Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 15:34
Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:56:
[...]

wh000t kheb hem net binnen, was vrijdag niet thuis.

En ja dik tevreden :)

Data kabel, headset enzo zat er allemaal bij, echt cool. De camera is ook wel redelijk. :)
Moet wel even wennen aan hoe die in mijn hand ligt (had eerst een nokia), maar waar ik vooral over te spreken ben is de kwaliteit van het kleurenscherm, die is echt mooi! :)

Het menu van deze phone spreekt voor zich, kun je niet van alle motorola's zeggen, sommige zitten nogal onlogisch in elkaar, bij deze phone is het dik in orde :)

Naja ga hem maar eens instellen enzo naar mijn eigen wensen :Y)
En de software installeren op de pc.

ps Als ik dit topic niet tegen was gekomen had ik nu waarschijnlijk een heel andere telefoon gehad :P

edit: net de foon op de pc aangesloten en de software geinstalleerd echt tof hoe je alles helemaal kan aanpassen naar eigen wens :)
Ah een tevreden klant _/-\o_ :)

Mag ik je aanraden voordat je alles gaat instellen om een firmware-upgrade te doen. Dan heb je meteen de allerlaatste software/functionaliteit en ook snelste menu ! Je hebt alleen bepaalde software nodig voor de installatie (email mij !) en de laatste "monsterpack", zie http://www.planetmotox.net/monster_packs.php, onder kopje "RAZR V3 Monster Packs" : S/W Version: R374_G_0E.42.10R.shx, Flex Version: GSMV3xxT677GA164.

Is echt de moeite waard, trust me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool dank je :)

Ik heb je een emailtje gestuurd, wist niet eens dat dit mogelijk was :P

edit: verlies ik mijn garantie dan niet?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2006 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

Ik heb de laatste tijd een supervaag probleem met mijn RZR, het lijkt erop dat hij gewoon op willekeurige tijden, ook bijvoorbeeld midden in een gesprek opeens een reboot doet. Het vreemde is dat hij dan niet om m'n PIN etc vraagt, maar eigenlijk alleen maar opnieuw opstart.

Toevallig iemand anders met iets soortgelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Levo schreef op maandag 03 april 2006 @ 21:32:
Ik heb de laatste tijd een supervaag probleem met mijn RZR, het lijkt erop dat hij gewoon op willekeurige tijden, ook bijvoorbeeld midden in een gesprek opeens een reboot doet. Het vreemde is dat hij dan niet om m'n PIN etc vraagt, maar eigenlijk alleen maar opnieuw opstart.

Toevallig iemand anders met iets soortgelijks?
Neen gelukkig niet. Kijk eens op forums van motox en motomodders. Ik meen daar reacties voorbij te hebben zien komen mbt dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Niet online

Vyo

ik heb daar tot nog toe slechts 1 topic erover gevonden (@motomodders) en geen enkele fix, verder lijkt motox zware load te hebben ofzo, site doet het soms wel maar ligt mainly down >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Levo schreef op maandag 03 april 2006 @ 22:11:
ik heb daar tot nog toe slechts 1 topic erover gevonden (@motomodders) en geen enkele fix, verder lijkt motox zware load te hebben ofzo, site doet het soms wel maar ligt mainly down >.>
Yep motox is vanavond dikke bagger :( Hopelijk morgen weer lekker vlot zoals altijd.

Ps Monsterpack reflash al geprobeerd ? En zo ja, welke ? Je kunt namelijk altijd een eerdere monsterpack proberen als een latere moeilijkheden geeft. Bij mij werkt de allerlaatste wel als een zonnetje. Overigens nu alweer meer dan 85 uur met een volle accu _/-\o_ ... and still going :)

[ Voor 24% gewijzigd door dafmay op 03-04-2006 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Niet online

Vyo

ik heb nu een monsterpack van motomodders.net geprobeerd, met firmware 42.10R, lijkt het nu weer normaal te doen :) ik weiger om multi-letter-search en video op te geven :p zucht, nu weer m'n ringtones eropgooien en die bloated troep erafgooien >.>

[ Voor 19% gewijzigd door Vyo op 04-04-2006 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Levo schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 00:13:
ik heb nu een monsterpack van motomodders.net geprobeerd, met firmware 42.10R, lijkt het nu weer normaal te doen :) ik weiger om multi-letter-search en video op te geven :p zucht, nu weer m'n ringtones eropgooien en die bloated troep erafgooien >.>
Ja dat is de allernieuwste firmware, daar zou je geen problemen mee moeten ondervinden. Functies multi-letter-search en video heb je ook met deze fw-versie.

Totaal 105 uur standby...incl 1,5 uur bellen en een paar uur bluetooth connectie _/-\o_ Zo'n lange standbytijd heb ik met mijn silver V3 nog nooit gehaald, bij lange na niet zelfs.

[ Voor 16% gewijzigd door dafmay op 04-04-2006 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Niet online

Vyo

sweet xD het werkt nu goed, ben alleen wel in m'n multimedia-menu opeens het icoontje voor de Videocamera kwijt, kan wel vanuit het video's menu kiezen voor New Video om er een te maken :P ook apart dat opeens de softbuttons nu geschreven zijn in de vorm "Ringstyles" in plaats van "RINGSTYLES" :) like it, though!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Even stomme vraag, maar wij zijn op school bezig met het ontwerpen van een spelletje voor mobiele telefoons en gaan dit testen op een motorola RAZR, nu hebben we er 3 tot onze beschikking, maar ik heb geen idee hoe ik die software op die telefoon geinstalleerd krijg. Op 3 Nokia's is het al wel gelukt via BT.

Waar zit die installatie module voor de RAZR? Gewoon bestanden erheen copyen werkt niet want hij pikt geen jar en jad files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
orange.x schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:14:
Even stomme vraag, maar wij zijn op school bezig met het ontwerpen van een spelletje voor mobiele telefoons en gaan dit testen op een motorola RAZR, nu hebben we er 3 tot onze beschikking, maar ik heb geen idee hoe ik die software op die telefoon geinstalleerd krijg. Op 3 Nokia's is het al wel gelukt via BT.

Waar zit die installatie module voor de RAZR? Gewoon bestanden erheen copyen werkt niet want hij pikt geen jar en jad files.
Heb je geen datakabel?

Hier nog wat nuttige links:
http://www.themotoguide.c...php?PID=1&PGID=cOhrw5Kobq
http://www.motomodders.net/Default.aspx?tabid=77
Moto Midlet Manager: http://moto.mobarc.com/download.php?get=motomidman

[ Voor 6% gewijzigd door Jozz op 05-04-2006 15:19 ]

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch wel raar dat ze adverteren met video mogelijkheden, terwijl dat er standard niet op zit, tenzij je gemodde firmware erop zet. Of is er wel originele firmware met video opname mogelijkheid :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• he3763
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Via de objectpush van BT kun je gewoon jar files versturen naar de RAZR die dan automatisch geinstalleerd worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• he3763
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:43:
Toch wel raar dat ze adverteren met video mogelijkheden, terwijl dat er standard niet op zit, tenzij je gemodde firmware erop zet. Of is er wel originele firmware met video opname mogelijkheid :?
De laatste officiele releases hebben ook gewoon de video opname functie standaard erin zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Thanks, daar moet ik wel mee uit de voeten kunnen, wel stom dat dat niet bij de standaard software zit van Motorola zelf, met Nokia is dit namelijk wel het geval!

Maar we komen er wel uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand waar ik de laatste originele firmware kan vinden en de bij behorende flash tool? ik zoek me rot maar kan het steeds maar niet vinden.. thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:56:
weet iemand waar ik de laatste originele firmware kan vinden en de bij behorende flash tool? ik zoek me rot maar kan het steeds maar niet vinden.. thx :)
Hè, niet tevreden met 42.10R ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou ook graag wat willen filmen op mijn Razr. Ik krijg mijn p2k tools alleen niet verbonden met mijn V3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op donderdag 06 april 2006 @ 12:16:
[...]

Hè, niet tevreden met 42.10R ? ;)
oh met andere woorden ik overschrijf het monster pack dan ? dan laat maar natuurlijk ;)

en voor de poster hierboven, ik kreeg deze instructies van dafmay hiervoor maar dan met rsd lite
mischien heb je hier iets aan :

>> - de-installeer RSD Lite !
>> - disconnect je telefoon van de usb-kabel
>> - Unzip bijgevoegde bestand naar een plek waar je ze terug kunt vinden (drivers)
>> - RSD Lite installeren en daarna opstarten
>> - plug je telefoon aan de usb-kabel
>> - als het goed is herkend windows nu nieuwe hardware en vraagt om drivers
>> - Ga naar de ge-unzipte drivers en installeer vervolgens iedere nieuw
>> gevonden hardware (dat kunnen er 4-5 zijn !)
>> - Als nieuwe hardware is geinstalleered dan pas zal RSD Lite de telefoon
>> herkennen en kun je verder :)

edit: als je files nodig hebt laat maar weten, email me maar op xenodasouljah at hotmail.com

Dit werkte perfect hier

EDIT2 : Toch hoop ik op een linkje naar de originele firmware + flashttool voor het geval er ooit iets mis is met mijn telefoon dan kan ik hem in zijn originele staat terug sturen... :)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2006 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Mag ik je aanraden voordat je alles gaat instellen om een firmware-upgrade te doen.
Na dat vaak gelezen te hebben, heb ik me er ook aan gewaagd. Ik heb MultiFlashFlex gebruikt, maar tijdens de Monster Pack zei hij "FLASH FAILED". Dus ik een normale reflash gepakt en die werkte wel: "Succesful FLASH".

Dus ik het programma afgesloten en de USB kabel losgekoppeld, maar hij is dood. Het keypad gaat kortstondig oplichten, maar doet niks. Als ik hem nu aansluit geeft Windows aan dat het apparaat niet herkend kan worden.

Hier baal ik behoorlijk van... misschien als ik de telefoon in FLASHING MODE krijg dat ie hem nog wel herkent, maar welke flash moet ik dan gebruiken? Graag hulp hierbij, ik kom er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:35

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Heb je al gerpobeerd om de batterij en sim er even uit te halen? Dat werkt soms bij "vreemde problemen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Bedankt voor je reactie ray-zor, dat heb ik nu inmiddels geprobeerd, op aanraden van jou maar dat haalt helaas niks uit.

Inmiddels heb ik hem in de zogeheten Bootloader functie gekregen, door [ * ] + [ # ] + [pwr] in te drukken.

----

Hij werkt gelukkig weer. :)

Tijdens de eerste flash probeerde ik een MonsterPack uit:
R374_G_0E.42.10R_PDS005_LP0039_DRM0001_JPJAVA_G_0E_V3_01_10R_GSMV3xxT677GA164_1FF.shx
wat niet lukte. Een "FLASH ERROR" gaf het MultiFlashFlex 1.8 programma aan. De V3 wou uiteraard niet meer aan, alleen de keypad lichte kortstondig op.

Met alles nog aangesloten op de PC, heb ik een reflash_mlp geprobeerd:
R374_G_0E.42.0ER_MLP_Reflash.shx
Deze was succesvol, maar nog steeds wou de telefoon niet booten. Gelukkig kon ik weer een MonsterPack proberen, aangezien ik in de bootloader ben gekomen. Daarvoor gebruikte ik gewoon dezelfde.

Inmiddels werkt alles gelukkig weer. Nu vraag ik me alleen af of het verstandig is om een andere Reflash MLP eroverheen te gooien? Ik heb nu het volgende:
  • Flex versie: GSMV3xxT677GA164
  • Software versie: R374_G_0E.42.10R
  • DSP versie: 62343400
  • Talenlijst: 0039
Ik weet niet of er een nieuwere versie is? Volgens mij niet, als ik zo op www.planetmotox.net kijk.

[ Voor 128% gewijzigd door MooDyBLueS op 07-04-2006 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
MooDyBLueS schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:14:
Bedankt voor je reactie ray-zor, dat heb ik nu inmiddels geprobeerd, op aanraden van jou maar dat haalt helaas niks uit.

Inmiddels heb ik hem in de zogeheten Bootloader functie gekregen, door [ * ] + [ # ] + [pwr] in te drukken.

Nu wil ik alleen nog weten wat ik nu moet doen, heb ik een MonsterPack nodig, een Reflash, een Reflash MLP of nog iets anders?

Ik heb de volgende twee geprobeerd:
MonsterPack: R374_G_0E.42.10R_PDS005_LP0039_DRM0001_JPJAVA_G_0E_V3_01_10R_GSMV3xxT677GA164_1FF.shx [flash mislukt]
R374_G_0E.42.0ER_MLP_Reflash.shx [flash gelukt, maar wil niet booten]
Ik meen mij te herinneren dat de nieuwste/laatste monsterpacks en reflashes in shx-formaat alleen kunnen worden geflashed mbv een ander programma dan Multiflasfhflex. Mail mij anders even, dan kunnen we verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Bedankt dafmay, maar het werkt inmiddels weer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
MooDyBLueS schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:41:
Bedankt dafmay, maar het werkt inmiddels weer. ;)
Ha fijn te horen :) Altijd klote als de flash mislukt en je met een dooie phone zit :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Niet online

Vyo

Ik kon zelf altijd spelletjes eropgooien dmv de .jar/.jad bestanden met de tool P2KTools van Bezel, probeer er maar eens op te googlen, superhandig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Dag mensen, nog even een vraag. Mijn zilveren V3 heeft wat krasjes op het onderste deel van de voorkant zitten. Nu wil ik dus los zo'n "stukje plastic" kopen, maar ik weet niet waar.

Het gaat dus om het dikke gedeelte aan de onderkant, als de GSM is opengeklapt. En dan de voorkant ervan.

Zie de foto:
Afbeeldingslocatie: http://sitevanalex.no-ip.info/rick/published/v3_arrow.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
MooDyBLueS schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 21:12:
Dag mensen, nog even een vraag. Mijn zilveren V3 heeft wat krasjes op het onderste deel van de voorkant zitten. Nu wil ik dus los zo'n "stukje plastic" kopen, maar ik weet niet waar.

Het gaat dus om het dikke gedeelte aan de onderkant, als de GSM is opengeklapt. En dan de voorkant ervan.

Zie de foto:
[afbeelding]
Op diverse V3 forums komt deze website altijd weer terug als goede, betrouwbare en complete leverancier van V3-parts :

http://cnn.cn/shop/motorola-razr-c-22_78.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag net iemand die m bij tele2 had (zilver), je kunt een zwarte bij t mobile krijgen met 100 min. ipv 60 ook voor 10,- p/m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem als Levo, na 1 minuut en 14 seconden bellen herstart de gsm, zonder PIN etc te vragen.
Ik heb de firmware 42.10R op de Razr geïnstalleerd, bel een vriend om te testen, herstart de telefoon opnieuw.

iemand nog enig idee voor ik de gsm terugbreng en moet wachten tot hij hersteld is ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op zondag 09 april 2006 @ 21:03:
Ik heb hetzelfde probleem als Levo, na 1 minuut en 14 seconden bellen herstart de gsm, zonder PIN etc te vragen.
Ik heb de firmware 42.10R op de Razr geïnstalleerd, bel een vriend om te testen, herstart de telefoon opnieuw.

iemand nog enig idee voor ik de gsm terugbreng en moet wachten tot hij hersteld is ofzo?
Heb je, net als Levo, een monsterpack geprobeerd (dus géén reflash, maar eentje met flash én flex !) ? Het probleem was bij hem daarna namelijk opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, ik heb de Monsterpack gedownload en op de Razr gezet.

Nu ga ik het eens proberen met deze Monsterpack:
File Type: Monster Pack (RSD lite file)
Flash Version: R374_G_0E.42.0ER
Flex Version: SE8602MXXU112D
Bootloader: 0826
Carrier: Stock Moto
Language Pack: 002E
Release Date: December 2005
Free Space: 7MB+

edit:
weer na 1 minuut en 7 seconden herstart de razr

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2006 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op zondag 09 april 2006 @ 22:24:
ja, ik heb de Monsterpack gedownload en op de Razr gezet.

Nu ga ik het eens proberen met deze Monsterpack:
File Type: Monster Pack (RSD lite file)
Flash Version: R374_G_0E.42.0ER
Flex Version: SE8602MXXU112D
Bootloader: 0826
Carrier: Stock Moto
Language Pack: 002E
Release Date: December 2005
Free Space: 7MB+

edit:
weer na 1 minuut en 7 seconden herstart de razr
Dat klinkt inderdaad niet echt lekker. Ik raad je aan om het probleem eens op forums van motox en motomodders op te zoeken en anders de vraag daar te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
dafmay schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 19:21:
[...]

Op diverse V3 forums komt deze website altijd weer terug als goede, betrouwbare en complete leverancier van V3-parts :

http://cnn.cn/shop/motorola-razr-c-22_78.html
Thanks, ziet er goed uit en ze hebben nog meer onderdelen die wellicht van pas komen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisterenavond nog eens het probleem voorgelegd op motomodders.net, deze morgen krijg ik een mail van een member dat ik de Ultimate cingular Monsterpack eens moet proberen, dat het probleem daarmee waarschijnlijk moet verholpen zijn.

de Ultimate cingular Monsterpack zou ik op motomodders.net (forum) moeten vinden met de search, aangezien hij daar ooit eens een link naar gepost zou hebben.
Nu heb ik op "Ultimate cingular Monsterpack" gezocht en ik krijg geen resultaten.

Weet iemand hier toevallig over welke Monsterpack het gaat en waar ik die kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• he3763
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 14:53:
Gisterenavond nog eens het probleem voorgelegd op motomodders.net, deze morgen krijg ik een mail van een member dat ik de Ultimate cingular Monsterpack eens moet proberen, dat het probleem daarmee waarschijnlijk moet verholpen zijn.

de Ultimate cingular Monsterpack zou ik op motomodders.net (forum) moeten vinden met de search, aangezien hij daar ooit eens een link naar gepost zou hebben.
Nu heb ik op "Ultimate cingular Monsterpack" gezocht en ik krijg geen resultaten.

Weet iemand hier toevallig over welke Monsterpack het gaat en waar ik die kan vinden?
Ik heb geen idee over welke pack dat gaat, maar een Cingular pack lijkt mij niet het meest voor de hand liggend. Cingular is een amerikaanse telecom provider, dus als je deze software op je telefoon zet, zit je met allelei amerikaanse instellingen, die in het beste geval niet relevant zijn en in het slechtste geval gewoon niet werken. Voor een europese telefoon kun je beter zoeken naar een unbranded (dus niet provider afhankelijke) monsterpack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
he3763 schreef op maandag 10 april 2006 @ 15:40:
[...]

Ik heb geen idee over welke pack dat gaat, maar een Cingular pack lijkt mij niet het meest voor de hand liggend. Cingular is een amerikaanse telecom provider, dus als je deze software op je telefoon zet, zit je met allelei amerikaanse instellingen, die in het beste geval niet relevant zijn en in het slechtste geval gewoon niet werken. Voor een europese telefoon kun je beter zoeken naar een unbranded (dus niet provider afhankelijke) monsterpack.
Sluit ik mij geheel bij aan. Ps Ik las wel op motomodders dat bij een bepaalde nieuwe serie V3's het probleem van opeens uitschakelen blijkbaar een bekend (én erkend door Motorola) probleem is. Mischien maar gebruik maken van je garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad, ik heb dus juist gebruik gemaakt van mijn garantie.
Ik ben ermee teruggegaan naar de winkel waar ik hem gekocht heb en ben er razend kwaad buitengegaan.
Wat kreeg ik allemaal te horen:
* Heeft u de bijkomende verzekering gekocht meneer?
nee
* Oei
Waarom? die gsm is 5 dagen oud en ik heb er 2 jaar garantie op.
* Ja meneer, klopt volledig.
Dus het probleem is?
* Welja, de gsm ziet er gebruikt uit
Excuseer?
* Zo kan ik hem niet terug verkopen
Tuurlijk niet, ik kom hem niet terug brengen om u hem dan weer in deze staat door te verkopen aan iemand anders. Daarbij, ik heb de gsm zo gekregen, het was trouwens het laatste model dat hier nog stond, dus jullie hebben me een toonzaalmodel verkocht.
* Kan zijn.
* Maar dit zijn prutsgsm's
U zei? belkwaliteit was veel beter dan die van nokia etc. en hij is veel steviger dan elke gsm van gelijk welk merk.
* In ieder geval, ik moet hem weer opsturen naar motorola, u bent hem 2 weken kwijt.
Fijn zo, hoe moet ik nu verder?
* Geen idee
Kan ik een vervangtelefoon krijgen?
* Gaat in de stock kijken --> nee
Kan ik mijn geld terug krijgen?
* Nee meneer, dan had u de bijkomende verzekering moeten nemen.
Oh, dankjewel.

Vervolgens krijg ik een papier als bewijs dat ze mijn gsm opsturen naar motorola, waarop mijn naam verkeerd staat ingevuld, adres onvolledig, enz...

Ze neemt mijn gsm, geeft me de doos terug en gaat ermee naar achter.

Ik mag hopen dat ik mijn gsm in dezelfde "gebruikte" staat terug krijg of het gaat donderen.

edit:

overigens heb ik net een mail naar motorola gestuurd om hun even te laten weten hoe de dienst na verkoop zit bij de welbetreffende dealer en hoe hun producten na verkoop worden afgeschilderd.

Ik hoop dat ik hier nog van hoor

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2006 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Holy crap 8)7 Welke winkel was dat ? Trouwens goede actie van je om motorola op de hoogte te stellen. Overigens mischien een idee om, mocht het een grote landelijke keten zijn, ook het hoofdkantoor van de betreffende winkel in te lichten. Het kan natuurlijk goed zijn dat je net een k*t-werknemer hebt getroffen (geen excuus natuurlijk). En uiteindelijk kun je ook bij de Nationale Ombudsman terecht met je klacht.

Hopelijk is het probleem snel opgelost.

[ Voor 68% gewijzigd door dafmay op 10-04-2006 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nuja, echt een mail naar motorola kun je het niet noemen, ik heb mijn "mail" in zo een formulier gezet bij gestelde vragen, gezien ik nergens op de site een e-mailadres van motorola belgië kon vinden.

Ook een e-mailadres van de hoofdzetel van de keten waar ik de RAZR gekocht heb kon ik niet vinden, dus heb ik maar een e-mail naar de vestiging in kwestie gestuurd. met daarbij een heel gedetailleerde omschrijving van wat er allemaal gezegd en gedaan werd. Wie de verkoopster in kwestie was en ook dat dezelfde mail naar motorola België verstuurd is.

naam keten: BelCompany

Als de naam hier niet mag geplaats worden wegens policy, mods, feel free to remove it.

edit:
email adres van de hoofdzetel gevonden, een copy van de mail is onderweg

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2006 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Ach, het is niet echt de bedoeling om dit topic aan ervaringen met winkel(keten)s te wijden. Dat gezegd, vermelding van de naam speelt hier niet echt een rol bij en mag gerust genoemd worden. Zo kent elke keten wel ervaringen van klanten met werknemers welke van de zotte waren.

Wat je ervaring met die winkel betreft... Ik vind dat je het vrij netjes verwoord hebt, zonder agressieve toon. Ik moet toegeven dat ik ook af en toe 8)7 trekjes kreeg al lezende ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Eggy op 10-04-2006 21:27 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mocht iemand hier toch nog een emailadres van motorola belgië vinden of in het bezit hebben, gelieve het me dan door te mailen of te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:01

The_Scarabial

MTB for life!

telefoonnummer:
http://hellomoto-belg-dut...GFnZT0x&p_li=&p_topview=1

schrijven via NL:

Voor product informatie en ondersteuning kunt u contact opnemen met Motorola klantenservice op telefoonnummer 02 700 1660. U kunt ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 09.00-17.00 uur. U kunt ons tevens een fax sturen naar faxnummer 02 714 3160.
Voor schriftelijke vragen, verzoeken we u het volgende adres te gebruiken:
Motorola Klantenservice
Postbox 754
3430 AT Nieuwegein
The Netherlands

iets beter zoeken op de motorola site hè ;)

[ Voor 47% gewijzigd door The_Scarabial op 10-04-2006 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Scarabial schreef op maandag 10 april 2006 @ 23:27:
telefoonnummer:
http://hellomoto-belg-dut...GFnZT0x&p_li=&p_topview=1

schrijven via NL:

Voor product informatie en ondersteuning kunt u contact opnemen met Motorola klantenservice op telefoonnummer 02 700 1660. U kunt ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 09.00-17.00 uur. U kunt ons tevens een fax sturen naar faxnummer 02 714 3160.
Voor schriftelijke vragen, verzoeken we u het volgende adres te gebruiken:
Motorola Klantenservice
Postbox 754
3430 AT Nieuwegein
The Netherlands

iets beter zoeken op de motorola site hè ;)
bedankt, maar het telefoonnummer van de helpdesk had ik al gevonden, daar waren ze momenteel nog niet op te bereiken.
ik zoch meer het emailadres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een antwoord gehad op mijn boze email die ik naar de vestiging in kwestie gestuurd had, van de dame in kwestie.

ze gaat overleggen met haar collega wat ze het best kan doen voor me.
en ze is verontwaardigd over de indruk die ik van haar had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:17
MooDyBLueS schreef op zondag 09 april 2006 @ 23:11:
[...]

Thanks, ziet er goed uit en ze hebben nog meer onderdelen die wellicht van pas komen. ;)
Dit is wel grappig maar $45 ervoor...

Afbeeldingslocatie: http://cnn.cn/shop/images/v3gold05.jpg

Bovendien is het tegenwoordig toch een k** klus om die dingen te verwijsselen

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 11:40:
Ik heb net een antwoord gehad op mijn boze email die ik naar de vestiging in kwestie gestuurd had, van de dame in kwestie.

ze gaat overleggen met haar collega wat ze het best kan doen voor me.
en ze is verontwaardigd over de indruk die ik van haar had.
Maar je had wel de indruk dat de boodschap was overgekomen ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 13:24:
[...]

Maar je had wel de indruk dat de boodschap was overgekomen ? ;)
Goh, niet echt, heb nog altijd de indruk dat ze de helft van mijn mail niet gelezen hebben.
Het antwoord kwam van de dame die me gisteren "geholpen" had.
Ze heeft echter niets ontkent over wat ik allemaal geschreven heb.
Het enige waar ze het echt over had is het feit dat ze een toestel dat niet in perfecte staat verkeerd niet kunnen omwisselen.
Dat terwijl ik zorg draag voor mijn gerief en constant het buitenste lcd-schermpje heb lopen oppoetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 13:45:
[...]

Goh, niet echt, heb nog altijd de indruk dat ze de helft van mijn mail niet gelezen hebben.
Het antwoord kwam van de dame die me gisteren "geholpen" had.
Ze heeft echter niets ontkent over wat ik allemaal geschreven heb.
Het enige waar ze het echt over had is het feit dat ze een toestel dat niet in perfecte staat verkeerd niet kunnen omwisselen.
Dat terwijl ik zorg draag voor mijn gerief en constant het buitenste lcd-schermpje heb lopen oppoetsen.
:) Heb jij een zwarte of zilvere versie ? Ik heb beide en de zwarte is helemaal erg ook met vingerafdrukken enz op de telefoon zelf.

Het blijft voor mij vast staan dat als een consument niet tevreden is binnen 7 dagen altijd het recht heeft om een produkt terug te brengen en, ongeacht afspraken van winkel met leverancier/producent, een vervangend produkt mee te krijgen (of zelfs geld terug). Sterker nog, laatst hoorde ik van een medewerker van bcc toevallig dat dit bij de wet is vastgelegd ! Mocht BC nu toch lastig gaan doen dan zou ik echt de Nationale Ombudsman inschakelen. Succes ! En laat ons weten hoe het is afgelopen.

[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 11-04-2006 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 13:54:
[...]

:) Heb jij een zwarte of zilvere versie ? Ik heb beide en de zwarte is helemaal erg ook met vingerafdrukken enz op de telefoon zelf.

Het blijft voor mij vast staan dat als een consument niet tevreden is binnen 7 dagen altijd het recht heeft om een produkt terug te brengen en, ongeacht afspraken van winkel met leverancier/producent, een vervangend produkt mee te krijgen (of zelfs geld terug). Sterker nog, laatst hoorde ik van een medewerker van bcc toevallig dat dit bij de wet is vastgelegd ! Mocht BC nu toch lastig gaan doen dan zou ik echt de Nationale Ombudsman inschakelen. Succes ! En laat ons weten hoe het is afgelopen.
ik heb de zwarte, vingerafdrukken, had ik alleen last van op het buitenste lcd scherm.

Bij de meeste winkels geld die wet idd, maar ik weet niet of hier dit hier in België ook in de wet opgenomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 14:35:
[...]

ik heb de zwarte, vingerafdrukken, had ik alleen last van op het buitenste lcd scherm.

Bij de meeste winkels geld die wet idd, maar ik weet niet of hier dit hier in België ook in de wet opgenomen is.
Ah ja, dat kan natuurlijk anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:53
Hebben jullie ook dat het toetsenbord wat slijtagesporen begint te vertonen?

Bij mij zijn de 3, 6 en 9 (minder) toets behoorlijk beschadigd. Met smsen heb ik mijn duim op deze toetsen. Ik sms zo'n 80 keer per maand, en heb de telefoon nu 13 of 14 maanden (toen ie net uit was). Het ziet eruit als kleine krasjes, en het glanzende is ook weggesleten. Mag dit?

Mn telefoon is verzekerd bij Belcompany (fijn verhaal hierboven :)). Huisgenoot van mij heeft overigens wel zeer goede ervaringen bij BC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Het enige dat ik tot nu toe heb waargenomen is enige grauwigheid bovenaan de "menu"-toets. Die wordt nu eenmaal veel gebruikt. Ook het bekende vervelende toetsenbord-luchtje op mijn zilvere versie. Gelukkig heeft de zwarte dat (nog) niet. Ik probeer dan ook het toetsenbord van de zwarte V3 goed schoon te houden zodat de moleculen er geen vat op krijgen ;) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 23:42:
[...]

bedankt, maar het telefoonnummer van de helpdesk had ik al gevonden, daar waren ze momenteel nog niet op te bereiken.
ik zoch meer het emailadres.
graag gedaan, ennuh, misschien helpt een geschreven brief nog wel beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:17
buddow schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 17:40:
Hebben jullie ook dat het toetsenbord wat slijtagesporen begint te vertonen?

Bij mij zijn de 3, 6 en 9 (minder) toets behoorlijk beschadigd. Met smsen heb ik mijn duim op deze toetsen. Ik sms zo'n 80 keer per maand, en heb de telefoon nu 13 of 14 maanden (toen ie net uit was). Het ziet eruit als kleine krasjes, en het glanzende is ook weggesleten. Mag dit?
Lijkt me dat dat toch wel onder normale gebruiksslijtage valt. 80 sms'jes per maand is ook wel erg veel vind ik (kom ik nog niet aan in 2 jaar). Op de link van die onderdelen boer hierboven ergens kun je ook een nieuw toetsenbord bestellen.

Als je thuis bent kun je natuurlijk ook via de phone tools en je pc sms'en.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:53
Ik heb het nog even nagekeken en ik heb 'm nu 13 maanden. Gemiddeld 94 (dus nog meer) smsjes per maand, dan kom je op 1222 smsjes. Bestaand uit zo'n 150 tekens (ik maak ze meestal wel vol) maakt 183.300 toetsaanslagen :o . Ik zeg niks meer :P. Dan ga ik er wel van uit dat ik iedere letter/teken aansla, wat in de praktijk niet zo is door de ITAPI.

Zijn dus hele normale gebruikssporen, had er niet zo bij stil gestaan. Ben benieuwd hoe het over een jaar is dan :) Overigens vind ik 94 smsjes per maand niet extreem veel, 3 per dag is toch niet uitzonderlijk.

P.S. Is bij jullie de startpost ook zo'n zooitje van niet werkende afbeeldigen?

[ Voor 11% gewijzigd door buddow op 12-04-2006 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
buddow schreef op woensdag 12 april 2006 @ 22:21:
Ik heb het nog even nagekeken en ik heb 'm nu 13 maanden. Gemiddeld 94 (dus nog meer) smsjes per maand, dan kom je op 1222 smsjes. Bestaand uit zo'n 150 tekens (ik maak ze meestal wel vol) maakt 183.300 toetsaanslagen :o . Ik zeg niks meer :P
8)7 Geen wonder dat mijn toetsenbord er nog zo fris uit ziet. Ik gok dat ik slechts 5 sms-jes per maand verstuur. Ik moet zeggen dat het met de build-quality van de V3 zo te horen dus wel goed zit _/-\o_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo , waar kan ik Motorola PST MultiFlashFlex programma ergens vinden om die monsterpacks te gebruiken?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 10:48:
Hallo , waar kan ik Motorola PST MultiFlashFlex programma ergens vinden om die monsterpacks te gebruiken?

alvast bedankt
ik denk dat je google zal moeten gebruiken, gezien het programma illegaal is voor customers.
zoek eens naar Motorola RDS lite 2.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 11:47:
[...]

ik denk dat je google zal moeten gebruiken, gezien het programma illegaal is voor customers.
zoek eens naar Motorola RDS lite 2.3
Ik heb het programma gevonden maar als ik rsd lite opstart, staat er onderin nergens dat de telefoon connected is. Heb een tutorial gevonden op http://www.planetmotox.net en daar staat dat je eerst moet kijken of de telefoon connected is. Ik heb wel drivers ervoor geinstalleerd, want met motorola mobile phone tools werkt het wel prima, die herkend hem meteen.

Heb ook nog PST_7.1.1 + Multiflashflex + Drivers Motorola PST gevonden en als ik dan MultiFlashFlex.exe opstart, begint het programma te zoeken naar je WIBU-BOX en dat duurt even en dan komt er te staan Error: PST Initialization failed! No Security key detected! En hetzelfde gebeurd bij pst.exe, het start wel op maar er komt te staan: Invalid WIBU key of WIBU key is not present.

weet iemand wat ik moet doen om het te laten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Kijk eens op pagina 25 van dit forum. Daar staat een oplossing van mij (gepost door een andere gebruiker). Hopelijk werkt het voor jou ook.

[ Voor 9% gewijzigd door dafmay op 14-04-2006 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg vaak systeem errors bij het opnemen van video's, hebben meer mensen hier last van?

(heb monsterpack)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2006 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 15:01:
Ik krijg vaak systeem errors bij het opnemen van video's, hebben meer mensen hier last van?

(heb monsterpack)
Ondervind zelf geen problemen met video-opnames. Maar ik moet zeggen dat ik niet echt vaak filmpjes schiet (daar heb ik mijn digitale camera voor). Krijg je het gedurende opnames of bij het verwerken van de opgenomen video ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 15:07:
[...]

Ondervind zelf geen problemen met video-opnames. Maar ik moet zeggen dat ik niet echt vaak filmpjes schiet (daar heb ik mijn digitale camera voor). Krijg je het gedurende opnames of bij het verwerken van de opgenomen video ?
Zodra ik klaar ben met het filmpje, en de foon dan het filmpje gaat "verwerken" zegt de foon keihard : "systeem error" niet altijd maar wel vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 15:13:
[...]

Zodra ik klaar ben met het filmpje, en de foon dan het filmpje gaat "verwerken" zegt de foon keihard : "systeem error" niet altijd maar wel vaak.
Kan het zijn dat je veel geheugen in beslag hebt (mp3's enz) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 13:56:
Kijk eens op pagina 25 van dit forum. Daar staat een oplossing van mij (gepost door een andere gebruiker). Hopelijk werkt het voor jou ook.
Hij doet het en ik het die pack erop gezet , maar hij doet het goed alleen als ik hem opstart krijg ik tussendoor een foutmelding die zegt : Flex Error, Phone Subsidy locked

iemand weet wat dat betekend

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2006 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 17:02:
[...]

Kan het zijn dat je veel geheugen in beslag hebt (mp3's enz) ?
Nee er is pas 17% van het totale geheugen in gebruik, ik denk niet dat het daar aan ligt. Mischien dat ik vanavond de flash een keer opnieuw uitvoer, mischien is het probleem dan opgelost. Verder doet alles het gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 17:45:
[...]

Hij doet het en ik het die pack erop gezet , maar hij doet het goed alleen als ik hem opstart krijg ik tussendoor een foutmelding die zegt : Flex Error, Phone Subsidy locked

iemand weet wat dat betekend
hahahha dat is idd verwarrend, dat is het welkomst bericht, even veranderen dus ;) je phone is gewoon in orde de eerste keer had ik zoiets van WTF :? :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 18:05:
[...]

Nee er is pas 17% van het totale geheugen in gebruik, ik denk niet dat het daar aan ligt. Mischien dat ik vanavond de flash een keer opnieuw uitvoer, mischien is het probleem dan opgelost. Verder doet alles het gewoon goed.
Had je nog enige seem edits gedaan mbt video of zo ? Ja een re-install kan oplossing bieden, maar het blijft merkwaardig. Al op motox/motomodders rondgevraagd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo nou idd :? . Ik dacht zal wel weer wat fout gegaan zijn. Maar dat is mooi dat het weer allemaal goed zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 18:22:
[...]

Had je nog enige seem edits gedaan mbt video of zo ? Ja een re-install kan oplossing bieden, maar het blijft merkwaardig. Al op motox/motomodders rondgevraagd ?
Ik weet niet wat je bedoelt met een seem edit...:?

Naja als een reinstall niet helpt zal ik het wel eens vragen op motox/motomodders.
Zo nou idd . Ik dacht zal wel weer wat fout gegaan zijn. Maar dat is mooi dat het weer allemaal goed zit
Ja ik schrok me dus echt kapot de toen ik dat zag ja! Ik dacht ik heb me phone gebrickt in de eerste week dat ik hem heb! Maarja toen die gewoon verder goed werkte en toen ik hem inging stellen enzo, kwam ik erachter dat dit gewoon een flauwe welcome message was. Wel sneaky van die lui :+ })

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2006 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 18:27:
[...]

Ik weet niet wat je bedoelt met een seem edit...:?

Naja als een reinstall niet helpt zal ik het wel eens vragen op motox/motomodders.
Oh sorry ;) Dacht dat je al zover was. Met seem edits kan je zowat iedere instelling aanpassen van je telefoon. Plus nieuwe/extra functionaliteit geven. Denk maar eens aan onbegrensd sms opslaan op telefoon ipv simkaart. Dat is nu juist het leuke aan Motorola's, ihb de V3. Kijk voor de gein eens op : http://xlr8.us/hofo/map.txt. Dat is het overzicht van alle seem edits die tot nu toe zijn gevonden.

[ Voor 9% gewijzigd door dafmay op 14-04-2006 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 18:29:
[...]

Oh sorry ;) Dacht dat je al zover was. Met seem edits kan je zowat iedere instelling aanpassen van je telefoon. Plus nieuwe/extra functionaliteit geven. Denk maar eens aan sms opslaan op telefoon ipv simkaart en onbegrensd. Dat is nu juist het leuke aan Motorola's, ihb de V3. Kijk voor de gein eens op : http://xlr8.us/hofo/map.txt
cool! Weer wat nieuws om mee te spelen :+ . thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 18:30:
[...]

cool! Weer wat nieuws om mee te spelen :+ . thanks! :)
Doe jezelf een groot plezier en denk voordat je begint aan de volgende punten :

- lees je eerst heel goed in, lees de "noob" guides op motox en momo.
- maak altijd backups van seems !
- volg handleidingen "to the T"....dus wederom eerst goed doorlezen en daarna stap voor stap opvolgen.

Hier alvast een begin : http://www.motox.info/showthread.php?t=15

Veel plezier en succes :)

[ Voor 14% gewijzigd door dafmay op 14-04-2006 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:32
voor de liefhebers: een V3 Razr kan gewoon in de wasmachine :+

Hij kwam dr uit met 2 grote vlekken op de schermen en ik vreesde al het ergste, maar een verwarming doet wonderen en ze zijn al bijna weg :*)
EDIT: ze zijn helemaal weg _/-\o_

Oke, het scherm blijft nog wel een beetje wazig maar hij doet het gellukig nog incl camera _/-\o_

Met robijn black velvet blijft zwart echt zwart :o , en hij voelt zijde zacht aan :9 >:)

[ Voor 11% gewijzigd door Dubbel Fristie op 17-04-2006 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
TrIsTaN_tDb15 schreef op maandag 17 april 2006 @ 17:48:

Hij kwam dr uit met 2 grote vlekken op de schermen en ik vreesde al het ergste, maar een verwarming doet wonderen en ze zijn al bijna weg :*)

Oke, het scherm blijft nog wel een beetje wazig maar hij doet het gellukig nog incl camera _/-\o_

Met robijn black velvet blijft zwart echt zwart :o , en hij voelt zijde zacht aan :9 >:)
:) Prachtig verhaal. Overigens de batterij eruit halen en de telefoon (met onderkant naar beneden, beetje schuin leggen) open laten drogen werkt schijnbaar het beste. Niet de föhn van moeder de vrouw gaan gebruiken want dat leidt vaak tot grotere problemen.

Succes _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrIsTaN_tDb15 schreef op maandag 17 april 2006 @ 17:48:

EDIT: ze zijn helemaal weg _/-\o_

LOL, als je het niet erg vind ga ik het niet natesten :P

Maar goed als die het blijft doen heb je geluk gehad alhoewel lijkt het me niet echt gezond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

was de telefoon aan of uit tijdens de test?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Iemand toevallig interesse in een zilveren V3 ? Ik heb 'm "over", na aanschaf zwarte versie. De telefoon is in absoluut perfecte staat, zonder ook maar enige gebruikssporen/krassen/deuken/oid. Scherm, zowel binnen als buiten, is ook volledig puntgaaf. In originele aluminium doos met alle toebehoren en aankoopbon. Voorzien van allernieuwste firmware (42.10R) en dus met video-opname e.d.

Vraagprijs is eur 150,--.

EDIT : verkocht :)

[ Voor 5% gewijzigd door dafmay op 18-04-2006 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Maak de volgende keer even gebruik van Vraag & Aanbod in plaats van GoT.

[ Voor 9% gewijzigd door Eggy op 18-04-2006 19:47 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Eggy schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 19:46:
Maak de volgende keer even gebruik van Vraag & Aanbod in plaats van GoT.
Ach ja, dat zal ik een volgende keer doen. Sorry voor de verkeerde post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nogal last van stof achter het scherm aan de voorkant van de Razr. Iemand die weet hoe ik dit kan weghalen zonder hem uit elkaar te halen? Als het uberhaupt al kan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 21:14:
Ik heb nogal last van stof achter het scherm aan de voorkant van de Razr. Iemand die weet hoe ik dit kan weghalen zonder hem uit elkaar te halen? Als het uberhaupt al kan.....
Ik ben bang dat je inderdaad het eea zult moeten demonteren. Op de motox en motomodders forums staan een paar duidelijke (met plaatjes) handleidingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op woensdag 19 april 2006 @ 21:35:
[...]

Ik ben bang dat je inderdaad het eea zult moeten demonteren. Op de motox en motomodders forums staan een paar duidelijke (met plaatjes) handleidingen.
Dank Dafmay voor je reply. Ik heb overal even gekeken en stof achter het scherm is nogal een groot probleem als je alle moto forums afloopt. Ik zal eerst even moed moeten verzamelen om de Razr open te maken volgens de aanwijzingen van bv. http://www.themotoguide.com/index.php?PID=1&PGID=445
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 19:11:
[...]

Dank Dafmay voor je reply. Ik heb overal even gekeken en stof achter het scherm is nogal een groot probleem als je alle moto forums afloopt. Ik zal eerst even moed moeten verzamelen om de Razr open te maken volgens de aanwijzingen van bv. http://www.themotoguide.com/index.php?PID=1&PGID=445
8)7
Graag gedaan. De V3 openschroeven én naderhand weer in elkaar krijgen (zonder schroeven over te houden) is geen makkelijke klus naar het schijnt. Ik zou zelf erg voorzichtig zijn, en het waarschijnlijk niet eens durven. Nokia's en SE's heb ik vaak gedemonteerd, maar die plastic zooi met klik-systeem kan weinig fout gaan :) Succes in ieder geval.

EDIT : na de handleiding te hebben gezien moet ik concluderen dat het eigenlijk best goed te doen lijkt te zijn. Ga je een vervangend schermpje aanschaffen ?

[ Voor 11% gewijzigd door dafmay op 20-04-2006 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op donderdag 20 april 2006 @ 20:05:
[...]

Graag gedaan. De V3 openschroeven én naderhand weer in elkaar krijgen (zonder schroeven over te houden) is geen makkelijke klus naar het schijnt. Ik zou zelf erg voorzichtig zijn, en het waarschijnlijk niet eens durven. Nokia's en SE's heb ik vaak gedemonteerd, maar die plastic zooi met klik-systeem kan weinig fout gaan :) Succes in ieder geval.

EDIT : na de handleiding te hebben gezien moet ik concluderen dat het eigenlijk best goed te doen lijkt te zijn. Ga je een vervangend schermpje aanschaffen ?
Als je het schermpje verwarmt met een fohn schijnt het met een pincet vrij gemakkelijk los te halen te zijn van de bestaande lijmlaag. Daarna kan je, na het schoonmaken, het gewoon weer terugplakken. Ikzelf heb een echter een iets ander probleem met mijn V3. Bij mij zit het stof achter het glaasje aan de buitenkant. Daar heb ik nog niets over gelezen tot nu toe behalve dat je het hele toestel dan uit elkaar dient te halen.

Dat bedoel ik dus met moed verzamelen.
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 22:48:
[...]

Als je het schermpje verwarmt met een fohn schijnt het met een pincet vrij gemakkelijk los te halen te zijn van de bestaande lijmlaag. Daarna kan je, na het schoonmaken, het gewoon weer terugplakken. Ikzelf heb een echter een iets ander probleem met mijn V3. Bij mij zit het stof achter het glaasje aan de buitenkant. Daar heb ik nog niets over gelezen tot nu toe behalve dat je het hele toestel dan uit elkaar dient te halen.

Dat bedoel ik dus met moed verzamelen.
|:(
Oh ja dat is waar ook, jij hebt stof onder buitenscherm. Dat is inderdaad klote en maakt het allemaal een stuk moeilijker. Ik ben benieuwd of het je gaat lukken, houd ons op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieroman
  • Laatst online: 12-09 21:36

Pieroman

/me

Denk dat deze vraag vast al wel ooit gesteld zal zijn maar met de search en google kan ik het niet zo snel vinden terwijl ik het laatst echt nog zelf tegen ben gekomen 8)7

Ik heb nu funlights op m'n v3 gemikt (durfde het na paar maanden wel aan, tele2 aanbieding he) en dit werkt ook maar hoe zijn nu alle instellingen/presets en wat is dus het verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Pieroman schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 01:14:
Denk dat deze vraag vast al wel ooit gesteld zal zijn maar met de search en google kan ik het niet zo snel vinden terwijl ik het laatst echt nog zelf tegen ben gekomen 8)7

Ik heb nu funlights op m'n v3 gemikt (durfde het na paar maanden wel aan, tele2 aanbieding he) en dit werkt ook maar hoe zijn nu alle instellingen/presets en wat is dus het verschil
Ik heb de funlights ook eens gebruikt, maar nu niet meer. Voor zover ik mij kan herinneren kun je het instellen bij ringstyles. Wanneer je de instelling veranderd zie je het keypad enz oplichten als voorbeeld. Ook het buitenscherm laat een voorbeeld zien adhv bluetooth-lampje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroVince
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
dafmay schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 18:29:
[...]

Oh sorry ;) Dacht dat je al zover was. Met seem edits kan je zowat iedere instelling aanpassen van je telefoon. Plus nieuwe/extra functionaliteit geven. Denk maar eens aan onbegrensd sms opslaan op telefoon ipv simkaart. Dat is nu juist het leuke aan Motorola's, ihb de V3. Kijk voor de gein eens op : http://xlr8.us/hofo/map.txt. Dat is het overzicht van alle seem edits die tot nu toe zijn gevonden.
Onbegrensd sms opslaan? Heb momenteel ingesteld staan dat smsjes op de telefoon worden opgeslagen (seem 0032_0001 offset 40 bit 6), maar.. ik kan maximaal een smsje of 70 opslaan? Is er nog een andere optie met betrekking tot sms die ik over het hoofd zie?

Edit: wat Google'n leverde mij seem 004a op als mogelijke plaats om de ruimte beschikbaar voor smsjes op de telefoon te veranderen, alleen welke offset hebben we het dan over en wat is een handige waarde? Tips?

[ Voor 15% gewijzigd door ZeroVince op 13-05-2006 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Laatst online: 12-09 21:32
Ik heb echt een irritant probleem. Ik ben al een aantal uur bezig om een een mp3tje op m'n V3 te krijgen. Maar het lukt totaal niet.

Wat ik heb geprobeerd:
Via BlueSoleil MP3 genipt en geplakt, maar dan krijg ik de fout melding, Uploaden bestand mislukt! terwijl het voorheen altijd perfect lukte :? foto's heen weer transferen lukt wel.

Daarna gewoon geprobeerd via de USB kabel icm Mobile PhoneTools, dan krijg ik de foutmelding
Verzoek afgewezen door telefoon (Verlangde entiteit te groot (0X4D))
Ook hier kan ik gewoon me foto's heen en weer sturen.

Ik snap er echt niks meer van, kan iemand mij uit de brand helpen _/-\o_ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag436
  • Laatst online: 09-05 17:41

TifKag436

Yeah......Right !!

Even een echte NOOB vraag.

Hoe herstart ik de telefoon zonder speciale software.
Hij is origineel, en zo wil ik hem ook houden.
Alleen heb ik een probleempje met de batterijmeter, hij gaat van 4 Blokjes naar 0, en nou dacht ik dat dat misschien kon komen door het vele spelen met Mobile Phone Tools en USB kabel (waardoor hij automatisch begint te laden).
Ik neem aan dat de telefoon aan en uitzetten niet echt een herstart is.
Is de batterij eruit en er weer in wel een herstart ?????

Wie heeft het melken van koeien ontdekt, en wat dacht hij dat hij aan het doen was toen hij ermee begon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrIsTaN_tDb15 schreef op zondag 14 mei 2006 @ 01:37:
Ik heb echt een irritant probleem. Ik ben al een aantal uur bezig om een een mp3tje op m'n V3 te krijgen. Maar het lukt totaal niet.

Wat ik heb geprobeerd:
Via BlueSoleil MP3 genipt en geplakt, maar dan krijg ik de fout melding, Uploaden bestand mislukt! terwijl het voorheen altijd perfect lukte :? foto's heen weer transferen lukt wel.

Daarna gewoon geprobeerd via de USB kabel icm Mobile PhoneTools, dan krijg ik de foutmelding
Verzoek afgewezen door telefoon (Verlangde entiteit te groot (0X4D))
Ook hier kan ik gewoon me foto's heen en weer sturen.

Ik snap er echt niks meer van, kan iemand mij uit de brand helpen _/-\o_ ?
Waarschijnlijk is de mp3 gewoon te groot, probeer eens een kleinere versie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Modbreak:Gelieve hiervoor Vraag & Aanbod te gebruiken in plaats van GoT.

[ Voor 86% gewijzigd door Eggy op 20-05-2006 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Advertentie inmiddels toegevoegd op V&A. Is het toegestaan om hier een verwijzing te plaatsen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal, ik wilde eigenlijk de v3i kopen maar toen dacht ik.. voor 100 euro minder heb ik ook alle functies die ik nodig heb. Momenteel zie ik de goedkoopste uit een winkel is de Orange prepaid versie.. zitten hier nog orange logo's op? en is hij te unlocken? alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 23:03:
Hallo allemaal, ik wilde eigenlijk de v3i kopen maar toen dacht ik.. voor 100 euro minder heb ik ook alle functies die ik nodig heb. Momenteel zie ik de goedkoopste uit een winkel is de Orange prepaid versie.. zitten hier nog orange logo's op? en is hij te unlocken? alvast bedankt
Ja er zitten orange logo;s op , ik heb er zelf een van orange icm een abbo. Maar je kunt hem gewoon unlocken en modden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik kan niet het logo eraf halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik heb mijn RAZR net de deur uit gedaan ter reparatie. Mijn microfoon is vermoedelijk defect. Als ik praat lijkt het voor de gene aan de andere kant iig net of ik met windkracht 10 sta te bellen, veel geruis en onverstaanbaar... :'(

Niet echt fijn en heb hem pas 4 maandjes...

[ Voor 8% gewijzigd door ViNyL op 23-05-2006 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Iemand hier met een v3 met een telfort abo en waarvan het mms werkt? welke instellingen heb je dan gebruikt? ik heb van alles geprobeert maar niks werkt, ook de instellingen van telfort.nl.
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste