Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 15:37
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 01:23:
- De geluidseffecten van de wapens vind ik simpelweg slecht (ligt niet aan mij, op meerdere systemen gespeeld, zelfde mening)
Vreemd, ik vond juist het wapengeluid in Half-Life 2 en Doom3 wat slapjes (alhoewel ik dat ook toffe games vind), hier vind ik 't super klinken. 't Knalt gewoon lekker weg vind ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LiToKi schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 12:13:
[...]

Vreemd, ik vond juist het wapengeluid in Half-Life 2 en Doom3 wat slapjes (alhoewel ik dat ook toffe games vind), hier vind ik 't super klinken. 't Knalt gewoon lekker weg vind ik :).
Dan zal het mening-gerelateerd zijn :P
Nu ik jullie reacties lees op mijn opinie van het spel vind ik het toch jammer dat ik m niet zo tof vindt :D Ik heb wel weer zin in n phatte single player shooter, nog ff wachten op quake 4 dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stievus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-08 07:52
toch maar is tijd voor nieuwe computer dus :P

Everyone got an expiration date [Airwolf00.com]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:52

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 01:23:
- De wapens schieten niet lekker, een keer klikken == 3 kogels weg, voor mij not done (je wapen schiet langer dan dat jij je schietknop ingedrukt houdt)
Bij semi-automatisch of automatische wapens is dat niet zo verwonderlijk he 8)7

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stievus schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 12:50:
toch maar is tijd voor nieuwe computer dus :P
Wanneer deze melding een reactie was op mijn post dan adviseer ik u in mijn sig te kijken :P
The Legend schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:02:
Bij semi-automatisch of automatische wapens is dat niet zo verwonderlijk he 8)7
Klopt, maar ik vindt het stom B)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2005 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Laatst online: 05-08 20:22
Net bij de Intertoys gehaald :) Ik had de single player al gespeeld. Nog steeds een echte topgame, loopt prima op mijn systeempje.

Alleen 1 ding wat me mateloos irriteert :P Nog nooit van m'n leven heb ik een zaklamp gezien die binnen 1 minuut leeg gaat en vervolgens zichzelf (zonder oplader of zonnecellen) weer vrolijk oplaad binnen 10 seconden :?

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:47

Aight!

'A toy robot...'

Die gozer met zijn cactus is irritant en laat overal dingen slingeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Laatst online: 10-09 03:57
KaMiKaZe schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 15:16:
Alleen 1 ding wat me mateloos irriteert :P Nog nooit van m'n leven heb ik een zaklamp gezien die binnen 1 minuut leeg gaat en vervolgens zichzelf (zonder oplader of zonnecellen) weer vrolijk oplaad binnen 10 seconden :?
Wel eens iemand gezien die dood gaat en binnen een paar seconden weer tot leven komt :? :?
Kom op zeg het is een game hoor

[ Voor 14% gewijzigd door harryvos op 22-10-2005 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-01 23:25
Zeker geen Duracell batterijen gekocht. Dan krijg je dat soort dingen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit dus vast in de 5e interval :X

spoiler:
Ik ben net uit een grote bak met water geklommen en heb geen idee waar ik nu heen moet. Ik schijn alleen terug te kunnen, maar daarme schiet je ook niet veel op... screenshotje: http://home.deds.nl/~kipdev/troep/fear.png

Iemand die weet wat ik moet doen? bvd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:09:

spoiler:
Ik ben net uit een grote bak met water geklommen en heb geen idee waar ik nu heen moet. Ik schijn alleen terug te kunnen, maar daarme schiet je ook niet veel op... screenshotje: http://home.deds.nl/~kipdev/troep/fear.png

Links en rechts (achter die paal) stuit je op muren? Kan je niet aan 1 van die kraaien draaien?

Als dit niet het geval is kan je beter terug gaan en er zeker van zijn dat je niet iets over het hoofd ziet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik weet niet of het al gepost is hier (kon het althans niet vinden), maar de eerste patch is iig uit!

Je moet wel een FilePlanet-account hebben, maar als je die hebt kan je hier je gang gaan :)

Met deze download wordt je F.E.A.R. versie 1.00 gepatcht naar 1.01, veranderingen? Zie hier >:)
Global:

Fixed a problem where players could fall under the map after pressing ESC while climbing a ladder.
Fixed a bug where water FX would play where there was no water in the "Heavy Resistance" level.

Multiplayer:

Fixed the Game Type filter on the server browser screen.
Fixed broken ladder animations.
Spectator "Fly" mode now works as intended.
SlowMo Score Time is now reported through the in-game server browser for SlowMo CTF games.
Fixed a problem where players would sometimes spawn into Team Elimination games as a neutral player.
Team Eliminmation servers will no longer advance to the next round if you are the first to join and then switch teams.
Dead players will no longer win the round in Elimination game types if they have the highest score when time runs out.
The score tally on the HUD now works properly in all Elimination game types.
Remote clients can no longer log into SCMD on hosted games as original intended. SCMD still works as before on dedicated servers.
The weapon of the player you are watching will no longer appear on the screen when using the "Follow" spectator mode.
Fixed problem with grenades getting stuck on or bouncing off of breakable windows in certain levels.
Further optimized performance and fixed minor lighting and art bugs in the Streets CTF level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:09:

spoiler:

spoiler:
onder je vanaf screenshot positie zit zo'n hendel die je moet overhalen ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 13:08

PromWarMachine

Forsaken Archer

Is er iemand die zich durft te wagen aan een vergelijking qua 'angst' met Doom 3? Is het beangstiger? Is het juist minder eng? Er van uitgaande dat je het speelt als je alleen bent, 's avonds, gordijnen dicht en weinig licht, met het geluid op een normaal volume.

* PromWarMachine is met Doom 3 gestopt omdat hij het te eng vond.
Ik ben dan ook geen echte man. :P

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:25

Wildfire

Joy to the world!

PromWarMachine schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 17:00:
Is er iemand die zich durft te wagen aan een vergelijking qua 'angst' met Doom 3? Is het beangstiger? Is het juist minder eng? Er van uitgaande dat je het speelt als je alleen bent, 's avonds, gordijnen dicht en weinig licht, met het geluid op een normaal volume.

Tsja. Dit is puur persoonlijk. Eerder in het topic zei ik al dat ik het een heel spanned en sfeervol spel vond, maar eng - nee. Doom 3 daarentegen vond ik dus wel eng en speelde ik het liefst overdag, gordijnen wijd open, veel zonlicht erbij enzo... :)

Anderen in dit topic gaven aan Doom 3 helemaal niet eng te vinden maar juist F.E.A.R. eng te vinden...

Dus je zult het toch echt zelf moeten spelen om tot een conclusie te komen wat enger is... :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist uitgespeeld. Ik vraag me af wat ik nu met mijn vrije tijd moet gaan doen. :{ Echt een ontzettend vet spel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 08:54
PromWarMachine schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 17:00:

ik vind het best eng ja :/ . Vooral die momenten (zit nu bij Interval 4) dat die gedeeltelijke onzichtbare mensen/beesten komen die dan bij jou weer zichtbaar worden. Ook vallen ze soms heel snel uit het plafond vlak voor je :). Ik liet vanmiddag mijn muis van schrik van het bureau vallen. ;( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:24:
[...]

spoiler:
onder je vanaf screenshot positie zit zo'n hendel die je moet overhalen ;x
Zo simpel... toch bedankt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Afbeeldingslocatie: http://img378.imageshack.us/img378/7855/blaatttt5gz.jpg

:+

[ Voor 64% gewijzigd door kaasaanfiets op 22-10-2005 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-07 16:12

amd187

Ondertitel

Jejking schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:22:
Ik weet niet of het al gepost is hier (kon het althans niet vinden), maar de eerste patch is iig uit!

Je moet wel een FilePlanet-account hebben, maar als je die hebt kan je hier je gang gaan :)

Met deze download wordt je F.E.A.R. versie 1.00 gepatcht naar 1.01, veranderingen? Zie hier >:)

[...]
Ik wist het idd al wel, maar nog niet gezien hier :) Je kan hem trouwens ook gewoon van Vivendi zelf halen, door hier naar toe te gaan: http://vugames.com/file_list.do?gamePlatformId=1833

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
Giel schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 17:38:
[...]

ik vind het best eng ja :/ . Vooral die momenten (zit nu bij Interval 4) dat die gedeeltelijke onzichtbare mensen/beesten komen die dan bij jou weer zichtbaar worden. Ook vallen ze soms heel snel uit het plafond vlak voor je :). Ik liet vanmiddag mijn muis van schrik van het bureau vallen. ;( :P
LOL, Ik schok me net helemaal de ziekte van mijn eigen schaduw. :)
briljante game hoor tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 14:57
Net uitgespeeld :)
Damn wat was dat intens dat laatste stuk :X
btw, kijk de aftiteling af ;) anders mis je nog een leuk stukje.

kannie wachten op expansion/deel2 :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vet leip, zat net in een lift naar beneden (de lift die naar de garage gaat) en telkens als ik dan buk vlieg ik naar het plafon en blijf daar zweven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelc85
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 18:49
Kan iemand mij helpen met het volgende probleem

tijdens het spelen van f.e.a.r krijg ik als je in het donker bent , en er staat een licht te flikkeren in die kamer ofzo, allemaal rare flikkeringen op me scherm , ze lijken wel op artifacts , maar zijn het niet.

Weet iemand misschien of je dit ergens kan instellen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
michelc85 schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 20:14:
Kan iemand mij helpen met het volgende probleem

tijdens het spelen van f.e.a.r krijg ik als je in het donker bent , en er staat een licht te flikkeren in die kamer ofzo, allemaal rare flikkeringen op me scherm , ze lijken wel op artifacts , maar zijn het niet.

Weet iemand misschien of je dit ergens kan instellen ofzo
Gebruik je toevallig een TFT?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelc85
Chester schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 20:18:
[...]

Gebruik je toevallig een TFT?
Ja dat is zo , een samsung 930 BF , niet de minste toch?
denk je dat het daaraan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
leuk als je even je specs erbij zet en hoe alles staat ingesteld, hier kunnen we weinig mee.
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 20:11:
Vet leip, zat net in een lift naar beneden (de lift die naar de garage gaat) en telkens als ik dan buk vlieg ik naar het plafon en blijf daar zweven :)
Had je toevallig ook dat als je in die garage binnen komt, dat de game voor geen meter meer loopt.?
De game liep tot daar prima, alleen in die garage gaat me harddisk te keer als en razende roeland.
Werd zelf een keer neergeschoten omdat me beeld helemaal vast stond, 5 seconden later ging ie weer verder maar toen lag ik al op de grond. :?

[ Voor 51% gewijzigd door harryvos op 22-10-2005 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt een geweldig spel, was dan ook de aankoop waard. MP roeleert ontzettend hard, vooral Elimination!

SP vraagke: Die dude bes wel mollig met een riem waarop staat RTFM lol, ik irriteeer me zo ontzettende aan die dude dat ik er zwaar verlang om hem te elemineren.
Komt dit nog later in het spel, of blijft die in leven? })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 21:32:
SP vraagke: Die dude bes wel mollig met een riem waarop staat RTFM lol, ik irriteeer me zo ontzettende aan die dude dat ik er zwaar verlang om hem te elemineren.
Ik hoop inderdaad dat je hem neer kunt knallen, wat een irritante klojo zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Heb het spel nu ook gekocht, daaamn vet spel :)

Het speelt echt lekker op men pc. (Amd64 3000, X700Pro)

Het doet me denken aan Maxpayne (die flashbacks enzo), HalfLife2 ("monsters") en DoomIII (scary gedeelte).

Ben blij dat het lekker loopt en (tot nu toe) geen problemen met het spel heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 21:32:
Echt een geweldig spel, was dan ook de aankoop waard. MP roeleert ontzettend hard, vooral Elimination!

Voor diegenen die willen weten of die dikkerd wel of niet blijft leven:

spoiler:
Vlak tegen het einde gaat 'ie eraan, wordt neergeknald door een bad guy.

Natuurlijk heb ik al 's geprobeerd 'm zelf neer te maaien, maar ja - net zoals in veel games mag je voor het verhaal van belang zijnde NPC's niet neerknallen. Zucht... anders had ik 'm vlak na onze ontmoeting al meteen aan de muur vastgenageld met de nailgun... :P

[ Voor 22% gewijzigd door Wildfire op 22-10-2005 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na alle overdonderende reacties op deze game had ik behoorlijk hoge verwachtingen. Vandaag kon ik eindelijk eens de singleplayer demo uitproberen. Een verslagje van mijn fifteen minutes of F.E.A.R.:

- Het eerste dat opvalt zijn de graphics natuurlijk. Karakters en tegenstanders zien er bijzonder goed uit, de omgevingen vind ik wat minder. Licht- en schaduweffecten zijn mooi, maar ach, zulke taferelen ken ik al uit Far Cry en Doom 3.
- Het tweede dat opviel was de performance. Ik wist dat het een zwaar spel was en had niet anders verwacht, maar het liep gewoon niet goed. Nu heb ik ook zeker geen geweldig systeem (AMD64 3000+, ATI Radeon 9800 Pro, 512MB Ram - moest helaas twee kapotte reepjes geheugen weg doen :( - settings stonden op 1024*768 op medium, geen FSAA), maar games met vergelijkbare graphics (Half-Life 2, Doom 3, Far Cry) lopen stukken beter. Als er dan ook nog zeer fraai uitziende tegenstanders met mooie reflecterende pakjes in beeld verschijnen dan zakt de FPS toch net onder een prettig speelbaar niveau.
- De interactiviteit met de omgeving valt tegen. Ik had verwacht dat juist dit een onderdeel was dat bij nieuwe FPS-games steeds meer geimplementeerd zou worden - zeker na Half-Life 2, - maar helaas. Lichten kon ik bijvoorbeeld niet uitschieten.
- De AI is voor de verandering eens wél in orde. Coole moves, strakke acties en leuke communicatie tussen de bad guys.
- Hoewel dit bij vrijwel elke FPS zo is, viel me toch weer op hoe gescript veel zaken zijn. En daardoor voelt het soms toch wat kunstmatig aan, waardoor het spel op sommige momenten een beetje voorspelbaar wordt. Als je in een ruimte komt met allemaal ammo en health, en vervolgens moet je door twee deuren naar een tamelijk groot buitenterrein, dan sta je er niet echt van te kijken als daar ineens een legertje aan tegenstanders tevoorschijn komt.
- De 'engheid' vond ik meevallen. Natuurlijk bevat de demo maar een klein stukje van het spel en zullen lastigere situaties later in het spel wellicht enger zijn, maar vooralsnog vond ik het reuze meevallen. Spannend is een veel beter woord, want dat was het zeker.
- Ik had het gevoel maar een beetje doelloos rond te lopen en anderen af te schieten omdat ze nou eenmaal ook op mij schieten, maar miste een beetje een clou. Gang in, mannetjes afschieten, andere gang in, weer mannetjes afschieten. Niet echt bijzonder en bovendien ook veel te lineair.

Hier laat ik het even bij :). Het was immers maar een demo. Nou is het meestal de bedoeling dat een demo representatief is voor een game, maar ik kan me na alle positieve verhalen niet voorstellen dat de rest van dit spel ook zo matig is. Maarja, ik laat 'm voorlopig toch even aan me voorbij gaan, ik gris 'm wel een keer uit de budgetbak, als ik weer wat meer geheugen in mijn systeem heb zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelc85
Weet iemand of je in f.e.a.r op de een of andere manier vertical sync aan kan krijgen .
Het ziet er echt niet uit nu , zou het bijna links laten liggen, maarja zonde van me geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Vanochtend geinstalleerd, en net uitgespeeld :D

Damn wat een spel. Zelden zulke intense actie meegemaakt, en die kan ook nog zo mooi in beeld wordt gebracht. Qua, adrenaline kan het zich niet meten met Resident Evil 4, en qua level-design vond ik over het algemeen de levels in Half-Life 2 toch net iets beter. Maar het is gewoon zo vet om in slomotion die kereltjes overhoop te knallen. ;D Het bloed spuit eraf en de vonken en het gruis vliegt je om de oren (nu is mis schieten een lust voor het oog). Ook vond ik de karakters heel goed gekozen. Ze kwamen heel creapy over. (dat kleine meisje ed.)

Het einde vond ik heel mooi gedaan, en laat veel ruimte over voor een vervolg.
Waar ze van mij part snel mee mogen komen. :)

Cijfer: 9,3

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Voor diegenen die over scripted gedoe beginnen: als je een shooter maakt die compleet unscripted is, dan wordt het één grote warboel waarin het heel moeilijk wordt om nog een verhaal te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildfire schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 23:19:
Voor diegenen die over scripted gedoe beginnen: als je een shooter maakt die compleet unscripted is, dan wordt het één grote warboel waarin het heel moeilijk wordt om nog een verhaal te volgen.
Ja, maar er is ook een verschil tussen scripts die opvallen en scripts die subtiel ergens in verwerkt zitten. Als je merkt dat als je in een bepaald gebied gaat staan er iets getriggerd wordt, dan voelt het nep aan. In games als Half-Life 2 en Far Cry zaten uiteraard ook zat scripts, maar dusdanig netjes verweven in de game dat het geen afbreuk deed aan de inleving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:13

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 22:15:
- Het tweede dat opviel was de performance. Ik wist dat het een zwaar spel was en had niet anders verwacht, maar het liep gewoon niet goed. Nu heb ik ook zeker geen geweldig systeem (AMD64 3000+, ATI Radeon 9800 Pro, 512MB Ram - moest helaas twee kapotte reepjes geheugen weg doen :( - settings stonden op 1024*768 op medium, geen FSAA), maar games met vergelijkbare graphics (Half-Life 2, Doom 3, Far Cry) lopen stukken beter. Als er dan ook nog zeer fraai uitziende tegenstanders met mooie reflecterende pakjes in beeld verschijnen dan zakt de FPS toch net onder een prettig speelbaar niveau.
De performance in de uiteindelijke versie is veel beter, ik heb ongeveer hetzelfde systeem als jou (3200+ en 1gb ram) en draai op 1280x960. In de demo moest ik op 1024x768 en toen liep ie redelijk, nu loopt hij goed op 1280x960 :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Ik heb nu al wat uurtjes spelen er op zitten en vind het zeker geen verkeerd spel.
Maar ik ben lang niet zo onder de indruk zoals sommige.
Zoals al eerder vermeld is het toch vrij eentonig..de omgeving eigenlijk idem.
En ook je tegenstanders zien er ook nagenoeg allemaal het zelfde er uit.
Effecten zijn wel erg mooi...en er zijn zeker hele mooie momenten gecreert.
Maar een absolute topper vind ik het niet echt.

Neemt niet weg dat ik me er prima mee vermaak en nog vrolijk door blijf knallen tot ik de aftiteling zie ;)
Is het nu trouwens de gewenning dat ik het echt totaal niet eng vind?..of komt dit nog?
Als ik sommige reacties lees moet het een bijna een horror game zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelc85
michelc85 schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 22:44:
Weet iemand of je in f.e.a.r op de een of andere manier vertical sync aan kan krijgen .
Het ziet er echt niet uit nu , zou het bijna links laten liggen, maarja zonde van me geld
Heb het zelf gevonden , het zit bij "display ipv bij "performance".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06 12:46

fw

melly schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 01:03:
Ik heb nu al wat uurtjes spelen er op zitten en vind het zeker geen verkeerd spel.
Maar ik ben lang niet zo onder de indruk zoals sommige.
Zoals al eerder vermeld is het toch vrij eentonig..de omgeving eigenlijk idem.
En ook je tegenstanders zien er ook nagenoeg allemaal het zelfde er uit.
Effecten zijn wel erg mooi...en er zijn zeker hele mooie momenten gecreert.
Maar een absolute topper vind ik het niet echt.

Neemt niet weg dat ik me er prima mee vermaak en nog vrolijk door blijf knallen tot ik de aftiteling zie ;)
Is het nu trouwens de gewenning dat ik het echt totaal niet eng vind?..of komt dit nog?
Als ik sommige reacties lees moet het een bijna een horror game zijn..
Ik gok dat het heel erg persoonlijk is. Ik zelf kan bijvoorbeeld buitengewoon slecht tegen horror en dit soort games. Helaas heb ik het spelen van Fear dan tot nu toe nog steeds uit weten te stellen :P.

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:42

Vuurvoske

Nunquam cede!

michelc85 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 01:24:
[...]

Heb het zelf gevonden , het zit bij "display ipv bij "performance".
Hoezo ziet het er niet uit ? Wat voor vidkaart heb je? Btw post es een screen (link svp) van hoe het er zonder vsync uit ziet bij je!?

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
michelc85 schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 20:23:
[...]

Ja dat is zo , een samsung 930 BF , niet de minste toch?
denk je dat het daaraan ligt?
Beetje late reactie maar, TFT's kunnen niet snel genoeg wisselen tussen zwart en wit. Nieuwe schermen hebben dr minder last van, maar in sommige scenes komt dit nog wel voor. Heb ik ook last van :) Als je het wilt oplossen, even een CRT aansluiten :Y)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Hmm, ik gooi er toch even een poging tegenaan:

Zal ik het spel kunnen spelen of wordt het een slideshow?

AMD Athlon 2000+
512 MB
Radeon 9600 (geen pro of XT Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/bloos.gif )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:14

MaDLiVe

.-Observer-.

Slideshow, zeker weten :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Allereerst mijn specs

PIV 2,8 GHZ
1024 mb
Audigy 2
Geforce 6600GT 256

Nu het volgende probleem
Als ik fear ga spelen als eerste voor dat ik andere games speel , loopt het lekker op computer medium en graphics high !

Maar als ik b.v quake 4 of bf2 ga spelen krijg ik allemaal artifacts in beeld, me gpu core is niet te warm.
Driver probleem? 81.85 heb ik geinstalleerd staan

Anders som als ik dus fear speel en dan quake heeft quake nergens last van. BF 2 wil soms wel eens happeren.. ik denk driver probleem maar om nu terug te gaan wil ik eerst weten of iemand anders hetzelfde probleem heeft

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
ben ik het niet helemaal mee eens, tenzij de full version zoveel zwaarder is dan de demo, zou het toch wel moeten kunnen draaien.

niet met alle details vol open, maar de demo kon ik ook heel aardig draaien hoor.

specs:
amd athlon xp 2200+
512 mb ram
radeon 9550

dus iets lichtere videokaart dan wat hij heeft, en nog draait het acceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

nick_haak schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 11:50:
[...]

ben ik het niet helemaal mee eens, tenzij de full version zoveel zwaarder is dan de demo, zou het toch wel moeten kunnen draaien.

niet met alle details vol open, maar de demo kon ik ook heel aardig draaien hoor.

specs:
amd athlon xp 2200+
512 mb ram
radeon 9550

dus iets lichtere videokaart dan wat hij heeft, en nog draait het acceptabel.
ja het zal zeker wel draaien. alleen mensen die zeggen dat he bagger draait die zijn 1280x1024 of meer met 4x AA en 8x AF en de hele rataplan gewent. :r Tsja en dan valt f.e.a.r. performance tegen jah O-)

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 15:47

Japser

Jeej!

Damn kan iemand me ff vertelen hoe ik dat gevecht bij die liften win (Interval 5, bisshop). Ik wordt echt furieus hard de pan in gehakt telkens. Heb al zooi blauwe granaatjes verspreid maar daar is gewoon te weinig tijd voor om ze goed te verspreiden. Ik zit nu aan de overkant van waar je binnekomt, daar waar de medkit op tafel ligt en daar zit ik gehurkt achter, maar ik kom dr dus niet voorbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

is er trouwens iemand anders die vond dat die paxton ofzo op een bekende acteur lijkt? hij lijkt beetje op nicolas cage oid :P

of zie ik nou iets heel verkeerds lol :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die vijanden zijn mooooooooooooooooeilijk op hard difficulty !!!
Probeer alles maar eens te spelen zonder de bullet time in te schakelen. Dan is het pas echt actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
blmp schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 12:02:
[...]

ja het zal zeker wel draaien. alleen mensen die zeggen dat he bagger draait die zijn 1280x1024 of meer met 4x AA en 8x AF en de hele rataplan gewent. :r Tsja en dan valt f.e.a.r. performance tegen jah O-)
ja ok, maar ik draai het op 1024x768, zonder AA en AF.
ziet er nog steeds heel aardig uit, en draait vrij soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187
  • Laatst online: 22-07 16:12

amd187

Ondertitel

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 14:31:
Die vijanden zijn mooooooooooooooooeilijk op hard difficulty !!!
Probeer alles maar eens te spelen zonder de bullet time in te schakelen. Dan is het pas echt actie
Daarom zit die bullet time er ook in :) ik speel het nu voor de 2de keer op extreme, maar zonder bullet time is dat echt bijna niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net uitgespeeld!
Ongeveer even lang erover gedaan als Half-life 2.

Dit was echt vanaf het begin tot het eind pure kwaliteit! Ik geef het dan ook een 9.5.
Vooral het einde.

spoiler:
Ik dacht echt dat het een zware batlle zou worden tegen Mr. Fettel himself, maar ik had hem met automatische reflexen gelijk HEADshot by hem gedaan!.
Zo hoort het, geen 10 min lange gevecht, maar gewoon realistisch headshot! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
  • Laatst online: 21:23
amd187 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 15:09:
[...]

Daarom zit die bullet time er ook in :) ik speel het nu voor de 2de keer op extreme, maar zonder bullet time is dat echt bijna niet te doen.
Ik ook voor de 2de keer, moet zeggen dat ik met extreme er wel easy door de levels heen "knal" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een
spoiler:
super achterlijk einde zeg :/ ik dacht er kom 1 gigantische battle, maar je moet alleen wat achterlijke spookjes afschieten. wat ongeloofelijk nep zeg, heb nog nooit zo een kut einde gezien in een game. Het begin van het spel was het nog wel redelijk leuk, maar het einde verpest het hele spel. graphics zijn wel een 9, maar het verhaal is niet meer dan een 4 waard (je bent dus het kind van die zombie, wouw zeg :O ) . De gameplay wordt ook zeer eentoonig na een tijdje.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2005 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 15:41:
Net uitgespeeld!
Ongeveer even lang erover gedaan als Half-life 2.

Dit was echt vanaf het begin tot het eind pure kwaliteit! Ik geef het dan ook een 9.5.
Vooral het einde.

spoiler:
Ik dacht echt dat het een zware batlle zou worden tegen Mr. Fettel himself, maar ik had hem met automatische reflexen gelijk HEADshot by hem gedaan!.
Zo hoort het, geen 10 min lange gevecht, maar gewoon realistisch headshot! })
ah door die headshot heb je misschien wat achtergrond info uit een gesprek gemist. er is namelijk geen gevecht met die gast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 15:48:
wat een
spoiler:
super achterlijk einde zeg :/ ik dacht er kom 1 gigantische battle, maar je moet alleen wat achterlijke spookjes afschieten. wat ongeloofelijk nep zeg, heb nog nooit zo een kut einde gezien in een game. Het begin van het spel was het nog wel redelijk leuk, maar het einde verpest het hele spel.
kan je misschien vertellen waarom dat gebeurt? heeft wel met eht verhaal te maken. enneh, hoe had jij het willen zien dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 11-09 13:08

PromWarMachine

Forsaken Archer

Wildfire schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 17:11:
[...]

Tsja. Dit is puur persoonlijk. Eerder in het topic zei ik al dat ik het een heel spanned en sfeervol spel vond, maar eng - nee. Doom 3 daarentegen vond ik dus wel eng en speelde ik het liefst overdag, gordijnen wijd open, veel zonlicht erbij enzo... :)

Anderen in dit topic gaven aan Doom 3 helemaal niet eng te vinden maar juist F.E.A.R. eng te vinden...

Dus je zult het toch echt zelf moeten spelen om tot een conclusie te komen wat enger is... :)
Ben nu toch maar zelf aan de gang gegaan met Fear. :)

Ik vind hem een stuk minder eng dan Doom 3. Vooral omdat het minder vaak eng is. Soms heb je gewoon hele stukken waarbij je alleen hoeft te lopen, beetje puzzelen en schieten. Niets engs aan. Bij Doom 3 was het voor mijn gevoel continue eng en kon er elke seconde weer iets gillends opduiken.

Verder vind ik het wel een sfeervol spel. Tot nu toe veel plezier aan beleefd.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubernerd
  • Laatst online: 28-08 14:14
Ik zit vast, de savegame word opgeslagen onder de naam ''blindside'' , de chopper is net weg dan mag jij die security mensen afmaken..

Ik kan nergens meer heen? :?

http://i19.photobucket.com/albums/b151/Sirfartalot/a.jpg

Wie helpt me eruit :)

Doe in het vervolg eens resizen en opletten met eventueele spoilers ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Crash op 23-10-2005 18:56 ]

Sweex vind ik klinken als de tekstuele weergave van het fijnknijpen van een jong vogeltje... zoals je het in tekenfilms hoort dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

hellolo schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 16:03:
Ik zit vast, de savegame word opgeslagen onder de naam ''blindside'' , de chopper is net weg dan mag jij die security mensen afmaken..

Ik kan nergens meer heen? :?

[afbeelding]

Wie helpt me eruit :)
Als je je omdraait kan je naar beneden springen

Dus: 180 graden draaien, naar het einde van dat platform lopen, naar links en daar er af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Ik speel op het een na moeilijkste level en heb nog nooit dat bullet time gebruikt, vind het niet echt heel erg handig ofzo.. bij Max Payne kon je in bullet time nog vette moves die je normaal niet kon, hier vertraagd de boel alleen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 16:55:
Ik speel op het een na moeilijkste level en heb nog nooit dat bullet time gebruikt, vind het niet echt heel erg handig ofzo.. bij Max Payne kon je in bullet time nog vette moves die je normaal niet kon, hier vertraagd de boel alleen :P
Succes later in het spel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik maak er juist erg veel gebruik van, een ontzettend vette functie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij zeggen of ik fatsoenlijk op mijn systeem kan spelen op 1280*1024 met high instellingen? Heb wel wat benchmarks gelezen maar die zijn bijna altijd met van die zieke AMD proccessoren(dual core 4400+ ofzo) en ik heb een pentium4 3,0....
Als ik dit spel ga kopen is het grotendeels voor de graphics dus plz vertel me niet dat ik heel goed kan spelen op 640*480 ofzo ik weet dat dat kan maar dat is lelijk....
Iemand met vergelijkbaar systeem als mij? Wat zijn max instellingen? Kan ik AA op 2x zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 18:01:
Wie kan mij zeggen of ik fatsoenlijk op mijn systeem kan spelen op 1280*1024 met high instellingen? Heb wel wat benchmarks gelezen maar die zijn bijna altijd met van die zieke AMD proccessoren(dual core 4400+ ofzo) en ik heb een pentium4 3,0....
Als ik dit spel ga kopen is het grotendeels voor de graphics dus plz vertel me niet dat ik heel goed kan spelen op 640*480 ofzo ik weet dat dat kan maar dat is lelijk....
Iemand met vergelijkbaar systeem als mij? Wat zijn max instellingen? Kan ik AA op 2x zetten?
Met mijn systeem (64 3200+, 9800 pro kan ik op 1280x960 op medium, dus dan moet het bij jou zeker lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 18:05:
[...]

Met mijn systeem (64 3200+, 9800 pro kan ik op 1280x960 op medium, dus dan moet het bij jou zeker lukken :)
Hmmm, ik d8 dat dit het spel was dat zelfs de beste videokaarten op zn knieen kreeg....zal wel door die soft shadows komen dan ofzo?? Zet ik dat wel uit.... iig bedankt denk dat ie dan bij mij ook in de drive zit binnenkort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
Ik zit vast :( Ik weet niet hoe het level heet maar ik heb net 3 onzichtbare mannetjes en 2 x van die ed209's (bij de politiewagens) omver gelegd. Nu ga ik op het einde die loods binnen met 2 pompwagentjes. Achterin is een geheime doorgang maar die gaat niet open. Heb ik die mannetjes soms te snel om zeep geholpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

KaMiKaZe schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 18:23:
Ik zit vast :( Ik weet niet hoe het level heet maar ik heb net 3 onzichtbare mannetjes en 2 x van die ed209's (bij de politiewagens) omver gelegd. Nu ga ik op het einde die loods binnen met 2 pompwagentjes. Achterin is een geheime doorgang maar die gaat niet open. Heb ik die mannetjes soms te snel om zeep geholpen ?
Screenshot aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 18:11:
[...]

Hmmm, ik d8 dat dit het spel was dat zelfs de beste videokaarten op zn knieen kreeg....zal wel door die soft shadows komen dan ofzo?? Zet ik dat wel uit.... iig bedankt denk dat ie dan bij mij ook in de drive zit binnenkort :)
Soft Shadows moeten zeker uit, dat trekt bijna geen een PC.

edit: sorry voor de dubbele reactie, had 2 vensters open staan.

[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 23-10-2005 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubernerd
  • Laatst online: 28-08 14:14
Angeloonie schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 16:25:
[...]

Als je je omdraait kan je naar beneden springen

Dus: 180 graden draaien, naar het einde van dat platform lopen, naar links en daar er af ;)
Dank je vriendelijk _/-\o_

Sweex vind ik klinken als de tekstuele weergave van het fijnknijpen van een jong vogeltje... zoals je het in tekenfilms hoort dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Het draait goed op mn Pentium M 735, Radeon 9600, 768MB. Alleen is het duidelijk te eng voor me, ik leg het weer even weg, ik ga verder met burnout4, ff crashen enzo :p .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
Tis al opgelost, level opnieuw gespeelt en kwam wel verder. Ik had heel toevallig een mannetje tegen het control panel aan gespiest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
Nu hoor ik iedereen over soft shadow, maar heel bizar als ik dat op off zet heb ik een mindere performance dan als ik het op on zet. kan iemand dat verklaren???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

DeRCT13 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 10:53:
Hmm, ik gooi er toch even een poging tegenaan:

Zal ik het spel kunnen spelen of wordt het een slideshow?

AMD Athlon 2000+
512 MB
Radeon 9600 (geen pro of XT [afbeelding] )
kan makkenlijk moet je alles op low zetten :+
dan is het nog lelijker als hl1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

....heb t al gevonden

[ Voor 108% gewijzigd door Help!!!! op 23-10-2005 22:59 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Zojuist uitgespeeld.... Top game. :) Jammer dat het weer voorbij is. Zal hem over een tijdje nog eens doen op de zwaarste moeilijkheidsgraad.. Vrij gemakkelijk op moderate....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Over het algemeen is er of iets om op te sprigen (kratten e.d.) of er is een rooster waar je doorheen moet. Of een trap natuurlijk.
KaMiKaZe schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 18:23:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Laatst online: 11-09 06:01
Ik kwam hier zo maar langs. Grappig dat jullie soms angstmomenten kregen ik had dat vroeger ook met deze beesten. Wel van een ander spel...
Afbeeldingslocatie: http://www.planethalflife.com/half-life/guide/images/headcrab.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Maar headcrabs zijn dan ook echt evil. :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
Uitgespeeld :) wat een spel en wat een einde zeg :D

btw bij de aftitelingscredits Patrick Watje gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GRUWELIJK einde
Zo controversieel... zo anders.... klasse
Duidelijk geinspireerd door Japanse films, hetzij een klein beetje lijkend op manga

Die Ninja's die zomaar uit het niets verschijnen in die loods... wauw
Superb graphics, hij draaide zelfs een stuk beter dan Doom3

spoiler:
vooral dat moment waarop je Fettel tegenkomt en je een kogel door zijn kop jaagt.., en dan die elektromagnetische bol op het einde waarin ze dat meisje gevangen hielden...alsof ik een 3D-versie zag van de dimensie-poort in Event Horizon.

Dit spel staat garant voor pure kwaliteit!!!!

Ik geef dit spel een 9,6

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2005 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 21:46:

En iemand nog een screenshot gemaakt van die bol? Als je alles op high hebt is dat zeker 1 van de beste eye candy die ik totnu toe gezien heb.
inderdaad, ik dacht even dat ik naar de TV zat te kijken toen ik die bol zag. Zo echt.... ik kon me ogen niet geloven. En zelfs geen lage framerate op dat moment of wat dan ook. Knal staaltje programmeerwerk. Ironisch is hier wel dat je op het einde van Half Life 2 ook zo'n bol tegenkomt. (maar dan wat minder mooi)

Net de 3D versie van de poort naar de hel uit 'Event Horizon'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Ik weet niet hoe veel levels het spel heeft maar ik heb het voor de 1e keer gebruikt bij zo'n robot dude die 12 raketten tegelijk op je af knalt :P Zit nu in interval 7, betekend dat dat ik er nog lang niet ben en dat er nog nog wat moeilijks gaat komen waar ik het wel nodig heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-08 06:26

darkphoenix

Chikara

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 23:36:
[...]

inderdaad, ik dacht even dat ik naar de TV zat te kijken toen ik die bol zag. Zo echt.... ik kon me ogen niet geloven. En zelfs geen lage framerate op dat moment of wat dan ook. Knal staaltje programmeerwerk. Ironisch is hier wel dat je op het einde van Half Life 2 ook zo'n bol tegenkomt. (maar dan wat minder mooi)

Net de 3D versie van de poort naar de hel uit 'Event Horizon'
op verzoek ;)

een mooi filmpje van de bol :

Click here to watch FEAR2005-10-2320-42-11-35_PC

de dood van .... Spoiler!

kan ff geen filmpje uploaden blijkbaar maar komt morgen dan!

[ Voor 6% gewijzigd door darkphoenix op 24-10-2005 01:49 ]

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 15:16

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Ik vind het raar dat de performace bij sommige jongens zo slecht is.

Zelf draai ik op een

P4 2,4
756 ddr op 266
Radeon 9500 pro 128 MB

De instellingen staan op 800x600 en medium. Trouwens geen AA aan. Maar de game draait als ene tierelier. _/-\o_ Heeft men soms erg veel spyware? :O

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeN schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 07:24:
Ik vind het raar dat de performace bij sommige jongens zo slecht is.

Zelf draai ik op een

P4 2,4
756 ddr op 266
Radeon 9500 pro 128 MB

De instellingen staan op 800x600 en medium. Trouwens geen AA aan. Maar de game draait als ene tierelier. _/-\o_ Heeft men soms erg veel spyware? :O
haha jah vind je het gek.
de meeste mensen spelen liever niet op 800*600 en dan ook nog zonder AA.

met 1280*1024 met AA, AF en alles toch met minimaal op medium gaat het er geil uit zien.
en dan moet het lekker soepel draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Hier hebben we SPV voor ;)

[ Voor 96% gewijzigd door Crash op 24-10-2005 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
^^^

[ Voor 99% gewijzigd door Crash op 24-10-2005 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:52
Leuk spel. Ik vind het bij lange na niet zo spannend als doom3. De graphics zijn mooi. Maar naar mijn mening is het spel niet zo mooi als doom3, HL2, of Far Cry. Dat zal wel met het level design te maken hebben. Het voelt allemaal zo hoekerig.
Valt me ook meteen op dat dit spel een flinke lading RAM vreet. Zelf met textures op medium heeft'ie het in sommige mappen moeilijk met 1GB RAM.

De ai is wel geweldig en toch wel zeker de nieuwe maatstaaf voor alle toekomstige games.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Het enige spannende aan doom 3 waren de schrikeffecten waar een monster spontaan achter je opdook en al de donkere hoeken.

De suspence die in FEAR opgebouwd wordt en de realistischere schrikeffecten zorgen voor een veel betere sfeer... Eigenlijk kan ik me niet voorstellen dat ik ooit nog Doom 3 zal spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timlog schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 09:57:
Leuk spel. Ik vind het bij lange na niet zo spannend als doom3. De graphics zijn mooi. Maar naar mijn mening is het spel niet zo mooi als doom3, HL2, of Far Cry. Dat zal wel met het level design te maken hebben. Het voelt allemaal zo hoekerig.
Valt me ook meteen op dat dit spel een flinke lading RAM vreet. Zelf met textures op medium heeft'ie het in sommige mappen moeilijk met 1GB RAM.

De ai is wel geweldig en toch wel zeker de nieuwe maatstaaf voor alle toekomstige games.
Mmm, ik speel FEAR op medium, met special effects op high en ik moet zeggen dat er weinig verschil is tussen Doom 3. FEAR heeft wat meer lichteffecten, Doom3 heeft meer schaduweffecten.
FEAR is wel een spel die je op hoge gamma en lage brightness moet zetten al wil je het in zijn volle glorie aanschouwen. Ik vind m zelf mooier dan Doom3.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkphoenix schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 01:09:
[...]

op verzoek ;)

een mooi filmpje van de bol :

Click here to watch FEAR2005-10-2320-42-11-35_PC

de dood van .... Spoiler!

kan ff geen filmpje uploaden blijkbaar maar komt morgen dan!
Raar...bij mij leek de bol een stuk 'echter'. Wat voor videokaart heb je? En misschien moet je de brightness van het spel + monitor wat lager zetten. Dan wordt alles ook een tikkeltje mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:02:
[...]

Raar...bij mij leek de bol een stuk 'echter'. Wat voor videokaart heb je? En misschien moet je de brightness van het spel + monitor wat lager zetten. Dan wordt alles ook een tikkeltje mooier.
ja eigenlijk wel maar ik heb nog wel een betere! ff zoeken hoor!

hier is die van paxton die uhh spoiler:

Click here to watch FEAR2005-10-2320-44-07-96_PC

nieuwe bol

Click here to watch FEAR2005-10-2320-46-38-26_PC

[ Voor 12% gewijzigd door darkphoenix op 24-10-2005 11:34 ]

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:42

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik weet niet of deze al gepost is... MAar hier dan nog even de riem van de systeembeheerder van F.E.A.R.

tjek:

Afbeeldingslocatie: http://img490.imageshack.us/img490/3526/102420051034280oz.th.jpg

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Ja die is al gepost :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

Vuurvoske schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:42:
Ik weet niet of deze al gepost is... MAar hier dan nog even de riem van de systeembeheerder van F.E.A.R.

tjek:

[afbeelding]
die is al een paar keer langs gekomen maar is ook moeilijk om steeds eerst 30 pagina's te lezen als er al wat gepost is. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 08:43:
[...]

haha jah vind je het gek.
de meeste mensen spelen liever niet op 800*600 en dan ook nog zonder AA.

met 1280*1024 met AA, AF en alles toch met minimaal op medium gaat het er geil uit zien.
en dan moet het lekker soepel draaien.
Hoe krijg jij hem op 1280x1024? Ik kan alleen 1280x960 kiezen, terwijl mijn monitor 1280x1024 is :(

[ Voor 14% gewijzigd door Angeloonie op 24-10-2005 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Angeloonie schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 13:07:
[...]

Hoe krijg jij hem op 1280x1024? Ik kan alleen 1280x960 kiezen, terwijl mijn monitor 1280x1024 is :(
in de ini file oid kan je het veranden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:52
darkphoenix schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 12:10:
[...]

die is al een paar keer langs gekomen maar is ook moeilijk om steeds eerst 30 pagina's te lezen als er al wat gepost is. 8)7
niks. toen ik wilde vragen wat rtfm betekend had ik het al in de handleiding gevonden ^_^

[ Voor 21% gewijzigd door Pkunk op 24-10-2005 14:00 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:31
Angeloonie schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 13:07:
[...]
Bij mij draait ie standaard ook in 1024x768, maar in de settings.cfg kun je het volgende aanpassen:
"ScreenWidth" "1280"
"ScreenHeight" "1024"

Als hierna in de game, de settings weer aanpast, ben je dit hoogstwaarschijnlijk weer kwijt.

F.E.A.R. draait niet echt lekker hier, de normale fps is dik in orde, maar soms lijkt het alsof er data naar de harde schijf wordt geschreven, waardoor het beeld soms stil komt te staan.
Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste

Let op:
Hou het ontopic en nuttig voor anderen!
Begeef je niet op 'grijs' gebied en hou het legaal!
Techvragen over dit spel of vragen ivm problemen met dit spel horen niet in dit topic thuis!