Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 11:56
Dat is het ook wel; het ziet er gewoon goed uit en het valt niet direct op dat er dingen 'mis' zijn. Zo heel erg belangrijk is het ook niet voor het spel.

16:10 blijft zo te zien last van de letterbox houden. Veel games doen het zo de laatste tijd, maar toch jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hosee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Voor 16:10 nog steeds balken..vind ik echt dom, gezien ook de vele klachten die ze hierover hebben gekregen.
Maar wie weet komt dat nog.

[ Voor 11% gewijzigd door hosee op 11-03-2009 12:12 ]

Asus P6t / Core i7 @1.800mhz / 3.150mhz, 1.048V / 1.168V waterkoeling / mem: Patriot Viper ddr3, 1600mhz. c8, 3x2gb / 285gtx in SLI / Thermaltake 850W / Dell 30"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:25

Wildfire

Joy to the world!

hosee schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 12:09:
Voor 16:10 nog steeds balken..vind ik echt dom, gezien ook de vele klachten die ze hierover hebben gekregen.
Maar wie weet komt dat nog.
Is ook erg raar, omdat 16:9 schermen nu pas beginnen te komen terwijl er al een ruime installed base van 16:10 schermen is. Waarom dan iets ondersteunen wat nog redelijk marginaal is en wat juist wèl established is, 16:10 schermen dus, negeren?

Maar goed, ik heb de game al uitgespeeld dus voor mij zou het sowieso toch al te laat zijn :P

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
Ik denk dat ze voor 16:9 hebben gekozen omdat ze aan de grootste gemene deler willen voldoen, en dat zal tegenwoordig (helaas) meer richting consoles op een breedbeeld-TV gaan dan naar PCs met een 16:10 scherm. FEAR 2 is ontwikkeld voor 3 platformen tegelijk. Enorme balken op een 4:3 scherm kon echt niet, wel goed dat ze het toch nog oplossen (maar dat had Monolith ook eerder kunnen bedenken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:47

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Leuke bug gevonden. Als je net van die ondergrondse wagen komt en je teammate volgt, moet je vervolgens door een deur naar een coolant generator (waar je intel vind over het vervoer van Alma in 1987). Je zakt een klein stukkie omlaag, alsof je gaat kruipen. Loop terug door de deur en je dondert zo naar beneden (uiteraard ben je dan dood). Spring je, dan zit je weer op normale hoogte en is er niets aan de hand. Werkt beide kanten op.

Edit:
Nog erger, spring je terwijl je de deur doorgaat en kom je precies in de opening weer terecht, zak je gelijk door.

[ Voor 12% gewijzigd door Hero of Time op 12-03-2009 16:56 ]

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:55

Player1S

Probably out in the dark

Ligt het aan mij of is Deel 2 een stuk minder eng dan deel 1?

Volgens een kameraad was het omdat je al ingesteld bent op de schrikmomenten terwijl het in deel 1 nog echt onverwachts was maar ik vind hem gewoon echt veel minder eng.

Deel 1 sloot ik regelmatig af omdat ik geen zin meer had om in me broek te schijten....

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Haha, schijtert! :+

Ik heb ongeveer dezelfde gevoelens over hoe eng het is. Ik blijf daarentegen wel die onzichtbare gassies vreselijk irritant en schrik me dan ook telkens rot als ze voor mij staan, of nog erger, achter me. Vreselijk irritant als je er opeens 4 om je heen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Zo, net uitgespeeld. Was wel leuk en een goed spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
Patch v1.02 is uit. (gaat automatisch via Steam)

Als iemand de Film Grain optie zoekt, die zit niet onder Performance -> Advanced Settings zoals de readme zegt maar onder Game Settings...

Het moet niet gekker worden. De nieuwe 'Widescreen' optie doet niet veel meer dan de letterbox aan of uit zetten. Je kan nu op 16:10 zonder letterbox spelen als je Widescreen = Off kiest... (ja, logisch). Weet niet of de FOV ook goed is.

[ Voor 37% gewijzigd door Cascade op 15-03-2009 10:01 . Reden: 16:10 geneuzel erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ben net 15min bezig in FEAR2 ofzo. Erg goed hoor het horror gedeelte. Okay ik ben dan ook niet zo een held maar ik loop heeeeel voorzichtig om de hoekjes etc...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshua2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-04-2019
De demo vond ik in ieder geval geweldig. Lang niet meer zo genoten van een spel.
Maar ik heb even een Noob vraagje, ik heb net Fear 1 geïnstalleerd en dan geeft 'ie aan dat er updates zijn (logisch als een spel bijna 4 jaar oud is) maar de updates d/l hij niet omdat de FTP server van Sierra (?) of Activision (?) al offline is. Ook de officiële websites geven geen patches, zelfs het officiële forum geeft geen resultaat als je op patch zoekt. Van deel I dan. Nou heeft Fileplanet nog wel patches van Fear I maar die doen het dan weer niet op mijn europese versie.
Enig idee waar ik dan patch 1.8 kan d/l?
Beetje vreemd ook want ik heb nooit "problemen" om een patch te vinden.

hoe maak ik zo'n sig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
joshua2 schreef op zondag 29 maart 2009 @ 21:56:
...
Enig idee waar ik dan patch 1.8 kan d/l?
...
Je kan gamershell proberen: http://www.gamershell.com/download_16070.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshua2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-04-2019
Thx. Zal die site zeker aan mijn favorieten toevoegen nu Filefront vertrokken is.
Overigens toch vreemd dat de officieële Fear sites wel van alles hebben, wat je normaal ook tegen komt op de officeële sites, maar geen patches. Heel apart.

hoe maak ik zo'n sig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 14:25

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

De patches waren tot nu toe, alleen via Steam verkrijgbaar maar nu ook als losse .exe bestand. Bevat ook de DLC voor FEAR 2. 899 MB schoon aan de haak:

http://files.filefront.co.../;13888119;/fileinfo.html
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Let op:
Hou het ontopic en nuttig voor anderen!
Begeef je niet op 'grijs' gebied en hou het legaal!
Techvragen over dit spel of vragen ivm problemen met dit spel horen niet in dit topic thuis!