Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe verzenden jullie je foto's naar jullie pc via phone tools? ben een beetje een noob daarin maar zoek nu al een poosje(niet goed blijkbaar :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op maandag 28 november 2005 @ 14:19:
[...]

Dit is afhankelijk van jouw provider, sommige hebben deze optie. Het makkelijkst is om even de klantenservice te bellen. Die kunnen het zelf aanpassen of jou een code geven waarmee je het zelf kunt. De maximale verlengtijd is dacht ik 30 seconden.
Thnx. Zal ik even proberen.

Edit;
Ik heb de klantenservice van TELE2 gebeld.
De tijdsduur van een inkomend gesprek is NIET te wijzigen. Dus hij gaat max. 5x over voordat je de voicemailservice krijgt.
Zij kunnen wel op afstand de voicemail optie uitzetten. Dat duurt +/- 24uur voordat dat geactiveerd wordt. Dat heb ik dan ook maar gedaan.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2005 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:34
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 16:01:
hoe verzenden jullie je foto's naar jullie pc via phone tools? ben een beetje een noob daarin maar zoek nu al een poosje(niet goed blijkbaar :P )
Oeps sorry verkeerde persoon ge-quote :)

[ Voor 23% gewijzigd door dafmay op 28-11-2005 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 16:06:
[...]

Thnx. Zal ik even proberen.

Edit;
Ik heb de klantenservice van TELE2 gebeld.
De tijdsduur van een inkomend gesprek is NIET te wijzigen. Dus hij gaat max. 5x over voordat je de voicemailservice krijgt.
Zij kunnen wel op afstand de voicemail optie uitzetten. Dat duurt +/- 24uur voordat dat geactiveerd wordt. Dat heb ik dan ook maar gedaan.
Probeer deze code eens :

**61*<voicemail nr>*30#

Zie ook http://www.gsmhelpdesk.nl/helpdesk/helpdesk.php?id=7

Succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 16:01:
Frank, is mij nog niet gelukt via Phone Tools.
Wel door met Bluetooth door de telefoon te bladeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Ik heb mijn zwarte v3 binnen van Orange, ik heb zo'n idee dat het batterijklepje en de voorkant en ander soort materiaal is als de rest. Het ene is vrij dof en het andere glimpt, het voelt ook kouder aan het klepje. Heeft iemand hier een mening over :?

[ Voor 3% gewijzigd door BARACUS op 29-11-2005 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
BARACUS schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 12:02:
Ik heb mijn zwarte v3 binnen van Orange, ik heb zo'n idee dat het batterijklepje en de voorkant en ander soort materiaal is als de rest. Het ene is vrij dof en het andere glimpt, het voelt ook kouder aan het klepje. Heeft iemand hier een mening over :?
Metal or not ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Dus ja en nee, ik snap niet precies wat de conclusie is. Schijnbaar is de zwarte van verschillende materialen gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
BARACUS schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 14:19:
Dus ja en nee, ik snap niet precies wat de conclusie is. Schijnbaar is de zwarte van verschillende materialen gemaakt.
De silver versie is ook van diverse materialen gemaakt. De onderkant aan de voorkant is plastic omdat daar de antenne in zit en dat schijnt niet goed te werken als het van metaal zou zijn. Voor zover ik kan voelen zou ook de binnenkant omlijsting scherm en keypad van plastic kunnen zijn. Ik weet het echter niet zeker, wat denk jij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
dafmay schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 14:28:
[...]

De silver versie is ook van diverse materialen gemaakt. De onderkant aan de voorkant is plastic omdat daar de antenne in zit en dat schijnt niet goed te werken als het van metaal zou zijn. Voor zover ik kan voelen zou ook de binnenkant omlijsting scherm en keypad van plastic kunnen zijn. Ik weet het echter niet zeker, wat denk jij ?
Volgens mij is alles plastic behalve de voorkant van de klep en het batterijklepje. Met dit koude weer voel je het direct als je hem even in een koude kamer hebt liggen, het glimmende is koud (dus metaal) en het doffe is warm(dus plastic). Beetje tegenvaller omdat ik telkens hoor hoe dit ding helemaal van alu zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
BARACUS schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:06:
[...]

Volgens mij is alles plastic behalve de voorkant van de klep en het batterijklepje. Met dit koude weer voel je het direct als je hem even in een koude kamer hebt liggen, het glimmende is koud (dus metaal) en het doffe is warm(dus plastic). Beetje tegenvaller omdat ik telkens hoor hoe dit ding helemaal van alu zou zijn.
Yep ben ik met je eens, was voor mij ook iets van een tegenvaller. Maar daarentegen is het een geweldig toestel, vooral als je eenmaal aan het modden bent geslagen. Ik ben nu zover dat er niets meer te modden valt en dat is dan weer jammer. Het wachten is dus op nieuwe seem edits (kleine kans) en een volgende flash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
dafmay schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:09:
[...]

Yep ben ik met je eens, was voor mij ook iets van een tegenvaller. Maar daarentegen is het een geweldig toestel, vooral als je eenmaal aan het modden bent geslagen. Ik ben nu zover dat er niets meer te modden valt en dat is dan weer jammer. Het wachten is dus op nieuwe seem edits (kleine kans) en een volgende flash.
Ik vind het ook een fantastisch ding hoor :) alleen krijg ik wel koppijn van het modden toen ik dit gisterenavond even heb bekeken. Ik heb wel het orange plaatje weten te verwijderen bij het buitenschermpje B) de rest vind ik nogal abacadabra en ben een beetje schijterig dat ik het verknal.
De toetsenbord discotheek leek me trouwens wel wat, wat andere iconen ook, dat wordt even lezen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
BARACUS schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:18:
[...]

Ik vind het ook een fantastisch ding hoor :) alleen krijg ik wel koppijn van het modden toen ik dit gisterenavond even heb bekeken. Ik heb wel het orange plaatje weten te verwijderen bij het buitenschermpje B) de rest vind ik nogal abacadabra en ben een beetje schijterig dat ik het verknal.
De toetsenbord discotheek leek me trouwens wel wat, wat andere iconen ook, dat wordt even lezen :/
:) Yep dat was mijn eerste reactie ook, wtf ?! Wb seem edits, maak altijd eerst backups van seems die je gaat wijzigen. Ik gebruik voor dl-en/opslaan seems van/op telefoon P2Kmanager. Voor het editen van de seems gebruik ik XVI32. Zie voor alle tot nu toe gevonden seems : http://xlr8.us/hofo/map.txt. Als er wordt gesproken van een "offset" ga dan in XVI32 naar "Address" en "Goto", type daar de offset in. Vervolgens met "Tools"en "Bit manipulation" vink je de betreffende bit aan of uit. Sla de seem op en laad 'm vervolgens met P2Kmanager op je telefoon. Restart telefoon en voila :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
dafmay schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:36:
[...]

:) Yep dat was mijn eerste reactie ook, wtf ?! Wb seem edits, maak altijd eerst backups van seems die je gaat wijzigen. Ik gebruik voor dl-en/opslaan seems van/op telefoon P2Kmanager. Voor het editen van de seems gebruik ik XVI32. Zie voor alle tot nu toe gevonden seems : http://xlr8.us/hofo/map.txt. Als er wordt gesproken van een "offset" ga dan in XVI32 naar "Address" en "Goto", type daar de offset in. Vervolgens met "Tools"en "Bit manipulation" vink je de betreffende bit aan of uit. Sla de seem op en laad 'm vervolgens met P2Kmanager op je telefoon. Restart telefoon en voila :)
Dat bedoelde ik dus met koppijn ;) ik ga eerst wat beltonen overzetten etc. en dan even kijken of ik al die tweak dingen wel nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:44:
Nogmaals ter info voor diegenen die naar een oplossing zochten. Betreft weergave van telefoonboek, alleen phone- of sim-entries.

Het is mogelijk mbv categoriën, zie "entry details" per contact. Je kunt bijv alle contacten op simkaart een categorie "general" geven en alle contacten op telefoon "Personal". Daarna kies je in phonebook voor "Categories". Daar kun je dan kiezen voor de gewenste categorie en voila...alleen de daarbij behorende tel nrs krijg je in phonebook te zien.
Dit werkt helaas niet als je een bericht verstuurt. Als je dan een afzender wil opzoeken, zie je nog steeds de nummers op de telefoon en op de sim, helaas... Hoop dat dit bij een software-update geregld wordt...
Wat ik ook irritant vind, is dat je bij het zoeken in je telefoonboek alleen kunt zoeken met de beginletter van de naam. Ik heb wel 30 mensen met een M in mijn lijst staan. Lullig als je de onderste moet hebben...

Weet iemand hoe je de standaardtonen kunt verwijderen om ruimte te besparen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 16:17:
[...]

Dit werkt helaas niet als je een bericht verstuurt. Als je dan een afzender wil opzoeken, zie je nog steeds de nummers op de telefoon en op de sim, helaas... Hoop dat dit bij een software-update geregld wordt...
Wat ik ook irritant vind, is dat je bij het zoeken in je telefoonboek alleen kunt zoeken met de beginletter van de naam. Ik heb wel 30 mensen met een M in mijn lijst staan. Lullig als je de onderste moet hebben...
Dat is met de laatste flash-versies opgelost dmv "find" ipv "jump-to" optie in phonebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
BARACUS schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 16:08:
[...]

Dat bedoelde ik dus met koppijn ;) ik ga eerst wat beltonen overzetten etc. en dan even kijken of ik al die tweak dingen wel nodig heb.
:) Ok, rustig aan. Mocht je vragen hebben dan hoor ik het wel. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbee17
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-06-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 16:17:
[...]
Weet iemand hoe je de standaardtonen kunt verwijderen om ruimte te besparen?
Met het programma p2kman kan je deze verwijderen. Hier kan je vinden hoe dat moet.

En nog even een vraagje van mijn kant:
Weet iemand hoe je berichten kunt versturen via bluetooth? Plaatjes ed. is me al wel gelukt via de 'kopiëren' functie, maar hoe gaat dat met tekst?

En wat is ie mooi hea :9~

wwweet ik veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
killerbee17 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 16:29:
[...]

Met het programma p2kman kan je deze verwijderen. Hier kan je vinden hoe dat moet.
Let zeer goed op bij het verwijderen van ringtones ! Maw exact de instructies opvolgen anders heb je kans dat je V3 de meest vreemde kuren gaat vertonen en zelfs niet meer functioneert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbee17
Absoluut! Alles backupen wat je wijzigd. Staat ook allemaal in die tutorial dacht ik...

wwweet ik veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
killerbee17 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 17:27:
Absoluut! Alles backupen wat je wijzigd. Staat ook allemaal in die tutorial dacht ik...
Indeed. Mensen denken vaak het verwijderen van images en ringtones is hetzelfde, niet dus ! Het verwijderen van ringtones heeft bij mij al een keer alles in de war geschopt. Live and learn :) Het mooie daarvan is dat wat ik ook aan mijn V3 verkloot, ik kan altijd reflash/flex-en met RSD Lite. Zolang ik een backup van mijn contacts heb, kan ik alles uitproberen. Dat is wat ik ook zo enorm leuk vind aan deze phone _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Ik wil weleens weten hoe je dat logo van Orange van je toestel af flasht :( dat is echt keihard plastic.
Chemische middeltjes helpt schijnbaar niet. Ik begin nu te denken aan een vlammetje zodat het plastic gaat smelten, de alu moet hier tegen kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
BARACUS schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 18:02:
Ik wil weleens weten hoe je dat logo van Orange van je toestel af flasht :( dat is echt keihard plastic.
Chemische middeltjes helpt schijnbaar niet. Ik begin nu te denken aan een vlammetje zodat het plastic gaat smelten, de alu moet hier tegen kunnen.
Het Orange logo op mijn SPV M500 heb ik met een suikerklontje eraf gehaald (zachtjes wrijven en af en toe schraapsel weghalen met vochtige doek). Maar goed dat is wel een plastic omhulsel en ik durf niet te zeggen dat het ook met de V3 werkt zonder 'm te beschadigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
dafmay schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 18:36:
[...]

Het Orange logo op mijn SPV M500 heb ik met een suikerklontje eraf gehaald (zachtjes wrijven en af en toe schraapsel weghalen met vochtige doek). Maar goed dat is wel een plastic omhulsel en ik durf niet te zeggen dat het ook met de V3 werkt zonder 'm te beschadigen.
Je zou denken dat de alu krasvaster is dan plastic maar tja...op ebay zijn ze iets van 20 euro en een service bedrijf verkoopt ze ook las ik in deze topic voor 20 euro. Ik zal eens kijken wat er gebeurt >:)
Even een lampje, ik probeer eerst aan de achterkant te krassen met een klontje of een vuurtje stoken B)

[ Voor 10% gewijzigd door BARACUS op 29-11-2005 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
BARACUS schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 18:44:
[...]

Je zou denken dat de alu krasvaster is dan plastic maar tja...op ebay zijn ze iets van 20 euro en een service bedrijf verkoopt ze ook las ik in deze topic voor 20 euro. Ik zal eens kijken wat er gebeurt >:)
Even een lampje, ik probeer eerst aan de achterkant te krassen met een klontje of een vuurtje stoken B)
Suc6, ik ben benieuwd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Suikerklontjes zijn op dus met mijn gefrustreerde kop maar de gasbrander erop gezet >:)
Zo'n ding van de blokker met een aansteker erin, komt een mooie spitse blauwe vlam uit.
Nou abacadabra er gebeurde helemaal niks, enkele seconden recht op het logo 8)7 waar is dat spul van gemaakt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
BARACUS schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 19:08:
Suikerklontjes zijn op dus met mijn gefrustreerde kop maar de gasbrander erop gezet >:)
Zo'n ding van de blokker met een aansteker erin, komt een mooie spitse blauwe vlam uit.
Nou abacadabra er gebeurde helemaal niks, enkele seconden recht op het logo 8)7 waar is dat spul van gemaakt :(
Ff langs de buuv voor een suikerklontje dan maar :) Maar zonder dollen een gasbrander op je V3, dat had ik nu weer nooit gedurfd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
dafmay schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 19:21:
[...]

Ff langs de buuv voor een suikerklontje dan maar :) Maar zonder dollen een gasbrander op je V3, dat had ik nu weer nooit gedurfd.
Ja natuurlijk wel even het klepje eraf gehaald :P dat embleem moet eraf anders koop ik een klepje. Ik ben dus niet zo bang om wat grof geweld te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je bij tele2 nu niet zien hoeveel je nog overhebt van je bundel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BARACUS schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 19:28:
[...]

Ja natuurlijk wel even het klepje eraf gehaald :P dat embleem moet eraf anders koop ik een klepje. Ik ben dus niet zo bang om wat grof geweld te gebruiken.
gebruik koningszuur dat werkt perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de V3-i en de V3-x hetzelfde scherm hebben? Ik hoorde nl dat het scherm van de V3-i een STUK beter is dan het scherm van de normale V3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 00:01:
Weet iemand of de V3-i en de V3-x hetzelfde scherm hebben? Ik hoorde nl dat het scherm van de V3-i een STUK beter is dan het scherm van de normale V3.
Yep dat heb ik diverse reviews ook gelezen. Scherm van de nieuwe V3i schijnt nog veel helderder en scherper te zijn omdat ze nu door Sharp worden geleverd. En zoals wij allemaal weten maakt Sharp de beste screens voor mobieltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op woensdag 30 november 2005 @ 00:29:
[...]

Yep dat heb ik diverse reviews ook gelezen. Scherm van de nieuwe V3i schijnt nog veel helderder en scherper te zijn omdat ze nu door Sharp worden geleverd. En zoals wij allemaal weten maakt Sharp de beste screens voor mobieltjes.
maar jij hebt ook geen idee of de v3-x hetzelfde scherm heeft? Want die is nu eenmaal leuker met 2mp etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 23:49:
[...]

gebruik koningszuur dat werkt perfect :)
Maak je een grapje?
Wat een gasbrander niet kan kan een suikerklontje wel :o er zit nog een heel doorzichtig witte zweem op. De laatste restjes gaan denk ik niet weg misschien het laatste stukje met wasbenzine ofzo. Ik heb echt flink zitten schuren en niet lopen nadenken, uiteindelijk ging het langzaam weg. Even onder de kraan en er is werkelijk geen enkel haarkrasje, heb het schuin tegen de halogeenlamp gehouden. Zeer vreemde ervaring :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
BARACUS schreef op woensdag 30 november 2005 @ 00:38:
[...]

Maak je een grapje?
Wat een gasbrander niet kan kan een suikerklontje wel :o er zit nog een heel doorzichtig witte zweem op. De laatste restjes gaan denk ik niet weg misschien het laatste stukje met wasbenzine ofzo. Ik heb echt flink zitten schuren en niet lopen nadenken, uiteindelijk ging het langzaam weg. Even onder de kraan en er is werkelijk geen enkel haarkrasje, heb het schuin tegen de halogeenlamp gehouden. Zeer vreemde ervaring :P
Ja mooi hè :) Was mijn reactie ook toenertijd. Ongelofelijk hoe iemand erop komt om hiervoor een suikerklontje te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 22:42:
kan je bij tele2 nu niet zien hoeveel je nog overhebt van je bundel?
psies nog niet of het komt valt nog te bezien.
Het enige overzicht is je rekening.
Ikzelf zit zonder foon momenteel dit ivm dat deze retour is naar Tele2 wel binnen 8 dagen aangemeld..
3 weken later retourbox ontvangen.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand mij kunnen helpen om mij de smsjes op te laten slaan op de telefoon in plaats van op de sim? Ik kan nu namelijk maar 15 berichten opslaan, ik neem aan dat dat er meer kunnen zijn.

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En het simlockvrij maken van een telefoon gaat toch met behulp van een code? Ik heb hier een soort generator, maar daar zit geen functie bij voor de Motorola V3. Kan iemand mij misschien daarmee helpen? Of ben ik echt genoodzaakt naar zo'n 'GSM-dokter' te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 13:33:
En het simlockvrij maken van een telefoon gaat toch met behulp van een code? Ik heb hier een soort generator, maar daar zit geen functie bij voor de Motorola V3. Kan iemand mij misschien daarmee helpen? Of ben ik echt genoodzaakt naar zo'n 'GSM-dokter' te gaan?
Voor zover bij mij bekend moet je toch langs een GSM-doktor.
Na dit bezoek aan de dokter is in elk geval de garantie op de RAZR verlopen.
Ik heb ergens gelezen dat Motorola bij de RAZR kan zien of er aan het simlock is geknutselt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:08
Ik hoorde ergens dat GSM dokters momenteel helemaal zonder codes zitten voor de V3.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:05:
[...]

Ik heb ergens gelezen dat Motorola bij de RAZR kan zien of er aan het simlock is geknutselt.
Je bedoelt als ze er even een andere simkaart erin stoppen om het ding op te starten :P niet zo geheimzinnig lijkt mij.

[ Voor 5% gewijzigd door BARACUS op 30-11-2005 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
ik heb sinds een week de zwarte uitvoering maar wat ik merk is dat ik hooguit 3/4 dagen doe met mn batterij... is dit normaal of valt er iets aan te doen?

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Nhaixatael schreef op woensdag 30 november 2005 @ 21:17:
ik heb sinds een week de zwarte uitvoering maar wat ik merk is dat ik hooguit 3/4 dagen doe met mn batterij... is dit normaal of valt er iets aan te doen?
Niet zo vaak openklappen, gebruiken en vervoeren ;) gaat hard zo'n brandend scherm en als je van straalpaal moet overschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Laatst online: 04-09 13:20
BARACUS schreef op woensdag 30 november 2005 @ 21:24:
[...]

Niet zo vaak openklappen, gebruiken en vervoeren ;) gaat hard zo'n brandend scherm en als je van straalpaal moet overschakelen.
straalpaal?

anyway vond ergens firmware upgrades en mods, tot hoever zijn die dingen nou te vertrouwen? zag namelijk dat je er bijvoorbeeld filmpjes mee kon maken.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vader is zojuist met vervroegd pension gegaan en moet zijn mobiele telefoon inleveren bij zijn werk. Dus hij wilt graag een nieuwe telefoon, nu zag hij deze in wat folders staan en vond hem erg mooi. Hij vroeg zich af naar de stevigheid van de telefoon. Is deze meteen helemaal kapot als hij een keertje valt? Heeft iemand hier ervaring mee? Want hij werkt behoorlijk veel in de bouw en hij had eerst de nokia 6310, en die heeft behoorlijk wat klappen overleefd :9 Ik heb al tegen hem gezegd dat hij beter een extra verzekering erbij kan afsluiten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Nhaixatael schreef op woensdag 30 november 2005 @ 21:29:
[...]

straalpaal?

anyway vond ergens firmware upgrades en mods, tot hoever zijn die dingen nou te vertrouwen? zag namelijk dat je er bijvoorbeeld filmpjes mee kon maken.
Die antenne's op flats etc. ;) in de trein slurpt je batterij snel leeg als er telkens contact gezocht moet worden.

Laat je pa maar iets anders uitzoeken als hij iets robuust wilt hebben. Het ding is stevig maar het blijft een klepjes gsm. Hij kan ook echt met pesioen gaan en zijn bouwvakkers manier afleren ;)

[ Voor 8% gewijzigd door BARACUS op 30-11-2005 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BARACUS schreef op woensdag 30 november 2005 @ 20:11:
[...]

Je bedoelt als ze er even een andere simkaart erin stoppen om het ding op te starten :P niet zo geheimzinnig lijkt mij.
Ik bedoelde het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat de RAZR moet worden opengeschroefd om sim-lockvrij te kunnen worden.

Maar jouw manier werkt volgens mij ook wel......... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 21:34:
Mijn vader is zojuist met vervroegd pension gegaan en moet zijn mobiele telefoon inleveren bij zijn werk. Dus hij wilt graag een nieuwe telefoon, nu zag hij deze in wat folders staan en vond hem erg mooi. Hij vroeg zich af naar de stevigheid van de telefoon. Is deze meteen helemaal kapot als hij een keertje valt? Heeft iemand hier ervaring mee? Want hij werkt behoorlijk veel in de bouw en hij had eerst de nokia 6310, en die heeft behoorlijk wat klappen overleefd :9 Ik heb al tegen hem gezegd dat hij beter een extra verzekering erbij kan afsluiten. :+
Voor een clamshell vind ik 'm erg robust. Maar als je vader z'n telefoon vaak laat stuiteren kan 'ie misschien beter een 5140 of een Siemens M75 aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Nhaixatael schreef op woensdag 30 november 2005 @ 21:29:
[...]

straalpaal?

Ach dat is een kwestie van je erin verdiepen voordat je eraan begint, zoals met alles. In ieder geval doe ik al sinds de 2e week dat ik mijn V3 had aan firmware upgrades en modden. Belangrijk om backups te maken van seems voordat je met editen begint. Mocht je sounds/pictures enz gaan verwijderen van je telefoon maak daar dan ook backups van. Firmware upgrades kunnen in principe geen kwaad. Flashen is de meest gebruikte vorm, flexen is eigenlijk niet noodzakelijk. Ik heb zelf bootloader 07.E0, een redelijk oude versie, maar zelfs met deze versie heb ik de allerlaatste firmware sinds gisteren erop staan (R374_G_0E.42.0ER). Je hebt mbt flash verschillende types, mét of zonder language pack, en mét of zonder DRM icons. Gebruik MLP (minus language pack) als je je huidige taal-instellingen (vooral belangrijk voor T9) wilt behouden. DRM icons heb ik zelf nog nooit gebruikt, heeft dacht ik te maken met andere icons voor battery-level enz.

Om kort te gaan, modden (seem editen) is geweldig. Je zult verbaasd staan te kijken hoeveel je aan je telefoon kunt wijzigen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

kun je eens een handleidinkje ofzo deze kant op sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Security schreef op donderdag 01 december 2005 @ 14:37:
kun je eens een handleidinkje ofzo deze kant op sturen?
Voor het modden e.d. bedoel je ? Handleidingen té over op internet, zie vooral www.motomodders.net en www.motox.us/index.htm. Voor noodzakelijke software, zie mijn eerdere post over dit onderwerp. Maar kijk en vraag ook op genoemde websites. Het is niet moeilijk, maar je zult je er echt even in moeten verdiepen. Persoonlijk vind ik dat ook het leuke er van, knutselen met mijn gsm. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

thnx zodra mijne terug is van Tele2 zal ik er eens naar kijken.
Had al vanaf het begin af aan problemen. zie eerder in deze thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:21
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 21:34:
Die van mij is 1x gevallen precies op het rechter scharnier van het klapmechanisme.
Hier zit nu een klein scheurtje in.
Hij werkt verder nog perfect alleen merk je dat het openklappen niet meer helemaal soepel gaat.
Erg jammer, maar niks aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Security schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:05:
thnx zodra mijne terug is van Tele2 zal ik er eens naar kijken.
Had al vanaf het begin af aan problemen. zie eerder in deze thread
Kijk eens op deze link:

http://motomodders.net/De...12&postid=1079&view=topic

Daar vind je links naar alles wat je moet weten mbt modden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafman, zou jij mij dan kunnen vertellen hoe je je smsjes op je telefoon kan opslaan in plaats van op je simkaart :) thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum, en heb sinds vandaag de Motorola v3 RAZR Black. Voor 199 kan je deze mooie telefoon toch niet laten liggen?!

Welnu. Ik wil natuurlijk meteen de nieuwste Firmware erop hebben!

Huidige firmware: R374_G_OE.40.9CR

Dit is niet de nieuwste heb ik vernomen, want met de nieuwste zou je filmpjes kunnen maken. Ook laat de snelheid van het menu nu de wensen over.

Wie kan mij, in normaal Nederlands vertellen hoe ik de nieuwste Firmware erop zet? Ik snap er helemaal niets van! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 20:59:
dafman, zou jij mij dan kunnen vertellen hoe je je smsjes op je telefoon kan opslaan in plaats van op je simkaart :) thanks
Dat gaat inderdaad alleen maar via een seem edit (seem 0032_0001, offset 40, bit 6, 0 for phone, 1 for SIM).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 21:23:
Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum, <cut> Wie kan mij, in normaal Nederlands vertellen hoe ik de nieuwste Firmware erop zet? Ik snap er helemaal niets van! Bedankt!
Mischien handig om eerst eens in dit topic te lezen, of een search uit te voeren. Nog geen 6 posts hierboven staat waar je terecht kan en alles kunt lezen over dit soort zaken. Voor jou dan nog maar een keer :

Handleidingen zie vooral www.motomodders.net en www.motox.us/index.htm. Voor noodzakelijke software, zie software-gedeelte op motomodders. Het is niet moeilijk, maar je zult je er echt even in moeten verdiepen. Hier kun je terecht als beginner : http://motomodders.net/De...ostid=1079&view=topic

[ Voor 20% gewijzigd door dafmay op 01-12-2005 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is dus het probleem. Ik heb die programma's gedownload, ook de drivers. Maar de drivers doen niets, alleen wat vage tekst?

Link naar je link voor beginners werkt niet.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op donderdag 01 december 2005 @ 21:24:
[...]

Dat gaat inderdaad alleen maar via een seem edit (seem 0032_0001, offset 40, bit 6, 0 for phone, 1 for SIM).
ik ben echt een leek op dit gebied, maar het is dus wel mogelijk? want 15 sms'jes maximaal opslaan is echt weinig.. dus als ik even op die sites kijk die jij al 3x heb gepost haha moet ik wel ergens mijn antwoord vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 21:31:
Dat is dus het probleem. Ik heb die programma's gedownload, ook de drivers. Maar de drivers doen niets, alleen wat vage tekst?

Link naar je link voor beginners werkt niet.

Bedankt!
Inderdaad de link doet het niet, maar dezelfde link een aantal posts eerder doet het wel. Wat betreft drivers en vage tekst, kan ik je op deze manier echt niet mee helpen. Je moet begrijpen dat seem editten / firmware upgraden enz voor gevorderden is, en je zult je dus echt moeten gaan inlezen op de sites die ik genoemd heb. Het is geen kant-en-klare maaltijd die je ff in de magnetron mikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 21:33:
[...]

ik ben echt een leek op dit gebied, maar het is dus wel mogelijk? want 15 sms'jes maximaal opslaan is echt weinig.. dus als ik even op die sites kijk die jij al 3x heb gepost haha moet ik wel ergens mijn antwoord vinden?
Yep, succes ermee. Het is niet moeilijk maar je moet ff de tijd nemen om die handleidingen door te lezen. Stukje bij beetje ga je het begrijpen en rol je verder in de wereld van het modden :) Zo is het bij mij ook gegaan. Vallen en opstaan soms, gezond verstand gebruiken....bla bla bla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:*)

ik ga het gewoon proberen, mocht ik er niet uitkomen hoor je het vanzelf.. hèhè

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 23:11

MaDLiVe

.-Observer-.

dafmay schreef op donderdag 01 december 2005 @ 21:28:
[...]

Mischien handig om eerst eens in dit topic te lezen, of een search uit te voeren. Nog geen 6 posts hierboven staat waar je terecht kan en alles kunt lezen over dit soort zaken. Voor jou dan nog maar een keer :

Handleidingen zie vooral www.motomodders.net en www.motox.us/index.htm. Voor noodzakelijke software, zie software-gedeelte op motomodders. Het is niet moeilijk, maar je zult je er echt even in moeten verdiepen. Hier kun je terecht als beginner : http://motomodders.net/De...ostid=1079&view=topic
This alleen jammer dat 50% van de links niet meer werken (nou mag het geen probleem zijn om de files te vinden met een beetje handig googelen.

* MaDLiVe wacht nog op zijn V3.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay, zou je een klein beetje kunnen assisteren? ik heb de telefoon net gekocht namelijk en ik heb geen zin in nu al gezeik hehe...

ik bekijk nu de volgende site: http://www.motox.us/motox101/seem_editing.htm en dat ziet er redelijk duidelijk uit hoe je zoiets moet editten, maar welke moet ik nou hebben en wat moet ik precies veranderen?

ik zie het zo voor mij:

ik download via P2KMan de desbetreffende SEEM (whatever that may be), welke SEEM dat is zou jij mij even moeten vertellen dus. Ik pas de seem aan met XVI32, wat ik daaraan zou moeten veranderen wil ik ook graag van jou horen haha.. opslaan en weer uploaden met P2KMan..

het zou echt fantastisch zijn als je mij daarmee kan helpen. Heb je het zelf trouwens ook gedaan?

thanks man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 00:17:
dafmay, zou je een klein beetje kunnen assisteren? ik heb de telefoon net gekocht namelijk en ik heb geen zin in nu al gezeik hehe...

ik bekijk nu de volgende site: http://www.motox.us/motox101/seem_editing.htm en dat ziet er redelijk duidelijk uit hoe je zoiets moet editten, maar welke moet ik nou hebben en wat moet ik precies veranderen?

ik zie het zo voor mij:

ik download via P2KMan de desbetreffende SEEM (whatever that may be), welke SEEM dat is zou jij mij even moeten vertellen dus. Ik pas de seem aan met XVI32, wat ik daaraan zou moeten veranderen wil ik ook graag van jou horen haha.. opslaan en weer uploaden met P2KMan..

het zou echt fantastisch zijn als je mij daarmee kan helpen. Heb je het zelf trouwens ook gedaan?

thanks man
Prima, je hebt in ieder geval de juiste progjes voor het editen enz. Kijk op de volgende link voor alle tot nu toe gevonden seem edits :

http://xlr8.us/hofo/map.txt

Zo moet het gaan lukken. En denk eraan...maak eerst backups van de seems die je gaat editen ! Ps met "Address", "Goto" in XVI32 kun je naar de desbetreffende offset jumpen. Dan met "Bit manipulation" de betreffende bit aan of uit zetten. Zie ook handleiding die jij noemde, daar staat het duidelijk uitgelegd. Suc6 en neem de tijd ervoor. Als je per ongeluk een verkeerde bit aan of uit zet kun je jezelf behoorlijk in de shit brengen.

[ Voor 13% gewijzigd door dafmay op 02-12-2005 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks, daar heb ik wat aan! maar dan heb ik nog een vraagje, wat is de perfecte afmeting voor een wallpaper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 23:11

MaDLiVe

.-Observer-.

Display
Intern: 262k Kleuren TFT, 176 x 220 Pixel
Extern: 4.096 Kleuren CSTN CLI, 96x 80 Pixel

....komop.....

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij al maak ik het plaatje zo groot, dan past 'ie niet mooi gecentreerd op mijn display..

ik heb 'et trouwens gedaan @ dafmay.. ik zie alleen nu nog geen verschil, als ik bij berichtengeheugenmeter kijk staat er nog steeds -..2...+ ik hoop dat ik het goed heb gedaan hehe

ik heb seem 0032 gedownload, adress go to: offset 40
offset 40 - bit 1: Display 'GPRS Attached' icon (1 on, 0 off)
bit 6: SMS storage (0 for phone, 1 for SIM)
toen heb ik 6 uitgevinkt.. zie plaatje (op het plaatje is hij nog aangevinkt)

http://img353.imageshack.us/img353/6199/bitsss9yf.jpg

opgeslagen en weer geupload naar mijn telefoon zoals het in die handleiding beschreven staat.. heb ik het zo een beetje correct uitgevoerd?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2005 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 14:43:
volgens mij al maak ik het plaatje zo groot, dan past 'ie niet mooi gecentreerd op mijn display..

ik heb 'et trouwens gedaan @ dafmay.. ik zie alleen nu nog geen verschil, als ik bij berichtengeheugenmeter kijk staat er nog steeds -..2...+ ik hoop dat ik het goed heb gedaan hehe

ik heb seem 0032 gedownload, adress go to: offset 40

[...]

toen heb ik 6 uitgevinkt.. zie plaatje (op het plaatje is hij nog aangevinkt)

http://img353.imageshack.us/img353/6199/bitsss9yf.jpg

opgeslagen en weer geupload naar mijn telefoon zoals het in die handleiding beschreven staat.. heb ik het zo een beetje correct uitgevoerd?
Ziet er goed uit. Wel de telefoon opnieuw opgestart, mag ik aannemen ? Ik ben alleen ff vergeten wat jij ook weer wilde...sms opslaan op phone of sim ? Ik heb deze edit zelf niet uitgevoerd omdat ik weinig sms verstuur/ontvang.

[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 02-12-2005 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wilde dat ze op de telefoon werden opgeslagen, dan is mijn inboxcapaciteit groter.. toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 19:23:
ik wilde dat ze op de telefoon werden opgeslagen, dan is mijn inboxcapaciteit groter.. toch?
Eerlijk gezegd geen idee. Is natuurlijk afhankelijk van je simkaart hoeveel je daar op kunt slaan. Telefoon weet ik niet. Ik neem aan dat dat in de handleiding wel te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn sim begint al na 14 of 15 berichtjes te piepen. in de handleiding heb ik er helemaal niks over kunnen vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Hoe is dit voor een mod ! Telefoontjes plegen zonder de telefoon te hoeven openen :) Errug leuk, een van de gaafste mods die ik tot nu toe heb gedaan. En nog handig ook voor thuis. Lekker lullen op de speakerphone _/-\o_

Zie http://shorterlink.com/?TY7EGZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellmonder1986
  • Laatst online: 06-01-2021
BARACUS schreef op zondag 06 november 2005 @ 16:58:
[...]

verhaal, krijg je dat orange embleem eraf. verhaal,
ik heb het orange logo erafgehaald met een vlijmscherp buigbaar mesje (wat ze bij de edah enzo gebruikten)
voorzichtig en geduldig krassen en het mesje plas op het alu houden doet wonderen, je ziet er niks meer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Niet online

Vyo

er is niet toevallig iemand die weet hoe en op wat voor manier je alle ringtones, of in ieder geval zo veel mogelijk eraf kunt gooien zonder dat de telefoon gaat protesteren? maw welke bestanden je niet mag weggooien?

of misschien iemand die van alle bestanden een lijstje heeft met de bijbehorende naam in de phone zelf? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Levo schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 02:31:
er is niet toevallig iemand die weet hoe en op wat voor manier je alle ringtones, of in ieder geval zo veel mogelijk eraf kunt gooien zonder dat de telefoon gaat protesteren? maw welke bestanden je niet mag weggooien?

of misschien iemand die van alle bestanden een lijstje heeft met de bijbehorende naam in de phone zelf? :)
http://shorterlink.com/?DAKN8G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
hellmonder1986 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 22:59:
[...]

ik heb het orange logo erafgehaald met een vlijmscherp buigbaar mesje (wat ze bij de edah enzo gebruikten)
voorzichtig en geduldig krassen en het mesje plas op het alu houden doet wonderen, je ziet er niks meer van
Ook geen witte zweem meer :? ik blijf wel zien waar het logo gezeten heeft al is het alleen van dichtbij te zien.

[ Voor 5% gewijzigd door BARACUS op 03-12-2005 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
BARACUS schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 16:31:
[...]

Ook geen witte zweem meer :? ik blijf wel zien waar het logo gezeten heeft al is het alleen van dichtbij te zien.
Dat had ik ook op mijn Orange SPV M500. Héél licht, en alleen van dichtbij te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had even een vraagje, ik had eerst de motorola mpx200 en die was echt heel snel leeg, gaat deze ook zo snel leeg of valt dat wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Heb de mijne vorige week mogen ontvangen van Orange, alleen al van dag 1 een probleem met het scherm :(
Gaat soms zomaar random flikkeren en wordt dan wit. Komt dan soms na een tijdje weer terug, maar meestal is het beste om dan gewoon ff te resetten. Vandeweek eens Orange bellen en zien wat er te fixen valt. Heb al wat gegoogle'd en zag dat er meerdere mensen waren met een gelijk probleem(niet alleen bij de V3 lijkt het, maar vaker bij telefoons met een "klepscherm".

@ Bibo;
Was zelf hiervoor een 6210 gewend(dus geen kleurenscherm, en speelgoed erop ;) ) en hij valt mij reuze mee in vergelijking. Met gemiddeld gebruik qua bellen/foto's etc, houdt hij het al zeker 2 dagen vol na 1 keer vol opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vader heeft toch een abbo genomen met dit toestel samen met de dixons verzekering hehe. Maar een vraagje waar kan je leren hoesjes krijgen? Ik kan niet echt veel vinden op google :? Op ebay staat alleen een lelijk transparant hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het eigenlijk mogelijk om uit te schakelen dat je je sim pin in moet typen bij het inschakelen? Bij mijn vorige el cheapo prepay siemand a60 kon dit wel. Ik vind het qua beveiliging overbodig en qua risico onhandig. Als je het vergeet zit je weer met puk codes etc. etc. Ik heb geen zin in dat gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

Toestel is inmiddels enkele dagen weg
Vandaag telefonisch contact opgenomen blijkt dat ze het nog niet ontvangen hebben...
Afwachten maar weer...

wordt vervolgd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zow, heb het toestel inmiddels al 2 weekjes :)
Heb een Flash & Flex update gedaan, ging prima, ik kan nu ook video's met geluid opnemen :D
Ook heb ik nu meer vrij geheugen en de batterij gaat langer mee. Menu's zijn ook sneller geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 00:20:
Mijn vader heeft toch een abbo genomen met dit toestel samen met de dixons verzekering hehe. Maar een vraagje waar kan je leren hoesjes krijgen? Ik kan niet echt veel vinden op google :? Op ebay staat alleen een lelijk transparant hoesje.
Wat? Zat er geen hoesje bij de razr? Krussel maakt het e.e.a.
http://www.krusell.se/product.php?s=2&product=1836

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 23:35

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Weet iemand wat er bij de Tele2 "editie" van de RAZR geleverd wordt qua accessoires? Ik heb in dit topic al gelezen dat hij niet in de wel-bekende metalen box komt, maar gewoon in een kartonnen doosje. Maar wat zit er voor de rest allemaal wél bij dan? :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-09 10:05

Ikke!

aka Netfinity

Nee, inderdaad een kartonnen doos. Ik heb hem sinds zaterdag :)
Er zit een lader bij, een usb kabel om hem aan de pc te knopen (hiermee kan hij ook opladen), een handsfreeding, met 1 oordopje, microfoon, klemdingetje en een knopje. En dan nog de cd met software en de handleiding en garantiespul enzo. Dat usb hoekstukje wat je wel eens op foto's ziet, zit er niet bij, maar lijkt me ook vrij overbodig.
Hij bevalt tot nu toe goed, moet alleen nog zien dat ik dat iTap er af krijg, nog ff opzoeken hoe dat moet. Het is een soort T9, en net zo irritant. Verder een beetje traag met scrollen in het telefoonboek en tussen foto's enzo.
Tip: je kunt de symbooltjes voor de namen uitzetten in het telefoonboek, passen er meer op het scherm en gaat het (vast wel) iets sneller.
Hij is bij mij ook simlockvrij, mijn telfort sim werkt ook. Hoewel, tele2 is ook via dat netwerk...

Oja, het is de zilverkleurige...

[ Voor 7% gewijzigd door Ikke! op 05-12-2005 21:10 ]

Klik mee voor GoT!........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Oke bedankt :)
Wanneer had jij de telefoon besteld? Ik wacht er nu 2 weekjes op, maar heb nog niets (gehoord). Kreeg jij ook nog een of andere verzendbevestiging vantevoren? Want dan weet ik even wat meer. Ik heb alleen een sms gekregen van Tele2 dat mijn portering op 06-03-2006 klaar zou zijn... :? 8)7 Maar daar heb ik ze al over gemaild want dat lijkt me wel heel extreem.. :P

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-09 10:05

Ikke!

aka Netfinity

Ik kreeg ongeveer een week geleden een brief met telefoonnummer, pin en puck code enzo. Op 15 november ('s avonds) kreeg ik het bevestigingsmailtje dat ik het besteld had. En op 3 december had ik de telefoon dus. Kon er meteen mee bellen trouwens. Het zou best kunnen dat het wat langer duurt als je je oude nummer wilt behouden. Wat trouwens wel een stuk sneller zou moeten gaan dan 4 maanden ofzo :P

Klik mee voor GoT!........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ikke! schreef op maandag 05 december 2005 @ 21:40:
Ik kreeg ongeveer een week geleden een brief met telefoonnummer, pin en puck code enzo. Op 15 november ('s avonds) kreeg ik het bevestigingsmailtje dat ik het besteld had. En op 3 december had ik de telefoon dus. Kon er meteen mee bellen trouwens. Het zou best kunnen dat het wat langer duurt als je je oude nummer wilt behouden. Wat trouwens wel een stuk sneller zou moeten gaan dan 4 maanden ofzo :P
Okay hartstikke bedankt, weet ik weer even wat meer ;) Nu maar even wachten op reactie van de Tele2 klantenservice. Ik heb zo'n zin in die telefoon :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

Houd de telefoon eens tegen je oor zonder dat je gaat bellen.
Hoor je dan een hoge piep?
Om deze reden is mijn foontje nu al een week terug naar T2 Return.

KS heeft al aangegeven de periode waarin er niet gebelt kon worden te verrekenen.
KS gaf ook aan dat het vervangen tot 1 maand kan duren..

Afwachten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Security schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 08:22:
Houd de telefoon eens tegen je oor zonder dat je gaat bellen.
Hoor je dan een hoge piep?
Om deze reden is mijn foontje nu al een week terug naar T2 Return.

KS heeft al aangegeven de periode waarin er niet gebelt kon worden te verrekenen.
KS gaf ook aan dat het vervangen tot 1 maand kan duren..

Afwachten |:(
De pieptoon is toch normaal, heb ik ook. Ligt volgens mij gewoon aan het keypad licht dat gaf eerst stroom dacht ik, mijn vingers tintelde. Na wat beter bekijken is het een vibratie en maakt het een hoop herrie als ik mijn oor erop leg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

ik vind het niet normaal ;-)
Vraag niet om een foon met pieptoon.
tevens zat er is mijn lcd disp een grote vlek.
dus ook vandaar retour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Security schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 10:48:
dus ook vandaar retour
Ik ben bang dat je het probleem van de pieptoon niet verholpen zult krijgen. Zoals baracus zei, het is iets wat nu eenmaal bij deze telefoon hoort. Het is wel zo dat het bij het ene exemplaar erger is dan bij een ander. Dus hopelijk wordt je voorzien van een die er minder erg last van heeft. Maar het geluid zal nooit helemaal weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

dafmay schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:07:
[...]
Ik ben bang dat je het probleem van de pieptoon niet verholpen zult krijgen. Zoals baracus zei, het is iets wat nu eenmaal bij deze telefoon hoort. Het is wel zo dat het bij het ene exemplaar erger is dan bij een ander. Dus hopelijk wordt je voorzien van een die er minder erg last van heeft. Maar het geluid zal nooit helemaal weg zijn.
Is die toon dan altijd aanwezig als de telefoon open geklapt is? Of ook als de telefoon dicht is? (nee ik heb em nog niet.. moet nog even wachten ;( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Security schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 10:48:
dus ook vandaar retour
Ik vind het ook niet normaal :P als iedereen over klaagt dan is het geen foutje wat ze zo kunnen repareren neem ik aan. Het is bij mij trouwens zeer licht en zonder commentaar van anderen zou het me nooit zijn opgevallen. Het is iets met dat backlight techniek wat niet helemaal goed is, je hoort het bij meer apparaten. Zelfs grote kans dat het geluid niet uit je speaker komt maar dat je puur een vibratie oid hoort vanuit de keypad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbee17
Hoe verstuur je berichtjes via bluetooth? Plaatjes ed is al wel gelukt, maar tekstberichten niet.

wwweet ik veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

BARACUS schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:14:
[...]

Ik vind het ook niet normaal :P als iedereen over klaagt dan is het geen foutje wat ze zo kunnen repareren neem ik aan. Het is bij mij trouwens zeer licht en zonder commentaar van anderen zou het me nooit zijn opgevallen. Het is iets met dat backlight techniek wat niet helemaal goed is, je hoort het bij meer apparaten. Zelfs grote kans dat het geluid niet uit je speaker komt maar dat je puur een vibratie oid hoort vanuit de keypad.
Dussss mogen ze het piepje oplossen.
Daar betaal ik niet voor.
Ik betaal voor een GSM zonder piepjes ;-) icm 2 jarig abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Security schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:56:
[...]

Dussss mogen ze het piepje oplossen.
Daar betaal ik niet voor.
Ik betaal voor een GSM zonder piepjes ;-) icm 2 jarig abo.
We horen wel hoe het afloopt :) ik snap sowieso niet hoe fabrikanten het voor elkaar krijgen om dit soort rare dingen in hun eindproduct te hebben. Blijkbaar hebben ze hele slechte testteams.
Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste