Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Nog even een leuk tussendoortje... voor degene die wil weten hoe hij zijn PC en F.E.A.R. optimaal op elkaar af moet stellen om goede FPS te halen ingame, lees dit artikel eens door :)

TweakGuides.com - FEAR Tweak Guide

Let wel... dit is een guide die bedoeld is voor de gebruikers van versie 1.01 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:01

OMD

Deze vraag is vast voorbij gekomen maar ik zit op werk en kan de search niet gebruiken want dat laat Novell niet toe :-(

wat is het merkbare verschil tussen nieuwe patch en orgineel? hij vraagt steeds of ik een update wil installeren maar ben bang dak me savegame verlies....

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:26

Aight!

'A toy robot...'

bbbrbrbrb ik vind het een eng spel, wel ben ik bijna bij het einde, ben net die lift uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-09 21:55

JohnD

Bernd

OMD schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:20:
Deze vraag is vast voorbij gekomen maar ik zit op werk en kan de search niet gebruiken want dat laat Novell niet toe :-(

wat is het merkbare verschil tussen nieuwe patch en orgineel? hij vraagt steeds of ik een update wil installeren maar ben bang dak me savegame verlies....
Global:

Fixed a problem where players could fall under the map after pressing ESC while climbing a ladder.
Fixed a bug where water FX would play where there was no water in the "Heavy Resistance" level.

Multiplayer:

Fixed the Game Type filter on the server browser screen.
Fixed broken ladder animations.
Spectator "Fly" mode now works as intended.
SlowMo Score Time is now reported through the in-game server browser for SlowMo CTF games.
Fixed a problem where players would sometimes spawn into Team Elimination games as a neutral player.
Team Eliminmation servers will no longer advance to the next round if you are the first to join and then switch teams.
Dead players will no longer win the round in Elimination game types if they have the highest score when time runs out.
The score tally on the HUD now works properly in all Elimination game types.
Remote clients can no longer log into SCMD on hosted games as original intended. SCMD still works as before on dedicated servers.
The weapon of the player you are watching will no longer appear on the screen when using the "Follow" spectator mode.
Fixed problem with grenades getting stuck on or bouncing off of breakable windows in certain levels.
Further optimized performance and fixed minor lighting and art bugs in the Streets CTF level.
waarom zou je je savegame kwijtraken?

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

ik zie nu pas dat ik deze post al heb gelezen... sorry guys :X

niks echt veranderd in singleplayer dus....
mooi dat ik de savegame niet kwijtraak dan gewoon updaten dus.

ik weet niet, ik heb wel is spellen gehad dat na de update me savegame corrupt was, daarna een beetje huiverig geworden... 8)7

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Laatst online: 22:56

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Heb een vreemd probleem ineens, gewoon als ik de singleplayer wil openen. Heb de update er net ook opgezet maar dat helpt niets.
Ik speel overigens op een profiel van een vriend van me omdat mijn eigen wegwas na een reinstall.

Afbeeldingslocatie: http://img323.imageshack.us/img323/2787/fear20051024182133314ab.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Iemand zin in een potje FEAR? multiplayer is echt te vet! SloMO :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Gisteren een behoorlijke vette firefight gehad met een aantal vijanden!!
Mijn god wat is de AI goed zeg! Ze circelen ook echt om je heen en proberen je zo te omsingelen :o
Had et toch ff benauwd toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
NokiaFan schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:26:
F.E.A.R. draait niet echt lekker hier, de normale fps is dik in orde, maar soms lijkt het alsof er data naar de harde schijf wordt geschreven, waardoor het beeld soms stil komt te staan.
Dat lijkt erg op een tekort aan geheugen. Tenminste, als het spel lijkt te bevriezen en je ziet harddisk activiteit, dan heb je grote kans dat hij om geheugen vrij te krijgen het een en ander van en naar de swapfile op je harddisk aan het verplaatsen is.

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Maar ik snap het verhaal nog niet helemaal. Ik snap dat Paxton de vijand was, maar waarom was hij de vijand, wat had hij tegen jou als speler en waarom kon je hem zo makkelijk dood schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een server maak (Dedicated) voor FEAR (versie 1.1).
Dan komt mijn server niet bij de overige servers te staan maar alleen in LAN
Terwijl ik bij ONLY LAN: NO heb staan.
Bij versie 1.0 deed hij het wel goed.
Heb hem al opnieuw geinstalleerd maar nog steeds hetzelfde probleem.

Wie kan me hiermee helpen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

nou ik heb hem net uitgespeelt
en wat een gigantisch
spoiler:
stom rot klote shit <---- met nog veel ergere scheldwoorden erbij) stom einde zeg het verneukt echt het hele spel shitttttt...

dit is hetzelfde als je een film kijkt en de hoofdpersoon heeft vet veel meegemaakt en word op het laatst afgeschoten door iemand die je niet ziet, zonder reden, The End

moioooo En het verhaal word ook helemaal niet eens duidenlijk iig niet bij mij, als ik het goed het is dat kleine meisje dus het dochtertje van die blondje chick die je een x moest redden?
en die oude vent, heeft dat dochtertje in die bol gestopt? ik snap er helemaal niks van...

en die halve zool paxton oid heeft ook helemaal geen reet met het verhaal te maken behalve dat hij zonodig iedereen moet opvreten... en mij (de speler) dus op een stomme manier uitlegt dat ik daar ook geboren was oid, nou als iemand mij het verhaal op een andere manier uit kan leggen GRAAG want ik snap er helemaal geen hol van...
En hoe je die vent ook dood moet maken verschrikkenlijk hij zit maar wat STOM naar je te kijken en je kunt een beetje rondspringen in die kamer... damnzz wat sneu en dan geef je hem een schop en dat is hij ineens dood pffff komop zeg en die blonde del ligt ernaast zo dood als een pier nou geweldig....

en over de graphics en AI
spoiler:
wat een gejatte shit zeg max payne overal... ik kreeg in al die gebouwen ook wat flashbacks van halflife 1, en nog een andere game waarvan ik even niet op de naam kan komen... (Ik weet het weer, swat 4)
en die bullettime mode zuigt,

of ja eigenlijk niet

Als het er niet was viel de game voor de doorsnee gamer niet uit te spelen.... (jaja kom maar op stoere jongetje allemaal om te zeggen dat de game ooow zo makkenlijk was)

die AI iedereen zegt dat hij zo goed was.... het enige wat ze doen is een beetje omsingelen, hun posities verraden via de radio, en achterlijk goed raak schieten....
niet echt bizonder ofzo

wat ik nog minder vond waren veel van de leuke schrik momenten dan hoor je een geluidje oid en dan zie je iets wegkruipen of iemand vallen ofzo... leuk hoor maar vaak ben ik zo intensief aan het spelen dat ik dan al lang ergens anders kijk, of er al voorbij ben gelopen.... maaar ik wil het wel zien dus weer opnieuw op F9 drukken..... hadden ze beter kunnen doen....

Al met al heb ik me in het begin goed vermaakt met de game maar naarmate je verder komt zakt het als een pudding inelkaar, ik krijg het iedee dat de makers er op den duur zat van waren en de boel flink hebben afgeraffelt.
BAH echt een tegenvallen man, en ik had er zo veel van verwacht echt om te huilen gewoon... :'(

[ Voor 9% gewijzigd door kaasaanfiets op 24-10-2005 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus omdat het een soort bullet time heeft is het spel meteen slecht?? of omdat het uberhaupt iets heeft wat een ander spel ook heeft??

Ga dan maar weer fijn half life 1 spelen :r

ok.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 23:17:
Dus omdat het een soort bullet time heeft is het spel meteen slecht?? of omdat het uberhaupt iets heeft wat een ander spel ook heeft??

Ga dan maar weer fijn half life 1 spelen :r

ok.
nee dat het compleet gejat is vind ik niet zo erg,
maar dat het zonder niet te spelen valt wel... het moet een extra'tje zijn, probeer die vent met die schilden om zich heen maar eens te killen zonder bullettime dan ben je meteen (half)dood ....

waarom zou ik weer hl1 gaan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 15:37
koekoek2003nl schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 23:33:
[...]

maar dat het zonder niet te spelen valt wel... het moet een extra'tje zijn, probeer die vent met die schilden om zich heen maar eens te killen zonder bullettime dan ben je meteen (half)dood ....
Waarom 'moet' het een extraatje zijn? Het hoort kennelijk bij de game om makkelijker verder te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-07 16:12

amd187

Ondertitel

Het hele bullet time heb je toch omdat jij zo bent? Zo ben je geboren. Het hoort gewoon bij het verhaal. Dat het zonder bijna niet te doen valt, is juist de charme vind ik. Dat benadrukt maar weer dat je speciaal bent, en ze daarom ook steeds zeggen "he's too fast!" en "what the f*ck??".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
koekoek2003nl schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 22:25:
nou ik heb hem net uitgespeelt
en wat een gigantisch
spoiler:
stom rot klote shit <---- met nog veel ergere scheldwoorden erbij) stom einde zeg het verneukt echt het hele spel shitttttt...

dit is hetzelfde als je een film kijkt en de hoofdpersoon heeft vet veel meegemaakt en word op het laatst afgeschoten door iemand die je niet ziet, zonder reden, The End
Ben ik wel benieuwd naar een beter alternatief...
[b]koekoek2003nl schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 22:25
spoiler:
en die halve zool paxton oid heeft ook helemaal geen reet met het verhaal te maken behalve dat hij zonodig iedereen moet opvreten... en mij (de speler) dus op een stomme manier uitlegt dat ik daar ook geboren was oid, nou als iemand mij het verhaal op een andere manier uit kan leggen GRAAG want ik snap er helemaal geen hol van...
Kijk vriend, als je op deze manier gaat redeneren kan je elke personage uit elke game/film wel wegcijferen. Duidelijk een stukje loze frustratie aan jouw kant.
en over de graphics en AI

wat een gejatte shit zeg max payne overal...
Max Payne? Of bedoel je misschien the matrix? Ik zal er maar meteen bij vermelden dat Max payne 3de persoonzicht was en dit 1e. Scheelt nogal namelijk. Of bedoel je soms dat het verhaal gejat is...
Ik kreeg in al die gebouwen ook wat flashbacks van halflife 1, en nog een andere game waarvan ik even niet op de naam kan komen... (Ik weet het weer, swat 4)
en die bullettime mode zuigt,

of ja eigenlijk niet

Als het er niet was viel de game voor de doorsnee gamer niet uit te spelen.... (jaja kom maar op stoere jongetje allemaal om te zeggen dat de game ooow zo makkenlijk was)
Lijkt me duidelijk dat dit dus gewoon niet jou type spel is. Als je slowmo aan zet is het te makkelijk en te max payne, en als je het uitzet te moeilijk. Sja.. dan kan je net zo goed zeggen dat je het niet leuk vind als het regent of als het niet regent..
die AI iedereen zegt dat hij zo goed was.... het enige wat ze doen is een beetje omsingelen, hun posities verraden via de radio, en achterlijk goed raak schieten....
niet echt bizonder ofzo
Springen over railingen, wegrennen, versterking halen..

Affijn, al met al vond je het gewoon een kutspel. Ik ben het alleen niet eens met je redenatie :P

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

blablabla ik ga me hierin niet helemaal verdedigen want daar heb ik nu geen zin in,
alles wat daar staat hebben jullie ook wel in je achterhoofd ja idd, alleen omdat jullie het verhaal misschien wel leuk vonden, of omdat je verder geen fps speelt, hoef je het nog niet helemaal geweldig te vinden (fanboy's)

net of ik niet weet hoe je met max payne speelt....

ik vind het allemaal gejat nep en jammer,

WANT het had nog iets veel mooiers kunnen zijn....
ik had het iig anders gedaan...(als ik het kon)

voor de rest speelde het ook wel lekker weg hoor, en het zag er ook wel mooi uit (als je een dikke pc hebt) (hl2 d3 en q4 b.v. kunnen blijkbaar veel meer met minder)

maar gewoon jammer...

(spoilers??)
aah maar niet lezen als je het nog niet uitgespeeld hebt...

enuuh die paxton heeft er ook vrij weinig mee te maken....
als jij het allemaal zo goed weet leg mij maar eens uit waarom hij al die lui opvreet???

[ Voor 12% gewijzigd door kaasaanfiets op 25-10-2005 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Voor opmerkingen op een topic kun je een topic report plaatsen. Ga er niet in het topic zelf op in.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187

amd187

Ondertitel

koekoek2003nl schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 01:43:
enuuh die paxton heeft er ook vrij weinig mee te maken....
als jij het allemaal zo goed weet leg mij maar eens uit waarom hij al die lui opvreet???
spoiler:
Voor zover ik heb begrepen uit het verhaal: Alma is je moeder, jij prototype nummer 1 (gedwongen geboren via Alma) en Paxton prototype 2 (ook gedwongen geboren). Dit vanwege Alma's psycic powers en ze wilde 2 super soldiers maken. Na onze geboortes is Alma dood gegaan/gemaakt, maar haar ziel leeft nog. Ze wil nu wraak nemen op degene die haar hebben gedwongen kinderen te baren en haar gedood hebben en 6 dagen hebben laten rotten, en dit doet ze via Paxton. Paxton was namelijk een failed experiment, omdat hij gestoord was vanwege de geestelijke link die hij met Alma heeft. Jij zelf hebt daar geen last van, en kan haar als het ware negeren. Paxton eet dus die mensen om via Alma wraak te nemen en iedereen die er mee te maken heeft gruwelijk te laten sterven. Levend gegeten worden lijkt me vrij gruwelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Ik dacht dat deze topic over FEAR gaat. Ik snap niet waarom iedereen zich zo druk maakt over koekoek2003nl... Dit is duidelijk een 13 jarige of iets in die buurt. Zeker gezien het taalgebruik.

Gewoon niet aan storen dus! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F.E.A.R. is een topspel. Het groote voordeel heeft deze game wel met de A.I. en het on-orthodoxse verhaal; samen met geile-graphics die beter draaiden op mijn systeempje dan Doom 3... Zelden zo'n goed spel gespeeld.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de eindscene...wauw!!! _/-\o_

Dit spel doet me wel een beetje terugdenken aan dat ene spel voor de PS2 waar de vijanden ook zo'n goede AI hebben... ben de naam kwijt....

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Laatst online: 09-09 11:58
Viel het ook nog iemand anders op dat de demo veel moeilijker was dan de retail versie??

In de demo heb ik moeten terugschakelen van medium naar easy omdat ik alleen maar af ging. Nu speel ik het eigenlijke spel op medium en ik ben nog geen een keer afgegaan. Is iemand anders dit ook opgevallen?

(let wel dit is niet zozeer beter of slechter: het viel me gewoon op)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Shao Kahn schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:06:
Viel het ook nog iemand anders op dat de demo veel moeilijker was dan de retail versie??

In de demo heb ik moeten terugschakelen van medium naar easy omdat ik alleen maar af ging. Nu speel ik het eigenlijke spel op medium en ik ben nog geen een keer afgegaan. Is iemand anders dit ook opgevallen?

Nee eerlijk gezegd niet. Sterker nog, toen ik de demo van medium -> extreme zette, merkte ik geen enkel verschil. Misschien komt het omdat ik onbewust meestal headshots maak (gevolg van teveel wolfenstein ET :P). Maar nee ik merk er niks van.

Misschien kun je eens zeggen wat je moeilijker vindt in de demo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187

amd187

Ondertitel

Shao Kahn schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:06:

Mischien komt dit omdat je in de demo meteen in het diepe word gegooid en de retail van simpel naar steeds moeilijker gaat zoals veel spellen :) De demo is gewoon 1 klein leveltje met wat plekken uit de retail die zeker niet in het begin zitten. Voor de rest is de AI volgens mij gewoon hetzelfde als in de retail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Laatst online: 09-09 11:58
Nou ik ging nogal erg vaak dood, en ik had moeite op gericht te schieten. Vooral die gepantserde figuur wilde mij niet echt doorlaten.

Wellicht ben ik na het spelen van de demo al geoefend (vooral in het gebruik van slomo waarschijnlijk) maar ik blijf het sterk vinden dat ik ( en 2 anderen die ik ken) in de demo heel vaak afgingen en nu ik het spel speel (zo'n 2,5 uur) ben ik pas 1 keer afgegaan.

Oh well, als niemand anders wat gemerkt heeft ben ik waarschijnlijk gewoon erg goed geworden 8)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Shao Kahn schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:23:
Oh well, als niemand anders wat gemerkt heeft ben ik waarschijnlijk gewoon erg goed geworden 8)
Dat zal het zijn ;)

[ Voor 33% gewijzigd door dr snuggles op 25-10-2005 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shao Kahn schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:23:
Nou ik ging nogal erg vaak dood, en ik had moeite op gericht te schieten. Vooral die gepantserde figuur wilde mij niet echt doorlaten.

Wellicht ben ik na het spelen van de demo al geoefend (vooral in het gebruik van slomo waarschijnlijk) maar ik blijf het sterk vinden dat ik ( en 2 anderen die ik ken) in de demo heel vaak afgingen en nu ik het spel speel (zo'n 2,5 uur) ben ik pas 1 keer afgegaan.

De demo was moeilijker omdat je (in ieder geval ik wel) de slow-mo functie nog niet onder de knie had. Nu is slow-mo in het echte spel een makkie als je het al kent!

Kortom: in de demo gebruikte je de slow-mo functie verkeerd, of veel minder (omdat je er nog niet gewend aan was) waardoor het veel moeilijker werd. Probeer maar eens in het echte spel met niet of nauwelijks slow-mo te werken. Dan is het echt moeilijk

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
hehe beter verwerkt dus dan bij het spel Chaser. Na dat ik dat spel had uit gespeelt kwam ik er pas achter dat er een slowmo functie in zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amd187 schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:19:
[...]

spoiler:
Paxton eet dus die mensen om via Alma wraak te nemen en iedereen die er mee te maken heeft gruwelijk te laten sterven.
spoiler:
Wat ik begrepen heb is dat hij mensen niet eet om ze te martelen (hoewel dit vast een bonus is voor hem), maar dat dit zijn manier van "ondervragen" is. Door hun vlees te eten neemt hij hun herinneringen over, en zo kon hij erachter komen waar Alma zich bevond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187

amd187

Ondertitel

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:51:
[...]

spoiler:
Wat ik begrepen heb is dat hij mensen niet eet om ze te martelen (hoewel dit vast een bonus is voor hem), maar dat dit zijn manier van "ondervragen" is. Door hun vlees te eten neemt hij hun herinneringen over, en zo kon hij erachter komen waar Alma zich bevond.
Dat zou ook kunnen, maar dan heb ik dat gemist :) Weet je nog waar je dat hoorde, welk level ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 20:39:
spoiler:
Maar ik snap het verhaal nog niet helemaal. Ik snap dat Paxton de vijand was, maar waarom was hij de vijand, wat had hij tegen jou als speler en waarom kon je hem zo makkelijk dood schieten?
spoiler:
jah dat slaat dus ook nergens op, die gast doet NIETS!! een schot door z'n kop en hij is dood. nou wat een fantastisch einde zeg echt wouw ! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amd187 schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:10:
[...]

Dat zou ook kunnen, maar dan heb ik dat gemist :) Weet je nog waar je dat hoorde, welk level ofzo?
Het wordt niet zozeer gezegd, maar meer gesuggereerd. Op het moment dat je die flashback ziet waarin
spoiler:
Fettle die gozer ondervraagd die je half dood op een stoel aantreft. Hij vraagt waar Alma zich bevindt en die gozer vertelt hem niks, dus zegt hij dat de tijd van praten voorbij is en hij toch wel zal uitvinden waar ze is. Waarna hij hem begint op te vreten. Lekker ventje, die Fettle ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:19:
[...]

spoiler:
jah dat slaat dus ook nergens op, die gast doet NIETS!! een schot door z'n kop en hij is dood. nou wat een fantastisch einde zeg echt wouw ! :O
[spoiler]

spoiler:
Fettle's enige doel was het bevrijden van Alma. Harlan Wade wil hetzelfde doen en op het moment dat je Fettle vindt is Harlan een stuk dichter bij de kluis dan Fettle. Fettle besluit dus dat zijn rol is uitgespeeld en laat zich zonder tegenstand doodsschieten, omdat hij denkt dat Alma toch wel bevrijd wordt.

Het is misschien niet wat je verwacht van een shooter, maar ik vind het niet eens zo slecht. Ik heb trouwens ook een hekel aan boss fights, dus dit vond ik prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:55

Angeloonie

Cheeseburger Addict

spoiler:
Wie heeft erg goed opgelet en weet wat met Jankowski is gebeurd? Ik heb hier een screenshot gemaakt, maar verder weet ik het niet helemaal meer, contentreerde me meer op de actie :9

Hier een screenie van een dode? jankowski http://img497.imageshack.us/img497/2614/jan3li.jpg

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt ik snap niet dat mensen dit een slecht spel kunnen vinden, dit is echt een van de beste games die ik ooit gespeeld heb. Zelfs een vriend van mij dit naast mij zat toen ik speelde ging mee in het spel en dat terwijl ie alleen maar keek. Maarja we spelen het spel dan ook s'avonds laat in het pikkedonker met koptelefoons op en het volume lekker omhoog. Dat draagt echt enorm bij aan de sfeer namelijk. Het zijn namelijk geen eens de vuurgevechten etc. die mij zozeer boeien, maar vooral de enge stukken. Echt ik ben me een paar keer helemaal rot geschrokken en met die meesterlijke muziek zijn sommige stukken echt angstaanjagend. Echt, dit spel is veel enger dat een horror film _/-\o_ . En het leuke is dat ik nog geen eens door het hele spel ben, maar ik kijk nu al uit naar een expansion/vervolg. :P Overigens moet je wel een fatsoenlijk systeempje hebben want als je dit spel voor het grootste deel niet op maximum kunt draaien gaat er volgens mij een hoop sfeer en spanning verloren.
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:02:
En de eindscene...wauw!!! _/-\o_

Dit spel doet me wel een beetje terugdenken aan dat ene spel voor de PS2 waar de vijanden ook zo'n goede AI hebben... ben de naam kwijt....
Bedoel je misschien Killzone?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:33:
Echt ik snap niet dat mensen dit een slecht spel kunnen vinden, dit is echt een van de beste games die ik ooit gespeeld heb. Zelfs een vriend van mij dit naast mij zat toen ik speelde ging mee in het spel en dat terwijl ie alleen maar keek. Maarja we spelen het spel dan ook s'avonds laat in het pikkedonker met koptelefoons op en het volume lekker omhoog. Dat draagt echt enorm bij aan de sfeer namelijk. Het zijn namelijk geen eens de vuurgevechten etc. die mij zozeer boeien, maar vooral de enge stukken. Echt ik ben me een paar keer helemaal rot geschrokken en met die meesterlijke muziek zijn sommige stukken echt angstaanjagend. Echt, dit spel is veel enger dat een horror film _/-\o_ . En het leuke is dat ik nog geen eens door het hele spel ben, maar ik kijk nu al uit naar een expansion/vervolg. :P Overigens moet je wel een fatsoenlijk systeempje hebben want als je dit spel voor het grootste deel niet op maximum kunt draaien gaat er volgens mij een hoop sfeer en spanning verloren.

[...]

Bedoel je misschien Killzone?
Ja, Killzone ja !!!

spoiler:
het einde van FEAR is 1 van de beste eindes die ik ooit heb meegemaakt. Alsof ik echt in een film zat ipv een game. En dat er geen gevecht was met Paxton Fettel op het einde... dat was 1 van de dingen ik het tofst vond. Gewoon een kogel door zijn hoofd jagen is slim bedacht. Geen clichematige nonsens met een eindboss of wat dan ook _/-\o_
\

Ik ben mezelf de pleuris geschrokken in die loods waar je voor de tweede keer die ninja's tegen het lijf loopt. Shiiiiit

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mystic
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-11-2019
spoiler:
Op het einde had ik echt dat 11 september effect. Ik rende zo hard mogelijk weg. Maar kon met geen mogelijkheid door de barriere :9. Dus ik ging liggen en kijken hoe het allemaal over me heen waaide. Was wel een leuk gezicht. En.... FEAR 2 komt denk ik wel zeker want dat meisje is nog niet dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:40:
[...]

spoiler:
Fettle's enige doel was het bevrijden van Alma. Harlan Wade wil hetzelfde doen en op het moment dat je Fettle vindt is Harlan een stuk dichter bij de kluis dan Fettle. Fettle besluit dus dat zijn rol is uitgespeeld en laat zich zonder tegenstand doodsschieten, omdat hij denkt dat Alma toch wel bevrijd wordt.
spoiler:
Schijnbaar heb ik niet helemaal het verhaal goed gevolgd maar Alma moest nog bevrijdt worden uit de bol? Ik dacht dat ze al jaren dood was en nu als geest rond dwaalde...

En over die bol, wat gebeurd er als je erop schiet, ben toen ik daar was helemaal dat vergeten... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:15:
spoiler:
Wie heeft erg goed opgelet en weet wat met Jankowski is gebeurd? Ik heb hier een screenshot gemaakt, maar verder weet ik het niet helemaal meer, contentreerde me meer op de actie :9

Hier een screenie van een dode? jankowski http://img497.imageshack.us/img497/2614/jan3li.jpg
LOL ik vroeg me al af wat er met die dude gebeurd was, iig bedankt voor de screenie, maar zei die ook nog wat ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
koekoek2003nl schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 23:33:
[...]

waarom zou ik weer hl1 gaan spelen?
Goh, misschien hebben de makers het zo gemaakt dat ze het graag willen dat de bullettime goed gebruikt kan worden. Dus wordt het makkelijker in bullettime, maar daarvoor is het zonder Bullettime lastiger dan een andere shooter. Max Payne al es geprobeerd te spelen zonder bullettime btw ?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

amd187 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 23:52:
Het hele bullet time heb je toch omdat jij zo bent? Zo ben je geboren. Het hoort gewoon bij het verhaal. Dat het zonder bijna niet te doen valt, is juist de charme vind ik. Dat benadrukt maar weer dat je speciaal bent, en ze daarom ook steeds zeggen "he's too fast!" en "what the f*ck??".
ok, maar met de zinnen "he's too fast!" en "what the f*ck maak ik niet op, dat je zo geboren bent...
leg het dan uit oid...
Timlog schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:00:
[...]

Ben ik wel benieuwd naar een beter alternatief...
bij het 1e was ik misschien iets tever gegaan want ik had het net uitgespeelt en vond het zo slap dat ik er gewoon kwaad om was, ik vind het nu nogsteeds niks maar ben nu minder pissed...
een beter alternatief vond ik:
dat je gewoon met dat meisje kan praten en haar verhaal aan kan horen het is nu allemaal een beetje heel erg vaag, dat kun je zelfs hier op het forum wel zien aangezien niemand presies weet wat de rol van paxton precies is, nou heeft Shady_Guy op pagina 14 zijn iedee erover maar wie zeg dat dat klopt?

[...]
Kijk vriend, als je op deze manier gaat redeneren kan je elke personage uit elke game/film wel wegcijferen. Duidelijk een stukje loze frustratie aan jouw kant.
dat is onzin wat jij zegt, vanaf het begin van het spel zit je achter paxton aan, je mag toch wel verwachten dat je op zijn minst precies te weten komt wat en wie paxton is wat zijn motieven zijn voor die moorden.
en ineens floep paxton is klaar hij hoeft niks meer te doen, en dan moet IK als F.E.A.R (AGENT) hem ineens neerschieten? niet in de boeien en meenemen naar het bureau oid nee schiet maar af klaar...

[...]
Max Payne? Of bedoel je misschien the matrix? Ik zal er maar meteen bij vermelden dat Max payne 3de persoonzicht was en dit 1e. Scheelt nogal namelijk. Of bedoel je soms dat het verhaal gejat is...
het gaat mij meer om de omgevingen, texture's pc hokjes alles bij elkaar + de bullet time mode(ik weet niet eens hoe het in het echt heet...)
[...]
Lijkt me duidelijk dat dit dus gewoon niet jou type spel is. Als je slowmo aan zet is het te makkelijk en te max payne, en als je het uitzet te moeilijk. Sja.. dan kan je net zo goed zeggen dat je het niet leuk vind als het regent of als het niet regent..
je snap wel wat ik bedoel..... en dit is ook zeker wel mijn game..., er is gewoon geen goede balans tussen de vijanden en die slowmo, elke keer achter een hoekje wachten totdat je meter weer gevult is zodat je weer kan knallen... beetje vreemd...

[...]
Springen over railingen, wegrennen, versterking halen..

Affijn, al met al vond je het gewoon een kutspel. Ik ben het alleen niet eens met je redenatie :P
ik had een ventje die onder een reling doorkroop terwijl ik naast hem stond ik knal 3x met die shotgun op zijn hoofd en er gebeurt niks... toen dacht ik ow dan valt hij zeker dood neer als hij is uitgekropen... maar nee hij begon gewoon op mij te schieten... beetje vreemd....
verder is het gewoon niet super bizonder ofzo in vergelijking met hl2 b.v.
Cube schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 02:01:
[...]

tjah, wij hebben nu ook geen zin om naar jou te gaan luisteren. :Z
waarom reageer je dan
OMD schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:16:
[...]

echt, jij bent zonder twijfel en aarzeling de grootste praatjesmaker van got. scheldwoorden gebruiken, geen duidelijke argumenten achter jouw zeggingen over het spel, denken dat je allemaal wel beter weet... jammer, dacht dat dat soort mensen der niet meer waren.

maar goed, tis nog vroeg, geen zin meer om me verder druk te maken :X
waar zie jij scheldwoorden staan? als jij: stom rot en shit, al scheldwoorden vind, kan ik er op dit forum nog wel een paar veel ergere voor je opzoeken....
Geen duidenlijke argumenten? moet ik dan als een balkenende alles gaan beargumenteren, het liefst 1 a4tje vol over 1 klacht?
stel je niet zo aan vent.. de wereld gaat NOG niet ten onder hoor, als dat wel zo zou zijn zou ik me maar eens druk gaan maken...
beargumenteer jezelf eens zou ik zeggen...
amd187 schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:19:
[...]

spoiler:
Voor zover ik heb begrepen uit het verhaal: Alma is je moeder, jij prototype nummer 1 (gedwongen geboren via Alma) en Paxton prototype 2 (ook gedwongen geboren). Dit vanwege Alma's psycic powers en ze wilde 2 super soldiers maken. Na onze geboortes is Alma dood gegaan/gemaakt, maar haar ziel leeft nog. Ze wil nu wraak nemen op degene die haar hebben gedwongen kinderen te baren en haar gedood hebben en 6 dagen hebben laten rotten, en dit doet ze via Paxton. Paxton was namelijk een failed experiment, omdat hij gestoord was vanwege de geestelijke link die hij met Alma heeft. Jij zelf hebt daar geen last van, en kan haar als het ware negeren. Paxton eet dus die mensen om via Alma wraak te nemen en iedereen die er mee te maken heeft gruwelijk te laten sterven. Levend gegeten worden lijkt me vrij gruwelijk.
eindenlijk iemand die wel normaar kan reageren...
spoiler:
maar wat ik begrijp uit het verhaal, is alma het kindje van dat vrouw die paxton als laatst opgegeten heeft (ik kan even niet op haar naam komen.... dan kan jij toch nooit een zoon zijn van alma aangezien die veel jonger is... jij bent ongeveer net zo oud als die blonde vrouw die je moest redden....
en waarom zou ze haar eigen kind (paxton) gebruiken om te moorden?
Darth Malak schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:27:
Ik dacht dat deze topic over FEAR gaat. Ik snap niet waarom iedereen zich zo druk maakt over koekoek2003nl... Dit is duidelijk een 13 jarige of iets in die buurt. Zeker gezien het taalgebruik.

Gewoon niet aan storen dus! ;)
ik snap ook niet waarom iedereen zich zo druk maakt om mij...
maar gezien jou reactie ben je zeker zelf ook al erg volwassen of niet?
niet iedereen is een meester in de nederlandse taal, beetje triest zelfs dat je mijn spelfouten nodig hebt om mij af te kraken...(en nee ik ben ook geen tiener meer)

en owja nadat ik volgens jullie dit spel zo helemaal af loopt te kraken, ik vond het wel een leuk spel hoor... en ik heb me er ook wel mee vermaakt.... jammer he voor jullie?
trouwens als je de credits helemaal af hebt gekeken hoor je nog een telefoon gesprek:
spoiler:
waarin die genestine ardestide of hoe ze ook mag heten belt met de president, over dat de eerste prototype een succes was, ?
ik dus? of niet, niet duidenlijk...

[ Voor 8% gewijzigd door kaasaanfiets op 25-10-2005 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Ik hoef mezelf niet te bergumenteren, dat heb jij zojuist gedaan...
i'll rest my case

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah ok, ik weet niet precies wat hierboven allemaal is gebeurt, maar ben wel blij dat enkele peeps wat meer zijn gaan praten over het verhaal. ipv mede te delen dat ze het 'gewoon k*t' vinden.

Het verhaal gaat dusdanig ver dat het stimuleerd om het opnieuw te gaan spelen. De tegenstanders zijn ook niet zo makkelijk te voorspellen. Daar zullen ongetwijfeld enkelen oneens met me zijn. Maar ik zie zie dat neit zo vaak in games. Dat ze dusdanig interessant en uitdagend genoeg zijn, dat je ook echt iets ziet in het opnieuw spelen ervan.

Bij voorbaat mijn excuses voor mijn mening. Ik weet dat jullie mening beter is. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

OMD schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 21:22:
Ik hoef mezelf niet te bergumenteren, dat heb jij zojuist gedaan...
i'll rest my case

:O
owja duidenlijk...
zeg dan niks als je mij alleen maar wilt afkraken,
mij voorl*l zetten op dit forum maakt mij niks uit hoor het zou me een worst wezen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Het is echt een zeer mooi spel qua sfeer, maar ik vind de graphics met alles op medium en 1280x1024 een beetje tegenvallen op somige hele mooie dingen na dan. En dan draait het nog niet soepel ook :( Quake4 ziet er mooier uit en draait dan met meer fps. Maar goed, misschien een keer nieuwe videokaart, heb deze nog geen 4 maanden :P

FF de tweak-guide volgen dan maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG die directors commentary op de disc is best wel meesterlijk. ze vertellen eigenlijk best wel interessante dingen. ze hebben veel zitten schuiven in het verhaal. was het een goed idee om..
spoiler:
de hoeveelheid characters in mindering te brengen? anders had je die sniperchick en de demolitions man. maarja, misschien zou dat een beetje lame worden in een horrorgame, dat je bijv alleen schrikmomenten hebt wanneer je squad 'even' niet bij je is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Laatst online: 03-09 21:10
ik ben nu bij zon stuk.. liggen 2 assault rifles en ee armor , daarnaast zon hokje met 2 bureau's

spoiler:
dat kan nooit goed gaan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Bartjuh schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 21:52:
Het is echt een zeer mooi spel qua sfeer, maar ik vind de graphics met alles op medium en 1280x1024 een beetje tegenvallen op somige hele mooie dingen na dan. En dan draait het nog niet soepel ook :( Quake4 ziet er mooier uit en draait dan met meer fps. Maar goed, misschien een keer nieuwe videokaart, heb deze nog geen 4 maanden :P

FF de tweak-guide volgen dan maar ;)
Die tweak-guide heb ik even door geneusd, maar deze biedt bijna niets meer dan de waarschuwingen in het spel zelf. Zet je bijv textures op high, dan komt er meteen een waarschuwing dat je dit beter niet kan doen -> textures op medium zetten. Dit soort waarschuwingen vind je ook in de tweak-guide. Scheelt je weer een hoop lezen :).

Btw, Quake4 mooier dan F.E.A.R? Serieus? Ik heb vandaag Quake4 geinstalleerd en ik dacht dat ik naar Quake2 zat te kijken. Ja ok, ik kan alles zonder problemen op ultra high spelen met veel fps, maar daar wordt het ook niet mooier op. Alhoewel dit in theorie helemaal niet zou moeten kunnen, omdat ik maar een 128MB videokaart heb, maar dat terzijde. FEAR ligt volgens mijn gevoel mijlen voor op Quake4.

[ Voor 6% gewijzigd door dr snuggles op 25-10-2005 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willson
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-09 11:50
Hoe zit dit met jullie ?

Ik heb momenteel een P4 2800 met 1024 mb ddr 333 + een geforce 6800 Gamers Edition (zit tussen de standaard 6800 en 6800gt ) en ik kan het spel niet lekker draaien.
Welke settings raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
Ze weten wel wat goed is daaro

Afbeeldingslocatie: http://tinypic.com/f06as7.jpg

En ik maar denken dat doom 3 ENG was.... dit is 10x zo eng _/-\o_

[ Voor 35% gewijzigd door NomadTitan op 25-10-2005 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raad je aan je GE te overclocken, als je dat nog niet had gedaan

bij mij runt ie echt "like a dream", alles op max, zelfs sjoft sjadows etc

edit: ok miss ligt dat wat meer aan me processor (3700+), maar toch, GE kan je flink overclocken, en om mee te beginnen werkt dat meestal al een heel stuk beter =)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willson schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 22:08:
Hoe zit dit met jullie ?

Ik heb momenteel een P4 2800 met 1024 mb ddr 333 + een geforce 6800 Gamers Edition (zit tussen de standaard 6800 en 6800gt ) en ik kan het spel niet lekker draaien.
heb een soortgelijk systeem met een P4 2,6, 1GB DDR en een 6800GT. Settings op 1280x1024 en medium zonder soft shadows. ik heb mijn settings moeten veranderen toen het spel zich op den duur meer in de buitenlucht begon af te spelen. Toen ging ik maar gelijk naar 800x600, omdat ik het niet zo flex vond dat me systeem hoger neit kon trekken. Weet niet of beter mogelijk geweest zou zijn. Heb je al een paar benches gedraaid binnen FEAR? Wat waren de resultaten?
Ah yea, herrinert me aan nfsu met reclame overal. vind dit wel een vette laptop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:55

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 20:51:
[...]

LOL ik vroeg me al af wat er met die dude gebeurd was, iig bedankt voor de screenie, maar zei die ook nog wat ofzo?
Dat staat links in de screenie ;)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willson schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 22:08:
Hoe zit dit met jullie ?

ik een P4 2800 met 1024 mb ddr 400 + ati radeon 9700 pro en het spel loopt lekker (niet toen ik nog 512 MB had...) Comp staat op maximum, graka op medium. op high loopt het nog wel goed maar in drukke scenes hakkelt hij ietsjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
ah die armor ventjes ( met die 2 platen op de schouders) ik d8 al wat zijn die moeilijk

spoiler:
gewoon shotgun shell goed tussen de ogen mikken in slomo.. daar gaan ze wel van slapen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NomadTitan schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 22:10:
Ze weten wel wat goed is daaro

[afbeelding]

En ik maar denken dat doom 3 ENG was.... dit is 10x zo eng _/-\o_
Ik vond Doom 3 toch echt wel enger dan FEAR. De hele omgeving van Doom3 en muziek/soundeffects maakt het een engere belevenis dan FEAR IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

koekoek2003nl schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 21:36:
[...]

owja duidenlijk...
zeg dan niks als je mij alleen maar wilt afkraken,
mij voorl*l zetten op dit forum maakt mij niks uit hoor het zou me een worst wezen....
ok, sorry niet nodig, was een beetje sacho.

Maar over dat Quake 4 en F.E.A.R verhaal. Ik vind grafisch fear van technisch hogere aard, vooral door de schaduwen en lichteffecten. Bij Quake 4 zitten nog steeds dezelfde effecten als in deeltje 3 en bv Unreal Tournament. Ik vind het een beetje verouderd overkomen.

Ik vind het bizar wat ik af en toe tegenkom bij F.E.A.R qua grafische hoogstandjes. Vooral de ventilatoren in de muren met van die lamellen ervoor. Dat je het licht echt onderbroken ziet worden door de fan en dat je af en toe stofdeeltjes ziet dwarrelen.

Ook de hittegeneratie boven de vlammen vind ik erg realistisch even als grafische vormgeving van de muren. Bij de meeste shooters blijft het een uitgeveegde massa terwijl ik bij F.E.A.R toch duidelijk structuur kan ontdekken bij bepaalde plaatsen.

Helaas ben ik niet volledig te spreken over de wapens. Ik speel eigenlijk alleen met de pistol (john woo style) de rest van de wapens vind IK persoonlijk niet echt denderend en zeker niet de automatische burstmode's ( 3 rounds/ 1 trigger ), ik had liever megarealisctische wapens gewild maar hee, je kan niet alles hebben he :P

Ik draai het spel trouwens met echt alle eyecandy's aan op 1152x768 op onderstaande specs. Moet helaas wel vermelden dat het niet volledig vloeiend gaat, zeker sommige stukjes heb ik automatisch slowmo :o
maar ik vind grafische pracht het mooiste van dit soort spellen en dat is ook echt de reden waarvoor ik het speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht ik kan het niet spelen :'( Bij het starten van de game krijg ik een critical error. Uit het error report van Microsoft kan ik opmaken dat het aan de LAME codec ligt. Maar er is op dit moment geen oplossing voor :'( Nu kan ik het spel alleen zonder geluid en muziek spelen... Ik heb al duizenden spellen gekocht en gespeeld dit is het eerste spel dat ik gewoon niet aan de praat krijg. Hier wordt ik zo frustie van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:17:
Zucht ik kan het niet spelen :'( Bij het starten van de game krijg ik een critical error. Uit het error report van Microsoft kan ik opmaken dat het aan de LAME codec ligt. Maar er is op dit moment geen oplossing voor :'( Nu kan ik het spel alleen zonder geluid en muziek spelen... Ik heb al duizenden spellen gekocht en gespeeld dit is het eerste spel dat ik gewoon niet aan de praat krijg. Hier wordt ik zo frustie van.
Codec uninstalleren? FEAR wil weleens moeilijk doen met MP3 codecs. Net als alle vorige Monolith games trouwens :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
iemand last van het feit dat hij geen games meer kant hosten ?

eerst ik heb stuk of 4/6 game's gehost zonder probleem..

daarna wilde hij gewoon nie tmeer..

vervolgens een vriend van me die wel weer een game kon hosten..

avond erna kon hij het ook niet meer..

wie o wie heeft hier nog meer last van :( ?

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn god wat een spel... 's avonds met lampies uit, en geluid vol jezelf de stuipen op het lijf jagen.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Laatst online: 02-09 13:43
Ik heb dus net FEAR gehaald, en ik heb hem dus vrolijk geinataleeerd, en nu wil ik hem spelen, maar telkens als ik te heftige bewegingen maak komen er allemaal witte stipje in beeld, waar ligt dit aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Game Error schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 12:20:
Ik heb dus net FEAR gehaald, en ik heb hem dus vrolijk geinataleeerd, en nu wil ik hem spelen, maar telkens als ik te heftige bewegingen maak komen er allemaal witte stipje in beeld, waar ligt dit aan?
Een exotische feature in het spel die je videokaart niet goed aan kan, kan de oorzaak zijn. Een nieuwe driver voor je videokaart wil nog wel eens helpen. Of probeer eens alles op low detail te spelen.

Heb je een tft scherm? Zoja, dan zou het misschien kunnen dat je last hebt van ghosting. Misschien heb je nog een crt scherm staan om te testen. Misschien is je videokaart de oorzaak; schroef die eens terug in snelheid en bekijk eens of het probleem weggaat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Misschien handig om ergens je specs een keer neer te zetten?
Game Error schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 12:20:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 19:52

Eijkb

Zo.

Als Die hard Half Life fan en gretis CS ( :source ) speler zeg ik het niet graag maar de SP van FEAR is echt beter dan die van HL2. Als ik 's-nachts tegen 02:00 stop met mijn dagelijkse sessie FEAR kan ik zeker het eerste uur niet slapen van de hartkloppingen, adrealine etc. (<- beetje overdreven, maar je bent wel opgejut) :+

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Laatst online: 02-09 13:43
wwillem schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 13:17:
[...]

Een exotische feature in het spel die je videokaart niet goed aan kan, kan de oorzaak zijn. Een nieuwe driver voor je videokaart wil nog wel eens helpen. Of probeer eens alles op low detail te spelen.

Heb je een tft scherm? Zoja, dan zou het misschien kunnen dat je last hebt van ghosting. Misschien heb je nog een crt scherm staan om te testen. Misschien is je videokaart de oorzaak; schroef die eens terug in snelheid en bekijk eens of het probleem weggaat :).
Ik heb de nieuwst drivers van me video kaart (Ati 5.10 catalyst controlcenter)

HIer zijn mijn spect
Ik heb een 2,8 Ghz processor
512 MB ram (kan het hierin zitten?)
een ati radeon 9800 kaart (128 MB)
en een 17" philips lcd scherm

BTW toen ik net zat te spelen waren trouwens de witte puntjes rode puntje geworden, die alleen voor kwamen op tegenstanders en mn eeigen wapen (ik had de resolutie wat lager gezet naar 1024*768)
En ik heb geen flauw idee hoe ik met de snelheid van me videokaart moet veranderen ik zit namelijk neit zo in het overclocken omdat ik mn pc niet wil opblazen:p

[ Voor 21% gewijzigd door Game Error op 26-10-2005 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
Ik zit vast in de 6e interval. Die dikke gast heeft een gun turret geactiveerd en is weggerend. Ik heb die turret kapot gemaakt, maar ik weet niet hoe ik verder moet? links is een lift, maar die doet het niet. Help?

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik over het online kwijt wil is dat het ik het heel chaotisch vind, ik vond half life 2 online dan ook relaxer spelen.
Wat ik graag zou zien is een mogelijkheid (of add-on) om vanaf de 70 health automatisch en healtpack te gebruiken, ik vind Z maar een lastige positie, en al mn andere knoppen zijn al ingesteld.

Wat betreft de single player.. Geniaal, de AI is zeer goed, verhaal houdt het lekker mysterieus en vind m grafisch super.
Ik draai m op 1024x786 AA x 4 overige settings vrijwel allemaal op Max, behalve zware dingen zoals soft shadows, of high textures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Kwartjuh schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:15:
Ik zit vast in de 6e interval. Die dikke gast heeft een gun turret geactiveerd en is weggerend. Ik heb die turret kapot gemaakt, maar ik weet niet hoe ik verder moet? links is een lift, maar die doet het niet. Help?
spoiler:
Doordat de gun turret naar beneden is gezakt, is er boven de turret een ruimte ontstaan. Je moet terug lopen naar waar je vandaan kwam. Terug in de smalle ruimte dus, nu kun je over de turret heen en even verder een luik kapot slaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Laatst online: 11-09 20:28
Bijna klaar met installeren ben benieuwd of die loopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loopt prima zonder DVD :X

Jammer dat het spel alleen 4:3 resoluties ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
damn ik heb die particle cannon gevonden.. maar DAMN wat een ding !! 1x gebruikt heb nog 9/10 ammo, die kan ik nog wel eens ergens anders gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Zo, ook net uitgespeeld :)

spoiler:
Wat een einde :). Snap niet dat er mensen zijn die 't niet gaaf kunnen vinden :P. Maar goed, Fettle is dus je broer en prototype 2, Alma je moeder en jij bent prototype 1. Ik vond die headshot van Fettle wel tof, luchtte op, de bastard, hele spel achtervolgt, eindelijk er een kogel doorheen. Alma is dus de dochter van Harlen Wade, die in de jaren 70 jouw op de wereld zette. Ze is dus op d'r 8e in die bol gestopt en er op d'r 15e even uitgehaald om Fettle en jouw te baren. Van wat ik er van begreep en uit de laptops heb kunnen halen.

De explosie op 't eind was verreweg de indrukwekkendste die ik ooit in een game heb gezien :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

LiToKi schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 22:28:

spoiler:
Wat een einde :). Snap niet dat er mensen zijn die 't niet gaaf kunnen vinden :P. Maar goed, Fettle is dus je broer en prototype 2, Alma je moeder en jij bent prototype 1. Ik vond die headshot van Fettle wel tof, luchtte op, de bastard, hele spel achtervolgt, eindelijk er een kogel doorheen. Alma is dus de dochter van Harlen Wade, die in de jaren 70 jouw op de wereld zette. Ze is dus op d'r 8e in die bol gestopt en er op d'r 15e even uitgehaald om Fettle en jouw te baren. Van wat ik er van begreep en uit de laptops heb kunnen halen.

De explosie op 't eind was verreweg de indrukwekkendste die ik ooit in een game heb gezien :9~
I 2nd that !!!
spoiler:
Ik vond het eind wat plotseling maar wat prachtig gedaan die explosie. :9~ :9~ Dit is volgensmij nooit zo mooi in een game gedaan. _/-\o_
En die headshot, ach ik was ook wat verbaasd dat dat alles was maar ik heb zelf weinig met eindbazen dus ik vond het prima verder.

Alhoewel er uiteraard ook op dit spel op onderdelen kritiek kan zijn, vind ik hem echt veel beter dan D3. Topspel. _/-\o_

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannis
  • Laatst online: 08-09 20:04
Zeer gaaf spel.. zit alleen een beetje vast bij Interval 05 :(. Daar heb je op een gegeven moment een grote opening in de grond met aan de andere kant wat van die bad-guys. Ertussen loopt enkel een soort ventilatiebuis of iets dergelijks maar zodra ik er opspring om naar de andere kant te lopen zakt ie in elkaar en val ik naar beneden in nogal smerig water. In de ruimte waar ik dan ben zijn 2 opties, ene gang heeft deur met slot maar als je die eraf knalt ontploft de boel. Aan de andere kant is er soort ventilatiebuis waar je door kunt kruipen maar ook dit knalt aan het eind uit elkaar. Oftwel: geen uitweg?

Heb wel 1 mogelijkheid gevonden, in de gang naar die ventilatietunnel zit in het plafond een gat naar een andere ruimte maar kan niet zo hoog springen :? heb ook geprobeerd om de tafel die er naast staat eronder te schuiven maar die is een beetje aan de grond vastgelijmd geloof ik...

Iemand idee hoe ik hieruit kan wegkomen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Jannis schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 22:48:
Zeer gaaf spel.. zit alleen een beetje vast bij Interval 05 :(. Daar heb je op een gegeven moment een grote opening in de grond met aan de andere kant wat van die bad-guys. Ertussen loopt enkel een soort ventilatiebuis of iets dergelijks maar zodra ik er opspring om naar de andere kant te lopen zakt ie in elkaar en val ik naar beneden in nogal smerig water. In de ruimte waar ik dan ben zijn 2 opties, ene gang heeft deur met slot maar als je die eraf knalt ontploft de boel. Aan de andere kant is er soort ventilatiebuis waar je door kunt kruipen maar ook dit knalt aan het eind uit elkaar. Oftwel: geen uitweg?

Heb wel 1 mogelijkheid gevonden, in de gang naar die ventilatietunnel zit in het plafond een gat naar een andere ruimte maar kan niet zo hoog springen :? heb ook geprobeerd om de tafel die er naast staat eronder te schuiven maar die is een beetje aan de grond vastgelijmd geloof ik...

spoiler:
Volgens mij kan je aan 'de andere kant' zoals jij 't noemt, naar beneden, dus links of rechts van zo'n loopbrug, daar heb je een gangetje waar je doorkan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannis
  • Laatst online: 08-09 20:04
tnx:-) kan nu weer ff vooruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Door van 1280*960 naar 1024*768 te gaan heb ik een flinke fps boost gekregen. Ik speel nu zelfs met AA2x en AF8x. Alles op medium, enkel de schaduwen uit. Goed te spelen maar ik blijf 1024*768 op een 1280*1024 TFT scherm niks vinden...

AMD64 3000+
1024MB @ Cas2
Radeon 9800XT (core: 425MHz mem: 378MHz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:50
Fokkie schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 01:11:
Door van 1280*960 naar 1024*768 te gaan heb ik een flinke fps boost gekregen. Ik speel nu zelfs met AA2x en AF8x. Alles op medium, enkel de schaduwen uit. Goed te spelen maar ik blijf 1024*768 op een 1280*1024 TFT scherm niks vinden...

AMD64 3000+
1024MB @ Cas2
Valt bij dit spel gelukkig nog mee. Bij far cry ed is het veel erger. Maar ik ben bang dat er steeds vaker zal moeten worden ingehakt op de resolutie. Tenzij je een high end kaart hebt.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan

volgens mij ben ik in de war.. :z ik zit weer het hele verkeerde ding te zeggen lijkt het wel :/
... ja dat heb ik inderdaad gedaan :|

[ Voor 17% gewijzigd door NomadTitan op 27-10-2005 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willson
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-09 11:50
Raad je aan je GE te overclocken, als je dat nog niet had gedaan

bij mij runt ie echt "like a dream", alles op max, zelfs sjoft sjadows etc

edit: ok miss ligt dat wat meer aan me processor (3700+), maar toch, GE kan je flink overclocken, en om mee te beginnen werkt dat meestal al een heel stuk beter =)
Het is dus bij mij zo, dat hij bijna niet boven de 40fps uitkomt, en vaak zelfs onder de 25 zit.

Ok, het loopt wel redelijk, maar met redelijk neem ik geen genoegen.
Ik denk idd dat mijn CPU de bottleneck is, overclocken merk ik weinig van, heb hem zelfs al eens tot 420 / 1200 geclockt, en merkte 0.0 ervan mbt fps in Joint Ops.

Hoe ver heb jij de kaar geclockt ?

[ Voor 31% gewijzigd door Willson op 27-10-2005 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Fokkie schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 01:11:

AMD64 3000+
1024MB @ Cas2
enkel schaduwen uit? die shaduwen zijn juist de sfeer maker :)
speel zelf op 800x600 met een vergelijkbaar systeem met alles op medium. Draait goed, wel voordeel is slowmotion als je lage fps heb, kan je tenminste nog alles raken :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-12-2023
hmmm heb hem ook even gespeeld en wil hem toch wel lekker verder spelen maar me PC trekt het niet helemaal......

zal dit komen door door videokaart (GF4 Ti4200 128mb )of is me hele systeem aan vernieuwing toe ?
P4 2400
512mb intern

zag namelijk gister op gamekings een stuk dat er veeeeeeel mooier en soepeler uitzag dan bij mij.
begrijp wel dat zij een top systeem hebben staan maar ik wil wel beetje die kant op gaan eventueel....

heb me kaart al overklokt naar 260 mem en 530 core heeft iets geholpen maar dan moet ik nog wel alles op minimum laten staan

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Voor de geintreseerden vat ik even mijn optimization samen (v1.01):

edit: alles op 1024*768 :+

AMD64 3000+
1024MB @ cas 2
9800XT (128MB GPU@425 Mem@380) Catalyst 5.10

XP Pro SP2:

FSAA: 4x
Light: Medium
Shadows: Off (ik vond dit gewoon iets te veel fps vreten)
Shadow detail: Minimum
Soft Shadows: Off
Texture Filtering: AF16x
Texture Res: Medium
Videos: Medium
Pixel Doubling: Off (als je dit aanzet halveert je resolutie.. wel veel meer fps)
DX8 Shaders: Off (On forceert 8.0 shaders, meer fps)
Shaders: Minimum

Effects: Medium
Models: Medium
Water: Medium
Reflections: Medium
Volumetric Lights: Off
Volumetric L. Density: Min

Computer Settings: Alles medium, shell cases off.

FPS (ingame test):
min: 22 (1% under 25 fps)
avg: 48 (34% between 25-40 fps)
max: 83 (65% above 40 fps)

XP x64:

Settings allemaal hetzelfde: (qua performance merk ik geen verschil..)

FPS (ingame test):
min: 23 (1% under 25 fps)
avg: 49 (30% between 25-40 fps)
max: 84 (69% above 40 fps)

Dus:

Ik vind het zo erg goed speelbaar.. :) Bijna geen last van haperingen tijdens het spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door F0kke op 27-10-2005 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
LiToKi schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 22:28:

spoiler:

Kijk, dat verduidelijkt het verhaal al weer een beetje :)
spoiler:
Er zijn nog wel enkele dingen die ik niet snap:
1) Als Alma zeven jaar lang in een bol opgesloten heeft gezeten door toe doen van haar pa, waarom wil ze dan zo graag naar hem toe als jij haar wil redden?
2) Alma is kennelijk je moeder in het spel, maar wie is je vader? Of ben je gekloond? In dat geval heb je maar één "ouder", welke ik ook nog niet ken.
3) Alma is je moeder en ze vind het heel erg om je af te staan (zie één van de eerste intro filmpjes). Maar waarom doet ze dan zoveel moeite om je af te slachten als klein meisje (geest)? Ze is niet echt het stereotype moeder op die manier :P.

Volgens mij snap ik het verhaal nog niet helemaal :+.
Jawel, je moet toch dat slot kapot schieten. Je krijgt een explosie en je wordt naar achter geblazen. Dood ben je niet (ja knap hè) en je moet weer terug naar waar je het slot kapot schoot. Nu kan je naar links. Pak meteen dat groene lichtgevende ding op om je slow-mo tijd te vergroten :).

[ Voor 3% gewijzigd door dr snuggles op 27-10-2005 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
wwillem schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:14:
[...]

Kijk, dat verduidelijkt het verhaal al weer een beetje :)
spoiler:
Er zijn nog wel enkele dingen die ik niet snap:
1) Als Alma zeven jaar lang in een bol opgesloten heeft gezeten door toe doen van haar pa, waarom wil ze dan zo graag naar hem toe als jij haar wil redden?
2) Alma is kennelijk je moeder in het spel, maar wie is je vader? Of ben je gekloond? In dat geval heb je maar één "ouder", welke ik ook nog niet ken.
3) Alma is je moeder en ze vind het heel erg om je af te staan (zie één van de eerste intro filmpjes). Maar waarom doet ze dan zoveel moeite om je af te slachten als klein meisje (geest)? Ze is niet echt het stereotype moeder op die manier :P.

Volgens mij snap ik het verhaal nog niet helemaal :+.

[...]
spoiler:
1) Jij wilt haar toch niet redden? Aan jou wordt de opdracht gegeven Fettle om te leggen. Dat je er onderweg achterkomt dat ze je moeder is, is 'mooi' meegenomen :).
2) Dunno :+. Misschien is ze wel gekloond, of in elkaar gezet. Kan me wat laptop-verhaaltjes herinneren waarin ze het hadden over genetische experimenten. Niet dat 't echt duidelijk wordt...
3) Die geest heeft je volgens mij nooit een haar kwaad gedaan, behalve helemaal op 't eind. Maar misschien vond ze 't niet tof dat je Fettle en haar dwars zat in hun zoektochtje naar elkaar... nu verzin ik maar iets :P.

Niet echt alles wordt duidelijk :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 16:39
ik wou even mijn hulde aan dit spel brengen.

Wat een topspel zeg. Na verschillende (naar mijn mening) matige en vooral helemaal niet enge FPShooters, is dit toch echt top. Doom 3 bijvoorbeeld vond ik matig en zeker niet eng. Wie heeft hier nou de grote shotgun vuurbal gooiende grappenmaker? Stelletje demonen, ik lachte erom. Quake 4 vind ik ook een fijne miskleun, maar die was misschien ook niet eng bedoeld.

Maar nu dan, een klein meisje. Kijk dat vind ik dus doodeng he. Ik schrik me kapot als ze opeens achter me staat, beetje te giegelen. En die soldatenknapen dan?? Ze flanken en doen, roepen naar elkaar en reageren er echt op. Een slim stelletje boefjes zijn het, ik heb er al een paar keer 1 voluit in me rug gehad. Zie je een gast een tafelomtrappen en erachter duiken, echt fraai gedaan.
Ook de effecten van vuurgevechten zijn niet mis, soms zie ik geen hand voor ogen met al die rook en papieren in de lucht.

ik speel weer even verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerox schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:58:
En die soldatenknapen dan?? Ze flanken en doen, roepen naar elkaar en reageren er echt op. Een slim stelletje boefjes zijn het, ik heb er al een paar keer 1 voluit in me rug gehad. Zie je een gast een tafelomtrappen en erachter duiken, echt fraai gedaan.
Ook de effecten van vuurgevechten zijn niet mis, soms zie ik geen hand voor ogen met al die rook en papieren in de lucht.

ik speel weer even verder...
Ik ben vooral onder de indruk van hun situatiekennis. Op een gegeven moment schuilde ik ergens achter een grote pijp, volgens mij volledig uit het zicht. Ik wordt gespot door een van hen, maar die kan niet op me schieten vanuit die positie. Ik hoor hem roepen: 'behind the pipes' en een paar tellen later word ik geflankt door een andere soldaat en aan de zijkant aangevallen. Dat soort dingen is nog eens andere koek vergeleken met AI in andere spellen, die in vaste patronen gaan of zelfs een "telepatisch vermogen" hebben en weten waar je zit zonder je zelfs gezien te hebben (Heb ik de mannetjes in Far Cry een paar keer zien doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kzyto schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 12:44:
hmmm heb hem ook even gespeeld en wil hem toch wel lekker verder spelen maar me PC trekt het niet helemaal......

zal dit komen door door videokaart (GF4 Ti4200 128mb )of is me hele systeem aan vernieuwing toe ?
P4 2400
512mb intern

zag namelijk gister op gamekings een stuk dat er veeeeeeel mooier en soepeler uitzag dan bij mij.
begrijp wel dat zij een top systeem hebben staan maar ik wil wel beetje die kant op gaan eventueel....

heb me kaart al overklokt naar 260 mem en 530 core heeft iets geholpen maar dan moet ik nog wel alles op minimum laten staan
geheugen upgraden
is iets te weinig
moet zelf ook gaan upgraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 16:05:
[...]

geheugen upgraden
is iets te weinig
moet zelf ook gaan upgraden
:?
compleet nieuwe pc kopen...
op mijn pc loopt hij al niet eens lekker
amd3000+ @2.0
2x 512mb
x800xt @PE speeds

ik speelde alles op medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Fokkie schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 12:46:
Voor de geintreseerden vat ik even mijn optimization samen (v1.01):

AMD64 3000+
1024MB @ cas 2
9800XT (128MB GPU@425 Mem@380) Catalyst 5.10

Dus:

Ik vind het zo erg goed speelbaar.. :) Bijna geen last van haperingen tijdens het spelen.
welke resolutie :+

[ Voor 53% gewijzigd door blmp op 27-10-2005 16:25 ]

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
1024*768, wask vergeten :P
koekoek2003nl schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 16:16:
[...]

:?
compleet nieuwe pc kopen...
op mijn pc loopt hij al niet eens lekker
amd3000+ @2.0
2x 512mb
x800xt @PE speeds

ik speelde alles op medium
Gooi volumetric lights en Shadows eens uit.

[ Voor 49% gewijzigd door F0kke op 27-10-2005 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
  • Nu online
Het einde is zeker erg mooi! Leuk gedaan.
De style is een beetje gebaseerd op "the ring" (meisje) en "Max Payne" (bullet time en de gangen waar je in loopt dat opeens blur wordt met bloed enzo.

Het verhaal is zeker mooi in elkaar gezet, beetje mind f*cking :D
Zelf heb ik het spel ook 2x moeten spelen om het verhaal helemaal te snappen.
Helemaal snappen zul je het niet, want er zijn veel open mogelijkheden, je wordt namelijk gelijk midden in het verhaal gezet.

[ Voor 19% gewijzigd door Kakaroto op 27-10-2005 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Hoeveel levels (intervals) zijn er? er zijn 11 intervals

[ Voor 29% gewijzigd door F0kke op 27-10-2005 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Laatst online: 11-09 20:28
Ok heb hem gespeeld.

Mijn indruk:

AI: beste uit een fps ooit
Graphics: Beste uit een fps ooit
Verhaal: Ik snap er geen reet van. Soms wordt alles opeens vaag en zie ik dat debiele kind lopen waar gaat dat over???

Trouwens. Wat is nou het verhaal precies. Ik heb er uit kunnen opmaken dat.

1 of andere protype dwaas een chip in zijn hersens heeft, waarmee die een leger super soldaten kan besturen?!? Jij bent een rook die net bij fear zit en moet helpen die gozer down te krijgen?

Op dat dak in het begin kom je hem zelfs nog tegen, maar hij dood je niet? WAarom?

BTW welke aaf and filtering settings raden jullie aan met een 6600gt

[ Voor 7% gewijzigd door PacinoAllstars op 27-10-2005 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke ik heb hem nog niet uitgespeelt, ben bij interval 6, maar ik denk dat dit het verhaal verder is:
spoiler:
Het meisje wil geen kwaad doen en zoekt mijn hulp. Dit maak ik op uit de opmerkingen 'they left her in the dark to die' en 'she's afriad of you' die gozer die je steeds ziet is wel de bad guy.
goed mijn idee, ik zal het snel genoeg weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-12-2023
is FEAR goed te spelen met een 6600GT kaart ?? kan deze wel voor leuke prijsje kopen namelijk....
is de kaart € 100 waard ? zal het spel dan op mijn P4 2400 met 512mb ( ga ik 1024 van maken ) goed draaien ???

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kzyto schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 18:04:
is FEAR goed te spelen met een 6600GT kaart ?? kan deze wel voor leuke prijsje kopen namelijk....
is de kaart € 100 waard ? zal het spel dan op mijn P4 2400 met 512mb ( ga ik 1024 van maken ) goed draaien ???
Zal iig beter lopen dan de kaart die je nu hebt, en 100 euro is een leuke prijs ;)
Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste

Let op:
Hou het ontopic en nuttig voor anderen!
Begeef je niet op 'grijs' gebied en hou het legaal!
Techvragen over dit spel of vragen ivm problemen met dit spel horen niet in dit topic thuis!