amd187 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 23:52:
Het hele bullet time heb je toch omdat jij zo bent? Zo ben je geboren. Het hoort gewoon bij het verhaal. Dat het zonder bijna niet te doen valt, is juist de charme vind ik. Dat benadrukt maar weer dat je speciaal bent, en ze daarom ook steeds zeggen "he's too fast!" en "what the f*ck??".
ok, maar met de zinnen "he's too fast!" en "what the f*ck maak ik niet op, dat je zo geboren bent...
leg het dan uit oid...
bij het 1e was ik misschien iets tever gegaan want ik had het net uitgespeelt en vond het zo slap dat ik er gewoon kwaad om was, ik vind het nu nogsteeds niks maar ben nu minder pissed...
een beter alternatief vond ik:
dat je gewoon met dat meisje kan praten en haar verhaal aan kan horen het is nu allemaal een beetje heel erg vaag, dat kun je zelfs hier op het forum wel zien aangezien niemand presies weet wat de rol van paxton precies is, nou heeft Shady_Guy op pagina 14 zijn iedee erover maar wie zeg dat dat klopt?
[...]
Kijk vriend, als je op deze manier gaat redeneren kan je elke personage uit elke game/film wel wegcijferen. Duidelijk een stukje loze frustratie aan jouw kant.
dat is onzin wat jij zegt, vanaf het begin van het spel zit je achter paxton aan, je mag toch wel verwachten dat je op zijn minst precies te weten komt wat en wie paxton is wat zijn motieven zijn voor die moorden.
en ineens floep paxton is klaar hij hoeft niks meer te doen, en dan moet IK als F.E.A.R (AGENT) hem ineens neerschieten? niet in de boeien en meenemen naar het bureau oid nee schiet maar af klaar...
[...]
Max Payne? Of bedoel je misschien the matrix? Ik zal er maar meteen bij vermelden dat Max payne 3de persoonzicht was en dit 1e. Scheelt nogal namelijk. Of bedoel je soms dat het verhaal gejat is...
het gaat mij meer om de omgevingen, texture's pc hokjes alles bij elkaar + de bullet time mode(ik weet niet eens hoe het in het echt heet...)
[...]
Lijkt me duidelijk dat dit dus gewoon niet jou type spel is. Als je slowmo aan zet is het te makkelijk en te max payne, en als je het uitzet te moeilijk. Sja.. dan kan je net zo goed zeggen dat je het niet leuk vind als het regent of als het niet regent..
je snap wel wat ik bedoel..... en dit is ook zeker wel mijn game..., er is gewoon geen goede balans tussen de vijanden en die slowmo, elke keer achter een hoekje wachten totdat je meter weer gevult is zodat je weer kan knallen... beetje vreemd...
[...]
Springen over railingen, wegrennen, versterking halen..
Affijn, al met al vond je het gewoon een kutspel. Ik ben het alleen niet eens met je redenatie

ik had een ventje die onder een reling doorkroop terwijl ik naast hem stond ik knal 3x met die shotgun op zijn hoofd en er gebeurt niks... toen dacht ik ow dan valt hij zeker dood neer als hij is uitgekropen... maar nee hij begon gewoon op mij te schieten... beetje vreemd....
verder is het gewoon niet super bizonder ofzo in vergelijking met hl2 b.v.
waarom reageer je dan
OMD schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:16:
[...]
echt, jij bent zonder twijfel en aarzeling de grootste praatjesmaker van got. scheldwoorden gebruiken, geen duidelijke argumenten achter jouw zeggingen over het spel, denken dat je allemaal wel beter weet... jammer, dacht dat dat soort mensen der niet meer waren.
maar goed, tis nog vroeg, geen zin meer om me verder druk te maken

waar zie jij scheldwoorden staan? als jij: stom rot en shit, al scheldwoorden vind, kan ik er op dit forum nog wel een paar veel ergere voor je opzoeken....
Geen duidenlijke argumenten? moet ik dan als een balkenende alles gaan beargumenteren, het liefst 1 a4tje vol over 1 klacht?
stel je niet zo aan vent.. de wereld gaat NOG niet ten onder hoor, als dat wel zo zou zijn zou ik me maar eens druk gaan maken...
beargumenteer jezelf eens zou ik zeggen...
amd187 schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:19:
[...]
spoiler:Voor zover ik heb begrepen uit het verhaal: Alma is je moeder, jij prototype nummer 1 (gedwongen geboren via Alma) en Paxton prototype 2 (ook gedwongen geboren). Dit vanwege Alma's psycic powers en ze wilde 2 super soldiers maken. Na onze geboortes is Alma dood gegaan/gemaakt, maar haar ziel leeft nog. Ze wil nu wraak nemen op degene die haar hebben gedwongen kinderen te baren en haar gedood hebben en 6 dagen hebben laten rotten, en dit doet ze via Paxton. Paxton was namelijk een failed experiment, omdat hij gestoord was vanwege de geestelijke link die hij met Alma heeft. Jij zelf hebt daar geen last van, en kan haar als het ware negeren. Paxton eet dus die mensen om via Alma wraak te nemen en iedereen die er mee te maken heeft gruwelijk te laten sterven. Levend gegeten worden lijkt me vrij gruwelijk.
eindenlijk iemand die wel normaar kan reageren...
spoiler:maar wat ik begrijp uit het verhaal, is alma het kindje van dat vrouw die paxton als laatst opgegeten heeft (ik kan even niet op haar naam komen.... dan kan jij toch nooit een zoon zijn van alma aangezien die veel jonger is... jij bent ongeveer net zo oud als die blonde vrouw die je moest redden....
en waarom zou ze haar eigen kind (paxton) gebruiken om te moorden?
Darth Malak schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:27:
Ik dacht dat deze topic over FEAR gaat. Ik snap niet waarom iedereen zich zo druk maakt over koekoek2003nl... Dit is duidelijk een 13 jarige of iets in die buurt. Zeker gezien het taalgebruik.
Gewoon niet aan storen dus!

ik snap ook niet waarom iedereen zich zo druk maakt om mij...
maar gezien jou reactie ben je zeker zelf ook al erg volwassen of niet?
niet iedereen is een meester in de nederlandse taal, beetje triest zelfs dat je mijn spelfouten nodig hebt om mij af te kraken...(en nee ik ben ook geen tiener meer)
en owja nadat ik volgens jullie dit spel zo helemaal af loopt te kraken, ik vond het wel een leuk spel hoor... en ik heb me er ook wel mee vermaakt.... jammer he voor jullie?
trouwens als je de credits helemaal af hebt gekeken hoor je nog een telefoon gesprek:
spoiler:waarin die genestine ardestide of hoe ze ook mag heten belt met de president, over dat de eerste prototype een succes was, ?
ik dus? of niet, niet duidenlijk...
[
Voor 8% gewijzigd door
kaasaanfiets op 25-10-2005 21:33
]