in een kartonnen doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Ik kreeg 'm in een net kartonnen doosje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 21:43
Wappiemonster schreef op maandag 21 november 2005 @ 23:39:

Kijk anders eens op motorola.howardforums.com

Daar staat veel info over het flashen/flexen/seem editen van de V3.

Dan is er nog de site http://www.motox.us waar je alle nieuwe firmware en flex bestanden kunt downloaden voor de v3.
Thanks voor de links. Ik heb al een deel van die Orange troep eruit gesloopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

--shit, dubbelpost--

[ Voor 97% gewijzigd door Vyo op 23-11-2005 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

Tarin schreef op zondag 20 november 2005 @ 12:43:
Tot nu toe vind ik het wel een leuk dingetje, maar de bluetooth-connectiviteit zuigt IMO. Ik kan de foto's ed. niet doorsturen naar m'n Palm, wat eigenlijk wel leuk zou zijn. Ook werkt Salling Clicker niet, omdat Motorola zich niet aan hun eigen standaarden houdt :/.
Hier had ik eerst ook problemen mee! je moet bij image kiezen voor copy (kopieeren) en dan kun je em naar een ander apparaat sturen, oa met behulp van bluetooth. Vrij onlogisch, maar het werkt nu wel. :)

Ook irritant is dat je het laten herkennen van de telefoon via Bluetooth apart aan moet zetten en alleen gedurende 60 seconden kan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Levo schreef op woensdag 23 november 2005 @ 11:24:
[...]

Hier had ik eerst ook problemen mee! je moet bij image kiezen voor copy (kopieeren) en dan kun je em naar een ander apparaat sturen, oa met behulp van bluetooth. Vrij onlogisch, maar het werkt nu wel. :)
Dat had ik inmiddels ook gevonden :). Inderdaad een frats-oplossing, maar goed. Nu kan ik tenminste foto's toevoegen aan m'n Palm-adresboek :P.
Ook irritant is dat je het laten herkennen van de telefoon via Bluetooth apart aan moet zetten en alleen gedurende 60 seconden kan :|
En daarvoor is ook een oplossing: ga naar je Bluetooth-instellingen, kies "Setup" (onderste optie), kies "Power" (middelste optie), en verander dat naar "On". Nu staat je bluetooth aan, maar daar zit volgens mij een klein bugje in.
Als je namelijk niet (redelijk) snel verbinding zoekt met iets anders, springt Bluetooth weer uit, terwijl het in het menu nog wel als "On" aangegeven is. Als je het dan opnieuw aan wil zetten, moet je het eerst weer uitzetten, vervolgens weer aanzetten, en dan werkt het. Beetje boel onhandig, maar zo blijft hij in ieder geval verbonden totdat je klaar bent met het overzetten van je bestandjes of wat je dan ook wilde doen.

Al met al begin ik de telefoon toch wel leuk te vinden, alleen jammer dat de instellingen niet bepaald intuitief geplaatsd zijn.

[ Voor 32% gewijzigd door Tarin op 23-11-2005 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dit lijkt mij een beveiligingsmaatregel. Er zijn wel eens telefoons geweest die hun aanwezigheid iets te duidelijk maakten ;) Ik geloof dat dat SE's waren, die wat betreft Bluetooth niet erg veilig waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands

Wat ik juist wel weer handig vind is dat als ik m'n BT headset uitzet de telefoon dat binnen een minuut of wat opmerkt en zelf z'n BT uit zet. Bij m'n S55 vergat ik dat wel 'ns en had op de meest onhandige momenten opeens een vrijwel lege batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:34
Wat betreft aparte weergave van contacten op telefoon en simkaart entries.

Er is een manier, wel weer typisch motorola...onlogisch. Het werkt mbt categoriën, zie "entry details" per contact. Je kunt bijv alle contacten op simkaart een categorie "general" geven en alle contacten op telefoon "Personal". Daarna kies je in phonebook voor "Categories". Daar kun je dan kiezen voor de gewenste categorie en voila...alleen de daarbij behorende tel nrs krijg je in phonebook te zien.

[ Voor 51% gewijzigd door dafmay op 23-11-2005 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ik heb gehoord dat een dualsim adapter van dit type werkt met de V3 :

http://www.mobilefun.co.uk/product/6579.htm

Helaas heb ik geen creditcard en bij overboeken naar internationaal maak ik veel extra kosten. Ik heb me een ongeluk gezocht maar kan nergens een vergelijkbaar produkt vinden in Nederland/België. Mischien iemand hier een idee ? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
dafmay schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:09:
Ik heb gehoord dat een dualsim adapter van dit type werkt met de V3 :

http://www.mobilefun.co.uk/product/6579.htm

Helaas heb ik geen creditcard en bij overboeken naar internationaal maak ik veel extra kosten. Ik heb me een ongeluk gezocht maar kan nergens een vergelijkbaar produkt vinden in Nederland/België. Mischien iemand hier een idee ? Alvast bedankt.
In de EU is het overmaken van geld gratis, alleen de wisselkoers dok je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
BARACUS schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:17:
[...]

In de EU is het overmaken van geld gratis, alleen de wisselkoers dok je ;)
Ah ! Ik ga het uitzoeken. Dank voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
dafmay schreef op woensdag 23 november 2005 @ 18:40:
[...]

Ah ! Ik ga het uitzoeken. Dank voor de info.
Wel met de iban en bic code, hier kun je jouw code uitrekenen.

http://www.ibannl.org/frame.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
Ik zou die dualsim methode niet gebruiken, je moet dan de chip uit je kaartje knippen...... kun je de sim nooit in een andere telefoon doen zonder het hulpstuk.

er zijn ool dualsim oplossingen waarbij je niet hoeft te verknippen... werd ook op ia.net verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
BARACUS schreef op woensdag 23 november 2005 @ 18:41:
[...]

Wel met de iban en bic code, hier kun je jouw code uitrekenen.

http://www.ibannl.org/frame.html
Helaas heb ik iban en bic/swift code van barclays bank UK nodig want daar gaat het naartoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Jazco2nd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 18:46:
Ik zou die dualsim methode niet gebruiken, je moet dan de chip uit je kaartje knippen...... kun je de sim nooit in een andere telefoon doen zonder het hulpstuk.

er zijn ool dualsim oplossingen waarbij je niet hoeft te verknippen... werd ook op ia.net verkocht.
Ja heb ik ook naar gekeken maar die oplossingen werken niet met de V3. Er is nu eenmaal veel te weinig ruimte onder klepje.

• BARACUS
dafmay schreef op woensdag 23 november 2005 @ 20:58:
[...]

Helaas heb ik iban en bic/swift code van barclays bank UK nodig want daar gaat het naartoe.
Dan moet je die even vragen, mijn linkje was alleen maar een tip voor je eigen code als je die een keer nodig hebt ;)

• dafmay
BARACUS schreef op donderdag 24 november 2005 @ 05:37:
[...]

Dan moet je die even vragen, mijn linkje was alleen maar een tip voor je eigen code als je die een keer nodig hebt ;)
Ja joh dat heb ik natuurlijk allang nagevraagd. Ik wacht nog op antwoord van mobilefun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

Security schreef op maandag 21 november 2005 @ 14:18:
hij is simlock vrij om een einde aan de speculaties te maken.
Let echter wel op zoals de al eerder vernoemde :
Piep in de speaker...
LCD druk vlek in disp.
Voor mij reden om deze retour te sturen.
Vandaag gaat het Toesel Retour.
Zal jullie ook meteen het retouradres geven voor Tele2 Mobiel

Tele2 Return Service
PB: 209
5140 AE Waalwijk
Nederland

Let wel op je dient een aanmelding te doen bij de KS.
Alvorens verzending.

Gaat vervolgd worden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds kort ook een V3 maar heb een vaag probleem met de phonetools,
het icoontje van de mulitmediastudio is wel aanwezig (en licht op) maar klik ik er nu op krijg ik even geduld in het schermpje van de telefoon(op de pc) na even gewacht te hebben staat die net zo hard weer op zeg maar het start scherm, is er iemand die een oplossing of enig idee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:55

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 10:06:
Heb sinds kort ook een V3 maar heb een vaag probleem met de phonetools,
het icoontje van de mulitmediastudio is wel aanwezig (en licht op) maar klik ik er nu op krijg ik even geduld in het schermpje van de telefoon(op de pc) na even gewacht te hebben staat die net zo hard weer op zeg maar het start scherm, is er iemand die een oplossing of enig idee heeft?
Heb je de Lite versie (zit bij mij in het pakket) of de full versie. De laatste is niet gratis dus die zul je op een ander manier moeten vinden.......uiteraard bedoel ik een kompleet legale manier O-)

Ik geloof dat dat bij mij wel enig verschil uitmaakte, maar het is alweer erg lang geleden dat ik dat progje heb gebruikt dus pin me er niet op vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staat niet op dat het de lite versie is maar hij zat wel bij het pakket, ga wel ff een andere proberen! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Nogmaals ter info voor diegenen die naar een oplossing zochten. Betreft weergave van telefoonboek, alleen phone- of sim-entries.

Het is mogelijk mbv categoriën, zie "entry details" per contact. Je kunt bijv alle contacten op simkaart een categorie "general" geven en alle contacten op telefoon "Personal". Daarna kies je in phonebook voor "Categories". Daar kun je dan kiezen voor de gewenste categorie en voila...alleen de daarbij behorende tel nrs krijg je in phonebook te zien.

[ Voor 11% gewijzigd door dafmay op 25-11-2005 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook zo'n razr aangeschaft met tele2 alleen zit ik nu met het probleem dat ik nergens kan vinden wat mijn tegoed is weet iemand mischien hoe je dat kan zien bijn tele 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

nog niet dat zie je op je rekening.
Tele2 heeft nog geen online overzicht of een KS die hiervan op de hoogte is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, weet iemand een oplossing voor het volgende.

Een inkomend gesprek gaat 5x over voordat je de service om de voicemail in te spreken krijgt. Is deze tijd misschien te verlengen (bv dat hij 10x overgaat voordat hij de voicemail activeert) door een of andere instelling?

bvd.
Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zo'n Tele2 Razzuhr in mijn handen. hierin heb ik mijn Orange Free SIM gestopt en dat werkt feiloos. echter omdat ik even mijn orange SPV C500 wil terugcatten (ik heb heel stom en eigenwijs de QTek Image met Bootloader 2 erop geknalt en nu doet mijn GPS connectie met de Parrot het sinds die tijd al niet meer :( ) wil ik mijn Orange World settings erin zetten. Dus ik bij Orange aangevraagd voor model V3 RZAR en krijg netjes browser mailtje op mijn telefoon met settings.. maar dan.. hij wil authorisation code..

welke code wordt hier eigenlijk mee bedoeld?

in het boekje staan dingen als 1234 en 000000 (...tenzij provider deze heeft gewijzigd..) :|

iemand ervaring mee?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2005 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 13:22:
Hallo, weet iemand een oplossing voor het volgende.

Een inkomend gesprek gaat 5x over voordat je de service om de voicemail in te spreken krijgt. Is deze tijd misschien te verlengen (bv dat hij 10x overgaat voordat hij de voicemail activeert) door een of andere instelling?

bvd.
Dennis
Dit is afhankelijk van jouw provider, sommige hebben deze optie. Het makkelijkst is om even de klantenservice te bellen. Die kunnen het zelf aanpassen of jou een code geven waarmee je het zelf kunt. De maximale verlengtijd is dacht ik 30 seconden.

[ Voor 8% gewijzigd door dafmay op 28-11-2005 14:21 ]

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste