Ah een tevreden klantVerwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:56:
[...]
wh000t kheb hem net binnen, was vrijdag niet thuis.
En ja dik tevreden
Data kabel, headset enzo zat er allemaal bij, echt cool. De camera is ook wel redelijk.
Moet wel even wennen aan hoe die in mijn hand ligt (had eerst een nokia), maar waar ik vooral over te spreken ben is de kwaliteit van het kleurenscherm, die is echt mooi!
Het menu van deze phone spreekt voor zich, kun je niet van alle motorola's zeggen, sommige zitten nogal onlogisch in elkaar, bij deze phone is het dik in orde
Naja ga hem maar eens instellen enzo naar mijn eigen wensen
En de software installeren op de pc.
ps Als ik dit topic niet tegen was gekomen had ik nu waarschijnlijk een heel andere telefoon gehad
edit: net de foon op de pc aangesloten en de software geinstalleerd echt tof hoe je alles helemaal kan aanpassen naar eigen wens
Mag ik je aanraden voordat je alles gaat instellen om een firmware-upgrade te doen. Dan heb je meteen de allerlaatste software/functionaliteit en ook snelste menu ! Je hebt alleen bepaalde software nodig voor de installatie (email mij !) en de laatste "monsterpack", zie http://www.planetmotox.net/monster_packs.php, onder kopje "RAZR V3 Monster Packs" : S/W Version: R374_G_0E.42.10R.shx, Flex Version: GSMV3xxT677GA164.
Is echt de moeite waard, trust me